Ljubav| Ljudska prava| Život

Ako nam je ljubav iskrena i prava...

Jelica Greganović RSS / 01.10.2011. u 22:42

leonardo-da-vinci-study-human-proportion.jpgAleksandar Makedonski. Karavađo. Platon. Čajkovski. Prust. Sergej Ajzenštajn. Vagner. Leonardo da Vinči. Endi Vorhol. Ričard Kromvel. Galijano. Imperator Hadrijan. Almodovar. Oskar Vajld. Đani Versaće. Leonard Bernštajn. Virdžinija Vulf. Tenesi Vilijams. Dejvid Bouvi. Keli Mek Gilis. Martina Navratilova. Elton Džon. Džoan Kraford. Lord Bajron. Goja. Marlon Brando. Sirano de Beržerak. Simon de Bovoar. Rok Hadson. Džordž Majkl. Marlena Ditrih. Kol Porter. Džoan Baez. Dženis Džoplin. Vladimir Horovic, Montgomeri Klif. Fredi Merkjuri. Riki Martin. Volfgang Joop. Semjuel Barber. Bendžamin Briten. Džon Gilgud. Rudolf Nurejev. Džodi Foster. Žan Pol Gotije. Ian Mek Kelen. Kristian Dior. Lorens Olivije. Ginsberg. Džon Šlezinger. Iv Sen Loren. Mikelanđelo...............................................................................................................................................

Ovaj svet bi bio siromašniji bez njihovih srca boje duge.

 



Komentari (189)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Goran Vučković Goran Vučković 01:35 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Evo ti Vučko ako već nisi pogledao ovu emisiju (čini mi se da si jednom rekao da ti je simpatičan Žarko Korać, kao fini gospodin) - pogledaj jedan razgovor u kome je bio onako prilično lucidan i skoncentrisan. Vredi čuti i Dejana Ilića.

Korać je OK, ali izvini, kad vidim Kuzminovića i ovaj stan gde su snimali onaj film, nešto mi proradi stomak - pokušaću sutra da dogledam.
Bili Piton Bili Piton 01:39 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Goran Vučković

Korać je OK, ali izvini, kad vidim Kuzminovića i ovaj stan gde su snimali onaj film, nešto mi proradi stomak - pokušaću sutra da dogledam.


Nemoj da sitničariš, što dobro reče Ana gore.

Fast-forward is okay
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 02:07 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

ali to što ti imaš drugačiju ideju ne znači da možeš tek tako moju da oceniš kao "bezveze"

mogu.
moje elementarno ljudsko pravo.
pravo da mislim svojom glavom.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 02:11 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Možda, ali ja u ovom trenutku ne vidim ikakvu kritičnu masu u Srbiji koja bi išta pokrenula (opet, podvlačim, nabolje ). U tom smeru prosto nema ko da povuče, svi su kao paralisani.


tačno.
ko god bi želeo nešto da povuče, nailazi na mnoštvo demotivišučih faktora. jedan od tih faktora su i ljudi koji se pozivaju na peščanik.
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:15 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

mogu.
moje elementarno ljudsko pravo.
pravo da mislim svojom glavom.

Tvoje pravo seže do mog prava. I isključuje pravo na uvredu. Ja se sa tvojim mišljenjem ne slažem, ali ne zloupotrebljavam svoje pravo da bih ti rekla da je tvoje mišljenje demagogija. Dakle, ako misliš da je bolji neki drugi spisak, izvoli i napiši ga.
alexlambros alexlambros 10:02 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Hajde da pričamo o pederu vodoinstalateru ili automehaničaru i o lezbejci medicinskoj sestri ili kasirci u supermarketu. Ili oni možda nisu vredni naše pažnje?


Pera Peric, Mika Mikic, Jova Jovic, Lela Lelic, Jeca Jecic ... itd
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:05 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

alexlambros


Upravo taj tvoj, inače izvrstan, tekst koji si linkovao daje ( bar po mom mišljenju) jedino moguće rešenje problema.
Dok heteroseksualci ne stanu u odbranu prava svojih "drugačijih" sugrađana, kao što je Grejs Lorč uradila u slučaju te crnkinje, mrka kapa.
Prosto, lgbt zajednica ne može sama, mala je, nema dovoljno snage. "Rentiranje" snage od države ili inostranstva je prilično varljiva stvar, kao što smo mogli da vidimo.
Ne znam da li si video, kod Azdejkovića sam izneo ideju da se pojavimo mi "strejteri" sa svojim klincima i kažemo, evo i mi smo ti "porodični" ljudi i šta sad hoćete? Ne damo da nam biju i šikaniraju naše komšije, kolege, prijatelje, braću sestre drugačijeg opredelenja.
Nešto kao "porodična šetnja podrške" kako ju je Vučko duhovito nazvao.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:15 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Jelica Greganović
mogu.
moje elementarno ljudsko pravo.
pravo da mislim svojom glavom.

Tvoje pravo seže do mog prava. I isključuje pravo na uvredu. Ja se sa tvojim mišljenjem ne slažem, ali ne zloupotrebljavam svoje pravo da bih ti rekla da je tvoje mišljenje demagogija. Dakle, ako misliš da je bolji neki drugi spisak, izvoli i napiši ga.


izvini, ali ako ja kažem da mi je nešto što si ti napisala bezveze, time te nisam uvredio, nisam napisao Jelica je ______(popuniti po nahođenju).

a ne da je bezveze nego to po hiljadu puta ponovljeno mantranje o poznatim homoseksualcima postaje već otužno.
dobro, možda vi ovde (na blogu) verujete u neke magijske moči tog čina, možda mislite da će se stvari promeniti ako dovljno puta to ponovite, šta ja znam...
nikola_kovac nikola_kovac 11:16 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Dok heteroseksualci ne stanu u odbranu prava svojih "drugačijih" sugrađana, kao što je Grejs Lorč uradila u slučaju te Crnkinje, mrka kapa.

da se pojavimo mi "strejteri" sa svojim klincima i kažemo, evo i mi smo ti "porodični" ljudi i šta sad hoćete?

nikola_kovac nikola_kovac 11:24 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

За Јелицу

a ne da je bezveze nego to po hiljadu puta ponovljeno mantranje o poznatim homoseksualcima postaje već otužno.

Ја не бих баш оволико драстично ово описао, али ми се јесте јавило питање: "Да нема познатих геј људи који су утицали на формирање цивилизације, да ли би и онда некима (не обраћам се никоме конкретно, да се разумемо) било у реду одбранити слободу хомосексуалаца?"

Општијим погледом:

"Да ли нам је потребно оправдање (покриће) да бисмо хомосексуалце гледали као људе?"
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:28 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

"Да ли нам је потребно оправдање (покриће) да бисмо хомосексуалце гледали као људе


upravo to sam hteo da kažem.

ok, izvini jelice ako sam bio preoštar ali me cela situacija oko ovoga već ozbiljno nervira.

evo i od mene

draft.dodger draft.dodger 11:59 02.10.2011

DIGRESIJA...

JJ Beba
uostalom oni su već menjali svet.

Sava Šumanović i Rastko Petrović


Skoro sam nabasao na, Šumanović - komedija umetnika...

Između ostalih...






svalrij svalrij 12:32 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Moze ovako.Prepustite nama nickovima medju kojima mozda i ima vodinstalatera i kasirki,a vi VIP blogeri dogoovrite se o tome da li medju blogerima (vip i onim drge vrste),osim onih deklarisanih,ima LGBT,ako ih nema - onda nista,ima ih na Pescaniku.
alexlambros alexlambros 12:38 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Ne znam da li si video, kod Azdejkovića sam izneo ideju da se pojavimo mi "strejteri" sa svojim klincima i kažemo, evo i mi smo ti "porodični" ljudi i šta sad hoćete? Ne damo da nam biju i šikaniraju naše komšije, kolege, prijatelje, braću sestre drugačijeg opredelenja.
Nešto kao "porodična šetnja podrške" kako ju je Vučko duhovito nazvao.


zoja444 zoja444 13:10 02.10.2011

Re: DIGRESIJA...

pre, ne secam se tacno koliko godina, bila sam na izlozbi slika Save Sumanovica. veoma sam se iznenadila podatkom da je on u poslednjim godinama svog zivota patio od paranoidne psihoze, sto je kustos izlozbe istakao ukazujuci na, parafraziram po secanju: siromastvu detalja, boja i jos svega neceg sto se videlo na slikama.

zbog cega sam se ja iznenadila takvim podatkom? iznenadila sam se kako je taj podatak tek tada dosao do mene. da li je bio znacajan? da, na neki nacin. prestavljao je jedan od nekoliko prelomnih momenata u mom dozivljaju umetnika. prestala je kod mene nerealna idealizacija njihovih licnosti, shvatila sam da su i umetnici smrtnici, sa svojim vrlinama i manama, a ne tamo neka polubozanstva.

ovu pricicu sam navela zbog sledecih pitanja: da li bi trebalo da se (auto)biografski podaci ovoga tipa uvrste u skolski program? da li bi se time povecala percepcija i tolerancija razlicitosti i njihovo ucenje od malih nogu? da li je to eticki iz pozicije tih licnosti? mozda neki zele da njihova privatnost ostane samo njihova? gde su tu granice?
abrasax abrasax 17:30 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Goran Vučković
Iskreno, posle svega ovih dana, ja mislim da nikakve ozbiljne društvene promene (nabolje) nisu moguće u dogledno vreme, s diskusijom ili bez nje.

Sa nelinearnim sistemima nikad ne znaš



Ha, ha, te klap, klap. Samo vi širite defetizam u ovako osetljivom društvenom trenutku!
abrasax abrasax 18:16 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

А што мора баш "Прајд"? Баш о томе размишљам ових дана. Пошто Прајд у свом концепту баш и нема смисла, зашто не нешто што би било исто то само мало смисленије.



A sa koje strane bi počeo razmatranje? Pretpostavljam da bi potom razmotrio i drugu stranu, a zatim i sam centar pojma. I došao bi do toga da je ovako kako je provokativno upravo zato što ni ne pokušava da bude nešto drugo od onog što je.
abrasax abrasax 19:15 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Ја не бих баш оволико драстично ово описао, али ми се јесте јавило питање:


Pitanje jeste drastično, ali je razumljivo u ovakvim okolnostima.
abrasax abrasax 19:37 02.10.2011

Re: DIGRESIJA...

ovu pricicu sam navela zbog sledecih pitanja: da li bi trebalo da se (auto)biografski podaci ovoga tipa uvrste u skolski program? da li bi se time povecala percepcija i tolerancija razlicitosti i njihovo ucenje od malih nogu? da li je to eticki iz pozicije tih licnosti? mozda neki zele da njihova privatnost ostane samo njihova? gde su tu granice?


Jelica Greganović Jelica Greganović 22:46 02.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

a ne da je bezveze nego to po hiljadu puta ponovljeno mantranje o poznatim homoseksualcima postaje već otužno.

Verovatno sam nešto propustila, daj bar neki linak od tog hiljaduputnog mantranja.
Ne radi se ni o kakvoj magiji. Vrlo jednostavno, blog je lični dnevnik. U ovom slučaju moj. Ja sam, čitajući i slušajući poslednjih dana dešavanja oko Prajda, prosto pomislila na velike ljude koji su samo dokaz da seksualno opredeljenje, odnosno pitanje koga ćeš voleti, nije ni jednog trenutka dovelo u pitanje njihove sposobnosti i značaj, kao ni sve što su ovom svetu dali. Prema tome, gledaj ovaj post kao ono što jeste - moj lični dnevnik. A, ako ti misliš da treba drugačije, izvoli i napiši.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:10 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

"Да ли нам је потребно оправдање (покриће) да бисмо хомосексуалце гледали као људе?"

Nama koji ne razlikujemo ljude po tome koga vole - ne, ali onima zbog kojih parada nije održana - da.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:12 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Ne znam da li si video, kod Azdejkovića sam izneo ideju da se pojavimo mi "strejteri" sa svojim klincima i kažemo, evo i mi smo ti "porodični" ljudi i šta sad hoćete? Ne damo da nam biju i šikaniraju naše komšije, kolege, prijatelje, braću sestre drugačijeg opredelenja.
Nešto kao "porodična šetnja podrške" kako ju je Vučko duhovito nazvao.

Ovo bih potpisala.
hajkula1 hajkula1 12:02 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

vrabac_u_steni
Ovde na listi ima i nekih biseksualaca ali to nije bitno.


Meni se cini da se gejevi i lezbejke uglavnom opredeljuju za odredjene oblasti (umetnost, neka vrsta kreativnosti, misaonosti, sport...) a da su retko vodoinstalateri, kasirke...
hajkula1 hajkula1 12:03 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

vrabac_u_steni
Ovde na listi ima i nekih biseksualaca ali to nije bitno.


Meni se cini da se gejevi i lezbejke uglavnom opredeljuju za odredjene oblasti (umetnost, neka vrsta kreativnosti, misaonosti, sport...) a da su retko vodoinstalateri, kasirke...
Goran Vučković Goran Vučković 12:41 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke


Meni se cini da se gejevi i lezbejke uglavnom opredeljuju za odredjene oblasti (umetnost, neka vrsta kreativnosti, misaonosti, sport...) a da su retko vodoinstalateri, kasirke...

Ili bar oni koji su vodoinstalateri i kasirke ređe dospevaju u medije...
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:17 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Vrabac, sve ok
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:25 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke


Meni se cini da se gejevi i lezbejke uglavnom opredeljuju za odredjene oblasti (umetnost, neka vrsta kreativnosti, misaonosti, sport...) a da su retko vodoinstalateri, kasirke.

Mislim da grešiš i slažem se sa Vučkom da su one samo manje medijski ispostavljene.
JJ Beba JJ Beba 14:28 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

hajkula1
vrabac_u_steni
Ovde na listi ima i nekih biseksualaca ali to nije bitno.


Meni se cini da se gejevi i lezbejke uglavnom opredeljuju za odredjene oblasti (umetnost, neka vrsta kreativnosti, misaonosti, sport...) a da su retko vodoinstalateri, kasirke...

u jeeeee, odakle ti ovo?
ja poznajem lezbejku koja je medicinska sestra.
poznajem ženu koja je ekonomista i radi u banci.
ima profesorki fakulteta, naučnica, jedna radi u vrtiću.
žene koje poznajem sa raznih predavanja, radionica, festivala isl manifestacija a koje organizuju feminističko/lgbt/gej organiszacije su "obične" žene, nisu javne ličnosti. neke su autovane ali većina nije. veoma im je teško što se kriju, što ne mogu svojim u najbližim da nađu podršku. zato i postoje te ženske organizacije u kojima mogu naći podršku, razumevanje, solisarnost.
u beogradu postiji feminističko/lezbejski hor koji služi ženama da se ne samo bave aktivizmom (feministkinje) , već da i one koje su lezbejke nađu podršku, ohrabrenje. ne možeš da zamisliš kako je tim divnim ženama / devojkama lezbejkama teško da svakodnevno izguraju dan krijući svoju sekualnu orjentaciju od roditelja, rodbine, braće i setsra, okoline, na poslu isl.

edit
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:46 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Moze ovako.Prepustite nama nickovima medju kojima mozda i ima vodinstalatera i kasirki,a vi VIP blogeri dogoovrite se o tome da li medju blogerima (vip i onim drge vrste),osim onih deklarisanih,ima LGBT,ako ih nema - onda nista,ima ih na Pescaniku

Šta da prepustimo?
spadalo92 spadalo92 14:56 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Jelica Greganović
Moze ovako.Prepustite nama nickovima medju kojima mozda i ima vodinstalatera i kasirki,a vi VIP blogeri dogoovrite se o tome da li medju blogerima (vip i onim drge vrste),osim onih deklarisanih,ima LGBT,ako ih nema - onda nista,ima ih na Pescaniku

Šta da prepustimo?
Koliko se razumem u srpski jezik, hteo je reći da među nickovima ima vodoinstalatera i kasirki, kojima treba prepustiti...ni meni nije jasno šta. Drugi deo mi je, takođe, malo nejasan.
freehand freehand 14:57 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Jelica Greganović
Moze ovako.Prepustite nama nickovima medju kojima mozda i ima vodinstalatera i kasirki,a vi VIP blogeri dogoovrite se o tome da li medju blogerima (vip i onim drge vrste),osim onih deklarisanih,ima LGBT,ako ih nema - onda nista,ima ih na Pescaniku

Šta da prepustimo?

Jel ti toliko teško da jednostavno prepustiš?
nikola_kovac nikola_kovac 15:21 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Jelica Greganović
"Да ли нам је потребно оправдање (покриће) да бисмо хомосексуалце гледали као људе?"

Nama koji ne razlikujemo ljude po tome koga vole - ne, ali onima zbog kojih parada nije održana - da.

Изразито паметан одговор. Негде ми се врзмао по глави, али нисам успевао да га артикулишем. Хвала!
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:31 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Jel ti toliko teško da jednostavno prepustiš?

Aj ti prepustiš, pa mi posle kažeš kako je bilo...
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:33 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Koliko se razumem u srpski jezik, hteo je reći da među nickovima ima vodoinstalatera i kasirki, kojima treba prepustiti...ni meni nije jasno šta. Drugi deo mi je, takođe, malo nejasan.

Aha! I ti si se primio! Biće da je opet neki vic, šala i razonoda u pitanju, al mi ne dobacujemo...
spadalo92 spadalo92 15:35 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Jelica Greganović
Koliko se razumem u srpski jezik, hteo je reći da među nickovima ima vodoinstalatera i kasirki, kojima treba prepustiti...ni meni nije jasno šta. Drugi deo mi je, takođe, malo nejasan.

Aha! I ti si se primio! Biće da je opet neki vic, šala i razonoda u pitanju, al mi ne dobacujemo...

Šega ba!
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:41 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Mislis, Šega.ba
spadalo92 spadalo92 15:55 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Jelica Greganović
Mislis, Šega.ba
Dapače!
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:51 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Dapače!

I dagušče i dalabud.
spadalo92 spadalo92 18:06 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Jelica Greganović
Dapače!

I dagušče i dalabud.

Dapile.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:47 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Dapače!


I dagušče i dalabud.


Dapile.

Dapatotikaem.
spadalo92 spadalo92 22:05 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Jelica Greganović
Dapače!


I dagušče i dalabud.


Dapile.

Dapatotikaem.

Ako ovako nastavimo, možda do jutra i naguramo hiljadu komentara
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:15 03.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Nemo' molim te, izgibo' onomadne, sve mi se zašaralo pred očima...
abrasax abrasax 04:50 04.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

Mislis, Šega.ba



Šega mega, ali nema veze sa Rambom kolko se meni čini, a činilo mi se.
svalrij svalrij 19:08 04.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

U vezi sa onim sto ti onomadne napisah,zelim da ti kaemili kam da je moje veliko Ja zastupljeno u ucenju kod Junga,dok Feud gotovo zanemarljivo opsti o velikom Ja.
Jelice,bilo bi vrlo interesantno, nadasve poucno, da se licno uveris sta Freud misli o onima koji upotrebljavaju glagol kam(austrougar je zna ce).
Drugo,sta ti je trebalo ovo petparacko lamentiranje nad ociglednim propustom u kucanju kada su slucajno izostavljene dve recice.Da li su lapsus ili greska takvi da se nad seiri i neopravdano pripisuju negativne moralno-psiholoske osobine.
Iz te nakane proizaslo je dadaisticka-haiku segacenje:

sega ba

dapace
dagusce
dalabud
dapike

dapatotikaem.

Svaki bloger ima svoje posilne.Nista novo.Nastavi smo tako Radovane
Spadalo.Sta Ti ono napisa da Ja nemam.Zaboravih.Nadam se da nije kicma koju si na putu da izgubis slihtajuci se.

dagnomi
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:07 04.10.2011

Re: vodoinstalateri i kasirke

U vezi sa onim sto ti onomadne napisah,zelim da ti kaemili kam da je moje veliko Ja zastupljeno u ucenju kod Junga,dok Feud gotovo zanemarljivo opsti o velikom Ja.
Jelice,bilo bi vrlo interesantno, nadasve poucno, da se licno uveris sta Freud misli o onima koji upotrebljavaju glagol kam(austrougar je zna ce).
Drugo,sta ti je trebalo ovo petparacko lamentiranje nad ociglednim propustom u kucanju kada su slucajno izostavljene dve recice.Da li su lapsus ili greska takvi da se nad seiri i neopravdano pripisuju negativne moralno-psiholoske osobine.
Iz te nakane proizaslo je dadaisticka-haiku segacenje:

sega ba

dapace
dagusce
dalabud
dapike

dapatotikaem.

Svaki bloger ima svoje posilne.Nista novo.Nastavi smo tako Radovane
Spadalo.Sta Ti ono napisa da Ja nemam.Zaboravih.Nadam se da nije kicma koju si na putu da izgubis slihtajuci se.

dagnomi


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 02:12 02.10.2011

.

Svet je saren, kao duga.
Joan Baez nije lezbejka. Ona je aktivista, borac za pravdu. Ucestvovala je na mnogim gay/lesbian marsevima.
Goran Vučković Goran Vučković 02:15 02.10.2011

Re: .

Joan Baez nije lezbejka. Ona je aktivista, borac za pravdu. Ucestvovala je na mnogim gay/lesbian marsevima

A ume i da peva (između ostalog)
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:16 02.10.2011

Re: .

A ume i da peva (između ostalog)

Što je i najbitnije.
angie01 angie01 15:02 02.10.2011

Re: .

Joan Baez


je bila dugogodisnja partnerka Boba Dilana!


JJ Beba JJ Beba 15:23 02.10.2011

Re: .

angie01
Joan Baez


je bila dugogodisnja partnerka Boba Dilana!



kad se odrekao akustičnog folka, kad se odrekao svojih političkih stavova koje je 60tih zastupao na skupovima za borbu za građanska prava, odrekao se i joan.
mnogi su govorili za njega tada da je peder, (kao karakter). čuj peder, pederčina, čak.


btw
pevajući njegove pesme za koje tada niko nije čuo, joan je učinla sve za njegovu afirmaciju i njegove muzika, naravno. Ona je tada već bila zvezda a on anonimus.
i zato su govorili da je pederčina
8c_competizione 8c_competizione 18:35 02.10.2011

Re: .

za razliku od JK koja podrzhava G/L zbog kontra fazona Ceci!
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:27 02.10.2011

.

srdjan.pajic srdjan.pajic 08:28 02.10.2011

Re: .

srdjan.pajic


In 1956 Reed received electroconvulsive therapy as a teenager to "cure" his bisexuality;[8] he wrote about the experience in his 1974 song, "Kill Your Sons". In an interview, Reed said of the experience:

"They put the thing down your throat so you don't swallow your tongue, and they put electrodes on your head. That's what was recommended in Rockland County to discourage homosexual feelings. The effect is that you lose your memory and become a vegetable. You can't read a book because you get to page 17 and have to go right back to page one again."

—Lou Reed quoted in Please Kill Me (1996)[9]
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:53 02.10.2011

Re: .

Gospode...
dirtyharry dirtyharry 09:17 02.10.2011

Ono što mene neopisivo nervira

su ovakvi akcije ovog tipa:

Jedinstvena Srbija otkazala je "Porodičnu paradu", koju je bila najavila za sutra u Jagodini, i pozdravila odluku MUP-a da zabrani sva javna okupljanja.

Predsednik Gradskog odbora Demokratske stranke Srbije u Nišu Milan Lapčević izjavio je da njihov skup "Šetnja za porodicu", koji je bio zakazan za danas, neće biti održan jer ga je policija zabranila.

ceo tekst je ovde.

Ne znam kako drugi ovo vide, ali ja ovo vidim kao veliko licemerje prema svima onima koji svake nedelje kampuju ispred skupština grada (i grada Niša) tražeći nešto od vlasti, onima što seku prste i zabijaju eksere u ruke ne bi li skrenuli pažnju vlasti na sebe. Ova gospoda su se više angažovala oko organizacije antigej aktivnosti nego oko problema drugih ljudi. Gejevi ne traže ništa osim da ih ostave na miru. Mislim, lomače se spremaju za one koji kažu "Ej, i mi postojimo!" a za one koji viču iz sveg glasa "Nemamo bre 'leba da je'emo zbog vas!" ovi sa vlasti odgovaraju "Ma ko vas j... crknite (do sledećih izbora)!"

alselone alselone 09:36 02.10.2011

Ma da!

Ovo ko Vuk: Svi, svi, svi!
mrdax mrdax 10:39 02.10.2011

I Bugs je sumnjiv

Bojan Budimac Bojan Budimac 13:47 02.10.2011

Doprinos iz Turske šarenilu sveta

Zeki Müren 1931-1996, legendarni turski pevač. Odrednica u Vikipediji kaže: Müren dressed effeminately, wearing large, ornate rings and heavy make up, especially in the later years of his life. In many ways, he had a pioneering role in rendering the Turkish society more accepting about homosexuality. He, with his distinct style, remained a highly respected artist throughout his career, and in a sense, paved the way for many later, more openly gay or transsexual Turkish artists.



Malo van Vikipedije. Ovde u Bodrumu, u kome je provodio najviše vremena, se još uvek pamti da je Zeki prvi koji je obavio telefonski razgovor kada je prva javna telefonska govornica instalirana u gradu (verovali ili ne tamo 70-tih, prošlog veka). Nazvao je mamu i prve reči su bile: "Mama, zovem iz Bodruma!"

***
Džemil Ipekči, modni kreator. Veoma interesantan lik. Kada ga vidimo na TV-u Fu i/ili ja ostajemo na tom programu, jer to je šansa (generalno nekarakteristična za TV) da se čuje nešto lepo i pametno bez obzira da li je tema moda, politika, lajfstajl ili kajgod.



Klik na slik vodi na vest (sa sve fotkom) kakvu bih voleo da vidim sa zapadnog Balkana.

abrasax abrasax 18:56 02.10.2011

Re: Doprinos iz Turske šarenilu sveta

Doprinos iz Turske šarenilu sveta





Dizajn odličan.
topcat topcat 14:04 02.10.2011

...

Mene zanima na koji način su se npr. Alaksandar Makedonski, Da Vinci ili Michelangelo ostvarili bez registracije pederskih brakova, prava na penziju i dodatne socijalne sigurnosti koje tzv. moderno društvo podrazumijeva za LGBT populaciju, ne zbog nekih njihovih specijalnih zasluga, već samo i jedino zbog njihove orijentacije*.

Također me zanima na koji način su "naši gejevi" (blogeri ovdje na B92) ugroženi u svojoj (matičnoj) zemlji i tko im brani da vole koga žele? Država? Ima neki propis? Članak u zakonu koji zabranjuje emocije?


Dalje, kad smo već kod popisa, za neke od navedenih nikad nije dokazano da su homoseksualci. (Činjenica je da se i neženje polako svrstava na taj popis)
S druge strane, kad sam svojevremno "kopala" po američkim kompozitorima 20. stoljeća, shvatila sam da mi je umjesto po djelima, puno lakše kompletirati listu ako u google ubacim samo "gay composers". Da, kompletna američka (što ne reći muzička) scena 20. st je obojena istospolnim seksom.
To je dokaz da su gejevi talentiraniji? Ili?

Ljubav je ljubav....ali politika je ipak politika.

*
primjer iz Njemačke:
da bi ostvario boravak putem partnera, heteroseksualac se mora vjenčati.
Homoseksualcu je dovoljno da registrira zajednicu.
Diskriminacija? Koga/ čega...?
jednatanja jednatanja 15:15 02.10.2011

Re: ...

Homoseksualcu je dovoljno da registrira zajednicu.


Pa o tome se radi, u Srbiji nije dozvoljeno. To je javna disriminacija.

Druga stvar je tiha diskriminacija a protiv nje ne samo zakonima već i marketingom, (mediji, parade), društvo će se više navikavati i tolerisati, nadajmo se...u Holandiji se više niko ne okreće za gej parom.

p.s. hi Top! :)
angie01 angie01 15:17 02.10.2011

Re: ...

"naši gejevi" (blogeri ovdje na B92)


da li je ovakva jadna prozivka dozvoljena?

za ostali deo ovog pitanja su ipak potrebni i neki civilizacijski parametri kod postavljaca, pa zbog objektivne okolnosti da ne postoje, necu ih shvatiti ozbiljno, jer bi to i inace bio cinizam najgore vrste!


zoja444 zoja444 15:19 02.10.2011

Re: ...

Pa o tome se radi, u Srbiji nije dozvoljeno


u Srbiji se ne registruje ni hetero zajednica koja nije bracna, tj. vanbracna je.
8c_competizione 8c_competizione 18:40 02.10.2011

Re: ...

jao Bozhe koje ispaljivanje gluposti!

kazhesh niko ih ne dira? pa sto onda jednu obicnu shetnju kroz grad ne mogu da organizuju a da im nije preceno premlacivanjem?

bolje se pokri ushima i cuti!

a ako bash hoces da neshto u zhivotu i naucis, mozhda probaj sa sledecim filmovima:
PRAYERS FOR BOBBY
TOUCH OF PINK
C.R.A.Z.Y. (Canadian Film!)
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:08 03.10.2011

Re: ...

jednatanja jednatanja 15:05 02.10.2011

Kad smo

kod Semjuela Barbera, da dodamo i Erona Koplanda. U biografiji brilijantnog Leonarda Bernštajna opisano je koliko mu je Kopland pomogao da se profesionalno probije (mada nikad nisu bili par) baš kroz "gej" krugove, i autor (Sekrest) smatra da Bernštajn nikad ne bi dobio prilike kakve je dobio na početku svoje karijere da nije bio gej -mada je zvanično bio biseksualac, navodno obožavao svoju ženu Feliciu Montealegri i njihovo troje dece.

Žao mi je što se ovako završilo za naše mlade u Srbiji :(
nikola_kovac nikola_kovac 15:30 02.10.2011

Re: Kad smo

А можемо додати и да је Чајковски дошао до Надежде фон Мек преко оног виолинисте са којим је био у шеми.

А и Лили је успоставио монопол над француском музичком индустријом и образовањем захваљујући свом сексању са краљем, неким Лујем, бемлига који је.
jednatanja jednatanja 15:46 02.10.2011

Re: Kad smo

А и Лили је успоставио монопол над француском музичком индустријом и образовањем захваљујући свом сексању са краљем, неким Лујем, бемлига који је.


da, to je isti onaj koji je svoj nožni palac opalio dirigentskim štapom, i na kraju umro od gangrene koja se sa stopala proširila na celo telo.
kick68 kick68 15:38 02.10.2011

Niko

se nije setio da pomene ova dva momka!

kaolavanda kaolavanda 15:55 02.10.2011

Obožavani...


spadalo92 spadalo92 20:38 02.10.2011

trol

Izvini Jelice, ali moram ovo napisati. Da li je istina da je kamenovan autobus sa decom iz Albanije koja su dosla na "Radost Evrope"? Da li je istina da ni jedna skola u Beogradu nije htela da ih ugosti, pa su morali u hostel?

Ovo je informacija iz Helsinškog odbora za ljudska prava.
abrasax abrasax 20:48 02.10.2011

Re: trol

Izvini Jelice, ali moram ovo napisati. Da li je istina da je kamenovan autobus sa decom iz Albanije koja su dosla na "Radost Evrope"? Da li je istina da ni jedna skola u Beogradu nije htela da ih ugosti, pa su morali u hostel?


Volela bih i ja da to znam i nadam se da će Jelica pogledati. Ne mislim da su čista posla.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:52 02.10.2011

Re: trol

trol
Izvini Jelice, ali moram ovo napisati. Da li je istina da je kamenovan autobus sa decom iz Albanije koja su dosla na "Radost Evrope"? Da li je istina da ni jedna skola u Beogradu nije htela da ih ugosti, pa su morali u hostel?

Ovo je informacija iz Helsinškog odbora za ljudska prava.

Ja sam tu informaciju, ali nepotvrđenu, takođe u formi pitanja (Da li je to tačno?) pročitala juče na FB, mislim da je kolega Veljko Popović to negde pokupio na FB i preneo, pitajući...Malo je dockan, ceo dan me nije bilo kod kuće, tako da pretpostavljam da se to već saznalo. Ako nije, recite, pozvaću sutra i pitaću "gde treba", odnosno pozvaću maticu, jer sam ja malo geografski izmeštena...Mada, sumnjam da bi Helsinški odbor prenosio dezinformacije i to takve...
spadalo92 spadalo92 07:07 03.10.2011

Re: trol

Jelica Greganović
trol
Izvini Jelice, ali moram ovo napisati. Da li je istina da je kamenovan autobus sa decom iz Albanije koja su dosla na "Radost Evrope"? Da li je istina da ni jedna skola u Beogradu nije htela da ih ugosti, pa su morali u hostel?

Ovo je informacija iz Helsinškog odbora za ljudska prava.

Ja sam tu informaciju, ali nepotvrđenu, takođe u formi pitanja (Da li je to tačno?) pročitala juče na FB, mislim da je kolega Veljko Popović to negde pokupio na FB i preneo, pitajući...Malo je dockan, ceo dan me nije bilo kod kuće, tako da pretpostavljam da se to već saznalo. Ako nije, recite, pozvaću sutra i pitaću "gde treba", odnosno pozvaću maticu, jer sam ja malo geografski izmeštena...Mada, sumnjam da bi Helsinški odbor prenosio dezinformacije i to takve...

Mislim da je dezinformacija. Pregledao sam sajt Helsinškog...svako slovo. Nigde se ne spominje ništa ni slično ovome. Ali, opet, moguće je da Helsinški odbor još proverava sve činjenice pre nego zvanično reaguje. A da je ovu informaciju pustio neko privatnim kanalima iz istog.
fantomatsicna fantomatsicna 03:01 03.10.2011

Moj najomiljeniji homo singiens

Jelica Greganović Jelica Greganović 07:43 03.10.2011

Ptice u kavezu :)

spadalo92 spadalo92 07:58 03.10.2011

Re: Ptice u kavezu :)

Jelica Greganović

E, nasmeja me rano ujutro!
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:50 03.10.2011

Re: Ptice u kavezu :)

Moja omiljena scena, John Wayne walking
49 41 49 41 16:05 03.10.2011

Ima li ovde i

nasih; ili samo njihovih?
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:53 03.10.2011

Re: Ima li ovde i

Sve zavisi ko smo mi, a ko su oni.
49 41 49 41 10:19 04.10.2011

Re: Ima li ovde i

Jelica Greganović
Sve zavisi ko smo mi, a ko su oni.


Pa, ...; mislim na "polovnjake" - gde, bar ja spadam!

Secam se kao student i kasnije; trcis radis, obaveze ... fakultet-kuca, poso-kuca... napunis se svega, izgubis smisao, "lupis o zid" i kazes sebi: - ovako ne ide vise.

Onda krenes da trazis - drugu polovinu, da se "ucelis"- makar privremeno.

Jedan od mnogih primera.

Stojim sam na autobuskoj, lije kisa, polumrak oko mene; u meni se smracilo.
Naidju 4 devojke; razgovaraju glasno, "razbijaju kisnu noc-tisinu".
Kikocu se bez razloga. Ne ocekuju u tom stranom gradu da razumem i pricam njihovim jezikom.

Jedna od njih dok stoje pored mene komentarise:
Ja, ovako ne mogu vise da "izdrzim"!
Napisacu, preko celih ledja na jakni
- Treba mi musko!

Ja nju, svrstao u "nase".





KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:13 04.10.2011

Ne

Nisam razumeo tekst, Jelice.
Svakoga dana ponovo bacim pogled na tekst i komentare i ništa.
Aleksandar Makedonski, Ričard Kromvel, Imperator Hadrijan, Ovaj svet bi bio siromašniji bez njihovih srca boje duge, Martina Navratilova,...
Ne vredi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:40 04.10.2011

Re: Ne

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:48 04.10.2011

Re: Ne

Jelica Greganović

Džaba.
Znam šta je zajednička nit.
Ne vredi.
Kod mene je problem, očigledno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:25 04.10.2011

Re: Ne

Istopolna ili biseksualna seksualna orjentacija.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:29 05.10.2011

Re: Ne

Jelica Greganović
Istopolna ili biseksualna seksualna orjentacija.

Da pokušamo da vidimo šta znači Ovaj svet bi bio siromašniji bez njihovih srca boje duge?
Svrbe me prsti. Ne mogu da se uzdržim.
Smem li da kažem nešto malo suprotno od većine komentatora ovde?
I od domaćina bloga?
Glasanje....Većinom glasova: Smem.

Ako sam dobro razumeo poenta ovog teksta je: Ovaj svet bi bio siromašniji bez njihovih LGBT srca boje duge. Ili možda bez njihovih dela ili "dela".
I ako sam dobro razumeo, poenta je i podržavanje prava na različitost, uz pretpostavku da se radi o osobama koje su divne i krasne. I da bi bez njihovih srca&dela ovaj svet bio siromašniji = lošiji. Pretpostavljam takođe da bi metaforu srca boja duge trebalo da shvatimo tako da se radi o osobama koje su pozitivne, humane, karakterne, osetljive na tuđu patnju, i LGBT...
Dakle to su moje pretpostavke. Možda sam stvar malo nategao, ali ne bih rekao da sam mnogo promašio.
Aleksandar Makedonski. Karavađo. Platon. Leonardo da Vinči. Ričard Kromvel. Imperator Hadrijan. Lord Bajron. Sirano de Beržerak??. Mikelanđelo.

Sa ogromnom sigurnošću mogu da tvrdim da Jelica i komentatori ne poznaju lično navedene osobe. Dopuštam da nisam u pravu, ali to je malo verovatno.
Sa velikom sigurnošću neke od tih ličnosti bih smeo da okarakterišem kao surove jer je takvo bilo vreme (i krvavo, naravno) kada su oni živeli a i oni su bili na pozicijama koje su podrazumevale takvo surovo (i krvavo, naravno) ponašanje. Dakle, upravo suprotno od onoga što su pretpostavljene poente osnovnog teksta i mnogih komentara.
Za neke od navedenih osoba nemam nikakvih pisanih tragova, osim pismena i slika načinjenih posle mnogo vekova od pretpostavljenog njihovog doba.
Za neke od osoba sa mog malog spiska očigledno projektujemo njihova dela na njihov lik i život (koje garantovano ne poznajemo) pa nam onda oni ispadaju divni i krasni, baš kako to osnovne poente&namere teksta nalažu.
Naravno da bih ja ovaj mali spisak mogao da proširim sa skoro svim ostalim pomenutim osobama sa spisak. Sa skoro istom argumentacijom kao za one gore pomenute, ili u prevodu - mi ne poznajemo te ljude. Imamo samo privid i iluziju o tim ljudima. Za malo njih bismo mogli da stavimo ruku u vatru da su osobe sa srcem boje duge, ili u prevodu, da su divne i krasne osobe i humane osobe. Da su to LGBT osobe, to možemo da pretpostavimo iako je ne razumem zašto je to ovde bitno. Možda da bi se ukazalo da su osobe iste kao i oni suprotni (TBGL) ili da su čak malo vrednije. Ili da bi se dala podrška Paradi ponosa. I nije neki povod. Nekako mi se čini da je ova PP euforija koja vlada ovih dana na Blogu B92 malo odnela zrnca razuma svima nam i donela malo više emocija.
Ne dajem podršku nikome koga ne znam i u čije dobre namere malko sumnjam. Mislim na organizatore PP i one koji ih izdaleka i sa prednjim namerama podržavaju. Pogotovo ne dajem podršku tako što bih nabrajao ljude (bez kojih bi svet bio drugačiji) koji imaju (kao) zajedničku LGBT nit. Nekako mi se čini da niti ima beskonačno mnogo, da nisu sve niti ravnopravne i da zajedničke niti često nisu zajedničke niti nego nam se samo tako priviđa. A o srcima koja nam se priviđaju da ne pričam.
Nisam razumeo da možemo lagano da zaključimo da bi ovaj svet bio siromašniji bez Kromvela, Aleksandra Makedonskog, Hadrijana.
Mogli bismo da dodamo da bi ovaj svet bio siromašniji bez Franje Tuđmana, Slobodana Miloševića, Alije Izetbegovića čija srca su verovatno bila boje duge, zavisno od strane sa koje se posmatraju.
Ne zvuči baš logično da se oslanjamo na srce boje duge.
Da je ovde napravljen popis Jevreja, značajnih Jevreja, Jevreja sa npr. srcem boje prolećne bašte, bilo bi belaja, verujem. A na svaki spisak biste mogli da dodate i mene. Nisam ništa gori od mnogih. Sa mnoštvom zajedničkih niti.
A i sam sam iluzija.

Ovaj komentar sam napisao iako nisam uspeo da dobro artikulišem malu nelagodnost koju sam osetio dok sam čitao osnovni tekst kao i mnoge komentare.
Izvinjavam se na dužini komentara i kašnjenju komentara.

I ako sam nekoga uvredio nije mi bila namera.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:32 05.10.2011

Re: Ne

Sve je u redu, uključujući i drugačije mišljenje, naravno.
Ja spiskove ne volim baš...malo me jeza podilazi...ali sam se ovde odlučila uprkos tome...zato što mislim da oni koji su protiv homoseksualaca ne razmišljaju o tome koliko ljudi kojima se dive, koji su obeležili određena vremena ove civilizacije, su bili jednopolno orjentisani. Srca nisu samo simbol ljubavi, srca su i simbol života. Neki od njih su bili divni i krasni, drugi manje, treći ratnici a što se mene tiče - dobre vojske nema, ali su, kako god ostavili pečat u istoriji...a njih sam navela banalno zato da i siledžije vide da je među velikim siledžijama bilo onakvih protiv kakvih su oni. Jesam se troumila, ali...Ne znam da li sam baš bila jasna, misli su mi već drugde, izvini...ali makar delom
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:28 05.10.2011

Re: Ne

Ja jesam protiv homoseksualaca.
Protiv homoseksualaca posebne vrste. Protiv homoseksualaca organizatora PP. Protiv homoseksualaca kojima je stalo do LGBT prava manje nego meni do lanjskog snega. A posebno protiv onih SPOLJA&IZNUTRA koji se strašno zalažu za poštovanje našeg Ustava i zakona. Za selektivno poštovanje USTAVA&ZAKONA Republike Srbije.
Odmah imam ponudu: pristajem na PP i na poštovanje naših zakona i Ustava do poslednje tačke ako to podrazumeva da se poštuje i teritorijalni integritet Srbije, pravo na rad, da političke stranke ne mogu neposredno vršiti vlast, niti je potčiniti sebi, da je u službenoj upotrebi su srpski jezik i ćiriličko pismo, da se jemči pravo na rad, u skladu sa zakonom, da svako ima pravo na slobodan izbor rada, da su svima, pod jednakim uslovima, dostupna sva radna mesta, da Republika Srbija uređuje i obezbeđuje suverenost, nezavisnost, teritorijalnu celovitost i bezbednost Republike Srbije, da Vojska Srbije brani zemlju od oružanog ugrožavanja spolja, ...

Ne može 'oću kakim neću kakim. Ili se kaki ili se ne kaki.

Svi homoseksualci koje znam su protiv PP. Možda iz straha. Možda zato što vide da tu nisu čista posla. A možda zato što smatraju da, ma šta mislili WHO, USA, UK,... to što oni žele da rade ili rade ne treba da iznose na kamione, na ulice, pred javnost. Ipak se ne radi o istoj stvari, kao što je ono da ja volim kikiriki a ti voliš jabuke.

A ta agresivna LGBT manjina (akcenat je na ovo agresivna) neće imati moju podršku. Uostalom, kao nijedna agresivna manjina ili većina.
Uh! Baš sam našao mesto da se istresem.
PS Nisam siledžija.
Goran Vučković Goran Vučković 21:28 05.10.2011

Re: Ne

.zato što mislim da oni koji su protiv homoseksualaca ne razmišljaju o tome koliko ljudi kojima se dive, koji su obeležili određena vremena ove civilizacije, su bili jednopolno orjentisani.

Pogledaj Jelice kako reaguju komentatori na Anin tekst na Novom Standardu. Sve se plašim da njih briga za Leonarda, Karavađa, Čajkovskog i Prusta (ili Đorđa Karađorđevića, Miku Alasa i slične). Da nisu šupljoglavi idioti, možda bi ih makar bilo malo briga za ono što ih Ana pita - ali... pogledaj sama.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana