Ekologija| Ljubav| Zabava

Zašto mi se dopao Tomislav

Nebojsa Krstic RSS / 10.12.2011. u 01:31

Mnogo mi se dopao Nikolić, dakle Tomislav, večeras na TVb92, u emisiji u kojoj je gostovao zajedno sa Mirkom Cvetkovićem.

Kaže Tomislav u jednom trenutku kako je premijer Cvetković nebitan, kako ne donosi odluke i kako «verovatno ne sme ni fikus u kancelariji da pomeri bez da pita za dozvolu»!

I to kaže niko drugi nego on, dakle Tomislav, onaj koji je javno priznao da mu je svojevremeno Šešelj naređivao da (protivno njegovoj, dakle Tomislavljevoj volji) izlazi za govornicu Skupštine i po desetinu puta, bez obzira na temu sednice, i da govori za nekoga da je lopov, kriminalac ili izdajnik. Pa je on, dakle Tomislav, to poslušno radio, izlazio za govornicu, protivno navodno svojoj volji, i govorio da je taj i taj lopov, izdajnik, ustaša, kurva i šta god je već trebalo. Večeras sedi on, dakle Tomislav, u studiju, sluša Dežerove izjave (preko slušalice mu prevodilac prevodi na uho) i mrtav ladan optužuje nekog da je krpa! On, dakle heroj,  koji je prvih 20 godina svoje karijere radio bilo šta i govorio bilo kakvu neistinu, uvredu ili gadost samo zato što mu je Šešelj to tražio. A da ne bi bilo zabune, Šešelj je to tražio isključivo zato da testira koliko je on, dakle Tomislav, u stanju da bude poslušan svom gospodaru, o čemu je takođe javno svedočio on sam, dakle Tomislav.

I kako će sad on, dakle Tomislav, da posmatra svet oko sebe nego kroz oči svoje, dakle Tomislavljeve.

Potom, pita voditeljka Ljubica Gogić, da li je istina da su za najnovije barikade na severu Kosova odgovorni ljudi iz SNS. On, dakle Tomislav, odgovara da je vest objavio Tanjug,  a poznato je da ga kontroliše Demokratska stranka.

Ovde uočavam napredak.

U neka slavna vremena on bi, dakle Tomislav, rekao da je to objavio zločinački, izdajnički i ustaški Tanjug (ili ko god već), a da je novinarka koja je pisala vest poznata šiptarska kurva i da je već na njegovoj listi antisrba i izdajnika. I da takvima lako može da se desi da se okliznu na koru od banane, nekoliko puta, ili da dođu u kontakt sa zarđalom kašikom.

Kad smo već kod njega, dakle Tomislava, pomenuću još neke stvari koje su mi se dopale u poslednjih par dana. Na konferenciji za štampu koju su on, dakle Tomislav i njegov zamenik, dakle Vučić, upriličili zajedno kako bi demantovali da su posvađani, on je, dakle Tomislav, rekao da u slučaju negativne odluke EU o kandidaturi neće organizovati nemire.

Tu takođe uočavam napredak.

Mada mi nije najjasnije zašto neće. Ako su mogli da onolike proteste organizuju, u samo nekoliko poslednjih godina, za pomoć zarobljenom sužnju Šešelju, te za podršku Mladiću, pa protiv toga da Bulevar Zorana Đinđića dobije to ime, protiv hapšenja Karadžića, protiv zločinačke Evropske unije i Novog svetskog poretka, šta bi im falilo da upišu u svoje biografije da su protestvovali i zbog sporog napretka na putu ka Evropskoj uniji. Kad je cirkus, nek bude sa gutanjem mačeva i ženom sa dve glave. Samo je potrebno umesto Koste Čavoškog na binu isturiti proevropskog Vulina ili Milana Božića. Mada je najlepše zajedno.

I još jedno što mi se dopalo pa da završavam. Kaže ovih dana on, dakle Tomislav, da ne može on, dakle Tomislav, da govori Srbima s Kosova šta da rade jer ne živi on, dakle Tomislav, na Kosovu. Pa nek sami odluče šta će i kako će, on će, dakle Tomislav, u temama vezanim za Kosovo ostati indiferentan jer  bi u slučaju izjašnjavanja mogao da se zameri nekom iz EU, što može loše da se odrazi po izborni rezultat SNS-a, o čemu je takođe javno i bez lažnog stida govorio upravo on, dakle Tomislav.

E sad bi neko zbunjen, dakle ja, mogao da se pita da li to znači da on, dakle Tomislav, neće više govoriti ni o temama koje se tiču stanovnika Lebana, ljiga ili Odžaka jerbo on, dakle Tomislav, ne živi ni u jednom od ovih mesta?

Ili je njegovo bežanje od izjašnjavanja vezano isključivo za kosovski problem? To bih, dakle ja, nekako voleo da znam.

P.S. Pre nekog vremena, on je, dakle Vučić, javno i na sav glas rekao kako je njegova stranka (povodom štrajka glađu njega, dakle Tomislava) poslala na jedan medijski sajt 12 hiljada komentara (i tom se prilikom požalio da nijedan nije objavljen).

Evo prilike brate sestro! Samo šaljite, svi ste dakle dobrodošli! 

 

 



Komentari (528)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 17:03 10.12.2011

Re: Nego Krle

Hansel
Zar Fokus nije zatvoren (zbog neplaćanja naknade za korišćenje frekvencije)?!


Izgleda nije, još rešavaju Bešku.
Hansel Hansel 19:20 10.12.2011

Re: Nego Krle

Mislim da se opet cuje na podrucju Beograda.

Izgleda nije, još rešavaju Bešku.



Uključih radio posle mnogo vremena. Zaprepašćen sam koliko je praznog prostora u etru, kao da sam prespavao zimski san... ... izgleda ponovo hvatam Radio Pančevo... a Fokus ne nađoh na avalskoj frekvenciji sa sajta...

EDIT:

Nalazim ovaj komentar:
Proverio sam. Danas 15.11.2011. u 13:30 "Radio Fokus" ponovo emituje na radio-frekvenciji 101,4 MHz, verovatno sa nove lokacije na podrucju Beograda.

Sada je tišina na toj frekvenciji, bar kod mene (moguće da je JP "Emisiona tehnika i veze" uključila predajnike bez modulacije, da "poklopi" taj drugi predajnik)... Zanimljivo će biti...
vilanderus vilanderus 17:41 10.12.2011

Sela gore a babe se cesljaju ....

Sela gore a babe se cesljaju ....
Hansel Hansel 19:27 10.12.2011

Re: Sela gore a babe se cesljaju ....

Baš htedoh da preporučim g. Krstiću da pročita blog Priče iz bolnice: Nema leka ni za lek i da mu predložim da razmisli o prioritetima svojih analiza i sugestija predsedniku, predsedniku Vlade i ostalima...
sonja.m sonja.m 19:33 10.12.2011

na poljancetu

Lepo bogami:svi su bez veze koji nisu sa tobom.
Nista niste ni vi bolji(ti plus tvoji, posto nastupate u coporu).
Sad si izasao malo na poljance( posle naporne nedelje u Predsednistvu,
da prostite) da pikas loptu sa decurlijom (blogeri), da prebrojis d...lisce.
da zabacis razdeljak na drugu stranu dok isti (blogeri i d...lisci)
glodju kosku koju si im bacio, a ti sa mirom coveka koji je sve postigao u zivotu mudro cutis i ne dozvoljavas da iz tebe procuri ni jedan komentar na komentar. Ti si iznad svake diskusije(ova recenica ima 2 znacenja).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:26 10.12.2011

Re: na poljancetu

...i ne dozvoljavas da iz tebe procuri ni jedan komentar na komentar.

Sve se slažem.
sonja.m sonja.m 20:51 10.12.2011

Re: na poljancetu

Nebojsa Krstic
...i ne dozvoljavas da iz tebe procuri ni jedan komentar na komentar.

Sve se slažem.


onda sam ja glavica kiselog kupusa.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:51 10.12.2011

Re: na poljancetu

Sad si izasao malo na poljance( posle naporne nedelje u Predsednistvu,
da prostite) da pikas loptu sa decurlijom (blogeri), da prebrojis d...lisce.
da zabacis razdeljak na drugu stranu dok isti (blogeri i d...lisci)
glodju kosku koju si im bacio,


Kad smo vec kod prebrojavanja glodara koski, meni se cini odoka i u dokolici, ceneci po broju preporuka najvecih dobitnika (jedan opet ds glasac, drugi jok) da se broj (blogo) decurlije koja bi jos jednom s njima pikala loptu, s'oprostenjem, prepolovio od prosli put/izbora?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:09 10.12.2011

Re: na poljancetu

onda sam ja glavica kiselog kupusa.

Sve se slažem.
freehand freehand 22:22 10.12.2011

Re: na poljancetu

Nebojsa Krstic
onda sam ja glavica kiselog kupusa.

Sve se slažem.

Krstiću, ako mogu ja tebe (mada nepozvan) da posavetujem:
budi džentlmen, nemoj ispod pojasa. Može se naleteti na neočekivano.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:11 10.12.2011

Re: na poljancetu

Lepo bogami:svi su bez veze koji nisu sa tobom.
Nista niste ni vi bolji(ti plus tvoji, posto nastupate u coporu).

I to se slažem.

EDIT:

Pošto ovde na blogu ja nastupam u čoporu a komentatori sami (jel?), pošto je to očigledno tako, setio sam se jedne čuvene situacije iz stripa Mirko i Slavko kad jedan SS-ovac kaže drugom: "Lako je njima, njih je dvojica, a mi smo sami."

Hansel Hansel 00:36 11.12.2011

Re: na poljancetu

Nebojsa Krstic
onda sam ja glavica kiselog kupusa.

Sve se slažem.

Ponekad se upitam šta se dešava u Vašoj glavici dok čitate ove komentare i pišete ovakve odgovore (ili ih ne pišete), mislim - koji procesi...
mrale54 mrale54 01:40 11.12.2011

Re: na poljancetu

Hansel
Ponekad se upitam šta se dešava u Vašoj glavici dok čitate ove komentare i pišete ovakve odgovore (ili ih ne pišete), mislim - koji procesi...


Pa šta se čudiš?
Rek'o mu gazda da "pročešlja" šta misli "raja".
Isto k'o Šeki Tomi - onomad!

A, pošto će, posle izbora, da bude savetnik i Boti i Tomi, sondiranje terena!

Ma lepo ja rekoh - pored njih - pornići su pali u rang crtaća!
Hansel Hansel 08:59 11.12.2011

Re: na poljancetu

mrale54
Rek'o mu gazda da "pročešlja" šta misli "raja".

Ih, pa to može da se sazna u pola noći, ako se već veruje internetu u tom pogledu... ne moraju se za to i zato pisati posebni blogovi. Osim ako te mrzi da čitaš druge.

Kad smo kod blogova i njihovih svrha, setih se jednog letošnjeg o tome kako nemačko javno mnjenje postaje afirmativno za Srbiju, jer se "čini (autoru bloga - prim. H.) da predstavlja ohrabrujući znak da klatno koje ode na jednu stranu, vremenom mora (pojačao H.) i da se vrati...": Pogled na kosovsko pitanje iz Nemačke.
cult cult 10:13 11.12.2011

Re: na poljancetu

Hansel
Nebojsa Krstic
onda sam ja glavica kiselog kupusa.

Sve se slažem.

Ponekad se upitam šta se dešava u Vašoj glavici dok čitate ove komentare i pišete ovakve odgovore (ili ih ne pišete), mislim - koji procesi...


Decenija na vlasti čini svoje, obviously.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:47 11.12.2011

Re: na poljancetu

Kad smo kod blogova i njihovih svrha, setih se jednog letošnjeg o tome kako nemačko javno mnjenje postaje afirmativno za Srbiju, jer se "čini (autoru bloga - prim. H.) da predstavlja ohrabrujući znak da klatno koje ode na jednu stranu, vremenom mora (pojačao H.) i da se vrati...": Pogled na kosovsko pitanje iz Nemačke.

Slažem se sa autorom bloga, tj sa sobom.

Klatno mora da se vrati, kad tad. Međutim, i da se već vratilo, što svakako nije slučaj - političke odluke ne donosi javno mnjenje nego političari (u pomenutom slučaju komada jedan). Kad govorimo o klatnu, za one koji ne prate, mislimo na simpatije koje pojedine zemlje pokazuju za jednu stranu u sporu Beograd-Priština, a na štetu druge.

Pa mi vaša teza nije jasna.

Hoćete da kažete da ja nisam u pravu i da se klatno neće vratiti?
Tvrdite da klatno ne treba da se vrati?
Nešto treće?
Hansel Hansel 14:22 11.12.2011

Re: na poljancetu

Nebojsa Krstic
Slažem se sa autorom bloga, tj sa sobom.


Klatno mora da se vrati, kad tad. Međutim, i da se već vratilo, što svakako nije slučaj - političke odluke ne donosi javno mnjenje nego političari (u pomenutom slučaju komada jedan). Kad govorimo o klatnu, za one koji ne prate, mislimo na simpatije koje pojedine zemlje pokazuju za jednu stranu u sporu Beograd-Priština, a na štetu druge.Pa mi vaša teza nije jasna.Hoćete da kažete da ja nisam u pravu i da se klatno neće vratiti?Tvrdite da klatno ne treba da se vrati?Nešto treće?

Ne mislim da klatno ne treba da se vrati. Mislim da je gotovo nemoguće da se vrati u dogledno vreme. Ako se nekad i vrati, nas tada biti neće. Očigledno je da ti političari (bojim se ne komada jedan u toj zemlji i ne samo u toj zemlji) neće promeniti svoju retoriku dok ne uradimo baš sve što im padne na pamet, a možda ni tada. Pisalo se o tome na mom poslednjem blogu (ne mislim samo na sebe, ja sam samo inicirao diskusiju; inače moji blogovi ne pretenduju uvek na ozbiljnost - da bude jasno da se ne reklamiram) - i oni koji su za potpunu servilnost ne negiraju da u međunarodnoj politici ne vladaju zakoni pravde i humanosti, već zakon jačeg. Ne znam da li mislite da je to tačno, ali ako jeste - mislim da nam je besmislena nada u vraćanje klatna nedefinisano u vremenu i trajanju. Ako nismo spremni da priznamo Kosovo i ako mislimo da će se situacija promeniti, onda (moje je mišljenje), ne treba sebe ni da kompromitujemo sedenjem na više stolica. Sigurno je diplomatija jako komplikovana stvar - meni se, iz moje perspektive, čini da bismo poštovanje mogli da jedino zavredimo principijelnim, normalnim i moralnim stavovima i ponašanjem i sređivanjem sopstvenog dvorišta bez obzira na prijem u EU ili ne. Valjda ono što ne valja nije da ne valja zato što EU to kaže, nego zato što ne valja po sebi. E, sad, mnogi pametni ljudi ovde procenjuju da mi bez EU ne možemo. Ako bi neka superozbiljna analiza pokazala da su u pravu i u varijanti da mi uporno i ozbiljno radimo na sebi i ne konfrontiramo se ni sa kim, a naročito ne sa EU, onda možda treba priznati realnost. Ja bih, da sam neka vlas' () i u tom slučaju zamolio evropske prijatelje za transparentni spisak, našoj javnosti dostupan, svih uslova za pristupanje EU uz garanciju da je on konačan. Ko god na ovo kaže da je naivno očekivati, istovremeno je definisao kvalitet naše evropske integracije. U tom prethodnom blogu koji sam spomenuo došlo se do kvake 22: da bi se obezbedilo poštovanje od strane EU, treba ispuniti sve što traže. Koliko ja pratim retoriku EU političara, oni zaista sve vreme sugerišu takvo oksimoronsko ponašanje. A ako dugoročno posmatramo stvari izgleda mi da naš bezuslovno pozitivan odgovor na takve sugestije, što promovišu ČJ i VD, ne bi doveo ni do čega dobrog, jer taj model podrazumeva spoljnu asimilaciju bez suštinskih menjanja unutrašnjih odnosa - nama pre svega treba ozdravljenje našeg organizma, siguran sam u to, da bismo opstali u narednim vekovima. Neki misle da je to nemoguće bez lečenja spolja - možda su u pravu, ali ne znam ima li koga spolja ko zaista želi (i može) da nas leči.

Što se tiče javnog mnjenja - taj članak koji ste preneli je jedan od mnogih različitih. Nailazio sam proteklih meseci na nekolike potpuno suprotne i vrlo iritirajuće, vrlo nadmene (iz nemačke štampe - prenosili ih naši mediji), ne mogu u ovom trenutku da ih tražim, kliping koji Vi dobijate sigurno je temeljan (nadam se da Vam ne serviraju samo lepe članke).

Da kažem i ovo - pre neki dan čitam deo intervjua Meri Vorlik u (našem) "Kuriru" (hej!) gde nas zamajava (nemam bolju reč) mantrom da će Amerika pomoći Srbiji da bude lider u regionu! Objasniću možda malo previše kolokvijalno: videli da se palimo na liderstvo u regionu, pa misle - lakše ćemo da progutamo sve gorke pilule s tom zašećerenom vodicom. Nemam razloga da verujem u iskrenost tih reči.

Nadam se da sam sada bio jasniji (mada previše opširan, šta ću kad me savetnik pita za mišljenje (šala! ).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:51 11.12.2011

Re: na poljancetu

Ne mislim da klatno ne treba da se vrati. Mislim da je gotovo nemoguće da se vrati u dogledno vreme.

Slažem se. Za ovo se slažem bez ikakve šale i ironije. Ovde su mi neki zamerili što sam preterano ironičan, ali pisati o dvojici klovnova bez ironije ne vidim kao moguće, pogotovu kad su to klovnovi s opasnim namerama...

Što se tiče javnog mnjenja u prijateljskoj Nemačkoj, slažem se dakle da će se odnos ljudi, ili njihovih medija prema Srbima i Srbiji teško i sporo menjati. Zato sam istakao jedan tekst (na koji ste vi podsetili) koji odudara od mnoštva drugih, ne da bih dokazao da se priča obrnula, nego više da podelim svoje oduševljenje što u svetu ima ljudi koji (makar i minimalno) utiču na javno mnjenje, a koji imaju više od dva grama mozga, koji ne pišu isključivo u skladu sa interesima onih koji ih plaćaju novcem sumnjivog (i nesumnjivog) porekla, i koji per definitionem nisu po svaku cenu (kada je dijalog Bgd-Priština u pitanju) na strani jednog ratnog zločinca, i to ne zločinca koji je to po tzv komandnoj odgovornosti, već ćoveka koji je svojim rukama ubijao žene i decu, in vivo vadio ljudima organe i prodavao ih, o čemu oni celu istinu znaju mnogo bolje nego svi mi ovde.

i u tom slučaju zamolio evropske prijatelje za transparentni spisak, našoj javnosti dostupan, svih uslova za pristupanje EU uz garanciju da je on konačan.

...Ali vi insistirate na šali, pa tu ne mogu da vam pariram
freehand freehand 15:11 11.12.2011

Re: na poljancetu

Recimo da će klatno dobiti malo na zamahu u suprotnom smeru kad se pravno-politički bude ostvarilo ono što su Germancite pod Srbija zacrtali, i dođe vreme da se pit-bul, kućni ljubimac kojeg su držali u našem dvorištu - prebaci u svoju kuću i blizu svoje dece.
Kad malo dođe do belog Šengena i kandidature bratskog i prijateljskog nezavisnog Kosova za ulazak u EU, na primer.
A možda i ranije, kad se u toku kresanja troškova Kosovo kao stavka pojavi u vidu očiisterujuće mrljetine na rashodnoj strani budžeta zemalja-članica, pa i same Nemačke.
maksa83 maksa83 15:16 11.12.2011

Re: na poljancetu

A možda i ranije, kad se u toku kresanja troškova Kosovo kao stavka pojavi u vidu očiisterujuće mrljetine na rashodnoj strani budžeta zemalja-članica, pa i same Nemačke.

Nemoj si lud. Kosovo je tzv. cash cow. Apsolutno je sposobno sebe da izdržava narko-biznisom, a ispod zemlje (peto svetsko nalazište lignita + olovo, cink, srebro, itd.) ima dovoljno da ko god tamo dobije koncesije ne bude nesrećan, naprotiv. To je, uostalom, i koren celog sranja.
freehand freehand 15:26 11.12.2011

Re: na poljancetu

maksa83
A možda i ranije, kad se u toku kresanja troškova Kosovo kao stavka pojavi u vidu očiisterujuće mrljetine na rashodnoj strani budžeta zemalja-članica, pa i same Nemačke.

Nemoj si lud. Kosovo je tzv. cash cow. Apsolutno je sposobno sebe da izdržava narko-biznisom, a ispod zemlje (peto svetsko nalazište lignita + olovo, cink, srebro, itd.) ima dovoljno da ko god tamo dobije koncesije ne bude nesrećan, naprotiv. To je, uostalom, i koren celog sranja.

Ok, Maxo, živi bili pa videli.
Samo aligator iz kade ima nezgodan običaj da ogladni a i da raste.
E sad, zajebano je kad svima pričaš da je to u stvari bezopasan gušter, koji se hrani mušicama i bakterijama, pa dođe vreme da ga uvedeš u dnevnu sobu. Ili kad pubertetski radoznao (a gladan!) krene sam da se šeta po kući.
Sa tendencijom upoznavanja čeljadi.

P.S. - narko biznis je jedna krajnje isplativa ljudska delatnost, samo je malo nezahvalna za prikazivanje u poslovnim knjigama.
A nalazišta su ok, nego je Kosovo, za razliku od Konga - u Evropi, pa je prilična nezgodacija insistirati na njegovoj promociji kao mlade i perspektivne demokratije i države budućnosti i držati ga na bezbednoj udaljenosti istovremeno.

maksa83 maksa83 15:31 11.12.2011

Re: na poljancetu

Samo aligator iz kade ima nezgodan običaj da ogladni a i da raste.

Nemoj da misliš da je neko tamo nesvestan toga. Video sam izveštaj Bundespolizei koji sve sa šarenim strelicama pokazuje kako i kojim putem 90% evropskog heroina dolazi sa Kosova. Jednostavno, zabole ih, to je problem na nekom drugom nivou od visoko-političkog i stavljanja šape na prirodne resurse.
Hansel Hansel 16:41 11.12.2011

Re: na poljancetu

Nebojsa Krstic
i u tom slučaju zamolio evropske prijatelje za transparentni spisak, našoj javnosti dostupan, svih uslova za pristupanje EU uz garanciju da je on konačan.

...Ali vi insistirate na šali, pa tu ne mogu da vam pariram

Naravno da znam da je to nemoguće (a šalim se zbog konstantne primese apsurda u svemu, pa je onaj ko je suviše ozbiljan poguban sam za sebe, pre svega), ali možda se retorički može tako nastupati... Doduše, Đinđić je probao...

Ali, hajde da pročitamo nešto o tome kako se razmišlja o suštinskim problemima društva i države, hajde da nam neke stvari (od Crne Gore preko Haga do Kosova i EU) ne budu sredstva za zamajavanje javnosti - kako ćemo s korupcijom, šta ćemo s obrazovanjem i zdravstvom, mangupima u sopstvenim redovima... da li nam za reformu državne uprave treba podsticaj i pomoć EU... zašto Poreska uprava maltretira većinu pravnih lica da u papiru jednom mesečno podnose poreske prijave, pa onda da se one nose i u PIO itd. itd. a sve može fantastično jednostavno da se registruje i kontroliše... Ti koji sada prekucavaju u kompjuter sadržaje tih papira mogli bi da rade mnogo korisnije stvari. Ovo je samo jedan prilog o neefikasnosti i o jednoj omči oko vrata onih koji ovde još i stvaraju neku vrednost (nisam baš od tih, ali sam informisan). O odsustvu elementarne zaštite radnika i ugroženom elementarnom ljudskom dostojanstvu da ne pričam.

Izvinjavam se zbog trola, ali zaista molim da se osvrnete i pogledate koji su suštinski problemi zemlje i da počnete s njima da se hvatate u koštac. Sada je već kasno, ali ako ipak ostanete na vlasti, molim vas, zaista. Ako želite dobro zemlji i narodu (kakav je da je, a i nema prilike da bude bolji), hajde da konačno izađemo iz tog nacionalnog puberteta... ako nismo već u menopauzi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:09 11.12.2011

Re: na poljancetu

Ali, hajde da pročitamo nešto o tome kako se razmišlja o suštinskim problemima društva i države, hajde da nam neke stvari (od Crne Gore preko Haga do Kosova i EU) ne budu sredstva za zamajavanje javnosti

Ne bih mogao da se složim da je svaki pokušaj da se reši kosovski čvor (pre toga haški) zamajavanje javnosti, iako ima mnogo onih koji zloupotrebljavaju to pitanje.

Uzmimo npr Koštunicu. On je slika i prilika zloupotrebe kosovskog problema. Kod njega je ono služilo jedino da se okači o bedž. Ili Č. Jovanovića, koji u zadnje vreme izdaje više saopštenja o Kosovu nego Koštunica u najboljim danima. Ili takozvanog Tomislava koji o Kosovu ne sme ni da zucne da ne naljuti svoje "partnere" iz EU.
Hansel Hansel 21:00 11.12.2011

Re: na poljancetu

Nisam rekao "svaki pokušaj", čak ni "pokušaj", samo da treba da rešavamo mnoge druge probleme, tj. da to i ne mora da bude javno tema br. 1. Evo, i predsednik nešto reče danas o ekonomiji, čuh usput...
ecce-florian ecce-florian 19:41 10.12.2011

Zašto mi se dopao To mi slav

ne mogu da verujem da i ti

omega68 omega68 19:45 10.12.2011

Spekulacija?

bolje bi bilo da dobro obavešteni domaćin kaže nešto o priči koja kola političkim krugovima, a koja se odnosi na mogućnost pravljenja vlade ''nacionalnog spasa'' u koju bi ušla SNS?.Prema tim izvorima, Đilas bi se suprotstavio tim namerama i na toj tački bi došlo do cepanja DS na dva ( najmanje ) dela
Nego Krle, pusti politiku, večita mi je dilema za koga ste napisali onu pesmu?
tyson tyson 13:48 11.12.2011

Re: Spekulacija?

Nego Krle, pusti politiku, večita mi je dilema za koga ste napisali onu pesmu?







Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:21 11.12.2011

Re: Spekulacija?

Nego Krle, pusti politiku, večita mi je dilema za koga ste napisali onu pesmu?

Napisali smo je jednom članu, dakle meni.
omega68 omega68 19:21 11.12.2011

Re: Spekulacija?

Napisali smo je jednom članu, dakle meni.

tebe nisu viđali sa gospođicama

da se nasmejemo malo u ova zleduha vremena
oblachar oblachar 19:57 10.12.2011

Meteori

Valjda će se skoro taj Bog smilovati i poslati nam jednu gromadu..
G r o f G r o f 20:15 10.12.2011

Neću glasati za Tadića...

DSu je potrebno sazrevanje i katarza opozicionog mira.
Na priče o strašnom vuku ne nasedam jer priče o strašnom vuku služe da se ovce ne dosete da nema sena.
mrale54 mrale54 20:48 10.12.2011

A banovanje, brisanje...

...ništa??!
Niko da se požali?
Opipavanje pulsa javnog mnjenja??
Ček' da vidim...ma, jok bre!
Gore piše - ekologija, ljubav, zabava.

I, tako kažeš - Tomu je Šeki izdresirao, jel'?
Pa, dobro.
A, nas?
Ko je nas dresiro?
A, jesmo li pelcovani protiv besnila? A?

Zabole me za Tomu, za vas, za Čedu i Velju - mene ste u 58-oj OTERALI iz Srbije!!
A, ovde mi je pet puta bolje.
Nego - jebeš mene, matorog.

Šta čemo sa mladima (koje i dalje terate!)???
docsumann docsumann 21:33 10.12.2011

nema "ljutnje" ;)

skyspoter skyspoter 21:40 10.12.2011

free speech?

zasto vucic nema VIP na B92?
PS: krsticu valjas se u blatu. DS je postao gicetina.
noboole noboole 21:53 10.12.2011

Re: free speech?

Vucic je potreban VIP blogu, kao voda u koaksijalnom kablu.
skyspoter skyspoter 22:21 10.12.2011

Re: free speech?

noboole
Vucic je potreban VIP blogu, kao voda u koaksijalnom kablu.

kao pravi elekticar morao bi da znas da koaksijalni kabal je provodnik unutar drugog provodnika i da oba imaju zajednicku osu...i da ako ista znas o demokratiji onda bi vucic trebao da ima VIP na B92

PS: mrzim politiku i politicare ali volim free speech
Hansel Hansel 23:00 10.12.2011

Re: free speech?

i da ako ista znas o demokratiji onda bi vucic trebao da ima VIP na B92

Toj nas je demokratiji sigurno Vučić podučio tokom svog ministrovanja... on, Šešelj i Toma dali su primer demokratije za sva vremena.

Ipak, deo odgovora na pitanje
zasto vucic nema VIP na B92?

može biti: "Možda zato što se nije registrovao?"
inco inco 07:21 11.12.2011

Re: free speech?

skyspoter
zasto vucic nema VIP na B92?


Verovatno zato sto kompjuter ume da upali samo uz pomoc benzina i sibice.
haskel haskel 22:44 10.12.2011

O cemu se radi

Citam ovaj tekst i pitam se sta je Nebojsa, dakle Krstic hteo da kaze.
Nizu se reci, imena, ironija, sprdnja, nesto, i na kraju nista... Krsticu, dakle Nebojsa.
dragan7557 dragan7557 23:42 10.12.2011

Re: 270 komentar, Krstic 3:bogeri 267

haskel
Citam ovaj tekst i pitam se sta je Nebojsa, dakle Krstic hteo da kaze.
Nizu se reci, imena, ironija, sprdnja, nesto, i na kraju nista... Krsticu, dakle Nebojsa.

Nebojsa Krstic
...i ne dozvoljavas da iz tebe procuri ni jedan komentar na komentar.

Sve se slažem.

Nebojsa Krstic
onda sam ja glavica kiselog kupusa.

Sve se slažem.

Nebojsa Krstic
Lepo bogami:svi su bez veze koji nisu sa tobom.
Nista niste ni vi bolji(ti plus tvoji, posto nastupate u coporu).

I to se slažem.

Odgovor gosn. Krstica dakle Nebojse: "sve se slazem," " Sve se slazem."

I konacno: "I to se slazem."

Ko je ovde na ovom blogu Ovca, dakle Ovce?

Citanost: 3013 !!!!

cerski
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:03 11.12.2011

Re: 270 komentar, Krstic 3:bogeri 267

Ko je ovde na ovom blogu Ovca, dakle Ovce?

pa čitaovci i čitaovce.
abrasax abrasax 02:02 11.12.2011

Re: 270 komentar, Krstic 3:bogeri 267

pa čitaovci i čitaovce.



Od koga da se plašim više? Nad kim da ironišem, kome da se smejem? Nad istim onima za koje suda i zakona u ovoj vlasti nema? Rasplašiše me namigivanja, šurovanja, zaštita svakojakog vršljanja i privilegije za bahatost.
Dosta. Ne može se sve opisano na ovom blogu (još jednom hvala tsunade, mariopan i ostali) objasniti Kosovom i svetskom ekonomskom krizom. Dosta i s tim više.

Moraćete do proleća da smislite nešto bolje što će nas navesti da ispadnemo budale još jednom.

Što se mene i izbora tiče - ko pisn'o, taj je stisn'o.

Eto, rekoh.
prapra prapra 05:48 11.12.2011

vec vidjeno

Dosadilo mi je prodavanje cigle od nasih cenjenih demokrata svih fela.
zowie zowie 11:56 11.12.2011

cenzura

Izbrisalo mi jedan dosta benigni post.

Krsticu, dosta je jadna ova tvoja cenzura, bas slepacki ...
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:05 11.12.2011

Re: cenzura

zowie
Izbrisalo mi jedan dosta benigni post.

Krsticu, dosta je jadna ova tvoja cenzura, bas slepacki ...


Onaj Tadic- Borat?


Zanima me samo kako bi reagovali kad bi ih ljudi nazivali ubicama, a bez pravosnazne presude ili bar procesa.
tyson tyson 14:05 11.12.2011

Re: cenzura

prapra

zowie

ko su ovi likovi?!

i raznorazna "nastupam samo na Krstićevom blogu" bratija.

smorovi.



koksy koksy 14:35 11.12.2011

Re: cenzura

tyson
prapra

zowie

ko su ovi likovi?!

i raznorazna "nastupam samo na Krstićevom blogu" bratija.

smorovi.





a, pa blog je živ organizam, jedino što je stalno je promena kao takva ( a i ostali qrci-palci).
prapra prapra 15:51 11.12.2011

Re: cenzura

ko su ovi likovi?!

i raznorazna "nastupam samo na Krstićevom blogu" bratija.

smorovi.

Koji je tvoj problem?
Jesi li cuo za fenomen novih clanova ?
Zamisli molim te nekog ko nekad nema vremena i ostavi poneki komentar i to ne samo na krsticevom blogu.
Da te ubuduce pitam za dozvolu?
tyson tyson 05:12 13.12.2011

Re: cenzura

Koji je tvoj problem?
Jesi li cuo za fenomen novih clanova ?
Zamisli molim te nekog ko nekad nema vremena i ostavi poneki komentar i to ne samo na krsticevom blogu.
Da te ubuduce pitam za dozvolu?

Ti si još i dobar, ima te i na drugim blogovima (tekstovima).

Naravno da ljudi dolaze i odlaze.

Oni na koje sam ja ciljao je društvo koje se registruje juče da ostavi izdrkani* komentar jedino, isključivo i samo na Krstićevom blogu, i onda nestanu u vidu lastinog repa.

Neka cveta hiljadu cvetova, ali zadržavam pravo da izrazim svoje miljenje o 'mirisu' koje takve cvećke ostavljaju za sobom.



babmilos babmilos 16:32 11.12.2011

sestrebraćodrugovi

slobodno se vi
partijski članovi i savetnici
potpuno se slobodno vi
partijski savetnici i članovi
sasvim potpuno se slobodno vi
partijski
između sebe dogovarajte
ko je kada govno

nije to kao da se
drugi neko pita o tome

a mene baš briga
svi ste govna
uvek
koksy koksy 17:02 11.12.2011

Re: sestrebraćodrugovi

babmilos
slobodno se vi
partijski članovi i savetnici
potpuno se slobodno vi
partijski savetnici i članovi
sasvim potpuno se slobodno vi
partijski
između sebe dogovarajte
ko je kada govno

nije to kao da se
drugi neko pita o tome

a mene baš briga
svi ste govna
uvek


човече, ти не причаш често ал' кад кажеш онда је то ретко фекално.
babmilos babmilos 19:10 11.12.2011

Re: sestrebraćodrugovi

Bravo, kaksi. Em pratiš aktivnost, em umiješ odbrusiti. To nailaze kakvi izbori za savetnika? Ako, valja će ti.
freehand freehand 19:15 11.12.2011

Re: sestrebraćodrugovi

babmilos
Bravo, kaksi. Em pratiš aktivnost, em umiješ odbrusiti. To nailaze kakvi izbori za savetnika? Ako, valja će ti.

Ajd se odluči između ekavice i ijekavice, da znam da li si nepismen ili nepismjen?
koksy koksy 20:11 11.12.2011

Re: sestrebraćodrugovi

babmilos
Bravo, kaksi. Em pratiš aktivnost, em umiješ odbrusiti. To nailaze kakvi izbori za savetnika? Ako, valja će ti.

ništ' odbrusivanje - samo konstatacija na rečnik.
Ako, valja će ti.

a ništ' ni valjanje.
babmilos babmilos 20:15 11.12.2011

Re: sestrebraćodrugovi

Bravo i tebe, forhend. I ti pratiš aktivnosti, a i umiješ odbrusiti. Biti će to neizvjesna borba na izborima za savetnika, te očekujem da pobednik čestita pobeđenom. Baš kao i obratno.
babmilos babmilos 20:41 11.12.2011

Re: sestrebraćodrugovi

Koksi, kaksi... pa to je sjajno, umiješ konstatovati. Moglo bi se to odraziti i na položaj u partijskoj hijerarhiji. Neka, neka.
freehand freehand 20:50 11.12.2011

Re: sestrebraćodrugovi

babmilos
Koksi, kaksi... pa to je sjajno, umiješ konstatovati. Moglo bi se to odraziti i na položaj u partijskoj hijerarhiji. Neka, neka.

A što je tebe oni Šjentinel, a čoče?
koksy koksy 21:22 11.12.2011

Re: sestrebraćodrugovi

babmilos
Koksi, kaksi... pa to je sjajno, umiješ konstatovati. Moglo bi se to odraziti i na položaj u partijskoj hijerarhiji. Neka, neka.

Nemoj da te ovo obeshrabri ali tvoja navodna polemika je inspirativna do mojega tako da mi jedino preostaje da ti poželim ugodno veče i dobru probavu.
aj ćao!
babmilos babmilos 21:39 11.12.2011

Re: sestrebraćodrugovi

Epohalno, forhend! I ti bi mogao da zaposliš nekoga da ti zapiše kako se izgovaraju reči na kakovom stranom jeziku! Izabrati te za savetnika i/ili člana je sjajno za tržište rada.
freehand freehand 21:53 11.12.2011

Re: sestrebraćodrugovi

Izabrati te za savetnika i/ili člana je sjajno za tržište rada.

Oko prethodnog (sa kakovim stranim jezikom)se apsolutno slažem (mada ne znam šta znači), ali mi ovo baš nije jasno? Ko bira članove, i čiji/čega bih ja bio ili savetnik? I kakve to veze ima sa tržištem rada?
I izvini ako te zbunjujem, nije namerno.
babmilos babmilos 22:10 11.12.2011

Re: sestrebraćodrugovi

Tako je, forhend, nisi izneverio nade javnosti. Bilo kakvo znanje jeste kontraindikacija za radno mesto člana i/ili savetnika.
tyson tyson 05:23 13.12.2011

Re: sestrebraćodrugovi

Tako je, forhend, nisi izneverio nade javnosti. Bilo kakvo znanje jeste kontraindikacija za radno mesto člana i/ili savetnika.

Tako je druže; svi koji ne misle kao ti su kandidati za savjetnike, te ih kao takove valja zatrti, a imovinu im trajno oduzeti.



stomard stomard 17:44 11.12.2011

Nešto treće?

Meni uvjek nesto trece, pa mi molin te reci sa kime ima sanse da ta i takova DS sklopi post izbornu koaliciju, ako je Ceda sta je, opet ako je Tomo prostak i polu imbecil ka sta jeste, na koju ce stranu ici daljse ovi brod!

Da ste spizdili stvar i da su Vas Njemci nalupali jesu! Od diplomatije hocu piskim necu piskim svi se produdismo 9og upisani!

Uzmi za predpostavku da sutra i moras mnjenjat ustav sta ce bit po prilici stvari, kao preduslova datuma za odpocinjanje pregovora sa kime ces to?!


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:49 11.12.2011

Re: Nešto treće?

Meni uvjek nesto trece, pa mi molin te reci sa kime ima sanse da ta i takova DS sklopi post izbornu koaliciju,

Sa svetim Antom i gospom gusaricom. Nema druge.
G r o f G r o f 21:27 11.12.2011

..pozdravljam moderatorku 007

Kad čitam Krstića uvek me posećuje jedna misao koju ću ovoga trenutka podeliti sa širokim auditorijumom.
Taj čovek je zalutao u politiku.
Iz redova koje piše da se naslutiti da je to inteligentan, kulturan i šarmantan čovek.
U političkom kontekstu njegovi tekstovi su prazni, šablonizirani i bledi.
Kakva je to greška u sistemu koja tako drastično poništava pozitivne ljudske osobine. Ono najbolje u čoveku jednostavno ne može da funkcioniše.

...auuuu što sam mu ga dao po analizi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:51 11.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

U političkom kontekstu njegovi tekstovi su prazni, šablonizirani i bledi.
Kakva je to greška u sistemu koja tako drastično poništava pozitivne ljudske osobine. Ono najbolje u čoveku jednostavno ne može da funkcioniše.

To ti je jedinstvo suprotnosti o kojoj je govorio Marks kada je obrazlagao dijalektički materijalizam.
Nemaš ni sam pojma koliko mi je teško da kad pišem o politici ne napišem đubretu da je đubre, a idiotu da je idiot.
G r o f G r o f 22:29 11.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

Nebojsa Krstic
U političkom kontekstu njegovi tekstovi su prazni, šablonizirani i bledi.
Kakva je to greška u sistemu koja tako drastično poništava pozitivne ljudske osobine. Ono najbolje u čoveku jednostavno ne može da funkcioniše.

To ti je jedinstvo suprotnosti o kojoj je govorio Marks kada je obrazlagao dijalektički materijalizam.
Nemaš ni sam pojma koliko mi je teško da kad pišem o politici ne napišem đubretu da je đubre, a idiotu da je idiot.


Suprotnosti ujedinjuje novi, viši, stadij koji proizvode, novi početak spirale. Bez višeg stadija nemamo jedinstvo suprotnosti već samo suprotnosti.

(Molim Hegela i Fojerbaha da se ne prevrću u grobu ako me čitaju).

E sad problem je što ja ne naslućujem oblik toga višeg stanja, više mi deluje kao pomak unazad pod uticajem negativne sile.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:48 11.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

E sad problem je što ja ne naslućujem oblik toga višeg stanja, više mi deluje kao pomak unazad pod uticajem negativne sile.

Možda si u pravu, a možda ti je ugao gledanja loš...ko će ga znati.
ecce-florian ecce-florian 23:18 11.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

@grof

Iz redova koje piše da se naslutiti da je to inteligentan, kulturan i šarmantan čovek.
U političkom kontekstu njegovi tekstovi su prazni, šablonizirani i bledi.


potpuno saglasan

On je poručio da svi koji obećavaju u 2012. blagodeti i berićet ne govore istinu jer sledeća godina ne može biti razvojna.

Nova budžetska politika će, kako je najavio, biti usmerena na to da se smanje izlišni troškovi i da se oni preusmere u investicije i razvoj infrastrukture.

Tadić je podsetio da je takva politika već dala rezultate koji su vidljivi na novim mostovima i kilometrima autoputa, a njeno dejstvo na kvalitet života građana biće u pravoj meri vidljiva tek u budućnosti.
mrale54 mrale54 02:01 12.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

Nebojsa Krstic
Možda si u pravu, a možda ti je ugao gledanja loš...ko će ga znati.


Pa dobro. Kad si već tu, da pitam -
Što si, bre, pis'o ovaj "tužibaba" post???
'El ti misliš da mi ne znamo ko je Toma???
Eto, samo to mi smeta.
skener92 skener92 05:58 12.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

mrale54
Nebojsa Krstic
Možda si u pravu, a možda ti je ugao gledanja loš...ko će ga znati.


Pa dobro. Kad si već tu, da pitam -
Što si, bre, pis'o ovaj "tužibaba" post???
'El ti misliš da mi ne znamo ko je Toma???
Eto, samo to mi smeta.


mi znamo ko je toma, ds zna ko je toma. ako taj toma pobedi na izborima, treba da ljubi ruke ds-u, niko drugi nece biti kriv za tu pobedu, samo ds.
Hansel Hansel 09:09 12.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

E sad problem je što ja ne naslućujem oblik toga višeg stanja, više mi deluje kao pomak unazad pod uticajem negativne sile.

Možda si u pravu, a možda ti je ugao gledanja loš...ko će ga znati.

Iz mog ugla - dobar političar prvenstveno treba da pokaže (i dokaže) da je on dobar, a ne da su drugi loši.

mi znamo ko je toma, ds zna ko je toma. ako taj toma pobedi na izborima, treba da ljubi ruke ds-u, niko drugi nece biti kriv za tu pobedu, samo ds.



(Politika, 13. mart 2011)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:31 12.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

mi znamo ko je toma, ds zna ko je toma. ako taj toma pobedi na izborima, treba da ljubi ruke ds-u, niko drugi nece biti kriv za tu pobedu, samo ds.

Ko smo to mi? Ako pišete u ime neke stranke, organizacije ili saveza obavestite me da znam s kim imam čast.

Inače ja mislim da neki znaju, a neki ne znaju. Zato je dobro da oni koji znaju kažu onima koji ne znaju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:36 12.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

'El ti misliš da mi ne znamo ko je Toma???

Kad bih znao ko ste to vi, odnosno ko su ti mi koje pominjete, odgovorio bih.
Hansel Hansel 13:15 12.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

Pošto sam sebe prepoznao u tom "mi", ovo ne treba shvatiti kao advokatisanje mraleta i skener:
Dakle, ne pamtim da je iko na ovom Blogu bio afirmativan prema Tomi, dakle Tomislavu, SNS-u i SRS-u, osim afektivno (neki i u produženom afektu), zbog reakcije nezadovoljstva aktuelnom vlašću. Cenim da smo to ti mi. A vi ste, valjda, vi na vlasti (na čelu s najjačom strankom u toj ekipi). Svi drugi su - oni.

Mada, ljudi su i 1997. znali ko je Šešelj, kad je nezvanično pobedio, a zvanično izgubio na predsedničkim izborima. Malo promenio retoriku i postao prihvatljiv onima koji bi glasali za "demokratsku opoziciju" koja nije imala jakog kandidata (ili ga nije isticala) - sve u nadi da se dese neke promene.

Javnost na Blogu nećete "ubediti" ovakvim podsećanjima. To bi možda upalilo kod onih koji su nekad glasali za Tominu bivšu stranku, DSS i sl. S druge strane, pored sve iracionalnosti, oni ipak imaju potrebu da budu u jačem taboru, tako da je i tu mrka kapa...
skener92 skener92 14:29 12.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

Nebojsa Krstic
mi znamo ko je toma, ds zna ko je toma. ako taj toma pobedi na izborima, treba da ljubi ruke ds-u, niko drugi nece biti kriv za tu pobedu, samo ds.

Ko smo to mi? Ako pišete u ime neke stranke, organizacije ili saveza obavestite me da znam s kim imam čast.

Inače ja mislim da neki znaju, a neki ne znaju. Zato je dobro da oni koji znaju kažu onima koji ne znaju.


gospodine, niste pazljivo procitali moj komentar, odgovorila sam blogeru mrale54, covek pita da li vi mislite da mi ne znamo ko je toma.

vasa sarmanta i vaspitana ironija mi je vrlo simpaticna, secam se proslih izbora i svadja sa porodicom i prijateljima da treba da se glasa za ds bas zbog gorepomenutog tome. otvoreno sam i ovde na blogu napisala misljenje da se mora glasati za ds, pa sam prosla kroz 'toplog zeca' ldp. a sada sam isto tako otvoreno napisala da necu da izadjem na izbore.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:34 12.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

gospodine, niste pazljivo procitali moj komentar, odgovorila sam blogeru mrale54, covek pita da li vi mislite da mi ne znamo ko je toma.

Gospođo, nisam, u pravu ste, sad vidim...pardon.
mrale54 mrale54 19:31 12.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

Nebojsa Krstic
'El ti misliš da mi ne znamo ko je Toma???

Kad bih znao ko ste to vi, odnosno ko su ti mi koje pominjete, odgovorio bih.


Da objasnim.
Da sam ciničan i maliciozan, napisao bih -
"Eto, u pravu sam ja, ovaj DS je izgubio svaku sponu sa narodom, a, i sa realnošću. Kao - ko smo to MI, a ko VI!!"
Ali, onda bih trolovao samog sebe.

Nego da probamo ovako.

Vašar. N. Krstić ima tezgu sa garderobom. Dakle Toma, tik pored, ima tezgu sa garderobom. MI smo potencijalni kupci.
E, ovde je catch 22!
Jel' ti se čini da će stil reklamiranja -"Alo ljudi!! Tomina roba je bofl!!
To se cepa za 10 dana!! Ne bacajte pare kod Tome!! Ovamo!!" - da pomogne?

E, na to mi je ličio ovaj post, pa sam zato i postavio pitanje.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:21 12.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

Dakle Toma, tik pored, ima tezgu sa garderobom. MI smo potencijalni kupci.

Nek drži tezgu ko hoće, samo nije jasno koji ste to vi u gornjoj rečenici. Ako govorite u ime nekog mnoštva recite da znam kog.
mrale54 mrale54 21:39 12.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

Nebojsa Krstic
Dakle Toma, tik pored, ima tezgu sa garderobom. MI smo potencijalni kupci.

Nek drži tezgu ko hoće, samo nije jasno koji ste to vi u gornjoj rečenici. Ako govorite u ime nekog mnoštva recite da znam kog.


MI smo oni koji smo VAM dali posao! (a, i plate - oh!)

A, u ČIJE ime VI govorite?
mrale54 mrale54 22:14 12.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

mrale54
Nebojsa Krstic
Dakle Toma, tik pored, ima tezgu sa garderobom. MI smo potencijalni kupci.

Nek drži tezgu ko hoće, samo nije jasno koji ste to vi u gornjoj rečenici. Ako govorite u ime nekog mnoštva recite da znam kog.


MI smo oni koji smo VAM dali posao! (a, i plate - oh!)

A, u ČIJE ime VI govorite?

EDIT Da ne bude zabune - na blogu se obraćamo sa ti, pa, shodno tome ovo "VI" se ne odnosi na tebe lično!




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:01 12.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

MI smo oni koji smo VAM dali posao! (a, i plate - oh!)

A, u ČIJE ime VI govorite?

EDIT Da ne bude zabune - na blogu se obraćamo sa ti, pa, shodno tome ovo "VI" se ne odnosi na tebe lično!

Da ne bude zabune, ja ovde govorim u svoje ime, i takođe, da ne bude zabune, ne primam nikakvu platu od države. Što se tiče tebe koji govoriš u ime mnoštva, nemam ništa protiv, samo pitam čiji si glasnogovornik, da bih znao kome treba da odgovorim.
mrale54 mrale54 23:50 12.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

Nebojsa Krstic
Da ne bude zabune, ja ovde govorim u svoje ime, i takođe, da ne bude zabune, ne primam nikakvu platu od države. Što se tiče tebe koji govoriš u ime mnoštva, nemam ništa protiv, samo pitam čiji si glasnogovornik, da bih znao kome treba da odgovorim.



E, ovo mi se dopada (bez sarkazma i ironije!)!
Lep dijalog, zar ne?
Za početak - odgovori meni!
Jer, ako me preskočiš (da ne kažem ignorišeš) kao pojedinca - kako ćeš odgovoriti mnoštvu? (veliiika gomila pojedinaca)
Ne. Nemam iluzija da svako ko je u tim sferama treba da odgovara svakom građaninu pojedinačno.
Ali, ono, što je poenta - pitanje koje sam ponovio par puta - zašto ovaj post??
Kako da ga shvatim?
Kao lični animozitet prema Tomi?
Ili?
Nemam nameru da Tadiću pošaljem bilo kakvu poruku - pitam TEBE!
Zašto ovo?
Koja je svrha?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:06 13.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

Ali, ono, što je poenta - pitanje koje sam ponovio par puta - zašto ovaj post??
Kako da ga shvatim?
Kao lični animozitet prema Tomi?

Pa, što se mene tiće, možeš da ga shvatiš kako god ti volja. Obično svako shvati prema svojim mogućnostima. Kao što i ja pišem prema svojim.

Ali ako već insistiraš, nemam nikakav lični animozitet prema pomenutom jerbo ga lično i ne poznajem. I ovde se ne bavim njime lično, već njegovom političkom ulogom u javnom životu. A ta uloga je dramatično loša i u perspektivi pogubna. To je političar bez ijedne skrupule. Osoba koja bez ikakvog problema danas kaže jedno, sutra drugo, preksutra deseto, bez ikakve odgovornosti i bez blama.
Njegova uloga je, u SRS fazi bila katastrofalna, a u perspektivi još gora.

Eto, tako ja mislim i imam potrebu da to podelim s čitaocima bloga b92. Ništa drugo.
mrale54 mrale54 02:31 13.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

Poštujem!
Htedoh samo da rasčlanim pobude pisanja.
Pa, tako i ne insistiram - samo sam pitao.
I, dobih odgovor.
Sve OK.

Što se "njegove uloge u SRS fazi" tiče ona je minorna - ceo SRS je katastrofa! Na širem planu gledano.
Da se ogradim - Šešeljev SRS!
Hoću reći - čitamo, pomalo, istoriju.
Znaš ono - Laza Paču i te munje.

No, dobro, danas su druga vremena, pa mi se ovo učinilo kao vrlo pogrešan početak predizborne kampanje!
I, to je razlog mojih prozivki tebe.

maksa83 maksa83 08:28 13.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

To je političar bez ijedne skrupule. Osoba koja bez ikakvog problema danas kaže jedno, sutra drugo, preksutra deseto, bez ikakve odgovornosti i bez blama.


tsunade tsunade 08:34 13.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

Što se tiče tebe koji govoriš u ime mnoštva, nemam ništa protiv, samo pitam čiji si glasnogovornik


a mora li da bude neciji glasnogovornik? nije moguce da govori iz svoje glave u svoje ime?

mislim kapiram ja da vi sebe tako tesite... da ovde pisu protiv vas neki organizovani glasnogovornici neke retrogradne sile koja vam kvari posao. a da je stvarnost puno bolja... no uzaludno je to.

vama sistem puca pred ocima. jutros se na rts-u pojavio neki covek iz ministarstva zdravlja zaduzen za korupciju... kaze da je izvoriste korupcije u kabinetu predsednika, onako jasno, glasno i rezignirano... covek je inace dovden tu iz poskoka, ubpoka, tako neceg...i veli taj covek da ce nakon ovog nastupa da izgubi posao te da moze odmah da ode kod danice draskovic da pita dal ima mesta u njenom kaficu... to govori na RTS-u u jutarnjem programu, ej... stvari vam izmicu kontroli. totalno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:32 13.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

Što se "njegove uloge u SRS fazi" tiče ona je minorna - ceo SRS je katastrofa! Na širem planu gledano.
Da se ogradim - Šešeljev SRS!

Oba kopredsednika današnje SNS bili su najviši rukovodioci SRS. Kao takvi dele odgovornost za sve što je SRS radila.
Neće valjda biti da je dovoljno promeniti natpis na firmi da bi se izbrisala tako divna vojvodska prošlost?
mrale54 mrale54 16:22 13.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

Nebojsa Krstic
Kao takvi dele odgovornost za sve što je SRS radila.


Uh, kad se setim!
Najdraži Slobini opoziconari!

"...odgovornost..." Hm?
Paaa, ja na to gledam ovako -
posle dve decenije "prazilukovanja" u Šekijevom... khm!, jel'te,
ovo mu dođe k'o nagrada u vidu "minulog rada" (copyright Radovan the III)
Neka ih malo da dišu i oni svež vazduh - šta fali?

Ono, što mene brine je mogućnost da dođu u situaciju da, taj, svež vazduh oporezuju nama - građanima!!
Tako da ...
predatortz predatortz 16:26 13.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

Ali ako već insistiraš, nemam nikakav lični animozitet prema pomenutom jerbo ga lično i ne poznajem. I ovde se ne bavim njime lično, već njegovom političkom ulogom u javnom životu. A ta uloga je dramatično loša i u perspektivi pogubna. To je političar bez ijedne skrupule. Osoba koja bez ikakvog problema danas kaže jedno, sutra drugo, preksutra deseto, bez ikakve odgovornosti i bez blama.


Teško je ne složiti se sa ovim...
predatortz predatortz 16:28 13.12.2011

Re: ..pozdravljam moderatorku 007

predatortz
Ali ako već insistiraš, nemam nikakav lični animozitet prema pomenutom jerbo ga lično i ne poznajem. I ovde se ne bavim njime lično, već njegovom političkom ulogom u javnom životu. A ta uloga je dramatično loša i u perspektivi pogubna. To je političar bez ijedne skrupule. Osoba koja bez ikakvog problema danas kaže jedno, sutra drugo, preksutra deseto, bez ikakve odgovornosti i bez blama.


Teško je ne složiti se sa ovim...

Međutim, ući u kampanju sa pričom o 250000 novih radnih mesta, pa ugasiti 300000...
Meni to, nekako, isto. Mislim, u pogledu blama i odgovornosti.
sevarlica sevarlica 10:20 12.12.2011

+/-

Hmmm...
Koliko god ovaj blog bio ispunjen sarkazmom i dozom ironije, ipak pokazuje glavnu razliku između Mirka Cvetkovića i Tomislava Nikolića.

Ceo blog pokazuje da je Mirko iskustveno(u politici) bar 10 godina iza Tomislava jer je Toma prevazišao ulogu sluge i evoluirao u ulogu nadređenog, što se za baka Mirka ne može reći.Što bi nekako po Darvinu značilo da je Mirko i dalje australopitekus dok je Toma evoluirao u homo sapiens-a, neka je i u neandertalca ali je sapiens :)

Druga razlika među ovom dvojicom političara je ta da je Toma naređenja slušao svog gazdu u bivšoj stranci, dokle god je ta stranka napredovala u političkom smislu(popularnost među glasačima), što nekako opravdava i poslušnički stav. Dok baba Mirko prati NJ.K.V. Borisa Tadića iako ovaj direktno uništava rejting stranke i svojim (ne)radom i svojim klovnovskim nastupima u javnosti.

Treća, možda i najbitnija razlika među njima je u poziciji sa koje nastupaju obojica. Toma je slušao svog izabranog predsednika stranke i delovao shodno njegovim odlukama kao izabranom autoritetu organizacije kojoj pripada. Svi znamo kako završe svi oni koji se pobune na delovanje predsednika u svojoj stranci(seća li se neko Vuksanovića iz DS-a).Takođe, ta stranka je delovala u opoziciji, što znači da je jedino bila odgovorna prema sebi i svom rejtingu, bar zakonski. Dok je baba Mirko stavio stranku ispred države kojom treba da vlada. Kažem vlada, jer ON sedi na najmoćnijoj funkciji u zemlji a ne NJ.K.V. Boris Tadić(koji po zakonu realno nema nikakva ovlašćenja osim da ide po sahranama i proslavama). Mirko je "dozvolio" da bude skrajnut u vreme jedne od najvećih svetskih kriza, Mirko je premijer vlade koja je obećala 200.000 radnih mesta a na kraju je 200.000 ljudi ostalo bez posla, Mirko je premijer vlade koja nema jasnu spoljni a ni unutrašnju politiku, itd...


Prvo, što bilo koja nova vlast treba da uradi je: da izabere nove javne tužioce koji bi bili dovoljno hrabri da uhapse Borisa Tadića za izvršen državni udar.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:27 12.12.2011

Re: +/-

Prvo, što bilo koja nova vlast treba da uradi je: da izabere nove javne tužioce koji bi bili dovoljno hrabri da uhapse Borisa Tadića za izvršen državni udar.

Najzad se i takozvani Vučić probudio! Ajde malo brate sestro!
antioksidant antioksidant 12:29 12.12.2011

Re: +/-

Toma prevazišao ulogu sluge i evoluirao u ulogu nadređenog,

tako nešto je još uvek na nivou spekulacija
performens sa stiroporom i postom veoma podeseća na lutkarsko pozorište
sevarlica sevarlica 13:17 12.12.2011

Re: +/-

Nebojsa Krstic
Prvo, što bilo koja nova vlast treba da uradi je: da izabere nove javne tužioce koji bi bili dovoljno hrabri da uhapse Borisa Tadića za izvršen državni udar.

Najzad se i takozvani Vučić probudio! Ajde malo brate sestro!


To bi onda značilo da je Vučić na prošlim izborima glasao za Tadića(moj slučaj).
Za razliku od vas, ja sam se borio za promene zato što su vlasti bile loše a ne zato što se ja nisam ugradio u iste.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:33 13.12.2011

Re: +/-

Nebojsa Krstic
Prvo, što bilo koja nova vlast treba da uradi je: da izabere nove javne tužioce koji bi bili dovoljno hrabri da uhapse Borisa Tadića za izvršen državni udar.

Najzad se i takozvani Vučić probudio! Ajde malo brate sestro!

To im je zaključak sa svakodnevnih debata na onom njihovom radio "Fokusu" koji čuj razgovara sa narodom koji mu se javlja "u ogromnom broju"-jedni te isti.
nim_opet nim_opet 16:05 12.12.2011

Poredjenje bas i nije na mestu

Tomislav je bio clan SRS-a i jedinu odgovornost je imao prema sebi, prema ljudima koji su ga birali i prema svojoj partiji. Premijer Cvetkovic je premijer cele Srbije, i ima odgovornost prema svim glasacima u Srbiji. To da li je i kako je Nikolic izlazio na govornicu i po cijim uputstvima je potpuno neprimereno poredjenje prema odgovornostima premijera - kako formira vladu, kako ministri odgovaraju premijeru, itd. Predsednik Vlade, po Ustavu Srbije ima mnogo veca ovlascenja ali i obaveze od Predsednika Republike. Mislim da je Nikolicevo (ma kako stilski rogobatno) pitanje sasvim na mestu - premijer Cvetkovic decidirano ne kreira niti ekonomsku,niti spoljnu, niti unutrasnju politiku Vlade (ili bar biraci nemaju nikakav izvor informacija da on to radi) i jedino sto oni vide je lik Predsednika Republike i pojedinih ministara (Jeremica, Dacica itd.).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:30 12.12.2011

Re: Poređenje baš i jeste na mestu

Tomislav je bio clan SRS-a i jedinu odgovornost je imao prema sebi, prema ljudima koji su ga birali i prema svojoj partiji.

Ovo naravno nije tačno.

Takozvani Tomislav je kao član SRS bio podpredsednik Vlade Republike Srbije, a takođe i ministar u Saveznoj Vladi kojoj je premijer bio Momir Bulatović.

Tako da osim što ima odgovornost prema sebi ima i prema građanima Srbije, među kojima je i moja malenkost.

U odgovornost mu računam i sva ona ratna huškanja, vađenja pištolja na studente i taksiste, prebijanje advokata Barovića, izbacivanje Hrvata iz Hrtkovaca, izbacivanja dece Hrvata iz obdaništa u Zemunu, vođenje politike koja nas je odvela u rat i izolaciju, u sukob s NATO, politiku koja je dovela do kapitulacije na Kosovu i još najmanje 1000 drugih zlikovstava (ako ta reč, zlikovstava, postoji u našem jeziku).

Obećanje da će on lično da preispita presude Đinđićevim ubicama...da ne zaboravim .
antioksidant antioksidant 16:35 12.12.2011

Re: Poređenje baš i jeste na mestu

U odgovornost mu računam i sva ona ratna huškanja, vađenja pištolja na studente i taksiste, prebijanje advokata Barovića, izbacivanje Hrvata iz Hrtkovaca, izbacivanja dece Hrvata iz obdaništa u Zemunu, vođenje politike koja nas je odvela u rat i izolaciju, u sukob s NATO, politiku koja je dovela do kapitulacije na Kosovu i još najmanje 1000 drugih zlikovstava (ako ta reč, zlikovstava, postoji u našem jeziku).

Мислим да ипак говоримо о Војиславу (оно бриткијег ума, значе не Уставотворитељу)
Томислав је онај који је кевтао са стране, улагујући се Шефу, слепо слушајући а као потпредседник Владе је у сред бомбардовања решавао стамбено питање...
Шешељ сем стомака и лудила има и мозга
Томислав сем злобе - нема ништа

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana