Društvo| Ljudska prava

Seksističko poslovanje Vojvođanske banke

Predrag Azdejković RSS / 26.10.2011. u 14:26

 

majice-vojvodjanske-banke.14254.jpg

 

Danas sam otišao do Vojvođanske banke u kojoj držim milione koje dobijam kao donacije za uništavanje Srbije, tradicionalne porodice, širenje homoseksualizma i dočekalo me je iznenađenje.

Sve šalterske službenice (jer u toj banci na šalteru rade samo žene, kao u većini slučajeva) i sve su imale žute majice sa dugim rukavima na kojima su bili ispisani slogani o kamatama, novcu i šta ti ja znam preko grudi.

Dok je ona radila svoj posao, ja sam gledao ženi u sise. Imala je velike sise koje ja ne bih primetio da banka u kojoj radi nije odlučila da njoj na sisama zakači slogan. Sise su skakutale dok je ona kuckala po tastaturi. Slogan nisam uspeo da pročitam jer je bio naboran, ali sam zato uspeo da vidim njene sise.

Kad je završila svoj posao, ja sam je upitao da li je svesna da je marketing služba banke u kojoj radi mene naterala da joj blenem u grudi. Njoj je bilo neprijatno, čak je i pocrvenela i pokušala nekako da negira da u toj genijalnom marketinškom triku ima ičeg seksističkog i ponižavajućeg.

Ja sam bio besan, jer me uvek razbesni kada srpske firme svoje radnike tretiraju kao stoku, ovoga puta kao seksistički bilbord na koji kače poruke. Uskoro će početi da im na čelu tetoviraju logo i slogane. Prosto me zanima šta bi se desilo sa radnicom koja odbije da nosi majicu koja tera klijente da joj gledaju sise!!!

Pokušao sam da dobijem Aleksandru Uljarević iz marketing službe Vojvođanske banke, ali mi to nije uspelo.

Predrag Azdejković

www.azdejkovic.com

 

Atačmenti



Komentari (309)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 19:17 26.10.2011

Re: Ja ne znam

zato i pitam sta je u pedjinom tekstu skandalozno.

pa, izgleda da je skandalozno to što nekom smeta da sise budu te koje nam šalju poruku o...
misleem, mogli su da idu i korak dalje, pa u zavisnosti od korpe da promovišu, poručuju, prodaju i uvaljuju. npr. mala korpa - poruka o kamati; velika korpa - visina kredita; i tako - pustiš mašti na volju i...

maksa kaže
amo nismo navikli na taj vid marketinga u kontekstu te robe koja se prodaje (novac)

štagaznam.
meni ovo mnogo smeta. možda ipak sve zavisi od pola. a to mi tek smeta.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:58 26.10.2011

Re: Ja ne znam

Sa Sex in Advertising:


Svemu svoje mesto, kao što to Šeli lepo objašnjava


                        


kleinemutter kleinemutter 13:51 27.10.2011

Re: Ja ne znam

Predrag Azdejković
Gallup & Robinson (da, taj Gallup, prim. ja), an advertising and marketing research firm, has reported that in more than 50 years of testing advertising effectiveness, it has found the use of the erotic to be a significantly above-average technique in communicating with the marketplace, "


Da, ali ovde nije pitanje advertajzinga već pitanje radničkih prava!!!

Kad skineš ženu golu i staviš je na reklamu (i dalje je to seksizam), ali ti nju debelo platiš i ona na to pristane... a slučaju Vojvođanske banke toga nema... Žene su naterane da budu objekti i reklamni panoi. Njima se plata nije povećala zbog toga! One su besplatni reklamni prostor...

Pa jebote, nije ni na svakom zidu dozvoljeno lepiti plakate, ali na ženske sise jeste!!!


ovaj stav je potpuno ok, gledano na ovaj način!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:51 26.10.2011

Muška radna uniforma

Milan Novković Milan Novković 14:06 27.10.2011

Re: Muška radna uniforma

Predrag Azdejković

Ovo je žanr koji još nije afirmisan
predatortz predatortz 17:52 26.10.2011

Ima nade

Dok je ona radila svoj posao, ja sam gledao ženi u sise. Imala je velike sise koje ja ne bih primetio da banka u kojoj radi nije odlučila da njoj na sisama zakači slogan. Sise su skakutale dok je ona kuckala po tastaturi


Ima nade za tebe Peđa, ima nade...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:54 26.10.2011

Re: Ima nade

Ima nade za tebe Peđa, ima nade...


Nema, ja sam mislio da ima jabuke u grudnjaku i da bih mogao da pravim pitu od jabuka.
predatortz predatortz 17:56 26.10.2011

Re: Ima nade

Predrag Azdejković
Ima nade za tebe Peđa, ima nade...


Nema, ja sam mislio da ima jabuke u grudnjaku i da bih mogao da pravim pitu od jabuka.


To su već varijacije na temu. Bitno je da si počeo da primećuješ sise
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:04 26.10.2011

Re: Ima nade

Džabe brate, pogledam dve utakmice muškog fudbala i sve se vrati u normalu... Ili mušku atletiku
predatortz predatortz 18:06 26.10.2011

Re: Ima nade

Predrag Azdejković
Džabe brate, pogledam dve utakmice muškog fudbala i sve se vrati u normalu... Ili mušku atletiku


Sad šalu na stranu, zaista je degutantno koristiti zaposlene kao reklamni prostor. Često umeš da od muve praviš medveda, ali za ovo imaš pravo.
jedi-knight jedi-knight 18:07 26.10.2011

Re: Ima nade

Džabe brate, pogledam dve utakmice muškog fudbala i sve se vrati u normalu... Ili mušku atletiku


Ako možeš da pogledaš dve utakmice zaredom, onda si brate baš zagoreo
alselone alselone 18:07 26.10.2011

Re: Ima nade

predatortz

Sad šalu na stranu, zaista je degutantno koristiti zaposlene kao reklamni prostor. Često umeš da od muve praviš medveda, ali za ovo imaš pravo.


To je svakako istina ali ubedljivo najmanji problem u ovkiru radnickih prava u Srbiji.
vishnja92 vishnja92 18:12 26.10.2011

Re: Ima nade

ubedljivo najmanji problem u ovkiru radnickih prava u Srbiji.

a ponekad nije. zavisi od pola
predatortz predatortz 18:13 26.10.2011

Re: Ima nade

alselone
predatortz

Sad šalu na stranu, zaista je degutantno koristiti zaposlene kao reklamni prostor. Često umeš da od muve praviš medveda, ali za ovo imaš pravo.


To je svakako istina ali ubedljivo najmanji problem u ovkiru radnickih prava u Srbiji.



Šlag na tortu. Nije im dovoljno što te žene ponižavaju niskim platama, maltretiraju stalnom pretnjom otkazima... Ne, sad moraju da se bedno osećaju dok im svi pilje u sise jer je neki idiot iz marketinga smislio taj kretenizam. Čisto pljuvanje u lice!
alselone alselone 18:16 26.10.2011

Re: Ima nade

predatortz

Šlag na tortu. Nije im dovoljno što te žene ponižavaju niskim platama, maltretiraju stalnom pretnjom otkazima... Ne, sad moraju da se bedno osećaju dok im svi pilje u sise jer je neki idiot iz marketinga smislio taj kretenizam. Čisto pljuvanje u lice!


Najveci kriminal i mobingovanje koje banke cine prema svojim zaposlenim radnicama je to sto im prete otkazom ako zatrudne. Neke banke i lizing kuce neguju najlepsu praksu blanko otkaza.
alselone alselone 18:17 26.10.2011

Re: Ima nade

vishnja92

a ponekad nije. zavisi od pola


To jeste. Meni ne bi smetalo da nosim natpis preko grudi.
kremba kremba 19:02 26.10.2011

Re: Ima nade

alselone
To jeste. Meni ne bi smetalo da nosim natpis preko grudi.


Nesto ovako?
ivankagrump ivankagrump 19:15 26.10.2011

Re: Ima nade

Nema, ja sam mislio da ima jabuke u grudnjaku i da bih mogao da pravim pitu od jabuka.


Mesi, mesi, nece nista da ti skodi

ElectricDreams ElectricDreams 12:50 27.10.2011

Re: Ima nade

Predrag Azdejković
Džabe brate, pogledam dve utakmice muškog fudbala i sve se vrati u normalu... Ili mušku atletiku


Rvanje grčko-rimskim stilom... mmmm...
alselone alselone 18:01 26.10.2011

Natpisi preko sisa

Zamisli!?
draft.dodger draft.dodger 18:06 26.10.2011

SISOLITANKE...



escherichije_colic escherichije_colic 19:07 26.10.2011

još neki lepi primeri za Pedjinu kolekciju




kremba kremba 19:14 26.10.2011

Re: još neki lepi primeri za Pedjinu kolekciju

escherichije_colic


Druze, ne preteruj.
Pedja ce gledati fudbal do nedelje!
expolicajac expolicajac 21:22 26.10.2011

Re: još neki lepi primeri za Pedjinu kolekciju

Predpostavljeni Peđin odgovor na naše iskrene namere



I normalno kako mi heteroseksualci reagujemo na ove slike
jedi-knight jedi-knight 21:34 26.10.2011

Re: još neki lepi primeri za Pedjinu kolekciju

I normalno kako mi hetreoseksualci reagujemo na ove slike




necudavamkazem necudavamkazem 19:21 26.10.2011

Pravda za slogan-sise!

Slušaj Peđa...

...tebe niti interesuju te sise.

...niti se razumeš u marketing.



Činjenica da se ne razumeš u marketing je da si odabrao nikad jače sise za ovaj blog...



... tako da će i ono malo ljudi, neutralnih, biti svakako pridobijeno i omamljeno njima, na tvoju štetu. (doduše, bar će ti blog biti čitan )

Jedino da besniš što i batama nisu nakačili slogane.
Ovako, naših sisa da se okaneš.

Bori se za polnu ravnopravnost na nekom drugom mestu.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:26 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Primećujete koliko na ovoj temi muškarci serendaju i lupaju gluposti, a žene ćute i najverovatnije gutaju knedle?!
necudavamkazem necudavamkazem 19:31 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Predrag Azdejković
Primećujete koliko na ovoj temi muškarci serendaju i lupaju gluposti, a žene ćute i najverovatnije gutaju knedle?!


Pa zavidne što nemaju ovakve sise sa slike.
Pretero si jbg.






Prava istina je da:



Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:34 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Istina, samo se slepci, ružni i oni s malim kitama žale da su žene kučke i sponzoruše
necudavamkazem necudavamkazem 19:40 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Predrag Azdejković
Istina, samo se slepci, ružni i oni s malim kitama žale da su žene kučke i sponzoruše


Ja se žalio nisam.
Meni žene odgovaraju baš kakve jesu.


Predrag Azdejković
Primećujete koliko na ovoj temi muškarci serendaju i lupaju gluposti, a žene ćute i najverovatnije gutaju knedle?!


Mada ima jedna druga stvar.

Tehnički gledano, slogan je na majici (košulji, čemu već) firme u kojoj radi.
Možeš je tretirati kao i uniformu, maltene.

Ti si taj koji dodao svemu tome seksističku notu, tako što cepidlačiš sa položajem slogana.
Postoji velika šansa da će neko to posmatrati isto kao i da je kojim slučajem slogan 10 cm niže. (e sad, to što ćemo gledati sise kako god okreneš, bilo slogana ili ne, to je druga stvar )
Što znači da si ti zapravo seksista.


Prilog u tome...
Mogao si odabrati bilo koju drugu sliku na netu... al' ne. Ti si morao ovu.



a pitam se baš zašto.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:43 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Muškarci nikad to neće shvatiti sve dok se ne nađu u istoj ulozi... Zato jedva čekam da otvorim svoju firmu pa da se malo iživljavam nad muškom poslugom
necudavamkazem necudavamkazem 19:46 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Predrag Azdejković
Muškarci nikad to neće shvatiti sve dok se ne nađu u istoj ulozi... Zato jedva čekam da otvorim svoju firmu pa da se malo iživljavam nad muškom poslugom


Ja mislim kad bi ti otvorio firmu, "iživljavanje" bi bilo u opisu radnog mesta i prethodni uslov za dobijanje posla.


Tako da... neće se preterano iznenaditi.
ivankagrump ivankagrump 19:56 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Women are not for decoration? Vidis ja, zena, onako cehovljevski mislim da na coveku sve treba da je lepo, i lice, i telo, i dusa, i da svako treba da se trudi da sobom i svojim delanjem ukrasi svet bar za ovo kratko vreme dok smo na njemu.

Isto tako, ne kao zena nego kao ljudsko bice sa mozgom i sposobnoscu empatije, smatram da zene koje se zaposle u banci nisu time pristale da svoje sise, vaginu i slicno iznajmljuju poslodavcu za unapredjivanje poslovanja, za razliku od zena koje se zaposle u striptiz klubu, porno industriji ili prostituciji.

Tuzno je ako ti ne vidis zasto se ovde radi o zlostavljanju i ponizavanju radnica banke - to samo govori o tome kakav si covek, a ne upucuje nikoga na zakljucak koji polni organ imas izmedju nogu i da li je tvoj fizicki izgled inferioran ili superioran u odnosu na nekog drugog pa te izjeda ili ne izjeda zavist.
necudavamkazem necudavamkazem 20:03 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

ivankagrump
Women are not for decoration? Vidis ja, zena, onako cehovljevski mislim da na coveku sve treba da je lepo, i lice, i telo, i dusa, i da svako treba da se trudi da sobom i svojim delanjem ukrasi svet bar za ovo kratko vreme dok smo na njemu.

Isto tako, ne kao zena nego kao ljudsko bice sa mozgom i sposobnoscu empatije, smatram da zene koje se zaposle u banci nisu time pristale da svoje sise, vaginu i slicno iznajmljuju poslodavcu za unapredjivanje poslovanja, za razliku od zena koje se zaposle u striptiz klubu, porno industriji ili prostituciji.

Tuzno je ako ti ne vidis zasto se ovde radi o zlostavljanju i ponizavanju radnica banke - to samo govori o tome kakav si covek, a ne upucuje nikoga na zakljucak koji polni organ imas izmedju nogu i da li je tvoj fizicki izgled inferioran ili superioran u odnosu na nekog drugog pa te izjeda ili ne izjeda zavist.



Again... slogan je na majici firme u kojoj je zaposlena!
Puno pravo poslodavca.

Uporno potenciranje da se on nalazi na grudima je seksizam.
I to je ono što vi radite.
(vagine da izostavite iz ovoga)

Zapravo, većinu vas boli uvo stvarno za tu radnicu banke i ona je poslednja o kojoj mislit kad govorite o ovoj temi.
Više vam služi kao alat i razbacujete se sa njenim mišljenjem (koje pritom ne poznajete) da biste podupirali lične komplekse i gurali svoje ideje drugim ljudima.

Vas bi trebalo da bude sramota.
ivankagrump ivankagrump 20:04 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

lične komplekse

Koje?
jedan.kub jedan.kub 20:35 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Predrag Azdejković
Primećujete koliko na ovoj temi muškarci serendaju i lupaju gluposti, a žene ćute i najverovatnije gutaju knedle?!

U pravu si. Reklama je neprimerena i pitanje je da li će im pomoći.
Kupila ih je neka od grčkih banaka.
Pa kad je transparentno što izbegavati.
Filip2412 Filip2412 20:52 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

necudavamkazem
Again... slogan je na majici firme u kojoj je zaposlena!
Puno pravo poslodavca.
Ako nije problem voleo bih mi kazes gde si procitao da je to puno pravo poslodavca. Prvi put cujem za nesto tako uvrnuto. Mozda se radi o poslodavcima u srednjem veku?

Otkad to banka ima prava da ispisuje gluposti na nekim delovima garderobe zaposlenih? Pa nije to cirkus ili striptiz bar nego finansijska institucija.
dragan7557 dragan7557 21:12 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Again... slogan je na majici firme u kojoj je zaposlena!
Puno pravo poslodavca.


Na svog roba?

cerski
necudavamkazem necudavamkazem 21:24 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Filip2412
necudavamkazem
Again... slogan je na majici firme u kojoj je zaposlena!
Puno pravo poslodavca.
Ako nije problem voleo bih mi kazes gde si procitao da je to puno pravo poslodavca. Prvi put cujem za nesto tako uvrnuto. Mozda se radi o poslodavcima u srednjem veku?

Otkad to banka ima prava da ispisuje gluposti na nekim delovima garderobe zaposlenih? Pa nije to cirkus ili striptiz bar nego finansijska institucija.


Pretpostavimo na trenutak da ti imaš posao. (eto kobajagi )
I pretpostavimo Filipe na trenutak da nisi striptizeta, već radiš u uglednoj firmi koja ima svoj "dress code" obavezan na radnom mestu.

Zamisli da ti sutra dođeš u havajkama i brushalteru na posao.
Siguran sam da bi te tvoj šef poslao kući.

Ovo ti je isto to... samo obrnuto.
(naravno, možemo i da zamislimo da si striptizeta ako ti se više dopada, pa da dođeš sutra na posao u poslovnom odelu i šef te takođe vrati kući. )

Dakle.
Banka nije naterala svoje zaposlene da nose ovo..




... "naterala" ih je da nose majice sa sloganom firme u kojoj rade.

Ako me nateraš, nabrojaću ti još 10 profesija koje istu stvar praktikuju.
I ne vidim da se bilo ko buni od vas ovde.

Takođe, to je njihovo pravo, politika te banke da oblače svoje zaposlene u majice sa dugim rukavima, ako misle da oni kao "finansijska institucija" poslovati bolje.

Pravo je klijenata da izbegavaju tu banku ako im se to ne dopada.
Pravo je zaposlenih da okončaju radni odnos ako im se to ne dopada.

Problem?

Ako nije problem voleo bih mi kazes gde si procitao


Dragi moji radnici, od sutra da dolazite svi na posao u ovoj majici odnosno radnoj uniformi... ili nemojte dolaziti uopšte. Hvala

Poslodavac
necudavamkazem necudavamkazem 21:32 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

dragan7557
Again... slogan je na majici firme u kojoj je zaposlena!
Puno pravo poslodavca.


Na svog roba?

cerski



buhuhu
Naterali su me da nosim majicu sa sloganom moje firme.
Kako sad da nosim dekolte do pupka.



baroniknez baroniknez 21:40 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Predrag Azdejković
Muškarci nikad to neće shvatiti sve dok se ne nađu u istoj ulozi... Zato jedva čekam da otvorim svoju firmu pa da se malo iživljavam nad muškom poslugom


Azdejkoviću, postoje žene, postoje muškarci. Niti će žene biti muškarci niti obrnuto. A ti sada od toga praviš dramu.
Filip2412 Filip2412 21:44 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Pretpostavimo na trenutak da ti imaš posao. (eto kobajagi )
Radim ne brini.

Stavljati slogan banke na siske salterskih radnica je blago reci kretenski. Zevam u zenske grudi kad god mi se ukaze prilika ali bas da piljim kako bi procito reklamu to je mnogo glupo.

Rad u industriji zabave gde vam posao da budete klovn je nesto sasvim drugo. Osim ako banka ne smatra da su salterske radnice njihove hostese? Onda treba da im objasne u startu kako je 50% njihovog posla da izgledaju seksi.

Dressing Code je takodje nesto sasvim drugo, nema veze sa temom.
baroniknez baroniknez 21:53 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Pa mnogi koji rade u bankama vole da se kurče kako je njihov posao užasno komplikovan, važan, super itd. Lepo bi bilo da im neko objasni da za većinu njih nije tako. Dakle, posao službenice je takav kakav jeste i to je to
filantrop filantrop 21:56 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Predrag Azdejković
Primećujete koliko na ovoj temi muškarci serendaju i lupaju gluposti, a žene ćute i najverovatnije gutaju knedle?!


pa ja bas to hocu da pitam.
jel imate vi tamo feministkinje? a hr po tim bankama?
gde su vam ti toliki ngos?
da se to desi ovde kod mene
jao majko
pa ne bi mogli zivi da ostanemo, ne bi silazile sa cnn
pa kojekakvi paneli, pa debates
pa izvinjenja
pa nismo tako mislili...
neko bi na kraju nadrljao
i pala bi odsteta




jedi-knight jedi-knight 22:13 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!


necudavamkazem
19:40 26.10.2011
Re: Pravda za slogan-sise!
Predrag Azdejković
Istina, samo se slepci, ružni i oni s malim kitama žale da su žene kučke i sponzoruše


Ja se žalio nisam.


Nisi se valjda prepoznao
kremba kremba 23:24 26.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Jedino da besniš što i batama nisu nakačili slogane.


Ima i pravo! Zasto oni nemaju slogan?

NNN NNN 00:12 27.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Otkad to banka ima prava da ispisuje gluposti na nekim delovima garderobe zaposlenih? Pa nije to cirkus ili striptiz bar nego finansijska institucija.
Verovatno je u pitanju samo ime banke i logo (možda još eventualno nešto tipa "nedelja štednje'') što je sasvim uobičajena i normalna pojava. Maksa je gore pomenuo da se često seks koristi u advertajzingu, međutim u ovom slučaju nema ni S od seksa ili nedajbože seksizma. E sad Peđa napravi fotomontažu, izspinuje priču, i onda imamo izlive morala i borbe za ljucka prava.


Evo nekoliko činjenica:

- postoje odevni predmeti za gornji deo ljudskog tela.
- među tim odevnim predmetima su i majice.
- majice nose i muškarci i žene.
- na majicama se često mogu nalaziti razni natpisi.
- ti natpisi se uglavnom nalaze sa prednje strane.
- sa prednje strane ljudkog tela se nalaze i sise.
- svako ko svakakav natpis na prednjoj strani majice nužno dovodi u vezu sa sisama, a sise sa seksom je seksista.
- pretpostavka da svi hetero muškarci uvek bulje u ženske sise je čist seksizam (i glupost isto kao i pretpostavka da se svi gayevi lože na sve muškarce).

Ja ovaj blog doživljavam kao zajebanciju (i eksperiment u blogovanju) - u suprotnom Peđa je težak seksista.

Ps. Kad mogu i hoću, gledam u ženske sise, stopala, oči, usne, dupe, ramena... i šta mi je već interesantno, bez obzira na natpise na odeći, isto tako pročitam natpis kad me zanima, gde god se on nalazio (to se možete da zovete samokontrola, razum, pismenos... junejmit)

Pps. namerno pišem "sise" - to je prs' u oko seksistima, puritancima i ostaloj bagri.


anarhitekta anarhitekta 03:59 27.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Mislim da je problem sto ti u svemu vidis seksizam. A naravno, posto ja ne dijelim tvoje misljenje, vjerovatno ce ispasti da sam ili pritajeni seksista ili ispranog mozga jer u tome ne vidim nista lose. Normalno je da se reklame nose na grudima a.k.a prsima. Ne vidim da ti smeta kada fudbalski klubovi na dresovima svojih fudbalera stave reklamu na prsa a.k.a. grudi.

Pitanje - posto, kako si fino primjetio, tu rade vecinom salterske sluzbenice..gdje da se okaci reklama koja je u direktnom vizualnom kontaktu sa klijentom koji stoji ispred nje tj njenih grudi a.k.a. prsa. Na rukave, mozda? Na djon od cipela???
Radnice (posto su vecinom radnice) u Maksiju, imaju oko vrata traku sa nekom glupom "pale cene" reklamom. Duzina trake je takva da im - zamisli (?!) pada tik ispod sisa. Yebi ga, mozda ljudi poput tebe tu ne bi vidjeli seksizam kad bi im umjesto ispod sisa, ta traka sa sloganom visila na ruci iznad lakta.
Samo sto bi onda ti u tome prepoznao antisemitizam????

Prijatleju, gay zajednica ima mnogo STVARNIH problema. Ne izmisljaj neke nepostojece, pored ovih koji vec postoje.

Osim, mozda, ako ti se ...ono..bas pise, a ne znas o cemu bi pisao.

Pozdrav...
necudavamkazem necudavamkazem 05:20 27.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!



Naterali su me da nosim značku preko sise.




Dobio sam od nadređenog 2 nedelje samice kad sam furao uniformu s kratkim rukavima i nogavicama. Ova mi uopšte ne ističe oči kako treba.




Ponekad mi se čini da me muškarci posmatraju i tretiraju samo kao objekat. Mislim da je to zbog ovog glupog outfit-a.




Šta kažete, koriste i zloupotrebljavaju ženske grudi za lične interese kao reklamu? Ma dajte molim vas...




E jebem ti Burger King i dres i sve... što nas ne sponzoriše Toyota ko one iz Zvezde. Ovako nit' jedem masno niti imam čime da provozam cupiku.




Ne ne, ja radim od kuće, u bademantilu...




A šta da vam kažem. Uslovi su teški, radi se mnogo, nosimo zastarele radne uniforme iz modne kolekcije "Rudarska Jesen/Zima 2004"




Režiser me je naterao da skinem košulju kako bi me Brus počupao.




Da, zalažem se za prirodu i prirodne grudi, čovek treba biti zadovoljan s onim što ima. I protivim se svim estetskim operacijama u mojoj profesije. I ne razumem zašto bi ljudi uopše tako nešto sebi učinili...




Štrajk! Teraju nas nosimo ove bele mantile i suknje. A lepo sam im rekla da belo proširuje i čini nas debljim...




Ljudi, mogli bi od sutra da počnemo da nosimo i gaće preko pantalona.



PS. Inače, Vjerica nema ništa protiv povodom svega ovoga.
koksy koksy 07:31 27.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

NNN
Otkad to banka ima prava da ispisuje gluposti na nekim delovima garderobe zaposlenih? Pa nije to cirkus ili striptiz bar nego finansijska institucija.
Verovatno je u pitanju samo ime banke i logo (možda još eventualno nešto tipa "nedelja štednje'') što je sasvim uobičajena i normalna pojava. Maksa je gore pomenuo da se često seks koristi u advertajzingu, međutim u ovom slučaju nema ni S od seksa ili nedajbože seksizma. E sad Peđa napravi fotomontažu, izspinuje priču, i onda imamo izlive morala i borbe za ljucka prava.


Evo nekoliko činjenica:

- postoje odevni predmeti za gornji deo ljudskog tela.
- među tim odevnim predmetima su i majice.
- majice nose i muškarci i žene.
- na majicama se često mogu nalaziti razni natpisi.
- ti natpisi se uglavnom nalaze sa prednje strane.
- sa prednje strane ljudkog tela se nalaze i sise.
- svako ko svakakav natpis na prednjoj strani majice nužno dovodi u vezu sa sisama, a sise sa seksom je seksista.
- pretpostavka da svi hetero muškarci uvek bulje u ženske sise je čist seksizam (i glupost isto kao i pretpostavka da se svi gayevi lože na sve muškarce).

Ja ovaj blog doživljavam kao zajebanciju (i eksperiment u blogovanju) - u suprotnom Peđa je težak seksista.

Ps. Kad mogu i hoću, gledam u ženske sise, stopala, oči, usne, dupe, ramena... i šta mi je već interesantno, bez obzira na natpise na odeći, isto tako pročitam natpis kad me zanima, gde god se on nalazio (to se možete da zovete samokontrola, razum, pismenos... junejmit)

Pps. namerno pišem "sise" - to je prs' u oko seksistima, puritancima i ostaloj bagri.




ne vidim šta bi se nakon ovoga moglo pametnije reći.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:07 27.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Evo nekoliko činjenica:

- postoje odevni predmeti za gornji deo ljudskog tela.
- među tim odevnim predmetima su i majice.
- majice nose i muškarci i žene.
- na majicama se često mogu nalaziti razni natpisi.
- ti natpisi se uglavnom nalaze sa prednje strane.
- sa prednje strane ljudkog tela se nalaze i sise.
- svako ko svakakav natpis na prednjoj strani majice nužno dovodi u vezu sa sisama, a sise sa seksom je seksista.
- pretpostavka da svi hetero muškarci uvek bulje u ženske sise je čist seksizam (i glupost isto kao i pretpostavka da se svi gayevi lože na sve muškarce).


Majice nose muškarci i žene, ali samo žene imaju sise i samo žene su konstantno predstavljane kao seksualni objekti, dok to sa muškarcima nije slučaj.

Drugo, ovo nije obična majica koju sam ja odlučio da obučem. Ovo je majica koju je kreirao marketing banke i naterao svoje radnice da ih nose. Reklamni slogan je tu da se gleda i čita i taj slogan se nalazi na sisama. Banka mene tera da gledam ženi u sise kako bih ga video.

Nema tu pretpostavke da svi hetero muškarci uvek bulje u ženske sise. Ovde postoji da banka tebe tera da ti uvek buljiš u ženske sise jer su oni tu postavili svoju ponudu.

To je isto kao kad pitaš u banci, jel imate neki kontakt telefon, a oni ti kažu imamo evo ga na sisama naše radnice. Idi vidi.
medjutim92 medjutim92 10:18 27.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Predrag Azdejković
Majice nose muškarci i žene, ali samo žene imaju sise


Nažalost, grešiš..
NNN NNN 10:19 27.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

mene tera da gledam ženi u sise kako bih ga video
Onda brzo u crkvu da se ispovediš!

- Oče zgrešio sam, ali banka je kriva!
- Onda imaš popust 10% (a ako je naša banka onda 20% popusta)


Ovde postoji da banka tebe tera da ti uvek buljiš u ženske sise jer su oni tu postavili svoju ponudu.
To samo ako nigde drugde ne piše ponuda (nateraćeš me dodem u banku samo da se uverim da nisi u pravu).

Kad idem u banku, idem iz nužde
tj. da završim neki posao.
Ako me interesuje neka ponuda banke, uzeću neki flajer tamo i/ili ću da se raspitam (lično, telefonom, preko interneta...).
Sigurno ne idem u banku samo da bih šalterskim radnicama gledao sise.
(ps. heteroseksualni hint:
za gledanje u sise šalterskim radnicama, mnogo je bolje kada nose košulje nego maijice ).

Tebi je u ovom tekstu pogrešno gledište ()
Dok je ona radila svoj posao, ja sam gledao ženi u sise. Imala je velike sise koje ja ne bih primetio da banka u kojoj radi nije odlučila da njoj na sisama zakači slogan. Sise su skakutale dok je ona kuckala po tastaturi. Slogan nisam uspeo da pročitam jer je bio naboran, ali sam zato uspeo da vidim njene sise.

Valjda je cilj banke da se vidi slogan.
Koja im je fora da ga postave tamo gde niko (čak ni gayevi ) neće biti u stanju da ga pročitaju?
Njoj sise skakuću kada kucka po tastaturi i kada ništa ne piše na majici!
Njoj je (ne)prijatno kada je drugi gledaju bez obzira šta nosi na sebi.

Činjenice su da:
radnici u Srbiji se često tretiraju kao stoka,
žene u Srbiji se često tretiraju kao stoka,
seks se često koristi za reklamiranje (a žene kao objekti),
muškarci su često seksisti,
ali od (verujem) najobičnijeg natpisa (ime firme, logo, slogan) na uniformi (majica, košulja, jakna...) praviti seksistički skandal - pa to je čista besmislica.

Uzmimo najgoru sitaciju:
ženi je jako neprijatno jer misli da muškarci bulje u njene sise samo zbog natpisa na odeći koji joj je na grudi stavila firma.
Ja iskreno ne verujem da će muškarci da bulje u njene sise samo zbog natpisa na majici,
tj. ili će da bulje u sise ili neće,
ali to jednostavno neće da bude vezano za ono što piše na majici!

A ako je je natpis neke nepristojne sadržine, ona može da tuži firmu zbog mobinga.
Čak imam utisak da si ustvari ti učinio da joj bude neprijatno (a da ona toga, logično, nije bila ni svesna):
ja sam je upitao da li je svesna da je marketing služba banke u kojoj radi mene naterala da joj blenem u grudi. Njoj je bilo neprijatno, čak je i pocrvenela i pokušala nekako da negira da u toj genijalnom marketinškom triku ima ičeg seksističkog i ponižavajućeg.


Ustvari, možbit da je tebi bilo neprijatno što si gledao u ženske sise, pa si onda hteo da se osvetiš (?!), pa si učino da i radnici bude neprijatno!
I sada nas obaveštavaš o svom poduhvatu (i pereš svoju savest), nisi valjda stvarno takav?


Žene, izvinite ako nekada previše gledamo u vas



dunja73 dunja73 20:37 28.10.2011

Re: Pravda za slogan-sise!

Otkad to banka ima prava da ispisuje gluposti na nekim delovima garderobe zaposlenih? Pa nije to cirkus ili striptiz bar nego finansijska institucija.



vladaxy vladaxy 19:35 26.10.2011

Grčka

Pljuješ grčku banku na grčkom sajtu. Možda su vlasnici rođaci pa ti zabrane dalje blogovanje.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:41 26.10.2011

Re: Grčka

može mi se
expolicajac expolicajac 21:31 26.10.2011

Peđin neostvareni san

Verovatno ovako zamišlja bankarske službenice

baroniknez baroniknez 21:37 26.10.2011

...

Azdejkovicu,

grešiš potpuno. Ne razumem, kako treba da se oblače ljudi koji rade u nekoj firmi? Jel treba da nose majce sa natpisom druge firme? Pa svako od nas ima gomilu odeće na kojoj nešto piše! Potpuno je normalno da banka koja daje odeću, stavi i svoj naziv za službenike koji rade u toj banci. Nisu oni nikakav bilbord.

Drugo, to nije ponižavajuće, jer to je tvoj problem što u svemu vidiš poniženje i sve te seksizme i ostalo "izme".

Reci ti meni, gde da se stavi natpis a da to klijent banke može da vidi a da nije gornji deo majce?!?!?!?!? GDE?!?!
Filip2412 Filip2412 21:51 26.10.2011

Re: ...

baroniknez
Reci ti meni, gde da se stavi natpis a da to klijent banke može da vidi a da nije gornji deo majce?!?!?!?!? GDE?!?!


Jel tebi normalno da sad neko mora bleji u grudi zene, koja recimo ima 60 godina i moze da mu bude baba samo zato da bi procitao nekakav reklamni slogan koji je banka tu resila da postavi?
predatortz predatortz 21:56 26.10.2011

Re: ...

Filip2412
baroniknez
Reci ti meni, gde da se stavi natpis a da to klijent banke može da vidi a da nije gornji deo majce?!?!?!?!? GDE?!?!


Jel tebi normalno da sad neko mora bleji u grudi zene, koja recimo ima 60 godina i moze da mu bude baba samo zato da bi procitao nekakav reklamni slogan koji je banka tu resila da postavi?


Zanima me da li kreten, koji je osmislio taj marketinški fijasko , nosi tu majicu u radno vreme?
baroniknez baroniknez 21:56 26.10.2011

Re: ...

Filip2412
baroniknez
Reci ti meni, gde da se stavi natpis a da to klijent banke može da vidi a da nije gornji deo majce?!?!?!?!? GDE?!?!

Jel tebi normalno da sad neko mora bleji u grudi zene, koja recimo ima 60 godina i moze da mu bude baba samo zato da bi procitao nekakav reklamni slogan koji je banka tu resila da postavi?


a ko to ovde MORA da bleji bilo gde?
UVEK i SVUGDE, kada nekome piše ime, dok obavlja odredjeni posao (policajcima, konobarima, službenicima) ime piše na desnoj strani na grudima. Sada, umesto svog imena tu imaš ime Banke velikim slovima. Što je to sada odjednom problem?
baroniknez baroniknez 21:57 26.10.2011

Re: ...

predatortz
Filip2412
baroniknez
Reci ti meni, gde da se stavi natpis a da to klijent banke može da vidi a da nije gornji deo majce?!?!?!?!? GDE?!?!

Jel tebi normalno da sad neko mora bleji u grudi zene, koja recimo ima 60 godina i moze da mu bude baba samo zato da bi procitao nekakav reklamni slogan koji je banka tu resila da postavi?

Zanima me da li kreten, koji je osmislio taj marketinški fijasko , nosi tu majicu u radno vreme?


ovde nije tema da li je to marketinški fijasko, nego nešto drugo.
pretpostavljam da taj neko ako je službenik za šalterom nosi tu majcu.
Filip2412 Filip2412 21:59 26.10.2011

Re: ...

UVEK i SVUGDE, kada nekome piše ime, dok obavlja odredjeni posao (policajcima, konobarima, službenicima) ime piše na desnoj strani na grudima
kake sad veze to ima sa temom?

ja koliko sam razumeo nije tu stajalo ni ime banke niti licno ime nego informacije o ponudi banke, kamate, procenti bla bla, procitaj tekst gore
predatortz predatortz 22:00 26.10.2011

Re: ...


ovde nije tema da li je to marketinški fijasko, nego nešto drugo.
pretpostavljam da taj neko ako je službenik za šalterom nosi tu majcu.


O temi sam se već izjasnio. Smatram da je ponižavajuće da bilo koja ustanova tretira svoje zaposlene kao hodajuće reklame.
filantrop filantrop 22:03 26.10.2011

Re: ...

Reci ti meni, gde da se stavi natpis a da to klijent banke može da vidi a da nije gornji deo majce?!?!?!?!? GDE?!?!


sto se pravis blesav?
pa jos pokusavas i ostale da napravis blesavima

je l' pravis razliku izmedju male plocice u gornjem levom uglu grudnog kosa sto joj je uobicajeno mesto
i
napisa preko celog grudnog kosa ? sto mu je neocekivano mesto
baroniknez baroniknez 22:10 26.10.2011

Re: ...

Filip2412
UVEK i SVUGDE, kada nekome piše ime, dok obavlja odredjeni posao (policajcima, konobarima, službenicima) ime piše na desnoj strani na grudima
kake sad veze to ima sa temom?
ja koliko sam razumeo nije tu stajalo ni ime banke niti licno ime nego informacije o ponudi banke, kamate, procenti bla bla, procitaj tekst gore


ma nisu pisale informacije o kamatama i procentima, nego slogani, što je isto. naziv ili slogan banke svejedno
baroniknez baroniknez 22:13 26.10.2011

Re: ...

filantrop
Reci ti meni, gde da se stavi natpis a da to klijent banke može da vidi a da nije gornji deo majce?!?!?!?!? GDE?!?!


sto se pravis blesav?
pa jos pokusavas i ostale da napravis blesavima

je l' pravis razliku izmedju male plocice u gornjem levom uglu grudnog kosa sto joj je uobicajeno mesto
i
napisa preko celog grudnog kosa ? sto mu je neocekivano mesto



a šta fali inovacijama? malo je i dosadno da je sve isto, neka bude na grudima. uostalom - kome se ne svidja neka da otkaz, a i službenicima banke to ne smeta. ne razumem, kako natpis slogana, ime banke, postaje toliko problem. meni je problem u banci kada moram da čekam, a ne kada neko ima plavu ili zelenu majcu ili slogan na rukavu ili grudima.


onaj ko je pravio slogan pošao je od toga da on mora da bude na vidljivom mestu, tj mestu koje drugi gledaju. to je gornji deo majce - grudi. tu je slogaj stavljen. da je stavljen na stomak - evo ja više volim kada žene imaju vitaj stomak nego velike grudi. i šta sada? treba me spaliti?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:18 26.10.2011

Re: ...

napisa preko celog grudnog kosa ? sto mu je neocekivano mesto


Radi se o tome da li je to seksizam ili ne a ne o tome da li je to lepo, pametno, efikasno....
Ako te majice nose samo zene za koje je neko procenio da njihove grudi mogu biti u funkciji reklame ( guzate, sistate, lomne u struku ) onda to jeste nedopustivo, ali ako te majice nose svi sluzbenici ili makar sve zene (moguce je da postoji muska i zenska garderoba, zar ne? Ili je i to seksizam?) onda je to potez koji se moze karakterisati kako je kome drago, ali ako neko u tome vidi samo sise onda je to problem toga koji gleda.
lepota je kazu u oku posmatraca, ali,izgleda da je jos sto sta o tom istom oku pa i seksizam
i da li je sexizam ovo, a natpis je takodje preko sisa?

filantrop filantrop 22:23 26.10.2011

Re: ...

ne razumem, kako natpis slogana, ime banke, postaje toliko problem.


pa
ako je biznis dotle dosao da mora da se reklamira na zenskim ******
a da ostali uobicajeni vidovi reklame i poslovne performanse ne govore same za sebe,
onda si u pravu
kome se ne svidja neka da otkaz

na vreme
filantrop filantrop 22:31 26.10.2011

Re: ...

da li je sexizam ovo, a natpis je takodje preko sisa?


ja sam ovakve majce vidjao samo na neformalnim manifestacijama i po pravilu volonterskim. npr kad sam bio na
cross country autism speaks.
nikad ali nikad nisam video ovakvu vrstu napisa na zaposlenima u bilo kom formalno organizovanom biznisu.
cak ni na ledjima
osim oznake za vrstu posla zaposlenog,
npr
guard
baroniknez baroniknez 22:32 26.10.2011

Re: ...

Radi se o tome da li je to seksizam ili ne a ne o tome da li je to lepo, pametno, efikasno....
Ako te majice nose samo zene za koje je neko procenio da njihove grudi mogu biti u funkciji reklame ( guzate, sistate, lomne u struku ) onda to jeste nedopustivo, ali ako te majice nose svi sluzbenici ili makar sve zene (moguce je da postoji muska i zenska garderoba, zar ne? Ili je i to seksizam?) onda je to potez koji se moze karakterisati kako je kome drago, ali ako neko u tome vidi samo sise onda je to problem toga koji gleda.
lepota je kazu u oku posmatraca, ali,izgleda da je jos sto sta o tom istom oku pa i seksizam
i da li je sexizam ovo, a natpis je takodje preko sisa?


izraz seksizam meni ništa ne znači, ne meni, nego bilo kome, jer je taj izraz neodredjen i u njega trpa svako šta hoće.

Neko je procenio da će reklama za banku biti bolja ako je preko ženskih grudi, samo zato što su grudi, kao što je možda neko procenio da je obezbedjenje banke bolje ako ima krupne muškarce samo zato što su krupni.

Ja ne vidim u tome nikakvu mržnju prema ženama, ne vidim da se njena ličnost negira jer ni same se ne bune, a nemaju ni zašto da se bune, jer je to deo njihovog tela, deo njihove garderobe itd.

Sa jedne strane se protestuje kada se kaže da nose duže suknje. Onda su to "seksisti" koji mrze ženu. A sada je tu neka obrnuta situacija, pa opet su svi zenomrsci.
natasavb natasavb 22:36 26.10.2011

Re: ...

kome se ne svidja neka da otkaz, a i službenicima banke to ne smeta.

U zemlji sa 850 000 nezaposlenih (zvanicna brojka)?
Tesko.
U tome i jeste poenta, sto poslodavci idu u takve krajnosti i ponizavaju zaposlene kako im se svidi jer im se moze.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:40 26.10.2011

Re: ...

filantrop
da li je sexizam ovo, a natpis je takodje preko sisa?


ja sam ovakve majce vidjao samo na neformalnim manifestacijama i po pravilu volonterskim. npr kad sam bio na
cross country autism speaks.
nikad ali nikad nisam video ovakvu vrstu napisa na zaposlenima u bilo kom formalno organizovanom biznisu.
cak ni na ledjima
osim oznake za vrstu posla zaposlenog,
npr
guard


Ok, razumem, poslovna politika losa, reklamni potez katastrofa, ajd da se slozimo jer to ne bih ni da procenjujem niti me briga za uspeh reklame neke tamo banke, ali

Ako je natpis na zenskoj majici seksizam onda on to jeste pa bilo gde da se zena sa takvom majicom pojavljuje. Zasto bi bilo to sexisticki u banci a na npr dobrotvornoj priredbi ne?
Naravno, pod uslovom da natpis ne aludira na sex.
JJ Beba JJ Beba 22:42 26.10.2011

Re: ...

Ako je natpis na zenskoj majici seksizam

nije samo u pitanju natpis, nego i mesto kao i činjenica da službenice moraju da ih nose kao deo svojih radnih obaveza
i jel to nose samo službenice sa velikim sisama? mislim, nko mora da pregleda sužbenice i odluči koja će da nosi reklamu? a ako odbije imali nekih posledica?
filantrop filantrop 22:52 26.10.2011

Re: ...

Zasto bi bilo to sexisticki u banci a na npr dobrotvornoj priredbi ne?


pa
mozda zato sto si na poslu obavezan da se pridrzavas mnogih poslovnih polisa ako mislis tu da radis,
a moras negde da radis da bi imao od cega da zivis,

a na priredbi mozes i ne moras da ucestvujes?

ja uvidjam liniju razdvajanja:

poslovna obaveza/dobrovoljno ucesce.
ne znam,
cini mi se da su biste ovih bankarki zloupotrebljene kao besplatno postolje za reklamu,
dok majce za priredbu vise dodju kao znak raspoznavanja, da se obelezis kao ucesnik.

moram da priznam
koliko mi je ovaj potez banke bezveze i blago receno bezukusan,
toliko mi je bezveze i kad npr devojke dolaze na posao u veoma kratkim suknjama a momci u bermudama.
zato postoji dress code
pa mislim da ovaj potez banke spada u povredu tog coda


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:58 26.10.2011

Re: ...

JJ Beba
Ako je natpis na zenskoj majici seksizam

nije samo u pitanju natpis, nego i mesto kao i činjenica da službenice moraju da ih nose kao deo svojih radnih obaveza

Natpis na majici moze da bude samo na tom mestu.

A da li poslodavci treba da imaju toliko vlasti nad svojim zaposlenim da im kao obavezu postavljaju i nacin oblacenja koji se razlikuje od standardnog je vec druga tema, tu bi se mi verujem slozili, ali ovde se u natpisu na majicama vidi samo seksizam.

Sta jeste a sta nije seksizam?
Da li je sexizam suknja centimetar iznad kolena, sta cemo sa fetisom stopala, treba li i njih pokriti jer ce neko gledati u stopala sluzbenica kao u erotski objekat, sta sa brushalterom koji se nazire..... i jos mali milion detalja koje se mogu podvesti pod sexizam.
Evo imamo i inicijativu da su izrazi majka i otac sexisticki pa i to treba zabraniti.
Treba li sve to zabraniti?

Ako krrenemo sa time onda su burke jedino pravo resenje, jer i u osnovi tog nacina oblacenja je upravo ovo sto se ovde potencira- nista sto mozda nekako moze nekoga asocirati na sex ne sme da bude vidljivo
JJ Beba JJ Beba 23:12 26.10.2011

Re: ...


Natpis na majici moze da bude samo na tom mestu.

a što na tesnim pantalonama na kojima se ocrtava mrkvom nabudžen penis ne piše - veliki kurac, male kamate i ne nose ga momci što po bankama stoje i regulušu redove i dele one flajere? i svi muški službenici koji se šetkaju po banci? što velike sise male kamate?

edit
i btw kome je namenjana ova reklama? muškim klijentima?
filantrop filantrop 23:13 26.10.2011

Re: ...

Da li je sexizam suknja centimetar iznad kolena, sta cemo sa fetisom stopala, treba li i njih pokriti jer ce neko gledati u stopala sluzbenica kao u erotski objekat, sta sa brushalterom koji se nazire...


sve je to reguliasano sa dress codes, koji variraju od kompanije do komapnije ali opsta pravila se znaju:
suknja 2 inca iznad kolena, zatvorene cipele, underwear ne sme da se vidi,
nas code je smart casual, kosulja/polo majca, sako, farmerke (nikako iscepane) i cipele, nikako sandale. kravata ne mora.

ja ne znam da li je ovaj slucaj namerni seksizam, ali povreda dress coda od strane poslodavca svakako jeste a on vazi za obe strane.
neko treba da odgovara.

Evo imamo i inicijativu da su izrazi majka i otac sexisticki


?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:21 26.10.2011

Re: ...

ali povreda dress coda od strane poslodavca svakako jeste a on vazi za obe strane.


Ma to ne sporim.
Meni je sve to ruzno, ali zamisljam koliki bi kreten trebao da bude taj koji misli da ce grudi neke tamo starije zene nekoga privuci da kod njih uloxzi novac.
A i trenutna moda da se sve i svasta podvodi pod sexizam bez imalo kriterijuma i zdravog razuma je besmislena. Ja stvarno mislim da je ovo sto je Pedja video na tim majicama samo njegova projekcija, ja bih tu video samo ruzno obucene zene.

?
javascript:;

Ma zvanicna inicijativa neke tamo poslanice Evropskog parlamenta. Da ne trazim sad po netu ali ne verujem da je to problem naci.
Pokusacu.

edit:

Tako bi izrazi "majka" i "otac" trebalo bi da budu zamenjeni rečima "roditelj" ili još bolje "jedan od roditelja".
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:24 26.10.2011

Re: ...

JJ Beba

Natpis na majici moze da bude samo na tom mestu.

a što na tesnim pantalonama na kojima se ocrtava mrkvom nabudžen penis ne piše - veliki kurac, male kamate i ne nose ga momci što po bankama stoje i regulušu redove i dele one flajere? i svi muški službenici koji se šetkaju po banci? što velike sise male kamate?

edit
i btw kome je namenjana ova reklama? muškim klijentima?

Stani Bebo,
Jel ti stvarno mislis da tamo pise "Velike grudi, mala kamata" ?
JJ Beba JJ Beba 23:34 26.10.2011

Re: ...

hoochie coochie man
JJ Beba

Natpis na majici moze da bude samo na tom mestu.

a što na tesnim pantalonama na kojima se ocrtava mrkvom nabudžen penis ne piše - veliki kurac, male kamate i ne nose ga momci što po bankama stoje i regulušu redove i dele one flajere? i svi muški službenici koji se šetkaju po banci? što velike sise male kamate?

edit
i btw kome je namenjana ova reklama? muškim klijentima?

Stani Bebo,
Jel ti stvarno mislis da tamo pise "Velike grudi, mala kamata" ?

?
ne, odakle to pitanje
to je pokušaj da skapiraš o čemu se priča.
zašto se neko vickast ne seti da muškarcima nameni ulogu reklamnog paona sa adekvatnim seksi apelima?
ili zamnisli svoju ženu koja mora kao radnu obavezu da nosi neku sličnu reklamnu majcu sa ili bez deholtea i svi da bulje u nju, njene grudi, ili bilo gde da se nalazi taj glupi slogan?
zar to tebi nije ponižavajuće? telo kao reklamni prostor za platu?

edit
imam problema sa netom...
NNN NNN 23:40 26.10.2011

Re: ...

Jel tebi normalno da sad neko mora bleji u grudi zene, koja recimo ima 60 godina i moze da mu bude baba ...


A je l' ti uvek kad vidiš neki natpis na nekom komadu odeće (npr. majica, košulja...) MORAŠ da pročitaš zamišljajući sise ispod (pa makar mogla i da ti bude baba)
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:42 26.10.2011

Re: ...

zašto se neko vickast ne seti da muškarcima nameni ulogu reklamnog paona sa adekvatnim seksi apelima?


Mozda zato sto su natpisi na majicama poodavno prisutni, takoreci uobicajena stvar, a natpisi na slicevima su ipak malo neuobicajeni.
Bebo pokusavas da cedis drenivinu, nece ici.

ili zamnisli svoju ženu koja mora da kao radnu obavezu da nosi neku sličnu reklamnu majcu sa velikim deholteom i svi da bulje u njene grudi?


Rekoh vec da to smatram ruznim da neko nekog primorava da nosi neke natpise, ali isto bih mislio i o natpsima na ledjima iako to, valjda, nebi smatrali seksizmom.
Tebi, vama, je izgleda ok da na ledjima nesto pise ali na grudiam nikako.
Jer vi to mislite da su na grudi na zenama jedino mesto vredno zastite?
JJ Beba JJ Beba 23:46 26.10.2011

Re: ...

Tebi, vama, je izgleda ok da na ledjima nesto pise ali na grudiam nikako.
Jer vi to mislite da su na grudi na zenama jedino mesto vredno zastite?

ne ovde se radi o telu bez zaštite
natasavb natasavb 23:48 26.10.2011

Re: ...

Meni je sve to ruzno, ali zamisljam koliki bi kreten trebao da bude taj koji misli da ce grudi neke tamo starije zene nekoga privuci da kod njih uloxzi novac.

Ne znam kako stoje stvari u Vojvodjanskoj banci, ali u ovim stranskim, koje su usle ovde u poslednjih desetak godina, ne secam se da sam bas nesto vidjala zaposlene starije zene, sto je tek prica za sebe.
Filip2412 Filip2412 23:54 26.10.2011

Re: ...

NNN
MORAŠ da pročitaš zamišljajući sise ispod
i kako je sad relevantno to sta ja zamisljam? sama situacija je glupa, blejis u zenu da bi procitao poruku o ponudama banke.... meni to nije normalno ponasanje mozda tebi jeste, ja blejim u sise samo ako mi se zena svidja i za svoj racun...

nista u zivotu se ne MORA ali te poruke su tu da bi se procitale valjda
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:58 26.10.2011

Re: ...

JJ Beba

ne ovde se radi o telu bez zaštite


Pa ne rece da li bi imala nesto protiv da se nose majice sa natpisima na ledjima i da li bi to bilo seksizam ili bi se to podvodilo pod neki nesexualni mobing?



natasavb
Ne znam kako stoje stvari u Vojvodjanskoj banci, ali u ovim stranskim, koje su usle ovde u poslednjih desetak godina, ne secam se da sam bas nesto vidjala zaposlene starije zene, sto je tek prica za sebe.


Diskriminacija po starosnoj osnovi?
Ima je kolko hoces.
jedi-knight jedi-knight 23:59 26.10.2011

Re: ...

ili zamnisli svoju ženu koja mora kao radnu obavezu da nosi neku sličnu reklamnu majcu sa ili bez deholtea i svi da bulje u nju, njene grudi, ili bilo gde da se nalazi taj glupi slogan?


Moze li neki argument bez pominjanja porodice, posto to raspirivanje niskih strasti zvuci prilicno banalno.

Sa druge strane, slazem se sa tobom da je sama ideja da se musko-zenski atributi koriste kao reklamni panoi, ponizavajuca, mozda cak i zakonom kaznjiva, ali samo ukoliko je vispreni kreator svesno dizajnirao natpis tako da bude primecen samo na osnovu mesta gde se nalazi. Ukoliko je u pitanju majica sa natpisom na grudima, koju nose podjednako i muskarci i zene ( stare i mlade, obdarene i manje obdarene ) na radnom mestu, onda je glupost uznemiravati se.
JJ Beba JJ Beba 23:59 26.10.2011

Re: ...

Mozda zato sto su natpisi na majicama poodavno prisutni, takoreci uobicajena stvar, a natpisi na slicevima su ipak malo neuobicajeni.

da na sportskim terenima.

mislim da banka ima mnogo bolje načine da svoje reklamne apele stavi na uvid svojim klijentima od ženskog tela.
za banku je to neozbiljno. službenici i službenice su ono prvo našta klijent naleće u banci i oni svojim spoljnim izgledom treba da ostave utisak ozbiljnosti, poverenja isl. banka ipak radi i novcem svojih klijenata i klijentkinja.
bnaka se u marketingu i advetajzingu radi drugačije od praška, keksa ili piva

sem ako nije u pitanju moja omiljena punk bunka sa sloganom-mi ne vodimo račuina o vašem novcu


kad im je to tako vickasto zašto muškarci na svojim muževnim plečima ne nose nešto slično, zašto su žene izabrane kao kanali distribucije reklamnih poruka?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:13 27.10.2011

Re: ...

Vi i dalje ne pravite razliku između dve stvari:

JA MOGU DA STAVLJAM NA MOJE DUPE I SISE ŠTA HOĆU, JER JE TO MOJA ODLUKA i

MENE JE ŠEF NATERAO DA NA MOJE DUPE I SISE STAVIM SLOGAN KAKO BI ON ZARAĐIVAO NA MENI I NE SMEM DA ODBIJEM JER ĆU DOBITI OTKAZ.
ivankagrump ivankagrump 17:10 27.10.2011

Re: ...


Ma zvanicna inicijativa neke tamo poslanice Evropskog parlamenta. Da ne trazim sad po netu ali ne verujem da je to problem naci.
Pokusacu.

edit:

Tako bi izrazi "majka" i "otac" trebalo bi da budu zamenjeni rečima "roditelj" ili još bolje "jedan od roditelja".


Aman.

"Savet Evrope preporučiće vlastima 47 zemalja članica da u svojim uredima i dokumentima više ne koriste "seksistički jezik""

Jesi li imao djacku knjizicu kad si isao u skolu? Secas se da je bilo neko mesto za "potpis roditelja ili staratelja"? Razumes li zbog cega je pisalo to, a ne recimo "potpis majke"? Ti kao otac, kako bi se osecao da u jednom dokumentu kao sto je djacka knjizica drzava tebi govori da si manje vazan roditelj i da je majka ta koja treba da bude zaduzena za odgajanje vase dece?

Niko nije trazio da se otac vise ne zove otac i da se majka vise ne zove majka, pobogu.
ivana23 ivana23 17:50 27.10.2011

Re: ...

Niko nije trazio da se otac vise ne zove otac i da se majka vise ne zove majka, pobogu.


Inicijativa za ovo došla je od socijalističke poslanice u švajcarskom parlamentu Doris Štump koja je zatražila da se žene više ne predstavljaju kao "pasivna, manje vredna bića, kao majke i seksualni objekti".



Secam se da vec je diskutovano o ovoj formulaciji.
Za mene kao zenu i majku ovo je uvredljiva konstatacija. Manje vredno bice - majka?!

Link
ivankagrump ivankagrump 18:08 27.10.2011

Re: ...

Pa ako te ta formulacija vredja onda je citaj kao nabrajanje i nece biti uvredljiva.

When they are not under-represented or invisible, women are often represented in the media in roles traditionally assigned by society, portrayed as:

1) passive and lesser beings,
2) mothers
3) or sexual objects.

These sexist stereotypes in the media perpetuate a simplistic, immutable and caricatured image of women and men, legitimising everyday sexism and discriminatory practices and establishing a barrier to gender equality.


izvor

men are presented as competitive or else brainless; rational, with a sense of humour; muscular, their physique shown to advantage, they are often spatially positioned higher than women. Women, for their part,..., are presented as:

2) emotional and family-centred,
1) and are shown in prone positions, in passive, suggestive postures, and with a fragmented body (harking back to a fetishist image of women)
3) or a body displayed so as to evoke sexuality.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:25 27.10.2011

Re: ...

Aman.


Aman, stvarno aman.
Aman covece pa to traje vec dosta dugo a ti jos nisi cuo za to i evo te sad kako to sve strucno objasnjavas. A da malo ipak razmislis pre nego sto nesto napises , posebno nesto ovako samouvereno a glupo.

To traje vec vise od godinu dana i dosta se o tome govorilo, na raznim mestima, ozbiljnim i manje ozbiljnim, ja sam, eto, slusao i neku emisliju na radiju kada su o ovoj temi govorili vrlo ozbiljni ljudi i niko jos ne protumaci ovo onako kako ti tumacis.
Dakle za tebe je majka manje vredno bice od roritelj? (Ivana ti je evo bas to citirala)

Aman covece, razmisli pre nego sto stisnes objavi, ima tamo i dugme odustani, nisi primetio?
ivankagrump ivankagrump 18:58 27.10.2011

Re: ...

A? Sta se ovde izdesavalo?

Dakle slusao si zlonamerne manipulatore i naseo si, desava se. Postoji li ijedan racionalan razlog zasto u bilo kom formularu i u bilo kojoj komunikaciji izmedju drzave i gradjana mora da se precizira "majka" ili "otac" umesto "roditelj" ili "jedan od roditelja"? Kako je to pobogu ukidanje reci majka i otac? Ivana jeste majka svom detetu, ali drzave to ne treba da se tice, drzava mora da stavi rodni povez preko ociju kada uredjuje pitanja roditeljstva, i ama bas ni za sta joj ne treba da zna da li je A. Pavlovic majka ili otac bebe Pavlovic, apsolutno isti tretman duguje toj osobi bez obzira kog je pola.

A tek kako si primetio da se iz mog ili Dorisinog pisanija da zakljuciti da je majka manje vredno bice od roditelja, to nikako ne mogu da razumem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:15 27.10.2011

Re: ...

Postoji li ijedan racionalan razlog zasto u bilo kom formularu i u bilo kojoj komunikaciji izmedju drzave i gradjana mora da se precizira "majka" ili "otac"


A postoji li i jedan razlog da se, u slucaju kada je potrebno navesti ime oba roditelja, zabranjuju izrazi "ime oca" i "ime majke" vec se pise ime jednog roditelja i ime drugog roditelja?
Zasto su izrazi otac i majka sexisticki i nepozeljni?
To suludo i apsolutno nepotrebno insistiranje na necem sto postoji od kad je sveta i niko nikada u tome nije video nikakva ponizavanja, omalovazavanja niti bilo sta slicno, mogu da podrze samo oni (vi) koji bi izgleda celu ljudsku i storiju ponistili i rekli "ma nista ovo ne valja, sad cemo mi to sve iz pocetka"

Terajte vi modu samo, nemam nista protiv, ali da JA budem debil ipak ne bih.

I da, posto vidim da si bas strasno principijelna verujem da ces naci i adekvatan izraz za muski rod imenice osoba. Jer eto ja, musko, ne zelim da se kada se o meni govori upotreblajvaju imenice zenskog roda.

Vidis li besmisao svega toga zivota ti?
ivankagrump ivankagrump 19:26 27.10.2011

Re: ...


A postoji li i jedan razlog da se, u slucaju kada je potrebno navesti ime oba roditelja, zabranjuju izrazi "ime oca" i "ime majke" vec se pise ime jednog roditelja i ime drugog roditelja?


Pa ja sam mislila da sam objasnila. Sta se drzave tice ko je detetu otac a ko majka, zasto joj trebaju ti podaci? Ako je drzava obavezna da ravnopravno tretira i oceve i majke, zasto joj onda treba podatak koji roditelj je otac a koji je majka, sta namerava da uradi sa njim? Kao kada bi mi drzava trazila podatak koje sam veroispovesti, ako je ona duzna da se isto ponasa prema svim svojim gradjanima bez obzira na veroispovest da li bi bilo "besmisleno" da se strecnem ako drzava odredi da u nekom zvanicnom dokumentu / legitimaciji stoji podatak o mojoj veroispovesti?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:29 27.10.2011

Re: ...

ko je drzava obavezna da ravnopravno tretira i oceve i majke, zasto joj onda treba podatak koji roditelj je otac a koji je majka, sta namerava da uradi sa njim?


Da upise u maticne knjige rodjenih npr.
Ili je i to nepotrebno?
ivankagrump ivankagrump 19:40 27.10.2011

Re: ...

Naravno da je nepotrebno da se iz maticne knjige rodjenih vidi ko je detetu otac a ko majka, cemu to sluzi, zasto je drzavi i maticaru bitno koji roditelj ima kakve genitalije? Zasto nije dovoljno da se upisu imena dva roditelja, ili ime jednog roditelja ako drugi nije poznat i tacka?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:50 27.10.2011

Re: ...

ivankagrump
Naravno da je nepotrebno da se iz maticne knjige rodjenih vidi ko je detetu otac a ko majka, cemu to sluzi, zasto je drzavi i maticaru bitno koji roditelj ima kakve genitalije? Zasto nije dovoljno da se upisu imena dva roditelja, ili ime jednog roditelja ako drugi nije poznat i tacka?


A najcesce je bas tesko konstatovati i bez toga da bude napisano ko je otac a ko majka.
Pitanje nije da li je moguce i da li je pravilno i izraz "jedan od roditelja" jeste i moguce i jeste i pravilno, vec je pitanje ZASTO?
Kome i zasto smetaju ti izrazi pa se dosetili sexizma kao izgovora?
Meni na pamet padaju istopolni brakovi kao razlog. Tu je bas zgodno upotrebiti takvu formulaciju, zar ne?
Dakle, ako sam ja ponosan, a jesam, zaro sto sam otac, zasto bih ja to od bilo koga pa i od drzave skrivao i pisao da sam samo jedan od roditelja izbegavajuci da se deklarisem kao otac? Uopste ne sumnjam da su i majke ponosne sto su majke.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana