Društvo| Politika| Reč i slika

Srbija je ČUDO

Bojana Maljević RSS / 09.01.2008. u 19:23
CK
CK

Molim da mi neko otkrije čija je ova idiotska zamisao, 

sprovedena u najgluplje delo 2008. 
Doduše, godina je tek počela. 
Ima tu još svašta glupo da se desi.
Ali ova slika CK na božić... želim da znam kome je to palo na pamet :)
Srbija je čudo.

Atačmenti



Komentari (314)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Gorstak Gorstak 19:35 09.01.2008

A misliš

Na poslovni centar Ušće?
Pa dobro. Nije bitno kako se zove, a ja kolko znam mislim da je tu ruševinu kupila neka strana fondacija (izraelska - nisam siguran). Dakle - oni. Ta zgrada je privatno vlasništvo.
Možda je to neka markentiška fora tog fonda, a možda je neko od gradskih otaca predložio krstić.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 23:37 09.01.2008

Re: A misliš - Čudo..!!?

Kad se šćaše po zemlji Srbiji..
... u sred zime kad mu vreme nije ...






ivana23 ivana23 00:50 10.01.2008

Re: A misliš

Gorstak
Na poslovni centar Ušće?Pa dobro. Nije bitno kako se zove, a ja kolko znam mislim da je tu ruševinu kupila neka strana fondacija (izraelska - nisam siguran). Dakle - oni. Ta zgrada je privatno vlasništvo.Možda je to neka markentiška fora tog fonda, a možda je neko od gradskih otaca predložio krstić.

Na sajtu B92 pise - Fotografija poslovnog centra Ušće koji je postao prva investicija američke firme Merill Lynch na području bivše Jugoslavije
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:27 10.01.2008

Re: A misliš

ivana23
- Fotografija poslovnog centra Ušće koji je postao prva investicija američke firme Merill Lynch na području bivše Jugoslavije


sudeći po fotki, Merilica Linčica mora da je neka iz jesus camp-a?

al' i mi keanua za trku imamo! :)
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:44 10.01.2008

Re: A misliš

Na poslovni centar Ušće?
Pa dobro. Nije bitno kako se zove, a ja kolko znam mislim da je tu ruševinu kupila neka strana fondacija (izraelska - nisam siguran). Dakle - oni. Ta zgrada je privatno vlasništvo.
Možda je to neka markentiška fora tog fonda, a možda je neko od gradskih otaca predložio krstić


Gorštak,

ti si jedini makar pokušao da daš odgovor na moje pitanje. ČIJA je ovo ideja?
Btw, tek sada sam pročitala sve komentare i tvoji su me zacenjivali od smeha.
Ne samo tvoji, bilo je tu raznog trolovanja, ali duhovitog.
Svi ste me silno zabavili, iako ne dobih odgovor na pitanje ko je smislio ovaj kič...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:18 10.01.2008

Re: A misliš

Bojana Maljevic
Svi ste me silno zabavili, iako ne dobih odgovor na pitanje ko je smislio ovaj kič...

Verovatno niko ne zna, mislim da bi ti kao autor posta mogla to sama da saznas i da nas obavestis o tome
Gorstak Gorstak 13:17 10.01.2008

Re: A misliš

Bojana Maljević
Gorštak,

ti si jedini makar pokušao da daš odgovor na moje pitanje. ČIJA je ovo ideja?
Btw, tek sada sam pročitala sve komentare i tvoji su me zacenjivali od smeha.
Ne samo tvoji, bilo je tu raznog trolovanja, ali duhovitog.
Svi ste me silno zabavili, iako ne dobih odgovor na pitanje ko je smislio ovaj kič...


Poštovana Bojana,

Ja se isto sad vratih na blogovanje (još nisam pročitao sve komentare) i prijatno sam se obradovao na ovaj tvoj komentar da nema ljutiš. To pokazuje zdrav smisao za humor.
Meni je bilo krivo tj. malo neprijatno što si morala da odeš, a mi nastavili da se zavitlavamo. Brinuo sam se da nisam/smo prešli granicu pristojnosti.

Veliki plus od mene +

Pozdrav i pišemo se
petomilos petomilos 04:41 09.02.2008

Ko je da je

ko god da je uradio treba da zna da nije nista pametno uradio




<a href='http://users.teol.net/~faithb/Crazy%20Images,%20Pictures,%20Photo/Area%2051%20Alien.htm' target='_blank' class='crvenoNormal'>Area 51</a>
Galebar Galebar 19:45 09.01.2008

Au

Jel ovo još svjetli na zgradi?
blackbox blackbox 20:13 09.01.2008

Re: Novopečeni vernici

želim da znam kome je to palo na pamet

Ja mislim da je to osmislio neko ko je ranije sedeo u tom istom isli nekom drugom CK a sada je postao novopečeni
svetosavac koji koristi svaku priliku da to pokaže.Nose veće krstove nego prote, dakle "Što veći seljak krupniji krompir"
Isti takvi pucaju na Boi', slave slavu u restoranu itd, budale ne treba traiti , same se jave.
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:45 10.01.2008

Re: Au

Jel ovo još svjetli na zgradi?

Nemam pojma ali nadam se da ne.
AlexDunja AlexDunja 19:47 09.01.2008

a gle:))

sto se uklopio onaj dalekovod pozadi:))
k'o odjek:)
doktorka doktorka 19:50 09.01.2008

Re: a gle:))

AlexDunja
sto se uklopio onaj dalekovod pozadi:))
k'o odjek:)


sto se cudite, pa srbija je kvazisekularna drzava.
JJ Beba JJ Beba 19:53 09.01.2008

Re: a gle:))

sto se uklopio onaj dalekovod pozadi:))

direktna linija sa Bogom
:))
AlexDunja AlexDunja 20:08 09.01.2008

Re: a gle:))

direktna linija sa Bogom
:))

sudbinska ? ili kobna?
ume on i da se naljuti, i da bicem krene na trgovce...a?
JJ Beba JJ Beba 20:33 09.01.2008

Re: a gle:))

sudbinska ? ili kobna?

i sudbinska i kobna, vruća...Najvrućija...:)))
ivana23 ivana23 21:13 09.01.2008

Re: a gle:))

AlexDunja
sto se uklopio onaj dalekovod pozadi:))k'o odjek:)


2 krana AD. Grade jos jednu istu takvu zgradu.
AlexDunja AlexDunja 21:17 09.01.2008

Re: a gle:))

2 krana AD. Grade jos jednu istu takvu zgradu.

sta bih bez tebe i23:))
btw to je i moj broj:)))
ima nesto.
Coco Rosie Coco Rosie 15:20 10.01.2008

bozicne sms maksime

a da li su vam stizali oni "divni" , forwardovani sms-ovi za Bozic? prosle godine hit je bila cestitka Ratka Mladica i/ili Karadzica, ove godine potajno sam se nadala nekoj gde se zdusno ne da srpsko Kosovo i zaista, dobih takav sms...nisam znala da li da placem ili da se smejem...zato me i ovo na fotografiji ne cudi, bar ne previse...
JJ Beba JJ Beba 15:38 10.01.2008

Re: bozicne sms maksime

a da li su vam stizali oni "divni" , forwardovani sms-ovi za Bozic?

Eee Coco, ove godine mi dobili sem uobičajenog Mir božji Hristos se rodi, da nam bude sve berićetno itajrad i bonus od preporuke da se molimo Bogu za spas Kosova i da nam Putin poživi!!!!!!!
ahahhahahhahaha
Coco Rosie Coco Rosie 15:41 10.01.2008

Re: bozicne sms maksime

Da, da , Bebo! I ono da se Srbin nikad klanj'o nije :))) ahahahhahahahaahahhahahaha sve u stihu , rima malo zakazala ove godine, jer...kad bude plime , bice i rime, ahahahahahhahaha
AlexDunja AlexDunja 15:46 10.01.2008

Re: bozicne sms maksime

Coco Rosie
Da, da , Bebo! I ono da se Srbin nikad klanj'o nije :))) ahahahhahahahaahahhahahaha sve u stihu , rima malo zakazala ove godine, jer...kad bude plime , bice i rime, ahahahahahhahaha

nasla sam:))
Stari mi je đedo reko:
Kada budeš Badnjak sjeko,
Ka istoku okreni se,
Sa tri prsta prekrsti se,
Jer s' istoka sunce sija,
Na istok je i Rusija!

Badnjak sjeci,
Boga moli
I Srbiju majku voli!

Boga moli za Kosovo
I za zdravlje Putinovo.
Ne daj "gubi na torine"

SREĆAN BADNJAK MOJ SRBINE!!!!!
Gorstak Gorstak 15:51 10.01.2008

Re: bozicne sms maksime

a da li su vam stizali oni "divni" , forwardovani sms-ovi za Bozic?


A sad ozbiljno.
Da i ja nešto na ovom Postu prokomentarišem ozbiljno.
Negde sam čuo da je za ovu NG razmenjeno 2 miliona SMS poruka u Srbiji.
Jednostavnom računicom dolazi se do cifre od 4 miliona dinara koje su mobilni operateri inkasirali za 10 min.
Tu treba dodati i nekoliko stotina hiljada poziva da se čestita i odmah možemo da zapevamo (sa mobilnim operaterima) Pršti, pršti bela staza...
Sad, kad se odbije porez, troškovi, trtrtrt, ostane nekih 40.000,00 EUR samo od SMS-a, a verovatno još toliko od minuta. Malo li je na ovu skupoću. E, da, ide onda Božić, pa srpska Nova Godina, pa slave...
Dobro de, nisu to neke pare od kojih se ovima u mobilnim headquarterima vrti u glavi, ali za 10min to je dobar rezultat.
Zaključak: Oni fino zaposle nekog pesnika koji se napregne i smišlja te nebuloze, a onda masa nas se oduševi porukom i forwarduje je dalje. A parice padaju ko beli sneg. Svi srećni.
Ja sam dobio čestitku za Novu Godinu na arapskom i mnogo je blesavo. Priznajem.

JJ Beba JJ Beba 16:10 10.01.2008

Re: bozicne sms maksime

AD taj je :))))))))) a ja ga zabila duboko u potsvest
hahahhahha
AlexDunja AlexDunja 16:17 10.01.2008

Re: bozicne sms maksime

JJ Beba
AD taj je :))))))))) a ja ga zabila duboko u potsvest
hahahhahha

ma ja ne dobijam te poruke.
svi moji znaju da mrtvi pali kada bi se i u zezanju usudili:))
nasla sam na netu.:))
JJ Beba JJ Beba 16:48 10.01.2008

Re: bozicne sms maksime

za AD i Coco

Srećni praznici
)))))
zdravosrecno zdravosrecno 16:51 10.01.2008

Re: bozicne sms maksime

JJ Beba
a da li su vam stizali oni "divni" , forwardovani sms-ovi za Bozic?

Eee Coco, ove godine mi dobili sem uobičajenog Mir božji Hristos se rodi, da nam bude sve berićetno itajrad i bonus od preporuke da se molimo Bogu za spas Kosova i da nam Putin poživi!!!!!!!
ahahhahahhahaha



Па када је Црвена Банда потпуно преузела власт у Србији после веома успешног периода велеиздаје а због пљачке, као и пљачке.
Још нам је само Бог остао као нада, сада када нас је америчка титина црвена банда и видимо ових дана њихови титини пионирчићи као и црногорчићи (ћере и синчићи) комплетно опљачкали и без стида пљачкају и издају.

Боже Славимо те Нека је твоја Воља, Казна и Опрост.



AlexDunja AlexDunja 16:55 10.01.2008

Re: bozicne sms maksime

za AD i Coco

si ti posasavila?! a ?
da mi eksplodira komp?
k'o bombas samoubica?
)
JJ Beba JJ Beba 16:58 10.01.2008

Re: bozicne sms maksime

Боже Славимо те Нека је твоја Воља, Казна и Опрост.

Daćebog.

Milostiv je on
a i veliki šaljivdžija
JJ Beba JJ Beba 16:59 10.01.2008

Re: bozicne sms maksime

k'o bombas samoubica?
)

hahahhaha
da, pc talibani
Coco Rosie Coco Rosie 17:15 10.01.2008

Re: bozicne sms maksime

ma sto posto ima par bozicno slash uskrsnjih honoraraca u telecomu i/ili mobtelu koji smisljaju te divne srpske umotvorine.
Bebo :))))
Coco Rosie Coco Rosie 17:28 10.01.2008

Re: bozicne sms maksime

Coco Rosie
ma sto posto ima par bozicno slash uskrsnjih honoraraca u telecomu i/ili mobtelu koji smisljaju te divne srpske umotvorine.
Bebo :))))

...i plivaju goli po zaledjenoj Adi do krsta. ko prvi njemu devojka :)))
Tibor Jóna Tibor Jóna 19:56 09.01.2008

;)

veliki plus za Srbiju?
Kazezoze Kazezoze 19:59 09.01.2008

Re: ;)

Tibor Jóna
veliki plus za Srbiju?

aha, konceptualna umetnost))
AlexDunja AlexDunja 20:00 09.01.2008

Re: ;)

Tibor Jóna
veliki plus za Srbiju?

ne pise se tako plus na srpskom, tibore
Tibor Jóna Tibor Jóna 20:15 09.01.2008

Re: ;)

AlexDunja

ne pise se tako plus na srpskom, tibore


bocsanot!
budem se sledeci put bolje raspitao...
AlexDunja AlexDunja 20:24 09.01.2008

Re: ;)

bocsanot!

de, de:))
moja mnogodobra drugarica nije imala zivaca da me uci madzarski:))
(majke mi, nisam los djak , nego ni ona ne zna dobro:))
prevedi, pa necu vise da ti stavljam primedbe, obecavam:))
pufna pufna 21:08 09.01.2008

Re: ;)

veliki plus za Srbiju?

ma ne, razapeta Srbija.
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:47 10.01.2008

Re: ;)

aha, konceptualna umetnost))

:) Izuzetna instalacija.
Tibor Jóna Tibor Jóna 08:00 10.01.2008

Re: ;)

Bojana Maljević
aha, konceptualna umetnost)):) Izuzetna instalacija.


primeticete da gori 85 prozora... s obzirom da nam uzimaju 15% teritorije u do the math...


antioksidant antioksidant 19:59 09.01.2008

.

jananderson jananderson 20:39 09.01.2008

Re: .

antioksidant

Preporuka za ovaj komentar.
MilutinM MilutinM 20:00 09.01.2008

Krst

Ovo je barem jeftinije i kratkotrajnije od onih ikonografija koje trpe stanovnici Skoplja, Mostara, itd.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:10 09.01.2008

Re: Krst

MilutinM
Ovo je barem jeftinije i kratkotrajnije od onih ikonografija koje trpe stanovnici Skoplja, Mostara, itd.


misliš moš se ugasi!
šta ima da se poredimo stalno sa drugim kretenima.
grozno je i glupavo i tupavo i anticivilizacijski.
MilutinM MilutinM 21:33 09.01.2008

Re: Krst

Slažem se, u potpunosti.

Ali nisam mogao da odolim
nsarski nsarski 20:03 09.01.2008

Evo kako je Hanuka

oznacena u Tel Avivu:



Na slici je menorah, devetostruki svecnjak.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:08 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

nsarski
oznacena u Tel Avivu:



Na slici je menorah, devetostruki svecnjak.


pa znamo i šta sad?
jel tako treba i mi?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:10 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

pa znamo i šta sad?
jel tako treba i mi?

pa sto da ne, sta fali
nsarski nsarski 20:15 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

pa znamo i šta sad?

Pa nista.
jel tako treba i mi?

Stvar ukusa, o kojima se ne raspravlja:)

Poenta posta i naslova je da je Srbija CUDO (nevidjeno, pretpostavljam). Vidimo da nije.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:20 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

Stvar ukusa, o kojima se ne raspravlja:)


dobrog ukusa:)

angie angie 20:21 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

Vidimo da nije.


ne vidim ni ja- meni bilo veche chudo i strahota kda je ista zgrada bombardovana na pragu 21. veka
nsarski nsarski 20:25 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

dobrog ukusa:)

Ona primedba da "bode oci" onima koji nisu vernici/pravoslavci, well evo malo statistike Izraela:

Ethnic Makeup of Israel:
Jewish 75.79%
Israeli Arab 19.86%
Unaffiliated 4.35%
Tamo, dakle, oko 25% ne slavi Hanuku, pa im ne smeta.
Hanuka kao i Bozic je proslava svetlosti. Sto bi to nekom smetalo?
pufna pufna 21:13 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka


Ona primedba da "bode oci" onima koji nisu vernici/pravoslavci, well evo malo statistike Izraela:

Ethnic Makeup of Israel:
Jewish 75.79%
Israeli Arab 19.86%
Unaffiliated 4.35%
Tamo, dakle, oko 25% ne slavi Hanuku, pa im ne smeta.
Hanuka kao i Bozic je proslava svetlosti. Sto bi to nekom smetalo?


ne smeta meni sto se slavi bozic, nego sto je onaj konceptualni pokusaj u vidu krsta na zgradi CK!
uostalom, zasto smo razapeti za bozic?!
nsarski nsarski 21:38 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

nego sto je onaj konceptualni krst na zgradi KIC

I ja mislim da je kic, ali to je stvar ukusa.
U mojoj ulici, na primer, za Bozic imaju nekoliko prigodnih "nativity scenes" postavljenih napolju, a ima ih i po izlozima radnji. Nesto ovako:



uradjeno u originalnoj plastici. Po mom misljenju, kic nevidjen. Ali mi ne smeta. Lepo je da ljudi slave, stagod slavili.
Kad bih se zatekao u S. Arabiji bilo bi mi zanimljivo da vidim njihovu proslavu - ne "bode mi oci" vera kojoj ne pripadam.
ivana23 ivana23 22:05 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

angie
meni bilo veche chudo i strahota kada je ista zgrada bombardovana na pragu 21. veka



pufna pufna 22:11 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

ne bode ni meni oci vera kojoj ne pripadam... mislim da nije u tome rec ( barem kod moje reakcije)
vise mi smeta ta monumentalnost. srednjovekovno je napadna, sem sto je kic. i opet postavljam pitanje tog krsta za bozic, nonsens zar ne? raspece za bozic...
angie angie 22:19 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

mislim, krajnje sam emotivno negativna prema svemu shto je ta zgrada predstavljala, a l evo opet se najezim kad vidim tu sliku.
ja zivim tu nedaleko i tu noc sam spavala kod drugarice u blizini, jer je ceo utisak nocu bio lakshi kod nje u prizemlju, nego kod mene na visini, gde sve vreme chujesh brujanje aviona i vidish sve projektile i gde padaju.
I kada su bombe to veche zatresle zemlju- bilo je uzasno. I onda ujutro, zovem taksi, idem na posao, kao da je sve ok i prodjem pored ck, koji josh uvek gori, stakla prosuta po metalnoj konstrukciji, toranj pao i dimi se crno, tu su okolo neke sluzbe, a mi gradjani kao da je sve najnormalnije idemo na svoje dnevne zadatke- ludilo potpuno i onda dugo prolazim pored tog ogradjenog krsha, da me svaki put podseti na taj uzas.
josh uvek mi je to veci utisak od kich dzajnt krsta u lampicama.

daj Boze da je sve u redu i da zivimo normalno, pa nek gore lampice kakvog god hoce oblika, bash me briga i da slavim i poshtujem svachije praznike i to mi je ok-sve dok je energija pozitivna i podrazumeva dobro.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:07 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

angie
daj Boze da je sve u redu i da zivimo normalno, pa nek gore lampice kakvog god hoce oblika, bash me briga i da slavim i poshtujem svachije praznike i to mi je ok-sve dok je energija pozitivna i podrazumeva dobro.


Andjo, nisam odavno preporucio neki tvoj post... a sad sam morao
Kazezoze Kazezoze 23:16 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

Andjo, nisam odavno preporucio neki tvoj post... a sad sam morao

nisi nikad! ))
MilutinM MilutinM 23:21 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

daj Boze da je sve u redu i da zivimo normalno, pa nek gore lampice kakvog god hoce oblika, bash me briga i da slavim i poshtujem svachije praznike i to mi je ok-sve dok je energija pozitivna i podrazumeva dobro


Ovo je stvarno dobro rečeno. Imao bih ovde da trolujemo svoje iskustvo za rušenjem CK i onda penjanjem na ruševinu da napravim svoje najbolje fotografije Beograda, ali da to ostavim za drugo mesto. Da ne remetim ideju inicijatora bloga
angie angie 23:30 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

nisi nikad! ))


jbte kaz- sad cu josh da se zabrinem, ako vasa krene da me podrzava.
AlexDunja AlexDunja 23:34 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

jbte kaz- sad cu josh da se zabrinem, ako vasa krene da me podrzava.

a ja cu da te zezam:)))
Unfuckable Unfuckable 23:36 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

...da znaš da bi trebalo....... ; ))))
Manjinska većina ga veoma ...... "vrednuje".
angie angie 23:40 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

a ja cu da te zezam:)))


odo do klonje da se pogledam u ogedalo, mozda pochelo neshto da raste:)))
rade.mil rade.mil 23:40 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

Dobra fotografija !
Kazezoze Kazezoze 23:42 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

jbte kaz- sad cu josh da se zabrinem, ako vasa krene da me podrzava.

ja da sam na tvom mestu upalio bih onu crvenu alarm lampicu, onu kad neshto krene neplanirano))
angie angie 23:47 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

e kaz, najvishe mi se dopala konstrukcija, kao nisam te odavno pohvalio:))), ko da sam mala uchenica koja od velikog gurua cheka potvrdu toga shto radi, ko da je to neshto zeljno ochekivano i pozitivno, jao bre vaso, shta mi uradi, nemoj samo migrena da mi krene od pregleda gde sam pogreshila, vish da mi prete odricanjem preko novina.
AlexDunja AlexDunja 23:54 09.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

vish da mi prete odricanjem preko novina.

niko se tebe, draga, nece odreci:))
ali kada si vec postala vasina omiljena ucenica,
moras malko da trpis:)))
mi ti , zapravo, zavidimo:))))
angie angie 00:00 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

ne znam alex, pazi josh ispada kad prochitam malo bolje, da je toga bilo i ranije- mada mi kaz varijanta uverljivija:))), al bar nisam znala, a nije ni pukla bruka ovako javno, pa proshlo nekako lakshe.
Kazezoze Kazezoze 00:02 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

k'o shto reche peter murphy a strange kind of love ))
vaske "guru" ce sad verovatno okachiti charshav da bi obrazlozhio nenadan izliv iskrenosti ))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 00:08 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

Kazezoze
nisi nikad! ))


Hm ... ne mogu sad bas tacno da se setimmmmm :)))))) Ali mora biti da jesam ... bila je meni Andja oduvek simpaticna - jedina joj mana sto je mnogo podlozna uticaju loseg drustva:))))))))

ps. Ako me budete dalje zezali pocecu da hvalim i preporucujem i hvalim i Dunju i Kaz-a ... pa cete doci na los glas u odredjenim krugovima :))))))))))))
angie angie 00:14 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

Vaso, samo da ti kazem, da dotichno dvoje, sve sa mnom nisu u krugovima-nikakvaim, te u tom smislu greshish, al svidja mi se ideja da im klikcesh preporuke, chisto da mogu i ja njih da zezam, a i da pokazesh kako si shiroke ruke bre!:)))
AlexDunja AlexDunja 00:18 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

Ako me budete dalje zezali pocecu da hvalim i preporucujem i hvalim i Dunju i Kaz-a .

de ces vaso, da ti zapadne svaka preporuka,
pa posle da sanjas ruzne snove:)
nemoj, sebe radi:)))
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:04 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

nsarski
dobrog ukusa:)

Ona primedba da "bode oci" onima koji nisu vernici/pravoslavci, well evo malo statistike Izraela:

Ethnic Makeup of Israel:
Jewish 75.79%
Israeli Arab 19.86%
Unaffiliated 4.35%
Tamo, dakle, oko 25% ne slavi Hanuku, pa im ne smeta.
Hanuka kao i Bozic je proslava svetlosti. Sto bi to nekom smetalo?

Hmmmm, na osnovu cega si zakljucio, prijatelju, da Arapima ne smeta ova vrsta vizuelno napadnog isticanja verskih simbola judaizma? S obzirom na istorijat odnosa ova dva naroda koja dele tu teritoriju bez mnogo ljubavi (najblaze receno), sumnjam da bi bas na naslovnici izraelskih novina pisalo "Muftija XY protestvovao protiv menore, itd. isl." Malo je tesko proveriti tu tvrdnju "nikome ne smeta"... Vise mi deluje kao wishful thinking.
nsarski nsarski 01:24 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

na osnovu cega si zakljucio, prijatelju, da Arapima ne smeta ova vrsta vizuelno napadnog isticanja verskih simbola judaizma?

Pa, nikad nisam procitao ili video negde da su se bunili. To, naravno, nista ne dokazuje. Mozda im i smeta. U Njujorku se svake godine osvetli Empire State Building na slican nacin - ni tu nisam video neku pobunu, ili da se ljudi zale da im "bode oci", sto je prihvacen izraz ovde na blogu.
Ali, u principu, ja ne vidim niceg loseg da neka zajednica slavi svoje praznike kako nadje za shodno - i da, naravno, svi imaju pravo na svoju "festu". Romantika za jednog je pornografija za drugog, stara je izreka.
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:49 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

pa sto da ne, sta fali

Bojane Zdraviću, pa malo ukusa, za početak.
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:37 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

...meni bilo veche chudo i strahota kda je ista zgrada bombardovana na pragu 21. veka

Dobro, Angie, nemam ništa protiv trola ali to zaista nije tema. Pre svega, ovo nije strahota te ne razumem tvoje poređenje. Možemo da pričamo o svemu, svakako postoje i bitnije stvari u našim životima, uključujući i naša sećanja, ali kakve to veze ima sa ovim neukusom?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:09 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

AlexDunja
de ces vaso, da ti zapadne svaka preporuka,
pa posle da sanjas ruzne snove:)
nemoj, sebe radi:)))


Dunjo, ako te budem sanjao, bice to sigurno lepi snovi ... ja sam optimista po prirodi
Kraja Kraja 10:06 10.01.2008

Milica .............

......."umlatila" Dejana na svom blogu jer nije shvatio konceptualnost albanske zastave i grba na zgradi bivseg konzulata u Cetnju...........

pozdrav
Kraja Kraja 10:12 10.01.2008

Da iskoristim..............

Ivaninu sliku i apelujem, po ko zna koji put, da se nekome u gradu skrene paznja na Pobednika koji pada u desnu stranu. I na ovoj fotki se to lepo vidi. Svakako da sam vec poslao emajl Zavodu za zastitu spomenika, ali, kao sto to kod nas biva, niko se nije udostojio ni odgovora, niti je Pobednik zaustavljen u padu...........

Izvinjavam se za "upad" u temu...............
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:16 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

Kad bih se zatekao u S. Arabiji bilo bi mi zanimljivo da vidim njihovu proslavu - ne "bode mi oci" vera kojoj ne pripadam.

Ali ovde, ipak, nije reč o veri. Nego o kiču. Dakle, ogromnom neukusu koji se može tumačiti kao provokacija.
Ili kao glupost.
Ja sam odlučila da tumačim kao glupi kič. Otuda, ako mi nešto i bode oči to je onda kič a ne vera kojoj (ne)pripadam.
nsarski nsarski 13:44 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

Ali ovde, ipak, nije reč o veri. Nego o kiču.

I ja se slazem da je kic - to sam na nekoliko mesta ponovio i ilustrovao.
S druge strane, cela proslava Bozica i Nove godine, barem kako se to u svetu radi, je takodje prilican kiceraj po mom misljenju. Zabava za narod i ne moze da bude neki high-brow event.
U originalnom postu se nigde ne pominje rec "kic", vec "cudo" - mozda je to ljude (mene ukljucujuci) povuklo u "pogresnom" pravcu. Svejedno, ljudi su imali priliku da malo razmisle o celoj postavci, i to samo moze da bude dobro:)
Ja sam tekst preporucio.
antioksidant antioksidant 14:15 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

ljudi su imali priliku da malo razmisle o celoj postavci

ne postavci.
instalaciji
nsarski nsarski 14:33 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

ne postavci.
instalaciji

Hehe, mene instalacija vise asocira na struju, vodu i slicne utilities. Ali, moze. Ko voli.
ugly ugly 14:44 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

Ona primedba da "bode oci" onima koji nisu vernici/pravoslavci, well evo malo statistike Izraela:

Razborito.

Mi Srbi smo valjda jedini narod koji sere po sopstvenoj veri i vazdan se pravi pametan. Zato nam ovako ide. Bilo bi dobro da se bar u necemu ugledamo na Jevreje (zajednistvo, solidarnost, pomozi bliznjem svom). Postovanje tradicije i vere bez religioznog fanatizma i kleriko-fasizma. Moze, samo treba imati malo mozga.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:31 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka


Bojane Zdraviću, pa malo ukusa, za početak.

Bojana Maljevic, ja se izvinjavam, ali meni se krst mnogo svidja i ne smatram da je kiceraj uopste. Po mom ukusu je skroz ok, po tvom je kic - ok, ne mozemo imati iste ukuse, slozices se nadam se:))
mariopan mariopan 18:00 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

nsarski
nego sto je onaj konceptualni krst na zgradi KIC

I ja mislim da je kic, ali to je stvar ukusa.
U mojoj ulici, na primer, za Bozic imaju nekoliko prigodnih "nativity scenes" postavljenih napolju, a ima ih i po izlozima radnji. Nesto ovako:



uradjeno u originalnoj plastici. Po mom misljenju, kic nevidjen. Ali mi ne smeta. Lepo je da ljudi slave, stagod slavili.
Kad bih se zatekao u S. Arabiji bilo bi mi zanimljivo da vidim njihovu proslavu - ne "bode mi oci" vera kojoj ne pripadam.

Pa ti ga bas ubode u sridu ))) Dakle ovo predavanje o ukusu i neukusu bio je slagvort za ..? Vidim ja za sta samo proveravam dal se to meni samo cini ? Nema da omane , ili se krstimo nepravilno , ili smo seljaci pa okacili krstacu svetlecu ko da je to svetionik , ovde vec i razapinju ...aman ljudi polako , razapinjanje ide POSLE ...pozurili ste.)))

Poslednja nekultura je da se komentarise necija vera , koja god bila i koliko god da je slave sa ukusom ili bez...to je slobodna volja svakog coveka. Ako vam smeta ...ne gledajte , ili jos bolje - prekrstite se ))))
nsarski nsarski 21:53 10.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

Poslednja nekultura je da se komentarise necija vera , koja god bila i koliko god da je slave sa ukusom ili bez.

Mariopan, rekao bih da, spolja gledano, nema pateticnije stvari nego kad neko iskazuje ljubav i zanos prema svojoj otadzbini, veri ili voljenoj osobi, a bogami i omiljenom sportskom timu. Tja, takva je ljudska priroda.
mariopan mariopan 13:32 11.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

nsarski
Poslednja nekultura je da se komentarise necija vera , koja god bila i koliko god da je slave sa ukusom ili bez.

Mariopan, rekao bih da, spolja gledano, nema pateticnije stvari nego kad neko iskazuje ljubav i zanos prema svojoj otadzbini, veri ili voljenoj osobi, a bogami i omiljenom sportskom timu. Tja, takva je ljudska priroda.

znam , nisam mislila na tebe jer se upravo slazem sa tim sto si ti i napisao...imam osecaj ( sve iz iskustva sa ovih blogova ) dda je tema pokrenuta zbog neukusa iskoriscena za pljuvanje po nama..a kako ko slavi svoje praznike ja ne bih uopste komentarisala...svakome dajem pravo i da se kiti i da ne kiti , da istice i da ne istice neke simbole ...sve dok su ljudi veseli i u miru slave te svoje praznike mislim da nikoga ne treba dirati. Svega toga ima na celom svetu a opet smo mi najgori?

Eno nas uporedili i sa KKK... zar to nije preterivanje takodje ali u drugom smeru? Pokazase nam da i oni imaju konja za trku sa onim sta kritikuju.

Pozdrav )))
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:34 11.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

Kada su klanovci marsirali ulicama gradova americkog juga, bilo je onih koji su cutali, a boga mi i onih koji su se bunili. Ne vidim da se kod nas narod masovno dize protiv ideja koje stoje iza razno-raznih simbola. Ovaj erektovan krst je samo jos jedna od provokacija i nista vise. Vise nije ni vazno ko ga je digao i kome se sve dize i spusta. Vazno jje da je podignuto i da bode oci.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:30 11.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka


Jelena Pavlovic
Kada su klanovci marsirali ulicama gradova americkog juga, bilo je onih koji su cutali, a boga mi i onih koji su se bunili. Ne vidim da se kod nas narod masovno dize protiv ideja koje stoje iza razno-raznih simbola. Ovaj erektovan krst je samo jos jedna od provokacija i nista vise. Vise nije ni vazno ko ga je digao i kome se sve dize i spusta. Vazno jje da je podignuto i da bode oci.

Analogija je potpuno besmislena - u Srbiji nema crnaca, rasizma niti rasista. Ovde se radi se o Bozicnoj dekoraciji. Ja se zaista izvinjavam, ali gledajuci opusteno sa strane, izgleda mi da su mnogi u nekakvoj predizbornoj histeriji i da ne rasudjuju racionalno. Smeta mi ovakva atmosfera, zato necu komentarisati vise dok ne prodju izbori.

Pozdrav svima i puno srece na izborima:)))
mariopan mariopan 15:46 12.01.2008

Re: Evo kako je Hanuka

Jelena Pavlović
Kada su klanovci marsirali ulicama gradova americkog juga, bilo je onih koji su cutali, a boga mi i onih koji su se bunili. Ne vidim da se kod nas narod masovno dize protiv ideja koje stoje iza razno-raznih simbola. Ovaj erektovan krst je samo jos jedna od provokacija i nista vise. Vise nije ni vazno ko ga je digao i kome se sve dize i spusta. Vazno jje da je podignuto i da bode oci.

Jelena pa nema masovnop zato sto toga MASOVNO i nema u Srbiji. Odgovor je u tome. Kada bi KKK imao nekakav masovni odziv u Srbiji ja verujem da bi i OTPOR tom pokretu bio MASOVAN . Vi preterujete , nitit je to masovno ( dakako ima ga i treba svim snagama ici protiv , jednostavno to je uzasno ) ali nema ga u toj meri kako vi to ovde prokaziujete i jos se cudite sto nema masovnog otpora tom fasizmu , odgovor je taj .
niki m niki m 20:13 09.01.2008

svašta glupo?!!!

A, sta je glupo u ovome? U cemu je problem? U celom svetu se kuce i zgrade ukrasavaju za Bozic.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:18 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

niki m
A, sta je glupo u ovome? U cemu je problem? .



glupo je što je ovaj krst celu noć bode oči i onima koji nisu vernici, da ne kažem da nisu pravoslavci.
i u tome je problem što je to zloupotreba verskih simbola.

U celom svetu se kuce i zgrade ukrasavaju za Bozic

ovako se ukrašavaju?
pokaži?
doktorka doktorka 20:19 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

niki m
A, sta je glupo u ovome? U cemu je problem? U celom svetu se kuce i zgrade ukrasavaju za Bozic.

ovo je ukras?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:22 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!



Ameri svuda isticu boje svoje zastave. Mene simboli nerviraju.
doktorka doktorka 20:22 09.01.2008

hahah,

ali na zgradi CK. koje sujeverje. paganizam .
angie angie 20:25 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

eno pokazao sharski, ja neumem da kachim slike, a istina je-da je neukusno jeste, al shta ima da bode ochi onima koji nisu vernici ili nisu pravoslavcu, pa oni i ne slave, a kache neke svoje druge simbole kada slave ono shto oni poshtuju, kakve sad to veze ima.
niki m niki m 20:26 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

ovo je ukras?

Naravno da jeste. I meni i jos stotinama miliona ljudi na planeti. Zao mi je sto bi vi u Evropu sa idejama Tita, Staljina i Lenjina.
Gorstak Gorstak 20:28 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

glupo je što je ovaj krst celu noć bode oči i onima koji nisu vernici, da ne kažem da nisu pravoslavci.
i u tome je problem što je to zloupotreba verskih simbola.


Ja mislim da je ovaj krst okrenut ka Novom Beogradu što je, priznaćete, veoma bitno.
Mislim da krst cilja na buvljak, a svi mi dobro znamo da su tamo najveći nevernici u sistem, crkvu, državu...
A možda je okrenut ka Zemunu? E onda je to vulgarna provokacija susednog grada.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana