Društvo| Ljudska prava

Valpurgina noć

nikolic777 RSS / 01.10.2011. u 01:12

Milan Nikolić

Večeras slave oni koji se u Srbiji osećaju onako kako bi i trebalo da se oseća čovek u svojoj zemlji. Kao kod kuće. Da li će im se pridružiti predsednik, ministar policije i gradonačelnik Beograda, nebitno je i čista formalnost. Bitno je da se razumeju, da znaju da su na istoj strani, da dele iste vrednosti u kakve god ih parole sricali. U širokom luku od "časti i tradicionalnih vrednosti" do "istinske zabrinutosti za bezbednost i ljudske živote." A vi, gubitnici? Manje više, ionako ste profesionalci, profiteri, ambiciozni lovci na funkcije, svakako izdajnici, prodane duše, provokatori, nametljivi, agresivna manjina, besprizorni, nevernici, besramni, šupak ove države. Kud koji...četiri zida iza kojih možete baš sve što pobednici i pravoverni mogu bilo gde - uvek su vam na raspolaganju. Ali, vratimo se onima koji slave, u njihovim rečima noćas je sadržana najvernija slika današnje Srbije, ukoliko je neko još uvek u dilemi ili traga za istom.

 

komentari na portalu SNP 1389:

"Svaka čast na pobedi,ovo je pobeda normalne patriotske Srbije!Ali nemojmo se
uspavati,ovo je samo jedna bitka,rat protiv žuto-crvene diktature mora da se
nastavi do konačne pobede."

 

"Još sаmo dа smenimo žutu vlаst i pobedа će biti zаokruženа, čestitаm vаm
junаci nа otkаzivаnju pаrаde srаmа."

 

"Bravo srbi za čast srpskog naroda"

 

"Narode ni za ubuduće nemaju taktiku razbucaćemo ih kad god poželimo!Na njihovom terenu. Ne mogu oni mladost Srbije da nazivaju huliganima. U toku je razrada novih taktičkih trikova narodnog otpora do sada neviđenih, mnogo savršenijih načina zaustavljanja nato neprijatelja na svakom koraku i na potpuno neočekivanim frontovima.Ovo sa gej paradom je bio samo uvod.Mislite o
tome."

"Da se zahvalimo našem insajderu na perfektno obavljenom poslu u rukovodstvu MUP-a.Hvala još jednom sto ste sprečili divljanje pedera."

 

 

Информативна служба Образ:

"Савет за националну безбедност Србије забранио је одржавање параде срама заказане за 2. 10. 2011. Ово представља велику победу свих србских родољуба, и доказује да је све могуће када међу Србима влада Вера, храброст и слога. Целокупан србски народ показао је одлучност у борби против наметања изопачених ставова, што указује на пут којим и даље треба ићи.

Сходно одлуци да се наказна парада изопаченика забрани, Образ отказује Молитвени ход који је требало да прође 2. 10. 2011. од Храма Светог Саве до Саборне цркве. Позивамо све саборце и родољубе да своју благодарност Богу на овој великој победи изразе учешћем на Светој литургији у својим парохијским црквама..."

 

portal Novosti, jedan od komentara:

"Ja sam u dilemi:Trenutno sam u vezi sa jednom OVCOM.Pa sad razmisljam da li sam Еvropljanin ili ponosan ili bez ponosa?U stvari nije ni toliko vazno dok smo OVCA i ja srecni.Nadam se da evropska unija ima nesto tolerancije i za nas. A mozda bi bilo dobro ,da osnujemo evropsku partiju OVACA.Mislim da bi imali dosta pristalica."

 

Српске Двери:

"У Србији неће бити геј параде – победнички је рефрен који у овом часу одјекује Србијом."

 

"Захвалност је тим већа што су петицију потписивали грађани Србије различитих вероисповести и националних припадности. Захваљујемо бројним јавним личностима које су нас подржале у овој кампањи, као и свим друштвеним групама и организацијама које су дале допринос у овој заједничкој борби."

 

"Позивамо све оне који су заједничким деловањем остварили ову победу да се истим снагама усмеримо на подршку српском народу на барикадама на северу Косова и Метохије." 



Komentari (161)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 14:59 01.10.2011

Re: nije teško biti fin

dok ja, ženski suptilno, stremim tim strastvenim kič-klimaksima.

Kako bih to rekao a da iz epike ne pređem u liriku: kad bih ja krenuo da pišem ženski suptilno, rizik da se nađem okačen na falusoidnoj banderi umesto Peđice postao bi nepodnošljivo veliki.
Te mi je ovaj deseteračko-kozarački stil sasvim udoban, do daljnjeg.
freehand freehand 15:46 01.10.2011

Re: nije teško biti fin

maksa83
odsjaj izlazećeg sunca ostaje zarobljen u mašnicama od tila

Nezahvalno je lektorisati lektora, ali mislim da se to pravilno piše "mošnicama".

Čuj - mošnice od tila?!
Čoveče, dokle je stigla moderna medecina!
Gospodja Klara Gospodja Klara 23:38 01.10.2011

Re: nije teško biti fin


Nezahvalno je lektorisati lektora, ali mislim da se to pravilno piše "mošnicama".


Potpuno si u pravu, sigurno si uočio i slovne greške u: ''do tla'' (napisano: ''od tila'').
alexlambros alexlambros 05:26 01.10.2011

...

па баш фино ... сад кад је Србија спашена сумпорне кише и божијег гнева, заслугом СПЦ и српских фашиста, очекујем, како је и најављено, да се КиМ врати у окриље Србије, нова радна места и вртоглав пораст стандарда ... пошто то од педера није могло да се реши, ваљда сад може ....

до коначног повратка на лето господње 1389. остало је још само мало.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:48 01.10.2011

Re: ...

alexlambros
па баш фино ... сад кад је Србија спашена сумпорне кише и божијег гнева, заслугом СПЦ и српских фашиста, очекујем, како је и најављено, да се КиМ врати у окриље Србије, нова радна места и вртоглав пораст стандарда ... пошто то од педера није могло да се реши, ваљда сад може ....

до коначног повратка на лето господње 1389. остало је још само мало.



vidi se da je rad za peshchanik uticao na tvoje raspolozenje, stil i terminologiju.
alexlambros alexlambros 11:26 01.10.2011

Re: ...

vidi se da je rad za peshchanik uticao na tvoje raspolozenje, stil i terminologiju.


fan si, pratis, ali si kao i onaj sto je Madonni poklonio hortenzije koje mrzi, vecito neobavesten.

tekst je bio napisan za organizatore, kao zvanicna podrska a Pescanik ga je preuzeo ....

angie01 angie01 17:43 01.10.2011

Re: ...

vidi se da je rad za peshchanik uticao na tvoje raspolozenje, stil i terminologiju.


zasto osecam ironiju u tvojoj intonaciji, kada ovaj komentar ima afirmativno znacenje!?
coviax coviax 05:55 01.10.2011

Valpurgina noć


Nije ovo nikakva pobeda nikoga,a ničiji ni poraz...Ovo je zamrzavanje realnog stanja. Svako drugo razmišljanje su maštarije,iluzije,želje izmešane sa stvarnošću...
Prirodno ne mogu podržati gay opredelenja,ali mogu da tolerišem takva opredelenja.Smatram ih prirodnim regulatorom razmnožavanja,o čemu nemamo dovoljno znanja,baš kao ni o orjentaciji ptica selica...Očigledno je trebala med.nauka da na vreme poodgovara mnogo jasnije na pitanja o homoseksualnosti...
Ovde,u Vojvodini nikad nije bilo baš tvrdih stavova prema homoseksualnosti.Bar do skoro...Kao u svakim migracijama-kultura nam se na neku stranu obogatila,na drugu curnula naniže,na treću izrodila nešto novo...Nismo oni isti,ali zasmatrajmo to normalnim promenama u ljudskoj vrsti-čak se i narodi i rase mešaju,a ne samo plemena istog naroda...Ukupni stavovi (?) su pomalo otvrdli u pogledu homoseksualnosti i ovde...Realna situacija...
Ali je realna situacija i da ćemo biti i dalje izopšteni od ROĐENOG kontinenta
dokle god smo NETOLERANTNI VARVARI! Sebe ne izuzimam! To što to odgovara desnim političkim "snagama"-ne zanima me-oni su verovatno samo učestvovali u organizovanijem otporu i protivljenju gay paradi-pripomogli realnom stanju svesti da se artikuliše.
Sad bih ja i velika večina,trebao da se mirim da smo područje koje će ostati belo na karti Europe?
Nisam ni ja lud za EU,ali to smatram prirodnijim nego biti izvan!Izopšten,jer tu ne postoji treće.Postoji,ali za Švajcarsku! Zaista,neke budale UMIŠLJAJU da smo vredniji od Švajcarske.Pa u fudbalu,košarci,odbojci,vaterpolu,a odskora i u tenisu smo za njih MAME! Ali u ekonomiji smo za njih male pikice.Jeste,KAD ONI IMAJU BANKE...E,ne kaže se tako,nego-KAD SU ONI SEBI NAPRAVILI BANKE...
A kakve to ima veze s tolerisanjem pederluka?Pa prilične...Ne mogu banke da prave
oni koji ne tolerišu pedere...Mogu samo da ih zidaju-da budu zidarčine kao mi...
Sve je očiglednije da Srbija s ovakvim političkim strankama i na vlasti i u opoziciji ne može napred!MORAĆE SE nešto KORENITO menjati da bismo krenuli u
kvalitetan razvoj naše države...Moguće je da prethodno sve treba da se uruši,pa tek onda na ruševinama...A izgleda, iz naše pozicije,da bi bilo šteta rušiti baš sve...Ostaviti ono šta valja?Valjalo bi konačno da neko dovede neke strance-eksperte koji će to jasnije videti-bez emocija...
Bonner Bonner 08:05 01.10.2011

Haos i lom

Sta se to desilo u poslednjoj godini da ovo vise nije "in"?




dali76 dali76 08:42 01.10.2011

sloboda govora i zabrana stangli

Znas mene Nikolicu, podrzavam pravo na slobodu govora, pravo crkve da iznese svoj stav, pravo politicara da iznesu svoj, kakav god bio o LGBT populaciji. Dakle gospodo politicarijel vam do parade paradiratje sa LGBT jel vam do moltivenog hoda,krst u ruke pa hod , ali pod tackom OBAVEZNO smatram obavezu drzave , tj. Politicara da kazu jasno I glasno:
Ko god izadje da stanglama namece svoja nacela,fasovat ce batine, I zatvor . tacka.
Ako toga nema nema drzave,a posto toga nije bilo Srbija nije drzava.


nikolic777 nikolic777 09:47 01.10.2011

Re: sloboda govora i zabrana stangli

Ako toga nema nema drzave,a posto toga nije bilo Srbija nije drzava.


potpisujem
dragan7557 dragan7557 10:23 02.10.2011

Re: sloboda govora i zabrana stangli

Ko god izadje da stanglama namece svoja nacela,fasovat ce batine, I zatvor . tacka.

Kad obespravljeni radnici izađu sa spomenutim atrubutima, dobiće batine i zatvor aaaa?!
Ako toga nema nema drzave,a posto toga nije bilo Srbija nije drzava

A potvrda stavova autora replike je najbolja promocija policijske države koju sam do sada našao. Patriot Act? Ili....?

Demokratska dražava zasnovana na zatvoru i batinama, , idealna država Dalija.

cerski
alselone alselone 09:09 01.10.2011

Bruka

mrdax mrdax 09:40 01.10.2011

Parada

Koliko god mi je zao da je odlozena parada isto mi je toliko u neku ruku drago.
Kakva je to parada gde hoda 100 ljudi okruzeno sa 1000 policajaca koje policija dovodi i odvodi sa mesta? Ako ne moze lepo i dostojanstveno mozda je bolje da se i ne odrzava? Sve me ovo podseca na situaciju u kojoj roditelji pustaju tinejdzere u grad ali samo do 11h.

Sto se tice raznih Dveri, Obraza i ostalih, situacija je takva da vecina gradjana stvarno i iskreno misli da su gay osobe izvitoperene i da je bolje da ne izlaze iz kuce. Manje vise i dobar deo politicara to misli.Takva je situacija u 2011 u Srbiji i tu ne moze da pomogne ni pritisak EU , ni pretnje ni sankcije, jednostavno dok se u glavi ne izmene stvari bice rusenja , paljenja , pretnji i slicnog.Otidjite na neku slavu , rodjendan ili bilo sta gde se skupljaju ljudi raznih profila i vecinski stav ce biti veoma slican onom koji Dveri zastupaju.Lazne demokrate ubrajam u tu grupu isto, bez obzira sto mozda glasaju za "demokratske" stranke.
nikolic777 nikolic777 09:49 01.10.2011

Re: Parada

Koliko god mi je zao da je odlozena parada


Mrdax, nije odlozena, zabranjena je
mrdax mrdax 10:17 01.10.2011

Re: Parada

nikolic777
Koliko god mi je zao da je odlozena parada


Mrdax, nije odlozena, zabranjena je


Da, prevideo sam tu "sitnicu". Ali nije samo parada vec "svi" dogadjaji , sem kulturnih i sportskih
palilula92 palilula92 14:00 01.10.2011

Re: Parada

Sto se tice raznih Dveri, Obraza i ostalih, situacija je takva da vecina gradjana stvarno i iskreno misli da su gay osobe izvitoperene i da je bolje da ne izlaze iz kuce.


Cela svrha odrzavanja parade je u podizanju svesti i obrazovanju, a ne u paradiranju. Mene nikada niko od gej ljudi nije ugrozio, ali gore pomenuti jesu. Oni ne ugrozavaju samo gej populaciju, vec sve nas. Kad ce da im pukne pa ce da krenu u akciju, dal se vracaju sa utakmice ili im nesto drugo zasmeta, nikad se nezna.

Pretiti (zvanicno) bilo kojoj grupi ljudi batinama, samo zato sto su drugaciji je kriminal. Sad ispade da je gej populacija izvitoperena, a ovi (divljaci) su ok? Sta je sledece na njihovom dnevnom redu? Kome ce pretiti iduceg meseca? Mislim da bi nase drustvo prvo trebalo da se pozabavi sa ulicnim bandama, i zakonski a i marketing kampanjom. Evo prilike za vas novinare koji ovo citate. Puno je napisano o ovoj temi ali ocigledno nije dovoljno.
ljuboten ljuboten 18:03 01.10.2011

Re: Parada

Parada
Koliko god mi je zao da je odlozena parada isto mi je toliko u neku ruku drago.
Kakva je to parada gde hoda 100 ljudi okruzeno sa 1000 policajaca koje policija dovodi i odvodi sa mesta? Ako ne moze lepo i dostojanstveno mozda je bolje da se i ne odrzava? Sve me ovo podseca na situaciju u kojoj roditelji pustaju tinejdzere u grad ali samo do 11h.

Sto se tice raznih Dveri, Obraza i ostalih, situacija je takva da vecina gradjana stvarno i iskreno misli da su gay osobe izvitoperene i da je bolje da ne izlaze iz kuce. Manje vise i dobar deo politicara to misli.Takva je situacija u 2011 u Srbiji i tu ne moze da pomogne ni pritisak EU , ni pretnje ni sankcije, jednostavno dok se u glavi ne izmene stvari bice rusenja , paljenja , pretnji i slicnog.Otidjite na neku slavu , rodjendan ili bilo sta gde se skupljaju ljudi raznih profila i vecinski stav ce biti veoma slican onom koji Dveri zastupaju.Lazne demokrate ubrajam u tu grupu isto, bez obzira sto mozda glasaju za "demokratske" stranke.

cult cult 10:39 01.10.2011

Hm

znači, Srbija je pretežno konzervativno i društvo niskog stepena tolerancije.
Well, to smo svi znali.
I šta sad? Malo plača, besa, ostrvljavanja na populističku vlast, a onda sledećeg oktobra opet?
Ako se gej elita protiv društvenog konzervativizma bude borila samo Miletićevim countdown blogovima, suvoparnim konferencijama za štampu i na uz eu pritisak donete zakone, svake godine će biti isto najverovatnije do kraja ovog veka.

Prošle godine sam bio svim srcem za održavanje Pride-a, a ovih dana sam priželjkivao ovu zabranu ili barem, krajnje lokal-egoistički, želeo da i gejevi porade na decentralizaciji Srbije i ovogodišnji Pride održe u Novom Sadu, Subotici, Nišu, Kragujevcu, barikadama na Jarinju...i njima treba nametati svest o društvenoj toleranciji, zar ne?

Sasvim pristojan novac se sliva u ngo-sektor i sigurno je da se može odraditi neki pro-gej tekst u novinama, da se u poneku domaću seriju ubaci gej lik (kao u Vratiće se rode svojevremeno), itd. Ništa nije odradjeno od prošlogodišnjeg prajda, a društvo je tih dana platilo priličnu cenu (tačnije Beograd), da pokaže da prava imaju svi. Gej elita, tj ovi koji se pojavljuju kao frontmeni, su krajnje bezidejni ili prilično lenji ili pojma nemam šta. Promenite ih.
5000 policajaca nikad neće uterati toleranciju u društvo i priglupo je oslanjati se na to.
wukadin wukadin 10:54 01.10.2011

Re: Hm

Miletić je recept za neuspeh. Prošle godine par slatkih lezbijki umalo da ubede narod kako bi oni SAMO da malo prošetaju...
(Tako i protestanti kroz katoličke četvrti Belfasta, takođe uvek u isto doba godine)
nikolic777 nikolic777 10:55 01.10.2011

Re: Hm

Sasvim pristojan novac se sliva u ngo-sektor


meni je vise muka od tog pominjanja novca...pa zar je to najbitnija stvar?

Ništa nije odradjeno od prošlogodišnjeg prajda


tacno, savrseno tacno, ali sta je moglo da se uradi - da se organizuju tribine za istomisljenike, radionice, edukacije + uvek postoji bojazan od upada ovih slavljenika koji se tim sportom rado bave

u medijima - mahom blokada, kako doci do onih cije misljenje bi trebalo promeniti i edukovati ih...imaju li gay pokreti ikakvih partnera u tome, mislim na ministarstva, kulturne i druge institucije, pa i na medije?

takodje, sta se desava sa ekstremistickim organizacijama od prajda do prajda, od incidenta do incidenta...nista, ni na tome se ne radi nista, kao ni na sirenju svesti i toleranciji...

i sad u svemu tome, jahati po Mileticu sto se nije bolje borio i sto je aktivista ili po Azdejkovicu sto pravi fotomontaze i poziva ekstremiste na felacio, za mene je iskljucivo transfer krivice
nikolic777 nikolic777 10:57 01.10.2011

Re: Hm

Prošle godine par slatkih lezbijki umalo da ubede narod kako bi oni SAMO da malo prošetaju...


preprosle, 2009.

i nisu uspele, ponudjena im je livada na NBG
cult cult 11:12 01.10.2011

Re: Hm

meni je vise muka od tog pominjanja novca...pa zar je to najbitnija stvar?


Nisam maliciozan. Jeste jako bitna stvar. Na kakve aktivnosti se troši? Letke? Pa, to su radili u KPJ ilegalnim štamparijama tridesetih godina prošlog veka. 'Ajd neki iskorak da se napravi.

ali sta je moglo da se uradi - da se organizuju tribine za istomisljenike, radionice, edukacije + u


Ne. To je šablon i bio bi samo još jedan dokaz o bezidejnosti. To se može za neke jednostavnije stvari, ali ne i za ovaj išju. Nisam marketinški stručnjak, ali medju njima ih sigurno ima. Ne verujem u tu blokadu u medijima koju pominješ. Više verujem u to da se trenutnim frontmenima gej ekipe ne isplati davati prostor u medijima jer rade kontraproduktivne stvari, naročito glede one "tihe većine", a ključ je pridobiti nju. Ekstremiste neće nikad. Uostalom, koliko je ovih dana na blogu pomenut ex-bloger Jaril...i najkonzervativnijima je ovde prihvatljiv, versus, napr. Pedja, koji sa svojim više ili manje duhovitim pokušajima šokiranja "tihe većine", uglavnom izaziva jed i bes. Da ne pominjem umetnicu-aktivistkinju Kosmoginu i njenu lako pedofilsku erotsku literaturu. To nije put ka toleranciji, čini mi se.

Ovo što si rekao za odnos društva prema Zverima i Vašima i sličnim frustriranim agresivcima si potpuno u pravu. Pojma nemam šta ta ekipa radi toliko dugo na slobodi.

edit: ne znam tog Miletića, ne jašem po njemu, pominjem ga kao paradigmu aktivističke nemaštovitosti i šablonizma ngo-udžbenika.
nikolic777 nikolic777 11:23 01.10.2011

Re: Hm

.i najkonzervativnijima ovde je prihvatljiv



zbog toga sto je, kako napisa legalizacija bg, "dobar srbin"...zadovoljio je parametre pozeljno dizajnirane manjine...samo je na taj nacin njegovo oprdeljenje moglo biti prihvaceno...uostalom, zbog cega bi se ovo pitanje sagledavalo u opoziciji tog blogera i Pedje, izmedju "4 zida varijante" i "šou, provokacija, ludilo, šljokice" modela?
cult cult 11:34 01.10.2011

Re: Hm

.zadovoljio je parametre pozeljno dizajnirane manjine...samo je na taj nacin njegovo oprdeljenje moglo biti prihvaceno


Keyword: prihvaćeno. Aha, znači nešto ipak uspeva da se prihvati. Eto, šablona koji deluje. Eto vrata na koja se može ući.

zbog cega bi se ovo pitanje sagledavalo u opoziciji tog blogera i Pedje, izmedju "4 zida varijante" i "šou, provokacija, ludilo, šljokice" modela?


Zato što ga društvo za čije se prihvatanje bore stvalja u Prvo vs Drugo. Ako im je Prvo prihvatljivo, ako na to pokazuju znake tolerancije, vremenom če doći i drugo. Revolucije ne uspevaju u ovakvim situacijama. Evolucije imaju velike šanse.
svalrij svalrij 11:45 01.10.2011

Re: Hm

Oni su ipak SAMO malo prosetali Terazijama,zautavili su saobracaj na nekoliko minuta.Dakle mali pride je ipak odrzan.
kukusigameni kukusigameni 11:46 01.10.2011

Re: Hm

Evo, ovde da se prikačim.
Ako neko smatra da ova zabrana nije u redu, zašto to i ne pokaže, okupljenjem uprkos zabrani?
nikolic777 nikolic777 11:50 01.10.2011

Re: Hm

Ako neko smatra da ova zabrana nije u redu, zašto to i ne pokaže, okupljenjem uprkos zabrani?


Pokazano je

oko 11 zaustavljen saobracaj u kolarcevoj i izveden performans

kratko, ali bilo sta duze u ovom gradu, u ovoj zemlji je opasno

potom nastavljena konferencija u Medija centru
kukusigameni kukusigameni 11:57 01.10.2011

Re: Hm

nikolic777
u ovoj zemlji je opasno

So what?
Vlasti su na ovaj način dale priliku LGBT zajednici i ljudima koji smatraju da su njihova prava uskraćena, da protestuju i da formulišući barem jedan jasan zahtev, uspeju da se izbore za njega.
Ali treba podmetnti leđa, treba nešto i žrtvovati.
nikolic777 nikolic777 11:58 01.10.2011

Re: Hm

Eto vrata na koja se može ući.


znači ipak pridruživanje većini

sećam se jednog učenika iz srednje muzičkee škole, ovde u Beogradu, izuzetan talenat (odavno je, na svu srecu, otisao u inostranstvo), ali bio je primoran da se ošiša jer je njegova atipična frizura, malo loknastija, vredjala ukus nastavnog kadra i provocirala ih...sećam se i profesorke knjizevnosti koja je, očajna zbog toga, umalo izbačena iz škole jer je kolegama na sednici poručila: "Malograđani, ošišali bi Šopena!"
nikola_kovac nikola_kovac 12:06 01.10.2011

Re: Hm

znači ipak pridruživanje većini

Има ли ичег лошег у томе да се уместо на пуку толеранцију иде на прихватање?
cult cult 14:31 01.10.2011

Re: Hm

znači ipak pridruživanje većini


ne, već promena taktike u cilju ostvarenja ciljeva grupe.
Ovako ne ide. Nastavljanje u ovom smeru značilo bi: a) glupost, b) interesne grupe u gej pokretu kojima trenutno stanje odgovara (kao što političkoj, finansijskoj i tajkunsko-burazerskoj eliti odgovara ovo stanje večnog trazicionizma)

maksa83 maksa83 14:53 01.10.2011

Re: Hm

zbog toga sto je, kako napisa legalizacija bg, "dobar srbin"...zadovoljio je parametre pozeljno dizajnirane manjine...samo je na taj nacin njegovo oprdeljenje moglo biti prihvaceno.

Apsolutno ne, nego zato što je pristojno ljudsko biće.
Pri tome pristojno ne znači sterilno i dosadno, naprotiv.

Neko je ovde prihvatio Jarila iako je homoseksualac (dakle uprkos sopstvenim predrasudama prema toj grupi), a neko ga je prihvatio iako je deklarisani pobožni pravoslavni hrišćanin (opet uprkos svojim predrasudama prema toj grupi). Ja recimo uopšte ne delim njegove deklarisane pravoslavne hrišćanske vrednosti (čak sam jednom bio tako eksplicitan po tom pitanju citirajući njihovu dogmu da se Jaril samoukinuo na blogu zbog toga, pa se posle falabogu predomislio), ali mi je on takav beskrajno prihvatljiviji od proizvoljnog drugosrbijanskog zažarenog talibana (pogotovo onih profesionalaca) sa kojim naoko & formalno delim više deklarisanih vrednosti.

nikolic777 nikolic777 16:08 01.10.2011

Re: Hm

Ali treba podmetnti leđa, treba nešto i žrtvovati.



aktivistima je inace glava u torbi godinama

ne znam koji bi bio najuspesniji vid protesta

mozda nam jednostavno treba Stounvol

dragan7557 dragan7557 16:10 01.10.2011

Re: Hm

nikolic777
Prošle godine par slatkih lezbijki umalo da ubede narod kako bi oni SAMO da malo prošetaju...


preprosle, 2009.

i nisu uspele, ponudjena im je livada na NBG

A šta fali livadi?

cerski
Goran Vučković Goran Vučković 16:37 01.10.2011

Re: Hm

mozda nam jednostavno treba Stounvol

Hitno potreban Doctor Wu. Ja ću se uzdržati, da ne misli narod da se svetim za onu odvratnu ljigu gore.
nikolic777 nikolic777 17:42 01.10.2011

Re: Hm

nego zato što je pristojno ljudsko biće.



Makso, nisam imao priliku vise od jednog teksta da procitam, ali ok ..

.samo me zanima ta pristojnost, sta se moze sa pristojnoscu u jednom neverovatno nepristojnom drustvu i odkad je pristojnost u korpusu vrlina koje se ovde cene
nikola_kovac nikola_kovac 18:18 01.10.2011

Re: Hm

sta se moze sa pristojnoscu u jednom neverovatno nepristojnom drustvu

Много.
docsumann docsumann 19:39 01.10.2011

Re: Hm

cult

ne, već promena taktike u cilju ostvarenja ciljeva grupe.
Ovako ne ide. Nastavljanje u ovom smeru značilo bi: a) glupost, b) interesne grupe u gej pokretu kojima trenutno stanje odgovara (kao što političkoj, finansijskoj i tajkunsko-burazerskoj eliti odgovara ovo stanje večnog trazicionizma)




Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Albert Einstein

docsumann docsumann 20:54 01.10.2011

Re: Hm

ne znam koji bi bio najuspesniji vid protesta



predlozi ...


wukadin wukadin 10:53 01.10.2011

Pa šta je sporno?

Večeras slave oni koji se u Srbiji osećaju onako kako bi i trebalo da se oseća čovek u svojoj zemlji. Kao kod kuće.


Osećam se tako i slavim. Nije mi kuća Holandija

Svaka čast na pobedi,ovo je pobeda normalne patriotske Srbije!


Zar nije!?
alexlambros alexlambros 11:32 01.10.2011

Re: Pa šta je sporno?

Zar nije!?


nije. ovo je konacan trijumf klerofasizma u Srbiji ... uzivajte u svojoj maloj tupavoj dzamahiriji, cestitam.
mrdax mrdax 14:21 01.10.2011

Re: Pa šta je sporno?

wukadin
Večeras slave oni koji se u Srbiji osećaju onako kako bi i trebalo da se oseća čovek u svojoj zemlji. Kao kod kuće.


Osećam se tako i slavim. Nije mi kuća Holandija

Svaka čast na pobedi,ovo je pobeda normalne patriotske Srbije!


Zar nije!?



Evo onda jedne pesme cestitke za pobednike.



dragan7557 dragan7557 16:46 01.10.2011

Re: Pa šta je sporno? Evo šta.

alexlambros 12:32 01.10.2011
Re: Pa šta je sporno?

Zar nije!?



nije. ovo je konacan trijumf klerofasizma u Srbiji

Ako i postoji klerofašim u Srbiji (i drugde), on ne postoji zbog religije ili pak crkve, već zbog pokondirenosti i pomodarstva naroda.

Ideološki konformizam i pomodarstvo u državama tzv. Istočnog Bloka je deo "kulture" i "tradicije" iz bivših vremena, i njega nije moguće uništiti.

Kako god je narod oberučke prihvatio nepostojanje Boga, isto tako je prihvatio i postojanje Boga, naravno po ugledu na Vlast, i pravoslavnu tradiciju, a posle toga nastaje utrkivanje, po sistemu ko je bolji u ovom suludom ideološkom pomodarstvu i konformizmu.

Ideološko pomodarstvo koje je promovisalo kult jedne ličnosti poput Staljina, Tita i dr., je jednog Mesijanskog poglavara zamenila drugim i tu nema ništa čudno.

Podilaženje Mesijanskom tipu Vođe, naravno koriste interesne grupe za svoje sumnjive potrebe, a što takođe nije novotarija, dovoljno se setiti Domanovićevih reči:

"jedan skoči i reče udaraj mi TRI žiga na čelo."

Servilnost prema baćuški Caru nije bila ni veća ni manje nego prema Bačuški Staljinu a po rodu su i jedan i drugi smatrani ocem nacije.

cerski

p.s. 99% velikih Pravoslavaca i nezna šta je Sveto Pismo(Stari "Zavet" ) a isto toliki ako ne i veći broj nema pojma, a ni blage veze, koju poruku nosi naziv "Novog Zaveta" ili Jevanđelja. U popis građana je trebalo staviti pitanje: "jeste li pročitali Stari i Novi Zavet," o kojim dvema knjigama pravoslavi Srbi čak nemaju ni pojma dok se pri tome izjašnjavaju kao Pravoslavci.

p.p.s. Jevanđelje znači "Dobra Vest" i nije nikakav Zavet nikome pa ni Isusu. Naravno posle toga bi trebalo postaviti čisto provokativno pitanje:"na čega ste se zavetovali."
mariopan mariopan 16:51 01.10.2011

Re: Pa šta je sporno? Evo šta.

"na čega ste se zavetovali."

Na šta ste se zavetovali.
Pozz Dragane
dragan7557 dragan7557 17:20 01.10.2011

Re: Pa šta je sporno? Evo šta.

mariopan
"na čega ste se zavetovali."

Na šta ste se zavetovali.
Pozz Dragane

Ma može i tako sadržaj se ne menja.

Pozdrav maropan,

cerski
mariopan mariopan 17:37 01.10.2011

Re: Pa šta je sporno? Evo šta.

dragan7557
mariopan
"na čega ste se zavetovali."

Na šta ste se zavetovali.
Pozz Dragane

Ma može i tako sadržaj se ne menja.

Pozdrav maropan,

cerski

A meni se dopao tvoj komentar zato sam i zapazila
fantomatsicna fantomatsicna 11:30 01.10.2011

Nista ne razumem

Osim da Parade nece biti
Ma nisu samo vlasti zbunjene
Nego gde ce sad ti huligani udariti..mozda odrze protest paradu sto su im zabranili zabavu?
Dakle ja kad ukucam Gay na Google izadje ovo:
gay



Press Enter to search.



gay

Advanced search
SearchAbout 952,000,000 results (0.08 seconds)

Mislim da pocnem da se prosvecujem na ovu temu treba mi..koliko godina?
Mislim sta bi se tek desilo da toples zenske na motorima krenu da paradiraju(Parada svake godine u centru Aucklanda)
Da ragbisti igraju potpuno goli (Nude Blacks) u dobrotvorne svrhe..pa jos muski (Novi Zeland sa zenskim timom (Spanija)


Srbijo..probudi se iz Srednjeg Veka
Bonner Bonner 13:07 01.10.2011

para-para-paradAise

Ej bre, dosta vise kuknjave!

Za sve nas NORMALNE, nebitno dal smo hetero, homo, bi ili transgender...

para-para-paradAise



angie01 angie01 18:39 01.10.2011

mene samo nervira,

kao i u svim slicnim situacijama, kako se niko od blogera vladajuce stranke nikada ne oglasi da nesto kaze, kako bi bio neki red!
alselone alselone 18:45 01.10.2011

Re: mene samo nervira,

angie01
kao i u svim slicnim situacijama, kako se niko od blogera vladajuce stranke nikada ne oglasi da nesto kaze, kako bi bio neki red!


a ne!
da bi smo razgovarali prvo moramo da definisemo dijalog, sacekamo limun pa cemo da vidimo...
angie01 angie01 18:54 01.10.2011

Re: mene samo nervira,

a ne!
da bi smo razgovarali prvo moramo da definisemo dijalog, sacekamo limun pa cemo da vidimo...


jos ces mi postati omiljen!
alselone alselone 19:11 01.10.2011

Re: mene samo nervira,

angie01

jos ces mi postati omiljen!



mir mir mir
maksa83 maksa83 19:39 01.10.2011

Re: mene samo nervira,

da bi smo razgovarali prvo moramo da definisemo dijalog, sacekamo limun pa cemo da vidimo...

docsumann docsumann 21:03 01.10.2011

Re: mene samo nervira,

kad se već dotakoste lEmuna ... da ne zaboravim da čestitam

maksa83 maksa83 21:07 01.10.2011

Re: mene samo nervira,

kad se već dotakoste lEmuna ... da ne zaboravim da čestitam

Čestitam i ja.

P.S. Vegetarian - old Navajo word that means "the one that cannot hunt".
angie01 angie01 21:12 01.10.2011

Re: mene samo nervira,

pa hebote, ovde kada se pojavi neki pravni problem, jave se pravnici da prokomentarisu, daju savete, kada je zdravstveni, jave se lekari, kada je IT, jave se kompjuterasi,...onako solidarno, najnormalnije, ljudski-a ne moraju, nista ih ne obavezuje,...a kada je neki politicki problem, koji se odrzava na sve nas, doticna gospoda, iako su zaseli na pozicije zahvaljuci nama i od nas primaju plate veoma daleke od tranzicije i njenih posledica, sa svim ostalim benefitima, koje su sami prikacili-opet zahvaljujuci nama, ne osecaju potrebu da nesto kazu i obrazloze, iako im to prosto nalaze radna obaveza, bez obazira sto je ovo razonoda u slobodno vreme, dovoljno su ozbiljne teme i velike posledice, da prosto nije moralno praviti se belsav i ne osecati nikakvu odgovornost-kada vec ucestvujes i tamo i ovde!
angie01 angie01 21:15 01.10.2011

Re: mene samo nervira,

docsumann


moze, grilovano povrce posuto-cvarcima!
maksa83 maksa83 21:26 01.10.2011

Re: mene samo nervira,

a kada je neki politicki problem, koji se odrzava na sve nas, doticna gospoda, iako su zaseli na pozicije zahvaljuci nama i od nas primaju palte veoma daleke od tranzicije i njenih posledica, sa svim ostalim benefitima, koje su sami prikacili-opet zahvaljujuci nama, ne osecaju potrebu da nesto kazu i obrazloze, iako im to prosto nalaze radna obaveza,


"Pogrešno je misliti da su ljudi koji su napravili problem sposobni da ga reše."

(Gerald M. Weinberg, čiča iz čijih sam knjiga naučio skoro sve što znam)
docsumann docsumann 21:28 01.10.2011

Re: mene samo nervira,

Vegetarian - old Navajo word that means "the one that cannot hunt".


ne može mi se
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:10 01.10.2011

Re: mene samo nervira,

angie01
pa hebote, ovde kada se pojavi neki pravni problem, jave se pravnici da prokomentarisu, daju savete, kada je zdravstveni, jave se lekari, kada je IT, jave se kompjuterasi,...onako solidarno, najnormalnije, ljudski-a ne moraju, nista ih ne obavezuje,...a kada je neki politicki problem, koji se odrzava na sve nas, doticna gospoda, iako su zaseli na pozicije zahvaljuci nama i od nas primaju plate veoma daleke od tranzicije i njenih posledica, sa svim ostalim benefitima, koje su sami prikacili-opet zahvaljujuci nama, ne osecaju potrebu da nesto kazu i obrazloze, iako im to prosto nalaze radna obaveza, bez obazira sto je ovo razonoda u slobodno vreme, dovoljno su ozbiljne teme i velike posledice, da prosto nije moralno praviti se blesav i ne osecati nikakvu odgovornost-kada vec ucestvujes i tamo i ovde!


E baš tako, u sridu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana