Društvo| Mediji| Politika

Biljana Srbljanović o političkoj pozadini!

Filip Mladenović RSS / 20.09.2011. u 23:49

B.S. optužuje i vrh DS
B.S. optužuje i vrh DS
Biljana Srbljanović, popularna dramska spisateljica, optužila je sinoć vrh Demokratske stranke da ne želi da se otkrije politička pozadina ubistva Zorana Đinđića iz ličnih političkih interesa. Optužbe su iznete sinoć na društvenoj mreži Tviter.

Na optužbe Biljane Srbljanović na Tviteru odgovorila je potpredsednica DS Jelena Trivan, a podržali su je potpredsednica Skupštine Srbije Gordana Čomić i ministar Oliver Dulić.



Srbljanovićka je aktivnost na Tviteru počela tako što je podržala izjavu advokata Srđe Popovića koji je rekao da se iza nadimka Ćora krije Nebojša Čović, potpredsednik Vlade Zorana Đinđića.



Srbljanović je konstatovala: "Volim Srđu Popovića jer ladno kaže šta misli, nema problema sa istinom i hrabrošću". Nastavila je sa sarkastičnim komentarima na račun Nebojše Čovića.



Uključujući se u "prozivku" jednog tviter korisnika upućenu vrhu Demokratske stranke u vezi sa suđenjem za ubistvo premijera Đinđića, Biljana Srbljanović je zaključila: "A sta da kažu? E, a da atentata nije bilo, ne bi ni naš predsednik postao predsednik...?"



Jelena Trivan na to je odgovorila: "Kad ne komentarišemo iskaz kriminalca, iskazujemo odnos prema onome ko ga daje, a ne prema ubistvu".



Takođe je napisala i "Mi ne ćutimo o Đinđiću", "Za demokratski svet je važno da se utvrdi politička pozadina" i "Tužilaštvo se bavi onim što on priča (Simović), a za vreme Koštunice su kriminalci govorili, a političari seirili"...

"Bolje da niko od nas politički nije postojao, a da je taj čovek ostao živ", napisala je Trivan.



"Bolje da niko od vas politički nije postojao i da je Đinđjić ostao" završila je, u poslovično oštrom tonu, Biljana Srbljanović.

Atačmenti



Komentari (329)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 23:37 21.09.2011

Re: Jakobiljci

AlexDunja
Nego - Topčider je opasnija stvar za ovu državu od svima poznate "političke pozadine". Tu ne znamo ni počinioce, ni organizatore, ni nalogodavce. Znamo samo da je svaki šraf u mašineriji pokrenut da se ni slučajno ništa ne otkrije. E to je tema kojom treba proganjati Predsednika, Vladu i svu bulumeentu koja vlada ovom zemljom.


ti to meni?
stvarno ne razumem, ti ne čitaš moje blogove?

mislim, znam ja da uglavnom tupim o muzici
i poeziji, ali
jedina tema osim ovih kojom se bavim je stradanje gardista.

A što misliš da sam ti to adresirao?
Tu nema eufemizama i nejasnoća. Tu je sve jedna gola, odvratna zločinačka ujdurma za koju se uopšte ne bih čudio da je delo iste hidre.
AlexDunja AlexDunja 23:42 21.09.2011

Re: Jakobiljci

A što misliš da sam ti to adresirao?

zato što si mi adresirao:

@AlexDunja
Da se, ipak, manemo merenja.
U virtuelnom svetu svačiji je najveći.
Nego - Topčider je opasnija stvar za ovu državu od svima poznate "političke pozadine". Tu ne znamo ni počinioce, ni organizatore, ni nalogodavce. Znamo samo da je svaki šraf u mašineriji pokrenut da se ni slučajno ništa ne otkrije. E to je tema kojom treba proganjati Predsednika, Vladu i svu bulumeentu koja vlada ovom zemljom.


ja sam uverena da je hidra jedna,
i da neće stati,

i to sam do sada mnogo puta rekla.
Filip2412 Filip2412 23:44 21.09.2011

Re: Jakobiljci

I uopšte mi nisu jasni ovi zaštitnici lika i dela. Pa zar nije baš lepo to što je gotovo svaki izlazak Biki Srki u javnost propraćen salvama smeha?
pa ti i drugari se ubiste od psihoanalize BS, a nije ona tema... cemu to, sta me briga za nju zasto fascinacija, ko da nesto licno imate sa njom?
freehand freehand 23:52 21.09.2011

Re: Jakobiljci

zato što si mi adresirao:

Znam da pišeš o Topčideru, zato sam to pomenuo i zato sam ti adresirao.
To pokušavam da ti kažem.
Dr M Dr M 23:57 21.09.2011

Re: Jakobiljci

nadam se da je malkice jasniji moj odnos prema narečenim zlotvorima


Jednak kao i moj.

Ali, zašto je u redu kad to kažemo Ti ili ja a nije u redu kad to isto, malo drugačijim stilom, kaže BS?

I neću više, ispašće da jurim 300.
freehand freehand 00:06 22.09.2011

Re: Jakobiljci

Ali, zašto je u redu kad to kažemo Ti ili ja a nije u redu kad to isto, malo drugačijim stilom, kaže BS?

Zato što ona ne kaže to, i nije u pitanju stil.
Ona juri pablisiti, i u 140karaktera (jel tako beše?)optužuje vrh DS za sabotiranje procesa o kome nema pojma niti je interesuje. Kao i Filip, uostalom, koji objavljuje tri bloga u tri dana, od toga dva na istu temu.
Šta ćemo ako sutra akademik Prokić bude prozborio koju o političkoj pozadini, mjkumubžju?! Pa prekosutra Jeca?!

A 300 ti je džaba da jureš. To je Freehand - Kserks već omlatio.
princi princi 00:21 22.09.2011

Re: Jakobiljci

Šta ćemo ako sutra akademik Prokić bude prozborio koju o političkoj pozadini, mjkumubžju?! Pa prekosutra Jeca?!

Ja već kupio kokice, a ti kako hoćeš.
Dr M Dr M 00:22 22.09.2011

Re: Jakobiljci

Ona juri pablisiti, i u 140karaktera (jel tako beše?)optužuje vrh DS za sabotiranje procesa o kome nema pojma niti je interesuje


Tu se nećemo složiti jer znam da ima pojma i jako je interesuje.

A za onih 300, nisam ni hteo, ali mi je milo što si ga mazno Ti a ne neki...

Ja bih radije sedmicu
AlexDunja AlexDunja 00:24 22.09.2011

Re: Jakobiljci

Znam da pišeš o Topčideru, zato sam to pomenuo i zato sam ti adresirao.


pa dobro. oko topčidera se slažemo.
samo ako ćemo na tu temu, treba da se složimo i oko toga
da BS nikada nije rekla ni jednu jedinu reč koja bi se kosila
sa ovim oko čega bismo se složili ti i ja.
i još mnogo poštenog sveta.

a, recimo, aktuelni ministar zdravlja
je porodicama ponudio statistiku samoubistavau vojskama evropskih zemalja.

zar ne misliš da bi trebalo malo da svoju oštricu
usmeriš u takonekom pravcu?
princi princi 00:42 22.09.2011

Re: Jakobiljci

cemu to, sta me briga za nju zasto fascinacija, ko da nesto licno imate sa njom?

Naravno, ne znam za druge, ali u mom slučaju- to nikad nisam krio- u pitanju je ljubav. Iskrena. Eto, rekao sam. Šta ti još nije jasno?

Filip2412 Filip2412 01:02 22.09.2011

Re: Jakobiljci

Naravno, ne znam za druge, ali u mom slučaju- to nikad nisam krio- u pitanju je ljubav. Iskrena. Eto, rekao sam. Šta ti još nije jasno?
Ma sve je jasno, jos kad to povezem sa njenom penis envy dijagnozom, tacno znam kakva ljubav je u pitanju, ali ok sve je za ljude, samo demokratija.
drnzvrc drnzvrc 13:47 22.09.2011

Re: Jakobiljci

AlexDunja
Sestro, ja ti 100% verujem. Ako neko može da odgovori na temu čiji je veći, onda si to svakako ti.ha!:)))pa kad ne želim da ga imam:))))


Ni na kratko?
drnzvrc drnzvrc 13:55 22.09.2011

Re: Jakobiljci

Dr M
Pa niko Bilju ne komentariše zbog što je žensko nego što je bolidOna je F 1 i to je jedino što može da je poveže sa izrazom bolid.


Bolidi F1 su veoma upravljivi. Za razliku od kosmičkih, poput Biki, koji su mušičavi pa se nikad ne zna kad će negde da tresnu.
maksa83 maksa83 14:52 22.09.2011

Re: Jakobiljci

Post koji su mi obrisali jal Filip jal moderacija sadržao je i nešto na temu onoga što je Princi gore negde pomenuo a propos žala za nedostajućim falusom.

Dakle da ostane zabeleženo da su moderacija ili Filip frihendu obrisali nešto oko falusa.

Spooky, spooky, spooky...
freehand freehand 15:20 22.09.2011

Re: Jakobiljci

maksa83
Post koji su mi obrisali jal Filip jal moderacija sadržao je i nešto na temu onoga što je Princi gore negde pomenuo a propos žala za nedostajućim falusom.

Dakle da ostane zabeleženo da su moderacija ili Filip frihendu obrisali nešto oko falusa.

Spooky, spooky, spooky...

Maxo, budalo jedan ti!
Pokvarena!
schweppes92 schweppes92 15:33 22.09.2011

Probaj baget, super je

freehand

koksy
free:BTW - ovo tvitersko žickanje publiciteta manja je seljanija i kerebečenje od onog dripačkog dociranja Đokoviću gde će i šta da jede u Parizu.Ko-šta-gde-ha?Ma čista ezoterija na temu :"Naši seljaci u belome svetu":


I mi bi sad trebalo, po nekim blogerima, da argumentovano polemišemo o "istinama" koje iznosi BS.
Mada, siguran sam da BS odlično zna da Novak i te kako uživa u raznim belosvetskim kulinarskim đakonijama. Govoriti o Novaku svođenjem priče na ćevape , posle svih šmekerskih gestova koje je učinio, je potpuni apsurd. Glup i zlonameran. Dostojan BS.
Dr M Dr M 16:57 22.09.2011

Re: Jakobiljci

pa se nikad ne zna kad će negde da tresnu.


Tvoj slučaj.

Drn-zvrc
drnzvrc drnzvrc 17:20 22.09.2011

Re: Jakobiljci

Dr M
pa se nikad ne zna kad će negde da tresnu.Tvoj slučaj.Drn-zvrc


'Ajd' sad ozbiljno, ako ti nešto nije jasno. Ja NISAM javna ličnost da mi se svaka reč meri, za razliku od gospođe koju ti i još neki, iz meni nepoznatih razloga, nesuvislo branite, ma kakve gluposti valjala. I ovde sam zbog zabave, a ne lične promocije, pa i po tom osnovu mogu čak i da tresnem, naročito onda kad nemam koga da kresnem.
Dr M Dr M 20:38 22.09.2011

Re: Jakobiljci

po tom osnovu mogu čak i da tresnem, naročito onda kad nemam koga da kresnem.


Ako, onda..

Lepo si objasnio, nadam se da će ta stvar da se promeni.
maksa83 maksa83 21:18 22.09.2011

Re: Jakobiljci

drnzvrc
nemam koga da kresnem.

Dobro-dobro, shvatili smo da si programer...
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:09 21.09.2011

DUH VREMENA!

Kada bi Srbija imala više hrabrih, angažovanih i prosvećenih intelektualaca, ne bi bila tu gde jeste, danas i ovde. Ovog puta neću pominjati Biljanu Srbljanović, već Vericu Barać. Uprkos opakoj bolesti sa kojom se godinama bori i muči, uprkos mnogobrojnim osporavanjima, podmetanjima i uvredama, bori se kao lavica protiv korumpirane, lažljive i pokvarene Srbije, tj. njene političke nomenklature ogrezle u kriminalu i bezosećajnosti.

Setite se Verice Barać i njene borbe dok ispisujete ovakve komentare povodom tviter tekstova Biljane Srbljanović!
princi princi 23:19 21.09.2011

Re: DUH VREMENA!

Kada bi Srbija imala više hrabrih, angažovanih i prosvećenih intelektualaca, ne bi bila tu gde jeste, danas i ovde.

Slažem se, bila bi još u većem qrcu. Srbiju su dovde dokle je došla doveli upravo intelektualci Biljine provenijencije. Srbiji je potreban profesionalizam i mnogo manje prodavanja magle.

Međutoa, Srbiji je potrebno i malo zabave i zato moj glas ide: Bilja za PreCednicu (države, PEN-a, MZ-e, udruženja književnika, dramaturga, ledepea, DS-a, DSS-a, radikal, bilo čega, potpuno nebitno) i Filip za direktora Bastilje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:44 21.09.2011

Re: DUH VREMENA!

Nisu odgovorni intelektualci BS provenijencije, već poluintelektualci, bolje reći akademijski polusvet, koji je iznedrio nac-socijalizam i govorom mržnje duvao vetar u jedra komunističkom aparatčiku Slobodanu Miloševiću!
Taj zločinački, anticivilizacijski režim još uvek nije demontiran! Još uvek nije bačen na djubrište istorije! Zato nam se ovo i dogadja, da se sprda sa pravdom i istinom o likvidacijama novinara, mladih gardista, premijera Đinđića...
freehand freehand 23:50 21.09.2011

Re: DUH VREMENA!

Filip Mladenović
Nisu odgovorni intelektualci BS provenijencije, već poluintelektualci, bolje reći akademijski polusvet, koji je iznedrio nac-socijalizam i govorom mržnje duvao vetar u jedra komunističkom aparatčiku Slobodanu Miloševiću!
Taj zločinački, anticivilizacijski režim još uvek nije demontiran! Još uvek nije bačen na djubrište istorije! Zato nam se ovo i dogadja, da se sprda sa pravdom i istinom o likvidacijama novinara, mladih gardista, premijera Đinđića...

Pa ja mislim da sad više nema kud, nego - Princija na poligraf!
Gotovo je sa zajebancijom.
jesen92 jesen92 01:45 22.09.2011

Re: DUH VREMENA!

Nisu odgovorni intelektualci BS provenijencije, već poluintelektualci, bolje reći akademijski polusvet, koji je iznedrio nac-socijalizam i govorom mržnje duvao vetar u jedra komunističkom aparatčiku Slobodanu Miloševiću!
...nemacka bila najaca sila u evropi za vreme nac-socijalizma a mi propali...bice da je nas problem u neradu, nekompetentnosti i lopovluku...
tihomir_simcic tihomir_simcic 11:14 22.09.2011

Re: DUH VREMENA!

Međutoa, Srbiji je potrebno i malo zabave i zato moj glas ide: Bilja za PreCednicu (države, PEN-a, MZ-e, udruženja književnika, dramaturga, ledepea, DS-a, DSS-a, radikal, bilo čega, potpuno nebitno) i Filip za direktora Bastilje.


Ne može biti dobre zajebancije u Srbiji sve dok je u Srbiji pun kurac kojekakvih svetih krava sa kojima se ne smije zajebavati. Ja da sam Srbljanovićka zajebavao bih se još više. Napišeš neke gluposti i odmah "all eyes on me" u obliku nekih DS debila.
Kad smo već kod dobrog humora,moram priznati da se nisam dugo tako dobro pocijepao od smijeha do performansa Novak Djoković, a la, ja igram/padam na koljena/publika u nevjerici/suza suzu stiže/povreda je strašna/povreda je slaba/kakva povreda?
koksy koksy 14:23 22.09.2011

Re: DUH VREMENA!

tihomir_simcic
Međutoa, Srbiji je potrebno i malo zabave i zato moj glas ide: Bilja za PreCednicu (države, PEN-a, MZ-e, udruženja književnika, dramaturga, ledepea, DS-a, DSS-a, radikal, bilo čega, potpuno nebitno) i Filip za direktora Bastilje.


Ne može biti dobre zajebancije u Srbiji sve dok je u Srbiji pun kurac kojekakvih svetih krava sa kojima se ne smije zajebavati. Ja da sam Srbljanovićka zajebavao bih se još više. Napišeš neke gluposti i odmah "all eyes on me" u obliku nekih DS debila.
Kad smo već kod dobrog humora,moram priznati da se nisam dugo tako dobro pocijepao od smijeha do performansa Novak Djoković, a la, ja igram/padam na koljena/publika u nevjerici/suza suzu stiže/povreda je strašna/povreda je slaba/kakva povreda?

Sad bi ti voleo all eyes on you.
E, qrac bato!
Goran Vučković Goran Vučković 23:20 21.09.2011

Et tu, Brute?

"Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned."
-- The Buddha



Biksi, Milane, izdaja!
jesen92 jesen92 01:50 22.09.2011

Re: Et tu, Brute?

..i ovaj postao nacos...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana