Društvo| Mediji| Zdravlje

Servis nove nade

nikolic777 RSS / 16.11.2011. u 16:32

Milan Nikolić

Rivalstvo dve komercijalne televizije čija imena počinju na isto slovo, P naravno, sve više liči na dominantne sadržaje njihovih programa. I u tim sadržajima se slažu kao i u ovom slovu P. Razlike su u nijansama, tek toliko koliko se razlikuju Turci i Latinoamerikanci. I njihove ljubavne stranpututice, filozofska i uopšte misaona lutanja, intimne zgode i nezgode. Razlika je samo u ambalaži. Da konkretizujemo, na Prvoj televiziji znaju da podese svetlo, urede studio, efektno odomaće neku franšizu, postave kadar, naprave špicu. Na Pinku to nikada nisu naučili.

Ako zanemarimo formu, sadržina je uglavnom identična. Tu ljudi pevaju, vole se i mrze podjednako strasno u realiti i igranoj formi, zatim pokušavaju da po cenu valjanja u sopstvenoj kaljuzi unovče svoju tugu, nesreću, zao slučaj, onda se raduju, kuvaju, ocenjuju, takmiče. TV lica na oba P su podjednako dobro našminkana, propisno  odevena, zadovoljavajuće širine osmeha i baš po meri ovog medija izbeljenih sekutića i molara. Naravno, njihova mimika i njihove reči su apsolutno predvidivi, jer to je valjda uslov da bi se uspelo na oba P.  U svakom trenutku računajte na čitave lance fraza tipa: o čemu se zapravo radi, čak štaviše, pogledajte u prilogu koji sledi, vas ne treba posebno predstavljati...

Međutim, tu nije kraj razlikama u sadržaju. Naime, starije, ružičasto P gledaoce, kao i onomad, u deceniji svoga lansiranja, ostavlja ili uveseljenim, razgaljenim, rečju podmirenim zadovoljavajućom kvotom šunda što u fensi što u ruralnoj ambalaži ili ozbiljno zapanjem, zgroženim, željnim da zauvek sahrane svoj TV prijemnik ili konačno i definitivno spakuju kofere.

Drugo, a ustvari prvo srpsko P, kod gledalaca većinom budi teške uzdahe zalivene čistim suzama. Zapanjujuće je da uopšte nije bitno koju emisiju gledate da biste se siti isplakali: čudesni šou u kojem zapuštene žene postaju lepotice, takmičenje mladih, talentovanih glasova za koje se dok si rek'o keks ispostavi da ih život radije šamara neho mazi, rekonstrukciju krimi akcija, izgradnju kuće za siromašnu porodicu. Plus kada se na sve to doliju suze slavnih dokazujući po ko zna koji put da i bogati plaču i da za teskobu duše pravila nema – eto nas u predvorju jedne kolektivne, nacionalne katarze.

Kao što je Pink odigrao, i to majstorski, svoju ulogu devedesetih godina, Prva to čini danas u tranziciono-gubitničko vreme. Iz mog ugla to je jedini validan prevod pojma tranzicija na srpski jezik. Koliko god da su ovi „formati“ preuzeti i rađeni po modelu televizija iz nekih srećnijih zemalja, moj utisak je da je program Prve televizije perfektno skrojen da uteši, ohrabri, umrtvi prosečnog savremenog srpskog gubitnika. Onog istog kome je pre deset i kusur godina trebalo dati sočnu, masnu pesmu nad pesmama, lumperajku bez kraja i konca, ulični štos i geg. Danas, kada je taj gubitnik, kao neki Beketov junak prošao kroz istoriju, preživeo je i shvatio da iza svega toga ne postoji ništa do potpunog raspadanja, on mora biti uveren da mu i nije tako loše, da ima onih kojima je mnogo teže, da su hladni zidovi mnogo bolji od nepostojećih zidova, da je tavanica koja prokišnjava bolja od vedrog neba, a pasulj od preključe delikates u odnosu na ponudu u gradskim kontejnerima.

I tu se otvaraju vrata kolektivne televizijske katarze, celovečernjeg plakanja sa junacima sa ekrana regrutovanih upravo iz krugova samih gledalaca što ukida svaku distancu. Utešen ili umrtvljen, gledajući sve te bajke u kojima se udžerice pretvaraju u homesweethome gnezdašca, u kojima gladni bivaju do ispumpavanja želuca pretovareni hranom, a gabori postaju beli labudovi, on čak može da se usudi, kažem usudi jer je taj „sport“ danas čista ludost ili pouzdani lakmus gluposti – da se nada.

Čemu? Ne mislim na Mirka, Ivicu, Borisa i ostale. Može da se nada da će biti – izvučen! Ono u nikad se ne zna loto fazonu, izvučen da pred kamerama otvara usta i pokazuje devastiranu vilicu, da plače pokazujući dokle mu se vlada popela u dnevnoj sobi, da jadikuje što mu je žena toliko ružna da se i mraku od nje uplaši, itd. Mogućnosti na televiziji koja je ovim konceptom konačno opravdala svoje ime, Prva srpska, su neograničene. Uslov je samo pristati na ponižavanje. Prilika za ponižavanje je loz koji dobija.

Svojvremeno sam na MTV gledao „šou“ u kojem neki lik za pristojan keš pristaje da ga vežu u montažnom poljskom toaletu i pritom uz pomoć dizalice ceo izvrnu na njega. Kilogrami i kilogrami fekalija...Usta su mu stisnuta, smeje se iz nelagode, ali na kraju, ozaren broji keš. Prevedeno na šemu prvog srpskog P, to mu dođe kao to svakodnevno rialiti dokazivanje sopstvenog jada.

Poput servisa za bolji život, televizija svojim vernim i, kako kažu hrabrim, gledaocima, a za odricanje od svakog dostojanstva nekada je hrabrost bila neophodna – poklanja silikonske implante, crep, uvodi grejanje, pronalazi bračne partnere, puni potrošačke korpe, kosi dvorište, skida karijes...Onima koji ostaju ispred čarobne kutije nesebično daruje olakšanje. Epifaniju, instant katarzu. Sasvim dovoljno da Prva srpska televizija preuzme ulogu Javnog servisa. Jer, za razliku od pomenutog, ona bar nešto „servisira“. Od onog glavnog, presudnog, da bi medijski servis to zaista i bio, ionako su svi digli ruke. Zašto zaustavljati klizećak u tabloidnom, em je naporno, em nije isplativo.

Stoga, rivalstvo Prve sa Pinkom, odnosno Pinka sa Prvom, kojim je ovaj tekst i započet, i jeste tako otvoreno, otvoreno do međusobnog izrugivanja. TV lica su konačno dobila zeleno svetlo da javno rade ono u čemu su najbolja, da se fekalijam dobacuju sa kolegama. Ne moraju više, kako reče jedna novinarka sa tzv.Velike televizije, odnedavno i visokotiražna spisateljica, da idu u „bekstjdž, iza scene“ da bi se predavali omamljujućem zovu spletkarenja. Dojučerašnje rivalstvo RTS-a i Pinka, ili Pinka i B92, bilo je stalno prisutno, ali u odnosu na ovo današnje, čini se salonski decentnim i prefinjenim.

Vremena se menjaju, a ekran, kao Stendalovo ogledalo nekada, samo beleži...

"Ne možemo da se sagnemo toliko":

 

"Ispratili smo je tužnu, a sad se nadam da ćemo je dočekati zadovoljnu":

 

 

i tako dalje...

Atačmenti



Komentari (66)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ristotel ristotel 16:48 16.11.2011

PRVI...

...mada posle ovog teksta to mi nije neka nagrada...

odlican tekst, presek realnosti kroz presek dve po svemu sudeci najgledanije TV...
nekoliko odlicnih formata na PRVOJ ne gledam jer su otisli u ovo sto je domacin fantasticno opisao... niko ne nudi napredak i bolju svest, nesto sto ce ljude da nauci kako da postanu bolji, da zive bolje i urednije, da srede nesto u svom stanu/zhivotu/kraju... nego ajmo udri po emociji i bedi, jer to super prolazi... zasto da edukujemo, kad mozemo na ovakvim gledaocima da zaradjujemo...
nikolic777 nikolic777 21:41 16.11.2011

Re: PRVI...

zasto da edukujemo, kad mozemo na ovakvim gledaocima da zaradjujemo.


da, odlicno formulisana poenta
hvala i pozdrav za prvog
docsumann docsumann 17:07 16.11.2011

pro-gram

Goran Vučković Goran Vučković 17:21 16.11.2011

TV je vrlo poučna

Groucho Marx
I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book.
nestor92 nestor92 17:53 16.11.2011

Re: TV je vrlo poučna

Baš tako. Osim njene informativne uloge - da nam pre svega slikom prenese ono što se negde dešava u svemu drugom je televizija kao medijum potpuno zakazala.
AlexDunja AlexDunja 19:22 16.11.2011

Re: TV je vrlo poučna

televizija kao medijum potpuno zakazala.

prevaziđena forma koja se koprca.
mi godinama nemamo taj aparat.

single tasking device, how lame
Dawngreeter Dawngreeter 10:44 17.11.2011

Re: TV je vrlo poučna

Uf, ja od skoro imam TV i jako je korisna sprava. Za pustanje HD filmova sa kompjutera. A i za pustanje video-radio stanice VH1 Classic da svirka u pozadini.

Cuo sam da neki ljudi, kao, menjaju stanice i nesto prate na toj spravi. Zar jos nisu culi za Internet?
Goran Vučković Goran Vučković 11:21 17.11.2011

Re: TV je vrlo poučna

E, gde si ti, čovek - nema te odavno?
antioksidant antioksidant 11:26 17.11.2011

Re: TV je vrlo poučna

Goran Vučković
E, gde si ti, čovek - nema te odavno?

пусти га. буљи у тв по цео дан
престао је да излази на улицу, на телефон се не јавља....
пропассссссс
vishnja92 vishnja92 11:32 17.11.2011

Re: TV je vrlo poučna

batalio politicku karijeru...
Dawngreeter Dawngreeter 14:19 17.11.2011

Re: TV je vrlo poučna

Goran Vučković
E, gde si ti, čovek - nema te odavno?


Evo, u glavi zongliram minimum deset tekstova koje bih hteo napisati za blog i razmisljam kako mi volsebno prolaze nedelje izmedju "hm, ovo bih mogao da napisem" i "hm, zasto ja ovo nisam napisao do sada".

Ma vraticu se ovih nedelja na blog full time, majkemi. Znas kako kazu - mozes da odvedes skribomana sa bloga, ali ne mozes blog iz skribomana
Goran Vučković Goran Vučković 14:25 17.11.2011

Re: TV je vrlo poučna


Ma vraticu se ovih nedelja na blog full time, majkemi. Znas kako kazu - mozes da odvedes skribomana sa bloga, ali ne mozes blog iz skribomana



Ne vidim te nešto aktivnim ni na FB ateistima - malo sam tamo pravio neke diverzije - linkovao Hajta, Čomskog, Arundati Roj, Hofera, Kertisa i tako - mora neko da bude i jeretik da bi crkva bila kompletna
Dawngreeter Dawngreeter 14:33 17.11.2011

Re: TV je vrlo poučna

Fejzbuk nikad ni ne podizem vise od jednom u mesec dana, ali i pored toga sam prilicno nekativan na online mestima koje sam ranije posecivao. Privikavanje na nove zivotne okolnosti, valjda. Ali sve polako dolazi na svoje pa ne sumnjam da cemo vrlo skoro biti u situaciji da se opet prepiremo oko necega

Uz izvinjenje domacinu, ovo je stvarno preterani offtopic.
Goran Vučković Goran Vučković 14:36 17.11.2011

Re: TV je vrlo poučna

Uz izvinjenje domacinu, ovo je stvarno preterani offtopic.

E da
docsumann docsumann 17:55 16.11.2011

jedna dobra televizija

benevolent benevolent 17:59 16.11.2011

I'm as mad as hell

[youtube]www.youtube.com/watch?v=dib2-HBsF08[/youtube]
margos margos 18:17 16.11.2011

Sve si u pravu, ali...

... volim Tamaru i ''Radnu akciju''. Sređivanje oronulog doma je vrednije nego da im daju nove stanove ili kuće. I izbor ljudi kojima su pomogli je ok, ne gube dostojanstvo... možda (mi) je dvaput bilo na samoj granici, ali je voditeljka to lepo 'pokrila'.

Kad je bila pilot emisija, ja se rasentimentalisala i zeza me društvo, kad, nedugo zatim prijatelj uleti u bolnicu i glavna osoba koja se o njemu starala na odeljenju je ženica iz te pilot serije. Sve reči hvale je imao o njoj, a meni srce bi na mestu.

Posle sam sretala ekipu nekoliko puta u mom kraju, sedeli na klupici sa klincima, dok su čekali mame od frizera. Morala sam da im priđem i zahvalim im se. Čitava ekipa je sjajna. I da, svi imaju pse, uzgred sam saznala...

:)
nikolic777 nikolic777 21:49 16.11.2011

Re: Sve si u pravu, ali...

... volim Tamaru i ''Radnu akciju''


najiskrenije, to je emisija koju najcesce odgledam do kraja...jednostavno mi prija ta matrica, transformacija ni iz čega u nešto, uzbuđenje ulaska u fakticki novi dom, radost ukucana, ozarena lica...
jedino mi smeta to preterano plakanje za koje mi se u najvecem broju slucajeva cini kao "naruceno" ili obavezno...ne dovodim u sumnju da su ti ljudi zaista potreseni, ali mi smeta sto to mora da bude "zabelezeno"...

izdaleka lici na one humane koji dolaze da pomognu uvek sa svitom reportera i kamermana
Hansel Hansel 22:18 16.11.2011

Re: Sve si u pravu, ali...

Ja gledao nekoliko puta. Ipak ne mogu da podnesem to pakovanje naručene patetike (uz iznenađivanje na navodno neočekivani dolazak). (O neizveštačenoj i nenaručenoj patetici s merom čak mislim sve najbolje, ali ovo što se vidi u ovoj emisiji i u "Eksplozivu" - koji naslov za kakve sadržaje! - ipak je za kritiku, bar po meni.) Bila neka emisija o dvojici braće, izgubili roditelje... onda pričaju kao su ih izgubili i reditelj ih stavio u poziciju da rekonstruišu svoje stanje/ponašanje (grljenje-plakanje). Ne razumem zašto neko misli da je tako nešto potrebno ili neophodno, ali...

Ima još nešto - jedna poznanica mi je pričala da je gledala neku emisiju iz te serije i iznervirala se zbog nečeg drugog - neke, kaže bar ona, skupe pločice, ali zapuštene; ako si siromašan, možeš makar da čistiš (dobro, možeš da budeš depresivan, pokušavam da ublažim ja...); ne znam šta mi je još sve ispričala u vezi s tom porodicom, pomenula kadu koja je nehotice ofarbana prolivanjem neke boje... Napisah i ove primedbe tek da bacimo svetlo i iz drugih uglova...
nikolic777 nikolic777 22:24 16.11.2011

Re: Sve si u pravu, ali...

Ipak ne mogu da podnesem to pakovanje naručene patetike (uz iznenađivanje na navodno neočekivani dolazak)


da slicno narucenim aplauzima u domacim stand up komedijama i drugim šovovima
Hansel Hansel 22:36 16.11.2011

Re: Sve si u pravu, ali...

Naravno, ali to mi je ipak druga ravan... ne moraš da mi spočitavaš , priznao sam ti naknadno komentare o Ivanoviću, prvobitno sam ga "branio" jer nisam bio gledao stand-up delove...
Hm, "Fajront republika" je ukinuta, samo da konstatujemo...
nikolic777 nikolic777 22:38 16.11.2011

Re: Sve si u pravu, ali...

ne moraš da mi spočitavaš

ma daleko od toga
kad sam pomenuo aplauze nisam ni pomislio na njega
kod njega se jos i zaista smeju i spontano aplaudiraju
Hansel Hansel 09:30 17.11.2011

Re: Sve si u pravu, ali...

Ma, šalio sam se sa "spočitavanjem", ali mislio sam - da misliš na njega.
ristotel ristotel 16:52 17.11.2011

Re: Sve si u pravu, ali...

Ja jedino jos tu emisiju pogledam, mada i nju sve redje.
Jednostavno, ne smeta mi momenat da se pokaze i problem tih ljudi ne vezan za stanovanje, ali da 1/3 emisije bude posvecena tome, a da retko kad desi da pokazu i objasne zasto je nesto uradjeno, na koji nacin, zasto je neka soba pregradjena i slicno. A moram priznati da mi smeta i chest fusherajski pristup, plocice se lepe preko plocica, instalacije elektro koje su vidljivo lose u vecini objekata koji se sredjuju se ne menjaju, a to je jeftin i solidno brz postupak, i tako jos ponesto. Al vrednosno ta emisija je daleko ispred drugih i mislim da daleko vise menja zivot ljudima nego ugradnja silikona i sredjivanje zuba i sl. Iako i potonje smatram solidnim napretkom i unapredjenjem zivota ljudima, ipak se to uglavnom odnosi na samo jednu osobu, a unapredjenje stambenog prostora popravlja zivot svim ukucanima.
angie01 angie01 18:23 16.11.2011

sve skupa

ukradeni formati u losijoj verziji, a da se zabavi narod, koji i onako nema para ni za sta drugo, niti razvijene afinitete!


jedini pristojni lik koji se pojavio u zadnjih 20 godina je Lena Kovacevic- em lepa, em pametna, em sa stilom i pri tome, niti se prenemaze, niti afektira i jos pokusava da privuce mlade na stranu neke bolje muzike od ceca/jecine, kojom su svi inficirani!
appendix appendix 18:32 16.11.2011

Re: sve skupa

ukradeni formati u losijoj verziji, a da se zabavi narod, koji i onako nema para ni za sta drugo, niti razvijene afinitete!

Ne gledam ni jednu televiziju, jedino pratim dešavanja na blogu...
angie01 angie01 18:46 16.11.2011

Re: sve skupa

jedino pratim dešavanja na blogu...


...ti si neki kampanjac!
nikolic777 nikolic777 21:51 16.11.2011

Re: sve skupa

jedino pratim dešavanja na blogu


quite enough
Goran Vučković Goran Vučković 22:00 16.11.2011

Re: sve skupa

jedino pratim dešavanja na blogu

Naše malo misto
nikolic777 nikolic777 22:35 16.11.2011

Re: sve skupa

niti se prenemaze, niti afektira

margos margos 00:00 17.11.2011

Re: sve skupa

I Tamara, voditeljka 'Radne akcije' zaista saoseća s tim ljudima i trudi se da osmisli prava iznenađenja za učesnike. Patetika u njenim emisijama je više proizvod učesnika, nego što je to njeno delo.
Ili ja to tako vidim...
Hansel Hansel 09:24 17.11.2011

Re: sve skupa

Patetika u njenim emisijama je više proizvod učesnika, nego što je to njeno delo.

Ona preterana, izrežirana, o kojoj ja pričam da mi smeta, delo je reditelja, reklo bi se... kao što gore napisah, deo je to opšteg rukopisa u emisijama tog tipa... ne kažem da je to summa summarum loše, samo se - meni ne sviđa. Ko je gledao dokumentarce Bože Kalezića ("Treptači svemira - zapisi iz zatvorske bolnice" i "Balada o životu" ) verujem da misli da ništa sem faktografije i potpune spontanosti nije potrebno. Ali, da, vreme se promenilo, neki misle da su nužna druga sredstva, možda su i u pravu; ako je to i tako, onda je to zato što je percepcija gledalaca sada drugačije "istrenirana". Sada sve mora da bude brzo, na prvu loptu, sada se pažnja ne može dugo držati sve i da hoćete, jer se i takve emisije prekidaju reklamama...
Između pomenuta dva pristupa možda je na nekoj međupoziciji "Kvadratura kruga", ne znam...
nikolic777 nikolic777 09:31 17.11.2011

Re: sve skupa

I Tamara, voditeljka 'Radne akcije'


skroz ok devojka
ni trunka izvestacenosti

i svakoj porodici se posveti maksimalno
margos margos 09:44 17.11.2011

Re: sve skupa

ne kažem da je to summa summarum loše, samo se - meni ne sviđa.

Zasmeta i meni, ali deca poprave utisak svojom spontanošću. Nekad, kad i deca malo glumataju - to Tamara izravna svojom iskrenošću i očiglednim zadovoljstvom da je urađen dobar posao.

Hansel Hansel 14:55 17.11.2011

Re: sve skupa

Pošto si ubedljiva (hoću da kažem: verujem ti; ne smem, uzgred da kažem, da odem na tvoj blog jer znam da će da kod mene provocira filozofiranje, a to u ovom trenutku ne bi bilo dobro ni za koga! ), počeću i ja da gledam...
margos margos 17:48 17.11.2011

Re: sve skupa

Evo, gore je ristotel rekao ono šta i ja mislim, posebno zaključak - to je vetar u leđa celoj porodici, moćna, snažna podrška.

U poslednje vreme sve češće gledam emisije na sajtu, jer mogu da ubrzavam, a i vraćam kad me nešto zanima. Odgledam brže, a vidim više.

A slobodno dođi, filozofiraj, mi se tamo ionako samo zevzečimo. :)
gedza.73 gedza.73 19:27 16.11.2011

Prvi put

sam poželeo da mogu da napišem tekst na blogu. I ova reč 'poželeo' je nesrećno izabrana, ali...

Svašta se dešava na ovom nesretnom svetu, svakakvi zločini i nastranosti.
Sve da čovek i shvati i ne prihvati, ali ova vest o hapšenju zveri koji muče decu je nešto nepojmljivo.

I nažalost na tim snimcima se jasno može videti u određenim momentima bol koji takva vrsta fizičkog dodira nanosi. Nažalost, kod te dece se zaista vidi da učestvuju u nečemu što im nanosi ne samo fizičku povredu, već i težak psihički bol", kaže tužilac Stamenković.


Dok sam ovo čitao, ja sam plakao.

Manite me priča o bolesti, genetskim poremećajima. To su DECA.
Za monstrume koji su u stanju da tako nešto učine, gledaju, šta god je jedina kazna-smrtna kazna.
Prvi put sam siguran da je takva kazna u ovom slučaju jedino opravdana.

Potresen sam. Izvini, Nikoliću, što sam iskoristio tvoj blog da ovo napišem...
Nemam reči
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:45 16.11.2011

Re: Prvi put

slažem se i preporuka za komentar.
Da, imaš otvoren poziv kao gost autor.
docsumann docsumann 19:51 16.11.2011

Re: Prvi put

zbog tvog komentara sam i pročitao vijest ... horor

gedžo, kad god osjetiš potrebu da napišeš nešto kod mene uvijek imaš blanko poziv.
gedza.73 gedza.73 19:55 16.11.2011

Re: Prvi put

gedžo, kad god osjetiš potrebu da napišeš nešto kod mene uvijek imaš blanko poziv.

Hvala ti puno. Poslao sam tekst, ali napisan zbrda zdola niccoli.
kako čovek normalno i da razmišlja kad pročita ovako nešto.

edit
Nikoliću, izvini molim te, što sam iskoristio tvoj blog i ako možeš izbriši naše komentare pošto postoji nova tema u vezi ovih komentara.
nikolic777 nikolic777 21:54 16.11.2011

Re: Prvi put

Nikoliću, izvini molim te, što sam iskoristio tvoj blog i ako možeš izbriši naše komentare pošto postoji nova tema u vezi ovih komentara.


sve u redu
za tu temu treba iskoristiti sve raspolozive blogove
a posto su se komenmtatori prebacili kod tvog domacina, nema potrebe da se ovih par brise
gedza.73 gedza.73 23:59 16.11.2011

Re: Prvi put

Nikolić
za tu temu treba iskoristiti sve raspolozive blogove


Zahvaljujem se i tebi, Milane, na pozivu.
nikolic777 nikolic777 09:41 17.11.2011

Re: Prvi put

Zahvaljujem se i tebi, Milane, na pozivu.


uvek
mariopan mariopan 20:01 16.11.2011

..

Postoji na kablovskoj par programa koje pratim i to je jedini razlog da uključim TV - da me lepo uspava.
Ni vesti ne gledam jer služe za laganje naroda i promociju promašenih politčara.
Ništa im ne verujem.
nikolic777 nikolic777 21:56 16.11.2011

Re: ..

Postoji na kablovskoj par programa


i to odlicnih...

ja sam se pored standarddnih (History, HBO) ozbiljno "navukao" na ID (Investigation Discovery)
mariopan mariopan 19:27 17.11.2011

Re: ..

nikolic777
Postoji na kablovskoj par programa


i to odlicnih...

ja sam se pored standarddnih (History, HBO) ozbiljno "navukao" na ID (Investigation Discovery)

Isto.
jeca92 jeca92 20:24 16.11.2011

Ne gledam..

Pink zaista ne gledam, odavno, zaista ne postoji ni jedna emisija na toj televiziji koja bi mi privukla paznju. Na Prvoj sam se navukla na "Prvi glas Srbije" i to je to..."Pink" a narocito "Prva" imaju dosta preslikanih emisija sa velikih americkih TV mreza. Cilj je privuci sto vise gledalaca, a to se radi po receptu - lako - pitko - srceparajuce - morbidno - sokantno. Ljudi su smoreni od zivota, treba im zabava, nesto zbog cega ce zaboraviti kako su proveli svoj dan, a ko zeli nesto vise od toga mora malo da kopa po manje komercijalnim programima. Ja licno mnogo manje gledam televiziju sada nego pre i zbog ritma zivota ali i izbog interneta koji mi omogucava da nadjem pa manje vise bilo sta sto me u tom momentu interesuje...
nikolic777 nikolic777 21:59 16.11.2011

Re: Ne gledam..

treba im zabava,


i uz nju - uteha, olaksanje, ohrabrenje...ali, u instant verziji, svodi se na obmanu
draft.dodger draft.dodger 22:22 16.11.2011

Da otkrijem toplu vodu...

Neukus je stariji od televizije.
Pametan tv program mu ništa ne može.
Ne pobeđuje se neukus u tv stanicama ili RRA, nego u Ministarstvu prosvete.
Problem je u tome što treba vredno raditi i na rezultate čekati dvadesetak godina.
Nažalost, odgovor je u dobro poznatoj formuli...

Srbija + dugoročno planiranje = SMEH
nikolic777 nikolic777 22:29 16.11.2011

Re: Da otkrijem toplu vodu...

Neukus je stariji od televizije.


ali nije uvek suvereno vladao njom

Ministarstvo prosvete je tek smeh, a RRA čist cirkus

dugoročno planiranje u Srbiji si odlično definisao
nikolic777 nikolic777 22:32 16.11.2011

Re: Da otkrijem toplu vodu...

ali nije uvek suvereno vladao njom


u to ime
alselone alselone 08:14 17.11.2011

Dobar ti tekst Nikolicu

Meni se nerviranja i gledanja smeca, da ti dam savet - TV koristi samo kao uredjaj na koji ces spojiti DVD plejer ili komp i ostavi samo muzicke i sportske kanale. Ja sam pre nekih pola godine potpuno obrnuo kanale. Prvo mi idu sportski, pa popularnonaucni pa muzicki, tamo negde posle 30 ide ovo dnevno smece.
libkonz libkonz 08:18 17.11.2011

Re: Dobar ti tekst Nikolicu

RTS ti nije na 1 i 2?
Nikoliću, odličan tekst.
Da konkretizujemo, na Prvoj televiziji znaju da podese svetlo, urede studio, efektno odomaće neku franšizu, postave kadar, naprave špicu. Na Pinku to nikada nisu naučili.

Zbog ovoga je Mitrović pukao sa Avalom, iako je uložio mnooogo para.
alselone alselone 08:28 17.11.2011

Re: Dobar ti tekst Nikolicu

RTS ti nije na 1 i 2?


Bio od dana kako sam se rodio. I onda sam jedan dan provalio da upalim TV i motam do 15. kanala da bih zapravo krenuo da gledam. Ili odmah prebacim na DVD.

I reko - e, nes vise kolega, pali, mrs iz moje avlije.
nikolic777 nikolic777 09:36 17.11.2011

Re: Dobar ti tekst Nikolicu

Meni se nerviranja i gledanja smeca, da ti dam savet - TV koristi samo kao uredjaj na koji ces spojiti DVD plejer ili komp i ostavi samo muzicke i sportske kanale. Ja sam pre nekih pola godine potpuno obrnuo kanale. Prvo mi idu sportski, pa popularnonaucni pa muzicki, tamo negde posle 30 ide ovo dnevno smece.


havala Alselone,
izbor kanala ti je super

a ja ovo vise pisem u strahu za tv kritiku koja polako nestaje iz stampe i cak i kada postoji nema nikakav uticaj

inace, popularnonaucni su u mom meniju br.1
nikolic777 nikolic777 09:40 17.11.2011

Re: Dobar ti tekst Nikolicu

RTS ti nije na 1 i 2?



nikad nisam uspeo da prihvatim RTS,
frustracija iz devedesetih
provedes ceo dan na protestu, gledas hiljade ljudi
a onda dodjes kuci i slusas izvestaje o "šačici"..

nisam uspeo da prevazidjem odbojnost koju sam tad stekao i kraj
.
Nikoliću, odličan tekst

hvala, mada kad sam procitao tvoj najnoviji i video sta sve ljudi "dizu", provedoh noc u depresiji...covek je kralj!
vishnja92 vishnja92 09:43 17.11.2011

Re: Dobar ti tekst Nikolicu

tako je. mi imamo par onih zivotinjsko/diskavericnih kanala i par onih sa decijim crtacima, i neku nepoznatu gomilu okolo. nemam pojma gde je koji program, i skroz mi lepo.
janeznam janeznam 09:50 17.11.2011

Re: Dobar ti tekst Nikolicu

Ja sam pre nekih pola godine potpuno obrnuo kanale. Prvo mi idu sportski, pa popularnonaucni pa muzicki, tamo negde posle 30 ide ovo dnevno smece.


Meni redosled odredjuje kablovski provajder i to ovako izgleda:
I - RTS-1
II - RTS-2
III - Pink
IV - B92
V - :) tv
VI - Prva
VII - Avala
VIII - Studio B
IX - B92 info
dalje nemam pojma, a ima ih preko 200!
I vazna napomena, kad menjaju redosled kanala na vreme mi dostave obavestenje u mail - box.
Srbija brale, nema sta!
nikolic777 nikolic777 10:13 17.11.2011

Re: Dobar ti tekst Nikolicu


Meni redosled odredjuje kablovski provajder i to ovako izgleda:


tanja, mislim da treba da se žališ
nikolic777 nikolic777 10:14 17.11.2011

Re: Dobar ti tekst Nikolicu

nemam pojma gde je koji program


tako je najbolje...random
ivana23 ivana23 10:16 17.11.2011

Re: Dobar ti tekst Nikolicu

nikolic777

Meni redosled odredjuje kablovski provajder i to ovako izgleda:


tanja, mislim da treba da se žališ


Tako je kod svih koji su uveli digitalnu, mislim da je Tanja 'ispustila' da nam kaze da ima D3.
alselone alselone 10:25 17.11.2011

Re: Dobar ti tekst Nikolicu

tako je. mi imamo par onih zivotinjsko/diskavericnih kanala i par onih sa decijim crtacima, i neku nepoznatu gomilu okolo. nemam pojma gde je koji program, i skroz mi lepo.


Ja sam pobrisao gomilu tj. memorisao samo deo. Od oko 80ak (kako mi se cini) koje SBB daje u NS, ja imam memorisano samo oko 25.
janeznam janeznam 10:56 17.11.2011

Re: Dobar ti tekst Nikolicu

tanja, mislim da treba da se žališ

Milane, ma ne bih smela ja to , da se zalim i tome sl. Sta ako mi drugi put ne jave da su izbacili onaj kanal sa on-line vidovnjacima ( direkt iz Bosne )a ubacili OBN sa slicnim sadrzajem!
gde_vodiczahedoniste gde_vodiczahedoniste 14:49 17.11.2011

Isto s...., drugo pakovanje

Nemam hrabrosti ni za jedno "P".
A, matematika tvrdi da je P x 0 = 0. Tako da i, 2P x 0 je opet 0.
Istinu kažeš, kao i obično. Super tekst.

alexlambros alexlambros 15:33 17.11.2011

morala bi da redukuje bokove

fashion expert ....
molim vas nemojte da ne obratite paznju da ima crvene djonove, tj cipele su jako skupe ...
a ako redukuje mozak pretorice se u pticu

janeznam janeznam 08:28 19.11.2011

Re: morala bi da redukuje bokove

Crveni đon za domaČi crveni tepih.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana