Društvo| Ljudska prava| Obrazovanje| Politika| Roditeljstvo

Specijalno vaspitanje

nikolic777 RSS / 22.09.2011. u 10:13

275033_1741040854_552175053_n.jpg

 Milan Nikolić

Nedostaju vam ideje kako da skrenete pažnju na sebe? Želeli biste da se vaš glas odjekne dalje od vaših trenutnih dometa i da, ukoliko je moguće, pridobijete što više pristalica? Ili prosto imate potrebu da olakšate nagomilani bes i nataložene frustracije, ali u javnom prostoru jer ste shvatili da je samo tada lekovito po vaše izmučene živce? Ništa lakše. Jedini uslov je da imate profil na nekoj društvenoj mreži. I malo ekstremizma.

Slučaj profesorke engleskog jezika, Jelene Popović-Ivanović, koja predaje u srednjoj školi u Novom Sadu, savršen je i pouzdan reper za sagledavanje trenutnog stanja nacije zaokupljene kvizom Pogodi ko je Ćoki a onda pristisni taster (ništa drugo do slika našeg odnosa prema zločinima iz prošlosti), najavljenom Paradom Ponosa, barikadama na Kosovu, sumnjivim vakcinama i još sumnjivijim epidemiolozima. U takvoj konkurenciji, profesorka koja se na svom Facebook profilu potpisuje kao Nikita Če Buraška, može da bude tek zvezda nedelje, ukoliko pred naletom nove kvote jezivih, a opet zanimljivih vesti, izdrži i toliko. Pa ipak, rok trajanja je sasvim dovoljan da bismo još jednom sagledali i onako zdušno se zapanjili nad činjenicom u kakvom društvu živimo. Posebno ukloliko se uzme u obzir reakcija Ministarstva prosvete na ceo slučaj.

Na svom profilu, profesorka nije štedela na vatrenosti i stilskim figurama koje bi  je dočarale a sve povodom odnosa manjina/većina, društvnih "bolesti" i ugrožne normalnosti:


"Kakav je to projekat na kome se od đaka traži da pišu sastav poznanicima manjina i njihovom uticaju? Volimo različitosti, to je neka tema konkursa. Je.. mi se za različitosti dok se taj različiti izjašnjava kao Srbin. Ako se ne izjašnjava tako, različit je i tačka. Moje lično pravo je da li ću da ga volim ili mrzim"

"Je.. vas vaš projekat o nasilju, debili izopačeni, crknite sa sve tim parama koje ste pokrali za tako debilne projekte kojima zatupljujete narod"

"Manjine nikad ne smeju imati ista prava kao većinski narod! Ovo je naša zemlja, srpska, bre!"

"Nemo' da me neko kritikovao za ovaj status zato što sam profa! Ima da se derem o čemu poželim"


"Kada vam neko ne da prava da budete normalni u Srbiji, odvalite ga, bre, od batina
!"

"Jeste, pederi su bolesnici i treba ih se kloniti, ignorisati, zanemarivati i ućutkati na sve načine, jer vrše propagandu bolesti!"

"Je... vas tolerancija, gonite se u pm i vi i vaše pozitivne diskriminacije!"

"Kad vam neko opsuje kevu, neko treba da ih mlatne u njušku, da ih nauči pameti"

 

Ništa od ovoga ne zaslužuje poseban komentar budući da su sve to poznati refreni godinama prisutni u javnom govoru svih mrzitelja manjina. Meni čak, zbog svoje sirovosti i direktnosti, prihvatljiviji od onih, šatro intelektualnih koji teku po šemi ja nemam ništa protiv, ali. Zvuči nekako poštenije. Profesorka, bez obzira na zvanje, nije štedela reči niti se posebno trudila oko ambalaže za sopstvenu ogorčenost pravima drugih. Pisala je onako da je svi razumeju i da uz svako bre zagreje srca i pokrene gnev istomišljenika. Lajkovi njenih učenika pokazuju da je u tome uspela. Budite opušteni dok su vam deca u školi. U Srbiji, koja se svakodnevno reformiše i kojoj je, kako pre neki dan reče onaj tihi, komični čika što se igra premijera, EU strateško opredeljenje.

Da je to zaista tako potvrđuje i rakcija Ministarstva prosvete: "Škole su dužne da propišu pravila ponašanja za svoje zaposlene, kako u školi tako i van nje. U ovom slučaju direktor škole je taj koji će proceniti da li j profesorka prekršila norme ponašanja i na koji način."

Dakle, stvar tek treba proceniti. Još uvek nije sigurno da li su norme ponašanja narušene. Još uvek nije sasvim jasno bez obzira na trud i rečitost koje je profesorka Če uložila. To će utvrditi direktor. Od njega zavisi. Od toga kakav je njegov odnos prema spornim pitanjima, leže li mu gejevi na srcu ili ne, koliko je osetljiv na govor mržnje, u kakvim je odnosima sa profesorkom. Njemu na volju, bez obzira na zakone, zvaničan stav držve prema diskriminaciji (ovo je smešno, jel'da?), Ustav, srceparajuće i ohrabrujuće tirade političara da i ne pominjemo.

Za sada znamo da je Dejan Erdeljan, direktor Mašinske škole u Novom Sadu, iznenađen i zapanjen. Ali i mi smo to isto svaki dan. I uvek nečim novim. Što ne znači da smo, kao što to direktor obećava, "preduzeli korake" da rešimo staro. Osladilo nam se stajanje u mestu. A i zapanjivanje stvara privid da se nešto dešava i rešava problem nedostatka tema za prežvakavanje. Istomišljnici borbene profesorke sve to mnogo ozbiljnije shvataju. Verovatno će, isključivo zahvaljujući nama, zadržati dozvolu za rad.

 

*fotografija profesorke sa njenom ličnom  "autorskom intervencijom".

 

 

 



Komentari (248)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

natasavb natasavb 13:07 22.09.2011

Re: histerija

ali, ko bi pristao da upiše dete kod učitelja koji je mlad, obrazovan, lep ali i je istovremeno i deklarisani peder?


Ti ovo ozbiljno?
nikolic777 nikolic777 13:11 22.09.2011

Re: histerija

njene stavove, razmišljanja... bi potpisala većina građana srbije

i to opravdava sve?


sve dok ne pronađete u tome krivično delo - sa njima možete da se slažete ili ne, ali su oni ok, jer su samo različiti i ništa više.


zar pored svega navednog treba nesto da se trazi


razliciti su jer uskracuju prava i nazivaju stokom druge razlicite bas zbog razlicitosti

i molim vas nemojte vi, sa ovakvim nastupom, govoriti o razlicitostima
nikolic777 nikolic777 13:13 22.09.2011

Re: histerija

Ti ovo ozbiljno?




izgleda da daa Natasa :(

svasta se ovde registrovalo
maca22 maca22 13:17 22.09.2011

Re: histerija

vanja.t
njene stavove, razmišljanja...

Pozive na batinanja... e to jeste krivicno delo.

Savetujem da decu uopste ne saljete u skolu. To su sve sotonićetine.
Colin_bgd Colin_bgd 13:23 22.09.2011

Re: histerija

nije nacista/bolestan svako za koga levi utopisiti misle da jeste

nije svako ko ima vise od dva grama mozga i minimum ljudskosti levi utopista...
nikolic777 nikolic777 13:26 22.09.2011

Re: histerija



nije svako ko ima vise od dva grama mozga i minimum ljudskosti levi utopista...



maca22 maca22 13:29 22.09.2011

Re: histerija

Jesi obrisao moju poruku gde isto pokazujem?
nikolic777 nikolic777 13:30 22.09.2011

Re: histerija


Jesi obrisao moju poruku gde isto pokazujem?



jao blam, izvini, ja mislio da sam svoju postavio dva puta....izvini
maca22 maca22 13:31 22.09.2011

Re: histerija

No frx, će ponovim.

Colin_bgd
nije svako ko ima vise od dva grama mozga i minimum ljudskosti levi utopista...

vanja.t vanja.t 13:50 22.09.2011

Re: histerija

natasavb
ali, ko bi pristao da upiše dete kod učitelja koji je mlad, obrazovan, lep ali i je istovremeno i deklarisani peder?


Ti ovo ozbiljno?


da, u mom skromnom i luzerskom svetu, takav čovek je nemoralan i perverzan
maca22 maca22 13:55 22.09.2011

Re: histerija

vanja.t
da, u mom skromnom i luzerskom svetu, takav čovek je nemoralan i perverzan


nikolic777 nikolic777 13:55 22.09.2011

Re: histerija



da, u mom skromnom i luzerskom svetu, takav čovek je nemoralan i perverzan



aj se lepo dogovorimo da se ti sa svojim svetom vise ne javljas ovde, ok?
maca22 maca22 14:09 22.09.2011

Re: histerija

Ako shvatim "perverzan" kao razmišljanje: "sve što nije isto kao JA, to je perverzno" to je ograničeno razmišljanje, ali mogu da ga shvatim.

Ali nemoralan! Ja mislila da su nemoralni oni koji lažu, kradu, ubijaju, uopšte, rade nešto na štetu drugih. Ne smem da pomislim koliko još ima nemoralnosti u tom 'svetu' vezanih za seks.
vanja.t vanja.t 14:21 22.09.2011

Re: histerija

aj se lepo dogovorimo da se ti sa svojim svetom vise ne javljas ovde, ok?


ok
eli.lacrosse eli.lacrosse 14:27 22.09.2011

Re: histerija

Zna li ko čega je profesor JPI?

@ maca22
Kao staro zlopamtilo () moram ti reći da bih za ovu profesorku mogao da poverujem da je fakultet izabrala na osnovu bilborda (interesantno, vraćam se na staru temu kod istog domaćina, i molim ga da se ne ljuti zbog trola).
nikolic777 nikolic777 14:35 22.09.2011

Re: histerija

Zna li ko čega je profesor JPI?

pise u tekstu

engleskog jezika

(interesantno, vraćam se na staru temu kod istog domaćina, i molim ga da se ne ljuti zbog trola).

sve ok
eli.lacrosse eli.lacrosse 14:44 22.09.2011

Re: histerija

Zna li ko čega je profesor JPI?

pise u tekstu

engleskog jezika

Prevideo sam, izvini još jednom. Možda engleskim vlada bolje nego srpskim.

U svakom slučaju, svaka nova vest o obrazovanju (a ja ovo vidim kao priču o obrazovanju, a i ti, primećujem) sve je poraznija i poraznija. I kada god pomislim da ne može gore i da me ništa ne može iznenaditi – dogodi se ovako nešto.

Upravo kao što si rekao, biće uspeh ako ovakve priče budu tematski vezane za "Društvo| Ljudska prava| Politiku| Roditeljstvo| …", ali nikako za obrazovanje.
ElectricDreams ElectricDreams 14:45 22.09.2011

Re: histerija

.
karabasbarabas karabasbarabas 16:04 22.09.2011

Pukla zena

Nije ni cudo sto je zena pukla, radi u ludnici.
Inace, u mojoj skoli djaci hteli da lincuju profesorku gradjanskog jer im je pricala kako homoseksualci imaju ista prava kao i svi. To nisam video ni u jednim novinama, ni jedna NVO se nije oglasila, ministarstvo prosvete nije ni culo, mislim, za to.
Mozda je trebalo da tvituje, a ne da prijavljuje direktoru.
skener92 skener92 16:09 22.09.2011

Re: Pukla zena

žena je napisala strašne stvari.

ali, šta smo sve čuli sa skupštinske govornice, da se čoveku digne kosa na glavi!

a tek ministarka koja ne priznaje darvinovu teoriju!

ko je ikada odgovarao?
nikolic777 nikolic777 16:20 22.09.2011

Re: Pukla zena

Nije ni cudo sto je zena pukla, radi u ludnici.


neka puca koliko hoce, ali ne na radnom mestu

To nisam video ni u jednim novinama, ni jedna NVO se nije oglasila, ministarstvo prosvete nije ni culo, mislim, za to.
Mozda je trebalo da tvituje, a ne da prijavljuje direktoru.


mozda, trebalo je da se svi zajedno potrudite da se cuje za to
karabasbarabas karabasbarabas 18:48 22.09.2011

Re: Pukla zena

neka puca koliko hoce, ali ne na radnom mestu

Fejsbuk joj nije radno mesto, sem toga ne mislim da neko moze da bira gde puca.
Druga je stvar da li moze i dalje da radi to sto radi. Verovatno je duga izlozenost agresivnom okruzenju dovela do kratkog spoja u glavi ove zene. U civilizovanom svetu to se lepo posalje na jedno duuugo bolovanje, a neko se mozda i doseti da proveri sta je do toga dovelo.
trebalo je da se svi zajedno potrudite da se cuje za to

Ja licno lelekao kao zadusna baba, dosao rts, snimio, nikad nije videlo svetlo dana.
Trebalo je da zovem Azdejkovica ili Gej strejt alijansu ili tako nesto.
Uglavnom, to je proslo od tada je bilo jos sto napada koji nisu vezani za neciju seksualnu orijentaciju, ali to nikom nije zanimljivo.


nikolic777 nikolic777 18:53 22.09.2011

Re: Pukla zena

Verovatno je duga izlozenost agresivnom okruzenju dovela do kratkog spoja u glavi ove zene.

a gde vi to radite zapravo?

mislim da je najverovatnije da ste se vi svojski potrudili da je razumete i opravdate
karabasbarabas karabasbarabas 19:44 22.09.2011

Re: Pukla zena

U skoli koja se fizicki nalazi izmedju ludnice i zatvora. Osnovnoj. Ko je projektovao svaka mu cast.
Da, ja je pravdam, zato bih je verovatno i poslao u istu tu ludnicu, kao sto pise u mom predjasnjem postu.
Samo zelim da kazem da se za svaku budalastinu trazi neki razlog, pa k'o velim da probam i ja za ovu.
Mislim da ima mnogo vise smisla od onog sto psiholozi kazu u razgovorima sa huliganima, tipa "udarila ga mama lopaticom za pesak kad je bio mali" ili "zatekao je roditelje u polnom cinu i od tada je netolerantan".
Jel znas kako je lepo kad te, pardon vas, svaki dan neko ponizava, psihicki i fizicki? Probajte da radite u nekoj kaludjerskoj skoli. Ja ne znam kako tamo iko ostane normalan.
Opet naglasavam, da ne boldujem, posto je ovde obicaj da se ljudi raspravljaju pola sata a isto misle, ova gospoja je slucaj za benkice sto se vezu na ledja.
mariopan mariopan 20:34 22.09.2011

Re: Pukla zena

U civilizovanom svetu to se lepo posalje na jedno duuugo bolovanje, a neko se mozda i doseti da proveri sta je do toga dovelo.

mariopan mariopan 21:12 22.09.2011

Re: Pukla zena

Nije ni cudo sto je zena pukla, radi u ludnici.

Šta god bilo, sa ovim što vidimo, njoj je potreban duži odmor, bolovanje, stručna pomoć...nije za rad sa decom dok je ovakva.

I mi ponekad puknemo pa iz nas ne izađe toliko mržnje i žuči na neke grupe ljudi i ne pozivamo na linč nečiju decu? Ona ima poremećena shvatanja o raznim stvarima i prenosi ih deci. To što je "pukla" je bio samo okidač da ih pokaže, to je bilo u njoj, nije nastalo zato što joj je posao težak..

E, sad, svi bi mi mogli da puknemo za razne stvari, ali to ostaje bez posledica za društvo, to nikome ne nanese štetu.

Ovo su deca u veoma rovitoj sredini, u zmelji koja je već opterećena raznim problemima i lako su prijemčivi jer su i sami možda ljuti na sve i svakoga, možda i oni traže na koga da se istresu, "da puknu", a ona im daje ideje, servirane, samo da poslušaju?

Stvarno mislim da je bolesna i neka se leči, ne tražim njenu glavu niednog momenta, samo neka potraži pomoć i neka se udalji od dece. Dok ne ozdravi.
docsumann docsumann 16:49 22.09.2011

čobani, odbijte !!!

ovce, naprijed
noboole noboole 16:59 22.09.2011

.

[pogledao delove njene fb eksplozije] : To je profesorka jezika?
nikolic777 nikolic777 17:01 22.09.2011

Re: .

To je profesorka jezika?



jesi li čitao?

strasno, ja nisam mogao da verujem
valhalen valhalen 17:10 22.09.2011

Fašistički državni udar

Dobro, profesorku-hejterku smo apsolvirali, mene mnogo više brine ovaj fašistički državni udar in progress

Ko se seća, seća se...

nikolic777 nikolic777 17:54 22.09.2011

Re: Fašistički državni udar

Dobro, profesorku-hejterku smo apsolvirali, mene mnogo više brine ovaj fašistički državni udar in progress


sta reci, oni su se sastali da razgovaraju
valhalen valhalen 18:01 22.09.2011

Re: Fašistički državni udar

nikolic777
Dobro, profesorku-hejterku smo apsolvirali, mene mnogo više brine ovaj fašistički državni udar in progress


sta reci, oni su se sastali da razgovaraju


Pa da, oni su za dijalog, lučići.
nikolic777 nikolic777 18:07 22.09.2011

Re: Fašistički državni udar


Pa da, oni su za dijalog, lučići.



poziv na postovanje tradicionalnih vrednosti mi je apsolutni hit
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 22:27 22.09.2011

Podrska za profesorku razlozi u komentaru

Elem, ne govori politicki korektno to je svojevrsni bunt. Sam DicTa je reko da mu je stari iz disidentske famiglie.

Ima faks, 90i kusur% ljudi ga nema i sefuje drzavom dobar deo. Oni nemaju dobre namere vec samo dalje unistavaju drzavu i ljude u njoj, u tisini ne pricaju nista. Ona barem prica.
Dobra je u tome sto radi. Predaje engleski i kraj. Sta radi u slobodno vreme na svom profilu, jbe mi se.
Psovanje je direktan napad na licnost coveka. Skapriaj to, psovanje ne treba da bude u folkloru, a sto jeste to je nas problem ne njen.
Dalje, iam prava na svoje misljenje kom se ne svidja ne mroa da ga slusa...politicare moramo jer imaju RTS2 da se izivljavaju.
Deca je vidjaju 2-6x nedeljno po 45 minuta. Tokom casa ne moze da skrece sa teme koju predaje sem ako nije xxtra organizovana. Ostalo je zloupotreba casa, lose izvrsavanje obaveza, podleze nekoj sankciji.

ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 22:41 22.09.2011

Re: Podrska za profesorku razlozi u komentaru

To privikavanje na razlicitosti i dalje ide polako. I dalje crnchuge u USA dobijaju vece zatorske kazne nego belci i dalje su diskriminisani tiho nemo, bez obzira na sve zakone i novostecena prava. Od pedesetih na ovamo.

Muhamed Ali je bacio olimpijsku medalju zbog toga. Crnac je pobedio Hitlerove arijevce 1936 na olimpijadi, pa u USA nije dobio nista...

Navici cemo se na razlicitost i ovde. Cim bude posla svako ce da gleda sebe i bice ga briga za druge.

Primer star 6h, sedimo mi buduci popisivaci, pricamo o ljudima koji zive u nasem naselju. Glavni problem jesu cirka 8 para gde zive muskarci jer su pederi. sniko rec losu da im rekne. svi govore da su ok ljudi, dobri domacini, vredni radni...niko ne namece svoj nacin zivota ili opredeljejne/uverenje. druzimo se, pijemo rakiju cepamo drva a nismo u urbanizovanom delu grada vise ruralan.

to sto pojedinci rade-ne znaci da su automatski losi strucnjaci u svojoj oblasti.

naveo samp rimer politicara. ali ona jeste nastavnik. nemam nista protiv nje ako je stroga i pravicna, ume da prenese znanje. ako to ume, neka radi sta hoce, samo neka moje dete odlicno savlada njen predmet. ako zna za 3 daj mu 3, ali budi pravicna prema svima.

a ne da preko veza klinci dobijaju odlicne ocene i pravi skart znanje. bice da je nekom stala na zulj cim je optuzuju za gluposti, nije htela da popravi ocenu

nikolic777 nikolic777 23:01 22.09.2011

Re: Podrska za profesorku razlozi u komentaru

Elem, ne govori politicki korektno to je svojevrsni bunt


wow
a svaki bunt je smislen samo zato sto je bunt?

Ima faks


tim gore i jadnije


Tokom casa ne moze da skrece sa teme koju predaje sem ako nije xxtra organizovana. Ostalo je zloupotreba casa, lose izvrsavanje obaveza, podleze nekoj sankciji.


vi se druzite sa njom ili ste mozda njen ucenik pa znate sve ovo?

ucenici su joj prijatelji na fb (slobodno vreme) i u velikom broju podrzavaju njene stavove


Dobra je u tome sto radi. Predaje engleski i kraj

proverili ste?


sve u svemu, tuzan komentar
Jukie Jukie 23:15 22.09.2011

Re: Podrska za profesorku razlozi u komentaru

ulicno_pojacanje

Isključi speling checker ili autocorrect jer je teško pratiti tekst od disleksičnih slova
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 23:30 22.09.2011

Re: Podrska za profesorku razlozi u komentaru

@nikolic777:
svi koji rade nesto za sta nisu kvalifikovani i grese treba da budu manje kaznjeni od onih koji jesu kvalifikovani i rade to za sta su se skolovali?

-Da je los profesor, i pre bi je oterali na ulicu.

-Ucenici snose posledice svojih stavova, oni nisu tema ovde.


-Proveravanjem svakoj coveka u drzavi sta radi u slobodno vreme...zar to nije malo besmisleno.

-U pravu si za to da ona ima vece obaveze kao predavac, ali nije ona vaspitac, iako deca uce po modelu, za sta im uglavnom sluzi TV i drustvo uz koje provode mnogo vise vremena nego profesori.

-Malo mi je tesko da zamislim da ona juri ucenike po netu i smara ih svojim stavovima, da ih proganja i tako to.

-Na casu biosa sam secirao zabu i nije mi palo na pamet da seciram coveka. koliko god se profa trudio da docara razlike u sistemima za varenje coveka i zabe i donosio silne fotke ljudskih organa.
nikolic777 nikolic777 23:38 22.09.2011

Re: Podrska za profesorku razlozi u komentaru

-Da je los profesor, i pre bi je oterali na ulicu.


ne mora da znaci...hiljade losih profesora godinama rade i nikome ne pada na pamet da im da otkaz

-Ucenici snose posledice svojih stavova

koje formiraju gde?

oni nisu tema ovde.

naravno da jesu

-Proveravanjem svakoj coveka u drzavi sta radi u slobodno vreme...zar to nije malo besmisleno.


to niko i ne radi, profesorka je svoje stavove iznela u javnom prostoru

ali nije ona vaspitac

jeste



-Na casu biosa sam secirao zabu i nije mi palo na pamet da seciram coveka


Jukie Jukie 23:59 22.09.2011

Re: Podrska za profesorku razlozi u komentaru

nikolic777

oni nisu tema ovde.

naravno da jesu


Nisu, jer se u prethodnih 220-230 poruka niko nije osvrnuo na to da su oni svojim ponašanjem stvorili ovaj performans koji smo videli.

Niko se nije zapitao zbog čega je većina đaka te škole (kolika većina? taj podatak nemamo) kliktala lajk na ove politički nekorektne rečenice.

Tu imamo razne mogućnosti:
a) plašili su se nastavnice pa su igrali njenu igru radi veće ocene;
b) znali su da se ona izmotava pa su se i oni izmotavali;
c) ta deca imaju zle kvarne duše;
d) deca su dobra, ali naivna, neupućena i zato povodljiva;
e) njihovo mišljenje je u stvari legitimna varijacija a mi liberalnije osobe to poričemo.
f) nešto što nije navedeno, dopisati na crtici ________________.

A ništa od ovoga nismo diskutovali na ovoj temi. Sada je gotovo (posle 230 poruka) i trebalo bi napraviti novu temu ako želimo da raspravljamo o tome.

ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 00:07 23.09.2011

Re: Podrska za profesorku razlozi u komentaru

@nikolic777
citate izvlacis iz konteksta.

Javni prostor ? Dakle tvoj profil nisu tvoja sajber intimna cetiri zida? Prihvatanjem nekog za prijatelja ti prihvatas i njegove vrline i mane to jest zato se i sprijateljujes sa njim. Ako si prijatelj s nekim samo iz interesa, tvoj problem, zivi s tim.

losi profesori? problem je onda u instituciji skolstva i ministarstvu. ajd da ne sirimo ovde temu, primere imamo obojca.

ako profesori treba i da vaspitaju i obrazuju tvoju decu...ah da zauzet si drugim stvarima, radis x sati dnevno i ne stizes sve. to je cisto zanemarivanje dece i prebacivanje krivice na profesora...ne smejem se.

losi roditelji krive profesore da su losi roditelji. i dalje ostajem pri svome da ako je dobar profesor, ume da prenese znanje i predavac na mestu, neka radi to sto radi.

sta bi sa onom "pas laje karavan prolazi" tako ce biti i ovde. klinci ce zaboraviti na ovo za 10ak dana.

ili jao pa sta da kazem detetu...roditelj si mu, ako ti ne znas ko zna bolje od tebe.

EDIT
@JUKIE ti si potpuno na mestu drugim komentarom!

deca saama donose zakljucke na osnovu odnosa sa razlicitim grupama/kuci/drugarima/drugaricama/nastavnicima/rodjacima/ostalima.
AlexDunja AlexDunja 00:31 23.09.2011

Re: Podrska za profesorku razlozi u komentaru

. Sada je gotovo

jukiju autorsku.
ozbiljno mislim.
nikolic777 nikolic777 08:19 23.09.2011

Re: Podrska za profesorku razlozi u komentaru

Javni prostor ? Dakle tvoj profil nisu tvoja sajber intimna cetiri zida?


naravno da nisu covece dok god drugi mogu da citaju sta tamo pise
alarih alarih 13:09 23.09.2011

Re: Podrska za profesorku razlozi u komentaru

nikolic777
Javni prostor ? Dakle tvoj profil nisu tvoja sajber intimna cetiri zida?


naravno da nisu covece dok god drugi mogu da citaju sta tamo pise

Hm, pa to je pitanje ko je sve to mogao da pročita....mislim da sam negde naletela na njen komentar da je profil bio zatvorenog tipa. Ako je to tačno, to bi otprilike bilo kao da se drala ovo što se drala na sopstvenoj slavi, pa neki gosti aplaudirali, a neki se zgroženi udaljili, sve zapušavajući maloletnicima uši. Ali to nije ni tema za novine niti razlog za aps.

Moj osnovni problem ovde je etički - u smislu da, ako profesor koristi svoj profil na fejsu za komunikaciju sa đacima, dogovaranje dopunske, slanje raznih školskih info...tj. u službene svrhe, onda bi trebalo, kao i na času, da se uzdrži od deljenja osećanja, političkih i inih stavova, kakvi god oni bili i kakvim god tonom i rečnikom saopšteni. Ako škola negde treba da reaguje, to je tu.

Ako je u pitanju zatvoren privatan profil....koliko god na osnovu statusa zaključivala da je reč o nekoj polupanoj budaletini, ebg, sve ovo je težak cirkus. Koliko otvorenih grupa na fejsu ima, na izvol'te maloletnicima, sa stotinama članova, koji neguju iste, pa i fanatičnije stavove i rečnik? Ajde svi da zviždimo i gledamo u nebo.

Nego se lepo namestilo: našlo se baljezganje kakvog je inače pun fejs, uzavrela atmosfera pred paradu, osoba dovoljno nebitna da svi zainteresovani mogu da se okoriste glodanjem njenih koskica, tema široka, em gejevi, em manjine, em "ko nam uči decu"....idealno. Za nekoga sve, za svakog ponešto.

alarih alarih 13:14 23.09.2011

Re: Podrska za profesorku razlozi u komentaru

Jukie


Nisu, jer se u prethodnih 220-230 poruka niko nije osvrnuo na to da su oni svojim ponašanjem stvorili ovaj performans koji smo videli.

Niko se nije zapitao zbog čega je većina đaka te škole (kolika većina? taj podatak nemamo) kliktala lajk na ove politički nekorektne rečenice.

Tu imamo razne mogućnosti:
a) plašili su se nastavnice pa su igrali njenu igru radi veće ocene;
b) znali su da se ona izmotava pa su se i oni izmotavali;
c) ta deca imaju zle kvarne duše;
d) deca su dobra, ali naivna, neupućena i zato povodljiva;
e) njihovo mišljenje je u stvari legitimna varijacija a mi liberalnije osobe to poričemo.
f) nešto što nije navedeno, dopisati na crtici ________________.

A ništa od ovoga nismo diskutovali na ovoj temi. Sada je gotovo (posle 230 poruka) i trebalo bi napraviti novu temu ako želimo da raspravljamo o tome.


f) ta deca su isti stav već usvojila u sopstvenoj kući, na ulici, tv-u ili šta god bilo to čiji je uticaj na vaspitanje dece danas najveći.

(šta se dobija za tačan odgovor? )
Jukie Jukie 13:42 23.09.2011

Re: Podrska za profesorku razlozi u komentaru

alarih

.(šta se dobija za tačan odgovor? )

Osećaj zadovoljstva zbog postignutog uspeha


(kažu da neki nastavnici u Americi deci daju nalepnice sa sličicama)
schweppes92 schweppes92 01:12 24.09.2011

jbmliga

Pročitao sam text, komentare. Retko je videti da su komentatori toliko nepodeljeni u osudi. A kako i ne bili kada su u tekstu navedeni argumenti koje je teško ignorisati. Vidim, autor diskretno huška i građansku akciju u cilju odstranjenja profesorke sa posla. Neki, pravoverni, već su formulisali i psihijatrijsku dijagnozu... Sve je isuviše lako, istina nikad očiglednija ...
Ali... uvek se zapitam u čemu li je caka, kada na političku temu, umivenu sapunom ljudskih prava, postoji toliko jednoglasje.
Preporučujem, pre nego li se "baci prvi kamen", da se čisto principijelnosti i potrebe za obuhvatnijom informacijom radi, čuje i druga strana... i treća ... Možda će očiglednost potpuno jasne, čak isključive, ideološke opredeljenosti novinara koji je ovaj slučaj pokrenuo i izgurao u javnost biti od bar male pomoći za objektivnije i uravnoteženije sagledavanje "zlodela". Svakako bi valjalo razmisliti i o alternativnim motivima učesnika ove "afere".
Možda grešim ali meni se čini da je ovde u pitanju borba za "ideološku profesuru". Tako, novinar u svojim tekstovima šalje eksplicitnu poruku omladini: "odreknite se očeva" a profesorica: "odreknite se pedera". Sad je na redu javno mnjenje, jbmliga, da izvaga kome poveriti decu. Tranzicija je, kakvo nam "znanje" sad uvale to nam je do sledeće tranzicije. Ja ne bih hitao sa odlukom. I nadam se da, ako profesorica pobedi, novinar neće biti proteran sa posla zbog svojih uverenja. Nije ok ni dati mu psihijatrijsku dijagnozu.

Preporučujem sledeće linkove:

http://standard.rs/vesti/36-politika/8482-ana-radmilovi-frapantno-nezavisni-novinari-aplicirali-da-ih-prime-u-policiju-policija-uasnuta-.html

https://www.facebook.com/note.php?note_id=10150325708548887

http://www.facebook.com/search.php?q=dinko+gruhonji%C4%87&init=quick&tas=0.6410169649164333#!/group.php?gid=116464283965
nikolic777 nikolic777 11:32 24.09.2011

Re: jbmliga

. Vidim, autor diskretno huška i građansku akciju u cilju odstranjenja profesorke sa posla.


autor ne huska diskrtno vec otvoreno poziva na odgovonost

da smo u proslosti bili svsni sta i koliko kao gradjani mozemo da uradimo za sopstveno drustvo ne bi smo sada bili ovde gde smo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana