Društvo| Ljudska prava

Seksističko poslovanje Vojvođanske banke

Predrag Azdejković RSS / 26.10.2011. u 14:26

 

majice-vojvodjanske-banke.14254.jpg

 

Danas sam otišao do Vojvođanske banke u kojoj držim milione koje dobijam kao donacije za uništavanje Srbije, tradicionalne porodice, širenje homoseksualizma i dočekalo me je iznenađenje.

Sve šalterske službenice (jer u toj banci na šalteru rade samo žene, kao u većini slučajeva) i sve su imale žute majice sa dugim rukavima na kojima su bili ispisani slogani o kamatama, novcu i šta ti ja znam preko grudi.

Dok je ona radila svoj posao, ja sam gledao ženi u sise. Imala je velike sise koje ja ne bih primetio da banka u kojoj radi nije odlučila da njoj na sisama zakači slogan. Sise su skakutale dok je ona kuckala po tastaturi. Slogan nisam uspeo da pročitam jer je bio naboran, ali sam zato uspeo da vidim njene sise.

Kad je završila svoj posao, ja sam je upitao da li je svesna da je marketing služba banke u kojoj radi mene naterala da joj blenem u grudi. Njoj je bilo neprijatno, čak je i pocrvenela i pokušala nekako da negira da u toj genijalnom marketinškom triku ima ičeg seksističkog i ponižavajućeg.

Ja sam bio besan, jer me uvek razbesni kada srpske firme svoje radnike tretiraju kao stoku, ovoga puta kao seksistički bilbord na koji kače poruke. Uskoro će početi da im na čelu tetoviraju logo i slogane. Prosto me zanima šta bi se desilo sa radnicom koja odbije da nosi majicu koja tera klijente da joj gledaju sise!!!

Pokušao sam da dobijem Aleksandru Uljarević iz marketing službe Vojvođanske banke, ali mi to nije uspelo.

Predrag Azdejković

www.azdejkovic.com

 

Atačmenti



Komentari (309)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivankagrump ivankagrump 20:22 27.10.2011

Re: ...

A najcesce je bas tesko konstatovati i bez toga da bude napisano ko je otac a ko majka.


Ako roditelj podnese neki zahtev, molbu, tuzbu, ne mora na papiru uvek da bude jasno da li je otac ili je majka, a poenta je u tome da drzava i njeni sluzbenici niti moraju niti treba to da znaju niti to sme da ima bilo kakvog uticaja na krajnju odluku drzavnog organa.

Kome i zasto smetaju ti izrazi pa se dosetili sexizma kao izgovora?


Ja se upljuvah objasnjavajuci i kome i zasto. Svakome treba da smeta, tebi treba da smeta kada drzava od tebe trazi informaciju koja joj objektivno NE TREBA a koju moze potencijalno da upotrebi protiv davaoca informacije tj. tebe. Pogledati blogove Rodoljuba Sabica za detaljnije objasnjenje. Pada mi na um jedno uredjenje gde je drzavi zaista potrebno da zna koji roditelj je otac a koji majka. Serijatski sistem, gde u slucaju razvoda deca mogu da pripadnu iskljucivo ocu. A zasto moja drzava hoce da ima tu informaciju? Sta ce joj? "Daj ti meni taj podatak, nece da se baci", jer mozda i ovde uvedemo neki takav kreativan zakon, a? NEKA HVALA.

A tebi niko ne brani da budes ponosan sto si otac, kao sto nikome niko ne brani da bude ponosan sto je Srbin, ili Madjar, ili pravoslavac, ili musliman. Ali informacijama o etnickoj i verskoj pripadnosti nije mesto u zvanicnim formularima i dokumentima! I kada se od coveka ne trazi da upise te informacije u neki zvanicni dokument to ne znaci da mu drzava brani da bude ponosan na svoju nacionalnost ili veroispovest! Aman!
ivana23 ivana23 20:25 27.10.2011

Re: ...

ivankagrump
Sta se drzave tice ko je detetu otac a ko majka, zasto joj trebaju ti podaci?


Ukoliko maloletno dete putuje u inostranstvo sa jednim, potrebna je saglasnost drugog roditelja overena u sudu ili opštini.
Da li se saglasnost moze potpisati - roditelj, A. Pavlovic?!
Ko je A. Pavlovic? Sta ako su oba roditelja nekim slucajem A(leksandar) i A(na) Pavlovic?

Sto vise regulativa, to manje slobode i prava.
ivankagrump ivankagrump 20:30 27.10.2011

Re: ...

Znaci dete Saše (majka) i Saše (otac) Petrovića nikako ne može da putuje u inostranstvo sa samo jednim roditeljem. Nepremostiva prepreka. Drzava ne ume da izadje na kraj sa tim ogromnim problemom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:41 27.10.2011

Re: ...

Pada mi na um jedno uredjenje gde je drzavi zaista potrebno da zna koji roditelj je otac a koji majka. Serijatski sistem, gde u slucaju razvoda deca mogu da pripadnu iskljucivo ocu


A na brakorazvodnoj parnici se nikako nemoze ustanoviti ko je otac a ko majka ako to roditelji ne kazu pa se tako sprecava da deca pripadnu muskom roduitelju?
Ajd jos jedan ovako simpatican razlog i na sve pristajem :)



A zasto moja drzava hoce da ima tu informaciju?


Ne radi se o tome da drzava nesto trazi od mene, vec o tome da u ovom slucaju drzava mene sprecava da svojj odnos prema vlastitom detetu nazovem imenom za koje mislim da je jedino normalno.
kada se od coveka ne trazi da upise te informacije u neki zvanicni dokument to ne znaci da mu drzava brani da bude ponosan na svoju nacionalnost ili veroispovest!

Nema potrebe za boldom, vidim dobro, posebno zato jer ovo sto si boldovala u nesto izmenjenom obliku ali to isto to si vec rekla. Dakle ne trazi drzava od mene vec bi me sprecvala da se izrazavam na meni prihvatljiv nacin.

ivana23 ivana23 20:42 27.10.2011

Re: ...

ivankagrump
Znaci dete Saše (majka) i Saše (otac) Petrovića nikako ne može da putuje u inostranstvo sa samo jednim roditeljem. Nepremostiva prepreka. Drzava ne ume da izadje na kraj sa tim ogromnim problemom.


Ako se ne naznaci ko je otac, a ko majka.

Moze majka Sasa da vodi dete na put i istovremeno da da saglasnost za put, a da otac Sasa sa tim nije upoznat.



ivankagrump ivankagrump 20:52 27.10.2011

Re: ...

Ako se ne naznaci ko je otac, a ko majka.


Zar drugih nacina identifikacije nema, bas nikakvih? Nego moraju ljudima da zaviruju izmedju nogu? Licna karta, maticni broj, pa i sam potpis (rukopis) na kraju krajeva je deo nase identifikacije.

@ hcm,

Znaci to sto ti u licnoj karti ne pise da si Srbin i pravoslavac zapravo znaci da te drzava sprecava da izrazis svoj identitet na tebi prihvatljiv nacin. Odmah pisi Strazburu, ali pod hitno!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 27.10.2011

Re: ...

Znaci to sto ti u licnoj karti ne pise da si Srbin i pravoslavac zapravo znaci da te drzava sprecava da izrazis svoj identitet na tebi prihvatljiv nacin. Odmah pisi Strazburu, ali pod hitno!


Losa paralela, probaj ponovo.
Drzava i dalje od mene trazi da kazem da sa tom osobom (dakle mojim rodjenim detetom) imam neki odnos samo me sprecava da kazem da sammu otac i trazi da to drugacije formulisem.
To bi, u tvojoj losos paraleli izgledalo otprilike kao da mi trazi da kazem jesam li vernik ali da ne smem da napsem recimo "ateista" vec da to formulisem "ne verujem u ono sto se zove bog" ili ako sam pravoslavac da to moram reci ali npr "verujem da je hrist boziji sin ali ne priznajem papu kao bozijeg izaslanika na zemlji"
ivankagrump ivankagrump 21:25 27.10.2011

Re: ...

Hahaha simpaticno

Situacija A: drzava trazi da se napise ime roditelja. To znaci da zeli da ima informaciju ko brine o detetu i odgovoran je za njega.

Situacija B: drzava trazi da se napisu imena oca i majke. To znaci da zeli da ima informaciju ko brine o detetu i odgovoran je za njega i kog je pola svaka od tih osoba.

Dakle ne radi se razlicitoj formulaciji nego o trazenju jedne dodatne informacije koja drzavi ne treba. Razlicita formulacija bi bilo kada bi "otac" i "roditelj" bili sinonimi, ali oni to nisu zato sto otac ima jednu dodatnu karakteristiku. Secas se cele one frke oko glupace i zenske osobe, otprilike ista stvar. To nisu sinonimi, pa kada za nekoga umesto da je zenska osoba kazes da je glupaca to nije samo druga formulacija nego iznosenje jedne potpuno nove informacije - da se radi o zenskoj osobi koja je uz to i glupa.
JJ Beba JJ Beba 22:38 27.10.2011

Re: ...

ivankagrump

ne vredi
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:58 27.10.2011

Re: ...

Situacija B: drzava trazi da se napisu imena oca i majke. To znaci da zeli da ima informaciju ko brine o detetu i odgovoran je za njega i kog je pola svaka od tih osoba.


E to je presudno.

O tim osobama znaju sve, imaju slike, otisak prsta, ime, prezime, datum rodjenja, naravno i pol, svaka od njih je zavedena pod sifrom, ali rod sa detetom treba sakriti da slucajnoi neko ne bi zloupotrebio.
Nazdravlje.

Koliko klikova u koliko sekundi im je potrebno ako da sve to saznaju ako zele da zloupotrebe?

A pri tom, da bi se "sprecila zloupotreba zbog davanja suvisnih podataka" koja se ako postoji takva namera nikako ne moze spreciti, zabranjuju upotrebu termina koji su tu od kad je jezika, koji osim pukog podtka znace i mnogo vise ljudima, jer termin majka i otac nije samo puki podatak ( za normalne).

To podilazenje svemnu i svacemu za sta se proceni da je moderno jeste legitimno, ali ovakva obrazlozebnnja kao ovo tvoje sto je, "upotrebom termina otac i majka se otvaraju mogucnosti za zloupotrebu" pokazuje i da ti (vi) koji po svaku cenu prihvatate ono sto vam se servira cak nemate ni svest o tome da je to vama servirano, vec ste uvereni da je to zaista vase misljenje koje je valjda oduvek takvo a ne od trenutka kad se ta devojcica iz Svajcarske toga setila.
Ali vi mislite svojom glavom, zar ne ? :)
ivankagrump ivankagrump 23:10 27.10.2011

Re: ...


O tim osobama znaju sve, imaju slike, otisak prsta, ime, prezime, datum rodjenja, naravno i pol, svaka od njih je zavedena pod sifrom, ali rod sa detetom treba sakriti da slucajnoi neko ne bi zloupotrebio.


A kako je to onda sakrivanje srodstva sa detetom ako vec znaju sve, ako znaju sve onda ne moraju ni da traze da im se kaze je li neko otac ili majka, zar ne?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:16 27.10.2011

Re: ...

ivankagrump
zar ne?


Da,
A zasto se ti zalazes da se to zabrani kad se to vec zna pa time sve ono o suvisnim podacima i mogucoj zloupotrebi istih pada u vodu?

Koji ti je sledeci argument ?
Rekla devojcica, a bas simpaticna devojcica i to jos iz Svajcarske, a i eto u EU se o tome razmislja pa, velis, mora da je pametno?
AlexDunja AlexDunja 00:14 28.10.2011

Re: ...

zabranjuju upotrebu termina

kako se ti asičiš kad pomisliš da si našao slabijeg,

pa sve više snage ulažeš što si nemoćniji.

ko je zabranio?
ivankagrump ivankagrump 04:50 28.10.2011

Re: ...


A zasto se ti zalazes da se to zabrani kad se to vec zna pa time sve ono o suvisnim podacima i mogucoj zloupotrebi istih pada u vodu?


Ne, nego smatram da kad bi imali informaciju ili bar kad bi ona uvek bila nedvosmisleno ocigledna ne bi ni trazili da im se ona ponovo daje. Na vecini formulara sa kojima se mozes susresti jedini podatak koji stoji o majci i ocu je ime, a kada negde pise da je otac osobe X osoba Y na osnovu toga nemaju uvid u krvnu grupu osobe Y kako ispada po ovome sto si ti napisao, vec samo mogu da zakljuce a) da je osoba roditelj deteta tog i tog i b) da osoba ima penis (prosto je neverovatno kako moze da ti ne smeta da drzava pravi distinkciju tog tipa izmedju majki i oceva, kao da je ikome uopste bitno koje genitalije imas ako si roditelj, a ponajmanje drzavi koja ne sme i ne treba da vidi razliku izmedju roditelja ma kog pola da su).

Kazes da je drzavi ta informacija lako dostupna i nazalost jeste, ali to ne znaci da je to dobra stvar. Kada se roditelji razvode i sude oko starateljstva nad decom, cinjenica je da ce ako nikako drugacije sudija na licu mesta videti ko je otac a ko majka, ali da bi se ravnopravnost polova zaista postigla bilo bi idealno kada to ne bi bilo moguce, kada bi sudija donosio odluku bez svesti o tome kog pola je koji roditelj. U nesavrsenim uslovima kada je ta informacija ocigledna, onda bar treba da je svesno ignorise. A ne da jos trazi njenu potvrdu i napismeno, pobogu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:21 28.10.2011

Re: ...

kako se ti asičiš kad pomisliš da si našao slabijeg,


E Dunja ako TI treba da je branis onda je stvarno slaba.
Pazi Dunjice, ti i ja se ZNAMO, i tu nema foliranja. Jel tako - tako je.
E sad
kad nekoga smatram slabijim ili ga ignorisem ili se zezam. To se naravno desava sa tobom.
Na Ivanine komentare,kao sto (cak i TI) mozes da primetis odgovaram razlozno, sto ce reci da komentare pazljivo citam i razmisljamn o njihovom znacenju. To je dokaz ( e sad da li TI to mozes da razumes, ne znam) da je uopste ne smatram slabijom.
Ali evo sad cinim i tebi uslugu pa ti (shvatas li?) odgovaram ozbiljno
I ne samo to, ucinicu ti jos jednu uslugu i objasniti kako to zabranjuje.
Skoncentrisi se sad:
Pretpostavimo da se ta inicijativa prihvati. To mozes da pretpostavis?
E onda, ako drzava napravi takve obrasce gde umesto rubrika ime oca i ime majke bude stajalo ime roditelja broj jedan i ime roditelja broj dva, ona ce time mene spreciti,onemoguciti, zabraniti da napisem da sam otac svome detetu i obavezace me da pisem da sam roditelj pod rednim brojem.

Nije tesko iako ti se tako cini, procitaj nekoliko puta i shvatices.






Ne, nego smatram da kad bi imali informaciju ili bar kad bi ona uvek bila nedvosmisleno ocigledna ne bi ni trazili da im se ona ponovo daje.


Aha, a ti dakle mislis da je zloupotreba ipak oznovni razlog za nazivanje oca ocem a majke majkom i da oni (drzava) time samo zele da im ta informacija bude pri ruci. Da se ne akaju mnogo, da ne gube vreme trazeci je na drugim mestima (tu na klik od njih ali sto da klikce kad ne mora) ovako nam narede da oca zovemo ocem, majku majkom i tako da nam dodju glave ako pozele?

Ivana, da bi neko nesto zloupotrebio on valjda ima neki razlog za to a ako ga ima zaista je idiotski pomisliti da ce ga taj novogovor spreciti u takvoj nameri.

kada bi sudija donosio odluku bez svesti o tome kog pola je koji roditelj.


U nesavrsenim uslovima kada je ta informacija ocigledna, onda bar treba da je svesno ignorise


Ma rekoh ja, nista ovo ne valja, sudija ima svest ko je musko ko zensko, a priroda nesavrsena pa to bas istakla, sram da je bude, sve to treba ponistiti pa lepo, iz pocetka napraviti. Sta ce nam polovi, i onaj severni i juzni treba ukinuti. Musko- zensko, ma samo ma samo pravi zabunu i osnov za diskriminaciju.
Sve cemo mi to da ukinemo kad dodjemo na vlast, vazi?
ivankagrump ivankagrump 18:51 28.10.2011

Re: ...

Sve cemo mi to da ukinemo kad dodjemo na vlast, vazi?


Vazi

I zaista pravi osnov za diskriminaciju, samo se ti zezaj, ali u drzavi Srbiji je gotovo necuveno da otac dobije starateljstvo nad decom. Na primer.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:46 28.10.2011

Re: ...


I zaista pravi osnov za diskriminaciju,

Ma znam, zato i kazem da to treba ukinuti.
Nego, jesi li primetila koliko nesrece donosi ona prokleta zemljina teza?
Mal mal pa neko padne. Da ne pricam o avionima i njihovom padanju. A tek koliko se energije trosi na njeno savladavanje.
Da mi i nju ukinemo, slazes se?

Svet oko sebe,naravno, treba popravljati, ali ipak tako d ase neke zadate realnosti uvaze. Problem nastaje onda kad neko od toga pravi karikaturu ili kad ima neke zadnje namere a to pokusava da progura pod firmom dobrobiti za sve.
I prepoznavanje da li to nesto zaista svet cini boljim mestom ili je pak nesto drugo u pitanju je veoma vazno, a mi smo cesto skloni da nekim nasim izabranim autoritetima verujemo i bez pokusaja sopstvenog prosudjivanja.
Pa tako neko za sve sto dolazi iz EU, "sa zapada", "iz razvijenog demokratskog sveta" smatra pametnim i potrebnim.
E vidis, ja mislim da to nije tako i da i iz tog tabora mogu doci glupi i nekad nedobronamerni predlozi, pa zato i njih pokusavam da premerim svojim kantarom.
Moj kantar kaze da ova inicijativa nema nikakve veze sa sprecavanjem zloupotreba niti sa diskriminacijom zena vec da je razlog ili neka licna frustracija te predlagacice,sto je malo verovatno, ili da iza toga ima nesto sto je cilj koji se za sada ne zeli saopstavati.
ivankagrump ivankagrump 21:03 28.10.2011

Re: ...

A moj kantar pak veli da je to simbolican nacin na koji drzava govori "necemo favorizovati nijednog roditelja ni po kom pitanju, za nas ste oboje isti". Kazem simbolican jer se, avaj, odvec lako moze zakljuciti koji roditelj je otac a koji je majka. Ali je bar lep gest koji umem da cenim.

I da se vratimo na temu, poklanjam ovu macu

JJ Beba JJ Beba 22:35 26.10.2011

....

ja se slažem sa tekstom
AlexDunja AlexDunja 22:58 26.10.2011

Re: ....

ja se slažem sa tekstom

i ja.

odvratno je, i što kaže moje dete,
ne razumem žene koje ( dobrovoljno) nose majice sa natpisima,
koje fakat, moraš da čitaš...

kako im nije neprijatno...
ali, to je druga tema.

terati ozbiljne žene da na grudima nose natpis u koji
treba da se bulji da bi se natpis pročito je gadno.
i ponižavajuće.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:14 27.10.2011

Re: ....

terati ozbiljne žene da na grudima nose natpis u koji
treba da se bulji da bi se natpis pročito je gadno.
i ponižavajuće.


ako žena ima velike grudi onda se slogan nabora i moraš da zagledaš i sa strane da bi mogao da pročitaš
ivankagrump ivankagrump 17:12 27.10.2011

Re: ....

odvratno je, i što kaže moje dete,
ne razumem žene koje ( dobrovoljno) nose majice sa natpisima,
koje fakat, moraš da čitaš...

kako im nije neprijatno...
ali, to je druga tema.


Senzibilisi dete sto pre na zenino pravo na izbor sta da radi sa svojim telom, trenutno stoji na vrhu jedne prilicno klizave padine.
cult cult 00:09 27.10.2011

Fascinirajuće

od čega sve može da se napravi problem, da ne kažem išju.
Reklamna majica - sexizam.
Fenomenalno.
Ovo gotovo da je gluplje od "dobrodošle/dobrodošli".
Guys...gledanje u zajebano dobre ženske grudi je gotovo podsvesna stvar. Jače od tebe. Jedino možeš da se nadaš da je to bio krajnje diskretan glance (ima li adekvatne srpske reči?)...Reklamna majica tu nit pomaže nit odmaže. Nema blage veze.
Uostalom, gde da napišu tekst na majici? Na ledjima?
Slutim osnivanje adekvatnih nvo, radionice, blogovi, formiranje cele nove terminologije na ovu temu (kao "edjžizam", "mobing" i sl) pa guranje zakona u parlament, pa...dok ne postanemo potpuni debili.
cult cult 00:13 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

p.s.
ne znam jel' kačio neko ovu reklamu za amstel već...
ali zaista je ponekad ovako teško:

NNN NNN 00:18 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

od čega sve može da se napravi problem, da ne kažem išju.
Reklamna majica - sexizam.
Fenomenalno.
Ovo gotovo da je gluplje od "dobrodošle/dobrodošli".
Guys...gledanje u zajebano dobre ženske grudi je gotovo podsvesna stvar. Jače od tebe. Jedino možeš da se nadaš da je to bio krajnje diskretan glance (ima li adekvatne srpske reči?)...Reklamna majica tu nit pomaže nit odmaže. Nema blage veze.
Uostalom, gde da napišu tekst na majici? Na ledjima?
Slutim osnivanje adekvatnih nvo, radionice, blogovi, formiranje cele nove terminologije na ovu temu (kao "edjžizam", "mobing" i sl) pa guranje zakona u parlament, pa...dok ne postanemo potpuni debili.

jedi-knight jedi-knight 00:18 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

Ovaj komentar treba dva puta procitati

Fascinirajuće
od čega sve može da se napravi problem, da ne kažem išju.
Reklamna majica - sexizam.
Fenomenalno.
Ovo gotovo da je gluplje od "dobrodošle/dobrodošli".
Guys...gledanje u zajebano dobre ženske grudi je gotovo podsvesna stvar. Jače od tebe. Jedino možeš da se nadaš da je to bio krajnje diskretan glance (ima li adekvatne srpske reči?)...Reklamna majica tu nit pomaže nit odmaže. Nema blage veze.
Uostalom, gde da napišu tekst na majici? Na ledjima?
Slutim osnivanje adekvatnih nvo, radionice, blogovi, formiranje cele nove terminologije na ovu temu (kao "edjžizam", "mobing" i sl) pa guranje zakona u parlament, pa...dok ne postanemo potpuni debili.

JJ Beba JJ Beba 00:18 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

Uostalom, gde da napišu tekst na majici? Na ledjima?

a što uopšte tekst reklame za banku mora biti na telu? na ženskom telu?
i to još da nosi službenica banke, za platu, a ne za to plaćeni profesionalni model, ako baš mora da se na taj način reklamira usluga banke, mada ne vidim poslovni razlog za tako nešto
zato što se zna da žensko telo dobro prodaje proizvode i usluge?
kapiram ja kad stave žensku na reklamu za kola, ciljna grupa su ipak muškarci ali banka? to je po meni kontraproduktivno za reklamu na institucijalnom nivou jedne banke
AlexDunja AlexDunja 00:22 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

..Reklamna majica tu nit pomaže nit odmaže.

tačno, ali zagledaš ako treba da pročitaš.
i time uvrediš onu koja je nosi ako mora.
jedi-knight jedi-knight 00:39 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

tačno, ali zagledaš ako treba da pročitaš.
i time uvrediš onu koja je nosi ako mora.


Poslodavac ima prava da zahteva da se nosi odredjena uniforma na poslu, kao sto svako ima prava da podnese prijavu ukoliko misli da je ta uniforma na bilo koji nacin neprimerena. Treba ipak biti razuman pa ne traziti u svemu problem.
Kad kupis majicu, imas natpis na grudima, ili bar mali znak brenda, ali nisam cuo da se neko ikad igde bunio zbog toga.
JJ Beba JJ Beba 00:47 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

ipak biti razuman pa ne traziti u svemu problem.

ne vidim zašto se o pojavi upotrebe ženskog tela u komercijalne svrhe ne bi razgovaralo?
Kad kupis majicu, imas natpis na grudima, ili bar mali znak brenda, ali nisam cuo da se neko ikad igde bunio zbog toga.


pa sami odaberemo majcu koju ćemo nositi, sa sloganom, apelom ili slikom koju mi želimo, na mestu na kome mi želimo.
ne verujem da je bilo koja službenica banke samoinicijativo obukla majcu sa reklamnim natpisima koji fakat služe da se čitaju, u njih bulje, zagleda ...
ne znam zašto je razliku teško uočiti?
jedi-knight jedi-knight 01:09 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

Re: Fascinirajuće
ipak biti razuman pa ne traziti u svemu problem.

ne vidim zašto se o pojavi upotrebe ženskog tela u komercijalne svrhe ne bi razgovaralo?


O tome nema sta da se razgovara, to je van zakona siguran sam.
Ono u sta nisam siguran da je ovde rec o zloupotrebi, jer je u pitanju obicna majica i natpis na uopbicajenom mestu za majicu.
To sto su Pedju uznemirile velike zenske grudi to je druga stvar. Da je video dobrog frajera u tesnoj majici sa istim natpisom, ne verujem da bi se bunio.
Filip2412 Filip2412 01:21 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

cult
Guys...gledanje u zajebano dobre ženske grudi je gotovo podsvesna stvar. Jače od tebe. Jedino možeš da se nadaš da je to bio krajnje diskretan glanc


Pa koja oce da joj gledaju u grudi nek ide slobodno toples niz ulicu, ali to stvarno bas nikakve veze nema sa temom.
Filip2412 Filip2412 01:23 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

jedi-knight
To sto su Pedju uznemirile velike zenske grudi to je druga stvar.
Otkud ta ideja?

Ja mislim da je tekst o tome kako se zene po nalogu firme stavljaju u garderobu koja zove klijente da bleje u njihove sise citajuci reklamne poruke.

Pa i te zene su necija porodica valjda, zena, sestra, majka a? Sta se neko koj k vredja na pominjanje porodice? Evo ja kazem da bi svako zesnko iz moje porodice oteralo u p materinu takvog sefa koji im kaze da treba tako da se obuku.
blogovatelj blogovatelj 03:20 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

Fascinirajuće


Jesi ti mozda Doktor Wu?
maksa83 maksa83 06:41 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

(kao "edjžizam", "mobing" i sl)

"Sisizam", "mamalizam".
alselone alselone 06:48 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

Smorizam. Kintoizam. Lebabezmotikeizam.
cult cult 07:24 27.10.2011

Re: Fascinirajuće




Kada oglašivači nemaju bolji način, ali ni mašte ni poslovnog morala, svoje proizvode najčešće prodaju uz sliku lepog ženskog tela, iako ti isti proizvodi nisu namenjeni lepšem polu. Na dobar ukus i etički kodeks danas u trci za osvajanjem tržišnog učešća oglašivači skoro da ne obraćaju pažnju, a lošem ukusu se povlađuje pod parolom da „publika to traži”




Reklama La Senze lansirana pred božić prošle godine...žene su samo note božićn e pesme obučene u La Senzine proizvode.
(Upozorenje: čist seksistički mamalni advertajzing). Reklama počinje na 0:10.


Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:18 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

Da ponovim.

Službenice su dobile direktivu da moraju da oblače majice i da sisama reklamiraju banku. Za to nisu dobile bonus, niti mogu da odbiju!

Ja nemam nikakav problem da žena svojevoljno sa svojim telom radi šta god hoće, ali imam problem kada tuđe telo uzurpira, u ovom slučaju banka jer joj se može, jer iskorišćava jeftinu radnu snagu i loše tržište rada gde su zaposleni ucenjeni i pod konstantnom pretnjom otkaza ako nisu poslušni!!!
cult cult 10:28 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

Majica sa reklamnim natpisom nije seksistička pojava, mobing, ponižavanje zaposlenih, ucena otkazom itd., sem ako joj ti sam ne dodeliš tu kvalifikaciju. Svaka druga ili treća firma u gradu oblači zaposlene u nešto sa natpisom, na eto jbg, grudima, i da nije ovog tvog teksta na pamet mi ne bi palo da to ima veze sa ponižavanjem zaposlenih žena i sl.

Setih se da je u vreme vladavine ldp-a na blogu neko napisao sličan tekst jer je u nekakvom kvizu voditelj/voditeljka govorio/la: "...a konačno rešenje je?" što je bloger povezao sa, jebote, jevrejskim pitanjem, pa se strahotno iznervirao i on i jedno dvesta komentatora, hteli da pišu peticiju televiziji, bojkot, proglase, raspalili iz svih internet oružja. Ludilo.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:32 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

Majica sa reklamnim natpisom nije seksistička pojava, mobing, ponižavanje zaposlenih, ucena otkazom itd., sem ako joj ti sam ne dodeliš tu kvalifikaciju. Svaka druga ili treća firma u gradu oblači zaposlene u nešto sa natpisom, na eto jbg, grudima, i da nije ovog tvog teksta na pamet mi ne bi palo da to ima veze sa ponižavanjem zaposlenih žena i sl.


Ti kao da ne ideš u banke i ne znaš kako se službenici oblače u bankama?! Jesi li ih ikada video u majicama?
cult cult 10:55 27.10.2011

Re: Fascinirajuće

da, ovog leta. U Komercijalnoj banci u Brankovoj i Makedonskoj (preko puta zgrade Politike). Ima i jedna poslovnica Piraues banke u koju ponekad idem na Čukarici u kojoj su žene u za bankarski dress code prekratkim suknjama. Eto, sećam se da sam to primetio, ali nisam zbog toga pao u pravednički bes. Niti su mi one delovale nešto depresivno.
ivankagrump ivankagrump 17:19 27.10.2011

Re: Fascinirajuće


Pa koja oce da joj gledaju u grudi nek ide slobodno toples niz ulicu


Zapravo, nije slobodno, ali posto to ovde nije tema hoce li neko da se prijavi da pokrene tu temu na blogu? Trebalo bi da napravimo akciju, steta sto sad po ovom vremenu ne mozemo, ali na leto recimo na Adi ili negde gde je uobicajeno da muskarci budu u toplesu, da i zene primene isti dress code pa da vidimo sta drzava ima da kaze, i kako ce probati da se opravda.
kick68 kick68 04:26 27.10.2011

20

Dvadeseta preporuka je moja.
vishnja92 vishnja92 08:01 27.10.2011

kako izgleda ovaj blog:

pedja:... tekstekstekst... a zene su time ponizene.
muski: hahaha, ali nisu ponizene!
zene: o, ali jesmo.
muski: ne, niste! niste! dosta tih gluposti!


o presveti Manitu, otemporaomores...


ps - sinoc sam se osecala jako lose zbog komentara na ovom blogu (ne zbog onog bedne mizogine spodobe sa smajlijem u avataru nego zbog ostalih veselih ignorantskih sa-la-la drugara, i njihove zajebancije i spinova (onaj sa dres kodom je moj apsolutni favorit))

pps - niko vas nije pitao da li zurite ili ne zurite, niti se to koga tice. nase je pravo da same biramo zelimo li da se izlazemo ili ne. toliko o osnovnom dostojanstvu, ignoranti, uzivajte u svom muskom svetu.

i hvala na pouci.
alselone alselone 09:18 27.10.2011

Re: kako izgleda ovaj blog:

ps - sinoc sam se osecala jako lose zbog komentara na ovom blogu (ne zbog onog bedne mizogine spodobe sa smajlijem u avataru nego zbog ostalih veselih ignorantskih sa-la-la drugara, i njihove zajebancije i spinova (onaj sa dres kodom je moj apsolutni favorit))



JJ Beba JJ Beba 13:25 27.10.2011

Re: kako izgleda ovaj blog:

niko vas nije pitao da li zurite ili ne zurite, niti se to koga tice. nase je pravo da same biramo zelimo li da se izlazemo ili ne. toliko o osnovnom dostojanstvu, ignoranti, uzivajte u svom muskom svetu.

bocvena bocvena 08:41 27.10.2011

Gej: Sise!

Heteroseksualci: Hihihihi, sise, dabome!

Koja je ono tema bloga?
NNN NNN 10:57 27.10.2011

Re: ...

reanimator
200
Tako sam se pritajio na 199, kao kad Pantelar predribla golmana (to čak i Peđa sad prati) ... pa vreme počne usporeno da teče... očekujući da uletiš na dvesta!


Nego, šta ti misliš o ovom seksualnom slučaju šalterske radnice banke?

(kad joj Peđa diskretno šapne:
- Gospođo, sve vreme sam Vam buljio u sise?
Da li Vam je sada neprijatno?


ili scenario 2:

gazda banke:
- Ajde, kurve, reklamu na sise ako 'oćete platu (mjkuvamjbm)!

ili je to iz istog filma?
reanimator reanimator 11:17 27.10.2011

Re: ...

NNN

reanimator200 Tako sam se pritajio na 199, kao kad Pantelar predribla golmana (to čak i Peđa sad prati) ... pa vreme počne usporeno da teče... očekujući da uletiš na dvesta!

Pravda za 200!
Nego, šta ti misliš o ovom seksualnom slučaju šalterske radnice banke

Mislim da tim ženama, koje verovatno prave težak kompromis sa samom sobom i oblače te majice da ne bi ostale bez posla, najmanje u životu treba dokoni Azdejković, koji će da im pojačava osećaj neprijatnosti diskretnim dobacivanja tipa "šta je kurve, uz'o vas sistem pod svoje". Ono sa daljim traženjem odgovornih u banci mi je ok, ako je neko baš pogodjen slučajem, ali ne razumem izdrkavanje nad ženom, koja gotovo sigurno nije birala da obuče majicu firme u kojoj radi.
Biljana 77 Biljana 77 10:20 27.10.2011

Kao iskusan

objekat i subjekat u posmatranju ženskih sisa (a gledaju i žene sise drugim ženama ) mogu da konstatujem da će količina gledanja zavisiti isključivo od veličine i kvalieteta dekoltea, kao i od sklonosti, pristojnosti itd. posmatrača. Ne od toga što nešto piše na majici.

Ne kapiram dramu. Reklamni slogani su uvek na majicama, uvek preko grudi, čak i na sportskim dresovima. Nekad i preko dupeta. I muških i ženskih. Svako vidi ono što želi. Ako je majica na muškarcu pa natpis privlači pogled na izvajani torzo onda... Ništa, ja ću onda da tužim za seksualno uznemiravanje kubansku mušku odbojkašku reprezentaciju od onomad i sve njhove sponzore.

I da, volela bih da vidim kako zaista izgledaju te majice, tj. da li imaju samo natpis preko grudi ili neki enorman dekolte koje bi se inače smatrao neprimeren radnom mestu. Iskreno sumnjam da je tako.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:34 27.10.2011

Re: Kao iskusan

Reklamni slogani su uvek na majicama, uvek preko grudi, čak i na sportskim dresovima.


Da i službenici banka su oduvek u majicama, samo što od sada imaju i slogane?!?!
vishnja92 vishnja92 10:44 27.10.2011

Re: Kao iskusan

tema uopste nije kolicina gledanja, kako ste uopste dosli dotle?
i nisu tema muskarci i njihovo zurenje i pobude - to je njihov problem amanzaman.

samo
mene poslodavac nikad ne bi mogao da natera da dodjem samo u majici (a ne bluzi/kosulji) na posao, bez icega preko, niti bi iko u privatnom zivotu uspeo da me natera da obucem majicu sa bilo kakvim natpisom preko grudi.

to je stvar licne mere i sopstvenog izbora.

ali nametanje odece koja naginje napadnoj (a odmice se od pristojne poslovne) od strane poslodavca je, za pocetak, narusavanje dostojanstva, da ne idem dalje.
Biljana 77 Biljana 77 11:48 27.10.2011

Re: Kao iskusan

Koliko sam razumela radi se o majici sa dugim rukavom, a između toga i bluze ja ne znam razliku. Uzgred, banke vrlo određuju način oblačenja (dakle nametanje od strane poslodavca se podrazumeva) svojih službenika i službenica, i po vrsti i po boji i sl.

Ono što je mnogo poraznije jeste činjenica da će žene i dalje prevashodno biti šalterske službenice. Porazno je za nekogog bubuljičavog apsolventa više poslovne koga će da izgura sisata koleginica koja nije dospela ni do druge godine, kao i za onu ženu koja je završila ekonomiju ali nikad neće biti viđena za obuke i napredovanje jer je žena, kokoška, možda će da rodi i sl.

Goran Vučković Goran Vučković 12:30 27.10.2011

Re: Kao iskusan

Ono što je mnogo poraznije jeste činjenica da će žene i dalje prevashodno biti šalterske službenice. Porazno je za nekogog bubuljičavog apsolventa više poslovne koga će da izgura sisata koleginica koja nije dospela ni do druge godine, kao i za onu ženu koja je završila ekonomiju ali nikad neće biti viđena za obuke i napredovanje jer je žena, kokoška, možda će da rodi i sl.

Biljana 77 Biljana 77 12:55 27.10.2011

OK, Vučko

po prirodi svog posla ko je ko u bankarskom svetu Srbije znam verovatno mnogo mnogo bolje od tebe, ali ne menja stvar primer nekoliko uspešnih žena. Stvar menja pristup ko je za šta.
Goran Vučković Goran Vučković 13:18 27.10.2011

Re: OK, Vučko

po prirodi svog posla ko je ko u bankarskom svetu Srbije znam verovatno mnogo mnogo bolje od tebe, ali ne menja stvar primer nekoliko uspešnih žena. Stvar menja pristup ko je za šta.

Ok, ako ne uzmemo intezu pošto je tamo već Draginja:

Raiffeisen
Komercijalna
Alpha
Piraeus
AIK Niš

A pogledaj emailove direktora (tj. direktorki) filijala Erste banke - onako odoka 3/4 žene.
JJ Beba JJ Beba 13:31 27.10.2011

Re: Kao iskusan

Koliko sam razumela radi se o majici sa dugim rukavom, a između toga i bluze ja ne znam razliku.

pa šta ako je majca dugih rukava?
žena je primorana da svoje telo da poslosavcu u komercijalnu svrhu.
niko je nije pitao da li to želi, ne verujem da je za to dobila extra lovu, i verovatno ne sme da odbije jer joj preti otkaz.
i tebi je to kao ženi ok?
NNN NNN 13:51 27.10.2011

Re: Kao iskusan

žena je primorana da svoje telo da poslosavcu
onda majica i ne izgleda više kao ozbiljan problem
NNN NNN 13:54 27.10.2011

Re: OK, Vučko

Alpha
Piraeus
Da, sve sami Grci, a nijedna Grkinja!
JJ Beba JJ Beba 13:57 27.10.2011

Re: Kao iskusan

NNN
žena je primorana da svoje telo da poslosavcu
onda majica i ne izgleda više kao ozbiljan problem

kakva mačo duhovitost
koksy koksy 14:01 27.10.2011

Re: OK, Vučko

Goran Vučković
po prirodi svog posla ko je ko u bankarskom svetu Srbije znam verovatno mnogo mnogo bolje od tebe, ali ne menja stvar primer nekoliko uspešnih žena. Stvar menja pristup ko je za šta.

Ok, ako ne uzmemo intezu pošto je tamo već Draginja:

Raiffeisen
Komercijalna
Alpha
Piraeus
AIK Niš

A pogledaj emailove direktora (tj. direktorki) filijala Erste banke - onako odoka 3/4 žene.



Ništa ti to ne menja stvar.
Goran Vučković Goran Vučković 14:21 27.10.2011

Re: OK, Vučko

Da, sve sami Grci, a nijedna Grkinja!

Grci, stari seksisti
topcat topcat 14:26 27.10.2011

Re: Kao iskusan

žena je primorana da svoje telo da poslosavcu u komercijalnu svrhu.


ja vas ne razumijem: čitajući vas ispada da netko nekog tjera da sjedi na šalteru bar u toplesu (s tetovažom sise gore - kamata dole), da ne kažemo da pruža seksualne usluge, kad ono...radi se o glupoj majici dugih rukava s idiotskim sloganom koju radnik nosi unutar banke za vrijeme svog radnog vremena. Nitko nikog ne tjera da time ide na cestu ili se slika za novine.

Osim toga, koju ulogu u vašim financijskim odlukama ima osoba na šalteru? Ako dižete kredit i sl, to nećete raditi tamo. Savjetnik će biti neka druga osoba u kakvoj kancelariji.

Poslodavac u normalnom svijetu, ima pravo inzistirati na modelu oblačenja i ne treba voditi računa o tome da li inače nosiš suknju, hlače, haljinu ili sako, od kojih pojedini artikli sigurno više ističu seksualnost od problematične majice. Nekakva udruga za zaštitu radnika će voditi računa o zakonu i tome da i oblačenje bude primjereno.
Mislim da radite problem gdje ga nema i da se malo svodi na "neće on meni diktirati", "nisam svoja", "majica me sputava"...e pa jebiga, to je TVOJ lični (a kažu da odjeća ne čini čovjeka), i ne mora nužno biti problem banke.
Ako te model i postupak iz nekog razloga vrijeđaju, imaš se pravo žaliti. Možeš i dati otkaz. Možeš i reći djeci da danas sjede u mraku jer si ponižena pošto je majica - ružna.

p.s. Zašto posao smetlara uvijek obavlja muškarac i tko je njega pitao da li ga kombinezon vrijeđa? I da li je njegovo tijelo zloupotrijebljeno u komercijalne svrhe ako mu na leđima piše "Zajedno do čistog grada! Smeće, d.o.o." ?
antioksidant antioksidant 14:27 27.10.2011

Re: OK, Vučko

Goran Vučković
po prirodi svog posla ko je ko u bankarskom svetu Srbije znam verovatno mnogo mnogo bolje od tebe, ali ne menja stvar primer nekoliko uspešnih žena. Stvar menja pristup ko je za šta.

Ok, ako ne uzmemo intezu pošto je tamo već Draginja:

Raiffeisen
Komercijalna
Alpha
Piraeus
AIK Niš

A pogledaj emailove direktora (tj. direktorki) filijala Erste banke - onako odoka 3/4 žene.

u rajfu u izvrsnom odboru ni jedna zena
u komercijalnoj jedna zena izvrsni (pravni poslovi i ljudski resursi)
alfa banka - u izvrsnom i upravnom odboru od 9oro - jedna zena (izvrsni je 1 od 4)
piraeus - izvrsni odbor 1 od 4
aik - upravni i izvrsni 8oro - 1 zena (izvrsni 1 od 3)

a situacija u ovoj privrednoj oblasti je cak i porilicno dobra
viceguverner zaduzen za bankarski sektor je zena
zena je direktor najvece banke
zena je direktor najveceg osiguranja

edit - erste je inace najpozitivniji primer - izvrsni odbor 2 od 4 (u upravno 0 od 5)





Goran Vučković Goran Vučković 14:39 27.10.2011

Re: OK, Vučko

a situacija u ovoj privrednoj oblasti je cak i porilicno dobra

Ovo sam hteo da kažem, otprilike. Mojoj ženi su na kursu programiranja za Simens PLC-ove njeni predavači, vlasnici firme koja joj je držala obuku, rekli da će taj posao raditi žene kada goli ljudi budu šetali ulicama.

Radeći softver za banke od 1992. do 2000. upoznao sam veliki broj sjajnih bankarki, od direktorki banaka, preko direktorki sektora, pa na dole. U, realno gledano, društvu u kome muškarci i dalje vladaju, kao što je srpsko, bankarstvo je svetla tačka, što se tiče žena na rukovodećim pozicijama.
alselone alselone 14:43 27.10.2011

Re: OK, Vučko

Mojoj ženi su na kursu programiranja za Simens PLC-ove njeni predavači, vlasnici firme koja joj je držala obuku, rekli da će taj posao raditi žene kada goli ljudi budu šetali ulicama.



Ovo bilo u Srbiji ili "napolju"?
Ako je u Srbiji potpuno razumem i, sta vise, obeshabrujem svaku zenu da se upusta u tu avanturu ako je posle programiranja ukljuceno pustanje u rad i "rvanje" sa majstorcinama po srpskim fabrikama.
Biljana 77 Biljana 77 14:44 27.10.2011

Odjavljujem se

Dakle, Vučko, nemam nameru da se preganjam sa tobom. U odnosu na ukupan broj zaposlenih, kao i u odnosu na zastupljenost u upravljačkim strukturama, ostaje nekoliko.

Bebo, nije stvar u tome da li je majica, dugih ili kratkih rukava ili šta god... Prosto banke u reklamne svrhe propišu određenu vrstu garderobe za svoje zaposlene. Službenice u Findomestic banci su recimo morale da nose bele košulje/bluze/štagod i zelene marame/ešarpe ne bi li se ukolopile u boje banke. Radim u firmi koja nema dres kod, i to me čini veoma srećnom, jer ne bih volela da mi neko propisuje boje i oblike, ali stvarno ne razumem, ukoliko natpis nije uvredljiv, a majica nepristojno uska ili dekoltovana, u čemu je problem?
antioksidant antioksidant 14:50 27.10.2011

Re: OK, Vučko

Radeći softver za banke od 1992. do 2000. upoznao sam veliki broj sjajnih bankarki, od direktorki banaka, preko direktorki sektora, pa na dole.

cinjenica je da zena ima mnogo u finansijskom sektoru u domenu upravljanja (neproporcionalno mnogo u odnosu na druge profesije) ali... još uvek nije toliko česta slika da stignu do najviših pozicija (od 30 banaka i 20 osiguranja u najviše 5 su na najvažnijim funkcijama žene)...
JJ Beba JJ Beba 14:52 27.10.2011

Re: Kao iskusan

Možeš i dati otkaz.

izuzetno
JJ Beba JJ Beba 14:53 27.10.2011

Re: Odjavljujem se

ali stvarno ne razumem.... u čemu je problem?

e pa onda niš'
Goran Vučković Goran Vučković 14:54 27.10.2011

Re: OK, Vučko

Ovo bilo u Srbiji ili "napolju"?
Ako je u Srbiji potpuno razumem i, sta vise, obeshabrujem svaku zenu da se upusta u tu avanturu ako je posle programiranja ukljuceno pustanje u rad i "rvanje" sa majstorcinama po srpskim fabrikama.


U Beogradu, dok je radila u Minel Projektinženjeringu - neka privatna firma negde kod Slavije je u pitanju.

Znam o čemu pričaš što se tiče "majstorčina", ali to nije izbor "majstorčina" nego žene koja hoće da se bavi nekim poslom. Na razgovoru u Energoprojektu (njih je na kraju odbila, ne znam koliko se to često dešava što se tiče zapošljavanja u Energoprojektu ) rekli su joj da npr. ne šalju žene u arapske zemlje da ne bi vređali mušterije, tako da i tu priču znam.

Bankarstvo je jedna od grana gde je teško nabijati ženi na nos takve stvari.
alselone alselone 14:58 27.10.2011

Re: OK, Vučko

Znam o čemu pričaš što se tiče "majstorčina", ali to nije izbor "majstorčina" nego žene koja hoće da se bavi nekim poslom. Na razgovoru u Energoprojektu (njih je na kraju odbila, ne znam koliko se to često dešava što se tiče zapošljavanja u Energoprojektu ) rekli su joj da npr. ne šalju žene u arapske zemlje da ne bi vređali mušterije, tako da i tu priču znam.


Sve potpuno jasno. Svaka cast tvojoj zeni na upornosti i principijelnosti.

Jos jedan zanimljiv problem sa radom automatizacije u arapskim zemljama je da seici cesto znaju tog inzenjera koji je programirao i pustio fabriku u rad nekom sitnom kintom za njih a nestvarnom za ostatak sveta ubede da ostane tamo.
Goran Vučković Goran Vučković 15:03 27.10.2011

Re: OK, Vučko


cinjenica je da zena ima mnogo u finansijskom sektoru u domenu upravljanja (neproporcionalno mnogo u odnosu na druge profesije) ali... još uvek nije toliko česta slika da stignu do najviših pozicija (od 30 banaka i 20 osiguranja u najviše 5 su na najvažnijim funkcijama žene)...

Karić banka je godinama imala ženu na čelu banke (Mira Mirosavić), a dva sektora (knjigovodstvo i stanovništvo) su držale Gojka Radović i Dragica Stojiljković (da se ne prisećam ostalih, čini mi se da je i devizno vodila žena). U Somborskoj banci je pomoćnica direktora bila Vesna Džinić (računam da ti je ovo ime poznato). Njen pomoćnik iz Somborske je kasnije bio direktor Komercijalne. U Trust banci sam razrađivao integraciju sa S.W.I.F.T. sa genijalkom Gocom Majstorović, a i direktorke kredita i knjigovodstva su bile žene. Bilo je naravno i sjajnih muškaraca rukovodilaca sektora - ali daleko od toga da nisi mogao da postaneš direktor sektora zato što si žena.
antioksidant antioksidant 15:07 27.10.2011

Re: OK, Vučko

(računam da ti je ovo ime poznato
mislis zbog privatizacije?

Goran Vučković Goran Vučković 15:09 27.10.2011

Re: OK, Vučko



Sve potpuno jasno. Svaka cast tvojoj zeni na upornosti i principijelnosti.

Jos jedan zanimljiv problem sa radom automatizacije u arapskim zemljama je da seici cesto znaju tog inzenjera koji je programirao i pustio fabriku u rad nekom sitnom kintom za njih a nestvarnom za ostatak sveta ubede da ostane tamo.

Principijelno je napustila struku i otišla da doktorira na biomedicini u Danskoj

Sad, do duše, ovde u Glazgovu radi istraživanje u biomedicini, ali predaje (između ostalog) i projektovanje brucošima na mašinstvu - stručni ispit joj je ispao koristan na kraju (to se ovde kaže chartered engineer).

Goran Vučković Goran Vučković 15:12 27.10.2011

Re: OK, Vučko

mislis zbog privatizacije?

Pa bila je direktorka agencije, da. Inače izuzetno sposobna i u chuzpah fazonu kad treba odraditi neki posao - kako je provlačila kod onih somborskih matorana (direktori fabrike akumulatora, uljare, somboleda) neke stvari elegantno, bilo je milina gledati.
vishnja92 vishnja92 16:58 27.10.2011

Re: Kao iskusan

JJ Beba
Možeš i dati otkaz.

izuzetno

samo pusti i ne obracaj paznju.
NNN NNN 18:09 27.10.2011

Re: Kao iskusan

JJ Beba
NNN
žena je primorana da svoje telo da poslosavcu
onda majica i ne izgleda više kao ozbiljan problem

kakva mačo duhovitost
Tnx!

(baš mi nešto kilavo idu mačo sranja lejtli
da nije ovog Peđinog bloga, ne bih mogao da malo povratim svoju mačo reputaciju )
maksa83 maksa83 21:03 27.10.2011

Re: OK, Vučko

A pogledaj emailove direktora (tj. direktorki) filijala Erste banke - onako odoka 3/4 žene.

Dodao bih npr. i Wiener Städtische gde je finasijski direktor žena (a i pre nje je bila žena), direktor Beogradske Berze je takođe žena, itd.

Kao kontrast bih dodao sredinu koja inače slovi za (bar tehnološki) naprednu - Japan. Tamo apsolutno nema šanse da žena bude direktor bilo čega.
topcat topcat 10:45 27.10.2011

200+

...a nigdje slogana od kojeg nas dijeli samo jedan klik.



Vjerujem da se isti pojavljue na plakatima, brošurama i nazovimo "reklamnom materijalu" spomenute banke. Majice su tu samo dodatak. Sumnjam da je poslodavac izrađivao pripijene odjevne predmete s dubokim izrezom, uzimajući svakoj službenici mjere grudnog koša, tako da ovaj eroCki slogan zasjevne na isturenom mjestu. Ako jeste, tekst je na mjestu i Peđa "pobjeđuje". Ipak, prije će biti da je odjeća izrađena povodom mjesečne akcije, tako da će prosječna majica veličine M nekome malo visiti, pa će nekome tekst biti ispod, nekom iznad grudi, a kod ove gospođe je slučaj takav da se slogan malo zagubio. (Da li bi sad poslodavac gospođi trebao zabraniti nošenje majice jer ima "veće sise od planiranog"?)
Odjevni predmet sa sloganom najčešće ima funkciju da klijenta podsjeti na nešto što je već vidio (na gore spomenutom plakatu, brošuri itd), a ne da ističe ženske atribute, odnosno izbezumi Peđu koji šatro "borbom za žensko dostojanstvo" otkriva više nego je uopće mislio da skriva.

Ne znam kakav je kod vas običaj, u mojoj banci (Zagrebačka) su ljudi identično-dosadno obučeni, imaju kvazi "uniforme", pločice sa svojim i imenom banke, a službenik kod kojeg najčešće idem je konkretno muškarac za kog znam da radi tamo od kad ja imam račun - bar 15 godina. (Sad ide ona "najčešće su žene na šalteru", bez da se pita koliko muškaraca se uopće javilo na natječaj za to radno mjesto.)
NNN NNN 11:03 27.10.2011

Re: 200+

slogana od kojeg nas dijeli samo jedan klik.
Što reklami slogani umeju da budu glupi - to je čudo jedno!

Ja bih se u ovome osećao glupo, čak i da piše sa unutrašnje strane
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:09 27.10.2011

Re: 200+

E to je taj slogan na sisama...

Sledeće pitanje radničkih prava jeste, banka plati bilbord, plati tv sekunde, prostor u novinama... ali, da li je dodatno platila sise svojih radnica ili je to dobila za DŽ?
topcat topcat 11:25 27.10.2011

Re: 200+

Predrag Azdejković
ali, da li je dodatno platila sise svojih radnica ili je to dobila za DŽ?


Žene "dođu sa sisama". Kužiš...žene...sise...paket? Ne, a?

Jbt, kako si pored ovolikog slogana, sve samo ne eroCkog sadržaja, naboja i boja, uočio samo sise? Alobre!?

edit:
slogan na sisama...

da nije ipak na prednjoj strani majice zaposlenika banke(koju možda ne nose samo službenice na šalteru)?
marry_jane marry_jane 15:24 27.10.2011

Re: 200+

Konkretna službenica je imala sreće. To nije jedini slogan banke. Postoji i "Pametniji ne propušta" koji se takođe nalazi na majicama zaposlenih. Pa sad vi vidite kako to izgleda na sisatoj ženi od 50 godina.
topcat topcat 16:37 27.10.2011

Re: 200+

marry_jane
Konkretna službenica je imala sreće. To nije jedini slogan banke. Postoji i "Pametniji ne propušta" koji se takođe nalazi na majicama zaposlenih. Pa sad vi vidite kako to izgleda na sisatoj ženi od 50 godina.


Vjerojatno ništa manje ni više glupo nego na ženi od 30 ili muškarcu od 40.
Iskreno, nadam se da gospođa iz banke ne čita blog ili da će, ukoliko čita, uzeti u obzir da je Peđa gej i nema pojma o ženama.
Filip2412 Filip2412 20:58 27.10.2011

Re: 200+

topcat
Peđa gej i nema pojma o ženama.
Ma kake veze to ima dal je Pedja gej i dal se razume u sise, skroz promasujete temu.

Eto ja sam musko pa bih se opet osecao ko kreten da me banka oblaci u reklamne poruke.

A posebno bi mi bilo neprijatno da zagledjujem zene u sise, sto mlade sto matore kako bih procitao sta je novo u ponudi banke. Al eto vi mozda u tome uzivate, jebga, priznajem da su ukusi razliciti.
topcat topcat 21:12 27.10.2011

Re: 200+

Filip2412
skroz promasujete temu.


Ok, budući da je počela padati koncentracija, ponovit ću poantu: nadam se da gospođa iz banke ne čita blog.

JJ Beba JJ Beba 22:43 27.10.2011

Re: 200+

Peđa gej i nema pojma o ženama.

jbt!!!!!!
pa šta koga briga šta je Peđa?

kukusigameni kukusigameni 10:58 27.10.2011

ko priznaje, natpis mu se dodaje

A da ti priznaš da se pržiš na natpise na grudima?

kukusigameni kukusigameni 11:00 27.10.2011

Re: ko priznaje, natpis mu se dodaje

alselone alselone 11:01 27.10.2011

Re: ko priznaje, natpis mu se dodaje

kukusigameni



Zasto, zasto, zastooooo?!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:05 27.10.2011

Re: ko priznaje, natpis mu se dodaje

Hajde opet... već mi je dosadno...

Ja na moje grudi mogu da stavim šta hoću, jer je to moja privatna odluka i majicu mogu da skinem kad god hoću... Službenice u banci su naterane na to i ne smeju da odbiju.
alselone alselone 11:10 27.10.2011

Re: ko priznaje, natpis mu se dodaje

Predrag Azdejković
Službenice u banci su naterane na to i ne smeju da odbiju.


Hajde opet.
Jebala te majica, radnici u Srbiji su naterani da rade mnogo teze stvari i stvari koje mnogo vise ponizavaju od nosenja majice. Ti si nasao tvojih 5 cents pa nadkuknjavas po blogu. Da si ikada radio kod "privatnika" ili u nekoj fabrici, pa jos bolje ako je izvan BG, nosio bi tu majicu pevajuci, to bi ti bio najmanji problem.
kukusigameni kukusigameni 11:20 27.10.2011

Re: ko priznaje, natpis mu se dodaje

Predrag Azdejković
Ja na moje grudi mogu da stavim šta hoću

Na fotki koju si postavio na ovom blogu su tvoje grudi? Slogan je od banke čiji si logo stavio na te iste grudi?
Daj bre...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:49 27.10.2011

Re: ko priznaje, natpis mu se dodaje

Jebala te majica, radnici u Srbiji su naterani da rade mnogo teze stvari i stvari koje mnogo vise ponizavaju od nosenja majice.


A u Kini rade za 10 centi, zato tišina svi?! Ne razumem tu logiku...
alselone alselone 12:53 27.10.2011

Re: ko priznaje, natpis mu se dodaje

Predrag Azdejković

A u Kini rade za 10 centi, zato tišina svi?! Ne razumem tu logiku...


Ne cudi me da ne razumes kad ti je najveci poslovni problem kako napisati blog, "projekat" ili sta da pijes kad izadjes sa Karleusom...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:40 27.10.2011

Re: ko priznaje, natpis mu se dodaje

Ne cudi me da ne razumes kad ti je najveci poslovni problem kako napisati blog, "projekat" ili sta da pijes kad izadjes sa Karleusom...


Jedino što razumem jeste da muškarci na svakom mestu i u svako vreme brane svoje pravo da budu vlasnici žena.
alselone alselone 14:38 27.10.2011

Re: ko priznaje, natpis mu se dodaje

Predrag Azdejković

Jedino što razumem jeste da muškarci na svakom mestu i u svako vreme brane svoje pravo da budu vlasnici žena.


Ala ti lupetas, za sve pare. A sta ako je marketing menadzer koji je to odredio zena?
kukusigameni kukusigameni 15:02 27.10.2011

Re: ko priznaje, natpis mu se dodaje

Evo još ugnjetenih i poniženih, koji su morali da nose majice sa parolama.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana