Budućnost| Ekonomija| Politika| Život

Ante & Dino

Filip Mladenović RSS / 28.11.2011. u 17:35

8. maj 1990.
8. maj 1990.
Krajem osamdesetih godina XX veka, uoči raspada Jugoslavije, učiteljica života je kao na tacni ponudila jednog čoveka, stručnjaka najhrvatskijeg imena i najsrpskijeg prezimena, rodjenog Bosanca. Ante Marković je rodjen u Konjicu, gradu odakle je potekla još jedna izuzetna ličnost jugoslovenskog duhovnog prostora, slikar i književnik Zulfikar Zuko Džumhur. Kao poslednji premijer SFRJ, Ante Marković je učinio i ponudio sve da ne dodje do gradjanskog rata. Čak naprotiv, da tadašnja Jugoslavija udje u Evropsku zajednicu, preteču sadašnje Evropske unije. Krajem 1989. godine pokrenuo je program ekonomskih reformi, koje se uključivale stabilizaciju dinara i vezivanje za austrijski šiling, kao i privatizaciju raspodelom akcija radnicima. Epilog: zauzdavanje visoke inflacije i povećanje životnog standarda. A nakon kraha Saveza komunista Jugoslavije i uvodjenja višestranačkog sistema, Ante Marković je osnovao Savez reformskih snaga Jugoslavije i krenuo u izbornu kampanju. Na nesreću, balkanski narodi su većinski glasali za nacionalističke stranke i novokomponovane vodje, i tako ponovo prokockali istorijsku šansu.

U petak, 20. decembra 1991. Ante Marković je mandat vratio građanima Jugoslavije jer, kako je rekao na konferenciji za novinare, ne postoji više niti jedan državni organ u Jugoslaviji kome bi se mogla podneti ostavka.

Uporedo sa javnom borbom za mirni rasplet YU krize i političkim angažmanom na izborima sa svojom strankom, Ante Marković je kao predsednik SIV-a na razne načine pokušavao da obuzda poludele nacionalističke vodje. Makar i po cenu angažmana vojske, za šta je dobijao pozitivne signale i od američke administracije i od vođstva Evropske zajednice. Veljko Kadijević, savezni ministar odbrane u vladi Ante Markovića, u memoarskoj knjizi "Kontraudar - Moj pogled na raspad Jugoslavije", objavljenoj 1992. godine, piše da su 1990. hrvatski predsednik Stjepan Mesić i predsednik savezne vlade SFRJ Ante Marković uz pomoć vojske nameravali svrgnuti sa vlasti tadašnje predsednike Hrvatske i Srbije, Franju Tuđmana i Slobodana Miloševića.

 A Vasil Tupurkovski, nekadašnji član Predsedništva SFRJ iz Makedonije, koji je zajedno sa Bogićem Bogićevićem iz BiH delovao u skladu sa politikom Ante Markovića, u intervjuu Radiju Slobodna Evropa rekao je, izmedju ostalog, i sledeće: “…Ja sam o tome govorio ministru odbrane Kadijeviću - da su uloge ličnosti veoma značajne za naš tadašnji politički razvoj. Ja sam mu predlagao da trojicu ljudi stavi u kućni pritvor. O tome smo razgovarali, doduše, na jednoj utakmici na stadionu JNA kad je "Partizan" ne znam s kim igrao i imali smo vremena da ćaskamo, jer je utakmica bila dosadna. On se začudio i kaže: "Pa, šta će to značiti?" "Ništa", kažem, "dobićemo vremena da vidimo da li ima i drugih političkih opcija u tim republikama."

I tokom posete američkog državnog sekretara Džemsa Bejkera Jugoslaviji juna 1991. godine, nedelju dana pre otcepljenja Slovenije i Hrvatske, medju novinarima se uveliko šuškalo da je dato zeleno svetlo Anti Markoviću i Veljku Kadijeviću da u kućni pritvor stave Miloševića, Tudjmana i Kučana, a potom u roku od 6 meseci organizuju savezne parlamentarne izbore. Opet, na nesreću, Veljko Kadijević je nakon posete Moskvi odlučio da se prikloni Miloševiću, a ne Markoviću, pa je i ta istorijska šansa prokockana. Zato i ne čudi da je Veljko Kadijević u medjuvremenu pobegao u Rusiju i da se već godinama krije u Moskvi, poput supruge i sina svog štićenika Slobodana Miloševića.

Bio sam u prilici da više puta razgovaram sa Antom Markovićem, i kao novinar i kao gradjanin. Javno sam podržao njegovu stranku. Čak sam učestvovao sa odabranim aforizmima na predizbornom skupu u prepunom Domu sindikata decembra 1990. godine. Njegov poraz na izborima i davanje ostavke bili su i poraz moje porodice i mene. Kao i svih drugih porodica širom bivše Jugoslavije, koji su verovali u mirnu transformaciju zajedničke zemlje u demokratsku državu, punopravnu članicu EZ.

Danas sam rastužen vešću o njegovoj smrti. Stigla je baš u trenutku kada se u mojoj porodici sa ushićenjem priča o tri rasprodata koncerta Dina Merlina. I o ekstra atmosferi, kako je to efektno opisala mladja ćerka, koja je sa čak 8 drugarica bila u beogradskoj Areni. Kao da se dobar duh Ante Markovića ponovo rodio dve decenije kasnije u mom rodnom gradu. I u poruci Dina Merlina, izrečenoj bosanskim medijima po završetku trećeg koncerta: “Mislim da je ovo velika stvar za sve nas. Još jedna mala ćuprija za dvije zemlje koje su spojene posude. Mi smo jednostavno upućeni jedni na druge. Šezdeset hiljada ljudi, a među njima nisam vidio nikoga starijeg od trideset godina. Ta publika je jedna nova generacija koja je potpuno opredijeljena da živi i da se natječe u dobru…”

Upravo tako kako je želeo i za šta se borio Ante Marković i svi mi koji smo ga podržavali: da živimo i da se takmičimo u – dobru!

Atačmenti



Komentari (199)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 18:37 28.11.2011

rename

'Oće sad neka inicijativa da ono bude most Novaka i Dina?
tyson tyson 18:46 28.11.2011

Re: rename

maksa83
'Oće sad neka inicijativa da ono bude most Novaka i Dina?

Ma šta bre Novak, vidiš kako je puk'o u Londonu, što bi rekla Kosmogina - kao pička. Igr'o je kao neka baba. Nema više mosta!

Znači, Most Edina Dervišhal'dovića. Zaslužio je! Ima i simboliku, podržanu od 60.000 mladih Beograđana, budućnosti Srbije - da i nama život bude kao Švicarska!







maksa83 maksa83 19:48 28.11.2011

Re: rename

Ma šta bre Novak, vidiš kako je puk'o u Londonu, što bi rekla Kosmogina - kao pička. Igr'o je kao neka baba. Nema više mosta!

Čekajstanipolako, ne bih ja bio tako isključiv.

Domatjin je u toj inicijativi lepo istakao,

Citiram:

Filip Mladenović, onomad
Kao što već zapisah, Novak je brana od invazije turbo-folk kretenizacije Srbije!


završen citat istačinjanja.

Dakle nije Novak figurisao u tom predlogu zbog njegovih sportskih kvaliteta (koji, kako to već biva, imaju svoje uspone i padove) nego zbog večitih i bezvremenih kulturnih doprinosa od šireg društvenog značaja.

U tom smislu, ovo sa Dinom Merlinom bi bio logičan, očigledan i - zašto ne reć i i - neumitan korak, zbog njegovog očiglednog doprinosa daljoj dešabanizaciji Omladine.

Domatjine, jesam u pravu or what?
reanimator reanimator 19:52 28.11.2011

Re: rename

Kao što već zapisah, Novak je brana od invazije turbo-folk kretenizacije Srbije!


Ali, brana
Pa jbt, on hteo da mu na dočeku posle Vimbldona sviraju Tap o11..pa mu rekli da su se raspali..pa ih njegova želja ujedinila, što je eskaliralo do "volim devedesete" žurki :)
loader loader 19:53 28.11.2011

Re: rename

Ante Marković je uklonio naš berlinski zid i otvorio mogućnost normalizacije i prosperiteta zemlje, ali ovde je zid brže-bolje ponovo sazidan i krenulo se unatrag, u horor i propast. Mislim da u ovom kontekstu merlinu nikako nije mesto, osim eventualno u nekakvoj estradnoj šegi, ili gde već. Ante Marković je, dakle, zaslužio poštovanje i zahvalnost ljudi sa ovih prostora





reanimator reanimator 19:54 28.11.2011

Re: rename

U tom smislu, ovo sa Dinom Merlinom bi bio logičan, očigledan i - zašto ne reć i i - neumitan korak, zbog njegovog očiglednog doprinosa daljoj dešabanizaciji Omladine.


Maksimoviću, prestani..
Unfuckable Unfuckable 20:02 28.11.2011

Re: Ljubitelj džeza N.Đ.

Novak je brana


maksa83 maksa83 20:16 28.11.2011

Re: rename

Maksimoviću, prestani..

Kako čoveče da prestanem, da li vidiš kuda je to krenulo? Nismo ozbiljno shvatili onaj predlog sa Novakom Đokovićem, i desila se ta ... kako ono ... invazija turbo-folk kretenizacije, i sad imamo ovo sa Dinom Merlinom. Bojim se da ako ovo ne shvatimo ozbiljno i ne legnemo na rudu da u sledećem tekstu sledi, šta znam ... povratak npr. Jašara, dakle ponovo Kristl-Karington-Limahl-Trag-Meteorita-Na-Glavi frizure, i sve to... a nema se vremena za te stvari.

Da odagnameo te mračne misli, evo malo zvuka u duhu te muzičke tradicije koja nam je donela Dina:




Filipe, šta kažu iz Odseka za Dešabanizaciju, hoće skoro Senad u Arenu?
Ili makar SC.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:23 28.11.2011

Re: rename

Makso,
Ajd ozbiljno odgovori, molim te, bas me zanima.
Jesi li znao za ovaj spot ili si sad slucajno nabasao na njega?

Mislim, tako leze uz "sabanizacija" ko da je pravljen za ove tvoje komentare
maksa83 maksa83 20:34 28.11.2011

Re: rename


Makso,
Ajd ozbiljno odgovori, molim te, bas me zanima.
Jesi li znao za ovaj spot ili si sad slucajno nabasao na njega?

Bojim se da su se Senad, Jasmina, spot - a pogotovo plesni pokreti - zapekli kao bizarni u moj detinji mozak još kad su bili megahit, pogotovo ono stisnuto "ne-mo-gu-bez-nje!", a mislim da sam ga već kačio negde ovde u zadnjih par godina. Jutjub je sve to sačuvao od zaborava.

Mislim, tako leze uz "sabanizacija" ko da je pravljen za ove tvoje komentare

Shvatiću ovo kao poziv da okačim još malo muzičkih uticaja ugrađenih u Dina:

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:46 28.11.2011

Re: rename

Shvatiću ovo kao poziv da okačim još malo muzičkih uticaja ugrađenih u Dina:


Jadan Dino sta je sve ugradjeno u njega.
Sad mi ga zao :)
maksa83 maksa83 20:50 28.11.2011

Re: rename

Sad mi ga zao :)

Ne treba, njegov je život Švicarska.
freehand freehand 20:51 28.11.2011

Re: rename

hoochie coochie man
Shvatiću ovo kao poziv da okačim još malo muzičkih uticaja ugrađenih u Dina:


Jadan Dino sta je sve ugradjeno u njega.
Sad mi ga zao :)

Ma ljudi, nije on mislio na tog Dina!


Filip Mladenović Filip Mladenović 21:00 28.11.2011

Re: rename

Pročitajte zaključnu rečenicu bloga. I mućnite glavom. Ako imate srca!
dr.wagner dr.wagner 21:04 28.11.2011

Re: rename

... večer

maksa83
'Oće sad neka inicijativa da ono bude most Novaka i Dina?


-Koja blamaža ...

-Nisam tip koji razmišlja o suicidu ..., ali da u mom "selu" taj Dino , tri
puta napuni Arenu (koja je i manja od vaše) ... , ne znam što bih ...


Wagner

maksa83 maksa83 21:06 28.11.2011

Re: rename

Pročitajte zaključnu rečenicu bloga. I mućnite glavom. Ako imate srca!


Evo ti sve
i suze i smijeh
Samo me
ne zovi na grijeh
Evo ti sve
za čim ja mrijem
samo me
ne zovi na grijeh

(Dino, Ne Zovi Me Na Grijeh)
maksa83 maksa83 21:08 28.11.2011

Re: rename

dr.wagner
-Nisam tip koji razmišlja o suicidu ..., ali da u mom "selu" taj Dino , tri
puta napuni Arenu (koja je i manja od vaše) ... , ne znam što bih ...

Otiš'o na Terezu Kesoviju da se utešiš?
dr.wagner dr.wagner 21:21 28.11.2011

Re: rename

Pozdrav M

maksa83

Otiš'o na Terezu Kesoviju da se utešiš?


-E da ... , bila je i Tereza kod "vas" , ali nisam čuo da je tri puta
napunila Savu ...
... je li to znači ... da su "oni" bolji nego "mi" ???

-Šala ..., nisam mislio ništa loše , ali iako nećemo o ukusima , njegove
stvari su stvarno "banana"


W

angie01 angie01 21:32 28.11.2011

Re: rename

Makso, priznaj da si ovog Rokija podmetnuo, jer mu u ovoj pesmi pratece vokale peva Pitic!
maksa83 maksa83 21:32 28.11.2011

Re: rename

-E da ... , bila je i Tereza kod "vas" , ali nisam čuo da je tri puta
napunila Savu ...
... je li to znači ... da su "oni" bolji nego "mi" ???

Recimo da znači da je treš sveprisutan i ima mnogo oblika, pa je sva prilika da bi Ceca napunila Maksimir (al' je sprečilo). Isto tako bi Oliver Dragojević verovatno napunio 3 SC-a i 2 Arene, al' se zarek'o da neće međ' ćetnike.
maksa83 maksa83 21:34 28.11.2011

Re: rename

Makso, priznaj da si ovog Rokija podmetnuo, jer mu u ovoj pesmi pratece vokale peva Pitic!

E, sećam se da sam u nekom ITD-u (da, da) čitao neki maleni intervju sa Rokijem gde on kaže da je u duši metalac, i da bi najradije pevao hevi metal, ali tu nema para. Ne zajebavam se.
princi princi 21:38 28.11.2011

Re: rename

Senad

Da se ne zaboravi ni Mirza boni em. Bratstvo jedinstvo, sve piči u 16.



I, moj omiljeni, Fadil Toskić, muslimanski odgovor na ćetnika Ćolu.



I posle ti budale pričaju kako je za vreme Tita bilo bolje...
angie01 angie01 21:44 28.11.2011

Re: rename

E,


vidi Pitu u sredini u kaputu-mlad & perspektivan!


freehand freehand 21:48 28.11.2011

Re: rename

Dobro drugovi, nemojmo tako! Gde će vam duša?
Pa nisu drug Filip i drug Dino (koji nije rekao to što je rekao, a i ako je rekao to su mu namestili, a i nije tako mislio) zaslužili da se tako prema njima ponašate?!
Čemu to vodi, drugovi?
Drug Šoškić, kapetan I klase, zadužen za moral i Političku borbenu gotovost u V.P. xyzw, Granični odsek tajitaj:
"Ekscesi i anomalije, drugovi, gde nas to odvađa!?"
dr.wagner dr.wagner 22:04 28.11.2011

Re: rename

... večer

princi

I posle ti budale pričaju kako je za vreme Tita bilo bolje...


-Ma nije , nije ...
... sada je super ...

-Gotovo da ne može bolje ...

Wagner
Hansel Hansel 22:06 28.11.2011

Re: rename

angie01
E,vidi Pitu u sredini u kaputu-mlad & perspektivan!

angie01 angie01 22:14 28.11.2011

Re: rename

Hansel


samo se ti smej, pita sine uvezbao to pevanje pratecih glasova kome treba-pa sad pretapaciran!

mi, ostali, ekipa iz Krsmanca, Reke, zuraja-mozemo samo ovako!
mrale54 mrale54 22:18 28.11.2011

Re: rename

maksa83
Makso, priznaj da si ovog Rokija podmetnuo, jer mu u ovoj pesmi pratece vokale peva Pitic!

E, sećam se da sam u nekom ITD-u (da, da) čitao neki maleni intervju sa Rokijem gde on kaže da je u duši metalac, i da bi najradije pevao hevi metal, ali tu nema para. Ne zajebavam se.


Za mog druga "pežorativnog" -
Ne samo da se ne zajebavaš - nego pričaš suvu istinu!!(a, i Roki!)

Evo, priznajem, sa njim sam svirao u Domu oml. u Resniku (ne pitaj za god.- demencija) znaš ono "Ossibisa", "KC and sunshine band" itd.
... i, žarili i palili!
(otprilike kad je bio aktuelan "Zeleni gaj" i "Cvetni breg" - setiće se već neki metuzalem)
...eto, druže, stojim svedok! (i, ne jedini!)

PS a, kad sam čuo da je preš'o u narodnjake - šok?????? Ko, bre, Roki???...
angie01 angie01 22:25 28.11.2011

Re: rename

i, žarili i palili!


kaze se-przili, kad je rok,... pa Roki bre!
maksa83 maksa83 22:38 28.11.2011

Re: rename

vidi Pitu u sredini u kaputu-mlad & perspektivan!

Ovo je u rangu onog kad je ... kako se zvaše onaj prethodni koji se nije mešao u svoj posao a nije Cvetković ... a da! Dakle kao kad je Zoran Lilić pozirao kao maneken za gaće u nekom valjda Ateksovom katalogu.
angie01 angie01 22:40 28.11.2011

Re: rename

Ovo je u rangu


Pitic opako peva!
mrale54 mrale54 22:51 28.11.2011

Re: rename

angie01
i, žarili i palili!


kaze se-przili, kad je rok,... pa Roki bre!


Obrati pažnju na deo mog kom. "demencija"!

Nemoj da zovem Alcija u pomoć, pa da te opkolimo...

metrevelic metrevelic 22:51 28.11.2011

Re: rename

ko je Pita?
maksa83 maksa83 22:56 28.11.2011

Re: rename

ko je Pita?


Goran Pitić

Kažu za njega u jednom članku:

Rođen u Velesu, prve masne fote probao u Zadru, u Beogradu pevao u Skadarliji, doživeo fatalne momačke ljubavi, doktorirao, bio dva puta ministar, oženio se, dobio sina Luku, razveo, i - “resetovao”. Morao je kako bi mogao da se vrati normalno organizovanom životu posle vrlo odgovornog i ozbiljnog posla u Vladi. Dr Goran Pitić, ex- ministar u Vladi Zorana Đinđića, danas predsednik Upravnog odbora „Societe GeneraleYugoslav Bank“

Čovek je bre Korto Malteze.
angie01 angie01 23:04 28.11.2011

Re: rename

Čovek je bre Korto Malteze.


da da-u romansiranoj verziji!

Korto je glavni baja evr end evr, a doticni samo dobro bira gde ce da tercira i to jos bolje naplacuje- u privatizaciji bio expert, pa ti saberi!
tasadebeli tasadebeli 23:04 28.11.2011

Re: rename

maksa83
ko je Pita?Goran PitićKažu za njega u jednom članku:Rođen u Velesu, prve masne fote probao u Zadru, u Beogradu pevao u Skadarliji, doživeo fatalne momačke ljubavi, doktorirao, bio dva puta ministar, oženio se, dobio sina Luku, razveo, i - “resetovao”. Morao je kako bi mogao da se vrati normalno organizovanom životu posle vrlo odgovornog i ozbiljnog posla u Vladi. Dr Goran Pitić, ex- ministar u Vladi Zorana Đinđića, danas predsednik Upravnog odbora „Societe GeneraleYugoslav Bank“Čovek je bre Korto Malteze.



Да, да, и Корто Малтезе и Мустафа Голубић и Чивнинг стипендиста, све у једној личности. Ма, способан човек, нема се шта приговорити.
angie01 angie01 23:07 28.11.2011

Re: rename

Nemoj da zovem Alcija u pomoć, pa da te opkolimo...


znas da sam plasljiva!

mozete onda u 4 ruke nesto na klaviru!
angie01 angie01 23:12 28.11.2011

Re: rename

Ма,


ubismo coveku blog-treba neki za tracarenje,..ono 'ladno da se lunja, nema nista s ponedeljka-znaci tracerica u optimalnim uslovima-toplo a u slafroku i moz' da se pusi!

Filipe, izvini-stvarno bez ikakve namere-slobodno obrisi!
mrale54 mrale54 00:01 29.11.2011

Re: rename

angie01
Ма,


ubismo coveku blog-treba neki za tracarenje,..ono 'ladno da se lunja, nema nista s ponedeljka-znaci tracerica u optimalnim uslovima-toplo a u slafroku i moz' da se pusi!

Filipe, izvini-stvarno bez ikakve namere-slobodno obrisi!


Što bi rek'o Krkar - "sampaosams'ubio"!
Pazi Ante (čovek za poštovanje) i - Dino? U isti koš???

Mene asociralo na vic -
"Dolazi čovek svaki dan u poslastičaru i pita -
imate li tortu sa sardinama?
- nemamo! (i tako 15-20 dana)
Na kraju napravi majstor tortu sa sardinama (bljak!) i odgovori -
-imamo!!!
- e, baš da vidim keko ćeš da je prodaš!
Hansel Hansel 00:09 29.11.2011

Re: rename

angie01
Hansel
samo se ti smej, pita sine uvezbao to pevanje pratecih glasova kome treba-pa sad pretapaciran!mi, ostali, ekipa iz Krsmanca, Reke, zuraja-mozemo samo ovako!

Ma, svaka mu čast, vidim da je bio i prvi vokal - u Legendama (nisam znao), zna čovek znanje... To je ta ekipa koja je muzicirala - uz njega i dinkić. Đelić... Krstić, Šaper...

(Slažem se, Filipe, briši, zbog Anta Markovića pre svega...)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:08 29.11.2011

Re: rename

Ne treba, njegov je život Švicarska.

JJ Beba JJ Beba 02:11 29.11.2011

Re: rename


E, sećam se da sam u nekom ITD-u (da, da) čitao neki maleni intervju sa Rokijem gde on kaže da je u duši metalac, i da bi najradije pevao hevi metal, ali tu nema para. Ne zajebavam se.

JJ Beba JJ Beba 02:14 29.11.2011

Re: rename

Korto je glavni baja evr end evr,

a Pita evo and evro?
libkonz libkonz 12:23 29.11.2011

Re: rename

'Oće sad neka inicijativa da ono bude most Novaka i Dina?

diNOvak?
Ili još lepše zvuči da most nazovu DaFiNa
D Dino
F Filip
N Novak
reanimator reanimator 12:42 29.11.2011

Re: rename

diNOvak?
Ili još lepše zvuči da most nazovu DaFiNa
D Dino
F Filip
N Novak

Di Nole!
Zvuči tako zajebano italijansko - argentinski!
ljuboten ljuboten 13:34 29.11.2011

Re: rename

Ante Marković je uklonio naš berlinski zid i otvorio mogućnost normalizacije i prosperiteta zemlje, ali ovde je zid brže-bolje ponovo sazidan i krenulo se unatrag, u horor i propast. Mislim da u ovom kontekstu merlinu nikako nije mesto, osim eventualno u nekakvoj estradnoj šegi, ili gde već. Ante Marković je, dakle, zaslužio poštovanje i zahvalnost ljudi sa ovih prostora


Kao što vidite Srbi bi da se zabavljaju, adekvatnije rečeno da se zajebavaju, kao nikad dozreli. Zato Srbi moraju da se ponose sa četiri najznačajnija čoveka koji su ili Hrvati ili su tamo karakterno stasali: Nilola Tesla, Josip Broz, Ivo Andrić i Ante Marković.
Učestvovao sam u formiranju Njegove stranke Reformske sile u Skoplju, zajedno sa Andov Stojanom. Kada sam sreo Antu pre sedam godina u Skoplju, na pominjanje Andova, reagovao je:"Molom Vas, ne spominjite mi ga!"
Čim sam čuo za smrt Velikog Čoveka javio sam se prijatelju elekroinženjeru, dete palog borca iz s. Pađana kod Knina, koji je do 1999 radio u najvećem kombinatu građevinskih materijala na Blakanu - "Šar", na Kosovu. Sada radi u fabrici štampanih ploča kod Skoplja, da bi preživeo, jer mu penziju jedu Srbi koju "brane" Kosovo, t.j. pljačkaju, samo su produžili gde je stao Miloševićev kadar, koji su ukrađeno delili sa albanskim trgovcima, a oni uplaćivali u fond za regrutovanje i naoružavanje OVK. Kao ratno siroče, Ilić Petar osnovnu školu je završio u prihavtilištu u Zadru, Srednju elektrotehničku u Beogardu, a fakultet u Zagrebu. Prvo zaposlenje u "Rade Končaru", gde je generalni diriektor bio Ante Marković."Nikada više nisam sreo takvog rukovodioca", govori mi Pero.
ljuboten ljuboten 13:45 29.11.2011

Re: rename

Pročitajte zaključnu rečenicu bloga. I mućnite glavom. Ako imate srca!


Proverite gde ste pogrešuili, jer Srbi i ne govore o smrti izuzetnog Čoveka već bi da se igraju kao mala deca. Vi ste im ponudili igračku, još da ste im ponudli flašu šljivke, bilo bi lumperajke: "Davorike dajke, Davorika dajke / Daj, daj, samo malo daj!!!"
maksa83 maksa83 13:55 29.11.2011

Re: rename

Vi ste im ponudili igračku, još da ste im ponudli flašu šljivke, bilo bi lumperajke: "Davorike dajke, Davorika dajke / Daj, daj, samo malo daj!!!"


Znam
Ostat će zdjela pitanja
Na pola puta do svitanja
I jedan pravi odgovor

(Dino, "Ako Nastaviš Ovako" )
gorstak92 gorstak92 11:32 30.11.2011

Re: rename

dr.wagner
... večer

maksa83
'Oće sad neka inicijativa da ono bude most Novaka i Dina?


-Koja blamaža ...

-Nisam tip koji razmišlja o suicidu ..., ali da u mom "selu" taj Dino , tri
puta napuni Arenu (koja je i manja od vaše) ... , ne znam što bih ...


Wagner


... večer i iskreno saučešće

DINO ŠTAKOR MERLIN KONAČNO U ZAGREBAČKOJ ARENI.

Jedna od najvećih regionalnih zvijezda, kantautor Dino Merlin, napokon dolazi u zagrebačku Arenu i hrvatskoj publici priprema nezaboravno glazbeno veče. Konačno će i zagrebačka publika imati priliku biti dijelom glazbene karavane koju pamtimo po nekoliko spektakularnih koncerata na sarajevskom Koševu kao i u nekim od najljepših koncertnih prostora u Hrvatskoj kao sto su Pulska, Splitska i Osječka Arena.

Dugoočekivani koncert Dine Merlina održat će se u Areni Zagreb, 22.prosinca, 2011. u 20:30 sati."Uzbuđen sam i sretan što cu napokon održati koncert u najljepšoj, ali i najvećoj dvorani u Hrvatskoj. Moja publika u Hrvatskoj zaslužuje veliki koncert na kojem će sa mnom podijeliti moje najveće hitove. Obećavam Vam nezaboravni glazbeni doživljaj i donosim onaj najbolji dio sebe, a to su moje pjesme.


Karte mogu da se poruče na ovom linku

Cene karata za obične smrtnike su 130 i 150 KN, a za one VIP je 700 KN.

Vidimo se u Areniiiii!!!

Možda i Filip Mladenović dođe?
tyson tyson 18:42 28.11.2011

đe nađe dina...


Ante je bio faca.





maksa83 maksa83 18:45 28.11.2011

Re: đe nađe dina...

Ante je bio faca.

Tonči Provala?

Hansel Hansel 20:07 28.11.2011

Re: đe nađe dina...

tyson
Ante je bio faca.

... a onda razgovor u studiju (vidi se Suša u "tvom" insertu):

svjetlana10 svjetlana10 18:44 28.11.2011

Kao ljudi

Potrudicu se da budem prva koja ce komentarisati Vas tekst i ovozemaljski odlazak Ante Markovica, jer mi je izuzetno zao da je zauvijek otisao covjek koji nam je svima dao osjecaj da vrijedimo kao ljudi. Sve ostalo sto se desilo poslije njega nije ni vrijedno pomena. Moji su prijatelji rasuti po bijelom svijetu, ali smo svi mi obozavali Antu Markovica i vrijeme koje smo pod njegovom zastavom "ulovili" za nas. Hiljadu puta smo se pitali gdje bi bili danas da je kojim slucajem Ante Markovic uspio da potisne nacionaliste, prevarante, ubice. Ali poslije svega nekako nam je ipak lakse da smo, kako je vrijeme pokazalo, cak i onda stajali na pravoj strani.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:44 28.11.2011

Re: Kao ljudi

svjetlana10
Potrudicu se da budem prva koja ce komentarisati Vas tekst i ovozemaljski odlazak Ante Markovica, jer mi je izuzetno zao da je zauvijek otisao covjek koji nam je svima dao osjecaj da vrijedimo kao ljudi. Sve ostalo sto se desilo poslije njega nije ni vrijedno pomena. Moji su prijatelji rasuti po bijelom svijetu, ali smo svi mi obozavali Antu Markovica i vrijeme koje smo pod njegovom zastavom "ulovili" za nas. Hiljadu puta smo se pitali gdje bi bili danas da je kojim slucajem Ante Markovic uspio da potisne nacionaliste, prevarante, ubice. Ali poslije svega nekako nam je ipak lakse da smo, kako je vrijeme pokazalo, cak i onda stajali na pravoj strani.

Da, NA PRAVOJ STRANI!
freehand freehand 20:48 28.11.2011

Re: Kao ljudi

Da, NA PRAVOJ STRANI!

A bold?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:16 28.11.2011

....

Ante Marković je učinio i ponudio sve da ne dodje do gradjanskog rata.


Bas kao i Dino, pa ih zato stavljas u isti tekst?

Ne bi sjala ovako jako
ova moja lijepa avlija
ja bi svjetlo zvao mrakom
da te nije Alija


manituu manituu 19:24 28.11.2011

najbolji premijer

nikad nisam zaplakao ni za jednim politicarem..za antom jesam..
filipe mislim da nije bilo bas primereno da u isti tekst stavljas antu i dina..

zbogom ante markovicu
otisao si na bolje mesto
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:41 28.11.2011

Večna slava

Anti Markoviću. Bio je to veliki čovek.
Preporuka za tekst, osim poslednjeg pasusa.
Mislim da nema mesta Dini u tekstu o Anti Markoviću.Jednostavno nije on tog formata, a pogotovo što to šro je sada rekao nije govorio uvek.
Za razliku od njrga i mnogih drugih Ante se nije priklanjao nacionalnim torovima već je sve vreme ostao veliki čovek.
metrevelic metrevelic 21:48 28.11.2011

Re: Večna slava

Za razliku od njrga i mnogih drugih Ante se nije priklanjao nacionalnim torovima već je sve vreme ostao veliki čovek.

Nije li to prvi premijer u SFRJ koji je imao četničkog oficira za ministra (i čini mi se potprecjednika vlade) i nije li to prva vlada u kojoj ekonomsku politiku nije vodio pripadnik Brozovog pokreta nego oficir JVuO
(dobro i Gligorov je bio bugaraš al se foliro da je partizan)
tyson tyson 03:25 29.11.2011

Re: Večna slava

Nije li to prvi premijer u SFRJ koji je imao četničkog oficira za ministra (i čini mi se potprecjednika vlade) i nije li to prva vlada u kojoj ekonomsku politiku nije vodio pripadnik Brozovog pokreta nego oficir JVuO

Ko, Mitrović...?



metrevelic metrevelic 07:54 29.11.2011

Re: Večna slava

Ko, Mitrović...?

agent Berman ... Aleksander Bajt
freehand freehand 08:18 29.11.2011

Re: Večna slava

metrevelic
Ko, Mitrović...?

agent Berman ... Aleksander Bajt

Džefri Saks
ljuboten ljuboten 20:59 29.11.2011

Re: Večna slava

Jedno pitanje za Karagaću, kad već nije tu Exspolic, jeli to Kadijević bio ruski špijun dok je bio savezni sekretar odbrane? Kao da je bio. No što je najvažnije, zato Srbija nikako da mrdne smesta. Jer to znači da i sada ključni ljudi u vojsci i policiji, a za stranke već znamo javno polažu račune u Moskvi, kao i deo naroda bi da se iseli u Rusiju.
Još kada sam ga video na fotografijama objavljenim u tada nacionalističkom NIN-u, beše li to1989., snimljenim u Topčiderskoj šumi okružena vojskom, dok je šetajući davao intervju Lazanskom, bilo mi je jasno da taj čovek nema nameru da spasi državu za koju je bio odgovoran.
Da sam predsednik kao što nisam, a baš zato i nisam, zatražio bi da Kadijević bude uhapšen, pa zajedno so još nekim visokim oficirirma, koji inače primaju izuzetno visoke penzije, poslao bi ih na prinudni rad, oduzeo im imovinu, da makar simbolično nadoknade štetu od 400 miljardi evra samo Srbiji.
Dobro što sam makar pomogao Lazanskom da dobije nagradu za dopise iz Libije, jer sam ga kritikovso u Politici, kade je počeo da šalje prve dopise u kojima je branio Gadafija, na radost srpske raje koja još uvek žali za Miloševićem, a neki su još ubek na barikadama kod Jarinja i Brnjaka, s namerom da pobede NATO.
angie01 angie01 19:53 28.11.2011

pazi kad ne stoji!

prvo, ovakvim povodom njih dvojica u naslovu-k'o da je to neki prepoznatljivi dvojac, pa ni prica njihova nema tu neku zajednicku crtu- mislim da tu masis!

Ante, nek pociva u miru, bila su to neka poslednja lepa vremena za sve nas, koja se zovu njegovim imenom!

Dino-u nekoj drugoj prici-dobrodosao sa dobrim namerama, kao i svako drugi, koji ce probati da se prevazidju godine zla!
freehand freehand 20:01 28.11.2011

Zbogom Ante!

I da ništa drugo nije rekao sem onoga "Ako je propala partija - nije propala država." - ostao bi upamćen kao veliki čovek.
Al jebi ga, ni prvi ni poslednji Veliki u vremenu zlih patuljaka...
predatortz predatortz 20:03 28.11.2011

Ante i Dino!

Jesi li ti baš siguran da ta dva čoveka treba dovoditi u bilo kakvu vezu?
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:52 28.11.2011

Re: Ante i Dino!

predatortz
Jesi li ti baš siguran da ta dva čoveka treba dovoditi u bilo kakvu vezu?

Poruke i gestovi dobre volje, atmosfera na sva tri koncerta i citirane reči izgovorene posle trećeg koncerta podsetile su me na nadu i polet metafore zvane Ante Marković.
predatortz predatortz 08:48 29.11.2011

Re: Ante i Dino!

Poruke i gestovi dobre volje, atmosfera na sva tri koncerta i citirane reči izgovorene posle trećeg koncerta podsetile su me na nadu i polet metafore zvane Ante Marković.


Raspitaj se u kakvom je društvu pomenuti gospodin sedeo devedesetih. I kakve je izjave davao. Sve sama elita: Caco Ćelo, Ramiz... Svaki na duši ima stotine sarajevskih Srba. Zar te ideologija može toliko da zaslepi, da možeš da veličaš čoveka čiji su prijatelji ubijali na Kazanima?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:38 28.11.2011

rip

moj otac je radio kao ekonomski savetnik ante markovica. godinu dana je mladji od ante. ceo dan se nakanjujem da ga okrenem telefonom, pa odustanem. ne znam sta da kazem.

moja pokojna svekrva je studirala u zagrebu agronomiju, a moj pokojni svekar elektrotehniku. ona je govorila da je ante markovic studirao masinstvo i da je bio najlepsi momak, ali jako ozbiljan, cak i na igrankama i da su ga sve cure gledale.

moj cale, kao i moj pokojni svekar i svekrva su srbi. nikad nisam cula od njih bilo kakve podele po nacionalnoj liniji.

samo moj cale i danas ima rade koncar frizider, kao poslednji artefakt. vise od pola veka je bio u fazanu "kupujem domace", stara skola privrednika. sada je sve promenio, sve neki bosch, philips... pitam, a sto drzis taj frizider? kaze, dobar je, stara garda, domaca. neka ga. sta te briga.

RIP









jesen92 jesen92 22:45 28.11.2011

Re: rip

RIP

Verovala sam i onda da je divan covek i to se pokazalo svih proteklih godina...jedni su govorili da je cetnik drugi da je ustasa a on je zaista zeleo najbolje svima..steta sto je sve ispalo naopako ....
metrevelic metrevelic 23:11 28.11.2011

Re: rip

govorila da je ante markovic studirao masinstvo
elektrotehniku
"banderaš"
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:50 29.11.2011

Re: rip

svaka čast Vesna.
metrevelic metrevelic 21:57 28.11.2011

R.I.P

Posljednji pozdrav velikom čovjeku u čije vreme sam bolje živeo od poštenog šverca nego što sam poslje živeo od poštenog rada.
Niti Jugoslavija a niti Končar nisu ono što su bili dok im je Ante bio načelu
Veliki čovek
veliki inženjer
veliki menadžer
i veliki Fridmanovac

danas končar na frekventne kontrolere Hyundaji ljepi svoju etiketu, ne znam dal i nju proizvode ili i je uvoze
Colin_bgd Colin_bgd 09:19 29.11.2011

Re: R.I.P

u čije vreme sam bolje živeo od poštenog šverca nego što sam poslje živeo od poštenog rada.

... a u koje to vreme (i na kom mestu) se bolje zivi od rada nego od sverca???
metrevelic metrevelic 10:31 29.11.2011

Re: R.I.P

Colin_bgd
u čije vreme sam bolje živeo od poštenog šverca nego što sam poslje živeo od poštenog rada.

... a u koje to vreme (i na kom mestu) se bolje zivi od rada nego od sverca???
bio je to pošten šverc ,nisam ja prodavao robu koja je zakonom zabranjena ili dragom Bogu mrska. Maičice, tehnika i to . za jednog studenta vikendom do Trsta il Minkena i Bog da te vidi .

tasadebeli tasadebeli 22:19 28.11.2011

СФРЈ

А да ми лепо изађемо на улице и да затражимо од одговорних да се Србија више не зове Србија него Социјалистичка Федеративна Република Југославија и да нам у рубрици држављанство уписују Југословени? Додуше, јесте ова територија нешто скраћена, али нема везе, важно да је нека Југославија. Имамо и Кућу цвећа, имамо Музеј 25. мај, донећемо час посла закон да се војска преименује у ЈНА, направићемо и СИВ и СИП, организоваћемо слет на стадиону, па онда лепо могу сви бивши савезни функционери СФРЈ, односно њихова врла дечица и унучићи, да се уселе овамо, па да опет буду нека елита. Вероватно ћемо при томе морати да дозволимо да се оснују неке нове територијалне јединице, на пример Република војвођанских Мађара и Република Бошњачки Санџак, све по уставу из 1974. Можда нам Амери онда опет дају неке повелике позајмице, па да уживамо као некад, да ништа не радимо и да замишљамо како смо значајан фактор у међународној политици.

А онда ћу ја погледати у небо и рећи: "Јебига, извините драги моји преци, али џаба сте ви крвавили гаће за Србију! Ја сам сада Југословен!"

Ево нешто и да нам окице засузе:





metrevelic metrevelic 22:28 28.11.2011

Re: СФРЈ

Ево нешто и да нам окице засузе:

Ismeta je tu , još da je i Hajrudin..
tasadebeli tasadebeli 22:44 28.11.2011

Re: СФРЈ

metrevelic
Ево нешто и да нам окице засузе:Ismeta je tu , još da je i Hajrudin..




Ау, човече, какав превид сам направио! Исправљам!







tyson tyson 03:42 29.11.2011

Re: СФРЈ

Ево нешто и да нам окице засузе:

Dobri su bili ti sletovi, štafeta, uniformisani raspevani pioniri, nabildovani omladinci i napupele omladinke.

Potpuno na liniji domaćeg zadatka iz 1934. godine:






skyglider skyglider 23:57 28.11.2011

...

Sta je 1000 DEM plate naspram nebeske Srbije koju je nudio tadasnji gospodar, pickin dim sto bi rekao prost narod.

Pokoj dusi i vecna slava Anti Markovicu.
tasadebeli tasadebeli 09:40 29.11.2011

Re: ...

skyglider
Sta je 1000 DEM plate naspram nebeske Srbije koju je nudio tadasnji gospodar, pickin dim sto bi rekao prost narod.Pokoj dusi i vecna slava Anti Markovicu.



Тако је! Шта је уопште и земаљска Србија наспрам америчких кредита за време друга Тита! Ма, шта је уопште Србија!

Сви Срби у једној држави - јужнословенска братска заједница народа - амерички кредити за Тита - па свијетла социјалистићка самоуправна будућност - па онда хиљаду марака Анте Марковића - па онда опет сви Срби у једној држави - па онда Европска унија - па онда...?



49 41 49 41 00:08 29.11.2011

Od nade se zivi dugo, ali bedno.

Za vreme Markovica, ziveli smo u nadi - kratko.
ljuboten ljuboten 07:07 01.12.2011

Re: Od nade se zivi dugo, ali bedno.

Od nade se zivi dugo, ali bedno.
Za vreme Markovica, ziveli smo u nadi - kratko.


Od nade se ne živi, ali je lepo biti u društvu s njom
mrale54 mrale54 00:22 29.11.2011

Zamerka

I objašnjenje.

Da si povezao onog pilota F-117, što je došao da se upozna sa Zoltanom Danijem, sa Antom - pa i da razumem!
To je njegov lični poriv! (u vojnim operacijama nema savesti - sluša se, i izvršava naređenje!)
Gest za poštovanje! (i žešća muda - poštujem!)

Ali - Dino??

Jel i on, po naredbi, prosip'o sva ona sranja?
Pa, u Areni - pepeo po glavi!

A, što se Ante tiče - izuzetno mali broj ljudi je u ONO vreme imao snage, volje i, nadasve - pameti da stane na crtu kao ON (RIP!)

Tim više ovo trpanje u isti koš ne može a da ne izazove trol...
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:05 29.11.2011

Duh razuma i tolerancije

Citirane poruke Dina Merlina za mene su glas razuma i tolerancije. I to 20 godina nakon rušenja Ante Markovića, a samo sat vremena pre smrti. Da, živimo i takmičimo se u dobru!
Unfuckable Unfuckable 06:05 29.11.2011

Re: Duh razuma i tolerancije

Citirane poruke Dina Merlina za mene su glas razuma i tolerancije.

phi, ja mislio on došao da uzme malo kinte, kad ono samo - širi Reč
metrevelic metrevelic 08:29 29.11.2011

Re: Duh razuma i tolerancije

Da, živimo i takmičimo se u dobru!

da sve bude halal?
i da svjetlo ne zovemo mrak i da svi imamo Aliju
mrale54 mrale54 13:07 30.11.2011

Re: Duh razuma i tolerancije

Filip Mladenović
Citirane poruke Dina Merlina za mene su glas razuma i tolerancije. I to 20 godina nakon rušenja Ante Markovića, a samo sat vremena pre smrti. Da, živimo i takmičimo se u dobru!



Pa tako kaži, da te ceo svet lepo razume!!

Evo - sad sam i ja (najzad!) shvatio da si ti napisao ovaj blog o Dinu.

Valjda me naslov zbunio.

Da si stavio -Dino i Ante...
krkar krkar 05:51 29.11.2011

Filipe, Filipe, baš si površan!


Pa se posle čudiš što od tebe nikako Tijanić da ispadne.

1. Ante Marković nije Bosanac nego Hercegovac. Konjic nije u Bosni nego u Hercegovini.

Ovo se u osnovnoj školi uči!


2. Nikakve veze sa sporazumom sa EZ Ante Marković nije imao. Sporazum o posebnim odnosima Jugoslavije EZ dogovorio je kao glavni pregovarač i potpisao kao potpredsednik savezne vlade i Savezni sekretar za ekonomske odnose sa inostranstvom Oskar Kovač, još 1987. - 2 godine pre Ante Markovića, u doba vlade Branka Mikulića (Bosanca iz Bugojna).

Mikulić nije hteo da se sporazum u potpunosti implementira (delom ga nije razumeo a delom nije imao petlju da se suprotstavi pritiscima dogmatskih komunista). A Oskar Kovač, koji je u tom trenutku učinio više za ekonomiju SFRJ nego sve vlade od Privredne reforme zajedno - posle je postao govno i Miloševićev poslušni sluga i podguzna muva.

A ovo je znanje iz opšte kulture svakog pismenog građanina. Posebno kandidata za javnu funkciju u informisanju.
Unfuckable Unfuckable 06:02 29.11.2011

Re: Filipe, Filipe, baš si površan!

(Bosanca iz Bugojna).

samo da podvučem: to je ono Bugojno odakle je čuveni fk Iskra, gde je drug Tito išao da lovi medveda a pokisla vojska koja je davala obezbeđenje tom hepeningu složno pevala:
"Druže Tito, volimo te
Idi kući, molimo te!"
metrevelic metrevelic 07:58 29.11.2011

Re: Filipe, Filipe, baš si površan!

gde je drug Tito išao da lovi medveda

a danas Muđosi love 'rvate
metrevelic metrevelic 08:35 29.11.2011

Re: Filipe, Filipe, baš si površan!

Ante Marković nije Bosanac nego Hercegovac

e sad koda je ta Hercegovina neka Vojvodina pa da je nešto posebno .
maksa83 maksa83 08:41 29.11.2011

Re: Filipe, Filipe, baš si površan!

e sad koda je ta Hercegovina neka Vojvodina pa da je nešto posebno .

Znaš kako kažu Hrvati:

Q: Zašto Hrvati imaju Hercegovce, a Srbi Crnogorce?
A: Srbi su prvi birali.
freehand freehand 08:41 29.11.2011

Re: Filipe, Filipe, baš si površan!

1. Ante Marković nije Bosanac nego Hercegovac. Konjic nije u Bosni nego u Hercegovini.

Ovo se u osnovnoj školi uči!


2. Nikakve veze sa sporazumom sa EZ Ante Marković nije imao. Sporazum o posebnim odnosima Jugoslavije EZ dogovorio je kao glavni pregovarač i potpisao kao potpredsednik savezne vlade i Savezni sekretar za ekonomske odnose sa inostranstvom Oskar Kovač, još 1987. - 2 godine pre Ante Markovića, u doba vlade Branka Mikulića (Bosanca iz Bugojna).

Bogami, ni od mene nikad Tijanić! I ja mislio da su Bosna i Hercegovina u istoj državi?!
Koja nije republika Šumska.
BTW - prosto je neverovatno da se ova dva dana Konjic pominje kao rodno mesto tihitih slavnih ličnosti, a moju vjernu ljubu niko da apostrofira!

Nego, Filip je verovatno mislio na onu epizodu (u seriji) kad u Beograd naizmenično pa zajedno (odlazeći u Brisel samo po svežu preobuku) dolaze Žaci, Santer&Delor sa namerom da nas uguraju u EZ. Ali i tu su, paradoksalno, najveću zaslugu imali Slobo&Njofra, u stvari najmanje zainteresovani za bilo kakvo, pa ni evropsko rešenje.
A Ante se jednog jutra probudio uplakan, shvativši da ga je (kao i sve nas) neko slagao da ima bilo kakvu vlast i moć... I da SFRJ ima budućnost.
reanimator reanimator 09:09 29.11.2011

Re: Filipe, Filipe, baš si površan!

samo da podvučem: to je ono Bugojno odakle je čuveni fk Iskra, gde je drug Tito išao da lovi medveda

I odakle je poslat Miralem Zjajo, da kao trojanski konj krene da urušava sistem iznutra
Colin_bgd Colin_bgd 09:44 29.11.2011

Re: Filipe, Filipe, baš si površan!

I odakle je poslat Miralem Zjajo, da kao trojanski konj krene da urušava sistem iznutra

Da, on je bio test da se vidi sta se desava kad potpises vise ugovora odjednom, a ne postujes nijedan... Bosanski Bernd Schuster bez brkova...
gorstak92 gorstak92 08:52 29.11.2011

O Anti

Da li je jeres ako pomislim da je Ante imao aktivnu ulogu u raspadu one ,,divne" SFRJ?
- Ako je bio protiv raspada onda nije dovoljno učinio kad je trebalo. Imao je moć.
- Ako je bio za raspad onda je učinio dovoljno kad je trebalo. Imao je moć.

To što ga se svi sećaju sa setom je više vezano za plate iz vremena njegovog premijerovanja nego za njega lično.
I to sa velikim platama je jako interesantan fenomen koji se desio pred raspad SFRJ.
Kao onaj trenutak pred oluju kad je sve tiho i lepo.

Turanje Dina u istu rečenicu sa Antom je nešto najurnebesnije na blogu što sam pročitao.
A nije mala konkurencija.
freehand freehand 09:32 29.11.2011

Re: O Anti

- Ako je bio protiv raspada onda nije dovoljno učinio kad je trebalo. Imao je moć.
- Ako je bio za raspad onda je učinio dovoljno kad je trebalo. Imao je moć.

Ako ti ne bi bilo teško - koju moć je imao Marković?
gorstak92 gorstak92 10:03 29.11.2011

Re: O Anti

freehand
- Ako je bio protiv raspada onda nije dovoljno učinio kad je trebalo. Imao je moć.
- Ako je bio za raspad onda je učinio dovoljno kad je trebalo. Imao je moć.

Ako ti ne bi bilo teško - koju moć je imao Marković?


Moć gospodara prstena?

Ok, kapiram da misliš da nije imao neku moć.
Za sve ono dobro on je bio zaslužan (obuzdavanje inflacije, dobar standard, lep crveni pasoš, dobar imidž u svetu, privreda cveta...), a za sve ono drugo jbga nije kriv. Vidga Slobo ili vidga Njofra ili onaj Kučan.

Raspad SFRJ je počeo mnogo pre nego što je Ante dao ostavku, a nije neverovatno da je bio dobro upućen u zakulisne radnje.
Uostalom, kako je postao premijer?
ivana23 ivana23 10:05 29.11.2011

Re: O Anti

...lep crveni pasoš...


Smo imali i pre Ante Markovica. Hajde da budemo realni.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana