Gost autor

Podmukla elita (Tmurno nebo nad Srbijom)

Strongman RSS / 04.10.2011. u 10:27

Autor: Zoran Živković  

Onaj ko danas kaže: „Naš realno ostvariv cilj je i Kosovo u Srbiji i Srbija u Evropskoj uniji" ili je beskrajno glup ili je izuzetno pokvaren i podmukao. Ova floskula, dominantna na domaćoj političkoj sceni, govori u stvari o njenim glavnim akterima. Verovatnije je da nisu glupi, jer za ovako raširen sistem korupcije ipak treba nešto pameti. Da, u pravu ste, mahom su to podmukli politikantski demagozi koji lažu Zapad, lažu Ruse, lažu Srbe sa Kosova, lažu sve građane Srbije...

Prvima govore da su posvećeni demokratiji, vladavini prava, toleranciji i regionalnoj saradnji, da su svesni nezavisnosti Kosova, ali da o tome ne smeju javno da pisnu jer će nacionalisti doći na vlast. Zbog te neozbiljnosti, a i poslovične nesposobnosti srpske diplomatije, nemačka kancelarka je morala usred Beograda da izvuče uši celom državnom vrhu Srbije, a o toplom zecu koji je predsednika sačekao u Njujorku, od sramote niko ne sme da progovori ni reč...

313595_201077553296253_100001820290537_462885_1715262588_n.jpg
 

Rusima govore da su duboko posvećeni „vekovnom slovenskom pravoslavnom bratstvu", da nikada neće odustati od kosovskog mita, da bi im još dva NIS-a poklonili... Ruski hazjain zaboravlja onaj kredit od milijarde nečega, nema vremena da ih lično kažnjava, već to prepušta svom beogradskom diplomatskom predstavniku tanušnog glasa, plitke pameti i duboke čaše.

Jedini dokaz da je Kosovo i dalje deo Srbije jeste to što „politička elita Srbije" govori iste laži i Srbima sa Kosova i ostalim građanima naše prelepe, napaćene otadžbine. Očigledna obeležja državnosti nazivaju novim, izmišljenim, nepostojećim izrazima. Granični prelaz, sa koga su nebrojeno puta vraćeni ministri i sekretari, nazivaju administrativnim. Administrativni prelaz - šta je to, ko tu prelazi - administracija, referenti i sekretarice? Pristaju na carinski pečat na kome piše „Carina Kosova" , likujući nad samoproglašenim uspehom da je to statusno neutralno rešenje jer se na pominje Republika Kosovo. Kako ne postoje opštinske, regionalne i pokrajinske carine, već samo državne, očigledno je da su i time priznali kosovsku nezavisnost.

Tadićev novi „spoljnopolitički dečak", sa 15 minuta diplomatskog i dva minuta pregovaračkog iskustva ubeđuje nas, retorikom naučenom za nekoliko časova na večernjem kursu političke izuzetnosti, da i dalje žanjemo diplomatske pobede. Kaže da nisu sve članice EU priznale Kosovo, što znači da ga nije priznala Unija, pa nam to niko neće postaviti kao uslov za pridruženje. Ne shvata, jer su i njega mentori slagali, da će svaka država koja je priznala nezavisno Kosovo tražiti od Srbije da to isto učini, jer ih na to obavezuju njihovi zakoni i odluke koje su donele njihove vlade i parlamenti. Naravno, Evropljani danas o tome ne govore glasno jer sumnjaju da će Srbija ikada ispuniti sve prethodne uslove. A šta bi i mogli da pomisle o državi koja je lider korupcije u regionu, a i šire, u kojoj se obična građevinska dozvola čeka pola decenije, u kojoj se važne, hitne odluke Ustavnog suda ne objavljuju mesecima, o vlasti koja ne može da proda ni zlatnu koku - Telekom.

„Ni Kosovo, ni EU" - to je stvarna, tajna strategija naše pokvarene političke elite. Za Kosovo ih baš briga, a Evropske unije se plaše kao đavo krsta jer u uređenoj evropskoj Srbiji za njih ima mesta možda u zatvoru, možda na psihijatrijskoj klinici, a sigurno na smetlištu istorije. Mislim ovde i na vlast i na opoziciju, na ceo srpski politički karusel koji radi na starom principu Kurte i Murte. Ipak, nisu samo pokvareni nego su i glupi jer su svojim praznim obećanjima i demagoškim igrarijama preuzeli od Miloševića deo odgovornosti za gubitak Kosova.

Ono što se tamo dešava poslednjih nedelja je političko, ali i moralno dno. Zajedno sa Tačijem, besmisleni konflikt na Jarinju i Brnjaku podigli su na nivo usijanja. Neispunivši nijedno obećanje koje su dali svojim biračima, suočeni s nedostatkom pravih investicija, ogromnom nezaposlenošću, kolosalnim budžetskim deficitom, ponovnim masovnim odlaskom mladih i obrazovanih i svojim ostalim rezultatima, odlučili su se za oživljavanje stare, proverene teme ovdašnjeg izbornog folklora - odbrane Kosova!

Izjavama da vlast podržava barikade i da su one „osnovna činjenica" odbrane Kosova, permanentnim baljezganjima o nekakvim crvenim linijama, bez osnovne i izlazne strategije, povlađivanjem lokalnim kmetovima da „oni, na terenu, najbolje znaju šta je najbolje za njih, za Srbiju" postali su pokrovitelji direktnog sukoba lokalnih Srba sa onima koje je zvanični Beograd do letos zvao svojim partnerima, bezmalo prijateljima. I sve to samo zbog skorih izbora, samo zbog puke vlasti. Dno!

P.S. Svima koji su na sutrašnji dan, pre jedanaest godina, učestvovali u stvaranju uslova za bolju budućnost Srbije i onima koji su u proteklim godinama na tome iskreno radili, čestitam godišnjicu petooktobarskih događaja. One koji su razočarani u dostignuća 5. oktobra pozivam da se u osami, pred ogledalom, zapitaju šta su oni u protekloj deceniji stvarno uradili da ti rezultati budu bolji.

 

Izvor: Danas.rs

Foto: DrMimi



Komentari (280)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 12:31 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

expolicajac
Bez namere da stajem u stranu spoljnopolitičkom dečaku, moram da potsetim da je Gospodin Živković u stolicu predsednika vlade uskočio sa gradilišta, gde je bio preduzimač

Gde je naučio šta je rad sa ljudima, osetio težinu života, dok su se drugi krili po budžacima budžetskih ustanova i kukali a zapravo ništa nisu hteli da se menjaju. Bezvezni komentari bez sagledavanja suštine teksta. Valjda u iznetim mislima "Bivšeg" ima svega onoga što se čita na ovom blogu, samo nema lične hrabrosti da se to prizna kad on napiše, već po starom dobrom običaju ajde da pljujemo. Stvarno, nema nade za ovu Srbiju.

NE, uopšte, sasvim je obratno - on nema lične hrabrosti da prizna da je i on kriv, i da je i on deo te podmukle elite.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:33 04.10.2011

Konkretno, plz

ima i iskustvo i zrelost da to misaono artikuliše


Postujem sve napisano, al me ubise opsta mesta.

a o toplom zecu koji je predsednika sačekao u Njujorku, od sramote niko ne sme da progovori ni reč

ok. a jel moze autor teksta?

Tadićev novi „spoljnopolitički dečak", sa 15 minuta diplomatskog i dva minuta pregovaračkog iskustva

Ni ovde ni imena ni prezimena? jel to neko zamenio Jeremica?



expolicajac expolicajac 12:43 04.10.2011

Re: Konkretno, plz

Postujem sve napisano, al me ubise opsta mesta.

a o toplom zecu koji je predsednika sačekao u Njujorku, od sramote niko ne sme da progovori ni reč

ok. a jel moze autor teksta?

Tadićev novi „spoljnopolitički dečak", sa 15 minuta diplomatskog i dva minuta pregovaračkog iskustva

Ni ovde ni imena ni prezimena? jel to neko zamenio Jeremica?

Opaska je racionalna i stvarno traži pojašnjenje
mariopan mariopan 12:46 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Strongman
Preduzimač je u DS ušao kao sponzor... Samo da se podsetimo



Nije on sponzorisao Srbiju nego svoju stranku, a to se obično radi da bi se bogato naplatilo?

Ako sam nešto dužna daj da vratim, pa da raščistimo račune, jer čist račun- duga ljubav? Da mogu ko čovek da komentarišem ovde, a ne da mislim kako mi je on nešto time dao ?

PS. A da li mu se ta investicija isplatila ili je bila pogrešna pa sada zato kuka?
validni validni 12:50 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

expolicajac
Ali, očigledno je da Vas je fascinacija njegovim životnim putem, snaga njegove Misli i praznina koja je za njim ostala, uzrokovala osećaj beznađa. Ne brinite, proći će. Dešava se to uoči velikih praznika.


Pre bi se moglo reći da kod Vas ima dosta od ovih stvari koje meni pokušavate da imputirate. Ali uoči, onoga što Vi nazivate velikim praznikom, mogu shvatiti Vašu frustraciju i samim tim u duhu demokratskih tekovina to i opravdati.
S poštovanjem Ex

Volim i ja Vas. Samo trpim...
expolicajac expolicajac 12:54 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Volim i ja Vas. Samo trpim...

Izbori su na pragu. Ja verujem u demokratiju a nadam se i ti. Glasaj i nadam se da ćeš u tome naći izlaz za svoje trpljenje.
max.cohen92 max.cohen92 12:56 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Strongman
Preduzimač je u DS ušao kao sponzor... Samo da se podsetimo


U tome i jeste problem. Pogresna ulazna putanja. U Srbiju se u politiku ulazi da se napravi kinta, ne da se u nju ulaze ( Miskovic & Co. kojih ce se dzangrizavci odma nadovatati su posebna kategorija, nesto kao nusprodukt, da ne kazem nesto drugo sto samo po sebi ide uz probavno-tranzicioni trakt...)
Zaboravljaju ljudi da je postojao pul, esalon ljudi iza DS-a koji su u tom inicijalnom stadijumu bukvalno oblacili, tetosili, hranili masu onih koji su kasnije isplivali kao javna lica DS-a. To sto se ispostavilo da su mahom objekti u toj sentenci bili pogresan izbor, nama na dusu, njima na dusu i dzep...
Zapitajte se samo da li je neko od Vas u bilo kom trenutku zavukao ruku u svoj dzep, nebitno za koju sumu i dao je tadasnjoj opoziciji, bilo sta materijalno, jer nije dovoljno samo snazno podrzavati, nekad treba i genge da se oplachu, prezale i daju.
Posle toga slobodno raspalite po zivom mesu udobno iza tastature.

Ja pripadam generaciji protesta `96, onaj cuveni amblem sa stitom koji ima na milion fotki smo delom calnuli iz dzepa, kad je trebalo potegli smo, kintu koju nismo imali smo sipali u rezervoare, dovlacili ljude, nesto smo sem sebe i materijalno dali i nikad mi nece biti zao. Ja sam mislio da radim pravu stvar. Sto smo ja i mnogi koje sam znao bili u losoj politickoj i revolucionarnoj kondiciji, needukovani i naivni, pa smo bili nedosledni u svom pozitivnom ludilu, nama na dusu, ali niko ko nije uradio bar isto nema pravo da pljuje. Gde ste bili tada? Gde?

Gotivim Zorana Zivkovica i znam da ga dosta ljudi koje nikako ne mozete nazvati neuspesnim, budalama i bezvrednim takodje gotive. Ne bez razloga sigurno. Ako nista podseca na neka vremena kad smo imali veru...

jedi-knight jedi-knight 12:59 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Gde je naučio šta je rad sa ljudima, osetio težinu života, dok su se drugi krili po budžacima budžetskih ustanova i kukali a zapravo ništa nisu hteli da se menjaju. Bezvezni komentari bez sagledavanja suštine teksta. Valjda u iznetim mislima "Bivšeg" ima svega onoga što se čita na ovom blogu, samo nema lične hrabrosti da se to prizna kad on napiše, već po starom dobrom običaju ajde da pljujemo. Stvarno, nema nade za ovu Srbiju.


Ne slazem se sa tobom Ex. Mislim da je njegovo prisustvo i delovanje na politickoj sceni doprinelo da dobije ovakve komentare. Niko ne spori istinitost sadrzine teksta, vec licemerje onog ko ga potpisuje. Nista drugaciji nisu bili politicari ni u vreme dok je on bio ili na vlasti, ili pri vlasi, ili opozicija, pa se nije obracao ovkvim tekstovoma, nego je vio vojnik partije. Njegov silazak sa politicke scene Srbije se opasno podudara sa nekim jako dramaticnim dogadjajima, stvarno ne bih da ih tumacim, ali on se nije povukao iz politike u "samocu i kontemplaciju" kao svi normalni disidenti, vec u biznis vredan vise miliona evra koje nije imao pre bavljenja politikom. Cak i da jeste, svi koji su se obogatili tokom devedesetih su sumnjivi. Bar meni.
expolicajac expolicajac 13:07 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Ne slazem se sa tobom Ex

Demokratski. Uz ogradu da nisi potpuno informisan.
Spiridon Spiridon 13:10 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Gotivim Zorana Zivkovica i znam da ga dosta ljudi koje nikako ne mozete nazvati neuspesnim, budalama i bezvrednim takodje gotive. Ne bez razloga sigurno. Ako nista podseca na neka vremena kad smo imali veru...


potpisujem
mariopan mariopan 13:16 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Ja pripadam generaciji protesta `96, onaj cuveni amblem sa stitom koji ima na milion fotki smo delom calnuli iz dzepa, kad je trebalo potegli smo, kintu koju nismo imali smo sipali u rezervoare, dovlacili ljude, nesto smo sem sebe i materijalno dali i nikad mi nece biti zao. Ja sam mislio da radim pravu stvar. Sto smo ja i mnogi koje sam znao bili u losoj politickoj i revolucionarnoj kondiciji, needukovani i naivni, pa smo bili nedosledni u svom pozitivnom ludilu, nama na dusu, ali niko ko nije uradio bar isto nema pravo da pljuje. Gde ste bili tada? Gde?


NA ULICAMA BEOGRADA.

I ja nemam uspomene na moju "borbu" sve sam ih pobacala kada sam videla šta rade. Nisam htela da me bilo šta podseća da sam ih i ja dovela na vlast.

I mi smo iz unutrašnjosti poslednju kintu davali za gorivo da dođemo u Bg i tandrčemo tamo ne bi li ovi postali Kalif umesto Kalifa, dolazili stopom ili kako smo znali...pa zašto je moja poslednja kinta manje važna od tvoje ili njegove? Umesto večere za decu kupovali smo gorivo i to je malo? Da li se neko seća koliko je narod tada bio siromašan?
Koliko malih ljudi je uložilo sve što ima, recimo samo fizičku snagu da tada bude na ulici, da trpi sve što smo dobijali po glavama, i gde su oni sad a gde je elita kojoj su verovali?

E, taj narod je izigran, sav onaj narod koji je tada bio na ulicama, on sada pretura po kontejnerima, radi na crno i gine ili jede iz sirotinjskih kazana.

dragan7557 dragan7557 13:17 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

jedi-knight
Gde je naučio šta je rad sa ljudima, osetio težinu života, dok su se drugi krili po budžacima budžetskih ustanova i kukali a zapravo ništa nisu hteli da se menjaju. Bezvezni komentari bez sagledavanja suštine teksta. Valjda u iznetim mislima "Bivšeg" ima svega onoga što se čita na ovom blogu, samo nema lične hrabrosti da se to prizna kad on napiše, već po starom dobrom običaju ajde da pljujemo. Stvarno, nema nade za ovu Srbiju.


Ne slazem se sa tobom Ex. Mislim da je njegovo prisustvo i delovanje na politickoj sceni doprinelo da dobije ovakve komentare. Niko ne spori istinitost sadrzine teksta, vec licemerje onog ko ga potpisuje. Nista drugaciji nisu bili politicari ni u vreme dok je on bio ili na vlasti, ili pri vlasi, ili opozicija, pa se nije obracao ovkvim tekstovoma, nego je vio vojnik partije. Njegov silazak sa politicke scene Srbije se opasno podudara sa nekim jako dramaticnim dogadjajima, stvarno ne bih da ih tumacim, ali on se nije povukao iz politike u "samocu i kontemplaciju" kao svi normalni disidenti, vec u biznis vredan vise miliona evra koje nije imao pre bavljenja politikom. Cak i da jeste, svi koji su se obogatili tokom devedesetih su sumnjivi. Bar meni.

I jedno i drugo je nevažno.
U srbskoj politici uz majušne izmene su isti ljudi na vlasti ili u opoziciji (opozicija je takođe deo vlasti) već koliko???

Pitanje je: kojom (ako postoji) bi dodatnom vrednošću gospodin Živković eventualnim povratkom obogatio srpsku politiku?

cerski

p.s. Velju, Mićuna, Mrku, Koštunicu, Tomu, Vuk-ove, Čedu, Ivicu i...........Ostatak.
gledamo i slušamo decenijama a nas sve manje i sve nam gore.
max.cohen92 max.cohen92 13:23 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

mariopan
Ja pripadam generaciji protesta `96, onaj cuveni amblem sa stitom koji ima na milion fotki smo delom calnuli iz dzepa, kad je trebalo potegli smo, kintu koju nismo imali smo sipali u rezervoare, dovlacili ljude, nesto smo sem sebe i materijalno dali i nikad mi nece biti zao. Ja sam mislio da radim pravu stvar. Sto smo ja i mnogi koje sam znao bili u losoj politickoj i revolucionarnoj kondiciji, needukovani i naivni, pa smo bili nedosledni u svom pozitivnom ludilu, nama na dusu, ali niko ko nije uradio bar isto nema pravo da pljuje. Gde ste bili tada? Gde?


NA ULICAMA BEOGRADA.

I ja nemam uspomene na moju "borbu" sve sam ih pobacala kada sam videla šta rade. Nisam htela da me bilo šta podseća da sam ih i ja dovela na vlast.

Mariopan, moja opaska je upucena gospodi iz "salonske opozicije", nikako ljudima koji su ulozili svoje kasnije izdane ideale u to vreme.
Problem je sto od tih ljudi zbog kojih smo radili sve to gro nema vise nikakve veze sa politikom ili je pokojno...ovi sadasnji nisu moji, bar ih ja ne kapiram tako. Tesko je priznati da smo se zestoko zahebali, jer u neku ruku smo pripremili teren za njih, ali verovatno bih opet uradio isto.
I mi smo iz unutrašnjosti poslednju kintu davali za gorivo da dođemo u Bg i tandrčemo tamo ne bi li ovi postali Kalif umesto Kalifa, dolazili stopom ili kako smo znali...pa zašto je moja poslednja kinta manje važna od tvoje ili njegove? Umesto večere za decu kupovali smo gorivo i to je malo? Da li se neko seća koliko je narod tada bio siromašan?
Koliko malih ljudi je uložilo sve što ima, recimo samo fizičku snagu da tada bude na ulici, da trpi sve što smo dobijali po glavama, i gde su oni sad a gde je elita kojoj su verovali?

E, taj narod je izigran, sav onaj narod koji je tada bio na ulicama, on sada pretura po kontejnerima, radi na crno i gine ili jede iz sirotinjskih kazana.


jedi-knight jedi-knight 13:30 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Dopuna: Nakon obećanja Tomislava Nikolića da će da obezbedi 100 milijardi $/€ investicija u Srbiji + moeruz od Baltičkog do Egejskog mora preko Morave ja sam odlučio da glasam za onu partiju koja će da obeća kosmodrom na Avali u najkraćem mogućem roku sa sve Akademijom za džedaje.





jedi-knight jedi-knight 13:34 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Uz ogradu da nisi potpuno informisan.


Prihvatam.
max.cohen92 max.cohen92 13:36 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Mariopan, moja opaska je upucena gospodi iz "salonske opozicije", nikako ljudima koji su ulozili svoje kasnije izdane ideale u to vreme.
Problem je sto od tih ljudi zbog kojih smo radili sve to gro nema vise nikakve veze sa politikom ili je pokojno...ovi sadasnji nisu moji, bar ih ja ne kapiram tako. Tesko je priznati da smo se zestoko zahebali, jer u neku ruku smo pripremili teren za njih, ali verovatno bih opet uradio isto.
mariopan mariopan 13:38 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

max.cohen92

Razumemo se.
To sam napisala samo da se zna i za gazdu bloga a i za gospodina Bivšeg.
ljuboten ljuboten 14:15 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Bez namere da stajem u stranu spoljnopolitičkom dečaku, moram da potsetim da je Gospodin Živković u stolicu predsednika vlade uskočio sa gradilišta, gde je bio preduzimač

Gde je naučio šta je rad sa ljudima, osetio težinu života, dok su se drugi krili po budžacima budžetskih ustanova i kukali a zapravo ništa nisu hteli da se menjaju. Bezvezni komentari bez sagledavanja suštine teksta. Valjda u iznetim mislima "Bivšeg" ima svega onoga što se čita na ovom blogu, samo nema lične hrabrosti da se to prizna kad on napiše, već po starom dobrom običaju ajde da pljujemo. Stvarno, nema nade za ovu Srbiju

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:30 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

kosmodrom na Avali u najkraćem mogućem roku sa sve Akademijom za džedaje


ili bar kravu koja govori:)


Jedna krupna, mlečna životinja pridje stolu Zaphoda Biblbroksa; bio je to veliki, debeli, mesnati četvoronožac koji je ličio na vola, krupnih vodnjikavih očiju, malih rogova i sa nečim što je gotovo podsećalo na ponizni osmeh na licu.

"Dobro veče", reče ona, teško sevši na pod. "Ja sam specijalitet večeri.Smem li da vam ponudim delove svog tela?" Zagroktala je i zakrkljala,udobnije se namestila se i krotko ih pogledala.

Njen pogled uzvratili su izrazi zaprepašćenja i zbunjenosti Artura i Trilijan, rezignirano sleganje ramena Forda Prefekta i izraz najčistije gladi Zaphoda Biblbroksa.

"Možda parče plećke", predloži životinja. "U sosu od belog vina?"

"Ovaj, tvoje plećke?" upita Artur šapatom punim groze."Ali, gospodine, moje plećke, razume se", zabrundala je miroljubivo životinja, "zar smem da raspolažem tudjom?"
...

"Naprosto ne želim da pojedem životinju koja stoji preda mnom i nagovarame da to učinim", reče Artur. "To je bezdušno."

"Bolje nego da pojedeš životinju koja ne želi da je pojedu?"
....

"Smem li da vam predložim da razmislite o mojoj džigerici?" upitala je životinja. "Do ovog trenutka sigurno je izuzetno bogata i meka, jer kljukam se već mesecima."

"Zelenu salatu", rekao je Artur odlučno.

"Zelenu salatu?" ponovi životinja i sa neodobravanjem zakoluta očima prema Arturu.

"Hoćeš da kažeš", reče Artur, "da ne bi trebalo da uzmem zelenu salatu?"

"Pa", reče životinja, "znam mnoge biljke čije je mišljenje po tom pitanju vrlo jasno. U stvari, to je razlog zbog koga je najzad doneta odluka da se čitav zapetljani problem jednostavno preseče tako što će se uzgojiti životinja koja želi da je pojedu i koja će biti sposobna da to jasno i glasno kaže. I tako, evo me ovde."
...
(DAGLAS ADAMS, RESTORAN NA KRAJU VASELJENE)
gorstak92 gorstak92 14:55 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decujavascript:;

ili bar kravu koja govori:)

Čekaj!
Ti hoćeš da kažeš da bi glasala za onu partiju koja nam obeća kravu koja govori ili si htela da kažeš da smo mi dovedeni u kravlje stanje/sranje.

Ja se još živo sećam brzih pruga Srbije gde će vozovi da jure brže od onih japanskih metkova.
Sećam se kad nam je obećano 200.000 novih radnih mesta i isto toliko fijata iz Kragujevca godišnje + soma evra od deonica gratis.
A sećam se kad nam je obećavano da će Srbija postati članica EU do 2007 najkasnije.
Moj apsolutni favorit u obećanjima je ... fanfare....
Ladies & gentlemen one and only koji može da napravi kosmodrom na Avali...

Ne mogu da dočekam izbore koliko se radujem novim obećanjima.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:59 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decujavascript:;

Ti hoćeš da kažeš da bi glasala za onu partiju koja nam obeća kravu koja govori ili si htela da kažeš da smo mi dovedeni u kravlje stanje/sranje.


:)

oboje:) prvo da obeca, a drugo da prizna:)
gorstak92 gorstak92 15:07 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Vesna Knežević Ćosić
Ti hoćeš da kažeš da bi glasala za onu partiju koja nam obeća kravu koja govori ili si htela da kažeš da smo mi dovedeni u kravlje stanje/sranje.


:)

oboje:) prvo da obeca, a drugo da prizna:)


Nemaš ti pojma, ti samo misliš na one hipnotizerske pizdarije. Crni papir i bijela tačka pa buljiiii.
Treba svako prvo u sebi da napravi komunizam onda ćemo lako napolju!



Dopuna:
Dok kuckam ovaj komentar vidim svežu vest na B92: Snežana Malović kaže: ,,Srbija neće biti zemlja korupcije"
I reci ti meni šta je realnije?
Kosmodrom na Avali ili da iskorenimo korupciju + ambroziju?
bubamarac bubamarac 16:12 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Ha. Vidim ja u kom grmu lezi zec! Hoce Strongman da bude ministar informisanja, Ex unutrasnjih poslova, a Tsunde ministar pravde.

Skupila se grupica mladica,
koja voli Zoku Zivkovica.


b92fmember b92fmember 16:36 04.10.2011

Re: Konkretno, plz


Tadićev novi „spoljnopolitički dečak", sa 15 minuta diplomatskog i dva minuta pregovaračkog iskustva

Ni ovde ni imena ni prezimena? jel to neko zamenio Jeremica?



Au, bre... pa mali je Borko Stefanovic.
sta tu nije jasno?
ecce-florian ecce-florian 16:47 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

ili bar kravu koja govori:)


Poštovana koleginice. Mislim da grešite , te da se u ovom slučaju ne radi o kravi već o kamili i vremenskoj a ne prostornoj dimenziji
( ref. "Ko zna šta mož sve da se desi do sutra. Možda umre Sultan, možda umrem ja, a možda i kamila progovori"
cccc
akademska rasprava a olako posezanje za citatima
ljuboten ljuboten 16:58 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Vi pravilno pišete, a još važnije što zdravo mislite.
shure shure 20:09 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu


I mi smo iz unutrašnjosti poslednju kintu davali za gorivo da dođemo u Bg i tandrčemo tamo ne bi li ovi postali Kalif umesto Kalifa, dolazili stopom ili kako smo znali...pa zašto je moja poslednja kinta manje važna od tvoje ili njegove? Umesto večere za decu kupovali smo gorivo i to je malo? Da li se neko seća koliko je narod tada bio siromašan?
Koliko malih ljudi je uložilo sve što ima, recimo samo fizičku snagu da tada bude na ulici, da trpi sve što smo dobijali po glavama, i gde su oni sad a gde je elita kojoj su verovali?


Takodje sam sve to radio i jos posle i postao clan stranke koja je dala zrenjaninskom kulturnom centru najnesposobnijeg direktora u njegovoj istoriji i kao slag na torti,taj isti je danas savetnik ...
e pa mene je sramota ...
freehand freehand 21:05 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

libkonz
preduzimač

Kamo sreće da je neko takav na čelu Srbije, a ne tatini sinovi kojima je Tata rešavao sve probleme u životu.

Libe, brate - šta ti bi sa Tomom?!
Jes' ti dugo i trajao...
libkonz libkonz 21:13 04.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Libe, brate - šta ti bi sa Tomom?!

Fri, Toma je bio opcija za glasanje protiv režima BT, toliko mi se smučila DS, sredstvo za rušenje Tadića u samoj DS. A onda je Toma odlučio da izigrava kaktus...
Inače, svoje stavove od dolaska na blog nisam menjao. I pre tri godine sam isticao da je Živković političar kog najviše cenim, a Srbijanka Turajlić osoba kojoj najviše verujem od javnih ličnosti.

fantomatsicna fantomatsicna 01:22 05.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

mariopan
Ja pripadam generaciji protesta `96, onaj cuveni amblem sa stitom koji ima na milion fotki smo delom calnuli iz dzepa, kad je trebalo potegli smo, kintu koju nismo imali smo sipali u rezervoare, dovlacili ljude, nesto smo sem sebe i materijalno dali i nikad mi nece biti zao. Ja sam mislio da radim pravu stvar. Sto smo ja i mnogi koje sam znao bili u losoj politickoj i revolucionarnoj kondiciji, needukovani i naivni, pa smo bili nedosledni u svom pozitivnom ludilu, nama na dusu, ali niko ko nije uradio bar isto nema pravo da pljuje. Gde ste bili tada? Gde?NA ULICAMA BEOGRADA.I ja nemam uspomene na moju "borbu" sve sam ih pobacala kada sam videla šta rade. Nisam htela da me bilo šta podseća da sam ih i ja dovela na vlast.I mi smo iz unutrašnjosti poslednju kintu davali za gorivo da dođemo u Bg i tandrčemo tamo ne bi li ovi postali Kalif umesto Kalifa, dolazili stopom ili kako smo znali...pa zašto je moja poslednja kinta manje važna od tvoje ili njegove? Umesto večere za decu kupovali smo gorivo i to je malo? Da li se neko seća koliko je narod tada bio siromašan? Koliko malih ljudi je uložilo sve što ima, recimo samo fizičku snagu da tada bude na ulici, da trpi sve što smo dobijali po glavama, i gde su oni sad a gde je elita kojoj su verovali?E, taj narod je izigran, sav onaj narod koji je tada bio na ulicama, on sada pretura po kontejnerima, radi na crno i gine ili jede iz sirotinjskih kazana.

Žika Bogdanović Žika Bogdanović 08:09 05.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

One koji su razočarani u dostignuća 5. oktobra pozivam da se u osami, pred ogledalom, zapitaju šta su oni u protekloj deceniji stvarno uradili da ti rezultati budu bolji.


Ja ću da se osamim, a kada ćete vi (ili ti)?
abrasax abrasax 09:14 05.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Gde ste bili tada? Gde?



A gde nam je sada 5. oktobar, gde?

P.S. Izvinjavam se na defetizmu i pitanju koje više neću postavljati niti se na njega odazivati.
kremba kremba 10:35 05.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Vesna Knežević Ćosić
kosmodrom na Avali u najkraćem mogućem roku sa sve Akademijom za džedaje


ili bar kravu koja govori:)


Pravda za Argadzaga!

gorstak92
Čekaj!


Gorstak, druze, moram nesto da ti priznam. Jbga, grize me savest.
Ona slika je ipak bila fotomontaza.
gorstak92 gorstak92 11:26 05.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

kremba
Gorstak, druze, moram nesto da ti priznam. Jbga, grize me savest.
Ona slika je ipak bila fotomontaza.

Koja?
Ova na startu?

Ova gde demonstrira tehniku jogi letača

Ili ova ,,Mandrak" sa opasnim pogledom?javascript:;



Uzgred, ne mogu da povatam šta je sad moderno na blogu.
Pride Parade, izbori, uterivanje realnosti na Kosovu, 5. Oktobar, Ćoki-Ćora,...
Ako mene pitaš, a znam da me ne pitaš, Ćoki-Ćora je najinteresantnija tema.
Izbori se podrazumevaju.
Evo sad čitam kako U skupštini Srbije više neće biti Džedaja sa po dve funkcije i da će koliko sutra otpočeti gradnju Kosmodroma na Avali.
Naprosto obožavam izbore. Kad naiđe ta predizborna kampanja ja samo dodam Džedaje i Kosmodrom u naslov vesti. Sad može i krava/kamila koja govori da se ubaci i odjednom predizborna vest ima smisla.
maksa83 maksa83 11:33 05.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Ili ova ,,Mandrak" sa opasnim pogledom?


Nije bre Mandrak. Vidi koga skida.




gorstak92 gorstak92 12:23 05.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

Nije bre Mandrak. Vidi koga skida.

Meni je asocijacija bila Mandrak zbog predizbornih obećanja, a legenda Bruce Lee je već za poštovanje.

Nije mi baš najjasnije šta ova Mostarka sa kapicom radi Brusu i šta je ono belo na postolju.
Nebitno.
Danas je i ovaj spomenik oskrnavljen.

Kuda ide ovaj svet? Hoće li neko ugasiti svetlo, ako vam je dobro onda ništa (jbga nisam izdržao).
ecce-florian ecce-florian 14:48 05.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

kremba
Vesna Knežević Ćosić
kosmodrom na Avali u najkraćem mogućem roku sa sve Akademijom za džedaje


ili bar kravu koja govori:)


Pravda za Argadzaga!

gorstak92
Čekaj!


Gorstak, druze, moram nesto da ti priznam. Jbga, grize me savest.
Ona slika je ipak bila fotomontaza.

Izvinjavam se što upadam u razgovor, koja slika?
I ako može samo, odaj tajnu.Kako uspevaš da budeš večno mlad? ( Videti u profilu pod član od: 0:00:00)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:47 05.10.2011

Re: Konkretno, plz

Au, bre... pa mali je Borko Stefanovic.
sta tu nije jasno?


sve. zasto ja to moram da znam/pogadjam?

meni je to bahato, kad moram odgonetam u tekstu politicara sta je hteo da rekne, ko da citam Kumranske spise,jbt

kremba kremba 18:11 05.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

gorstak92
Koja? Ova na startu?


Jok, brate, nisam mislio na te slike mada su nadrealne skroz (da su trcali popreko pa ajd' da poverujem ) Mislio sam na onu sa kompom i sobnim bajsom na gazda Milutinovom blogu. Zakasnio sam, blog se zakljucao a griza savesti osta. Da sam ti tada stavio pravu sliku, rekao bi mi nisam normalan.

ecce-florian
I ako može samo, odaj tajnu.Kako uspevaš da budeš večno mlad? ( Videti u profilu pod član od: 0:00:00)


Ne znam, ovoga mi krsta.
Mozda se, sad posle popisa, promeni!?
abrasax abrasax 23:56 05.10.2011

Re: Revolucija jede svoju decu

abrasax
Gde ste bili tada? Gde?



A gde nam je sada 5. oktobar, gde?

P.S. Izvinjavam se na defetizmu i pitanju koje više neću postavljati niti se na njega odazivati.



Jbg, Filipe tek sad čitam šta si napisao!

P.S. I šta si rekao, gde?
quickspacemantra quickspacemantra 11:05 04.10.2011

"Halo, Bing, akhm, ovaj - Zorane...

... ti bi ponovo da krečiš, a?!?" kaže Borko slika-prilika-srp-balvan-diplomatije Jupolko (lokacija: "admin.prelaz" Jarinje)





mariopan mariopan 11:19 04.10.2011

Našao majmun stari ogledalo neko

..pa video sebe i ozbiljno rek'o.
jinks jinks 11:46 04.10.2011

Dokle god

g. Zivkovic bude imao vece godisnje prihode od 5000 evra, to ce biti siguran znak da jos uvek nesto nije u redu.
Strongman Strongman 12:02 04.10.2011

Re: Dokle god

jinks
g. Zivkovic bude imao vece godisnje prihode od 5000 evra, to ce biti siguran znak da jos uvek nesto nije u redu.



probala je jedna država sa tim populističkim pristupom da smo svi jednaki i po znanju i po rezultatima rada a i po plati. Zvala se SSSR.
libkonz libkonz 12:05 04.10.2011

Re: Dokle god

g. Zivkovic bude imao vece godisnje prihode od 5000 evra, to ce biti siguran znak da jos uvek nesto nije u redu.

Voleo bih da ovo obrazložiš, baš me zanima šta misliš.
dragan7557 dragan7557 12:11 04.10.2011

Re: Dokle god

Strongman
jinks
g. Zivkovic bude imao vece godisnje prihode od 5000 evra, to ce biti siguran znak da jos uvek nesto nije u redu.



probala je jedna država sa tim populističkim pristupom da smo svi jednaki i po znanju i po rezultatima rada a i po plati. Zvala se SSSR.

Baš vala, a eksperimentalna grupa se zvala "Nomenklatura."

cerski
jinks jinks 12:23 04.10.2011

Re: Dokle god

probala je jedna država sa tim populističkim pristupom da smo svi jednaki i po znanju i po rezultatima rada a i po plati. Zvala se SSSR.


Zamena teza, klasicna. Upravo u duhu, koliko se secam, g. Zivkovica.

Dokle god su ljudi kao sto je g. Zivkovic bogati to znaci da nesto nije u redu ... u vezi sa korupcijom, sa zakonomernostima trzista, sa pravno-ekonomskim sistemom uopste.

Poenta slobodnog kapitalistickog trzista jeste upravo da iskoreni "poslovne ljude" kao sto je g. Zivkovic.

Bez privilegija i zloupotrebe politickog polozaja (covek je mesto premijera zloupotrebio da sebi i svojim poslovnim ortacima obezbedi privilegovan polozaj na trzistu ... kroz privilegovan pristup novcu i drugim u poslu bitnim stvarima) g. Zivkovic ne bi realno mogao da zaradi, sa svojim znanjem i sposobnostima, vise od 5000 evra godisnje.

libkonz libkonz 12:30 04.10.2011

Re: Dokle god

g. Zivkovic ne bi realno mogao da zaradi, sa svojim znanjem i sposobnostima, vise od 5000 evra godisnje.

A kako je to uspevao pre nego što je ušao u politiku?
Visoko obrazovanje i zavidan IQ nikako ne znače da ćeš uspeti u biznisu. Tu su neke druge osobine važnije. A onaj ko uspešno stvori firmu sa recimo 20 zaposlenih i uspešno je vodi, taj bi bolje vodio i državu od raznih demagoga.
Goran Vučković Goran Vučković 12:34 04.10.2011

Re: Dokle god

Visoko obrazovanje i zavidan IQ nikako ne znače da ćeš uspeti u biznisu. Tu su neke druge osobine važnije. A onaj ko uspešno stvori firmu sa recimo 20 zaposlenih i uspešno je vodi, taj bi bolje vodio i državu od raznih demagoga.

Kad pređeš preko 50 ljudi, to postaje potpuno drugačija igra.
libkonz libkonz 12:49 04.10.2011

Re: Dokle god

Kad pređeš preko 50 ljudi, to postaje potpuno drugačija igra.

Verujem.
jinks jinks 12:52 04.10.2011

Re: Dokle god

A kako je to uspevao pre nego što je ušao u politiku?

Kada vidim kakva su vremena bila neposredno pre nego sto je usao u politiku, jos crnje mi misli u vezi sa bogatstvom g. Zivkovica padaju na pamet.

Visoko obrazovanje i zavidan IQ nikako ne znače da ćeš uspeti u biznisu. Tu su neke druge osobine važnije. A onaj ko uspešno stvori firmu sa recimo 20 zaposlenih i uspešno je vodi, taj bi bolje vodio i državu od raznih demagoga.

Opet zamena teza. Pricate o necemu sto nema veze sa aktuelnim komentarom. Sto je g. Zivkovic zloupotrebljavao svoju visoku politicku funkciju za sticanje privilegovanog polozaja na ciljnom trzistu, ukoliko je toliko sposoban, kakvim ga izmedju redova vaseg komentara predstavljate.

Da je samo on u pitanju to jos i ne bi bilo problem. Koliko vidim i neka druga, od njega mnogo bogatija gospoda, na osnovu investicija u neke stranke (LDP, SNS, ...) dobrano planiraju da politiku koriste kako bi obezbedli svoj preferencijalni polozaj na trzistu.
dragan7557 dragan7557 13:01 04.10.2011

Re: Dokle god

Da je samo on u pitanju to jos i ne bi bilo problem. Koliko vidim i neka druga, od njega mnogo bogatija gospoda, na osnovu investicija u neke stranke (LDP, SNS, ...) dobrano planiraju da politiku koriste kako bi obezbedli svoj preferencijalni polozaj na trzistu.

Kom tržištu?

Osnovna podela je: tržište rada i tržište roba i usluga.

Tržište rada (bar ne ono što se u Ekonomici pod ovim pojmom podrazumeva) u Srbiji ne postoji već decenijama.


cerski
jinks jinks 13:10 04.10.2011

Re: Dokle god

Kom tržištu?

Kako mislite kom trzistu. Pa culi ste valjda pricu o poslovima g. Zivkovica.

Kako ih je pripremao dok je bio na mestu premijera, i kako ih je realizovao nakon smene vlasti ... koja izgleda da za njega u potpunosti, iz nekih razloga, nije bas ni vazila.
jedi-knight jedi-knight 13:19 04.10.2011

Re: Dokle god

probala je jedna država sa tim populističkim pristupom da smo svi jednaki i po znanju i po rezultatima rada a i po plati. Zvala se SSSR.


Tako je. Tako su profesori univerziteta, lekari, akademici i ugledni naucnici bili izjednaceni sa radnicima. Veoma nepravedno, ali U SSSRu ili SFRJ svejedno, ipak su imali odredjen drustveni status i bili su postovani.
Mi smo za razliku od njih probali jedan drugaciji vrednosni sistem: profesori univerziteta, lekari, akademici i naucni radnici su ostali na istom sto se tice plata, ali su izgubili svoj drustveni status. Napredovali su jedino politicari i kriminalci. Napredovali sto se tice statusa u drustvu, ali i sto se tice para. Obogatili su se i to bezobrazno i sada nam drze lekcije iz debelog 'lada uz vino i masline.
Samo cekam da se Vlada budala pojavi sa svojom analizom dnevnopolitickih desavanja, pa da slika bude kompletna.


dragan7557 dragan7557 13:25 04.10.2011

Re: Dokle god

jinks
Kom tržištu?

Kako mislite kom trzistu. Pa culi ste valjda pricu o poslovima g. Zivkovica.

Kako ih je pripremao dok je bio na mestu premijera, i kako ih je realizovao nakon smene vlasti ... koja izgleda da za njega u potpunosti, iz nekih razloga, nije bas ni vazila.

Ne.

cerski
dragan7557 dragan7557 13:32 04.10.2011

Re: Dokle god

Poenta slobodnog kapitalistickog trzista jeste upravo da iskoreni "poslovne ljude" kao sto je g. Zivkovic.


Ne postoji nikakvo slobodno tržište, a najmanje postoji nešto što bi se moglo nazvati, slobodno kapitalističko tržište.

Ovo vam može potvrditi svaki iole iskren zapadni Ekonomista.

cerski
jinks jinks 13:49 04.10.2011

Re: Dokle god

Ne postoji nikakvo slobodno tržište, a najmanje postoji nešto što bi se moglo nazvati, slobodno kapitalističko tržište.

Ovo vam može potvrditi svaki iole iskren zapadni Ekonomista.


Mnogi bi se i mali i srednji i veliki proizvodjaci vina u svetu dobro naljutili na ovakvu vasu izjavu.

p.s.

Dajte jedan primer proizvodjaca vina u svetu koji je pre toga bio premijer vlade, i koga je buduca vlada nakon smene vlasti finansirala u milionskim iznosima ... sto bi moglo da mu bude dovoljno za narednih nekoliko zivota, koliko god sposoban ili nesposoban za posao bio.

I da li se ikada u istoriji desilo da pobednici na izborima nakon izbora placaju onoga koga su na izborima pobedili.


Goran Vučković Goran Vučković 13:51 04.10.2011

Re: Dokle god

I da li se ikada u istoriji desilo da pobednici na izborima nakon izbora placaju onoga koga su na izborima pobedili.

Ovo neka teorija zavere, ili šta?
jedi-knight jedi-knight 13:54 04.10.2011

Re: Dokle god

I da li se ikada u istoriji desilo da pobednici na izborima nakon izbora placaju onoga koga su na izborima pobedili.



Imaa ovoga u nasem fudbalu koliko hoces, da pobednici placaju pobedjene,pa zasto ne bi bilo i u politici
jinks jinks 13:54 04.10.2011

Re: Dokle god

Ovo neka teorija zavere, ili šta?

Ne razumem zasto mene to pitate.

Pitajte g. Zivkovica sta je radio u mesecima nakon izbora na kojima je porazen (sto znaci i u mesecima pre izbora na kojima je porazen)
palilula92 palilula92 13:56 04.10.2011

Re: Dokle god


Pitajte g. Zivkovica sta je radio u mesecima nakon izbora na kojima je porazen.


e to sad ima ogromne veze sa gornjim tekstom i analizom trenutne situacije, ne troluj
jinks jinks 14:04 04.10.2011

Re: Dokle god

e to sad ima ogromne veze sa gornjim tekstom i analizom trenutne situacije

Ima veze, posebno sa narednim delom post skriptuma teksta
da se u osami, pred ogledalom, zapitaju šta su oni u protekloj deceniji stvarno uradili da ti rezultati budu bolji.


ili, u njegovom slucaju, da ti rezultati budu gori
dragan7557 dragan7557 14:49 04.10.2011

Re: Dokle god

Mnogi bi se i mali i srednji i veliki proizvodjaci vina u svetu dobro naljutili na ovakvu vasu izjavu.

Dakle, nema razloga da se hvatate baš za vino, mada neko obavešten bi mogao da vam kaže da se u EU najviše prodaje "vino" koje sa vinom nema nikakve veze, u pitanju je visokokoncentrisani grožđani sok u koga se na licu mesta dodaje destilovana voda i alkohol, koja voda, se pre toga koristi u termo elektranama. Neverovatno ali istinito.

Dajte jedan primer proizvodjaca vina u svetu koji je pre toga bio premijer vlade, i koga je buduca vlada nakon smene vlasti finansirala u milionskim iznosima ... sto bi moglo da mu bude dovoljno za narednih nekoliko zivota, koliko god sposoban ili nesposoban za posao bio.

Neznam za proizvođaće vina, ali recimo da se odlazeci premijeri nagrađuju visokim pozicijama u privredi je pre pravilo nego iznimka.

Eto recimo kancelar Schröder, Premijer W. Kok i svi ostali posle teškog premijerisanja odlaze po pravilu na višestruko bolje plaćene funkcije.

Ako ovo bije korupcija onda ja nemam pojma o tome šta je korupcija.
I da li se ikada u istoriji desilo da pobednici na izborima nakon izbora placaju onoga koga su na izborima pobedili.

Uvek. Sami izbori su pozorište za narod.

cerski
jinks jinks 14:58 04.10.2011

Re: Dokle god

Gospodine Cerski,

Sve ovo sto ste napisali ima veoma malo veze sa slucajem g. Zivkovica, odnosno sa onim sto se u vezi sa njim dogodilo nakon izbora 2003. godine.

Neznam za proizvođaće vina, ali recimo da se odlazeci premijeri nagrađuju visokim pozicijama u privredi je pre pravilo nego iznimka.

A da li vas na taj nacin nagradjuje stranka koja vas je porazila na izborima.

S tim sto je ovde prica verovatno mnogo gora u odnosu na ono sto moze na prvi pogled nekome da padne na pamet.
dragan7557 dragan7557 15:37 04.10.2011

Re: Dokle god

jinks
Gospodine Cerski,

Sve ovo sto ste napisali ima veoma malo veze sa slucajem g. Zivkovica, odnosno sa onim sto se u vezi sa njim dogodilo nakon izbora 2003. godine.

Neznam za proizvođaće vina, ali recimo da se odlazeci premijeri nagrađuju visokim pozicijama u privredi je pre pravilo nego iznimka.

A da li vas na taj nacin nagradjuje stranka koja vas je porazila na izborima.

S tim sto je ovde prica verovatno mnogo gora nego u odnosu na ono sto moze na prvi pogled nekome da padne na pamet.

Moram da priznam da mi nijedan političar nije simpatičan, već odvratan.

Detalje oko g Živkovića neznam ali mi je jasno da ako je ovo najava povratka u politiku, onda je vrlo nespretna, aljkava, neutemeljena i tako sročena da je izložene napadu poput:
gedza.73

One koji su razočarani u dostignuća 5. oktobra pozivam da se u osami, pred ogledalom, zapitaju šta su oni u protekloj deceniji stvarno uradili da ti rezultati budu bolji.

Gospodine Živkoviću, često se pitam da li ovu rečenicu ugrađuju političarima kad se pojave na sceni. Ko da imate neki čip.

ovde ponovljenom nekoliko puta, pa bih savetovao g. Živkoviću da ako već hoće da ponovo uđe u polit arenu, pod hitno izbaci:

- Managera P.R.
- Šefa tima za kampanju
- Profesonalizuje nastup
- i prestane da se slika sa autima iz daleke prošlosti koji simbolizuje (svoj budući politički put) kao i svoj cilj kao eventualni kandidat. Glasačko telo Srbije je postalo osetljivo na ovakve stvari.

Konzervativnost na koju ukazuje ovaj auto, raznim modernim ciljnim grupama će biti ujedno i putokaz u kom pravcu g. Živković hoće da vodi Srbiju.

Mada bih imao još mnogo toga da primetim u slučaju da je ovo come back g. Živkovića, dovoljno je i ovo.

cerski
gorstak92 gorstak92 15:46 04.10.2011

Re: Dokle god

cerski
- Managera P.R.
- Šefa tima za kampanju
- Profesonalizuje nastup
- i prestane da se slika sa autima iz daleke prošlosti koji simbolizuje (svoj budući politički put) kao i svoj cilj kao eventualni kandidat. Glasačko telo Srbije je postalo osetljivo na ovakve stvari.
cerski


Kritike za PR managera, tim za kampanju i profesionalni nastup idu na adresu Strongija kako ja vidim.
Sad će Strongman da dođe i da se pokaje.

Nego, javljam se za ono što sam podebljao.
Misliš da bi slidža sa Star Fighter-om bila prikladnija?
dragan7557 dragan7557 15:53 04.10.2011

Re: mala ispravka g. Živkoviću

Tadićev novi „spoljnopolitički dečak", sa 15 minuta diplomatskog i dva minuta pregovaračkog iskustva ubeđuje nas, retorikom naučenom za nekoliko časova na večernjem kursu političke izuzetnosti, da i dalje žanjemo diplomatske pobede.

Daklem, gosn Živkoviću ovo je netačno, spomenuti nije bio na kursu polit izuzetnosti g.đe Sonje Licht već na: "Kennedy School of Government," a koja ima jednogodišnji kurs koji su završili poneki od visokih političkih funkcionera kako u Evropi tako i u Srbiji, pa i sam predsednik države Srbije, i ovo nije nikakva tajna pošto se podatci nalaze na sajtu spomenute Škole.

cerski

Hansel Hansel 16:00 04.10.2011

Re: Dokle god

libkonz
A onaj ko uspešno stvori firmu sa recimo 20 zaposlenih i uspešno je vodi, taj bi bolje vodio i državu od raznih demagoga.

A što je nije vodio kad je imao priliku?

Da ne otvaram još jedan komentar, neko gore reče da gotivi Živkovića, a sećam se da je to rekla bila i Biljana Srbljanović, mada je obrazloženje moglo za Živkovića biti i uvredljivo. Ali, ostavimo to, kod gotivljenja osobe na ovoj fotošopiranoj slici meni ne mogu biti simpatična svaljivanja odgovornosti na druge i notorno odsustvo spremnosti da se čuje i razume drugačije mišljenje. I ovde ću ponoviti njegovo odbijanje da uvaži bilo koju kritiku (pred izbore 2003. ili 2004, kad behu?) - na razne dobronamerne kritike u jednoj TV emisiji je rekao - ako vam se ne sviđa, nemojte da glasate. Pošteno, ali takav gard suštinski se ne razlikuje od Miloševićevog, na primer. S tom razlikom (ne nebitnom, istini za volju) što bi se Milošević potrudio da "obezbedi" dovoljno imaginarnih glasova.

Drugo, čuo sam njegovo objašnjenje kako će on državi vratiti onih nekoliko stotina hiljada evra - pa, kroz PDV! Ne, nije pomislio da bi takva pomoć i nekom drugom značila, pa ako je on uspeo, da iz profita vrati poklonjeno, nije pomsilio da PDV plaća i onaj kome država nije pomogla.

Kad uzmem samo ovo u obzir, nijedna reč Zorana Živkovića za mene nije kredibilna. Sposobnost sticanja za sebe uopšte nije garancija spremnosti rada za druge. A i što bi za njih radio, kada misli da su sami krivi?
libkonz libkonz 16:15 04.10.2011

Re: Dokle god

ako vam se ne sviđa, nemojte da glasate. Pošteno, ali takav gard suštinski se ne razlikuje od Miloševićevog, na primer. S tom razlikom (ne nebitnom, istini za volju) što bi se Milošević potrudio da "obezbedi" dovoljno imaginarnih glasova.

Marketing je sigurno bio najslabija Živkovićeva oblast. Ono što bi znao, to je da postavi prave ljude na prava mesta. A šta drugo očekivati od premijera?
Ono što dosta nas misli je da je Zoran Živković trenutno jedini čovek u Srbiji koji bi uspeo da mobiliše ljude koji su sposobni i žele dobro ovoj državi. Ali žao mi je što kvarim igru ŠBBKBB, koliko sam čuo od ljudi koji ga poznaju, njemu ne pada ni na kraj pameti da se vrati u politiku.
jinks jinks 16:47 04.10.2011

Re: Dokle god

Ali žao mi je što kvarim igru ŠBBKBB, koliko sam čuo od ljudi koji ga poznaju, njemu ne pada ni na kraj pameti da se vrati u politiku.

Izgleda da je najbolje sto je u politici ikada uspeo da uradi bilo upravo to - da se iz nje povuce ... jedino sto je i to moralo nekoga dobro da kosta.

Ustvari, verovatno se iz politike povukao onda kada je procenio da je postigao sve ono zbog cega je u nju i usao.

Posto opstu dobrobit nije bio postigao, znaci da zbog nje u politiku uopste i nije ulazio.

Posto je bio postigao licnu dobrobit, i nakon nje se povukao, moze se pretpostaviti da je najverovatnije uprovao zbog licne dobrobiti prevashodno i usao u politiku.

p.s.

Da li bi ste mogli da date primer koji ilustruje talent g. Zivkovica za postavljanje pravih ljudi na pravo mesto (zar nije Vladimir Popovic zauzimao visoku funkciju u Zivkovicevoj vladi, na primer). Koliko se secam, predizborna kampanja koju je on vodio 2003. bila je ravna suicidu, kao i dobar deo njegovih premijerskih odluka.
coviax coviax 17:07 04.10.2011

Re: Dokle god


Naravno da je OVO Srbija!!!
Ne branim Zorana Živkovića...
Ali državu treba odbraniti od svih koji SE RAZUMEJU U POLITIKU...Vidim ovde
toliko promašaja da to BOLI...
Suditi na o politici koju vodi politički establišment jedne države na osnovu prostog skupa izjava raznih PIJARova i komentara plaćenih komentatora te agencijskih vesti pod uticajem ili čak kontrolom državnih službi ili agencija...Implikacije koje,obično,paranoidno,zastrane u neke monadizovane
zatvorene kombinacije misli pod istim imeniteljem "Sačuvaj Bože..." su beskrajne i beskorisne...
Zoran Živković ima da kaže ono šta njega interesuje i od čega očekuje nešto...A šta? PA NEKA ODGOVORI.ŠTA OČEKUJE OD OVOG TEKSTA U BLOGU?
Ono šta ja znam o politici za sebe-evo sve sam u nekoliko redova,napred, izneo...Više od toga ne znam i NE TREBA DA ZNAM!Hoću i mogu da znam moj posao!
mariopan mariopan 18:46 04.10.2011

Re: Dokle god

Marketing je sigurno bio najslabija Živkovićeva oblast. Ono što bi znao, to je da postavi prave ljude na prava mesta.

Bolje bih mu ja uradila marketing, samo da me lepo zamolio.
Ono što dosta nas misli je da je Zoran Živković trenutno jedini čovek u Srbiji koji bi uspeo da mobiliše ljude koji su sposobni i žele dobro ovoj državi.

Ako računamo exa i strongija koji se sa njim i privatno pajtaju i pijuckaju vinca to bi bilo troje?
njemu ne pada ni na kraj pameti da se vrati u politiku.

Ni nama ne pada na pamet da bi on to mogao, sve i da hoće.
koksy koksy 19:13 04.10.2011

Re: Dokle god

libkonz
ako vam se ne sviđa, nemojte da glasate. Pošteno, ali takav gard suštinski se ne razlikuje od Miloševićevog, na primer. S tom razlikom (ne nebitnom, istini za volju) što bi se Milošević potrudio da "obezbedi" dovoljno imaginarnih glasova.


Ono što dosta nas misli je da je Zoran Živković trenutno jedini čovek u Srbiji koji bi uspeo da mobiliše ljude koji su sposobni i žele dobro ovoj državi. Ali žao mi je što kvarim igru ŠBBKBB, koliko sam čuo od ljudi koji ga poznaju, njemu ne pada ni na kraj pameti da se vrati u politiku.

okej, ako ja dobro kapiram, ti, strongmen i Zoki pravite partiju a ovo je kao neki reklamni saspens.

gedza.73 gedza.73 19:37 04.10.2011

Re: Dokle god

Cerski
Detalje oko g Živkovića neznam ali mi je jasno da ako je ovo najava povratka u politiku, onda je vrlo nespretna, aljkava, neutemeljena i tako sročena da je izložene napadu poput:
gedza.73
Gospodine Živkoviću, često se pitam da li ovu rečenicu ugrađuju političarima kad se pojave na sceni. Ko da imate neki čip.


Gedza u napadu
Hansel Hansel 20:37 04.10.2011

Re: Dokle god

libkonz
ako vam se ne sviđa, nemojte da glasate. Pošteno, ali takav gard suštinski se ne razlikuje od Miloševićevog, na primer. S tom razlikom (ne nebitnom, istini za volju) što bi se Milošević potrudio da "obezbedi" dovoljno imaginarnih glasova.

Marketing je sigurno bio najslabija Živkovićeva oblast.

Tim bolje što mu marketing nije bio dobar, hvala mu na tome, ja cenim jedino tu iskrenost (koja je možda bila samo izraz bahatosti).
Ono što bi znao, to je da postavi prave ljude na prava mesta. A šta drugo očekivati od premijera?Ono što dosta nas misli je da je Zoran Živković trenutno jedini čovek u Srbiji koji bi uspeo da mobiliše ljude koji su sposobni i žele dobro ovoj državi.

Ja nikako ne razumem te kondicionale, kad je njegova aktivna uloga (po sadašnjem stanju stvari) - perfekat!? Drugim rečima, priliku je imao.
g.radicevic g.radicevic 11:54 04.10.2011

nagradno pitanje

glasi:
od svih ''pojava'' na politichkoj sceni ove jadne Srbijice
predlozzi nekog kome bi poverio/la da chuva 2 (dve) nacrtane gliste
na betonu, i bio/la siguran/na da ih nece izgubiti.
glavna nagrada:
mesto preCednika & premijera drzzave(ol inkluziv) varijanta, mesto preCednika najvece političke stranke i mesto preCednika UO u svih 590 JP.



malo li je ?

veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 12:22 04.10.2011

Potpuno tocno

"Onaj ko danas kaže: „Naš realno ostvariv cilj je i Kosovo u Srbiji i Srbija u Evropskoj uniji" ili je beskrajno glup ili je izuzetno pokvaren i podmukao."


Sve je receno u uvodnoj recenici i nista vise ne treba dodati na to. Ja bih samo izbacio ono "ili" i umjesto toga stavio "i".
gorstak92 gorstak92 12:27 04.10.2011

Re: Potpuno tocno

veseli_dalmatinac
"Onaj ko danas kaže: „Naš realno ostvariv cilj je i Kosovo u Srbiji i Srbija u Evropskoj uniji" ili je beskrajno glup ili je izuzetno pokvaren i podmukao."


Sve je receno u uvodnoj recenici i nista vise ne treba dodati na to. Ja bih samo izbacio ono "ili" i umjesto toga stavio "i".


Kakav sinhronicitet, kakav efe je imala ta lopta, prvo je cerski opalio na jednu stranu pa je onda skrenula na drugu, a veseli dalmatinac je poslao na treću...
dragan7557 dragan7557 12:34 04.10.2011

Re: Potpuno tocno


dragan7557
Zoran Živković

Onaj ko danas kaže: „Naš realno ostvariv cilj je i Kosovo u Srbiji i Srbija u Evropskoj uniji" ili je beskrajno glup ili je izuzetno pokvaren i podmukao.

Zameni bre ovo "ili" sa veznkom "i" pa ćeš shvatiti šta je u pitanju.

cerski

veseli_dalmatinac
"Onaj ko danas kaže: „Naš realno ostvariv cilj je i Kosovo u Srbiji i Srbija u Evropskoj uniji" ili je beskrajno glup ili je izuzetno pokvaren i podmukao."


Sve je receno u uvodnoj recenici i nista vise ne treba dodati na to. Ja bih samo izbacio ono "ili" i umjesto toga stavio "i".



cerski
gorstak92
veseli_dalmatinac
"Onaj ko danas kaže: „Naš realno ostvariv cilj je i Kosovo u Srbiji i Srbija u Evropskoj uniji" ili je beskrajno glup ili je izuzetno pokvaren i podmukao."


Sve je receno u uvodnoj recenici i nista vise ne treba dodati na to. Ja bih samo izbacio ono "ili" i umjesto toga stavio "i".


Kakav sinhronicitet, kakav efe je imala ta lopta, prvo je cerski opalio na jednu stranu pa je onda skrenula na drugu, a veseli dalmatinac je poslao na treću...

'E s' vid'o!

cerski
gorstak92 gorstak92 12:38 04.10.2011

Re: Potpuno tocno

dragan7557

dragan7557
Zoran Živković

Onaj ko danas kaže: „Naš realno ostvariv cilj je i Kosovo u Srbiji i Srbija u Evropskoj uniji" ili je beskrajno glup ili je izuzetno pokvaren i podmukao.

Zameni bre ovo "ili" sa veznkom "i" pa ćeš shvatiti šta je u pitanju.

cerski

veseli_dalmatinac
"Onaj ko danas kaže: „Naš realno ostvariv cilj je i Kosovo u Srbiji i Srbija u Evropskoj uniji" ili je beskrajno glup ili je izuzetno pokvaren i podmukao."


Sve je receno u uvodnoj recenici i nista vise ne treba dodati na to. Ja bih samo izbacio ono "ili" i umjesto toga stavio "i".



cerski


Stadion je na nogama!
Cerski je zahvatio loptu dok još nije pala na zemlju i strahovitim volejom je poslao preko pola terena pravo u gol protivničke ekipe. Hoće li golman uspeti da se vrati ili ne? Ostanite uz nas i ne menjajte kanal!
alselone alselone 12:40 04.10.2011

Re: Potpuno tocno


cerski


veseli cerski
gorstak92 gorstak92 12:52 04.10.2011

Re: Potpuno tocno

alselone

cerski


veseli cerski

Jan?
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 13:01 04.10.2011

Re: Potpuno tocno

dragan7557

'E s' vid'o!cerski


Jel' to dobro ili lose...?
dragan7557 dragan7557 13:23 04.10.2011

Re: Potpuno tocno

veseli_dalmatinac
dragan7557

'E s' vid'o!cerski


Jel' to dobro ili lose...?

Pa složiti se sa nekim je uek pozitivno.

cerski
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 13:33 04.10.2011

Re: Potpuno tocno

dragan7557

Pa složiti se sa nekim je uek pozitivno.cerski


Ma znam da ti na to tako gledas, to ja pitam vise zbog gorstaka92 i ekipe...
gorstak92 gorstak92 13:40 04.10.2011

Re: Potpuno tocno

dragan7557
veseli_dalmatinac
dragan7557

'E s' vid'o!cerski

javascript:;
Jel' to dobro ili lose...?

Pa složiti se sa nekim je uek pozitivno.

cerski

Joj kad vas vidi Spira


Ma znam da ti na to tako gledas, to ja pitam vise zbog gorstaka92 i ekipe...
Nekad je gorstak sam bio ekipa dok moderator05 nije banovala gorstak93, gorstak94 i gorstak95.
kremba kremba 13:00 04.10.2011

Lele

Dno!


Zovimo strance. Najbolje japance ...

alselone alselone 13:07 04.10.2011

Je l' ovaj blog ima veze sa onim

Trazim posao?
palilula92 palilula92 13:13 04.10.2011

srecan vam svima 5ti oktobar

Nekima po pravilu smeta kad se Bivsi oglasi, nije bas prijatno, lakse je pricati o vinogradima i skretati sa teme.

Prepisivali smo se o ovome nebrojeno puta, ali samo podsetnik: koliko je meseci Bivsi bio na celu zemlje i pod kojim okolnostima, a da on ima vinograde.

Cestitam vam praznik
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:34 04.10.2011

Ni Kosovo, ni Evropa, već Amerika!

Demonstracije protiv berze i banaka u SAD sa Vol Strita proširile se i na druge delove zemlje. Širom SAD demonstranti su marširali na banke Federalnih rezervi.
Takođe, građani su se ulogorili u parkovima od Los Anđelesa do Portlanda, ljuti zbog loše privrede i onoga što smatraju pohlepom banaka i kompanija.

Na Menhetnu stotine demonstranata maskirane kao "korporativni zombiji" i lica obojenih u belo pojavilo se ispred Njujorške berze sa pregrštima lažnog novca.
U bankarskoj četvrti Čikaga demonstranti su udarali u bubnjeve, dok su u Bostonu, Sent Luisu i Kanzas Sitiju... razapeli šatore i nosili transparente.

Hapšenje 700 demonstranata na Bruklinskom mostu u Njujorku prošlog vikenda je ogorčilo nezadovoljni deo Amerike - od koledža gde studenti brinu za izglede za zapošljavanje, do sredovečnih radnika koji su nedavno otpušteni.

U protestima učestvuju ljudi iz svih životnih sfera. Među njima su studenti, čitave porodice sa decom, penzioneri, beskućnici, od najmanje plaćenih radnika, pa do poslovnih ljudi iz srednje klase. Svi oni su gnevni jer čine 99 odsto populacije, a moć je u rukama onog preostalog jednog procenta - bogataša, za koje tvrde da su se obogatili na račun izumiruće srednje klase.

Protest pod nazivom "Zauzmimo Vol strit" je počeo 17. septembra 2011. sa nekoliko desetina demonstranata koji su pokušali da postave šatore ispred Njujorške berze.


Od tada, stotine su se ulogorile u obižnjem parku i sve su više organizovani, imaju medicinsku i pravnu pomoć, i štampaju sopstvene novine: "Okupirani Vol strit džornal".
Medju mnogobrojnim protestnim porukama i parolama, izdvajaju se dve:

MAKE JOBS, NOT WAR!

The world has enough for everyone’s need, but not enough for everyone’s greed!
alselone alselone 13:42 04.10.2011

Re: Ni Kosovo, ni Evropa, već Amerika!

Filip Mladenović


███████████████████████████████████████████████████████████
███████████████████████████████████████████████████████████
███████████████████████████████████████████████████████████
███████████████████████████████████████████████████████████

Filipe evo ti ideja za komentar bas po tvom ukusu - sama esencija bolda.
ivana23 ivana23 13:45 04.10.2011

Re: Ni Kosovo, ni Evropa, već Amerika!




#15oct, events all over the world


Sta mi cekamo?!


~ ~ ~ klik
dragan7557 dragan7557 14:17 04.10.2011

Re: Ni Kosovo, ni Evropa, već Amerika!

ivana23
Sta cekamo?!

#15oct, events all over the world



~ ~ ~ klik

Izgleda........... VOŽDA !!!!

cerski
Colin_bgd Colin_bgd 13:38 04.10.2011

Ne iz zelene...

Sta je bre ovo, covek se malo javio, realno objasnio situaciju u Srbiji, a vi ga odmah napali po principu "bauk osme sednice se ponovo nadvio nad Srbijom"... Gde bre mi to zivimo... Alo...

Takodje, cim cujem kuknjavu "svi su oni isti" masim se za otvarac za flase...
palilula92 palilula92 13:54 04.10.2011

Re: Ne iz zelene...

Sta je bre ovo, covek se malo javio, realno objasnio situaciju u Srbiji, a vi ga odmah napali


propaganda bre, ako mi nismo dobri niko nije dobar i tacka
expolicajac expolicajac 13:42 04.10.2011

100

gorran2 gorran2 13:45 04.10.2011

Dragoj podmukloj eliti,

Povodom godišnjice.
Happy anniversary!

dragan7557 dragan7557 14:07 04.10.2011

Re: Dragoj podmukloj eliti,

gorran2
Povodom godišnjice.
Happy anniversary!


Previše veselo, elegija bi bila na mestu, il' makar posmrtni marš.

cerski
ljuboten ljuboten 13:55 04.10.2011

Dostignuća 5. oktobra:

"Na vratu nam je jaram, i gone nas; umoreni nemamo odmora. Oci naši zgriješiše, i nema ih, a mi nosimo bezakonja njihova." (Plač Jeremijin,gl.5. ps. 5 i 7.)
Spiridon Spiridon 13:58 04.10.2011

Re: Dostignuća 5. oktobra:

ljuboten
"Na vratu nam je jaram, i gone nas; umoreni nemamo odmora. Oci naši zgriješiše, i nema ih, a mi nosimo bezakonja njihova." (Plač Jeremijin,gl.5. ps. 5 i 7.)


a o dividendi da ne govorimo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana