BEOGRAD JE ZAKON!

Branislav Kovačević Cole RSS / 11.01.2008. u 15:07

 

 

Evo dobismo i nove zakone za raznorazne izbore, za glavni nam grad Beograd i dobro je što se zakoni menjaju, što prate promene, ali nije dobro što ova vlast donoseći nove, krši već postojeće i važeće, nije dobro što se ponaša poput Miloševićevog režima, pa nove zakone prilagodjava svojim stranačkim potrebama, a ne potrebama gradjana, preduzeća, potrebama života.

Pored predsedničkih izbora, koji su pored Kosova, tema No 1. provlače nam se stvari koje nekako nisu predmet medija i gradjanstva, a itekako nas se tiču.

Evo, npr, idu nam novi lokalni izbori zakazani za 11.maj ove godine. Oni su u senci ovih velikih predsedničkih, kao da nas “lokal” ne zanima. Kao da se svi bavimo samo visokom politikom, a da nas se ne tiče rešavanje problema infrastrukture, kao da nas se ne tiče gasifikacija, kao da nas se ne tiče toplifikacija, kao da nas se ne tiče snabdevenost grada i gradjana…i more drugih svakodnevnih, egzistencijalnih, pitanja.

Elem za nove lokalne izbore, menjaju nam se pravila igre. Veliki su se dogovorili šta im više odgovora te tako “zavedoše” čist proporcionalni sistem (što će reći glasaš samo za partiju, a ne i za ličnost ), pa im i to nije bilo dosta, već podigoše i census, pa im i to nije bilo dosta, pa “ugasiše” tek jednokratno prava gradjana da na neposredan način sebi izaberu gradonačelnika. Prevedeno na jezik običnog čoveka, koji se ne bavi izborima, koji ne pravi razliku izmedju proporcionalnog / većinskog / mešovitog sistema, koji ne ume da pravi kalkulaciju, ali zna šta je ko i kako radio, to znači da je PARTOKRATSKI SITEM nadvladao potrebe gradjana Srbije za daljom demokratizacijom i decentralizacijom društva i države, to znači da su stranke (čitaj lideri), ponovo dobile onu vrstu moći protiv koje smo se borili, kada smo od Miloševića tražili da Srbija bude pluralistička. Ali avaj, demokratske snage (?) u Srbiji procenile su da je igranja sa demokratijom bilo dosta, te da će unutar jednog uskog kruga ljudi ponovo biti odlučivano o svemu, što nas se tiče??? Neko će staviti primedbu na ove moje reči, dokazujući mi da je demokratija moguća i sa proporcionalnim sistemom (što ja i ne sporim, samo u onim državama gde je proces demokratizacije prilično poodmakao, jer on nikada ne može biti niti završen, niti savršen), da je moguće dobiti dobrog gradonačelnika i bez neposrednih izbora ili suprotno od toga da je moguće dobiti lošeg gradonačelnika na neposrednim izborima (što ja takodje ne sporim, eto, npr, Palmu će u Jagodini gradjani ponovo izabrati ne - posredno ili kako god, pa neka im ga, onda).

Ipak ove promene nisu plod razmišljanja ili iskustva stranaka i poslanika, već su došle jedino kao rezultat analiza i kalkulacija kako će njihova partija ili njihov kandidat lakše sačuvati ili tek osvojiti odredjenu poziciju. Za gradonačelnika je, na neposrednim izborima, potreban KANDIDAT, izgradjena ličnost, afirmisana u nečemu, u nekoj oblasti, prepoznatljiva ličnost, “junak bez mane i straha” koji sme da stane “na crtu” kako to voli da primeti aktuelni predsednik Srbije, Boris Tadić.Ali kada nema neposrednih izbora, onda nam kandidat nije ni potreban (napravićemo ga ako ustreba), tu je PARTIJA, šta će nam kandidat!

Podigoše nam tako i cenzus na lokalu, za svaki slučaj, da se slučajno gradjani ne okupe mimo znanja, volje i stranačke kontrole,

E pa dobro! To smo lepo zamesili, ali ostali su nam mediji, koji bi eventualno mogli pomisliti da su zaista nezavisni, profesionalni i objektivni!!? Šta sa njima? Ne samo da smo se deklarativno i stranački zalagali, kako za oslobadjanje medija od agresivnog i bahatog političkog uticaja, već smo se na to i zakonski obavezali, pa i naložili da se proces privatizacije medija okonča do 31.12. jedne, pa onda sledeće, pa onda “nikada godine”. Kako izvrdati zakone koje smo sami donosili i usvajali, kako izvrdati zakone po kojima su neki mediji već privatizovani, a sačuvati za sebe one medije koji će nam za izbore biti neophodni?

Nedodirljivi Olimp
Nedodirljivi Olimp

 

I onda jedna mudra glava reši zbrku celu.

Donećemo takav zakon o glavnom gradu-Beogradu, koji će Beogradu i samo Beogradu, omogućiti da IPAK bude osnivač pojedinih medija. Dakle i krajnje konkretno, za npr. “Studio B” važiće samo zakon o glavnom gradu, a svi drugi koji se odnose na medije i privatizaciju važiće na ostalom delu Srbije…FUCK YOU (ovako lepše i finije zvuči nego u srpskoj varijanti) rekoše tvorci dvostrukih aršina, ali šta ćemo sa onim medijima koji se još nisu privatizovali? Šta ćemo sa onim medijima koji su se privatizovali, ali to možda ne bi uradili ili hteli, da su unapred znali da će biti izuzetaka. Možda bi i oni da budu izuzetak koji će i dalje krckati budžetska sredstva, uz potrebnu dozu poltronstva, poniznosti i poslušništva!!!

Platica redovna, kakva takva, radio ne radio, svira ti radio….Mashala!

Šta ćemo sa institucijama koje su dužne da prate ne-zakonitost zakona? Šta ćemo sa Ustavom Srbije, po kome smo, bar deklarativno svi jednaki i svi sa istim šansama, u svemu, šta ćemo sa mnogim zakonima, sa kojima je Zakon o glavnom gradu u nesaglasnosti? Šta ćemo sa onima koji su takav Zakon o glavnom gradu predložili i usvojili?

Pa da, svi smo mi izgleda pomalo Velimir Ilić, koji je svojevremeno kršeći zakon rekao da zakon o javnim nabavkama nije dobar, pa ga se on zbog toga i ne pridržava, uprkos činjenici da je važeći, Hoće li onda svako od nas, poput predsedničkog kandidata Velimira Ilića kršiti zakon koji nam je na putu do ostvarenja nekog cilja? Ili će se to odnositi samo na Beograd i Velju?

Postoji li neko u ovoj državi (ako to ona uopšte jeste) ko hoće, može, ume i sme da kod nadležnih sudova proveri pravnu valjanost Zakona o glavnom gradu?

Na sličan način se može postaviti pitanje i privatizacije sportskih klubova, posebno institucija kakve su “Partizan” i “Zvezda”, ali i drugi, naravno. Nije valjda da se u ta osinja gnezda ne sme dirati, a posebno ne uoči bilo kojih izbora. Nije valjda da ćemo lakše pro-dati NIS Rusima, nego NJIH – NEKOME?

Dokle će sportski klubovi na jednoj strani isisavati budžetska sredstva, a na drugoj poslovati u skladu sa privatnim interesima moćnih pojedinaca i tajkuna?

Dokle ćemo podmazivati masnu gusku?

Srbija je baš bogata država!

Atačmenti



Komentari (26)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 15:20 11.01.2008

Tema

A što se Vi, Cole, ne držite teme na blogu, već trolujete ovako? :)
Zapravo, imamo tri teme, koje se preklapaju - predsednički izbori, Kosovo i SAA. Naravno da su sada reflektori upereni u te teme, pa je zgodno iza kulisa proturiti par zakončića, onako "da se Vlasi ne dosete"...
Lepo ste primetili da je velikima (tu smatram partije koje su u parlamentu) na umu uglavnom Beograd. Vidim, niko ne komentariše činjenicu da su deca u napuštenoj kasarni u Kragujevcu našla ručne bombe i municiju 7,62mm i igrala se njima... To sada nije zanimljiva tema, zanimljivije je šta je koji predsednički kandidat rekao i šta im piše na sajtovima... Izbori (svi) se zaista pretvaraju u farsu... treba unajmiti Venecijansku komisiju da nam odredi kvote za stranke pa da se po tim kvotama podele poslanička mesta u Skupštini... unajmiti Lajčaka da nadgleda čitavu stvar i tačka. Manje bi koštalo, a ne bismo morali da trpimo predizborne kampanje i trošimo svoje živce i sluzokožu želuca...
Beograd je Beograd, mi ostali smo "provincija"...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:24 11.01.2008

Re: Tema

Atomski mrav
A što se Vi, Cole, ne držite teme na blogu, već trolujete ovako? :)
Zapravo, imamo tri teme, koje se preklapaju - predsednički izbori, Kosovo i SAA. Naravno da su sada reflektori upereni u te teme, pa je zgodno iza kulisa proturiti par zakončića, onako "da se Vlasi ne dosete"...
Lepo ste primetili da je velikima (tu smatram partije koje su u parlamentu) na umu uglavnom Beograd. Vidim, niko ne komentariše činjenicu da su deca u napuštenoj kasarni u Kragujevcu našla ručne bombe i municiju 7,62mm i igrala se njima... To sada nije zanimljiva tema, zanimljivije je šta je koji predsednički kandidat rekao i šta im piše na sajtovima... Izbori (svi) se zaista pretvaraju u farsu... treba unajmiti Venecijansku komisiju da nam odredi kvote za stranke pa da se po tim kvotama podele poslanička mesta u Skupštini... unajmiti Lajčaka da nadgleda čitavu stvar i tačka. Manje bi koštalo, a ne bismo morali da trpimo predizborne kampanje i trošimo svoje živce i sluzokožu želuca...
Beograd je Beograd, mi ostali smo "provincija"...


IH PA GDE CEMO SAD OPET O BOMBAMA I SL...Nije Vam losa ta ideja oko Lajcaka....hahahaha, mogu da mislim kako ce pojedini reagovati....!!!
Atomski mrav Atomski mrav 15:28 11.01.2008

Re: Tema

A, pa predlažem ja to ovde na blogu već godinu i po dana, verovatno sam to spomenuo i u našim diskusijama (nekad davno, izborni sistemi, dvodoma skupština i tako...) :)


I još nešto:

"Ondak ne volem... izbore, televizor, plakate,
dosta ako Boga znate!
Ludnica je kanda otključana
širom ostala... Prover'te molim vas..."
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:32 11.01.2008

Re: Tema

Atomski mrav
A, pa predlažem ja to ovde na blogu već godinu i po dana, verovatno sam to spomenuo i u našim diskusijama (nekad davno, izborni sistemi, dvodoma skupština i tako...) :)


I još nešto:

"Ondak ne volem... izbore, televizor, plakate,
dosta ako Boga znate!
Ludnica je kanda otključana
širom ostala... Prover'te molim vas..."


Sve sam ja to predlagao i kao clan Ustavne komisije....pa i dvodomnu skupstinu...ali mozete da zamislite kakve su bile reakcije.....!!!?
eto...
Atomski mrav Atomski mrav 15:35 11.01.2008

Re: Tema

Pretpostavljam... znam kakve su reakcije na svaki pametan ili makar konstruktivan predlog kod nas. Mogu misliti kako je tek u Bosni, s obzirom na to koliko su tvrde glave u Bosanaca... :)
ljubisast ljubisast 23:45 11.01.2008

Re: Bgd je zakon

Inzvaredan komentar,ali je ocigledan zal da ce posle nastupajuci lokalnih izbora ce gos. Cole i njegova strancica ponovo ostati izvan zidina gradske skupstine Kg.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:28 12.01.2008

Re: Bgd je zakon

ljubisast
Inzvaredan komentar,ali je ocigledan zal da ce posle nastupajuci lokalnih izbora ce gos. Cole i njegova strancica ponovo ostati izvan zidina gradske skupstine Kg.


Hvala na zabrinurtosti....!
milosib milosib 15:21 11.01.2008

Partokratija

Ocekujem za sledece lokalne izbore, proporcionalni izborni sistem na nivou okruga, a sto da ne i na nivou cele Srbije uz obavezu da lokalni odbornici moraju imati mesto prebivalista u istom.
Ovo sa proporcionalnim sistemom za lokalne izbore je katastrofa. Ocigledno je da smo dobili profesiju politicar i da niko drugi ne sme da se bavi politikom, pa cak ni u smislu resavanja osnovnih tekucih pitanja u lokalu. Nisam pratio, ali da li je bio bar neko u Skupstini ko se ozbiljno bunio protiv predloga, znam da je bilo svadje oko cenzusa.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:25 11.01.2008

Re: Partokratija

milosib
Ocekujem za sledece lokalne izbore, proporcionalni izborni sistem na nivou okruga, a sto da ne i na nivou cele Srbije uz obavezu da lokalni odbornici moraju imati mesto prebivalista u istom.
Ovo sa proporcionalnim sistemom za lokalne izbore je katastrofa. Ocigledno je da smo dobili profesiju politicar i da niko drugi ne sme da se bavi politikom, pa cak ni u smislu resavanja osnovnih tekucih pitanja u lokalu. Nisam pratio, ali da li je bio bar neko u Skupstini ko se ozbiljno bunio protiv predloga, znam da je bilo svadje oko cenzusa.


Tu i tamo je bilo nesaglasja....ali tek koliko da ne bude monotono..nisam ni ja bas pratio zasedanje...a ko bi to izdrzao?
Atomski mrav Atomski mrav 15:28 11.01.2008

Re: Partokratija

a ko bi to izdrzao?

Vala baš...
milosib milosib 15:29 11.01.2008

Re: Partokratija

Ha, vrana vrani oci ne vadi, vec obe siljezetu.
jesen jesen 17:51 11.01.2008

Re: Partokratija

...koliko se secam, a mislim da se dobro secam, i prosli lokalni izbori su bili po proporcionalnom sistemu samo se gradonacelnik birao neposredno...Ja , na primer, pojma nemam ko mene zastupa u nasoj kg skupstini....
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:31 12.01.2008

Re: Partokratija

jesen
...koliko se secam, a mislim da se dobro secam, i prosli lokalni izbori su bili po proporcionalnom sistemu samo se gradonacelnik birao neposredno...Ja , na primer, pojma nemam ko mene zastupa u nasoj kg skupstini....


Zahvaljujuci prporcionalnom sistemu neces ni znati....a delimicno si i sama kriva sto ne znas...Nezaineteresovanost jeste izgovor, ali nije i opravdanje...Ne potcenjuj ulogu odbornika, ko god da je...glas je glas, posebno sutra kada se u skupstini bude birao gradonacelnik
poz
bkc
jesen jesen 13:49 12.01.2008

Re: Partokratija

)..ja samo kazem da je tako bilo i prosli put, ne vidim sta je novo osim nacina biranja gradonacelnika..a vidim da pominjes i cenzus da je promenjen.....Tacno je da nezainteresovanost nije opravdanje...ali ja zaista ne znam da li mene predstavlja neko iz neke opcije koju sam ja glasala ili iz neke druge...na kraju krajeva nije ni to vazno ako taj radi kako treba...Mene na primer nervira sto nemam gde da se parkiram na sopstvenom parkingu jer su pola parkinga zauzeli neki krsevi koji se ne pomeraju a ciji su vlasnici prodavci svega i svacega..od lubenica i kupusa do gaca, carapa i peskira.....e sad, kada sam se ja raspitala sta treba raditi ispalo je da ja te ljude treba da prijavim finansijskoj policiji pa da oni provere da li ovi imaju dozvolu za rad pa ako nemaju oni ce da ih kazne i sklone...Posto ja znam da oni dozvolu nemaju i posto znam da se radi o ljudima koji se bore sa prezivljavanjem, ja to ne mogu da uradim.......i parkiram se gde nadjem mesto u siroj okolini....a taj moj zastupnik verovatno sve to gleda i bas ga briga....
milos.urosevic milos.urosevic 16:22 11.01.2008

Sjajan tekst...

ima tu samo jedan problemcic, indoktrinacija odredjenim temama poput "Kosovo iznad svega" nazalost daje fantasticne rezultate... Odsustvo logicke misli je svuda, a postalo je greh misliti o sebi i o svojim licnim interesima.

Pokusavaju doticni politicari da nas ubede da postoji neki visi, kolektivni interes koji nije jednak zbiru pojedinacnih, malih, nasih zivotnih interesa...

I pazi sad - vecina ljudi to prihvata...

Takodje je veoma cudno kada neko pokrece pitanje rezultata rada odredjenog "autoriteta" poput predsednika nam... cudno je sto nakon njegovog mandata u kom se nista nije mrdnulo sa mrtve tacke sem Kosova - srecom ne nasom krivicom odnosnom zaslugom, imam ideju da razmisljam o tome da li mom zivotu neko drugi moze promeniti makar malo vise... ali to je jeres kakvu samo izdajnik moze sebi da priusti.

Mislim da se "demokratama" upravo poput Milosevica osladila fotelja, da je ona postala dovoljna sama po sebi, da su rezultati insistiranja Evrope na kretanju Srbije ustvari jedini motor koji nas gura dalje a da nam je postala floskula "Znam da niste zadovoljni brzinom ali verujte mi da znam da smo na pravom putu...". U svakom slucaju naucili su na greskama Milosevica da je pakovanje najbitnije, i upakovali isti ili makar minorno razlicit proizvod u potpuno novo, dizajnirano, slatkorecivo i sareno pakovanje, i ajd sad ti pljuni na tako nesto ako smes...

quickspace quickspace 17:26 11.01.2008

Re: Sjajan tekst...

dobar post.

"da su rezultati insistiranja Evrope na kretanju Srbije ustvari jedini motor koji nas gura dalje"

istinitosti ove tvrdnje najvisse se plassim.


Q
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:33 12.01.2008

Re: Sjajan tekst...

quickspace
dobar post.

"da su rezultati insistiranja Evrope na kretanju Srbije ustvari jedini motor koji nas gura dalje"

istinitosti ove tvrdnje najvisse se plassim.


Q


Slazem se...sa konstatacijom....zalosno!!!
Pedja Rafailovic Pedja Rafailovic 19:24 11.01.2008

Lokalno-centralna uprava

Elem za nove lokalne izbore, menjaju nam se pravila igre. Veliki su se dogovorili šta im više odgovora te tako “zavedoše” čist proporcionalni sistem (što će reći glasaš samo za partiju, a ne i za ličnost ), pa im i to nije bilo dosta, već podigoše i census, pa im i to nije bilo dosta, pa “ugasiše” tek jednokratno prava gradjana da na neposredan način sebi izaberu gradonačelnika. Prevedeno na jezik običnog čoveka, koji se ne bavi izborima, koji ne pravi razliku izmedju proporcionalnog / većinskog / mešovitog sistema, koji ne ume da pravi kalkulaciju, ali zna šta je ko i kako radio, to znači da je PARTOKRATSKI SITEM nadvladao potrebe gradjana Srbije za daljom demokratizacijom i decentralizacijom društva i države, to znači da su stranke (čitaj lideri), ponovo dobile onu vrstu moći protiv koje smo se borili, kada smo od Miloševića tražili da Srbija bude pluralistička. Ali avaj, demokratske snage (?) u Srbiji procenile su da je igranja sa demokratijom bilo dosta, te da će unutar jednog uskog kruga ljudi ponovo biti odlučivano o svemu, što nas se tiče???


Dobar je bio signal na prethodnim lokalnim izborima, kada se pojavise brojne grupe gradjana i brojni nezavisni kandidati, od kojih mnogi osvojise znacajan broj glasova. Nekom dobar signal za pocetak procesa decentralizacije, a nekom signal za uzbunu! Evo rezultata, u vidu zakona :((

Sto se tice Zakona o glavnom gradu, moram da priznam da ga jos nisam procitao, ali mi se, iz medijskih izvestaja, cini da je dobar deo odredbi skrojen tako da ocuva lokalne gradske monopole (grejanje, voda, cistoca itd.), ali i najunosnije "biznise", poput gradskog gradjevinskog zemljista i pripadajucih "tajkuneimara"! Bojim se da od svega toga obicni gradjani nece imati nikakve hasne, vec samo intenziviranije haosa.

PS: Cole, podrska i preporuka za izbor teme! Od Andricevog venca br.1 se ne zivi, barem ne u svakodnevnom smislu.
ivana23 ivana23 20:52 11.01.2008

Re: Lokalno-centralna uprava

Pedja Rafailovic
Cole, podrska i preporuka za izbor teme! Od Andricevog venca br.1 se ne zivi, barem ne u svakodnevnom smislu.


Tako je Pedja (i Cole), al' na zalost...

Samo mi nije jasno, kako im nije muka, da se oko Andricevog venca prepiru na tri bloga istovremeno... Nedeljama, ko prati, moze citati iste recenice, nadmudrivanja i uvrede.
milosib milosib 23:25 11.01.2008

Re: Lokalno-centralna uprava

ivana23

Pedja RafailovicCole, podrska i preporuka za izbor teme! Od Andricevog venca br.1 se ne zivi, barem ne u svakodnevnom smislu.Tako je Pedja (i Cole), al' na zalost...Samo mi nije jasno, kako im nije muka, da se oko Andricevog venca prepiru na tri bloga istovremeno... Nedeljama, ko prati, moze citati iste recenice, nadmudrivanja i uvrede.

Kada sam pročitao temu kažem odlično, napokon se neko setio nečega što se tiče svih. Očekivao sam gomilu komentara jer je to ovde običaj za svaku političku temu. Kad ne lezi vraže. Izgleda da je veliki broj političkih komentatora na blogu ovde na propagandnom poslu po zadatku partije, a kada je u pitanju ono što je bitno za gradjane šipak.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:35 12.01.2008

Re: Lokalno-centralna uprava

Pedja Rafailovic

PS: Od Andricevog venca br.1 se ne zivi, barem ne u svakodnevnom smislu.


Zivi se od Andricevog venca..sasvim lepo.....Hvala na preporuci...!!!
poz
bkc
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:40 12.01.2008

Re: Lokalno-centralna uprava

milosib
ivana23


Kada sam pročitao temu kažem odlično, napokon se neko setio nečega što se tiče svih. Očekivao sam gomilu komentara jer je to ovde običaj za svaku političku temu. Kad ne lezi vraže. Izgleda da je veliki broj političkih komentatora na blogu ovde na propagandnom poslu po zadatku partije, a kada je u pitanju ono što je bitno za gradjane šipak.



Predsednicki izbori jesu u ovom trenutku najvazniji, ali ne mislim da zbog njih i posle njih, zivot treba da stane.///Ja namerno ne pisem o svemu tome upravo da me neko ne bi svrstao u "navijacki tabor"
Ipa kovertirao sam rezultate za I i II krug....pa cu ih objaviti...i uporediti sa ostvarenim....Slazem se da mnogi ovde prisutni bespotrebno ponavljaju jedne te iste teme, jer mi se cini da posetioci i blogeri vec imaju svoje izgradjeno politicko misljenje, pa i odabranog kandidata za predsednika....No pravo je svakoga da pise o cemu pise...
poz
bkc
KafaJeGotova KafaJeGotova 13:32 12.01.2008

gde smo pogresili?!

tuzno je to sto se polako, ali sigurno, pojvaljuju te crte politike protiv koje smo se borili...
sentinel26 sentinel26 14:11 12.01.2008

Visoka politika je to ?

Gosn Cole,

Ja sam jedan od rijetkih ovdje koji misli da su lokalni izbori mnogo važniji za narod od predsedničkih, ali to nikome ne govorim jer su ovdje svi zaljubljeni u "visoku" politiku.

Znate kako, jEvropa, MZ, UN, USA, pa Nesvrstani i neangažirani itd.
Dugoročna posvećenost svijetskim i globalnim pitanjima, pravima gladnih u Aziji i Africi ostavila je dubokog traga u dušama ljudi.
Borba za ljudska prava u MijanMaru i na Gvantanamu je od strateške važnosti za nas.

"Specijalni" zakon za Beograd je ustvari zakon za zadržavanje privilegija onih koji sada vrše vlast.

Beograd je nešto ranije dobio i "svoju" (gradsku) poresku upravu.
"Porodjaj" je obavljen, beba je još na aparatima za održavanje u životu, ali o tome ću ja kasnije, drugom prilikom.

Kada bi bože me prosti B.Tadića birali u Skupštini, da li bio izabran za B.Tadića?

Pročitah jednu izjavu jednog ministra (za lokalnu samoupravu) o eventualnoj privatizaciji sredstava informisanja koja su posvećena nacionalnim manjinama.
Ako je istina ono što kaže onda on treba odmah da podnese ostavku.

Poz.

mariopan mariopan 16:14 12.01.2008

Re: Visoka politika je to ?

Slazem se sa Sentinel 26 da su lokalni izbori zapravo vazniji ...mi koji zivimo u " lokalu" osecamo na svakom koraku da se Beograd zapravo smatra Srbujom i to nam smeta.

Zalazem se za Kosovo u Srbiji iz svojih razloga , kao sto se za Kosovo van Srbije neko zalaze iz svojih razloga....ali......

Zivim u Vojvodini koja bi mogla ....kada bi joj se dalo....da prevazidje brze i bolje od bilo koje regije u Srbiji neke bolesti tranzicije , pre svega zahvaljujuci drugacijem mentalitetu l;judi , vrednom i radnom narodu i donekle ocuvanoj infrastrukturi. Sve to se koci jer se upravlja po sistemu kako odgovara vladajucoj garnituri , ko god bio na vlasti. Sve moj do mojega a nama sve gore.

Dakle zalagati se za Kosovo u Srbiji nimalo ne smeta da se sve vreme radi i na unapredjenju lokalne samouprave , svako ko tvrdi suprotno zapravo samo iskoriscava situaciju oko Kosva da bi sebi prigrabio vlasti u meri koja mu zapravo , po prirodi stvari - ne pripada. Kosovo je njima samo izgovor. Lazu nas pa to ti je..sto bi rekao nas narod.
sentinel26 sentinel26 17:15 12.01.2008

Re: Visoka politika je to ?

mariopan
Slazem se sa Sentinel 26 da su lokalni izbori zapravo vazniji ...mi koji zivimo u " lokalu" osecamo na svakom koraku da se Beograd zapravo smatra Srbujom i to nam smeta.

Dakle zalagati se za Kosovo u Srbiji nimalo ne smeta da se sve vreme radi i na unapredjenju lokalne samouprave , svako ko tvrdi suprotno zapravo samo iskoriscava situaciju oko Kosva da bi sebi prigrabio vlasti u meri koja mu zapravo , po prirodi stvari - ne pripada. Kosovo je njima samo izgovor. Lazu nas pa to ti je..sto bi rekao nas narod.

Konačno ste shvatili da ovi koji svaki dan trube o Kosovu ustvari misle samo na što duže jedinstvo njihovog zadnjeg ektremiteta i udružene im stolice (fotelje).

Pa na slušaju Kosova se najbolje vidi kolika je njihova stvarna briga za ljude, za one svakodnevne narodne muke.
Država i teritorija o kojoj istupiše zube,( Srbija s Kosovom ili bez njega, svejedno), je prazna, nema ljudi.

Kao što vidite oni ne dozvoljavaju da gradjani biraju ljude za lokalnu samoupravu već samo stranke a onda će stranke u svakom mjestu da pronadju po nekog "stručnjaka" koji će da bude izabrana mirodjija.

Da li je za jednog gradjanina poljoprivrednika, na Kosovu važnije da ima obezbedjen plasman svojih proizvoda ili da njegov komšija iz susjednog sela bude ambasador u nekoj Afričkoj selendri.

Najveći dio prava koji se ostvaruje na lokalnom nivou treba da ostane tu blizak tom malom čovjeku, a nikako ga prisiljavati da to povjerava strankama ili državi.

Dovoljan je samo jedan mali prekid u funkcionisanju države (stranke) i da taj mali (u prenosnom smislu) čovjek nastrada, što se svakodnevno dešava.

Bgd kao glavni grad treba da ima posebna prava ali i obaveze ali ne na uštrb gradjana koji ne žive u Bgdu i od Bgda.
Bgd mora da pomaže nerazvijene krajeve osim ako ne misli da Srbiju čini samo Bgd.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana