Budućnost| Politika| Zabava

Englez gata da će biti rata??

Milan Karagaća RSS / 09.11.2011. u 16:34


“Britanski istoričar Dominik Sendbruk predviđa da će 2018. godine velika kriza biti uzrok rata u Evropi. Francuska će napasti Britaniju, ruski tenkovi će ući u Letoniju,.......“

images?q=tbn:ANd9GcSqZeXpFhTa1Lr2_pHHqjlMDg89joeXLUaAn1VZ7yr2tYe34GwikA 

Ne verujem, ne želim da verujem, da će  doći do rata kako ga predviđa vidoviti Englez, , ali da će biti velikih turbulencija unutar država, unutar EU pa i između država sigurno će biti, a već je počelo.Bez obzira što je neverovatno, da će se Evropa vratiti na u vreme 100-godišnjeg francusko-engleskog rata,  treba pročitati članak  britanskog istoričara Dominika Sendbruka.Dakle:

„Britanski istoričar Dominik Sendbruk predviđa da će 2018. godine velika kriza biti uzrok rata u Evropi. Francuska će napasti Britaniju, ruski tenkovi će ući u Letoniju, a nemačka vojska u Grčku...

Posle izjave nemačke kancelarke Angele Merkel da bi propast evra mogla da isprovocira novi rat u Evropi, Sendbruk tvrdi da je "rat ionako pred vratima" i da će započeti 29. oktobra 2018. godine, objavio je "Daily Mail".

Sendbru predviđa kako će se u februaru 2012. godine prtesti protiv mera štednje u Grčkoj pretvoriti u ulični rat i da će mesec dana kasnije Grčka objaviti kako se povlači iz evrozone.

To će prouzrokovati krah evropskih berzi, a Nemci će, tvrdi, to iskoristiti za početak "okupacije Grčke".

U leto iste godine počinju problemi i u Italiji. Masovni protesti u velikim gradovima prerašće, tvrdi istoričar, u pravu pobunu naroda i Silvio Berluskoni će poslati vojsku da uspostavi red.

Ali, kada prve bombe "padnu" na banke u Rimu, Milanu i Torinu Berluskoni će zatražiti pomoć od Evrope. Na njegov će se poziv odazvati samo Nikola Sarkozi koji će italijanskom premijeru u pomoć poslati 15.000 francuskih vojnika.

U julu 2012. troje ljudi će poginuti u eksploziji bombe u banci u Frankfurtu, a mesec dana kasnije 15 ljudi biće ubijeno u Dublinu.

U septembru će u eksplozijama po Londonu poginuti 36 osoba, predviđa vidoviti istoričar.

Ni 2013. neće biti ništa bolja. Na poslednjem EU samitu u Briselu, u martu 2013. godine, manji evropski narodi opiraće se nemačkom zahtevu da usvoje još rigoroznije mere štednje.

Napetost širom Evrope će rasti. Skinhedsi uzimaju stvar u svoje ruke u Madridu i Budimpešti pa stranci i imigranti postaju žrtve nasilja.

U proleće 2014. godine u Špaiji u krvavim protestima biće ubijene 63 osobe, ali javnost će biti više okupirana događanjima na istoku.

Kriza u Letoniji dostiže vrhunac - nezaposlenost je veća od 35 posto, a kako je gotovo svaki treći stanovnik te zemlje po nacionalnosti Rus, ekonomska frustracija se uskoro pretvara u međunacionalni sukob.

Posle nekoliko dana krvavih sukoba na ulicama Rige 12. avgusta 2015. godine, ruska vojska će preći granicu s Letonijom.

"Rusi su došli da vrate mir", izjaviće 2015. Vladimir Putin u Letoniji, ali će svom narodu reći kakvo je "pravo stanje stvari". "Evropska kriza je prilika za Rusiju. Dani poniženja su za nama, naše carstvo će biti obnovljeno", obratiće se Putin Rusima.

Evropa i NATO se nisu baš "pretrgl"' od pomoći Letoniji pa će ruske trupe šest meseci kasnije ući i u Estoniju, a u martu 2016. godine i u Litvaniju, Belorusiju i Moldaviju.

U leto te godine će Sarkozi, koji će poverovati za sebe da je "reinkarnacija Napoleona", promeniti Ustav Francuske kako bi po treći put zaredom mogao da postane predsednik.

"Kriza je nastala u Londonu", reći će francuskoj televiziji u intervjuu u avgustu 2016. godine Sarkozi. Opštem ratu će, predviđa Sendbruk, prethoditi njegov govor u Višiju pet dana pre Božića 2016. godine u kojem će poručiti da svi u EU moraju da prihvate evro, da 'Britance treba podsetiti da im je mesto u Evropi pa makar i silom".

Dodatno zaoštravanje odnosa između Francuske i Britanije dogodiće se nakon što u Belgiji izbije sukob između Valonaca i Flamanaca. Britanci u Belgiju šalju mirovne snage, ali šalje ih i Sarkozi.

Sukob Biritanaca i Francuza u Belgiji biće uvod u rat i dovešće do invazije Francuske na Veliku Britaniju 2018. godine.

Na strani Francuza bit će Španija i Italija, a finansijski će ih pomagati i Nemci i Rusi. Britanci ostaju sasvim sami jer ih napuštaju i Amerikanci.

U Škotskoj se istovremeno, 70 odsto građana na referendumu izjašnjava za nezavisnost, a IRA ponovo gotovo svakodnevno izvodi bombaške napade po Severnoj Irskoj.

'Vreme je da izbrišemo mrlju s Vaterloa", kazaće Sarkozi i invazija na Britaniju, koja će 2017. godine zbog smanjenih sredstava imati tek 75.000 vojnika, će započeti.

Kako je ovaj britanski istoričar do tančina predvideo ne samo događaje, nego i šta će ko da izjavi za tri, pet, šest godina, ostaje nejasno, a da li je u pravu, saznaćemo uskoro.”

 Izgleda neverovatno, ali ne treba zaboraviti da su mnogi događaji samo nekoliko decenija I li godina pre no što će se desiti izgledali neverovatnim.

Uostalom, dešavanja u XX  i početkom ovog veka su pokazala da su moguće stvari koje su normalni ljudi smatrali nemogućim, počev od 2. Svetskog rata, raspada SSSR-a i ujedinjenja Nemačke, raspada SFRJ, NATO agresije na SRJ, pa do dešavanja na severu Afrike.

Inače, u vreme velikih kriza dolazi kod naroda do porasta straha za budućnost, a najviše straha od ratova, nemira, bede, boleština i čega sve ne. Razumljivo je da se zabrinuti ljudi pitaju šta će i kako biti. Upravo to je pogodno tle za nagli porast broja vidovnjaka, proroka, astrologa, i drugih koji sebi pripisuju posebne sposobnosti da vide budućnost, kao kazalo im se, ukazalo i razne fore koje su kod nas već viđene počev od kasnih osamdesetih. Bilo je tu i vidovitih Zorki, Vangi, Roski, Regulusa, Belih magova, deda Miloja, novih izdanja “Kremanskog proročansta“ prilagođenih aktuelnom trenutku, i drugih. Manje –više kod svih se videlo da jasno navijaju za neke stranske i da su u funkciji određenih politika i interesa. Istovremeno, nastupa prava plima političkih  analitičara, istoričara, eksperata i ljudi koji imaju naučna zvanja i reutaciju, sa raznim ali skoro svakodnevnim analizama iprocenama.

Nažalost, kada je u pitanju Jugoslavija, dakle i Srbija, crne slutnje,u koje je malo ko verovao, ili bolje reći, nije želeo da veruje, su se ostvarile.

Nadati se da se ipak nešto iz istorije i svega ovoga naučilo, da će i u najvećim krizama preovladati razum i saznanje da rat ništa ne rešava.

U svakom slučaju, članak je dobar povod da se razmišlja i o perspektivi EU, NATO i odnosa sa SAD i Rusijom, dakle o globalnoj bezbednosti.

Svako kruto držanje, čega sada ima mnogo, može, nažalost, ipak biti pogubno.

 



Komentari (199)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 16:49 09.11.2011

Jedno pitanje

Sendbruk tvrdi da je "rat ionako pred vratima" i da će započeti 29. oktobra 2018. godine,

Ono što mene zanima je dal' će da počne pre podne ili posle podne?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:51 09.11.2011

Re: Jedno pitanje

libkonz
Sendbruk tvrdi da je "rat ionako pred vratima" i da će započeti 29. oktobra 2018. godine, Ono što mene zanima je dal' će da počne pre podne ili posle podne?

To je jedina nepoznanica, zaista.
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:52 09.11.2011

Re: Jedno pitanje

libkonz
Sendbruk tvrdi da je "rat ionako pred vratima" i da će započeti 29. oktobra 2018. godine,

Ono što mene zanima je dal' će da počne pre podne ili posle podne?

Ako je njemu verovati onda 2012.godine ne'e biti smak sveta. Jer ako bi bio smaknut ne bi imao ko da ratuje 2018..
Ja samo ne znam čiji je on deda Miloje.
reanimator reanimator 16:57 09.11.2011

Re: Jedno pitanje

Ono što mene zanima je dal' će da počne pre podne ili posle podne?

U 17.02h. Dok cepaju čaj. Da im presedne.
libkonz libkonz 17:08 09.11.2011

Re: Jedno pitanje

U 17.02h. Dok cepaju čaj. Da im presedne.

Surovo! Vi'š koliko je važan psihološki pritisak!
dragan7557 dragan7557 17:44 09.11.2011

Re: ima toga

Evropa i NATO se nisu baš "pretrgl"' od pomoći Letoniji

Boldovani se nisu pretrgli od pomoci nikome, a zadnja njihova pomoc je placena sa 50.000 mrtvih, mada konacan broj treba tek da se sazna.

Ako je njemu verovati onda 2012.godine

Ako ne verujes njemu onda veruj nasem coeku B.T. Danas kaze da se pripremimo za novu krizu!

Naravno sutra ce Djelic da izjavi da je to jos veca sansa za Srbiju, Krkobabic senior ce proslaviti 100 ti rodjendan, zajedno sa Micunovicem, Mrka ce zavrsiti auto dzadu kako bi Agelinini imali kuda da prodju do Grecije, Velja Ilic ce doktorirati, domacinstvo.

Dinkic ce dovesti jos jedan Fiat u Srbiju, a Toma Vucic ce Seselju licno prostrti beli tepih kad se vrati i Haga.

Naravno pola Srbije ce do tada kao izbeglice buducnosti zavrsiti u Australiji, pa ce Kinezi, koji su poceli da nas napustaju, pokupovati ostatak zemlje, koji nije u vlasnistvu tajkuna.

Imalo bi jos toga....

cerski

p.s. da je rat pred nama, ne vide samo coravi.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:55 09.11.2011

Re: ima toga

da je rat pred nama, ne vide samo coravi.

jok bre.
Švedska će podržati Rusiju
Evo
dragan7557 dragan7557 22:28 09.11.2011

Re: ima toga

Milan Karagaća
da je rat pred nama, ne vide samo coravi.

jok bre.
Švedska će podržati Rusiju
Evo



cerski
dali76 dali76 02:52 10.11.2011

Re: ima toga

Nekad stvarno volem sto jesam slabovida osoba, odnosno corav pa nne vidim to sto vide vidoviti.
P.S
Taj tip je istoricar? Il' vidovnjak? Ilnit jedno il jedno i durgo.
profesor Zoran Radovanovic,ako ne gresim, napisao je odlican tekst za ljubitelje bajki,pa preporucujem.
freehand freehand 11:52 10.11.2011

Re: Jedno pitanje

reanimator
Ono što mene zanima je dal' će da počne pre podne ili posle podne?

U 17.02h. Dok cepaju čaj. Da im presedne.

Pa to ti kažem: šljampavi Englez!
Da je, recimo - Japanac - dao bi precizan terminskir aspored, u minut. da se ne gubi vreme.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:50 09.11.2011

Spremte se, spremte, blogeri!

"Nadati se da se ipak nešto iz istorije i svega ovoga naučilo, da će i u najvećim krizama preovladati razum i saznanje da rat ništa ne rešava.

U svakom slučaju, članak je dobar povod da se razmišlja i o perspektivi EU, NATO i odnosa sa SAD i Rusijom, dakle o globalnoj bezbednosti"

Bem ti ovako inspirativne članke.
I bez toga imam crna predviđanja.
Spremte se, spremte, blogeri!
Biće ovde veselja, a i šire.
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:54 09.11.2011

Re: Spremte se, spremte, blogeri!

Bem ti ovako inspirativne članke.

i ja.
dragan7557 dragan7557 17:47 09.11.2011

Re: Spremte se, spremte, blogeri!

"Nadati se da se ipak nešto iz istorije i svega ovoga naučilo, da će i u najvećim krizama preovladati razum i saznanje da rat ništa ne rešava.

Majmunluci ovog tipa nisu svojstveni "racionalnim" ljudima.


cerski
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:32 09.11.2011

Re: Spremte se, spremte, blogeri!

dragan7557
"Nadati se da se ipak nešto iz istorije i svega ovoga naučilo, da će i u najvećim krizama preovladati razum i saznanje da rat ništa ne rešava.

Majmunluci ovog tipa nisu svojstveni "racionalnim" ljudima.


cerski

Tačno. Kažu da majmuni nisu krivi što su ljudi od njih postali.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:28 09.11.2011

Re: Spremte se, spremte, blogeri!

Milan Karagaća
dragan7557
"Nadati se da se ipak nešto iz istorije i svega ovoga naučilo, da će i u najvećim krizama preovladati razum i saznanje da rat ništa ne rešava.

Majmunluci ovog tipa nisu svojstveni "racionalnim" ljudima.


cerski

Tačno. Kažu da majmuni nisu krivi što su ljudi od njih postali.

Ko to kaže, ko to laže...Krivi smo, brate.
predatortz predatortz 16:51 09.11.2011

SFRJ

Bio sam klinac kada je Tito umro. Taj događaj mi je ostao upečatljiv zbog dve stvari koje su me zbunjivale.
Prva : kada su saopštili vest, moja baba, očeva majka je ustala, okrenula se prema ikoni i rekla hvala ti što doživeh da umre ova džukela. Otac i majka su se samo pogledali ( otac iz četničke, majka iz komunističke kuće ). Ja zbunjen, šta bi babi...
Druga: I odrasli i klinci su odmah počeli pričati kako će biti rata, kako će se zemlja raspasti. Desetak godina posle bio sam u situaciji da, ja koji nisam mnogo mario za bratstvo-jedinstvo, puškom branim zemlju od mojih drugara iz klupe koji su se u nju grlato zaklinjali!

A ovaj Englez lupa gluposti. Rata će biti, svi to znamo samo potiskujemo.
Ovo meni liči na '38.
A taj švapski put do Grčke... Preko nas je, nekako, najkraći!
milisav68 milisav68 17:05 09.11.2011

Re: SFRJ

predatortz

Ovo meni liči na '38.
A taj švapski put do Grčke... Preko nas je, nekako, najkraći!

Pa bar bi se znao neki red.
libkonz libkonz 17:07 09.11.2011

Re: SFRJ

Pa bar bi se znao neki red.

pustimo ih da nas okupiraju.
posle će verovatno da organizuju neko kolektivno samoubistvo.
predatortz predatortz 17:09 09.11.2011

Re: SFRJ

milisav68
predatortz

Ovo meni liči na '38.
A taj švapski put do Grčke... Preko nas je, nekako, najkraći!

Pa bar bi se znao neki red.


Nemoj, k'o Boga te molim! Nisam ja za takav red i disciplinu. A ,da prostiš, puška mi se nije čestito ni o'ladila.
milisav68 milisav68 17:23 09.11.2011

Re: SFRJ

libkonz
Pa bar bi se znao neki red.

pustimo ih da nas okupiraju.
posle će verovatno da organizuju neko kolektivno samoubistvo.

Ja pre mislim da će da nas izoluju, i da nas ne diraju, ko Cezar čuveno Galsko pleme.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:48 09.11.2011

Re: SFRJ

A taj švapski put do Grčke... Preko nas je, nekako, najkraći!


Ma jok, bolji su putevi u Sloveniji, Hrvatskoj i Crnoj Gori, posle mogu vodom ladnom da obidju Albaniju (a mogu i albanskom straftom ima tamo onih bunkera zlu ne trebalo) a da mi jednom, ikad (bolje nego nikad) u bar jedan, jedini rat ne zavucemo nos.

Jukie Jukie 18:20 09.11.2011

Re: SFRJ

predatortz

A taj švapski put do Grčke... Preko nas je, nekako, najkraći!

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:55 09.11.2011

Rat protiv nacija

Jedan rat uveliko traje, to je rat eu protiv nacionalnih država, koje eto, nepredviđeno bankrotiraju jedna za drugom, a superdržava jača svoje nadležnosti.
anchiba anchiba 17:27 09.11.2011

Re: Rat protiv nacija

srdjazlopogledja
Jedan rat uveliko traje, to je rat eu protiv nacionalnih država, koje eto, nepredviđeno bankrotiraju jedna za drugom, a superdržava jača svoje nadležnosti.


Е, од како дођох на блог, једном да се сложим са тобом.
dragan7557 dragan7557 17:54 09.11.2011

Re: Rat protiv nacija

a superdržava jača svoje nadležnosti.

Kas' ti nauciti da EU nije drzava?

cerski
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:26 09.11.2011

Re: Rat protiv nacija

dragan7557
a superdržava jača svoje nadležnosti.

Kas' ti nauciti da EU nije drzava?

cerski

"Ovakva EU neće preživeti
[url=http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?yyyy=2011&mm=11&dd=09&nav_id=556357]
kancelarka Angela Merkel[/url]
Kaže da je krajnje vreme da Evropska unija izvrši korenite promene pravila na kojima počiva.
Ona navodi da EU mora da pokaže svetu da je sposobna da reši dužničku krizu.
Merkel je rekla da je situacija u Evropi postala “neprijatna” i da EU neće opstati ako se ne prilagodi krizi koja je intenzivirana u poslednjih nekoliko sedmica.
Ona je pokušala da ovim nastupom pridobije podršku evropskih partnera koji su skeptični prema zalaganju Nemačke za izmene Lisabonskog sporazuma, umesto za radikalne mere usmerene protiv same krize.
“Vreme je za proboj prema novoj Evropi. Zajednica koja kaže da se nikada neće promeniti, bez obzira na ono što se dešava u ostatku sveta, je zajednica koja jednostavno ne može da preživi. Uverena sam u to”, rekla je nemačka kancelarka.
Ona je dodala da se svet menja veoma brzo i da Evropa mora da bude spremna da odgovori na izazove, jer je ostatak međunarodne zajednice neće čekati. Merkel je rekla da deklaracije o dobrim namerama više nisu dovoljne i da su neophodne istinske strukturne reforme.
Vlada u Berlinu nada se da će brza reforma pravila o fiskalnoj stabilnosti EU pozitivno delovati na tržišta, ali nemački zvaničnici i sami priznaju da bi izmena temeljnog sporazuma EU mogla da potraje godinu dana.
Nemačka je zabrinuta i zbog stanja u Italiji jer evropski fond za pomoć nije dovoljan za spas Italije. “Pratimo situaciju u Italiji sa velikim interesovanjem”, izjavio je portparol nemačke kancelarke Štefan Zajbert.
Inače, kamata na zaduživanje Italije danas je dostigla rekordni nivo od uvođenja evra 1999. godine, nakon što je premijer Silvio Berluskoni rekao da će podnijeti ostavku poslije usvajanja budžetskih reformi.
Bivši nemački ministar spoljnih poslova Joška Fišer, veliki pristalica evropskih integracija, rekao je da je današnja EU, sa 27 članica, preglomazna i da je vreme da se razmisli o formiranju manje grupe koja će biti sposobna da izvrši neophodne reforme.
predatortz predatortz 19:27 09.11.2011

Re: Rat protiv nacija

Bivši nemački ministar spoljnih poslova Joška Fišer, veliki pristalica evropskih integracija, rekao je da je današnja EU, sa 27 članica, preglomazna i da je vreme da se razmisli o formiranju manje grupe koja će biti sposobna da izvrši neophodne reforme."


Preteče me, zemljače. Baš sam ovo hteo da citiram. Kuku, riknuće nam Kluni kad ovo vidi!
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:34 09.11.2011

Re: Rat protiv nacija

“Nemacka: Pratimo situaciju u Italiji sa velikim interesovanjem”


Pa da, tako je i prosli put pocelo
dragan7557 dragan7557 19:58 09.11.2011

Re: Rat protiv nacija

Inače, kamata na zaduživanje Italije danas je dostigla rekordni nivo od uvođenja evra 1999


Bivši nemački ministar spoljnih poslova Joška Fišer,

A ovaj srednjoskolac bi mogao da se malo obrazuje, ne bi skodio neki kurs iz domacinstva, naravno ako do sada vec nije kupio neku doktorsku diplomicu.

cerski
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:06 09.11.2011

Re: Rat protiv nacija

anchiba
od kako dođoh na blog

A tome ima dana? Nego, šta je problem? Gde se to ne slažemo?
koksy koksy 20:32 09.11.2011

Re: Rat protiv nacija

Bivši nemački ministar spoljnih poslova Joška Fišer, veliki pristalica evropskih integracija, rekao je da je današnja EU, sa 27 članica, preglomazna i da je vreme da se razmisli o formiranju manje grupe koja će biti sposobna da izvrši neophodne reforme.


Prosto mi žao Hrvata. Taman prošli kvalifikacije i kad dođu na prvenstvo oni im jave: "izvin'te, možete u drugu jakosnu skupinu - ovde su samo nosioci".
anchiba anchiba 00:32 10.11.2011

Re: Rat protiv nacija

srdjazlopogledja
anchiba
od kako dođoh na blog

A tome ima dana? Nego, šta je problem? Gde se to ne slažemo?

Па стварно нема много, зато то и нагласих.
А не сложисмо се око приватизовања школства.
dali76 dali76 03:23 10.11.2011

Re: Rat protiv nacija

a reci mi Koksi jel
A jel ti zao sto u Hrvatskoj su vece plate, to sto u Hrvatskoj u corci zavrsi premijer , tajkuni, to sto stranku, vladajucu zasad,ceka sudjenje za crne fondove , jel ti zao sto se u Hr od goriva kog placaju,ako nnne jeftinije a onda ne I skuplje ne sjebavaju automobili,, jel ti zao sto vlak ide fucking brze dok se na granici ne pretvori u voz, jel ti zao sto je infrastrukturno , putevi, gasifikacija, Hrvatska ispred Srbije,?
Pa ako ti nista od ovog nije zao,tj. Volis sto je Hr tu gdje je u odnosu na Srbiju ja samo onda totalno razumem tvoju srecu jer ce komsije ,kako kazes, na kraju kvalifikacija ispasti iz lige.

Sumnjam tj necu da vjerujem da si mazohista koji valjda srecu vidi u tom da komsiji crkne pas,ako vec pas ne moze.
Zaloosno je sto ti vidis da su kvalifikacije u ligu bile lige radi,a ne radi kluba tj drzave.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 08:28 10.11.2011

Re: Rat protiv nacija

@anchiba
Da, sad se setih, kod Krugoline.
Imali ste dobre komentare, i pored tog neslaganja.

A pošto ste novi,
DOBRODOŠLI
anchiba anchiba 08:51 10.11.2011

Re: Rat protiv nacija

srdjazlopogledja
@anchiba
Da, sad se setih, kod Krugoline.
Imali ste dobre komentare, i pored tog neslaganja.

A pošto ste novi,
DOBRODOŠLI


Вееееееелико хвала на добродошлици!

koksy koksy 09:13 10.11.2011

Re: Rat protiv nacija

dali76
a reci mi Koksi jel
A jel ti zao sto u Hrvatskoj su vece plate, to sto u Hrvatskoj u corci zavrsi premijer , tajkuni, to sto stranku, vladajucu zasad,ceka sudjenje za crne fondove , jel ti zao sto se u Hr od goriva kog placaju,ako nnne jeftinije a onda ne I skuplje ne sjebavaju automobili,, jel ti zao sto vlak ide fucking brze dok se na granici ne pretvori u voz, jel ti zao sto je infrastrukturno , putevi, gasifikacija, Hrvatska ispred Srbije,?
Pa ako ti nista od ovog nije zao,tj. Volis sto je Hr tu gdje je u odnosu na Srbiju ja samo onda totalno razumem tvoju srecu jer ce komsije ,kako kazes, na kraju kvalifikacija ispasti iz lige.

Sumnjam tj necu da vjerujem da si mazohista koji valjda srecu vidi u tom da komsiji crkne pas,ako vec pas ne moze.
Zaloosno je sto ti vidis da su kvalifikacije u ligu bile lige radi,a ne radi kluba tj drzave.


Vidi Dali: ja nemam ništa protiv da ti po vasceli dan pola naričeš a pola budeš namćor ali te kao čoveka, liberala i usebiizgrađenogeuropljanina molim da mi mojim intencionalno humoresknim sentencama ne suprotstavljaš ove bednoprosvetiteljske nabrajalice za takozvano „otvaranje očiju“.
Naime, čak i pod pretpostavkom da ja jesam onakav za kakvog me držiš, ovaj sada već prilično olinjali diskurs je uvredljivo banalan.

freehand freehand 10:20 10.11.2011

Re: Rat protiv nacija

Zaloosno je sto ti vidis da su kvalifikacije u ligu bile lige radi,a ne radi kluba tj drzave.

Ma još je žalosnije što ima budalastih stanovnika Srbije koji smatraju da je ok ako naši klubovi pobede neki klub iz EU! To ludilo ide dotle da smatraju da je ok suprotstaviti čak i našu reprezentaciju nekoj reprezentaciji iz EU sa ciljem da se pobedi!?
I onda, kad se tako nešto pojmi - više nije teško poverovati da nas ima koji smatramo da je, npr, Jelko Kacin običan bezobrazni konj, bez obzira na funkciju koju obavlja.
Tako da, moj Dali, uopšte nije čudo što prolazimo kako prolazimo.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:46 10.11.2011

Re: Rat protiv nacija

@AnchiBa
Nema na čemu.
dali76 dali76 06:57 11.11.2011

Re: Rat protiv nacija

Za kakvog te ja to drzim Koksy?
To sto sam rekao : sumnjam I necu da verujem da si ti mazohista….?
Koji je to diskurs banalan ?
Taj o zalosti rad Hrvata sto su gdje jesu u fazi kvalifikacija ?
Tvoju psiho nanalizu mene I politicke kvalifikacije ,okle god si ih izvadio,necu komentirati.
Poz.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:55 09.11.2011

Biće sigurno

Datumi i godine su ovde nebitni. Može da bude 2018. i 2011. i sve između.
predatortz predatortz 16:57 09.11.2011

Re: Biće sigurno

sesili sesili 17:06 09.11.2011

Re: Biće sigurno

Da li je on "vidoviti" istoričar, ili vidoviti "istoričar"? Nešto mi ne ide zajedno.
docsumann docsumann 17:07 09.11.2011

Re: Biće sigurno

mariopan mariopan 17:28 09.11.2011

Re: Biće sigurno

Ma nema veze, mi ćemo tu, kao ribe u vodi da se snađemo. MI smo najspremniji u Evropi.
Navikli da gladujemo, uvežbavala nas ova i svaka vlast a mi ih pcujemo, nezahvalni, a baš to je naša šansa, na to su mislili naši vidoviti političari
Uvek ću za njih da glasam.
(ako preživim)
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:59 09.11.2011

Re: Biće sigurno

sesili
Da li je on "vidoviti" istoričar, ili vidoviti "istoričar"? Nešto mi ne ide zajedno.

nisam ni ja siguran.
Ono što je malo anahrono kod njega je da ima scenario ratnih dejstava iz XIX i XX veka, kao invazija na V.Britaniju ili Rusi idu tenkovima. Izgleda čovek ne prati trendove u razvoju savremenih sistema oružja.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:03 09.11.2011

Re: Biće sigurno

Samo je nedostajalo da nam kaže da će se Evropa vratiti u vreme 100-godišnjeg rata
dragan7557 dragan7557 22:39 09.11.2011

Re: Biće sigurno

Milan Karagaća
Samo je nedostajalo da nam kaže da će se Evropa vratiti u vreme 100-godišnjeg rata

Vala koliko ja vidim, nama je najbolje bilo pod Turcima, 500 godina mira, jebote, ni Svajcarci nemaju toliko.

cerski
dragan7557 dragan7557 23:01 09.11.2011

Re: Biće sigurno

Izgleda čovek ne prati trendove u razvoju savremenih sistema oružja.

Ma jok, samo konzervativan, k'o Englez.

cerski
tyson tyson 05:36 10.11.2011

Re: Biće sigurno

Samo je nedostajalo da nam kaže da će se Evropa vratiti u vreme 100-godišnjeg rata

Hehe, ne, pre nekako u vreme Tridesetogodišnjeg rata.



freehand freehand 17:28 09.11.2011

Da se

ma-ksi-ma-lno ubrza to priznavanje Kosova!
Jebi ga, ako počne rat - šta će im to onda?
koksy koksy 17:56 09.11.2011

Pa...



„Britanski istoričar Dominik Sendbruk predviđa da će 2018. godine velika kriza biti uzrok rata u Evropi. Francuska će napasti Britaniju, ruski tenkovi će ući u Letoniju, a nemačka vojska u Grčku...


...ja sam ovo isto tvrdio (dao sam i vremensku prognozu za kritične dane).
E, al' kad ja to kažem onda sam ja protiv evroAtlanskih integracija i Srbendaštojebabimilotojojseisnilo a kad to kaže Englez onda - molim lepo - diplomate i vojnici od (mirnodopske) karijere to odma' uzmu zaozbiljno.
Inače Dominik se zajebao na par mesta: Nemačka neće moći d'uđe u Grčku jerbo će pre toga biti okupirana od strane združenih snaga Grčke, Jermenije, Rusije, Belorusije, Koptskog Egipta i... i... (Đuro koga?).
mariopan mariopan 18:07 09.11.2011

Re: Da se

freehand
ma-ksi-ma-lno ubrza to priznavanje Kosova!
Jebi ga, ako počne rat - šta će im to onda?

Da.
immobil immobil 17:36 09.11.2011

Evropa i svet

Ono što imamo priliku da posmatramo je tragedija krize kapitalističkog poretka. Prirodnjak sam po obrazovanju ali sam dovoljno mator da sam završio školu u kojoj sam učio socijaologije i marksizma više no što sam osećao potrebu.
Svaki poredak ima svoj razvojni put, i nažalost taj put se završava burno sa vatrometom, nečijim slavljem i svačijom nesrećom. Poput zvezde koja umire u supernovi , spektakularno, na njenim ruševinama , iz njenog pepela rađa se novi poredak. Tako je bilo, ponavljalo se i ponoviće se. Kapitalizam u sebi sadrži dovoljno suprotnosti i daleko je od savršenog tako da plašim se da mu sledi što i ostalim poretcima. Naravno , lično sam veoma zabrinut i više bih voleo da ne budem svedok tog čina. Postavlja se pitanje kakav poredak će doći i mislim da će to odrediti odnosi snaga u trenutku krize.
Ono što je zasad gotovo sigurno je da biologija i genetički potencijal odnosi prevagu. To se uočava jasno u tome što u poslednjih 10 godina mnogoljudne zemlje poput Indije, Kine, Brazila,Meksika, a već odavno Japana i Koreje koriste svoje biološke potencijale i ostvaruju ogroman tehnološki i ekonomski pa i svaki drugi napredak. SAD svojom politikom neprekidnih stresova polako gubi primat i mislim da smo svedoci nastajanja nekih novih sila i uspostavljanja nove ravnoteže.
Arapske zemlje našle su način da preskoče prepreku uzrokovano kolonijalnom vladavinom ujedinjujući se na panislamizmu, i zaista nakon arapskog proleća u gotovo svim zemljama jačaju islamističke partije. Kako će se završiti, videćemo. Moguće je da aktuelni problemi na relaciji SAD Iran predstavljaju pokušaj da se tome skrešu krila.
Rusija sa svoje strane svakako počinje da se uzdiže, ali to je praćeno naletom nacionalizma koje teži fašizmu.
Da li će ratova biti? Ne verujem, u svakom slučaju ne velikih. Ali svakako prisustvujemo rađanju novog svetskog poretka. Amerikanci su tražili, gledaće, i bojim se da im se a i svima nama sa njima neće dopasti ekonomska i politi;ka slika koju ćemo videti.
Nisam prorok. Vra'aju'i se iz Tokija, kada sam sleteo na {iphol imao sam utisak da sam do[ao u zabit. Evropa je već zabit samo mi još nismo obavešzteni o tome.
predatortz predatortz 17:42 09.11.2011

Re: Evropa i svet

Amerikanci su tražili, gledaće, i bojim se da im se a i svima nama sa njima neće dopasti ekonomska i politi;ka slika koju ćemo videti.


Ovoga se i ja pribojavam. Iako se iz mojih komentara često može steći utisak da joj želim skoru propast, ja na Ameriku ,još uvek, gledam kao na kapitena našeg tima u sukobu civilizacija koji je neminovan.
immobil immobil 18:05 09.11.2011

Re: Evropa i svet

Ne verujem da će doći do nekakvog sukoba civiliizacija, bar ne u klasičnom smislu te reči. Evropa biološki, ekonomski, tehnološki i u svakom drugom pogledu je brod koji tone. SAD pluta sa nosom nad površinom za sada. Život međutim ne čeka , imamo evoluciju na delu, jedinke sa većim potencijalom opstaju, one druge...
Imali smo G7 , sada imamo G 20, sledeči korak je G13 tj - G7. Među najjačima više , zapravo već nije mesto Italiji, pa Francuskoj.....
Ostaje G 13 predvođena Kinom, Indijom, Meksikom, Brazillom....

No to je život. Ipak verujem da su realna opasnost socijalni potresi mogući i unutar bogatih kao i siromašnih.
predatortz predatortz 18:10 09.11.2011

Re: Evropa i svet

Ne verujem da će doći do nekakvog sukoba civiliizacija, bar ne u klasičnom smislu te reči. Evropa biološki, ekonomski, tehnološki i u svakom drugom pogledu je brod koji tone. SAD pluta sa nosom nad površinom za sada. Život međutim ne čeka ,


Baš zbog navedenog očekujem taj sukob. Ne mislim da će Evropa i Amerika sedeti skrštenih ruku i čekati da Kina i Indija preuzmu primat nad tokovima kapitala. Ili pasivno posmatrati bujanje islamskog fanatizma. Ni Rusiju ne bih isključio iz ovog skupa. Ni njoj ne prijaju vetrovi sa istoka.
immobil immobil 18:20 09.11.2011

Re: Evropa i svet

Vidite , nauka ide korak, dva tri ispred politike, i ono što unazad 5 godina možemo videti čitajući članke u naučnim časopisima je


Ekspanzija nauke u Kini, Brazilu, Meksikku, Indiji, arapskim zemljama, Iranu

Evropa i SAD gube korak. To prolazi mirno.

Tehnologija u Japanu.... bolje da nne pričam 4G, 3D....

To takođe prolazi mirno, rat za tržišta, hm, manje više mirno....

Mislim da Evropa a nažalost i mi sa njom tonemo, polako ali sigurno, razjedeni istorijskim nasleđem, korupcijom....
mrdax mrdax 17:48 09.11.2011

Javlja mi se

E pa trebao je i da kaze ko ce da pobedi i kako ce da se zavrsi a ne da nas ovako potpaljuje.
immobil immobil 18:22 09.11.2011

Re: Javlja mi se

Rat je za pametnog čoveka izgubljen unapred. Ne moraš ni učestvovati u njemu da bi ga izgubio.
mlekac mlekac 18:23 09.11.2011

Re: Javlja mi se

mrdax
E pa trebao je i da kaze ko ce da pobedi i kako ce da se zavrsi a ne da nas ovako potpaljuje.


Britanija! Uz pomoc Libije!

Pisao Nostradamus da ce libijska flota da se iskrca u Britaniji...

Mada, mozda dodju u pomoc Francuzima?

Uf, bas bezveze kad ti ne ispricaju kraj.
niccolo niccolo 21:27 09.11.2011

Re: Javlja mi se

E pa trebao je i da kaze ko ce da pobedi

A, pa ne može, tu informaciju je već prodao Vilijemu Hilu, koji će sada da izbaci kvote, a mi lepo na net pa da se kladimo.

U leto iste godine počinju problemi i u Italiji. Masovni protesti u velikim gradovima prerašće, tvrdi istoričar, u pravu pobunu naroda i Silvio Berluskoni će poslati vojsku da uspostavi red

Znači, Silvio će da pobedi na izborima? Eto prilike za singl.
mirelarado mirelarado 01:52 10.11.2011

Re: Javlja mi se

Znači, Silvio će da pobedi na izborima? Eto prilike za singl.


Силвио ће, напокон, да атерира. Проблем је што ће га заменити једнако неспособан и популистички настројен леви центар.
Domazet Domazet 18:17 09.11.2011

British sense of humour...

U leto te godine će Sarkozi, koji će poverovati za sebe da je "reinkarnacija Napoleona", promeniti Ustav Francuske kako bi po treći put zaredom mogao da postane predsednik.

Koliki chlanak samo da bi se zahebavao Sarkozi zato shto je mali rastom...
mariopan mariopan 18:24 09.11.2011

samo se vi zezajte

Ja kopam sklonište u dvorištu a vi kako hoćete. Ulaznice naplaćujem, mesta možete da rezervišete unapred. Hvala.
Rezervacije na pp.

Biznis bato, to je šansa Srbije !
buba_truba buba_truba 18:24 09.11.2011

Re: British sense of humour...

Domazet
U leto te godine će Sarkozi, koji će poverovati za sebe da je "reinkarnacija Napoleona", promeniti Ustav Francuske kako bi po treći put zaredom mogao da postane predsednik.

Koliki chlanak samo da bi se zahebavao Sarkozi zato shto je mali rastom...

Ma to i nije smetnja. Ali tako mali, a ima Karlu. E, to se ne prašta...
buba_truba buba_truba 18:26 09.11.2011

Re: British sense of humour...

Što se teme tiče - ne verujem - očekujem najavljeni smak sveta.
dragan7557 dragan7557 18:29 09.11.2011

Re: samo se vi zezajte

Biznis bato, to je šansa Srbije !

To veli i Precednik, a kaze da investitori "opravdano" insistiraju na tajnosti ugovora.


cerski
mlekac mlekac 18:29 09.11.2011

Re: British sense of humour...

buba_truba
Što se teme tiče - ne verujem - očekujem najavljeni smak sveta.

Koji po redu?

Danas smo, kazu, opet omanuli neki...
predatortz predatortz 18:33 09.11.2011

Re: British sense of humour...

mlekac
buba_truba
Što se teme tiče - ne verujem - očekujem najavljeni smak sveta.

Koji po redu?

Danas smo, kazu, opet omanuli neki...


Čekaj, ono rusko čudo je još u orbiti...
mlekac mlekac 18:35 09.11.2011

Re: British sense of humour...

predatortz
mlekac
buba_truba
Što se teme tiče - ne verujem - očekujem najavljeni smak sveta.

Koji po redu?

Danas smo, kazu, opet omanuli neki...


Čekaj, ono rusko čudo je još u orbiti...


Jaoo, na njega sam zaboravila - vidis ti to - nista bez Rusa!
ivana23 ivana23 18:42 09.11.2011

Re: British sense of humour...

predatortz
mlekac
buba_truba
Što se teme tiče - ne verujem - očekujem najavljeni smak sveta.

Koji po redu?

Danas smo, kazu, opet omanuli neki...


Čekaj, ono rusko čudo je još u orbiti...


Prosao nocas asteroid velicine nosaca aviona tik...
predatortz predatortz 18:44 09.11.2011

Re: British sense of humour...


Prosao nocas asteroid velicine nosaca aviona tik...


Kasniš...
Mi o ovome
mlekac mlekac 18:56 09.11.2011

Re: British sense of humour...

predatortz

Prosao nocas asteroid velicine nosaca aviona tik...


Kasniš...
Mi o ovome


Nego, Rusi ovog puta nisu ugradjivali WC?

mlekac mlekac 18:20 09.11.2011

A sta ce da rade Ameri?

Da vrte palceve i pustaju Ruse da opet jacaju?
dragan7557 dragan7557 18:31 09.11.2011

Re: A sta ce da rade Ameri?

A sta ce da rade Ameri?

Isto sto i do sada, rintaju i placaju dugove.

cerski
mlekac mlekac 18:34 09.11.2011

Re: A sta ce da rade Ameri?

dragan7557
A sta ce da rade Ameri?

Isto sto i do sada, rintaju i placaju dugove.

cerski


Ne znam Cerski, nesto mi ova prica nedovrsena - fale mi glavni likovi, Ameri, Kinezi...
Dr M Dr M 18:43 09.11.2011

Re: A sta ce da rade Ameri?

nesto mi ova prica nedovrsena - fale mi glavni likovi, Ameri, Kinezi..


A meni Mujo i Haso..
dragan7557 dragan7557 20:07 09.11.2011

Re: A sta ce da rade Ameri?

- fale mi glavni likovi, Ameri, Kinezi...

Scenario je ovoga puta iz Bolivuda, a ne kao i obicno iz Holivuda.

cerski
49 41 49 41 02:48 12.11.2011

Re: A sta ce da rade Ameri?

Dr M
nesto mi ova prica nedovrsena - fale mi glavni likovi, Ameri, Kinezi..


A meni Mujo i Haso..


Kinez detektiv, Mujo i Fata


Sumnja Mujo da ga Fata vara i naruči detektiva. Pošto nije imao dovoljno para, uzme najjeftinijeg... Kineza.

Nakon par dana dobije pismo:

Most honorable sir!
You leave house. I watch house. He come house. I watch. He and she leave house. I follow. He and she go hotel. I climb tree. I look window. He kiss she. She kiss he. He strip she. She strip he. He play with she. She play with he. I play with me. I fall off tree. I not see.

No fee,

Cheng Lee

Prevod:

Postovani gospodine!
Vi izaso kuca. Ja gleda kuca. On dosao u kuca. Ja gleda. On i ona izasli iz kuca. Ja prati. On i ona usli u hotel. Ja popeo na drvo. Ja gleda kroz prozor. On ljubi ona. Ona ljubi on. On skida ona. Ona skida on. On se igra sa njenom. Ona se igra sa njegovim. Ja se igra sa mojim. Ja pao sa drveta. Ja nije vidio kraj.

Ne treba plati detektiv.

Cheng Lee
reanimator reanimator 18:20 09.11.2011

...

A da mi udarimo na Grčku pre Nemaca? Čisto da poremetimo planirani tok dogadjaja?
Mislim..em stvaramo gužvu, što se od nas i očekuje..em iznenadimo na Jarinju iz pravca Soluna..
mariopan mariopan 18:31 09.11.2011

Re: ...

reanimator
A da mi udarimo na Grčku pre Nemaca? Čisto da poremetimo planirani tok dogadjaja?
Mislim..em stvaramo gužvu, što se od nas i očekuje..em iznenadimo na Jarinju iz pravca Soluna..


Da razjasnimo, za Jaarinje, jel odavde da vučemo balvane ili....?
A tamo gužvu prave Grci i to bez nas, barabe jedne, treba da požurimo?
reanimator reanimator 18:43 09.11.2011

Re: ...

Da razjasnimo, za Jaarinje, jel odavde da vučemo balvane ili....?

Jok..ima sami da ih slažu, a kfor da pomaže :)
dragan7557 dragan7557 20:31 09.11.2011

Re: ...

A da mi udarimo na Grčku pre Nemaca?

Jasta more, sa Novom Vojskom Srbije? Ima bre da im majstor Sutanovac, sa svojim pokaze, kako Musa jarca guli.

cerski
jinks jinks 18:26 09.11.2011

...

Koliko vidim mi cemo na miru svima naplacivati putarinu i odmoriti se dok se drugi ko.. .

p.s.

Ovo da ce Francuska napasti Britaniju ... hoce li samo na daljinu ili ce i kopneno. Koce li se Britanija rascepiti na Englesku, Vels, Skotsku ... mislim, kada vec prorice buducnost svoje zemlje :)
milisav68 milisav68 18:40 09.11.2011

Re: ...

jinks
Koliko vidim mi cemo na miru svima naplacivati putarinu i odmoriti se dok se drugi ko.. .

Ma jok, putarina džabe, da se ne zameramo, al zato hrana, piće i ostale usluge....
jinks jinks 18:43 09.11.2011

Re: ...

Da, hrana ... i struja, taman nek sacekaju do 2018. bice i viskova iz novih kapaciteta za izvoz
dragan7557 dragan7557 18:45 09.11.2011

Re: ...

milisav68
jinks
Koliko vidim mi cemo na miru svima naplacivati putarinu i odmoriti se dok se drugi ko.. .

Ma jok, putarina džabe, da se ne zameramo, al zato hrana, piće i ostale usluge....

Nece moci, puteve ce vlast da privatizuje, a onda nema vrdanja sa lovom.

cerski
koksy koksy 18:55 09.11.2011

Re: ...

jinks
Koliko vidim mi cemo na miru svima naplacivati putarinu i odmoriti se dok se drugi ko.. .


Ma dal' si normalan? Kako bilo kakva svetska šorka može da prođe bez nas?
Ja uzimam učešće sigurno. Ima da budem Prle pa da skenjam kolaboranta Misirca u mrakači.
milisav68 milisav68 18:59 09.11.2011

Re: ...

jinks
Da, hrana ... i struja, taman nek sacekaju do 2018. bice i viskova iz novih kapaciteta za izvoz (jedino da izvozna strujna c. nostra ne pokupi snjur).

Ma "struja" u ratu prva strada, ja sam mislio na kafane i odmarališta.

"Proslavite odlazak/povratak u XYZ uz prigodnu atmosferu i prelep ambijent".

ili

"Odmorite se od napornih borbi u wellness centru ZYX".


predatortz predatortz 19:00 09.11.2011

Re: ...

Ja uzimam učešće sigurno. Ima da budem Prle pa da skenjam kolaboranta Misirca u mrakači.

Propalo! Već sam te druknuo brat' Misircu! Sa' će trojka : ' Kuc,kuc... Pomoz Bog domaćine!'.
jinks jinks 19:02 09.11.2011

Re: ...

koksy

Ko li bi u ovako projektovanom medjunarnodnom sukobu bio najvidjeniji za lokalnog ratnog huskaca?
jinks jinks 19:07 09.11.2011

Re: ...

Milisav
"Odmorite se od napornih borbi u wellness centru ZYX".


Znas da nisi daleko od istine :)

I ranije je u istoriji bivalo tako. Naime Srbija je u vreme Rimskog carstva manje vise bila postedjena ratovanja, a bila je poznata i po banjama u kojima su se odmarali i oporavljali rimski vojnici iz svih rimskih provincija, kao i sa aktuelnih ratista.

Posebno u Istocnoj Srbiji ... imaju neke banje ispod Rtnja za koje se zna da su sluzile za odmor i oporavak rimskih legionara. Neretko se desavalo da vojnici koji su bili u srpskim banjama, po isteku 20 godina sluzbe dodju i da zive u odnasnjoj rimskoj provinciju koja je bila na ovim prostorima.

Cak postoji i verovanje da su neke stare privredne grane (specifican nacin proizvodnje vina u Istocnoj Srbiji ... Rajac i druga slicna mesta) ostale od njih u amanet.
koksy koksy 19:07 09.11.2011

Re: ...

predatortz
Ja uzimam učešće sigurno. Ima da budem Prle pa da skenjam kolaboranta Misirca u mrakači.

Propalo! Već sam te druknuo brat' Misircu! Sa' će trojka : ' Kuc,kuc... Pomoz Bog domaćine!'.

Pa zar opet u domaće izdajnike, nesrećniče?
A ja lepo spomenicu, pa krc-krc...
mariopan mariopan 19:20 09.11.2011

Re: ...

predatortz
Ja uzimam učešće sigurno. Ima da budem Prle pa da skenjam kolaboranta Misirca u mrakači.

Propalo! Već sam te druknuo brat' Misircu! Sa' će trojka : ' Kuc,kuc... Pomoz Bog domaćine!'.

Izdajniče , tužibabo
predatortz predatortz 19:23 09.11.2011

Re: ...

mariopan
predatortz
Ja uzimam učešće sigurno. Ima da budem Prle pa da skenjam kolaboranta Misirca u mrakači.

Propalo! Već sam te druknuo brat' Misircu! Sa' će trojka : ' Kuc,kuc... Pomoz Bog domaćine!'.

Izdajniče , tužibabo


To se stručno zove obaveštajac
milisav68 milisav68 19:27 09.11.2011

Re: ...

jinks
Milisav
"Odmorite se od napornih borbi u wellness centru ZYX".


Znas da nisi daleko od potencijalne istine :)

Znam, zato i ne "pričam" napamet.

Što smo ginuli - ginulismo, šta smo oslobadjali - oslobadjalismo, sad je vreme da se posvetimo - turizmu, ostali - nek se snalaze.

Mislim, ne vidim više motiv, za neki veliki odziv na eventualnu "mobilizaciju".Ove budale što oće da ratuju, pa biće oglas za "profesionalce"...
immobil immobil 18:43 09.11.2011

Kriza

Skloništa nam ne trebaju. Ipak što reče predsednik pripremite se na novu krizu, a zatim novu, pa opet.....za promenu..., i opet....
Ribozom Ribozom 20:10 09.11.2011

baltic

Evropa i NATO se nisu baš "pretrgl"' od pomoći Letoniji pa će ruske trupe šest meseci kasnije ući i u Estoniju, a u martu 2016. godine i u Litvaniju, Belorusiju i Moldaviju
.

Proslog vikenda smo pricali sa komsijama Litvancima.
Kazu da im je plata manja nego u Srbiji, konkretno med. sestre imaju platu 250 evra, cene su vece od cena u Srbiji 10% za osnovne proizvode. Nezaposljenost veca nego kod nas.
Takodje kazu da u Estoniji i Letoniji nije mnogo bolje (vece plate, ali skuplje).

So, pukli smo.





blogov_kolac blogov_kolac 23:22 09.11.2011

Re: baltic

Ribozom
Evropa i NATO se nisu baš "pretrgl"' od pomoći Letoniji pa će ruske trupe šest meseci kasnije ući i u Estoniju, a u martu 2016. godine i u Litvaniju, Belorusiju i Moldaviju
.

Proslog vikenda smo pricali sa komsijama Litvancima.
Kazu da im je plata manja nego u Srbiji, konkretno med. sestre imaju platu 250 evra, cene su vece od cena u Srbiji 10% za osnovne proizvode. Nezaposljenost veca nego kod nas.
Takodje kazu da u Estoniji i Letoniji nije mnogo bolje (vece plate, ali skuplje).

So, pukli smo.
Cela ova tema je jako saljiva, a i sam autor koji je preneo "javlja mi se" vizije prolupalog istori-Cara nijednom recju nije pokusao da nam sugerise kako ovo sve treba prihvatati previse ozbiljno. Ali u ovom postu prepoznajem nesto iritantno sa cim sam se toliko puta vec sreo na ovom blogu, i sada cu konacno da odreagujem...

Odusevljava me kako su ljudi ovde spremni olako kao "pouzdane" da daju informacije tipa "reko mi uz kaficu jedan covek koji tamo zivi"... i to u doba googla i dostupnosti najraznovrsnijih mogucih izvora o stanjima nekih drzava do kakvih jos pre dve-tri decenije nisu mogli doci ni nasi ministri inostranih poslova!?!?

Ja recimo mogu da garantujem da kada bi neko od mene, mog prvog komsije ispod, prvog komsije iznad, prvog komsije severno, juzno, istocno i zapadno trazio opste podatke o zemlji Srbiji iz te famozne prve ruke - dobio bi 6 sasvim oprecnih informacija (7 ako bi umesto komsije "iznad" cije se procene uglavnom poklapaju sa mojim prvim komsijom "juzno" bila ukljucena njegova supruga).

Dakle kako moze u Litvaniji da bude gore ekonomsko stanje nego ovde ako je i po MMF i po Svetskoj banci i po CIA Factbook Litvanija prosle godine imala malo vise nego DUPLO veci bruto nacionalni dohodak po glavi stanovnika od Srbije (mi nesto preko $5.000, a oni preko $10.000), a kao jedna od najsiromasnijih clanica EU prima obilatu infuziju iz brojnih bogatih EU fondova, stopa nezaposlenosti joj je u maju bila za EU ogromnih 16.3%, ali opet ta stopa je kod nas procenjena na preko 27 posto... pa zasto onda tako olako plasirate podatke tipa rekli mi neki Litvanci da je kod njih veca nezaposlenost nego kod nas? Ako doticni mozda stvarno nekim cudom mogu bolje da sagledaju njihovu situaciju od institucija kakve su Eurostat ili OECD, ali na osnovu cega oni mogu ovu nasu ovde muku da precizno odrede!?
Ribozom Ribozom 00:03 10.11.2011

Re: baltic

Ako doticni mozda stvarno nekim cudom mogu bolje da sagledaju njihovu situaciju od institucija kakve su Eurostat ili OECD, ali na osnovu cega oni mogu ovu nasu ovde muku da precizno odrede!?


Njima (Eurostatu i OECD) je promako Grcki dug od 350 milijarde, pa zato vise verujem referencama koje licno poznajem i koje nemaju nikakvog motiva da steluju izvestaje.

edit: nijedna moderna Baba Vanga nemoze zaseniti pravu
Po njoj je rat u Evropi poceo prosle godine.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana