Politika

”Ekstremizam i patriotizam” Čedomira Jovanovića

Nebojsa Krstic RSS / 22.11.2011. u 16:52

Ne spadam u one koji sa nekom osobitom pažnjom čitaju intervjue, niti prate nastupe Čedomira Jovanovića, međutim ovih mi je dana zaparala uši jedna njegova u par navrata ponovljena izjava koja se odnosi na odbijanje Borisa Tadića da potpiše proglas ”Preokreta”.

Ovako glasi vest na koju ciljam: "Tadić ozbiljno greši ako razuman predlog Preokreta proglašava ekstremizmom i sumnja u naš patriotizam", smatra lider Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović.

"Neka Tadić ne očekuje da bez reči statiramo u obračunu koji traje protiv evropske Srbije”, dodaje Jovanović u pomenutoj izjavi. "Želimo preokret zato što smisao svojih života i politike vidimo samo u Srbiji promenjenih prioriteta, zemlji slobodnih građana koja je konačno pronašla mir sa sobom i susedima, društvu kojim vladaju pravo i efikasne institucije, zajednici koja ceni i podstiče znanje, rad i uspeh, razvija konkurenciju i otvara ekonomiju, modernizuje sve zaostalo. Samo tu ideju vreme može potvrditi kao pozitivnu viziju i pokretača društva koje zna šta će sa sobom u 21. veku”, smatra lider LDP-a.

Možda sam preterano opširno citirao izjavu jer svako koga to zanima može da je nađe na internetu. Takođe svako ko poželi može da pronađe i izjavu Borisa Tadića  sa kojom polemiše Jovanović.

I svako ko to učini videće da Tadić nikada i ni na kome mestu nije izrekao bilo kakvu sumnju u Jovanovićev patriotizam niti u patriotizam ma kog drugog građanina Srbije.

Takođe, svako iole zainteresovan može da se uveri da Tadić nikada nije proglašavao ekstremizmom proglas stranaka okupljenih oko tzv ”Preokreta”.

Koliko znam Borisa Tadića siguran sam da on ne očekuje da te stranke "statiraju" na bilo koju temu, ali sam siguran i da ne očekuje da mu se u polemici imputira da je rekao nešto što nije i da se potom gradi i nadograđuje tema čiji temelj predstavlja nešto što se na srpskom zove obmana, lagarija ili izmišljotina.

Lepo je kad se neko zalaže za Srbiju promenjenih prioriteta, zemlju slobodnih građana koja je konačno pronašla mir sa sobom i susedima, društvo kojim vladaju pravo i efikasne institucije, zajednicu koja ceni i podstiče znanje, rad i uspeh, razvija konkurenciju i otvara ekonomiju, modernizuje sve zaostalo. Još bi lepše bilo kad se onaj ko me u svoje dobre namere ovim lepim rečima uverava, ne bi služio tako ružnim podmetanjem.

 

 

 



Komentari (237)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 17:08 22.11.2011

Ma

Vesna je sve rekla
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:48 22.11.2011

Re: Ma

omega68
Vesna je sve rekla

Pesic? Retko kvalitetan politicar.
Imala je neko ludilo, valjda je u'vatila Brozomanija, pa je zvala drzavu da suzbija veroispovesti, da "siri" ateizam. To je bilo potpuno blesavo, ali van toga kvalitetan politicar.
predatortz predatortz 17:53 22.11.2011

Re: Ma

Pesic? Retko kvalitetan politicar.


Ma šteta što se raspala KPJ. Tamo bi ona daleko dogurala!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:03 22.11.2011

Re: Ma

predatortz
Pesic? Retko kvalitetan politicar.Ma šteta što se raspala KPJ. Tamo bi ona daleko dogurala!

Шта, и она је скојевка? (Као нисам знао, глумим изненађење)

Јес' то гадно, када је прво политичко учешће скојевачко, а прва књига Маркс. Такви поступци остављају ожиљке и инвалидност за цео живот!

Зато након рехабилитације ваља ићи у лустрацију и послати те ликове на одмор.


И једна препорука З, за поштење и опрез.
predatortz predatortz 18:08 22.11.2011

Re: Ma


Зато након рехабилитације ваља ићи у лустрацију и послати те ликове на одмор.


E, vidiš tu ima malih nesporazuma. Oni bi da lustriraju samo od 90-te pa na ovamo. Ja mislim da bi 44. bila idealna startna godina. Mislim, ako već govorimo o demontaži jednog sistema.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:12 22.11.2011

Re: Ma

predatortz
E, vidiš tu ima malih nesporazuma. Oni bi da lustriraju samo od 90-te pa na ovamo. Ja mislim da bi 44. bila idealna startna godina. Mislim, ako već govorimo o demontaži jednog sistema.

Нема неспоразума, и ја мислим да је 44 одговарајућа.

P.S.
Ево за Вас, можда и домаћин нешто научи
ivana23 ivana23 21:35 22.11.2011

Re: Ma

predatortz
Pesic? Retko kvalitetan politicar.


Ma šteta što se raspala KPJ. Tamo bi ona daleko dogurala!


Pa sto nije? Imala je dovoljno vremena da napravi karijeru...
predatortz predatortz 21:37 22.11.2011

Re: Ma

ivana23
predatortz
Pesic? Retko kvalitetan politicar.


Ma šteta što se raspala KPJ. Tamo bi ona daleko dogurala!


Pa sto nije? Imala je dovoljno vremena da napravi karijeru...


Verovatno je sa godinama dobila na oštrini. Sad nastupa baš onako komesarski.
dolybell92 dolybell92 23:13 22.11.2011

Re: Ma

To nije moguće, jer se nije uspostavila prethodna
kraljevina, koja bi jedina imala pravo na lustraciju 1944...
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 23:35 22.11.2011

Re: Ma

Ma šteta što se raspala KPJ. Tamo bi ona daleko dogurala!


Odlicna fora da se skrene prica sa -sta je neko rekao- na -ma bitno je sta je taj bio ili mogao biti-. Sto ne bi da se pravimo malo blesavi pa umesto da caskamo o tome sta to ovog puta kaze gospodin Vuk, da pricamo o tome da je bio batler druga Mike Spiljka. Moglo bi se pricati o tome da li jednom batler-uvek batler ali to je druga tema. Uzgred, mogla je Vesna Pesic biti i astronaut da smo imali svemirski program u to vreme, ali nismo.

P.S.
Malo sam odlutao. Ovde se ne prica o gospodinu Vuku nego o onom drugom. Sve ostalo stoji.
jesen92 jesen92 02:03 23.11.2011

Re: Ma

Шта, и она је скојевка? (Као нисам знао, глумим изненађење)

Јес' то гадно, када је прво политичко учешће скојевачко, а прва књига Маркс. Такви поступци остављају ожиљке и инвалидност за цео живот!

..Vesna Pesic je bila mala u vreme skojevaca i nije mogla biti njihov clan ...mozda ste vi mladi pa vam izgleda da Vesna ima 80 godina ali verujte da nema....
sevarlica sevarlica 09:03 23.11.2011

Re: Ma

srdjazlopogledja
omega68
Vesna je sve rekla

Pesic? Retko kvalitetan politicar.
Imala je neko ludilo, valjda je u'vatila Brozomanija, pa je zvala drzavu da suzbija veroispovesti, da "siri" ateizam. To je bilo potpuno blesavo, ali van toga kvalitetan politicar.


Udarilo je sunce u Meksiku u glavu. Pa lupeta kao otvoren prozor.
tyson tyson 17:09 22.11.2011

u created a monster


Ohhh.

Pravim punu Šerpu kokica i sedam u prvi red.



tyson tyson 17:19 22.11.2011

politika vulgaris


Nevezano za to ko je na meti LDP - a najčešće je, mada ne isključivo, to je Demokratska stranka jer u njenim glasačima LDP vidi svoje potencijalne glasače - njihov modus operandi je:

Koliko znam Borisa Tadića siguran sam da on ne očekuje da te stranke "statiraju" na bilo koju temu, ali sam siguran i da ne očekuje da mu se u polemici imputira da je rekao nešto što nije i da se potom gradi i nadgrađuje tema čiji temelj predstavlja nešto što se na srpskom zove obmana, lagarija ili izmišljotina.


Valjda zato što se tamo koncentrisao kritičan broj osoba koje u spinovanju i prilično primitivnom poimanju političkog marketinga i uopšte delovanja, čini se, naprosto uživaju.

Jedini u DS koji je, ne daj bože, sposoban da uzvrati istom merom iz razloga što poseduje jednaku dozu nepatvorene zlobe, kompleksa i niskih pobuda u sebi, je Goran Vesić.


mariopan mariopan 17:22 22.11.2011

Tadić nikada nije..

..mislio
...uradio

A koga briga šta sada svi oni govore?
Zar je to bitno kada znamo šta sve nisu URADILI ?
angie01 angie01 17:53 22.11.2011

ako je nesto jadno,

onda je to ovakvo obracunavanje sa politickim protivnicima, (ma kojim), ko tracare na kibicfensteru i to jos kad im dirnu u predsednika! E Nusic bi se radovao!


ne znam samo, je l sabira neko od vas racun na nasu stetu-koji ste napravili!


...u stvari, mnogo je jadnije obavezno brisanje ovakvih komentara na blogu gospodina savetnika-sto samo pokazuje u kom nivou mi opstimo!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:08 22.11.2011

Re: ako je nesto jadno,

ako je nesto jadno, onda je to ovakvo obracunavanje sa politickim protivnicima, (ma kojim), ko tracare na kibicfensteru

Ta nemojte kasti!
predatortz predatortz 18:11 22.11.2011

Re: ako je nesto jadno,

onda je to ovakvo obracunavanje sa politickim protivnicima, (ma kojim), ko tracare na kibicfensteru i to jos kad im dirnu u predsednika! E Nusic bi se radovao!


Uz realnu opasnost da budem tretiran kao poltron koji se šlihta domaćinu, nešto se ne sećam da si davala ovakve komentare tokom LDP diktature na blogu.
angie01 angie01 18:16 22.11.2011

Re: ako je nesto jadno,

Uz realnu opasnost da budem tretiran kao poltron koji se šlihta domaćinu, nešto se ne sećam da si davala ovakve komentare tokom LDP diktature na blogu.


je l ti rekoh vec vise puta- da ja nisam ldp, niti njihov sipatizer, niti bilo koje druge stranke!

a to sto tvrdis nije tacno!
angie01 angie01 18:18 22.11.2011

Re: ako je nesto jadno,

Ta nemojte kasti!


:)))))))))
dali76 dali76 17:57 22.11.2011

preokret za kog snage nema?

Boris Tadic je najscesca meta kritike ,bilo proevropske bilo antievropske. Prvi mu zamjeraju na tom sto gura Srbiju u EU, drugi mu zamjeraju sto bas ne radi mnogo na tom putu ka EU.
Duplom funkcijom, inertnim ,stranacki slabim premijerom, gotovo predsednickim sistemom ,Tadic je sebi pribavio epitet uticajnog politicara,pa onda ispada logicno da postane meta kritike.
Ja danas mislim da je Boris Tadic ustvari “UROS nejaki “ pre nego sto je “Car Dusan “ srpske politicke scene.
Ne ogleda se slabost Tadica u odbijanju da potpies Jovanovicev preokret jer ,kako sam to jednom napisa,da Srbija prizna Kosovo ,a Jeremica posalje ko prvog ambasadora , kosovskom precicom do EU stigla ne bi.
Jednostavno do EU nema precica. Ozbiljna drzava ili jasan pokazatelj da politicka elita ima volju,snagu,I znanje da stvori drzavu su jedini put do EU.
Slabost Tadica je u tome sto nema snage izvrsiti preokret u vlastitoj stranci,da ne pricamo koaliciji,sprovesti preokret,a najbolji pokazatelj je sto su u osam godina vladavine,cetiri bez Kostunice koji je eto kocnica, srpska vlada je u ovoj godini,navrat,nanos,na silu,donijela krucijalne zakone vazne za kandidaturu( zakon o financiranju partija recimo,zakon o izboru poslanika, zakon o restituciji).
Da ne pricamo o otporu reformama unutar DS najbolje manifestovan u nalogu lokalnim odborima Omladine DS za stvaranje fiktivnih NVO,ne bi li se na sasvim kreativan,zakonski nacin, zakon o financiranju stranaka probusio koliko je god to moguce.
Da li je slabost Tadiceva uslovljena suvise jakom antireformskom koalicijom,ili je stvar njegove inertnosti,ili oboje po malo,je dobro pitanje,na koje verovatno bolje moze da odgovori autor bloga.
Naravno,ovo sve pod uslovom da Tadic zeli modernu Srbiju, razvijenu drzavu, u sta ,koliko god kritican, ne sumnjam.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:10 22.11.2011

Re: preokret za kog snage nema?

na silu,donijela krucijalne zakone vazne za kandidaturu( zakon o financiranju partija recimo,zakon o izboru poslanika, zakon o restituciji).

... и Закон о рехабилитацији, који ће Брозови јаничари на све начине онемогућавати.

Али да ти кажем, Дали, ван ЕУ приче, добра је политика, одговорна, спуштати цену учешћа у политичком животу, те спустити стандарде уласка, како би се политика приближила народу, а стварати одговорно јавно мњење у исто време. Таква политика у времена невоља, пре свега економских (а ово је овакво време), значи превентивно деловање против немира и смиривање потенцијалних немира.

А раде супротно... Још су и арогантни. Ако, ако... Видећемо.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:13 22.11.2011

Re: preokret za kog snage nema?

Boris Tadic je najscesca meta kritike ,bilo proevropske bilo antievropske.

Ne radi se ovde o kritici. Kritika je u redu, kakva god bila...ovde je reč o najobičnijoj laži koja se protura pod firmom kritike.
angie01 angie01 18:14 22.11.2011

Re: preokret za kog snage nema?

Naravno,ovo sve pod uslovom da Tadic zeli modernu Srbiju, razvijenu drzavu, u sta ,koliko god kritican, ne sumnjam.


Zato je do sada drzava dovedena na nivo korumpiranog feuda, gde svaki politicki eksponent postavljen da upravlja u ime drzave nekom institucijom ima moci feudalca na tom polozaju-svi ostli su nebitan plebs, koji imaju samo obaveze-one za placanje, a nikakva prava, osnovna pitanja i problemi nisu reseni, niti postoji bilo kakva volja za to-nista privredna, prosvetna, agrarna,...reforma, sve je u opstem hausu i samo u korist politicara na vlasti-za koje postojeca, tzv tranzicija, koja se koristi kao opravdanje za sve- ne vazi, njima ja pak ovaj period najblagorodniji u zivotu!

a izjave za Kosovo i Eu i sve slicne, nemaju nikakvo uporiste u realnosti!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:20 22.11.2011

Re: preokret za kog snage nema?

agrarna,...reforma


Немојте "аграрну реформу"...
predatortz predatortz 18:25 22.11.2011

Re: preokret za kog snage nema?


Zato je do sada drzava dovedena na nivo korumpiranog feuda, gde svaki politicki eksponent postavljen da upravlja u ime drzave nekom institucijom ima moci feudalca na tom polozaju-svi ostli su nebitan plebs,


Loša strana koalicionih vlada, formiranih na principu ajd' Alija nek' je više vojske.
Jedno od rešenja je dići cenzus na 10%, uz pozitivnu diskriminaciju za stranke manjinskih zajednica. Pa, kad se raščisti Kurta i Murta ( Čanci,Palme i slični), kad jedna do dve stranke preuzmu kompletnu odgovornost za stanje u društvu, a u opoziciji imaju isto tako dve tri jaka oponenta, mnogo šta će biti čistije.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:34 22.11.2011

Re: preokret za kog snage nema?

predatortz
Loša strana koalicionih vlada, formiranih na principu ajd' Alija nek' je više vojske.Jedno od rešenja je dići cenzus na 10%, uz pozitivnu diskriminaciju za stranke manjinskih zajednica. Pa, kad se raščisti Kurta i Murta ( Čanci,Palme i slični), kad jedna do dve stranke preuzmu kompletnu odgovornost za stanje u društvu, a u opoziciji imaju isto tako dve tri jaka oponenta, mnogo šta će biti čistije.

Ne... Ne... Nije dobra ideja to. Koalicija predstavlja JEDINU PODELU VLASTI u Srbiji. Da se povecala demokraticnost izbornog procesa, da se uspostavilo neyavisno i efikasno pravosudje, restruktuirala privreda... Onda i ne bi bio problem vlast jedne partije. Ovako, vlast jedne partije je recept za katastrofu.
predatortz predatortz 18:37 22.11.2011

Re: preokret za kog snage nema?

Onda i ne bi bio problem vlast jedne partije. Ovako, vlast jedne partije je recept za katastrofu.

Ne vlast jedne partije u smislu jednopartijskog sistema. Nego političku scenu Srbije isprofilisati na tri, četiri jake partije. Pa ona koja uzme vlast, em ima jaku opoziciju pa mora da razmisli o postupcima, em ne može da se čupa na Dinkiće,Velje,Palme,Čanke i slične karikature.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:43 22.11.2011

Re: preokret za kog snage nema?

predatortz
Ne vlast jedne partije u smislu jednopartijskog sistema. Nego političku scenu Srbije isprofilisati na tri, četiri jake partije. Pa ona koja uzme vlast, em ima jaku opoziciju pa mora da razmisli o postupcima, em ne može da se čupa na Dinkiće,Velje,Palme,Čanke i slične karikature.

Ovo jeste jednopartijski sistem, sa vise partija koje funkcionisu isto kao i ona jedna. Ove su stranke remnanti te stranke. Nema pravne sigurnosti, nema privrede koja je odvojena od politike, nema sudstva, cak ni politike nema.
Ako se zeli napraviti jaka stranka, poput ds, koja ima infrastrukturu, ima ljude, kvalitetne, obucene (tako kazu, prednost u odnosu a druge), onda bas taj ds valja otvoriti unutrasnji izborni sistem, kako bi se priblizio izbornom telu, premestio evaluaciju sa vrha stranke, na clanstvo, birace, i na taj nacin bi popunila prostor koji je ovaj politicki sistem ostavio praznim. Problem? Fotelje se drmaju. Ali to je demokratija, jbga.
libkonz libkonz 18:46 22.11.2011

Što je dosta, dosta je

и Закон о рехабилитацији, који ће Брозови јаничари на све начине онемогућавати.

Imala je neko ludilo, valjda je u'vatila Brozomanija

Ko je za da Srđa bude banovan na jedan dan svaki put kad pomene Broza, neka preporuči ovaj komentar
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:48 22.11.2011

Re: Što je dosta, dosta je

libkonz

E, toliko toga napisem, a Vi ste se uhvatili Broza. A sto?
milisav68 milisav68 18:51 22.11.2011

Re: Što je dosta, dosta je

libkonz
и Закон о рехабилитацији, који ће Брозови јаничари на све начине онемогућавати.

Imala je neko ludilo, valjda je u'vatila Brozomanija

Ko je za da Srđa bude banovan na jedan dan svaki put kad pomene Broza, neka preporuči ovaj komentar

I janičare i .....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:52 22.11.2011

Re: Što je dosta, dosta je

libkonz
и Закон о рехабилитацији, који ће Брозови јаничари на све начине онемогућавати.

Imala je neko ludilo, valjda je u'vatila Brozomanija

Ko je za da Srđa bude banovan na jedan dan svaki put kad pomene Broza, neka preporuči ovaj komentar

To mu se kod mene više puta dogodilo..
Ali ne zbog pomena, nego zbog loših interpretacija...Broz je najuspešniji srpski vladar u modernoj istoriji....a onda dođe Miloš Obrenović..Jel tako Srđo...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:54 22.11.2011

Re: preokret za kog snage nema?

Ako se zeli napraviti jaka stranka, poput ds, koja ima infrastrukturu, ima ljude, kvalitetne, obucene (tako kazu, prednost u odnosu a druge), onda bas taj ds valja otvoriti unutrasnji izborni sistem


O tome moze da odlucuje samo DS i niko vise.
Svi ostali mogu samo da biraju svidja li im se DS takva kakva jeste, tj da glasaju za nju ili ne posto ne postoji demokratski mehanizam da se utice na organizaciju kojoj ne pripadas (osim zakonskih okvira, ali to se ne tice ovoga)
Stranke su onakve kakve trebaju da budu pomisljenju onih koji o tome odlucuju, na nama ostalima je samo da im umanjimo moc (jer one to nikada nece uraditi same, naravno, nemaju razloga)


milisav68 milisav68 18:55 22.11.2011

Re: Što je dosta, dosta je

srdjazlopogledja
libkonz

E, toliko toga napisem, a Vi ste se uhvatili Broza. A sto?

Pa šta ti misliš?

Ako ti na to skreće pažnju Libkonz, Predatorz, i ja.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:59 22.11.2011

Re: Što je dosta, dosta je

To mu se kod mene više puta dogodilo..
Ali ne zbog pomena, nego zbog loših interpretacija...Broz je najuspešniji srpski vladar u modernoj istoriji....a onda dođe Miloš Obrenović..Jel tako Srđo...


Joj, nasreco krajiska, sta pricas, more...

Ti zlocinci su ubili, proterali i osudili najbolje ljude Srbije. Ozakonili pljacku, preuzeli imovinu ubijenih tokom rata... Rekli, "sta ce ti imovina, porodica, nasledstvo*, drzava (Partija) ce ti sve obezbediti". *Zar mislis da je problem oko nasledjivanja imovine slucajan?
Oni su ti koji su ljude, pojedince, posebno one sposobne i radne, stavili na led. Oni su ti koji podsticali rulju da te ljude sramote, omalovazavaju. Ljude koji u zapadnim drzavama predstavljaju autoritete i ponos okruzenja, ovde su omrazeni i budalama proglasavani. Neprijatelji revolucije! Pa svaki covek sa sposobnoscu misljenja je neprijatelj revolucije. Totalitarni zlocinci.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:01 22.11.2011

Re: Što je dosta, dosta je

milisav68
Pa šta ti misliš?Ako ti na to skreće pažnju Libkonz, Predatorz, i ja.

Ako ste vas trojica, onda da smanjim prasu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:05 22.11.2011

Re: Što je dosta, dosta je

Broz je najuspešniji srpski vladar u modernoj istoriji....a onda dođe Miloš Obrenović


E vala Srdjo, sad te razumem
Na ovo se ne cuti :)
ps
Drago, mislim u redu je provocirati, simpaticno je to, ali treba biti bar malo realan :)
milisav68 milisav68 19:30 22.11.2011

Re: Što je dosta, dosta je

Drago Kovacevic

Ali ne zbog pomena, nego zbog loših interpretacija...Broz je najuspešniji srpski vladar u modernoj istoriji....a onda dođe Miloš Obrenović..Jel tako Srđo...

Ružna komparacija u bilo kom smislu.
metrevelic metrevelic 19:31 22.11.2011

Re: Što je dosta, dosta je

Broz je najuspešniji srpski vladar u modernoj istoriji..

..po mišljenju mahmuta bakalija i franje dr tudjmana ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:39 22.11.2011

Re: Što je dosta, dosta je


..po mišljenju mahmuta bakalija i franje dr tudjmana ...

Aj ti si ozbiljan čovek...Navedi mi period u kome se Srbija više emancipovala od toga perioda...
Pusti dosetke...
Josip Broz, dobar skroz...
antioksidant antioksidant 19:45 22.11.2011

Re: preokret za kog snage nema?

Boris Tadic je najscesca meta kritike

nekako mu prirodna pozicija.
predsednik stožera vladajuće koalicije.
deo paketa je da budeš "meta".
(e sad, kako ko gađa metu više govori o njemu nego o tadiću. meni je lično žao što je za obaranje borisa tadića dovoljno da se ćuti i ne seda na stiropor (ali to pak najviše govori o tadiću)).
dragan7557 dragan7557 21:31 22.11.2011

Re: iskreno receno

Ne spadam u ljude koji sa nekom osobitom pažnjom čitaju intervjue, niti prate nastupe Čedomira Jovanovića, međutim ovih mi je dana zaparala uši jedna njegova u par navrata ponovljena izjava koja se odnosi na odbijanje Borisa Tadića da potpiše proglas ”Preokreta”.

Ja recimo ne citam intervjue ni jednog ni drugog, znaci ni Tadica ni Jovanovica.


cerski

abraham_linkoln abraham_linkoln 23:44 22.11.2011

Re: preokret za kog snage nema?

O ČJ bi možda najpozvaniji bili članovi njegovog fan kluba sa ovog bloga
- no, kako primećujem, osim Draga svi ostali su se već preokrenuli...
freehand freehand 23:47 22.11.2011

Re: Što je dosta, dosta je

Drago Kovacevic

..po mišljenju mahmuta bakalija i franje dr tudjmana ...

Aj ti si ozbiljan čovek...Navedi mi period u kome se Srbija više emancipovala od toga perioda...
Pusti dosetke...
Josip Broz, dobar skroz...

I nek kaže neko da je bilo boljeg kandidata za štafetu?!
prapra prapra 02:41 23.11.2011

Re: preokret za kog snage nema?


Ne radi se ovde o kritici. Kritika je u redu, kakva god bila...ovde je reč o najobičnijoj laži koja se protura pod firmom kritike.


To je glavni problem. Tadica ne mozes da uhvatis u lazi zato sto govori i levo i desno i napred i nazad. Ko kad juris balone od sapunice. I sama ova rasprava mi deluje onako tinejdzerski.
tom tom 08:56 23.11.2011

Re: preokret za kog snage nema?

Ni sto "tadića" ne mogu da nam pomognu ako mi ne znamo šta hoćemo...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:41 23.11.2011

Re: Što je dosta, dosta je

libkonz
и Закон о рехабилитацији, који ће Брозови јаничари на све начине онемогућавати.

Imala je neko ludilo, valjda je u'vatila Brozomanija

Ko je za da Srđa bude banovan na jedan dan svaki put kad pomene Broza, neka preporuči ovaj komentar

36 preporuka.

Sramota je, kolega, da Vi, kao jedan monarhista, pozivate na uvodjenje verbalnog delikta, gde se ne sme govoriti lose o najvecem kuckinom sinu nasih naroda i narodnosti. Sramota.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:23 22.11.2011

....

Ma sve mi ovde nekako cudno mirise

Prvo, neka prilicno marginalna stranka poziva predsednika drzave i predsednika daleko uticajnije stranke da potpise neki njen poliitcki proglas-program?
Obrnuto mi je logicno ali do ovoga ne dobacujem.
Cudo postaje jos vece kad na taj tekstic i poziv predsednik reaguje istog dana (ili sledeceg bi?)
Sada kada se vestacka bura oko tog tekstica stisala, bologom se kanda pokusava da se koliko toliko ipak ozivi prica o toj teksticu
A sve to rade navodno politicki rivali ?

Bice da je Vesna ipak u pravu.
predatortz predatortz 18:31 22.11.2011

Re: ....

hoochie coochie man
Ma sve mi ovde nekako cudno mirise

Prvo, neka prilicno marginalna stranka poziva predsednika drzave i predsednika daleko uticajnije stranke da potpise neki njen poliitcki proglas-program?
Obrnuto mi je logicno ali do ovoga ne dobacujem.
Cudo postaje jos vece kad na taj tekstic i poziv predsednik reaguje istog dana (ili sledeceg bi?)
Sada kada se vestacka bura oko tog tekstica stisala, bologom se kanda pokusava da se koliko toliko ipak ozivi prica o toj teksticu
A sve to rade navodno politicki rivali ?

Bice da je Vesna ipak u pravu.


Klasičan fazon dobar i loš pandur. Ili, kako to naš narod kaže :

Brod se budalom proba.

Što El Prezidente ne može lično da kaže, kaže Čedica. Ili dežurna ljiga Vuk.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:37 22.11.2011

Re: ....

Klasičan fazon dobar i loš pandur. Ili, kako to naš narod kaže :

Brod se budalom proba.

Što El Prezidente ne može lično da kaže, kaže Čedica. Ili dežurna ljiga Vuk


A i bolje je progurati svog "opozicionara" nego dopustiti da on propadne na izborima pa posle biti u poziciji da biras od onih koji su prosli bez tvoje pomoci. Onaj kog si ti progurao ce ti biti zahvalan i trazice manje plena.

nego ovo
Jedno od rešenja je dići cenzus na 10%, uz pozitivnu diskriminaciju za stranke manjinskih zajednica. Pa, kad se raščisti Kurta i Murta ( Čanci,Palme i slični), kad jedna do dve stranke preuzmu kompletnu odgovornost za stanje u društvu, a u opoziciji imaju isto tako dve tri jaka oponenta, mnogo šta će biti čistije.


Pa ne znam bas
Zamisli sledecu situaciju....dvoje najvecih nece zajedbno, a osim njih je samo jos jedan prosao cenzus i on moze i sa jednima i sa drugima(sto je u tom tvom slucaju sasvim moguce)
I zamisli sad kollika bi njegova ucenjivacka cena bila. Ovako se i mali ucenjivaci mogu ucenjivati od strane velikih, jer i mali imaju konkurenciju izmedju sebe, pa ne mogu bas da budu mnooogo bezobrazni.

Nas problem nije u malim strankama (koji bi se tim mehanizmom resio) vec u ogromnoj moci stranaka koja se nekako mora suzbiti.
To je moguce jedino vecinskim izbornim sistemom i mislim da je on resenje za nas.
mariopan mariopan 18:41 22.11.2011

Re: ....


Klasičan fazon dobar i loš pandur. Ili, kako to naš narod kaže :

Brod se budalom proba.

Što El Prezidente ne može lično da kaže, kaže Čedica. Ili dežurna ljiga Vuk.

A ako nismo dobro čuli oni će nam to do besvesti ponavljati, po novinama, na svim televizijama..pa i na blogu.


Ma sve mi ovde nekako cudno mirise

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:50 22.11.2011

Re: ....

Nas problem nije u malim strankama (koji bi se tim mehanizmom resio) vec u ogromnoj moci stranaka koja se nekako mora suzbiti.
To je moguce jedino vecinskim izbornim sistemom i mislim da je on resenje za nas.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 19:53 22.11.2011

Re: ....

hoochie coochie man


Nas problem nije u malim strankama (koji bi se tim mehanizmom resio) vec u ogromnoj moci stranaka koja se nekako mora suzbiti.
To je moguce jedino vecinskim izbornim sistemom i mislim da je on resenje za nas.


Samo ovo nas (mozda) moze spasiti od narednih 30 godina sa istim uparlozenim facama i "omeksalim mozgovima od sala nadutih" koji prezvakavaju iste recenice i oblikuju celokupan diskurs ovog drustva, koji nas lisavaju "snova koje ni sanjali nismo"...
U suprotnom, dokle god svaka stranka predje cenzus, imace uvek iste predstavnike u parlamentu, isti Toma, Aca, Velja, Mrka, Palma, Dulic i Ceda - pred nama ljuti neprijatelji, a u privatnom zivotu burazeri - jedino ce se tu i tamo menjati mozda neka Lidija Vukicevic u zavisnosti od broja mesta.
Sve u svemu, ugasili smo.
Ribozom Ribozom 20:24 22.11.2011

Re: ....

Anonimni Pojedinac

jedino ce se tu i tamo menjati mozda neka Lidija Vukicevic u zavisnosti od broja mesta. Sve u svemu, ugasili smo.


Lidija Vukicevic u parlamentu nam je jedino sto je ostalo od 'boljeg zivota'
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 20:31 22.11.2011

Re: ....

Ribozom
Anonimni Pojedinac

jedino ce se tu i tamo menjati mozda neka Lidija Vukicevic u zavisnosti od broja mesta. Sve u svemu, ugasili smo.


Lidija Vukicevic u parlamentu nam je jedino sto je ostalo od 'boljeg zivota'


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:20 22.11.2011

Re: ....

Samo ovo nas (mozda) moze spasiti od narednih 30 godina sa istim uparlozenim facama i "omeksalim mozgovima od sala nadutih" koji prezvakavaju iste recenice i oblikuju celokupan diskurs ovog drustva, koji nas lisavaju "snova koje ni sanjali nismo"...
U suprotnom, dokle god svaka stranka predje cenzus, imace uvek iste predstavnike u parlamentu, isti Toma, Aca, Velja, Mrka, Palma, Dulic i Ceda - pred nama ljuti neprijatelji, a u privatnom zivotu burazeri - jedino ce se tu i tamo menjati mozda neka Lidija Vukicevic u zavisnosti od broja mesta.
Sve u svemu, ugasili smo.


Bas tako.
I tu smo u vrzinom kolu.
O tome da li ce se nesto menjati ili ne odlucuju partije a takve promene bi isle na stetu partija.
Tako se nalazimo u situaciji da trazimo ili bar ocekujemo da pratije rade u korist svoje stete kako bi nama bilo bolje, a retko desava da neko radi u korist svoje stete.

Ugasili smo izgleda stvarno

Znam naravno zasto si pomenuo Lidiju Vukicevic, totalno nebitan lik, bila tu il ne bila isto nam se hvata, ali problem je sto niko pojedinacno nije bitan u ovom sistemu, vec su bitni oni kao skup, kao mehanizam, a manje je vazno koji pojednici cine delove tog mehanizma. Ista promena (nikakva) koja bi se desila kada bi sa scene otisla Lidija Vukicevic bi se desila i kada bi otisla npr Jelena Trivan koja je naizgled vazna licnost. Ili Gordana Comic, svejedno.
Taj mehanizam odbacuje kreativnost pojedinca i prihvata samo apsolutne mediokritete pa svako ko pokusa da istakne licnu kreativnost biva odbacen a mehanizam nastavlja da funkcionise.

Taj mehanizam odgovara naravno jedino onima koji su u prilici da njime upravljaju, da ga koriste.
Najvecu korist od toga imaju ne oni koji su delovi tog mehanizma (politicari) koji svakako imaju velike ali ne i najvece koristi, vec oni koji taj mehanizam koriste kao sredstvo, a to sigurno nisu ni gradjani.
Kao i svaka druga masina ona trazi ulaganje u nju, i sto se vise u nju ulaze, podmazuje se, odrzava, ugradjuju odgovarajuci delovi (svoji ljudi) bolje ce funkcionistai i vecu korist od nje ce imati onaj ko njome rukovodi.
Zo odrzavanje ovog mehanizma kao mazivo se naravno koristi novac pa onaj koga ima ce moci da odrzava i koristi ovaj mehanizam.

U vecinskom izbornom sistemu licna inicijativa, licni ugled, dolazi do izrazaja. Veci broj pojedinaca odlucuje po sopstvenim kriterijumima a ne po kriterijumima stranke, pa se tako smanjuje mogucnost da se preko jedne male grupe, ili cak preko jednog coveka, vrsi uticaj na ogroman broj ljudi cime se taj mehanizam razgradjuje.
mariopan mariopan 19:03 22.11.2011

Re: Ko se tuče taj se voli

predatortz

Ne sumnjamo mi ni u Tadićev patriotizam. Slabić je i kukavica, ali jeste patriota.


Ma, mene tu muči jedna stvar. Mi mu dadosmo mandat da uvede Srbiju u EU. Za sad vidim samo to da se u Srbiju uvodi Turska. Na mala vrata...

Ja sam mu dala moj glas (mandat) da uredi Srbiju. DSu i Tadiću.

EU je bila daleki cilj gde ćemo jednom možda stići ali je u međuvremenu trebalo da nam bude podsticaj da urađujemo svoju kuću sami, da nama bude bolje?

Razmere njihove nesposobnosti da bilo šta smisleno urade niko od nas nije mogao ni da nasluti.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:25 22.11.2011

Nije pominjao partriotizam ni ekstremizam

Ne..nije bilo pominjanja patriotizma ni ekstremizma od strane Predsednika dok je komentarisao poziv da potpiše "Preokret"..
Kazao je nešto drugo...
"Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da ne može da potpiše dokument Preokret koji su predstavili Liberalno-demokratska partija i Srpski pokret obnove, jer se suštinski ne slaže sa politikom odustajanja od legitimnih državnih i nacionalnih interesa"...ovo je objavljeno 5. novembra na sajtu Vesti http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/177241/Tadic-odbio-da-potpise-Preokretonlajn..
Sad, ovo je moguće različito čitati...I nemoguće je to tumačiti mimo konteksta..
Recimo, ako vam predsednik države kaže da ste odustali od "legitimnih državnih i nacionalnih interesa" onda vam u slobodnoj interpretaciji, na ulici, kancelariji, kafani ili na stadionu, čovek sa manje političkog senzibiliteta može lako reći da ste izdajnik...
Pogotovo kad predsednik u istoj izjavi, a prema već navedenom izvoru, kaže...
"Da bi primenom plana Martija Ahtisarija srpski narod za tri decenije potpuno nestao sa Kosova i Metohije, i da zato ne može da podrži programske zahteve nekih stranaka koje insistiraju na zaokretu u politici prema Kosovu prihvatanjem tog plana. "
Naravno, predsednikova je obaveza i ustavna dužnost da brani nacionalne interese onako kako su definisane u ustavu..
Ali, da opet vidimo kontekst...Zar nisu nacionalni i državni interes i integracije u EU (da ne pominjem NATO), normalizacija odnosa u regionu, osiguravanje što je moguće boljih uslova za opstanak Srba na Kosovu i zaštita kulturne, istorijske i crkvene baštine..Ne može nacionalni interes biti to "da dohvatiš nebo"...jer nije dohvatljivo...odnosno, nadam se da ne postoji još ozbiljno razmišljanje kako će se Srbija vratiti na Kosovo u državnom smislu pa da se to smatra realnim državnim i nacionalnim interesom ( ja bih voleo da je to mogućer, razume se, ali isto tako smatram da je štetno inistirati na nerealnim ciljevima). I pitanje...Šta da radimo ako baš ovakva politika dovede do mnogo bržeg nedstanka Srba sa Kosova, od ovih trideset projektovanih godina ( i otkuda trideset, što nije pedeset ili dvadeset).
I sasvim na kraju...Iz najbližeg predsednikova okruženja( valjda potencijalni predsednik teniskog saveza Vuk Jeremić to jeste), dolazile su izjave koje vi ovde kritikujete. Pominjalo se tu svašta, i ekstremizam i nepatriotizam...bila je tu svašta..trebalo bi videti emisiju Olje Bećkoviću kojoj je govorio... U nekim nijansama je sličnih stavova bilo i kod meni simpatičnijeg, Borka Stefanovića...Tako da....nije sve baš bez vraga..
A, istina je..nije predsednik lično pominjao ni patriotizam ni ekstremizam...
sentinel26 sentinel26 19:39 22.11.2011

Re: Nije pominjao partriotizam ni ekstremizam

Drago Kovacevic
Ne..nije bilo pominjanja patriotizma ni ekstremizma od strane Predsednika dok je komentarisao poziv da potpiše "Preokret"..
Kazao je nešto drugo...
"Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da ne može da potpiše dokument Preokret koji su predstavili Liberalno-demokratska partija i Srpski pokret obnove, jer se suštinski ne slaže sa politikom odustajanja od legitimnih državnih i nacionalnih interesa"...ovo je objavljeno 5. novembra na sajtu Vesti http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/177241/Tadic-odbio-da-potpise-Preokretonlajn..
Sad, ovo je moguće različito čitati...I nemoguće je to tumačiti mimo konteksta..
Recimo, ako vam predsednik države kaže da ste odustali od "legitimnih državnih i nacionalnih interesa" onda vam u slobodnoj interpretaciji, na ulici, kancelariji, kafani ili na stadionu, čovek sa manje političkog senzibiliteta može lako reći da ste izdajnik...
Pogotovo kad predsednik u istoj izjavi, a prema već navedenom izvoru, kaže...
"Da bi po primenom plana Martija Ahtisarija srpski narod za tri decenije potpuno nestao sa Kosova i Metohije, i da zato ne može da podrži programske zahteve nekih stranaka koje insistiraju na zaokretu u politici prema Kosovu prihvatanjem tog plana. "
Naravno, predsednikova je obaveza i ustavna dužnost da brani nacionalne interese onako kako su definisane u ustavu..
Ali, da opet vidimo kontekst...Zar nisu nacionalni i državni interes integracije u EU (da ne pominjem NATO), normalizacija odnosa u regionu, osiguravanje što je moguće boljih uslova za opstanak Srba na Kosovu i zaštita kulturne, istorijske i crkvene baštine..Ne može nacionalni interes biti to "da dohvatiš nebo"...jer nije dohvatljivo...odnosno, nadam se da ne postoji još ozbiljno razmišljanje kako će se Srbija vratiti na Kosovo u državnom smislu pa da se to smatra realnim državnim i nacionalnim interesom ( ja bih voleo da je to mogućer, razume se, ali isto tako smatram da je štetno inistirati na nerealnim ciljevima).
I sasvim na kraju...Iz najbližeg predsednikova okruženja( valjda potencijalni predsednik teniskog saveza Vuk Jeremić to jeste), dolazile su izjave koje vi ovde kritikujete. U nekim nijansama je to bilo i kod meni simpatičnijeg Borka Stefanovića...Tako da....nije sve baš bez vraga..
A, istina je..nije predsednik lično pominjao ni patriotizam ni ekstremizam...




Drago, na koga ti liči ovaj dolje ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:54 22.11.2011

Re: Nije pominjao partriotizam ni ekstremizam

sentinel26
Drago Kovacevic
Ne..nije bilo pominjanja patriotizma ni ekstremizma od strane Predsednika dok je komentarisao poziv da potpiše "Preokret"..
Kazao je nešto drugo...
"Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da ne može da potpiše dokument Preokret koji su predstavili Liberalno-demokratska partija i Srpski pokret obnove, jer se suštinski ne slaže sa politikom odustajanja od legitimnih državnih i nacionalnih interesa"...ovo je objavljeno 5. novembra na sajtu Vesti http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/177241/Tadic-odbio-da-potpise-Preokretonlajn..
Sad, ovo je moguće različito čitati...I nemoguće je to tumačiti mimo konteksta..
Recimo, ako vam predsednik države kaže da ste odustali od "legitimnih državnih i nacionalnih interesa" onda vam u slobodnoj interpretaciji, na ulici, kancelariji, kafani ili na stadionu, čovek sa manje političkog senzibiliteta može lako reći da ste izdajnik...
Pogotovo kad predsednik u istoj izjavi, a prema već navedenom izvoru, kaže...
"Da bi po primenom plana Martija Ahtisarija srpski narod za tri decenije potpuno nestao sa Kosova i Metohije, i da zato ne može da podrži programske zahteve nekih stranaka koje insistiraju na zaokretu u politici prema Kosovu prihvatanjem tog plana. "
Naravno, predsednikova je obaveza i ustavna dužnost da brani nacionalne interese onako kako su definisane u ustavu..
Ali, da opet vidimo kontekst...Zar nisu nacionalni i državni interes integracije u EU (da ne pominjem NATO), normalizacija odnosa u regionu, osiguravanje što je moguće boljih uslova za opstanak Srba na Kosovu i zaštita kulturne, istorijske i crkvene baštine..Ne može nacionalni interes biti to "da dohvatiš nebo"...jer nije dohvatljivo...odnosno, nadam se da ne postoji još ozbiljno razmišljanje kako će se Srbija vratiti na Kosovo u državnom smislu pa da se to smatra realnim državnim i nacionalnim interesom ( ja bih voleo da je to mogućer, razume se, ali isto tako smatram da je štetno inistirati na nerealnim ciljevima).
I sasvim na kraju...Iz najbližeg predsednikova okruženja( valjda potencijalni predsednik teniskog saveza Vuk Jeremić to jeste), dolazile su izjave koje vi ovde kritikujete. U nekim nijansama je to bilo i kod meni simpatičnijeg Borka Stefanovića...Tako da....nije sve baš bez vraga..
A, istina je..nije predsednik lično pominjao ni patriotizam ni ekstremizam...




Drago, na koga ti liči ovaj dolje ?

E, dobro došao Sent...
A na koga mi ovaj donji liči..nemam ideju, stvarno...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:55 22.11.2011

Re: Nije pominjao partriotizam ni ekstremizam

Drago Kovacevic

A, istina je..nije predsednik lično pominjao ni patriotizam ni ekstremizam...


Nije, a trebalo je... Oni koji se zalazu za politicke ciljeve terorista i zlocinaca i mirenje i uspostavljanje prijateljskih odnosa sa njima jesu i izdajice i ekstremisti...




antioksidant antioksidant 19:56 22.11.2011

Re: Nije pominjao partriotizam ni ekstremizam

Virtuelni Vasilije
Drago Kovacevic

A, istina je..nije predsednik lično pominjao ni patriotizam ni ekstremizam...


Nije, a trebalo je. Oni koji se zalazu za politicke ciljeve terorista i zlocinica i mirenje i uspostavljanje prijateljskih odnosa sa njima jesu i izdajice i ekstremisti...





po tebi, vaso, čedomir ništa nije slagao niti je podmetao?
gedza.73 gedza.73 20:03 22.11.2011

Re: Nije pominjao partriotizam ni ekstremizam

E, dobro došao Sent...
A na koga mi ovaj donji liči..nemam ideju, stvarno...


Dobro došao, dobro došao.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:04 22.11.2011

Re: Nije pominjao partriotizam ni ekstremizam

antioksidant


po tebi, vaso, čedomir ništa nije slagao niti je podmetao?


hahaha ti izgleda bas ne znas da citas ... ja lepo napisah da Tadic nije rekao to sto mu Cedica podmece ... cak sam se po tom pitanju slozio i sa Dragecom
antioksidant antioksidant 20:16 22.11.2011

Re: Nije pominjao partriotizam ni ekstremizam

ja lepo napisah da Tadic nije rekao

nije ali trebalo je - to ti je prva rečenica. ali ti svojom definicijom "ekstremiste i izdajnika" (to su "Oni koji se zalazu za politicke ciljeve terorista i zlocinica i mirenje i uspostavljanje prijateljskih odnosa sa njima" stvaraš kontekst u kome je sasvim nepotrebno tadićevo eksplicitno izjašnjavanje o tome ko je ekstremista i izdajnik i o tome koje su politike ekstremističke i izdajničke. čim je "protivan" ekstremista je...
vaso, tvoj diskurs govori da je čedomir u pravu - tadić ga obeležava kao izdajnika (nepatriotu ili kako god).
naravno, možemo ostati na direktnom čitanju tvog teksta ali kod tebe je vasilije slojevitost neophodna.
hajde sad odoh, dok se ne skupe "neekstremisti"
pozdravi šefa, prenesi mu da sam te preporučio
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:32 22.11.2011

Re: Nije pominjao partriotizam ni ekstremizam

antioksidant
...stvaraš kontekst u kome je sasvim nepotrebno tadićevo eksplicitno izjašnjavanje o tome ko je ekstremista i izdajnik i o tome koje su politike ekstremističke i izdajničke. čim je "protivan" ekstremista je...
vaso, tvoj diskurs govori da je čedomir u pravu - tadić ga obečežava kao izdajnika (nepatriotu ili kako god).
naravno, možemo ostati na direktnom čitanju tvog teksta ali kod tebe je vasilije slojevitost neophodna...


au al' si se nalupetao ... i pokazao da si nepesmien. Ako ja kazem da je Tadic nesto "trebalo da kaze..." onda niko razuman iz toga ne moze zakljuciti da je on to rekao. To je samo MOJE misljenje sta je on trebalo da kaze ... a nije. Kao sto je MOJE misljenje i ono o "ekstremistima i izdajnicima". A ekstremista nije neko "cim je protivan" nego neko ko se zalaze za prijateljstvo sa teroristima i zlocincima ...
antioksidant antioksidant 20:47 22.11.2011

Re: Nije pominjao partriotizam ni ekstremizam

au al' si se nalupetao ... i pokazao da si nepesmien

vrlo moguće vasilije. vrlo moguće. protekla decenija i onako pokazuje da ja u svojim procenama, težnjama... grešim. srbija svaki dan sve više liči na društvo o kome ti pišeš a sve manje na ono koje ja priželjkujem i kome (verovatno nepsimeno) pišem. vrlo moguće da grešim.. nastavi sa svojim "umerenostima" (to je valjda suprotno od ekstremista?)
a od sada tvoje tekstove ću čitati na prvu loptu, ne razmatrajući ih ni u kakvom kontekstu, neću tražiti podtekst...
milisav68 milisav68 20:56 22.11.2011

Re: Nije pominjao partriotizam ni ekstremizam

gedza.73
E, dobro došao Sent...
A na koga mi ovaj donji liči..nemam ideju, stvarno...


Dobro došao, dobro došao.


Čim je otišo u Brisel, propade i EU i evro.

Tek im je sad jasno, kako je nama bilo.

Sad ne pitaju, kolko košta, da ostane status quo.
angie01 angie01 01:27 23.11.2011

Re: Nije pominjao partriotizam ni ekstremizam

sentinel26


hej sent, gde si?!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:32 22.11.2011

.

Koliko palamudjenja oko Kosova.
antioksidant antioksidant 19:49 22.11.2011

Re: .

Jelena Pavlović
Koliko palamudjenja oko Kosova.

nije ovo oko kosova nego oko funkcija u beogradu
mariopan mariopan 19:58 22.11.2011

Re: .

antioksidant
Jelena Pavlović
Koliko palamudjenja oko Kosova.

nije ovo oko kosova nego oko funkcija u beogradu

I para, pre svega oko para.
antioksidant antioksidant 20:00 22.11.2011

Re: .

I para, pre svega oko para.

a kako drugačije u ovoj nesretnoj srpskoj ekonomiji doći do para ako se ne zauzme strateška pozicija u beogradu?
mariopan mariopan 20:46 22.11.2011

Re: .

antioksidant
I para, pre svega oko para.

a kako drugačije u ovoj nesretnoj srpskoj ekonomiji doći do para ako se ne zauzme strateška pozicija u beogradu?

Tako je, nažalost.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:16 22.11.2011

Re: .

Jelena Pavlović
Koliko palamudjenja oko Kosova.


Ko da nema šta drugo da se radi.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 22:19 22.11.2011

Re: .

srdjan.pajic
Jelena Pavlović
Koliko palamudjenja oko Kosova.


Ko da nema šta drugo da se radi.


Kosovo je bargaining chip: izvlace ga iz rukava.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:26 22.11.2011

Re: .

srdjan.pajic

Ko da nema šta drugo da se radi.

Sto se mene tice,
NIJE PROBLEM STO SE BAVE KOSOVOM,
VEC STO SE BAVE I OSTALIM.

Dakle, zadatak je drzave da se bavi bezbednoscu gradjana i njihove imovine, unutar drzave, i spoljnim pretnja, a kako god se okrene, Kosovo tu upada.
tyson tyson 04:22 23.11.2011

Re: .

mariopan
I para, pre svega oko para.

a kako drugačije u ovoj nesretnoj srpskoj ekonomiji doći do para ako se ne zauzme strateška pozicija u beogradu?


Tako je, nažalost.


Au, pa ovo je subliminalna kampanja URS na blogu B92!



srdjan.pajic srdjan.pajic 06:24 23.11.2011

Re: .

srdjazlopogledja
srdjan.pajic

Ko da nema šta drugo da se radi.

Sto se mene tice,
NIJE PROBLEM STO SE BAVE KOSOVOM,
VEC STO SE BAVE I OSTALIM.

Dakle, zadatak je drzave da se bavi bezbednoscu gradjana i njihove imovine, unutar drzave, i spoljnim pretnja, a kako god se okrene, Kosovo tu upada.


A kad smo kod bezbednosti...
mariopan mariopan 12:21 23.11.2011

Re: .

tyson
mariopan
I para, pre svega oko para.

a kako drugačije u ovoj nesretnoj srpskoj ekonomiji doći do para ako se ne zauzme strateška pozicija u beogradu?


Tako je, nažalost.


Au, pa ovo je subliminalna kampanja URS na blogu B92!




Ako mi je od bilo čega više muka više od DSa to su Dinkić (puj puj) i njegova štetočinska kompanija, ( za njima idu svi ostali ), i glasam za svakoga ko bi to pred neki Sud izveo, ali daće Bog, jer nema ko drugi, da dočekamo.

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:48 23.11.2011

Re: .

mariopan
tyson
mariopan
I para, pre svega oko para.

a kako drugačije u ovoj nesretnoj srpskoj ekonomiji doći do para ako se ne zauzme strateška pozicija u beogradu?


Tako je, nažalost.


Au, pa ovo je subliminalna kampanja URS na blogu B92!




Ako mi je od bilo čega više muka više od DSa to su Dinkić (puj puj) i njegova štetočinska kompanija, ( za njima idu svi ostali ), i glasam za svakoga ko bi to pred neki Sud izveo, ali daće Bog, jer nema ko drugi, da dočekamo.

Taj covek prica o regionalizaciji, o jednom stetnom projektu, kao sto je i pokrajinska administracija (koliko ima te administracije, i ko sve to placa? Grickaju dugove, eto sta rade). Covek koji je stvorio najvise agencija, nedemokratskih, tehnokratskih, ustanova.Covek koji je se bavio monetarnom reformom, i doveo nas ovde gde jesmo, covek koji je na kraju izjavio da 10 GODINA NIJE DOVOLJNO ZA REFORMU, a dovoljna je jedna, i to ona u kojoj prokleti socijalisti nece biti na vlasti (a skupstinske stranke su socijalisticke, antikapitalisticke, pa i nedemokratske), uz javnu raspravu, gde ce stvoriti sistem koji generise vrednost, umesto da pljacka i zaduzuje se.
I onda taj Panic... Da imam blog, napisao bih, al' ovako je glupo trositi reci na politikante, Vodje.

P.S. I model "rasta" preko potrosnje, sa upiranjem prstom u Spaniju, Irsku...

Kakav retardirani skot, koji i dalje politicki postoji, ej.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:12 23.11.2011

Re: .

srdjan.pajic
srdjazlopogledja
srdjan.pajic

Ko da nema šta drugo da se radi.

Sto se mene tice,
NIJE PROBLEM STO SE BAVE KOSOVOM,
VEC STO SE BAVE I OSTALIM.

Dakle, zadatak je drzave da se bavi bezbednoscu gradjana i njihove imovine, unutar drzave, i spoljnim pretnja, a kako god se okrene, Kosovo tu upada.

A kad smo kod bezbednosti...


Nenormalno poredjenje.
mariopan mariopan 19:47 23.11.2011

Re: .


Taj covek prica o regionalizaciji, o jednom stetnom projektu, kao sto je i pokrajinska administracija (koliko ima te administracije, i ko sve to placa? Grickaju dugove, eto sta rade). Covek koji je stvorio najvise agencija, nedemokratskih, tehnokratskih, ustanova.Covek koji je se bavio monetarnom reformom, i doveo nas ovde gde jesmo, covek koji je na kraju izjavio da 10 GODINA NIJE DOVOLJNO ZA REFORMU, a dovoljna je jedna, i to ona u kojoj prokleti socijalisti nece biti na vlasti (a skupstinske stranke su socijalisticke, antikapitalisticke, pa i nedemokratske), uz javnu raspravu, gde ce stvoriti sistem koji generise vrednost, umesto da pljacka i zaduzuje se.
I onda taj Panic... Da imam blog, napisao bih, al' ovako je glupo trositi reci na politikante, Vodje.

P.S. I model "rasta" preko potrosnje, sa upiranjem prstom u Spaniju, Irsku...

Kakav retardirani skot, koji i dalje politicki postoji, ej.

E, ti sve to lepo kažeš, ali taj sistem su oni i stvorili zato što im treba, preko njega i samo preko njega mogu da drže sve konce u svojim rukama, i novce i konce, kapiraš?
I misliš da će oni to da puste lako?
Ma nikad.
Zato i kažem da nam se crno piše.
Oni su za naše pare sebi kupili doživotnu vladavinu, samop će da se rotiraju, jer neće pustiti nikoga da im se približi, da im se suprotstavi i eventualno ih skine........pa da im možda i sudi za nešto, jer ovo što su uradili nije normalno, to je sve kriminal pokriven kriminalnim "zakonima" koje su sami doneli da bi mogli da nekažnjeno kriminale. Užas.
Ribozom Ribozom 21:07 22.11.2011

mora li naslov

Ovo me muci u tekstu/blogu Krstica:
Ne spadam u ljude koji sa nekom osobitom pažnjom čitaju intervjue


Ne sumnjam u Krsticeve kvalitete, ali smatram da je citanje intervjua vazan deo posla kojim se bavi. Pa, ako bi moglo objasnjenje bio bih zahvalan.
antioksidant antioksidant 21:10 22.11.2011

Re: mora li naslov


Ribozom
Ovo me muci u tekstu/blogu Krstica:
Ne spadam u ljude koji sa nekom osobitom pažnjom čitaju intervjue


Ne sumnjam u Krsticeve kvalitete, ali smatram da je citanje intervjua vazan deo posla kojim se bavi. Pa, ako bi moglo objasnjenje bio bih zahvalan.


Ne spadam u ljude koji sa nekom osobitom pažnjom čitaju intervjue, niti prate nastupe Čedomira Jovanovića,

a nije čedomir baš toliko bitan.
tsunade tsunade 21:34 22.11.2011

Re: mora li naslov

a nije čedomir baš toliko bitan.


upravo.

tim pre me cudi potreba nekog ko je savetnik predsednika da komentarise njegove izjave. umesto na primer da nam neko objasni sta je predsendikovo resenje vis a vis kosova.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:54 22.11.2011

Re: mora li naslov

smatram da je citanje intervjua vazan deo posla kojim se bavi. Pa, ako bi moglo objasnjenje

Dobro smatraš. Čitam, samo ne sa osobitom pažnjom. Tako i piše gore.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:56 22.11.2011

Re: mora li naslov

tim pre me cudi potreba nekog ko je savetnik predsednika da komentarise njegove izjave.

Mene više čudi da neko izrekne javno totalnu i očiglednu laž, a niko ne reaguje. Kao da je rekao dobar dan.
predatortz predatortz 21:58 22.11.2011

Re: mora li naslov

Nebojsa Krstic
tim pre me cudi potreba nekog ko je savetnik predsednika da komentarise njegove izjave.

Mene više čudi da neko izrekne javno totalnu i očiglednu laž, a niko ne reaguje. Kao da je rekao dobar dan.


Kod nas? U Srbiji? Pa još političar! Nemoguće!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:00 22.11.2011

Re: mora li naslov

a nije čedomir baš toliko bitan.

Ne radi se o tome ko je i koliko bitan, nego da svako ko učestvuje u javnom životu bi morao da ima odgovornost za ono što radi i govori. Pa kad nešto slaže, trebalo bi mu skrenuti pažnju da to nije pristojno.
schweppes92 schweppes92 22:21 22.11.2011

javno savetovanje

Nebojsa Krstic
Ne radi se o tome ko je i koliko bitan, nego da svako ko učestvuje u javnom životu bi morao da ima odgovornost za ono što radi i govori. Pa kad nešto slaže, trebalo bi mu skrenuti pažnju da to nije pristojno.


Nebojša Krstiću, jel ti to nas zajebavaš?
Poslušaj malo, savetniče, šta govori premijer. Ne sećam se njegove izjave koja nije bila lažna u meri da je to bolelo. Poslušaj izjave vezano za Kosovo, za standard građana, za slobodu medija, borbu protiv korupcije .... Pa čoveče, u ovoj zemlji je gotovo sve što se javno izgovori laž.
Ne znam kako, osim kao svojevrstan vid laži,predizborne, da shvatimo i ovu tvoju potrebu da na blogu rastumačiš šta je Čeda rekao Borisu. Misliš da mi ne znamo ko je Čeda i šta je "demokratsko-kreativni" pristup istini?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:23 22.11.2011

Re: mora li naslov

Pa kad nešto slaže, trebalo bi mu skrenuti pažnju da to nije pristojno.

Prljavim carapama? Potres'o se.
angie01 angie01 22:25 22.11.2011

Re: mora li naslov

Nebojsa Krstic
a nije čedomir baš toliko bitan.Ne radi se o tome ko je i koliko bitan, nego da svako ko učestvuje u javnom životu bi morao da ima odgovornost za ono što radi i govori. Pa kad nešto slaže, trebalo bi mu skrenuti pažnju da to nije pristojno.


pa bogtemazo Krle, najlepse molim da nam navedes bar jednog od politicara koji ispunjava ovaj uslov-pa da je pristojan, sa sve vasom garniturom!

malo je licemerno biti osetljiv selektivno!


Čitam, samo ne sa osobitom pažnjom.


al sa osobitom paznjom procesuiras!
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:27 22.11.2011

Re: mora li naslov

Nebojsa Krstic
tim pre me cudi potreba nekog ko je savetnik predsednika da komentarise njegove izjave.

Mene više čudi da neko izrekne javno totalnu i očiglednu laž, a niko ne reaguje. Kao da je rekao dobar dan.


Jebo te pa ovi nisu normalni.
Mislim, ovo se vec priblizava gajbicama...
predatortz predatortz 22:30 22.11.2011

Re: mora li naslov

Jebo te pa ovi nisu normalni.
Mislim, ovo se vec priblizava gajbicama.


Kakve crne gajbice! Ovo su sve sami stručnjaci. Seti se onog što dođe na konak kod tetke, pa se malo zadrža...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:44 22.11.2011

Re: javno savetovanje

Pa čoveče, u ovoj zemlji je gotovo sve što se javno izgovori laž.

Ovakva generalizacija je naravno netačna. Sem ako sve ono sa čime se ne slažemo politički - ne proglasimo za laž, što može biti korisno u smislu doprinosa javnoj histeriji, ali nema veze sa realnošću.

Takva generalizacija je tačna koliko i tvrdnja da su svi političari isti ili da su svi blogeri maskirane hulje. Što ne znači da među političarima i maskiranim blogerima zaista nema hulja.

Kao što i među maskiranim blogerima ima političara, i obrnuto
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:55 22.11.2011

Re: mora li naslov

al sa osobitom paznjom procesuiras!

Nemoj da se ljutiš draga angie01, ali reći onom ko je zapazio javno izgovorenu laž na koju svi žmure - da procesuira, najobičnije je lupetanje.
draft.dodger draft.dodger 22:57 22.11.2011

Re: mora li naslov

Nebojsa Krstic

Ne radi se o tome ko je i koliko bitan, nego da svako ko učestvuje u javnom životu bi morao da ima odgovornost za ono što radi i govori. Pa kad nešto slaže, trebalo bi mu skrenuti pažnju da to nije pristojno.


Nebojša Krstić, gospodin opšte mesto...
schweppes92 schweppes92 23:14 22.11.2011

Re: javno savetovanje

Nebojsa Krstic
Ovakva generalizacija je naravno netačna. Sem ako sve ono sa čime se ne slažemo politički - ne proglasimo za laž, što može biti korisno u smislu doprinosa javnoj histeriji, ali nema veze sa realnošću.

S bzirom na to da si iz čitavog komentara izvadio jednu rečenicu i generalizujući poentirao na njoj, glatko bih mogao da ti repliciram citirajući tvoju repliku. Mislim da bi Čeda baš to uradio.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana