Društvo| Politika

Srbiji bezuslovno status kandidata za EU !

loader RSS / 06.12.2011. u 00:20

Nakon celodnevnih pregovora i oprečnih izveštaja iz Brisela, za novinare koji su čekali bilo kakvu konkretnu vest, a pre svega za javnost u Srbiji, takva vest je konačno stigla. Prevaglo je mišljenje da se Srbiji bezuslovno da status kandidata. Ministri spoljnih poslova EU otpočeli su diskusiju oko 14h, a završili je tek oko 23:30. Ipak, odluka će biti doneta za par dana, u petak, na sastanku lidera EU.  

images?q=tbn:ANd9GcR0iYvo7AV0-RMLV8mBYHb-gKFbFSMrz0ssRLW19yVqhOczQZEN 

Na sastanku ministara spoljnih poslova EU izražena su očekivanja da će se prilike na severu Kosova do petka poboljšati. U ovom času deluje da je cela stvar prilično sinhronizovana i da ide u pravcu stvaranja uslova da se Srbiji obezbedi status kandidata, odnosno, da i one zemlje koje su stavljale najveće primedbe, pre svega zbog situacije na severu Kosova, ako se ispune već znani uslovi, ostanu bez te vrste argumenata, ako se tako može reći.

U međuvremenu, na severu Kosova uklanjaju se neke od barikada, a oni koji su ih do pre nekoliko sati čvrsto držali uz obrazloženje da se time brani nacionalni interes Srbije sada izjavljuju kako je važno obezbediti da se vojnici Kfora i svi ostali na tom području kreću bez smetnji . Priličan preokret. Nedoslednost, ili su barikade držane tačno do onog časa, kad su dostigle vrhunac svoje svrsishodnosti, pa je došao momenat da se uklone, kako bi stvar bila kapitalizovana? Ima i jednog, i drugog, zavisno iz čijeg ugla i sa kojom motivacijom se na to gleda. Na momente liči da je u pitanju je dobro izvedena, spontana igra za zapadnu javnost, igra u kojoj su po sili situacije učestvovali gotovo svi bitni faktori sa srpske političke scene. Na kraju, pored svih varničenja i utiska da je situacija skoro nerešiva, Srbija pred "spoljnim faktorom" ispada konstruktivan partner, kome bi valjda nešto trebalo dati za uzvrat.  

Biće zanimljivo čuti kako će ovu vest, u suštini ipak pozitivnu po Srbiju, tumačiti oni koji će na svaki način gledati da u prvi plan stave dokaze kako je srpska politika neuspešna, kao i oni sa suprotne strane, koji u nagoveštaju kandidature vide nekakvu bezrezervnu dnevnopolitičku pobedu. Ne bi to bila ni pobeda, ni poraz. Svakako bi bio veliki pomak, no, u suštini, kandidatura je samo jedan od stepenika. 

Naravno, do petka može štošta i da se desi. I dobro, i loše. Tu su tvrdi stavovi Nemačke, Austrije i Velike Britanije, koji bi i dalje mogli da ostanu nepremostiva prepreka kandidaturi Srbije. Posebno ako se desi da na severu Kosova ponovo bukne neki "slobodarski akt". 

Pred Srbijom u svakom slučaju stoji mnogo posla, šta god da bude u petak, ili kasnije. 

 



Komentari (279)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 01:56 06.12.2011

Re: ....

Ma, u fudbalu, na SP, 1:0
A nije zanemarljivo ni Monikino skidanje Štefi Graf sa trona
aleksanadar aleksanadar 10:50 06.12.2011

Re: ....


a sve u nadi da ce se i kod nas do tada pojaviti neka kukuriku koalicija...


Ево, и ја ћу гласати, уколико и у Србији буде регистрована "Кукурику коалиција" и уколико (то је други услов) у њој буду искључиво мени непозната имена.

Само, наравно, у том случају. (Шансе су, ипак, мале.)

jesen92 jesen92 10:58 06.12.2011

Re: ....

Ево, и ја ћу гласати, уколико и у Србији буде регистрована "Кукурику коалиција" и уколико (то је други услов) у њој буду искључиво мени непозната имена.

Само, наравно, у том случају. (Шансе су, ипак, мале.
...nada umire poslednja...tako pise cak i u zenskim casopisima..
mariopan mariopan 10:59 06.12.2011

Re: ....

loader
Hm .. .. Pitanje je da li su nam zaboravili ono što smo ih tukli u fudbalu ...

Pa lepo ćemo da se izvinimo, Tadić je bar to uvežbavao onoliko?
aleksanadar aleksanadar 11:29 06.12.2011

Re: ....

...nada umire poslednja...tako pise cak i u zenskim casopisima.


Ако то тако тамо пише, онда мора да је тако.

А Лец каже овако:

Где увек можемо наћи наду? На вратима Пакла.



(Да подсетим. Данте Алигијери пише да на улазу у Пакао стоји натпис: "Оставите сваку наду, ви који на ова врата улазите!" )

loader loader 11:40 06.12.2011

Re: ....

jesen92:
...nada umire poslednja...tako pise cak i u zenskim casopisima..

jesen92 jesen92 12:15 06.12.2011

Re: ....


Lec kaze:
И оптимисти су песимисти.

a ja kazem:

..I PESIMISTI SU OPTIMISTI(ovo je provereno kroz licno iskustvo)



Где увек можемо наћи наду? На вратима Пакла.

(Да подсетим. Данте Алигијери пише да на улазу у Пакао стоји натпис: "Оставите сваку наду, ви који на ова врата улазите!" )

..ma pusti Dantea...meni se vise svidjaju oni vicevi u kojima je u paklu manje dosadno nego u raju...zanimljivije drustvo..
janeznam janeznam 13:54 06.12.2011

Re: ....

.I PESIMISTI SU OPTIMISTI

Pesimista je razocarani optimista.
antioksidant antioksidant 14:03 06.12.2011

Re: ....

janeznam
.I PESIMISTI SU OPTIMISTI

Pesimista je razocarani optimista.

pesimista je optimista upoznat sa cinjenicama
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:36 06.12.2011

Re: ....

Daj boze da se u petak malo mrdnemo napred..
.


Valjda neće neki navijač u međuvremenu da baci petardu u blizini kforovaca... Merkelka će odmah da nas precrta .


Ma samo da prodje taj petak, posle nek bacaju kolko hoce, Merkelka nam vise nista nece moci!
Il sam se zeznuo, mozda ce i moci?

Nekako mi se cini da previse znacaja dajemo svemu ovome.
A ni ovi iz Evrope mi ne izgledaju bas ozbiljni...uklonite barikade pa cemo vam dati status.
Super, samo, barikade je prilicno lako ponovo postaviti?


dragan7557 dragan7557 17:40 06.12.2011

Re: ....

jesen92
Ево, и ја ћу гласати, уколико и у Србији буде регистрована "Кукурику коалиција" и уколико (то је други услов) у њој буду искључиво мени непозната имена.

Само, наравно, у том случају. (Шансе су, ипак, мале.
...nada umire poslednja...tako pise cak i u zenskim casopisima..

Lazu bre!

cerski
dragan7557 dragan7557 17:41 06.12.2011

Re: ....

Il sam se zeznuo, mozda ce i moci?

Izbrisi znak pitanja.

cerski
loader loader 19:18 06.12.2011

Re: ....

hoochie coochie man
Daj boze da se u petak malo mrdnemo napred..
.

Valjda neće neki navijač u međuvremenu da baci petardu u blizini kforovaca... Merkelka će odmah da nas precrta .


Ma samo da prodje taj petak, posle nek bacaju kolko hoce, Merkelka nam vise nista nece moci!
Il sam se zeznuo, mozda ce i moci?

Nekako mi se cini da previse znacaja dajemo svemu ovome.
A ni ovi iz Evrope mi ne izgledaju bas ozbiljni...uklonite barikade pa cemo vam dati status.
Super, samo, barikade je prilicno lako ponovo postaviti?


Moći će, naravno. Pitanje je samo koliko ćemo je motivisati da nas kinji, i do koje mere će ostali u eu uticati da Merkelka malo omekša ovaj svoj težak, soldatski korak, u crnim čizmama !
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 06.12.2011

Re: ....


Moći će, naravno. Pitanje je samo koliko ćemo je motivisati da nas kinji, i do koje mere će ostali u eu uticati da Merkelka malo omekša ovaj svoj težak, soldatski korak, u crnim čizmama


Dakle sve ostaje isto i sve zavisi od topga kako ce Andja biti raspolozena :)

Ma ne znam, mnoge stvari ovde nisu logicne. Sve mi ovo lici na cirkus.

I EU koja insistira na tome da se negde pomeri neka gomila sljunka (koja sutra moze da bude vracena na isto mesto) i Srbija koja se ponasa kao da ce ako postane kandidat u petak, u subotu imati i jedan problem manje nego sto ih je imala u cetvrtak, pa navratnanos zuri da se to dogodi bas u petak.
loader loader 20:07 06.12.2011

Re: ....

Možda ljudi u subotu imaju neke obaveze, pa žele da stvar završe u petak.
Po onoj narodnoj - što možeš u petak, nikad ne ostavljaj za subotu
jesen92 jesen92 23:49 06.12.2011

Re: ....

janeznam


antioksidant


pa da..kako god okrenes pesimista je nekakav optimista...upoznat sa cinjenicama ili razocaran , sve jedno.....
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:18 06.12.2011

.

posto je ovo nedelja tom waitsa - ja zaista ne znam koja bi druga pesma uletela bolje od ove?

jesen92 jesen92 01:24 06.12.2011

Re: .

...super ti izbor
princi princi 01:38 06.12.2011

a odakle ti to?

posto niko jos nije objavio, koliko vidim.
loader loader 01:45 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

Malo su spori
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:29 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

princi
posto niko jos nije objavio, koliko vidim.


Ma podjebava, čudo da ga nisi ti provalio. Loader.
antioksidant antioksidant 08:52 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

loader
Malo su spori

?
u donosenju odluka?
Odluka će biti doneta za par dana, u petak, na sastanku lidera EU.

na ministarskom sastanku se nije doslo do zajednickog predloga
cult cult 08:54 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

wishful thinking...
loader loader 10:36 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

wishful thinking...

Valjda na kraju (u petak) neće ispasti tako.
Bre, trampili nas. Francuzi će da puste nemačke Crnogorce u pravcu EU, a Nemci će da puste francuske Srbe. Naravno uz uslov da se dole stanje polako, permanentno sređuje...

loader loader 10:49 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

Antioksidant:
Malo su spori
?
u donosenju odluka?

Ma, ne. Mislilo se na objavljivanje vesti, noćas.
antioksidant antioksidant 11:05 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

Ma, ne. Mislilo se na objavljivanje vesti, noćas.

pa odluka nije ni doneta
sasstanak je zavrsen bez zajadnickog stava
aleksanadar aleksanadar 11:14 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

Ma, ne. Mislilo se na objavljivanje vesti, noćas.

pa odluka nije ni doneta


Не само то... У вести од јутрос стоји:

„Још увек се међутим не зна, упркос свему учињеном, да ли ће Србија добити статус кандидата или ће он бити условљен за нас, Србију, на неприхватљив начин и због тога сачекајмо 9. децембар, када ће Савет ЕУ донети коначну одлуку”, поручио је председник Тадић.


Дакле, могуће је да одлука гласи: "Додељује се статус кандидата, ако... "

...а онда ту стоји нешто (шта? ) што Србија не може испунити!

(Надам се, само, да то нешто није у вези са Уставом Србије. Јер, онда... )

loader loader 11:32 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

pa odluka nije ni doneta
sasstanak je zavrsen bez zajadnickog stava

Nigde se i ne kaže da je doneta odluka. Doneto je pozitivno mišljenje o kandidaturi Srbije, koje je prosleđeno za sastanak lidera evropskih zemalja u petak, kada će se o kandidaturi odlučivati. Uzgred, predlog Austrije, a sličan i Nemačke, da se za sada da samo uslovna kandidatura, odbačen je, a stavovi Nemačke bitno omekšani. U sadašnjim uslovima, gde Nemačka i po mnogo čemu (više nego ikad u poslednje vreme) diktira tempo dešavanja u EU, to omekšavanje stavova znači ogroman pomak u pravcu koji je povoljan po srpsku kandidatutu. Tu je takođe i činjenica da Srbi na severu pokrajine uklanjaju barikade, a naposletku i činjenica da Francuska Nemačku želju da CG dobije zeleno svetlo uslovljava htenjem da se otvori put i Srbiji. Sve to zajedno upućuje... Naravno, ne znači da će u petak kandidatura obavezno i da se desi. Do petka se mogu dogoditi i neke nove, po srpsku kandidaturu nepovoljne okolnosti. Nadam se da neće. Ne samo zbog kandidature, nego i zbog potrebe da ovaj prostor, bez obzira na EU, uđe u fazu normalizacije.
loader loader 11:36 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

Дакле, могуће је да одлука гласи: "Додељује се статус кандидата, ако... "

Do petka je sve moguće. To smo već rekli.

Za sada sve upućuje da stvari idu u po nas željenom smeru.
antioksidant antioksidant 11:40 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

Doneto je pozitivno mišljenje o kandidaturi Srbije

gde to pise? vi ste na vezi sa nekim ko je nepoznat svim svetskim agencijama.
Za sada sve upućuje da stvari idu u po nas željenom smeru.
ali sta upucuje tacno? dajte link na to nepostojece "pozitivno misljenje"
ne razumem vasu potrebu da toliko falsifikujete cinjenice
buba_truba buba_truba 11:47 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

loader
Za sada sve upućuje da stvari idu u po nas željenom smeru.

Ah, blago vama nekima...
loader loader 12:00 06.12.2011

Re: a odakle ti to?


"U zaključicima Saveta ministara EU koju su podeljeni novinarima nakon sastanka navodi se da Savet podvlači punu podršku dijalogu Beogada i Prištine i pozdravlja do sada postignute sporazume.

"U svetlu dosad postignutog napretka koji je Srbija ostvarila i uzimajući u obzir da se Srbija već angažovala u nastavku dijaloga i da u doboj veri brzo napreduje kako bi primenila sporazume, Savet uzima u ozbir pozitivni stav Komisije i preporuku da se Srbiji dodeli status kandidata", kaže se u dokumentu.
" - B92
antioksidant antioksidant 12:09 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

uzima u ozbir pozitivni stav Komisije i preporuku da se Srbiji dodeli status kandidata

to je preporuka komisije eu (to je preporuka od pre skoro 2 meseca)
savet ministara ino poslova juce je ostao bez ikakvog zakljucka
u petak ce sefovi eu drzava odlucivati
(i da naglasim - moguca su sva 3 resenja ali to zavisi i od ostalih tema na stolu i koliko su pregovori "zaglavljeni" i na drugim mestima i koliko su pregovaraci uporni)
dragan7557 dragan7557 17:46 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

antioksidant
Doneto je pozitivno mišljenje o kandidaturi Srbije

gde to pise? vi ste na vezi sa nekim ko je nepoznat svim svetskim agencijama.
Za sada sve upućuje da stvari idu u po nas željenom smeru.
ali sta upucuje tacno? dajte link na to nepostojece "pozitivno misljenje"
ne razumem vasu potrebu da toliko falsifikujete cinjenice

Pa evo ako ne razumes:
jesen92

Ево, и ја ћу гласати, уколико и у Србији буде регистрована "Кукурику коалиција" и уколико (то је други услов) у њој буду искључиво мени непозната имена.

Само, наравно, у том случају. (Шансе су, ипак, мале.

...nada umire poslednja...tako pise cak i u zenskim casopisima..


cerski
dragan7557 dragan7557 17:51 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

Loaderu,

"U svetlu dosad postignutog napretka koji je Srbija ostvarila


sto ne i procenu napretka koju svi vidimo:
U sve losijem stanju po stanovnistvo a boljem po bogatase?

bar bi znali da je to taj napredak o kome pricaju?


cerski
loader loader 19:27 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

U sve losijem stanju po stanovnistvo a boljem po bogatase?

C,
da li biste izveli novi socijalistički prevrat?

Nestali bi bogataši, a proleteri bi radili slobodno i vladali.
loader loader 19:32 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

antioksidant

u petak ce sefovi eu drzava odlucivati

To je već nekoliko puta naglašeno.
to je preporuka komisije eu

I to je nesporno. Taj izveštaj je bio deo jučerašnjih pregovora (i svega ostalog, što se tiče kandidature Srbije, Cg ...).
Šta je za vas zapravo sporno? Sve ove stvari su već rečene. Jedino ako vas ne motiviše nešto drugo, što nema direktne veze sa temom, nego se rukovodi vašim generalnim (ne)raspoloženjem prema onima koji su vodili spoljnu politiku ove zemlje? Onda to i recite, otvoreno, umesto da svako slovo iz posta prevrćete i tražite mu rep.
Ili je po sredi nešto sasvim peto?

Stvarno, zbog čega vas je toliko obuzela nervoza? Eh, znam, ne možete da dočekate petak :) ..
antioksidant antioksidant 20:25 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

To je već nekoliko puta naglašeno.

i nekoliko puta je slagano da je juce "Doneto ... pozitivno mišljenje o kandidaturi Srbije"
e sad ko i zasto laze to je drugo pitanje
ako vas ne placaju dragi loader stvarno steta
Sve ove stvari su već rečene. Jedino ako vas ne motiviše nešto drugo, što nema direktne veze sa temom, nego se rukovodi vašim generalnim (ne)raspoloženjem prema onima koji su vodili spoljnu politiku ove zemlje? Onda to i recite, otvoreno, umesto da svako slovo iz posta prevrćete i tražite mu rep.
jako ste bezobrazni
sporno je sto lazete da je juce doneto pozitivno misljenje

a ponasate se na potpuno isti nacin kao kada ste pre neki dan sve nehriscane nazvali poludivljacima i pripadnicima copora. vasi mehanizmi samoodbrane su zadivljujuci. seselj u najboljimdanima vam nije ravan


Kazezoze Kazezoze 21:20 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

AO
a ponasate se na potpuno isti nacin kao kada ste pre neki dan sve nehriscane nazvali poludivljacima i pripadnicima copora. vasi mehanizmi samoodbrane su zadivljujuci. seselj u najboljimdanima vam nije ravan

ne čudi...maska "persiranje" je izgleda vrlo ubedljiva u novokomponovanom srpskom "građanskom" društvu iza koje se kriju mlade konzervativne struje pristigle iz samog srca nove, primitivne, srbije...
loader loader 21:55 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

Antioksidant:

sporno je sto lazete

Bolje da ne komentarišem. Vaš stil, vaša stvar.
a ponasate se na potpuno isti nacin kao kada ste pre neki dan sve nehriscane nazvali

Eto, odmah padate na ispitu sopstvene "iskrenosti". Tamo ste nešto izvukli iz konteksta i načinili sopstveno tumačenje, koje vam je u datom času moglo poslužiti. Tada vam proizvoljnost i indirektni zaključci nisu smetali. Sada, upravo, opet jer vam momentalno tako odgovara, umesto da se držite te svoje proizvoljnosti kao kriterijuma, vi idete u drugu krajnost - tražite totalnu preciznost izražavanja i u postu zapažate nešto što ne stoji. Da, zaista i ne stoji bukvalno. Ali ne stoji bukvalno ni u spornom komentaru iz prošlog posta koga ste se sada dosetili misleći da time postižete željeni efekat. Dragi Ao, ako ne možete da pobedite svoju nasrtljivost i nevaspitanje, makar se potrudite da budete dosledniji.
Pozdrav
dragan7557 dragan7557 21:58 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

loader
U sve losijem stanju po stanovnistvo a boljem po bogatase?

C,
da li biste izveli novi socijalistički prevrat?

Nestali bi bogataši, a proleteri bi radili slobodno i vladali.


Sumnjam da ste dobro upoznati sa znacenjem, sadrzajem i posledicama ovog (provokativnog) pitanja u vezi sa prevratom.

Sudeci po retorici koju koristite i nedostatku elementarnih znanja o pojmovnim sadrzajima pod nazivima: proletarijat, oligarhija, kapital, tesko da bi bilo koji odgovor bio plausibilan u vasoj spoznaji sveta.

Kod Filipa sam vam napisao dovoljno, a po meni vi tek treba da naucite sta je uopste socijalizam. Kvalitetno i svestrano se to moze postici u nekoj od velikih urbanih sredina u USofA.

cerski

p.s. nekulturno je obracati se nekom cije vam ime, nick i slicno sa pocetnim slovom, makar bilo i veliko.
loader loader 22:03 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

Kazezoze

ne čudi...maska "persiranje" je izgleda vrlo ubedljiva u novokomponovanom srpskom "građanskom" društvu iza koje se kriju mlade konzervativne struje pristigle iz samog srca nove, primitivne, srbije...

Kazezoze, šaljivčino stara, odakle vi ispadoste i čime prozvani?

Maska?
Persiranje?
Znate li da objasnite šta ste hteli da kažete?
Nego, aj da ne startujem na prvu loptu. Da li tako mislite, ili vam je jezik brži od pameti kad ste napravili ovu konstrukciju "persiranje-novokomponovano-primitivno"?

Preporučujem vam izvinjenje. Verujte, ume da deluje lekovito na onoga ko je sebe doveo u situaciju da ga izgovori.
loader loader 22:07 06.12.2011

Re: a odakle ti to?

p.s. nekulturno je obracati se nekom cije vam ime, nick i slicno sa pocetnim slovom, makar bilo i veliko.

Nije bila namera da budete uniženi, Cerski. U to ime, oprostite.
dragan7557 dragan7557 09:29 07.12.2011

Re: a odakle ti to?

loader
p.s. nekulturno je obracati se nekom cije vam ime, nick i slicno sa pocetnim slovom, makar bilo i veliko.

Nije bila namera da budete uniženi, Cerski. U to ime, oprostite.

Ja i nisaam unizen, unizili ste sami sebe, pa sami sebi i oprastaajte.

Isto kao sto vam je spomenuto unizavanje drugih
antioksidant


a ponasate se na potpuno isti nacin kao kada ste pre neki dan sve nehriscane nazvali poludivljacima i pripadnicima copora.


A vrlo jasno naznaceno kao primitivizam ovde:
Kazezoze
AO
a ponasate se na potpuno isti nacin kao kada ste pre neki dan sve nehriscane nazvali poludivljacima i pripadnicima copora. vasi mehanizmi samoodbrane su zadivljujuci. seselj u najboljimdanima vam nije ravan

ne čudi...maska "persiranje" je izgleda vrlo ubedljiva u novokomponovanom srpskom "građanskom" društvu iza koje se kriju mlade konzervativne struje pristigle iz samog srca nove, primitivne, srbije...


cerski
loader loader 11:58 07.12.2011

Re: a odakle ti to?

Ja i nisaam unizen, unizili ste sami sebe, pa sami sebi i oprastaajte.

Pa, dobro. Kako vi želite.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:41 06.12.2011

Igra

loader
u pitanju je dobro izvedena igra za zapadnu javnost, igra u kojoj su po sili situacije učestvovali skoro svi bitni faktori sa srpske političke scene


Ako uspe mora se čestitati ključnim igračima, na čelu sa kapitenom. Ne treba, naravno, zaboraviti ni stručni štab, pa ni našeg kolegu Krleta.


loader loader 01:50 06.12.2011

Re: Igra

Ako uspe, nadam se da neće biti ludovanja i vožnje kroz grad... - jer, tada Euroni mogu i da se predomisle spram naše kandidature
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:52 06.12.2011

Re: Igra

Sačekaćemo da nas prime u taj EU, a onda su najebali.
loader loader 01:55 06.12.2011

Re: Igra


Naravno, nego... da ne govorimo baš toliko otvoreno o tome... Razotkrivamo plan
Jukie Jukie 02:23 06.12.2011

Re: Igra

loader
Ako uspe, nadam se da neće biti ludovanja i vožnje kroz grad... - jer, tada Euroni mogu i da se predomisle spram naše kandidature

Ma kad probaju srpski burek ima da se predomisle
deset_slukom deset_slukom 02:44 06.12.2011

Re: Igra

dobro izvedena igra za zapadnu javnost


Moram priznati da bi mi trebalo sasvim podrobno objašnjenje da bih razumeo ovu igru.
Da nije bilo barikada, odmah bi tražili da stavimo u preambulu ustava da je Kosovo nezavisno? Ili nam samo ne bi dali kandidaturu?
Ili je cilj bio samo da, po ko zna koji put, zadivimo spomenutu zapadnu javnost, i popravimo svoj imidž?
loader loader 10:42 06.12.2011

Re: Igra

Ma kad probaju srpski burek ima da se predomisle

Hm taj proizvod, ako je srpski, zove se gibanica
Uskoro će to biti glavni srpski izvozni brend ! Ima da procvetamo
loader loader 10:45 06.12.2011

Re: Igra

Moram priznati da bi mi trebalo sasvim podrobno objašnjenje da bih razumeo ovu igru.
Da nije bilo barikada, odmah bi tražili da stavimo u preambulu ustava da je Kosovo nezavisno?

Pa, ne baš odmah.

Što se imidža tiče, polako, minđuša po minđuša
jesen92 jesen92 12:23 06.12.2011

Re: Igra

Ma kad probaju srpski burek ima da se predomisle

...bas nam je ta diplomatija bezveze...trebalo je celu ekipu da odvedu na splavove pa posle na vruc burek u ranim jutarnjim casovima a onda da im podmetnu da potpisu sve sto treba....posle bureka i Merkelova bi omeksala..
dragan7557 dragan7557 17:54 06.12.2011

Re: Igra

Vojislav Stojković
Sačekaćemo da nas prime u taj EU, a onda su najebali.

Mislis mi k'o Grcka, a oni k'o Jugoslavija?

cerski
dragan7557 dragan7557 17:58 06.12.2011

Re: Igra

Jukie
loader
Ako uspe, nadam se da neće biti ludovanja i vožnje kroz grad... - jer, tada Euroni mogu i da se predomisle spram naše kandidature

Ma kad probaju srpski burek ima da se predomisle

Hoces reci turski?

Ima kora za burek u Nemackoj, da se kupi vec godinama. A niko nece da ga jede pa ga niko ni ne pravi.

cerski
dragan7557 dragan7557 18:02 06.12.2011

Re: Igra

loader
Moram priznati da bi mi trebalo sasvim podrobno objašnjenje da bih razumeo ovu igru.
Da nije bilo barikada, odmah bi tražili da stavimo u preambulu ustava da je Kosovo nezavisno?

Pa, ne baš odmah.

Što se imidža tiče, polako, minđuša po minđuša

Naravno Vojvodina i Sandzak za pocetak bez rata i Ustava, a ima i drugih delova koje treba vratiti gazdama.

cerski
dragan7557 dragan7557 18:05 06.12.2011

Re: Igra

jesen92
Ma kad probaju srpski burek ima da se predomisle

...bas nam je ta diplomatija bezveze...trebalo je celu ekipu da odvedu na splavove pa posle na vruc burek u ranim jutarnjim casovima a onda da im podmetnu da potpisu sve sto treba....posle bureka i Merkelova bi omeksala..

Te ekipe zdernjaju Kavijar na kilo, i locu Sampanjac, prostacke kuhinje (njihovo misljenje) koje spominjes njima smrde, previse masne i slicno.

cerski
jesen92 jesen92 00:00 07.12.2011

Re: Igra

prostacke kuhinje (njihovo misljenje) koje spominjes njima smrde, previse masne i slicno.

..ja sam spomenula samo burek i cini mi se da bi se Merkelovoj dopao...nemci, koliko mi je poznato, jedu masnu hranu bas kao i mi...od cega bi inace bili debeli...
loader loader 01:16 07.12.2011

Re: Igra

jesen92
prostacke kuhinje (njihovo misljenje) koje spominjes njima smrde, previse masne i slicno.

..ja sam spomenula samo burek i cini mi se da bi se Merkelovoj dopao...nemci, koliko mi je poznato, jedu masnu hranu bas kao i mi...od cega bi inace bili debeli...

dragan7557 dragan7557 09:35 07.12.2011

Re: Igra

loader
Ma kad probaju srpski burek ima da se predomisle

Hm taj proizvod, ako je srpski, zove se gibanica
Uskoro će to biti glavni srpski izvozni brend ! Ima da procvetamo

Gibanica i Burek isto?

Also Bitte, haben Sie sie noch Alle?!


cerski
maksa83 maksa83 09:45 07.12.2011

Re: Igra

Hm taj proizvod, ako je srpski, zove se gibanica

Kao srpski brend neće prođe, pošto je gibanica dobila ime od arapskog ghibna što znači sir.
antioksidant antioksidant 09:49 07.12.2011

Re: Igra

maksa83
Hm taj proizvod, ako je srpski, zove se gibanica

Kao srpski brend neće prođe, pošto je gibanica dobila ime od arapskog ghibna što znači sir.

pa ok, arapi su srbi samo su se odrekli vere. takoreći poarabice (podvrsta poturica)
(a ghibna je stara srpska reč i znači sir)
a ja sam sad gladan i jede mi se gibanica
sa domaćim korama...
odoh da se (na)javim babi
jesen92 jesen92 11:10 07.12.2011

Re: Igra

Kao srpski brend neće prođe, pošto je gibanica dobila ime od arapskog ghibna što znači sir.
zato burek i gibanica i nisu jedno isto...burek moze da bude i sa mesom a moze i prazan, a moze...ihaha ima kombinacija...alo sa mesom i sirom je tradicionalan...Drugo, treba razlikovati burek od pite...nije isto pita sa mesom ili sirom i burek sa mesom ili sirom...a o gibanici da ne pricam, ona je uvek sa sirom....Osnovna razlika je sto se u fil za burek ne stavljaju jaja a druga razlika je u nacinu slaganja kora
antioksidant antioksidant 11:13 07.12.2011

Re: Igra

jesen92
Kao srpski brend neće prođe, pošto je gibanica dobila ime od arapskog ghibna što znači sir.
zato burek i gibanica i nisu jedno isto...burek moze da bude i sa mesom a moze i prazan, a moze...ihaha ima kombinacija...alo sa mesom i sirom je tradicionalan...Drugo, treba razlikovati burek od pite...nije isto pita sa mesom ili sirom i burek sa mesom ili sirom...a o gibanici da ne pricam, ona je uvek sa sirom....Osnovna razlika je sto se u fil za burek ne stavljaju jaja a druga razlika je u nacinu slaganja kora

ti si baš rešila da me provociraš ovako gladnog?
loader loader 11:22 07.12.2011

Re: Igra

Cerski: Gibanica i Burek isto?
Also Bitte, haben Sie sie noch Alle?!

Naravno da nisu isto. Šalu možete da shvatite kao šalu, a možete i tako, bukvalno. Nego, drago mi je da se vi meni lepo zabavljate i da vam za to ne treba puno :)
dragan7557 dragan7557 11:30 07.12.2011

Re: Igra

pa ok, arapi su srbi samo su se odrekli vere.


sto je potpuno u skladu sa loderovom konstatacijom:

a ponasate se na potpuno isti nacin kao kada ste pre neki dan sve nehriscane nazvali poludivljacima i pripadnicima copora.




odoh da se

pridruzis poluludivljacima i pripadnicima copora?

cerski
antioksidant antioksidant 11:39 07.12.2011

Re: Igra

pridruzis poluludivljacima i pripadnicima copora?

pridružim?
pa zar kao svaki ljubitelj gibanice već nisam?
edit: očekivao sam da neko poveruje da su arapi srbi (kad su već srbi narod najstariji) ali moja opklada je bila na drugom komentatoru
loader loader 11:40 07.12.2011

Re: Igra

Danas ste mi nešto utanjili s komentarima, Cerski. Brine me to.
loader loader 11:51 07.12.2011

Re: Igra

Cerski:

sto je potpuno u skladu sa loderovom konstatacijom:
a ponasate se na potpuno isti nacin kao kada ste pre neki dan sve nehriscane nazvali poludivljacima i pripadnicima copora.


Ovo nije moja konstatacija, već Antioksidantova slobodna i demokratska interpretacija dela jednog komentara sa drugog bloga.
Cerski, danas zaista niste sasvim prisebni... Stvarno me brinete
koksy koksy 13:14 07.12.2011

Re: Igra

maksa83
Hm taj proizvod, ako je srpski, zove se gibanica

Kao srpski brend neće prođe, pošto je gibanica dobila ime od arapskog ghibna što znači sir.


Aj šta se tu qrčiš: ovo ti je multijezičar dojavio.


ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 02:40 06.12.2011

Трол тема

Сличну тему, проказао да је аутор смешан и сви који са њиме тролују.

Овде да тролујем нема сврхе, добићемо то што су одлучили да добијамо.

Колико се сећам та одлука је парафирана септембра некад, све остало су приче и притисци који су ето за тренирање крутоће.



Ово треба да се гледа кроз последице на корумпиране скотове који обитавају по Србији. Наравно и оне који им дозвољавају да обитавају са "погрешне стране" решетака.


Немам проблем да таласам на изборима. Имам проблем да таласам за лопове. Није ми проблем да се партија залаже за шта год, имам проблем кад неће да лопове из својих редова потрпа у затвор, а покрадено поплени од својих криминалаца.


Кандидатура уопште није битна. Мени. Утезање државе јесте. Нормална држава, закони који постоје негде другде а не само на папиру је много већи доказ да се Србија креће према поштовању европских вредности него "ЗЕЛЕНО" светло од било кога.



loader loader 10:56 06.12.2011

Re: Трол тема

ulicno_pojacanje:
Сличну тему, проказао да је аутор смешан и сви који са њиме тролују.

Hvala na saučešću u trolu
Немам проблем да таласам на изборима. Имам проблем да таласам за лопове. Није ми проблем да се партија залаже за шта год, имам проблем кад неће да лопове из својих редова потрпа у затвор, а покрадено поплени од својих криминалаца.

Naravno. Samo, kako mislite da neko hapsi sam sebe? Očigledno nešto u postavci ovakve vrste kritike nije dobro, jer, ista priča o lopovima klacka godinama, a dešava se slabo šta. Zar vam nije sumnjivo?
Кандидатура уопште није битна.


Gde bejaste ranije, da to predočite. Silna energija se potroši uzalud
dragan7557 dragan7557 18:08 06.12.2011

Re: Трол тема

Ово треба да се гледа кроз последице на корумпиране скотове који обитавају по Србији. Наравно и оне који им дозвољавају да обитавају са "погрешне стране" решетака.

Alo bre, mi smo apdejtid banana, Cikita, nanogvice, narukvice, i slicno.

Bukagije i resetke koje spominjes su bre nehumane, za fino drustvo.

cerski
dragan7557 dragan7557 18:39 06.12.2011

Re: Трол тема


Naravno. Samo, kako mislite da neko hapsi sam sebe?

Pa recimo k'o Legija,

izadjes pred kucu, dreknes na obliznjeg policajca: "Hapsi me bre," ovaj onda zove pretpostavljenog, a ovaj svog pretpostavljenog, i tako do Ministera Policije, onda Minister zove Premijera a ovaj Precednika drzave, koji onda nalozi da se stvar preispita i da se vidi da nije neko iz vlasti poludio ili da nije neka zabuna u pitanju. Sefovi raznih kabineta naloze dalje istrazivanje cele stvari i tako dalje sve dok ne zaspis ili ti dosadi, pa udjes u kucu, sto moze biti pogubno.

Posle duzeg vremena stize arestacioni tim, na srpskom Interventna Jedinica oklopljena k'o Marsovci, naoruzana kao za treci svetski rat, u najskupljim dzipovima Hummer ( € + 100.000 nisam siguran u cenu) opkole ceo komsiluk i uplase sve zivo od kerova pa na dalje. Misevi su ionako u misijim rupama.

Razvale pola kuce i pored sirom otvorenih vrata, navuku gasmaske preko fantomki, ubace suzavac i nekoliko svetlecih bombi, zapucaju k'o da su na Okinavi i zidove pretvore u pravi pravcati djevdjir.

Naravno za to vreme stojis (ako si iole pametan) sa pozornikom i zabezeknuto gledate zbivanja.

Posto se Uragan zavrsi i cevi od Hekler i Koha toliko pregreju da vise ni glista kroz njih ne moze da prodje, okolne komsije pobegnu u zbegove na Kopaoniku srpski deo, traumirani do kraja kako ovozemaljskog tako i onozemaljskog zivota, a sva dzebana ispucana. soko javlja da je akcija neuspesno zavrsena i da te nema na licu mesta.

To je trenuka posle koga vec i resorni minister stize na Perimetar, da vidi o cemu se radi.

Onda zajedno sa ministrom i pregovarackim timom (recimo Ceda kod 'apsenja Slobe) sednes lepo u bezobrazno skup oklopljeni Merce-des, BaeOgracke registracije (pametan je ona Aca Trta, ima NJKV, da ne bude zabune) i odvezu te u policiju.

Lepo se ispricas sa Ministerom, ona dodje i The Novinar, Generalni Direktor RTS vidi spicu ispred i posle svake emisije da se obavesti da nemas nesto protiv njega.....

Prica naravno ovde nije zavrsena.

cerski
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 23:36 06.12.2011

Re: Трол тема

Церски објаснио

Антивирус ако има проблема сам са собом, не покреће се, аутоматска провера прво сопстевног система па тек онда иде да скенира рачунар...

Нехумано? Шта фали моткама, биле су добре пре 11-12 година, добнре ствари не треба мењати без преке потребе

утоваривач, фино извлаченје из контекста, мада нисам морао да тачкирам пре довршавања мисли...
loader loader 00:32 07.12.2011

Re: Трол тема

Нехумано? Шта фали моткама, биле су добре пре 11-12 година, добнре ствари не треба мењати без преке потребе

U nekim uslovima određene stvari se pojave kao posledica. To s motkama nikad nisam voleo da čujem, a kamo li vidim. Ove današnje prilike su nešto sasvim drugo u odnosu na te od pre 10-11 godina. Ko ne vidi toliko drastičnu razliku između onog i ovog vremena, ne vredi mu utovarivati nikakva objašnjenja. Treba ga ostaviti (kao što se vidi u priloženom) da pokazuje svoj isplaženi jezik.
dragan7557 dragan7557 09:48 07.12.2011

Re: Трол тема

Ove današnje prilike su nešto sasvim drugo u odnosu na te od pre 10-11 godina.

Kako da nije, danas se vise ne upada u NBS sa puskama, a u privredni sud u Beogradu ulazi se samo uz pratnju gorila. Kriminalci i zasticeni svedoci vise ne pucaju jedni na druge, to na ulicama punim srecnih ucesnika 5 oktobra, radi njihovo obezbedjenje, ima jos toga sto se promenilo.
Ko ne vidi toliko drastičnu razliku između onog i ovog vremena,

Taj ne zivi vec je pobegao iz Srbije:
ne vredi mu utovarivati nikakva objašnjenja.

jer mu je dovoljna dnevna stampa,
Treba ga ostaviti

da nastavi zivot u povoljnijim uslovima u nekoj od normalnijih drzava.

Uz male dopune gore navedene, loader je sve u pravu.

cerski
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:41 06.12.2011

Kandidatura

http://www.flickr.com/photos/71568556@N08/6463559137/in/photostream

ivana23 ivana23 09:49 06.12.2011

Re: Kandidatura

Filip Mladenović
http://www.flickr.com/photos/71568556@N08/6463559137/in/photostream


aleksanadar aleksanadar 10:53 06.12.2011

Re: Kandidatura


Занимљиво... ако добро видим, овај брод са амблемом ЕУ зове се: TITANIC

loader loader 11:02 06.12.2011

Re: Kandidatura

Radikali i dss-ovci crtali? .. U svakom slučaju duhovito. Samo se nadam da bazično polazište priče na slici nije tačno, jer bi to onda za nas značilo poprilično beznađe.
Ekipi na splavu bi trebalo docrtati pecaroške štapove, da nešto glockaju dok se ne dočepaju obale
maksa83 maksa83 11:11 06.12.2011

Re: Kandidatura

Ekipi na splavu bi trebalo docrtati pecaroške štapove, da nešto glockaju dok se ne dočepaju obale

Slutim da bi ti pecaroški štapovi koštali 29999 EUR komad (pošto ispod 30000 ne mora javni tender), bez blinkera i udica, naravno.
loader loader 11:19 06.12.2011

Re: Kandidatura

Maksa

Eto, napredujemo .. Poznavanje procedure je pola nabavke. ima nade za beznadni splav
nani.bacciabiggia nani.bacciabiggia 11:47 06.12.2011

Re: Kandidatura

Filip Mladenović
http://www.flickr.com/photos/71568556@N08/6463559137/in/photostream


Ova slika je misteriozna.

1) Znači li da ekipa na splavu ima više šanse da preživi uzburkalo more od ekipe na brodu u bijelim rukavicama i Hermes maramama?
2) Da li je dama sa rukama na licu izvjesna "Baba Wanga" i da li pokušava da predvidi šta će biti sa brodom Titanik?
3) Sudeći prema slici, broj ljudi na splavu je 8. Četiri čovjeka leže a četvoro je sa dignutim rukama. Znači li to da demokratski način odlučivanja nije bio moguć i da je sproveden "karizmatični" način odlučivanja što će reći da su uspavani oni koji su negodovali?
4)Jesu li ova dva, do pojasa naga mladića, Tadić i Krstić?
5)Kako ovi ljudi na splavu vrše nuždu?
loader loader 12:04 06.12.2011

Re: Kandidatura

4)Jesu li ova dva, do pojasa naga mladića, Tadić i Krstić?

Ne, to su Krstić i Tadić
nani.bacciabiggia nani.bacciabiggia 12:13 06.12.2011

Re: Kandidatura

Ne, to su Krstić i Tadić


Hansel Hansel 13:06 06.12.2011

Re: Kandidatura

4krofnica 4krofnica 15:45 06.12.2011

Re: Kandidatura

aleksanadar

овај брод са амблемом ЕУ зове се: TITANIC



valjda nećemo ovako završiti:


The Raft of the Medusa
nsarski nsarski 16:15 06.12.2011

Re: Kandidatura

Ova slika je misteriozna.


Ova slika je parodija Zerikoove slike Splav Meduza. Nista misteriozno.



EDIT: Aha, vidim da je u prethodnom komentaru ovo vec pomenuto. Thx!
Hansel Hansel 17:25 06.12.2011

Re: Kandidatura

Ko je rekao da je misterizno? ... A piše i u linku o dodeli nagrade.
dragan7557 dragan7557 18:46 06.12.2011

Re: Kandidatura

loader
Maksa

Eto, napredujemo .. Poznavanje procedure je pola nabavke. ima nade za beznadni splav

Svakako a bataljivanje procedure je zavrsen pos'o.

cerski
aleksanadar aleksanadar 22:10 06.12.2011

Re: Kandidatura

valjda nećemo ovako završiti:


Хоћемо - ако се они са брода укрцају на наш сплав!
loader loader 23:23 06.12.2011

Re: Kandidatura

Cerski:
Svakako a bataljivanje procedure je zavrsen pos'o.

... Niste još za staro gvožđe, Her Cerski

aleksanadar
valjda nećemo ovako završiti:

Хоћемо - ако се они са брода укрцају на наш сплав!

ljuboten ljuboten 07:47 06.12.2011

Pametno razmišljate.

Delujete kao da niste član neke stranke.Za razluku od bloga koji je napisao čovek na istu temu, koji bi da nas ubedi da samo ona stranka kojoj on pripada nudi spas Srbiji, što iritira zdravu pamet. No, nije mu prvi put.
dragan7557 dragan7557 18:50 06.12.2011

Re: Pametno razmišljate.

ljuboten
Delujete kao da niste član neke stranke.Za razluku od bloga koji je napisao čovek na istu temu, koji bi da nas ubedi da samo ona stranka kojoj on pripada nudi spas Srbiji, što iritira zdravu pamet. No, nije mu prvi put.

Ta manjina je uvek najgore tretirana.

cerski
loader loader 19:43 06.12.2011

Re: Pametno razmišljate.

Ne brinite,
manjine se u Srbiji polako pretvaraju u VEĆINE
angie01 angie01 09:01 06.12.2011

dan "D" kao stanje!

kao u popravnom domu-ti si prvo nevaljao, pa si opet, pa te zatvore , da te prevaspitaju, pa ti unutra oragnizujes svoje kriminalne radnje i vadis se na zvaku, pa ti vaspitaci postave uslove, ti ih lozis , a radis svoje, hebiga, odgajila te ulica, niko nije brinuo da usvojis neke neohodne parametre da se socijalizujes, a ti arogantno mislis da mozes da prodjes na fore, pa onda se natezez, oni te stiskaju, a ti radis svoje i foliras i tako u krug, do beznadeznog stanja kada niko vise ne veruje da nesto od tebe moze da bude i drzi te na odstojanju!


niko drugi nece nista uraditi za tebe, ako se sam ne potrudis, ne znam zasto to bilo ko jos ocekuje!

hocu reci, kandidatura ili ne-sta se realno menja u nasim zivotima, od svega katasrofalnog sto se do sada cinilo, sta ce sada biti drugacije- je l neko prepoznao neku naznaku?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:00 06.12.2011

Re: dan "D" kao sranje!

Još uvek bez dobrog naslova.
loader loader 11:16 06.12.2011

Re: dan "D" kao stanje!

angie01:

niko drugi nece nista uraditi za tebe, ako se sam ne potrudis,

Naravno. Oni koji od kandidature očekuju automatsko rešavanje problema, a mislim da ih je popriličan procenat, isto su očekivali i od 5. oktobra - "Desio se datum i sad sledi nagrada za nas, koji bismo da radimo sve kao i pre". U pitanju je čitav sistem žilica korupcije i sitno-krupnih interesa koji prožima ovo društvo, a u čemu aktivno učestvuje kritično veliki broj ljudi. Da nije tako, stvari bi se kretale daleko brže.
hocu reci, kandidatura ili ne-sta se realno menja u nasim zivotima, od svega katasrofalnog sto se do sada cinilo, sta ce sada biti drugacije- je l neko prepoznao neku naznaku?

Već sam proces približavanja eu podrazumeva da smo doneli odluku da menjamo stvari sistematski, a ne površno i deklarativno. To će zbog ustaljenih navika koje se vuku još iz socijalizma ići veoma teško, ali će ići, upravo zato što smo deo jednog sistema koji samim tim uslovljava prilagođavanja društva i njegovu inovaciju. Kad bismo bili ostavljeni sami sebi, nikakve promene ne bismo ni izvodili. Ostalo bi ono, pola mitologija, pola bezakonje. Ovako, moraćemo da se ćčupamo iz tog nasleđenog gliba.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana