VIP (vrlo interesantni podaci)

MilutinM RSS / 15.01.2008. u 15:34

Zainteresovaše me neke stvari oko VIP blogera i blogerki koje opazih poslednjih dana. Najpre, prijatno sam se iznenadio saznavši da je Strongman zaslužio taj status. Svaka čast - mislim da je opravdano. A onda, na nekim blogovima poče napadanje VIP autora i razmišljanje da li zaslužuju da budu u tom ekskluzivnom klubu.

Pomislih, verovatno sam propustio neke lekcije iz Osnovnog blogerskog vaspitanja (jedan od predmeta koji je predvidjen novom reformom osnovnog obrazovanja; već od prvog razreda osnovne škole). Pogledah ponovo par postova mesije bloga b92 Dejana Restaka, i nadjoh:

VIP je vise fazon nego seriozno lozenje na Very important person. Pre je very important place kao sto sam vec mnogo puta pisao i govorio. Sada je to tek izgubilo na tezini s obzirom na privatne VIP liste i mogucnost da se svako na njima nadje. Ostaje vise kao brend bloga. Tako ga vec svi nazivaju u medijima.

i takodje:

Da bi se novi autori nasli na naslovnoj strani medju aktuelnim VIP blogerima bice potrebno da ih odredjeni broj korisnika bloga stavi na svoje VIP liste.

Stvarno, kada razmislim, ne znam šta donosi VIP status na ovom blogu. Pretpostavljam ništa posebno, sem privilegije da ti se blog odmah vidi medju novim (tj. da ne moraju da te traže medju "hronološkim") i zadovoljstva da si "u probranom društvu". Pogodno za CV, nema šta, ali valjda ništa više. I mi obični blogeri imamo prava da pišemo, komentarišemo, brišemo, preporučujemo i pozivamo. Ili, ima još nešto?

E, onda me malo zagolicala statistika o VIP blogerima. Pa, ne bejah lenj (a bejah zaludan), pa iskliktah sve VIP blogere. Evo do kakvih podataka dodjoh.

Od 96 VIPovaca (nisam uzeo u obzir autore "b92" i "Everest 2007", koji su očigledno tu prigodno; takodje, pretpostavljam da se radi o tekstovima postavljenim od promene bloga koja se desila krajem maja/početkom juna):

-            preko 10 tekstova postavila su 34 blogera i blogerki

-            4 - 10 tekstova postavila su 25 blogera i blogerki

-            0 - 3 teksta postavilo je 37 blogera i blogerki.

Dakle, najviše je neaktivnih. Od tih 37 neaktivnih blogera, prepoznao sam 12 imena - ljudi koji barem meni definitivno nešto znače u našem društvu (nisam obuhvatio one čija prezimena poznajem, ali njih ne). Izvinjavam se ako je ovo nekome malo. Ja ipak (delimično) živim u inostranstvu i klonim se javnih funkcija. Malte ne, svaki meni poznat lik sa bloga ne piše već samo ima VIP status. Verovatno je to zbog imidža bloga; da se kaže da su "medju našim blogerima i..."

Ovo je jedino što sam mogao da pronadjem. Od statistike, bila je samo još jedna, negde u junu, kada je Restak napisao tekst: Vrlo kratka informacija o statistici bloga

Bilo bi zanimljivo da saznamo još podataka o čitanosti pojedinih blogera, i broju komentara koje postavljaju, o najaktivnijem i najčitanijem blogeru, itd.



Komentari (178)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dunjica dunjica 15:45 15.01.2008

Dodatak

Da bi se novi autori nasli na naslovnoj strani medju aktuelnim VIP blogerima bice potrebno da ih odredjeni broj korisnika bloga stavi na svoje VIP liste.


Evo što su mi rekli kad sam pitala Uredništvo:
Nije precizirano u koliko vip lista korisnik treba da bude, ali je 50 uzeto kao neki parametar od koga se moze i odstupiti. Primeceno je da veliki broj komentatora na Blogu ne koristi mogucnost da izabere autore za svoju vip listu, tako da je osnovni kriterijum citanost autora.

Autori koji dolaze po pozivu B92 nezavisno od toga mogu dobiti vip status, sto je diskreciono pravo urednistva.


Ja sam, na žalost, za najveću većinu VIPovaca (imena) saznala tek na ovom Blogu. Moj je utisak da se odluke češće donose po ovom drugom, diskrecionom kriteriju.

Također bi me zanimala i ukupna čitanost, jer ovo što vidimo na vlastitom blogu je čitanost od strane REGISTRIRANIH blogera.
Unfuckable Unfuckable 15:48 15.01.2008

Sjajno opažanje, Milutine !

A onda, na nekim blogovima poče napadanje VIP autora i razmišljanje da li zaslužuju da budu u tom ekskluzivnom klubu.

Svaka čast.
Ljudi koji bi da uče druge : šta da pišu, kako da pišu, koliko da pišu, šta da ne pišu....logično je da žele i da određuju KO će da piše i ko će biti vip a ko "ražalovan"...mada se ja ne sečam da se tako nešto- "ražalovanje" - dogodilo do sada. Logično, kao što rekoh, ali ne i dobro - što ovaj blog samo čini zanimljivijim mestom.
Eto nama RRA na blogu..... Tj - Lokalne Blogerske Samoizabrane Komisije
MilutinM MilutinM 15:53 15.01.2008

Re: Sjajno opažanje, Milutine !

Ljudi koji bi da uče druge : šta da pišu, kako da pišu, koliko da pišu, šta da ne pišu....logično je da žele i da određuju KO će da piše i ko će biti vip a ko "ražalovan"


Slažem se. Meni je potpuno strano da neko obriše nečije mišljenje, osim ako ono ne sadrži uvredu ili nepristojne reči. Moj princip je da one sa kojima se sasvim ne slažem jednostavno ne čitam. Ne želim da se opterećujem, a opet držim da je i njihovo pravo da imaju svoje mišljenje, koliko god ono bilo drugačije od mog.
nestorijanac nestorijanac 15:53 15.01.2008

Re: Sjajno opažanje, Milutine !

Bilo bi zanimljivo da saznamo još podataka o čitanosti pojedinih blogera, i broju komentara koje postavljaju, o najaktivnijem i najčitanijem blogeru, itd.

Meni bi bilo zanimljivo da saznam i to sta VIP blogeri i blogerke vole da doruckuju (ukoliko jedu ujutru) i da li zimi spavaju u zagrejanoj prostoriji ili vole da spavaju u hladnoj ?
Unfuckable Unfuckable 16:26 15.01.2008

Re: Sjajno opažanje, Milutine !

na mom blogu - do sada - nikoga nisam banovao ili brisao. Mislim da postoji neko ko će to da obavi ako baš zatreba. Ne verujem - još uvek - da je banovanje baš pravo rešenje. Verovatno ga neki autori koriste da bi "ponizili" nezgodnog komentatora....ali - sve dok banovanje smatramo za "sramotu", a vip za nešto "ultra-extra" , sve dok mislimo da Strongman nema šta da piše o politici - ili Dejan Stanković, svejedno, sve dok zameramo autoru na izboru teme, na rečniku pa i gramatici, na opredeljenjima ili uzdržanosti - dotle ne kapiramo blog i blogere
nestorijanac nestorijanac 16:32 15.01.2008

Re: Sjajno opažanje, Milutine !

sve dok zameramo autoru na izboru teme, na rečniku pa i gramatici, na opredeljenjima ili uzdržanosti - dotle ne kapiramo blog i blogere

Pametno receno ! Mozda to vazi i za mnogo sta drugo u zivotu, ne samo za blog ?
oldtajmer oldtajmer 16:05 15.01.2008

odlicna tema

Mene je uvek nerviralo sto odredjeni VIP blogeri ne pisu nista, i smatrao sam da bi trebalo da im VIP status "istekne" posle nekog vremena, ili ih cak skroz ukloniti nakon nekog duzeg perioda neaktivnosti.

Glupo je da ja govorim u ime Restaka i 92-ke, ali cini mi se da je taj pojam malo evoluirao sa evolucijom bloga:

U pocetku bejase stari blog na kome su mogli da pisu samo VIP blogeri. To su bili vise ljudi koji su tu "po zasluzi", znaci ili neka "imena", ili ljudi koji su na neki nacin doprineli razvoju bloga.

E, onda se preslo na novi softver koji je omogucio ovaj vise demokratski pristup. Pa su prvo krenuli sa tekstovima i non-VIP blogera (jos uvek ne moze bas svako da pise blog), a onda i sa "promocijama" u VIP status. Vidim sada da je i ta promocija "demokratska" odnosno na osnovu misljenja ostalih korisnika.

Sve u svemu, mislim da je to sve sasvim OK.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:08 15.01.2008

statistika

Bilo bi zanimljivo da saznamo još podataka o čitanosti pojedinih blogera, i broju komentara koje postavljaju, o najaktivnijem i najčitanijem blogeru, itd.

slazem se, secam se da mi je prethodni tekst o statistici bio zanimljiv pa ne bi bilo zgoreg da vidimo sta se u medjuvremenu promenilo.
ps.
gosn Milutine, dobro dosli nazad na srpski jezik :)))
MilutinM MilutinM 16:13 15.01.2008

Re: statistika

gosn Milutine, dobro dosli nazad na srpski jezik :)))


Kako ovo da razumem? Pa ja se barem trudim da uvek pišem čisto svojim jezikom (sem na svom poslu gde me ceo svet još uvek ne razume i komentara na blogu koji je pisan engleskim)

;-))))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:26 15.01.2008

Re: statistika

i komentara na blogu koji je pisan engleskim

pa o tome pricam, pisasmo malopre o nasim frustracijama jer smo 5 okt gledali sa malog ekrana, pa rekoh lepo je opet procaskati s vama na srpskom :)))
MilutinM MilutinM 16:32 15.01.2008

Re: statistika

Znam, šalimo se malo, da razbijemo ovu ozbiljnost

)))
angie angie 16:17 15.01.2008

evo npr ja:)))

jesam malo zbunjena nekim deshavanjem, al' nekako mi je sve jako transparentno i to je ok. Mislim na to ko kakvu ulogu ima i koliko utiche na pre svega pozitivnu dinamiku na blogu.

vip-ne vip, ne znam koliko je to sretno skrojeno, ovde pishu neki svakako veoma etablirani blogeri i u svojim profesijama uspeshni i dokazani, ali po meni blog nije elitna kategorija, nego mesto za najshiru mogucu komunikaciju i razmenu i tu, u toj interakciji je glavni kvalitet ovog medija. Pa su se izdvojili i neki anonimci koji praktichno drze konstrukciju ove dinamike.

Sad da li je taj broj 50 realan ili ne- to je vec drugo pitanje, mislim verovatno ste primetili, neko kaze A, nema nikakvog teksta ni kreacije, ni shta god to trebalo, a padne npr 20-30 preporuka, malo chudno zar ne? pa onda vecina vip listi se podudara- mislim ono ti mene/ja tebe i slichne popularne doskochice.

moram da priznam da mi je najzanimljivija lista Milana N:)))

Pa onda neki vipovci imaju jedva par izbora,shto pretpostavljam da je deo nekog ne snalazenja u ovoj komunikaciji, dok na prm jasmina lekic je ne vip, iako po svojoj profesionalnoj kotiranosti-a i pokazanoj kompatabilnosti u ovoj varijanti, bi trebalo to da bude , ako su vec neki drugi zbog istih razloga.

Kako god, surevnjivost, organizovanost u tom takmicharskom delu i sve ostalo iz tog paketa je skroz nepotrebno, jer se svakodnevno i onako jasno vidi sve shto treba.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:29 15.01.2008

Re: evo npr ja:)))

Ja bih, ako mogu, otvorio jos jedno pitanje.... voleo bih da odredjeni blogeri, nije vazno da li su VIP ili ne, barem u svom "profile"-u ostave neke podatke o sebi. Ovako se osecam bas glupo kad anekad diskutujem sa nekima a nemam pojma ko su zapravo, To je moja molba, a ona ne mora da bude prihvacena, ali ponavljam osecm se nekad kao da se raspravljam sa zidom.
nikola svilar nikola svilar 17:45 15.01.2008

lep post milutine

kao i komentari.

barem u svom "profile"-u ostave neke podatke o sebi


evo to sam ja na primer aleksandre :)
nemam bitnu biografiju.

moje misljenje je da je svako "ono što piše". ni manje ni više.

prema tome vrlo lako osetite ko ima sta da ponudi a ko ne. uvek se drzim onih prvih.
koji sire vidike, koji se pripreme i potrude.

zaista, u istoj ravni mi je i vip i non vip. to se moze videti na mojoj listi.

jaril, jedan divan bloger - nikada ga u zivotu nisam sreo niti video, kao ni dracenu - sonju popovic,
doduse nesto o njoj znam iz prica drugih - oni su mi jedni od najdrazih ljudi ovde na blogu, kako po svom pisanju tako i po svojim komentarima i elokventnim ponasanjem na blogovima drugih koje citam.

jaril jos uvek nema svoj blog. ne znam zasto, ali steta.


aleksandar t. iz banjaluke, recimo, autor je divne pripovetke caj - onako bas u brankocopicevskom, petarkocicevskom duhu pisanja, ima sjajnih non-vip ljudi zaista da sad ne nabrajam.

unfuckable, evo danas sam izdvojio vreme da sugerisem bobanu kviriji sta treba da pise,
mozda sam pogresio ali to radim priblizno nikad ili vrlo, vrlo retko - samo ukoliko
osetim potencijal koji bloger ima a pise truc, buc, truc
umesto nesto konstruktivno kad vec moze. ili ne moze.

p.s.
dunjice to za preporuke - preko pp - to vec nije normalno. :)))
po meni bitnije je da ako vec pisete dopirete do ljudi - tj. da vas SAMO citaju
- bez obzira na broj komentara i preporuka

angie angie 18:57 15.01.2008

Re: lep post milutine

shto se tiche copy-paste autora sa sumnjivo ili uopshte ne razradjenom opservacijom, radije chitam autentichne izvore, ma koliko mi teme odgovarale, jer me na ovaj nachin suochavaju sa dilentatizmom a pretencioznim namerama, radije bih se susrela sa nekim autorstvom, makar i ne tako krupnim i zvuchnim, al bi mi bilo prirodnije da komuniciram u normalnim okolnostima.

Samo josh da kazem da je fixer svakako zasluzio autorsku opciju- mozemo to dokazati i glasanjem.

josh mi nedostaju zox i kamichak- mada se nisam uvek slagala sa njenim nachinom prezentacije, fale mi suvislost i argumentovanost njenih komentara koji su skoncentrisani na sushtinu a ne razvodnjavaju nekim ispraznim bla, bla,...a zox mi je bio neko ko je uveo dinamiku u deshavanje-nekada preterano, ali se samo taj deo mogao nekako srediti i pisao je najsmislenije politichke tekstove sa sublimiranom idejom-nekako mi ovo dvoje blogera iako na suprotnim stranama nedostaju u doprinoshenju kavliteta ovog mesta.
AlexDunja AlexDunja 23:21 15.01.2008

Re: lep post milutine

Samo josh da kazem da je fixer svakako zasluzio autorsku opciju- mozemo to dokazati i glasanjem.

slazam se snazno:))( el slusa onaj najjaci?:)))
btw. ja takodje mislim da jasmina lekic treba da ide na naslovnu.
ona mi je bas, bas:)) jos od pre bloga.
nsarski nsarski 23:36 15.01.2008

Re: lep post milutine

fixer svakako!
milosib milosib 10:54 16.01.2008

Re: lep post milutine

jaril, jedan divan bloger - nikada ga u zivotu nisam sreo niti video, kao ni dracenu - sonju popovic,
doduse nesto o njoj znam iz prica drugih - oni su mi jedni od najdrazih ljudi ovde na blogu, kako po svom pisanju tako i po svojim komentarima i elokventnim ponasanjem na blogovima drugih koje citam.

Apsolutna podrska.
Jarilu blog pod obavezno.
Unfuckable Unfuckable 11:47 16.01.2008

Re: lep post milutine

moje misljenje je da je svako "ono što piše". ni manje ni više.

prema tome vrlo lako osetite ko ima sta da ponudi a ko ne.


Čist pogodak.
Ne mora ništa da napiše o sebi. Odem - vidim par komentara ako je postovao kod non-vip, pogledam na nekom VIP blogu da li komentariše, i pogledam njegov/njen txt.
Dovoljno 4 me.
MilutinM MilutinM 16:25 15.01.2008

Sadržaj

Da, ispustih da napišem:

Tekstom ni blizu nisam hteo da napadam neaktivne VIP blogere. Šta više. Pretpostavljam da neki nemaju vremena da pišu, neki to ne žele jer bi možda na taj način bili vidjeni kao promoteri nekih "svojih" ili ideja organizacija iz kojih potiču, itd. Da ne tražim razloge i opravdanja.

Meni, u stvari, tekstovi tih ljudi nedostaju. Verujem da je svako od njih zaslužio da se nadje na toj listi. A šteta je što nažalost nemamo njihove tekstove jer bi to još više obogatilo ovaj blog.
Djole Djole 16:44 15.01.2008

Sta je jos zanimljivo ...

1. Da li bloger moze da vidi na cijoj je VIP listi? (neka lista ili tome slicno ...)
2. Da li moze da zna ko mu je poslao preporuku? (osim ako se to eksplicitno ne kaze u komentaru)
Interesantna tema.
Pozdrav
dunjica dunjica 16:46 15.01.2008

Re: Sta je jos zanimljivo ...

Djole
1. Da li bloger moze da vidi na cijoj je VIP listi? (neka lista ili tome slicno ...)
2. Da li moze da zna ko mu je poslao preporuku? (osim ako se to eksplicitno ne kaze u komentaru)
Interesantna tema.
Pozdrav


A što je to važno?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:52 15.01.2008

Re: Sta je jos zanimljivo ...

1. Da li bloger moze da vidi na cijoj je VIP listi? (neka lista ili tome slicno ...)

meni je ovo prihvatljivo
MilutinM MilutinM 16:55 15.01.2008

Re: Sta je jos zanimljivo ...

Ono šta sam ja do sada uspeo da prepoznam je da se može videti VIP lista blogera, ali samo ako kliknete na blogera kada je on/a autor nekog teksta. Za drugo, ne znam. Bilo bi zanimljivo mada, kada vidim i čujem o surevnjivosti pojedinih, možda ovo i nije najbolja ideja.
Djole Djole 16:56 15.01.2008

Re: Sta je jos zanimljivo ...

A što je to važno?

Vazno nije, zanimljivo jeste.
Ako sam ja bloger, i komuniciram sa nekim, samo pogledom na njegovu VIP listu mogu da zakljucim sta covek voli da cita, sta ga zanima i tome slicno.
dunjica dunjica 17:09 15.01.2008

Re: Sta je jos zanimljivo ...

Djole
A što je to važno?

Vazno nije, zanimljivo jeste.
Ako sam ja bloger, i komuniciram sa nekim, samo pogledom na njegovu VIP listu mogu da zakljucim sta covek voli da cita, sta ga zanima i tome slicno.


Da, u tom smislu je zanimljivo. Međutim, sve češće se spominje da to kod nekih (mnogih?) radi po principu "ja tebi, ti meni", što mi je bez-veze, jer gubi smisao.

Doduše, dobijala sam privatne poruke nekih blogera s molbom da im "udarim" preporuku.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:10 15.01.2008

Re: Sta je jos zanimljivo ...

Doduše, dobijala sam privatne poruke nekih blogera s molbom da im "udarim" preporuku

ne mogu da verujem!skandal!
angie angie 17:10 15.01.2008

Re: Sta je jos zanimljivo ...


Doduše, dobijala sam privatne poruke nekih blogera s molbom da im "udarim" preporuku.



pa o tome i govorim!
dunjica dunjica 17:12 15.01.2008

Re: Sta je jos zanimljivo ...

angie

Doduše, dobijala sam privatne poruke nekih blogera s molbom da im "udarim" preporuku.



pa o tome i govorim!


Hehehe, znači, to je redovna pojava. Baš sam razočarana.
dunjica dunjica 17:15 15.01.2008

Re: Sta je jos zanimljivo ...

Aleksandar Stosic
Doduše, dobijala sam privatne poruke nekih blogera s molbom da im "udarim" preporuku

ne mogu da verujem!skandal!


po onome što sam čula od nekih s kojima sam razmjenjivala iskustva po tom pitanju, zaključujem da ima blogera koji ulažu zavidnu količinu energije u "lobiranje"
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:17 15.01.2008

Re: Sta je jos zanimljivo ...

dunjica

Aleksandar Stosic
Doduše, dobijala sam privatne poruke nekih blogera s molbom da im "udarim" preporukune mogu da verujem!skandal!po onome što sam čula od nekih s kojima sam razmjenjivala iskustva po tom pitanju, zaključujem da ima blogera koji ulažu zavidnu količinu energije u "lobiranje"

fuj
Djole Djole 17:22 15.01.2008

Re: Sta je jos zanimljivo ...

Hehehe, znači, to je redovna pojava. Baš sam razočarana.

Meni se ovo nije desavalo, dosuse i ja sam anonimus ovde, za razliku od ostalih.
Covek u belom Covek u belom 18:35 15.01.2008

Re: Sta je jos zanimljivo ...

dunjica
Doduše, dobijala sam privatne poruke nekih blogera s molbom da im "udarim" preporuku.
Mmmm, let me guess .
vishnja vishnja 20:25 15.01.2008

Re: Sta je jos zanimljivo ...

Mozete videti VIP listu blogera (svakog) kad odete na listu blogera, odaberete iznad VIP spiska pocetno slovo nicka (zanima me gde su vodili Cerevicana pre nego sto je postao VIP) a zatim selektujete blogera koji vas zanima.Otvori se najpre ekran koji nije profil (obajvljeni tekstovi/nema tekstova) - tu imate njegovu VIP listu, i, sto je mnogo bolje - mogucnost da vi njega ubacite u svoju. I onda samo malo pricekate da objavi nesto :).

Mislim da takodje postoji opcija za svakoga da odabere hoce li mu VIP lista biti tajna ili javna. To je tamo u kreiranju profila.
Doctor Wu Doctor Wu 00:09 16.01.2008

Uh, dno...

Doduše, dobijala sam privatne poruke nekih blogera s molbom da im "udarim" preporuku.

Prijava takvih majmuna se može shvatiti kao građanska dužnost.
Kao kad opomeneš nekoga da ne pljuje po ulici.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:13 15.01.2008

rubrika najcitanije vesti

mi je isto tako nejasna.
Da li se tu radi o pukom citanju tekstova, tj. samo otvaranju necijeg bloga ili je uslov da se ostavi komentar uz to sto je i procitano... evo sada kada pogledamo ovu aktuelnu listu videcemno nekoliko blogera koji imaju veoma malo komentara a nalaze se na listi, pa mi nije jasno.
Eto, sitno pojasnjenje, ako moze :)))
dunjica dunjica 17:18 15.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

Eto, da se opet utrpam, kao veteranka, ne-vip ;-)

Po mojim saznanjima, broje se registrirani čitaoci, nezavisno da li ostave poruku ili ne (to se vidi u broju poruka). Mene bi, kako rekoh gore, zanimao ukupni broj čitalaca - registrirani blogeri plus neregistrirani posjetioci. Koliko sam shvatila, to je moguće, ali nije sprovedeno.
angie angie 17:22 15.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

koliko kapiram, to je smishljeno sa ciljem da se utvridi koliko je neko chitan bez obzira na komentare, jer ima i registrovanih chlanova, koji ne komentarishu, a i onih koji se nisu registrovali, nego samo chitaj-za ove druge ne znma ni da li se broje.

E sad mnogi imaju i vishe nikova- shto je generalno zabranjeno, a postoje i organizovane grupe, koje se javljaju samo kod odredjenih blogera, dok ostale, narochito politichke protivnike tretiraju krajnje nekorektno.

I ja sam primetila da se neki tekstovi nalaze na listi najchitanijhih iako se to ni po chemu drugom ne bi dalo zakljuchiti, pri tome, imama poverenja u rukovodstvo bloga, pa mi samo pada na pamet uobichajena dovotljivost, kada smo mi u pitanju- a mozda i greshim.
MilutinM MilutinM 17:22 15.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

Statistika koju je postavio Restak imala je ukupne brojke čitalaca. Verujem da je ovo moguće.

BTW, nadam se da ovo neko sa b92 čita i da bi mogli da dobijemo neke odgovore
dunjica dunjica 17:24 15.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

E sad mnogi imaju i vishe nikova- shto je generalno zabranjeno, a postoje i organizovane grupe, koje se javljaju samo kod odredjenih blogera, dok ostale, narochito politichke protivnike tretiraju krajnje nekorektno.


Wow, ovo postaje sve uzbudljivije! Tuga jedna, u stvari.
mariopan mariopan 18:26 15.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

Lepo je sto ste nam razjasnili da nekoga mozemo naciniti VIP om ako ga uvrstimo u nasu listu blogera , jer ja u toj listi imam samo nekoliko a vrlo rado citam mnoge druge blogere , bila lenja da ih ubacim Pa sad cu....

Imace ni meni nista ne znaci da znam nesto o blogerima , raspoznaju se vec po pisanju i tu ima vrlo kvalitetnih i divnih ljudi , obdarenih najboljim ljudskim osobinama i ja ih rado citam iako su pod nadimkom.Slazem se jedino da bi negde trebalo da postoji lista ko ima koliko preporuka ...nije samo radoznalost u pitanju ..nego bi to moglo da nas motivise da necije blogove pazljivije citamo ( ili komentare ) , to bi nam skrenulo paznju na nekoga koga od obilja drugih obicnih ne mozemo iscitati dovoljno pazljivo. Bar to bih ja radila i meni bi tako posluzila ta lista. Ako nekoga preporucuju mnogi drugi blogeri onda je on na neki nacin zanimljiv pa bih to i citala.

Slazem se sa Nikolom Svilarom daJaril svakako zasluzuje taj VIP ali i Duska i Fixer i Strongman i neki jos sad da ne duzim , sastavicu ja moju VIP listu pa cu sve da ih poguram ka tom statusu , hteli ne hteli , mozda cu ih tada malo vise citati.

Da li cemo negde moci da vidimo sta su ovi predlozi URADILI a ne samo da se ovako pozalimo jedni drugima? Da li ce iz ovoga da se izrodi neka akcija?
nikola svilar nikola svilar 18:51 15.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

Slazem se sa Nikolom Svilarom da Jaril svakako zasluzuje taj VIP ali i Duska i Fixer i Strongman i neki jos sad da ne duzim


ne vip, mariopan vec non-vip, dakle dobri
jaril uopste nema blog a hteo je covek da pise.

a neko se pojavi, prekopira, citira tudju pesmu
(i nista drugo ne napise) i kao "rock n roll", cool :))
mislim, smesno ali i to je za ljude, zar ne

sastavicu ja moju VIP listu pa cu sve da ih poguram ka tom statusu
, hteli ne hteli , mozda cu ih tada malo vise citati.


dobra ideja mariopan , stavite ih na vip listu i to je sjajna stvar.
Jeremija Jeremija 18:58 15.01.2008

rubrike, liste, spiskovi....

Kad je već o listama reč, pored onih najčitanijih i preporučenih, moguće su i sledeće:
1. rang lista banovanih komentatora
a) od blogera
b) od moderatora
2. rang lista VIPblogera prema broju komentara koje su brisali
3. lista izopćenih vipovaca, razvrstana prema razlozima izopćenja
4. lista izopćenih komentatora, -"-
Mislim da bi takve ili slične liste trebalo napraviti odvojeno za stari i novi blog b92, pa onda sačiniti komparaciju u odnosu na više kriterijuma. svašta bi se tu moglo videti, baš svašta...
dunjica dunjica 19:03 15.01.2008

Re: rubrike, liste, spiskovi....

rang lista VIPblogera prema broju komentara koje su brisali


Kako to izvesti?
mariopan mariopan 19:05 15.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

Pa to zaista nisam znala ..vidite to bi trebalo promeniti jer meni se Jaril bas dopada kao i neki drugi blogeri ali sam ja opciju za izdvajanje nekih u moju VIP listu shvatila kao privatnu listu , da lakse nadjem neke tekstove ljudi koje volim i koji su mi dragi.

Onima koji zele da pisu i koji to rade tako dobro ja bih dala opciju da pisu , bas me briga da li je VIP ili ne , to se samo od sebe iskristalise , imace ili nece imati "posetioce" a citanost bi recimo mogla biti kriterijum. Zato bih i volela da se javno moze videti citanost nekih autora ali i za nas obicne (?) da vidimo ko koliko ima preporuka. Tako je Strongman napisao jedan tekst kod Kvirije i dobio gomilu preporuka odmah , zaista zasluzeno , i eto covek pise.

Zato bi isticanje podataka o citanosti i preporucenim tekstovima ili komentarima mogli da nam pokazu da li je neko zasluzeno dobio prostor za pisanje a nekoga nezasluzeno drze na ledu. Onda bi mi mogli tu da pomognemo )) I mi obicni komentatori mozemo tako da uticemo ko ce da pise i sta cemo da citamo a ne da se jedna grupa ljudi medjusobno preporucuje i da blog postane njihovo igraliste...to ne bi bilo fer.
Jeremija Jeremija 19:08 15.01.2008

Re: rubrike, liste, spiskovi....

dunjice, ja ne znam, ali ima ko zna i može, samo je pitanje da li hoće.
Covek u belom Covek u belom 19:59 15.01.2008

Re: rubrike, liste, spiskovi....

Jeremija
dunjice, ja ne znam, ali ima ko zna i može, samo je pitanje da li hoće.
PHP je cudo, da ti znas kakvih sve counter-a ima... .
Supermod Supermod 22:52 15.01.2008

odgovori

MilutinM

BTW, nadam se da ovo neko sa b92 čita i da bi mogli da dobijemo neke odgovore


29. decembra 2007 blog je dostigao posetu od 20 103 posetilaca koji su otvorili 52 069 stranica. Ovo je ujedno i rekordna poseta a prosečna posećenost se kreće između 12 000 i 17 000 posetilaca dnevno.

Od otvaranja novog bloga objavljen je 1551 tekst od strane 120 autora. 38 autora nije iskoristilo mogućnost da pišu blog, neki od njih su na prvom blogu pisali, neki su tu mogućnost dobili na novom blogu, ali je nisu iskoristili, što ne znači da neće.
VIP status omogućava da tekst bude predstavljen na naslovnoj strani bloga, imaju ga autori koji su učestvovali u osnivanju bloga. Od prelaska na novi blog stiče se na osnovu zastupljenosti u vip listama korisnika, čitanosti i na osnovu diskrecionog prava B92, a nije nepromenljiv.

Najaktivniji blogeri po broju napisanih tekstova su:

1- Drago Kovacevic 77
2 - Jasmina Tesanovic 73
3 - Jelena Milić 70
4 - Srđan Mitrović 65
4 - Queeria 65
5 - Branislav Kovačević Cole 48



Najčitaniji blogeri (ukupno):

1 - Queeria 14378
2 - Jelena Milić 11136
3 - Drago Kovacevic 10662
4 - Jasmina Tesanovic 9496
5 - Srđan Mitrović 8923


Najčitaniji blogeri (prosek po tekstu - broj objavljenih tekstova u zagradi)

Biljana Srbljanović (19) 436.40
Bojana Maljević (9) 276.90
Goran Marković (3) 247.70
Dušan Maljković (10) 226.40
Queeria (65) 221.40



Najčitaniji blogovi:

1 - blogovstina
Biljana Srbljanović 567
2 - ko sme da vas pogleda u oči?
Biljana Srbljanović 552
3 - ARANDJELOVAC, ZABRANJENI GRAD
Biljana Srbljanović 539
3 - maženje
Biljana Srbljanović 539
4 - drolja
Biljana Srbljanović 530
5 - Ko je ubio Zorana Đinđića?
Biljana Srbljanović 471


Najpreporučeniji blogovi:


1 - Šta bez ti?
Dejan Stanković 69
2 - Sumnjivi Peščanik
Srđan Kusovac 61
2 - maženje
Biljana Srbljanović 61
3 - 20 godina posle smrti
Strongman 60
4 - Ćale
Vlasta 57
5 - Genije.
nsarski 55
5 - Sprski pravoslavni blog
Queeria 55


Najkomentarisaniji blogovi:
(+ se odnosi na obrisane komentare)


1 - Histerija
Olga Medenica 2613 + 27
2 - E, Tata, Tata
blue 1600 + 31
3 - Čeda – ANĐEO!?
Željko Ivanović 506 + 75
4 - Luković, LDP i „shvatanje" demokratije
Dušan Maljković 452 + 121
5 - ko sme da vas pogleda u oči?
Biljana Srbljanović 505 + 63


Najaktivniji korisnici (po broju napisanih komentara):

1 - Jelica Greganović 3468
2 - nsarski 2547
3 - angie 2356
4 - Strongman 2240
5 - Unfuckable 2002


Najviše obrisanih komentara imaju korisnici:

1 - JJ Beba 141
2 - adam weisphaut 127
3 - Urosh 119
4 - nestorijanac 99
5 - Exitus Letalis 90


Zastupljenost u VIP listama:

1 - Biljana Srbljanović 360
2 - Dejan Stanković 230
3 - Jelica Greganović 224
4 - nsarski 161
5 - gordanac 125



edit: dodati podaci za najčitanije blogere (prosek po tekstu)
nsarski nsarski 23:38 15.01.2008

Re: odgovori

Najaktivniji korisnici (po broju napisanih komentara):

1 - Jelica Greganović 3468
2 - nsarski 2547
3 - angie 2356
4 - Strongman 2240
5 - Unfuckable 2002


Ova cifra me ozbiljno brine. Ali Strongy je vec pisao o adikciji. Istina on ima kraci staz, ali to je slaba uteha:(((
angie angie 23:55 15.01.2008

Re: odgovori

sharski slataka, da mi malo da apstiniramo???
margos margos 23:55 15.01.2008

Re: odgovori

Red je da se i Supermodu zahvalim.
Veliko HVALA, posebno na brzini kojom je odgovoreno na naša pitanja!!!
nsarski nsarski 00:03 16.01.2008

Re: odgovori

sharski slataka, da mi malo da apstiniramo???

angie, ti mi dihas za ovratnik - shta da kazem???
Namastir je reshenje:) NIsta struja, nista voda - lojanica i brojanica....
AlexDunja AlexDunja 00:05 16.01.2008

Re: odgovori

angie, ti mi dihas za ovratnik - shta da kazem???

pa raci joj nemoj :))
angie angie 00:10 16.01.2008

Re: odgovori

sharski, a ono apstinencija svih 5 s liste, pa pregovori????
angie angie 00:11 16.01.2008

Re: odgovori

alex- to je moja omiljena stvar!
nsarski nsarski 00:17 16.01.2008

Re: odgovori

angie
sharski, a ono apstinencija svih 5 s liste, pa pregovori????

I posaljemo Strongy-ja da pregovara?! On ima oprilicno jake argumente.
angie angie 00:22 16.01.2008

Re: odgovori

I posaljemo Strongy-ja da pregovara?! On ima oprilicno jake argumente.


saglasna!
nsarski nsarski 00:31 16.01.2008

Re: odgovori

Nego, nema nam gu Strongija...mora da vezba diskusiju negde...da se ne zaigra qq!
MilutinM MilutinM 00:32 16.01.2008

Re: odgovori

Supermod,

puno hvala i sa moje strane za brz odgovor i pružene podatke.
nestorijanac nestorijanac 00:44 16.01.2008

Re: odgovori

Supermod,

puno hvala i sa moje strane za brz odgovor i pružene podatke.


Vala bas !
Posebno pozdravljam moje kolege sa liste !!!!

1 - JJ Beba 141
2 - adam weisphaut 127
3 - Urosh 119
4 - nestorijanac 99
5 - Exitus Letalis 90
nsarski nsarski 00:49 16.01.2008

Re: odgovori

Posebno pozdravljam moje kolege sa liste !!!!

Cekaj covece, i to treba odraditi! Ne pada to s neba.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:52 16.01.2008

Re: odgovori

Najviše obrisanih komentara imaju korisnici:

1 - JJ Beba 141
2 - adam weisphaut 127
3 - Urosh 119
4 - nestorijanac 99
5 - Exitus Letalis 90


zašto smo mi najbrisaniji?
dal se zna koliko su brisali moderatori a koliko vipovci?
dal ima podatak o najviše banovanih?
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:57 16.01.2008

Re: odgovori

nestorijanac
Supermod,

puno hvala i sa moje strane za brz odgovor i pružene podatke.


Vala bas !
Posebno pozdravljam moje kolege sa liste !!!!

1 - JJ Beba 141
2 - adam weisphaut 127
3 - Urosh 119
4 - nestorijanac 99
5 - Exitus Letalis 90


baš reprezentativan uzorak - od levice do desnice

MilutinM MilutinM 01:01 16.01.2008

Re: odgovori

Sve u svemu, izgleda da je najbolje ne biti ni na jednoj listi. Kako beše ona Bajagina:
Nemoj nikad biti gore... itd.
nsarski nsarski 01:06 16.01.2008

Re: odgovori

MilutinM
Sve u svemu, izgleda da je najbolje ne biti ni na jednoj listi. Kako beše ona Bajagina:
Nemoj nikad biti gore... itd.

E, ybg., ali onda si na listi ljudi koji nisu ni na jednoj listi:)) (Raselova antinomija skupa rulez!).
Supermod Supermod 01:40 16.01.2008

Re: odgovori

Exitus Letalis
Najviše obrisanih komentara imaju korisnici:1 - JJ Beba 1412 - adam weisphaut 1273 - Urosh 1194 - nestorijanac 995 - Exitus Letalis 90

zašto smo mi najbrisaniji?
dal se zna koliko su brisali moderatori a koliko vipovci?
dal ima podatak o najviše banovanih?



Na pitanje zašto su neki korisnici najbrisaniji statistika ne može da odgovori, a moderatori i autori nisu u obavezi da objašnjavaju pojedinačno razloge za svako brisanje komentara.

Postoje logovi o tome ko je brisao, preciznije koji moderator, odnosno autor za svako pojedino brisanje, ali statistika to ne beleži.

Na blogu ima 11391 registrovanih korisnika (ukljucujući autore).
Od toga 424 (3.72%) nije verifikovalo registraciju, a 195 (1.71%) je trajno banovanih.
Od 195 banovanih 47 je "osnovnih nickova" ostalo su banovani klonovi u rasponu od 2 do 26 puta.

Podaci se odnose samo na novi blog.


irvas irvas 03:32 16.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

angie
E sad mnogi imaju i vishe nikova- shto je generalno zabranjeno, a postoje i organizovane grupe, koje se javljaju samo kod odredjenih blogera, dok ostale, narochito politichke protivnike tretiraju krajnje nekorektno.

organizovane?
moze neki dokaz, citat, link, ako nije problem?
angie angie 03:44 16.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

organizovane?
moze neki dokaz, citat, link, ako nije problem?


irvas sreco- ne q....i se bez veze, oboje znamo o chemu govorim, a ti bi najmanje trebalo da istrchavash- ili stvarno hocesh da kopiram- mislish to shto je obrisano i shto je sada drugi linc u pitanju znachi da nema vishe
dokaza, citata- pa stvarno si naivan, isto kao shto za tudje interese izigravash jurishnika.
irvas irvas 04:08 16.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

angie
irvas sreco- ne q....i se bez veze, oboje znamo o chemu govorim, a ti bi najmanje trebalo da istrchavash- ili stvarno hocesh da kopiram- mislish to shto je obrisano i shto je sada drugi linc u pitanju znachi da nema vishedokaza, citata- pa stvarno si naivan, isto kao shto za tudje interese izigravash jurishnika.

"sreco" ?
hvala angie, srce si :)))
malo ti je truba sto pretis ovako javno, ispasce jos da stvarno ima necega...
ako sam jurisnik, kao sto si me ovako lepo odlikovala, drago mi je da budem u prvim redovima, naravno, uvek za interes svoj, svojih prijatelja i nase zajednicke napacene republike srbije.

i ja tebi takodje sve najbolje.
nestorijanac nestorijanac 09:42 16.01.2008

Re: odgovori

Cekaj covece, i to treba odraditi! Ne pada to s neba.

Jashta nego treba odraditi !
Mada, bilo je tu i dosta poklona (brisanja) koji kao da su pali s neba....
:)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:06 16.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

i sad jos samo da napravimo jednu zurku i da se svi lepo upoznamo!
milosib milosib 10:10 16.01.2008

Re: odgovori


1 - JJ Beba 141
2 - adam weisphaut 127
3 - Urosh 119
4 - nestorijanac 99
5 - Exitus Letalis 90

Ovo je prava Srbija, a ne tamo neke nevazne teme. Politika pre i posle svega.
Ako nije problem Supermodu da prosiri ove liste bar na top10.
nestorijanac nestorijanac 10:50 16.01.2008

Re: odgovori

Ako nije problem Supermodu da prosiri ove liste bar na top10.

A, sta ako Supermodu nije do politike, bas toliko koliko je i Vama ?
:)
MilutinM MilutinM 10:57 16.01.2008

Re: odgovori

A, sta ako Supermodu nije do politike, bas toliko koliko je i Vama ?


A šta ako Supermoda boli briga ko je VIP a ko nije i ako nije raspoložen da titra preambicioznim blogerima?
nestorijanac nestorijanac 11:18 16.01.2008

Re: odgovori

A šta ako Supermoda boli briga ko je VIP a ko nije i ako nije raspoložen da titra preambicioznim blogerima?

Pojma nema sta ako je tako....
Sto ga ne pitate Vi ?
Vama Supermod odgovara na pitanja.
MilutinM MilutinM 11:31 16.01.2008

Re: odgovori

Pošteno, nije mi jasan ovaj ton. Rezignacija, razočarenje, uvredjenost, šala... šta li je?

Moj komentar svakako nije bio upućen Vama i izvinjavam se ako sam Vas morebitno uvredio.

Supremod je, inače, odgovarao na moja i pitanja drugih blogera proisteklih iz rasprave koju smo imali.
Unfuckable Unfuckable 11:40 16.01.2008

Re: odgovori

čovek lepo kaže da si u talu sa Supermodom, Milutine....sva ona hranaoko praznika....misliš da je prošlo neopaženo ?
)))))
milosib milosib 11:44 16.01.2008

Re: odgovori

nestorijanac
Ako nije problem Supermodu da prosiri ove liste bar na top10.A, sta ako Supermodu nije do politike, bas toliko koliko je i Vama ?:)

Ma ja stvarno volim da se peglam na te teme. Lepo sam zeni rekao, bolje da raspravljam na blogu sa nepoznatima nego da se svadjam sa televizorom. Inace trazio sam da se prosire sve liste.
MilutinM MilutinM 12:01 16.01.2008

Re: odgovori

čovek lepo kaže da si u talu sa Supermodom, Milutine....sva ona hranaoko praznika....misliš da je prošlo neopaženo ?
)))))


Nije Supremod Šarac pa da mu pola dajem ;-))))
nestorijanac nestorijanac 12:12 16.01.2008

Re: odgovori

Moj komentar svakako nije bio upućen Vama i izvinjavam se ako sam Vas morebitno uvredio

Ajte, molim Vas ! Kakvo vredjanje i zbog cega ?
Rezignacija, razočarenje, uvredjenost, šala... šta li je?

Sala i razbibriga.
Supremod je, inače, odgovarao na moja i pitanja drugih blogera proisteklih iz rasprave koju smo imali.

Tacno je to, ali meni se cini kao da Vas Supermod posebno postuje i da smatra Vasa pitanja i zahteve relevantnim za bolji zivot blogovske zajednice. Otud pomislih da ga bolje Vi pitate sve sto Vas (i nas) zanima...
nestorijanac nestorijanac 12:15 16.01.2008

Re: odgovori

Inace trazio sam da se prosire sve liste.

Zasto ?
Zbog peglanja na vise tema ?
milosib milosib 13:09 16.01.2008

Re: odgovori

nestorijanac
Inace trazio sam da se prosire sve liste.Zasto ?Zbog peglanja na vise tema ?

Oprostite ako sam vas necim uvredio ili ja to pogresno primecujem prizvuk ljutnje. Jednostavno je uobicajeno da se liste prave sa bar top10, a meni je zanimljivo da procitam.
nestorijanac nestorijanac 13:24 16.01.2008

Re: odgovori

Oprostite ako sam vas necim uvredio ili ja to pogresno primecujem prizvuk ljutnje.

Ljudi dragi, kakva crna ljutnja i vredjanje ! Pa, ovde bi samo trebalo se komunicira, pita, komentarise, nista vise....? Eto, Vi ste pominjali to "peglanje", pa sam Vas zbog toga pitao da li Vam je zbog toga ("peglanja" potrebno prosirenje liste. Nema ljutnje, nema vredjanja, ima pitanja, komentara, razmisljanja,.....
milosib milosib 13:32 16.01.2008

Re: odgovori

Eto, Vi ste pominjali to "peglanje", pa sam Vas zbog toga pitao da li Vam je zbog toga ("peglanja" potrebno prosirenje liste

Ha tako mi i treba kada hocu da koristim zargon, a ne znam. Bilo bi preozbiljno shvatanje bloga da jos i o tome vodim racuna pri diskusijama. Pozdrav.
nestorijanac nestorijanac 13:44 16.01.2008

Re: odgovori

Bilo bi preozbiljno shvatanje bloga da jos i o tome vodim racuna pri diskusijama. Pozdrav.

Ma, da !
Pozdrav Vama !
pufna pufna 13:48 16.01.2008

Re: odgovori

Postoje logovi o tome ko je brisao, preciznije koji moderator, odnosno autor za svako pojedino brisanje, ali statistika to ne beleži.


a sto je, supermod, tako?
statistika postoji ne bi li se nesto utvrdilo, zar ne? Pa bilo bi jako interesantno da se uvidi koji blogeri ( bili vip ili non-vip) imaju, a koji nemaju demokratski kapacitet.
Unfuckable Unfuckable 13:52 16.01.2008

Re: odgovori

statistika postoji ne bi li se nesto utvrdilo, zar ne? Pa bilo bi jako interesantno da se uvidi koji blogeri ( bili vip ili non-vip) imaju, a koji nemaju demokratski kapacitet.


...opasno dobro pitanje, komplimenti !!!!
Da se razumemo - ne očekujem odgovor na njega, iako je jako dobro plasirano.
Mislim da bilo koji bloger sa malo iskustva može da prepozna "demokratski kapacitet"...
mariopan mariopan 14:47 16.01.2008

Re: odgovori

MilutinM
Sve u svemu, izgleda da je najbolje ne biti ni na jednoj listi. Kako beše ona Bajagina:
Nemoj nikad biti gore... itd.

E mislim da nije najbolje ne biti ni na jednoj listi , meni je svaka lista draga.....mislim da ima posebnu vrednost i ova o najbrisanijima i to treba zasluziti ..pa cestitam svima sve je zasluzeno posteno.

I ja se zahvaljujem na ovim podacima.
MilutinM MilutinM 14:58 16.01.2008

Re: odgovori

Pa bilo bi jako interesantno da se uvidi koji blogeri ( bili vip ili non-vip) imaju, a koji nemaju demokratski kapacitet.


He, he. Sa statistikom je lako. Brojke su iste, sem što mogu da budu arapske, rimske, binarne... A ocena demokratskog kapaciteta bi se pretvorila u izraz subjektivnosti, šta god radili. U našem slučaju, to baš i nije jednostavno, jer svako ima svoje tumačenje demokratije.

Pobili bi se, garant.
Supermod Supermod 15:24 16.01.2008

Re: odgovori

pufna


statistika postoji ne bi li se nesto utvrdilo, zar ne? Pa bilo bi jako interesantno da se uvidi koji blogeri ( bili vip ili non-vip) imaju, a koji nemaju demokratski kapacitet.



Statistika ne nastaje sama od sebe, potrebno je da se softver programira da izlistava odredjene statističke podatke, a to je obiman posao, što korisnici koji se razumeju u programiranje znaju.

Pri tome statistika ne bi mogla da utvrdi koji blogeri imaju a koji nemaju demokratski kapacitet, jer podatak o tome ko briše ne govori o demokratskom kapacitetu autora. Ima autora koji uopšte ne moderišu svoje blogove, a treba uzeti u obzir i da autori nisu prisutni 24 sata na blogu, što sve opet nije ni u kakvoj vezi sa njihovim demokratskim kapacitetom.

Na osnovu logova o tome ko je brisao, može se po potrebi razjasniti neka eventualno sporna situacija i imati uvid rad moderatora.
pufna pufna 15:26 16.01.2008

Re: odgovori

He, he. Sa statistikom je lako. Brojke su iste, sem što mogu da budu arapske, rimske, binarne... A ocena demokratskog kapaciteta bi se pretvorila u izraz subjektivnosti, šta god radili. U našem slučaju, to baš i nije jednostavno, jer svako ima svoje tumačenje demokratije.

Pobili bi se, garant.

pa vidis dok god nema statistika caruje subjektivnost, onako kad te pljusne cifra, nema sta da se bijes.
naravno da uvid u statistike koje su nam date nije neophodan, ali jednom godisnje ( onako kao cestitka za novu godinu) moze biti koristan.
moram priznati da su mi interesantni ovi dozivotno banovani. koje je uslove trebalo prethodno ispuniti? kao i kako i da li bloger je duzan da objasni urednistvu kad nece da mu se neko dozivotno javlja na blogu ( kao sto je slucaj sa mariopan).
angie angie 15:34 16.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

malo ti je truba sto pretis ovako javno, ispasce jos da stvarno ima necega...


vishe je truba shto se ti istrchavash da me prozivash iako sam prvo javno veoma uopshteno rekla shto svi znamo, a neko i mnogo konkretnije- to su jeftini fazoni, narochito za nekog ko napada i kada treba i kada ne treba i da ga nije sramota,

naravno, uvek za interes svoj, svojih prijatelja i nase zajednicke napacene republike srbije.


pa da li ce biti da je bash ovo u pitanju, ili ti stvarno u to verujesh pokazace vreme, mislim da se vec dovoljno pokazalo o chemu se radi, samo saberi deshavanja, no dobro to je tvoja stvar.

I josh neshto ja ti ne pretim, samo ti kazem da ta vrsta igre nije bash tako sejf kao shto ti se chini.

pozzz
pufna pufna 15:46 16.01.2008

to supermod

izgleda da se nismo najbolje razumeli.
Prvo sam se iznenadila da uopste postoji tako iscrpna statistika. ona ocigledno postoji da bi se neki zakljuci doneli.
ako je bloger duzan da brise mnogo drugih blogera ne mora nuzno znaciti da je samo on odgovoran za to., mada se i moze govoriti o njegovoj spremnosti na suocavanje sa drugim, uporno iznosenim misljenjem. ALi to ostaje da svako za sebe zakljuci kad dobije statistiku. Statistika samo utvrdjuje da je on taj koji je tom postupku najvise pribegavao.
Mislila sam samo na autore blogova( da udju u tu statistiku) a ne na moderatore koji moraju da rade svoj posao jer kao sto kazes ima i autora koji ne moderiraju sopstvene blogove.

Statistika ne nastaje sama od sebe, potrebno je da se softver programira da izlistava odredjene statističke podatke, a to je obiman posao, što korisnici koji se razumeju u programiranje znaju.

meni je ovo zadovoljavajuci odgovor. Ako je obiman posao to verovatno znaci dodatni sati rada i veci utrosak para.
negde nize u drugom postu sam pitala :
koje je uslove trebalo prethodno ispuniti da bi postao dozivotno banovan? kao i kako i da li bloger je duzan da objasni urednistvu kad nece da mu se neko dozivotno javlja na blogu ( kao sto je slucaj sa mariopan).

hvala na predhodnom odgovoru
mozda je ovako javno procaskati o pravilima bloga i brze i efikasnije : )
Unfuckable Unfuckable 16:00 16.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

ng, nemo' više da me zatrpavaš sa pp, ja sve klikćem na "preporuči" kao što si mi objasnila, ali izgleda da je ovaj Milutin nešto šoferski...pardon - softverski podesio & umađijao pa se ne odslikava u celosti efekat moje konspirativne, ali zato besplatne rabote...
Unfuckable The Organizovan
(copyright by Mungos The Brorganizovan, 2 )
angie angie 16:27 16.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

unf- neshto smo propustili u tehnologiji,...valjda treba da shaljem vishe tih pp ili shta?:))))

eno vasa izgleda provalio-pa josh uredno rasporedio po vremenskoj zoni-meni uvek frka , kad vidm odjednom 20-30 a u tekstu nishta narochito:)))
mariopan mariopan 20:23 16.01.2008

Re: odgovori

pufna
He, he. Sa statistikom je lako. Brojke su iste, sem što mogu da budu arapske, rimske, binarne... A ocena demokratskog kapaciteta bi se pretvorila u izraz subjektivnosti, šta god radili. U našem slučaju, to baš i nije jednostavno, jer svako ima svoje tumačenje demokratije.

Pobili bi se, garant.

pa vidis dok god nema statistika caruje subjektivnost, onako kad te pljusne cifra, nema sta da se bijes.
naravno da uvid u statistike koje su nam date nije neophodan, ali jednom godisnje ( onako kao cestitka za novu godinu) moze biti koristan.
moram priznati da su mi interesantni ovi dozivotno banovani. koje je uslove trebalo prethodno ispuniti? kao i kako i da li bloger je duzan da objasni urednistvu kad nece da mu se neko dozivotno javlja na blogu ( kao sto je slucaj sa mariopan).

Evo i ja licno zainteresiovana za odgovor
mariopan mariopan 20:37 16.01.2008

Re: odgovori

PS Hvala Pufna sto si me obavestila )) ni ja nisam znala da sam DOZIVOTNO banovana i ocekujem neki odgovor , bilo kakav , bas u tom smislu kakve uslove treba da ispunim da bih tu pocast zasluzila. Izgleda da sam se trudila ? )) Naravno , ne pada mi na pamet ni da idem na teme tog blogera , mogao je sebi da ustedi trud i na kulturniji nacin.
irvas irvas 01:42 17.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

angie
vishe je truba shto se ti istrchavash da me prozivash

ko te proziva? pa ti si prva pocela o nekakvim "organizovanim grupama" , ja sam samo pitao sta pod time mislis i da izneses dokaz ako vec takva grupa postoji. samo toliko.
angie
iako sam prvo javno veoma uopshteno rekla shto svi znamo, a neko i mnogo konkretnije- to su jeftini fazoni, narochito za nekog ko napada i kada treba i kada ne treba i da ga nije sramota

sta ko zna, izvini?
i ko je koga ovde napao? ja tebe ili ti mene sa onim "q...is"?
ne vidim cega bi trebalo da me bude sramota. nisam nikoga napao niti sam bilo koga vredjao a pogotovo ne tebe angie.
angie
I josh neshto ja ti ne pretim, samo ti kazem da ta vrsta igre nije bash tako sejf kao shto ti se chini.pozzz

zar ovo nije pretnja (drugi put)?
angie angie 01:57 17.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

dobro irvase- 'ste se dogovorili vishe?

o organizovanim grupama znamo i ti i ja-narochito ti, a nisam te ni pomenula, dok nisi istrchao da se kao dokazem u tvrdnjama- otuda i ono sa q....- shto obichno ne koristim.

zar ovaj tvoj bleferski istup nije napad?

A obichno veoma nasrcesh na svakog ko je oznachen da treba i to prilichno grubo.
mene nisi jer vishe ne uchestvujem u tim raspravama koje nemaju nikakvu svrhu, jer nije ni ideja da se neko saslusha i razgovara, nego da se ispolji nadmoc, tako shto sleti vishe njih na jednog. pa znash vec tehnologiju, ne moram ja da ti objashnjavam- mada mi je zao da si naseo, kao i za neke druge, jer si delovao krajnje cool,
no to je vec moja stvar.

a kako mislish uopshte da mogu da ti pretim, (shto mi nije nikakva namera, ni tebi sada ni bilo kome ikada), ako vec kazesh da nemash pojma o chemu se radi?




irvas irvas 02:21 17.01.2008

Re: rubrika najcitanije vesti

ok angie,
tebi ne mora da se svidja moj nastup. nemam problem sa tim. samo da znas (moram javno posto ozbiljno kapiram ove optuzbe) ja na blogu nastupam iskljucivo u svoje ime. dakle, nisam clan bilo koje partije niti sam clan bilo kakve organizacije a pogotovo ne ucestvujem u toboznjim sutkama, sto mi ti ovde imputiras. kazes da "nasrcem na svakog ko je oznacen" a ovo, zaista, mogu da shvatim jedino kao uvredu.

rekao sam ti da pretis pozivajuci se na raspravu restaka i vasilija na novom vasilijevom blogu. restak je bio iskljuciv da se ne smeju prenositi komentari sa jednog bloga na drugi. on je takav nastup definisao kao linc. koliko sam shvatio, ti cuvas nekakvu kompromitujucu arhivu i pretis da ces tu arhivu izneti u javnost. barem sam ja tako razumeo a ako nisam ti me ispravi. zbog toga sam reagovao jer se po ovom copy/paste pitanju u potpunosti slazem sa urednistvom bloga.

a ovo, da sam ti nekada bio cool si vec rekla da je tvoja stvar. zadrzi je za sebe please.

I

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana