IT| Ljudska prava| Politika

Neonacisti prete !

Milan Novković RSS / 07.10.2011. u 13:59

"U svetlija vremena streljaćemo pobornike gej parade"

Prost blog, uskoro će izbori, političarima su važni naši glasovi. Za koju partiju ne treba glasati zato što dopuštaju neonacistima da se razmahuju ovakvim pretnjama?

Pitanje 1: Za koga treba glasati? Šta bi koja partija trebala da uradi pa da za nju glasamo?

Ja savetujem da se stare partijske ljubavi zaborave pa hladnokrvno pogleda na problem. 

Pitanje 2: Preti se hapšenjem jučerašnjim Nobel satiričarima. Ja mislim da je satira unutar dozvoljenih granica i da je pretnja istovremeno i pretnja slobodi govora.

Ko ne bi smeo da dobije naš glas ako satiričare uhvate pa kazne?

Pitanje 3: 100 Mbits/sec Internet u Begradu, Novom sadu i Nišu bi napravio prostor mnogim radnim mestima.

Digitalna zaostavština i digitalne arhive, organizacija, postprocesiranje, itd su veliki posao u svetu. Razmeniti fajlove od nekoliko gigabajta sa svetom svako malo nije moguće preko inferiorne infrastrukture. 

Srbija ima konkurentnu radnu snagu, a ovo je samo jedna kapljica od ideje u moru koje omogućava brz Internet.

Najveći trošak je kopanje, a Srbija ima i dovoljno neiskorišćenih kapaciteta i dobrovoljne, dobre volje.

Kojoj partiji treba dati glas, a kojoj ne zbog pristupa, hladnokrvnog, preciznog, promišljenog .. razvoju Internet infrastrukture u Srbiji (posle 3 veća grada, neminovno važnija zbog broja ljudi koji tamo žive, plan bi trebao da ide dalje) .

Kojoj partiji ne treba dati glas zbog ignorisanja i nerazumevanja ove strategijske komponente modernog društva (primer Rumunije i Bugarske koje su u samom vrhu je posebno ilustrativan zato što su u kratkom roku uradili veliku stvar i zato što su nam susedi). 



Komentari (194)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 20:18 07.10.2011

Re: za koga? za Tita

Dr M
Cedomir Jovanovic, LDP i Vladimir Beba Popovic su se toliko u novcu zaduzili kod krupnog kapitala, da sta god pricali i pisali, nista od toga nece stici na red da se realizuje ako i budu u prilici od obaveza koje ce imati prema, na primer, Milanu Beku.


Ovo bi trebalo dokazati. Već smo pričali o tome i još ne vidim ništa osim sumnje. Ako nešto pouzdano saznaš, javi, i ja ću svima, ako saznam. Svima nam je u interesu da znamo ko nas davi. OK?

Ovo podseća na one penzose iz 90-tih koji su stalno tražili neke "crno na belo" dokaze protiv Slobodana.
Jukie Jukie 20:19 07.10.2011

Re: za koga? za Tita

vrabac_u_steni
ekologija,

ekologija bi trebalo da se uči iz biologije,


Verovatno misli na zaštitu i unapređivanje životne sredine, tipa reciklaža konzervi i najlon kesa itd. To bi mogli da predaju nastavnici tehničkog ili hemije JER TO NIJE EKOLOGIJA.

Jukie Jukie 20:29 07.10.2011

Re: za koga? za Tita

JJ Beba

što bre jukie dukidamo dečja prava? može i sa pravima i bez gvozdene discipline da bude manje huligana.

Ne može jer dečja prava direktno proizvode huligane i moguće je da su namerno zato i uvedena.
Ja ne glasam ni za koga ko neće ukinuti dečja prava takva kakva su.

edit: sorry Višnja...

JJ Beba JJ Beba 20:46 07.10.2011

Re: za koga? za Tita

Jukie
JJ Beba

što bre jukie dukidamo dečja prava? može i sa pravima i bez gvozdene discipline da bude manje huligana.

Ne može jer dečja prava direktno proizvode huligane i moguće je da su namerno zato i uvedena.
Ja ne glasam ni za koga ko neće ukinuti dečja prava takva kakva su.

edit: sorry Višnja...


e super

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:48 07.10.2011

Re: za koga? za Tita

Jukie
JJ Beba

što bre jukie dukidamo dečja prava? može i sa pravima i bez gvozdene discipline da bude manje huligana.

Ne može jer dečja prava direktno proizvode huligane i moguće je da su namerno zato i uvedena.
Ja ne glasam ni za koga ko neće ukinuti dečja prava takva kakva su.

edit: sorry Višnja...



Ne razumem se u problematiku dečjih prava, ali sam sklon da verujem ovom Jukiju. Ua, dečja prava!
antioksidant antioksidant 20:50 07.10.2011

Re: za koga? za Tita

JER TO NIJE EKOLOGIJA.

ekologija nije cisto bioloska disciplina
dečja prava direktno proizvode huligane

na koji nacin?

edit: sorry visnja...

i znaj da prava ne iskljucuju odgovornost
Jukie Jukie 21:14 07.10.2011

Re: za koga? za Tita

antioksidant
JER TO NIJE EKOLOGIJA.

ekologija nije cisto bioloska disciplina

Pa sudeći po tekstovima u onim knjigama iz ekologije iz kojih smo mi učili na fakultetu jeste... Ne znam šta drugi uče iz ekologije.



dečja prava direktno proizvode huligane
na koji nacin?
i znaj da prava ne iskljucuju odgovornost

E ovako:
deca, kao i svaka generacija, testiraju šta se sme a šta se ne sme
ako uradiš nešto što se ne sme, stiže te neki oblik reperkusije
ali u škole su uvedena dečja prava
odjednom deca smeju da rade šta hoće
to šta hoće se ubrzo pretvori u:
smeš da pričaš na času
ne moraš da radiš na času
možeš da ustaješ i šetaš
uzimaš drugoj deci stvari sa klupe
ustaješ na času, ideš do kornjačice i bockaš je prstom
udariš druga iz odeljenja torbom u glavu i direktorka ti kaže da to više ne radiš
vadiš se da ti je on seo na mesto i onda ona njega grdi što ti je seo na mesto
kuckaš po mobilnom na času
prepisuješ sa mobilnog na kontrolnom
nećeš da skloniš ometajuće stvari kada te nastavnik opomene
kreneš da se svađaš sa nastavnikom
ubeđuješ školskog pedagoga da si nepravedno optužen iako jesi prepisivao
imaš kojekakve glupe ideje i javno ih plasiraš kao super ideje, a odrasli moraju da podržavaju umesto da ti kažu da ne može
niko ne sme da izbaci đaka sa časa
ne smeš da pošalješ đaka kod pepsi službe
nema upisivanja u dnevnik
pogotovo ne hemijskom olovkom, jer ako je običnom, onda razredna to može da obriše da se ne ruži dnevnik
nema smanjenja ocene iz vladanja bez milion papira i sto godina nekakvih intervencija
okači se pepsi služba da pritiska da se đaku sa šest jedinica poprave četiri, i to uspe
možeš da odsustvuješ sa koliko hoćeš časova, bez opravdanja
i u najvećem broju slučajeva ometaš čas tako da deca koja žele da rade ne mogu od tvoje buke i skakutanja da se koncentrišu
i onda njih devetoro mirnih ćute i gledaju netremice u nastavnika i pokušavaju da upiju šta pokušava da govori, dok ostali prave nered jer im se može
i znam JA da treba da postoji odgovornost, ali deci to niko ne govori, i vide da mogu da rade šta hoće pa mnogi od njih onda i rade šta hoće
antioksidant antioksidant 21:17 07.10.2011

Re: za koga? za Tita

Pa sudeći po tekstovima u onim knjigama iz ekologije iz kojih smo mi učili na fakultetu jeste...

kom fakultetu?
i znam JA da treba da postoji odgovornost, ali deci to niko ne govori,

zasto? kakve veze to ima sa decijim pravima?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:21 07.10.2011

Re: za koga? za Tita

antioksidant
Pa sudeći po tekstovima u onim knjigama iz ekologije iz kojih smo mi učili na fakultetu jeste...

kom fakultetu?
i znam JA da treba da postoji odgovornost, ali deci to niko ne govori,

zasto? kakve veze to ima sa decijim pravima?


I šta je, dodjavola, pepsi služba? Jel to neka organizovna milicija u školama?
blogovatelj blogovatelj 22:54 07.10.2011

Re: za koga? za Tita

psst, šnjavi ... to je Fantom, Zagor je "duh sa śekirom"


Svih mi bubnjeva Darkvuda, ti znas znajnje doktore.
Jukie Jukie 22:56 07.10.2011

Re: za koga? za Tita

srdjan.pajic

I šta je, dodjavola, pepsi služba? Jel to neka organizovna milicija u školama?

Pepsi služba su školski pedagog i psiholog.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:04 07.10.2011

Re: za koga? za Tita

blogovatelj
psst, šnjavi ... to je Fantom, Zagor je "duh sa śekirom"


Svih mi bubnjeva Darkvuda, ti znas znajnje doktore.


Hiljadu mu retorti, vas dvojica danas briljirate!

EDIT: da proverimo znanje, Višnjo, iz kod stripa su retorte?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:07 07.10.2011

Re: za koga? za Tita

Jukie
srdjan.pajic

I šta je, dodjavola, pepsi služba? Jel to neka organizovna milicija u školama?

Pepsi služba su školski pedagog i psiholog.




Aaaa, to je sad kao neka NGO, samo na školskom nivou.

Teorijski, i mi smo imali psihološkinju, u srednjoj, al ja mislim da je, zapravo, bila samo kocept.
libkonz libkonz 23:08 07.10.2011

Re: za koga? za Tita

A Džilas... njemu neki društveno koristan rad gde će ispoljiti svoje talente i afinitete - npr. veliki never ending naramak drva i jedna sekira, pa udri baćo, znamo da voliš.

Šampion zloupotrebe službenog položaja.
vishnja92 vishnja92 06:52 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

ustaješ na času, ideš do kornjačice i bockaš je prstom


cist dadaizam

pajicu, retorte su naravno iz Bleka Stene. toliko pobrljavila nisam :)

ps - jesam
ako je neko u medjuvremenu video drugi odgovor, neka kaze odmah ili neka cuti zauvek
Jukie Jukie 09:02 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

antioksidant
Pa sudeći po tekstovima u onim knjigama iz ekologije iz kojih smo mi učili na fakultetu jeste...
kom fakultetu?

Biološkom fakultetu, smer Diplomirani biolog (7/1).

Ekologija je nauka koja proučava:
-oblike načina na koje se vrste prilagođavaju svom staništu i životnoj zajednici (poraste im kljun ili postanu zeleniji)
-dinamiku populacija u okviru određene vrste
-same životne zajednice, biome, ekosisteme, kao sisteme

Ne proučava bacanje, nebacanje, reciklažu, nereciklažu najlon kesa i konzervi. Mi biolozi nigde nismo učili te stvari vezane za tehnologiju tako da smo nestručni za to. Mi možemo da kažemo da prisustvo kesa ima štetan uticaj na kornjače i lunje, ali mehanizam reciklaže (How they do it na Discovery kanalu) i moralne implikacije nismo stručni da predajemo, i ima dovoljno gradiva i bez toga da se popune pišiva dva časa biologije nedeljno.

Nemam ništa protiv lekcija o retkim i ugroženim vrstama, štetnosti lova, konvencijama za zaštitu vrsta, jer to jeste naše gradivo iz biologije. Ono što meni smeta je trošenje (vremenskih) časova biologije na gradivo hemije i tehničkog (i moralisanje. Ok, ne treba prljati i bacati smeće. Da deca smeju da se vaspitavaju to bi naučili još kao mali). Neka bude poseban predmet Tehnologija recikliranja, ali ekologija sensu stricto ima dovoljno gradiva da popuni 68 časova u 8.razredu (možda proširivanjem dela o biogeografiji tj. razlozima zbog čega vrste i ekosistemi imaju baš to rasprostranjenje - a to jeste deo našeg gradiva).
vishnja92 vishnja92 10:22 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

I ukinuti dečja prava i uvesti disciplinu, pa ćemo imati više studenata a manje huligana


cult cult 15:10 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

Bili Piton
maksa83
Za DS opet glasam glatko, ako:


Djilas predje u dveri, gde mu prirodno i jeste mesto.


Hm. Zanemariću ta strahotna ideološka desna skretanja druga Djilasa na ovim izborima. U pitanju je grad, tj lokalne, komunalne, infrastrukturne teme. Ako uopšte budem izašao na ove izbore, izaći ću samo da "na lokalu" glasam za Djilasa, ukoliko ga ne prebace na republički nivo, tojest. A i ne bih hteo da vidim Balavog na čelu grada. Sigurno Vučić misli isto kao i Djilas o prajdu i platanima, ali su po sposobnosti da se odrade stvari nebo i zemlja. Most je gotov, prvi posle x godina, a konačno je neko okrečio i Gazelu. Bulevar, uprkos arhizavijanju zbog platana onomad, je sasvim ok. Dve linije metroa u sledećem mandatu - cool. Ne vidim da je Novi Sad, recimo, nešto napredovao ovih godina, druge gradove ne treba ni pominjati. Jbg, meni je to sasvim dovoljno da dam glas.
gorran2 gorran2 15:50 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

Most je gotov, prvi posle x godina

Sjajno!
Dođi preko njega kod mene na NBG, častim večerom
a konačno je neko okrečio i Gazelu

Za samo nekoliko meseci duže nego što je svojevremeno trajala njegova izgradnja
Bili Piton Bili Piton 16:05 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

cult
Most je gotov, prvi posle x godina, a konačno je neko okrečio i Gazelu. Bulevar, uprkos arhizavijanju zbog platana onomad, je sasvim ok. Dve linije metroa u sledećem mandatu - cool.


Jbg, kako da ti kažem, ne ložim se na šminku i plastičnu hirurgiju, zanimaju me stvari koje sežu malo dublje od toga.
Goran Vučković Goran Vučković 16:16 08.10.2011

Re: za koga? za Tita


Jbg, kako da ti kažem, ne ložim se na šminku i plastičnu hirurgiju, zanimaju me stvari koje sežu malo dublje od toga.

Don't hold your breath
Bili Piton Bili Piton 16:22 08.10.2011

Re: za koga? za Tita


Don't hold your breath


Otkad čuh ono "Drugi oktobar je bio loš dan za ljudska prava, ali divan dan za Beograđane", dišem na škrge isključivo
koksy koksy 18:44 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

Bili Piton
cult
Most je gotov, prvi posle x godina, a konačno je neko okrečio i Gazelu. Bulevar, uprkos arhizavijanju zbog platana onomad, je sasvim ok. Dve linije metroa u sledećem mandatu - cool.


Jbg, kako da ti kažem, ne ložim se na šminku i plastičnu hirurgiju, zanimaju me stvari koje sežu malo dublje od toga.


BS, je l' da?
antioksidant antioksidant 18:46 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

Drugi oktobar je bio loš dan za ljudska prava, ali divan dan za Beograđane",

to bese gljivica, nosilac ordena?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:14 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

rade šta hoće


treba to vezati za radijator

:)p
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:15 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

cult


Hm. Zanemariću ta strahotna ideološka desna skretanja druga Djilasa na ovim izborima. U pitanju je grad, tj lokalne, komunalne, infrastrukturne teme. Ako uopšte budem izašao na ove izbore, izaći ću samo da "na lokalu" glasam za Djilasa, ukoliko ga ne prebace na republički nivo, tojest. A i ne bih hteo da vidim Balavog na čelu grada. Sigurno Vučić misli isto kao i Djilas o prajdu i platanima, ali su po sposobnosti da se odrade stvari nebo i zemlja. Most je gotov, prvi posle x godina, a konačno je neko okrečio i Gazelu. Bulevar, uprkos arhizavijanju zbog platana onomad, je sasvim ok. Dve linije metroa u sledećem mandatu - cool. Ne vidim da je Novi Sad, recimo, nešto napredovao ovih godina, druge gradove ne treba ni pominjati. Jbg, meni je to sasvim dovoljno da dam glas.


Sad si ugasio, evo je stiže Višnja, u svojoj radnoj uniformi da ti pokaže tvoga (Djilas) boga:


cult cult 22:01 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

zanimaju me stvari koje sežu malo dublje od toga.


za asfatiranje gradskih ulica, gradnju mostova, obilaznica, parking mesta, krečenje fasada? Dubina? Well...poželjna je, ali ne i presudna. U gradu se nešto radi, za razliku od zapuštene Srbije. Previše sam selfish postao godinama. Hoću rezultate, a ne neke prazne tlapnje. Ako ih "plitki" Djilas donosi, i m fine with it. Mislim, protivkandidat na proslim izborima mu je bila Bixi the Duboka...mogu da zamislim njeno gradonačelnikovanje.

a konačno je neko okrečio i Gazelu

Za samo nekoliko meseci duže nego što je svojevremeno trajala njegova izgradnja


u medjuvremenu su nam strašno pali standardi, slažem se. Ali, evo, njegove kolege na republičkom nivou na famoznom "koridoru 10" ne samo da ne napreduju, već idu u regresiju. Ovog leta sam od Vranja do granice vozio izmedju nekih kegli, jebote, a sećam se da je prošlog leta tu bilo neko jadno parče novoizgradjenog autoputa. Raspalo se u medjuvremenu.
vishnja92 vishnja92 22:31 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

Dve linije metroa u sledećem mandatu - cool.

prvo i prvo, to uopste nije metro nego obicni glupavi tramvaj, mislila sam da smo taj semestar overili.
drugo i drugo... ma hebo vas Djilas
Beograd se sistematski unistava vec godinama, a ako je sistematicnost tog unistavanja nesto hvale vredno, onda samo napred. ali bez mene.
maksa83 maksa83 22:48 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

Dve linije metroa u sledećem mandatu - cool

Metro koji ne ide ispod zemlje je teško sviranje u lakošinsku kožnu frulu.
Goran Vučković Goran Vučković 22:52 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

Metro koji ne ide ispod zemlje je teško sviranje u lakošinsku kožnu frulu.

Jel "metro" beše znači "chemin de fer métropolitain"? koja od tih reči znači "ispod zemlje"
maksa83 maksa83 23:06 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

Jel "metro" beše znači "chemin de fer métropolitain"? koja od tih reči znači "ispod zemlje"

Oni koji su tu stvari izmislili (i koji Lamanš zovu Britanski Kanal) ga npr. zovu "the tube", "underground", a na drugim mestima i "subway". Koji deo te reči znači "iznad zemlje"?

cult cult 23:08 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

Metro koji ne ide ispod zemlje je teško sviranje u lakošinsku kožnu frulu.

ako sam dobro shvatio, od dve linije jedna je kompletno pod zemljom (Banovo brdo-Pravni fax..uh ta bi mi baš prijala), a druga je - s ove strane reke pod zemljom, a sa nbg strane površinom. Nema frke, izvršićemo pritisak da i nbg strana ide dole, sve ok.


Beograd se sistematski unistava vec godinama, a ako je sistematicnost tog unistavanja nesto hvale vredno, onda samo napred. ali bez mene.

Šnjavi Šnjavi, grad je sistematski uništavan od četres'pete. Totalni raspad sistema devedesetih. Pa ona SePeO Vuk-Dana vladavina i gola pljačka. Postpetooktobarska totalna finansijska G17-centralizacija zemlje dovela je desetine hiljada ljudi u grad u kojem se infrastruktura raspala. Zbog prenatrpanosti postaje nesnosno. Prelasci reka su postali scene za Discovery emisije. A konačno su u vreme Djilasa stvari počele i da se završavaju, ma kad da su počele. Ja sam siguran da postoji tamo negde neki savršeni gradonačelnik, ali taj se neće pojaviti na ovim izborima. Izmedju Djilasa i Balavog izbor je lak, zaista.
maksa83 maksa83 23:11 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

ako sam dobro shvatio, od dve linije jedna je kompletno pod zemljom (Banovo brdo-Pravni fax..uh ta bi mi baš prijala), a druga je - s ove strane reke pod zemljom, a sa nbg strane površinom.

To je pak sasvim ok i liči na ono što imaju u Beču.

Nema frke, izvršićemo pritisak da i nbg strana ide dole, sve ok.

Nema potrebe, dok god ne staje na semaforu. :)
vishnja92 vishnja92 23:17 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

pa ovde je vec bilo price o tome.

arhitekta Brana Jovin je dobar deo svog (kvalitetnog) strucnog veka ulozio u sve to.

edit - evo i ovo koga ne mrzi da cita
JJ Beba JJ Beba 23:24 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

za asfatiranje gradskih ulica, gradnju mostova, obilaznica, parking mesta, krečenje fasada? Dubina? Well...poželjna je, ali ne i presudna. U gradu se nešto radi, za razliku od zapuštene Srbije. Previše sam selfish postao godinama. Hoću rezultate, a ne neke prazne tlapnje. Ako ih "plitki" Djilas donosi, i m fine with it. Mislim, protivkandidat na proslim izborima mu je bila Bixi the Duboka...mogu da zamislim njeno gradonačelnikovanje.

cult
zanimaju me stvari koje sežu malo dublje od toga.


za asfatiranje gradskih ulica, gradnju mostova, obilaznica, parking mesta, krečenje fasada? Dubina? Well...poželjna je, ali ne i presudna. U gradu se nešto radi, za razliku od zapuštene Srbije. Previše sam selfish postao godinama. Hoću rezultate, a ne neke prazne tlapnje. Ako ih "plitki" Djilas donosi, i m fine with it. Mislim, protivkandidat na proslim izborima mu je bila Bixi the Duboka...mogu da zamislim njeno gradonačelnikovanje.

a konačno je neko okrečio i Gazelu

Za samo nekoliko meseci duže nego što je svojevremeno trajala njegova izgradnja


u medjuvremenu su nam strašno pali standardi, slažem se. Ali, evo, njegove kolege na republičkom nivou na famoznom "koridoru 10" ne samo da ne napreduju, već idu u regresiju. Ovog leta sam od Vranja do granice vozio izmedju nekih kegli, jebote, a sećam se da je prošlog leta tu bilo neko jadno parče novoizgradjenog autoputa. Raspalo se u medjuvremenu.

cult cult 23:30 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

pa ovde je vec bilo price o tome.


ok...izgleda da je grad odustao od tog projekta "tramvajem i u 22. vek".
Baci pogled na ovu vest.

a ako te mrzi da čitaš sve, ključni citat:

Beogradski metro bi trebalo da bude dugačak 36 kilometara, sa 55 stanica i da ide pod zemljom u starom delu grada, a u Novom Beogradu po površini. Kompozicije metroa bi se kretale prosečnom brzinom od 28,2 kilometra na sat, tako da bi putovanje od prve do poslednje stanice trajalo 26 minuta. U planu je da druga trase metroa bude Banovo brdo - Pravni fakultet. Prvi projekat za izgradnju beogradskog metroa napravljen je 1972. godine.
vishnja92 vishnja92 23:30 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

Šnjavi Šnjavi, grad je sistematski uništavan od četres'pete. Totalni raspad sistema devedesetih...

... A konačno su u vreme Djilasa stvari počele i da se završavaju, ma kad da su počele.


ne - grad je bio zapusten i prepusten sam sebi i propadao je, a sada su ga primetili i krenuli da ga urnisu. ono je po meni bila manja steta.

edit - pola sata je previse za tu deonicu
osnovna prednost metroa u odnosu na tramvaj je nezavisnost sistema - i tu se ne radi samo o cekanju na zeleno svetlo , nego o kompletnoj infrastrukturi.
cult cult 23:35 08.10.2011

Re: za koga? za Tita

ne - grad je bio zapusten i prepusten sam sebi i propadao je, a sada su ga primetili i krenuli da ga urnisu.



edit: znači, bolje da je Bixi bila gradonačelnica. Ta bi se celo radno vreme bavila gradom ideološki, uterivala pravovernost gradjankama i gradjanima itajrad, a noću kačila s ljudima na twiteru.

edit2: stavićemo metro pod zemlju i na nbg, samo da fckin predju s projekata na dela.
vishnja92 vishnja92 00:02 09.10.2011

Re: za koga? za Tita

Bixi bila gradonačelnica

ma jok bre :)
to sto bi ona bila gora mene ni malo ne tesi, a po mozgovima su ionako negde slicni... ja ustvari ne vidim nikakvu bitnu razliku.
uterivanje reda, rada i mira, a kome se ne svidja - šic tamo.
oboje (po meni) u tonama raspolazu onim sto Milan zove "fasistoidnoscu" al ja to ne smem tako da nazovem jer ce odmah da se ustreme amfilohicari i ostali seksisti. a to mi je dosadno i mrzi me da se bakcem.
aleksanadar aleksanadar 11:21 09.10.2011

Re: za koga? za Tita

Za DS opet glasam glatko, ako:


Ако признају:




Unfuckable Unfuckable 13:14 09.10.2011

Re: za koga? za Tita

Ako uopšte budem izašao na ove izbore, izaći ću samo da "na lokalu" glasam za Djilasa, ukoliko ga ne prebace na republički nivo, tojest. A i ne bih hteo da vidim Balavog na čelu grada. Sigurno Vučić misli isto kao i Djilas o prajdu i platanima, ali su po sposobnosti da se odrade stvari nebo i zemlja. Most je gotov, prvi posle x godina, a konačno je neko okrečio i Gazelu. Bulevar, uprkos arhizavijanju zbog platana onomad, je sasvim ok. Dve linije metroa u sledećem mandatu - cool.



što bi moj Stari rekao:
"mogu to i ja s parama"
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:45 09.10.2011

Re: za koga? za Tita

grad je sistematski uništavan od četres'pete


stvarno?
unisten novoizgradjenim naseljima, ulicama, bazenima, parkovima?

o cemu ti pricas?
cult cult 15:15 09.10.2011

Re: za koga? za Tita

stvarno?





konkretno, kad sam pisao tu rečenicu, imao sam u glavi slike starog Beograda na koje sam nedavno naleteo negde na netu. Kontrapunkt tim fotografijama su socrealističke zgrade u Despota Stefana koje sam posmatrao neki dan zaglavljen u saobraćaju. Onaj deo pri Francuskoj i Trgu Republike ima priču, ima lepotu, bez obzira na decenijama neokrečene, raspadnute fasade. Postojala je neka vizija o razvoju, u kom pravcu razvijati grad u estetskom i svakom drugom smislu. Kako miliš ka Pančevačkom mostu, tako izranjaju zdanja sa touchom socrealističke estetike. Sive betonske kocke u nizu lišene svake ideje, svakog pokušaja, svake želje, težnje za lepim. Sirova, praktična funkcionalnost. Zanimljiva ulica, celom istorijom grada prodješ dok ne stigneš do njenog kraja. Sličan primer su Balkanska i tužna Sarajevska. Kako se SFRJ ideološki odmicala od sovjetskog lagera, tako se javljala i potreba za lepim, pa se neki pokušaji vide na zgradama iz sedamdesetih, a naročito tokom haj tek samoupravljanja osamdesetih, te zgrade već deluju simpatično.

unisten novoizgradjenim naseljima, ulicama, bazenima, parkovima?

Well, grad je rastao i morao se graditi tih 50 godina njihove vlasti. Njegov današnji izgled, saobraćaj u kojem nekako preživljavamo, posledica je tadašnjeg planiranja. Nemam pojma, jel' tebi ovo danas dobro? Ja sam u stresu kad treba da predjem kolima bilo koju putanju izmedju dve tačke.
vishnja92 vishnja92 16:17 09.10.2011

Re: za koga? za Tita

to o cemu ti pricas je period moderne, neizbezan i pojavljen u celom svetu a ne samo kod nas, u vreme kada je vec idejno i ideoloski prerastao svoju herojsku fazu i presao u sledbenicku & mediokritetsku multiplikaciju u vidu sivih kockica :)

postoje gradovi cije je usko gradsko jezgro bilo nenaruseno ratovima (idealan primer: Prag) i postoje oni koji 50-ih i 60-ih nisu imali potrebu za naglim sirenjem. Beograd tih godina nije spadao ni u jednu od te dve grupe, ergo - gradilo se onako kako se znalo i moglo, prema vazecim (svetskim) kanonima i trendovima.
za razliku od toga, '70-ih i '80-ih je vec krenulo izvodjacko osljarenje (zivim u jednom takvom. pre pola godine smo komsija iznad i ja par dana delili duplex klonju O.o)

Novi Beograd je dugo bio supstrat urbanizma koji je propovedan prethodnih decenija, i koji je dobar u ideji (jbte, moracu da napisem tekst o tome) - spomenik Bauhausu i celoj toj prici, sjajan trodimenzionalni manifest svetske moderne u 1:1, dok ga nisu... sjebali, Djilas i njegove Direkcije, Dabovi i slicni. i takav kakav je bio do pre par godina, ostavljao je mogucnost za bolje. ovo sad ne lici ninasta.
(a tek nece :( )

jos nesto: to lepo od kuca sto vidis po starim ulicama je vrlo cesto iz bgd faze rane moderne a ona je jedan cist, nevin i savrsen koncept, nevezan za dnevnu politiku. kad nabavim dobar aparat slikacu ih redom i napraviti album, ali treba da razumes - to je estetika epohe, a ne samo ideologija (mada ovde idu ruku pod ruku. mada... uvek idu ruku pod ruku).

ja bih da Djilas pokaze da je spreman za ovakvo odricanje od profita u korist grada.
cult cult 16:52 09.10.2011

Re: za koga? za Tita

to o cemu ti pricas je period moderne, neizbezan i pojavljen u celom svetu a ne samo kod nas, u vreme kada je vec idejno i ideoloski prerastao svoju herojsku fazu i presao u sledbenicku & mediokritetsku multiplikaciju u vidu sivih kockica :)


hm, mislio sam, laički sasvim, da je to produkt socrealizma. Mislio sam da je socrealistička estetika vezana samo za opštenarodne, državne, Idejne stvari - spomenike Revoluciji naprimer, dočim, kad je u pitanju pojedinac, estetika nije ideološki bila poželjna. Otud lada, moskvič, trabant vs mercedes, bmw, peugeot...jer šta će radnom čoveku dnevna, lična, prozaična estetika. Automobil je sredstvo da se radni čovek preveze, mora da ima točkove, farove, migavce, a kako to ukomponovati, nebitno je. Zgrada u kojoj stanuje mora da bude čvrsta, jaka, eto, kocka, sa kockastim prozorima da udje malo svetla, a fasada? Pa to je nebitno. Radnom socijalističkom čoveku nije potreban taj buržoaski recidiv traženja lepote u životnom prostoru.

ja bih da Djilas pokaze da je spreman za ovakvo odricanje od profita u korist grada.


i ja. : )

p.s.
mislim da se socijalizam istočnoevropski i urušio zbog tog ideološkog odricanja od estetike.

p.p.s
zaboravih...pri kraju ulice, sa leve strane kad gledaš ka Pančevačkom mostu, svoj doprinos razvoju Bulevara Despota Stefana dale su i devedesete (vidim da su mega-in na blogu these days) u vidu jednog teget limenog kioska, apgrejdovanog sklepavanjem od svega i svačega sa 5 na 15 kvadrata. Na krovu kioska stoji ogromna tabla sa natpisom "butik kože".
vishnja92 vishnja92 16:57 09.10.2011

Re: za koga? za Tita

Otud lada, moskvič, trabant vs mercedes, bmw, peugeot...jer šta će radnom čoveku dnevna, lična, prozaična estetika. Automobil je sredstvo da se radni čovek preveze, mora da ima točkove, farove, migavce, a kako to ukomponovati, nebitno je. Zgrada u kojoj stanuje mora da bude čvrsta, jaka, eto, kocka, sa kockastim prozorima da udje malo svetla, a fasada? Pa to je nebitno. Radnom socijalističkom čoveku nije potreban taj buržoaski recidiv traženja lepote u životnom prostoru.

o auto industriji ne znam nista.
ali oko arhitekture gresis :)
nemam vremena sad, posle cu
antioksidant antioksidant 17:16 09.10.2011

Re: za koga? za Tita

što bi moj Stari rekao:
"mogu to i ja s parama"

tudjim
za procenat
antioksidant antioksidant 17:17 09.10.2011

Re: za koga? za Tita

bte, moracu da napisem tekst o tome

vishnja92 vishnja92 17:32 09.10.2011

Re: za koga? za Tita

antioksidant antioksidant 17:37 09.10.2011

Re: za koga? za Tita

vishnja92

vishnja92 vishnja92 17:40 09.10.2011

Re: za koga? za Tita




uros_vozdovac uros_vozdovac 15:56 07.10.2011

Milane sjajno pitanje

za koga glasati...

Meni se lično izbor sveo na komplikaciju, da se požalim. Nema više levo i desno, postoje u Srbiji sistemske i antisistemske stranke. Ja odoh kod antisistemskih.
Prosto ne verujem da u Srbiji ima politička snaga koja je u stanju da u postojećem sistemu radi bolje od ovih. To mi je toliko neverovatno da mi je glupo da obrazlažem, čini se očigledno.

Ostaje antisistemski deo političkog neba. Tu su:

1. NOPO
2. Piratska partija

E tu se negde krije moj glas... Za DS ne mogu iako sam bio veran član 15 godina, od samog onivanja. A to je toliko bahato da je u stanju da trpi Duliće bez reči roptanja. Izvin`te prijatelji (a ima ih još u DS onoliko) ali prešli ste prag.
Za LDP - ne mogu. Obećavali su da će da budu alternativa, da hoće da menjaju Srbiju, da menjaju sistem vrednosti i - sveli se na šuplju priču da hoće da budu bolji DS od DS-a. Ako je već tako, dragi moj LDP, zašto onda ne bi glasali za original, za DS već za pokušaj kopiranja... U suštini menadžeri su preuzeli i LDP, nema više politike i tamo.
Ako neko ponudi rušenje sistema bolje i efikasnije od NOPO i Pirata, može da računa na mene, ne samo na glas nego na iskreni angažman. Od popravljanja ovoga nema ništa.
tihomir_simcic tihomir_simcic 16:22 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

Za LDP - ne mogu. Obećavali su da će da budu alternativa, da hoće da menjaju Srbiju, da menjaju sistem vrednosti i - sveli se na šuplju priču da hoće da budu bolji DS od DS-a.


To je Uroše cijena izlaženja na izbore. To ti je ko roba koju ne možeš da prodaš ma koliko ona kvalitetna bila. Ako roba nema kupca ona je bezvrijedna. Može LDP da bude nama ovdje na blogu najblistavija opcija ali cenzus je cenzus.
Biti kandidat na izboriima u demokratiji je jako težak posao.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:28 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

tihomir_simcic
Za LDP - ne mogu. Obećavali su da će da budu alternativa, da hoće da menjaju Srbiju, da menjaju sistem vrednosti i - sveli se na šuplju priču da hoće da budu bolji DS od DS-a.


To je Uroše cijena izlaženja na izbore. To ti je ko roba koju ne možeš da prodaš ma koliko ona kvalitetna bila. Ako roba nema kupca ona je bezvrijedna. Može LDP da bude nama ovdje na blogu najblistavija opcija ali cenzus je cenzus.
Biti kandidat na izboriima u demokratiji je jako težak posao.


Tačno tako, ali onda bavljenje politikom nema smisla, što se pokazuje u slučaju LDP-a. Cenzus je postignut na ideji, i onda se napušta ideja u strahu od cenzusa. Duboko verujem da se napuštanje osnovne ideje u LDP-u desilo onda kada su pojedini članovi dobili deo vlasti.
Što reče neko, mogu da svedočim o tome...
E sad ukoliko politička organizacija pokaže da joj je bitnije da smesti kadrove od sopstvenih uverenja onda je to jadno, a to ne zaslužuje glasanje. Pošteniji je DS oni se makar načelno kreću u okvirima realne politike, pa nije ni čudo, ali LDP je morao drugačije.
aleksandarz92 aleksandarz92 16:34 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

Ako neko ponudi rušenje sistema bolje i efikasnije od NOPO i Pirata

Dveri, radikali i njima slični. Prvo se obračunaju sa unutrašnjim neprijateljima-pohapse sve koji se bave politikom, a protivnici su im. Onda nas povedu u neki rat. Nije bitno protiv koga, ionako su svi jači od nas. Tri dana nakon početka rata Srbija potpisuje kapitulaciju, dolaze okupacione snage i uvode protektorat. Znam da protektorat nije baš najbolje rešenje, ali sigurno nije gori odovih naših lopova.
tihomir_simcic tihomir_simcic 16:42 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

E sad ukoliko politička organizacija pokaže da joj je bitnije da smesti kadrove od sopstvenih uverenja onda je to jadno, a to ne zaslužuje glasanje. Pošteniji je DS oni se makar načelno kreću u okvirima realne politike, pa nije ni čudo, ali LDP je morao drugačije.


Nije tako Uroše. Stranka mora zadržati kakvu takvu reputaciju bilo da je u vladajućoj koaliciji bilo u opoziciji. Demokratska težina se može dobiti isključivo i samo "procentima" dobijenim na izborima. Stranku kao što svi znamo, može osnovati svako. Imaš nekih stranaka koje po 10 godina orbitiraju na političkom prostoru a nikad cenzus nisu prešle. To ti je kao u tenisu. Imaš fantastičnog igrača, sa super tehnikom,talenat,fantastičnih fizičkih predispozicija a nikad ispod 300 mjesta na ATP listi nije sišao. Šta takav igrač mora napraviti? Mora naučiti pobjeđivati.Mora postati makijavelista. U politici je 100 puta još zajebanije.
p.s. Pitanje za spiridona. Ako si se stvarno bavio tenisom i ako stvarno poznaješ stanje u Srbiji, sjećaš li se Nikole Gnjatovića i ako se sjećaš šta je sa njim?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:42 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

aleksandarz92


Pa protektorat već sad imaš, jedino što je okupacija "meka".
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:05 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

Stranku kao što svi znamo, može osnovati svako.

Osnivanje stranke nije slobodno, po novom zakonu, i time je u suprotnosti sa 5-2 Ustava.
tihomir_simcic tihomir_simcic 17:12 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje


Osnivanje stranke nije slobodno, po novom zakonu, i time je u suprotnosti sa 5-1 Ustava.


Kakav je novi zakon? Ajd ljeba ti ako ti se da postavi neki link.
8c_competizione 8c_competizione 18:45 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

Mozhda Ljajic, Shabic i Barac u jednoj novoj stranci?

Dodati i Canka samo kao savetnika!
mariopan mariopan 20:47 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

1. NOPO
2. Piratska partija


I ja ću tu negde da se parkiram NOPO su mi za sada favoriti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje



To je Uroše cijena izlaženja na izbore. To ti je ko roba koju ne možeš da prodaš ma koliko ona kvalitetna bila. Ako roba nema kupca ona je bezvrijedna. Može LDP da bude nama ovdje na blogu najblistavija opcija ali cenzus je cenzus.
Biti kandidat na izboriima u demokratiji je jako težak posao.


Mozda jeste tezak posao ali je bitno i sta se vidi kao cilj takvog posla. Da li je primarni cilj ostvarivanje neke politicke ideje ili je jedini cilj biti poslanik. U slucaju LDP osnovna ideja je apsolutno zanemarena a LDP ima poslanike, tako da se namece zakljucak da su njima privilegije poslanika i ostalih namestenika prvenstveni cilj, a ako od politicke ideje sta bude bice, ako ne nije ni vazno.
Biti slep i verovati da ce "kvalitetna roba" (odredjena politika ideja) samu sebe prodati jeste naivno i naravno da treba i na "pakovanje" (tehnika osvajanja mandata) obratiti paznju i tu treba naci pravu meru. U slucaju gde se te dve stvari iskljucuju onda bi trebalo da trpi "pakovanje" a ne "kvalitet robe" sto kod LDP nije slucaj. On je sve pa i samu ideju zrtvovao da bi se ostvarili licni ciljevi pojedinaca da budu poslanici ili neki nizi namestenici.
A za tako nesto mogu da glasaju samo oni kojima su ti ljudi simpaticni ili od njih imaju (ili ocekuju) neku korist pa da im glasanjem za njih pomognu da ovi ostvare te svoje licne ciljeve.
Oni koji ocekuju da ce glasanjem za odredjenu stranku uticati da se u drustvu procesi usmere u nekom pravcu, nikakvih razloga nemaju da glasaju za LDP jer on vise ni nema nikakvu politiku.
tihomir_simcic tihomir_simcic 23:02 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

Mozda jeste tezak posao ali je bitno i sta se vidi kao cilj takvog posla. Da li je primarni cilj ostvarivanje neke politicke ideje ili je jedini cilj biti poslanik.


Iako je na ovom blogu većina tema političkog karaktera ja još nisam pročitao ni jedan dobar politički blog. Svi natucaju i nariču ko neke stare babe.( Svaka komparacija sa starim babama je slučajna).
Poslije ww2, pojam "politička ekonomija" je do kosti reformisan pojam. Identitet političara se razvijao paralelno sa identitetom čovjeka pojedinca. Počeo je kao: homo sapiens, pa homo sociologikus,....... pa je došao do homo ekonomikusa i u tom se stadijumu nalazi i danas. Možemo diskutovati da li je to dobar ili loš model, ali je činjenica da se za sad u taj model najviše vjeruje.
Ko je homoekonomikus? To je super racionalni čovjek koji djeluje isključivo za maksimizaciju sopstvene koristi.

Da li je primarni cilj ostvarivanje neke politicke ideje ili je jedini cilj biti poslanik.


Nemožemo postaviti ovakvu dilemu i u današnjem vremenu se deklarisati kao ozbiljni ljudi.
Političar je zanimanje.Posao. Ne pitate se valjda za automehaničara: Da li je njegov cilj ostvarivanje ideje ili je njegov jedini cilj popraviti auto.

Jadno je koliko je srpski intelektualni prostor kontaminiran titoističkim pogledom na svijet i koliko u svakoj diskusiji preovladava infantilna predstava o riješavanju problema preko noći.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:25 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

Ko je homoekonomikus? To je super racionalni čovjek koji djeluje isključivo za maksimizaciju sopstvene koristi.


Znaci li to onda da je laz legitimna ako je u funkciji maksimalizacije sopstvene koristi?

Na primeru to bi izgledalo ovako:

Cedomir Jovanovic ima cilj da maksimalizuje sopstvenu korist jer je racionalan covek. Da bi to postigao on kaze: Glasajte za mene jer cu ja uspostaviti novi sistem vrednosti i, evo, zbog toga se odvajam od Borisa Tadica koji to nece. U nekom sledecem trenutku shvata da uspostavljanje novog sistema vrednosti i odvajanje od Borisa Tadica nije u funkciji njegove koristi vec sasvim suprotno- korisno mu je prihvatanje bas onog sistema vrednosti koji je obecao da menja i podrzavanje Borisa Tadica. I on kao racionalan covek sada prihvata taj sistem vrednosti i podrzava Borisa Tadica.
Da li je u tom slucaju pravario one koji su ga glasali zbog prethodnog obecanja i da li je prevara prihvatljiv metod u cilju maksimalizacije sopstvene koristi?
Ne pitate se valjda za automehaničara: Da li je njegov cilj ostvarivanje ideje ili je njegov jedini cilj popraviti auto.

Ne, jer posao automehanicara nije ostvarivanje nekih ideja vec popravka automobila.
Goran Vučković Goran Vučković 23:48 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

Poslije ww2, pojam "politička ekonomija" je do kosti reformisan pojam. Identitet političara se razvijao paralelno sa identitetom čovjeka pojedinca. Počeo je kao: homo sapiens, pa homo sociologikus,....... pa je došao do homo ekonomikusa i u tom se stadijumu nalazi i danas. Možemo diskutovati da li je to dobar ili loš model, ali je činjenica da se za sad u taj model najviše vjeruje.
Ko je homoekonomikus? To je super racionalni čovjek koji djeluje isključivo za maksimizaciju sopstvene koristi.

Negde do druge polovine sedamdesetih - do Kanemana, Tverskog i te ekipe.

Predictably irrational
Ilusion of control
Behavioral economics
Framing
Dr M Dr M 23:50 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

. I on kao racionalan covek sada prihvata taj sistem vrednosti i podrzava Borisa Tadica.


Meni se čini da Č.J. stalno kritikuje dosadašnji sistem vrednosti, već je svima dosadio. A Tadića podrži samo kad mora, da ne padne vlada i da se ne zaustavi, makar i ovako mlitav, put ka EU. A da je racionalan, u ovom smislu kako se ovde pominje taj pojam, bilo bi mu racionalnije da je ušao u vladu pa da uzme neku železnicu ili NIS.
Goran Vučković Goran Vučković 23:52 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

Meni se čini da Č.J. stalno kritikuje dosadašnji sistem vrednosti, već je svima dosadio. A Tadića podrži samo kad mora, da ne padne vlada i da se ne zaustavi, makar i ovako mlitav, put ka EU. A da je racionalan, u ovom smislu kako se ovde pominje taj pojam, bilo bi mu racionalnije da je ušao u vladu pa da uzme neku železnicu ili NIS.

Da je racionalan, radio bi na republičkom nivou isto što i na gradskom?
Dr M Dr M 23:56 07.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

Da je racionalan, radio bi na republičkom nivou isto što i na gradskom?


Da, u tom koristoljubivom smislu. Uostalom, na gradskom se nije loše pokazao.
tihomir_simcic tihomir_simcic 08:02 08.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

Znaci li to onda da je laz legitimna ako je u funkciji maksimalizacije sopstvene koristi?


Da.
Da li je u tom slucaju pravario one koji su ga glasali zbog prethodnog obecanja i da li je prevara prihvatljiv metod u cilju maksimalizacije sopstvene koristi?


Ako je varao i ako nije ispunio obećanja, snosiće posledice na izborima.Nepostoji drugi način da ga se kazni ako nije ispunio obećanja.
Ali ti zaokreti u političkoj orijentaciji nisu nastali u Srbiji već u demokratijama malo starijim od srpske.
Fiscal Illusion
Flip-flop
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:32 08.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

Meni se čini da Č.J. stalno kritikuje dosadašnji sistem vrednosti, već je svima dosadio


To jeste tacno ali opet se vracamo na laz. Prica o promeni sistema a sam upraznjava upravo onaj koji kritikuje. Nema nista protiv npr, da njegovi lepljaci plakata ne samo da nisu strucni za poslove koje rade zahvaljujuci iskljucivo clanstvu i aktivnosti u LDP (aktivnost se najcesce svodi na lepljenje plakata i odanost vodji) vec nisu struci ni za sta. Neobrazovani, sa kriminalnom prosloscu i sadasnjoscu, nasilnici, bivsi istaknuti clanovi JUL-a su zahvaljujuci clanstvu u LDP dosli u poziciju da budu opstinski cinovnici. Da stvar bude sasvim jasna i konkretna, radi se o lokalnom nivou u unutrasnjosti i Cedsomir Jovanovic licno zna za sve to i nema nista protiv ktrijuci se iza floskule da su lokalni odbori samostalni u odlucivanju. Nema nista protiv jer je na tom birackom mestu LDP imao najbolji izborni rezultat u Srbiji.
Ovo samo potvrdjuje mehanizam kojim se rukovodi C. Jovanovic.

Znaci li to onda da je laz legitimna ako je u funkciji maksimalizacije sopstvene koristi?



Da.


Ok. Prica o moralu u politici jeste malo nategnuta, slazem se. Ako laz prihvatimo kao legitimno sredstvo onda je sve u redu.
Nas licni ondos prema lazljivcima je samo nas licni odnos.

Ako je varao i ako nije ispunio obećanja, snosiće posledice na izborima.Nepostoji drugi način da ga se kazni ako nije ispunio obećanja.

Naravno i upravo zbog toga ovo pricam na blogu koji se bavi pitanjem koga glasati a koga ne.
Cedomira Jovanovica nikako ne jer je prevarant.

Dr M Dr M 19:55 08.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

Neobrazovani, sa kriminalnom prosloscu i sadasnjoscu, nasilnici, bivsi istaknuti clanovi JUL-a su zahvaljujuci clanstvu u LDP dosli u poziciju da budu opstinski cinovnici. Da stvar bude sasvim jasna i konkretna, radi se o lokalnom nivou u unutrasnjosti i


Nije mi drago što ovo čujem. Izlažu se opasnosti da ih ubiju mangupi iz sopstvenih redova.

Bilo bi interesantno da vidimo kakvi će im rezultati biti na sledećim lokalnim izborima. Ako ovo , kako Ti vidiš, vide i ostali birači, morali bi da izgube i to bi bilo dobro i za njih i za ostale. Bio bih Ti zahvalan da mi javiš, ovde ili na PP, koja je to izborna jedinica, da malo pratim šta se dešava.
Često vidimo samo ono što se dešava na TV a nemamo pojma o dešavanjima van svetlosti velike pozornice.

Pozz
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:28 08.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

Bio bih Ti zahvalan da mi javiš, ovde ili na PP, koja je to izborna jedinica, da malo pratim šta se dešava.


Otisao pp :)
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:54 08.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

I od mene
Dr M Dr M 21:22 08.10.2011

Re: Milane sjajno pitanje

hoochie coochie man
Bio bih Ti zahvalan da mi javiš, ovde ili na PP, koja je to izborna jedinica, da malo pratim šta se dešava.


Otisao pp :)

uros_vozdovac
I od mene


Hvala, video i odgovorio.

Dragocene informacije
G r o f G r o f 16:02 07.10.2011

korak nazad..

Prvi znak inteligencije životinje je kad shvati da, recimo, bananu može skinuti sa žice tako što je najpre udalji od sebe.
Preneseno...
Srbiji je potreban korak nazad da bi krenula napred.
Iz toga razloga neću glasati za DS.
docsumann docsumann 17:13 07.10.2011

Re: korak nazad..

trebaće koji korak više ...

AlexDunja AlexDunja 20:55 07.10.2011

Re: korak nazad..

Iz toga razloga neću glasati za DS.

samo nemoj da glasaš, i sve ok
G r o f G r o f 21:52 07.10.2011

Re: korak nazad..

nije OK ali moj mozak ne nudi pametno rešenje. daj mi svoj, cicijo.
libkonz libkonz 23:27 07.10.2011

Re: korak nazad..

Srbiji je potreban korak nazad da bi krenula napred.
Iz toga razloga neću glasati za DS.

Slično sam i ja razmišljao, a onda je Toma poželeo da bude kaktus.
G r o f G r o f 12:25 08.10.2011

Re: korak nazad..

libkonz
Srbiji je potreban korak nazad da bi krenula napred.
Iz toga razloga neću glasati za DS.

Slično sam i ja razmišljao, a onda je Toma poželeo da bude kaktus.


baratanje imenima (a ovde puna usta Tite, Koštunice, Tome..) je produkt površnog razmišljanja.
nemoguće je promeniti neki sistem iznutra jer je on već razvio imune mehanizme na sve operacije.
kao što je često lakše formatirati kompjuter pa ponovo dići sistem, nego počistiti viruse, tako je i sa vlašću.
Marko, Janko, Ćoško i Kocko su tu uvek. do nas je da ih zauzdamo.
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:39 08.10.2011

Re: korak nazad..

G r o f

nemoguće je promeniti neki sistem iznutra jer je on već razvio imune mehanizme na sve operacije.
kao što je često lakše formatirati kompjuter pa ponovo dići sistem, nego počistiti viruse, tako je i sa vlašću.



Lepo ja reko` da rušimo pa iznova. Veliku zahvalnost dugujemo svim strankama što se od srca trude da sve poruše. DS na I mestu, pa ostali za njima.
cult cult 14:21 08.10.2011

Re: korak nazad..

Srbiji je potreban korak nazad da bi krenula napred.

jesi li ti zaboravio koliko je duboko srpsko dno?
i mean...devedesete i tako to.
Kad Tomini uzjašu, a sve se nadam da ipak neće, potrajaće taj slobodan pad.
Ima tamo svega - od vojvoda do arkanovih zamenika komandanta.
I svi su gladni posle ovoliko godina na leba & vodi.

izmena: mada, kako, ali kako zaokružiti broj ispred stranke u kojoj stoluje Dulić halo-Bing-kako-brat, ili recimo uhlebiti Čedu the Despota liberalnodemokratskog još 4 godine. Taj i nema drugu ideologiju osim da mu nos izviri iznad cenzusa.
Kakav očaj od izbora.
maksa83 maksa83 14:40 08.10.2011

Re: korak nazad..

kao što je često lakše formatirati kompjuter pa ponovo dići sistem, nego počistiti viruse, tako je i sa vlašću.

reset sistema koji je u labilnom (ili lošem stabilnom) stanju je validna strategija ako si siguran da znaš šta su njegovi delovi i gde su mu granice. Hoću reći - možeš da formatiraš disk i reinstaliraš OS ceo dan - džaba ako te ustvari je*e neispravan I/O kontroler. Tj. - da li izbori išta menjaju?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:45 08.10.2011

Re: korak nazad..

da li izbori išta menjaju?

Uprava, sudstvo, sistemi poput odbrane, policije, ino poslova, prosvete, zdravstva itd, trebalo bi da rade i bez saziva Skupštine, i bez Vlade. Pitanje je u kom su stanju, te je potrebna "mirna većina", koja bi samo pustila rad istih, kako bi se uvideli nedostaci. A kada se uoče, uz javno razmatranje, prepraviti.
I tako...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:08 07.10.2011

.

princi princi 19:11 07.10.2011

Re: .

srdjan.pajic
Nindže dolaze.

Ovo je hevi, ne zna se šta je bolje (vredi svih 40 centi, )
Rekao sam među nama je jedan veliki čovek...i on je mnogo štošta propatio u životu, al neka je, zato je političar, neka pati.. bolje on. Gospodin Ivica Dačić je dobio takođe ovo viosko odlikovanje eparhije Mileševeskle, i hoću javno da mu kažem: gospodine ministe, brate Ivice. Hvala vam na svemu što ste učinili i za svoju partiju, hvala vam što ste ovih dana osvetlali obraz Srbiji, kada su pokušali, neke demokrate...Srbiju da prikuju za zid srama, kada su pokušali da se ulicama Beograda, a možda i šire, krv srpska lije, imali ste muškosti i hrabrosti da kažete dosta
Bili Piton Bili Piton 16:02 08.10.2011

Re: .

princi

Rekao sam među nama je jedan veliki čovek...i on je mnogo štošta propatio u životu, al neka je, zato je političar, neka pati.. bolje on. Gospodin Ivica Dačić je dobio takođe ovo viosko odlikovanje eparhije Mileševeskle, i hoću javno da mu kažem: gospodine ministe, brate Ivice. Hvala vam na svemu što ste učinili i za svoju partiju, hvala vam što ste ovih dana osvetlali obraz Srbiji, kada su pokušali, neke demokrate...Srbiju da prikuju za zid srama, kada su pokušali da se ulicama Beograda, a možda i šire, krv srpska lije, imali ste muškosti i hrabrosti da kažete dosta


Od ovog ladno može da se rikne jbt.
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:23 08.10.2011

Re: .

Bili Piton
princi

Rekao sam među nama je jedan veliki čovek...i on je mnogo štošta propatio u životu, al neka je, zato je političar, neka pati.. bolje on. Gospodin Ivica Dačić je dobio takođe ovo viosko odlikovanje eparhije Mileševeskle, i hoću javno da mu kažem: gospodine ministe, brate Ivice. Hvala vam na svemu što ste učinili i za svoju partiju, hvala vam što ste ovih dana osvetlali obraz Srbiji, kada su pokušali, neke demokrate...Srbiju da prikuju za zid srama, kada su pokušali da se ulicama Beograda, a možda i šire, krv srpska lije, imali ste muškosti i hrabrosti da kažete dosta


Od ovog ladno može da se rikne jbt.


i meni kanula suza, tvrda, muska, zanemeh pred takvim herojstvom
gorstak92 gorstak92 21:47 07.10.2011

Kosmodrom

Danas sam video vest da je Tomislav Nikolić imao neki sastanak sa muftijom? Zukorlićem i samo sam uhvatio detalj da ga je Zukorlić nahvalio kao prijatelja najboljeg.
Dakle, Toma nakon 100 milijardi za moreuz od Baltičkog do Egejskog mora obećava konačno istorijsko pomirenje. Krupnim koracima grabi napred ka pobedi na izborima.

Ko njega hoće da nadmaši mora kosmodrom da obeća. Na Avali!

A sviđa mi se i ovo što Milan pominje.
100Mb/s da se stavi u Ustav kao neotuđivo pravo svih građana Srbije je sjajan početak!

Možda je Rambo Amadeus prava ličnost za teška vremena koja su pred nama?
milisav68 milisav68 00:49 08.10.2011

Ljudi, šta da vam kažem....

Mi smo u dubokom tunelu....a izlaz.....pa...da se ne ljubimo.
nemanja.glisic nemanja.glisic 12:21 08.10.2011

Partije

Partija, koja se vodi realnim principima. Partija koja ne laze svoj narod. Partija koja govori istinu, koja nije ni malo popularna. Partija koja ima program. Za nju cu ja sigurno glasati. Vreme je za PREOKRET!!!
aleksanadar aleksanadar 11:11 09.10.2011

Питање?

Ja mislim da je satira unutar dozvoljenih granica i da je pretnja istovremeno i pretnja slobodi govora?


Сложио бих се са овим, да није оног упитника на крају.

Milan Novković Milan Novković 12:09 09.10.2011

Re: Питање?

Сложио бих се са овим, да није оног упитника на крају.

Nepismenost, ispravljeno!

Ja se protiv sopstvene nepismenosti borim "stohastičkim metodama", tako da interpunkcija pršti na sve strane
vishnja92 vishnja92 14:43 09.10.2011

Re: Питање?

Nepismenost, ispravljeno!

nije, to je upitanost, postuslov za pamet :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana