Budućnost| Društvo| Ekologija| Ekonomija| Ljudska prava

USTAJMO, mi dužničko roblje!

Filip Mladenović RSS / 14.10.2011. u 02:01

Ko slobodno misli,dobro rasuđuje
Ko slobodno misli,dobro rasuđuje
U senci Jarinja i Brnjaka, dobijanja kandidature za EU, termina za naredne izbore...:

 

Broj nezaposlenih ljudi u Srbiji dostigao je  istorijski maksimum. Nacionalna služba za zapošljavanje evidentirala je oko 730 hiljada nezaposlenih.

A prema nezvaničnim podacima u Srbiji je bez posla više od milion ljudi.

Poslednjih godina, u Srbiji je mesečno bez posla u proseku ostajalo 3 000 ljudi, a bilans krize, koja je počela pre tri godine, jeste 240 000 otkaza!

Do kraja 2011. godine u Srbiji bez posla moglo bi da ostane i do 150 000 ljudi.

U Srbiji na crno radi jedna petina od ukupnog broja radnika.

Skoro polovina zaposlenih u Srbiji izložena je različitim vrstama šikaniranja i zlostavljanja na poslu (tzv. mobing).

Do sada je doneta samo 1 (jedna), i to nepravosnažna sudska presuda zbog zlostavljanja na radnom mestu (Sud u Novom Sadu).

A prosečna dužina trajanja radnih sporova pred našim sudovima je izmedju 4 i 5 godina!

U Srbiji oko 650 hiljada ljudi živi ispod ili oko granice siromaštva! To su tri Nova Beograda ili tri Nova Sada!

Tako je u Srbiji, i sutrašnjeg 15. oktobra 2011. godine! Dakle, broj ogorčenih gradjanki i gradjana ove zemlje nije teško pogoditi. I nisu usamljeni!

Ogorčeni širom planete, nezadovoljni sve većom globalnom ekonomskom krizom za koju okrivljuju korumpirane političare i pohlepne bankare, pozvali su na masovne proteste u subotu, 15. oktobra 2011. Među zemljama u kojima će biti održan protest pod nazivom "Ujedinjeni za globalne promene" je i Srbija, kao i ostale bivše YU republike.

U Beogradu ogorčeni će započeti protest na Trgu Nikole Pašića u 16 sati, a posle - kako ih ogorčenje usmeri!

Organizatori se prevashodno oslanjaju na upućivanje poziva za učešće na protestima preko društvenih mreža "Fejsbuk" i "Tviter", sa nosećom porukom:

"Ujedinite se u jedan glas... sada je na nama, ljudima, da odlučimo o našoj budućnosti. Mi nismo roba u rukama političara i bankara koji nas - ne predstavljaju!"

Glas ogorčenih krenuo je sa trgova Sintagma u Atini i Puerta del Sol u Madridu maja 2011. godine, da bi preko Pariza i Londona, poslednjih dana stigao do Volstrita u Njujorku.

"Kapitalizam je organizovani kriminal", jedna je od glavnih poruka koju nose nezadovoljni građani širom Amerike. Oni masovno protestuju ne samo protiv otpuštanja radnika, smanjenja plata i pada životnog standarda, nego i protiv "menadžerske mafije", protiv sistema koji služi samo najbogatijima.

I sistem u Srbiji služi samo najbogatijima, što je upečatljivo i argumentovano pre neki dan pokazao Izveštaj Saveta za borbu protiv korupcije  o  pritiscima i kontroli medija. Prećutali su ga i režim, i opozicija i skoro svi mediji, dokazujući tako osnovnu tezu: mediji u Srbiji su samo puki servisi vladajuće elite.

Dakle, vidimo se sutra u 16 sati na Trgu Nikole Pašića! USTAJMO, mi dužničko roblje!

Atačmenti



Komentari (226)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

buba_truba buba_truba 09:05 14.10.2011

U jeee...

Filip
U Beogradu ogorčeni će započeti protest na Trgu Nikole Pašića u 16 sati, a posle - kako ih ogorčenje usmeri!

Ovo deluje preteće...
Samo na prvu loptu. Usmeriće ih, najverovatnije, prema kafićima... pa kući, za kompjutere... da iskažu bes .
niccolo niccolo 09:13 14.10.2011

Re: U jeee...

Usmeriće ih, najverovatnije, prema kafićima... pa kući, za kompjutere... da iskažu bes

Sepulturero Sepulturero 11:16 14.10.2011

Re: U jeee...

buba_truba
Filip
U Beogradu ogorčeni će započeti protest na Trgu Nikole Pašića u 16 sati, a posle - kako ih ogorčenje usmeri!

Ovo deluje preteće...
Samo na prvu loptu. Usmeriće ih, najverovatnije, prema kafićima... pa kući, za kompjutere... da iskažu bes .

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:30 14.10.2011

Re: U jeee...

Sepulturero
buba_truba
Filip
U Beogradu ogorčeni će započeti protest na Trgu Nikole Pašića u 16 sati, a posle - kako ih ogorčenje usmeri!

Ovo deluje preteće...
Samo na prvu loptu. Usmeriće ih, najverovatnije, prema kafićima... pa kući, za kompjutere... da iskažu bes .



Kakvo ruzno podsmevanje. U Srbiji valjda nema ogorcenih opstom pljackom i beznadjem.
Da, pravac ce u kafice nakon protesta, vi znate unapred, ma to ce samo dzabalebarosi da se okupe u subotu na vikend provod, je l'da.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:32 14.10.2011

Re: U jeee...

ma to ce samo dzabalebarosi da se okupe u subotu na vikend provod, je l'da


što se tiče beograda (za ostatak sveta ne znam) ne bih baš rekao džabalebaroši ali svakako raznorazne zamlate.
siguran sam da zaista egzinstencijalno ugroženih slojeva stanovništva neće biti na copy/paste revolucionarnom deševanju u našem malom mistu
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:00 14.10.2011

Re: U jeee...

vrabac_u_steni
ma to ce samo dzabalebarosi da se okupe u subotu na vikend provod, je l'da


što se tiče beograda (za ostatak sveta ne znam) ne bih baš rekao džabalebaroši ali svakako raznorazne zamlate.
siguran sam da zaista egzinstencijalno ugroženih slojeva stanovništva neće biti na copy/paste revolucionarnom deševanju u našem malom mistu


Ma evo i ja sam sigurna da nemas pojma.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:09 14.10.2011

Re: U jeee...

ne treba mnogo da čekamo da vidimo ko je u pravu. manje od 24h.
zar ne?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:27 14.10.2011

Re: U jeee...

vrabac_u_steni
ne treba mnogo da čekamo da vidimo ko je u pravu. manje od 24h.
zar ne?

Kladim se na vrapca.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:40 14.10.2011

Re: U jeee...

vrabac_u_steni
ne treba mnogo da čekamo da vidimo ko je u pravu. manje od 24h.
zar ne?


Da (necemo dugo da cekamo), nadam se da ce biti neki izvestaj/slika da vidimo (procenimo) od oka ko je zamlata tamo a ko nije

(..neko ce valjda da ih prati kuda su se razisli posle skupa )
g.radicevic g.radicevic 09:18 14.10.2011

.....

USTAJMO, mi dužničko roblje


tyson tyson 09:21 14.10.2011

Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

Dakle, vidimo se sutra u 16 sati na Trgu Nikole Pašića! USTAJMO, mi dužničko roblje!

Prvo meni svi dužnici da vrate pozajmljeno, a onda što se mene tiče možete da se bunite koliko god hoćete protiv mrskog kapitalizma.



vladaxy vladaxy 09:49 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

Tako je.
Šta bi bilo da se pobune svi poverioci kojima "dužničko roblje duguje"? Koliko je moralno pozajmljivati i u startu znati da nećeš da vratiš jer ćeš dići frku i demonstracije protiv nekog "zlog kapitalizma"? Šta se zadužuješ koji moj, živi sa onim što zaradiš. Muka mi je od humanista, socijale, pravednika, filozofa, komunjara i svih koji bi da žive na tuđ račun.

USTAJMO MI POVERILAČKO ROBLJE!!!
alselone alselone 09:50 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

USTAJMO MI POVERILAČKO ROBLJE!!!


seceranac seceranac 10:07 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

vladaxy
Tako je.
Šta bi bilo da se pobune svi poverioci kojima "dužničko roblje duguje"? Koliko je moralno pozajmljivati i u startu znati da nećeš da vratiš jer ćeš dići frku i demonstracije protiv nekog "zlog kapitalizma"? Šta se zadužuješ koji moj, živi sa onim što zaradiš. Muka mi je od humanista, socijale, pravednika, filozofa, komunjara i svih koji bi da žive na tuđ račun.

USTAJMO MI POVERILAČKO ROBLJE!!!



onaj ko pozajmljuje pristaje na rizik da mu nece biti vraceno i zbog tog rizika naplacuje kamatu.

Ko je poveriocima kriv sto su pohlepni pa su svima davali kredite kako bi sto vise zaradili na zelenastvu.
Hansel Hansel 10:17 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

Pohlepni poverioci, pohlepni klijenti... Ravnoteža, braćo moja, a ne preveliki zajmovi i previsoke kamate!

(Btw, kamate ne postoje po definiciji zbog rizika, on se sprečava hipotekom, na primer, kamate postoje zbog zarade. Valjda!)
jedi-knight jedi-knight 10:21 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo
vladaxy
Tako je.
Šta bi bilo da se pobune svi poverioci kojima "dužničko roblje duguje"? Koliko je moralno pozajmljivati i u startu znati da nećeš da vratiš jer ćeš dići frku i demonstracije protiv nekog "zlog kapitalizma"? Šta se zadužuješ koji moj, živi sa onim što zaradiš. Muka mi je od humanista, socijale, pravednika, filozofa, komunjara i svih koji bi da žive na tuđ račun.

USTAJMO MI POVERILAČKO ROBLJE!!!



onaj ko pozajmljuje pristaje na rizik da mu nece biti vraceno i zbog tog rizika naplacuje kamatu.

Ko je poveriocima kriv sto su pohlepni pa su svima davali kredite kako bi sto vise zaradili na zelenastvu.


Tako je. Poverioci nude svoje usluge, cak se i reklamiraju sto je za mene nezamislivo. Banke zive od kamata, zar ne? Parola : " zivi sa onim sto zaradis" jednostavno ne stoji, jer smo okruzeni agresivnom kampanjom stimulacije potrosnje. Sa jedne strane me ubijaju u pojam raznim proizvodima, uslugama, predstavljaju mi zivot bez bez njih nemogucim, daju mi sansu da dodjem do njih tako sto me kreditiraju, a u stvari, samo zele da zarade na mojim slabostima.
Ne ide
vladaxy vladaxy 10:23 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

Ko je poveriocima kriv sto su pohlepni pa su svima davali kredite kako bi sto vise zaradili na zelenastvu.


A ko je terao dužnike da pozajmljuju po raznoraznim uslovima?
vladaxy vladaxy 10:25 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

samo zele da zarade na mojim slabostima.


A ti na Tibet, da se produhoviš i rešiš slabosti ka materijalnom
jedi-knight jedi-knight 10:37 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

A ko je terao dužnike da pozajmljuju po raznoraznim uslovima?


A koja je svrha reklama? Bombarduju te, maltretiraju psiholoski i svesno i nesvesno. Slude te toliko, da vise nisi svestan ni koje su tvoje osnovne potrebe. Ustrojstvo citavog drustva je na posedovanju i ako nisi u tom filmu, osudjen si na odbacivanje. Vaznije su etikete na tebi, nego svojstva u tebi.
Saucesnistvo u zlocinu je takodje zlocin, pa cemu onda kukanje kad krenu da lete glave.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:44 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

jedi-knight


A koja je svrha reklama? Bombarduju te, maltretiraju psiholoski i svesno i nesvesno. Slude te toliko, da vise nisi svestan ni koje su tvoje osnovne potrebe. Ustrojstvo citavog drustva je na posedovanju i ako nisi u tom filmu, osudjen si na odbacivanje.




„Sada živimo u društvu potrošača. Prirorodno stanište potrošača je tržište, mesto kupovine i prodaje.U slučaju potencijalnog potrošača, brza i svesrdna reakcija na mamac koji nudi roba, kao i kompulzivni, zavisnički nagon kupovine, su glavne vrline koje treba usaditi i negovati; indiferentnost prema marketinškom zavođenju ili nedostatak resursa potrebnih za adekvatan odgovor na to zavođenje su smrtni grehovi koje treba iskoreniti ili kazniti progonstvom“

Zigmunt Bauman, „Fluidni život“
Hansel Hansel 11:03 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

vladaxy
USTAJMO MI POVERILAČKO ROBLJE!!!





dragan7557 dragan7557 11:37 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

onaj ko pozajmljuje pristaje na rizik da mu nece biti vraceno i zbog tog rizika naplacuje kamatu.

Inš Alah, je u prašinu i pepeo pretvorio sadržaj napisanog a kamatu Šerijat zabranio što traje i dan danas.
Ko je poveriocima kriv sto su pohlepni pa su svima davali kredite kako bi sto vise zaradili na zelenastvu.

I reče Isus, "lakše će kamila proći kroz iglene uši...."
i u Hramu božije poče da ruši tezge menjača para....

cerski
tyson tyson 12:07 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

onaj ko pozajmljuje pristaje na rizik da mu nece biti vraceno i zbog tog rizika naplacuje kamatu.

Ko je poveriocima kriv sto su pohlepni pa su svima davali kredite kako bi sto vise zaradili na zelenastvu.

Ja nikakvu kamatu nikome ne naplaćujem. Samo hoću svoje pare nazad, pre nego što Filip i društvo proglase opštu amnestiju i zaborave na obaveze prema ljudima čiji novac su trošili.



seceranac seceranac 12:08 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

vladaxy
Ko je poveriocima kriv sto su pohlepni pa su svima davali kredite kako bi sto vise zaradili na zelenastvu.


A ko je terao dužnike da pozajmljuju po raznoraznim uslovima?



niko, zato i ne treba da vrate

bankari su se kockali i izgubili - ko im je kriv, sledeci put neka paze na kakve karte stavljau pare
seceranac seceranac 12:09 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

dragan7557
onaj ko pozajmljuje pristaje na rizik da mu nece biti vraceno i zbog tog rizika naplacuje kamatu.

Inš Alah, je u prašinu i pepeo pretvorio sadržaj napisanog a kamatu Šerijat zabranio što traje i dan danas.
Ko je poveriocima kriv sto su pohlepni pa su svima davali kredite kako bi sto vise zaradili na zelenastvu.

I reče Isus, "lakše će kamila proći kroz iglene uši...."
i u Hramu božije poče da ruši tezge menjača para....

cerski



znaci bog je komunista
seceranac seceranac 12:10 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

tyson

Ja nikakvu kamatu nikome ne naplaćujem. Samo hoću svoje pare nazad, pre nego što Filip i društvo proglase opštu amnestiju i zaborave na obaveze prema ljudima čiji novac su trošili.


pitanje je cije su u stvari bile pare
antioksidant antioksidant 12:28 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

bankari su se kockali i izgubili -

reci im to obavezno kad odes po svoj depozit
dragan7557 dragan7557 13:04 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

seceranac
dragan7557
onaj ko pozajmljuje pristaje na rizik da mu nece biti vraceno i zbog tog rizika naplacuje kamatu.

Inš Alah, je u prašinu i pepeo pretvorio sadržaj napisanog a kamatu Šerijat zabranio što traje i dan danas.
Ko je poveriocima kriv sto su pohlepni pa su svima davali kredite kako bi sto vise zaradili na zelenastvu.

I reče Isus, "lakše će kamila proći kroz iglene uši...."
i u Hramu božije poče da ruši tezge menjača para....

cerski



znaci bog je komunista

Jes vala, al' komunisti nisu Bog. Dokaz, ne poštuju Šerijatske Zapovedi o kamatama.

cerski
seceranac seceranac 13:23 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

antioksidant
bankari su se kockali i izgubili -

reci im to obavezno kad odes po svoj depozit


ja svoju platu podignem odma cim legne (akop i kada legne) a ne preostane mi nista da bi lezalo tamo
antioksidant antioksidant 13:25 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

ja svoju platu podignem odma

ako je ne prokockaju pre toga
tyson tyson 15:15 14.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

seceranac
Ja nikakvu kamatu nikome ne naplaćujem. Samo hoću svoje pare nazad, pre nego što Filip i društvo proglase opštu amnestiju i zaborave na obaveze prema ljudima čiji novac su trošili.

pitanje je cije su u stvari bile pare

Za svoje dužnike sam prilično siguran čije su pare trošili: moje.



dragan7557 dragan7557 11:04 15.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

seceranac

onaj ko pozajmljuje pristaje na rizik da mu nece biti vraceno i zbog tog rizika naplacuje kamatu.

I ovo ti je potpuno netačno.

Kamata se sastoji, grubo rečeno:

- inflatorna stopa prosto rečeno obezvređenje novca, usvojeno ime za potpuno bezvredno papirno đubre.
- troškovi (adminstriranje).
- profit bankara, ili nagrada za ozakonjenu obmanu.

Sa nekim rizikom (pošto i nema nikakvog rizika) kamata nema ama baš nikakve veze, i nije ništa drugo do perfidno smišljena prevara i obmana.

cerski
libkonz libkonz 15:22 15.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

Muka mi je od humanista, socijale, pravednika, filozofa, komunjara i svih koji bi da žive na tuđ račun.

USTAJMO MI POVERILAČKO ROBLJE!!!

seceranac seceranac 16:48 15.10.2011

Re: Caru carevo, a Tajsonu Tajsonovo

dragan7557
seceranac

onaj ko pozajmljuje pristaje na rizik da mu nece biti vraceno i zbog tog rizika naplacuje kamatu.

I ovo ti je potpuno netačno.

Kamata se sastoji, grubo rečeno:

- inflatorna stopa prosto rečeno obezvređenje novca, usvojeno ime za potpuno bezvredno papirno đubre.
- troškovi (adminstriranje).
- profit bankara, ili nagrada za ozakonjenu obmanu.

Sa nekim rizikom (pošto i nema nikakvog rizika) kamata nema ama baš nikakve veze, i nije ništa drugo do perfidno smišljena prevara i obmana.

cerski


banke placaju osiguranje za kredite i premije na sredstva koja ulazu u rizicnije kredite - to se sve naplacuje iz kamate i zato su kamate vece za kredite sa povecanim rizikom - banke debelo naplacuju rizik od onih kojim pozajmljuju pare.

dragan7557 dragan7557 17:01 15.10.2011

Re: daleko gore stanje

banke placaju osiguranje za kredite i premije na sredstva koja ulazu u rizicnije kredite - to se sve naplacuje iz kamate i zato su kamate vece za kredite sa povecanim rizikom - banke debelo naplacuju rizik od onih kojim pozajmljuju pare.

Ovo osiguranje plaćaju klijenti banke a ne banke, osim toga u većini slučajeva su vlasnici ovih "osiguranja" same banke pa je po njih dvostruka zarada a za pacijenta kako gi obrneš uvek šteta.

cerski

p.s. kako rekoh rizik ne postoji.
jedi-knight jedi-knight 09:43 14.10.2011

Mozda nema veze sa temom...

U gradu gde zivim, pre neki dan je bio protest najveceg radnickog sindikata u Spaniji. Glavni gradski trg je bio pun, protest je bio miran, simbolican. Demonstranti su se zalili na otkaze i jos svasta nesto, nosili su transparente i crvene zastave, a na kraju protesta sa razglasa je pustena Internacionala. Izgledalo mi je kao skriena kamera.
ivana23 ivana23 10:21 14.10.2011

Re: Mozda nema veze sa temom...

jedi-knight
U gradu gde zivim, pre neki dan je bio protest najveceg radnickog sindikata u Spaniji. Glavni gradski trg je bio pun, protest je bio miran, simbolican. Demonstranti su se zalili na otkaze i jos svasta nesto, nosili su transparente i crvene zastave, a na kraju protesta sa razglasa je pustena Internacionala. Izgledalo mi je kao skriena kamera.


leeanna leeanna 10:45 14.10.2011

Re: Mozda nema veze sa temom...

jedi-knight
U gradu gde zivim, pre neki dan je bio protest najveceg radnickog sindikata u Spaniji. Glavni gradski trg je bio pun, protest je bio miran, simbolican. Demonstranti su se zalili na otkaze i jos svasta nesto, nosili su transparente i crvene zastave, a na kraju protesta sa razglasa je pustena Internacionala. Izgledalo mi je kao skriena kamera.


pre nekoliko godina sam videla sličan protest u centru kopenhagena. organizovala komunistička partija. prvi put sam tada tako nešto i videla, jer ovakvi protesti u to vreme još uvek nisu bili mainstream. mirni i miroljubivi ljudi. govori, crvene zastave i muzika. pored internacionale sa razglasa, od pesama koje sam prepoznala, išla je i "o bella ciao" . ne znam tačno zbog čega, ali meni bilo dirljivo skroz.
mrdax mrdax 11:46 14.10.2011

Bosko Buha

Komandire Mladenovicu,

valjalo bi narodu malo sira, kruha i vode za osvezenje doneti.Evo mali Zoća već pravi crvenu zastavu a partizanka Mara sije kape i saleve, valja imati, vec je oktobar.

Šalu na stranu. Kapitalizam je vec toliko duboko utemeljen u mozgu bilo kojeg Zapadnog coveka izmedju 18 - 100 godina da ne postoji sansa ni za kakvim "ubijanjem" kapitalizma.Polovina tih mladih protestanata se okuplja preko Twitter-a i Facebook-a , najboljih predstavnika Wall Street kapitalista, dakle firme koje ama bas nista ne proizvode, vec koje nude zabavu.Vrednost im daje pozajmljeni novac od raznih "Venture" kapitalista a Facebook akcijama se trguje na Wallstreetu.

Da ne spominjem smartphones, i ostale spravice koje su proizvedene mahom u mrskoj Americi.
Dok je jos bila okupacija Wall streeta delovalo je sve zanimljivo a ovo sada sa "ustajte duznicko roblje" je potpuno druga prica. Pretpostavljam da kada "smrve" kapitalizam da ce isti ti protestanti napraviti svet u kojem ne postoje dugovi, bankarstvo i u kome svi rade i zive dobro.
dragan7557 dragan7557 13:16 14.10.2011

Re: Bosko Buha


Šalu na stranu. Kapitalizam je vec toliko duboko utemeljen u mozgu bilo kojeg Zapadnog coveka izmedju 18 - 100 godina da ne postoji sansa ni za kakvim "ubijanjem" kapitalizma.

Napisano je najveća ne-istina do sada na ovom blogu. Čestitam!

Od papskog stava, naovamo, izrečenog Leonardu da Vinčiju, poznatom karakteru iz naučnog dela "Da Vinči Kod" koja glasi:

"Da je Bog hteo da ljudi lete, dao bi im krila"

Po prvi put u Istoriji je baš na Našem blogu izrećena Prava Istina. Aferim!

Živeo Večni Kapitalizam!!!!

cerski
dragan7557 dragan7557 13:27 14.10.2011

Re: Bosko Buha

Pretpostavljam da kada "smrve" kapitalizam da ce isti ti protestanti napraviti svet u kojem ne postoje dugovi, bankarstvo i u kome svi rade i zive dobro.

Ma valinka bre, mislim, ovo boldovano. Utopija, bre da baš svi žive dobro.

Inače da je izvesni zakonodavac Solon u jednom danu Dekretom ukinuo, ama baš sve dugove, ti nije poznato? Jebiga k'o što niko ne sluša klasičnu muziku niko više ne čita ni klasično zakonodavstvo.


Da ne spominjem smartphones, i ostale spravice koje su proizvedene mahom u mrskoj Americi.

A šta imaš ti protiv Kine?

cerski
mrdax mrdax 13:36 14.10.2011

Re: Bosko Buha



Napisano je najveća ne-istina do sada na ovom blogu. Čestitam!


Hvala na cestitkama
Pazi Cerski, mozda gresim, ima nade za protestante, mozda obore kapitalizam posterima i plakatima.

Ako je mogao Bill Gates da ogresi dusu i pogresi samo tako , sto bih ja bio imun.

We will never make a 32-bit operating system.

- Bill Gates, 1989


i zato " Zivelo mlacenje po netu, pa makar ga koristili i neo komunisti"

One would think that if you’re anonymous, you’d do anything you want, but groups have their own sense of community and what we can do.

- John Allen, 1993


mrdax mrdax 13:48 14.10.2011

Re: Bosko Buha

A šta imaš ti protiv Kine?


Nista, simpaticna zemlja, tek je njihov samoupravni kapitalizam pravi raj za radnike.


dragan7557 dragan7557 13:34 15.10.2011

Re: Bosko Buha

Pazi Cerski, mozda gresim, ima nade za protestante, mozda obore kapitalizam posterima i plakatima.

Nažalost idile ovog tipa se ne dešavaju ni u virtualnoj stvarnosti, dok u običnoj imamo dokument:

Francusku Revoluciju kojom je kapitalizam prigrabio vlast.

Krv koja je onda tekla kaldrmom Francuske, sada će teći asvaltom u još većim količinama prilikom teranja kapitalizma u prošlost.

Bez prolivanja mora krvi, kapitalizam se neće okanuti čovečanstva.

cerski
st.jepan st.jepan 13:41 14.10.2011

Eh,

"Kapitalizam je organizovani kriminal", jedna je od glavnih poruka koju nose nezadovoljni građani širom Amerike.

nije se dzabe pevalo "Amerika i Engleska biće zemlja proleterska!"
dragannalovic dragannalovic 13:44 14.10.2011

Bolje job nego rob

Da sve je vrlo komplikovano kako rekoše party breakeri. Neki silni lakovernici više nemaju od čega da sastave kraj sa krajem,sve proćerdaše na kamate, poreze, razreze i ostali danak, dok opet tamo neka grupica novih gospodara više ne zna kako da potroši makar samo koji promil od svojih lako stečenih triliona i još povrh svega ih tetošu, subvencionišu, štite od zakona i ostalih koji bi da im malo okrnje bogatsvo. Stvari ne valjaju, čak i u mnogim naprednim sistemima koji su se ponosili prosperitetom@demokratijom a kamoli kod nas u ovoj našoj prćijici. I još bi da se priključimo onim naprednijim i da protestujemo i zauzmemo trgove i ulice. Mada, ma koliko sve to izgledalo komplikovano i ma kako to moglo da se protumači kroz našu dalju i bližu istoriju, ima nešto i jednostavno, onaj kome je dobro on će ostati kod kuće ili će već naći neku zabavu a onaj koji je ugrožen ili koga sve ovo iz bilo kog razloga muči i tišti imaće možda priliku da nešto preduzme,kaže ili učini pa makar se zatekao i pred skrivenom kamerom.
cult cult 14:13 14.10.2011

Plamene zore

i šta kažeš, crvene zore počele u Atini?
Cela ta država se natakla na evropsku sisu već 4 decenije, pa sisaju, sisaju, cepaju brate, svih 12 miliona Grka i Grkinja. Strahotno izgledaju na plažama zadrigli od dobrog života i nerada, svako sa slamčicom u ustima, cucaju onaj frape od podneva do ponoći. I kad je došlo do duvara, sad će malo da odlože frape (glyko megaaaalo), pa da kenjaju po kapitalizmu, sili i nepravdi.





People of Greece, grow up!

A na tu vašu revoluciju će doći u najboljem slučaju oni fejsbuk/tviter/blog anarhisti, anarhosindikalisti i ta ekipica, ako ne pada kiša, a uveče trk kući na fejs pa na farmville, sims i slične besposličarske tričarije. A u najgorem -budžetlije sa radnim vremenom od šest sati dnevno i tri sata pauza i kafenisanja. Ma...uh!
Jebote, u Srbiji se solidarišeš sa američkom radničkom i srednjom klasom! Koliko slep kod očiju treba da budeš da na to trošiš svoj dan.
dragan7557 dragan7557 14:33 14.10.2011

Re: Plamene zore

Aferim bre, pesnička dušo besmrtna.

cerski
dragan7557 dragan7557 14:54 14.10.2011

Re: Plamene zore

cult 15:13 14.10.2011
Plamene zore
i šta kažeš, crvene zore počele u Atini?
Cela ta država se natakla na evropsku sisu već 4 decenije, pa sisaju, sisaju, cepaju brate, svih 12 miliona Grka i Grkinja. Strahotno izgledaju na plažama zadrigli od dobrog života i nerada, svako sa slamčicom u ustima, cucaju onaj frape od podneva do ponoći. I kad je došlo do duvara, sad će malo da odlože frape (glyko megaaaalo), pa da kenjaju po kapitalizmu, sili i nepravdi.

Jebote, ne ide mi u glavu toliki talent. Pa još revolucionaran, onaj Enriko Garsija Lorka je bre ništa u poređenju sa tobom. Kad se stavi u pravu formu, znam ja da si ti skroman, onda ova Oda Revoluciji izgleda ovako:
Re: Plamene zore, uz ljigo izmenu forme:

cult 15:13 14.10.2011
Plamene zore

i šta kažeš, crvene zore počele u Atini?
Cela ta država se natakla
na evropsku sisu već 4 decenije,
pa sisaju, sisaju, cepaju brate,
svih 12 miliona Grka i Grkinja.

Strahotno izgledaju na plažama
zadrigli od dobrog života i nerada,
svako sa slamčicom u ustima,
cucaju onaj frape od podneva do ponoći.

I kad je došlo do duvara,
sad će malo da odlože frape
(glyko megaaaalo),
pa da kenjaju po kapitalizmu,
sili i nepravdi.



Sunce ti jebem žarko!

Prava nepatvorena Revolucionarna Gajdur Lirika.

cerski
nsarski nsarski 18:55 14.10.2011

Re: Plamene zore

onaj Enriko Garsija Lorka

Federico...
dragan7557 dragan7557 19:10 14.10.2011

Re: Plamene zore

nsarski
onaj Enriko Garsija Lorka

Federico...

Baš vala, i fala ti na ispravci.

Još samo da kažeš šta znači gajdur i gotovo.

cerski
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:23 14.10.2011

Re: Plamene zore

nsarski
onaj Enriko Garsija Lorka

Federico...


Enrico je Macias:




A Lorka, je, naravno, Lorka:

"I odvedoh je na reku
misleći da je devojka,
a imala je muža...."

nsarski nsarski 10:22 15.10.2011

Re: Plamene zore

Još samo da kažeš šta znači gajdur

Gajdur:



A sada ti meni kazi da li je tacno da se vazelin na Ruskom kaze karamazov?
dragan7557 dragan7557 10:48 15.10.2011

Re: Plamene zore


nsarski
Još samo da kažeš šta znači gajdur

Gajdur:



A sada ti meni kazi da li je tacno da se vazelin na Ruskom kaze karamazov?

Ako je jedan možda, ako su braća onda su vazelini.

Uzgred reč je grčka u skladu sa, u Odi, izloženom simpatijom za Grke, i znači magarac.

cerski

p.s. drago mi je što si moj veran čitalac.
mrale54 mrale54 12:00 15.10.2011

Re: Plamene zore

cult
i šta kažeš, crvene zore počele u Atini?
Cela ta država se natakla na evropsku sisu već 4 decenije, pa sisaju, sisaju, cepaju brate, svih 12 miliona Grka i Grkinja. Strahotno izgledaju na plažama zadrigli od dobrog života i nerada, svako sa slamčicom u ustima, cucaju onaj frape od podneva do ponoći. I kad je došlo do duvara, sad će malo da odlože frape (glyko megaaaalo), pa da kenjaju po kapitalizmu, sili i nepravdi.



i šta kažeš - 4 decenije sisaju li sisaju?
Pa, sad ako uzmemo u obzir da su tim lenjim Grcima sve luke, počevši od Pireja pa do svih manjih na ostrvima, pa sve građevine i one silne mala hotelčiće (velike nećemo da pominjemo), pa onda puteve i Atinski metro izgradili ti silni Nemci, englezi i Ameri, onda si ti apsolutno u pravu!
Jer pre 4 decenije nije bilo ništa, sem golih ledina i kamenjara, pa siroti stranci nisu imali gde da ispruže svoje umorne kosti, te odlučiše da daju sisu na Grcite iliti Grkljane!
Bem li ga, sad moram da ti se zahvalim što me, pod stare dane, proizvede u odojče - a, da nisam toga bio svestan, jer eto, slep kod očinjeg vida mi, ne videh za četvrt veka (ođe u Greciji!) da sisam li sisam!
Sad, kad bi im'o neki linak da ustvrdimo da su razne Akropolje, Meteore i ostale kamene gluposti, rasejane diljem tog pustog krša, napravili kojikakvi Nemci...
kud bi nam kraj bio!
Reče nešto Ajnštajn o tome da je siguran u beskrajnost ... čega ono beše?



mrale54 mrale54 12:06 15.10.2011

Re: Plamene zore

dragan7557


Uzgred reč je grčka u skladu sa, u Odi, izloženom simpatijom za Grke, i znači magarac.



Ne bih da cepidlačim, ali gajdaros (γαιδαρος) je tačan naziv za magare.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:23 15.10.2011

Re: Plamene zore

mrale54


i šta kažeš - 4 decenije sisaju li sisaju?



Izreke: "Dužan kao Grčka" i "Propao kao Grčka" su vrlo stare izreke i nisu nastale u aktuelnoj grčkoj krizi, već daleko ranije. Naime, Grci ne sisaju zapadnu Evropu četiri poslednje decenije, već mnogo duže, faktički od kada je nastala savremena grčka država.

V. Britanija, Francuska i Rusija je pomogla oslobođenje Grčke od Turaka i formiranje nove grčke države. Posle priznanja Grčkoj je pružena nesebična pomoć. Grci su trošili nemilice finansiske darove evropskih država, pa su pokloni, zamnjeni kreditima. Međutim, navike se nisu promenile. Grčka se krajem XIX veka prvi put prezadužila i nije mogla da vraća dugove, tada su nastale pomenute izreke.

U sličnoj situaciji moderna, ne antička, Grčka se našla još jednom, a ovo danas je treći ili četvrti put.

Ko je boravio u Grčkoj duže vremena zna da Grci nisu naročito vredni, jesu vešti trgovci, ali da rade ne vole. To što su izgradili uglavnom je iz stranih kredita i od turizma. Ali, eto sada ne mogu da vraćaju, a i dalje troše nemilice. Penzije i plate u državnoj administraciji u Grčkoj su veće nego u daleko bogatijim zemljama Zapadne Evrope. Otud toliko teškoća u EU da se izglasa pomoć Grčkoj.

Rečju, mrale54, nisi u pravu i ne treba da tako olako potežeš onu Ajnštajnovu izreku.
dragan7557 dragan7557 12:32 15.10.2011

Re: Plamene zore

mrale54
dragan7557


Uzgred reč je grčka u skladu sa, u Odi, izloženom simpatijom za Grke, i znači magarac.



Ne bih da cepidlačim, ali gajdaros (γαιδαρος) je tačan naziv za magare.

Ne cepidlačiš, korišćena reč se upotrebljava na krajnem istoku Grčke u Aleksandropolisu, u tamošnjem dijalektu, nekoliko kilometara od turske granice. Tamo vele gajdusros, a u pogrdno gajdur.

Pozdrav,

cerski
aleks-black aleks-black 12:57 15.10.2011

Re: Plamene zore

Izreke: "Dužan kao Grčka" i "Propao kao Grčka" su vrlo stare izreke i nisu nastale u aktuelnoj grčkoj krizi, već daleko ranije.


Pa naravno da su stare, to su starogrčke izreke.

dragan7557 dragan7557 13:04 15.10.2011

Re: Plamene zore

U sličnoj situaciji moderna, ne antička, Grčka se našla još jednom, a ovo danas je treći ili četvrti put.

A što zaobiđe antičku Heladu? Zbog Solona, ili ....

jesu vešti trgovci, ali da rade ne vole.

Znači trgovina nije rad?

Penzije i plate u državnoj administraciji u Grčkoj su veće nego u daleko bogatijim zemljama Zapadne Evrope. Otud toliko teškoća u EU da se izglasa pomoć Grčkoj.

Teškoće su nastale zbog toga što EU građani više ne veruju svojim korumpiranim političarima, koji ih već godinama obmanjuju, i što korupcija u EU prelazi svaku civillizovanu meru, sa Grčkom to ima malo ili nikve veze. Prosečan Evropej smatra svoje političare još više korumpiranim lopovčinama, nego grčke (što je i tačno) a onda ispada da pišaju u istu tikvu sa svojom greckom bratijom.

Kao što vidiš
Rečju, mrale54, nisi u pravu i ne treba da tako olako potežeš onu Ajnštajnovu izreku.

makar jedan evropski građanin smatra da je mrale u pravu, a ako otvoriš stranu štampu videćeš da ti nisi u pravu.

cerski

p.s. žao mi je što kvarim idiličnu sliku nekorumpirane Jevrope, ali istina je važnija.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:11 15.10.2011

Re: Plamene zore



Jedan od razloga zašto je Slovačka bila protiv formulisan je otprilike ovako: Da mi izdvajamo za Grčku da bi Grci imali 1600E penziju, dok je u Slovačkoj 353E prosečna penzija.

Kad već pratiš evropsku štampu sigurno si video i deo o dodacima na plate zaposlenih u grčkoj državnoj administraciji. Čini mi se da im je dodatak za pranje ruku oko 200E, a za rad na fotokopir aparatu oko 300E.
mrale54 mrale54 13:28 15.10.2011

Re: Plamene zore

Vojislav Stojković


Ko je boravio u Grčkoj duže vremena zna da Grci nisu naročito vredni, jesu vešti trgovci, ali da rade ne vole.



Pa - dobro!
Nisam u pravu . ako ti tako kažeš!
E, sad što se javljam iz Atine - a prirodom posla kojim se bavim - ovde, u Grčkoj, već 20 i kusur godina, sam imao prilike da prođem CELU zemlju - to verovatno diskvalifikuje moje poznavanje stvari!
To, što su oslobađanje od Turaka Grci dužni tim "prijateljima", meni odmah padne na pamet- Solunski front! Mislim, dok su naši oslobađali Beograd, ti Fr. i Eng. su, pijući konjak u Solunu razmišljali kad da krenu u pomoć!
Hebi ga, ja videh od Niša pa do Bg. pored auto puta masovnu proizvodnju korova i kojekakvog šiblja i strnjika (valjda se to dobro kotira na evropskom tržištu!), a ovde "lenji" Grci gde god nađu zemlje - te bašta, te paradjz, te krastavci...ono lošije ostave za masline, one ionako žive po soma god, a i neće orezivanje i pažnju - ma same se cede u ulje...
I - sve tako...
Vala baš nisam u pravu pa se izvinjavam...
Ma šta je mojih 20 i kusur god. života ovde - lepo kažu ljudi - prvih 100 god. je teško.
mrale54 mrale54 13:43 15.10.2011

Re: Plamene zore

Vojislav Stojković


Jedan od razloga zašto je Slovačka bila protiv formulisan je otprilike ovako: Da mi izdvajamo za Grčku da bi Grci imali 1600E penziju, dok je u Slovačkoj 353E prosečna penzija.


E, kad se sad nisam onesvestio - neću nikad!!!
1600 evra penzija u Grčkoj??!!

Vidi, ne mogu da izdržim, moram da ti ispričam nešto.

Evo, ovako.

Kao mladić (24-25 god.) sam svirao bas u grupi "Zdravo".
Jedno jutro odem do trafike da kupim cigare i novine i uz kaficu čitam da smo na Zlatiboru i da spremamo LP, sa sve slikom sa Kališa!
A, da! Kaficu pijem - kući - na Miljakovcu!

A, ono, za penziju, daj bože da si ti u pravu - znači imaću penzijicu za soma i sto veću nego što mi ovde kažu!!!
Veliko hvala na tako lepim željama, a, Slovake ko jebe kad vole da rade, a ne kao mi lenji Grcite.
dragan7557 dragan7557 13:52 15.10.2011

Re: Plamene zore

Vojislav Stojković


Jedan od razloga zašto je Slovačka bila protiv formulisan je otprilike ovako: Da mi izdvajamo za Grčku da bi Grci imali 1600E penziju, dok je u Slovačkoj 353E prosečna penzija.

Kad već pratiš evropsku štampu sigurno si video i deo o dodacima na plate zaposlenih u grčkoj državnoj administraciji. Čini mi se da im je dodatak za pranje ruku oko 200E, a za rad na fotokopir aparatu oko 300E.

Braćela ja ne pratim štampu, već plaćam lično užasavajuću korupciju Eurokratije. EU je propast za narod a Meka za muljatore, lopovčine i ostale bogougodne vaćaroše.

Radi se o tome da se unapred zna da su sve pare koje su otišle u Grčku, i koje još treba da odu u Grčku pare građana EU a ne korumpiranih politikanata koji u ime naroda pune svoje i korporativne džepove.

Kriza je daleko već nego što se predpostavlja i još jednom penzije su u ovom slučaju mrkva/ šargarepina za magarca čitaj narod.

cerski

p.s. ja sam skoro ovde publikovao skromnu zaradu Jelka Kacina milošću božijom Eurokrate koja iznosi preko 400.000 Evra, e sad to lepo stavi u odnos sa grčkim službenicima i njiovim dodatcima i biće ti smešno a ako staviš u odnos sa penzijama onda će ti pozliti.

A možeš i da pogledaš beneficije i dodatke Eurokrata kod kojih je sumica 200 - 300 Evra mesečno, koju spominješ, dobro uvećana, dnevni dodatak za prisutnost na poslu, koji dodatak prilikom bežanja sa posla(ovo se dešava svakog petka) dobijaju po sistemu, u nas poznatom, pod imenom Bodrumska Afera!!!

Dnevni dodatak mr Jelka samo za prisustvovanje na svom poslu je € 267, DNEVNO a ti pričaš o tričavom mesečnom dodatku grčkih službeničića!? Preračunato na godinu Jelko i kompanjerosi, iz Komunističkog Raja u Briselu, dobijaju preko € 45.000 da bi prisustvovali svom poslu!!! I nije mi do smajlija ali... ili ili
mrale54 mrale54 13:54 15.10.2011

Re: Plamene zore

Vojislav Stojković

U sličnoj situaciji moderna, ne antička, Grčka se našla još jednom, a ovo danas je treći ili četvrti put.

Rečju, mrale54, nisi u pravu i ne treba da tako olako potežeš onu Ajnštajnovu izreku.


Au, tek sam sad primetio ovo!

Čekaj - "još jednom" i sad - to mu dođe DVA puta??
Otkud "treći ili četvrti put", mislim, kol'ko su jedan i jedan?

Zato ostavljam i ovo o Ajnštajnu, bem li ga, valjda nisam dobro učio taj "kineski"!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:50 15.10.2011

Re: Plamene zore

mrale54
Vojislav Stojković


Ko je boravio u Grčkoj duže vremena zna da Grci nisu naročito vredni, jesu vešti trgovci, ali da rade ne vole.



Pa - dobro!
Nisam u pravu . ako ti tako kažeš!
E, sad što se javljam iz Atine - a prirodom posla kojim se bavim - ovde, u Grčkoj, već 20 i kusur godina, sam imao prilike da prođem CELU zemlju - to verovatno diskvalifikuje moje poznavanje stvari!
To, što su oslobađanje od Turaka Grci dužni tim "prijateljima", meni odmah padne na pamet- Solunski front! Mislim, dok su naši oslobađali Beograd, ti Fr. i Eng. su, pijući konjak u Solunu razmišljali kad da krenu u pomoć!
Hebi ga, ja videh od Niša pa do Bg. pored auto puta masovnu proizvodnju korova i kojekakvog šiblja i strnjika (valjda se to dobro kotira na evropskom tržištu!), a ovde "lenji" Grci gde god nađu zemlje - te bašta, te paradjz, te krastavci...ono lošije ostave za masline, one ionako žive po soma god, a i neće orezivanje i pažnju - ma same se cede u ulje...
I - sve tako...
Vala baš nisam u pravu pa se izvinjavam...
Ma šta je mojih 20 i kusur god. života ovde - lepo kažu ljudi - prvih 100 god. je teško.

To što se javljaš iz Atine i što tamo radiš i boraviš već dvadeset godina, utiče na tvoje subjektivne procene, što je i ljudski i razumljivo.

Međutim, mrale54, Grčka je prezadužena. To nije prvi put i nije slučajno.
Ni onaj prvi put nije Grčka dugovala V. Britaniji i drugima zato što su joj pomogli da se oslobodi od Turaka, već za kredite kojoj su joj u to vreme, dok je bila miljenica Evrope, davali.

Upoređivati Grčku i Srbiju nema mnogo smisla. Ovde je pre svega bilo reč o poziciji Grčke u odnosu na razvijene zemlje EU.

Što se tiče visine penzija, zaista ne znam, naveden je izvor.

Grčku poznajem samo kao turista. Za poslednjih desetak godina koliko tamo letujem, gotovo da nikad nisam dobio fiskalni račun u restoranu, hotelu, kafanama i tavernama u kojima sam jeo i pio. Umesto fisk.računa daju nekakve papiriće rukom ispisane. Čitao sam da je utaja PDV u Grčkoj enorma u odnosu na ostale zemlje EU, pa i na Srbiju.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:02 15.10.2011

Re: Plamene zore

mrale54
Vojislav Stojković

U sličnoj situaciji moderna, ne antička, Grčka se našla još jednom, a ovo danas je treći ili četvrti put.

Rečju, mrale54, nisi u pravu i ne treba da tako olako potežeš onu Ajnštajnovu izreku.


Au, tek sam sad primetio ovo!

Čekaj - "još jednom" i sad - to mu dođe DVA puta??
Otkud "treći ili četvrti put", mislim, kol'ko su jedan i jedan?

Zato ostavljam i ovo o Ajnštajnu, bem li ga, valjda nisam dobro učio taj "kineski"!


Po onome kako se ja sećam nekih ozbiljnih ekonomskih analiza ovo je Grčkoj, treći ili četvrti put da je prezadužena i da je drugi vade iz bule. Izreka "Dužan kao Grčka" nije nastala ove godine, slušao sam je još kao dete. A ti, mrale54, kad već tamo živiš, raspitaj se malo, pročitaj nešto o tome...

Uzgred, ona Ajnšatajnova izreka glasi: "Dve su stvari beskonačne: vasiona i ljudska glupost; a za vasionu nisam siguran." Ali, kažem prvo pročitaj, a do tada pažljivo sa korišćenjem te izreke.
dragan7557 dragan7557 15:10 15.10.2011

Re: Plamene zore- Istina

Upoređivati Grčku i Srbiju nema mnogo smisla.

Istina Braćela, koja sad izlazi na videlo, a bila i ranije poznata,je:

da su prilikom prijema Grčke u Euro zonu, su i vrapci, vrane da i ne spominjem, svi, ama baš svi odlučujući politikanti, znali da Grčka ni u snu ne ispunjava uslove za prelazak na Evro, baš kao ni Italija i još neki.

Grčkoj su tadašnji vodeći politikanti progledali kroz prste, naročito zbog Italije (član G7) i tako je i pored žestokih protivljenja stručnjaka Grčka ipak ušla u monetarnu uniju.

Ovo su svi Eurokrati znali ali zdrav razum, stručnost i znaje, su izgubili, sumanutost eurokratije pobedila, i sad je stigao račun za naplatu.

Naravno kao i obično traži se razumevanje naroda, tamburiše o solidarnosti, plaši gubitkom radnih mesta iiiiiiiiiiiiiii, a politikanti peru ruke (kao i u Srbiji) od odgovornosti.

U zatvor niko ne ide a i nanogvice nisu još ušle u modu, na testiranju su u Srbiji.

cerski
libkonz libkonz 15:19 15.10.2011

Re: Plamene zore

Po onome kako se ja sećam nekih ozbiljnih ekonomskih analiza ovo je Grčkoj, treći ili četvrti put da je prezadužena i da je drugi vade iz bule. Izreka "Dužan kao Grčka" nije nastala ove godine, slušao sam je još kao dete. A ti, mrale54, kad već tamo živiš, raspitaj se malo, pročitaj nešto o tome...

to su veliki neradnici i nije mi jasno što ih ne puste da bankrotiraju (ok, kapiram da bi to imalo posledica po Evro)
cult cult 15:28 15.10.2011

Re: Plamene zore

radim kao gajdar ovih dana, pa tek sad vidim šta propuštam. Autodidaktin osećaj za metriku je dojmljiv.

Sticajem okolnosti prijatelj mi je radio u našoj ambasadi u Grčkoj godinama. Vratio se u Otadžbinu pre koji mesec, a onda mi jednom do kasno u noć objašnjavao sistem grčkog sisanja evropskog novca. Ali zaista je bilo potrebno toliko vremena da se objasni državni sistem kradje koji evropskim novcem napaja celo društvo. Svi su uključeni u to, politička, društvena elita, univerziteti, instituti, penzioni fonodovi, sve. Jedna od najbitnijih institucija u ovom državnom poduhvatu je zavod za statistiku čiji je glavni zadatak da falsifikuje podatke o stanju u ekonomiji na osnovu kojih su se, izmedju ostalog, zaduzivali po nizim kreditnim stopama. Kad je sistem konačno čabrirao prvo su im doveli nemca u statistički zavod da kontroliše podatke.
A ove pojavnosti državnog lopovluka u štampi (12-člana komisija za brigu o jezeru u Atici koje je isušeno još pre 40 godina, naknade u državnim ustanovama za pranje ruku, 13. i 14. plata) su opštepoznate.

Neko pomenu da su Grci pravili Akropolj. Of course. Samo taj helenski svet nema veze sa današnjim Grcima. Neki daleki trag u genima.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:44 15.10.2011

Re: Plamene zore

mrale54

Au, tek sam sad primetio ovo!

Čekaj - "još jednom" i sad - to mu dođe DVA puta??
Otkud "treći ili četvrti put", mislim, kol'ko su jedan i jedan?

Zato ostavljam i ovo o Ajnštajnu, bem li ga, valjda nisam dobro učio taj "kineski"!


mrale, i 1974.g. Grčka je bila u sličnoj situaciji kao danas. Kažem, raspitaj se.

a što se tiče penzija, tačno je.

U Grčkoj je prosečna penzija 1.600 E, dobar deo zaposlenih ide u penziju oko 55. godine života. Komparacije radi, u Nemačkoj je prosečna penzija oko 800 evra, a u penziju se odlazi sa 67 godina života. Penzija u Veliikoj Britaniji je oko 460 evra, u Švedskoj oko 1.000 evra. Jedino je u Norveškoj veća penzija, 1700 evra, ali ona leži na nafti.
Grkinja sa troje dece može u penziju sa 40, a čak i ako nije bila zaposlena dobija 2000 evra mesečno zbog svog doprinosa natalitetu. Zaposleni su imali i do 14 plata godišnje, dodatke od par stotina evra za pranje ruku, nošenje odela, fotokopiranje...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:47 15.10.2011

Re: Plamene zore

libkonz
Po onome kako se ja sećam nekih ozbiljnih ekonomskih analiza ovo je Grčkoj, treći ili četvrti put da je prezadužena i da je drugi vade iz bule. Izreka "Dužan kao Grčka" nije nastala ove godine, slušao sam je još kao dete. A ti, mrale54, kad već tamo živiš, raspitaj se malo, pročitaj nešto o tome...

to su veliki neradnici i nije mi jasno što ih ne puste da bankrotiraju (ok, kapiram da bi to imalo posledica po Evro)

Da, imalo bi dobre posledice po evro, lose po banke i socijalisticki koncept rasta.
mrale54 mrale54 17:37 15.10.2011

Re: Plamene zore


Vojislav Stojković


mrale, i 1974.g. Grčka je bila u sličnoj situaciji kao danas. Kažem, raspitaj se.

a što se tiče penzija, tačno je.

U Grčkoj je prosečna penzija 1.600 E, dobar deo zaposlenih ide u penziju oko 55. godine života. Komparacije radi, u Nemačkoj je prosečna penzija oko 800 evra, a u penziju se odlazi sa 67 godina života. Penzija u Veliikoj Britaniji je oko 460 evra, u Švedskoj oko 1.000 evra. Jedino je u Norveškoj veća penzija, 1700 evra, ali ona leži na nafti.
Grkinja sa troje dece može u penziju sa 40, a čak i ako nije bila zaposlena dobija 2000 evra mesečno zbog svog doprinosa natalitetu. Zaposleni su imali i do 14 plata godišnje, dodatke od par stotina evra za pranje ruku, nošenje odela, fotokopiranje...


Mislim - šta reći?

Ok. Ja, u svom sopstvenom slepilu, živim tolike godine.

Ma, lepo rekoh - prvih 100 god. je teško!

Ali da ne trolujemo ovde, poslao sam Hanselu tekst u vezi grčkog duga i ostalih bajki o kojima pričate ti i "cult", pa izvol'te!! Objaviće čovek.
Tamo ćemo o grkinji sa troje dece, o 14 plati, o 2000 evra mesečno iako nije radila, o pranju ruku, a možemo i o Duliću, Janjuševiću, Kolesaru, Parivodiću, Zagrađaninu, Ivici i Marici i kojekavim desetinama hiljada evra u vidu plata i dodataka, gde? - u Srbiji!

Tamo trolujemo svi zajedno - i službenici ambasada, i čitaoci raznih medija, i mislioci, i demokrate, i komunisti, i ateisti, i...

Obećavam - nema banovanja!

Drugarski pozdrav.

EDIT Preporučujem - pogledati film "Inside job 2010" na sajtu "manemoj" - filmovi sa usklađenim prevodom - strana br. 7. Ko razume - shvatiće!

1974? Kriza u Grčkoj?

Politehnio? Hunta? Tenkovi na ulicama? Mrtvi? 17 novembar?

ALO, MLADIĆU !!!!!

O čemu ti pričaš???

Jebote, ovo mi liči na - "ajde sine nauči me kako se prave deca"!

mrale54 mrale54 17:43 15.10.2011

Re: Plamene zore

Vojislav Stojković
a u penziju se odlazi sa 67 godina života.


Batice jesi li ti pročitao šta si napisao????

Vidi - ili čitaš pogrešnu štampu, ili imaš pogrešnu dioptriju, ili me zajebavaš!

Četvrto - nema!
dragan7557 dragan7557 21:27 15.10.2011

Re: Plamene zore

Nemačkoj je prosečna penzija oko 800 evra, a u penziju se odlazi sa 67 godina života.

mrale54
Vojislav Stojković
a u penziju se odlazi sa 67 godina života.


Batice jesi li ti pročitao šta si napisao????

Vidi - ili čitaš pogrešnu štampu, ili imaš pogrešnu dioptriju, ili me zajebavaš!

Četvrto - nema!

Elem Vojislav ne čita pogrešnu štampu, ako si mislio na dat podatak koji si citirao, a koji se odnosi na starosnu granicu za odlazak u penziju u Nemačkoj. Ovaj podatak je tačan ne samo za Nemačku, ima još ovako humanih Euro blagostanja.

Ako si citirao pogrešnu rečenicu onda ispravi.



cerski
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:19 14.10.2011

Da ponovim i da podsetim!

Žoze Saramago:

"Danas nema prave demokratije. Narod živi u iluziji da mi imamo demokratski sistem, a zapravo mi živimo u plutokratiji, u kojoj vladaju bogati. Mi treba da demonstriramo, da demonstriramo, da demonstriramo i ne napuštamo ulice sve dok ljudi na vlasti ne shvate da narod nije srećan i da svet treba da se menja".
tyson tyson 15:23 14.10.2011

Re: Da ponovim i da podsetim!

Filip Mladenović
Žoze Saramago:"Danas nema prave demokratije. Narod živi u iluziji da mi imamo demokratski sistem, a zapravo mi živimo u plutokratiji, u kojoj vladaju bogati. Mi treba da demonstriramo, da demonstriramo, da demonstriramo i ne napuštamo ulice sve dok ljudi na vlasti ne shvate da narod nije srećan i da svet treba da se menja".

I to je sve što imaš da izjaviš za Dnevnik kad se pojaviš na sopstvenom blogu posle 85 ostavljenih komentara?

Pa brate, ispoštuj nas!


srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:07 14.10.2011

Re: Da ponovim i da podsetim!

Pa brate, ispoštuj nas!



dragan7557 dragan7557 17:43 14.10.2011

Re: Da ponovim i da podsetim!

tyson 16:23 14.10.2011

Dakle, vidimo se sutra u 16 sati na Trgu Nikole Pašića! USTAJMO, mi dužničko roblje!

Oladi bre, čekaj da se vrati.
srdjazlopogledja
Pa brate, ispoštuj nas!





Tebe nisu učili da ne trčiš pred rudu?

cerski
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:51 14.10.2011

Re: Da ponovim i da podsetim!

tyson


Pa brate, ispoštuj nas!




Ama, ispoštovao bi Filip nas, nego nema vremena, priprema revoluciju, 6.oktobar, rušenje TV bastilje, Tijanića ili tako nešto.


vladaxy vladaxy 20:14 14.10.2011

Re: Da ponovim i da podsetim!

tyson
Pa brate, ispoštuj nas!


Zaboravio si "znači" u rečenici
tyson tyson 11:32 15.10.2011

Re: Da ponovim i da podsetim!

dragan7557
Oladi bre, čekaj da se vrati.
(...)
Tebe nisu učili da ne trčiš pred rudu?cerski

Ništa strašno zajeb'o si se samo za 24 sata.

Ili se na vrhu te planine na kojoj si trenutno vreme računa na nedelje...?



dragan7557 dragan7557 12:38 15.10.2011

Re: Da ponovim i da podsetim!

tyson
dragan7557
Oladi bre, čekaj da se vrati.
(...)
Tebe nisu učili da ne trčiš pred rudu?cerski

Ništa strašno zajeb'o si se samo za 24 sata.

Ili se na vrhu te planine na kojoj se trenutno vreme računa na nedelje...?




Naravno da nije ljudi se zajebu u vekovima pa se neki zapute u 21 a mi za inat u 19 uz obrazloženje da nam je 1389 najveći uzor svih vremena.

Obližnja planina se zove Atlas i na njoj vreme stoji, ne ide nigde već iljadama godina.

cerski
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:19 14.10.2011

Da ispoštujem, br. 1

Dužničko roblje nisu gradjanke i gradjani koji su uzimali kredite,već oni koje su njihove vlade zaduživale toliko, da ni praunuci neće moći da vrate pozajmljene pare bez otpisivanja dugova!
A da ironija bude veća, još više su ih zadužili kada su iz budžeta, dakle iz džepova gradjanki i gradjana, spasavali banke od bankrota, bolje reći bonuse menadžera tih banaka i njihove vlasnike, onih famoznih 1%!
tyson tyson 05:50 15.10.2011

Re: Da ispoštujem, br. 1


Čekaj, ne razumem: i mi bismo onda trebali da izađemo na ulice naših gradova da bismo protestvovali protiv ponašanja američke vlade, grčke vlade, islandske i čije još?!

I protiv velikih bonusa menadžera Citibank, J.P. Morgan, Goldman Sachs, Barclays i ostlih?!

Pa ti se šališ, jel' da?


ivana23 ivana23 10:54 15.10.2011

Re: Da ispoštujem, br. 1

tyson

Čekaj, ne razumem: i mi bismo onda trebali da izađemo na ulice naših gradova da bismo protestvovali protiv ponašanja američke vlade, grčke vlade, islandske i čije još?!
I protiv velikih bonusa menadžera Citibank, J.P. Morgan, Goldman Sachs, Barclays i ostlih?!
Pa ti se šališ, jel' da?


Kako li si dosao do ovakvog zakljucka?

Mi bi trebalo da izadjemo i da se pobunimo protiv olako uzimanih kredita od strane nase vlade, kao i lose sprovedene privatizacije.
tyson tyson 11:37 15.10.2011

Re: Da ispoštujem, br. 1

Kako li si dosao do ovakvog zakljucka?

Ovako:

Pročitao sam ovo:

Dužničko roblje nisu gradjanke i gradjani koji su uzimali kredite,već oni koje su njihove vlade zaduživale toliko, da ni praunuci neće moći da vrate pozajmljene pare bez otpisivanja dugova!
A da ironija bude veća, još više su ih zadužili kada su iz budžeta, dakle iz džepova gradjanki i gradjana, spasavali banke od bankrota, bolje reći bonuse menadžera tih banaka i njihove vlasnike, onih famoznih 1%!

što, kada se druga rečenica nadoveže na prvu, neodoljivo asocira ne na našu vladu - jer naša vlada nije vadila nikakve banke iz bule da bi u isto vreme menadžeri tih naših banaka uzimali bonuse - već sasma na američki model, a prva rečenica na grčki i islandski.

Takođe, autor vrlo jasno upotrebljava imenicu "vlada" u množini, a Srbija valjda još uvek ima jednu vladu (da računamo i vojvođansku, for the sake of the argument?)


cyberm cyberm 15:26 17.10.2011

Re: Da ispoštujem, br. 1

Filip Mladenović
Dužničko roblje nisu gradjanke i gradjani koji su uzimali kredite,već oni koje su njihove vlade zaduživale toliko, da ni praunuci neće moći da vrate pozajmljene pare bez otpisivanja dugova!
A da ironija bude veća, još više su ih zadužili kada su iz budžeta, dakle iz džepova gradjanki i gradjana, spasavali banke od bankrota, bolje reći bonuse menadžera tih banaka i njihove vlasnike, onih famoznih 1%!

Da li je u redu da se menadžerke izvuku?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:27 14.10.2011

Da ispoštujem, br. 2

Radi se zapravo o kapitalizmu sa ljudskim likom, kakav postoji u Kanadi, Australiji, Švedskoj, Norveškoj...

A ne o kapitalizmu koji je digao na noge toliki broj Amerikanki i Amerikanaca, da bi danas doživeli ovu sramotu od onih 1% najmoćnijih i najbogatijih:

Posle odloženog čišćenja Parka Zukoti, demonstranti dobili "krila" i krenuli u šetnju Vol stritom. Policija oštro i grubo reagovala, iako je šetnja bila mirna.

Šetnja u samo srce Finansijske četvrti Njujorka policija nije tolerisala, već je uspostavila kordon i jaku blokadu, koja nije dopustila dalje kretanje. Tokom dana u Njujorku je uhapšeno najmanje 14 demonstranata. Prethodne noći, policija u Denveru, država Kolorado, razbila je skup u tom gradu hapšenjima i postavljanjem kordona.

Više desetina policajaca u opremi za razbijanje demonstracija okupilo se da razbije skup najupornijih demonstranata u Linkolnovom Parku, u samom srcu prestonice države Kolorado.

A u Njujorku, ohrabreni odustajanjem policije i preduzeća Brukfild ofis propertis (Brookfield Office Properties) da „očiste“ Park Zukoti nadomak Vol strita, demonstranti su tokom prepodneva krenuli u šetnju ka samom srcu Finansijske četvrti „Velike jabuke“. Već uvreženom tehnikom „mikrofon od hiljadu glasova“ ponavljali zašto protestuju: pohlepa banaka, spasavanje od bakrota novcem poreznika, nezaposlenost...

Demonstranti su naišli na jak kordon Policije Njujorka (NYPD), koja je zaustavila mirnu šetnju demonstranata, i počela da razbija protestnu povorku. Policajci su potom krenuli u napad na demonstrante. Oni koji su bili malo dalje, imali su priliku da se sklone i izbegnu batine.

Usledilo je hapšenje demonstranata koji su pružali mirni otpor policiji. Policajci su pokazali izuzetno nestrpljenje, posle ponosnog ponašanja demonstranata, koji su ozvojevali važnu bitku - da ostanu u Parku Zukoti.

Brutalnost policajaca ima i dokaz u snimcima brojnih fotoreportera - gaženje demonstranta poilicijskim motorom je izazvalio strašan gnev učesnika protesta.

Dakle, ne samo dužničko roblje, već i prebijeno i izgaženo roblje!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:33 14.10.2011

Re: Da ispoštujem, br. 2

Filipe, možeš li mene da ispoštuješ preko reda? Pošao bih na spavanje, moram sutra da poranim.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:35 14.10.2011

Re: Da ispoštujem, br. 2

Evo, samo za vas: KAD SU NOVINARI MANJI OD MAKOVOG ZRNA, VLAST MESI PITU OD JAVNOSTI!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:23 14.10.2011

Re: Da ispoštujem, br. 2

Filip Mladenović
Radi se zapravo o kapitalizmu sa ljudskim likom, kakav postoji u Kanadi, Australiji, Švedskoj, Norveškoj...

Ne razumem ovu sintagmu, "kapitalizam sa ljudskim likom". Pojavljivala se ona, "socijalizam sa ljudskim likom", taj lik je, valjda, bio Broz.

Socijalizam, i diktatura, podržavaju jedno drugo. To je sistem, gde ocena dolazi iz centra, od planera, od vođe, vrhuške itd. Te nije slučajna pojava i jednog i drugog, i imaju lik, jedan lik. Kada se čovek susretne sa tim likom, obično je to susret ili sa pendrekom, ili sa metkom.

Kapitalizam, i demokratija, sa druge strane, su sistemi ocenjivanja odozdo. Svi su učesnici, najčešće ne ravnopavni, ali svi učestvuju, i imaju mogućnosti povećanja uticaja, i smanjivanja, a kada je vitalan sistem, ta mogućnost dolazi iz okruženja, ne od onog "gore". Tržište je skup svih koji učestvuju, delaju. Zabrane i ograničenja, koja sputavaju tržište, najčešće se odnose da nešto ne smeš, ili je to jako otežano (pravno i ekonomski), da preduzmeš, da budeš preduzetnik, da radiš nešto. Poput otvaranja tv kuće, novina, izdavača... Skupo, potrebne dozvole razne. Skupo da zaposliš, otpustiš, kupiš, prodaš, uvezeš, izvezeš... Sve skupo. A ako si sprečen da učiniš nešto, onda je to sistem koji poprima lik onoga, koji te u tome sprečava. I to je onda ta osa, između kapitalizma i socijalizma, demokratije i diktature.

Te, ako kapitalizam ima lik, to je lik svih nas, poput demokratije.
Pričica.
ivana23 ivana23 23:27 14.10.2011

Re: Da ispoštujem, br. 2

Filip Mladenović
Dakle, ne samo dužničko roblje, već i prebijeno i izgaženo roblje!








srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:34 14.10.2011

Re: Da ispoštujem, br. 2

ivana23

Nema zezanja u Denveru?
blogovatelj blogovatelj 03:21 15.10.2011

Re: Da ispoštujem, br. 2

Nema zezanja u Denveru?


Cekamo dopisnika bloga Pajica da se javi sa izvestajem iz prve ruke.
A njujorski drotovi voze "Vespice"
Sede na hoklicama i rasteruju demonstrante.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 03:35 15.10.2011

Re: Da ispoštujem, br. 2

blogovatelj
Cekamo dopisnika bloga Pajica da se javi sa izvestajem iz prve ruke.

NYPD igraju igricu "demostracije ugrožavaju saobraćaj", pa su im trotineti poslužili kao sredstvo.

A u Koloradu, automatske puške i kordon, čuvaju ulicu!
dragan7557 dragan7557 14:17 15.10.2011

Re: Da ispoštujem, br. 2

Kapitalizam, i demokratija, sa druge strane, su sistemi ocenjivanja odozdo.



Sinoc sam procitao sve komentare i plakao sam od smeha


Vala ja danas!

cerski
im_batman im_batman 11:26 15.10.2011

h

Sinoc sam procitao sve komentare i plakao sam od smeha
NIsam mogao da verujem sta citam, pogotovo komentar USTAJMO MI POVERILAČKO ROBLJE!!! !
libkonz libkonz 15:14 15.10.2011

Re: h

im_batman
Sinoc sam procitao sve komentare i plakao sam od smeha
NIsam mogao da verujem sta citam, pogotovo komentar USTAJMO MI POVERILAČKO ROBLJE!!! !

jeb'o blog koji nema Filipa Mladenovića!
dragan7557 dragan7557 15:33 15.10.2011

Re: h

libkonz
im_batman
Sinoc sam procitao sve komentare i plakao sam od smeha
NIsam mogao da verujem sta citam, pogotovo komentar USTAJMO MI POVERILAČKO ROBLJE!!! !

jeb'o blog koji nema Filipa Mladenovića!



Gary ne jedi se, Fiča je opravdano ocutan, brani interese svju nas.

cerski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana