Стари текст

Biljana Cincarević RSS / 16.01.2008. u 00:55

Старе вести



Komentari (485)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sentinel26 sentinel26 01:05 16.01.2008

Za Čedu i u prvom i u drugom krugu !

Crnogorska nacionalna zajednica

iz Beograda, pozvala je danas sve Crnogorce koji žive u Srbiji

da na predsjedničkim izborima u Srbiji

svoj glas daju

Čedomiru Jovanoviću.

„Glasajući za Jovanovića, glasamo za budućnost Srbije, koja će biti lišena nacionalne, rasne, vjerske netrpeljivosti, za kulturni obrazac, gdje će različitost predstavljati prednost, a ne razlog za progone“,

navodi se u saopštenju Crnogorske nacionalne zajednice iz Beograda.

----------------------------------------------

To je jedina šansa da odnosi Srbije i Crne Gore budu potpuno normalizovani i na nivou
kako dolikuje dvema državama i njihovim gradjanima.

----------------------------------------------
Bez obzira što Srbija nije još uspostavila svoja diplomatska predstavništva u CG, Vlada CG je dala dozvolu da se u 7 gradova može glasati za izbor novog predsjednika Srbije.

Ne zna se kako će se tamo sastavljati birački odbori i da li će se kontrolisati tok glasanja, niti ko su ti glasači, ali s obzirom da je Boža Nacionale sakupio spisak od preko 70 iljada, za vjerovati je da će Božino penkalo biti umnoženo u više primjeraka.
Taman da se malo zagrije i da se mastilo ne ugruša.
Nenad M. Nenad M. 01:20 16.01.2008

Re: Za Čedu i u prvom i u drugom krugu !

Crnogorska nacionalna zajednica


Znali se koliko ih je, sta moze da se ocekuje?
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:35 16.01.2008

Re: Za Čedu u prvom 8%, u drugom još više

To je jedina šansa da odnosi Srbije i Crne Gore budu potpuno normalizovani i na nivou
kako dolikuje dvema državama i njihovim gradjanima.

Na izborima Č.J. dobije 7-8% glasova i odnosi dve zemlje se normalizuju?! Vi to zbijate šalu na račun vašeg lidera? Ne verujem da bi se oduševio time kako ga podržavate.
sentinel26 sentinel26 01:40 16.01.2008

Re: Za Čedu i u prvom i u drugom krugu !

Nenad M.
Crnogorska nacionalna zajednica

Znali se koliko ih je, sta moze da se ocekuje?

Za cijelu populaciju vam vjerovatno niko ne može reći pravu prognozu.

Za "aktivne" članove morali bi pitati za očekivanje gospodina Zečevića.

Za moju rodbinu, kumove i prijatelje svih 123 glasa idu Čedi.
Na prošlim predsjedničkim izborima gdin BoTa je od mene i mojih prijatelja dobio 120, od sada pa za navijek neće dobiti ništa.

Ako mu nije jasno neka proba da objasni glumcu Miši Janketiću, zašto je učestvovao u promciji koljača njegove majke u novog srpskog sveca.

P.S. Da ne bude zabune, mi ne računamo na "terazijske" cg.

Nenad M. Nenad M. 01:42 16.01.2008

Re: Za Čedu i u prvom i u drugom krugu !

Za moju rodbinu, kumove i prijatelje svih 123 glasa idu Čedi.


svaka cast, nega kako ih izbroja? :))
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:49 16.01.2008

Re: Za Čedu i u prvom i u drugom krugu !

Nenad M.
Crnogorska nacionalna zajednica


Znali se koliko ih je, sta moze da se ocekuje?


šta ima veze nenade koliko ih je. svako ko prepozna sebe u ovoj političkoj opcije, dobro je došao.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:50 16.01.2008

Re: Za Čedu i u prvom i u drugom krugu !

Ako mu nije jasno neka proba da objasni glumcu Miši Janketiću, zašto je učestvovao u promciji koljača njegove majke u novog srpskog sveca.


da, da. pop maca. čuveni koljač.
Nenad M. Nenad M. 01:51 16.01.2008

Re: Za Čedu i u prvom i u drugom krugu !

šta ima veze nenade koliko ih je. svako ko prepozna sebe u ovoj političkoj opcije, dobro je došao


nismo se razumeli. Pitao sam jer me interesuje koliko to moze da se odrazi na rezultat a ne zbog bilo cega drugog, cisto da vidim potencijalni benefit ...
sentinel26 sentinel26 02:04 16.01.2008

Re: Za Čedu i u prvom i u drugom krugu !

Nenad M.
šta ima veze nenade koliko ih je. svako ko prepozna sebe u ovoj političkoj opcije, dobro je došao
nismo se razumeli. Pitao sam jer me interesuje koliko to moze da se odrazi na rezultat a ne zbog bilo cega drugog, cisto da vidim potencijalni benefit ...

Ja sam vas uputio kome da se obratite za detalje.
Oni koji sebe ubrajaju u CNZ su na parlametarnim izborima veoma pasivni.

Na prošlim predsjedničkim izborima pomagali smo da BoTa pobijedi one avetinje, a sada pošto vidimo da se on od njih skoro ne razlikuje i da od pukovnika ne smije ni na šušne, sada smo "viši prijatelji".

A za moju brojku, ne znam šta vas čudi, to i nije neka velika cifra, ja i moja rodbina znamo koliko imamo rodjaka i kumova pa i prijatelja koji nam vjeruju.

Exitus Letalis Exitus Letalis 02:04 16.01.2008

Re: Za Čedu u prvom 8%, u drugom još više

Na izborima Č.J. dobije 7-8% glasova i odnosi dve zemlje se normalizuju?! Vi to zbijate šalu na račun vašeg lidera? Ne verujem da bi se oduševio time kako ga podržavate.


kohabitacioni partner još nije priznao crnu goru.

a potpredsednik vlade u sred podgorice izjavljuje da će neki studenti, oni koji se izjašnjavaju kao srbi, biti ravnopravniji. pa su posle morali da vade fleke.

toma nikolić uoči referenduma za nezavisnost crne gore na rts 1 dao je intervju nenadu lj. stefanoviću. ovo je izvod a ceo transkript ima na sajtu "nove srpske političke misli":

Ovo je deo iz tog intervjua koji se odnosi na referendum

N.Lj.S.: Blizi se kraj emisije a ne mogu da Vas ne pitam i o referendumu u Crnoj Gori. Vi ste rekli da ce to biti tezak referendum, naravno predvideli ste ono sto i mnogi drugi predvidjaju, da ce nekoliko hiljada glasova odluciti, ali je zanimjiva recenica da bi tamo mogla da usledi noc dugih nozeva. Nisam bas najbolje razumeo sta ste mislili...

TOMISLAV NIKOLIC: Da, mogao sam da kazem "kristalna noc", ali u principu mislim da tamo nece proci mirno. Nema to veze sa mnom, niti sa Vucicem, bilo koga iz Srbije, to je ostavljeno gradjanima Crne Gore. Ili kratkorocno te noci, ili dugorocno to nece biti stabilna zemlja. Pa videli ste...

N.Lj.S.: Mislite kako god da se zavrsi referendum?

TOMISLAV NIKOLIC: Videli ste onaj snimak kako atakuju na... oni tacno znaju ko ce da glasa za zajednicku drzavu, tacno znaju u sto biraca, i kako atakuju na one koji ce glasati za zajednicku drzavu. Njih ne interesuju oni koji ce glasati za otcepljenje, ali oni atakuju na one koji ce glasati za zajednicku drzavu, nude im sve i svasta, i dace im sve i svasta, cak i neki kriminalci iz Srbije finansiraju to, njima to odgovara. Ali sta ja tu mogu da ocekujem, da budu proganjani oni koji su glasali za zajednicku drzavu, da se presele iz Crne Gore u Srbiju, da pobegnu iz Crne Gore. Zivot ce im biti nezamisliv. Oni nece moci dole da zive, niko od njih nece imati ni posao, niko od njih nece imati ni sigurnost, ni bezbednost, bilo sta. U Crnu Goru ce da nasele Albance i muslimane, toliko da ce kroz tri godine biti uspesan referendum za prisajedinjenje Albaniji ili Kosovu, ne daj boze, zato sto Albanija vise nije nezavisna, ona je deo Amerike; Kosovo nece biti nezavisno, bice deo Amerike, a to je sudbina najverovatnije i Crne Gore, i zato bih voleo da ostanemo zajedno, previse je interesa da ostanemo zajedno, ali veoma sam zabrinut za mnoge ljude koji sada zive u Crnoj Gori, sta ce im uraditi njihove dojucerasnje komsije.

kao što znamo, ništa se od toga nije dogodilo.

i sad, kad neko priča o normalnim odnosima, on je nenormalan, jel to?
SilverMoon SilverMoon 11:08 16.01.2008

pa logicno je da podrzavas cedu

jer si bila na njegovoj izbornoj listi.


cnesko cnesko 16:40 16.01.2008

Re: Za Čedu i u prvom i u drugom krugu !

sentinel26

Za moju rodbinu, kumove i prijatelje svih 123 glasa idu Čedi.
Na prošlim predsjedničkim izborima gdin BoTa je od mene i mojih prijatelja dobio 120, od sada pa za navijek neće dobiti ništa.

Evo ja garantujem za sve clanove moje porodice, kucne ljubimce (vec sam ih registrovao), biljke (cak i uvenule, zajebacu Moora-a po tome), komsije, prolaznike pored zgrade, clanove obliznjeg penzionerskog kluba, vrane ispred kuce ma svi ce da glasaju kao ja. Stojacu ispred glasacke kutije i oni ce tako da prilaze u koloni jedan po jedan da mi pruze svoj glasacki listic na kontrolu, predaju raport i posle toga glasaju.
Znaci sve u svemu 3 231,234 glasova za mog omiljenog kandidata ... Valtera (sarajevskog).

Potpis
Vojnik Svejk
Torpedo Torpedo 01:11 16.01.2008

Samo

osvrt na:

Hrabro raskrinkava tajkune


i vest u vezi sa tim
Dilan Dog Dilan Dog 01:13 16.01.2008

sta znaci

sta znaci
U Srbiji ima puno modernih ljudi, a malo savremenih.
?
eli eli 01:27 16.01.2008

Samo on

je uzoran suprug i roditelj?Ostali su sta?Nemaju decu?Ne vole ih kao on svoju?
Nenad M. Nenad M. 01:40 16.01.2008

Re: Samo on

je uzoran suprug i roditelj?Ostali su sta?Nemaju decu?Ne vole ih kao on svoju?


pa od njega ne beze zene u manastir, niti mu zena sluzi kao ikebana.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:46 16.01.2008

Re: Samo on

eli
je uzoran suprug i roditelj?Ostali su sta?Nemaju decu?Ne vole ih kao on svoju?


govorim u svoje ime.
slažem se s biljanom cincarević.
i ja i svi moji i moji prijatelji, svi podržavamo tu politiku.
mogao je to da bude i tadić. al nije.
ne može i sitan vez i trubači, samo je falio ražanj na konvenciji, i kohabitacija.
ne može i jare i pare.
nek pobedi sam.
bez mene svakako.

p.s. pa ne govori se drugima. govori se o čedi.
a i ne znam gde su im žene. nisu s njima na konvencijama i mitinzima.
bar ih ne vidim.

Biljana Cincarević Biljana Cincarević 01:52 16.01.2008

Re: Samo on

Ja ne znam ni jednog koji nema ljubavnicu, a pola dss-ovca nema decu(Kostunica,Sormaz, Aligrudic..)
Nenad M. Nenad M. 02:07 16.01.2008

Re: Samo on

Kazu upuceni da Ceca nije za badava pevala Kostunjavom - Pazi s kime spavas

Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:24 16.01.2008

Re: Samo on

Vi ste stvarno pali na niske grane. Poceli ste ljudima decu da brojite, ljubavnice itd. Pa niste nista bolji od "kurira".


Ovo sa decom me podsetilo na prve visestranacke izbore u Srbiji. Tada je tv Bastilja brujala kako Vuk Draskovic nema decu a hoce da vodi tudju decu u rat. Secam se raznih okruglih stolova koji su se bavili Danicinom plodnoscu i Vukovom broju spermatozoida. Tako isto i vi.
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 02:28 16.01.2008

Re: Samo on

Posto nemaju svoju decu, nije lepo da naoruzavaju i pripremaju tudju za novi kosovski boj..
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:32 16.01.2008

Re: Samo on

Tako je govorila Stula. Isti ste.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:34 16.01.2008

Re: Samo on

Oni mozda nemaju decu, ali zato imaju ljubavnice. Mozda oni hoce njih da posalju u taj vas imaginarni rat.

Izgleda da je stvarno prigustilo cim toliko nisko padate. Cuo sam da vam i odbori odlaze u neku novu partiju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:46 16.01.2008

Re: Samo on

Vasa S Tajcic
Oni mozda nemaju decu, ali zato imaju ljubavnice. Mozda oni hoce njih da posalju u taj vas imaginarni rat.

Izgleda da je stvarno prigustilo cim toliko nisko padate. Cuo sam da vam i odbori odlaze u neku novu partiju.


ti će nam kažeš!
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:55 16.01.2008

Re: Samo on

Ja, nego sta. Smirite malo zivce. Bice jos izbora. Mozda i dobijete 2%.
nestorijanac nestorijanac 09:56 16.01.2008

Re: Samo on

Ja ne znam ni jednog koji nema ljubavnicu,

A te ljubavnice, da li i njih poznajete ? I kako ?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:19 16.01.2008

Re: Samo on i ja

Biljana Cincarević
Ja ne znam ni jednog koji nema ljubavnicu, a pola dss-ovca nema decu(Kostunica,Sormaz, Aligrudic..)

Prilično ružno napisano. Ne znam koliko će LDP glasova dobiti na ovaj komentar.
Nastavlja se pucanje u sopstveno stopalo. Ne branite više Čedu!
PS Imam li ja ljubavnicu?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:32 16.01.2008

Re: Samo oni

Nenad M.
je uzoran suprug i roditelj?Ostali su sta?Nemaju decu?Ne vole ih kao on svoju?pa od njega ne beze zene u manastir, niti mu zena sluzi kao ikebana.

Još jedan od mnogih ružnih komentara na istu temu.
Da mene neko pita, ne bih dozvolio da se žena i majka Zorana Đinđića motaju po predizbornim i drugim skupovima i da se (odvratno do povraćanja) koristi njihov privatni prljavi veš. Samo čekam da se pojavi i ostala familija. To je baš po srpski.
eli eli 23:57 16.01.2008

Re: Samo on

reci baki da milosevica nema na spisku , tek da se ne zbuni i ne ode na glasanje

Ova baka glasa za Nikolica!
doktorka doktorka 00:42 17.01.2008

Re: Samo on

eli
reci baki da milosevica nema na spisku , tek da se ne zbuni i ne ode na glasanjeOva baka glasa za Nikolica!


uklapa se u pricu o baki
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 00:55 17.01.2008

Re: Samo on

Sto mi brisete postove???
U redu sto je citav ovaj blog posvecen Cedinoj predizbornoj kampanji, ali se dajte malo te demokratije, o kojoj se polomiste pricajuci, na delu. Sve sto vam se nesvidja brisete. Zasto se plasite drugacijeg misljenja? Ako nisam u pravu uvek mi mozete odgovoriti i pokazati i meni i ostalima da nisam u pravu. Medjutim umesto toga vi me brisete. Zasto? Sta sam to rekao sto nije istina? Nadam se da ce i vas poceti da brisu, pa ce te shvatiti.
doktorka doktorka 01:06 17.01.2008

Re: Samo on

Dusan _ Silni
Sto mi brisete postove???U redu sto je citav ovaj blog posvecen Cedinoj predizbornoj kampanji, ali se dajte malo te demokratije, o kojoj se polomiste pricajuci, na delu. Sve sto vam se nesvidja brisete. Zasto se plasite drugacijeg misljenja? Ako nisam u pravu uvek mi mozete odgovoriti i pokazati i meni i ostalima da nisam u pravu. Medjutim umesto toga vi me brisete. Zasto? Sta sam to rekao sto nije istina? Nadam se da ce i vas poceti da brisu, pa ce te shvatiti.



e samo se cekalo na vashu kurir istinu.
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 01:16 17.01.2008

Re: Samo on


На основу чега закључујеш да је моја истина курир?
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 01:40 17.01.2008

Re: Samo on


Jer na osnovu nevidljivog i obrisanog posta? Ili ti to imas neke ekstra sposobnosti pa vidis? Onda je tvoja istina trece oko istina. Na kraju krajeva ako je moja istina kurir onda je tim pre ne treba brisati, nego ismevati.
Ustvari niko od vas i ne zeli da ozbiljno polemise o bilo kojoj temi, samo treba prosipa predizborne parole i lepi etikete oni koji se ne uklapaju u vase jednoumlje.
eli eli 01:59 17.01.2008

Re: Samo on

Ustvari niko od vas i ne zeli da ozbiljno polemise o bilo kojoj temi, samo treba prosipa predizborne parole i lepi etikete oni koji se ne uklapaju u vase jednoumlje.

Zaboravio si pljuvanje po Crkvi i svega sto ima nacionalni karakter,a podizanje tri prsta je zlocin.
eli eli 02:02 17.01.2008

Re: Samo on

uklapa se u pricu o baki

O,hvaljen Ceda,doktorka.Ova baka se nikako ne uklapa u pricu.Jer se ona razocarala u DOS,pa sada su joj radikali izbor.
JJ Beba JJ Beba 12:57 17.01.2008

Re: Samo on

Ova baka se nikako ne uklapa u pricu.Jer se ona razocarala u DOS,pa sada su joj radikali izbor.

baka je baš partijski promiskuitetna
eli eli 13:45 17.01.2008

Re: Samo on

baka je baš partijski promiskuitetna

Nisu vise ni bake ono sto su bile.
JJ Beba JJ Beba 13:46 17.01.2008

Re: Samo on

Nisu vise ni bake ono sto su bile.

alalvera na baku
:)
pnbb pnbb 16:23 17.01.2008

Re: Samo on

alalvera na baku


daj odma da joj otvorimo racun u banci...

da dobija zena penziju preko reda
JJ Beba JJ Beba 16:25 17.01.2008

Re: Samo on

daj odma da joj otvorimo racun u banci...

da dobija zena penziju preko reda

da, dok još ima vremena. Viš da je voljenom zemljom zasipaju grobari
:))
doktorka doktorka 16:28 17.01.2008

Re: Samo on

eli
uklapa se u pricu o bakiO,hvaljen Ceda,doktorka.Ova baka se nikako ne uklapa u pricu.Jer se ona razocarala u DOS,pa sada su joj radikali izbor.

hoce to sa godinama. neuroni rapidno propadaju.
eli eli 17:30 17.01.2008

Re: Samo on

hoce to sa godinama. neuroni rapidno propadaju.

Zato onoliki "matorci" oko Cede?
doktorka doktorka 17:41 17.01.2008

Re: Samo on

eli
hoce to sa godinama. neuroni rapidno propadaju. Zato onoliki "matorci" oko Cede?


ne mislim na "matorce" ,nego na matorce
pnbb pnbb 18:25 17.01.2008

Re: Samo on


hoce to sa godinama. neuroni rapidno propadaju.
>>>Zato onoliki "matorci" oko Cede?


hehe, pa slusaj, neki neuroni rapidno propadaju i zbog drugis stvari... ne moraju da budu matorci
doktorka doktorka 18:28 17.01.2008

Re: Samo on

pnbb

hoce to sa godinama. neuroni rapidno propadaju.
>>>Zato onoliki "matorci" oko Cede?

hehe, pa slusaj, neki neuroni rapidno propadaju i zbog drugis stvari... ne moraju da budu matorci
kod ove bake postoje vidljivi znaci
eli eli 18:35 17.01.2008

Re: Samo on

kod ove bake postoje vidljivi znaci

Jeste ,danas se samo jedan put prekrstila kada sam spomenula ldp,nije rekla pu pu i nije se pomerila sa mesta.
doktorka doktorka 18:46 17.01.2008

Re: Samo on

eli
kod ove bake postoje vidljivi znaciJeste ,danas se samo jedan put prekrstila kada sam spomenula ldp,nije rekla pu pu i nije se pomerila sa mesta.


nesto vam cesto ta baka pravi drustvo
pnbb pnbb 19:19 17.01.2008

Re: Samo on

Viš da je voljenom zemljom zasipaju grobari


e, da su grobare zabranili na vreme...

opet, to bi sve glasalo za slinavog...

ali, mozda onda ni ken ne bi morao da kohabitira?

mozda bi bili ken i ceda zebra u drugom krugu?

eli eli 19:26 17.01.2008

Re: Samo on

nesto vam cesto ta baka pravi drustvo

Jeste, voli baka da prica.Cim pretera,odmah upotrebim Cedu.Eto i on da bude od koristi za nesto.
doktorka doktorka 19:27 17.01.2008

Re: Samo on

pnbb
Viš da je voljenom zemljom zasipaju grobarie, da su grobare zabranili na vreme...opet, to bi sve glasalo za slinavog...ali, mozda onda ni ken ne bi morao da kohabitira?mozda bi bili ken i ceda zebra u drugom krugu?

gospodine ,ne zanosite se. pa da nije bilo kostunice , boris tadic nikada ne bi postao predsednik ds.
pnbb pnbb 20:24 17.01.2008

Re: Samo on

gospodine ,ne zanosite se. pa da nije bilo kostunice , boris tadic nikada ne bi postao predsednik ds

bio bi neko drugi?
ceda?
ili ne bi ni morao da bude neko drugi?

onda ne bi bilo ni ldp?
ili bi neko drugi 'otisao' u ldp?



gospodin je moj tata
i deda...

a ja... hm
doktorka doktorka 20:31 17.01.2008

Re: Samo on

pnbb
gospodine ,ne zanosite se. pa da nije bilo kostunice , boris tadic nikada ne bi postao predsednik dsbio bi neko drugi?ceda?ili ne bi ni morao da bude neko drugi?onda ne bi bilo ni ldp?ili bi neko drugi 'otisao' u ldp?gospodin je moj tatai deda...a ja... hm


a vi ste dete?

ne bi bilo ni ubistva djindjica . za takav cin postojala je podrska u narodu , medijima. treba se uvek imati u vidu ko je otac borisa tadica. pa prema tome nista nije slucajno. ni ova njegova kohabitacija sa kostunicom.
pnbb pnbb 20:39 17.01.2008

Re: Samo on

a vi ste dete?

kao i , pretpostavljam, svi ostali... ako se dobro secam biologije iz 5 osnovne

ne bi bilo ni ubistva djindjica


vidi pod trecim ? u mom prethodnom postu...
doktorka doktorka 21:30 17.01.2008

Re: Samo on

pnbb
a vi ste dete?kao i , pretpostavljam, svi ostali... ako se dobro secam biologije iz 5 osnovne
ne bi bilo ni ubistva djindjica vidi pod trecim ? u mom prethodnom postu...


pa ima i ono dete , adolescent ,odrastao covek. na to sam mislila.
pnbb pnbb 22:06 17.01.2008

Re: Samo on

pa ima i ono dete , adolescent ,odrastao covek. na to sam mislila.


kako se kad opredelim.... sve je stvar opredeljlenja

ako ne verujes, pitaj bebu

one znakove pitanja sam stavio iz obzira prema onima koji potezu svaki cas neko misljenje 'svojom glavom'...
a ti im pokvari zabavu... neko lakse zapamti ako sam sebe dovede do resenja, a ne ko sokrat platona. ili obrnuto...
JJ Beba JJ Beba 23:30 17.01.2008

Re: Samo on

e, da su grobare zabranili na vreme...

ih da zabrtane, ko bi se onda bavio vojenom zemljom?
ostaje nam da se pitamo imali budućnosti vreme koje koje grobari mere?:)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:36 16.01.2008

i ja podržavam i glasam!

Ja živim u ovom Beogradu tridesetsedam godina i ja sam Beograđanin. Ali ne zbog toga što je to moja adresa u ličnoj karti, nego zbog toga što sam istovremeno i Pazarac i Novosađanin i Kragujevčanin i Kraljevčanin, ali pre svega što želim da budem Prištevac, Zagrebčanin, Ljubljančanin, Sarajlija! Glasajte za mene, jer sam ja i Albanac i Hrvat i Bošnjak i Mađar, jer samo tako mogu da bidem čovek! Glasajte za onog ko će klečati pred Srebrenicom da bi Bosna mogla našoj deci da oprosti, glasajte za onog ko će se dogovarati i sa onima koji nas ne vole, glasajte za onog kome će teći krv, znoj i suze, ali poslednji put, glasajte za one koji će braniti našu tradiciju, ali je nikada više neće zloupotrebiti. To je ta jednostavna politika na koju mi nikada nismo imali pravo, ja od tog prava ne želim da odstupim, a u borbi ne mislim da se povlačim!


ceo govor

Doctor Wu Doctor Wu 01:40 16.01.2008

Kako ne glasati za Čedu

kad ovako n(j)ežno drži mikrofon?
Nenad M. Nenad M. 01:43 16.01.2008

Re: Kako ne glasati za Čedu

kad ovako n(j)ežno drži mikrofon?


je l ti zao sto ti nisi mikrofon? :)))
Doctor Wu Doctor Wu 01:46 16.01.2008

Re: Kako ne glasati za Čedu

je l ti zao sto ti nisi mikrofon? :)))

A ja mislio da vi agitujete za Čedu... :)
antoniusblock antoniusblock 01:50 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

"Od studenskih dana, na protestima je pokazao da je revolucionar"






Ovo je izgleda pokušaj pohvale, s' obzirom na apologetski karakter čitavog teksta.
Nenad M. Nenad M. 01:52 16.01.2008

Re: Kako ne glasati za Čedu

A ja mislio da vi agitujete za Čedu


ne, za mikrofon:)))

Ne agitujem, iznosim svoj stav. I zaokruzujem 7, to se podrazumeva.
irvas irvas 01:57 16.01.2008

Re: Kako ne glasati za Čedu

Doctor Wu
kad ovako n(j)ežno drži mikrofon?

daj wu, umes ti bolje...

Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:08 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Exitus Letalis
"... a u borbi ne mislim da se povlačim"

Onda se iz borbe nećete povući ni u drugom krugu, nego ćete glasati za jednog od dva kandidata?
Doctor Wu Doctor Wu 02:12 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

nego ćete glasati za jednog od dva kandidata?

da, za mrku.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:37 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Da kloniramo Cedu i da damo svakoj bivsoj YU republici po jednog. Plus susedima. Jedini nacin da Ceda bude i Madjar i Hrvat i Rumun i Bugarin itd..
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:48 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Dragan Vujanović
Exitus Letalis
"... a u borbi ne mislim da se povlačim"

Onda se iz borbe nećete povući ni u drugom krugu, nego ćete glasati za jednog od dva kandidata?


za njega ne znam a za sebe znam odlično.
al mislim da nije mislio na to povlačenje.
a znam da i ti znaš.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:49 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Vasa S Tajcic
Da kloniramo Cedu i da damo svakoj bivsoj YU republici po jednog. Plus susedima. Jedini nacin da Ceda bude i Madjar i Hrvat i Rumun i Bugarin itd..


komplikovano je to za tebe. mislim da ukapiraš šta je hteo da kaže.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:57 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Vrlo komplikovano i pateticno. Kao da mu ti pises govore.
doktorka doktorka 05:12 16.01.2008

Re: Kako ne glasati za Čedu

Doctor Wu
kad ovako n(j)ežno drži mikrofon?

doktore , mene si nazvao "drka " , pa onda ovo sto si napisao za cedu , ocigledno je da imash neku frku . hebiga da je frojd ziv, pa da ti pomogne.
rayzippo rayzippo 08:43 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

jbt,da CHe nije vaskrsao !?
tuzlanac tuzlanac 09:21 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Vasa S Tajcic
Da kloniramo Cedu i da damo svakoj bivsoj YU republici po jednog. Plus susedima. Jedini nacin da Ceda bude i Madjar i Hrvat i Rumun i Bugarin itd..


i bosna ima svog cedu, a to je zeljko komsic. covjek dobar skroz. jedina mu mana sto ga ne vole gubitnici WWll.
metanoia metanoia 09:28 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Exitus Letalis
Ja živim u ovom Beogradu tridesetsedam godina i ja sam Beograđanin. Ali ne zbog toga što je to moja adresa u ličnoj karti, nego zbog toga što sam istovremeno i Pazarac i Novosađanin i Kragujevčanin i Kraljevčanin, ali pre svega što želim da budem Prištevac, Zagrebčanin, Ljubljančanin, Sarajlija! Glasajte za mene, jer sam ja i Albanac i Hrvat i Bošnjak i Mađar, jer samo tako mogu da bidem čovek! Glasajte za onog ko će klečati pred Srebrenicom da bi Bosna mogla našoj deci da oprosti, glasajte za onog ko će se dogovarati i sa onima koji nas ne vole, glasajte za onog kome će teći krv, znoj i suze, ali poslednji put, glasajte za one koji će braniti našu tradiciju, ali je nikada više neće zloupotrebiti. To je ta jednostavna politika na koju mi nikada nismo imali pravo, ja od tog prava ne želim da odstupim, a u borbi ne mislim da se povlačim!


ceo govor



Odličan govor (iako sam uvek smatrao da treba da poradi na dikciji). Zaista bih voleo da kada bi više naših političara razmišljalo ovako i smatram neophodnim da naš budući predsednik učini u Vukovarskom memorijalu i u Srebrenici ono što je Willy Brandt učinio pre skoro četiri deceniji u Varšavskom getu. Ovo govorim kao pripadnik stranke iz koje je ovaj mladi i perspektivni političar potekao.
nestorijanac nestorijanac 09:59 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

jer samo tako mogu da bidem čovek!

Pa, nek bide covek, ako je to u stanju....!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:11 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Cheda
Glasajte za onog ko će klečati pred Srebrenicom da bi Bosna mogla našoj deci da oprosti


Neverovatno koje podrzavanje i razumevanje mrznje na nacionalnoj osnovi ... znaci cak i deci nas koji nista nismo krivi ne treba da bude oprosteno ako Ceda ne bude klecao pred Srbrenicom??? Znaci nevini ljudi su odgovorni za krivicu zlocinaca. I oni treba da ispastaju i klece zbog tudje krivice? Znaci da su (neka) deca Srba iz BiH i Hrvatske bila u pravu sto nisu oprostila nekima drugima zato sto niko nije klecao u Jasenovcu i drugim stratistima? ...

Kako nekom nije jasno da je jedan od glavnih razloga za sva zla na prostorima ex-Yu bilo bas to: zastupanje stava da NEVINI ljudi snose odgovornost za ono za sta nisu krivi! I sto se uopste krivci i krivice dele po nacionalnoj pripadnosti ...
Dr M Dr M 10:13 16.01.2008

Re: Kako ne glasati za Čedu

I zaokruzujem 7, to se podrazumeva.


Za sebe, 7 na Loto-u.

Za Srbiju, 7 na izborima.
blackbox blackbox 10:29 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Kako nekom nije jasno da je jedan od glavnih razloga za sva zla na prostorima ex-Yu bilo bas to: zastupanje stava da NEVINI ljudi snose odgovornost za ono za sta nisu krivi! I sto se uopste krivci i krivice dele po nacionalnoj pripadnosti ...

u pravu ste.
ovo je malo nespretno sroceno, kao i ono da je Ceda istovremeno pripadnik svih nacija.Kako bi bilo da jedan Nemac kaze da je istovremeno Englez, Francuz, Poljak, Rus, Srbin, pa ko bi mu verovao.
Razumem ja mladalački žar ali ne treba preterivati, i izazivati nepotreban odijum protiv sebe. Neće biti da su svi glupi i ne treba ih tako tretirati.
Pa Tadić je bio u Srebrenici.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:21 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Kako nekom nije jasno da je jedan od glavnih razloga za sva zla na prostorima ex-Yu bilo bas to: zastupanje stava da NEVINI ljudi snose odgovornost za ono za sta nisu krivi!


odgovornost i krivica su dve različite kategorije.

biti kriv i u ovom slučaju znači učiniti.
biti odgovoran znači zatvoriti oči, ćutati, ne osuditi, ne kažnjavati, ne procesuirati.
kontinuitet vlasti podrazumeva preuzimanje odgovornosti za
prošlost, ma kakva ona bila. i raščišćavanjem s istom.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:24 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

u pravu ste.
ovo je malo nespretno sroceno, kao i ono da je Ceda istovremeno pripadnik svih nacija.Kako bi bilo da jedan Nemac kaze da je istovremeno Englez, Francuz, Poljak, Rus, Srbin, pa ko bi mu verovao.
Razumem ja mladalački žar ali ne treba preterivati, i izazivati nepotreban odijum protiv sebe. Neće biti da su svi glupi i ne treba ih tako tretirati.


ko neće da razume, to je već njegov problem.

zar nismo nosili majice - ja sam rom?
zna se zbog čega.

Pa Tadić je bio u Srebrenici.


bio je. bila sam tada i ja. dobro je što je bio.
trebalo je ranije a ne posle 11 godina.
zoricag zoricag 12:52 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Znaci da su (neka) deca Srba iz BiH i Hrvatske bila u pravu sto nisu oprostila nekima drugima zato sto niko nije klecao u Jasenovcu i drugim stratistima? ...


Da je trebalo da klece, trebalo je i za Jasenovac i za druga stratista. I da odgovaraju. A nisu. Spomenici i poeme, cak i udzbenici istorije u kojima se nije sakrivao Jasenovac nisu bili dovoljni. Nije se "primila" svest o ucinjenom. Ne moze se reci da su deca bila u pravu (jer niko nema pravo da ugrozava tudji zivot), ali da su neka deca koja nisu bila odgovorna za Jasenovac i druga stratista stradala, stradala su. Zato je to "klecanje" bitno. I nije jedno klecanje dovoljno. Da ne bi za 20-30 godina neka nova deca stradala zato su neka druga u pravu zbog 90-tih.
rayzippo rayzippo 13:51 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

ok,klecali ste,klecacete ...nego gde je ekonomski program,ovo sa prosloscu vec postaje dosadno...
blackbox blackbox 15:04 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

to Exitus Letalis

bila sam tada i ja.

Nešto se ne sećam, možda sam propustio TV dnevnik kad je o tome izvešavao., a pogotovo se ne sećam da je neko, osim Tadića bio u funkciji predsednika Republike Srbije.
A jel se sećate koliko su ga za to svi napadali, pa budite principijelni nemojte bar vi to omalovažavati.
doktorka doktorka 16:14 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

rayzippo
ok,klecali ste,klecacete ...nego gde je ekonomski program,ovo sa prosloscu vec postaje dosadno...

na sajtu LDP-a
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:04 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Zorica
Da je trebalo da klece, trebalo je i za Jasenovac i za druga stratista. I da odgovaraju.


Da odgovaraju je trebalo samo odgovorni - oni koji su krivi ... A da klece pred zrtvama ludila trebalo su zajedno i Srbi i Hrvati i Muslimani ... Jos onda pa mozda ne bi doslo do ponavljanja. A ovako dok se to meri, deli i razdvaja po nacionalnosti (pa neko kelci samo za "svoje" a neko samo za "tudje"... nikad nije iskljuceno da ce se ponoviti ... I ako taj Ceda (a i njegove kolege sa druge strane) ne bude klecao i u "komsiluku" onda nije nikad iskljuceno da se opet ponovi ... i da neko zaljuci da neko drugi nije "dovoljno" klecao (ili da je Tadicevo poklonjenje nedovoljno u odnosu na ono sto je Ceda obecavao) ...

pozz
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:53 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Pa, nek bide covek, ako je to u stanju....!


ogavno. bedno. očekivano.
što se greške u kucanju tiče, ako ti je to bio šlagvort, svaka čast.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:56 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

blackbox
to Exitus Letalis

bila sam tada i ja.

Nešto se ne sećam, možda sam propustio TV dnevnik kad je o tome izvešavao., a pogotovo se ne sećam da je neko, osim Tadića bio u funkciji predsednika Republike Srbije.
A jel se sećate koliko su ga za to svi napadali, pa budite principijelni nemojte bar vi to omalovažavati.


pa što bih ja bila na dnevniku. ja sam išla sama, u svojoj organizaciji, za svoju dušu, bez besnih kola i rotacionih svetla koja su čistila sve ispred sebe.
i nije mi bilo prvi put.
nestorijanac nestorijanac 19:09 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

ja sam išla sama, u svojoj organizaciji, za svoju dušu, bez besnih kola i rotacionih svetla koja su čistila sve ispred sebe.
i nije mi bilo prvi put.

Svaka Vama cast ! I cest !
Gorio Gorio 21:47 16.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Znaci nevini ljudi su odgovorni za krivicu zlocinaca. I oni treba da ispastaju i klece zbog tudje krivice?

Ne znam šta da mislim Vasilije, ima nešto u tome što si napisao o nevinosti i odgovornosti. Ali ima i to da su nevini ljudi ovde u ogromnoj većini i posle zločina glasali za zločince. Zbog toga, mislim da neko mora kazati IZVINITE da bi se nevini odelili od zločinaca. Da nevini za svagda budu nevini a zločinci budu zločinci.
irvas irvas 00:56 17.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

nestorijanac
Svaka Vama cast ! I cest !

?
irvas irvas 01:26 17.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Virtuelni Vasilije

Neverovatno koje podrzavanje i razumevanje mrznje na nacionalnoj osnovi ... znaci cak i deci nas koji nista nismo krivi ne treba da bude oprosteno ako Ceda ne bude klecao pred Srbrenicom??? Znaci nevini ljudi su odgovorni za krivicu zlocinaca. I oni treba da ispastaju i klece zbog tudje krivice? Znaci da su (neka) deca Srba iz BiH i Hrvatske bila u pravu sto nisu oprostila nekima drugima zato sto niko nije klecao u Jasenovcu i drugim stratistima? ...


niko ne krivi decu vasilije vec postoji nesto sto se zove "kolektivna odgovornost" a tebi, posto zivis u nemackoj, bi ovo trebalo da bude mnogo jasnije nego nama. bas kao sto su nemacka deca, koja nisu nista kriva za zlocine sada vec svojih dedova, svesna fasistickih zlocina jer su ti zlocini pocinjeni u njihovo, nemacko ime, tako i srpska deca, koja nisu nista kriva, moraju da znaju sta se u srebrenici desilo. moraju toga da budu svesna i da uvek znaju da je te-i-te godine, u to-i-to vreme, pocinjen stravican zlocin U IME SRBA PA SAMIM TIM I U NJIHOVO IME. zbog toga ceda (ili bilo ko drugi) mora da kleci i da moli za oprostaj.


Virtuelni Vasilije
Kako nekom nije jasno da je jedan od glavnih razloga za sva zla na prostorima ex-Yu bilo bas to: zastupanje stava da NEVINI ljudi snose odgovornost za ono za sta nisu krivi! I sto se uopste krivci i krivice dele po nacionalnoj pripadnosti ...



u pravu si, to jeste bio jedan od glavnih razloga ali sada je doslo vreme prastanja. neophodno je da mi srbi priznamo zlocine pocinjene u nase ime i da pohapsimo odgovorne kako bi bilo sta u republici srbiji krenulo napred.
blackbox blackbox 10:09 17.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Re: i ja podržavam i glasam! #Linkblackboxto Exitus Letalis

bila sam tada i ja.
Nešto se ne sećam, možda sam propustio TV dnevnik kad je o tome izvešavao., a pogotovo se ne sećam da je neko, osim Tadića bio u funkciji predsednika Republike Srbije.
A jel se sećate koliko su ga za to svi napadali, pa budite principijelni nemojte bar vi to omalovažavati.


pa što bih ja bila na dnevniku. ja sam išla sama, u svojoj organizaciji, za svoju dušu, bez besnih kola i rotacionih svetla koja su čistila sve ispred sebe.
i nije mi bilo prvi put.

"bez besnih kola i rotacionih svetla ...."
E ovo je cist propust protokola da vam nisu to obezbedili.
Koja demagogija. Zar predsednik treba da ide ilegalno. Ima li i jedna država da predsednik ide bez pratnje?
Kako mozete to zamerati sefu drzave a smatrati normalnim da predsednici partija, konkretno i CJ, imaju pratnju?
Mozda je LDP ljut na DS ali to nije politika, niti je raylog da glavnu ostricvu uperite na DS sa kojom cete, nadam se, jednog dana biti u koaliciji.Niko nije apsolutno zadovoljan ni sa DS ni Tadicem ali nije odgovorno zbog toga apstinirati ili glasati iz inata protiv njega u 2. krugu.
Smanjite malo dozivljaj, politika je ipak proces.
nestorijanac nestorijanac 10:24 17.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Smanjite malo dozivljaj, politika je ipak proces.

Mozda nije problem u "intezitetu" dozivljaja. Mozda je cesce problem u "odsustvu" sposobnosti da se logicno razmislja i u skladu sa cinjenicama.
lilit lilit 10:25 17.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Exitus Letalis
Ja živim u ovom Beogradu tridesetsedam godina i ja sam Beograđanin. Ali ne zbog toga što je to moja adresa u ličnoj karti, nego zbog toga što sam istovremeno i Pazarac i Novosađanin i Kragujevčanin i Kraljevčanin, ali pre svega što želim da budem Prištevac, Zagrebčanin, Ljubljančanin, Sarajlija! Glasajte za mene, jer sam ja i Albanac i Hrvat i Bošnjak i Mađar, jer samo tako mogu da bidem čovek! Glasajte za onog ko će klečati pred Srebrenicom da bi Bosna mogla našoj deci da oprosti, glasajte za onog ko će se dogovarati i sa onima koji nas ne vole, glasajte za onog kome će teći krv, znoj i suze, ali poslednji put, glasajte za one koji će braniti našu tradiciju, ali je nikada više neće zloupotrebiti. To je ta jednostavna politika na koju mi nikada nismo imali pravo, ja od tog prava ne želim da odstupim, a u borbi ne mislim da se povlačim!ceo govor


Kakav uzasan, melodramatican i nadasve patetican govor!
I on je iskren? Ovo je mizerno sakupljanje turbo-folk glasova i to je totalni promasaj.
U stvari, Cedi bismo trebalo da uzdignemo do ikone turbo-folk kica!
A narod, mislite vi iz LDP-a- budala. Ali mu se dodvoravate. Cilj opravdava svako sredstvo.
Da li cete preci cenzus?
adam weisphaut adam weisphaut 10:43 17.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

U stvari, Cedi bismo trebalo da uzdignemo do ikone turbo-folk kica!

Ako ti je do turbofolk kica idi do Maljakovica ili kod koalicionog partnera onog tvog premijera prema kome si izvrsila emotivni transfer sa Milosevica.
JJ Beba JJ Beba 13:11 17.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

U stvari, Cedi bismo trebalo da uzdignemo do ikone turbo-folk kica!

mislim da ti stvari nisu najjasnije.Ne samo oko Čedomira Jovanovića, nego generalno, način na koji stvari funkcionišu.
Prvo, LDP ne čini Čedomir Jovanović. LDP je koalicija i ima tu još partija i ideja koji nisu isključivo LDPovske, a koje razni ljudi podržavajau. Tu su i nestranačke ličnosti koji čine tu novu politiku, tu novu retoriku. Nije samo Čedomir u pitanju.
Drugo, sada kada su u pitanju predsednički izbori i kada se glasa za jednog čoveka, zar ne misliš da je prirodno da ljudi pričaju o Čedomiru kao svom kandidatu? Pa i oni koji podržavaju Tadića pričaju o njemu. Gle sve te Tadićeve spotove - te on je državnik, te završio ovu školu te otac mu ovo....i za njegove glesače bi mogla reći da ga uzdišu do nivoa kulta, ali ipak to je samo predsednička kampanja..
Šta misliš da će Velja Ilić da priča u kampanji? Da je loš, da je lopov? Ili Toma Nikolić?
I sobzirom da će predsednik biti osoba a ne program prirodno je i normalno što glasači prićaju o ličnostima, o svojim kanditatima . Ti ne misliš da je tako?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:17 18.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

irvas
niko ne krivi decu vasilije vec postoji nesto sto se zove "kolektivna odgovornost" a tebi, posto zivis u nemackoj, bi ovo trebalo da bude mnogo jasnije nego nama. bas kao sto su nemacka deca, koja nisu nista kriva za zlocine sada vec svojih dedova, svesna fasistickih zlocina jer su ti zlocini pocinjeni u njihovo, nemacko ime, tako i srpska deca, koja nisu nista kriva, moraju da znaju sta se u srebrenici desilo


prvo besmisleno je uporedjivati Srebrenicu i fasisticke zlocine ... Srebrenica ja "kap u moru" prema ovim drugim (kao sto je i streljanje u Kragujevcu "kap u moru" u odnosu odnosu na ostalo sta su nacisti uradili).

Drugo "kolektivna odgovornost" je inace problematicna kategorija i ja se u principu ne slazem sa njom ... ljudi mogu odgovarati SAMO za ono za sta su sami krivi ... I mogu da prihvatim samo unekoliko da recimo gradjani jedne zemlje (kao sto je bila Nemacka) placaju ratne odstete za ono sto su skrivili oni koje su oni birali ... Srbija kao drzava nije kriva za Srebrenicu pa ne vidim da i tom smislu ima neke odgovornosti ...

A to sto je slucajno neki zlocinac bio srpske nacionalnosti (da li je tvrdio da zlocin cini "u ime nekoga" ili ne nije bitno) ne znaci da svi ljudi srpske nacionlanosti treba da budu odgovorni i/ili krivi. Cak i ta sama ideja krije u sebi skriveni nacionalizam u sebi ...

Ali se slazem da srpska I SVA DRUGA deca moraju da znaju SVE ZLOCINE koji su se desili u oblastima u kojima zive (i ne samo u njima) ... da bi znala da se odrede i prepoznaju takve stvari ... i da ne ponavljaju greske iz proslosti ...

pozz

ps. srpska deca vec znaju sve to zato sto im je na to ukazao sadasnji (i nadajmo se buduci) predsednik Tadic ... koji je sve vec uradio na mnogo razumniji i uravnotezeniji nacin nego sto to "obecava" Ceda (koji nazalost i takvu stvar koristi ne bi li zaradio jos neki glas ... pa time dovodi u pitanje svoje dobre namere)

pozz
lilit lilit 13:31 18.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

JJ Beba
U stvari, Cedi bismo trebalo da uzdignemo do ikone turbo-folk kica!mislim da ti stvari nisu najjasnije.Ne samo oko Čedomira Jovanovića, nego generalno, način na koji stvari funkcionišu.Prvo, LDP ne čini Čedomir Jovanović. LDP je koalicija i ima tu još partija i ideja koji nisu isključivo LDPovske, a koje razni ljudi podržavajau. Tu su i nestranačke ličnosti koji čine tu novu politiku, tu novu retoriku. Nije samo Čedomir u pitanju.Drugo, sada kada su u pitanju predsednički izbori i kada se glasa za jednog čoveka, zar ne misliš da je prirodno da ljudi pričaju o Čedomiru kao svom kandidatu? Pa i oni koji podržavaju Tadića pričaju o njemu. Gle sve te Tadićeve spotove - te on je državnik, te završio ovu školu te otac mu ovo....i za njegove glesače bi mogla reći da ga uzdišu do nivoa kulta, ali ipak to je samo predsednička kampanja.. Šta misliš da će Velja Ilić da priča u kampanji? Da je loš, da je lopov? Ili Toma Nikolić?I sobzirom da će predsednik biti osoba a ne program prirodno je i normalno što glasači prićaju o ličnostima, o svojim kanditatima . Ti ne misliš da je tako?


Ne, ja mislim.
Da nije tako.
lilit lilit 13:34 18.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

adam weisphaut
U stvari, Cedi bismo trebalo da uzdignemo do ikone turbo-folk kica!Ako ti je do turbofolk kica idi do Maljakovica ili kod koalicionog partnera onog tvog premijera prema kome si izvrsila emotivni transfer sa Milosevica.


Uvek me je ocaravalo tvoje poznavanje transfera.
Ne, meni nije do turbofolk kica. Ali vama ocigledno jeste.
Sta vam je povelja slobode ako ne turbo-folk kic?
lilit lilit 13:43 18.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

lilit

adam weisphautU stvari, Cedi bismo trebalo da uzdignemo do ikone turbo-folk kica!Ako ti je do turbofolk kica idi do Maljakovica ili kod koalicionog partnera onog tvog premijera prema kome si izvrsila emotivni transfer sa Milosevica.Uvek me je ocaravalo tvoje poznavanje transfera.Ne, meni nije do turbofolk kica. Ali vama ocigledno jeste.Sta vam je povelja slobode ako ne turbo-folk kic?


Evo, pa zkljuci sam:




Izvinjavam se AA sto ih poredim sa LDP-om, ali prosto se samo namece:

12 KORAKA ANONIMNIH ALKOHOLICARA (AA)
1. Priznali smo da smo bespomoćni pred alkoholom te da nismo mogli upravljati svojim životima

2. Povjerovali smo da nam Sila koja je jača od nas samih može obnoviti zdrav razum.

3. Odlučili smo predati svoju volju i život na brigu Bogu, kako ga mi razumijemo.

4. Bez straha smo obavili svoju moralnu inventuru.

5. Priznali smo Bogu, sebi samima i nekom drugom ljudskom biću pravu prirodu naših grešaka. 6. Bili smo potpuno spremni dozvoliti Bogu da ukloni sve naše karakterne nedostatke.

7. Ponizno smo Ga zamolili da ukloni naše mane.

8. Načinili smo listu svih osoba kojima smo naudili te smo postali voljni svima im to nadoknaditi.

9. Direktno smo ispravljali svoje greške učinjene tim ljudima, kad god je to bilo moguće, osim u slučajevima kada bi time njima ili drugima učinili nažao..

10. Neprestano smo preispitivali sebe i kada bismo pogriješili odmah bi to priznali..

11. Tragali smo putem molitve i meditacije kako da poboljšamo svoj svjesni kontakt s Bogom, kako ga mi razumjemo, moleći se za spoznaju njegove volje za nas, te za snagu da to sve ostvarimo..

12. Nakon što smo, kao rezultat poduzimanja ovih koraka, doživjeli duhovno buđenje, pokušali smo prenijeti ovu poruku alkoholičarima i primjenjivati ove principe u svim životnim situacijama..

[b]

POVELJA SLOBODE LDP

1. Slobodni smo da živimo kako želimo, obavezni da štitimo život

2. Slobodni smo da volimo koga želimo, obavezni da se suprotstavljamo svakoj mržnji.

3. Slobodni smo da budemo najbolji, obavezni da podržimo boljeg od sebe.

4. Slobodni smo u sticanju ličnog bogatstva, obavezni da to omogućimo drugima.

5. Slobodni smo pred državom, obavezni pred društvom.

6. Slobodni smo pred svakom tradicijom, obavezni da ponudimo modernu viziju.

7. Slobodni smo da verujemo u svakog boga i svaku ideju, odgovorni i obavezni da time ne ugrozimo nikoga.

8. Slobodni smo za svaku istinu, odgovorni pred njom i obavezni da je čuvamo od neistine.

9. Slobodni smo da se suprotstavimo svakoj mani i svakom nedostatku, obavezni da štitimo i afirmišemo vrlinu.

10. Slobodni smo za život bez granica, odgovorni pred društvom koje nam to omogućuje. [/b

Zanimljivo, i jedni i drugi su nastali u SAD-u!








Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana