Društvo| Filozofija| Ljubav| Nauka| Politika

Heroji budućih generacija

expolicajac RSS / 15.09.2011. u 17:48

Heinrich_fueger_1817_prometheus_brings_fire_to_mankind.jpg

Sutra, 16.09.2011. godine može početi jedan čudni rat. Taj mogući rat će biti borba jedne sile protiv jedne ideje. Tu se neće voditi borba za pobedu jednog ideala već borba za pobedu jedne mračne strasti. Ta stvarna sila koja je neumitna i jaka, probaće da bez žrtava postane stvarnost, za koju svi znamo da već postoji, ali nikako ne želimo da verujemo da je taj dan došao, kada će svi morati da se pokore pred mačem.

Herojstvo i hrabrost nisu iste stvari.

Hrabrost može biti bez herojstva. Hrabrost proističe iz sile i potaknuta našim mitološkim nasleđem zabludno nas uvodi u grešku teze da je važnije kako će se umreti nego kako će se živeti. Postoje hrabrosti koje su spremne da radije umru za jednu zabludu nego da žive zarad neke ideje.

Hrabrost mora imati nesebičan i plemeniti cilj da bi se zvala herojstvo. Ljubav prema idealu i idejama nije urođna. To je stečena emocija proizašla iz vaspitanja i tradicije.

Herojstvo je neograničena predaja ideji, koja da bi od čoveka stvorila heroja mora biti o otadžbini, veri ili ideologiji. Normalno, treba praviti razliku između ideala i fikcije. Ideal je uvek saznanje u tom istorijskom trenutku, o najvišoj istini. Dok je fikcija samo maštarija o nečemu što se predstavlja kao istina. Put koji vodi ka idealu je put nauke i spoznaje, a stranputica maštarije je popločana strastima.

Heroj je duh koji je sposoban da, otkrivajući nove zakonomernosti uspostavljene u prirodi, utaba stazu budućim generacijama ka vrhovnom idealu - spoznaji života.

Mnogo loših ljudi uplelo je svoje sudbine sa ovim mogućim ratom koji će početi 16.09.2011. Oni su loši, bilo zato što su nesrećni, bolesni, pogrešno vaspitani, ili jednostavno što sebe vide kao centar svega što čovečanstvo čini ljudskim. Ti loši nemaju u svojoj percepiji ljudskosti pojam dobroga. Njihov ideal je interes. Ti loši ljudi su loši jer čineći i delajući imaju samo svoj interes koji negira svačiji tuđi. Zlo u tim zlim ljudima više proističe iz gluposti duhovnog nego iz gluposti moralnog. Glupost morala vodi u stranputicu koja se zove mašta i zadovoljava se samo strastima, a glupost duhovnog vodi u kompleks veličine koji se zadovoljava zločinima.

Teško je razlučiti trenutak koji deli kukavičluk od opreznosti. I najveća kukavica za sebe kaže da je samo oprezna, a i najmudrija opreznost kod mudraca izaziva sumnju da je kukavica. E zato ta hrabrost koja deli kukavičluk od opreznosti mora biti potaknuta idejom.

Da li je danas ideja dokazivanje postojanja u nemoći, ili stvaranje uslova da se obnovljenim moćima obezbedi postojanje? Ja verujem da moramo obnoviti moć. To je proces koji traje jako dugo, i traži heroje. U tom procesu nema mesta za bezrazložnu hrabrost i fikcije koje se zadovoljavaju strastima.

Moliću se noćas da smognemo hrabrosti i postanemo heroji budućih generacija.

 



Komentari (107)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Goran Vučković Goran Vučković 18:21 15.09.2011

Moba?

Jel to krenula mobilizacija kod vas u Niš?
expolicajac expolicajac 19:51 15.09.2011

Re: Moba?

Jel to krenula mobilizacija kod vas u Niš?

Pokušavam da mobilišem ono što je jedino ostalo za mobilizaciju u Srbiji. Pamet
aleksanadar aleksanadar 00:33 16.09.2011

Re: Moba?

Pamet




А мени ово твоје:

Moliću se noćas da smognemo hrabrosti i postanemo heroji budućih generacija.


изгледа као узвишена медитација у ноћи уочи одсудне битке.

А у позадини чујем трубе и глас мајора Гавриловића.

Каква штета - рата неће бити!

expolicajac expolicajac 06:15 16.09.2011

Re: Moba?

изгледа као узвишена медитација у ноћи уочи одсудне битке.

А у позадини чујем трубе и глас мајора Гавриловића.

Каква штета - рата неће бити!

Šteta što nisi shvatio.
b92fmember b92fmember 15:36 16.09.2011

Re: Moba?

zoja444 zoja444 19:23 15.09.2011

da li je ovo

Sutra, 16.09.2011. godine može počiti jedan čudni rat.


kako se iz dobro obavestenih krugova moze saznati?

da ne bude repriza marta devedesetdevete?

- halo, policija, kakve su ovo sirene?
- pocelo je bombardovanje
- pocelo?! zezate!
- ozbiljno je pocelo
- kako kad nije bilo proba?
- tu, tu... tu, tu
Jukie Jukie 19:33 15.09.2011

Re: da li je ovo

Možda je bolje da je ovaj Prometej pazio kome daje vatru, ovako nam izgore Nacionalni Park Đerdap.
expolicajac expolicajac 19:53 15.09.2011

Re: da li je ovo

kako se iz dobro obavestenih krugova moze saznati?

da ne bude repriza marta devedesetdevete?

- halo, policija, kakve su ovo sirene?
- pocelo je bombardovanje
- pocelo?! zezate!
- ozbiljno je pocelo
- kako kad nije bilo proba?
- tu, tu... tu, tu


Ta stvarna sila koja je neumitna i jaka, probaće da bez žrtava postane stvarnost,
expolicajac expolicajac 19:55 15.09.2011

Re: da li je ovo

Možda je bolje da je ovaj Prometej pazio kome daje vatru, ovako nam izgore Nacionalni Park Đerdap

Preteča svih heroja je naša jedina nada
zoja444 zoja444 20:00 15.09.2011

Re: da li je ovo

expolicajac
Ta stvarna sila koja je neumitna i jaka, probaće da bez žrtava postane stvarnost,


ma, i tad je bila neka slicna prica i onda su tek posle deset dana objavili spisak sklonista. to kod ratova, ovakvih ili onakvih, brzo izmakne kontroli.

koga zmija ujede, i gustera se plasi.
nikolic777 nikolic777 19:33 15.09.2011

preporuka

Hrabrost mora imati nesebičan i plemeniti cilj da bi se zvala herojstvo





mariopan mariopan 21:21 15.09.2011

Re: preporuka

Ovo je jako lep blog. Svaka rečenica je lepa i pametna pa zato ne izdvajam ništa...samo mi nešto nije jasno.

Osim što sasvim lepo kažeš šta je herojstvo a šta hrabrost i to mi se dopada......nemam pojma o čemu pišeš?

Da li se negde sprema rat? Neka mobilizacija? Stvarno, nemam pojma?

Eno Drago mobiliše blogere i sebe predstavlja kao "starog ratnika" ali koliko znam, on je herojski pobegao i eno ga gde ratuje iz fotelje - tastaturom.

Šta bi bili oni ljudi koji brane svoj dom? Heroji ili budale bez pameti?

Ili je bolje da svi ljudi, ako im već neko sa oružjem zakuca na vrata, za svaki slučaj da ne ispadnu budale nego da budu pametni, kao Drago, preventivno krenu za Beograd pa ćemo se već nekako snaći za fotelje i tastature da ratujemo kao ljudi ako se već mora?

Pošto nemam pojma da je negde rat, niti sam čula za bilo kakvu mobilizaciju ( ako neko loži narod to je druga stvar) ...sve ovo pitam samo da razjasnim, da znam šta bi to bio heroj u današnjim uslovima?
angie01 angie01 21:26 15.09.2011

Re: preporuka

nikolic777
Hrabrost mora imati nesebičan i plemeniti cilj da bi se zvala herojstvo


da, da, podrzavam,...samo sto neki sve to isto tako misle-ali sasvim suprotno!

eto vec neko duze vreme propovedaju kako njihovo delovanje potpada po TO!
expolicajac expolicajac 21:29 15.09.2011

Re: preporuka

da znam šta bi to bio heroj u današnjim uslovima?

Istrpeti nepravdu i verovati da se mora preživeti
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:36 15.09.2011

Re: preporuka

mariopan

Slična pitanja sam i ja sebi postavio, i došao sam do zaključka da je odgovor negde između 1948., 1991. i 1999. godine. Dakle, ovo jeste blog strepnje, i indentifikacije sa "devedesetim". Pored svega, ne mislim da je uopšte moguće ponoviti te godine. Mislim da su stvari poput spoljnih odnosa, vlasti, militarizma u Srbiji potpuno drugačije.
Dakle, strepnja, strah, pozivi na mobilizaciju (suprotne vrste), polarizacija. Da se ponovim, iracionalno.
angie01 angie01 21:39 15.09.2011

Re: preporuka

Istrpeti nepravdu i verovati da se mora preživeti


ne kapiram vise mistifikaciju cinjenicnog stanja, a ono je na zalost, vise nego jasno i tu pametan covek ne razmislja o herojstvu-o njemu i slicnim vrlinama je trebalo misliti pre dogadjaja koji su do ovog stanja doveli-nego trazi resenja koja su moguca i krene dalje iz pat pozicije, koja evo nudi i ovako zloslutnu mogucnost!

Ljudi su naseljavali kontinente i od njih stvarali novi svet i bolju buducnost-ne vidim sta je sada tako nedopustivo u odlasku, koji ce pruziti normalan zivot i zavrsiti vise beskonacnu pricu sa krvavim krajem!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:42 15.09.2011

Re: preporuka

Ljudi su naseljavali kontinente i od njih stvarali novi svet i bolju buducnost-ne vidim sta je sada tako nedopustivo u odlasku, koji ce pruziti normalan zivot i zavrsiti vise beskonacnu pricu sa krvavim krajem!

"Humanitarno" preseljavanje?
expolicajac expolicajac 21:43 15.09.2011

Re: preporuka

ne kapiram vise mistifikaciju cinjenicnog stanja

Nije mistifikacija. Ma koliko izgleda suludo, jedina nada za budućnost je da prestanemo da se osvrćemo i pogledamo u budućnost. Za takvu promenu su potrebni heroji. Za gledanje u prošlost su potrebi hrabri. Tu je poenta, bar za mene
angie01 angie01 21:46 15.09.2011

Re: preporuka

ne kapiram vise mistifikaciju cinjenicnog stanja

Nije mistifikacija.


ne mislim na tebe- nego na politicko mrsomudjenje!

jedina nada za budućnost je da prestanemo da se osvrćemo i pogledamo u budućnost.


to je uvek jedina normalna opcija!
mariopan mariopan 21:48 15.09.2011

Re: preporuka

expolicajac
da znam šta bi to bio heroj u današnjim uslovima?

Istrpeti nepravdu i verovati da se mora preživeti

Dobro, to pitam baš zato što se to očekuje baš od mladih, oni su buduća generacija heroja.

Malo je to teže u stvarnom životu, emocije rade i baš je mladima teško da istrpe nepravdu i okrenu i drugi obraz, jer je tih udaraca bilo i previše i sa svih strana, neki još uvek žestoko bole, i svaki novi sve teže pada.

Nadam se da će svi podviti repove, biti pametni, i svi ostati živi, jer to i jeste najvažnije, mrtvi heroji nikome ne trebaju.

Eh da mi je neko rekao da će Drago biti heroj ne bih se kladila a eto došla vremena... ali nadam se ako svi budu pametni da će doći i neka druga vremena, ( mladi treba i da ih dožive), kada neće biti herojstvo samo preživeti, već da će mladi živeti punim životom i biti ponosni na sopstvenu prošlost, na svoje odluke u nekim situacijama, da se ničega ne postide? Da mogu sebe da pogledaju u oči, neka pošteno odmere i neka odluče.....oni a ne neko u njihovo ime.

U protivnom, koliko bi im taj život vredeo ako izgube samopoštovanje?

Onda da poželim - neka svi budu pametni?
Goran Vučković Goran Vučković 21:49 15.09.2011

O osvrtanju

Ma koliko izgleda suludo, jedina nada za budućnost je da prestanemo da se osvrćemo i pogledamo u budućnost.

mariopan mariopan 21:53 15.09.2011

Re: preporuka

Da se ponovim, iracionalno.

Da se i ja ponovim:
Sluđivanje naroda?
Planski sprovedeno za određeni trenutak?
I sad je taj trenutak?
freehand freehand 21:56 15.09.2011

Re: preporuka

Eh da mi je neko rekao da će Drago biti heroj ne bih se kladila a eto došla vremena...

Aha, da serenda po nekome koga je banovanjem sprečio da mu odgovori.
Ali - ja ne bih mnogo polagao na parole pod dopingom.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:01 15.09.2011

Re: preporuka

Nije mistifikacija. Ma koliko izgleda suludo, jedina nada za budućnost je da prestanemo da se osvrćemo i pogledamo u budućnost. Za takvu promenu su potrebni heroji. Za gledanje u prošlost su potrebi hrabri. Tu je poenta, bar za mene

Sve je to lepo, nemam ništa protiv, samo jedno pitanje:
A GDE JE TU SADAŠNJOST?


Iz prve se da primetiti da nedostaje.
Sada, neko može reći da je sadašnjost kratkog roka, upitna, ali... O tome vredi raspravljati.
mariopan mariopan 22:03 15.09.2011

Re: preporuka

expolicajac
ne kapiram vise mistifikaciju cinjenicnog stanja

Nije mistifikacija. Ma koliko izgleda suludo, jedina nada za budućnost je da prestanemo da se osvrćemo i pogledamo u budućnost. Za takvu promenu su potrebni heroji. Za gledanje u prošlost su potrebi hrabri. Tu je poenta, bar za mene

Da, to jeste hrabrost ako tebe i mene to ne košta ništa. Ako samo treba da smognemo hrabrosti pa da krenemo tamo u budućnost, svojim snagama, samo našim odlukama i samo našom mukom, da odlučimo samo o nama, ne o drugim ljudima.

Ali ako moja budućnost treba da se gradi na nečijoj nesreći, da njih (neke druge ljude) i njihovu budućnost zgazim i uzidam u temelje te moje budućnosti - onda bih se zapitala šta je to?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:07 15.09.2011

Re: preporuka

Nadam se da će svi podviti repove, biti pametni, i svi ostati živi, jer to i jeste najvažnije, mrtvi heroji nikome ne trebaju.

Neophodno je odvojiti vlasti u Prištini od NATO-a. Ide se u krajnjost ovde, od razumevanja, saradnje i "podvijanja repa" pred alijansom, do poistovećivanja saveza sa vlastima u Prištini. A to je, pre svega ono što podriva
U protivnom, koliko bi im taj život vredeo ako izgube samopoštovanje?

jer vlasti u Prištini... Nisu reprezent nečega što je dobro, i pred čim treba, sme se ustuknuti.
expolicajac expolicajac 22:09 15.09.2011

Re: preporuka

A GDE JE TU SADAŠNJOST?

Srdjo, srdjo. Jeste teško i bolno ali jedina istina koja je trenutna da smo izgubili...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:21 15.09.2011

Re: preporuka

expolicajac
A GDE JE TU SADAŠNJOST?

Srdjo, srdjo. Jeste teško i bolno ali jedina istina koja je trenutna da smo izgubili...

Vidite, Eks, SREDSTVO JE U PITANJU. Sadašnjost.
TO oblikuje budućnost. ODNOS.

Ne negovanje fatalizma, defetizma. Vi verujete u konačan ishod? Sada priča može u nedogled, ali jedna od stvari koja predstavlja crtu između istoka i zapada, azije i evrope je upravo to.
mariopan mariopan 22:27 15.09.2011

Re: preporuka

jer vlasti u Prištini... Nisu reprezent nečega što je dobro, i pred čim treba, sme se ustuknuti.

Ali iza njih stoji NATO kao garant da Priština sme da radi šta hoće, ZATO to i radi, kao i do sada...šta onda?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:39 15.09.2011

Re: preporuka

mariopan
jer vlasti u Prištini... Nisu reprezent nečega što je dobro, i pred čim treba, sme se ustuknuti.

Ali iza njih stoji NATO kao garant da Priština sme da radi šta hoće, ZATO to i radi, kao i do sada...šta onda?

Prvo, to nije tačno, jer se pretpostavlja da gore od ovoga ne može. Može, itekako, da se samo Priština pita.
Drugo, NATO se uvek predstavlja kao monolit. Isto se radi i sa Unijom. Zašto? Zato što je to interes Prištine, da se tako predstavlja. Takođe je interes sprega međusobna, povezanost, čak i sa pitanjima koja su prevashodno sfera unutrašnje politike, što je delom zasluga inertnosti vlasti. A delom neverovatna količina neodgovornosti u javnom mnjenju Srbije.
Nato, čak i ispod ispolirane glazure, koja za sada izgleda ispolirano, a to je više delo inercije (znači, vreme je bitan faktor tu), ima u sebi neverovatna previranja. Isto to se dešava i u Uniji. Nešto šteti rs, nešto godi, sve zavisi koja se distanca zauzima.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:45 15.09.2011

Re: preporuka

freehand
Eh da mi je neko rekao da će Drago biti heroj ne bih se kladila a eto došla vremena...

Aha, da serenda po nekome koga je banovanjem sprečio da mu odgovori.
Ali - ja ne bih mnogo polagao na parole pod dopingom.

To radi i Krkar.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 15.09.2011

Re: preporuka

Prvo, to nije tačno, jer se pretpostavlja da gore od ovoga ne može. Može, itekako, da se samo Priština pita.


Srdjo, pa nije valjda dobro sve ono od cega ima i gore?
Da, moze biti i gore od ovoga, moze ta Tacijeva bulumenta da krene da ubija Srbe, da pali kuce, da siluje...mozda to NATO ne bi dozvolio (mada se u slicnoj situaciji, tu skoro, i nije nesto pretrgao u sprecavanju) ali ni ovo sto se sada desava nije bas da se moze nazvati pravdom niti pravom a NATO nista protv nema.

Nemam ja iluzija o Kosovu u Srbiji odavno, ali me muci ptanje ZASTO majku mu?
Zasto se Srbija kaznjava oduzimanjem teritorije?

Razlozi koji se (i ovde) pominju o zlocoinima Srba kao uzroku se, ajd bicu fin pa reci naivni, jer zlocina je bilo na svim stranama i nigde se ne kaznjavase ovako.
Razlozi upakovani u pricu o slobodnoj volji naroda da zive u drzavi kakvu zele su takodje...naivni, jer se i ta volja vrlo selektivno postuje.

Kaze Ex da je nesto hrabrost a nesto drugo herojstvo, u redu, ali kako se zove osobina da se cak ne postavlja ni pitanje ZASTO, i da se sve to nazove nemustim nazivom NEPRAVDA kako je Ex nazva.






srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:11 15.09.2011

Re: preporuka

hoochie coochie man

Postoji pogrešna percepcija EU, NATO, pa i mnogih zapadnoevropskih zemalja.
Na primer, kada se kaže "NATO", prema tome se ophodi kao prema nekoj državi u kojoj postoji jak konsenzus. Isto i za EU.

Valja krenuti od samih država koje čine te organizacije. I tu se dešavaju neverovatni pomeraji u proteklih par godina, a valja se zamisliti i nad onim što se dešavalo ranije (mislim, pre svega, na priznanja, ne mislim na povlačenje priznanja, već na motive).
freehand freehand 23:44 15.09.2011

Re: preporuka

srdjazlopogledja
freehand
Eh da mi je neko rekao da će Drago biti heroj ne bih se kladila a eto došla vremena...

Aha, da serenda po nekome koga je banovanjem sprečio da mu odgovori.
Ali - ja ne bih mnogo polagao na parole pod dopingom.

To radi i Krkar.

To nije istina. Krkar može da te pomene u zajebanciji na blogu sa koga si banovan, ali te neće pominjati ako si trajno uklonjen te si sprečen da komentarišeš.
Ta gospoda nisu za poređenje, ali nikako i ni po jednom osnovu.
mariopan mariopan 23:56 15.09.2011

Re: preporuka

ZASTO, i da se sve to nazove nemustim nazivom NEPRAVDA kako je Ex nazva.

hoochie coochie man

Zato što znamo zašto.

Ako te ne mrzi da čitaš potraži na guglu pismo Vilija Vimera ( tada potpredsednika Parlamentarne skupštine OEBSa ) svom kancelaru Gerhardu Šrederu. To su zaključci konferencije koja je održana krajem aprila 2000-te godine u Bratislavi.

Tu je tačku po tačku u zaključcima sa konferencije iznesen plan kako razbiti Srbiju. I zaključak gospodina Vimera da kada sila vlada van svakog zakona ( kao što su SAD suspendovale međunarodne zakone silom) čovečanstvo nikada nije bilo daleko od nekog velikog rata ( prepričavam) ali ako te interesuje bolje da lično pročitaš. Da se naježiš, ali se bar nećeš više pitati ZAŠTO.

Zato što je to interes SAD.


Jedino gde Srđa nije u pravu što vidi NATO kao nekoga ko nama može nešto da pomogne. Ne, oni su tu da bi sproveli plan SAD za uništenje Srbije. Koji ni izadaleka nije završen. Zato su to vojnici svih zemalja koje su sedele na toj konferenciji i koje su se odavno dogovorile da razbiju Srbiju.

Naravno, iz sopstvenih interesa.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:03 16.09.2011

Re: preporuka

To nije istina. Krkar može da te pomene u zajebanciji na blogu sa koga si banovan, ali te neće pominjati ako si trajno uklonjen te si sprečen da komentarišeš.

Verovatno nisu za poređenje, ali je Krkar mene prvo banovao, a potom mi odgovorio na vulgaran način.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:09 16.09.2011

Re: preporuka

mariopan

Ispade da nam je cela Evropa, neprijatelj?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:14 16.09.2011

Re: preporuka

Tu je tačku po tačku u zaključcima sa konferencije iznesen plan kako razbiti Srbiju
..........................................................

Zato što je to interes SAD.


Onda su u pravu pristalice teorije o antisrpskoj zaveri?

To je mozda pitanje na kom treba da insistira Srbija,da stvari makar istera na cistac, posto nekako i mogu da prihvatim da postojoi jaci protiv cije se volje ne moze, ali nikako ne mogu da prihvatim da se pravim naivan (zasto bih?) pa da onog ko svoje ineterese sprovodi na stetu mojih smatram jos i dobrociniteljem.




mariopan mariopan 07:25 16.09.2011

Re: preporuka

hoochie coochie man
Tu je tačku po tačku u zaključcima sa konferencije iznesen plan kako razbiti Srbiju
..........................................................

Zato što je to interes SAD.


Onda su u pravu pristalice teorije o antisrpskoj zaveri?

To je mozda pitanje na kom treba da insistira Srbija,da stvari makar istera na cistac, posto nekako i mogu da prihvatim da postojoi jaci protiv cije se volje ne moze, ali nikako ne mogu da prihvatim da se pravim naivan (zasto bih?) pa da onog ko svoje ineterese sprovodi na stetu mojih smatram jos i dobrociniteljem.





Da, u pravu su, zavera postoji, i to je javna tajna,(ova dokumenta su odavno dostupna za čitanje).
Ako si sve čitao čak i to neko od njih pominje malo podsmešljivo jer zavera postoji ali da će ovde malo ko u to da poveruje - sluđeni smo po pitanju čemu verovati.

Na sluđivanju je vredno radila cela ekipa plaćenih domaćih "istinoljubaca" raznih "oprganizacija" osnovanih pod patronatom tih država, koji nam serviraju tu naručenu "istinu" po tom scenariju, čiji jedini cilj je da nas ubedi da smo zaista sami krivi za sve što nam se dešava (čitaš o tome i na blogu) i koji im olakšavaju posao... oni su na sve mislili.

Ja verujem ovom dokumentu, to je ozbiljna ekipa država, sastali se, odlučili i eto nas. Razbijanje još nije gotovo, zato i kažem da može i gore i biće još gore.

Uračunato nam je gratis i ekonomsko uništavanje Srbije - a mi se pitamo šta nam se dešava?

Da li si čitao sve, od razbijanja Jugoslavije, izmišljanja razloga za bombardovanje (slučaj Račak) i ostalo?
mariopan mariopan 07:44 16.09.2011

Re: preporuka

srdjazlopogledja
mariopan

Ispade da nam je cela Evropa, neprijatelj?

Srđo, jesil' čitao?

Imaš spisak država koje su se sastale, jedna ozbiljna ekipa i država i državnika i jedna ozbiljna organizacija , to su njihovi zaključci i odluke? I ne bi njiima verovao? Pa kome bi onda?

Ajd polako pa sve pročitaj jer toga ima dosta, nije samo to jedno pismo u pitanju..... Pa sam zaključi.

U pitanju su interesi, tu pada svaka logika ako pokušaš da shvatiš zašto, šta smo skrivili i tako dalje. Lakše posle progutaš ono što moraš kad shvatiš da oni to rade iz svojih inetersa, po planu, odavno napravljenom, jači su, može im se, i to je to....... bar se ne zanosim da su mi to neki prijatelji i da će nama nešto dobro da se desi od njih.
Kazezoze Kazezoze 07:54 16.09.2011

Re: preporuka

expolicajac
ne kapiram vise mistifikaciju cinjenicnog stanja

Nije mistifikacija. Ma koliko izgleda suludo, jedina nada za budućnost je da prestanemo da se osvrćemo i pogledamo u budućnost. Za takvu promenu su potrebni heroji. Za gledanje u prošlost su potrebi hrabri. Tu je poenta, bar za mene

pošto je prošlost zabluda, a budućnost iluzija, tako isto možemo da gledamo i na tvoje heroje i hrabre.
poenta je da sve što nam se dešava se dešava sada i jedino tako moramo da gledamo na događanja. tako će mo čvrsto ostati na zemlji i racionalno sagledati svaki problem, a zablude i iluzije nas mogu odneti samo u nove zablude i iluzije.
kukusigameni kukusigameni 07:57 16.09.2011

Re: preporuka

Kazezoze

Ovo tvoje ne vazi u sahu.
mariopan mariopan 08:04 16.09.2011

Re: preporuka


To je mozda pitanje na kom treba da insistira Srbija,da stvari makar istera na cistac, posto nekako i mogu da prihvatim da postojoi jaci protiv cije se volje ne moze, ali nikako ne mogu da prihvatim da se pravim naivan (zasto bih?) pa da onog ko svoje ineterese sprovodi na stetu mojih smatram jos i dobrociniteljem.


Nema ko da insistira jer ceo državni vrh Srbije ide na noge američkom ambasadoru po savete ili da tužakaju jedni druge.

Tu nema nikoga ko radi za interese Srbije.
Atomski mrav Atomski mrav 08:29 16.09.2011

Re: preporuka

Ljudi su naseljavali kontinente i od njih stvarali novi svet i bolju buducnost-ne vidim sta je sada tako nedopustivo u odlasku, koji ce pruziti normalan zivot i zavrsiti vise beskonacnu pricu sa krvavim krajem!


Ovakva nas je logika i dovela dovde...
expolicajac expolicajac 08:37 16.09.2011

Re: preporuka

čvrsto ostati na zemlji i racionalno sagledati svaki problem,

I gde se ja i ti nismo složili posle ovakve konstatacije. Posle sagledavanja problema realno mora da se desi akcija. Ta akcija se zasniva na proekciji mogućih događaja. Eto opet iluzije koja u nekom trenutku postaje zabluda zbog racionalnog sagledavanja svakog problema. E moj "kazezoza" komplikovano za primenu u realnom vremenu i prostoru.
Jukie Jukie 10:09 16.09.2011

Re: preporuka

Atomski mrav
Ljudi su naseljavali kontinente i od njih stvarali novi svet i bolju buducnost-ne vidim sta je sada tako nedopustivo u odlasku, koji ce pruziti normalan zivot i zavrsiti vise beskonacnu pricu sa krvavim krajem!Ovakva nas je logika i dovela dovde...

Inače bismo i dalje bili sa one strane Urala... ili u Africi.

Doduše moja mama je bila među onim kolonistima koji su naseljavani po Vojvodini posle WWII, i ništa joj ne fali što je sa mesta A otišla na mesto B, živa je i zdrava, eno lepi nalepnice na tegle sa ajvarom da se zna koji je ljuti a koji blagi.
Atomski mrav Atomski mrav 10:35 16.09.2011

Re: preporuka

Pa jes, tuđim kurcem je lako gloginje mlatiti...
freehand freehand 11:39 16.09.2011

Re: preporuka

Jukie
Atomski mrav
Ljudi su naseljavali kontinente i od njih stvarali novi svet i bolju buducnost-ne vidim sta je sada tako nedopustivo u odlasku, koji ce pruziti normalan zivot i zavrsiti vise beskonacnu pricu sa krvavim krajem!Ovakva nas je logika i dovela dovde...

Inače bismo i dalje bili sa one strane Urala... ili u Africi.

Doduše moja mama je bila među onim kolonistima koji su naseljavani po Vojvodini posle WWII, i ništa joj ne fali što je sa mesta A otišla na mesto B, živa je i zdrava, eno lepi nalepnice na tegle sa ajvarom da se zna koji je ljuti a koji blagi.

A šta lepe severnoamerički domoroci, Aboridžini, Maori i ostali veseli starosedeoci?
expolicajac expolicajac 11:43 16.09.2011

Re: preporuka

Doduše moja mama je bila među onim kolonistima koji su naseljavani po Vojvodini posle WWII, i ništa joj ne fali što je sa mesta A otišla na mesto B, živa je i zdrava, eno lepi nalepnice na tegle sa ajvarom da se zna koji je ljuti a koji blagi.

Ako će mo da se hvalimo i moja mama je iz crnotravske Kalne otišla 46 u Vojvodinu. I stvarno joj ništa ne fali. Skakakla padobranom 1954, ej molim te A ne da pravi banice, štrudle, pogače i ostale rezance.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:17 16.09.2011

Re: preporuka

Uvek se setim Wedding crashers, kada se pomene ekstremni sport, i rečenice gurua dvojice vodećih aktera, o paraglajdingu.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:38 16.09.2011

Re: preporuka

mariopan
U pitanju su interesi, tu pada svaka logika

Recimo da se zaista desio takav sastanak, da jeste usvojen takav dokument, da su sve države Evrope združene i saglasne u projektu razbijanja i uništavanja Srbije.
To su im interesi, prihvatimo, bezumno, i izostanak svake logike. Sve je to, polazna tačka.

Tokom godina, a ovde je u pitanju 11 godina, svaka od tih država se menja, menja se i Srbija, i tu se formiraju drugačiji odnosi, shodno interesima. Onda nastupa razlika, jer čak i da se u jednom trenutku činilo sve kao mračan zid, taj zid ima cigle, a svaka se razlikuje. Dakle, u EU, OEBS, NATO, UN, svaka država je jedinstvena, manje ili više pristupačna, da prepozna zajednički interes sa drugom državom, zavisi od same države, a i od interesa. i tu se formiraju drugačiji odnosi, shodno interesima. Onda nastupa razlika, jer čak i da se u jednom trenutku činilo sve kao mračan zid, taj zid ima cigle, a svaka se razlikuje. Dakle, u EU, OEBS, NATO, UN, svaka država je jedinstvena, manje ili više pristupačna, da prepozna zajednički interes sa drugom državom, zavisi od same države, a i od interesa.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:48 16.09.2011

Re: preporuka

mariopan
NATO kao nekoga ko nama može nešto da pomogne

Pa ne znam je li NATO prevashodno pomogao ikome, ko nije bio član. Čak i članovima teže to ide, eventualno mogu sprečiti odmaganje, ali svako, pre svega, mora sebi pomoći, pa bio član ili ne. A ako jeste član, može tražiti podršku od drugih, kako bi dobio konsenzus, pa na kraju i pomoć.
Kazezoze Kazezoze 17:12 16.09.2011

Re: preporuka

kukusigameni
Kazezoze

Ovo tvoje ne vazi u sahu.

život nije šah, a ono koji ga tako prihvataju su manipulatori.
političari, recimo.
Kazezoze Kazezoze 17:42 16.09.2011

Re: preporuka

expolicajac
čvrsto ostati na zemlji i racionalno sagledati svaki problem,

I gde se ja i ti nismo složili posle ovakve konstatacije. Posle sagledavanja problema realno mora da se desi akcija. Ta akcija se zasniva na proekciji mogućih događaja. Eto opet iluzije koja u nekom trenutku postaje zabluda zbog racionalnog sagledavanja svakog problema. E moj "kazezoza" komplikovano za primenu u realnom vremenu i prostoru.

ne slažemo se u ovome podvučenom.
kao što si i sam rekao akcija predviđanja mogućih događaja vodi u iluziju, zato ta akcija, koliko god nam se činila dobra, nije dobra jer nije realna.
ona mora da se izvrši odmah.
nažalost ljudi uglavnom razmišljaju kao i ti, a to je pogrešno jer prošlost ili budućnost su dve suprotnost i uvek izazivaju sukob.
taj sukob ne mora da bude samo fizički, može da bude i mentalni, ali su posledice uvek negativne. konflikt se i dešava uglavom u našoj glavi jer mi svojim mislima stvaramo sliku iz prošlosti i onda pravimo drugu sliku budućnosti. heroji iz prošlosti trebaju da imaju muda da se suoče sa budućnosti. konflikt, jer nema realnosti. preskačemo uporno sadašnjost.
ljudi ne shvataju da sve što im se događa se događa sada, a oni tu sadašnjost projektuju kao prošlost kako bi izgradili budućnost. ljudi nisu uopšte svesni da ne žive u sadašnjosti, zato im realnost izmiče. uvek su negde između zabluda i iluzija.

mariopan mariopan 18:40 16.09.2011

Re: preporuka

Jukie
Atomski mrav
Ljudi su naseljavali kontinente i od njih stvarali novi svet i bolju buducnost-ne vidim sta je sada tako nedopustivo u odlasku, koji ce pruziti normalan zivot i zavrsiti vise beskonacnu pricu sa krvavim krajem!Ovakva nas je logika i dovela dovde...

Inače bismo i dalje bili sa one strane Urala... ili u Africi.

Doduše moja mama je bila među onim kolonistima koji su naseljavani po Vojvodini posle WWII, i ništa joj ne fali što je sa mesta A otišla na mesto B, živa je i zdrava, eno lepi nalepnice na tegle sa ajvarom da se zna koji je ljuti a koji blagi.

Tvoja mama je, kao i mnogi kolonisti, dobrovoljno došla iz krša i kamena gde nije ni trava rasla na plodnu vojvođansku oranicu gde su nedostajale vredne ruke da seju i rade.....dobrovoljno je ključna reč..

Moji su sa Kosova proterani, silom, pljačlkom i zločinima....a imali su i tamo plodne zemlje i stoke, kuće , voćnjake , sve što im je trebalo ...pa su od svega svoga došli na ledinu gde ničega nije bilo, pa ni trave.

Mešaš dva suprotna i nespojiva pojma, biti "kolonista" i biti "proteran", nije isto?

Da li je to isto?
mariopan mariopan 19:06 16.09.2011

Re: preporuka

Recimo da se zaista desio takav sastanak, da jeste usvojen takav dokument, da su sve države Evrope združene i saglasne u projektu razbijanja i uništavanja Srbije.
To su im interesi, prihvatimo, bezumno, i izostanak svake logike. Sve je to, polazna tačka.

Desio se, jeste usvojen, ono je izveštaj sa te konferencije i zaključci koji su doneti. To je dokument nije novinarska patka.


Tokom godina, a ovde je u pitanju 11 godina,

Izgleda da nisi sve pročitao, taj plan nije napravljen tada, tada je održana samo ta konferencija a planovi se prave mnogo pre toga i maju veze i sa razbijanjem Jugoslavije... a ovo iz "zaključaka" sprovodi se duže od 11 godina. Ako si čitao tu piše i ono što je već urađeno? Išlo bi to brže da nismo ovako neposlušni pa se svaki čas nešto sa nama nerviraju.

Onda nastupa razlika, jer čak i da se u jednom trenutku činilo sve kao mračan zid, taj zid ima cigle, a svaka se razlikuje. Dakle, u EU, OEBS, NATO, UN, svaka država je jedinstvena, manje ili više pristupačna, da prepozna zajednički interes sa drugom državom, zavisi od same države, a i od interesa. i tu se formiraju drugačiji odnosi, shodno interesima.

Sve te države imaju isti interes što se nas tiče. Nekima je samo interes da budu dobre sluge zlom Gospodaru (SAD), da ga ne naljute, ali i to je interes.

Njihovi drugi interesi koji se ne tiču nas su verovatno različiti ( kao te cigle) ali to za nas nije bitno. Ovaj deo gde smo mi na jelovniku ujedinjuje sve zemlje u tome da žele parče kolača ili bar da deo kolača zarade za Gazdu koji će ovog puta da im oprosti što je i njih tukao (nekad) ili što ih nije još tukao a može kad god hoće.. u pitanju je najveći siledžija na planeti, nije svako tako lud ili hrabar da ga odbije i naljuti.
Onda nastupa razlika, jer čak i da se u jednom trenutku činilo sve kao mračan zid, taj zid ima cigle, a svaka se razlikuje. Dakle, u EU, OEBS, NATO, UN, svaka država je jedinstvena, manje ili više pristupačna, da prepozna zajednički interes sa drugom državom, zavisi od same države, a i od interesa.

U principu se slažem, ali u vezi nas, njihov zajednički interes je razbijena Srbija.
Oko toga su se složili i daluju u tom pravcu sve vreme.
To im piše u dokumentima koje su usvojili, zbog toga su nas bombardovali, zbog toga će nas ekonomski uništiti jer i to je deo "zaključaka", zadatak svih je da odmah priznaju Kosovo što su oni i odradili..gledajući te zaključke tačku po tačku mogu da kažem da su veliki deo posla već obavili.

Gde ti vidiš da se nečiji interes u međuvremenu promenio pa su negde voljni i malo da olabave stisak oko našeg vrata? Ja to ne vidim nigde.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:19 16.09.2011

Re: preporuka

Recimo,
Španija, Grčka, Kipar, Rumunija i Slovačka ne priznaju Kosovo kao državu.
expolicajac expolicajac 20:35 16.09.2011

Re: preporuka

ne slažemo se u ovome podvučenom.
kao što si i sam rekao akcija predviđanja mogućih događaja vodi u iluziju, zato ta akcija, koliko god nam se činila dobra, nije dobra jer nije realna.
ona mora da se izvrši odmah.
nažalost ljudi uglavnom razmišljaju kao i ti, a to je pogrešno jer prošlost ili budućnost su dve suprotnost i uvek izazivaju sukob.
taj sukob ne mora da bude samo fizički, može da bude i mentalni, ali su posledice uvek negativne. konflikt se i dešava uglavom u našoj glavi jer mi svojim mislima stvaramo sliku iz prošlosti i onda pravimo drugu sliku budućnosti. heroji iz prošlosti trebaju da imaju muda da se suoče sa budućnosti. konflikt, jer nema realnosti. preskačemo uporno sadašnjost.
ljudi ne shvataju da sve što im se događa se događa sada, a oni tu sadašnjost projektuju kao prošlost kako bi izgradili budućnost. ljudi nisu uopšte svesni da ne žive u sadašnjosti, zato im realnost izmiče. uvek su negde između zabluda i iluzija.

Cela tvoja postavka za osnovu uzima statičnost sistema. Ako se to postavi kao aksiom može se uzeti kao tačna. Meni se pak čini da savremena filosofija uzima društveni sistem kao pokretljivu tvorevinu, što neumitno dovodi do manjih ili većih, bržih ili sporijih promena unutar tog sistema. Ako ti sada uzmeš ovo moje vrlo generalizovano i iz glave dato tumačenje, ipak moraš prihvatiti da je suština kako sam definisao hrabrost i herojstvo tačna.
malaramona malaramona 20:51 16.09.2011

Re: preporuka

mariopan


Imaš spisak država koje su se sastale, jedna ozbiljna ekipa i država i državnika i jedna ozbiljna organizacija kao što je OEBS, to su njihovi zaključci i odluke? I ne bi njiima verovao? Pa kome bi onda?



Znam da je uzalud, al opet moram... mariopan, da li ti znaš šta je OEBS, ko su članice, kako izgledju konferencije ove organizacije, da li si pročitala ovo pismo, da li shvataš kontekst u kome je napisano...i još mnogo pitanja na koja, znam iz prethodnog iskustva, neću dobiti smislen odgovor.
mariopan mariopan 20:55 16.09.2011

Re: preporuka

srdjazlopogledja
Recimo,
Španija, Grčka, Kipar, Rumunija i Slovačka ne priznaju Kosovo kao državu.

Iz svojih ineteresa što je sasvim legitimno i ako nama trenutno pomaže, super. Ali to je trenutno, u poređenju sa vremenom koje je potrošeno na planove i realizaciju - to je samo trenutak. Zato im čekanje i ne pada teško, u međuvremenu ostvaruju napredak malim, ali ne manje značajnim koracima. Napreduju, samo to je bitno.

I nije Kosovo nešto čime će se završiti ova priča, niti će se samo Kosovom zadovoljiti apetiti, zato njima to priznavanje trenutno i nije toliko bitno. Mi smo, cela država, cilj. Ja verujem onome što sam pročitala.

Volela bih da mogu da verujem u nešto bolje, kao ti, ali što vreme više prolazi meni je sve teže da u to "nešto bolje" poverujem.

Pozdravljam te
mariopan mariopan 21:07 16.09.2011

Re: preporuka


Znam da je uzalud, al opet moram... mariopan, da li ti znaš šta je OEBS, ko su članice, kako izgledju konferencije ove organizacije, da li si pročitala ovo pismo, da li shvataš kontekst u kome je napisano...i još mnogo pitanja na koja, znam iz prethodnog iskustva, neću dobiti smislen odgovor.

Da li si ga ti pročitala i shvatila kontekst ? E, pa to je bitno.
Nema potrebe da se trudiš da mi objasniš jer verovatno neću razumeti, znaš to iz prethodnog iskustva.
Zašto onda da pričamo bilo šta?
Pozdravljam te

Edit.
Nije lepo da ti ne odgovorim.
Da, pročitala više puta u različitim vremenima otkad je objavljeno. Da, bio bi odgovor na svako tvoje pitanje. Sada smo, nadam se, završili?
angie01 angie01 21:23 16.09.2011

Re: preporuka

Atomski mrav
Ljudi su naseljavali kontinente i od njih stvarali novi svet i bolju buducnost-ne vidim sta je sada tako nedopustivo u odlasku, koji ce pruziti normalan zivot i zavrsiti vise beskonacnu pricu sa krvavim krajem!Ovakva nas je logika i dovela dovde...


Koja logika AM?

ta da su ljudi oduvek odlazili sa podrucja gde nisu dobro ziveli- iz raznih razloga- a u ime boljeg zivota, koji prolazi!

ne vidim vece licemerje u danasnjoj Srbiji, od ove mistifikacije-vecnog ognjista i vec otrcanog srca bez koga se je l te ne moze- pa majkumu, izgubili ste rat i to je naplata!

Sto niste bili pametniji ranije i pre ove, i one pre vlasti, pre milosevica i pre njega i uradili nesto za to srce da ne bude pod anginom pektoris bez izlecenja-ako vam je vec toliko stalo!

i jos nesto- pola Srbije-gde nije ovako katastrofalno stanje po stanovnistvo- otislo na neka bolja mesta za zivot-dobrovoljno, manje vise u Beograd:)))), pa to nekako nikome nije dramaticno, niti su ta ognjista iste misticne vrednosti i sve to bla, bla-mrzi me vise da ponavljam tu mantru!
malaramona malaramona 21:28 16.09.2011

Re: preporuka

mariopan


Edit.
Nije lepo da ti ne odgovorim.
Da, pročitala više puta u različitim vremenima otkad je objavljeno. Da, bio bi odgovor na svako tvoje pitanje. Sada smo, nadam se, završili?


Nismo, i to samo zbog onih koji čitaju ovaj blog, a još uvek nisu upoznati sa tvojim manirom prodaje laži i poluistina.
Ako si pročitala ovo pismo nekoliko puta, zaista je čudno da ti je promakla uvodna rečenica...

Veoma cenjeni gospodine kancelaru,

Krajem protekle nedelje bio sam u prilici da u slovačkom glavnom gradu Bratislavi prisustvujem Konferenciji, koju su zajednički organizovali Ministarstvo spoljnih poslova SAD i American Enterprise Institut (Spoljnopolitički institut Republikanske stranke). Glavne teme skupa bile su Balkan i proširenje NATO.
...

Dakle konferencija OEBSa dogodila se samo u tvojoj glavi.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:32 16.09.2011

Re: preporuka

Angie, to što pišete, podrška je proterivanju ljudi.
angie01 angie01 21:38 16.09.2011

Re: preporuka

Tvoja mama je, kao i mnogi kolonisti, dobrovoljno došla iz krša i kamena gde nije ni trava rasla na plodnu vojvođansku oranicu gde su nedostajale vredne ruke da seju i rade.....dobrovoljno je ključna reč..

Moji su sa Kosova proterani, silom, pljačlkom i zločinima....a imali su i tamo plodne zemlje i stoke, kuće , voćnjake , sve što im je trebalo ...pa su od svega svoga došli na ledinu gde ničega nije bilo, pa ni trave.

Mešaš dva suprotna i nespojiva pojma, biti "kolonista" i biti "proteran", nije isto?

Da li je to isto?


e, koje manipulativno proseravanje-daprostis!

prvo-kolonisti nisu dosli dobrovoljno, drugo tu Vojvodinu, u kojoj i ti sada sedis je nova vlast opljackala, tako sto je jos gore, nego u slucaju o kome govorimo, proterala i streljala vlasnike tih kuca, njiva-gde ti kazes da su nedostajala vredne ruke da seju i rade-koja bljuvotina!

Sta, to za tebe nisu pljacke i zlocini-nego si, kada ti odgovara, dala romansiranu verziju!

i -koja je to plodna zemlja na Kosovu-leba ti?

i jos drzis lekcije o mesanju pojmova!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:50 16.09.2011

Re: preporuka

a da su ljudi oduvek odlazili sa podrucja gde nisu dobro ziveli-

Sto ce reci:
Nije vam dobro, Albanci vas sikaniraju, namecu vam svoju volju, nemate nikakva prava ni slobode...pa ako vam nije dobro idite odatle.
Ni Hitler ti nije ravan Angie.


omega68 omega68 21:59 16.09.2011

Re: preporuka

angie01

млатиш као она ствар по самару, д'извинеш
expolicajac expolicajac 22:02 16.09.2011

Re: preporuka

млатиш као она ствар по самару, д'извинеш

Bez vređanja. Ako angie ima i pogrenšno mišljenje, njeno je. Nemoj da opet moram da držim predavanje iz logičkog zaključivanja, a onda moram i da pišem novi blog, što mi se baš i ne da činiti jer me je i ovaj poslao u bedaru, što bi rekli mladi. A gde su mladi tu je i šala. Iako ovaj blog i baš nije za šalu.
angie01 angie01 22:03 16.09.2011

Re: preporuka

omega68
angie01млатиш као она ствар по самару, д'извинеш


kako da ti kazem-ovo je samo besmisleni pokusaj vredjanja i govoro samo o tebi!

ako imas neko drugacije misljenje, niko te ne sprecava da ga izneses-zato blog i sluzi!
angie01 angie01 22:10 16.09.2011

Re: preporuka

Ni Hitler ti nije ravan Angie.


kao sto si primetio- ja se tebi ne obracam nikada-jer za to ne postoji ni jedan validan razlog!

al evo da napravim izuzetak-samo ovaj put!

prvo- nazivati nekog fasitom, je krivicno delo!

drugo- meni je jadan ovakav agresivni napad, samo zato sto mislim da-ako Srbija nije u stanju da zatiti te ljude dole i da im obezbedi sigurnost i normalan zivot- da treba da se potrudi da ih odande skloni, ako su vec ugrozeni, a ne da ih drzi kao taoce decenijske lose politike i da je taj odlazak, manje zlo, od nastavljanja agonije, ciji kraj je izvestan- po nasu stetu!


milisav68 milisav68 22:14 16.09.2011

Re: preporuka

angie01

prvo-kolonisti nisu dosli dobrovoljno, drugo tu Vojvodinu, u kojoj i ti sada sedis je nova vlast opljackala, tako sto je jos gore, nego u slucaju o kome govorimo, proterala i streljala vlasnike tih kuca, njiva-gde ti kazes da su nedostajala vredne ruke da seju i rade-koja bljuvotina!

Pa vredne ruke su bile zauzete.


angie01 angie01 22:23 16.09.2011

Re: preporuka

Pa vredne ruke su bile zauzete


ako ti mislis da su sve vredne ruke bile tako zauzete-informisi se malo bolje!

kao sto svi Srbi nisu bili arkanovci, frenkijevci i sl, isto tako nisu ni svi Nemci bili ss-iako je presija bila mnogo opsnija,....u tim kucama su isto tako ziveli obicni ljudi, zene i deca, kao sto sada u nekim drugim zive na Kosovu i sigurno nisu svi oni bili za pogubnu politiku miloseviceve klike, koja je fasirala njihove sunarodnike!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 16.09.2011

Re: preporuka

Ni Hitler ti nije ravan Angie.
kao sto si primetio-


Uopste nije bilo tesko, vidi se golim okom.


ja se tebi ne obracam nikada-jer za to ne postoji ni jedan validan razlog!

al evo da napravim izuzetak-samo ovaj put!


Nisi morala.
Sto mene, naravno, ni na sta ne obavezuje pa ni na to da se uzdrzavam od komentarisanja tvojih budalastina.
Zivela sloboda?
prvo- nazivati nekog fasitom, je krivicno delo!

Ajde?
Pa i onda kad se neko, kao ti npr, zalaze za nedvosmisleno fasisticke ideje ?

samo zato sto mislim da-ako Srbija nije u stanju da zatiti te ljude dole i da im obezbedi sigurnost i normalan zivot- da treba da se potrudi da ih odande skloni,


Da bude kooperativna?


freehand freehand 22:30 16.09.2011

Re: preporuka

i -koja je to plodna zemlja na Kosovu-leba ti?

Endži - šta ti uopšte znaš o Kosovu, kad ovako možeš da lupiš?
milisav68 milisav68 22:31 16.09.2011

Re: preporuka

angie01
Pa vredne ruke su bile zauzete


ako ti mislis da su sve vredne ruke bile tako zauzete-informisi se malo bolje!

kao sto svi Srbi nisu bili arkanovci, frenkijevci i sl, isto tako nisu ni svi Nemci bili ss-iako je presija bila mnogo opsnija,....u tim kucama su isto tako ziveli obicni ljudi, zene i deca, kao sto sada u nekim drugim zive na Kosovu i sigurno nisu svi oni bili za pogubnu politiku miloseviceve klike, koja je fasirala njihove sunarodnike!

Pa da, logično, Hitler=Milošević.
expolicajac expolicajac 22:37 16.09.2011

Re: preporuka

milisav68

freehand

hoochie coochie man

angie01

omega68

mariopan

Aman bre ljudi ovo je blog o Herojima budućih generacija, a vi samo imate hrabrosti da jedan drugome srpsku majku...
angie01 angie01 22:37 16.09.2011

Re: preporuka

Pa i onda kad se neko, kao ti npr, zalaze za nedvosmisleno fasisticke ideje ?


nedvosmislena je samo tvoja glupost!


Da bude kooperativna?


ko god ovako zakljucuje, treba da ode i zivi to svoje ubedjenje na terenu, a ne da uzvikuje parole sa sigurnog, za nekog drugog!

Za mene je zivot tih ljudi vazniji od manipulacija koje im se nude!

vise ti necu odgovarati-a ti slobodno baljezgaj!
milisav68 milisav68 22:49 16.09.2011

Re: preporuka

expolicajac

Aman bre ljudi ovo je blog o Herojima budućih generacija, a vi samo imate hrabrosti da jedan drugome srpsku majku...

Nije, ja sam samo alergičan, na muda i bubrege u jednoj rečenici.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:49 16.09.2011

Re: preporuka

angie01 angie01 23:10 16.09.2011

ja se tebi ne obracam nikada-jer za to ne postoji ni jedan validan razlog!

al evo da napravim izuzetak-samo ovaj put!


sa sve uzvicnikom na kraju.
A onda:

angie01 23:37 16.09.2011


Ali ipak:

vise ti necu odgovarati


Od reci si,ocito, pa kako da ti neko ne poveruje kad kazes

Za mene je zivot tih ljudi vazniji od manipulacija koje im se nude!



i jos samo jedno pitanjce, jednostavno
Smatras li ti te ljude debilima kad im ostavljas da biraju izmedju ponudjenog a ne mozes da pojmis da i oni sami imaju neku ideju?
angie01 angie01 22:50 16.09.2011

Re: preporuka

šta ti uopšte znaš o Kosovu,


prosvetli me!
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:52 16.09.2011

Re: preporuka

Pa vredne ruke su bile zauzete.

pa što onda tražite njihovu rehabilitaciju pa i restituciju, jerbo su ih oni zločinci pobili i proterali. Budi bre dosledan, jesu li ih trebali proterati ili ne. Jesu li oni kada su u pitanju postupci komunista prema njima mirni i fini građani i domaćini, a u svakom drugom slučaju sve go fašista.
Vidiš nije tako, niti su svi bili fašisti niti su svi trebalo biti proterani.
mariopan mariopan 01:36 17.09.2011

Re: preporuka

freehand
i -koja je to plodna zemlja na Kosovu-leba ti?

Endži - šta ti uopšte znaš o Kosovu, kad ovako možeš da lupiš?

Baš sam htela da je pitam da li zna koje je boje zemlja na Kosovu -bar to ako je videla?
mariopan mariopan 02:03 17.09.2011

Re: preporuka

angie01

Pa Anđo da te obavestim da je pre tog dolaska "vrednih ruku" bio veeeliki rat.

U njemu su mnogi sposobni ljudi izginuli, streljali su sto za jednoga, punili logore i gasne komore, borci ginuli, svakako stradali od strane tih "jadnih i opljčakanih" folksdojčera i mađarskih fašista (ovde u Vojvodini smo imali i njih i Nemce)...dakle to što je preostalo i vratilo se iz rata ili je bilo sakato, ili iscrpljeno i bolesno, ili maloletno. Bilo je mnogo udovica i siročadi a malo zdravih i sposobnih za težak rad na zemlji. A treba to sve nahraniti zar ne? Ili da svi pomru od gladi? Znaš li koliko godina posle rata se još gladovalo?


Vredne ruke koje rade to bi bilo Anđo ono kada uzmeš motiku pa okpavaš kukuruz ili kupus ili krompir, čula si za to?

Baš je to teška bljuvotina jelda?
A nešto ne znam da su ih na silu dogonili u Vojvodinu, koji si ti film gledala? Valjda su ih hapsili pa ko na robiju?
Evo baš u prošlu subotu sam bila na jednoj svadbi, celo selo je selo kolonista iz Hercegovine, niko od njih nije na silu doveden, svi došli svojom voljom. I srećni neki ljudi samo pevaju i igraju. Mnogo slušaš te tvoje propagandne EPP programe.

Što se tiče Kosova kada pitaš tako glupo pitanje o zemlji ne znam šta da ti kažem osim da verujem da ti to nisi ni videla?

I nemoj mene sa tim tvojim zločin-pljkačka školicama, to je baš pravo manipulativno proseravanje, izlizalo se Anđo, menjaj ploču ili da batalimo razgovor?

angie01 angie01 08:13 17.09.2011

Re: preporuka

Pa Anđo da te obavestim


deo moje familije je iz Vojvodine-autenticno, tako da ne treba ti da me ucis tvojom verzijom, kao sto ti je vec objasnila malaramona!

milisav68 milisav68 10:02 17.09.2011

Re: preporuka

Milan Karagaća

pa što onda tražite njihovu rehabilitaciju pa i restituciju, jerbo su ih oni zločinci pobili i proterali.

Prestanite više da mi se obraćate u množini, i da navodite neka opšta mesta.

Navedite, gde sam se ja zalagao za bilo čiju rehabilitaciju.

Kako ne shvatate, da postoje ljudi, kojima su i jedni i drugi podjednako ljigavi, i da ne zaslužuju bilo kakvu pohvalu, kao i da su svesni, da je na svim stranama bilo i poštenih ljudi.

Za vreme WW2, na prostoru ex-YU, je bio gradjanski rat, pod okupacijom, a pošto pobednici pišu istoriju, i bilo im je malo "nezgodno" da to napišu, onda su to "preveli" na NOB i revoluciju.

To je ono, što vi nećete da priznate, da su bahati ljudi posle rata, preuzeli inicijativu u otimanju imovine, u ime socijalne pravde, a zarad ličnog bogaćenja.

Posledice takvog ponašanja, nam se obijaju o glavu i danas.

Onda je izgovor za sticanje ličnog bogatstva, bila revolucija, a sada je Kosovo.


mariopan mariopan 11:49 17.09.2011

Re: preporuka

Kako ne shvatate, da postoje ljudi, kojima su i jedni i drugi podjednako ljigavi, i da ne zaslužuju bilo kakvu pohvalu, kao i da su svesni, da je na svim stranama bilo i poštenih ljudi.

Za vreme WW2, na prostoru ex-YU, je bio gradjanski rat, pod okupacijom, a pošto pobednici pišu istoriju, i bilo im je malo "nezgodno" da to napišu, onda su to "preveli" na NOB i revoluciju.

To je ono, što vi nećete da priznate, da su bahati ljudi posle rata, preuzeli inicijativu u otimanju imovine, u ime socijalne pravde, a zarad ličnog bogaćenja.

Posledice takvog ponašanja, nam se obijaju o glavu i danas.

Onda je izgovor za sticanje ličnog bogatstva, bila revolucija, a sada je Kosovo.

Lepo rečeno
mariopan mariopan 12:41 17.09.2011

Re: preporuka

malaramona
mariopan


Edit.
Nije lepo da ti ne odgovorim.
Da, pročitala više puta u različitim vremenima otkad je objavljeno. Da, bio bi odgovor na svako tvoje pitanje. Sada smo, nadam se, završili?


Nismo, i to samo zbog onih koji čitaju ovaj blog, a još uvek nisu upoznati sa tvojim manirom prodaje laži i poluistina.
Ako si pročitala ovo pismo nekoliko puta, zaista je čudno da ti je promakla uvodna rečenica...

Veoma cenjeni gospodine kancelaru,

Krajem protekle nedelje bio sam u prilici da u slovačkom glavnom gradu Bratislavi prisustvujem Konferenciji, koju su zajednički organizovali Ministarstvo spoljnih poslova SAD i American Enterprise Institut (Spoljnopolitički institut Republikanske stranke). Glavne teme skupa bile su Balkan i proširenje NATO.
...

Dakle konferencija OEBSa dogodila se samo u tvojoj glavi.

Da, u pravu si da sam pogrešila zamenivši funkciju koju je tada imao Vimer, a bio je potpredsednik Parlamentarne skupštine OEBSa, i to mi je ostalo u sećanju.

Iako sam napravila tu grešku navela sam i izvor gde sam to pročitala (odavno) pa da može sam da pročita, kako on, tako i drugi blogeri, zato mislim da je tvoja briga za sve druge koji ovo čitaju malo preterana? Ne znaju da koriste gugl pa da sami nađu?


Pošto mi pripisuješ loše namere, mogla bih i ja tebe da pitam zašto onda nisi citirala i drugi pasus koji kaže ko je sve učesvovao i koliko je to bila konferencija na "visokom nivou", kako kaže sam Vimer?
Ovako, ovim tvojim komentarom, bagatelišeš značaj koji ona ima i neke istine koje je taj skup zaključio a Vimer izrekao u tom pismu, a oko kojih su se svi učesnici konferencije složili?

Ostavljaš utisak da su se to dokoni ljudi sastali privatno na nekom okupljanju i doneli neke svoje zaključke koji ništa ne znače i treba ih preskočiti u svakoj diskusiji?

Da li je baš tako?

Od 11 tačaka meni su najzanimljivije ove tri:

4. Rat protiv Savezne Republike Jugoslavije vođen je da bi se ispravila pogrešna odluka generala Ajzenhauera iz doba drugog svetskog rata. Zbog toga se iz strateških razloga tamo moraju stacionirati američki vojnici, te da se tako nadoknadi ono što je propušteno godine 1945.

7. Valjalo bi da se prilikom sadašnjeg širenja NATOa ponovo uspostavi teritorijalna situacija na prostoru između Baltičkog mora i Anadolije, kakva je postojala u doba Rimskog carstva, i to u doba kada je ono bilo na vrhuncu moći i zauzimalo najveće teritorijalno prostranstvo.

8. Zbog toga Poljska mora da bude okružena sa severa i juga demokratskim državama kao susedima, a Rumunija i Bugarska da obezbede kopnenu vezu sa Turskom. Srbija (verovatno zbog nesmetanog vojnog prisustva SAD) trajno mora da bude isključena iz evropskog razvoja (bold je moj)


U onom drugom pasusu na početku pisma , koji ti nisi citirala piše, citiram :

"Konferenciji su prisustvovali veoma visoki politički predstavnici, na šta ukazuje prisustvo velikog broja predsednika vlada kao i ministara inostranih poslova i ministara odbrane iz tog regiona. Među brojnim važnim tačkama o kojima se raspravljalo, neke od tema zaslužuju da ih se naročito istakne".

Moj zaključak je da su toj konferenciji prisusvovali važni ljudi Evrope i sveta i ako su oni ovo promislili i napisali kao zaključak ja treba da im verujem da su ozbiljni?

Ostale tačke koje nemaju direktne veze sa nama niti sa onim što sam tvrdila u komentarima ne navodim.

Samo ove imaju veze sa mojim komentarom da nas kao zemlju NEĆE primiti ni u EU ni u NATO zato što je to davno odlučeno.

Nije potrebno da dalje polemišemo jer ja imam pravo na svoje mišljenje, makar bilo i pogrešno, kao i ti na svoje. Postoji jednostavan način da zaobiđeš komentare koji ti se ne dopadaju, zašto to i ne uradiš?




malaramona malaramona 18:05 17.09.2011

Re: preporuka

mariopan


Nije potrebno da dalje polemišemo jer ja imam pravo na svoje mišljenje, makar bilo i pogrešno, kao i ti na svoje. Postoji jednostavan način da zaobiđeš komentare koji ti se ne dopadaju, zašto to i ne uradiš?






Ne znam ko ti osporava pravo na sopstveno mišljnje, ja sigurno ne. Reagujem samo kad pokušavaš laž da proglasiš za činjenicu. A ova magla koju proturaš, da bi blogeri trebalo da guglaju kako bi utvrdili da je nešto što si ti navela kao činjenicu obična laž, je baš licemerna.

Namerno ne komentarišem ostalo što si pisala, jer je upravo to tvoje mišljenje, koje mi nije bitno, pa o njemu neću da polemišem. Ne zato što se s njim ne slažem, postoje ovde ljudi s kojima se takodje ne slažem oko mnogih stvari, ali mi je bitno šta kažu. Nadam se da smo se razumeli.

Tvoje komentare zaobilazim i ubuduće ću to raditi, osim u slučajevima kada mi je očigledno da govoriš neistine.
mariopan mariopan 09:43 18.09.2011

Re: preporuka

pokušavaš laž da proglasiš za činjenicu.

Ono što sam ti gore citirala je istina, činjenica koja je bila suština mojih komentara. U koju si se i sama uverila jer si citirala deo tog pisma, znači čitala si šta tamo piše, i to je ono što ti najviše smeta? To pokušavaš da proglasiš za laž, hvatajući se za tu grešku koju sam napravila slučajno?

Pa kad ne možeš tu istinu i da zakopaš onda zakopaj protivnika?

Zato ti toliko smeta mala greška koju sam napravila, a ne smeta ti ono što piše u tom pismu?

Ako si baš toliko istinoljubiva kako nijednom rečju nisi prokomentarisala suštinu tog pisma, koja je istinita, ali si se uhvatila za sitnu grešku i udaraš teškom artiljerijom, vređaš, omalovažavaš...?

Smeta ti što pada u vodu mantra o našoj krivici za sve i svašta, za koju su se kao pijan plota držali LDP jugend, a prtivnika u mišljenju se otresali po sistemu "držte lopova"..

Već viđeno..

malaramona malaramona 10:13 18.09.2011

Re: preporuka


mariopan
pokušavaš laž da proglasiš za činjenicu.

Ono što sam ti gore citirala je istina, u koju si se i sama uverila jer si citirala deo tog pisma, znači čitala si šta tamo piše, i to je ono što ti najviše smeta?

Pa kad ne možeš tu istinu da zakopaš onda zakopaj protivnika?

Zato ti toliko smeta mala greška koju sam napravila, a ne smeta ti ono što piše u tom pismu?

Ako si baš toliko istinoljubiva kako nijednom rečju nisi prokomentarisala suštinu tog pisma, koja je istinita, ali si se uhvatila za sitnu grešku i udaraš teškom artiljerijom, vređaš, omalovažavaš...?

Smeta ti što pada u vodu mantra o našoj krivici za sve i svašta, za koju su se kao pijan plota držali LDP jugend, a prtivnika u mišljenju se otresali po sistemu "držte lopova"..

Već viđeno..



Vidi, to što smatraš da je nazvati ovaj skup u Bratislavi konfrencijom OEBSa, mala greška dovoljno govori o nivou tvoje informisanosti.
Proglašavati navode iz jednog pisma zaključcima neke konferencije, ma ko na njoj učestvovao, takodje.

Naravno, ti imaš pravo da iz toga izvlačiš zaključke kakve god želiš i da formiraš svoje mišljenje.
Medjutim , kao što ti gore napisah, tvoje mišljenje je za mene nebitno upravo zbog tvoje neinformisanosti i nedostatka želje da u polemici upotrebiš argumente usmesto laži, poluistina i etiketiranja.

Kad i ako se to promeni, vrlo rado ću sa tobom diskutovati i o ovom pismu ili o čemu god želiš.
Do tada, pozdrav.
Atomski mrav Atomski mrav 08:41 19.09.2011

Re: preporuka

i jos nesto- pola Srbije-gde nije ovako katastrofalno stanje po stanovnistvo- otislo na neka bolja mesta za zivot-dobrovoljno, manje vise u Beograd


Pa jedno je kad se neko preseli dobrovoljno a sasvim drugo kad neko nekoga otera.

ne vidim vece licemerje u danasnjoj Srbiji, od ove mistifikacije-vecnog ognjista i vec otrcanog srca bez koga se je l te ne moze- pa majkumu, izgubili ste rat i to je naplata!


Čemu onda sve farse tipa Euleks, KFOR i tako to kada pobednici jednostavno imaju pravo na etničko čišćenje?
freehand freehand 21:23 15.09.2011

Ti to ozbiljno?

Čitam ovu pesmu u prozi i ne razumem bar dve stvari: misliš li da će sutra stvarno krenuti u tom smeru? I, ako misliš, veruješ li da je lament nad pameću, hrabrošću i herojstvom prava stvar za veče uoči?
expolicajac expolicajac 21:27 15.09.2011

Re: Ti to ozbiljno?

Čitam ovu pesmu u prozi i ne razumem bar dve stvari: misliš li da će sutra stvarno krenuti u tom smeru? I, ako misliš, veruješ li da je lament nad pameću, hrabrošću i herojstvom prava stvar za veče uoči?

1. Plašim se
2. Trebaće nam
freehand freehand 21:33 15.09.2011

Re: Ti to ozbiljno?

1. Plašim se

Ok, i za ovo treba hrabrosti.
No ne boj se. Nema više rata ovde, bar još neko vreme. Dok na red ne dođe Škupi, ili Plav-Andrijevica-Gusinje, pa preko Skadarskog jezera do Sutomora, otprilike..
E onda se nadaj sranju, i onda ćemo opet biti braća Srbi. Dotle ćemo da se deremo koliko možemo sa pretećim izrazom, i pevamo Marinu pijući marcole, na smenu.
Jukie Jukie 22:16 15.09.2011

Re: Ti to ozbiljno?

expolicajac
Čitam ovu pesmu u prozi i ne razumem bar dve stvari: misliš li da će sutra stvarno krenuti u tom smeru? I, ako misliš, veruješ li da je lament nad pameću, hrabrošću i herojstvom prava stvar za veče uoči?
1. Plašim se
2. Trebaće nam

Znaš kako kaže Vasilisa Prekrasna: "lezi spavaj, Ivane Careviću, mudrije je jutro od večeri". Videćemo sutra šta će biti.

Pola Srbije gori, malinari se bune, neki hoće da razaraju prajd i Beograd, a posle nekoliko decenija ljudi i dalje kukaju o Kosovu kao da je to nešto najstrašnije, a neće se promeniti ništa u odnosu na prethodne godine nego će još jedan momak u drugačijoj uniformi da stoji na graničnom prelazu.
mariopan mariopan 22:36 15.09.2011

Re: Ti to ozbiljno?

a neće se promeniti ništa u odnosu na prethodne godine nego će još jedan momak u drugačijoj uniformi da stoji na graničnom prelazu.

I još 60 000 ljudi da se "usreći" životarenjem u logoru za Srbe zvanom Kosovo?
dragan7557 dragan7557 22:52 15.09.2011

Re: Ti to diletantski

freehand 22:33 15.09.2011
Re: Ti to ozbiljno?

1. Plašim se


Ok, i za ovo treba hrabrosti.
No ne boj se. Nema više rata ovde, bar još neko vreme.


Baš vala, tako je i Sloba & Co Ltd rezonovao uzdajući se u pomoć "međunarodne zajednice" "pravde," "razuma" i ostalih blentavosti.

Jedno je sigurno, ako bi došlo do nagoveštaja rata Srbija bi izgubila i ovo malo ne državnosti što ima, i završila okupirana za dugo dugo vremena.

Pretiti iz prazne, a to je upravo što ti propagiraš, je pokušaj a la da se Vlasi ne dosete.

cerski

p.s. punog oružja se plaši jedan čovek, dok praznog dva.
freehand freehand 22:54 15.09.2011

Re: Ti to ozbiljno?

mariopan
a neće se promeniti ništa u odnosu na prethodne godine nego će još jedan momak u drugačijoj uniformi da stoji na graničnom prelazu.

I još 60 000 ljudi da se "usreći" životarenjem u logoru za Srbe zvanom Kosovo?

Neće. Njih interesuju Srbi samo u rinfuzu, i po neki za prikazivanje u Potemkinovim povratničkim selima.
Ostali će na traktore.
mariopan mariopan 23:02 15.09.2011

Re: Ti to ozbiljno?

freehand
mariopan
a neće se promeniti ništa u odnosu na prethodne godine nego će još jedan momak u drugačijoj uniformi da stoji na graničnom prelazu.

I još 60 000 ljudi da se "usreći" životarenjem u logoru za Srbe zvanom Kosovo?

Neće. Njih interesuju Srbi samo u rinfuzu, i po neki za prikazivanje u Potemkinovim povratničkim selima.
Ostali će na traktore.

Nadam se samo da neće biti žrtava i da će na traktore pre nego pred metak ili bajonete.

Inače oni imaju samo šljunak i balvane. Balvani iz Srbije im kroje kapu a šljunak mogu da koriste za praćke ako bi im Tadić dobacio lastiš iz gaća ...ali on neće ni to...tako da su traktori izvesniji ( i pametniji) ako do toga dođe.
freehand freehand 23:05 15.09.2011

Re: Ti to ozbiljno?

Nadam se samo da neće biti žrtava i da će na traktore pre nego pred metak ili bajonete.

Na žalost, na traktore se ide pred mecima i bajonetima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana