Društvo| Ljudska prava| Moj grad| Politika| Život

Parada 2011 (još 11): Pravo vreme

Goran Miletic RSS / 21.09.2011. u 08:58
2.10.2011.
2.10.2011.
Jedan od omiljenih argumenata protiv Parade ove godine je da „nije pravo vreme". Doduše, često ga kombinuju sa omiljenim argumentom da „nije bezbedno". Zastupnici ove teorije su navodno veoma „ZA" Prajd i podržavaju održavanje, ali ne sada. Dinko Gruhonjić je juče na konferenciji za štampu odlično primetio da se homofobija u Srbiji preselila iz otvorene upravo u deo rečenice posle tog „ALI". Navodno su svi za poštovanje ljudskih prava LGBT populacije, ali ne sada ili ne na ulici.

Kada su počele pripreme ovogodišnje Parade, priča o „pravom vremenu" se svodila na finansijsku krizu (navodni strah se tiče pretpostavke da će svi nezadovoljni izaći na ulice i pokrenuti proteste protiv Vlade), mesec dana kasnije su svi, pa i mediji, ukazivali na predizbornu kampanju (ove je donekle tačno, mada su svi zaboravljali da spomenu da do izbora ima čitavih 9 meseci). Na kraju smo stigli i do Kosova, kao najnovijeg razloga zbog čega nije „pravo vreme". Naravno, svako propušta da pomisli (a kamoli da napiše da je Kosovo bilo tema i prošle godine, a da će to biti slučaj i naredne).

Interesantno je da za neka sasvim jednostavna pitanja koja se tiču ljudskih prava u Srbiji nikada „nije vreme". Jedan od odličnih primera je bio i Zakon protiv diskriminacije, koji je u fioci čekao punih 8 godina, bez ikakvog razloga. Kada je konačno usvojen od strane Vlade i poslat u Skupštinu - povučen je (znamo kako i zbog koga). Posle ogromnog pritiska javnosti, vladajuće stranke su branile zakon kako to i priliči demokratskoj državi, dok je LDP takvu podršku pružao od samog početka. Samo 20-tak dana kasnije zakon je usvojen, valjda je tada bilo „pravo vreme".

Kada bude organizovan Prajd 2012, opet neće biti pravo vreme. Izbori će biti održani i verovatno će se još uvek pregovarati o sastavu nove Vlade (u najboljem slučaju Vlada će tek biti formirana). Tada će svi zahtevati da pauziramo te godine jer „još uvek nije završeno formiranje ministarstva" (bilo kog od svih relevantnih). „Pitanje Kosova" će i tada biti na dnevnom redu, jer mi deluje potpuno neverovatno da do tada sve bude rešeno tako da ne bude nikakvih tenzija. Ne verujem ni da će plate/penzije odjednom drastično porasti pa da će u tom smislu teći med i mleko. Dakle, iluzorno je čekati neko „pravo vreme".

Za one koji i dalje ne razumeju, skromni spisak OSNOVNIH ljudskih prava upravo postoji zbog toga da bi se poštovao i onda kada „jeste" i onda kada „nije" pravo vreme. Kao što nekom ne smete uskratiti pravo na život ili slobodu veroispovesti, tako je zabranjena opstrukcija slobode okupljanja. Naravno, ona može biti limitirana, ali samo iz razloga nacionalne sigurnosti i bezbednosti (što je otprilike situacija kada je neka revolucija) ili zbog izazivanja nacionalne, verske mržnje i netrpeljivosti (ovo je razlog za zabranu većine desničarskih skupova). Priča o tome da Parada ove godine „nije bezbedna" i da zbog toga nije pravo vreme, pokušaj je da se aktivira prvi razlog za neodržavanje, što bi bilo ponovno kršenje zakona i međunarodnih standarda koji obavezuju Srbiju. Ovo dobro znaju bukvalno svi i svesni su odgovornosti.

Na kraju dolazimo i do omiljene kombinacije dva „razloga" - „nije pravo vreme" jer „nije bezbedno" što neminovno nosi sa sobom pitanje - zbog čega nije bezbedno ? Nekoliko organizatora koji se staraju da organizuju skup i koji se staraju o tome da redarska služba unutar skupa bude perfektna, svakako ne mogu hapsiti nekog momka u crnom duksu, koji kamenicom krene na policiju. Prošle godine su se svi hvalili da je država jača od huligana. Ako imamo iskustvo i podatke od prošle godine, onda bi ove godine moralo konačno biti to „pravo vreme".

Sada je PRAVO VREME da država pokaže šta je protiv huligana uradila u prethodnih godinu dana i da time uputi poruku svim građanima (a ne samo LGBT populaciji) da ovo jeste slobodna zemlja u kojoj se ne toleriše nasilje.Ostale nije-pravo-vreme razloge ne vredi ni komentarisati jer će oni postojati i svih narednih godina.

Atačmenti



Komentari (155)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 09:01 21.09.2011

Covece

Imas li ti zivot i posao!?
bandina bandina 09:08 21.09.2011

Re: Covece

Hm, izvini, ali isto pitanje moze da bude i za tebe i za mene, naravno...
predatortz predatortz 09:14 21.09.2011

Re: Covece

bandina
Hm, izvini, ali isto pitanje moze da bude i za tebe i za mene, naravno...


Jes' vala... Svi mi , pomalo, piskaramo sa posla.

@ alselone:
Aktivizam je ozbiljan posao, bre!

Nego, da ne kvarimo na startu... Pitanje autoru:

Zbog čega se ne okupe LGBT organizacije, napišu predlog zakona o porodici, jasno definišu koja prava žele da ostvare, pa traže podršku za usvajanje?
Mislim da je to mnogo efikasniji put od paradiranja.
Evo ti moj primer:
Podršku za rešavanje prava nasleđa, zajedničke imovine i sl. ću da vam dam a da ne trepnem.
Paradu ne kapiram.
bandina bandina 09:17 21.09.2011

Re: Covece

piskaramo sa posla.


ili ne daj Boze, sa faxa
Spiridon Spiridon 09:25 21.09.2011

Re: Covece

bandina
piskaramo sa posla.


ili ne daj Boze, sa faxa


ili ne daj Boze, iz stranke
Jukie Jukie 09:27 21.09.2011

Re: Covece

Ili iz kreveta
jesen92 jesen92 09:40 21.09.2011

Re: Covece

Zbog čega se ne okupe LGBT organizacije, napišu predlog zakona o porodici, jasno definišu koja prava žele da ostvare, pa traže podršku za usvajanje?
..eee sad i ti mnogo pitas plus iz pitanja ti viri ono sumnjivo ALI ...ne ometaj borbu suvisnim pitanjima!!
loader loader 10:21 21.09.2011

Re: Covece

Ili vozeći biciklu
nestor92 nestor92 11:10 21.09.2011

Re: Covece


Podršku za rešavanje prava nasleđa, zajedničke imovine i sl. ću da vam dam a da ne trepnem.


Pravo nasleđa je problem i u heteroseksualnoj vanbračnoj zajednici, tj. Zakon o nasleđivanju ga ne priznaje.

Prvo je dakle potrebno odrediti - identifikovati vanbračnu zajednicu uopšte koja rađa određena prava.



alexlambros alexlambros 12:01 21.09.2011

Re: Covece

mas li ti zivot i posao!?


nema. a ti?
alselone alselone 12:24 21.09.2011

Re: Covece

alexlambros

nema. a ti?


vid ovoga?!
topcat topcat 09:25 21.09.2011

?

pitanja koja se tiču ljudskih prava u Srbiji

skromni spisak OSNOVNIH ljudskih prava


Koje osnovno LJUDSKO pravo vam u Srbiji nedostaje?
Mislim da je baš sad pravo vrijeme da se to razjasni.
bandina bandina 09:38 21.09.2011

Re: ?

Koje osnovno LJUDSKO


Right to live, EXIST
alexlambros alexlambros 12:02 21.09.2011

Re: ?

Koje osnovno LJUDSKO pravo vam u Srbiji nedostaje?

Koje osnovno LJUDSKO pravo vam u Srbiji nedostaje?


na ljubav i slobodno izrazavanje ljubavi bez opasnosti po zivot.
jel sad ok? aj sad nazad na citanje psaltira i papinih poslanica
alexlambros alexlambros 10:34 22.09.2011

Re: ?

Mislim da je baš sad pravo vrijeme da se to razjasni.


nasao sam Vas na youtube ....

jedi-knight jedi-knight 09:28 21.09.2011

Pa gde si covece?

Jutros si izgleda duze spavao.
Pogledam u ponoc, nema.
Pogledam jutros u 8,nema.
Pogledam u 9h, opet nista....Pa gde si ti covece? Vec sam se zabrinuo da si resio da prekines sa ovim.


ElectricDreams ElectricDreams 09:33 21.09.2011

Parada

Evo jedne tragične priče...

Parada pokušava upravo ovakve stvari da spreči...
Jeste da je ovo primer iz daleke Amerike, ali ako mislite da se ovakve stvari kod nas ne dešavaju, onda strašno grešite.
Postoji mali milion primera da su se roditelji odrekli svoje dece kada su im poverili svoje seksualno opredeljenje. A zbog čega? Samo zato što su neinformisani i misle da je to nešto extra strašno. A nije... Da je loše biti gay, i da je to stvar izbora, već bi se mnogi "izlečili" :)
Parada će makar na silu pokazati običnom pučanstvu da gejevi postoje i da nisu vanzemaljci, već sasvim obični građani kao i svi drugi. Na kraju krajeva, svi vi poznajete bar jednog geja, koji je "autovan" ili ne.

Pogledajte klip na linku sa početka teksta, pa priznajte da li možete da ostanete ravnodušni.

Samo da napomenem da nemam vremena da se prepucavam sa neozbiljnima na ovom postu, pa ne očekujte da ću uopšte replicirati na provokacije.
kukusigameni kukusigameni 09:51 21.09.2011

Re: Parada

ElectricDreams
Parada će makar na silu pokazati običnom pučanstvu da gejevi postoje i da nisu vanzemaljci, već sasvim obični građani kao i svi drugi.

Sedi, jedan.


vanja.t vanja.t 10:02 21.09.2011

Re: Parada

Evo jedne tragične priče...

razlog više da se ne održi.
14-godišnjak kome je trebala pomoć, to dete je iz grotla pakla zapomagalo
jesen92 jesen92 10:17 21.09.2011

Re: Parada

Jeste da je ovo primer iz daleke Amerike, ali ako mislite da se ovakve stvari kod nas ne dešavaju, onda strašno grešite.

..pa zar u Americi nema parade ? zar ovaj primer nije dokaz da se svest ljudi tesko menja ...meni je parada ok ali mi je jasno da se sa njom ne postize mnogo pa zato smatram da ova populacija treba da primenjuje druge metode borbe, posebno ovde, na nasim prostorima...
ElectricDreams ElectricDreams 10:29 21.09.2011

Re: Parada

jesen92
Jeste da je ovo primer iz daleke Amerike, ali ako mislite da se ovakve stvari kod nas ne dešavaju, onda strašno grešite.

..pa zar u Americi nema parade ? zar ovaj primer nije dokaz da se svest ljudi tesko menja


Pravo pitanje je koliko bi više dece godišnje izvršilo suicid da nije bilo Harvija Milka i prajda...
jesen92 jesen92 10:56 21.09.2011

Re: Parada

Pravo pitanje je koliko bi više dece godišnje izvršilo suicid da nije bilo Harvija Milka i prajda

..ma ok je parada, samo kazem da je potrebno jos nesto sto ce biti vidljiva borba...parada nije dovoljna..
validni validni 11:35 21.09.2011

Re: Parada

ElectricDreams
Da je loše biti gay, i da je to stvar izbora, već bi se mnogi "izlečili" :)

Pogledajte klip na linku sa početka teksta, pa priznajte da li možete da ostanete ravnodušni.


Kada neko ima 14 godina, biti gay je daleko više stvar izbora ili opredelenja, nego genetskog nasleđa. Dečak od 14 godina još uvek nije dosegao fizičku i mentalnu zrelost, te su velike šanse da je pogrešio u prepoznavanju sopstvenih seksualnih afiniteta.

Naravno je da se ne može ostati ravnodušnim prema gubitku mladog života. Međutim, permanentno se za krivca ove i sličnih tragedija označava netolerantna sredina ili društvo dok se prenebregava sasvim jasna odgovornost gay lobija koji kreiraju i sprovode kampanje - ne postoji značajnija holividska produkcija koja ne afirmiše gay populaciju na krajnje tipiziran način i koja nameće određene standarde ponašanja LGBT populaciji.

Na primer, fetišizirano je javno obznanjivanje gay orijentacije - holividski kliše nameće to kao obavezu svakog gay-a prema gay populaciji. U predmetnom slučaju je to ishodovalo tragedijom za koju se optužuje netolerantna sredina, a odgovornost gay lobija niko ni ne pominje.

Odgovornost propagandnih spin majstora, zaključno sa piscem ove serije odbrojavajućih blogova, svakako postoji i nije zanemarljiva.

P.S. Pošto vidim da ste pomalo nervozni U potrazi za izgubljenim vremenom, predlažem Vam da batalite spinovanje - troši previše vremena a ne daje efekte.

highshalfbooze highshalfbooze 11:36 21.09.2011

Re: Parada

ElectricDreams
kod nas

Kod koga "nas"?
ElectricDreams
Jeste da je ovo primer iz daleke Amerike, ali ako mislite da se ovakve stvari kod nas ne dešavaju, onda strašno grešite.


U Srbiji je procentualno manji broj samoubistava homoseksualaca nego u Americi. A Amerika vam je pojam poštovanja ljudskih prava. Koja zabluda...
Parada će makar na silu pokazati običnom pučanstvu da gejevi postoje i da nisu vanzemaljci, već sasvim obični građani kao i svi drugi.

Oni su bili sasvim obični građani dok parada nije postojala.
alexlambros alexlambros 12:04 21.09.2011

Re: Parada

meni je parada ok ali mi je jasno da se sa njom ne postize mnogo pa zato smatram da ova populacija treba da primenjuje druge metode borbe, posebno ovde, na nasim prostorima...


famozno "da, ali" ... znaci nije ti ok ....
metode su odlicne i u ovom trenutku srpski pederi su jedina drustvena avangrada, jedini koji guraju da se promene dese
8c_competizione 8c_competizione 19:31 21.09.2011

Re: Parada

jos jedna rwalna zivotna prica

malko edukacije u Srtbiji nije na odmet

film
jesen92 jesen92 00:35 22.09.2011

Re: Parada

famozno "da, ali" ... znaci nije ti ok .
...meni je bas ok..ALI vecini nije i to mora da se uzme u obzir... zato parada i izgleda kao "sprovod" uz pratnju milicije pa kao takva i ne moze da ima neke bogznakakve efekte...moram da ti kazem da ja , na primer, radim u sredini gde je formalno obrazovanje zaposlenih daleko iznad proseka i svi su protiv parade...pokusavala sam da ih "edukujem" ALI bez uspeha... niko od tih ljudi ne bi nasrtao na paradu niti bi mlatio gej osobe u bilo kojoj prilici ALI.... ima mnogo ALI...
maca22 maca22 00:55 22.09.2011

Re: Parada

jesen92
famozno "da, ali" ... znaci nije ti ok .
...meni je bas ok..ALI vecini nije i to mora da se uzme u obzir...

Ne mora. Ni ne treba.
alexlambros alexlambros 10:31 22.09.2011

Re: Parada

moram da ti kazem da ja , na primer, radim u sredini gde je formalno obrazovanje zaposlenih daleko iznad proseka i svi su protiv parade


apsolutno ne mora da se uzme u obzir

i ja sam radio u srednjoj skoli, dakle svi su bili s fakultetskim diplomama, i ogromna vecina je bila protiv .... o deci, sa kojom sam u vise navrata na tu temu pricao, da ne govorim (ubi, ubi pedera, pedera, pederaaaaa) ....

mogao sam da cutim i postedim svoje nerve. ali, nisam .... lajao sam kolko sam mogao ... pa promeni se malo, kod onih inteligentnijih .... to o licnom doprinosu ...
a na globalnom planu, pa na eliti je da pokrece promene .... dve ili tri godine glasno, janso i nedvosmisleno da stanu uz paradu i da vidis kako ce stvari neverovatno brzo da se promene, vise se niko oko toga nece uzbudjivati
valhalen valhalen 11:06 22.09.2011

Re: Parada

Kada neko ima 14 godina, biti gay je daleko više stvar izbora ili opredelenja, nego genetskog nasleđa. Dečak od 14 godina još uvek nije dosegao fizičku i mentalnu zrelost, te su velike šanse da je pogrešio u prepoznavanju sopstvenih seksualnih afiniteta.

Naravno je da se ne može ostati ravnodušnim prema gubitku mladog života. Međutim, permanentno se za krivca ove i sličnih tragedija označava netolerantna sredina ili društvo dok se prenebregava sasvim jasna odgovornost gay lobija koji kreiraju i sprovode kampanje - ne postoji značajnija holividska produkcija koja ne afirmiše gay populaciju na krajnje tipiziran način i koja nameće određene standarde ponašanja LGBT populaciji.


Pa da, kao što se za silovanje po pravilu okrivljavaju samo silovatelji, a ne recimo i modna industrija koja uči žene da trebe da nose mini suknje.
Kako te samo nije sramota.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:20 22.09.2011

Re: Parada

i ja sam radio u srednjoj skoli, dakle svi su bili s fakultetskim diplomama, i ogromna vecina je bila protiv .... o deci, sa kojom sam u vise navrata na tu temu pricao, da ne govorim (ubi, ubi pedera, pedera, pederaaaaa) ....

i moja ćerka kaže da se profe (a ni deca) ne razlikuju od većine u srbiji. obrazovanje s tim očigledno nema veze. njih dvoje, troje a ostali ubi bože...
dve ili tri godine glasno, janso i nedvosmisleno da stanu uz paradu i da vidis kako ce stvari neverovatno brzo da se promene, vise se niko oko toga nece uzbudjivati

apsolutno!
pokazalo se da ne može drugačije!
i brate, hapšenje... malo okopavanja u padinjaku... i još ima da se
zaljube jedni u druge.... pod moranje:)))
validni validni 14:02 22.09.2011

Re: Parada

valhalen
Kada neko ima 14 godina, biti gay je daleko više stvar izbora ili opredelenja, nego genetskog nasleđa. Dečak od 14 godina još uvek nije dosegao fizičku i mentalnu zrelost, te su velike šanse da je pogrešio u prepoznavanju sopstvenih seksualnih afiniteta.

Naravno je da se ne može ostati ravnodušnim prema gubitku mladog života. Međutim, permanentno se za krivca ove i sličnih tragedija označava netolerantna sredina ili društvo dok se prenebregava sasvim jasna odgovornost gay lobija koji kreiraju i sprovode kampanje - ne postoji značajnija holividska produkcija koja ne afirmiše gay populaciju na krajnje tipiziran način i koja nameće određene standarde ponašanja LGBT populaciji.


Pa da, kao što se za silovanje po pravilu okrivljavaju samo silovatelji, a ne recimo i modna industrija koja uči žene da trebe da nose mini suknje.
Kako te samo nije sramota.


Analogije Vam nisu jača strana, ali predubeđenja jesu.
jesen92 jesen92 17:33 22.09.2011

Re: Parada

mogao sam da cutim i postedim svoje nerve. ali, nisam .... lajao sam kolko sam mogao ... pa promeni se malo, kod onih inteligentnijih .... to o licnom doprinosu
...pa to ti kazem...doprinos je mali...Ja mislim da je najmanji problem u paradi, paradu ce lako da prihvate...manje vise i ne smeta im (mislim na ove sa fakultetskom diplomom)..ali im nisu jasna prava koja gej osobe traze, zato sam i rekla da na tome treba da se radi ozbiljnije ako se hoce nesto..
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 09:55 21.09.2011

"DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

Goran Miletic
Kao što nekom ne smete uskratiti pravo na život ili slobodu veroispovesti, tako je zabranjena opstrukcija slobode okupljanja. Naravno, ona može biti limitirana, ali samo iz razloga nacionalne sigurnosti i bezbednosti (što je otprilike situacija kada je neka revolucija) ili zbog izazivanja nacionalne, verske mržnje i netrpeljivosti (ovo je razlog za zabranu većine desničarskih skupova).

SMATRAM DA "PARADA" IZAZIVA VERSKU NETRPELJIVOST, TE DA JE POTREBNO ZABRANITI JE.
nikolic777 nikolic777 10:02 21.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

Naravno, ona može biti limitirana, ali samo iz razloga nacionalne sigurnosti i bezbednosti (što je otprilike situacija kada je neka revolucija) ili zbog izazivanja nacionalne, verske mržnje i netrpeljivosti (ovo je razlog za zabranu većine desničarskih skupova).
SMATRAM DA "PARADA" IZAZIVA VERSKU NETRPELJIVOST, TE DA JE POTREBNO ZABRANITI JE




čoveku ostaje samo da se smeje kada ovako nesto procita...tu stvarno nema pomoći, samo dići ruke od svega
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:14 21.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

čoveku ostaje samo da se smeje kada ovako nesto procita...tu stvarno nema pomoći, samo dići ruke od svega

Pa jes'.
U pravu ste, tako sam se i ja smejao kada sam pročitao citirani deo.
nikolic777 nikolic777 10:16 21.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

U pravu ste, tako sam se i ja smejao kada sam pročitao citirani deo.


ostaje samo pitanje - u čemu je vaš problem, ali suštinski...šta vas to toliko frustrira?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:30 21.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

nikolic777
U pravu ste, tako sam se i ja smejao kada sam pročitao citirani deo.


ostaje samo pitanje - u čemu je vaš problem, ali suštinski...šta vas to toliko frustrira?

"Diskrecija" u odlučivanju, jasno k'o dan.
alexlambros alexlambros 12:05 21.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

SMATRAM DA "PARADA" IZAZIVA VERSKU NETRPELJIVOST, TE DA JE POTREBNO ZABRANITI JE.


smatram da veroispovest treba drzati u 4 zida .... i svakako van skola
i problem netrpeljivosti resen
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:20 21.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

alexlambros
SMATRAM DA "PARADA" IZAZIVA VERSKU NETRPELJIVOST, TE DA JE POTREBNO ZABRANITI JE.


smatram da veroispovest treba drzati u 4 zida .... i svakako van skola
i problem netrpeljivosti resen

Jeste li?
A ja baš mislim da se samo prikriva, van priče o određivanju prava kako se kome svidi, što je autor ovde naveo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:06 21.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

SMATRAM DA "PARADA" IZAZIVA VERSKU NETRPELJIVOST, TE DA JE POTREBNO ZABRANITI JE.


evo ti sagovornice i istomišljenice:

Profesorka na fejsbuku širila mržnju!

Profesorka engleskog jezika u srednjoj školi u Novom Sadu navodno širila nacionalnu mržnju i pozivala na nasilje nad homoseksualcima preko svoje fejsbuk stranice. Veliki broj učenika podržao njene stavove. Direktor škole najavio da će danas razgovarati sa profesorkom.
Profesorka engleskog jezika u Srednjoj mašinskoj školi u Novom Sadu Jelena Popović-Ivanović navodno je širila nacionalnu mržnju preko svoje fejsbuk stranice, pozivajući pritom i na otvoreno nasilje nad homoseksualcima.
Ova profesorka je na svojoj stranici na kojoj se predstavlja kao Nikita Če Buraška, napisala da se ne slaže da manjine treba da imaju jednaka prava kao većinski narod i da su promoteri tolerancije "izopačeni".

"Manjine nikad ne smeju imati ista prava kao većinski narod! Ovo je naša zemlja, srpska, bre!"

"Kakav je to projekat na kome se od đaka traži da pišu sastav poznanicima manjina i njihovom uticaju?? Volimo različitosti, to je neka tema konkursa. Je.. mi se za različitosti dok se taj različiti izjašnjava kao Srbin. Ako se ne izjašnjava tako, različit je i tačka. Moje lično pravo je da li ću da ga volim ili mrzim"

"Je.. vas vaš projekat o nasilju, debili izopačeni, crknite sa sve tim parama koje ste pokrali za tako debilne projekte kojima zatupljujete narod"

"Nemo' da me neko kritikovao za ovaj status zato što sam profa! Ima da se derem o čemu poželim"

"Je... vas tolerancija, gonite se u pm i vi i vaše pozitivne diskriminacije!"

Pored toga, ona smatra da homoseksualce i transrodne osobe, koje "naziva stokom", "treba ućutkati na sve načine", predlažući "premlaćivanje kao najbolji lek". Da situacija bude gora, prepiska pokazuje da je veliki broj učenika, koji su joj prijatelji na pomenutoj društvenoj mreži, podržao njene stavove odobravajućim komentarima i "lajkovima". Ona je problem transparentnosti LGBT osoba opisala na sledeći način:

"Kada vam neko ne da prava da budete normalni u Srbiji, odvalite ga, bre, od batina!"

"Jeste, pederi su bolesnici i treba ih se kloniti, ignorisati, zanemarivati i ućutkati na sve načine, jer vrše propagandu bolesti!"

"Kad vam neko opsuje kevu, neko treba da ih mlatne u njušku, da ih nauči pameti"


Direktor škole Miloš Mazalica kaže za Radio 021 da je šokiran ovom vešću i da će sa kontroverznom profesorkom danas imati razgovor nakon čega će biti utvrđene eventualne sankcije za nju. Prema njegovim rečima, slučaj neće otići pod tepih i već je pozvao prosvetnu inspekciju koja će odlučivati o sudbini mlade profesorke koja u Mašinskoj školi radi već sedam godina.



ova nekog uči i vaspitava!
e, to su ti koji su protiv prava manjina, ne samo homoseksualaca, već manjina uopšte, nacionalnih, verskih, invalida etc...

nazdravlje!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:19 21.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

Exitus Letalis
evo ti sagovornice i istomišljenice:

To je Vaša sagovornica, određena uzajamnom glupošću.
Jukie Jukie 18:33 21.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

Exitus Letalis

... Profesorka engleskog jezika u Srednjoj mašinskoj školi u Novom Sadu Jelena Popović-Ivanović navodno je širila nacionalnu mržnju preko svoje fejsbuk stranice, pozivajući pritom i na otvoreno nasilje nad homoseksualcima.
Da situacija bude gora, prepiska pokazuje da je veliki broj učenika, koji su joj prijatelji na pomenutoj društvenoj mreži, podržao njene stavove odobravajućim komentarima i "lajkovima".

Znači imena su im poznata, neka ih pohapse pa neka mardeljaju i neka ih izbace iz škole.
Srednja škola nije obavezna.
Ostalim nastavnicima će biti lakše da rade sa manjim odeljenjima.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:43 21.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

Znači imena su im poznata, neka ih pohapse pa neka mardeljaju i neka ih izbace iz škole.


A što jednostavno ne pošalju pendrek brigadu?
Srednja škola nije obavezna.

A šta će nam onda?
Ostalim nastavnicima će biti lakše da rade sa manjim odeljenjima.

A tek kako bi im bilo da ne rade uopšte.
Jukie Jukie 18:58 21.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

srdjazlopogledja
Znači imena su im poznata, neka ih pohapse pa neka mardeljaju i neka ih izbace iz škole.
A što jednostavno ne pošalju pendrek brigadu?

Ne smeju zbog dečjih prava (ovo je odgovor po difoltu, opet nisi pazio na času )
Nego, pravilnik o ponašanju učenika svake škole bi trebalo da ima spisak šta je teža povreda obaveze o ponašanju učenika (ili kako se to već zove), a namerno izazivanje opasnosti po druge ljude bi trebalo da se visoko kotira, tako da bi stvarno mogli nekako da ih kazne, a verovatno imaju neopravdanih dovoljno da im je ovo druga recka.

Srednja škola nije obavezna.A šta će nam onda?

Pa jedan od razloga je baš taj da se maloletnici delikventne orijentacije preventivno sklone sa ulice, jer dok su u školi ne mogu da kradu, pljačkaju i tuku ljude po ulici.


Ostalim nastavnicima će biti lakše da rade sa manjim odeljenjima.
A tek kako bi im bilo da ne rade uopšte.

Ja ne radim u školi uopšte i mnogo mi je lepše nego kada sam morao da gledam kojekakve huligane kako svojim ponašanjem sprečavaju dobru decu da nešto i nauče kad su već u školi.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:04 21.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

Ne mislim tako, ni približno. Verujem da je tako kako pišete, ali u školu su roditelji poslali svoju decu, i bez osetljivosti roditelja na širenje ovakvih priča (koja bi rezultirala otkazom), nema pomeraja, već samo nasilja.
valhalen valhalen 11:09 22.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

nikolic777
Naravno, ona može biti limitirana, ali samo iz razloga nacionalne sigurnosti i bezbednosti (što je otprilike situacija kada je neka revolucija) ili zbog izazivanja nacionalne, verske mržnje i netrpeljivosti (ovo je razlog za zabranu većine desničarskih skupova).
SMATRAM DA "PARADA" IZAZIVA VERSKU NETRPELJIVOST, TE DA JE POTREBNO ZABRANITI JE




čoveku ostaje samo da se smeje kada ovako nesto procita...tu stvarno nema pomoći, samo dići ruke od svega


Pa da - versku netrpeljivost pre svega izaziva postojanje svih onih koji ne dele moje versko opredljenje, zato je najbolje zabraniti ih. Drugim rečima: mrzim rasizam, crnce i kineze :)
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:25 22.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

To je Vaša sagovornica, određena uzajamnom glupošću.

ohoho, al imaš istomišljenika.... bre 11 preporuka misli kako je kul profesorka engleskog, mada ne vidim nikavu vezu s istom.

a tvoj odgovor je u skladu sa svim tvojim postovima.
maca22 maca22 12:35 22.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

Exitus Letalis
To je Vaša sagovornica, određena uzajamnom glupošću.

ohoho, al imaš istomišljenika.... bre 11 preporuka misli kako je kul profesorka engleskog, mada ne vidim nikavu vezu s istom.

Naveo je.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:15 22.09.2011

Re: "DISKRECIJA" ODLUČIVANJA

Exitus Letalis
To je Vaša sagovornica, određena uzajamnom glupošću.

ohoho, al imaš istomišljenika....

Opasna grupa!

Exitus Letalis

bre 11 preporuka misli kako je kul profesorka engleskog, mada ne vidim nikavu vezu s istom.

Ne bih da kvarim, al' preporuke ne misle, one su izraz slaganja sa komentarom. Zbog čega, teško je reći. Ako mene pitate, one nisu odraz mojih komentara, obzirom da imam uglavnom binarne preporuke (0-1), nekad marširaju (1-2), nego su izraz Vas. To su Vaše preporuke.

Exitus Letalis
a tvoj odgovor je u skladu sa svim tvojim postovima.

Ih! Ajd.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:12 21.09.2011

Sloboda okupljanja ili pravo na protest

Kakve veze sloboda okupljanja ima sa vlastima?
Ima, ukoliko je vlasti ugrožavaju, i pod ugrožavanjem se ne smatra odbijanje obezbeđivanja (ako to nekome padne na pamet), već razbijanje skupa od strane policije.
arianna arianna 10:13 21.09.2011

živi i pusti druge da žive

Kada nam gradjani nauče slogan živi i pusti druge da žive, tada će moći da se održi bezbedna parada ponosa.

Nije u pitanju da li je pravo vreme, nego je problem razbiti predrasude u narodu, a one se ne razbijaju nasiljem i serijom besmislenih blogova, već edukacijom tj. delovanjem na saznajnu komponentu stava


ima sijaset primera kojima se pokazuju predrasude u našem narodu a neki od njih su :

15-godišnja devojka drži za ruku godinu dana starog sina. Narod je naziva kurvom, jer niko NE ZNA da je sa 13 god silovana! ili jedno dete nazivaju debelim,a niko NE ZNA da ima poremećaj metabolizma i da je zbog toga debelo. Narod naziva čoveka sa ožiljcima na licu ružnim, niko NE ZNA da je on spasio jednu porodicu iz kuće zahvaćene požarom! Deca u školi nazivaju jedni druge debilom, kako bi se omalovažili, a mentalna retardacija nije za podsmevanje, već doživotno stanje jedne osobe, u kome trpi i ta osoba i njeno okruženje i daleko od toga da je za smejanje i vredjanje, već stanje i osoba kojoj je potrebna stručna pomoć.

A kako naterati decu, njihove roditelje, narod, na poželjno i prihvatljivo društveno ponašanje? Pukim ubedjivanje i naturanjem šta je dobro a šta nije, batinama, nasiljem? Neće biti!!
Pre će biti upornim insistiranjem na toleraniciji, poštovanju različitosti i obaveznoj edukaciji od malena


expolicajac expolicajac 10:32 21.09.2011

Re: živi i pusti druge da žive

arianna

Preporuka. Pa čak i ovakvi besmisleni blogovi imaju smisao.
arianna arianna 10:41 21.09.2011

Re: živi i pusti druge da žive

Pa čak i ovakvi besmisleni blogovi imaju smisao.


Besmislen u smislu da liče na odbrojavanje za doček nove godine i bez pouke
expolicajac expolicajac 10:59 21.09.2011

Re: živi i pusti druge da žive

Besmislen u smislu da liče na odbrojavanje za doček nove godine i bez pouke

[/img]
buba_truba buba_truba 11:03 21.09.2011

Re: živi i pusti druge da žive

arianna
Pa čak i ovakvi besmisleni blogovi imaju smisao.


Besmislen u smislu da liče na odbrojavanje za doček nove godine i bez pouke

Kako bre besmislen?

14, 13, 12, 11...

A zna se da je ponavljanje majka znanja.
Jukie Jukie 11:15 21.09.2011

Re: živi i pusti druge da žive

arianna

. A kako naterati decu, njihove roditelje, narod, na poželjno i prihvatljivo društveno ponašanje? Pukim ubedjivanje i naturanjem šta je dobro a šta nije, batinama, nasiljem? Neće biti!!Pre će biti upornim insistiranjem na toleraniciji, poštovanju različitosti i obaveznoj edukaciji od malena

Kako ćeš da edukuješ decu od malena ako će ona da provedu prvih 6-7 godina života u okruženju roditelja koji ne praktikuju poželjno i prihvatljivo društveno ponašanje? Kako ćeš kasnije u školi da ih edukuješ kada sistem tumači dečja prava tako da uključuju pravo deteta na nepoželjno i neprihvatljivo društveno ponašanje, ili pokušava remedijaciju tako što dete deset minuta gura svoje argumente dok školska pepsi služba pokušava da ga nabedi da izgovori kako je poželjno i prihvatljivo zaista poželjno i prihvatljivo, i onda klincu dosadi da se preganja pa odluči da glasno kaže kako je poželjno i prihvatljivo društveno ponašanje zaista poželjno i prihvatljivo, pepsi službenica pobedonosno digne nos uvis (ha! slomili smo ga!) i pusti klinca da pobedonosno odskakuće niz hodnik jer je prevario naivnu pepsi službenicu. (sedeo sam na dve takve seanse u smislu svedoka i ne može niko da mi kaže da se to ne dešava)
arianna arianna 11:26 21.09.2011

Re: živi i pusti druge da žive

@ Jukie

ne znam kakva iskustva imaš sa pepsi službama, ali ono što mogu da ti kažem je da su moja iskustva i efekti delovanja sasvim vidljivi, merljivi i pozitivni i ne zasnivaju se u ubedjivanju i nadmudrivanju u vremenu od deset minuta, već je metoda delovanja sasvim drugačija i po vremenu delovanja duže traje
Jukie Jukie 11:30 21.09.2011

Re: živi i pusti druge da žive

Drago mi je i nadam se da će se ta dobra praksa proširiti
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:35 21.09.2011

Re: živi i pusti druge da žive

Kako ćeš da edukuješ decu od malena ako će ona da provedu prvih 6-7 godina života u okruženju roditelja koji ne praktikuju poželjno i prihvatljivo društveno ponašanje?

A šta je "poželjno i prihvatljivo društveno ponašanje"?
Ko to određuje?
arianna arianna 11:44 21.09.2011

Re: živi i pusti druge da žive

A šta je "poželjno i prihvatljivo društveno ponašanje"?
Ko to određuje?



Ponašanje odredjuje društvo, donošenjem zakona

Društveno prihvatljivo ponašanje je poštovanje društvenih normi. Nepoštovanje zakona je društveno neprihvatljivo ponašanje

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:45 21.09.2011

Re: živi i pusti druge da žive

arianna
A šta je "poželjno i prihvatljivo društveno ponašanje"?
Ko to određuje?



Ponašanje odredjuje društvo, donošenjem zakon

društveno prihvatljivo ponašanje je poštovanje društvenih normi. Nepoštovanje zakona je društveno neprihvatljivo društveno ponašanje


Zašto se onda ne zove "kršenje zakona"?
dragan7557 dragan7557 11:50 21.09.2011

Re: živi i pusti druge da žive

Kako bre besmislen?

14, 13, 12, 11...

A onda: Huston we have a problem!

cerski
arianna arianna 11:51 21.09.2011

Re: živi i pusti druge da žive

Zašto se onda ne zove "kršenje zakona"?

Definicije nisam ja pisala a možemo mi da ga zovemo kako hoćemo, to su sve sinonimi za isti pojam.

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:56 21.09.2011

Re: živi i pusti druge da žive

arianna
Zašto se onda ne zove "kršenje zakona"?

Definicije nisam ja pisala a možemo mi da ga zovemo kako hoćemo, to su sve sinonimi za isti pojam.

"Poželjno i prihvatljivo društveno ponašanje" je isto što i "kršenje zakona"?
Onda je jasno zašto izgrednici nisu osuđeni, jer zakone i "p i p društveno ponašanje" određuje isti centar.
arianna arianna 12:01 21.09.2011

Re: živi i pusti druge da žive

hej, šefe koj ti je vrag?

nije isto

"Poželjno i prihvatljivo društveno ponašanje" je isto što i "kršenje zakona"?


Nepoželjno društveno ponašanje je kršenje zakona,a poželjno ponašanje je ponašanje u skladu sa zakonom i društvenim normama
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:10 21.09.2011

Šta je sloboda okupljanja?


"Momci, 'smo rekli da nema okupljanja?"
Ministar Dačić, povodom razbijanja manjih grupa u gradu.

Drugi klip je era pre PC, verovatno je da intervjui oslikavaju situaciju i danas. Dobrim delom. Ali takve info sada nema... Upravo zbog citata gore.
highshalfbooze highshalfbooze 11:23 21.09.2011

Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Za one koji i dalje ne razumeju, skromni spisak OSNOVNIH ljudskih prava upravo postoji zbog toga da bi se poštovao i onda kada „jeste" i onda kada „nije" pravo vreme. Kao što nekom ne smete uskratiti pravo na život ili slobodu veroispovesti, tako je zabranjena opstrukcija slobode okupljanja.


Ja i dalje ne razumem ko je homoseksualcima uskratio osnovna ljudska prava, kada i kako.
Navedi primer u zemlji Srbiji.
Ako kritiku poistovećuješ sa zabranom, onda mogu slobodno da kažem da homoseksualci uskraćuju drugima pravo na slobodu veroispovesti.
Takođe su nam svima uskraćena prava da slušamo bilo koju drugu muziku osim Jelene Karleuše.
Jukie Jukie 11:34 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

highshalfbooze

Ja i dalje ne razumem ko je homoseksualcima uskratio osnovna ljudska prava, kada i kako. Navedi primer u zemlji Srbiji.

Pa huligani koji tuku i kamenuju. Kad te neko fizički povredi ili ubije, to je uskraćivanje osnovnih ljudskih prava.
highshalfbooze highshalfbooze 11:47 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Pa huligani koji tuku i kamenuju. Kad te neko fizički povredi ili ubije, to je uskraćivanje osnovnih ljudskih prava.


Nije tačno. Kada neko nekoga fizički povredi iz bilo kog razloga je krivično delo.
Ako hoćeš da ti citiram članove KZ, nikakav problem.

Problem je što je za vas pojam "ljudska prava" vrlo rastegljiv i vi ga zloupotrebljavate kako se vama prohte.

Parafraziraću Danijela Hanana sa Srđinog linka: - menjate koncept "prava" kao garant lične slobode u "pravo" potraživanja od svih ostalih. Umesto garantovanja naših prava da budemo jednako tretirani, vi zahtevate da je vaše pravo da budete "drugačije" tretirani.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:50 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Parafraziraću Danijela Hanana sa Srđinog linka: - menjate koncept "prava" kao garant lične slobode u "pravo" potraživanja od svih ostalih. Umesto garantovanja naših prava da budemo jednako tretirani, vi zahtevate da je vaše pravo da budete "drugačije" tretirani.

alexlambros alexlambros 12:11 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Ja i dalje ne razumem ko je homoseksualcima uskratio osnovna ljudska prava, kada i kako.


tretirani su kao gradjani treceg reda u sopstvenoj drzavi, zive u neprestanom strahu od napada, ucena, zrtve su mobinga sve zbog svoje sexualne orijentacije koje moraju da kriju kao najvece zlo ......

ne mogu da uhvate partnera za ruku na ulici ... jel treba vise?
parada skrece paznju na problem jedne, ne tako male, grupe gradjana u ovoj drzavi ...

jel sad jasno?

ko ti uskracuje pravo na slobodu veroispovesti? izlaktali ste se svuda, skole, vojsku, RRA ... a 2011.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:16 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

@highshalfbooze
Broz je kriv.
Mnogo sam dosadan sa tim, ali jeste.
U tom smislu, devijacija u EU, se približila konceptu koji ovde uzgajan jako dugo, te ne postoji razlika između prava i sloboda, tj. sloboda je poništena jer je država garant svega.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:32 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

alexlambros
Ja i dalje ne razumem ko je homoseksualcima uskratio osnovna ljudska prava, kada i kako.


tretirani su kao gradjani treceg reda u sopstvenoj drzavi, zive u neprestanom strahu od napada, ucena, zrtve su mobinga sve zbog svoje sexualne orijentacije koje moraju da kriju kao najvece zlo ......

ne mogu da uhvate partnera za ruku na ulici ... jel treba vise?
parada skrece paznju na problem jedne, ne tako male, grupe gradjana u ovoj drzavi ...

jel sad jasno?

ko ti uskracuje pravo na slobodu veroispovesti? izlaktali ste se svuda, skole, vojsku, RRA ... a 2011.

Da li postoji problem sa procesuiranjem kriminalaca?
Izgleda da postoji, ali se ne tiče samo homoseksualaca.
Sve ostalo...

Dakle, pravo na protest protiv diskriminacije, recimo, u tretiranju (sudskom) nasilja protiv homoseksualaca.
nikolic777 nikolic777 14:01 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Ako kritiku poistovećuješ sa zabranom, onda mogu slobodno da kažem da homoseksualci uskraćuju drugima pravo na slobodu veroispovesti.




a kako to uskraćuju,ima li neki primer?
nikolic777 nikolic777 14:05 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

da li postoji problem m sa procesuiranjem kriminalaca?

postoji


Dakle, pravo na protest protiv diskriminacije, recimo, u tretiranju (sudskom) nasilja protiv homoseksualaca


recimo, vi uredite jednoj manjini kako i povodom čega može da protestuje...
tako bi bilo najbolje
sta smeta u jednoj polucasovnoj setnji gradom?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:14 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Meni ne smeta. Smeta mi zilotski pristup. Prema homoseksualcima, a onda i vice versa kao odgovor. Promocija nasilja, nadgornjavanje i rasplamsavanje. Užasno.

Ono što mi smeta u ovom postu, to je autoreva sloboda u ograničavanju tuđih sloboda. On "zna" šta je loše, pri tome ne kaže da je to nasilje, već verbalna sfera, sfera misli, makar i bile pogrešne.
E pa, jebi se, autore.
highshalfbooze highshalfbooze 14:40 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

tretirani su kao gradjani treceg reda u sopstvenoj drzavi, zive u neprestanom strahu od napada, ucena, zrtve su mobinga sve zbog svoje sexualne orijentacije koje moraju da kriju kao najvece zlo


Pitanje je bilo ko.
I na koji način su građani trećeg reda? Sprovodi se segregacija? Ko, kada, kako, gde?
Što se prava na rad tiče, to je problem svima, ne samo homoseksualcima. Svi imaju problema zato što je ponuda velika, a potražnja mala. Ne mora da bude homoseksualac, a da ima problema sa zapošljavanjem. Može da bude debela osoba, ili da nije plavuša, ili da je starija, ili da je tek udata pa očekuje bebu, ili da je suviše visok, ili suveše nizak, ili suviše slab, ili je invalid, ili je ograničenih sposobnosti...
ne mogu da uhvate partnera za ruku na ulici

Zašto ne mogu? Ko im brani? Ja na primer ne želim da se držim sa ljubavnicom za ruku na ulici. To je moj izbor, ne zbog toga što mi neko brani. A ne želim da menjam mišljenje svima na zemaljskoj kugli. Iako osoba koji imaju partnera sa strane nije mali broj.
ko ti uskracuje pravo na slobodu veroispovesti? izlaktali ste se svuda, skole, vojsku, RRA ... a 2011.

Ja sam ateista po uverenju i pravoslavac po tradiciji. I to naravno da niko ne može da mi zabrani ili promeni moje mišljenje, a ponajmanje homoseksualci. Sećam se da je moja baba uvek zvala popa u kuću iako je moj otac bio član KPJ. Lažu svi koji govore da je to bilo zabranjeno i da je mogao da ima problema neko zbog toga. Takođe se sećam da su svi homoseksualci bili opredeljeni i da su imali zaposlenje, da su sasvim normalno živeli kao i svi drugi građani.
Problem je u tome što vi svojim stavovima i pljuvačinom obesmišljavate svaku kritiku negativnih društvenih pojava. I da ste egocentrični i mislite samo na sebe, da želite veća prava za sebe na uštrb cele zajednice.
Ovo se ne odnosi na homoseksualce, već na pripadnike NVO.. LGBT i drugih organizacija koje služe rušenju društvenih vrednosti.
maca22 maca22 15:48 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

highshalfbooze
Ovo se ne odnosi na homoseksualce, već na pripadnike NVO.. LGBT i drugih organizacija koje služe rušenju društvenih vrednosti.

Kraj je blizu. Pomoli se.
jedi-knight jedi-knight 16:12 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Kraj je blizu. Pomoli se.



highshalfbooze highshalfbooze 16:52 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Kraj je blizu. Pomoli se.

Ko?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:22 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Ja i dalje ne razumem ko je homoseksualcima uskratio osnovna ljudska prava, kada i kako.


Ma kakva prava, kakvi bakraci
Ako im je nesto i uskraceno oni ovim, ocito je, nece uspeti da to obezbede, a sva je prilika da im to nije ni cilj. Toliko je to vidljivo da je tesko poverovati da ni oni sami toga nisu svesni. Ne verujem da i jedan ucesnik ocekuje da ce ucescem na paradi uspeti da promeni odnos prema njemu kod svog poslodavca ako je taj odnos diskriminatorski.
OnI paradom mogu izboriti, demonstrirati iskoristiti pravo na samu paradu i nista vise. I to im treba obezbediti naravno.
Insistiranje na paradi nije izraz nemoci i obespravljenosti vec insistiranje na koriscenju prava koje se ima, dakle IMA.

Ali
Veoma je primetno da su zagovornici parade po svaku cenu, prilikom iznosenja svog stava nipodastavaju svako drugacije misljenje proglasavajuci ga skoro pa neprijateljskim. Tipican primer zastupnika jednoumlja i iskljucivosti, sve zalazuci se za postovanje razlicitosti.
Za njihovo razlikovanje od drugih traze, i to vrlo uporno i napadno, postovanje ali ako se neko od njih razlikuje e to je onda nedopustivo razlikovanje.
I ovo besmisleno ali iritirajuce odbrojavanje dana do parade kao da je to nesto posebno bitno, takodje ima za posledicu polarizaciju (komentari kao sto je krkarov ili necudavamkazem to potvrdjuju) koja njima ocigledno ne smeta cak se stice utisak i da im je pozeljna.

Da im je zaista stalo do nekih drugih prava osim tog pukog prava na paradiranje valjda bi drugacije to pravo pokusali da ostvare. Ali nijedan drugi nacin, iako mozda efikasniji, nije valjda dovoljno egzibicionisticki.


alexlambros alexlambros 20:09 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Veoma je primetno da su zagovornici parade po svaku cenu, prilikom iznosenja svog stava nipodastavaju svako drugacije misljenje proglasavajuci ga skoro pa neprijateljskim.


nema drugacijeg misljenja. odobravas homofobiju ili ne. isto kao i odobravas rasizam ili ne. the end.
"drugacije misljenje" je paravan za status quo .... po mogucstvu da traje doveka ... sve u duhu dijaloga
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:13 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume


nema drugacijeg misljenja. odobravas homofobiju ili ne. isto kao i odobravas rasizam ili ne. the end.



Eto, o ovome pricam.

Dobro je da si se javio.
alexlambros alexlambros 20:21 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Eto, o ovome pricam.


dakle, odobravas. dobro je i ti da si se javio.

jednog dana se mozda zastidis.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:23 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

dakle, odobravas.


Ako ti tako kazes.

A posto eto zakljuci da odobravam, valjalo bi me nekako izleciti ili makar kazniti?

Prisilno ucesce na paradi kao terapija ili kazna.
Adekvatno?
maca22 maca22 20:24 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

hoochie coochie man


Ma kakva prava, kakvi bakraci
Ako im je nesto i uskraceno oni ovim, ocito je, nece uspeti...

Insistiranje na paradi nije izraz nemoci i obespravljenosti vec insistiranje na koriscenju prava koje se ima, dakle IMA.


I ovo besmisleno ali iritirajuce odbrojavanje dana do parade...

Da li nakon ovakvih izjava i dalje mislis da nisi homofob?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:26 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Da li nakon ovakvih izjava i dalje mislis da nisi homofob?


Boldovano je "IMA" i "iritirajuce" pa da o tome popricamo najpre,

Imaju li ili nemaju pravo na paradu?
I. izvini ali mene stvarno iritira ovo besmisleno objavljivanje dosadnih blogova koje je tesko ignorisati.
Jesam li zbog toga homofob?
maca22 maca22 20:52 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Bolodovano je jos nesto.
alexlambros alexlambros 21:10 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Jesam li zbog toga homofob?


jesi.

mene jako nerviraju novinski izvestaji sa berze. predosadni su mi.
setio sam se da ih ne citam.
AlexDunja AlexDunja 21:16 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

I. izvini ali mene stvarno iritira ovo besmisleno objavljivanje dosadnih blogova koje je tesko ignorisati.
Jesam li zbog toga homofob?


naravno da jesi.

i to ne zbog toga što te nerviraju spam blogovi
koje miletić svake godine kači.

nego zato što što su ti oni savršen izgovor
da ne primećuješ diskriminaciju koja bode oči svakodnevno nad ljudima
koji nisu aktivisti.
alexlambros alexlambros 21:22 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Adekvatno?


ne.
bez ovoga ne racunam da si kaznjen.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:56 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Bolodovano je jos nesto.


A to?
Ma to ti samo nisi razumela znacenje procitanog. (ima naziv za to, da ti sapnem)
A ova dva druga bolda si se odrekla?
Shvatila da si pogresila?
Fino, ali sto ne editujes?
alexlambros

jesi.


Aha, i sad bih ja trebao da se pravdam? :)
Mozda neki drugi put, sad nemam vremena (imam zanimljivijeg i drazeg sagovornika, ne ljuti se) a vidim i da pokusavas da budes vickast sto je dobar znak. Shvatio si da u ozbiljnom razgovoru argumenata nemas.
Cestitam




AlexDunja
I. izvini ali mene stvarno iritira ovo besmisleno objavljivanje dosadnih blogova koje je tesko ignorisati.
Jesam li zbog toga homofob?


naravno da jesi.

i to ne zbog toga što te nerviraju spam blogovi
koje miletić svake godine kači.

nego zato što što su ti oni savršen izgovor
da ne primećuješ diskriminaciju koja bode oči svakodnevno nad ljudima
koji nisu aktivisti.



Oooooooo pa gde si ti meni ?:)

Nije vazno sto ti evo opet pises a da nista zapravo ne kazes, to ti je izgleda usud, ali ja ti sve oprastam samo kad si mi se javila.
A kad vec pricamo
Reci prvo kako si mi?
A onda i sta te tera da pises ovakve uopstenosti koje ama bas nista ne znace?
Da se deklarises stvarno vise nema potrebe, bila si uporna i isplatilo se.
Svi znaju da si stara evropejka ili makar do strasno zelis da se tako o tebi misli.
E ako hoces u te NVO, to je vec ozbiljan zadatak.
Tesko da ces uspeti ali ja ti zelim uspeh od sveg srca.
Pa kome cu ako tebi necu?
AlexDunja AlexDunja 22:00 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Oooooooo pa gde si ti meni ?:)

Nije vazno sto ti evo opet pises a da nista zapravo ne kazes, to ti je izgleda usud, ali ja ti sve oprastam samo kad si mi se javila.
A kad vec pricamo
Reci prvo kako si mi?
A onda i sta te tera da pises ovakve uopstenosti koje ama bas nista ne znace?
Da se deklarises stvarno vise nema potrebe, bila si uporna i isplatilo se.
Svi znaju da si stara evropejka ili makar do strasno zelis da se tako o tebi misli.
E ako hoces u te NVO, to je vec ozbiljan zadatak.
Tesko da ces uspeti ali ja ti zelim uspeh od sveg srca.
Pa kome cu ako tebi necu?


i nije te mrzelo???
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:03 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

i nije te mrzelo???


Mrzelo?!?!
Naprotiv!
Sve bih ponovo i to sa velikim zadovoljstvom.
maca22 maca22 22:26 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

hoochie coochie man
Bolodovano je jos nesto.

A to?
Ma to ti samo nisi razumela znacenje procitanog.

Ljudi koji su homoseksualni imaju problema, to nije tesko zamisliti, pa ipak ti to negiras.
Nemam nista nekon toga da ti kažem, osim da se vidi da ih mržis. Ne aktiviste. Vec te gej ljude.

(ima naziv za to, da ti sapnem)
A ova dva druga bolda si se odrekla?
Shvatila da si pogresila?
Fino, ali sto ne editujes?

Na ovo ostalo ti je kvalitetno odgovorila Alex Dunja.

alexlambros
jesi.

Aha, i sad bih ja trebao da se pravdam? :)

Ne. Slobodno sedi i misli šta god voliš.
necudavamkazem necudavamkazem 22:45 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Jesam li zbog toga homofob?

Jesi.


To funkcioniše po principu, ili sa nama ili si protiv nas, treće nema...

Takav obrazac ponašanja se često može zapaziti u desničarskim organizacijama. Ironično... one koji gejevi ne mogu da smisle. :)

Čak šta-više, na paradama: I ova ekipa unutar kordona i ova ekipa izvan... su sastavljene od potpuno iste vrste ljudi, samo različitih interesovanja.
Dva kraja istog štapa.

Najgore prolazimo mi indiferentni, što moramo da posmatramo i jedne i druge mentole. :)
maca22 maca22 23:13 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

necudavamkazem
To funkcioniše po principu, ili sa nama ili si protiv nas, treće nema...

Takav obrazac ponašanja se često može zapaziti u desničarskim organizacijama. Ironično... one koji gejevi ne mogu da smisle. :)

Čak šta-više, na paradama: I ova ekipa unutar kordona i ova ekipa izvan... su sastavljene od potpuno iste vrste ljudi, samo različitih interesovanja.
Dva kraja istog štapa.

Najgore prolazimo mi indiferentni, što moramo da posmatramo i jedne i druge mentole. :)

Oh-oh, stop it, stop it, you're so funny, it's kliing us....
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:29 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

Ljudi koji su homoseksualni imaju problema, to nije tesko zamisliti, pa ipak ti to negiras.


Negiram?
Gde to pise, maco?
Nemam nista nekon toga da ti kažem, osim da se vidi da ih mržis. Ne aktiviste. Vec te gej ljude

E ovo je vec argument za postovanje.
Najvolem te argumente "vidi se"
Na ovo ostalo ti je kvalitetno odgovorila Alex Dunja.

Dunju nemoj da mi diras!
Ne znas ti o cemu mi pricamo, jel tako Dunja?
To sto mi sapucemo u drustvu nije lepo, znam, ali eto desi se.

A ti se ne usudjues da prokomrentarises?





Ne. Slobodno sedi i misli šta god voliš.

E bas ti hvala!
Vec sam se bio uplasio da cu morati da stojim.


To funkcioniše po principu, ili sa nama ili si protiv nas, treće nema...


Ma ko da se zamara razmisljanem, naporno je to.
Ovako je lakse, izaberes rov i pucaj. Nekom ces se sigurno dopasti a to je valjda vazno :)

maca22 maca22 23:53 21.09.2011

Re: Ja sam onaj koji i dalje ne razume

hoochie coochie man
Negiram?
Gde to pise, maco?

"Ako i imaju problema.." je negacija. A praviti se lud da to nije je tako pokazuje nešto.
Da, vidi se... hebiga.

A ti se ne usudjues da prokomrentarises?




Podsetio si me ja jednog lika koji vređa ljude zbog pravopisa, i koji se buni: "A zašto sam ja kompleksaš ako radim, smaram i pričam kompleksaške stvari?". I buni se čovek... i još zahteva da imamo diplome psihologa da bismo videli da mu nije lako... :))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana