Društvo| Gost autor| Ljudska prava| Politika| Sex

Kondomi sa farbom

alexlambros RSS / 07.10.2011. u 01:18

gost autor: Aleksej Kišjuhas

Malo podsećanje: pet mladića i jedna devojka uhapšeni su 4. septembra 2009. godine, pod sumnjom da su nekoliko dana ranije ogaravili zid grčke ambasade pivskom flašom u kojoj je bio benzin (ukupna šteta: 18 evra). Bilo je očigledno da počinioci nisu imali nameru da izazovu ljudske žrtve, niti veću štetu, a i sama ambasada je javno rekla da je u pitanju minorni incident. Međutim, „beogradska šestorka" je u (više puta produžavanom) pritvoru u Centralnom zatvoru provela šest meseci, pod optužbom za međunarodni terorizam, što je delo koje se u Krivičnom zakonu Republike Srbije svrstava uz genocid, ratni zločin i agresivni rat.

Povratak u budućnost: Pre manje od nedelju dana, država je zabranila održavanje Parade ponosa, zato što su različite navijačke, fašističke i desničarske organizacije pripremale „ozbiljne incidente". Prema ministru policije, planirana je upotreba eksploziva, podmetanje požara, otmice autobusa i ljudske žrtve. I, da, kondomi sa farbom. Ovog puta, uhapšenih za terorizam nema.

Smotana javnost je počela da proziva državu još smotanijim saopštenjima u kojima stoji da je država kapitulirala pred ekstremistima koji ovih dana ne skidaju osmehe sa lica. Međutim, kapitulacija nije najsrećnija dijagnoza cele gužve. Naime, u pitanju je kolaboracija. Upravo na to ukazuje podsećanje na slučaj beogradske šestorke, kada je vlast (želeći da se uliže Grčkoj) brutalno isprekoračivala svoja ovlašćenja, kako to samo države umeju. Uostalom, državni zvaničnici i sami svedoče o tome: „Država nije poklekla" (Ivica Dačić, ministar), „Država nije kapitulirala" (Milan Marković, ministar) i sve u tom tempu. Drugim rečima: „Mogli smo, ali nismo hteli". Vlast nije stala na stranu onih koji su želeli da se prošetaju, već onih koji su želeli da se šetnja ne održi. I zato u igri nije kapitulacija, već indirektna kolaboracija sa ekstremnom desnicom i pripojenom joj huliganijom.

Jer, po oprobano kretenskom receptu, državna televizija svoje građane periodično kljuka tinejdžersko-testosteronskim slikama raznih maskiranih kreatura koje po vojnim vežbama razbacuju bombe, iskaču iz helikoptera, ruše kartonske zidove terorističkih legla i izvode slične cirkuske atrakcije. Da li su se ti samozvani frajeri pod maskom i maskirnim zaista uplašili gomile petnaestogodišnjaka nepražnjenih testisa? Ili su se stavili na njihovu stranu, kao „naše dece" i čuvara tradicionalnih porodičnih vrednosti? Zatim, država zna, priznaje i obaveštava da su desničari pripremali - kondome sa farbom. Takav bizarluk svedoči samo o tome da policija poznaje i prati njihovu organizaciju, dogovore i paket aranžmane. Međutim, ona im i dalje pristupa kao da je u pitanju elementarna nepogoda, božja volja ili nekakva metafizička nužnost na koju se ne može uticati. Homoseksualci šetaju, klerofašisti im razbijaju glave, trava je zelena, sise su lepe. Dok su stvari glupe do neizdrža: država želi da spreči nasilje? Treba da spreči nasilnike u njihovim namerama, a ne homoseksualce u njihovim. U suprotnom, a suprotno se desilo, stavlja se na stranu nasilnika.

Dakle, ako policija ne može obezbediti da stotinu ljudi prošeta centrom glavnog grada, to je stvar za ostavku ministra i reorganizaciju policije. Ako može, ali neće - kako nam se servira i na šta sve upućuje - to je stvar za zabrinutost. Tada se postavlja pitanje šta je sa okupljanjima svih nas ostalih - penzionera, studenata, skupljača markica, ateista, paleontologa, sadomazohista, boraca za prava akvarijumskih ribica? Gde se to ide po dozvolu za šetnju - u Dveri, Obraz, patrijaršiju, na fudbalsku tribinu? Pokazalo se da našim manjinskim životima - jer svi smo u nečemu manjina - upravlja volja i nervoza desničara i huligana u kapuljačama. Zašto ne bismo odmah vođu navijača proglasili monarhom, fudbalsku kladionicu crkvom, crkvu školom, Novaka Đokovića bogom, a svakog domaćina batinom - za ženu, nejač i seksualnu manjinu? A ako nam usput podele i novi fijat, eto i nacionalno-socijalne pravde.

Genijalci i majstori koji su napisali Ustav SAD, u njegov drugi amandman su mudro i pošteno stavili i pravo naroda da se naoruža, pre svega u odbrani od nasilničke vlasti. U situaciji poput ovdašnje, jedino razumno ponašanje normalnih građana je da počnu da idu u teretanu i/ili da se naoružavaju. I, da, tradicionalne porodične vrednosti, kažete? I tradicija i vrednosti moje porodice su partizanske. Odnosno, one koje kažu da se protiv fašista, ali i države koja je sa njima u kolaboraciji, treba boriti po svaku cenu.

 

Atačmenti



Komentari (50)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:27 07.10.2011

Desničar

Ja sam desničar, i potpuno podržavam naoružavanje.
Prava stvar!


Kondomi puni farbe? Hint - fašisti su levičari...
Goran Vučković Goran Vučković 01:54 07.10.2011

Re: Desničar

Ja sam desničar, i potpuno podržavam naoružavanje.
Prava stvar!



EDIT: Za one koji nisu prepoznali o kome se radi: Timothy McVeigh. A izjavio je razlog za "oružanu borbu protiv države" bio jedan drugi slučaj, Waco opsada, gde se "naoružani narod" takođe pobunio protiv države koja je imala nalog za pretres, pa je država upotrebila helikoptere, oklopne transportere i teške mitraljeze i pobila preko 100 ljudi i dece koji su bili zajedno sa onima koji su bili traženi. Nešto kao priča o Ademu Jašariju, samo nekoliko puta veća.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:26 07.10.2011

Re: Desničar

Timothy McVeigh.


Genijalci i majstori koji su napisali Ustav SAD, u njegov drugi amandman su mudro i pošteno stavili i pravo naroda da se naoruža, pre svega u odbrani od nasilničke vlasti. U situaciji poput ovdašnje, jedino razumno ponašanje normalnih građana je da počnu da idu u teretanu i/ili da se naoružavaju. I, da, tradicionalne porodične vrednosti, kažete? I tradicija i vrednosti moje porodice su partizanske. Odnosno, one koje kažu da se protiv fašista, ali i države koja je sa njima u kolaboraciji, treba boriti po svaku cenu.

OK, jedno je biti partizan, drugo skojevac...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:03 07.10.2011

Re: Desničar

srdjazlopogledja
Timothy McVeigh.


Genijalci i majstori koji su napisali Ustav SAD, u njegov drugi amandman su mudro i pošteno stavili i pravo naroda da se naoruža, pre svega u odbrani od nasilničke vlasti. U situUaciji poput ovdašnje, jedino razumno ponašanje normalnih građana je da počnu da idu u teretanu i/ili da se naoružavaju. I, da, tradicionalne porodične vrednosti, kažete? I tradicija i vrednosti moje porodice su partizanske. Odnosno, one koje kažu da se protiv fašista, ali i države koja je sa njima u kolaboraciji, treba boriti po svaku cenu.

OK, jedno je biti partizan, drugo skojevac...


nije on skojevac, autor je jedan od istaknutijih urbofašista na medijskoj sceni

EDIT:
ne, nisam pogrešio Urbo a ne Turbo
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:25 07.10.2011

Re: Desničar

vrabac_u_steni

nije on skojevac, autor je jedan od istaknutijih urbofašista na medijskoj sceni

EDIT:
ne, nisam pogrešio Urbo a ne Turbo

Znam šta je to... Protivnik migracije je jedan element?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:49 07.10.2011

Re: Desničar

srdjazlopogledja

Znam šta je to... Protivnik migracije je jedan element?


Evo jedna za njegov svetonazor karakteristična rečenica, početak teksta o koncertu Ejmi Vajnhaus:

Za većinu ovdašnjih curica koje su iz provincije došle da studiraju u veliki grad, pa morale da zaborave na Nedeljka Bilkića i balade od Džeja, Ejmi je idealno dopadljiva jer, eto, „lepo peva“, a i moderno je


A mmogli bi o nekim biserima za vreme seče platana u Bulevaru, još tada za dotičnog rekoh da je Urbani Balvan
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:11 07.10.2011

Re: Desničar

Za većinu ovdašnjih curica koje su iz provincije došle da studiraju u veliki grad...

Ta reč, "fašista", se olako upotrebljava. Toliko olako da ćemo se naći u poziciji "Čobanin Pera i vuk", priča, tj. izgubiće značaj. Ma, već je izgubila, svi smo fašisti!

Ima i ona priča za "klerofašizam"... Što ih nazivaš KLEROfašistima? Pa da bi se razlikovali od nas!

Drveće i šuma, Kišjuhas
Stvari su ponekad banalnije i jednostavnije nego što izgledaju. Razumljivo je da mnogi stanovnici ovog beogradskog bulevara sa tugom gledaju na zujanje motornih testera i panjeve koji ostaju iza njih. Kao i da mnogi saosećaju sa činjenicom da nije lepo poseći stogodišnje drvo, čak i ako je objektivno bolesno, ružno i opasno. Ali, istovremeno, činjenica je i da drvored i melanholične emocije nisu razlog da se ne renovira jedna od najznačajnijih gradskih ulica. Jer i gradovi su nalik živim stvorovima: oni rastu, menjaju se i prilagođavaju, baš kao i drveće. I da su sačinjeni od mnoštva pojedinaca, pa samim tim i različitih, pa i suprotstavljenih interesa. I da je zbog toga za gradski (su)život bez čira na želucu ponekad neophodno zažmuriti na svoj kratkoročni interes ili romantičnu emociju. Uostalom, autor ovih redova bio bi najsrećniji kada bi naši gradovi nalikovali Tokiju ili Menhetnu: zarasli u šumama solitera. Ali sva naša kukanja i patetike uvek više govore o nama samima nego o stanju stvari.

Elaborati i istina, Drenča
Kada je urađen plan, zaista potrebne rekonstrukcije, zaboravilo se na jednu sitnicu. Na ljude. Naime, najmanje 10.000 ljudi koji žive u toj i okolnim ulicama zna šta taj drvored znači. O količini zaštite od automobilskih isparenja, zaštiti od buke i od sunca i visokih temeratura leti ima dosta napisanih čak i naučnih radova. I to je razlog zbog koga ljudi pokušavaju da zaštite te platane. Da bi zaštitili sebe. E, sada ljudi koji su naručili i pravili plan rekonstrukcije odlučili su da svoju odluku brane na čudan način. Prvo su celu rekonstrukciju prikazali kao težnju i put ka Evropi kome se neki, mi, protivimo. Posle su platani navodno osuđeni na smrt u pojedinim elaboratima profesora sa Šumarskog fakulteta, pa se ispostavilo po objavljivanju tih elaborata da to nije istina. Nije istina ni da su sva stabla trula. Objašnjenje je jednostavno. Plan i cela konstrukcija rekonstrukcije Bulevara i oni koji su ga pravili nisu mnogo obraćali pažnju na drvored. Više se išlo na razmatranje budućih parking mesta i potencijalnog prihoda od toga. Građani koji žive tu nisu bili na dnevnom redu. Plan je napravljen, niko nije obvavestio ljude koji tu žive šta ih čeka, napravljen je tender i gotovo. To sve je trebalo opravdati. I oni koji imaju resurse da priču plasiraju u medijima to su uradili. I podigli problem na nacionalni nivo. Ne mi koji samo tražimo da se naš kvalitet života ne menja drastično i nagore.

Teška korupcija, čak i da izuzmemo novac koji je utrošen.

ČIJA JE ULICA?
Kada su u pitanju sokaci, odgovor je jasan, i ta ulica prevashodno pripada ljudima koji u njoj žive, te bi oni trebalo da određuju izgled, saobraćaj, itd. U Bgu je mikro, mikromenadžment, te o svakoj sitnici odlučuje uprava opštine ili grada...
A kada je Bulevar u pitanju, pošto je velika saobraćajnica, podeljeno je vlasništvo.
Rezidenti (mesna zajednica) - opština - grad, podela, i prema tom, idealnom modelu, vidi se korupcija.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:23 07.10.2011

Re: Desničar

srdjazlopogledja

Ta reč, "fašista", se olako upotrebljava. Toliko olako da ćemo se naći u poziciji "Čobanin Pera i vuk", priča, tj. izgubiće značaj. Ma, već je izgubila, svi smo fašisti!

Ima i ona priča za "klerofašizam"... Što ih nazivaš KLEROfašistima? Pa da bi se razlikovali od nas!


Ja je koristim samo kada govorim o onima koji na svakom čošku vide tzv. "fašiste", ne videči "balvan u oku svome"

a bilo bi lepo da si precizirao šta si citirao.
dakle, prvi citat je iz teksta gosn Kišjuhasa, a drugi je iz odgvora Borisa D na taj tekst.
p.s.
mrzi me da sada posle toliko vremena ulazim u priču o toj "seči bulevarskih knezova"
maksa83 maksa83 19:04 07.10.2011

Re: Desničar

Lambrose, 'de si iskopao ovog ubogog imbećilea?


nije on skojevac, autor je jedan od istaknutijih urbofašista na medijskoj sceni


Kaže taj autor tamo na onom Vrapčevom linku:

„Uostalom, autor ovih redova bio bi najsrećniji kada bi naši gradovi nalikovali Tokiju ili Menhetnu: zarasli u šumama solitera.“

Obožavam te Poznavaoce Sveta koji ne vade glavu iz sopstvenog dupeta tj. zapravo nemaju pojma kako izgleda svet van njihovog odzvanjajućeg craniuma.

Nesretni mladić nikad nije video kako izgleda Omotesando - ulica u Tokiju koja po položaju i svemu ostalom najviše odgovara Bulevaru.





coviax coviax 04:56 07.10.2011

Ofarbani


Sad će i pederi da se naoružaju...
Biće:Ruke u vis!Glavu pod rep,noge u đep!Zečije jebalište ova naša Srbija...
Opet se neće znati ko tu vlada,a ko će da strada...
Samo što neko nije viknuo:"Držte pedera!!!"
highshalfbooze highshalfbooze 08:16 07.10.2011

Amerika, zemlja demokratska

gost autor: Aleksej Kišjuhas
Genijalci i majstori koji su napisali Ustav SAD, u njegov drugi amandman su mudro i pošteno stavili i pravo naroda da se naoruža, pre svega u odbrani od nasilničke vlasti.


Zamisli šta bi tvoji idoli uradili sa tim ljudima koji bi se naoružali kada su sa nenaoružanim i mirnim građanima ovako postupali. Pogledaj kako su postupali sa maloletnom decom. 700 (sedamstotina) mirnih demonstranata ili protestanata, ili učesnika parade, kako god hožeš da ih nazoveš su uhapsili. I ti to nazivaš vrhuncem demokratije.

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:44 07.10.2011

Re: Amerika, zemlja demokratska

Brooklyn bridge video.
Nisam video toliku policijsku brutalnost skoro.
I, u čemu je problem? Ne vidim razlog da se demonstracijama blokira most. Osim toga, no biggy, biti u'apšen zbog protesta.
ivana23 ivana23 13:59 07.10.2011

Re: Amerika, zemlja demokratska

Tonight (7.10.2011.), on the eve of PFC Manning’s 500th day in pre-trial confinement, we do not forget that all people have a right to due process, free from cruel and unusual punishment. The Obama administration must stop obstructing the United Nations Special Rapporteur on Torture, Juan Mendez, from conducting an un-monitored meeting with PFC Manning.





Free Bradley Manning


highshalfbooze highshalfbooze 14:19 07.10.2011

Re: Amerika, zemlja demokratska

Ne vidim razlog da se demonstracijama blokira most.

Nisu oni hteli da blokiraju most. Oni su hteli da pređu most.

Osim toga, no biggy, biti u'apšen zbog protesta.


Možda nije problem kad imaš policijski dosije, a možda i jeste.
ivana23 ivana23 14:29 07.10.2011

Re: Amerika, zemlja demokratska



srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:07 07.10.2011

Re: Amerika, zemlja demokratska

NYPD


Budimo pošteni, kakve šmizle su ti demonstranti? Pepper spray? Pa vriska, "mama, polomio mi je nokat!"
Smešno.

Ne kažem ja da nema policijske brutalnosti, ima, uvek ima... Ali ovo nije primer. Osim toga, šta beše sa onim na protestu protiv 'apšenja Karadžiću? To je brutalnost, ali nije pc taj skup, pa nije bitno?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:11 07.10.2011

Re: Amerika, zemlja demokratska

highshalfbooze
Ne vidim razlog da se demonstracijama blokira most.

Nisu oni hteli da blokiraju most. Oni su hteli da pređu most.

Pešice, preko kolovoza?
highshalfbooze
Osim toga, no biggy, biti u'apšen zbog protesta.


Možda nije problem kad imaš policijski dosije, a možda i jeste.

Neopravdana diskriminacija policije, na osnovu ranijih dela...
highshalfbooze highshalfbooze 15:30 07.10.2011

Re: Amerika, zemlja demokratska

Pešice, preko kolovoza?

Što? Kosi se sa zakonom o bezbednosti saobraćaja USA? Kod njih njih kolone pešaka levitiraju?
vanja.t vanja.t 08:25 07.10.2011

.

u njegov drugi amandman su mudro i pošteno stavili i pravo naroda da se naoruža, pre svega u odbrani od nasilničke vlasti


da, i rezultat je da u mnogim američkim državama se ne održavaju gej parade, u školama se izučava kreacionizam, u nekima je na vlasti radikalna desnica (kakvu mi ovde nikad nismo imali). i državi ne pada na pamet da silom interveniše, već poštuje volju naroda.

I, da, tradicionalne porodične vrednosti, kažete? I tradicija i vrednosti moje porodice su partizanske. Odnosno, one koje kažu da se protiv fašista, ali i države koja je sa njima u kolaboraciji, treba boriti po svaku cenu.


usa je maltene ceo 20. vek posvetila borbi protiv ovakvih vrednosti, komunista, revolucionarnih kolektivista.

pošto su partizani naoružani članovi jedne partije, spremni da ubijaju političke protivnike, od koga bi danas to mogli da očekujemo? ceo taj levi, urbani i progresivni deo srbije, od latinke do čede, zajedno nema muda koliko jedan jovo kapa, u koga se zaklinju. smijurijada

i da, ne brukajte tu kakvu takvu ''porodičnu tradiciju'', ne izmišljajte fašiste na svakom ćošku
manituu manituu 10:36 07.10.2011

Re: .

vanja.t
u njegov drugi amandman su mudro i pošteno stavili i pravo naroda da se naoruža, pre svega u odbrani od nasilničke vlasti


da, i rezultat je da u mnogim američkim državama se ne održavaju gej parade, u školama se izučava kreacionizam, u nekima je na vlasti radikalna desnica (kakvu mi ovde nikad nismo imali). i državi ne pada na pamet da silom interveniše, već poštuje volju naroda.

I, da, tradicionalne porodične vrednosti, kažete? I tradicija i vrednosti moje porodice su partizanske. Odnosno, one koje kažu da se protiv fašista, ali i države koja je sa njima u kolaboraciji, treba boriti po svaku cenu.


usa je maltene ceo 20. vek posvetila borbi protiv ovakvih vrednosti, komunista, revolucionarnih kolektivista.

pošto su partizani naoružani članovi jedne partije, spremni da ubijaju političke protivnike, od koga bi danas to mogli da očekujemo? ceo taj levi, urbani i progresivni deo srbije, od latinke do čede, zajedno nema muda koliko jedan jovo kapa, u koga se zaklinju. smijurijada

i da, ne brukajte tu kakvu takvu ''porodičnu tradiciju'', ne izmišljajte fašiste na svakom ćošku

znas li ti uopste sta je uradio taj jovo kapa?
on je odavno trebalo da ostane bez tih istih muda, da mu budu odsecena po zakonu pravde...a ne da se spominje kao neko ko jos treba da bude uzor za pozitivno poredjenje...
vanja.t vanja.t 10:46 07.10.2011

Re: .

on je odavno trebalo da ostane bez tih istih muda, da mu budu odsecena po zakonu pravde...

slažem se, apsolutno
samo sam hteo da kažem da su mu naslednici smešni
babmilos babmilos 10:54 07.10.2011

Re: .

ne izmišljajte fašiste na svakom ćošku

dabome, stvarno je glupo da se brinemo za fašiste sa ćoška dok im se glavešine motaju po televizijama.
vanja.t vanja.t 11:06 07.10.2011

Re: .

babmilose,
isto je i režim sm pričao za otpor koji je bio na ulici, a glavešine im se motale po televiziji...
u oba slučaju se radilo o delegitimisanom režimu, a ne o nelegalnim aktivnostima naroda
vladaxy vladaxy 09:01 07.10.2011

Naoružavanje

Genijalci i majstori koji su napisali Ustav SAD, u njegov drugi amandman su mudro i pošteno stavili i pravo naroda da se naoruža, pre svega u odbrani od nasilničke vlasti.


To je dobra stvar, što mogu da upucaju nepoznatu osobu ako se nepozvan nađe na privatnom posedu. Ako znaš da ćeš možda da budeš upucan, teže se odlučuješ na pljačku...To treba i kod nas da uvedu
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:27 07.10.2011

Re: Naoružavanje

vladaxy
Genijalci i majstori koji su napisali Ustav SAD, u njegov drugi amandman su mudro i pošteno stavili i pravo naroda da se naoruža, pre svega u odbrani od nasilničke vlasti.


To je dobra stvar, što mogu da upucaju nepoznatu osobu ako se nepozvan nađe na privatnom posedu. Ako znaš da ćeš možda da budeš upucan, teže se odlučuješ na pljačku...To treba i kod nas da uvedu


A ne kao sad, ako povredis provalnika, ides u zatvor!
babmilos babmilos 09:23 07.10.2011

sleep tight

za slučaj da neko nije primetio, u tekstu piše:
Genijalci i majstori koji su napisali Ustav SAD, u njegov drugi amandman su mudro i pošteno stavili i pravo naroda da se naoruža, pre svega u odbrani od nasilničke vlasti.

ne brinite, tekst vas neće uznemiriti činjenicom da je šteta od 18 evra u prvosuđu Srbije međunarodni terorizam. nećete u njemu naći teške argumente za tvrdnju da Republika Srbija kolaborira sa fašistima. ne dajte se prevariti i uočiti brvno u sopstvenim očima.
koksy koksy 12:36 07.10.2011

Re: sleep tight

babmilos
za slučaj da neko nije primetio, u tekstu piše:
Genijalci i majstori koji su napisali Ustav SAD, u njegov drugi amandman su mudro i pošteno stavili i pravo naroda da se naoruža, pre svega u odbrani od nasilničke vlasti.

ne brinite, tekst vas neće uznemiriti činjenicom da je šteta od 18 evra u prvosuđu Srbije međunarodni terorizam. nećete u njemu naći teške argumente za tvrdnju da Republika Srbija kolaborira sa fašistima. ne dajte se prevariti i uočiti brvno u sopstvenim očima.


ja ne brinem.
kad ti podebljaš ja se istog momenta uznemirim. smisao mi je života da se non-stop uznemiravam.
jebeš život bez stresa.
alselone alselone 12:48 07.10.2011

Re: sleep tight

kad ti podebljaš ja se istog momenta uznemirim. smisao mi je života da se non-stop uznemiravam.


validni validni 09:24 07.10.2011

Očekivao sam ipak više

Od Asistenta sa Filozofskog fakulteta, odsek Sociologija. Na primer, kako narod koji reč peder upotrebljava da bi opisao nečiju karakternu crtu, premanduriti u neki fin i tolerantan narod.

To što ste otkrili da reč kapitulacija, ne odražava suštinu ponašanja vlasti, već država kolaborira sa ekstremistima, jednako je otkriću rupe na saksiji.

Odavno je jasno da će naša korumpirana vlast kapitulirati, kolaborirati, kohabitirati... i sa crnim đavolom, ukoliko proceni da će joj to pomoći da zadrži pozicije. Zabrana Gay Parade je samo kap u moru svega nečasnog što nam svakodnevno čine.
NNN NNN 09:38 07.10.2011

KAKVA BEDASTOĆA!

Malo podsećanje: pet mladića i jedna devojka uhapšeni su 4. septembra 2009. godine, pod sumnjom da su nekoliko dana ranije ogaravili zid grčke ambasade pivskom flašom u kojoj je bio benzin (ukupna šteta: 18 evra). Bilo je očigledno da počinioci nisu imali nameru da izazovu ljudske žrtve, niti veću štetu


Onda tom "logikom" može da se zaključi da je npr. bomba kašikara na prozor novinara Vremena Dejana Anastasijevića ustvari samo pokušaj "ogaravljivanja" fasade i apel za popravljanje prozora ("ukupna šteta": oko 100 evrića).

Ti mladi majmuni su imali sreće što MOLOTOVLJEV KOKTEL nije prošao kroz prozor, pa nije unutra zapalio ništa (i nikoga!).

Zajebite više sa tim eufemizmima - "šteta 18 evra".

Iskreno, optuženi su za ekstremno tešku stvar - to je zato što ova kilava država voli da se kurči i da oštri zube na najslabijima i istovremeno da ima sramno različite aršine (za divljanja po ambasadama za vreme mitinga "Kosovo za patike" nije mi poznato da je iko osuđen - "igrala se deca'').

Ali nemam ni najmanje razumevanje za količinu gluposti koja je na pamet pala ovim budalama (ono, 3 ujutro, fajront, vraćamo se pijani ko guzice, aj' dudarimo na ambasadu i izborimo se mir i blagostanje u svetu) - to je najblaže rečeno imbecilno.
manituu manituu 10:33 07.10.2011

Re: KAKVA BEDASTOĆA!

NNN
Malo podsećanje: pet mladića i jedna devojka uhapšeni su 4. septembra 2009. godine, pod sumnjom da su nekoliko dana ranije ogaravili zid grčke ambasade pivskom flašom u kojoj je bio benzin (ukupna šteta: 18 evra). Bilo je očigledno da počinioci nisu imali nameru da izazovu ljudske žrtve, niti veću štetu


Onda tom "logikom" može da se zaključi da je npr. bomba kašikara na prozor novinara Vremena Dejana Anastasijevića ustvari samo pokušaj "ogaravljivanja" fasade i apel za popravljanje prozora ("ukupna šteta": oko 100 evrića).

Ti mladi majmuni su imali sreće što MOLOTOVLJEV KOKTEL nije prošao kroz prozor, pa nije unutra zapalio ništa (i nikoga!).

Zajebite više sa tim eufemizmima - "šteta 18 evra".

Iskreno, optuženi su za ekstremno tešku stvar - to je zato što ova kilava država voli da se kurči i da oštri zube na najslabijima i istovremeno da ima sramno različite aršine (za divljanja po ambasadama za vreme mitinga "Kosovo za patike" nije mi poznato da je iko osuđen - "igrala se deca'').

Ali nemam ni najmanje razumevanje za količinu gluposti koja je na pamet pala ovim budalama (ono, 3 ujutro, fajront, vraćamo se pijani ko guzice, aj' dudarimo na ambasadu i izborimo se mir i blagostanje u svetu) - to je najblaže rečeno imbecilno.

to sto ti nemas ni najmanje razumevanja, ne mora da znaci da i drzava ne treba da ima razumevanja..vec treba da radi po sopstvenim zakonima, razumevanje manje vise..
ali drzati 5 ljudi 6 meseci u zatvoru, i optuziti ih za medjunarodni terorizam!!!
stavrno ne znam koliko covek treba da bude lud, ili bezobrazan, da napise nesto ovako kao ti..
i oni se nisu vracali pijani iz grada, imali su plan akcije
highshalfbooze highshalfbooze 11:15 07.10.2011

Re: KAKVA BEDASTOĆA!

manituu
i oni se nisu vracali pijani iz grada, imali su plan akcije

NNN NNN 11:15 07.10.2011

Re: KAKVA BEDASTOĆA!

i oni se nisu vracali pijani iz grada, imali su plan akcije
Pssst!
Ovo je otežavajuća okolnost

Rekao sam da nemam razumevanje da se molotovljevim koktelom grune na ambasadu,
a ne da treba da budu u tvorza pola godine zbog terorizma (možda su pre za ludnicu).

Čak sam bio ubeđen da su bili pijani (u protivnom su ludi),
i da je scenerio otprilike sledeći: vraćaju se posle fajronta i vrcaju od inteligentnih ideja...
- 'ajd da se upišamo u gaće.
- Jok, 'aj da zapalimo ambasadu, pa da se mrestimo u Dunavu.
- Deal!

Aj sad ti:
šta misliš da su mislili da će da postignu?
NNN NNN 11:16 07.10.2011

Re: KAKVA BEDASTOĆA!

duplikat

evo slička
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:43 07.10.2011

Re: KAKVA BEDASTOĆA!

imali su plan akcije


u kojem je najvirtuozniji deo bio spektakularno bekstvo taksijem posle izvršene diverzije, koje se danas sa naročitom pažnjom proučava na najuglednijim institutima za bezbednost širom sveta

"Očevici su ispričali policiji da je jedna grupa mladića posle napada pobegla automobilom koji ih je čekao u Francuskoj ulici, dok se druga grupa mladića odvojila od njih i otišla taksi vozilom. Policija je posle toga obavila uviđaj."
manituu manituu 11:53 07.10.2011

Re: KAKVA BEDASTOĆA!

NNN
i oni se nisu vracali pijani iz grada, imali su plan akcije
Pssst!
Ovo je otežavajuća okolnost

Rekao sam da nemam razumevanje da se molotovljevim koktelom grune na ambasadu,
a ne da treba da budu u tvorza pola godine zbog terorizma (možda su pre za ludnicu).

Čak sam bio ubeđen da su bili pijani (u protivnom su ludi),
i da je scenerio otprilike sledeći: vraćaju se posle fajronta i vrcaju od inteligentnih ideja...
- 'ajd da se upišamo u gaće.
- Jok, 'aj da zapalimo ambasadu, pa da se mrestimo u Dunavu.
- Deal!

Aj sad ti:
šta misliš da su mislili da će da postignu?

pa u kontekstu atmosfere kakva tad vladala u grckoj, abogami i u jos nekim delovima planete, mislim da su hteli da upisu i svoj glas u borbi protiv liberalnog globalizma- terorizma...
e sad, da to nisu uradili na pravi nacin, slazem se da nisu..
ali osudjujuci ih za taj postupak ovako zestokom kaznom, a bogami i zestokim recima, je, blago receno, preterano...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:46 07.10.2011

Re: KAKVA BEDASTOĆA!

mislim da su hteli da upisu i svoj glas u borbi protiv liberalnog globalizma- terorizma...

Globalizam, crtica, terorizam. Pa još i liberalan.

Gde mi je kapislar, da se odma' upucam.
manituu manituu 14:45 07.10.2011

Re: KAKVA BEDASTOĆA!

srdjazlopogledja
mislim da su hteli da upisu i svoj glas u borbi protiv liberalnog globalizma- terorizma...

Globalizam, crtica, terorizam. Pa još i liberalan.

Gde mi je kapislar, da se odma' upucam.

pazi samo da ne promasis
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:03 07.10.2011

Re: KAKVA BEDASTOĆA!

manituu
srdjazlopogledja
mislim da su hteli da upisu i svoj glas u borbi protiv liberalnog globalizma- terorizma...

Globalizam, crtica, terorizam. Pa još i liberalan.

Gde mi je kapislar, da se odma' upucam.

pazi samo da ne promasis

Fala na lepim željama.
Jukie Jukie 20:55 07.10.2011

Re: KAKVA BEDASTOĆA!

NNN

vraćaju se posle fajronta i vrcaju od inteligentnih ideja...
- 'ajd da se upišamo u gaće.
- Jok, 'aj da zapalimo ambasadu, pa da se mrestimo u Dunavu.
- Deal!

gedza.73 gedza.73 21:25 07.10.2011

Re: KAKVA BEDASTOĆA!

ali osudjujuci ih za taj postupak ovako zestokom kaznom, a bogami i zestokim recima, je, blago receno, preterano...

E, blago rečeno nije.
Oni traže pravdu za piromana uroša a baćuška za piromane anarhiste.
Oni pravdaju uroša da nije znao da pali policajca, a ovi da su branili 'univerzalna radnička prava'.

el ti vidiš razliku? Ja jok.

Dok su stvari glupe do neizdrža: država želi da spreči nasilje? Treba da spreči nasilnike u njihovim namerama, a ne homoseksualce u njihovim. U suprotnom, a suprotno se desilo, stavlja se na stranu nasilnika.

Jeli tebi ovaj pasus u redu? Meni jeste. Što onda traži opravdanje za ove 'majmune'?
Malo podsećanje: pet mladića i jedna devojka uhapšeni su 4. septembra 2009. godine, pod sumnjom da su nekoliko dana ranije ogaravili zid grčke ambasade pivskom flašom u kojoj je bio benzin (ukupna šteta: 18 evra). Bilo je očigledno da počinioci nisu imali nameru da izazovu ljudske žrtve, niti veću štetu, a i sama ambasada je javno rekla da je u pitanju minorni incident.


Država treba da stavi i jedne i druge u ćorku. Kao što prvi nisu 'nevina' i 'naivna' deca koja su se 'igrala', nisu ni ovi drugi francuske sobarice.


mariopan mariopan 10:37 07.10.2011

...

Za one klince što su ogaravili ambasadu je bilo mesta u zatvoru, zato nema mesta za one iz Kolubare, koferčeta, građevine, puteva, železnice..... pa će im Sud verovatno uručiti oštru drugarsku kritiku i sedeće negde u ćošku deset minuta?
benevolent benevolent 11:00 07.10.2011

Кондомомима против фашизма!

Камо лепе среће по човечанство, да су Клара и Алојз Хитлер користили кондом.
kremba kremba 11:03 07.10.2011

U situaciji poput ovdašnje,

jedino razumno ponašanje normalnih gradana je da pocnu da idu u teretanu...


Pravo zboris! Ne moze da skodi, kako god. Onda malo trcanje, bajs ili plivanje u nekom od mnogobrojnih bazena sirom Srbije. :)

Vezbajmo fiskulturu i jedimo jela bez zaprske.
8c_competizione 8c_competizione 12:02 07.10.2011

imam predlog za oficijelnu LGBT zajednicu

lepo platiti najboljeg advokata, presaviti tabak i tuzhiti:
Ivicu Dacica za:
- zloupotrebu polozhaja i ovlashcenja
- neposhtovanje Ustava
- prikrivanje i ometanje istrage i hapshenja svih NN lica koja su pripremala "makasar" na dan parade ponosa
Borisa Tadica za:
- zloupotrebu polozhaja i ovlashcenja
- neupotrebu Vojske (kao njen vrhovni komandant imao je ovlashcenje) u slucaju kada, kako policija tvrdi, nije moglo da se obezbedi Ustavom zagarantovano pravo
- sazivanja Saveta za bezbednost kao paravan za sprecavanje Ustavom zagarantovanog prava
Dragana Djilasa za:
- potpirivanje atmosfere mrzhnje
- podrshku uskracivanja Ustavom zagarantovanih prava
- izjednacavanje mirnih demonstranata sa huliganima i klerofashistima
Dragana Markovica Palmu za:
- potpirivanje atmosfere mrzhnje
- otvoreni govor mrzhnje
- podrshku uskracivanja Ustavom zagarantovanih prava
- izjednacavanje mirnih demonstranata sa huliganima i klerofashistima
Patrijarha Irineja za:
- otvoreni govor mrzhnje
- potpirivanje atmosfere mrzhnje
- podrshku uskracivanja Ustavom zagarantovanih prava
NN lica iz Dveri, Nashih, Obraza, Navijackih klubova, SPC .... za:
- otvoreni govor mrzhnje
- pretnje nasiljem
- nasrtanje na ljudski zhivot
- potpirivanje atmosfere mrzhnje
- uskracivanje Ustavom zagarantovanih prava


siguran sam da ce neki dobar advokat mnogo bolje srociti tuzhbu od mene

e, sada ako drzhava odluci da ih ne procesuira, onda se lepo obratiti sudovima u Strazburu i Briselu

ako vec pricamo o pravnoj drzhavi, onda hajde da i stvar teramo kako treba!
kostresh_harambasha kostresh_harambasha 12:34 07.10.2011

То, милицијо, моја!

У нормалој земљи (под нормалном подразумева владавину људских права и слобода и да нису оптерећени егзистенцијом од рођења до смрти) прва реакција на инцидент "београдске шесторке" би била забринутост. Зашто? Зато што су то млади, наша деца, будући градитељи ове земље и друштва, будући порески обвезници, којима ће држава да дере кожу с леђа чим се запосле... Ето зашто.

Око њих би се ангажовали и психолози, и социолози, и педагози, и цело друштво. Већа права су добиле бубашвабе од те деце.
Covek u belom Covek u belom 12:44 07.10.2011

Re: То, милицијо, моја!

kostresh_harambasha
Око њих би се ангажовали и психолози, и социолози, и педагози, и цело друштво. Већа права су добиле бубашвабе од те деце.

Kad bacaju molotovljev koktel na ambasadu onda su (progresivna) deca (moderni Robin Hudovi), a kad su npr. u obrazu onda su debili, huligani, fasisti.
Tuzna istina koju ni ti, ni mnogi slicni tebi ne zele da vide je da su i jedni i drugi punoletni konji bez mozga...
gedza.73 gedza.73 21:37 07.10.2011

Na autogol meni ovo sliči

Genijalci i majstori koji su napisali Ustav SAD, u njegov drugi amandman su mudro i pošteno stavili i pravo naroda da se naoruža, pre svega u odbrani od nasilničke vlasti.

I tradicija i vrednosti moje porodice su partizanske.

Da smo mi imali 'genijalce' i 'majstore' i pravo na odbranu od 'nasilničke vlasti' 'crvenih džentlmena'i 'trezvenih oslobodilaca' posle rata veliko je pitanje da li bi nam aleksa preneo ovaj tvoj 'briljantni' tekst.

alexlambros alexlambros 00:04 10.10.2011

Re: istorija hrishcanstva ....

8c_competizione

... ali ona prava, ne ovo sto nam bajkovito prenosi crkva


sjajan film koji pokazuje da mrznja na pamet i inteligenciju i volja za maltretiranjem i proganjanjem zapravu jesu prave tradicionalne hriscanske vrednosti jer je hriscanstvo od pocetka ovakvo ....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana