Društvo| Mediji| Politika

Biljana Srbljanović o političkoj pozadini!

Filip Mladenović RSS / 20.09.2011. u 23:49

B.S. optužuje i vrh DS
B.S. optužuje i vrh DS
Biljana Srbljanović, popularna dramska spisateljica, optužila je sinoć vrh Demokratske stranke da ne želi da se otkrije politička pozadina ubistva Zorana Đinđića iz ličnih političkih interesa. Optužbe su iznete sinoć na društvenoj mreži Tviter.

Na optužbe Biljane Srbljanović na Tviteru odgovorila je potpredsednica DS Jelena Trivan, a podržali su je potpredsednica Skupštine Srbije Gordana Čomić i ministar Oliver Dulić.



Srbljanovićka je aktivnost na Tviteru počela tako što je podržala izjavu advokata Srđe Popovića koji je rekao da se iza nadimka Ćora krije Nebojša Čović, potpredsednik Vlade Zorana Đinđića.



Srbljanović je konstatovala: "Volim Srđu Popovića jer ladno kaže šta misli, nema problema sa istinom i hrabrošću". Nastavila je sa sarkastičnim komentarima na račun Nebojše Čovića.



Uključujući se u "prozivku" jednog tviter korisnika upućenu vrhu Demokratske stranke u vezi sa suđenjem za ubistvo premijera Đinđića, Biljana Srbljanović je zaključila: "A sta da kažu? E, a da atentata nije bilo, ne bi ni naš predsednik postao predsednik...?"



Jelena Trivan na to je odgovorila: "Kad ne komentarišemo iskaz kriminalca, iskazujemo odnos prema onome ko ga daje, a ne prema ubistvu".



Takođe je napisala i "Mi ne ćutimo o Đinđiću", "Za demokratski svet je važno da se utvrdi politička pozadina" i "Tužilaštvo se bavi onim što on priča (Simović), a za vreme Koštunice su kriminalci govorili, a političari seirili"...

"Bolje da niko od nas politički nije postojao, a da je taj čovek ostao živ", napisala je Trivan.



"Bolje da niko od vas politički nije postojao i da je Đinđjić ostao" završila je, u poslovično oštrom tonu, Biljana Srbljanović.

Atačmenti



Komentari (329)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikolic777 nikolic777 21:53 21.09.2011

Re: ...


ja sam se na popisu 1991. izjasnio kao 'evropljanin'.



pa šta je posle bilo?
nikolic777 nikolic777 21:56 21.09.2011

Re: ...

tsunade moze malo vise o tome... tako se ne brane ideoloski istomisljenici. nije lepo.



ja nisam trazio nista o tome, citaj pazljivije, nego o isplativosti nacizma u tom periodu...
tsunade tsunade 21:59 21.09.2011

Re: ...

nego o isplativosti nacizma u tom periodu...


a o tome bih tek mogla u tomovima da ti pisem... al oprosti ako sam te pogresno razumela. ne odnosi se samo na tebe.
mikimedic mikimedic 22:09 21.09.2011

Re: ...

pa šta je posle bilo?



posle sam porastao i izgubio svaku nadu da cu ikad postati nikolic.

ili bar filip (mladenovic).
nikolic777 nikolic777 22:14 21.09.2011

Re: ...


posle sam porastao i izgubio svaku nadu da cu ikad postati nikolic.



umes da budes i duhovit..nikad nije kasno
blogovatelj blogovatelj 23:35 21.09.2011

Re: ...



sernjaš po običaju


Hvala, trudicu se i dalje. Kad ti ponestane cinjenica, krenes sa pljuvacinom.
Nesvesna da izazivas gadjenje sireg auditorijuma.

a kako znaš da je ponos u pitanju?


Umem da prepoznam nijanse dok citam.

i nisam pisala o Arkanu već o Čiti, mada to tebi ništa ne znači jer i ovako pojma nemaš ko je ko u beogradu.


istina je, sto bih ja morao da poznajem svakog kriminalca Beograda. Ni ti ne znas ko je ko u Kragujevcu.
Cinjenica je medjutim da se ne bih ponosio da sa Arkanom imam zajednicke prijatelje.

a pomoć moderacije zatražiću svaki put kada bezobrazno, jadno i nemoćno budeš vređao bilo čiju privatnost, pogotovo žena (a da to primetim)


Pa sad, ako nisam homofob, ako podrzavam Djindjicevu politiku, a ti se sa mnom ne slazes zbog necega, naravno da onda moras da mi pronadjes etiketu.
Postoji mali milion blogerki ovde koje cenim i divim im se do neba. Biljanu ne cenim i napisao sam sta mislim o njoj. Imas nesto protiv? Kao sto rekoh, ako imas, preskoci moj komentar ili zovi moderaciju.

nema tolerantncije prema džiberijadi


Otprilike da bi dzibere trebalo poslati u konc-logor. Vidis kako su ti shvatanja slobodoumna...


baš si mačo lik - vređaš nekog ko ne može da ti odgovori


Nisam maco, ja sam vise onako geek tip osobe.
Sta li ti je bre?
Tema je BS, pisem sta mislim o njoj. Razumem da se tebi moje misljenje ne dopada, ajde onda okani me se i divota.
Stvarno me teras da ti napisem svasta, a onda ces da cvilis i zoves moderaciju i kukumavcis kako ne cenim zene.

spadalo92 spadalo92 18:08 24.09.2011

Re: ...javascript:;

princi

Ne znam za partijsku pripadnost ali politički angažman Biljane Srbljanović se najtačnije može opisati sa 2 reči: penis envy.

mlekac mlekac 00:30 21.09.2011

Uz svo postovanje

pokojnog Zorana, polako pocinje da mi ide na zivce sto se pred SVAKE izbore neko doseti da poteze njegovo ubistvo...

Mislim, hoce li nam to resiti probleme siromastva, nezaposlenosti, lose infrastrukture, nagomilanih dugova?

Ne kazem da ne treba govoriti i o politickoj pozadini Zoranovog ubistva, al' iskreno, u ovom trenutku, veci deo Srbije mnogo vise zanima KAKO DA PREZIVI!!!!!
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:36 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

mlekac
pokojnog Zorana, polako pocinje da mi ide na zivce sto se pred SVAKE izbore neko doseti da poteze njegovo ubistvo...Mislim, hoce li nam to resiti probleme siromastva, nezaposlenosti, lose infrastrukture, nagomilanih dugova?Ne kazem da ne treba govoriti i o politickoj pozadini Zoranovog ubistva, al' iskreno, u ovom trenutku, veci deo Srbije mnogo vise zanima KAKO DA PREZIVI!!!!!


Tačno! Ali, da je svako u ovoj Srbiji korektno i profesionalno radio svoj posao, uključujući i one koje plaćanjem PDV-a i oporezivanjem plata i honorara mi finansiramo, poput javnog tužioca, istražnih sudija ili policajaca, ne bismo se srozali do toliko nezaposlenih i gladnih.
Preveli su nas žedne preko vode u - gladne!
Da bi jedan Jocić imao 7 stanova i ne znam koliko ROLEX-a, da bi Mira i sin joj Marko, kao i Bogoljub Karić, mogli da pobegnu iz Srbije sa ukradenim parama itd. itd.
mlekac mlekac 00:40 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

Filip Mladenović
mlekac
pokojnog Zorana, polako pocinje da mi ide na zivce sto se pred SVAKE izbore neko doseti da poteze njegovo ubistvo...Mislim, hoce li nam to resiti probleme siromastva, nezaposlenosti, lose infrastrukture, nagomilanih dugova?Ne kazem da ne treba govoriti i o politickoj pozadini Zoranovog ubistva, al' iskreno, u ovom trenutku, veci deo Srbije mnogo vise zanima KAKO DA PREZIVI!!!!!


Tačno! Ali, da je svako u ovoj Srbiji korektno i profesionalno radio svoj posao, uključujući i one koje plaćanjem PDV-a i oporezivanjem plata i honorara mi finansiramo, poput javnog tužioca, istražnih sudija ili policajaca, ne bismo se srozali do toliko nezaposlenih i gladnih.
Preveli su nas žedne preko vode u - gladne!
Da bi jedan Jocić imao 7 stanova i ne znam koliko ROLEX-a, da bi Mira i sin joj Marko, kao i Bogoljub Karić, mogli da pobegnu iz Srbije sa ukradenim parama itd. itd.


A sad mi, molim te, lepo objasni, kakve veze sve to sto si nabrojao ima sa Zoranovim ubistvom?

U stvari, bolje da mi ne objasnjavas, nisam bila tu, pa mi, verovatno, zato nije jasno...

Iskreno, boli me uvo i za Miru i za Bogoljuba i za sve - mene zanima kako da prehranim decu i da preguram zimu a da mi ne iskljuce struju i grejanje, posto kasnim sa placanjem istih jer ne mogu da nadjem posao...

Filip Mladenović Filip Mladenović 00:47 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

To je domino efekat! Ako neko može da se tako godinama bezobzirno odnosi prema likvidaciji jednog čoveka na visokoj političkoj funkciji, šta da očekujemo ti sa svojom decom i ja sa svojom!? Samo nastavak poniženja, osiromašenja, beznadja!
mlekac mlekac 00:51 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

Filip Mladenović
To je domino efekat! Ako neko može da se tako godinama bezobzirno odnosi prema likvidaciji jednog čoveka na visokoj političkoj funkciji, šta da očekujemo ti sa svojom decom i ja sa svojom!? Samo nastavak poniženja, osiromašenja, beznadja!


Moracu da posegnem za Tolkinom, samo zato sto mi se spava - Ovo zasluzuje trodnevni odgovor ili nikakav.

Ako stignem, odgovoricu ti kasnije, tokom dana.

Laku noc.
Filip2412 Filip2412 00:52 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

A sad mi, molim te, lepo objasni, kakve veze sve to sto si nabrojao ima sa Zoranovim ubistvom?
Pa naravno da ima. Ajd ti objasni kako nema?
palilula92 palilula92 03:35 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

Mislim, hoce li nam to resiti probleme siromastva, nezaposlenosti, lose infrastrukture, nagomilanih dugova?


Ma izborna kampanja na blogu. Kad do sada nisu uspeli da razjasne Zoranovo ubistvo ne moraju vise ni da se trude. Sve su nam rekli, cak ni Pemijerovo ubistvo ne mogu da razjasne (ili nece)-sta od njih vise ocekivati, koji su im prioriteti? U proslom blogu si sklapao kockice, bez uspeha, ista tema, a sad je mnogo je vazno sta je BS napisala u 140 karaktera, stvarno zivotno pitanje. Zivot tece dalje moj Filipe, i neke teme je bolje ne dirati, isuvise su bolne. Mlekac ti lepo rekla sta je prioritet, gore citirano.
lidiaz lidiaz 05:35 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

Pa ova prica lepo pokriva ono zasto nema od cega da se zivi.

Oni su tako dobri da su poceli da se kloniraju:
Diplomatkinja
freehand freehand 06:51 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

Filip Mladenović
mlekac
pokojnog Zorana, polako pocinje da mi ide na zivce sto se pred SVAKE izbore neko doseti da poteze njegovo ubistvo...Mislim, hoce li nam to resiti probleme siromastva, nezaposlenosti, lose infrastrukture, nagomilanih dugova?Ne kazem da ne treba govoriti i o politickoj pozadini Zoranovog ubistva, al' iskreno, u ovom trenutku, veci deo Srbije mnogo vise zanima KAKO DA PREZIVI!!!!!


Tačno! Ali, da je svako u ovoj Srbiji korektno i profesionalno radio svoj posao, uključujući i one koje plaćanjem PDV-a i oporezivanjem plata i honorara mi finansiramo, poput javnog tužioca, istražnih sudija ili policajaca, ne bismo se srozali do toliko nezaposlenih i gladnih.
Preveli su nas žedne preko vode u - gladne!
Da bi jedan Jocić imao 7 stanova i ne znam koliko ROLEX-a, da bi Mira i sin joj Marko, kao i Bogoljub Karić, mogli da pobegnu iz Srbije sa ukradenim parama itd. itd.

Bold rulez!
Go, Filip, go!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:30 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

Filip Mladenović Tačno! Ali, da je svako u ovoj Srbiji korektno i profesionalno radio svoj posao, uključujući i one koje plaćanjem PDV-a i oporezivanjem plata i honorara mi finansiramo, poput javnog tužioca, istražnih sudija ili policajaca, ne bismo se srozali do toliko nezaposlenih i gladnih.
Preveli su nas žedne preko vode u - gladne!

Mislim da ovde postoji logička greška.
Ne može se reći: da su svi dobro radili radili ne bismo se srozali tj. bilo bi nam dobro.
Mislim da su ovde i pretpostavka i posledica ekvivalentne stvari. Nisu uzročno posledično povezane.
A ne znam ko su glavni krivci što nam je sada ovako dobro: svi koji su na vlasti poslednjih 10, 20, 30 godina, samo neki iz sadašnje opozicije, samo neki koji su sada na vlasti, blogeri, mrtvi, živi, penzioneri, svi mi, Zapad, Istok, Turci, Stari Sloveni, Papa, ... Ako neko zna ...
dragan7557 dragan7557 07:42 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje Impozantno Matrix!

lidiaz
Pa ova prica lepo pokriva ono zasto nema od cega da se zivi.

Oni su tako dobri da su poceli da se kloniraju:
Diplomatkinja

Vala baš, nema ni potrebe za nečim drugim. Najbrži način proizvodnje kadrova jeste kloniranje.

Dragana Đurica, ekonomska savetnica Srbije u Ljubljani.

Amerikanska diploma ekonomiste istureno odeljenje u Atini, Grčka, "University La Vere California."

Onda magistrira na "Vrije Universiteit Brussel" bez znanja Flamanskog jezika ???

Pa radna iskustva:

"Genex System"- specijalna savetnica za spoljnu trgovinu.

"Verano Grupa"/Robne Kuće Beograd- zamenica direktora za investicije.

SIEPA, savetnica za strana ulaganja, od posla ne dižu glavu.

"UNDO" Ujedinjene nacije- program za industijski razvoj, oblast stranih ulaganja.

I kruna svega:

"Helenic Capital Market Commission" Komisija za nadzor tržišta kapitala Republike Grčke, saradnica u oblasti investicionih direktiva EU i regulativa za korporativna ulaganja.

Strani jezici: engleski i Grčki

Starost 32 i slovima trideset i dve godine.

cerski

p.s. Matrix - "there is no spoon."
princi princi 07:43 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

Sve je supiš, ali meni, ipak, nekako najjači ovaj PDV.

Sine, Bixy PreCednica, Filip direktor bastilje. Koje bi to ludilo bilo... Pornjava.
dragan7557 dragan7557 08:19 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

freehand
Filip Mladenović
mlekac
pokojnog Zorana, polako pocinje da mi ide na zivce sto se pred SVAKE izbore neko doseti da poteze njegovo ubistvo...Mislim, hoce li nam to resiti probleme siromastva, nezaposlenosti, lose infrastrukture, nagomilanih dugova?Ne kazem da ne treba govoriti i o politickoj pozadini Zoranovog ubistva, al' iskreno, u ovom trenutku, veci deo Srbije mnogo vise zanima KAKO DA PREZIVI!!!!!


Tačno! Ali, da je svako u ovoj Srbiji korektno i profesionalno radio svoj posao, uključujući i one koje plaćanjem PDV-a i oporezivanjem plata i honorara mi finansiramo, poput javnog tužioca, istražnih sudija ili policajaca, ne bismo se srozali do toliko nezaposlenih i gladnih.
Preveli su nas žedne preko vode u - gladne!
Da bi jedan Jocić imao 7 stanova i ne znam koliko ROLEX-a, da bi Mira i sin joj Marko, kao i Bogoljub Karić, mogli da pobegnu iz Srbije sa ukradenim parama itd. itd.

Bold rulez!
Go, Filip, go!

'Esi čorav? Vi'š da ima košulju, nije go.

cerski
jesen92 jesen92 10:28 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

lidiaz

...zadivljena sam biografijom diplomatkinje...zapoceti karijeru kao savetnik nije mala stvar...nekada si imao da "gulis" skoro do penzije da bi mogao nekog da savetujes...nova vremena novi ljudi...
omega68 omega68 17:00 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

Diplomatkinja

mmmm
zoja444 zoja444 17:07 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

omega68
mmmm


omega, tek sad vidim tvoj avatar u potpuno drugacijem svetlu.
omega68 omega68 21:45 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

jedan.kub jedan.kub 22:59 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

mlekac
Mislim, hoce li nam to resiti probleme siromastva, nezaposlenosti, lose infrastrukture, nagomilanih dugova?

Ovo navedeno, je samo posledica tog ubistva i nece mu biti kraja dok sudstvo ne odradi valjno svoj posao.
jedan.kub jedan.kub 23:09 21.09.2011

Re: Uz svo postovanje

Tačno! Ali, da je svako u ovoj Srbiji korektno i profesionalno radio svoj posao, uključujući i one koje plaćanjem PDV-a i oporezivanjem plata i honorara mi finansiramo, poput javnog tužioca, istražnih sudija ili policajaca, ne bismo se srozali do toliko nezaposlenih i gladnih.

Ne moraju valjano da rade svoj posao ako misle da su dovoljno zaradili za ceo zivot, pa mogu da otpisu penziju.
draft.dodger draft.dodger 00:58 21.09.2011

...

Događaj bez ikakve težine, twittrtljanje.

Snaga DS-ovih šušica leži u slabosti ostalih da ih ignorišu.

Šta, kojekure, zna Jelena Trivan o bilo čemu, osim o nepodnošljivoj lakoći pristajanja!?
tyson tyson 02:57 21.09.2011

!!!


Shift-1 shift-1 shift-1 shift-1 shift-1? Shift-1 shift-1 shift-1!!

Shift-1 shift-1 shift-1. Shift-1 shift-1 shift-1 shift-1 shift-1!

Shift-1 shift-1?

Shift-1,
shift-1



P.S. Shift-1 shift-1 shift-1:





schweppes92 schweppes92 03:07 21.09.2011

ima nas raznih

Filip Mladenović i Aca Stošić su , po mom mišljenju, jedina dva blogera-autora koja su kadri sastaviti "ozbiljan post" na temu izjava Biljane Srbljanović. Jelena Trivan je, opet po mom mišljenju, jedini "ozbiljan" političar koji će sebi dopustiti da sa Biljanom javno polemiše.
Jednom prilikom je onaj debeli iz DSS-a izjavio kako DS zna ko je "ubio Đinđića". Zbog te izjave se našao pred sudom i bio meta višegodišnjih prozivki. Posebno od strane ekipe Biljane Srbljanović. Danas Biljana tvrdi kako DS svesno i namerno, zarad interesa, opstruira postupak utvrđivanja istine o ubistvu. Zašto bi to DS radio ako ne zna ko je ubica, tj. nalogodavac. Ako zna, što Biljana implicira u svom poslednjem ispadu, u čemu je onda razlika između toga što ona radi i onoga što je svojevremeno radio Mihajlov?
Ako Biljana zna činjenice koje bi pomogle rasvetljavanju ubistva zašto ih saopštava na netu? Zašto ne ode i da izjavu tužilaštvu? Zašto nanovo pravi cirkus koji neće imati bilo kakav realni ishod? Mislim da je odgovor jednostavan. Biljanin cilj je da pravi cirkus. Biljana ne zna činjenice, ona oseća "istinu". Ona je sve vreme svog političkog angažmana mnogo više osećala nego što je znala, i završila je baš tako. Istrošena i odbačena. Na njenu sreću, ima sasvim dovoljno onih kojima će emotivnu zapaljivost podmetnuti kao intelektualnu vrlinu. Ego-trip kao posvećenost istini. Ima onih koji će je shvatati ozbiljno, onih koji će njoj u slavu objavljivati postove. Čak i onih koji će sa njom javno polemisati. Retki su al ih ima. I svi su isti, kao jedan.
Filip2412 Filip2412 03:12 21.09.2011

Re: ima nas raznih

Danas Biljana tvrdi kako DS svesno i namerno, zarad interesa, opstruira postupak utvrđivanja istine o ubistvu.
ma jok, trude se iz petnih zila, projekat im je "utvrdjivanje istine najkasnije do 3824. godine"
Filip2412 Filip2412 03:45 21.09.2011

Re: ima nas raznih

Ako zna, što Biljana implicira u svom poslednjem ispadu, u čemu je onda razlika između toga što ona radi i onoga što je svojevremeno radio Mihajlov?
Razlika u 10 godina - sada je to samo konstatacija ociglednog
tyson tyson 05:44 21.09.2011

Re: ima nas raznih

Filip2412
Danas Biljana tvrdi kako DS svesno i namerno, zarad interesa, opstruira postupak utvrđivanja istine o ubistvu.
ma jok, trude se iz petnih zila, projekat im je "utvrdjivanje istine najkasnije do 3824. godine"

Trude se ne trude se trude se ne trude se trude se ne trude se.

Hajd' za početak može li neko od navijača da objasni koji bi motiv današnjeg vrha DS bio da ni manje ni više nego kriju ko stoji iza ubistva Zorana Đinđića. Mislim, kao i u svakoj filmskoj istrazi da krenemo od motiva.

Ili da se ipak zadržimo na navijanju i prebrojavanju ko i dalje drži da je Bilja faca a ko misli da je ona najobičniji prolupali pajac (ili, ne daj bože, ko je za DS a ko ne).



koksy koksy 09:33 21.09.2011

Re: ima nas raznih

schweppes92
Filip Mladenović i Aca Stošić su , po mom mišljenju, jedina dva blogera-autora koja su kadri sastaviti "ozbiljan post" na temu izjava Biljane Srbljanović. Jelena Trivan je, opet po mom mišljenju, jedini "ozbiljan" političar koji će sebi dopustiti da sa Biljanom javno polemiše.
Jednom prilikom je onaj debeli iz DSS-a izjavio kako DS zna ko je "ubio Đinđića". Zbog te izjave se našao pred sudom i bio meta višegodišnjih prozivki. Posebno od strane ekipe Biljane Srbljanović. Danas Biljana tvrdi kako DS svesno i namerno, zarad interesa, opstruira postupak utvrđivanja istine o ubistvu. Zašto bi to DS radio ako ne zna ko je ubica, tj. nalogodavac. Ako zna, što Biljana implicira u svom poslednjem ispadu, u čemu je onda razlika između toga što ona radi i onoga što je svojevremeno radio Mihajlov?
Ako Biljana zna činjenice koje bi pomogle rasvetljavanju ubistva zašto ih saopštava na netu? Zašto ne ode i da izjavu tužilaštvu? Zašto nanovo pravi cirkus koji neće imati bilo kakav realni ishod? Mislim da je odgovor jednostavan. Biljanin cilj je da pravi cirkus. Biljana ne zna činjenice, ona oseća "istinu". Ona je sve vreme svog političkog angažmana mnogo više osećala nego što je znala, i završila je baš tako. Istrošena i odbačena. Na njenu sreću, ima sasvim dovoljno onih kojima će emotivnu zapaljivost podmetnuti kao intelektualnu vrlinu. Ego-trip kao posvećenost istini. Ima onih koji će je shvatati ozbiljno, onih koji će njoj u slavu objavljivati postove. Čak i onih koji će sa njom javno polemisati. Retki su al ih ima. I svi su isti, kao jedan.


Dobar!
tihomir_simcic tihomir_simcic 09:39 21.09.2011

Re: ima nas raznih

Danas Biljana tvrdi kako DS svesno i namerno, zarad interesa, opstruira postupak utvrđivanja istine o ubistvu.


Biljana se super zajebava i tu joj pomalo svi zavidimo.Ne? Mislim, vrati se sa nekog ručka, pukne dvije-dvije ipo kile brlje, sjedne za twiter, napiše neke gluposti i digne pola DS-a a hiljade ostalih klimoglavaca kljucaju/lajkuju svi ko jedan. To se sve odvija dok misli u sebi i smješka se, kako nije prijavila carinu na aerodromu za pivske krigle od dragocjenog Baku stakla.
Prema tome, Biljo go on!!!
ljuboten ljuboten 16:02 21.09.2011

Re: ima nas raznih

Ako Biljana zna činjenice koje bi pomogle rasvetljavanju ubistva zašto ih saopštava na netu? Zašto ne ode i da izjavu tužilaštvu? Zašto nanovo pravi cirkus koji neće imati bilo kakav realni ishod? Mislim da je odgovor jednostavan. Biljanin cilj je da pravi cirkus. Biljana ne zna činjenice, ona oseća "istinu". Ona je sve vreme svog političkog angažmana mnogo više osećala nego što je znala, i završila je baš tako. Istrošena i odbačena. Na njenu sreću, ima sasvim dovoljno onih kojima će emotivnu zapaljivost podmetnuti kao intelektualnu vrlinu. Ego-trip kao posvećenost istini. Ima onih koji će je shvatati ozbiljno, onih koji će njoj u slavu objavljivati postove. Čak i onih koji će sa njom javno polemisati. Retki su al ih ima. I svi su isti, kao jedan.

zibr zibr 23:45 21.09.2011

Re: ima nas raznih

tyson

Hajd' za početak može li neko od navijača da objasni koji bi motiv današnjeg vrha DS bio da ni manje ni više nego kriju ko stoji iza ubistva Zorana Đinđića. Mislim, kao i u svakoj filmskoj istrazi da krenemo od motiva.

Vidim niko nece pa da probam...
Da su sposobni ljudi zaduzeni da rese problem i da im je dato dovoljno sredstava (para, istrazitelja, itd) oni bi do sada otkrili nalogodavce ili zakljucili da nema nalogodavaca i da je ubistvo i zamislio i izvrsio "Zemunski klan".
Mislim da bar jedan ot tri navedena uslova nije ispunjen. Mozda cak nijedan.
Sada, kakve veze sve to ima sa DS?
Ako nalog nije uopste izdat, DS kao partija na vlasti sve ove godine je najodgovornija i ne zeli da se to sazna.
Ako su zaduzili nesposobne, onda imaju ozbiljan problem, bilo da su to uradili namerno pa moraju da objasne iz kojih motiva su to uradili, bilo da nemaju sposobnije pa moraju da objasne kako misle da vode drzavu sa nesposobnim ljudima.
Ako nema para, opet je DS kao partija na vlasti najodgovornija.
Uopste ne zelim da razmisljam o tome da je neko vrlo vazan u DS stvarno umesan u ubistvo; to je najjednostavnije objasnjenje zasto nalogodavci jos nisy otkriveni.
Sve u svemu, DSu najvise odgovara ovakvo nedefinisano stanje i oni bi bili najsrecniji da niko ne talasa.
Jedini bolji scenario za DS je da se, nekim cudom, nalogodavci otkriju i da se ispostavi da niko iz DSa nije umesan.
schweppes92 schweppes92 02:21 22.09.2011

Re: ima nas raznih

Filip2412
Sigurno vise verujem njoj nego politicarima, cak i da nije u pravu ...

Mada sav u žaru oponiranja, upravo si naveo suštinu onoga o čemu govorim. Mnogo vas je lafe koji verujete "čak i kada nisu u pravu". Credo quia absurdum (verujem jer je apsurdno)- je dovedena do vrhunca. Šteta je što je lišena bilo kakvog filozofskog konteksta i na nekakav morbidam način primenjena na puku realnost. Vi, mislim na sve "polit-vernike", verujete a vaši marišu kintu (ili uživaju već nekakav osoben ego- satisfaction) na račun te vere.
Al može vam se, vera je ustavom zagarantovano pravo, jel da. Čak i kada je apsurdno.
A beznađe ( mislim na stanje u Srbiji) je slobodnim izborom odabrana mogućnost...
Hoću reći, sami smo krivi. Mnogo smo "verovali" a malo "znali". U apsurdu živimo.
jinks jinks 05:37 21.09.2011

...

Agresivan nastup bi mogao da znači da klupko lako može da se otkotrlja i do LPD-a, ako već uveliko i nije tamo.

Što li se samo tako neko osetio prozvanim.



princi princi 06:37 21.09.2011

Re: ...

Agresivan nastup bi mogao da znači da klupko lako može da se otkotrlja i do LPD-a, ako već uveliko i nije tamo.

Ma ne, to bi impliciralo nekakvu smislenost. A ovo je potpuno besmisleno i histerično. Nisam ja siguran da Bixy u jednom, pogodnom trenutku neće hteti Čedinu glavu (ovo bez ikakvih seksualnih konotacija). A kad se to desi ja ću najzad početi da glasam za ledepe jer je BS jednostavno beskonačan izvor smeha i zabave.
alselone alselone 06:41 21.09.2011

Re: ...

princi
pogodnom trenutku neće hteti Čedinu glavu .


Zato Čeda jede sendvič i ide u bisto, da se ne zameri.
jinks jinks 08:04 21.09.2011

Re: ...

pogodnom trenutku neće hteti Čedinu glavu

U nekoj oštrijoj varijanti neko bi mogao da kaže da je i saučesnik, pošto je na određeni način pružana pomoć u prikrivanju zločinaca (ukoliko ČJ i VBP to jesu) i time opstruirana pravda.
mariopan mariopan 11:32 21.09.2011

Re: ...

jinks
Agresivan nastup bi mogao da znači da klupko lako može da se otkotrlja i do LPD-a, ako već uveliko i nije tamo.

Što li se samo tako neko osetio prozvanim.




Neće nigde da se otkotrlja, isuviše su povezani svi u toj priči...nego svako malo šutnu loptu u tuđe dvorište, samo pred neke izbore i zarad političkih poena....pa su po meni svi oni povezani u "zločinačkom poduhvatu" zataškavanja pravih razloga za ubistvo, pravih motiva, sakrivajući se iza maglovitog i nejasnog (teško dokazivog) motiva "političke pozadine"...da imaju čime da trguju pred svake izbore, i da nam ne padne na pamet da je pozadina možda nešto sasvim drugo?

Da je drugačije mi danas ne bismo raspravljali o ovome, to bi odavno bilo rešeno.

Vlast, dakle i rešenje, je sve ove godine u rukama njegovih dojučerašnjih stranačkih kolega i saradnika, bez obzira u kojoj su sada stranki i kako im se zove odelo u koje su se presvukli. To su sve isti ljudi.

Pa zašto to nije rešeno?
looping looping 06:47 21.09.2011

Nalog

Meni se cini da je nalogodavac onaj kome je Djindjic hteo da uskrati laku zaradu. To je sada onaj koji je pun love a zameriti se sa njim(a) nije preporucljivo. Treba to ostaviti za narednu vlast.
palilula92 palilula92 12:53 21.09.2011

Re: Nalog

looping
Meni se cini da je nalogodavac onaj kome je Djindjic hteo da uskrati laku zaradu. To je sada onaj koji je pun love a zameriti se sa njim(a) nije preporucljivo. Treba to ostaviti za narednu vlast.


sto rekose "FOLLOW THE MONEY"
alselone alselone 06:54 21.09.2011

Filipe al si se primo

Na ovako kreativnoj seriji blogova sa boldovima, uzvicnicima i caps-om fali jos samo sybil. Kako se to moderno kaze na blogu:


Nedostaje...


Ali kontam da su joj patriotski virusi izjeli komp.
blogovatelj blogovatelj 15:38 21.09.2011

Re: Filipe al si se primo

Na ovako kreativnoj seriji blogova sa boldovima, uzvicnicima i caps-om fali jos samo sybil.


Zamijetio bih i nedostatak Schjentija, Outcast i Dzine iz Svemira.
Mada potonjoj politika nije uza specijalnost, ali jeste umetnost, bas kao i spisateljici i dramaturskinji iz naslova bloga.
janeznam janeznam 08:10 21.09.2011

Ja jednostavno smatram

da neki ljudi, na nekim drustvenim mrezama jednostavno treba da biraju teme o kojima ce pisati i oko kojih ce se svadjati.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:53 21.09.2011

Re: Ja jednostavno smatram

da neki ljudi, na primer javni tužilac za organizovani kriminal, jednostavno treba da rade posao za koji su plaćeni, u ovom slučaju da otkriju istinu o političkoj pozadini atentata na premijera Zorana Đinđića 12. marta 2003. godine.

Kao primer navešću vredne radnike Gradske čistoće: zamislite da tokom samo jedne nedelje ne odnose smeće iz kontejnera u Vašoj ulici!? Šta bi se dogodilo, već i sami pretpostavljate. Eto, to se Srbiji dešava zato što nisu razrešena ubistva Dade Vujasinović, Slavka Ćuruvije, Milana Pantića, gardista u Topčideru...
kukusigameni kukusigameni 09:57 21.09.2011

Re: Ja jednostavno smatram

Filip Mladenović
na primer javni tužilac

Na primer... novinari?
predatortz predatortz 09:57 21.09.2011

Re: Ja jednostavno smatram

da neki ljudi, na primer javni tužilac za organizovani kriminal, jednostavno treba da rade posao za koji su plaćeni, u ovom slučaju da otkriju istinu o političkoj pozadini atentata na premijera Zorana Đinđića 12. marta 2003. godine.



Čoveče, ne postoji politička pozadina kao krivično delo. Inače, mogla bi se pripisati svim oponentima bilo kog političara, pa i Đinđićevim. On je, u momentu ubistva, imao podršku cca 11% građana. Politički, malo ko se slagao sa njegovim potezima. Posao suda i tužilaštva je da traže izvršioce i potstrekače. Da to konkretizuju dokazima.
Sve ostalo je farsa, politički marketing, ili jeftina žvaka za naivne...
nestor92 nestor92 10:04 21.09.2011

Re: Ja jednostavno smatram

javni tužilac za organizovani kriminal, jednostavno treba da rade posao za koji su plaćeni, u ovom slučaju da otkriju istinu o političkoj pozadini atentata na premijera Zorana Đinđića 12. marta 2003. godine.


Ono što mi užasno smeta kod priča o političkoj pozadini jeste što je apsolutno nedefinisano šta je to politička pozadina.

Ako se traže nalogodavci, onda to nije "politička" pozadina, već krivično delo i sa politikom kao javnom delatnošću nema veze.

Ako se traži odgovor na pitanja tipa "ko je imao interes", "ko se okoristio" onda je to besplodna politička rasprava koja služi u predizborne i slične svrhe i sa njom tužilac ne treba da ima ništa.

Dakle, hajde da izbacimo izraz "politička pozadina" ukoliko se misli na nalogodavce - ljude koji su naručili i omogućili atentat. Time se samo tepa podstrekačima na ubistvo koji su isto što i neposredni izvršioci.

Sve ostalo - politički interes i sl. za poštenog čoveka je smaranje koje ionako predugo traje.

Filip Mladenović Filip Mladenović 10:14 21.09.2011

Re: Ja jednostavno smatram

Pa već godinama se vrte ista imena i prezimena u vezi sa tzv. političkom pozadinom. Kada bi neko pominjao mene kao jednog iz te tzv. političke pozadine, smesta bih se prijavio tužilaštvu i zahtevao da budem ispitan na poligrafu, da budem suočen sa svedocima koji tvrde to što tvrde.

A šta su tokom ovih 8 i pola godine uradili ti koji se već godinama spominju, počev od Ace Tomića i Nebojše Čovića do Koštunice i Bulatovića?
I zašto ih do sada ama baš NIKO nije pozvao makar na detektor laži!? Zašto nisu suočeni sa već dva svedoka koji ih pominju? Zašto nisu suočeni sa Miloradom Ulemekom!? U čemu je problem?

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:18 21.09.2011

Re: Ja jednostavno smatram

Filip Mladenović
da neki ljudi, na primer javni tužilac za organizovani kriminal, jednostavno treba da rade posao za koji su plaćeni, u ovom slučaju da otkriju istinu o političkoj pozadini atentata na premijera Zorana Đinđića 12. marta 2003. godine. Kao primer navešću vredne radnike Gradske čistoće: zamislite da tokom samo jedne nedelje ne odnose smeće iz kontejnera u Vašoj ulici!? Šta bi se dogodilo, već i sami pretpostavljate. Eto, to se Srbiji dešava zato što nisu razrešena ubistva Dade Vujasinović, Slavka Ćuruvije, Milana Pantića, gardista u Topčideru...

Toliko je neprijatno ponavljati: posao javnog tužioca za organizovani kriminal je da u ovom slučaju otkrije organizatore ubistva.
janeznam janeznam 10:42 21.09.2011

Re: Ja jednostavno smatram

Kao primer navešću vredne radnike Gradske čistoće: zamislite da tokom samo jedne nedelje ne odnose smeće iz kontejnera u Vašoj ulici!? Šta bi se dogodilo, već i sami pretpostavljate. Eto, to se Srbiji dešava zato što nisu razrešena ubistva Dade Vujasinović, Slavka Ćuruvije, Milana Pantića, gardista u Topčideru...

Tacno. Ali nece se razresiti ni pljuvacinom preko Tvitera. To je ispod nivoa svih ucesnika. Ili, mozda nije???
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:12 21.09.2011

Re: Ja jednostavno smatram

Filip Mladenović

I zašto ih do sada ama baš NIKO nije pozvao makar na detektor laži!? Zašto nisu suočeni sa već dva svedoka koji ih pominju? Zašto nisu suočeni sa Miloradom Ulemekom!? U čemu je problem?



Dragi moj Filipe ima jedan problem, na samu ideju da se neko od navedenih pozove na detektor, detektor je pregoreo. Crk`o načisto.
janeznam janeznam 11:20 21.09.2011

Re: Ja jednostavno smatram

Crk`o načisto.

Kazu zbog slabog napona!
dragan7557 dragan7557 11:29 21.09.2011

Re: Ja jednostavno smatram

uros_vozdovac
Filip Mladenović

I zašto ih do sada ama baš NIKO nije pozvao makar na detektor laži!? Zašto nisu suočeni sa već dva svedoka koji ih pominju? Zašto nisu suočeni sa Miloradom Ulemekom!? U čemu je problem?



Dragi moj Filipe ima jedan problem, na samu ideju da se neko od navedenih pozove na detektor, detektor je pregoreo. Crk`o načisto.

Pa, sunce ti jebem zar tol'ko lažu!

cerski
cyberm cyberm 14:41 21.09.2011

Re: Ja jednostavno smatram

uros_vozdovac

Dragi moj Filipe ima jedan problem, na samu ideju da se neko od navedenih pozove na detektor, detektor je pregoreo. Crk`o načisto.

jedan.kub jedan.kub 23:23 21.09.2011

Re: Ja jednostavno smatram

jaznam
Tacno. Ali nece se razresiti ni pljuvacinom preko Tvitera. To je ispod nivoa svih ucesnika. Ili, mozda nije???

da svako ima pravo na svoje misljenje.
janeznam janeznam 07:19 22.09.2011

Re: Ja jednostavno smatram

svako ima pravo na svoje misljenje.

Tacno. Koristeci to pravo ja sam iznela svoje misljenje.
gorstak92 gorstak92 09:45 21.09.2011

Run Filip RUN!!!

Nakon očiglednog rešenja problema sa smeštajem biblioteke ,,Isidora Sekulić" naš Don Filip se bacio na raspetljavanje političke pozadine ubistva Z. Đinđića.

Jeste da bi ja više voleo da nam napiše priču o momku sa jednog od novobeogradskih paviljona i devojke sa boravištem na Dedinju, ali nije loše ni ovo.
Biljka je oduvek bila čarobna reč na BloguB92.
Ne znam zašto je to tako, ali da mi je poznata tajna sad bi Blic pratio tviter sukob gorštaka i Spiridona, a ne tamo neke BS i Triv(ij)an.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:59 21.09.2011

Re: Run Filip RUN!!!

Ne radi se o tviter sukobu, već o upornom, sistematskom i bezobraznom tretiranju gradjanki i gradjana ove zemlje i države kao dece, maloumnih, naivnih i priglupih!

Pa nećemo valjda ceo život provesti ovde u jalovom posmatranju giliptera (paviljonski žargon) kako nam iz dana u dan kradu smisao, nadu, budućnost, novac, radna mesta....
gorstak92 gorstak92 10:15 21.09.2011

Re: Run Filip RUN!!!

Filip Mladenović
Ne radi se o tviter sukobu, već o upornom, sistematskom i bezobraznom tretiranju gradjanki i gradjana ove zemlje i države kao dece, maloumnih, naivnih i priglupih!

Sad si me zbunio.

a) Smatraš to što je rekla BS istinom i da nas zato vlastodršci tretiraju kao maloumne.
b) Smatraš to što se tračari o atentatu na Premijera preko tvita tretmanom nas kao maloumnih?

Tvoj početak i akcenat da se ne radi o tvit sukobu me navodi na odgovor pod a).

Ali tačan odgovor je pod b) jer sledećom rečenicom to potvrđuješ:
Filip Mladenović
Pa nećemo valjda ceo život provesti ovde u jalovom posmatranju giliptera (paviljonski žargon) kako nam iz dana u dan kradu smisao, nadu, budućnost, novac, radna mesta....


U prevodu (barem ja tako čitam): nećemo valjda ceo život provesti u jalovom tvitovanju giliptera...

Molim te da se odlučiš i pomogneš mi da nastavim da navijam za tebe.
Mnogo volim Don Kihota.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:24 21.09.2011

Re: Run Filip RUN!!!

Tačan odgovor je a)

Zamena teza je stari trik manipulatora, tj. režimlija!
gorstak92 gorstak92 10:45 21.09.2011

Re: Run Filip RUN!!!

Filip Mladenović
Tačan odgovor je a)

Zamena teza je stari trik manipulatora, tj. režimlija!


Hvala na tačnom odgovoru (pod a).
Sad mogu da nastavim da navijam za tebe i Biljku.

Nije mi najjasnije zašto misliš da sam ja režimlija (dustanbanlilja)?
Kakav stari trik zamene teza sam iskoristio ako sam te pitao da mi objasniš tvoj dvosmislen komentar?

Ako upotrebim tvoj paviljonski izraz i pitam te da li si BS nazvao gilipterom onda sam ja režimlija?!?

Filipe, ne moraš biti pristojan na blogu i to me ne vređa, ali mi jako smeta nedostatak logike.
Ajde malo se fokusiraj pa probaj da mi odgovoriš na pitanje zašto sam ja režimlija.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:26 21.09.2011

Re: Run Filip RUN!!!

Zato što zamenjujete teze! Moj komentar nikako nije bio dvosmislen!
b) je izraz Vaše lukave, manipulišuće logike, tako tipične za sve režimlije!
alselone alselone 11:28 21.09.2011

Re: Run Filip RUN!!!

Filip Mladenović
Zato što zamenjujete teze! Moj komentar nikako nije bio dvosmislen!
b) je izraz Vaše lukave, manipulišuće logike, tako tipične za sve režimlije!


Gorstaka na poligraf!
gorstak92 gorstak92 11:37 21.09.2011

Re: Run Filip RUN!!!

Filip Mladenović
Zato što zamenjujete teze! Moj komentar nikako nije bio dvosmislen!
b) je izraz Vaše lukave, manipulišuće logike, tako tipične za sve režimlije!

U bre al si se nabesio.
I nastavio da vređaš.

Ako tvrdiš da tvoj komentar nije dvosmislen onda je, u najmanju ruku, glup.
Ta glupost je tako tipična za sve ... (dopiši sam) ... dustanbanlije.

Ajd, pružiću ti još jednu pobedu na Blogu zato što me više ne interesuje da se nadgornjavam sa tobom.
Udaljiću se (poražen?) iz ove nepristojne i nadasve jalove diskusije.
Ostaj mi veseo i uzbrdo brz.

EDIT:
alselone
Gorstaka na poligraf!

Rado bih nastavio zavitlavanje sa boldovanjem i uzvičnicima, ali sam se umorio.
Odo da režimiram.
freehand freehand 16:36 21.09.2011

Re: Run Filip RUN!!!

tretiranju gradjanki i gradjana ove zemlje i države kao dece

Dobro, dokle ta nepravda i diskriminacija time što"država" nema muški rod?!
Kako bi ti to, Filipe?
buba_truba buba_truba 09:55 21.09.2011

?

Filip
"Bolje da niko od nas politički nije postojao, a da je taj čovek ostao živ", napisala je Trivan.


"Bolje da niko od vas politički nije postojao i da je Đinđjić ostao" završila je, u poslovično oštrom tonu, Biljana Srbljanović.

Ume li neko da mi objasni, šta je ovde bio odgovor Trivanovoj, i u čemu se ogleda "poslovično oštar ton"?
Filipe?
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:04 21.09.2011

Re: ?

Odgovor je da bi danas Tadić i dalje bio gimnazijski profesor, Trivanova sekretarica u nekoj privatnoj firmi, Oliver Dulić lekar u nekom subotičkom Domu zdravlja...

A što se poslovično oštrog tona tiče, mislim da njega ne bi bilo da nije bilo još oštrijeg fijuka dva metka, ispaljenih iz snajpera 12. marta 2003. godine!
gorstak92 gorstak92 10:17 21.09.2011

Re: ?

buba_truba
Filip
"Bolje da niko od nas politički nije postojao, a da je taj čovek ostao živ", napisala je Trivan.


"Bolje da niko od vas politički nije postojao i da je Đinđjić ostao" završila je, u poslovično oštrom tonu, Biljana Srbljanović.

Ume li neko da mi objasni, šta je ovde bio odgovor Trivanovoj, i u čemu se ogleda "poslovično oštar ton"?
Filipe?


Ajd ja ću.
Pročitaj opet, ali pažljivo
Ključne reči su ,,nas" i ,,vas".
Oštra je podela na nas i vas što jeste u okviru posla kojim se bavi BS što će reći otud poslovičnost tona koji je oštar.
angie01 angie01 10:22 21.09.2011

Halo bre,

sto lavirate sustinu komentarima za kursadzije?

premijer je ubijen u vrlo sumnjivim okolnostima, nastavk, tuzan pre svega za nas-znamo i sta je do sada u vezi toga uradjeno-nista!

prepucavanje preko novina i drugih medija ne rsavaju stvar-samo nam daju prostora da se i mi praznimo-ovako!

zasto do sada nisu privedeni i ispitani svi-zasto taj covic nije bio na poligrafu i svi koji trebaju-sta ima on da izjavljuje kako zna ko je coki, a to nije on, pa to je smesno!

gde je tu pravosudje i zakon?

I da, sta bi ovolike godine sa Curuvijom, Vujasninovickom,..pa ovo je bolesno, da svi pristajemo da se ova ubistva ne rese, a to je odraz kako funkcionisu oni na vlasti?

sta je ikada bilo ko iz ds ovde na blogu komentarisao u vezi vrucih tema- a valjda imaju neku moralnu i radnu obavezu, sem kada treba da se brani njihov predsednik i njihove pozicije u kojima je iskljucivo i samo njima dobro, a u nase ime!

pa svaki pogled na rad skupstine jasno govori da od nas tu nema nista!

zar je normalno da se, dva, tri coveka iz javnosti povremeno pojave sa prozivkama necega ovako strasnog i vaznog, sto vec treba da je uradjeno i da jedina reakcija bude, da su hrabri ili da su smesni-a gde je tu drzava i zakonsko resavanje slucajeva, jer je to jedini nacin koji ima smisla!
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:26 21.09.2011

Re: Halo bre,

BRAVO!
tyson tyson 10:28 21.09.2011

Re: ?

Odgovor je da bi danas Tadić i dalje bio gimnazijski profesor, Trivanova sekretarica u nekoj privatnoj firmi, Oliver Dulić lekar u nekom subotičkom Domu zdravlja...

Tadić je u vreme atentata bio potpredsednik stranke izabran na skupštini, a Dulića je Đinđić izmislio, postavio na vlast i gurao u stranci.



buba_truba buba_truba 10:36 21.09.2011

Re: ?

Filip Mladenović
Odgovor je da bi danas Tadić i dalje bio gimnazijski profesor, Trivanova sekretarica u nekoj privatnoj firmi, Oliver Dulić lekar u nekom subotičkom Domu zdravlja...

Hvala na odgovoru, Filipe, ja to ne videh... ali dobro, ako ti kažeš da je to rekla, važi.
buba_truba buba_truba 10:38 21.09.2011

Re: ?

gorstak92
Ajd ja ću.
Pročitaj opet, ali pažljivo
Ključne reči su ,,nas" i ,,vas".
Oštra je podela na nas i vas što jeste u okviru posla kojim se bavi BS što će reći otud poslovičnost tona koji je oštar.

Ahaaa, nikad se ne bih setila te oštre podele! Ja to čitam lingvistički, nas i vas kao dva različita lica množine... ne umem ja da prodrem u te misaone dubine, sreća te si ti tu. I Filip, naravno.
Dr M Dr M 10:39 21.09.2011

Re: Halo bre,

sto lavirate sustinu


Zato što je lakše baviti se ličnostima nego sadržajem rečenog.

Ja još uvek očekujem da pročitam kontraargumentaciju na optužbu koja je izrečena, ako je verno preneta,

Biljana Srbljanović, popularna dramska spisateljica, optužila je sinoć vrh Demokratske stranke da ne želi da se otkrije politička pozadina ubistva Zorana Đinđića iz ličnih političkih interesa.

Da li je BS u pravu ili ne.

koksy koksy 10:40 21.09.2011

Re: Halo bre,


angie:
zasto do sada nisu privedeni i ispitani svi-zasto taj covic nije bio na poligrafu i svi koji trebaju-sta ima on da izjavljuje kako zna ko je coki, a to nije on, pa to je smesno!



molim Budimca da gde god se pojavi reč poligraf zakači onaj klik-na-slik jer ovo postaje baš dosadno.
ljudi: zabijanje klinaca pod nokte i saplitanje o koru od banane za sudstvo je jedno 16 puta verodostojnija metoda izvođenja dokaza od ovog jebenog poligrafa.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:42 21.09.2011

Re: Halo bre,

Sudeći po proteklih 8 i po godina, BS je u pravu!
Bojan Budimac Bojan Budimac 10:55 21.09.2011

Re: Halo bre,

koksy

molim Budimca da gde god se pojavi reč poligraf zakači onaj klik-na-slik jer ovo postaje baš dosadno.
javascript:;
Uslišeno :)

Klik na slik.


I mene fascinira ta fascinacija poligrafom. Možda će ovo biti efektnije od klik na slik (ko će čitati linkove).

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:02 21.09.2011

Re: ?

Filip Mladenović
Odgovor je da bi danas Tadić i dalje bio gimnazijski profesor, Trivanova sekretarica u nekoj privatnoj firmi, Oliver Dulić lekar u nekom subotičkom Domu zdravlja...A što se poslovično oštrog tona tiče, mislim da njega ne bi bilo da nije bilo još oštrijeg fijuka dva metka, ispaljenih iz snajpera 12. marta 2003. godine!

A šta bi bio Čedomir Jovanović? Moj Filipe, tolika pristrasnost i jednooko gledanje neće da te odvede daleko.
Evo samo za tebe jedne priče, istinite, nekada sam je pisao na nečijem blogu a sad je prepričavam. Priča je iz dva i po dela.

Prvi deo.
Đinđić je ubijen, vest se pronela brzinom munje, zabuna, izjave, policja na sve strane. Svi nadležni organi i sva sredstva informisanja obaveštavaju građane da su svi izlazi iz Beograda strogo kontrolisani, da ni ptica ne može da proleti, obustavljeni su odlasci autobusa, aviona.
Tri moja prijatelja koji su bili na nekakvom stručnom skupu u SAVA centru (to je za one koji ne znaju na Novom Beogradu na autoputu ka Šidu i Zagrebu) se nađu u čudu jer treba da putuju za Novi Sad po završetku rada. Auto im je na parkingu, da li da traže gde da prespavaju, em očajni zbog događaja em ne mogu da se vrate kući. A izgledaju baš kao tipični atentatori, visoki preko 185, izgleda da imaju crnogorsko hercegovačke krvi pa ispali nekako ružni Naslikani saradnici atentatora!
Reše oni da ipak sednu u kola i da probaju da se probiju. Oko 16:30 sednu oni u auto i krenu za Novi Sad. NIKO IH NIJE ZAUSTAVIO DO NOVOG SADA. Videli su oni na putu na nekoliko mesta policijske patrole - ali ih niko nije zaustavio.

Drugi deo.
Sutrašnji dan. Ili prekosutra od ubistva, ne sećam se više.
Jedno moje mladunče tada imalo 9 godina. Ako znate kako izgleda Kalimero, naočare, sitan rastom, u ruci tašnica veličine fascikle. Ide on preko pešačkog mostića preko autoputa dva puta nedeljno na čas engleskog.
Vrati se on sa časa i ispriča nam da su ga na mostiću zaustavili policajci sa sve automatima. Otvorili mu tašnicu, ispipali ga i pusstili ga da prođe. Nema, bato, cile mile. Kontrola kao na filmu. I sledećih dana bila kontrola. Beograđani se sećaju kako su automobili kontrolisali.
Tada sam ja shvatio da nešto debelo smrdi.

Dodatak.
Rekonstrukcija ubistva nije nikada urađena. Rekonstrukcija koja se inače radi i kad komšija motkom ubije komšiju.
A sad vi mene "upucajte" što pokušavam da relativizujem stvari i da vratim suđenje na početak.
Baš me briga ko ga je ubio i ko je to organizovao. Svejedno mi je da li su oni bili simpatizeri one ili ove partije. Samo bih želeo da se obe te grupe, i ubice i organizatori, nađu na sudu i u zatvoru.
I bojim se da se ovakvom floskulom "politička pozadina" zamagljuju stvari.
Nadam se da nisam nikoga povredio sa ovim razmišljanjem.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:08 21.09.2011

Re: ?

U pravu ste, naročito u vezi sa rekonstrukcijom.
A Čeda Jovanović bi bio producent ili organizator u nekoj od avdertajzing agencija, možda u Šaperovoj ili nekoj drugoj!
angie01 angie01 11:45 21.09.2011

Re: Halo bre,

Bojan Budimac


da, i?

da li sada to nesto menja u potrebi da se ispitaju osumnjiceni i ceo slucaj procesuira do kraja?

Kazezoze Kazezoze 11:48 21.09.2011

Re: ?

tyson
Odgovor je da bi danas Tadić i dalje bio gimnazijski profesor, Trivanova sekretarica u nekoj privatnoj firmi, Oliver Dulić lekar u nekom subotičkom Domu zdravlja...

Tadić je u vreme atentata bio potpredsednik stranke izabran na skupštini, a Dulića je Đinđić izmislio, postavio na vlast i gurao u stranci.




ispada da je đinđić donosio sve same pogrešne odluke: od veronauke preko tadića do dulića.

ima li išta ispravno da je uradio za vreme svog kratkog mandata?
mariopan mariopan 12:03 21.09.2011

Re: ?

Dodatak.
Rekonstrukcija ubistva nije nikada urađena. Rekonstrukcija koja se inače radi i kad komšija motkom ubije komšiju.
A sad vi mene "upucajte" što pokušavam da relativizujem stvari i da vratim suđenje na početak.
Baš me briga ko ga je ubio i ko je to organizovao. Svejedno mi je da li su oni bili simpatizeri one ili ove partije. Samo bih želeo da se obe te grupe, i ubice i organizatori, nađu na sudu i u zatvoru.
I bojim se da se ovakvom floskulom "politička pozadina" zamagljuju stvari.
Nadam se da nisam nikoga povredio sa ovim razmišljanjem.



A mene je zaprepastilo kada su "minut" posle ubistva izašli na TV sa slikama zločinaca, sve faca do face, uslikani i spremni za prikazivanje narodnim masama na TV...i kažu to su ubice - poternica spremna tako brzo kao da je spremana unapred?

A istraga još nije ni počela, nije imala kad da počne, to je bilo prebrzo za bilo kakvu ozbiljnu istragu posle ubistva, za ozbiljno saznanje da su to ubice, osim za nekoga ko je znao mnogo više?

Ubistvo kriminalaca u Meljaku?

Mrtva usta ne govore?

Previše pitanja bez odgovora ili sa tako naivnim objašnjenjem da niko u to ne veruje...i ja se nadam da nikoga nisam uvredila ovakvim razmišljanjem , ali kad god se pomene ta tema imam osećaj da služi samo za zamajavanje mase.

izgleda da imaju crnogorsko hercegovačke krvi pa ispali nekako ružni


Mi smo ti u toj kombinciji obično lepi i kršni, samo nam muški deo familije kada izraste do dva metra malo plaši narod, ali su meki ko duša, iznutra.
ivana23 ivana23 12:07 21.09.2011

Re: ?

Ubistvo kriminalaca u Meljaku?


+ Rusenje Silerove.
silver bullet silver bullet 12:19 21.09.2011

Re: ?

Ubistvo kriminalaca u Meljaku?


Iskreno, najvise je Legija imao koristi od ubistva ove dvojice. Plus, to lici na ratno-kriminalni rad devedesetih. Plus, je imao svoje ljude iznutra da to izvedu, tiho, bez tragova. Dvoje, dovoljno. Cistaci.
Takodje, vrlo je zanimljivo da je kriminalni vrh te piramide egzekutora zbrisan
(Kum i Spasojevic), a drzavno-bezbednosni nije (Legija i Zvezdan). I to govori u prilog cinjenici ko ih je zbrisao s lica zemlje.
Bojan Budimac Bojan Budimac 12:20 21.09.2011

Re: Halo bre,


angie01
Bojan Budimac


da, i?

da li sada to nesto menja u potrebi da se ispitaju osumnjiceni i ceo slucaj procesuira do kraja?


Ne menja, gde si to našla u mom komentaru?

Samo mi je smešno da se (naizgled) racionalni ljudi pozivaju na kombinacju vudua i junk science.
ivana23 ivana23 12:28 21.09.2011

Re: ?

silver bullet
Ubistvo kriminalaca u Meljaku?


Iskreno, najvise je Legija imao koristi od ubistva ove dvojice. Plus, to lici na ratno-kriminalni rad devedesetih. Plus, je imao svoje ljude iznutra da to izvedu, tiho, bez tragova. Dvoje, dovoljno. Cistaci.
Takodje, vrlo je zanimljivo da je kriminalni vrh te piramide egzekutora zbrisan
(Kum i Spasojevic), a drzavno-bezbednosni nije (Legija i Zvezdan). I to govori u prilog cinjenici ko ih je zbrisao s lica zemlje.


Znaci, ovo je 'lazna' vest?

U policijskoj akciji ubijeni "Šiptar" i "Kum"
silver bullet silver bullet 12:32 21.09.2011

Re: ?

Znaci, ovo je 'lazna' vest?


Ne, to samo znaci da su pipci unutar bezbednosnih sluzbi mnogo, mnogo duzi i da se 'svoji' cuvaju, a da je 'kriminalni sljam' potrosna roba.
Atomski mrav Atomski mrav 12:34 21.09.2011

Re: Halo bre,

sta je ikada bilo ko iz ds ovde na blogu komentarisao u vezi vrucih tema- a valjda imaju neku moralnu i radnu obavezu, sem kada treba da se brani njihov predsednik i njihove pozicije u kojima je iskljucivo i samo njima dobro, a u nase ime!


Pa ne mogu da pišu o tome jer je blog otvorena forma gde će im mnogi otvoreno reći da je car go (kako je i pokojni Đinđić radio), a to im ne ide u prilog. Zato pišu o filosofskim temama ili odlomke iz romansiranih autobiografija.

Aktuelizacija priče o političkoj pozadini ubistva Zorana Đinđića služi da izazove upravo ovakve medijske reakcije, prepucavanja i međusobna optuživanja po metodi "zavadi pa vladaj" korišćenjem tehnike lova u mutnom. U paketu sa hapšenjem pripadnika JSO (baš sad), Svetlane Vukajlović (baš sad)... Sve u svemu, u toku je vrlo prljava predizborna kampanja, možda prljavija od svih do sada.
angie01 angie01 12:42 21.09.2011

Re: Halo bre,

Samo mi je smešno da se (naizgled) racionalni ljudi pozivaju na kombinacju vudua i junk science.


ne bih da ulazim u to, zasto se poligraf i dalje koristi u svrhu dokazivanja istine i nije uopste on bitan-neka tu istinu pronadju!

ovde se ne govori o poligrafu i njegovim mogucnostima, nego o nepostojanju politicke volje da se slucaj resi!

ne znam zasto naizgled racionalni ljudi uvek podmecu ovakve klipove u diskusiji ovakvog tipa-kao da imaju nesto od toga, da nasa stvarnost bude i dalje ovako bljutava, a meni se cini da nemaju!

da svi koji ovde komentarisu, sem predstavnika vlasti, kusaju samo istu stetu od njihovog delanja!
ivana23 ivana23 12:43 21.09.2011

Re: ?

silver bullet
Znaci, ovo je 'lazna' vest?

Ne, to samo znaci da su pipci unutar bezbednosnih sluzbi mnogo, mnogo duzi i da se 'svoji' cuvaju, a da je 'kriminalni sljam' potrosna roba.


Svojevremeno je u medijima objavljeno da je major policije K. pucao u Lukovica i Spasojevica i prilikom likvidacije izgovorio recenicu: „Ovo vam je za Sljuku...!"
Internom policijskom istragom kako je tada navedeno utvrdjeno je da je major K. jedno vreme bio vrlo blizak sa tzv. zvezdarskim klanom, cijeg sefa Sredoja Sljukica Sljuku su ubili „zemunci".

E, sad, koliko ima istine u svemu tome...
mariopan mariopan 12:44 21.09.2011

Re: ?

ivana23
Ubistvo kriminalaca u Meljaku?


+ Rusenje Silerove.

Da, i to me zaprepastilo.

Srušiti onakvu zgradu, rušiti je danima sa onakvom energijom (besom)...a mogla je da posluži za bilo šta korisno, da bude oduzeta jer je stečena kriminalom, sve po zakonu i da bude prodata za velike pare, ili da bude starački dom, dečiji dom, hotel..dopiši po želji..bilo je očigledno da se ruši da bi se uništili neki dokazi.
silver bullet silver bullet 12:50 21.09.2011

Re: ?

ivana23
silver bullet
Znaci, ovo je 'lazna' vest?

Ne, to samo znaci da su pipci unutar bezbednosnih sluzbi mnogo, mnogo duzi i da se 'svoji' cuvaju, a da je 'kriminalni sljam' potrosna roba.


Svojevremeno je u medijima objavljeno da je major policije K. pucao u Lukovica i Spasojevica i prilikom likvidacije izgovorio recenicu: „Ovo vam je za Sljuku...!"
Internom policijskom istragom kako je tada navedeno utvrdjeno je da je major K. jedno vreme bio vrlo blizak sa tzv. zvezdarskim klanom, cijeg sefa Sredoja Sljukica Sljuku su ubili „zemunci".

E, sad, koliko ima istine u svemu tome...


Pa da, tu postoje viseslojni, isprepletani interesi kriminalni grupa, bezbednosnih sluzbi i tek na kraju pojednih politacara. To metastazirano stanje je nasledje devedesetih.
koksy koksy 13:00 21.09.2011

Re: Halo bre,

angie01
Samo mi je smešno da se (naizgled) racionalni ljudi pozivaju na kombinacju vudua i junk science.


ne bih da ulazim u to, zasto se poligraf i dalje koristi u svrhu dokazivanja istine i nije uopste on bitan-neka tu istinu pronadju!

ovde se ne govori o poligrafu i njegovim mogucnostima, nego o nepostojanju politicke volje da se slucaj resi!


Pa ovde se - između ostalog - radi i o tome da se podmeće tvrdnja da je doći do istine veoma jednostavno: posadiš nekoga na poligraf i odmah znaš da li je taj u "političkoj pozadini" ili ne! Jedan pisovkejk, takorekuć.
A kad se ukaže na prostu činjenicu da u toj igri ovaj faking poligraf samo smeta i da u istom nije rešenje već se moždane vijuge moraju potruditi da pronađu neki drugi "poligraf-za-pis-ov-kejk" e onda dođemo do toga da svi mi koji ga tretiramo s podsmehom jesmo u stvari nekakvi spineri koji nastoje da zamagle suštinu te je, k'o biva, taj naš poligraf još jedan Vrzićev treći metak.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:09 21.09.2011

Re: ?

Srušiti onakvu zgradu, rušiti je danima sa onakvom energijom


Sada se setih ondašnjeg vica, kada je nešto kasnije uhapsilo Cecu:

"Posle višednevnog ali uspešno obavljenog zadatka u Šilerovoj, specijalna inžinjerijska jedinica policije je dobila novi poverljivi zadatak. Demontažu silikona Svetlane Ražnatović!"
mariopan mariopan 13:14 21.09.2011

Re: ?

vrabac_u_steni
Srušiti onakvu zgradu, rušiti je danima sa onakvom energijom


Sada se setih ondašnjeg vica, kada je nešto kasnije uhapsilo Cecu:

"Posle višednevnog ali uspešno obavljenog zadatka u Šilerovoj, specijalna inžinjerijska jedinica policije je dobila novi poverljivi zadatak. Demontažu silikona Svetlane Ražnatović!"

Filip Mladenović Filip Mladenović 13:17 21.09.2011

Re: Halo bre,

Nije tačno! Niko nije napisao da je sve lako i jednostavno!
Ovde se govori o tome da je pomenute trebalo:

1. Pozvati na informativni razgovor
2. Suočiti sa svedocima koji ih u svojim iskazima terete
3. Suočiti sa Miloradom Ulemekom Legijom
4. Medjusobno suočiti
5. Ispitati na poligrafu

Pa hoće li već jednom, na primer javni tužilac, učiniti nešto barem pod 1!?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana