Društvo| Mediji| Politika

Biljana Srbljanović o političkoj pozadini!

Filip Mladenović RSS / 20.09.2011. u 23:49

B.S. optužuje i vrh DS
B.S. optužuje i vrh DS
Biljana Srbljanović, popularna dramska spisateljica, optužila je sinoć vrh Demokratske stranke da ne želi da se otkrije politička pozadina ubistva Zorana Đinđića iz ličnih političkih interesa. Optužbe su iznete sinoć na društvenoj mreži Tviter.

Na optužbe Biljane Srbljanović na Tviteru odgovorila je potpredsednica DS Jelena Trivan, a podržali su je potpredsednica Skupštine Srbije Gordana Čomić i ministar Oliver Dulić.



Srbljanovićka je aktivnost na Tviteru počela tako što je podržala izjavu advokata Srđe Popovića koji je rekao da se iza nadimka Ćora krije Nebojša Čović, potpredsednik Vlade Zorana Đinđića.



Srbljanović je konstatovala: "Volim Srđu Popovića jer ladno kaže šta misli, nema problema sa istinom i hrabrošću". Nastavila je sa sarkastičnim komentarima na račun Nebojše Čovića.



Uključujući se u "prozivku" jednog tviter korisnika upućenu vrhu Demokratske stranke u vezi sa suđenjem za ubistvo premijera Đinđića, Biljana Srbljanović je zaključila: "A sta da kažu? E, a da atentata nije bilo, ne bi ni naš predsednik postao predsednik...?"



Jelena Trivan na to je odgovorila: "Kad ne komentarišemo iskaz kriminalca, iskazujemo odnos prema onome ko ga daje, a ne prema ubistvu".



Takođe je napisala i "Mi ne ćutimo o Đinđiću", "Za demokratski svet je važno da se utvrdi politička pozadina" i "Tužilaštvo se bavi onim što on priča (Simović), a za vreme Koštunice su kriminalci govorili, a političari seirili"...

"Bolje da niko od nas politički nije postojao, a da je taj čovek ostao živ", napisala je Trivan.



"Bolje da niko od vas politički nije postojao i da je Đinđjić ostao" završila je, u poslovično oštrom tonu, Biljana Srbljanović.

Atačmenti



Komentari (329)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 13:17 21.09.2011

Re: Halo bre,

A kad se ukaže na prostu činjenicu


jedina prosta cinjenica je da nikakve politicke volje da se rese ubistva-nepostoji!

da l je to pis of kejk-verovatno nije nikada, a l s obzirom na umesanost poznatih struktura i kako je sve funkcionisalo-sigurno postoji nacin da se do istine dodje-samo niko nije zaiteresovan!

o tome se radi!

i da je to strasno!

da sva sporna ubistva stoje po ladicama, a da je majcica sa sinom & plenom jos uvek na sigurnom, da se otkrivaju spomenici borkivucic i planira izlivanje u bronzi zloboleona-o tome se radi!

ako je poligraf tako diskutabilan, ne znam zasto je jos uvek u funkciji prilikom isledjivanja?!-u mom slucaju, ja sam ga spomenula samo zbog spekulacija po stampi o istom, vise kao paradigmu, a ne bukvalno!
tyson tyson 13:42 21.09.2011

Re: ?

Ne, to samo znaci da su pipci unutar bezbednosnih sluzbi mnogo, mnogo duzi i da se 'svoji' cuvaju, a da je 'kriminalni sljam' potrosna roba.

Pa, rekao bih da su iz te perspektive i Legija i Zvezdan takođe potrošni kriminalci. Em dolaze iz kriminalnig miljea, em su u principu nevažni, najobičniji izvršioci-buzdovani, em znaju previše pa što rizikovati, em su i onako odradili najvažniji zadatak.

Ali ipak su ostali u životu - naročio Zvezdan koji je sve vreme do hapšenja bio dostupan.



tyson tyson 13:43 21.09.2011

Re: ?

ima li išta ispravno da je uradio za vreme svog kratkog mandata?

Evo Filip će da ti kaže.



tyson tyson 13:46 21.09.2011

Re: Halo bre,

sto lavirate sustinu komentarima za kursadzije?

Daj, šta ložiš narod ovde, kao šatro ne znaš koja je prava svrha i uloga ovog bloga!


tyson tyson 14:13 21.09.2011

Re: Halo bre,

Ja još uvek očekujem da pročitam kontraargumentaciju na optužbu koja je izrečena, ako je verno preneta,

Biljana Srbljanović, popularna dramska spisateljica, optužila je sinoć vrh Demokratske stranke da ne želi da se otkrije politička pozadina ubistva Zorana Đinđića iz ličnih političkih interesa.

Ja bih pak želeo da vidim opipljivije dokaze za vrlo tešku optužbu izrečenu na račun vrha najveće vladajuće stranke, pre nego što bih od njih očekivao da reaguju na izrečeno.

Ili je dovoljno to što je citirano rekla Biljana Srbljanović, na twitteru.

Znaš, to je jedan jako prost i stari trik; izrekne se paušalna ali zvučna i ozbiljna optužba, i onda se napada optuženi što "ne reaguje" - dakle mora da su krivi, naravno.

Hajde, kako bi ti reagovao u ime DS na ovo što gore piše? Da kažu po ko zna koji put "Jako nam je stalo da se istraže svi detalji ubistva Zorana Đinđića i da se svi koji su u njemu učestvovali izvedu pred lice pravde"? Jel' bi te to zadovoljilo, ili Biljanu Srbljanović i njene poklonike? Naravno da ne, jer zvuči kao klasičan plod 30-sekundnog rada ćate u press službi - meni je toliko trebalo da to sročim.

A šta pa drigo mogu da kažu, pod uslovom da su dovoljno glupi (kao potpredsednica im) da zaista reaguju na nečiji cvrkut?

Ili možda da kažu "U bravu je Srbljanović, sve vreme krijemo prave krivce jer imamo lične političke interese"? (čuj, lični politički interesi)




tyson tyson 14:21 21.09.2011

Re: ?

A mene je zaprepastilo kada su "minut" posle ubistva izašli na TV sa slikama zločinaca, sve faca do face, uslikani i spremni za prikazivanje narodnim masama na TV...i kažu to su ubice - poternica spremna tako brzo kao da je spremana unapred?

Akcija hapšenja zemunskog klana i podizanje ozbiljne optužnice protiv njih je, po rečima savremenika, bila na samom kraju planiranja u trenutku atentata.


A istraga još nije ni počela, nije imala kad da počne, to je bilo prebrzo za bilo kakvu ozbiljnu istragu posle ubistva, za ozbiljno saznanje da su to ubice, osim za nekoga ko je znao mnogo više?

Pa znali su i državni vrh (oko Zorana) i policija da premijeru Zemunci i deo JSO rade o glavi, da su ozbiljni u pripremama, a posle pokušaja kod hale "Limes" više uopšte nije bilo dileme šta se događa.



Filip Mladenović Filip Mladenović 14:25 21.09.2011

Re: ?

tyson
ima li išta ispravno da je uradio za vreme svog kratkog mandata?Evo Filip će da ti kaže.

Izručio je najvećeg ratnog zločinca u istoriji Srbije Slobodana Miloševića Sudu za ratne zločine!
silver bullet silver bullet 14:39 21.09.2011

Re: ?

Pa, rekao bih da su iz te perspektive i Legija i Zvezdan takođe potrošni kriminalci. Em dolaze iz kriminalnig miljea, em su u principu nevažni, najobičniji izvršioci-buzdovani, em znaju previše pa što rizikovati, em su i onako odradili najvažniji zadatak.

Ali ipak su ostali u životu - naročio Zvezdan koji je sve vreme do hapšenja bio dostupan.


A ne. Bili bi potrosni da bratstvo po oruzju, krvi i kriminalu ne vlada ovom zemljom. Sta zna Duca sta je pravedna borba Srba diljem bivse SFRJ. Legija i Zvezdan vec znaju, oni su zasluzni borci, takva se 'braca' ne izdaju.
tyson tyson 14:57 21.09.2011

Re: ?

Rekonstrukcija ubistva nije nikada urađena. Rekonstrukcija koja se inače radi i kad komšija motkom ubije komšiju.

Sad si me zbunio.

Kojom prilikom je onda načinjena ova fotografija?






vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:06 21.09.2011

Re: ?

tyson
Rekonstrukcija ubistva nije nikada urađena. Rekonstrukcija koja se inače radi i kad komšija motkom ubije komšiju.

Sad si me zbunio.

Kojom prilikom je onda načinjena ova fotografija?


Koliko ja znam nije izvrsena. Znam da se Veruovićev advokat Prelević skoro žalio na to da mu je odbijen zahtev za rekonstrukcijom. Mrzi me sada da guglam.
Mislim da je ovo slikano kada je Jovanović vođen na "lice mesta", ali to nije isto što i rekonstrukcija.
mariopan mariopan 15:25 21.09.2011

Re: ?

tyson
[

A istraga još nije ni počela, nije imala kad da počne, to je bilo prebrzo za bilo kakvu ozbiljnu istragu posle ubistva, za ozbiljno saznanje da su to ubice, osim za nekoga ko je znao mnogo više?

Pa znali su i državni vrh (oko Zorana) i policija da premijeru Zemunci i deo JSO rade o glavi, da su ozbiljni u pripremama, a posle pokušaja kod hale "Limes" više uopšte nije bilo dileme šta se događa.




Svi su znali a ništa se nije preduzelo, naprotiv, radilo se sve naopako, onako slučajno? Sve neki nesposobni ljudi radili tako važne poslove?

Tu priču da je ta akcija nihovog hapšenja bila već na kraju, spremna ali zamalo pa nisu - ne verujem...pošto se desilo to što se desilo, mislim da su tu priču sročili kao izgovor za sebe - "eto nisu mogli da ih spreče" - ali zamalo pa bi ih sprečili? Bacanje prašine u oči.

Toj priči je prethodio neuspeo pokušaj atentata što je dovoljno za hapšenja izatvaranja svih koji su atentatorima rekli "dobar dan" u poslenjih pola godine? A oni nisu uradili ništa ali su imali spremnu ovu priču kako ih "zamalo" nisu uhapsili?

Kao priču o tome zašto su rušili sirotu zgradu u Šilerovoj "zato što je "leglo kriminala"... čuj, zgrada osuđena "na smrt" zbog kriminala.....kao što su pobili one u Meljaku, pa i ako je onaj policajac nešto natuknuo da su likvidirani za osvetu, zar misliš da bi to rekao javno da ga čuju "oni koji treba" i svi koji ne treba?

Kako se onda desilo da zataje sve službe koje su trebale da ga čuvaju i pored tako ozbiljne opasnosti jer je ono kod hale limes bio propali pokušaj atentata?? Nije samo pretnja!

Kako su preskočili sve one redovne radnje koje se obavljaju za zaštitu premijera ili predsednika države? Koje bi se i za manje od pokušaja atentata morale sprovesti ali nisu?

I šta se desilo atentatorima posle limesa? Ništa, ostali na slobodi da dovrše posao.
Ko ih je ostavio na slobodi da dovrše posao ?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:26 21.09.2011

Re: ?

tyson
Sad si me zbunio.
Kojom prilikom je onda načinjena ova fotografija?
------------------------
Rekonstrukcija nije izvršena. Da je izvršena odmah, sa sve pucanjem, da bi se bar eliminisala priča o trećem metku, imali bismo čistiju situaciju. Ne bismo imali ona silna kontradiktorna veštačenja i svedočenja i nesvedočenja. Ovako će ostati za večita vremena argument i onima koji hoće da zabašure istinu kao i onima koji žele istinu. Ja spadam u ove druge, dok mi neko ne dokaže suprotno tj. dok mi neko ne dokaže da rekonstrukcija nije ni bila potrebna.
A brljava istraga neće nikada moći biti ispravljena.
Inače, sada rekonstrukcija događaja nije više moguća zbog rekonstrukcije čitavog prostora.

Dr M Dr M 17:01 21.09.2011

Re: Halo bre,

Ja još uvek očekujem da pročitam kontraargumentaciju na optužbu koja je izrečena, ako je verno preneta,

Biljana Srbljanović, popularna dramska spisateljica, optužila je sinoć vrh Demokratske stranke da ne želi da se otkrije politička pozadina ubistva Zorana Đinđića iz ličnih političkih interesa.


Ja bih pak želeo da vidim opipljivije dokaze za vrlo tešku optužbu izrečenu na račun vrha najveće vladajuće stranke, pre nego što bih od njih očekivao da reaguju na izrečeno.


Tajsone, mislim da nisi dobro razumeo moj komentar.

Izazvan je skretanjem priče o twitakciji BS, na pseudofrojdovsko, mizogino i tabloidno bavljenje samom ličnošću twiterke.

Zato i očekivanje kontraargumentacije na njene optužbe, kontraargumentacije od strane blogera. Vrh DS neka reaguje kako nadje za shodno, nisam od njih ni očekivao da dodju na blog, iako ih ima.

Vrh DS će da pobije optužbe BS jedino pozivanjem na pravosnažnu sudsku presudu o pobuni JSO i povezanim slučajevima, da ne nabrajam.

Dotle, može da ih proziva svako, na twiteru ili u kafani.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:29 21.09.2011

Re: Halo bre,

Dr M


Vrh DS će da pobije optužbe BS jedino pozivanjem na pravosnažnu sudsku presudu o pobuni JSO i povezanim slučajevima, da ne nabrajam.

Dotle, može da ih proziva svako, na twiteru ili u kafani.


Evo ga i ovaj počeo da bolduje
schweppes92 schweppes92 02:38 22.09.2011

Re: Halo bre,

Dr M
Ja još uvek očekujem da pročitam kontraargumentaciju na optužbu koja je izrečena.


Nije mi baš najjasnije tvoje očekivanje. Na koji argument BS je potrebno dati kontraargument?
Na optužbu koju je iznela najadekvatnije je odgovoriti ignorisanjem, psovkom ili već nekom sexualnom aluzijom ... to je taj nivo...
Dr M Dr M 07:23 22.09.2011

Re: Halo bre,

odgovoriti ignorisanjem, psovkom ili već nekom sexualnom aluzijom ... to je taj nivo...


Tvoj.
alselone alselone 07:37 22.09.2011

Re: Halo bre,

Mozes uvek i odgovoriti nekom pricicom. Na primer:

Kao sto sumska jagodica najbolje raste u senci borova tako se i Srbija mora pozicionirati prema Evropskoj Uniji. NATO i LDP su najbolji izbor jer i kljunari su sisari a nose jaja! Sve je moguce!
schweppes92 schweppes92 15:27 22.09.2011

Re: Halo bre,

Dr M
odgovoriti ignorisanjem, psovkom ili već nekom sexualnom aluzijom ... to je taj nivo...Tvoj.


Ne mislim na nivo osobe već na nivo argumentacije.
Moj lični nivo je možda nizak, grub sam, prost i priglup (hajde da prihvatim tvoju sugestiju), ali sam u izvesnom smislu zadovoljan odsustvom potrebe da "verujem BS čak i kada nije u pravu". A zamisli, nemam ni bilo kakvu potrebu da navodim kontraargumente u situacijama gde mi niko nije ponudio argument.
I da ne bude zabune, na potpuno isti način opažam smislenost argumentovane polemike sa Jelenom Trivan.
Dr M Dr M 16:51 22.09.2011

Re: Halo bre,

Moj lični nivo je možda nizak, grub sam, prost i priglup


Ne, mislim da si ličan.

nemam ni bilo kakvu potrebu da navodim kontraargumente u situacijama gde mi niko nije ponudio argument.


Koji još argument treba da se ponudi kad posle više od tri godine DS vladavine podstrekači ubistva Zorana Djindjića nisu u zatvoru?
Goran Vučković Goran Vučković 10:36 21.09.2011

Red top

Jbt blog o tome šta je BS rekla na tviteru. A koliko vidim uglavnom je ulagala dramaturšku kreativnost u karikiranje priče o Čoviću kao Ćori.

A priča o Čoviću kao Ćori za sada izgleda kao da je preuzeta ideja od stripa Iznogud - oraganizovao ubistvo, jer je hteo da bude kalif umesto kalifa. Pa ko u to ne bi poverovao...
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:45 21.09.2011

Re: Red top

Ne, ovo nije blog o tome šta je BS rekla na tviteru.

Ovo je blog o tome kako je moguće da pojedinci, čija se imena vrte evo već 8 i po godina, nisu pozvani čak ni na informativni razgovor, a kamoli ispitani na poligrafu ili suočeni sa svedocima, koji ih terete, ili sa Miloradom Ulemekom!
Goran Vučković Goran Vučković 10:47 21.09.2011

Re: Red top

Ovo je blog o tome kako je moguće da pojedinci, čija se imena vrte evo već 8 i po godina, nisu pozvani čak ni na informativni razgovor, a kamoli ispitanu na poligrafu ili suočeni sa svedocima, koji ih terete, ili sa Miloradom Ulemekom!

Iskreno, bar po stilu, meni više liči na žutu štampu.
alselone alselone 10:53 21.09.2011

Re: Red top

poligrafu


Filipe, najdobronamernije: Zivot nije toliko jednostavan, razmisli dva puta o svojom revolucionarnim idejama i nemoj biti toliko ubedjen u njih.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:55 21.09.2011

Re: Red top

Bilo žuto, crveno ili crno, ostaje pitanje: Kako je moguće da pojedinci, čija se imena vrte evo već 8 i po godina, nisu pozvani čak ni na informativni razgovor, a kamoli ispitani na poligrafu ili suočeni sa svedocima, koji ih terete, ili sa Miloradom Ulemekom!?
Goran Vučković Goran Vučković 11:05 21.09.2011

Re: Red top

ostaje pitanje

Koji pojedinci? Ako su oni koje je Srđa tražio da budu pozvani da daju izjave, zar to nije bilo prošle godine?
alselone alselone 11:05 21.09.2011

Re: Red top

Filip Mladenović
Bilo žuto, crveno ili crno, ostaje pitanje: Kako je moguće da pojedinci, čija se imena vrte evo već 8 i po godina, nisu pozvani čak ni na informativni razgovor, a kamoli ispitani na poligrafu ili suočeni sa svedocima, koji ih terete, ili sa Miloradom Ulemekom!?


Bold, a?
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:13 21.09.2011

Re: Red top

Goran Vučković
ostaje pitanjeKoji pojedinci? Ako su oni koje je Srđa tražio da budu pozvani da daju izjave, zar to nije bilo prošle godine?


Nebojša Čović, bivši potpredsednik Vlade Republike Srbije, Čedomir Jovanović, bivši potpredsednik Vlade Republike Srbije, Vladimir Popović Beba, Borislav Mikelić, bivši premijer Republike Srpske Krajine, Aco Tomić, bivši načelnik Kontraobaveštajne službe, Rade Bulatović, bivši direktor Bezbednosno-informativne agencije, Vojislav Koštunica, bivši predsednik SR Jugoslavije, Vojislav Šešelj, lider Srpske radikalne stranke, Dragan Todorović, šef poslaničke grupe SRS i predsednik Izvršnog odbora SRS, Zoran Šami, potpredsednik Demokratske stranke Srbije i bivši ministar saobraćaja.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:38 21.09.2011

Re: Red top

Filip
poligraf

Niko ne može da se stavi na poligraf protiv svoje volje.
Onaj ko odbije da ide na poligraf nije time ništa priznao niti se to tretira kao neka otežavajuća okolnost.
Pouzdanost poligrafa je diskutabilna za sud.
dragan7557 dragan7557 12:12 21.09.2011

Re: alo bre

alselone
poligrafu


Filipe, najdobronamernije: Zivot nije toliko jednostavan, razmisli dva puta o svojom revolucionarnim idejama i nemoj biti toliko ubedjen u njih.

Što bre pretiš i plašiš čoveka?

cerski
angie01 angie01 12:35 21.09.2011

Re: Red top

Iskreno, bar po stilu, meni više liči na žutu štampu.


ti bre k'o ds policajac!

kakve bre veze ima stil, je l tvoj stil super?

to kada se krene sa pismenoscu i stilom, a zaobilzi sta je birno je uvek opstruisanje sustine!

ne razumem ovakve komentare, mislim motiv za njih-pa ovde nije bitan ni Filip ni BS-nego sta se desava-a to nije dobro po nas!

oduvek sam verovala da smo mi odgovorni, pre svega jedni za druge!

to sto je javnost naucena da ne reaguje i ne trazi, nego samo da se gurka izmedju sebe , a u istoj tuznoj bari, sa muljem pod nogama-je destruktivno i daje prostora smozvanim vlastodrcima-jer se ponasaju kao vlasnici-dahije, rade kako im je volja!
aleks-black aleks-black 12:45 21.09.2011

Re: Red top

Nebojša Čović, bivši potpredsednik Vlade Republike Srbije, Čedomir Jovanović, bivši potpredsednik Vlade Republike Srbije, Vladimir Popović Beba, Borislav Mikelić, bivši premijer Republike Srpske Krajine, Aco Tomić, bivši načelnik Kontraobaveštajne službe, Rade Bulatović, bivši direktor Bezbednosno-informativne agencije, Vojislav Koštunica, bivši predsednik SR Jugoslavije, Vojislav Šešelj, lider Srpske radikalne stranke, Dragan Todorović, šef poslaničke grupe SRS i predsednik Izvršnog odbora SRS, Zoran Šami, potpredsednik Demokratske stranke Srbije i bivši ministar saobraćaja.

KAD NE POMAŽE BOLD, UDRI CAPS LOCK!!!!1
mariopan mariopan 13:25 21.09.2011

Re: Red top

Filip Mladenović
Bilo žuto, crveno ili crno, ostaje pitanje: Kako je moguće da pojedinci, čija se imena vrte evo već 8 i po godina, nisu pozvani čak ni na informativni razgovor, a kamoli ispitani na poligrafu ili suočeni sa svedocima, koji ih terete, ili sa Miloradom Ulemekom!?

Pa svi ti dajemo odgovor :

Zato što su na vlasti sve ove godine baš oni koji to mogu da reše ali ne žele. Tačka.

Goran Vučković Goran Vučković 13:47 21.09.2011

Re: Red top


ne razumem ovakve komentare, mislim motiv za njih-pa ovde nije bitan ni Filip ni BS-nego sta se desava-a to nije dobro po nas!

oduvek sam verovala da smo mi odgovorni, pre svega jedni za druge!

to sto je javnost naucena da ne reaguje i ne trazi, nego samo da se gurka izmedju sebe , a u istoj tuznoj bari, sa muljem pod nogama-je destruktivno i daje prostora smozvanim vlastodrcima-jer se ponasaju kao vlasnici-dahije, rade kako im je volja!

Pa čuj - dešava se suđenje Simoviću, (ne baš jasno zasnovane) javne optužbe Čovića od strane Srđe Popovića, hapšenje bivših oficira "jedinice" itd - a od svega toga, reci mi samo molim te da je najvažnije da je Biljana nešto pisala na tviteru?

Zar ovakav post nije upravo misdirekcija rasprave? Ljudi raspravljaju o Pogledima, Ljotićevoj ideologiji, zastarelim frojdovskim konceptima itd - što ima vrlo veze sa "smozvanim vlastodrcima"...
princi princi 20:09 21.09.2011

Re: Red top

Zar ovakav post nije upravo misdirekcija rasprave? Ljudi raspravljaju o Pogledima, Ljotićevoj ideologiji, zastarelim frojdovskim konceptima itd - što ima vrlo veze sa "smozvanim vlastodrcima"...

Diskreditacija rasprave je uopšte pričati i koristiti termin "organizovanje političke pozadine nekog ubistva". Kako se u demokratskoj zemlji može hapsiti i suditi nekog zbog "organizovanja političke pozadine" nekog ubistva? Šta bi sad u Americi trebalo hapsiti Republikance zbog toga što je onaj idiot pucao na onu senatorku? Ili zabranjivati EDL zbog njihove prepiske sa Brejvikom? Mislim, to je takav oksimoron koji, u stvari, najviše govori, s jedne strane, o duboko antidemokratskoj i autokratskoj svesti onih koji su uopšte smislili taj pojam a s druge o njihovoj stručnoj (pravnoj) nemoći i impotenciji.
alselone alselone 20:19 21.09.2011

Re: Red top

princi
Zar ovakav post nije upravo misdirekcija rasprave? Ljudi raspravljaju o Pogledima, Ljotićevoj ideologiji, zastarelim frojdovskim konceptima itd - što ima vrlo veze sa "smozvanim vlastodrcima"...

Diskreditacija rasprave je uopšte pričati i koristiti termin "organizovanje političke pozadine nekog ubistva". Kako se u demokratskoj zemlji može hapsiti i suditi nekog zbog "organizovanja političke pozadine" nekog ubistva? Šta bi sad u Americi trebalo hapsiti Republikance zbog toga što je onaj idiot pucao na onu senatorku? Ili zabranjivati EDL zbog njihove prepiske sa Brejvikom? Mislim, to je takav oksimoron koji, u stvari, najviše govori, s jedne strane, o duboko antidemokratskoj i autokratskoj svesti onih koji su uopšte smislili taj pojam a s druge o njihovoj stručnoj (pravnoj) nemoći i impotenciji.


I PRINCIJA NA POLIGRAF!!!
mariopan mariopan 20:35 21.09.2011

Re: Red top

I PRINCIJA NA POLIGRAF!!!

Pa ne treba, evo on reče istinu i bez poligrafa?

Ali otkud ZNA?


Na poligraf, predomislila sam se.
alselone alselone 20:43 21.09.2011

Re: Red top

Na poligraf, predomislila sam se.


Tako je! I ti mariopan, otkud tebi tabla slanine? Salju nepoznati, a? Na polaroid. Pardon, poligraf!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:45 21.09.2011

Re: Red top

Na poligraf, predomislila sam se.

Baš bi bio dobar fazon, da se referendumski odluči, da svi političari koji se kandiduju na javne položaje, moraju pre toga da provedu sat vremena u onoj emisiji trenutak istine, a da gledaoci postavljaju pitanja.
Koj' bi to cirkus bio.
alselone alselone 20:47 21.09.2011

Re: Red top

srdjazlopogledja

Baš bi bio dobar fazon, da se referendumski odluči, da svi političari koji se kandiduju na javne položaje, moraju pre toga da provedu sat vremena u onoj emisiji trenutak istine, a da gledaoci postavljaju pitanja.
Koj' bi to cirkus bio.


A Filip postavlja pitanja online, da moze da bolduje.
mariopan mariopan 05:20 22.09.2011

Re: Red top

alselone
Na poligraf, predomislila sam se.


Tako je! I ti mariopan, otkud tebi tabla slanine? Salju nepoznati, a? Na polaroid. Pardon, poligraf!

Ćuti, znaš pošto slanina
aleksanadar aleksanadar 11:17 21.09.2011

Која врста интереса?

Biljana Srbljanović, popularna dramska spisateljica, optužila je sinoć vrh Demokratske stranke da ne želi da se otkrije politička pozadina ubistva Zorana Đinđića iz ličnih političkih interesa.


Да ли из "личних" или, можда, из "партијских" или, чак, "државних" и "националних" интереса?

Ту постоји, чини ми се, битна разлика.


Filip Mladenović Filip Mladenović 11:22 21.09.2011

Re: Која врста интереса?

aleksanadar
Biljana Srbljanović, popularna dramska spisateljica, optužila je sinoć vrh Demokratske stranke da ne želi da se otkrije politička pozadina ubistva Zorana Đinđića iz ličnih političkih interesa.Да ли из "личних" или, можда, из "партијских" или, чак, "државних" и "националних" интереса?Ту постоји, чини ми се, битна разлика.


Možete ih krstiti kako hoćete, tek mi danas još uvek ništa ne znamo o likividacijama novinara 1994, 1999. i 2001, o ubistvu dvojice gardista u Topčideru 2004, i o nalogodavcima i finansijerima ubistva Zorana Đinđića.
Ako jedan od svedoka tvrdi da je atentatoru Zvezdanu Jovanoviću isplaćeno 50 hiljada evra kao "honorar" za taj zločinački čin, odakle su te pare!? I čije su te pare!?
tyson tyson 13:57 21.09.2011

Re: Која врста интереса?

Ako jedan od svedoka tvrdi da je atentatoru Zvezdanu Jovanoviću isplaćeno 50 hiljada evra kao "honorar" za taj zločinački čin, odakle su te pare!? I čije su te pare!?

Siroma' zemunski klan, mora da su se zadužili da mu to isplate, i oni i onaj golja proleter Legija.

Bože, tek sada uviđam kolika me žalost pritiska što onomad nisi postavljen za dorektora RTS. Kakva bi to besmrtna zabava bila.


jedan.kub jedan.kub 00:06 22.09.2011

Re: Која врста интереса?

Bože, tek sada uviđam kolika me žalost pritiska što onomad nisi postavljen za dorektora RTS. Kakva bi to besmrtna zabava bila.

On bar pokusava da se bori za opste dobro, dok ostali idu linijom manjeg otpora.
dragannalovic dragannalovic 11:30 21.09.2011

Pozadina DS

Jelena Trivan na to je odgovorila: "Kad ne komentarišemo iskaz kriminalca, iskazujemo odnos prema onome ko ga daje, a ne prema ubistvu".



Takođe je napisala i "Mi ne ćutimo o Đinđiću", "Za demokratski svet je važno da se utvrdi politička pozadina" i "Tužilaštvo se bavi onim što on priča (Simović), a za vreme Koštunice su kriminalci govorili, a političari seirili"...


A sada je mnogo bolje, sada kriminalci rade a političari i dalje seriju..
Inače sva ova trućanja vredjaju elementarnu logiku, da su hteli da otkriju ko su glavne face to bi već odavno uradili, kao imali su preča posla od 2003 do danas.
G.Cross G.Cross 11:36 21.09.2011

Izvinte, ja bi samo da pitam...

Meni jo to uvek izgledalo ovako : Sve te ubice Ulemek, Jovanovic i drugi bili su suvi , veoma dobri profesionalci koji nikada ne bi uradili ono sto su uradili da su i za momenat mislili da mogu da budu uhapseni posle toga.

Dakle bili su 100% ubedjeni da ce biti zasticeni posle ubistva. To su mogli da budu samo ako im je neko, ko je to objektivno mogao, obecao da ce da budu zasticeni. Ko je bio u poziciji da tako nesto moze da obeca ?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:44 21.09.2011

Re: Izvinte, ja bi samo da pitam...

G.Cross
Meni jo to uvek izgledalo ovako : Sve te ubice Ulemek, Jovanovic i drugi bili su suvi , veoma dobri profesionalci koji nikada ne bi uradili ono sto su uradili da su i za momenat mislili da mogu da budu uhapseni posle toga. Dakle bili su 100% ubedjeni da ce biti zasticeni posle ubistva. To su mogli da budu samo ako im je neko, ko je to objektivno mogao, obecao da ce da budu zasticeni. Ko je bio u poziciji da tako nesto moze da obeca ?

Neko ko je tada bio vrlo blizu vrha vlasti ili neko ko je očekivao da će biti na vlasti odmah posle ubistva ili neko ko je mogao da bitno utiče na sve važne aktere u Srbiji.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:15 21.09.2011

Re: Izvinte, ja bi samo da pitam...

Kako se Milorad Ulemek Legija predao, kome se predao i ko je sve išao na sastanak sa njim odmah nakon predaje?
A zatim, gde se i kako se Legija skrivao od 12. marta 2003. do predaje 2. maja 2004. godine.

Evo jedne zanimljive ispovesti o predaji Legije:

LEGIJA je već bio u kancelariji načelnika Resora javne bezbednosti Miroslava Miloševića kada sam ja stigao. Od Ulemekove kuće do zgrade MUP Srbije prevezao ga je, po mojoj naredbi, tadašnji komandant Beogradskog odreda Žandarmerije. Rekao sam da me čekaju ispred zgrade, ali oni su već bili ušli unutra kada sam ja došao.
Goran Radosavljević Guri, prvi komandant Žandarmerije MUP Srbije, za "Novosti" iznosi nove i do sada nepoznate detalje u noći 2. maja 2004. godine kada se, posle 14 meseci skrivanja, predao Milorad Ulemek Legija, prvooptuženi za ubistvo srpskog premijera Zorana Đinđića.

Kako je došlo do toga da se Legija "preda" vama? Čula se priča da ste ga vi odveli u MUP Srbije, Tvrdite, međutim, da to nije tačno?

- Nije se on predao meni. Tada nisam bio u Beogradu. On je prvo došao do ljudi iz Žandarmerije koji su čuvali njegovu kuću. Ti momci su pozvali komandanta Beogradskog odreda, a on je onda mene obavestio šta se dešava i predložio mi da se čujem sa žandarmima koji su na licu mesta. Jedan od njih mi je rekao da je tu Legija i da hoće da se preda. Tražio sam da ga čujem telefonom kako bih proverio da li je to istina. Prepoznao sam mu glas. Tada sam naredio komandantu Beogradskog odreda da ode po njega.

Koga ste vi obavestili o Ulemekovoj predaji?

- Pozvao sam ministra policije Dragana Jočića i načelnika Resora javne bezbednosti Miroslava Miloševića. Ministar mi je rekao da će mi se javiti za pet minuta i da Legiju "vodim pravosudnim organima". Posle pet minuta Jočić me je pozvao i pitao da li sam siguran da je reč o Legiji. Odgovorio sam potvrdno. Tada mi je ministar rekao da ga odvedem u MUP Srbije kod načelnika RJB Miloševića i da sačekamo dok on dođe. Tako je i bilo. Javio sam komandantu Beogradskog odreda da poveze Legiju i da me sačekaju ispred zgrade. Kada sam stigao, međutim, oni su već bili ušli unutra.

Kada ste ušli u sedište srpske policije, gde ste zatekli Ulemeka ?
- Sedeo je u kancelariji Miroslava Miloševića i razgovarao sa njim. Pozdravili smo se. Posle su došli ministar Jočić i Rade Bulatović, načelnik BIA. Jednog trenutka ministar Jočić je zamolio mene i Miroslava Miloševića da napustimo kancelariju, a on i Rade Bulatović su ostali da razgovaraju sa Legijom. Ne znam šta se dalje dešavalo, jer sam otišao kući. To je cela moja uloga u i oko predaje Legije.

Bivši načelnik RDB Goran Petrović rekao je u Specijalnom sudu da je Žandarmerija pružila podršku protestu JSO novembra 2001. godine?

- To nije tačno. Imam pismo iz koga se vidi stav Žandarmerije i mene kao njenog tadašnjeg komandanta. Suprotstavili smo se smeni ministra policije, jer nismo bili za to da se on smenjuje na ulici. Nije nas zanimala politika. Mi smo striktno sprovodili zakon. Iza te priče se krije nešto drugo. Kao i mnogi drugi, i mi smo prisluškivani, ali je neko pogrešno preneo naše razgovore. To pismo je video i tadašnji ministar policije Dušan Mihajlović. Rekao mi je da je njemu drugačije rečeno, ali se uverio da ga je neko pogrešno informisao.

tyson tyson 14:03 21.09.2011

Re: Izvinte, ja bi samo da pitam...

Sve te ubice Ulemek, Jovanovic i drugi bili su suvi , veoma dobri profesionalci koji nikada ne bi uradili ono sto su uradili da su i za momenat mislili da mogu da budu uhapseni posle toga.

Pitanja su ti zanimljiva ali ja mislim da su zasnovana na fundamentalno pogrešnoj premisi.

Ja sam naime ubeđen da su dotični najobičnije budale; klasični neobrazovani, primitivi krimosi koji su radili šta su hteli godinama (da ne ulazimo u to kako im se to dozvolilo), stvarali imperiju, bili uvučeni u međusobne sporove političara i državnog vrha oko vlasti, i na kraju su jednostavno izgubili svaki dodir sa realnošću. Mislili su da su svemoćni i nedodirljivi.

To je klasičan psihološki sklop i smer razvoja načina razmišljanja za jednu takvu kriminalnu grupu, ne samo u Srbiji.

Što dakako ne isključje mogućnost da su bili samo deo šire zavere, t.j. da nisu bili sami u poduhvatu.



dragan7557 dragan7557 14:32 21.09.2011

Re: Izvinte, ja bi samo da pitam...

i na kraju su jednostavno izgubili svaki dodir sa realnošću. Mislili su da su svemoćni i nedodirljivi

Ko, političari ili krimosi, il' i jedni i drugi?

cerski
G.Cross G.Cross 14:48 21.09.2011

Re: Izvinte, ja bi samo da pitam...

tyson
Sve te ubice Ulemek, Jovanovic i drugi bili su suvi , veoma dobri profesionalci koji nikada ne bi uradili ono sto su uradili da su i za momenat mislili da mogu da budu uhapseni posle toga.

Pitanja su ti zanimljiva ali ja mislim da su zasnovana na fundamentalno pogrešnoj premisi.

Ja sam naime ubeđen da su dotični najobičnije budale; klasični neobrazovani, primitivi krimosi koji su radili šta su hteli godinama (da ne ulazimo u to kako im se to dozvolilo), stvarali imperiju, bili uvučeni u međusobne sporove političara i državnog vrha oko vlasti, i na kraju su jednostavno izgubili svaki dodir sa realnošću. Mislili su da su svemoćni i nedodirljivi.

To je klasičan psihološki sklop i smer razvoja načina razmišljanja za jednu takvu kriminalnu grupu, ne samo u Srbiji.



Mozda si u pravu Tyson, ja tada vec dugo nisam ziveo u Srbiji i tesko mi je da sudim. Tesko mi je da poverujem da su bili budale, zbog njihovg ponasanja pre i posle ubistva.

Ne znam zasto, ali svaki put kad mislim o ubistvu Djindjica setim se Gorbacova i pokusaja drzavnog udara u SSSR-u.



blogovatelj blogovatelj 16:08 21.09.2011

Re: Izvinte, ja bi samo da pitam...

i na kraju su jednostavno izgubili svaki dodir sa realnošću. Mislili su da su svemoćni i nedodirljivi


Ko, političari ili krimosi, il' i jedni i drugi?


Masoni cerski, masoni.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 12:09 21.09.2011

;

iskreno ko je sve umesan u to ubistvo ne zna se. cini se svi!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:22 21.09.2011

Re: ;

Velimir Mladenovic
iskreno ko je sve umesan u to ubistvo ne zna se. cini se svi!

Ne svi, već samo oni koje navode svedoci i za koje postoje dokazi!
Obratite pažnju na detalj iz gore citiranog intervjua Gorana Radosavljevića Gurija "Večernjim novostima" 19. maja 2005. o predaji Legije 2. maja 2004. godine:
"Jednog trenutka ministar policije Jočić je zamolio mene i Miroslava Miloševića da napustimo kancelariju, a on i Rade Bulatović su ostali da razgovaraju sa Legijom."
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 13:37 21.09.2011

Re: ;

kada sam rekao svi upravo sam mislio na to sto ste napisali. ipak nije mali broj umesanih.
Sepulturero Sepulturero 13:09 21.09.2011

Трла баба...

Аутор је требало да се више држи теме па да стварно пише о списатељици и зашто она баш сада, некако координисано, поново почиње ову расправу. Јер, дилеме о томе зашто се још не зна ко је организатор атентата уствари и нема.

Логичким размишљањем и без неких посебних информација, осим оних доступним свима, јасно је да се ради о имену (или именима) чије би откривање било политички некоректно. То значи да се сигурно не ради о онима који се спомињу у неким коментарима (Коштуница, Аца Томић, Булатовић,...).

Из истог разлога се не зна, јавно, ко су организатори свих оних убистава деведесетих година.

Ако остане ова власт, а сигурно хоће ако се Шешељ не врати из Хага, бојим се да за живота праву истину нећемо да дочекамо.
antioksidant antioksidant 13:12 21.09.2011

Re: Трла баба...

и зашто она баш сада, некако координисано, поново почиње ову расправу

pročitala u novinama da miloš simović pominje ćokija pa se raspravljalo ko bi ćoki mogao biti
nema zavere "zašto baš sada" (bar sa strane "spisateljice"
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:26 21.09.2011

Re: Трла баба...

Zašto baš sada? Pa možda je neko "propevao" u zamenu za ustupke. Možda je procureo neki dokaz, neki snimak. Možda je neko od penzionera BIA-a, pritisnut dugovima i malom penzijom, odlučio da proda neke informacije i dokaze. Možda je medjusobnim ucenama neko rešio da pritegne "jaja" koalicionom partneru pred izbore. Možda je došlo do zamora materijala.
Javni tužilac za organizovani kriminal očigledno je došao do novih, važnih saznanja. I to ne samo povodom atentata, već i u slučaju ubistva Slavka Ćuruvije.
Dakle, klupko je počelo da se odmotava. Pitanje se samo dokle, tj. do koga!
mariopan mariopan 17:48 21.09.2011

Re: Трла баба...

Javni tužilac za organizovani kriminal očigledno je došao do novih, važnih saznanja.

Verovatno je i on čitao "blic"?
mrdax mrdax 13:28 21.09.2011

Au strasno

Mozes misliti , Biljana Srbljanovic napise dva-tri twitta u kome odere po DS-u i digne se ceo Blog na noge. Pri tome se Jelena Trivan uvek nadje prozvanom da "brani" DS.Uvek me je intrigirao taj fetish prema Biljani Srbljanovic, ranije dok je pisala na Blogu ne prodje ni jedan najobicniji blog bez 500 komentara, 10 banovanja , vredjanja, i dva do tri kontra bloga. Ako vam je toliko smesna , sta koji moj komentarisete svaki put kada objavi 140 karaktera na Twitter-u.

Ovo sa Trivankom je obicno prepucavanje kojeg , ako mene pitate, treba sto vise da ima u politickim vodama Srbije a na dobrobit glasaca(da vide sa kim imaju posla) Posto ovo sto sada vlada u Srbiji je pravo "jedinstvo". Ekipa 90-ih udruzena sa ekipom 5.oktobra u zajednickim akcijama zajednistva zajednickog Kosova i zajednickih ciljeva nase zajednice. U prevodu , plivanje i "zaradjivanje novca" na lokalu uz povremeni rad na manje bitnim drzavnim pitanjima (cast izuzecima u svim partijama). Klanjanje EU kao nekom zlom gospodaru koji nas mori gladju i zedju pa kada se okrene , najede se kolaca i napije piva , iako bi trebali da smo na dijeti.

Sto se tice ovih biografa-zilota koji punog srca preturaju po arhivama i traze gde je ko radio , sta je zavrsio i sta je kada rekao u "Cacanskim gradskim" ili "Ribolov" novinama imam jedan savet (hint ): "Radite vise na sebi i laksece vam biti".
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:40 21.09.2011

Re: Au strasno

Nije se blog digao na noge zbog dva-tri BS twitta, već zbog UPORNOG, NAMERNOG i BEZOBRAZNOG skrivanja ISTINE o atentatu na Zorana Đinđića. I to više od 8 (osam) godina!
Dakle, radite više na sebi i ukapiraćete o čemu je ovaj blog!
mrdax mrdax 13:48 21.09.2011

Re: Au strasno

Filip Mladenović
Nije se blog digao na noge zbog dva-tri BS twitta, već zbog UPORNOG, NAMERNOG i BEZOBRAZNOG skrivanja ISTINE o atentatu na Zorana Đinđića. I to više od 8 (osam) godina!
Dakle, radite više na sebi i ukapiraćete o čemu je ovaj blog!


Nije bilo tebi upuceno to na kraju.

zbog UPORNOG, NAMERNOG i BEZOBRAZNOG skrivanja ISTINE


A koja je to istina Filipe? Daj reci nam.

Filip Mladenović Filip Mladenović 13:56 21.09.2011

Re: Au strasno

Mi, gradjanke i gradjani Srbije, plaćajući PDV i kroz poreze na naše plate i honorare, finansiramo plate službenika ove države da valjano, blagovremeno i profesionalno rade svoj posao. To važi i za Javnog tužioca za organizovani kriminal, čiji je posao da otkrije istinu o atentatu na Zorana Đinđića 12. marta 2003.

Da sam nekim čudom javni tužilac, smesta bih uradio ono što sam već naveo u jednom od prethodnih komentara:

1. Pozvati na informativni razgovor sve do sada pomenute
2. Suočiti ih sa svedocima koji ih u svojim iskazima terete
3. Suočiti ih sa Miloradom Ulemekom Legijom
4. Medjusobno ih suočiti
5. Ispitati ih na poligrafu


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:32 21.09.2011

Re: Au strasno

Filip Mladenović
Mi, gradjanke i gradjani Srbije, plaćajući PDV i kroz poreze na naše plate i honorare, finansiramo plate službenika ove države da valjano, blagovremeno i profesionalno rade svoj posao. To važi i za Javnog tužioca za organizovani kriminal, čiji je posao da otkrije istinu o atentatu na Zorana Đinđića 12. marta 2003.Da sam nekim čudom javni tužilac, smesta bih uradio ono što sam već naveo u jednom od prethodnih komentara:1. Pozvati na informativni razgovor sve do sada pomenute2. Suočiti ih sa svedocima koji ih u svojim iskazima terete3. Suočiti ih sa Miloradom Ulemekom Legijom4. Medjusobno ih suočiti5. Ispitati ih na poligrafu

Filipe, stvarno se izvinjavam ako sam dosadan.
Poligraf? Suočenje? Gledate američke filmove ili naše filmove ali nepažljivo. Malo mi vaša rešenja deluju dečije.
Pozvati na informativni razgovor - ok. Razgovarati sa svima koji mogu da daju informacije - to uvek može da radi policija. I to je "neko" sprečavao poslednjih godina.
Ali bilo kakvo suočavanje je sudski termin. Tužilac ne suočava nikoga. Policija ne sučava nikoga. Svakio advokatski pripravnik to zna. A "ekipa" može da nađe vrlo dobre advokate.
To se radi tek na sudu, a mi smo od suda i procesa daleko sto svetlosnih godina.
Pominjanje poligrafa devalvira sav vaš trud. Moram da kažem da je to komično. To mene pitaju mladunci od 17-20 godina. Nemojte da pominjete više poligraf.
dragan7557 dragan7557 14:45 21.09.2011

Re: Au strasno

Filip Mladenović 14:56 21.09.2011
Re: Au strasno
Mi, gradjanke i gradjani Srbije, plaćajući PDV i kroz poreze na naše plate i honorare, finansiramo plate službenika ove države da valjano, blagovremeno i profesionalno rade svoj posao.


Odgovor,

mi službenici Srbije čak i da hoćemo nismo u stanju da poštujemo glupe i nesuvisle želje graždanije Srbije.

Navedenu glupost ne čine ni službenici drugih naroda, pa samim tim je i ova želja graždanije vrlo neumesna, neosnovana i bez ikakve veze sa stvarnošću.

Službenici nisu služinčad, a još manje roblje graždanije Srbije već njihovi upravljači, a građani Srbije bi trebali da više rade kako bi službeničkoj kasti bilo bolje.

cerski
dragan7557 dragan7557 14:47 21.09.2011

Re: Au strasno

mrdax 14:28 21.09.2011
Au strasno
Mozes misliti , Biljana Srbljanovic napise dva-tri twitta u kome odere po DS-u i digne se ceo Blog na noge. Pri tome se Jelena Trivan uvek nadje prozvanom da "brani" DS.Uvek me je intrigirao taj fetish prema Biljani Srbljanovic, ranije dok je pisala na Blogu ne prodje ni jedan najobicniji blog bez 500 komentara, 10 banovanja , vredjanja, i dva do tri kontra bloga. Ako vam je toliko smesna , sta koji moj komentarisete svaki put kada objavi 140 karaktera na Twitter-u.


Preporuka k'o sremska kapija.

cerski
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:48 21.09.2011

Re: Au strasno

KRALJMAJMUNA

Filip MladenovićMi, gradjanke i gradjani Srbije, plaćajući PDV i kroz poreze na naše plate i honorare, finansiramo plate službenika ove države da valjano, blagovremeno i profesionalno rade svoj posao. To važi i za Javnog tužioca za organizovani kriminal, čiji je posao da otkrije istinu o atentatu na Zorana Đinđića 12. marta 2003.Da sam nekim čudom javni tužilac, smesta bih uradio ono što sam već naveo u jednom od prethodnih komentara:1. Pozvati na informativni razgovor sve do sada pomenute2. Suočiti ih sa svedocima koji ih u svojim iskazima terete3. Suočiti ih sa Miloradom Ulemekom Legijom4. Medjusobno ih suočiti5. Ispitati ih na poligrafuFilipe, stvarno se izvinjavam ako sam dosadan. Poligraf? Suočenje? Gledate američke filmove ili naše filmove ali nepažljivo. Malo mi vaša rešenja deluju dečije. Pozvati na informativni razgovor - ok. Razgovarati sa svima koji mogu da daju informacije - to uvek može da radi policija. I to je "neko" sprečavao poslednjih godina. Ali bilo kakvo suočavanje je sudski termin. Tužilac ne suočava nikoga. Policija ne sučava nikoga. Svakio advokatski pripravnik to zna. A "ekipa" može da nađe vrlo dobre advokate. To se radi tek na sudu, a mi smo od suda i procesa daleko sto svetlosnih godina. Pominjanje poligrafa devalvira sav vaš trud. Moram da kažem da je to komično. To mene pitaju mladunci od 17-20 godina. Nemojte da pominjete više poligraf.


OK, onda smo se saglasili. Pozvati sve osmunjičene na informativni razgovor i suočiti ih sa do sada prikupljenim dokazima, izjavama i svedočenjima. Pa hajde onda, možda će taj famozni poligraf biti zaista suvišan!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:44 21.09.2011

Re: Au strasno

Filip Mladenović

KRALJMAJMUNAFilip MladenovićMi, gradjanke i gradjani Srbije, plaćajući PDV i kroz poreze na naše plate i honorare, finansiramo plate službenika ove države da valjano, blagovremeno i profesionalno rade svoj posao. To važi i za Javnog tužioca za organizovani kriminal, čiji je posao da otkrije istinu o atentatu na Zorana Đinđića 12. marta 2003.Da sam nekim čudom javni tužilac, smesta bih uradio ono što sam već naveo u jednom od prethodnih komentara:1. Pozvati na informativni razgovor sve do sada pomenute2. Suočiti ih sa svedocima koji ih u svojim iskazima terete3. Suočiti ih sa Miloradom Ulemekom Legijom4. Medjusobno ih suočiti5. Ispitati ih na poligrafuFilipe, stvarno se izvinjavam ako sam dosadan. Poligraf? Suočenje? Gledate američke filmove ili naše filmove ali nepažljivo. Malo mi vaša rešenja deluju dečije. Pozvati na informativni razgovor - ok. Razgovarati sa svima koji mogu da daju informacije - to uvek može da radi policija. I to je "neko" sprečavao poslednjih godina. Ali bilo kakvo suočavanje je sudski termin. Tužilac ne suočava nikoga. Policija ne sučava nikoga. Svakio advokatski pripravnik to zna. A "ekipa" može da nađe vrlo dobre advokate. To se radi tek na sudu, a mi smo od suda i procesa daleko sto svetlosnih godina. Pominjanje poligrafa devalvira sav vaš trud. Moram da kažem da je to komično. To mene pitaju mladunci od 17-20 godina. Nemojte da pominjete više poligraf. OK, onda smo se saglasili. Pozvati sve osmunjičene na informativni razgovor i suočiti ih sa do sada prikupljenim dokazima, izjavama i svedočenjima. Pa hajde onda, možda će taj famozni poligraf biti zaista suvišan!

Ok, samo jednan amandman. Ne sve osumnjičene. Sve koji mogu da nešto kažu, koji si bili blizu, koji su po dužnosti prisustvovali razgovorima, koji su imali uvid u interne procedure, odluke, sastanke,... Od tih mnogo stotina bi moglo da ispadne nekoliko (desetina?) osumnjičenih.
Još samo da se dogovorimo ti i ja ko to da izvede. Tu akciju široke policijske istrage, provere. Kladio bih se da među onima kojima je to bila dužnost ili im je to i sad dužnost (ta provera&istraga), ima onih koji su kako se to kaže u SUKOBU INTERESA. I oni ne bi hteli ili nisu hteli da se dogodi taj tvoj (i moj) scenarijo.
Filip2412 Filip2412 15:05 21.09.2011

...

Kakvo zlo od komentara, kakva navala nebuloznih gluposti, svima je sladje da razvlace BS nego da pricaju o temi. Bog neka me kazni ako ikada vise komentarisem nesto na temu shithole zvani srpska politika.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:52 21.09.2011

Re: ...

Filip2412
Kakvo zlo od komentara, kakva navala nebuloznih gluposti, svima je sladje da razvlace BS nego da pricaju o temi. Bog neka me kazni ako ikada vise komentarisem nesto na temu shithole zvani srpska politika.


Ne daj te se! Uvek će biti onih koji će namerno, slučajno ili zbog nečeg trećeg zamajavati, zamenjivati teze, zajebavati, razvodnjavati, relativizovati... Ali, evo, posle toliko čitanja i komentara, ipak smo uspeli da održimo u životu i sa pažnjom glavni razlog i motiv bloga: SVE OSUMNJIČENE ZA ATENTAT POZVATI NA INFORMATIVNI RAZGOVOR! Bez odlaganja i smicalica!
freehand freehand 17:10 21.09.2011

Filipe

jel moguće da si mi obrisao komentar?
ecce-florian ecce-florian 17:19 21.09.2011

Re: Filipe

freehand
jel moguće da si mi obrisao komentar?

Koja navlakača.
Sad ja pitam : Koji
A ti kažeš: Pa onaj koji ne možeš da vidiš

drnzvrc drnzvrc 19:59 21.09.2011

Re: Filipe

freehand
jel moguće da si mi obrisao komentar?

Welcome to the club!
Unfuckable Unfuckable 20:23 21.09.2011

Re: Filipe

jel moguće da si mi obrisao komentar?

pa kad nisi boldovao
nemanja.glisic nemanja.glisic 19:39 21.09.2011

Marketing

Mnogi će mi ovo zameriti što ću ovo napisati, ali gade mi se ovakvi ljudi. Piši ono što najbolje znaš gospođo!!!
freehand freehand 21:11 21.09.2011

Jakobiljci

Biljana Srbljanović se, kao i svi drugi liberali jezuitsko-enkavedeovske provenijencije služi gebelsovskim jezikom i metodama drugova Robespjera&Đeržinskog. A sve u ime slobode, demokratije i vladavine prava.
A nedostatak alata za polnu penetraciju nadoknađuje verbalnim ognjem i mačem.
BTW - ovo tvitersko žickanje publiciteta manja je seljanija i kerebečenje od onog dripačkog dociranja Đokoviću gde će i šta da jede u Parizu.

Pa brišite ponovo.
AlexDunja AlexDunja 21:21 21.09.2011

Re: Jakobiljci

A nedostatak alata za polnu penetraciju nadoknađuje verbalnim ognjem i mačem.

i ti potego frojda:))))

e, dečaci....
koksy koksy 21:21 21.09.2011

Re: Jakobiljci


free:
BTW - ovo tvitersko žickanje publiciteta manja je seljanija i kerebečenje od onog dripačkog dociranja Đokoviću gde će i šta da jede u Parizu.


Ko-šta-gde-ha?
freehand freehand 21:32 21.09.2011

Re: Jakobiljci

AlexDunja
A nedostatak alata za polnu penetraciju nadoknađuje verbalnim ognjem i mačem.

i ti potego frojda:))))

e, dečaci....

Post koji su mi obrisali jal Filip jal moderacija sadržao je i nešto na temu onoga što je Princi gore negde pomenuo a propos žala za nedostajućim falusom. Pa ja sad više da ne razočaram cenzora no što mi je taj momenat nešto bitan u rezumevanju BS, i njenog lika i dela.
Dr M Dr M 21:33 21.09.2011

Re: Jakobiljci

A nedostatak alata za polnu penetraciju nadoknađuje verbalnim ognjem i mačem.


Na ovo sam mislio kad sam napisao pseudofrojdovsko, mizogino i tabloidno bavljenje samom ličnošću BS.

Možeš da misliš šta god hoćeš o njenom načinu saopštavanja stavova ali bi mi bilo draže kad bi napisao šta je netačno u njenom tvrdjenju koje je Filip preneo u prvoj rečenici svog posta.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:34 21.09.2011

Re: Jakobiljci

i ti potego frojda:))))

Il' Frojda, il' veštačka oplodnja!
Treće nema...

P.S.
Men' se najviše sviđa deo oko
kao i svi drugi liberali jezuitsko-enkavedeovske provenijencije služi gebelsovskim jezikom i metodama drugova Robespjera&Đeržinskog. A sve u ime slobode, demokratije i vladavine prava.

čista pronografija. Stavio bi ja navodnike na liberale, nema smisla, da ide bez?
AlexDunja AlexDunja 21:41 21.09.2011

Re: Jakobiljci

Post koji su mi obrisali jal Filip jal moderacija sadržao je i nešto na temu onoga što je Princi gore negde pomenuo a propos žala za nedostajućim falusom. Pa ja sad više da ne razočaram cenzora no što mi je taj momenat nešto bitan u rezumevanju BS, i njenog lika i dela.


nisam videla brisani post,

ali sudeći po onom šta imate princi i ti
da kažete na temu bloga:

biljanin je veći.

( tvoje objašnjenje o želji da udovoljiš cenzoru je posredan dokaz)
drnzvrc drnzvrc 21:45 21.09.2011

Re: Jakobiljci

freehand
Biljana Srbljanović se, kao i svi drugi liberali jezuitsko-enkavedeovske provenijencije služi gebelsovskim jezikom i metodama drugova Robespjera&Đeržinskog. A sve u ime slobode, demokratije i vladavine prava.A nedostatak alata za polnu penetraciju nadoknađuje verbalnim ognjem i mačem.BTW - ovo tvitersko žickanje publiciteta manja je seljanija i kerebečenje od onog dripačkog dociranja Đokoviću gde će i šta da jede u Parizu.Pa brišite ponovo.


E ali ti ne znaš na koga si se namerio. AFŽ i dalje postoji... Nemoj slučajno da si im dirnuo Biki, ili samo spomenuo da je žena.
freehand freehand 21:49 21.09.2011

Re: Jakobiljci

koksy

free:
BTW - ovo tvitersko žickanje publiciteta manja je seljanija i kerebečenje od onog dripačkog dociranja Đokoviću gde će i šta da jede u Parizu.


Ko-šta-gde-ha?

Ma čista ezoterija na temu :"Naši seljaci u belome svetu":
drnzvrc drnzvrc 21:49 21.09.2011

Re: Jakobiljci

biljanin je veći.


Ja se na njenom mestu time ne bih hvalio, ti kako hoćeš...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:49 21.09.2011

Re: Jakobiljci

AFŽ i dalje postoji...

Tacno, postoji. Opasna fela. Linčohuškači.
princi princi 21:50 21.09.2011

Re: Jakobiljci

AlexDunja

nisam videla brisani post,

ali sudeći po onom šta imate princi i ti
da kažete na temu bloga:

biljanin je veći.

( tvoje objašnjenje o želji da udovoljiš cenzoru je posredan dokaz)

Sestro, ja ti 100% verujem. Ako neko može da odgovori na temu čiji je veći, onda si to svakako ti.
AlexDunja AlexDunja 22:15 21.09.2011

Re: Jakobiljci


Sestro, ja ti 100% verujem. Ako neko može da odgovori na temu čiji je veći, onda si to svakako ti.

ha!:)))

pa kad ne želim da ga imam:))))
princi princi 22:20 21.09.2011

Re: Jakobiljci

AlexDunja

ha!:)))

pa kad ne želim da ga imam:))))

Pa, sad, to ne znam. Kilometražu ćeš, nadam se, ipak sačuvati za sebe ili makar uži krug prijatelja.
Filip2412 Filip2412 22:24 21.09.2011

Re: Jakobiljci

Pa, sad, to ne znam. Kilometražu ćeš, nadam se, ipak sačuvati za sebe ili makar uži krug prijatelja.

Kojis ti ljakse...

Uzgred, sto bre da krije kilometrazu? Jel ti krijes pa mislis tako i drugi?
freehand freehand 22:25 21.09.2011

Re: Jakobiljci

Dr M
Možeš da misliš šta god hoćeš o njenom načinu saopštavanja stavova ali bi mi bilo draže kad bi napisao šta je netačno u njenom tvrdjenju koje je Filip preneo u prvoj rečenici svog posta.

Ako misliš na ovu rečenicu

Biljana Srbljanović, popularna dramska spisateljica, optužila je sinoć vrh Demokratske stranke da ne želi da se otkrije politička pozadina ubistva Zorana Đinđića iz ličnih političkih interesa.

ja mislim da je to besmislica.
Bilo je onoliko rasprave o pojmu "politička pozadina" i njenom rasvetljavanju. A šta tu ima da se rasvetljava? Vrapci na grani, u steni i u letu znaju ko je sve želeo, jedva čekao, navijao a bogami i pomagao da do ubistva Đinđića dođe.
I ko je najavljivao, radovao se, seirio i nazdravljao
Svakakvih je tu mamlaza, dripaca, baraba i nesveta bilo. Neki su i hapšeni pa puštani u vreme "Sablje" (onako samo usput da napomenem - za puštanje i neprivođenje izvesnih hulja nije, koliko se sećam, intervenisao ruski ambasador);
Nevolja je što KZ ne poznaje "političku pozadinu".
Da ne ponavljam ono što mi nije struka, a propos toga da treba tražiti naručioce i nalogodavce. Bez obzira kuda tragovi vode. I što se mene tiče - sve ih treba pohapsiti i zbog strahote nedela koje su počinili protiv Đinđića, njegove porodice i protiv Srbije vratiti smrtnu kaznu te ih na istu osuditi po nekoliko puta.
Samo... Rekoh već: kod BS to nije pitanje stava i mišljenja, nego pitanje poze i imidža. A to je jadno koliko i "politička pozadina".

@AlexDunja
Da se, ipak, manemo merenja.
U virtuelnom svetu svačiji je najveći.
Nego - Topčider je opasnija stvar za ovu državu od svima poznate "političke pozadine". Tu ne znamo ni počinioce, ni organizatore, ni nalogodavce. Znamo samo da je svaki šraf u mašineriji pokrenut da se ni slučajno ništa ne otkrije. E to je tema kojom treba proganjati Predsednika, Vladu i svu bulumeentu koja vlada ovom zemljom.
Filip2412 Filip2412 22:26 21.09.2011

Re: Jakobiljci

freehand
koksy

free:
BTW - ovo tvitersko žickanje publiciteta manja je seljanija i kerebečenje od onog dripačkog dociranja Đokoviću gde će i šta da jede u Parizu.


Ko-šta-gde-ha?

Ma čista ezoterija na temu :"Naši seljaci u belome svetu":

E da je druga Tite pa da za ovaki verbalni deikat posalje Biljanu pravo na Goli Otok. Procitaj malo americke komntare na temu Roddick. VIdeces da ga ne stede... ali kod nas to ne sme, sto manja nacija to veci ponos, da ne kazem kompleks.
princi princi 22:28 21.09.2011

Re: Jakobiljci

Filip2412

Kojis ti ljakse...

Tata ti ljakse.
freehand freehand 22:43 21.09.2011

Re: Jakobiljci

E da je druga Tite pa da za ovaki verbalni deikat posalje Biljanu pravo na Goli Otok.

Tu se obrati drugovima Dragu i Čedi. Oni su ti nadležni za te titoističke manevre. Možda te upoznaju sa drugom Kapom, da ti on da smernice po pitanju metodologije osvajanja slobode i postupanja sa posrnulim drugovima.
Mada, čitajući šta piše, Ni gospođa Srbljanović nije laik po pitanju revolucionarne pravde.
sto manja nacija to veci ponos, da ne kazem kompleks.

O čijem kompleksu pričaš? Pa nije Novak gospođi buljio u tanjir i siktao na njen gedžovanski izbor restorana i hrane.
Au, jebote, nobles dama. Počasni konzul Nikaragve.
Dr M Dr M 23:00 21.09.2011

Re: Jakobiljci

kod BS to nije pitanje stava i mišljenja, nego pitanje poze i imidža. A to je jadno koliko i "politička pozadina".


Već sam negde rekao da je politička pozadina eufemizam za podstrekavanje. Način da se ne pomene eksplicitno Koštunica i krug oko njega.


Rekoh već: kod BS to nije pitanje stava i mišljenja, nego pitanje poze i imidža. A to je jadno koliko i "politička pozadina".


Ja bih rekao pitanje stila, i meni njen stil nije jadan nego šarmantan.
Tebi je to poza i imidž ali mi takav stav pomalo korespondira sa onom mizoginijom i pseudofrojdizmom o kome sam govorio.

Ipak, de gustibus...

Za ostalo iz Tvog komentara nemam primjedbi


princi princi 23:04 21.09.2011

Re: Jakobiljci

Tebi je to poza i imidž ali mi takav stav pomalo korespondira sa onom mizoginijom i pseudofrojdizmom o kome sam govorio.

Kakva crna mizoginija? Pa niko Bilju ne komentariše zbog što je žensko nego što je bolid. I to zabavni.

I uopšte mi nisu jasni ovi zaštitnici lika i dela. Pa zar nije baš lepo to što je gotovo svaki izlazak Biki Srki u javnost propraćen salvama smeha?
AlexDunja AlexDunja 23:11 21.09.2011

Re: Jakobiljci

makar uži krug prijatelja.

u koji ti svakako spadaš:))

ne brini, dobiješ sve podatke:))
AlexDunja AlexDunja 23:17 21.09.2011

Re: Jakobiljci

Nego - Topčider je opasnija stvar za ovu državu od svima poznate "političke pozadine". Tu ne znamo ni počinioce, ni organizatore, ni nalogodavce. Znamo samo da je svaki šraf u mašineriji pokrenut da se ni slučajno ništa ne otkrije. E to je tema kojom treba proganjati Predsednika, Vladu i svu bulumeentu koja vlada ovom zemljom.


ti to meni?
stvarno ne razumem, ti ne čitaš moje blogove?

mislim, znam ja da uglavnom tupim o muzici
i poeziji, ali
jedina tema osim ovih kojom se bavim je stradanje gardista.
Dr M Dr M 23:18 21.09.2011

Re: Jakobiljci

Pa niko Bilju ne komentariše zbog što je žensko nego što je bolid


Ona je F 1 i to je jedino što može da je poveže sa izrazom bolid.
freehand freehand 23:33 21.09.2011

Re: Jakobiljci

Već sam negde rekao da je politička pozadina eufemizam za podstrekavanje. Način da se ne pomene eksplicitno Koštunica i krug oko njega.

Kako misliš da se ne pomene Koštunica i krug oko njega? Pa kad pomeneš "a" od atentat i "Đ" od Đinđić - prva asocijacija ti je Zlojeb, Dragi Aco, ono strašilo Bulatović, pa ministar-trafikant što ga niko ne pominje jer je, jadan, nastradao jako (posredan dokaz da Bog postoji) , ono julovsko go.no ministar pravosuđa, i kao svinjska glava u priči o malom Joški - gargantuanski lažov i preispoljna baraba od genseka Vlade Dejan Mihajlov, koji zna i reći će ko je ubio Đinđića...
No, poddstrekavanje je teško dokaziva stvar. Te bih ja bio više nego zadovoljan da im dokažu Kolubaru, Peconija, Deltu, C Market, i pohapse ih, osude na dugogodišnje robije i oduzmu svu nezakonito stečenu imovinu.
Čega bi, slutim, bilo za jedan pristojan rebalans budžeta. I ne bih se ljutio ukoliko bi ova mala grupa pedera činila i mnogo brojniju zajednicu u nekoj robijašnici.

Te skromno mislim da nema potrebe za bilo kakvim eufemizmima.
I nadam se da je malkice jasniji moj odnos prema narečenim zlotvorima.

Ja bih rekao pitanje stila, i meni njen stil nije jadan nego šarmantan.
Tebi je to poza i imidž ali mi takav stav pomalo korespondira sa onom mizoginijom i pseudofrojdizmom o kome sam govorio.

Eto ti, šta ti je ukus; ja kod BS ne vidim stil, samo afektiranje i histeriju.
A kod sebe ne vidim mizoginiju, dapače.
Pseudofrojdizam, dopuštam, možda i postoji. Znaću sa sigurnošću kad izguglam o čemu je reč.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana