Стари текст

Biljana Cincarević RSS / 16.01.2008. u 00:55

Старе вести



Komentari (485)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 18:02 18.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Izvinjavam se AA sto ih poredim sa LDP-om, ali prosto se samo namece:

Maj nejm iz JJ end aj em alkoholik
.)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:22 19.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Koja demagogija. Zar predsednik treba da ide ilegalno. Ima li i jedna država da predsednik ide bez pratnje?


ne, nije demagogija. naravno da mislim da predsednik, zvaničnik etc. treba da idu pod pratnjom. i nisam na to odgovarala a pošto ti čitaš u šreh i učitavaš, tebi to tako zvuči.
reagovala sam na ono "da me nije video ne znam ko na erteesu".
samo na to.
čitaj pažljivije il ne čitaj uopšte.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:26 19.01.2008

Re: i ja podržavam i glasam!

Kakav uzasan, melodramatican i nadasve patetican govor!
I on je iskren? Ovo je mizerno sakupljanje turbo-folk glasova i to je totalni promasaj.
U stvari, Cedi bismo trebalo da uzdignemo do ikone turbo-folk kica!
A narod, mislite vi iz LDP-a- budala. Ali mu se dodvoravate. Cilj opravdava svako sredstvo.
Da li cete preci cenzus?


otrov u malim čašama marke "lilit".
ti do građanske opcije moš preko velje, on nije kič, on je doveo samantu foks u čačak. il preko koštunice i cece, il preko kustedorfa, sve sama čista kultura i lepota, ko u opereti.
nije za bacanje ni bora čorba.
Nenad M. Nenad M. 01:38 16.01.2008

glasam za CJ jer


glasaju i ( bez ikakvog posebnog reda)

Vesnom Pesi, Biljane ( Srbljanovic, Cincarevic), Dejan Sinadinovic, Mila Djindjic,Filip David, Seka Sabljic, Bora Todorovic, Marko Kljajevic, Nenad Prokic, Latinka Perovic, Rajko Danilovic, Srbijanka Turajlic, Rajko Danilovic, Cece, Teofil Pancic, Vladimir Gligorov, Srdja Popovic, Divljan, Vera Markovic, Zarko Korac, Jelena Milic, Milutin Petrovic, Vlada Divljan, Milos Vasic, Saka Stanojlovic, Jasna Bogojevic, Drago Kovacevic, Srdjan Kusovac, Zeljko Bodrozic, Maja Danon, Mila Djindjic, Svetislav Basara, Ivan Torov, Olivera Ježina,Jasna Šakota,Bojan Đurić, Miljenko Dereta, Biljana Kovačević-Vučo,Nikola Samardžić, Nebojsa Milenkovic, Srdjan Kusovac,Nikola Samardžić, Vesna Rakic Vodinelic, Miroslava Prokopijevic, Vojin Dimitrijevic, Sonja Biserko, Mirko Djordjevic...

ako sam nekog ( a sigurno da jesam) preskocio vi dopunite
antoniusblock antoniusblock 01:52 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Ovo je klasičan idolopoklonički sistem glasanja.
antoniusblock antoniusblock 01:54 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Ne glasam, zbog programa, ideja i politike koju vodi već zbog mojih idola koji su sigurno pametniji od mene, pa valjda oni znaju šta je najbolje.
Nenad M. Nenad M. 01:54 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Ovo je klasičan idolopoklonički sistem glasanja.


nije, upravo zbog toga sam i naveo 50 imena sa kojim se ideoloski slazem sto iskljucuje postojanje idola vec ideolosko prepoznavanje sa onima do cijeg mi je misljenja stalo.
Doctor Wu Doctor Wu 01:56 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

kako čovek da ne glasa za kandidata za koga glasaju Milenkovič & Qsovac? A gde je onaj Miletić. Mislim, spisak stvarno nije potpuno bez njega.
Nenad M. Nenad M. 02:00 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Ne glasam, zbog programa, ideja i politike koju vodi već zbog mojih idola koji su sigurno pametniji od mene, pa valjda oni znaju šta je najbolje.


s obzirom da si se registovao/la pre nekoliko dana razumece ovaj komentar kao neupucenost jer sam u vise navrata pisao zasto glasam tako a ne drugacije. Pobrojani ljudi su samo jos jedan od razloga koji po prvi put, bar na ovaj nacin, iznosim. Bilo mi zaniljivo da nabrojim ljude koji glasaju kao i ja a cije misljenje cenim i tu ne vidim nista sporno.

I da, nadam se da ces biti ovde i posle izbora pa cemo imati vremena da o svemu lagano polemisemo. Ovi dolasci na blog u sred kampanje deluju kao da su samo privremeni, dok se " ne odradi " posao. Tako to obicno biva. Ako se varam, unapred se izvinjavam. .
Nenad M. Nenad M. 02:04 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

A gde je onaj Miletić


hvala wu, i Goran Miletic. Kasno je, ne moze covek sve da drzi u glavi. Pazi, ako pisem na blogu, logicno je da pomenem i vip blogere koji su se izjasnili.
Dejan Stanković Dejan Stanković 02:08 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

koji su se izjasnili.


na referendumu za legazlizaciju abortusa, mrzelo me da idem u kabinu vec sam zaokruzio i presavio listic pred svima. SVI prisutni, ali SVI su se zgrozili. kao da sma sunuo gace. to je, kazu, nevaspitano. doduse to nije srbija. ovde su adeti drugi..
antoniusblock antoniusblock 02:14 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Ja sam isključivo komentarisao tvoj idolatrijski "argument", kad budeš svoje stavove drugačije obrazlagao, tada ću ih drugačije i komentarisati.

A što se tiče dolazaka na blog u sred kampanje moram da odgovorim da sam na blogu poodavno, samo što mi je pseudonim bio drugačiji.

I naravno da mi je mnogo interesantnije da posećujem blog u vreme predizborne kampanje.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:14 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Pa zar glasanje nije tajno. Kako znate ko za koga glasa?
Nenad M. Nenad M. 02:16 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

na referendumu za legazlizaciju abortusa


ne znam zasto pored ovu pricu sa izborima. Eto, i ti si se izjasnio ako se ne varam i to vise puta. I Goca Trzan, da ne zaboravim Miroslava Ilica. Nije kaznjivo.
Dejan Stanković Dejan Stanković 02:17 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

hde sam se ja to izjasnio? i za koga?

reci, da ne bude kleveta. nije fora.
Nenad M. Nenad M. 02:19 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Pa zar glasanje nije tajno. Kako znate ko za koga glasa?


na osnovu pojavljivanja na konvencijama kao oblik javne podrske/pisanja/izjasnjavanja.... ne vidim sta vam nije jasno!?
Nenad M. Nenad M. 02:20 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

hde sam se ja to izjasnio? i za koga?

reci, da ne bude kleveta. nije fora.


ok, mozda se varam ali moze da se naslutiti koga podrzavas.
Dejan Stanković Dejan Stanković 02:23 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

moze da se naslutiti koga podrzavas.


Opa, imamo ovde i vidovitu zorku
Kad smo već kod toga imam neke dileme oko profesionalne budućnosti, pa ako bi mogao da mi se javiš na mejl (ima u profilu) da mi baciš pasulj.
Nenad M. Nenad M. 02:26 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Ja sam isključivo komentarisao tvoj idolatrijski "argument", kad budeš svoje stavove drugačije obrazlagao, tada ću ih drugačije i komentarisati.


stavove sam vise puta obrazlagao, ovo je bilo vise kao dodatak tome, nikako jedini razlog zasto glasam za CJ.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:27 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

ako sam nekog ( a sigurno da jesam) preskocio vi dopunite


ja ih znam još mnogo al neću da nabrajam.
i poznatih i nepoznatih i starih, mladih, lekara, taksista, prodavačice, moj poštar, moj komšiluk, sve ljudi za poštovanje, moja deca, moj suprug, moja zaova, moja sestra i zet, ma ima nas. nije da nema.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:29 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Nema sale sa ovima. Poceli i da naslucuju ko ce za koga da glasa. Bogami, ako ovi pobede nosicemo zute trake oko leve ruke.
Nenad M. Nenad M. 02:36 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Kad smo već kod toga imam neke dileme oko profesionalne budućnosti, pa ako bi mogao da mi se javiš na mejl (ima u profilu) da mi baciš pasulj.


ne brini, gledam u tepih a i pepeo. Znas ono, dok ti gori cigareta i ona izgore za tobom isl. zorka is on the road again! Bez ljutnje glede prognoze, evo ti neces da glasas jer te to ne zanima, je l ok !?

i da, ovi izbori ( i dalje sam pri tome) su mnogo bitniji od recimo legalizacije abortusa.

pozzz
antoniusblock antoniusblock 02:37 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Naslućivanje je čini mi se manji problem od oduševljavanja nasilnim promenama vlasti (revolucionarstvom), kao u slučaju popularne blogerke Cincarević.
Nenad M. Nenad M. 02:39 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Nema sale sa ovima. Poceli i da naslucuju ko ce za koga da glasa. Bogami, ako ovi pobede nosicemo zute trake oko leve ruke.


a=b=c => a=b => malo si preterao sa ovim trakama.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:40 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Ipak je Latinka sa njima. Ona je stara revolucionarka. Ima da prsti Kozaracko ako pobede.
Dejan Stanković Dejan Stanković 02:43 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Bez ljutnje glede prognoze, evo ti neces da glasas jer te to ne zanima, je l ok


zora zorka, prazno se vodis.

glasacu, nego sta cu. po prvi put otvorili glasacko mesto u lisabonu. vec u subotu hitam da pustim listic. i naravno da me zanima. al ne galamim po tom pitanju.

Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:44 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

a=b=c => a=b => malo si preterao sa ovim trakama


Pa ti si taj koji nabrajas ko ce za koga da glasa, plus brojis ljudima decu i ljubavnice. Trake su na mestu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:52 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Vasa S Tajcic
Nema sale sa ovima. Poceli i da naslucuju ko ce za koga da glasa. Bogami, ako ovi pobede nosicemo zute trake oko leve ruke.


nećete, to ja vaša specijalnost.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:55 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Vasa S Tajcic
Ipak je Latinka sa njima. Ona je stara revolucionarka. Ima da prsti Kozaracko ako pobede.

ne, nego "od topole pa do ravne gore" to nam je omiljena.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 03:00 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

nećete, to ja vaša specijalnost


Pogresila si. To je specijalnost tvojih predaka.
doktorka doktorka 03:00 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Nenad M.
glasaju i ( bez ikakvog posebnog reda) Vesnom Pesi, Biljane ( Srbljanovic, Cincarevic), Dejan Sinadinovic, Mila Djindjic,Filip David, Seka Sabljic, Bora Todorovic, Marko Kljajevic, Nenad Prokic, Latinka Perovic, Rajko Danilovic, Srbijanka Turajlic, Rajko Danilovic, Cece, Teofil Pancic, Vladimir Gligorov, Srdja Popovic, Divljan, Vera Markovic, Zarko Korac, Jelena Milic, Milutin Petrovic, Vlada Divljan, Milos Vasic, Saka Stanojlovic, Jasna Bogojevic, Drago Kovacevic, Srdjan Kusovac, Zeljko Bodrozic, Maja Danon, Mila Djindjic, Svetislav Basara, Ivan Torov, Olivera Ježina,Jasna Šakota,Bojan Đurić, Miljenko Dereta, Biljana Kovačević-Vučo,Nikola Samardžić, Nebojsa Milenkovic, Srdjan Kusovac,Nikola Samardžić, Vesna Rakic Vodinelic, Miroslava Prokopijevic, Vojin Dimitrijevic, Sonja Biserko, Mirko Djordjevic...ako sam nekog ( a sigurno da jesam) preskocio vi dopunite


preskocili ste mene.
doktorka doktorka 03:03 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Vasa S Tajcic
Nema sale sa ovima. Poceli i da naslucuju ko ce za koga da glasa. Bogami, ako ovi pobede nosicemo zute trake oko leve ruke.

Pa moramo da se brojimo , jer vas prebrojava CESID
a i RIK je uz vas
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 03:04 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

ne, nego "od topole pa do ravne gore" to nam je omiljena.


Nekada ste i to pevali. Zavisi od situacije.
doktorka doktorka 03:06 16.01.2008

Sutra na Cvetnom trgu

Predsednički kandidat Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović sutra će u okviru kampanje za predstojeće izbore pozdraviti beograđane na Cvetnom trgu u 13 časova.
Predsednik LDP - a će dati izjavu medijima i družiti se sa prisutnim građanima uz dobru muziku, kuvano vino i čaj.
Dođite da napravimo dobru atmosferu i da zajedno pokažemo koliko vredi ideja moderne Srbije.P
doktorka doktorka 03:10 16.01.2008

ne verujte CESID-u

doktorka

Vasa S TajcicNema sale sa ovima. Poceli i da naslucuju ko ce za koga da glasa. Bogami, ako ovi pobede nosicemo zute trake oko leve ruke. Pa moramo da se brojimo , jer vas prebrojava CESIDa i RIK je uz vas


Saopštenje, LDP
"LDP zahteva izvinjenje medija zbog CESID-a!" i "Odgovor LDP na odbijanje emitovanja završne Konvencije"

Na osnovu Člana 12 Zakona o radiodifuziji („Sl glasnik RS" br. 42/02, 97/04, 76/05, 79/05-dr.zakon, 62/06 и 85/06) Savet Republičke radiodifuzne agencije doneo je: OPŠTE OBAVEZUJUĆE UPUTSTVO RADIO I TELEVIZIJSKIM STANICAMA (EMITERIMA) ZA PONAŠANJE U PREDIZBORNOJ KAMPANJI ZA PREDSEDNIČKE IZBORE 2008.

Prema ovom uputstvu tokom predizborne kampanje : Izveštaji agencija koje ispituju javno mnjenje mogu se objavljivati uz uslov da se imenuje naručilac i izvođač ankete, uzorak na kome je obavljeno ispitivanje, način i vreme trajanja istraživanja.

Navedeni izveštaji agencija za ispitivanje javnog mnjenja ne mogu se objavljivati u udarnim terminima informativnih emisija (" hedovi", naslovi , vesti dana i sl .)

I pored toga dan pred završetak izbornog procesa (početak izborne tišine) ovo uputstvo grubo je prekršeno. Objavljivanjem tzv istraživanja CESID-a od 15. januara mediji su pristali na direktnu manipulaciju izbornih štabova nekih predsedničkih kandidata koji zloupotrebom i objavljivanjem lažnih brojeva pokušavaju da pomognu svojim kandidatima, a pre svega da utiču na biračko telo i smanje izborni rezultat predsedničkog kandidata LDP-a Čedomira Jovanovića.

Po Cesidu Ilićevih 4% od biračkog tela je između 200 i 400 hiljada, Jovanovićevih 3% između 150 i 250 hiljada. Što znaci da Cesidov 1% može biti i 250 hiljada glasova.

Iz ovih razloga LDP zahteva od svih medija javno izvinjenje građanima koji su ovakvom zloupotrebom mogli da budu dovedeni u zabludu.

LDP takođe traži od Republičke radiodifuzne agencije da se ovim povodom javno oglasi i da jasno kaže da su podaci netačni, nekompletni i falsifikovani što se vidi iz samih podataka upoređivanjem procenata i broja glasova koji nisu ni ukakvoj korelaciji. Na to obavezuje i Zakon o radiodifuziji i sopstveno uputstvo.

LDP obaveštava sve građane da ovakvi očajnicki potezi i pokušaji manipulacije predstavljaju strah Koštunicinih kandidata od izbornih rezltata LDP-a i paniku koja vlada u štabovima marketinških agencija koje su zadužene za njihove kampanje.

Zato pozivamo sve građane Srbije, posebno sve birače LDP-a, da 20. januara izađu u što većem broju i izaberu jedinog demokratskog kandidata na ovim izborima - Čedomira Jovanovića.
Nenad M. Nenad M. 03:11 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

preskocili ste mene.


pa ne bih nickove da uvrstavam, ako se predstavite...
doktorka doktorka 03:16 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Vasa S Tajcic
ne, nego "od topole pa do ravne gore" to nam je omiljena.Nekada ste i to pevali. Zavisi od situacije.


pevao je SPO
gorran gorran 03:30 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

od topole pa do ravne gore
pa to i nije baš jako veliki prostor...
pidola pidola 03:54 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Exitus Letalis
ako sam nekog ( a sigurno da jesam) preskocio vi dopunite


ja ih znam još mnogo al neću da nabrajam.
i poznatih i nepoznatih i starih, mladih, lekara, taksista, prodavačice, moj poštar, moj komšiluk, sve ljudi za poštovanje, moja deca, moj suprug, moja zaova, moja sestra i zet, ma ima nas. nije da nema.

tacno tako,lepo receno.
rayzippo rayzippo 08:55 16.01.2008

Re: Sutra na Cvetnom trgu

kuvano vino i caj !? vi iz ldp-a ste totalno pukli,s tim picima se ne dobijaju izbori...

ps.kakvo je posluzenje kod tome ?
blackbox blackbox 09:17 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Vasa S Tajcic
Ipak je Latinka sa njima. Ona je stara revolucionarka. Ima da prsti Kozaracko ako pobede.

A šta imate protiv Latinke. Današnji političari joj nisu dorasli.Da je nisu smenili Srbija bi bila moderna i pre 90-ih, ne bi ogrezla u nacionalizam, bavila bi se napretkom u okviru zajedničke države i ne bi bila jedan od glavnih aktera rasturanja.
Ne mislite valjda da nam preporučite Smilju Avramov i Mihajla Markovića.

man ray loves me man ray loves me 09:23 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Nema sale sa ovima. Poceli i da naslucuju ko ce za koga da glasa. Bogami, ako ovi pobede nosicemo zute trake oko leve ruke.

A Krunska ce se zvati 'Ulica palih DSovaca'.
shure shure 09:42 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

niste nikog preskocili,to je sve i tu su svi.....
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:25 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Doctor Wu
kako čovek da ne glasa za kandidata za koga glasaju Milenkovič & Qsovac? A gde je onaj Miletić. Mislim, spisak stvarno nije potpuno bez njega.


ma da, oni su najveća prepreka.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:27 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Vasa S Tajcic
nećete, to ja vaša specijalnost


Pogresila si. To je specijalnost tvojih predaka.



specijalista za pretke je dr wu.
si bio kod njega na kursu?
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:29 16.01.2008

Re: Sutra na Cvetnom trgu

rayzippo
kuvano vino i caj !? vi iz ldp-a ste totalno pukli,s tim picima se ne dobijaju izbori...

ps.kakvo je posluzenje kod tome ?


ne znam kod tome, ne idem tamo.

al kod ds gicetina i šne nokle.
čitala u njegovom intervjuu. il njegove mame.
kud ćeš lepše na ovu ladnoću.
rayzippo rayzippo 13:55 16.01.2008

Re: Sutra na Cvetnom trgu

gde ces bolje od toga,a ne kao kod vas...ne daj boze ,kao da ste bolesni,jos ce narod neku bolestinu da navuce na vasem "druzenju",
doktorka doktorka 16:15 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Nenad M.
preskocili ste mene.

pa ne bih nickove da uvrstavam, ako se predstavite...


Svetlana Stamatovic
1027 1027 22:03 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Jesi, a mnoge si pomenuo i po 2 puta...
cecas cecas 23:09 16.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Za Cedu glasamo ja , moj suprug , moja cerka , svekrva , moja majka , komsija , komsinica i njihova dva sina , moja najbolja prijateljica , kafedzija , drugovi moje kceri , frizerka, Nesa , prijatelji moje drugarice i jos, jos, jos ...
MALO LI JE ?!
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 00:47 17.01.2008

Re: glasam za CJ jer

A de je Branislav Lecic ???
Treger Treger 01:18 17.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Vasilije lako je tebi da se sprdaš sa nama blogerima. Tvoj kandidat sada sa Sadamom sedi u paklu i čita blog pa kaže samo me moj vasilije nije izneverio da sam znao pa dasam ga roknuo pre mene sada bi ovde imao odanog druga koji bi trčao nekoliko krugova u paklu za mene. Ne bi se mrgodio na mene kao Kundak koji me mrzi kao da sam ja spavao sa njegovom ženom a ne on sa mojom. Pa ovaj Badža nije mu jasno da sam morao da si obezbedim redovno snabdevanje sa duvanom. Pa moj kum koga su na moje insistiranje JSO momci sahranili na fruškoj gori i konzervirali ga sa krečom da se ne pokvari i mnogi drugi kao i ljubomorni Arkan kao dasam ja znao da će Ceca da se zagleda u mog naslednika. Zato vaso eto ti Mrkonjića on je tvoj kandidat.
lilit lilit 10:18 17.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Doctor Wu
kako čovek da ne glasa za kandidata za koga glasaju Milenkovič & Qsovac? A gde je onaj Miletić. Mislim, spisak stvarno nije potpuno bez njega.


Haaaaaahaaaaahaaahaaaa!
Eto, bas ti hvala Doctor Wu na informaciji, a ja taman htedoh da glasam za Cedicu!

WIMBLEDON WIMBLEDON 12:20 17.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Е, баш због њих не пада ми на памет да гласам за Чеду! Хвала што сте ми разрешили дилему да ли за Чеду или за Добричанина...
doktorka doktorka 16:01 17.01.2008

Re: glasam za CJ jer

lilit

Doctor Wukako čovek da ne glasa za kandidata za koga glasaju Milenkovič & Qsovac? A gde je onaj Miletić. Mislim, spisak stvarno nije potpuno bez njega.Haaaaaahaaaaahaaahaaaa!Eto, bas ti hvala Doctor Wu na informaciji, a ja taman htedoh da glasam za Cedicu!




ma ne, treba glasati za tadica za koga glasaju radovan nastic i nebojsa krstic
pnbb pnbb 17:12 17.01.2008

Re: Sutra na Cvetnom trgu

al kod ds gicetina i šne nokle.
čitala u njegovom intervjuu. il njegove mame.


kako vispren komentar...

malo onako, kako da kazem, budjav ...
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:51 20.01.2008

Re: glasam za CJ jer

Haaaaaahaaaaahaaahaaaa!
Eto, bas ti hvala Doctor Wu na informaciji, a ja taman htedoh da glasam za Cedicu!


i pored toga što je govor patetičan?
ccccc
outcast outcast 02:15 16.01.2008

Podrzavam Cedu Jovanovica

Iako necu glasati, jer sam daleko, i mnogo je komplikovano, i mislim da cak ni nemam pravo da glasam, jer ne zivim u Srbiji, zelim da Ceda Jovanovic pobedi na ovim izborima.

Moje uverenje da je Srbiji potrebna stvarna promena, bez radikala i demokrata, prava denacionalizacija i pacifikacija, je postalo jos cvrsce posle gostovanja Tadica i Nikolica u Utisku nedelje. Obojica su se pokazali kao bezlicni likovi, bez uverenja, bez ideja, bez stvarne zelje da Srbiju izvuku iz nevolje u koju je upala.

pufna pufna 03:43 17.01.2008

Re: Podrzavam Cedu Jovanovica

Iako necu glasati, jer sam daleko, i mnogo je komplikovano, i mislim da cak ni nemam pravo da glasam, jer ne zivim u Srbiji, zelim da Ceda Jovanovic pobedi na ovim izborima.

velika greska. trebalo se prijaviti i imao bi pravo da glasas!
steta
irvas irvas 02:20 16.01.2008

7.

irvas irvas 02:23 16.01.2008

7.

Jovanovic:
"Toliko smo do sada podržavali DS da niko nema pravo da kaže da smo mi ikada pravili problem, ali isto tako niko nema pravo da od nas očekuje da zanemarimo činjenicu da je DS sa svojim predsednikom uvek imala apsolutno veće razumevanje za Vojislava Koštunicu i nikad za građane koje predstavlja"
Godfather Godfather 03:50 16.01.2008

preporuka

PODRZAVAM!
Tarkovski Tarkovski 03:53 16.01.2008

Re: Blog

Uveo je internet 2002.godine u Skupstinu Srbije

Sve sto napisaste je tacno mada da nije bilo Al Gora ne bi mogao on da razvuce sve te kablove.
doktorka doktorka 03:56 16.01.2008

Re: Blog

Tarkovski
Uveo je internet 2002.godine u Skupstinu SrbijeSve sto napisaste je tacno mada da nije bilo Al Gora ne bi mogao on da razvuce sve te kablove.


a sta smo uradili uz pomoc putina? prodali mu NIS
nikson nikson 04:17 16.01.2008

...

Biljana Cincarevic podrzava Cedomira Jovanovica.

Kome nije jasno, zao mi je
Tarkovski Tarkovski 05:51 16.01.2008

Re: Komentar i Blog

Doktorka:
Predsednik LDP - a će dati izjavu medijima i družiti se sa prisutnim građanima uz dobru muziku,

Autorka:
Zato sto zna da djuska.

doktorka doktorka 06:16 16.01.2008

Koga je Tadic postavio za premijera




KOSTUNICA: MILOSEVIC NECE ICI U HAG
5. septembar 2000. | 16:05
Kandidat Demokratske opozicije Srbije za predsednika Jugoslavije Vojislav Kostunica izjavio je da nece dozvoliti, ukoliko bude izabran, da Slobodan Milosevic bude izveden pred Haski sud. U gostovanju na valjevskoj "Vujic televiziji" Kostunica je ocenio da Haski sud cini sebe nelegitimnim, jer je vise politicka, nego pravna institucija. "Podizanje haske optuznice protiv Slobodana Milosevica je besmisleno kao sto je besmisleno bilo i proslogodisnje NATO bombardovanje Jugoslavije", izjavio je Kostunica i dodao da taj sud u nezavidnu poziciju dovodi i okolnost da se u njegov rad ni na koji nacin nije ukljucivala Ruska federacija. Osvrcuci se na optuzbe da se nije dovoljno jasno i glasno odredio prema NATO bombardovanju Jugoslavije, Kostunica je podsetio da je sve vreme bombardovanja bio u Beogradu i da je svakodnevno javno osudjivao ta zlocinstva sto je tada redovno objavljivano i u programima RTS, odakle mu sada i stizu prebacivanja da je cutao. Predsednicki kandidat DOS-a u okviru predizborne kampanje u sredu obilazi Banat. "U prvim popodnevnim casovima Kostunica stize u Kikindu, gde ce mu ispred zgrade skupstine opstine biti priredjen docek, a pre obracanja gradjanima ispred pravoslavne crkve, on ce prosetati gradom i gostovati na lokalnoj televiziskoj stanici, nakon cega ce ponovo ici u setnju i posetiti lokalno sediste DSS" – navodi se u saopstenju. Kostunica ce, takodje posetiti Melence i Zrenjanin.


medjutim medjutim 10:39 16.01.2008

Re: Koga je Tadic postavio za premijera

doktorka

KOSTUNICA: MILOSEVIC NECE ICI U HAG
5. septembar 2000. | 16:05


"Koga je Tadic postavio za premijera"

A koga je Djindjic postavio za svog predsednickog kandidata? Ako je bilo toliko strasno sto je Kostunica pre izbora 2000 rekao da nece slati nikog u Hag, ako je sve vreme to govorio, zasto nije Djindjic, ili Ceda, ili bilo ko, izasao ispred i rekao "Ljudi, ovaj zli covek ne zna sta prica, izrucicemo sve koji su to zasluzili", ili da kaze da ce da ga podrzi samo ako pristane na izrucenja, ili sta god? Zato sto su znali da to ne pali kod vecine. I mnogo manje ljudi je bilo za izrucenja nego sad, a sad je pitanje da li su u vecini. Kao sto Toma Nekromanser danas sklanja bedz Vojislava 666, tako je i DOS pricao protiv izrucenja.

Da je Kostunica tad pricao i radio to sto Si Dzej Parker danas prica, ne bi ni dobio izbore, sigurno ne u prvom krugu, a pitanje je kako bi drugi krug prosao.. Mozda bi tako bilo bolje? Svi su tada znali da je Kostunica kandidat jer ga je bilo najteze opljunuti od svih lidera DOSa da j strani placenik domaci izdajnik i slicno, i da se neke stvari (kao ovo oko Haga) pricaju zbog kampanje (videli smo koliko je Djindjic zarezivao Kostunicu posle izbora), pa su cutali.. Ako je i tad bio isti ovakav, a sto nisu kandidovali nekog drugog umesto njega, i gotova stvar?

No, glavno da je samo Tadic kriv..
medjutim medjutim 10:44 16.01.2008

Re: Koga je Tadic postavio za premijera

jos jedna sitnica mi pade na pamet..

Da li je i VK bio na tom spisku od 50 ljudi za likvidaciju? a BT?
blackbox blackbox 11:02 16.01.2008

Re: Koga je Tadic postavio za premijera

medjutim

doktorkaKOSTUNICA: MILOSEVIC NECE ICI U HAG5. septembar 2000. | 16:05 "Koga je Tadic postavio za premijera"A koga je Djindjic postavio za svog predsednickog kandidata? Ako je bilo toliko strasno sto je Kostunica pre izbora 2000 rekao da nece slati nikog u Hag, ako je sve vreme to govorio, zasto nije Djindjic, ili Ceda, ili bilo ko, izasao ispred i rekao "Ljudi, ovaj zli covek ne zna sta prica, izrucicemo sve koji su to zasluzili", ili da kaze da ce da ga podrzi samo ako pristane na izrucenja, ili sta god? Zato sto su znali da to ne pali kod vecine. I mnogo manje ljudi je bilo za izrucenja nego sad, a sad je pitanje da li su u vecini. Kao sto Toma Nekromanser danas sklanja bedz Vojislava 666, tako je i DOS pricao protiv izrucenja.Da je Kostunica tad pricao i radio to sto Si Dzej Parker danas prica, ne bi ni dobio izbore, sigurno ne u prvom krugu, a pitanje je kako bi drugi krug prosao.. Mozda bi tako bilo bolje? Svi su tada znali da je Kostunica kandidat jer ga je bilo najteze opljunuti od svih lidera DOSa da j strani placenik domaci izdajnik i slicno, i da se neke stvari (kao ovo oko Haga) pricaju zbog kampanje (videli smo koliko je Djindjic zarezivao Kostunicu posle izbora), pa su cutali.. Ako je i tad bio isti ovakav, a sto nisu kandidovali nekog drugog umesto njega, i gotova stvar?No, glavno da je samo Tadic kriv..

Dobra paralela.
Niko ne može zameriti Đinđiću što je bio pragmatičar, brzo mislio , brzo radio i nije odlagao da se suočava sa problemima, čak je i kosovsko pitanje otvorio.
On je bio i realan političar i išao je na kompromise koje pominjete, jer je znao da u datim okolnostima drugo ne bi prošlo.Pravio je kompromise i sa koministarstvima,oko Crvenih beretki, činio ustupke Crkvi i još mnogo toga.
Cedomir Jovanović je tada bio u vrhu vlasti -šef poslaničke grupe i kreirap je nastupe poslanika i glasanje u skupštini.I to je dobro radio.
Dakle, politika je optimizacija realno mogućih rešenja a ne idealnih čija realizacija nije moguća.
U svakom slučaju, dobro je da na političkoj sceni ima aktera koji pritiskaju i guraju da se ide brže nego što je moguće, dajući političkom životu pozitivnu energiju, ali realnost je surovija od željenog.
Lično bi voleo da u budućnostoi doše do približavanja LDP, DS i drugih opcija koje zastupaju evropsku i evroatlantsku perspektivu, a nadam se da će do toga i doći.
doktorka doktorka 13:50 16.01.2008

Re: Koga je Tadic postavio za premijera

medjutim

doktorkaKOSTUNICA: MILOSEVIC NECE ICI U HAG5. septembar 2000. | 16:05 "Koga je Tadic postavio za premijera"A koga je Djindjic postavio za svog predsednickog kandidata? Ako je bilo toliko strasno sto je Kostunica pre izbora 2000 rekao da nece slati nikog u Hag, ako je sve vreme to govorio, zasto nije Djindjic, ili Ceda, ili bilo ko, izasao ispred i rekao "Ljudi, ovaj zli covek ne zna sta prica, izrucicemo sve koji su to zasluzili", ili da kaze da ce da ga podrzi samo ako pristane na izrucenja, ili sta god? Zato sto su znali da to ne pali kod vecine. I mnogo manje ljudi je bilo za izrucenja nego sad, a sad je pitanje da li su u vecini. Kao sto Toma Nekromanser danas sklanja bedz Vojislava 666, tako je i DOS pricao protiv izrucenja.Da je Kostunica tad pricao i radio to sto Si Dzej Parker danas prica, ne bi ni dobio izbore, sigurno ne u prvom krugu, a pitanje je kako bi drugi krug prosao.. Mozda bi tako bilo bolje? Svi su tada znali da je Kostunica kandidat jer ga je bilo najteze opljunuti od svih lidera DOSa da j strani placenik domaci izdajnik i slicno, i da se neke stvari (kao ovo oko Haga) pricaju zbog kampanje (videli smo koliko je Djindjic zarezivao Kostunicu posle izbora), pa su cutali.. Ako je i tad bio isti ovakav, a sto nisu kandidovali nekog drugog umesto njega, i gotova stvar?No, glavno da je samo Tadic kriv..


pa to je morao da uradi zbog vas, jer je ocigledno da biste u nedostatku kostunice, glasali za milosevica. samo znash kako, djindjic je potisnuo kostunicu i njegov dss iz dos-a,dok tadic kohabitira sa DSS-om. mozda se tadic uplasio jer je video kako prolaze kostunicini politicki neistomisljenici , ko zna?
medjutim medjutim 14:59 16.01.2008

Re: Koga je Tadic postavio za premijera

doktorka
pa to je morao da uradi zbog vas, jer je ocigledno da biste u nedostatku kostunice, glasali za milosevica. samo znash kako, djindjic je potisnuo kostunicu i njegov dss iz dos-a,dok tadic kohabitira sa DSS-om. mozda se tadic uplasio jer je video kako prolaze kostunicini politicki neistomisljenici , ko zna?


Aha. Ja sam potajni slobista, samo sto ni sam sebi ne smem da priznam, verovatno.. Sta sve necu da cujem..

Da je Lepi Bora neko ko ima petlju i ko je na strani opsteg dobra, ucestvovao bi u vlasti jos u vreme Zivkoviceve vlade, ali bilo mu je lakse da pusti nekog drugog da se bori i izgubi pa da on dodje na celo nego da kvari svoj imidz zajedno sa Zivkovicem.. od tad mu ni rec ne verujem kad prica o svojoj borbi za drzavne interese.. i od tad ne ocekujem da ce imati petlju da uradi nesto sto bi mu ugrozilo popularnost.. naravno da je deo njegovog glasackog tela otisao kod CJ ili u apstinenciju jer smatra da je ovo sto radi propast, no tu su novi, kad se broje glasovi, vazi se broj, a ne imena..

Jedna stvar koju je BT mogao da uradi posle proslih parlamentarnih izbora bilo je ovo sto je uradio sa kohabitacijom Druga varijanta je bila ona sa isterivanjem VK na cistinu, verovatno vise neuspelih izbora sa sve manje glasaca i sve vise radikala u skupstini, da bi se vec posle prvih doslo do varijante u kojoj ds dss i g17 ne bi imali vecinu bez ldp, i sa jos vise radikala, a onda ili bi i ldp usao u vlast, ili jos neki krug, i mnogo lakse bi uskocili u provaliju na cijoj smo ivici.

Koliko god imao velikih zamerki na prvu varijantu, i dalje ne mislim da bi druga bila bolja, kao sto nisam ni onda mislio. Ne idemo napred dovoljno brzo, ali u situaciji kad vecina glasaca u Srbiji nije za mnoge stvari koje treba uraditi (npr. za izrucenja), kako i ocekivati nesto brze? Zao mi je sto radikali i SPS imaju 40% na izborima, i znam da nema nekog veceg napretka dok je to tako, ali tako je, i tesko da ce se stanje promeniti tek tako, pa se treba snalaziti u ovoj situaciji.
doktorka doktorka 16:17 16.01.2008

Re: Koga je Tadic postavio za premijera

medjutim
doktorka

KOSTUNICA: MILOSEVIC NECE ICI U HAG
5. septembar 2000. | 16:05


"Koga je Tadic postavio za premijera"

A koga je Djindjic postavio za svog predsednickog kandidata? Ako je bilo toliko strasno sto je Kostunica pre izbora 2000 rekao da nece slati nikog u Hag, ako je sve vreme to govorio, zasto nije Djindjic, ili Ceda, ili bilo ko, izasao ispred i rekao "Ljudi, ovaj zli covek ne zna sta prica, izrucicemo sve koji su to zasluzili", ili da kaze da ce da ga podrzi samo ako pristane na izrucenja, ili sta god? Zato sto su znali da to ne pali kod vecine. I mnogo manje ljudi je bilo za izrucenja nego sad, a sad je pitanje da li su u vecini. Kao sto Toma Nekromanser danas sklanja bedz Vojislava 666, tako je i DOS pricao protiv izrucenja.

Da je Kostunica tad pricao i radio to sto Si Dzej Parker danas prica, ne bi ni dobio izbore, sigurno ne u prvom krugu, a pitanje je kako bi drugi krug prosao.. Mozda bi tako bilo bolje? Svi su tada znali da je Kostunica kandidat jer ga je bilo najteze opljunuti od svih lidera DOSa da j strani placenik domaci izdajnik i slicno, i da se neke stvari (kao ovo oko Haga) pricaju zbog kampanje (videli smo koliko je Djindjic zarezivao Kostunicu posle izbora), pa su cutali.. Ako je i tad bio isti ovakav, a sto nisu kandidovali nekog drugog umesto njega, i gotova stvar?

No, glavno da je samo Tadic kriv..


Nije samo on. Krivi su Tadiceva DS i G17+
Treger Treger 14:37 17.01.2008

Re: Koga je Tadic postavio za premijera

Prvo da se razumemo zašto se stalno preti radikalima?Pa ako su oni sterašilo zašto ih nisu zbog njihovog programa koji je direktno mešanje u stvari drugih država i propagira oduzimanje njihovih teritorija zabranili. Pa opšte je poznato da mi iznad svrga poštujemo međunarodno pravo i smatramo oduzimanjem teritorije priznate zemlje najgorim mogućim kršenjem tog prava. Pa zašto onda takva stranka postoji kod nas. Odgovor je jasan oni predstavljaju odličan pedagoški rekvizit kao babaroga kod male dece. Dakle oako je neka stranka registovana i uz to parlamentarna zašto pretitete sa njima. Boris sam neka zaradi svoje glasove baš kao i što sam i ja sam zaradio svoju penziju.Inače kada je S.M: došao na vlast ja sam imao primanja oko 1800 maraka a sada sam još uvek daleko od toga. Još kada se raspisivao zajam za preporod Srbije pročitao sam Slobodana i nisam dao ni žutu banku. Naravno to mu nije smetalo da me opljačka ali srećom nije uspeo i pamet da mi ukrade.
doktorka doktorka 17:25 17.01.2008

Re: Koga je Tadic postavio za premijera

medjutim
jos jedna sitnica mi pade na pamet..Da li je i VK bio na tom spisku od 50 ljudi za likvidaciju? a BT?

vi se shalite?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:18 16.01.2008

Iz istih razloga...

Iz istih razloga glasam isto kao Biljana...o))
Spiridon Spiridon 11:20 16.01.2008

Re: Iz istih razloga...

Drago Kovacevic
Iz istih razloga glasam isto kao Biljana...o))


Drago, Biljana je napisala jednom da je jedan od razloga i to sto je Ceda zgodan covek i da joj se dopada i kao muskarac =]
arcins arcins 08:53 16.01.2008

Glas razuma


A za koga glasa Corax[url=http://www.pescanik.net/index.php?&p=462&ni=764&nd=1][/url]
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:45 16.01.2008

Re: Glas razuma

arcins

A za koga glasa Corax?


Pulse Pulse 09:08 16.01.2008

jedna obzervacija...skroz sa strane

politiku srbije bas i ne pratim...citam vesti i informisem se koliko da znam kakvi su stavovi politickih stranaka u Srbiji.

samo mogu da zakljucim ( i to je samo moje misljenje) da jedino Ceda ima neke zrele savremene stavove kada su u pitanju socijalne i politicke promene.

ali ono sto je fascinantno je da ljudi koji ne podrzavaju njegovu politiku (i na to imaju svako pravo) ga uvek MRZE. onako iskreno..istinski..vidi se u svakoj reci koju progovore protiv njega....toliko barem mogu zakljuciti i dok samo citam komentare na blogovima i na vestima. Pomislio bi neko da on zeli da im donese svo zlo ovog sveta pa ga toliko ne vole....

zanimljivo....

al moram reci dobro osecanje sto ne zivim sa takvim ljudima u istoj zemlji...plasila bih se za svoju buducnost....

...al opet...to je samo moja obzervacija.
surovi D surovi D 09:23 16.01.2008

bilo bi...

smešno da nije tužno!
Fala bogu pa me sećanje još dobro služi.
Sećam se Čede još iz ‚‚davnih‚‚ vremena.
Dobro se sećam prvih protesta na mašinskom fakultetu u Kragujevcu, odakle je sve otprilike i krenulo, kada je nudjeno malo para i sl. (jel to mito ili korupcija?).
Sećam se kada se muvao po holovima i kako je sa njim išla grupa beeeeeeeeeogradjana koji su samo nešto žicali.
Sećam se kako je nudjena trava (ljudi pa ja ne pasem! a drugi mi p**e)
Sećam se kako se Čeda brzo udžipio.
Sećam se i šta je i onda pričao da ne kažem mlatio.
Sećam se da je samo ON i nekolicina okolo su imali koristi od mlaćenja prazne slame.
Sećam se kako je bio ‚‚dobar‚‚ student.
Sećam se Šilerove.
Sećam se i poseta CZu.
Sećam se i Bebe Popovića.
Sečam se...
E upravo zbog svega toga i još nešto pride...
JA NISAM ZA ČEDU.
NI MOJA SUPRUGA.
NI DETE
NI KUM.
MI ČOVEK KOJI MI JE POGURAO AUTO DA UPALI
NI MOJ FRIZER
MI MAMA, NI TATA.
NIKO OD LJUDI SA KOJIMA IGRAM FUDBAL (a svi su učestvovali na studentskim protestima)
NI TAŠTA
NI KOLEGE SA POSLA
Jedino možda moja baba ali ona em je ćorava, em je guva a sigurno malo i.... i niko je ne zarezuje dva posto
E ZATO!!!
I ZATO ŠTO NE VOLIM NARUČENE BLOGOVE!!!!!
man ray loves me man ray loves me 09:32 16.01.2008

Re: bilo bi...

Ok. I see your point.

To je ono sto vec neko vreme pokusavam da kazem LDPovcima: ljudi, sedite na zlatnom cupu ali izgleda da to ne vidite.

I ja glasam za LDP zbog njihovog programa, ali imam izvestan problem sa Cedom. On odaljuje birace kao sto je Surovi D, koji su, pretpostavljam, za Srbiju u EU (ergo nezavisno Kosovo, jedno povlaci drugo). To su preostali biraci DSa - LDP bi morao da privuce sve DSove glasove. Sve bi se resilo kad bi LDP izbacio novog kandidata - Samardzica. On je savrseni kandidat: s jedne strane profesor, skroman, potpuno cist, a s druge lean mean truthtelling machine - on ionako izigrava Sirana za Cedu - zasto, covek je mnogo vise likeable od Cede?

Btw, ne, Vesna Pesic ne bi bila dobra jer je vec ucestvovala na izborima i pokazala da nema kapacitet da privuce mnogo glasova.
sonja k. sonja k. 09:48 16.01.2008

Re: bilo bi...

baba je carica!
antioksidant antioksidant 10:18 16.01.2008

Re: bilo bi...

On odaljuje birace kao sto je Surovi D, koji su, pretpostavljam, za Srbiju u EU

a kako si zakljucio da je SuroviD za EU. Ja sam samo mogao da zakljucim da je nepristojan, da ga Ceda nervira i da je cuo da postoji masinski u Kgu a da verovatno nikad nije bio unutar zgrade
medjutim medjutim 10:23 16.01.2008

Re: bilo bi...

pa da glasamo za manje zlo?
Nenad M. Nenad M. 10:23 16.01.2008

Re: bilo bi...

evo i surovi se registrovao 16. 01.2008 da nam kaze ko ne glasa za Cedomira Jovanavica. Mada surovi nije jedini on je isuvise ocigledan primer
silver bullet silver bullet 11:35 16.01.2008

Re: bilo bi...

ja glasam za LDP zbog njihovog programa, ali imam izvestan problem sa Cedom. On odaljuje birace kao sto je Surovi D, koji su, pretpostavljam, za Srbiju u EU (ergo nezavisno Kosovo, jedno povlaci drugo).


A zar vi ne vidite da je to zamka u koju je upao DS pre vise od cetiri godine?
Zar se ne secate cuvenog "sanitarnog otklona"?
Zar se ne secate da su i Djindjica isto tako satanizovali i pluvali, cak istim recnikom?
Zar se ne secate da su to isto pricali o Cedi kad je bio cuvar vatre, a odatle iznikao 5. oktobar?

Ako se ne slazete sa jednim LDP-osvim stavom, odnosno sa nezavisnoscu Kosova, to pokazuje da niste pazljivo citali sta je njihov predlog, nego ste stali vec kod prve recenice - Nezavisno Kosovo...
Niste citali da oni zagovaraju da Srbi dobiju status konstitutivnog naroda a time i pravo da ne budu preglasani, da se zastite crkve i manastiri i jos mnogo toga... Samo znate da kazete - LDP je za nezavisno Kosovo. A Kostunica je za zavisno Kosovo, al' na papiru! Sve ostalo daje! I pare i poreze i policiju i sudstvo, ma sve.

I za kraj. Vidi se da ne znate nista ni o Samardzicu osim onoga sto danas citate o njemu. Mnogi ga optuzuju da je svoje krute elitisticke (oni kazu profasticke) stavove iz osamdesetih danas umeksao i nasminkao.
Naravno, ja nisam medju takvima jer smatram da je to istrgnuto iz drustvenog i politickog konteksta, ali to vam samo pokazuje da je svakome moguce zalepiti etiketu. Samo ako DB to hoce.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:47 16.01.2008

Re: bilo bi...

medjutim
pa da glasamo za manje zlo?

dokle više?
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:49 16.01.2008

Re: bilo bi...

Jedino možda moja baba ali ona em je ćorava, em je guva a sigurno malo i.... i niko je ne zarezuje dva posto


ccc, tako o jedinom progresivnom članu familije.
medjutim medjutim 11:54 16.01.2008

Re: bilo bi...

Exitus Letalis
medjutim
pa da glasamo za manje zlo?

dokle više?


To sam i hteo da kazem, nego nisam citirao, prvobitno je nekom komentaru pisalo nesto kao "A da nam kazes ko je bolji od Cede", pa sam dodao "pa da glasamo za manje zlo?", al u medjuvremenu tog komentara nema, a uletola gomila novih..

Naravno da mislim "dokle vise" :) Ovim tempom, ozbiljno razmisljam da zamolim gdju Milku Canic da se kandiduje, ako nista drugo, garant bi vratila ulozene pare za kandidaturu, a ako pobedi, em zensko predsednik, em kulturna i obrazovana, em niko ne bi mogao da je provali kad se nasmesi, odlicno za pregovaranje sa strancima :)
man ray loves me man ray loves me 13:50 16.01.2008

Re: bilo bi...

A zar vi ne vidite da je to zamka u koju je upao DS pre vise od cetiri godine?
Zar se ne secate cuvenog "sanitarnog otklona"?
Zar se ne secate da su i Djindjica isto tako satanizovali i pluvali, cak istim recnikom?
Zar se ne secate da su to isto pricali o Cedi kad je bio cuvar vatre, a odatle iznikao 5. oktobar?

Ne radi se o meni. Ja znam da je Ceda najbolji klijent DBove masine za blacenje. Ja samo kazem, to nije pravedno prema Cedi, ali LDP moze da privuce vise glasova ako malo smanji Cedino prisustvo. U Srbiji ima 70% ljudi koji su za Srbiju u EU. Da kazes da pola nije razumelo pitanje, ostaje 30%. A LDP ima 10%. Gde je ostatak? To su glasovi koje LDP mora da privuce i da potpuno marginalizuje Tadica i njegove klovnove.


Ako se ne slazete sa jednim LDP-osvim stavom, odnosno sa nezavisnoscu Kosova, to pokazuje da niste pazljivo citali sta je njihov predlog, nego ste stali vec kod prve recenice - Nezavisno Kosovo...

Slazem se, Kosovo mora biti nezavisno. Ergo znaci dakle.

I za kraj. Vidi se da ne znate nista ni o Samardzicu osim onoga sto danas citate o njemu.

Znam. On je rekao da se kaje zbog tih tekstova. Ljudi uce. Njegovi stavovi danas su ono sto zelim da cujem.
man ray loves me man ray loves me 14:15 16.01.2008

Re: bilo bi...

a kako si zakljucio da je SuroviD za EU

Cak nije ni vazno da li je ili nije. Uzela sam ga kao primer onih biraca koji su za Srbiju u EU, koji zele normalan zivot, normalnu platu, koji u nedostatku bolje ideje docekuju kosarkase i tenisere, kojima puca prsluk za Kosovo etc a ne glasaju za Cedu jer smatraju da je on the child of Satan (sto ja ne smatram, quite the opposite, in fact). Takvih ima mnogo i oni, zgadjeni, glasaju za DS. Ja mislim da ih treba privuci da glasaju za LDP, posto vec podrzavaju LDPov program.
Drugim recima, LDPov program je mnogo bolji proizvod od Cede, i treba ga prodavati nezavisno.
doktorka doktorka 21:11 16.01.2008

Re: bilo bi...

man ray loves me
A zar vi ne vidite da je to zamka u koju je upao DS pre vise od cetiri godine? Zar se ne secate cuvenog "sanitarnog otklona"?Zar se ne secate da su i Djindjica isto tako satanizovali i pluvali, cak istim recnikom?Zar se ne secate da su to isto pricali o Cedi kad je bio cuvar vatre, a odatle iznikao 5. oktobar? Ne radi se o meni. Ja znam da je Ceda najbolji klijent DBove masine za blacenje. Ja samo kazem, to nije pravedno prema Cedi, ali LDP moze da privuce vise glasova ako malo smanji Cedino prisustvo. U Srbiji ima 70% ljudi koji su za Srbiju u EU. Da kazes da pola nije razumelo pitanje, ostaje 30%. A LDP ima 10%. Gde je ostatak? To su glasovi koje LDP mora da privuce i da potpuno marginalizuje Tadica i njegove klovnove.
Ako se ne slazete sa jednim LDP-osvim stavom, odnosno sa nezavisnoscu Kosova, to pokazuje da niste pazljivo citali sta je njihov predlog, nego ste stali vec kod prve recenice - Nezavisno Kosovo...Slazem se, Kosovo mora biti nezavisno. Ergo znaci dakle.
I za kraj. Vidi se da ne znate nista ni o Samardzicu osim onoga sto danas citate o njemu. Znam. On je rekao da se kaje zbog tih tekstova. Ljudi uce. Njegovi stavovi danas su ono sto zelim da cujem.


O cemu vi to pricate? LDP JE OSNOVAO CEDA!!! Svaka cast ostalima koji su se prikljucili Cedi , ali da nije bilo njega , ne bi bilo ni LDP-a , a to znaci ni opozicije u Parlamentu.
man ray loves me man ray loves me 21:31 16.01.2008

Re: bilo bi...

Kakve veze ima?
Ja postujem Cedu i njegov napor. To sto on radi nije mala stvar.
Ali ako LDP zaista zeli da bude reformska stranka i da ucini pomak napred, treba zaista da se cuva gajenja kulta Cede. On je obican covek, ni izdaleka u Djindjicevoj ligi.
silver bullet silver bullet 21:36 16.01.2008

Re: bilo bi...

man ray loves me
Kakve veze ima? Ja postujem Cedu i njegov napor. To sto on radi nije mala stvar. Ali ako LDP zaista zeli da bude reformska stranka i da ucini pomak napred, treba zaista da se cuva gajenja kulta Cede. On je obican covek, ni izdaleka u Djindjicevoj ligi.


Ko je za Djindjica govorio da je covek bez premca, genijalan, brz, pronicljiv - dok je bio ziv? Malo ko. Javno - niko.
Mi smo jedan morbidan narod koji velica samo svoje mrtve.
Razmislite o ljudima i njihovim dobrim osobinama dok su zivi. Niti je Djindjic bio svemoguci svetac, niti je danas to Ceda. Oni su samo ljudi koju pokusavaju da okrenu Srbiju ka Evropi i liberalnim vrednostima, svako na svoj nacin.
Izgleda da ipak vi trazite nekog idola, nazalost uvek kasno.
man ray loves me man ray loves me 21:46 16.01.2008

Re: bilo bi...

Ja jesam govorila da je Djindjic bez premca uvek, cak i kad je imao jako malu podrsku.
Ja ne velicam Djindjica zato sto je mrtav, vec uporedjujem njegovu biografiju sa Cedinom. Djindjic je bio doktor filozofije koji je imao perspektivu za uspesnu karijeru u struci, dobio je mnoge nagrade, objavio knjigu. On je imao ideje, svoje ideje, originalne ideje. On je zaista video dalje nego ljudi oko njega.
Ne trazim idola, ali trazim nekog ko bi mogao da pripada intelektualnoj eliti kad pogledate u njegov cv, ko bi mogao sam da smisli nesto netrivijalno.
silver bullet silver bullet 22:09 16.01.2008

Re: bilo bi...

Djindjic je bio doktor filozofije koji je imao perspektivu za uspesnu karijeru u struci, dobio je mnoge nagrade, objavio knjigu. On je imao ideje, svoje ideje, originalne ideje. On je zaista video dalje nego ljudi oko njega.


Slazem se i sve bi to bilo korisno da zivimo u idealnom drustvu, tada bi nas narod cenio filozofe kao sto su Djindjic, Samardzic... ovako...? Cedo, spasavaj!
Samo pazite da vas ne proglase za elitistu.
1027 1027 22:22 16.01.2008

Re: bilo bi...

Upravo tako. Odlicni su Vam komentari Man Ray...
Cak ni biranih 6% ne moze bez predvodnika...
man ray loves me man ray loves me 22:29 16.01.2008

Re: bilo bi...

U idealnom drustvu? CV se ceni svuda osim kod nas, i to je deo problema koji Ceda treba da resi. (?!)
Elitizam je ok. Elita mora da vodi, inace sta? Velja? Sve uspesne zemlje su izgradile njihove elite. Sta su bili/jesu Benjamin Franklin, Havel, Merkel, De Gaulle?
man ray loves me man ray loves me 22:45 16.01.2008

Re: bilo bi...

Cak ni biranih 6% ne moze bez predvodnika...

To me podseca na skec Bill Hicksa : People Who Hate People Party.

"People who hate people - come together!!"
"NO!"
... We're kinda having trouble getting off the boards, but you know ...
"Are you gonna be there?"
"Yeah"
"Then I ain't fuckin' coming"
"But you're our strongest member!"
"FUCK YOU!"
"That's what I'm talking about, you asshole!"
"Fuck Off!!"
"Damn, we almost had a meeting going..."
It's hard to get my people together...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana