Društvo| Politika| Reč i slika

Srbija je ČUDO

Bojana Maljević RSS / 09.01.2008. u 19:23
CK
CK

Molim da mi neko otkrije čija je ova idiotska zamisao, 

sprovedena u najgluplje delo 2008. 
Doduše, godina je tek počela. 
Ima tu još svašta glupo da se desi.
Ali ova slika CK na božić... želim da znam kome je to palo na pamet :)
Srbija je čudo.

Atačmenti



Komentari (314)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 20:38 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

a kache neke svoje druge simbole kada slave ono shto oni poshtuju, kakve sad to veze ima.

kada i gde su, na tako vidljivim mestima i u tako impozantnoj veličini bili okačeni simboli nekih drugih religija o njihovim praznicima? Ja tako nešto nisam nikada videla.
angie angie 20:44 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

a bilbordi sa svim onim glupostima???:))))
mozda u Srbiji ovi drugachije orjentisani nemaju "prostora", al svuda u svetu kache svi i jednako su dosadni u isterivanju svojih prava za to, iako je vera npr, svachija lichna stvar- ovaj krst je samo deo isto takvog nemanja mere i neukusa u nechemu shto se obelezava sasvim drugachije i nishta drugo, chudo svakako ne, samo neukus.
doktorka doktorka 21:08 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

niki m
ovo je ukras?
Naravno da jeste. I meni i jos stotinama miliona ljudi na planeti. Zao mi je sto bi vi u Evropu sa idejama Tita, Staljina i Lenjina.

haha, staljin je kacio petokraku , ovi krst . ima slicnosti , a ?
ivana23 ivana23 21:16 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Exitus Letalis

niki mA, sta je glupo u ovome? U cemu je problem? . glupo je što je ovaj krst celu noć bode oči i onima koji nisu vernici, da ne kažem da nisu pravoslavci.i u tome je problem što je to zloupotreba verskih simbola.
U celom svetu se kuce i zgrade ukrasavaju za Bozicovako se ukrašavaju?pokaži?

Za Ramadan je u NY zeleno svetleo Empire State Building. Neko je, secam se, ovde okacio sliku na blogu.
pidola pidola 21:27 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!


Naravno da jeste. I meni i jos stotinama miliona ljudi na planeti.

pa naravno da nije.
mozda je tebi ukras,al ostalim,stotinama miliona ljudi,verujem da krst nije ukras.

zivesmo mi i u periodu,kada se na lancu zlatnom,nosio krst zlatan,
valjda ko je imao veci krst,bio i veci vernik.
ili su na krst samo gledali kao na ukras?
ivana23 ivana23 21:35 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

ivana23

Exitus Letalisniki mA, sta je glupo u ovome? U cemu je problem? . glupo je što je ovaj krst celu noć bode oči i onima koji nisu vernici, da ne kažem da nisu pravoslavci.i u tome je problem što je to zloupotreba verskih simbola.U celom svetu se kuce i zgrade ukrasavaju za Bozicovako se ukrašavaju?pokaži?
Za Ramadan je u NY zeleno svetleo Empire State Building. Neko je, secam se, ovde okacio sliku na blogu.


http://blogs.newamericamedia.org/photo-of-the-day/827/empire-state-building-goes-green-for-muslim-holiday
angie angie 21:39 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

"Za Ramadan je u NY zeleno svetleo Empire State Building. Neko je, secam se, ovde okacio sliku na blogu."

da oni su najorganizovaniji u zemljama gde su se iselili i najagresivniji da te drzave usvoje slavljenje svega shto je njima vazno, da se objavi u javnim glasilima, u shkolama u ofisima, da sve shljashti i svi poshtuju.
Unfuckable Unfuckable 21:54 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

...malo je kitscheritza taj krst....mislim - podseća jako na Božić u Srbiji 1991-99 special edition - ili : kako - to - mali, - na - brzinu - presvučeni - komunjara - zamišlja.....

S druge strane - to već negde rekoh, povodom pljuvačine po Noletu Đokoviću The Troprstom - leba mi, postaću, zbog takvih, ultra-extra-sega-mega-pravoslavni "patriota" - pošto ponovo vidim komentare da "krst provocira osećanja onih koji nisu tog opredeljenja" i sličan krep....
Po toj logici - aj da skinemo i sa Hrama Svetog Save krstaču. Zlatna, jbt - može i sirotinju da provocira ?
Ček, ček....i na grbu Srbijice ima ponešto što podseća na krstaču.....hm ? Ok, menjamo grb - predlažem neku umetničku varijantu Zemlje Neizlazećeg Sunca. - ili Zemlje Večitog Samobičevanja...ili Zemlju Većinskih Manjina ......Molim Kviriju da baci(e) par predloga u Photoshopu, pa da izglasamo. Manjinski
I ta sva svinjetina ovih dana što projuri kroz izmučene utrobe naciona.... - malo sve to provocira neke druge, koji svinju ne jedu... - ok, ukinuti svinjetinu - dogovoreno. Jedite korenje & ovce (ko navata)
Pušenje takođe ukinuti svuda , da se onih 0,4% nepušača u Srbiji ne oseća povređeno.
Većinu kao princip - logično sledi - ukinuti.
Sve dok ne pobede "naši"
AlexDunja AlexDunja 21:56 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Jedite korenje & ovce

skupa zvunom:)))
Gorstak Gorstak 22:07 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Unfuckable
Po toj logici - aj da skinemo i sa Hrama Svetog Save krstaču

Nemojmo ići preko reda. Na ovoj lepoj slici se ne vidi Saborna crkva, ali je ona tu. Odmah iza starog CK-a. Čeka i provocira.

Unfuckable
ovce (ko navata)


Jel ovo sad iz crkveno-porno Post prešao u političke vode? Da li je ovo savatavanje ovaca vezano za izjavu g-dina Mg. Ministra da mu je neki novinar (mislim B92 baš) zlostavljao živinu, a posebno ovce? Onako nastrano. Uf jedva vratih Post na porno.
Treba se držati teme. Dakle - Pahomije i da li ste čuli?
niki m niki m 22:09 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

zivesmo mi i u periodu,kada se na lancu zlatnom,nosio krst zlatan,
valjda ko je imao veci krst,bio i veci vernik.
ili su na krst samo gledali kao na ukras?

Dobro, zivesmo i sta onda.. Odakle vam tako snazna potreba da bas sve banalizujete? Sa ovakvim komentarima o krstu na zgradi bivseg CK postajete slicni tim nosiocima zlatnih krstova.
ivana23 ivana23 22:11 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Gorstak

UnfuckablePo toj logici - aj da skinemo i sa Hrama Svetog Save krstačuNemojmo ići preko reda. Na ovoj lepoj slici se ne vidi Saborna crkva, ali je ona tu. Odmah iza starog CK-a. Čeka i provocira.


Zaboravio si Patrijarsiju, odmah preko puta Saborne crkve!?
Gorstak Gorstak 22:17 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Zaboravio si Patrijarsiju, odmah preko puta Saborne crkve!?

Da znaš i da nisam. Gledam, nema mesta čovek gde auto da parkira, a ova Patrijaršija se baš isprečila.
Kako bi tu lepo seo jedan šoping mol (Delta City A Što Da Ne Trolujem) sa velikom garažom.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:19 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

pidola

Naravno da jeste. I meni i jos stotinama miliona ljudi na planeti.

pa naravno da nije.
mozda je tebi ukras,al ostalim,stotinama miliona ljudi,verujem da krst nije ukras.

zivesmo mi i u periodu,kada se na lancu zlatnom,nosio krst zlatan,
valjda ko je imao veci krst,bio i veci vernik.
ili su na krst samo gledali kao na ukras?



рођен у америку срце у србију

Unfuckable Unfuckable 22:20 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Zaboravio si Patrijarsiju, odmah preko puta Saborne crkve!?
...nisam.
Al Hram je... Hram....najdalje se vidi - pa mož da vređa vaskoliku manjinu izdaleka. To je verovatno i bila ideja ove podle provokacije na CK - da se izazove žestoka reakcija goloruke ali zato uvređene manjine, eda bi policija imala razlog da reaguje i izvrši opravdani genocid na manjinom - kao i toliko puta do sada, uostalom...(doduše, do sada su odrađivali i većinu , od srca, koliko se sećam....ali REKLI SMO - ukidamo većinu !)
Nema tu govora o kitsch - sloochajnostee priučenog marketing menaĐera, što više vreme odmiče, sve jasnije vidim golu zaveru.
Unfuckable Unfuckable 22:22 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

...a, da - najvažnije : ukinuti Pravoslavlje.
Uredbom bi bilo najelegantnije. Neka se zove, recimo "Uredba o vraćanju dostojanstva Jehovinim svedocima, Mormonima & Others"
Gorstak Gorstak 22:25 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Nema tu govora o kitsch - sloochajnostee priučenog marketing menaĐera, što više vreme odmiče, sve jasnije vidim golu zaveru.


Eno dole se prijavio/la taj menađer- Neka Mala Ramona. Lepo se izvinila svima.
Nego mene kopka da nije, možda muslimanka po veroispovesti. Velika je šansa da je htela Izraelcima da se osveti za Palestinu.
Unfuckable Unfuckable 22:25 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Kako bi tu lepo seo jedan šoping mol (Delta City A Što Da Ne Trolujem) sa velikom garažom.


Ne može. I Delta forces su većina.
Ali može, recimo, Savetovalište za Eskime na Balkanu.
Baš bi čučnulo
ivana23 ivana23 22:26 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Unfuckable
što više vreme odmiče, sve jasnije vidim golu zaveru.


ili
shure shure 22:27 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Pušenje takođe ukinuti svuda , da se onih 0,4% nepušača u Srbiji ne oseća povređeno.

Znao sam da sam manjina,al' zar bas tolika??
AlexDunja AlexDunja 22:27 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

ivana23
Unfuckable
što više vreme odmiče, sve jasnije vidim golu zaveru.


ili

a mosad???
Gorstak Gorstak 22:30 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Ne može. I Delta forces su većina.


Potpuno si u pravu Druže Stari. Ja sam kriv i zato odoh da klečim na kukuruzu.
Samo da pitam da li će to savetovalište imati parking. Mislim, radim tu blizu pa mi nezgodno...
ivana23 ivana23 22:32 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

AlexDunja

ivana23

Unfuckablešto više vreme odmiče, sve jasnije vidim golu zaveru. ili a mosad???


Valjda je ovo, nista ne razumem

Unfuckable Unfuckable 22:37 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

ne može na kukuruzu.
Većina.
Na lotosovom cveću izmešanom sa piljevinom hrastova iz bosutskih šuma. To može.
Neće biti parking.
Eskimi ne voze, to je bar svima poznato.
Ukinuti zbog toga i saobraćaj , barem u okolnim ulicama. Zalediti trotoare, gradski budžet donira ili stanovništvo : 1% od plate.
Ma šta jedan - 3% !
Šta me briga za tvoj komfor, ako će neko da se oseća nekomforno.
Mala Ramona Mala Ramona 22:40 09.01.2008

menadžeri

undefined
Gorstak
Nema tu govora o kitsch - sloochajnostee priučenog marketing menaĐera, što više vreme odmiče, sve jasnije vidim golu zaveru.Eno dole se prijavio/la taj menađer- Neka Mala Ramona. Lepo se izvinila svima.Nego mene kopka da nije, možda muslimanka po veroispovesti. Velika je šansa da je htela Izraelcima da se osveti za Palestinu.


Marketing menadžeri nemaju ni vere ni nacionalnosti.
AlexDunja AlexDunja 22:42 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

ivana23
AlexDunja

ivana23

Unfuckablešto više vreme odmiče, sve jasnije vidim golu zaveru. ili a mosad???


Valjda je ovo, nista ne razumem


ni ja:)) 'de je onaj srdjan da prevodi kad treba?!
a i na ove smo zaboravili:))
Unfuckable Unfuckable 22:44 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Mala Ramona
Marketing menadžeri nemaju ni vere ni nacionalnosti.



....a mnogi ni POJMA...ako smem da primetim....
ivana23 ivana23 22:47 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

AlexDunja

ivana23

AlexDunjaivana23Unfuckablešto više vreme odmiče, sve jasnije vidim golu zaveru. ili a mosad???Valjda je ovo, nista ne razumemni ja:)) 'de je onaj srdjan da prevodi kad treba?!a i na ove smo zaboravili:))


Vala i na ove

Mala Ramona Mala Ramona 22:52 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Unfuckable

Mala RamonaMarketing menadžeri nemaju ni vere ni nacionalnosti.
....a mnogi ni POJMA...ako smem da primetim....


Al svi "kupiše" moju ideju. Šteta BONUX mi je nudio skoro isto para, al bi mogo da stoji CELE godine-))
Gorstak Gorstak 22:54 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Zalediti trotoare


Comarade Commandante,
Vala svaka ti je ... ih. Ovo sa trotoarima rešeno. Čik da neko ne polomi nogu.

Nego, ja nešto okrećem prsten ko onaj čuveni Ljubiša (zaboravih mu prezime) i javlja mi se da će da budemo banovani sa ovog Posta sto Posto.
Domaćica otišla da sprema prženice, a mi se upustili u trolovanje najstrašnije. Polako prelazimo u većinu što nam nije bila namera. Ua većina!!!
Ja ću ovom prilikom, šmrc, šmrc, sam da se banujem i neću se više javljati. Pitam se u sebi da li je samobanovanje na Blogu dozvoljeno kanonom i da li ću ići u Raj. Nema veze.
Drugarski pozdrav svima, a pogotovo domaćici Posta.
Z D R A V O,
ZDRAVO, ZDRAVO, ZDRAVO!!!
Unfuckable Unfuckable 22:57 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

pa može i ovo da stoji cele godine, što se mene lično tiče.
Al neće baš ništa da pomogne pametnjakovićima koji su otelotvorili ovu ingenioznu zamisao

p.s. - ne može Bonux. Uvredila bi manjinu koja veš pere na potoku, domaćim sapunom.
Razmišljaj malo, ybt ; )))))

p.s.2 : @ gorštak : neće valjda domaćica da se naljuti, a mislim i da nije troll - nego da smo u sred srede teme - ako sam ja dobro shvatio - mogla bi se nazvati i "Neprolazna gloopost"
Jedino da reaguje ako broj komentatora koji su na isti način skapirali temu postane većina.
Onda - postupiti po "Uredbi o postupanju sa većinom "....( ima onaj jedan član : "Ukinuti je" )
ivana23 ivana23 22:58 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Gorstak
.Nego, ja nešto okrećem prsten ko onaj čuveni Ljubiša (zaboravih mu prezime) i javlja mi se da će da budemo banovani sa ovog Posta sto Posto.Domaćica otišla da sprema prženice, a mi se upustili u trolovanje najstrašnije. Polako prelazimo u većinu što nam nije bila namera. Ua većina!!!Ja ću ovom prilikom, šmrc, šmrc, sam da se banujem i neću se više javljati. Pitam se u sebi da li je samobanovanje na Blogu dozvoljeno kanonom i da li ću ići u Raj. Nema veze. Drugarski pozdrav svima, a pogotovo domaćici Posta.Z D R A V O, ZDRAVO, ZDRAVO, ZDRAVO!!!

Trgovcevic!
nsarski nsarski 23:03 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Trgovcevic!

Onaj buljavi???!!! (Nije cudio da mu se javlja...)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:17 09.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Exitus Letalis
glupo je što je ovaj krst celu noć bode oči i onima koji nisu vernici, da ne kažem da nisu pravoslavci.


To "bode" oci samo onim ostrascenim i netolerantnim ... sto bi meni bolo oci verski simboli ogromne vecine gradjana ako se nalazim u Izraelu, Istanbulu ili Rio de Zaneiru? Ili razni simobli raznih vera u mesovitim sredinama? I u slucaju da je neko ateista ...

Pa religija je neizostavni deo ljudske civilizacije. Takvi simnboli su bili nedopustivi samo u komunisticim rezimima gde veru zamenila ideologija i vera/obozavanje vodje ... pa su onda posvuda bile ogromne zvezde, biste, slike ili ime vodje ...

ps. nije da se meni posebno svidja ovaj ogormni simbol ... niti bih ga ja stavio tamo na zgradu. Ali da je to neko "cudo", da mi "bode oci" ... to vec tesko mogu da razumem. Osim da su ljudi kod nas odrasli u socijalizmu pa su nenavikli na tako nesto ...
dragan7557 dragan7557 00:42 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

zlostavljao živinu, a posebno ovce?


Valjda marvu = stoku. Živina su kokoši i sl.
zoricag zoricag 01:13 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

A, sta je glupo u ovome? U cemu je problem?


Glupo je sto veru i verska obelezja najvise skrnave oni koji misle da velicinom, nadmetanjem u velicini, iskazuju velicinu svoje vere. I glupo je sto crkvena elita to dozvoljava, a nekad i podstice.
Gorstak Gorstak 01:25 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

dragan7557
zlostavljao živinu, a posebno ovce?Valjda marvu = stoku. Živina su kokoši i sl.

Dragane, mnogo hvala na konstruktivnoj kritici.
Mislim da sam mogao da dovedem u nedoumicu ko je koga zlostavljao svojim nepreciznim izražavanjem. Šta zna gradsko dete - razlika između repate i bezrepate stoke. Ili rogate vs pernate itd.
JJ Beba JJ Beba 01:34 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Glupo je sto veru i verska obelezja najvise skrnave oni koji misle da velicinom, nadmetanjem u velicini, iskazuju velicinu svoje vere.

istina.
kao što se oni bez sluha najviše deru i svojim groznim pevanjem narušavju sklad, tako je i i onima sa najmanje vere potrebno najveće dokazivanje drugima.
Ovakvo prikazivanje i pokazivanje vere smtaram istim kao "vrćenje" brojanice na javnnim mestima. Upadljivo igranje ,poigravanje i kobajagi molitvu brojanicom na javnim kanon smtara gestom gordosti i nepoštovanja molitve.
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:51 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

A, sta je glupo u ovome? U cemu je problem? U celom svetu se kuce i zgrade ukrasavaju za Bozic.

Ovako???
Niki, daj molim te... mnogo je bezveze ovo smatrati ukrasom.
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:53 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Ja mislim da je ovaj krst okrenut ka Novom Beogradu što je, priznaćete, veoma bitno.
Mislim da krst cilja na buvljak, a svi mi dobro znamo da su tamo najveći nevernici u sistem, crkvu, državu...
A možda je okrenut ka Zemunu? E onda je to vulgarna provokacija susednog grada.

:)))
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:59 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

p.s.2 : @ gorštak : neće valjda domaćica da se naljuti, a mislim i da nije troll - nego da smo u sred srede teme - ako sam ja dobro shvatio - mogla bi se nazvati i "Neprolazna gloopost"
Jedino da reaguje ako broj komentatora koji su na isti način skapirali temu postane većina.
Onda - postupiti po "Uredbi o postupanju sa većinom "....( ima onaj jedan član : "Ukinuti je" )

:) ma samo vi trolujte. Povod za blog je ionako glup sam po sebi :)
Ako ipak saznate čija je zamisao bila ovo "ukrašavanje", obavezno mi javite...
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:07 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

To "bode" oci samo onim ostrascenim i netolerantnim ... sto bi meni bolo oci verski simboli ogromne vecine gradjana ako se nalazim u Izraelu, Istanbulu ili Rio de Zaneiru? Ili razni simobli raznih vera u mesovitim sredinama?

Ma ne bode mi oči, samo je mnogo glupo. I nemam nameru da budem tolerantna na gluposti. Bez obzira da li su u pitanju verski simboli ili nešto drugo.
Takvi simnboli su bili nedopustivi samo u komunisticim rezimima gde veru zamenila ideologija i vera/obozavanje vodje ... pa su onda posvuda bile ogromne zvezde, biste, slike ili ime vodje ...

Ne delim tvoje mišljenje. Čak mislim sasvim suprotno: ovakve idiotarije se dogadjaju najpre u zemljama koje jesu bile pod komunističkim režimima, gde je ideologiju zamenila vera. Vera, koja se dokazuje time ko nosi veći krst oko vrata. Ili na CK :)
Osim da su ljudi kod nas odrasli u socijalizmu pa su nenavikli na tako nesto ...

Hoćeš da kažeš da sam ja odrastala u socijalizmu pa zato ovo smatram kičem?
Na krivom si putu.
irvas irvas 04:24 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Virtuelni Vasilije

ps. nije da se meni posebno svidja ovaj ogormni simbol ... niti bih ga ja stavio tamo na zgradu. Ali da je to neko "cudo", da mi "bode oci" ... to vec tesko mogu da razumem. Osim da su ljudi kod nas odrasli u socijalizmu pa su nenavikli na tako nesto ...

vasilije, jel ima kod tebe u nemackoj dzinovski krst na soliteru?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:30 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

irvas
vasilije, jel ima kod tebe u nemackoj dzinovski krst na soliteru?


Nisam video ali ne verujem da bi se desio neki skandal ako bi neko stavio ... I ima recimo bezbroj dzinovskih okicenih jelki ... Ali za razliku od nas gde se to povezuje sa novom godinom, ovde je to u sustini VERSKI SIMBOL (ono sto je za nas badnjak) - kiti se na badnji dan i zove se "Christbaum" (Hristovo drvo)... Mada ga naravno kite svi, kao sto i Bozic slave prakticno svi - nisu ni ateisti ovde toliko gadljivi na sve sto ima veze za verom i crkvom kao kod nas posto je to sve deo tradicje, kulture i civilizacije (valjda ih niko u skoli nije ucio da su vera i crkva "klasni neprijatelji i opijum za narod"...

I ima na zidu ucionice u skolama dzinovsko Hristovo raspece (a ima ih naravno i na mnogim drugim mestima ... ko bi se normalan bunio protiv toga? ... jedino postoje diskusije i sudjenja za ovo u skolama). I ima crkveni porez obavezan za vernike (skoro sve ... za ortodoksne ne). Ako si recimo katolik onda ne mozes samo da kazes necu da placam. Ne, moras da odes u crkvu i da zatrazis ispisnicu pa da je prilozis u odeljenje za obracun plata. A ispisnica iz crkve naravno podrazumeva da ne mozes da se vencas u njoj ... ili da krstis dete ...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:40 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Bojana Maljević
Ma ne bode mi oči, samo je mnogo glupo. I nemam nameru da budem tolerantna na gluposti. Bez obzira da li su u pitanju verski simboli ili nešto drugo.


Ma nemoj tako Bojana ti si bar jedna od najtolerantnijih i najrazumnijih blogerki ... tolerancije nikad suvise. Nije moj komentar ni bio namenjen pretezno tebi nego ovim napaljenim i ostrascenim Inace se velikim delom slazem sa tobom ... i naravno da se kod nas (pre)cesto preteruje u nekim/ovim stvarima - kao da se zeli nadoknadjivanje "propustenog" ...

Ako upotrebis odredjenu silu pa pokrenes klatno na jednu stranu, pa te sile vise nema onda se ono vrati u pocetni polozaj pa ode u drugu krajnost ... Pa tako vise puta dok se ne smiri ponovo u prirodnom ravnoteznom polozaju. Mi tolerantni znamo da je to zakon prirode ... a ovi drugi bi stalno primenjivali silu ...

pozz
Bojana Maljević Bojana Maljević 12:27 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Ako upotrebis odredjenu silu pa pokrenes klatno na jednu stranu, pa te sile vise nema onda se ono vrati u pocetni polozaj pa ode u drugu krajnost ... Pa tako vise puta dok se ne smiri ponovo u prirodnom ravnoteznom polozaju. Mi tolerantni znamo da je to zakon prirode ... a ovi drugi bi stalno primenjivali silu ..

Slažem se, ali ne smatram SILOM moje PRIMEĆIVANJE gluposti.
Takodje ne smatram da je netolerantno kada kažeš: ova pojava je glupa.
U tom smislu sam rekla.
I sigurna sam da si me razumeo.
Ti bar nisi glup :)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:27 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Bojana Maljević
Slažem se, ali ne smatram SILOM moje PRIMEĆIVANJE gluposti.
Takodje ne smatram da je netolerantno kada kažeš: ova pojava je glupa.


Eh ko bi tebi mogao da da protivureci ... duze od jedne replike? I da ti ne kaze da si u pravu?

pozz
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:30 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Eh ko bi tebi mogao da da protivureci ... duze od jedne replike? I da ti ne kaze da si u pravu?

:)
Pozz
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:09 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Mada ga naravno kite svi, kao sto i Bozic slave prakticno svi - nisu ni ateisti ovde toliko gadljivi na sve sto ima veze za verom i crkvom kao kod nas posto je to sve deo tradicje, kulture i civilizacije (valjda ih niko u skoli nije ucio da su vera i crkva "klasni neprijatelji i opijum za narod"...



u češkoj ima oko 27 posto vernika uopšte. mislim svih vera. naviše katolika a pri ovako niskom procentu verujućih i taj broj je zanemarljiv. i svi slave božić. tri nedelje pred božić je ludnica. idu bronzana, srebrna pa zlatna nedelja. pun je grad džinovskih, kako ti kažeš, jelki. najveća i najlepša je na staromjetskim namjestima.
nema ni gospi, ni anđela, samo ukrasi.
po celom pragu se nalaze bazeni sa šaranima.
naravno, pune su prodavnice ćurki za sutradan.
isto se tako slavi i nova godina, puna radosti, veselja, vatromente, pune vaclavske namjeri turista i čeha.
lep doživljaj.

i u austriji vernici napuštaju crkvu (ne znam dal i veru) veliki broj vernika. a isto slave. i ne samo božić nego i novu godinu.

AUSTRIJANCI NAPUŠTAJU KATOLIČKU CRKVU
Beč - Katoličku crkvu u Austriji prošle godine je napustio rekordan broj vernika, a glavni razlog bile su brojne afere, kao što je seks-skandal u školi za sveštenike u Sankt Peltenu prošle jeseni. Prema nezvaničnim podacima prošle godine ckrvu je napustilo 44.856 austrijskih vernika, a moglo bi ih biti više jer podaci iz Sankt Peltena još nisu obrađeni. Od 1995. katolička crkva u Austriji konstantno gubi vernike, i do sada je crkvi okrenulo leđa oko pola miliona vernika.
mariopan mariopan 18:05 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

angie
eno pokazao sharski, ja neumem da kachim slike, a istina je-da je neukusno jeste, al shta ima da bode ochi onima koji nisu vernici ili nisu pravoslavcu, pa oni i ne slave, a kache neke svoje druge simbole kada slave ono shto oni poshtuju, kakve sad to veze ima.

Pa najruznije je sto su najruznije komentare i stavili oni koji nisu pravoslavci ali nas prevaspitavaju ovde po blogovima do besvesti o tome kako smo mi netolerantni i nemamo razumevanja za tudju veru i kulturu....ne laje kera sela radi nego sebe radi ))))
mariopan mariopan 18:17 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

doktorka
niki m
A, sta je glupo u ovome? U cemu je problem? U celom svetu se kuce i zgrade ukrasavaju za Bozic.

ovo je ukras?

Pa o ukusima se ne raspravlja.

Meni je ceo ovaj novogodisnji vasar kiceraj ali to nije razlog da ne okitim jelku da sve sljasti i svetluca..ne bih komentarisala kako neko slavi svoj verski praznik..to mi je vrhunac neukusa zar ne mislis?
mariopan mariopan 18:22 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Unfuckable
...malo je kitscheritza taj krst....mislim - podseća jako na Božić u Srbiji 1991-99 special edition - ili : kako - to - mali, - na - brzinu - presvučeni - komunjara - zamišlja.....

S druge strane - to već negde rekoh, povodom pljuvačine po Noletu Đokoviću The Troprstom - leba mi, postaću, zbog takvih, ultra-extra-sega-mega-pravoslavni "patriota" - pošto ponovo vidim komentare da "krst provocira osećanja onih koji nisu tog opredeljenja" i sličan krep....
Po toj logici - aj da skinemo i sa Hrama Svetog Save krstaču. Zlatna, jbt - može i sirotinju da provocira ?
Ček, ček....i na grbu Srbijice ima ponešto što podseća na krstaču.....hm ? Ok, menjamo grb - predlažem neku umetničku varijantu Zemlje Neizlazećeg Sunca. - ili Zemlje Večitog Samobičevanja...ili Zemlju Većinskih Manjina ......Molim Kviriju da baci(e) par predloga u Photoshopu, pa da izglasamo. Manjinski
I ta sva svinjetina ovih dana što projuri kroz izmučene utrobe naciona.... - malo sve to provocira neke druge, koji svinju ne jedu... - ok, ukinuti svinjetinu - dogovoreno. Jedite korenje & ovce (ko navata)
Pušenje takođe ukinuti svuda , da se onih 0,4% nepušača u Srbiji ne oseća povređeno.
Većinu kao princip - logično sledi - ukinuti.
Sve dok ne pobede "naši"

Pa ti ga pretera ..sve cekam da procitam ono " Trecinu pokrstiti , trecinu proterati , trecinu pobiti " ? Jel si to mislio ? ))) Zezam se ali dobro si me prestrasio. )))))
pufna pufna 18:40 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Pa najruznije je sto su najruznije komentare i stavili oni koji nisu pravoslavci ali nas prevaspitavaju ovde po blogovima do besvesti o tome kako smo mi netolerantni i nemamo razumevanja za tudju veru i kulturu....ne laje kera sela radi nego sebe radi ))))

ej mariopan, majke ti, kako ti znas ko je koje veroispovesti ovde i da li je uopste verujuci.
ja ne znam, pa me zanima odakle ti tolika visprenost da zakljucis kao i da li je moguce da kod tebe taj ''razvrstavac'' radi na automatu?!
mariopan mariopan 20:02 10.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

pufna
Pa najruznije je sto su najruznije komentare i stavili oni koji nisu pravoslavci ali nas prevaspitavaju ovde po blogovima do besvesti o tome kako smo mi netolerantni i nemamo razumevanja za tudju veru i kulturu....ne laje kera sela radi nego sebe radi ))))

ej mariopan, majke ti, kako ti znas ko je koje veroispovesti ovde i da li je uopste verujuci.
ja ne znam, pa me zanima odakle ti tolika visprenost da zakljucis kao i da li je moguce da kod tebe taj ''razvrstavac'' radi na automatu?!

Izjasnili su se na drugim temama i drugom prilikom Neko promeni nick ali cud ne menja pa se to sve moze prepoznati.
irvas irvas 00:59 11.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

Virtuelni Vasilije

Nisam video ali ne verujem da bi se desio neki skandal ako bi neko stavio ... I ima recimo bezbroj dzinovskih okicenih jelki ... Ali za razliku od nas gde se to povezuje sa novom godinom, ovde je to u sustini VERSKI SIMBOL (ono sto je za nas badnjak) - kiti se na badnji dan i zove se "Christbaum" (Hristovo drvo)... Mada ga naravno kite svi, kao sto i Bozic slave prakticno svi - nisu ni ateisti ovde toliko gadljivi na sve sto ima veze za verom i crkvom kao kod nas posto je to sve deo tradicje, kulture i civilizacije (valjda ih niko u skoli nije ucio da su vera i crkva "klasni neprijatelji i opijum za narod"...I ima na zidu ucionice u skolama dzinovsko Hristovo raspece (a ima ih naravno i na mnogim drugim mestima ... ko bi se normalan bunio protiv toga? ... jedino postoje diskusije i sudjenja za ovo u skolama). I ima crkveni porez obavezan za vernike (skoro sve ... za ortodoksne ne). Ako si recimo katolik onda ne mozes samo da kazes necu da placam. Ne, moras da odes u crkvu i da zatrazis ispisnicu pa da je prilozis u odeljenje za obracun plata. A ispisnica iz crkve naravno podrazumeva da ne mozes da se vencas u njoj ... ili da krstis dete ...

naravno da se ne bi desio nikakav skandal posto je ceo zapadni (da ne kazem hriscanski) svet obelezen raznim hriscanskim simbolima u bozicnoj sezoni. ne vidim ni da je ovde ispao skandal. bojani se ne dopada ogroman krst na zgradi CK. po komentarima vidim da se ne dopada ni vecini ostalih blogera. ne znam stvarno ko je zamislio ovakvu bozicnu simboliku u beogradu, ali, ko god da je, ispalo je zaista ruzno. ta zgrada je jedna od najvisih u beogradu. stoji na samom uscu, ispred brankovog mosta i vidljiva je iz dela grada (starog i novog) koji gleda na savu. kada uzmes u obzir staro ime zgrade (zgrada Centralnog Komiteta Komunisticke Partije...) u kontrastu sa verskom simbolikom, cela stvar, u najmanju ruku, izgleda bizarno. bizarno bi izgledalo i da je ogroman krst bio osvetljen na beogradjanki npr. sve jedno, u svakom slucaju cela ideja izgleda preterano, neukusno, sujeverno i zaista bez potrebe.



Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:10 11.01.2008

Re: svašta glupo?!!!

irvas
u kontrastu sa verskom simbolikom, cela stvar, u najmanju ruku, izgleda bizarno. bizarno bi izgledalo i da je ogroman krst bio osvetljen na beogradjanki npr. sve jedno, u svakom slucaju cela ideja izgleda preterano, neukusno, sujeverno i zaista bez potrebe.


Hehe irvas ko bi rekao da se nas dvojica ovako lepo slazemo? Nisam bas neki strucnjak za veru, ali i ta preteranost je bas suprotna i samoj ideji hricanstva i pravoslavlja koji propovedaju (izmedju ostalog) i skromnost i umerenost ...

pozz
boysha boysha 02:27 13.01.2008

Re: hahah,

U kom smislu paganizam?

Koja vrsta paganizma?

Zashto upotrebljavate rechi chije znachenje ne poznajete?? :))
schneetzla schneetzla 20:32 09.01.2008

... i to gde?

... na zgradi CK KPJ....


Dakle stvarno je Srbija kolekva idiotizma.
Queeria Queeria 20:41 09.01.2008

CK by Queeria

Šteta što Queeria nije imala lovu da kupi zgradu :(((

angie angie 20:45 09.01.2008

Re: CK by Queeria

a shta bi ste vi okachili?
jananderson jananderson 20:46 09.01.2008

Re: CK by Queeria

Queeria
Šteta što Queeria nije imala lovu da kupi zgradu :(((



Preporuka i za ovaj komentar.
Gorstak Gorstak 20:49 09.01.2008

Re: CK by Queeria

Mogu li da zamolim "umetnika" da u photoshop-u obradi sliku i okači jednu sa ženskom siluetom, sisom ili tako nešto. Čisto zbog tolerancije i jednake zastupljenosti svih orjentacija.
Hvala unapred.
Queeria Queeria 20:57 09.01.2008

Re: CK by Queeria

Dizajner se ne razume u ženske siluete, sise i tome slično...
pidola pidola 21:16 09.01.2008

Re: CK by Queeria


Mogu li da zamolim "umetnika" da u photoshop-u obradi sliku i okači jednu sa ženskom siluetom, sisom ili tako nešto. Čisto zbog tolerancije i jednake zastupljenosti svih orjentacija.
Hvala unapred.

a,to je s druge strane zgrade,
samo se ne vidi odavde. :)
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:18 09.01.2008

Re: CK by Queeria

:)
Nemam vremena da odgovaram sad na komentare, jedva cekam da to ucinim kasnije,
ali ovaj Predragov komentar me je razgalio :)))) Nisam odolela da se ne nasmejem...
Vidimo se posle, drustvo...
Queeria Queeria 21:50 09.01.2008

Re: CK by Queeria

Trudim se, trudim :)
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:23 09.01.2008

Re: CK by Queeria

Pedja, moze li da se uradi lik Lidije Vukicevic, ako pobedi na onom vasem izboru?...
ili Ivana Zigon, bas bi mi trebalo za desktop...
raskoljnikov raskoljnikov 23:49 09.01.2008

Re: CK by Queeria





podržavam ovaj predlog ....

i da se raspiše referendum .... da li da CK ovako inspiriše potenciju za 8. mart ili za dan zaljubljenih .)
antioksidant antioksidant 23:55 09.01.2008

Re: CK by Queeria

Queeria
Dizajner se ne razume u ženske siluete, sise i tome slično...

pa jel' imate vi nekog zenskog dizajnera?
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:09 10.01.2008

Re: CK by Queeria

Mogu li da zamolim "umetnika" da u photoshop-u obradi sliku i okači jednu sa ženskom siluetom, sisom ili tako nešto. Čisto zbog tolerancije i jednake zastupljenosti svih orjentacija.

:))
nemoj molim te, proglasiće te za obožavaoca kiča&šunda
Belius Belius 21:31 09.01.2008

Nema 'mrtvih' pixela...

Sve me ovo što se dešava poslednjih mesec dana, pa i ova fotografija podseća na genijalni (film) "Brazil" koji je juče bio na programu. Naravno, opet ste mogli da ga gledate danas u repriznom terminu.

Simboli gde smo, svuda oko nas...

Samo pojačava moju odlučnost u odbrani logike i zdravog razuma. Nema nazad. Ko ima dilemu, neka pogleda M. Rističevića na Studiju B (u nekom repriznom terminu). U sekundi dobiješ snagu.

Na tuširanje hladnom vodom dok ne bude kasno!


angie angie 21:35 09.01.2008

Re: Nema 'mrtvih' pixela...

Brazil- fenomenalan film!!!!
MilutinM MilutinM 21:37 09.01.2008

Re: Nema 'mrtvih' pixela...

Beli,

gledao sam ga otvorenih usta. Nažalost, ne do kraja (obaveze, ustajanje, umor...). Pokušao sam danas da kupim na Budži, ali tamo "nemaju starije" filmove. Mislim: nemaju dobre filmove.

KAAAAKAV FILM
AlexDunja AlexDunja 21:40 09.01.2008

Re: Nema 'mrtvih' pixela...

tako je ,ng!
i ostali sto mislite da je brazil lood film:)
Belius Belius 00:12 10.01.2008

Re: Nema 'mrtvih' pixela...

MilutinM
pokušao sam danas da kupim na Budži
Za prave ljubitelje dobrog filma, naći će se po koja kopija... Samo da disku uđem u trag, ne znam gde mi je.
d j o l e d j o l e 08:39 10.01.2008

Re: Nema 'mrtvih' pixela...

Na kom je programu bio film ?

Belius Belius 09:53 10.01.2008

Re: Nema 'mrtvih' pixela...

Fox, valjda
Jeremija Jeremija 22:13 09.01.2008

?

džordžija, lujzijana, KKK?
Mala Ramona Mala Ramona 22:16 09.01.2008

nedostojni

Ideja za krst je moja.

Izvinjavan se svim vjerujućim što im oskrnavih Božić isticanjem
Časnog Krsta na nedostojnoj i neosveštanoj zgradi CK, koja je još i u vlasništvu izraelske korporacije.

"Ticket to Hell" marketing agency
pufna pufna 14:15 10.01.2008

Re: nedostojni

nedostojni
Ideja za krst je moja.

Izvinjavan se svim vjerujućim što im oskrnavih Božić isticanjem
Časnog Krsta na nedostojnoj i neosveštanoj zgradi CK, koja je još i u vlasništvu izraelske korporacije.

"Ticket to Hell" marketing agency

pa sta da ti kazemo sem da nije sve za reklamu!
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:21 09.01.2008

Di s' ti Bojana?

Nema te sto godina?
I odma' s neba pa u rebra, sto bi se reklo...
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:12 10.01.2008

Re: Di s' ti Bojana?

Nema te sto godina?
I odma' s neba pa u rebra, sto bi se reklo...

Radi se, Čedo, radi...
Ali ovome nisam mogla da odolim.
Naprosto je neodoljiv kič.
Morala sam to da podelim sa vama... :)
Unfuckable Unfuckable 06:30 10.01.2008

Re: Di s' ti Bojana?

Naprosto je neodoljiv kič.


...sledi pitanje za milion biločega - ja odgovor ne znam, zato i pitam - znaći - pomoć publike :

...ael to kič ili kemp ?

( videh pre par dana kratku razmenu u kojoj je jedna od strana dobila po nosu da ne razlikuje kič i kemp...pa reko ... - bolje da znam - nego da ćutim, ako me podignu da odgovaram....)
Bojana Maljević Bojana Maljević 12:34 10.01.2008

Re: Di s' ti Bojana?


...sledi pitanje za milion biločega - ja odgovor ne znam, zato i pitam - znaći - pomoć publike :

...ael to kič ili kemp ?

:) Ja ti nisam baš mnogo od pomoći, jer ti je jasno da mislim da je kič.
I ne znam koja argumentacija bi mogla da dovede do promene tog mišljenja.
Recimo, bio bi kemp da je to zaista "instalacija nekog umetnika".
Možda bi bilo i nešto više od kempa (pošto je na zgradi CK, pa ako bismo sagledavali dubinsko značenje tog umetničkog dela :))

Šalim se malo, čist kič, po mom mišljenju.







Unfuckable Unfuckable 12:53 10.01.2008

Re: Di s' ti Bojana?

ma ok, i ja predpostavih da je kič...al sa kempom, priznajem, posrćem, nekako - a kako i ne bi, kada mi je prva asocijacija Isidora Bijelica,
a druga jedna ovdašnja "faca" koja prosipa kemp iz rukava....
a sexepylom plavi ekrane ...monitora....računara
...instalacija - surovo mi se dopada izraz ..
Saša Milošević Saša Milošević 22:38 09.01.2008

Divno, a nadam se.

Divno ako je istina da je taj krstić malo lebdeo nad našim glavnim gradom. Kao anđeo čuvar. Nisam religiozan, ali mi ne smeta taj krst, generalni simbol nade i ljubavi. Zna se ko se boji krsta. A na tom zdanju je i simbolična opomena svim avetima prošlosti da povratka na diktaturu više nema. Nadam se da će ovo "čudo" da se ponavlja i po provinciji narednih Božića.
rade.mil rade.mil 00:00 10.01.2008

Kakva paljevina ?

Oko čega e lome koplja ovde ? oko krsta ili oko C K. Zgrada CK mi sa tim krstom liči na nadgrobni spomenik i zato milslim da je neukusan. Zašto bi bilo koga uznemitravao samo zato što je krst i što je tako daleko vidljiv. Krst kao znak postoji mnogo pre Hrista. Kod Hrišćana je u običaju da je najviše , kao znak, zastupljlen na grobljima. Zato mislim da ne priliči da se baš za Božic, kad je dan radosti, ističe tako zloslutno.
Jovan Jovan 16:03 10.01.2008

Re: Kakva paljevina ?

Bravo, odličan komentar.
Dao si mi ideju da kada umrem da mi stave takav nadgrobni spomenik, u minijaturi.
Pa da svetli, da se vidi gde sam sa'ranjen...
A, sada. Načitao se svačega na ovom postu, pre svega veliki pozdrav za Unfuck. i moram da napišem nešto što bi se moglo reći da je moj kometar.
Znači... Pazi ovako, kao slavimo BOŽIĆ, rođenje Isusa Hrista(jel mu se i prezime piše velikim slovom(?)), mir božiji itakoto, i onda po novinam čitaš: - Maldić se nesrećnim slučajem dok je lomio ili čupao badnjak upucao u glavu, pre toga je pucao u vazuh, takav je OBIČAJ!
Zatim - Supružnici, po TRADICIONALNOM OBIČAJU U ŠUMADIJI, pucali su u vazduh na terasi, prvo on tri komada, pa onda ona tri, nesrećnim slučajem, se upucala u grudi. Srećni slučaj- promašila srce dva cm.
Onda - Prisebnošću pilota koji je uspeo da sleti, nakon što mu je metak koji je ispaljen sa Zemlje (nadam se) završio u repu aviona.
JBTe, pa stvarno, toliko nesrećnih slučajeva, nesrećnih smrćajeva dok su slavili najveći verski praznik. Meni PO OBIČAJU (izgleda) to nije i ne može biti jasno. Kakvo je zadovoljstvo pucati... pa još u vazduh...

Izvinjavam se za trol, ali mene su tema i komentari, naveli na ovo razmišljanje.
ps. valjda će i ove godine vaskrsnuti, ali nisam siguran za ove nesrećne slučajeve...


Pedja Rafailovic Pedja Rafailovic 00:11 10.01.2008

Sve bi bilo OK...

...da su se ovoga dosetili zaludni nocni portiri, pa popalili red svetala po vertikali i red po horizontali.:))

A sta ako im dogodine sef obezbedjenja "odvrne" osigurace (i ponese kljuc kuci), a oni, dosledni svom fazonu, popale badnjake uzduz i popreko PC CK ? :))

Ipak, ne bih rekao da su u pitanju nocni cuvari, vec malo "ВИШЊИ" sluzbujuci, u zelji da bivsi CK preraste u CrKvu :((

PS: Neko je na jednom drugom postu pominjao da je na Vodnom (1096m) iznad Skopja i ranije bio (manji) krst. 1982 i 1983 zasigurno nije bilo nikakvog krsta, sluzio sam vojsku tamo, krst bi, svakako, zapamtio (na pomenutom, najvisem vrhu nalazila se zgrada gde je bio smesten RTV relej, kao i mali planinarski dom i nista vise).
Zarkod Zarkod 00:29 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

Христос се роди.Ваистину се роди.

Прво одговор ауторки блога да је ову идиотску замисао спровео неко по БОЖИЈЕМ промислу да би се испитала срца и мисли нас многих.Што у срцу то у мислима а затим и на језику.У ове дане мира Божијег мислим да је неукуснија ова тема и од самог естетског изгледа зграде са крстом на који се тако много позивају многи овде.О фалусу уместо крста нећу ни да коментаришем.То што је тај исти крст на згради ЦК ( симболише победу Исуса Христа чије рођење славимо и зато се празник оваплоћења Бога у телу назива Божић ), некога вређа показује да је мало радости о овоме празнику и да се не примећује да је право ЧУДО да се на таквој згради исти појави ( па макар и наредбом од стране неких који су га се стидели после 2 светског рата и величали петокраку). Тим пре је чудо и веће,а и данашњи Свети архиђакон Стефан је на одобрење Савлово каменован и постао првомученик а након тога је Савле постао Павле, Свети апостол који је ЧУДОМ ослепевши прогледао и постао највећи проповедник и мисионар вере хришћанске.Сви који критикују Св.владику Николаја Велимировића и авву О.Јустина Поповића нека прво прочитају бар једну њихову књигу.Св. Николај је говорио : " Незнање ће нас убити .."! Блогеру који слави Божић кад он хоће и верује у Бога а не у Цркву бих поручио да је Исус Христос једно од Три Лица Свете Тројице установио Цркву на Тајној Вечери и да коме мајка није Црква томе и Бог није Отац. Паганизам се баш у овоме огледа да сви славимо на " свој начин " Божић а не у појави Крста на згради ЦК.Тај исти Крст се појавио на небу Цару Константину који је уз помоћ крста савладао бројчано јаче непријатеље и коначно забранио гоњење и страдање хришћана а веру хришћанску прогласио вером Римског царства.Тако ће се тај исти Крст појавити на небу и по другом доласку Христовом и тада ће мо се посрамити пред делима нашим и огрешењем о Крст Господњи који је и рођен и дошао у свет да спасе свакога човека, поневши Крст свој на Голготу и истрпевши страдања за грехе наше.Зато је и рођен у пећини Витлејемској да би безгрешни Богочовек који је мртве васкрсавао и сам тридневан васкрснувши из мртвих победио смрт и свима даровао живот вечни и радост вечну.Отуда везаност Рођења и Крста, Божића и Васкрса.То је животни пут свакога човека веровао он или не.Њему нека је Слава и хвала у векове векова.Амин.
eli eli 00:31 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

PS: Neko je na jednom drugom postu pominjao da je na Vodnom (1096m) iznad Skopja i ranije bio (manji) krst. 1982 i 1983 zasigurno nije bilo nikakvog krsta, sluzio sam vojsku tamo, krst bi, svakako, zapamtio (na pomenutom, najvisem vrhu nalazila se zgrada gde je bio smesten RTV relej, kao i mali planinarski dom i nista vise).

Krst se nalazio na tom mestu jos za vreme turaka,u nekoliko navrata je bio rusen i ponovo podizan.Rodjena i zivela u Skoplju 20 god.Mozda tamo nije postojao ni manastir ...ili bese restoran?
Mala Ramona Mala Ramona 00:51 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

Паганизам се баш у овоме огледа да сви славимо на " свој начин " Божић а не у појави Крста на згради ЦК.



Šta fali paganizmu? A
A zar ovako preterano, estradno i sujetno isticanje nekog simbola, pa makar i krsta, nije blizu jeresi. Samo pitam, onako amatersko-paganski?
nsarski nsarski 00:55 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

Šta fali paganizmu?

Po mom misljenju nista.
Eno ih sta rade na Stonehenge-u svakog solsticijuma (gordanac je o tome pisala), ili na Chichen Itzi - super stvar. Uzgred, ideja ti je odlicna - da najzad Bg. skyline ima neku poruku osim haosa:))) Cestitam!
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:59 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

Христос се роди.Ваистину се роди.


jel si uključio neki automat da svako malo izbacuje ovaj tvoj čaršav?

То је животни пут свакога човека веровао он или не.


ma šta kažeš?

samo da te pitam, jel si vežbo u škloli kad i gde se pišu velika slova?
ako nisi, pravopis u ruke, ne škodi.
lepo ti reko ovaj koga citiraš - neznanje će nas ubiti.
samo on nije mislio na to neznanje koje ti poseduješ u ogromnim količinama.
mislio je da nam sve loše dolazi iz evrope, uključujući i kupatila.
ima nas koji čitamo čak i to smeće.
da ne može svako da nam soli pamet.
Unfuckable Unfuckable 00:59 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

osim haosa:)))

a)...i bezumlja
b)...u saobraćaju
; )))))))
Mala Ramona Mala Ramona 01:06 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

nsarski
Šta fali paganizmu?Po mom misljenju nista. Eno ih sta rade na Stonehenge-u svakog solsticijuma (gordanac je o tome pisala), ili na Chichen Itzi - super stvar. Uzgred, ideja ti je odlicna - da najzad Bg. skyline ima neku poruku osim haosa:))) Cestitam!


Hvala, ali ideju sam dobio od tebe.
Sledeći projekat radim zajedno sa Gaspromom i Ministrom za infrastrukturu- gasovod preko cele srbije u obliku petokrake)


ivana23 ivana23 01:09 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

Mala Ramona

nsarskiŠta fali paganizmu?Po mom misljenju nista. Eno ih sta rade na Stonehenge-u svakog solsticijuma (gordanac je o tome pisala), ili na Chichen Itzi - super stvar. Uzgred, ideja ti je odlicna - da najzad Bg. skyline ima neku poruku osim haosa:))) Cestitam!Hvala, ali ideju sam dobio od tebe. Sledeći projekat radim zajedno sa Gaspromom i Ministrom za infrastrukturu- gasovod preko cele srbije u obliku petokrake)

A srp i cekic?

Gorstak Gorstak 01:16 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

Ma šta kažeš?

Samo da te pitam, jel si vežbao u školi kad i gde se pišu velika slova?
Ako nisi, pravopis u ruke, ne škodi.
Lepo ti reko ovaj koga citiraš - neznanje će nas ubiti.
Samo on nije mislio na to neznanje koje ti poseduješ u ogromnim količinama.
Mislio je da nam sve loše dolazi iz Evrope, uključujući i kupatila.
Ima nas koji čitamo čak i to smeće.
Da ne može svako da nam soli pamet.


Qq. Ne mogu da izdržim. Prvo sam se samobanovao, pa me Tovariš Koba rehabilitovao (vaskrso) rekavši da uopše nisam(smo) omašili temu. Pravopis... pa velika slova. Ja sam boldovao ono što primetih (primenu velikih slova), a totalni sam amater.
Da vidimo šta smo imali: 8 rečenica, 10 grešaka. Pa nije loše. Malo posoliti taj pravopis i biće bolje:)))
zoricag zoricag 01:23 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

Sledeći projekat radim zajedno sa Gaspromom i Ministrom za infrastrukturu- gasovod preko cele srbije u obliku petokrake)


Zar ovo nije drzavna tajna?
Mala Ramona Mala Ramona 01:27 10.01.2008

Re: Sve bi bilo OK...

ivana23

A srp i cekic?


Iz nekog razloga ne vidim sličicu.

Znaš malo bi bilo nezgodno za srp. Negde na 70% uradjenog posla nekima bi zaličio na nešto drugo, znaš ono Al kaida, vehabije, ze-tra, mlad mesec i ostalo. Verovatno bi vredjalo Većinu. To nije dobro za poso.
Zarkod
Амин.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana