Ekologija| Ljubav| Zabava

Zašto mi se dopao Tomislav

Nebojsa Krstic RSS / 10.12.2011. u 01:31

Mnogo mi se dopao Nikolić, dakle Tomislav, večeras na TVb92, u emisiji u kojoj je gostovao zajedno sa Mirkom Cvetkovićem.

Kaže Tomislav u jednom trenutku kako je premijer Cvetković nebitan, kako ne donosi odluke i kako «verovatno ne sme ni fikus u kancelariji da pomeri bez da pita za dozvolu»!

I to kaže niko drugi nego on, dakle Tomislav, onaj koji je javno priznao da mu je svojevremeno Šešelj naređivao da (protivno njegovoj, dakle Tomislavljevoj volji) izlazi za govornicu Skupštine i po desetinu puta, bez obzira na temu sednice, i da govori za nekoga da je lopov, kriminalac ili izdajnik. Pa je on, dakle Tomislav, to poslušno radio, izlazio za govornicu, protivno navodno svojoj volji, i govorio da je taj i taj lopov, izdajnik, ustaša, kurva i šta god je već trebalo. Večeras sedi on, dakle Tomislav, u studiju, sluša Dežerove izjave (preko slušalice mu prevodilac prevodi na uho) i mrtav ladan optužuje nekog da je krpa! On, dakle heroj,  koji je prvih 20 godina svoje karijere radio bilo šta i govorio bilo kakvu neistinu, uvredu ili gadost samo zato što mu je Šešelj to tražio. A da ne bi bilo zabune, Šešelj je to tražio isključivo zato da testira koliko je on, dakle Tomislav, u stanju da bude poslušan svom gospodaru, o čemu je takođe javno svedočio on sam, dakle Tomislav.

I kako će sad on, dakle Tomislav, da posmatra svet oko sebe nego kroz oči svoje, dakle Tomislavljeve.

Potom, pita voditeljka Ljubica Gogić, da li je istina da su za najnovije barikade na severu Kosova odgovorni ljudi iz SNS. On, dakle Tomislav, odgovara da je vest objavio Tanjug,  a poznato je da ga kontroliše Demokratska stranka.

Ovde uočavam napredak.

U neka slavna vremena on bi, dakle Tomislav, rekao da je to objavio zločinački, izdajnički i ustaški Tanjug (ili ko god već), a da je novinarka koja je pisala vest poznata šiptarska kurva i da je već na njegovoj listi antisrba i izdajnika. I da takvima lako može da se desi da se okliznu na koru od banane, nekoliko puta, ili da dođu u kontakt sa zarđalom kašikom.

Kad smo već kod njega, dakle Tomislava, pomenuću još neke stvari koje su mi se dopale u poslednjih par dana. Na konferenciji za štampu koju su on, dakle Tomislav i njegov zamenik, dakle Vučić, upriličili zajedno kako bi demantovali da su posvađani, on je, dakle Tomislav, rekao da u slučaju negativne odluke EU o kandidaturi neće organizovati nemire.

Tu takođe uočavam napredak.

Mada mi nije najjasnije zašto neće. Ako su mogli da onolike proteste organizuju, u samo nekoliko poslednjih godina, za pomoć zarobljenom sužnju Šešelju, te za podršku Mladiću, pa protiv toga da Bulevar Zorana Đinđića dobije to ime, protiv hapšenja Karadžića, protiv zločinačke Evropske unije i Novog svetskog poretka, šta bi im falilo da upišu u svoje biografije da su protestvovali i zbog sporog napretka na putu ka Evropskoj uniji. Kad je cirkus, nek bude sa gutanjem mačeva i ženom sa dve glave. Samo je potrebno umesto Koste Čavoškog na binu isturiti proevropskog Vulina ili Milana Božića. Mada je najlepše zajedno.

I još jedno što mi se dopalo pa da završavam. Kaže ovih dana on, dakle Tomislav, da ne može on, dakle Tomislav, da govori Srbima s Kosova šta da rade jer ne živi on, dakle Tomislav, na Kosovu. Pa nek sami odluče šta će i kako će, on će, dakle Tomislav, u temama vezanim za Kosovo ostati indiferentan jer  bi u slučaju izjašnjavanja mogao da se zameri nekom iz EU, što može loše da se odrazi po izborni rezultat SNS-a, o čemu je takođe javno i bez lažnog stida govorio upravo on, dakle Tomislav.

E sad bi neko zbunjen, dakle ja, mogao da se pita da li to znači da on, dakle Tomislav, neće više govoriti ni o temama koje se tiču stanovnika Lebana, ljiga ili Odžaka jerbo on, dakle Tomislav, ne živi ni u jednom od ovih mesta?

Ili je njegovo bežanje od izjašnjavanja vezano isključivo za kosovski problem? To bih, dakle ja, nekako voleo da znam.

P.S. Pre nekog vremena, on je, dakle Vučić, javno i na sav glas rekao kako je njegova stranka (povodom štrajka glađu njega, dakle Tomislava) poslala na jedan medijski sajt 12 hiljada komentara (i tom se prilikom požalio da nijedan nije objavljen).

Evo prilike brate sestro! Samo šaljite, svi ste dakle dobrodošli! 

 

 



Komentari (528)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 01:36 10.12.2011

nije čudo

da se tebi dopao tomislav,
tako to radi:)
loader loader 02:50 10.12.2011

Re: nije čudo

To što se u jednoj zemlji ozbiljno može pomisliti, ili poželeti, da bi navedeni Tomislav mogao da formira narednu vladu - pre svega je znak do koje mere su u toj istoj toj zemlji prisutni obezglavljenost i očajanje.
Mada, radikalska varijanta je i do sada imala impozantan broj pristalica. Ovde je ta priča (sns) maltene ista, samo što je pošećerena naprasnim zalaganjem za Evropu.
Ali, ima i ona druga strana. Koja nije Tomislav. Što je svetska ekonomska kriza jača, i standard ugroženiji, to ljude još više iritiraju slučajevi obesnog ponašanja ili korupcije pojedinaca iz vlasti na lokalnom nivou (na te bliske primere se najjače reaguje). Tako navedeni junak ovog posta potencijalne glasove crpi malo na osnovu svoje ustaljene demagogije, a malo na osnovu ponašanja nekih pojedinaca iz vladajuće koalicije. Bez obzira što se radi o sorti koja je zarazila sve stranke (i najviše buja kad je stranka na vlasti), teško će neko sada pamtiti šta je neko tamo iz sadašnje opozicije pre par godina radio u nekoj drugoj varijanti dok je bio pri vlasti (posebno ne pre 15-tak godina, iako je u pitanju najcrnji i najkriminalniji deo novije srpske istorije). Ljudi, prirodno, uvek gledaju opciju koja je trenutno vladajuća i u njoj vide odgovornost za sve loše što se zateklo, makar poticalo i od onih prethodnih. U kombinaciji sa obezglavljujućim strahom zbog egzistencije ovaj faktor može da donese kritično veliki broj glasova dotičnom, koliko god da je tačno ono što je u postu napisano. Naravno, da bi dotični eventualno formirao većinu u parlamentu, mora u koaliciju sa jednom od perjanica današnje vladajuće koalicije, protiv koje će upravo taj jedan nezadovoljni deo ljudi glasati. Svojevrsni apsurd. Ali, kad je stomak prazan, tako daleko se ne gleda.

aleksanadar aleksanadar 21:08 10.12.2011

Re: nije čudo

To što se u jednoj zemlji ozbiljno može pomisliti, ili poželeti, da bi navedeni Tomislav mogao da formira narednu vladu - pre svega je znak do koje mere su u toj istoj toj zemlji prisutni obezglavljenost i očajanje.


Слажем се, апсолутно.

То сведочи и колико разочарење постоји овима који су на власти.

loader loader 01:11 11.12.2011

Re: nije čudo

A još gori u opoziciji! E, tu je kvaka ! Šta onda činiti?
aleksanadar aleksanadar 12:27 14.12.2011

Re: nije čudo

A još gori u opoziciji!


Ко је гори... скоро да је постало ирелевантно, од како је Демократска странка склопила савез са Социјалистичком партијом Србије.

Од тога не може бити горе.

Жао ми је.

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:39 10.12.2011

Где су трезвени људи?

Беше на б92 (код смешкаве Љубице), и беше на ртс емисија (код оног неупадљивог типа који зна да емисија не постоји зобг њега, већ због гостију).

И ко је говорио нешто што има смисла?

Човек из приватног сектора.

Србобран Бранковић, чини ми се.

Остали су... Уливали страх.
jinks jinks 10:00 10.12.2011

Re: Где су трезвени људи?

И ко је говорио нешто што има смисла?

Човек из приватног сектора.


Ima raznih privatnih sektora, i trezvenih i netrezvenih ... ima ih i medju izolacionistima.

Ne razumem potrebu da se generalise prica na ovakav nacin.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:42 10.12.2011

Да ли је председник Хрватске истовремено

и председник владајуће странке?

Шта је Тадић рекао на почетку конференције?
Не носим кравату!


Значи, по ком основу је Мирко премијер?

Када ће се престати са шарадом шатро-избора?

И када ће Србија постати монархија?
JJ Beba JJ Beba 01:54 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

И када ће Србија постати монархија?




mada mislim da je DS pravo mesto za to pitanje

twitter
sloba_milosevic Slobodan Milošević
Građani sa nestrpljenjem očekuju trenutak kada će Srbija dobiti status kandidata za normalnu državu.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 02:00 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

Građani sa nestrpljenjem očekuju trenutak kada će Srbija dobiti status kandidata za normalnu državu.

"Грађани" Србије још увек верују у причу о Деда-Мразу, а врхушка им објашњава да ће овај стићи, сваког тренутка... Наиме, поквариле су се санке, али јавио је мобилним да стиже.


mada mislim da je DS pravo mesto za to pitanje

Сигурно јесу, све са Мићуновићем, оним бољшевиком.

Право "место" су житељи Србије, а ова "република", срамота за све републике (и краљевине), би требало да се оконча. Срамота, шарада, фарса!
dragan7557 dragan7557 09:40 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

Nebojsa Krstic: na konferenciji za štampu koju su on, dakle Tomislav i njegov zamenik, dakle Vučić, upriličili zajedno kako bi demantovali da su posvađani, on je, dakle Tomislav, rekao da u slučaju negativne odluke EU o kandidaturi neće organizovati nemire.

Kad smo kod zamenika, ko je zamnik Borisa Tadica kao predsednika drzave?

Ili je nezamenljiv?

Za Stranku znam da, gigantske posao zadatke predsednika u "odsustvu" mora da radi armija pod-precednika, uz Tantalove muke, ali za za drzavu mi nije poznato?
Kad smo već kod njega, dakle Tomislava,

Ne bi skodilo i da pise Ing. Tomislav Nikolic, ili bar Tomislav Ing. Nikolic, ili najbolje: Ministar bivsi Tomislav Ing. Nikolic:

Nije bre red, da samo i samo Mladjen Dinkic bude spominjan kao Bivsi Ministar Mladjen Dinkic, imju bre i drugi zasluge, za ovo danas.

cerski
maksa83 maksa83 10:03 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

И када ће Србија постати монархија?

Kad <fanfare> Tito izmili ispod one kocke, obuče Zvezdin dres i zaigra irsko kolo na Slaviji pre nego što dođe leteći tanjir i pokupi ga i odvede nazad kući.

Nadam se.

Milan Karagaća Milan Karagaća 10:43 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

Да ли је председник Хрватске истовремено

nije ali jeste premijer. I šta je tu problem.
Значи, по ком основу је Мирко премијер?

tako što ga je kandidovala stranka koja je osvojila najviše glasova na izborima tj. u pobedničkoj koaliciji.Druga je stvar što se predsednik republike suviše pojavljuje tamo gde bi trebao biti premijer
Када ће се престати са шарадом шатро-избора?

ovo ni sam ne razumeš šta si hteo da kažeš.
И када ће Србија постати монархија?

kad obnovimo Dušanovo carstvo.
dragan7557 dragan7557 10:59 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

tako što ga je kandidovala stranka koja je osvojila najviše glasova na izborima tj. u pobedničkoj koaliciji.Druga je stvar što se predsednik republike suviše pojavljuje tamo gde bi trebao biti premijer

Pa nismo mi bre Rusija!

cerski
legalizacijabg legalizacijabg 13:26 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

maksa83
И када ће Србија постати монархија?

Kad Tito izmili ispod one kocke, obuče Zvezdin dres i zaigra irsko kolo na Slaviji pre nego što dođe leteći tanjir i pokupi ga i odvede nazad kući.

Nadam se.


Interesantan je evolutivni put današnjih tvrdokornih antimonarhista srednje klase,skoncetrisanih uglavnom u Beogradu,današnjih tzv-neoliberala,i sličnih.Zapravo neopevanih ostrašćenih šićaržija.

Lets take a look

Nisu to klasični liberali zapadnog tipa,jok.To je srpski specijalitet

Prvo su vaši očevi i dedovi,a bogami i babci su voleli da opale u potiljak,došli sa raznih čuka,u vunenim čarapama,mnogi i van Srbije(a bogme i mnogi nesrbi) prešli reke i planine,pobili prave Beograđane,oteli im stanove i kuće.
Popalili i popljačkali sve što miriše na monarhiju i tradicionalizam, građanštinu.Heh..kakva je to ironija sudbine.Vi ste danas građanska Srbija
Pevanje o Sinđeliću mnoge je koštalo robije. Krcunovci i Oznaši nisu spavali na radnom mestu, nego drukali ljude komitetima,koji su ih isterivali s posla zbog slavljenja krsne slave.

Došle su osamdesete i na istoku je počelo da trune,poplašili ste se za svoje beneficije,letovanja za dž.po vojnim odmaralištima.Pa se pojavio čovek opasnih namera bradati četnik V.D.PU-PU Vuče s kim se udruži
Mnogo vas je asocirao na omraženu vam monarhiju i tradicionalizam.

Predlagali ste narodna suđenja,njegovu likvidaciju po kratkom postupku,želje će vam se ispuniti nešto kasnije
A onda je došao on Sloba sloboda

U početku vam je delovao kao spasilac,što u suštini i jeste bio.SPASILAC SRPSKOG KOMUNIZMA I PRIVILEGIJA KOMUNJARŠTINE!

Streljali ste ispod gustih veđa,uvrtali brke,ali i trpeli srpski nacionalizam jer vam je u prvi mah odgovarao,shvatili ste da ex-bankar samo koristi površni narod, željan patriotizma gušen pedeset godina čeličnom pesnicom cenzure.

I niste vi bili tupavi,NE!
Svatili ste gde sve to ide,pa ste se prešaltovali u zapadnjake,liberale,NVO.Jes da ne grešim dušu..ponekad ste bili i dosledni.Pojavila se tu i tamo poneka zastava sa crvenom žabom,na ponekoj utakmici.
Ipak..miris(smrad?)vas uvek na daleko odaje.Jedno vam je karakteristično.

Kad se pomene monarhija i Kosovo,uhvati vas blaga jeza,dobijete nagon za bljuvanje.

Čak i predsednik modernog kalibra poput Tadića,koji se bori u najtežim mogućim okolnostima,za interese zemlje i svog naroda,kad pomene Kosovo prosto se povampirite-I ispustite karakteristični smra..šmek.


p.s.
he he..dugujem vam ovo još od diktature LDP na blogu^^
inco inco 13:53 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

E nasao ko da spocitava liberalima komunjarstinu, vunene carape, otimanje... te da se poziva na ortodoksno gradjanstvo (koje ovi prvi pobise, je l' te) - osoba ciji je jedini smisao dolaska na ovaj blog bio da legalizuje svoju kriminalnu aktivnost zbog koje bi u ondasnjoj ljubvenoj monarKiji zavrsila u memljivoj prostoriji sa resetkama na prozoru a njihova nelegalno izgradjena hacijenda u gomili suta...

Ovo kao onaj vic sa dovikivanjem Rusa i Nemaca:
- Komunisti!!!
- Fasisti!!!
(eho: isti, isti, isti...)

A kad vec pominjes crvenu zabu - rugala se zaba zabi da su joj usta golema.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:41 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

Kad smo kod zamenika, ko je zamnik Borisa Tadica kao predsednika drzave?

Po ustavu nema ni zamenika ni potpredsednika predsednika.U slučaju sprečenosti zamenjuje ga predsednik skupštine pa makar to bio i lik kakav je bio onaj sadašnji ministar kulture i državnik po zanimanju PM.
Izvinjavam se na trolu, znam da ti to znaš.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:22 10.12.2011

measurable event

Kad <fanfare> Tito izmili ispod one kocke, obuče Zvezdin dres i zaigra irsko kolo na Slaviji pre nego što dođe leteći tanjir i pokupi ga i odvede nazad kući.


ух, па ово је добро, дакле, хоћеш да кажеш, има шансе!
ivana23 ivana23 16:40 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

legalizacijabg


S kojim pravom trpas sve u isti kos?

Vi, vasi... E, pa niti smo svi dosli sa nekih cuka, niti su nam svima preci bili komunisti.
mrale54 mrale54 19:01 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

legalizacijabg



-Sestro!
-Evo doktore! Mmm...41,6!
-Oh! Ozbiljno. Aaa...vi ste?
-Rodbina, doktore.
-Pa, ljudi moji, trebali ste da zovete Hitnu pre nego što dođe do ovakvih komplikacija! Ne znam. Probajte sirće i mekinje na tabanima. Vidite da čovek bunca! Kako da kažem - ali moderna nedicina ovde diže ruke, jel'...
-Hvala doktore!
-Ma, ništa, ništa, prijatno...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:43 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

legalizacija

Odličan komentar. Postoji nekoliko lakmusa za smrdljive komunjare, pa je jasno da ovi što se liberalima nazivaju, nisu ništa drugo deo zaostatka te anticivilizacijske svite, koja će, nadam se, završiti u skladu sa pravdom.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:50 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

Karagaća
I šta je tu problem.

Osnovni je problem u komunizmu i komunistima. Valja lustrirati sve koji su bili članovi sk, pa čak i oduzeti im pravo glasa, jer su isto drugima uskraćivali. Valja ih proterati sa univerziteta jer ti ljudi sa znanjem i podukom veze nemaju. Oduzeti im penzije, skloniti spomenike. Obrisati ih iz javnog života.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:05 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

srdjazlopogledja
Karagaća
I šta je tu problem.

Osnovni je problem u komunizmu i komunistima. Valja lustrirati sve koji su bili članovi sk, pa čak i oduzeti im pravo glasa, jer su isto drugima uskraćivali. Valja ih proterati sa univerziteta jer ti ljudi sa znanjem i podukom veze nemaju. Oduzeti im penzije, skloniti spomenike. Obrisati ih iz javnog života.

Ima ona narodna izreka koja kaže "Kada bi bilo po volji pasa,svi bi konji pocrkali".
Ovo što ti propagiraš to je čisti fašizam. A što se tiče prava glasa valjda ti je poznato da su ga žene kod nas prvi put dobile 1946.godine, za vreme tvoje fašističke diktature nisu imale pravo glasa a mnoge stranke bile zabranjene.
Dobro kaže Cerski, tebi je potrebna pomoć.
freehand freehand 22:09 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

Milan Karagaća
srdjazlopogledja
Karagaća
I šta je tu problem.

Osnovni je problem u komunizmu i komunistima. Valja lustrirati sve koji su bili članovi sk, pa čak i oduzeti im pravo glasa, jer su isto drugima uskraćivali. Valja ih proterati sa univerziteta jer ti ljudi sa znanjem i podukom veze nemaju. Oduzeti im penzije, skloniti spomenike. Obrisati ih iz javnog života.

Ima ona narodna izreka koja kaže "Kada bi bilo po volji pasa,svi bi konji pocrkali".
Ovo što ti propagiraš to je čisti fašizam. A što se tiče prava glasa valjda ti je poznato da su ga žene kod nas prvi put dobile 1946.godine, za vreme tvoje fašističke diktature nisu imale pravo glasa a mnoge stranke bile zabranjene.
Dobro kaže Cerski, tebi je potrebna pomoć.

Ćuti, Danice, vidiš da te provocira!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:20 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

Žene su dobile pravo glasa 1946. godine a nema razlike između predsednika i premijera ukoliko su istovremeno predsednici vladajuće stranke? To su dometi retardirane Latinke, i u potpunosti potvrđuju moju tezu o lustraciji. Nema leka, amputacija gangrenoznih, jer opasni po um jesu.
maksa83 maksa83 22:40 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

Preskočiću prozivanje po osnovama pedigrea, ređanje rodoslova i dostignuća predaka, koliko ko ima generacija na asfaltu pošto mislim da je to kosmički neukus, a i nešto mi govori da bi ti tu ispao tanji.

Ovaj momenat mi je simpatičan i zadržaću se na njemu:

Čak i predsednik modernog kalibra poput Tadića,koji se bori u najtežim mogućim okolnostima,za interese zemlje i svog naroda,


freehand freehand 23:17 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

Preskočiću prozivanje po osnovama pedigrea, ređanje rodoslova i dostignuća predaka, koliko ko ima generacija na asfaltu pošto mislim da je to kosmički neukus, a i nešto mi govori da bi ti tu ispao tanji.

Otkud asfalt međ divljom gradnjom?



Jebi ga, može i meni jedan, al manji.
maksa83 maksa83 23:31 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

Jebi ga, može i meni jedan, al manji.

Sad, ne bih da ispadne da te štedim, ali ti si eksplicitno rekao da ti je ova ekipa sve kao jasna, ali se bojiš Tome i Vučića, i ti bi im (ekipi) dao šansu da se poprave. (*) Nesretni Đino Legaleze ispoljava eksplicitno dupeuvlačenje kroz nekoliko blogova (npr. nezaboravne ode Duliću). E sad, ako si baš zapeo i snažno želiš, nađi neki koji ti odgovara, nemoj ja da ti biram.


(*) Ponoviću se (Švaba tralala) citirajući Džeralda M. Vajnberga (ekstremno mudar čiča, nikad me nije zeznuo): "Pogrešno je misliti da su ljudi koji su napravili problem sposobni da ga reše.". Ovaj mi nekako spada u tu klasu problema. "Neću da dođe Toma" mi je validan argument. "Ovi će možda da se poprave" je ... da budem nežan pa da ne kažem budalesanje, nego da to proglasimo za nepoznavanje stepena do kog je taj sistem metastazirao.
freehand freehand 23:57 10.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

Sad, ne bih da ispadne da te štedim, ali ti si eksplicitno rekao da ti je ova ekipa sve kao jasna, ali se bojiš Tome i Vučića, i ti bi im (ekipi) dao šansu da se poprave. (

Ma nisam ja tu mnogo pametan. Ono što znam jeste da prilika čini lopova, ali da se mic po mic, sporo, turobno, sa strašnim otporom - u Srbiji ipak nešto menja.
U aps ide po neki lopov, a ne idu politički protivnici. Donose se zakoni, po nešto od po nekog se i primenjuje.
A opšti, globalni pičvajz nikako ne ide na ruku izgradnji bilo kakve, kamoli građanske Srbije.
Da li će da se poprave? Moraće.
Jednostavno, ima procesa koji su nezaustavljivi. Koji su i ove političke nakaze od Nikolića i Vučića naterali da odvuku guzice u Brisel i da prestanu da mlataraju jezicima na temu sigurnih kuća, boja na Kosovu, i ko je imao problema sa nogom pred smrt.

Edit: a sve što sam napisao ne znači da upravo sad nije idealno vreme da se Tadić i družina isteraju načistac po pitanju:
Topčidera i Leskovaca;
neodržavanja prajda zbog izostanka Jezivog odgovora države na huliganiju (jebo ih Homen);
legije i Odbora za doček, sa sve službenom beleškom, bez obzira na Jočićevo stanje;
A naročito i specijalno za banditske privatizacije: Knjaza, Novosti, Rubina, C marketa...
I one najbarapskije gde su zdrave firme prodavne gangsterima koji su razjurili radnike, sjebali imovinu samo da bi se dokopali nekretnina i zemljišta.



jesen92 jesen92 00:36 11.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

Ne bi skodilo i da pise Ing. Tomislav Nikolic, ili bar Tomislav Ing. Nikolic, ili najbolje: Ministar bivsi Tomislav Ing. Nikolic:
kako moze da pise ing kad covek nije ing ...on je gradjevinski tehnicar i student prava..
pandastrasna pandastrasna 14:49 11.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

Ma znasš šta, niti sam bila komunista, niti ga gledam ružičastim naočarima, ali mi je malo više muka od svih ovih naglabanja.

Kraljevina Jugoslavija je bila takođe totalitarna država, koja se nimalo nežno nije obračunavala sa političkim neistomišljenicima (mislim da ništa bolje nisu prolazili oni koji su pričali protiv kralja od onih koji su pričali protiv Tita). Takođe, to je bila država izrazito siromašnih i neobrazovanih ljudi (napamet ne znam za prosek, ali znam sigurno da je bilo 95% nepismenih žena). Da dodam sa gotovo feudalnim uređenjem i izrazito patrijalhalna (žene su pravo glasa, pravo na ravnopravno obrazovanje i rad, pravo da dobrovoljno ulaze i izlaze iz braka, pravo da im pripadnu deca, pravo na lečenje i abortus dobile tek u komunizmu!)To građansko društvo o kome pričaš, i koje je neosporno postojalo, nastalo je na izrabljivanju 95% stanovništva koje je bilo potpuno obespravljeno. To građansko društvo je svim silama branilo svoje povlastice, pa i osvajačkim ratovima (Balkanski ratovi) i pre svega odbijanjem svake vrste emancipacije društva. Na kraju su svoje privilegije branili i saradnjom sa silama osovine, jbg kladili su se na pogrešnu kartu i izgubili.

Da li je komunizam doneo med i mleko. Naravno da NE. I da stradali su i nevini. I da bilo je i koraka nazad i da po starom balkanskom običaju odrekli su se i svih dostignuća prethodne epohe. I da bio je totalitarni režim. Ali molim te mi nemoj reći da nisu modernizovali zemlju, poboljšali život većini stanovništva, znatno unapredili nauku, obrazovanje, zdravstvon i na kraju krajeva stvorili osnovu da ovo društvo pređe u modernu demokratsku državu. Ali ne, mi smo opet izabrali da se vratimo kokardama, blatu, popovima i noževima.
maksa83 maksa83 15:04 11.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

Edit: a sve što sam napisao ne znači da upravo sad nije idealno vreme da se Tadić i družina isteraju načistac po pitanju:
Topčidera i Leskovaca;
neodržavanja prajda zbog izostanka Jezivog odgovora države na huliganiju (jebo ih Homen);
legije i Odbora za doček, sa sve službenom beleškom, bez obzira na Jočićevo stanje;
A naročito i specijalno za banditske privatizacije: Knjaza, Novosti, Rubina, C marketa...
I one najbarapskije gde su zdrave firme prodavne gangsterima koji su razjurili radnike, sjebali imovinu samo da bi se dokopali nekretnina i zemljišta.

Kako tačno misliš da se oni isteraju načisto?
Cela poenta ostanka na vlasti nije da se to 'opravi, nego da ih se za to nikad ne propita sa nekog višeg mesta kad ostanu bez moći i kontrole, i da se sa tim neometano nastavi.

Tvoji ciljevi nisu njihovi ciljevi, i obrnuto.

To je, rekao bih, delić koji fali tvom sagledavanju konteksta. Do toga se avaj ne stiže tako što ti neko to kaže pa ti progledaš, nego zavirivanjem pod haubu mašine.
Domazet Domazet 17:07 11.12.2011

Meni je otac...

ivana23
legalizacijabg


S kojim pravom trpas sve u isti kos?

Vi, vasi... E, pa niti smo svi dosli sa nekih cuka, niti su nam svima preci bili komunisti.

...doshao sa chuke (ono pre ce biti sa planinchine) josh sredinom ONIH tridesetih. I postao komunista josh krajem ONIH tridesetih. I?
nishta. Nikakve to veze nema sa time shto je SrkiZloki budala. Mogao je moj cale da ostane na onoj planinchini i opet se nishta ne bi promenilo. SrkiZloki bi i dalje bio budala. Jednostavno mu odlichno ide i nije mu potrebna nichija pomoc...
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:55 11.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

pandastrasna: Takođe, to je bila država izrazito siromašnih i neobrazovanih ljudi (napamet ne znam za prosek, ali znam sigurno da je bilo 95% nepismenih žena)



Broj nepismenih ljudi u Kraljevini Jugoslaviji (1931 primer) je iznosio 44% i to od pismenijeg severa do nepismenijeg juga (da tako kazem).
Od tog ukupnog procenta je na Kosovu nepismeno bilo cak 2/3 stanovnika.

95% nepismenih zena u ovu statistiku ne mogu da se strpaju nikako osim ako ne podjemo od podatka da su skoro svi muskarci bili pismeni a sve zene nepismene, sto nije tacno.

Izmedju 2 sv. rata procenat zaposlenih zena u Kraljevini Jugoslaviji je bio oko 20% (prilicno malo) tako da su - ovaj zaposleni procenat, ne samo morale da budu pismene, vec i da imaju zavrsene srednje strucne skole ili fakultete. Uostalom ni Z. Evropa se nije bas proslavila u to vreme brojem zaposlenih zena.

Pravo glasa su, takodje, u naprednoj Evropi, masovnije dobijale tek nakon 2.sv rata, u Svajcarskoj, na primer, zene su dobile pravo glasa tek 1975 ili tako nesto....

Da je K.Jugoslavija imala problem nepismenosti, koji ju je svrstavao na pozadinu Evrope, jeste.

Interesantan podatak je da je zato po natalitetu u tadasnjoj Evropi, K. Jugoslavija bila u samom vrhu.
milisav68 milisav68 19:13 11.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

pandastrasna

Takođe, to je bila država izrazito siromašnih i neobrazovanih ljudi (napamet ne znam za prosek, ali znam sigurno da je bilo 95% nepismenih žena).

Према резултатима пописа 1953. године удео неписмених жена износио је 37 одсто, а неписмених мушкараца 11,6 одсто.
link

Ključna je bila 1952. kada je uvedeno obavezno osnovno obrazovanje. Po popisu iz 1953. godine (da bi bili uporedivi, svi podaci se odnose na Srbiju bez Kosova i Metohije, prim. a.), svaki četvrti stanovnik Srbije bio je nepismen.
link
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:51 11.12.2011

Re: Meni je otac...

@Domazet
Iz tvog se opisa jasno da zakljuchiti da ti je otaz bio i ost'o chobahn.
"Chim sish'o sa planine, post'o komunista" - 'ajde? Bash iznenadyuyuche.
Domazet Domazet 23:12 11.12.2011

Normalno da je bio chobanin...

srdjazlopogledja
@Domazet
Iz tvog se opisa jasno da zakljuchiti da ti je otaz bio i ost'o chobahn.
"Chim sish'o sa planine, post'o komunista" - 'ajde? Bash iznenadyuyuche.

...shta mislish otkuda mu to shto je toliko pozhiveo? Burazeru, chist vazduh i mleko. A mleko puno kalcijuma. A kalcijum dobar za pamet. Samo nemoj sada ti da preterash i da dobijesh trovanje mlekom. To sa kalcijumom vazhi samo u ranoj mladosti...
vanja.t vanja.t 01:30 12.12.2011

Re: Да ли је председник Хрватске истовремено

legalizacijabg

Interesantan je evolutivni put današnjih tvrdokornih antimonarhista srednje klase,skoncetrisanih uglavnom u Beogradu,današnjih tzv-neoliberala,i sličnih.Zapravo neopevanih ostrašćenih šićaržija.

Lets take a look

Nisu to klasični liberali zapadnog tipa,jok.To je srpski specijalitet

Prvo su vaši očevi i dedovi,a bogami i babci su voleli da opale u potiljak,došli sa raznih čuka,u vunenim čarapama,mnogi i van Srbije(a bogme i mnogi nesrbi) prešli reke i planine,pobili prave Beograđane,oteli im stanove i kuće.
Popalili i popljačkali sve što miriše na monarhiju i tradicionalizam, građanštinu.Heh..kakva je to ironija sudbine.Vi ste danas građanska Srbija
Pevanje o Sinđeliću mnoge je koštalo robije. Krcunovci i Oznaši nisu spavali na radnom mestu, nego drukali ljude komitetima,koji su ih isterivali s posla zbog slavljenja krsne slave.

Došle su osamdesete i na istoku je počelo da trune,poplašili ste se za svoje beneficije,letovanja za dž.po vojnim odmaralištima.Pa se pojavio čovek opasnih namera bradati četnik V.D.PU-PU Vuče s kim se udruži
Mnogo vas je asocirao na omraženu vam monarhiju i tradicionalizam.

Predlagali ste narodna suđenja,njegovu likvidaciju po kratkom postupku,želje će vam se ispuniti nešto kasnije
A onda je došao on Sloba sloboda

U početku vam je delovao kao spasilac,što u suštini i jeste bio.SPASILAC SRPSKOG KOMUNIZMA I PRIVILEGIJA KOMUNJARŠTINE!

Streljali ste ispod gustih veđa,uvrtali brke,ali i trpeli srpski nacionalizam jer vam je u prvi mah odgovarao,shvatili ste da ex-bankar samo koristi površni narod, željan patriotizma gušen pedeset godina čeličnom pesnicom cenzure.

I niste vi bili tupavi,NE!
Svatili ste gde sve to ide,pa ste se prešaltovali u zapadnjake,liberale,NVO.Jes da ne grešim dušu..ponekad ste bili i dosledni.Pojavila se tu i tamo poneka zastava sa crvenom žabom,na ponekoj utakmici.
Ipak..miris(smrad?)vas uvek na daleko odaje.Jedno vam je karakteristično.

Kad se pomene monarhija i Kosovo,uhvati vas blaga jeza,dobijete nagon za bljuvanje.

Čak i predsednik modernog kalibra poput Tadića,koji se bori u najtežim mogućim okolnostima,za interese zemlje i svog naroda,kad pomene Kosovo prosto se povampirite-I ispustite karakteristični smra..šmek.


p.s.
he he..dugujem vam ovo još od diktature LDP na blogu^^

što reče regan jednom, lički ovcojebci i njihova deca...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:56 10.12.2011

Dakle

Sve to, glede Tomislava, je i tačno i poznato. Nije vredno ni truda, ni pažnje.
Nego šta će biti sa onim "I Evropa i Kosovo"?

Dakle, kom ćete se carstvu privoleti: briselskom ili nebeskom?
JJ Beba JJ Beba 02:05 10.12.2011

Re: Dakle

Sve to, glede Tomislava,

fak Tomislav
šta reči na ovo:
"Srbija i danas može da pogleda u oči EU, jer smo ispunili ono što se od nas tražilo, sve zaključke Evropske komisije..."

"moje evroske kolege mogu da pitam da li su ispunili ono što su rekli, ali o tome neću da govorim javno"....
i sve tako
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 02:13 10.12.2011

Re: Dakle

Ispunio je sve, ali nije pomerio fikuse, a Anđelka mu je lepo objasnila.

libkonz libkonz 02:14 10.12.2011

Re: Dakle

"Srbija i danas može da pogleda u oči EU, jer smo ispunili ono što se od nas tražilo, sve zaključke Evropske komisije..."

"moje evroske kolege mogu da pitam da li su ispunili ono što su rekli, ali o tome neću da govorim javno"....

Uvređena mlada.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 02:15 10.12.2011

Re: Dakle

"Srbija i danas može da pogleda u oči EU, jer smo ispunili ono što se od nas tražilo, sve zaključke Evropske komisije..."

"moje evroske kolege mogu da pitam da li su ispunili ono što su rekli, ali o tome neću da govorim javno"....

Приватизација јавног положаја, "републиканко".
loader loader 03:31 10.12.2011

Re: Dakle

Vojislav Stojković:

Dakle, kom ćete se carstvu privoleti: briselskom ili nebeskom?

Čardak ni na nebu, ni na zemlji.

To nije ništa novo kad smo mi u pitanju. Naprosto, kod nas je gotovo uvek pola za ovamo, a pola za onamo (simbolično rečeno). Stoga i jesmo tako često bili podesni za izazivanje krize, ili održavanje specifičnih strateških tenzija. I, gotovo uvek smo bez pravog saveznika. Obavezno su nam bar dve teške "prijateljske" ruke, pružene sa dve suprotne strane, na ramenu.
dragan7557 dragan7557 09:47 10.12.2011

Re: Dakle

Vojislav Stojković
Sve to, glede Tomislava, je i tačno i poznato. Nije vredno ni truda, ni pažnje.
Nego šta će biti sa onim "I Evropa i Kosovo"?

Dakle, kom ćete se carstvu privoleti: briselskom ili nebeskom?

Dakle bracela, ovo ti je neumesno pitanje. Po kasnijoj znaci modernijoj srpskoj tradiciji a i dosdasnjoj praksi u EU, jasno je: Turskom.


cerski
dragan7557 dragan7557 11:10 10.12.2011

Re: Dakle

JJ Beba:"Srbija i danas može da pogleda u oči EU, jer smo ispunili ono što se od nas tražilo,


Bas vala, nece valjda ned'o Bog da ispunjavaju ono sto traze gradjani Srbije?

"moje evroske kolege mogu da pitam da li su ispunili ono što su rekli, ali o tome neću da govorim javno"....

Undertakere?

cerski
dragan7557 dragan7557 11:14 10.12.2011

Re: Dakle

libkonz
"Srbija i danas može da pogleda u oči EU, jer smo ispunili ono što se od nas tražilo, sve zaključke Evropske komisije..."

"moje evroske kolege mogu da pitam da li su ispunili ono što su rekli, ali o tome neću da govorim javno"....

Uvređena mlada.

I siromasni djuvegija.

cerski
bulatovic92 bulatovic92 11:53 10.12.2011

Re: Dakle

Nego šta će biti sa onim "I Evropa i Kosovo"?


Slogan se malo izmenio, pa sad glasi: "I Kosovo i Kosovo"
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:49 10.12.2011

Re: Dakle

Nego šta će biti sa onim "I Evropa i Kosovo"?

što pre shvatimo šta tačno kaže R1244 to bolje. I onda će i Evropa onoliko koliko god brže možemo i Kosovo koliko je realno.
Inače, i sa i bez Evrope Kosovo ide tamo gde je još 1999.godine krenulo, kada će biti stvarno nezavisno to zavisi od konstelacije snaga u SB UN i mogućnosti donošenja nove rezolucije koja bi ukinula međ. protektorat po važećoj 1244.Ono što je tačno je da je Kosovo od Srbije nezavisno.
Dakle, kom ćete se carstvu privoleti: briselskom ili nebeskom?

ja bih rekao da treba da se priklonimo carstvu zemaljskom čije je briselsko samo deo, a oni koji zagovaraju narodu nebesko žive i uživaju veoma dobro i bezobrazno dobro u ovozemaljskom.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:56 10.12.2011

Re: Dakle

"Srbija i danas može da pogleda u oči EU, jer smo ispunili ono što se od nas tražilo, sve zaključke Evropske komisije..."

Vrlo nespretna formulacija koja ide na ruku onima koji zagovaraju da ih ne interesuje nikakav zahtev tog zavereničkog&katoličkog Zapada, ali eto da to radimo da bi bili nagrađeni.
Valjda smo sve radili ili trebalo da radimo zbog sebe, zbog Srbije i njenih građana. Bilo bi vrlo nemoralno i katastrofalno reći da je npr. Dabić izručen zato što su oni tražili a ne zato što Srbija vidi bilo kakvu njegovu odgovornost i krivicu.
marsupilami_zp marsupilami_zp 02:09 10.12.2011

Tebi, dakle Krstiću...

... je dovoljno to što je optužba da Mirko...
verovatno ne sme ni fikus u kancelariji da pomeri bez da pita za dozvolu

...izašla iz usta onog koji je...
javno priznao da mu je svojevremeno Šešelj naređivao da (protivno njegovoj, dakle Tomislavljevoj volji) izlazi za govornicu Skupštine

...da tvrdiš da to nije istina??? Ili da jeste istina, ali da nije moralno da to iznosi čovek koji je...
poslušno radio, izlazio za govornicu, protivno navodno svojoj volji, i govorio da je taj i taj lopov, izdajnik, ustaša, kurva i šta god je već trebalo

???
b92fmember b92fmember 02:16 10.12.2011

Tomsilav

Nebojša,

dopadao se tebi i meni Tomislav ili ne, činjenica je da će nam sledećeg leta on biti premijer. Narodu je pun k***c sitnih duša, licemera, lopova i prodavaca magle koji su se uhlebili u svim strankama koje su bile na vlasti od 2000-te pa naovamo. Ponajviše u DS. Mož´ da nam daju tri kandidure i datuma pregovora do proleća, ništa to ne bi promenilo. Ljudi oko mene koje znam su ispizdeli i kivni su na ovu vlast više nego na onu Koštunicinu.

Možda kad bi streljali nekog "uglednog" člana vlasti za primer, kao što rade kinezi z a korupciju, ili da odseku ruku nekom ministru po šerijatskom zakonu, e onda bi bi možda, i to samo možda DS dobio vlast na sledećim izborima.



srdjazlopogledja srdjazlopogledja 02:21 10.12.2011

Re: Tomsilav

Možda kad bi streljali nekog "uglednog" člana vlasti za primer, kao što rade kinezi z a korupciju, ili da odseku ruku nekom ministru po šerijatskom zakonu, e onda bi bi možda, i to samo možda DS dobio vlast na sledećim izborima.

Тако је!

Стрељање и сечење удова ће потврдити припадност Европи.

Шта фали?

Зар није бивши министар правосуђа (лака му земља) упућивао на иранско кажњавање сексуалних преступника, педофила (дакле, по шеријату), под велом Норвешке? Краљевине Норвешке.
b92fmember b92fmember 02:54 10.12.2011

Re: Tomsilav

Стрељање и сечење удова ће потврдити припадност Европи.



Srđo, ja nisam govorio o tome kako da Srbija postane deo EU, već o tome šta bi DS morala da uradi da bi ostala na vlasti.

A ovo streljanje za korupciju i otsecanje ruku možeš da shvatiš bukvalno ili kao metaforu, nebitno je, jer se ništa nalik tome neće dogoditi.

Stare lopove zameniće novi.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 03:14 10.12.2011

Re: Tomsilav

Srđo, ja nisam govorio o tome kako da Srbija postane deo EU, već o tome šta bi DS morala da uradi da bi ostala na vlasti.

Да би ДС остала на власти, мора да измени свој статут. Да омогући унутарстраначке изборе и смену руководства. Слободно чланство. Уклони дисциплинске мере према непослучном чланству, тренирање послушности. Равноправно кандидовање из базе.

Председник странке мора да се окане моћи на свим нивоима и прихвати да је председник државе, и само председник државе. А не да "не дозвољава", "обезбеђује", учествује у кампањи на скупштинским и локалним изборима (није добро што се подударају), и мане се рекламних спотова са децом.

A ovo streljanje za korupciju i otsecanje ruku možeš da shvatiš bukvalno ili kao metaforu, nebitno je, jer se ništa nalik tome neće dogoditi.

Када је новац у политици, уместо у економији (приватном сектору), када странке руководе ресурсима, онда се за марифетлуке може очекивати само политичка а не и правна одговорност.

Stare lopove zameniće novi.

Да бар буду они који ће бирачи изабрати. И сменити.
А и мало тога је остало за развлачење.
ultimatum ultimatum 11:27 10.12.2011

Re: Tomsilav

srdjazlopogledja

Стрељање и сечење удова ће потврдити припадност Европи.


"Naredio sam da ga UBIJU (Binladena)..."
Barak Obama, predsednik SAD-a, dobitnik Nobelove nagrade za mir

Ma ta zapadna demokratija je cudo...izmislila je i dvostruke arsine...

loader loader 11:55 10.12.2011

Re: Tomsilav

već o tome šta bi DS morala da uradi da bi ostala na vlasti.

Pod ovim uslovima ne mora da uradi skoro ništa. Ako je TM alternativa, onda laganica.

Problem Srbije i jeste što nije iznedrila valjanu alternativu. Pomisao da će na vlast doći ovi koji su se cerekali govoreći da se pretučeni advokat samo okliznuo na koru od banane izaziva jezu. A pomoći će im i ovaj koji šutira novinara u studiju na očigled nacije i čiji ljudi samo malo, eto, kraduckaju. Dakle, uzdati se u takvu ekipu .... brrr..!
bulatovic92 bulatovic92 11:59 10.12.2011

Re: Tomsilav

Да би ДС остала на власти, мора да измени свој статут. Да омогући унутарстраначке изборе и смену руководства


Tako je neko is stranke mora da ustane i da hrabro zatraži smenu nesposobnog rukovodstva i nove nenameštene izbore. Samo ko bi to mogao biti? Ja lično se
nadam - Milorad Popov.
inco inco 13:55 10.12.2011

Re: Tomsilav

b92fmember
dopadao se tebi i meni Tomislav ili ne, činjenica je da će nam sledećeg leta on biti premijer. Narodu je pun k***c sitnih duša, licemera, lopova i prodavaca magle koji su se uhlebili u svim strankama koje su bile na vlasti od 2000-te pa naovamo.


Pa ako im je puna navedena cenzurisana stvar, sto bi neko glasao Tomislava i doveo ga na mesto premijera?

Kamo srece da je narodu puna gornja glava, umesto sto puni mosnice...
b92fmember b92fmember 00:06 12.12.2011

Re: Tomsilav

Pa ako im je puna navedena cenzurisana stvar, sto bi neko glasao Tomislava i doveo ga na mesto premijera?



Pa sad ja ne mogu drugačije to da objasnim, osim ovim citatom:

Je li moguće da Vi stvarno verujete u to da su ljudi racionalna bića koja se u svakom trenutku ponašaju u skladu sa svojim interesima?


Ja sigurno neću svoj glas da dam Tomislavu, i nema potrebe da me Krle potseća na bilo šta. ali ako bih morao da kladim ko dobija sledeće izbore, pare bih stavio na Tomu.
sevarlica sevarlica 14:08 12.12.2011

Re: Tomsilav

ultimatum
srdjazlopogledja

Стрељање и сечење удова ће потврдити припадност Европи.


"Naredio sam da ga UBIJU (Binladena)..."
Barak Obama, predsednik SAD-a, dobitnik Nobelove nagrade za mir

Ma ta zapadna demokratija je cudo...izmislila je i dvostruke arsine...



Pa mirno su ga ubili, verovatno je trazio da se koristi prigusivac
libkonz libkonz 02:24 10.12.2011

Budi originalan

Krle, voleo bih da mi daš jedan valjan razlog zašto da glasam za DS, a da taj razlog nije "ako ne glasate za nas doći će zli Toma".
Nisi ti jedini, toliko ste sve upropastili da vam je plašenje Tomom jedini "adut" za sledeću kampanju. Dajte nešto drugo, samo jedan razlog, za sve nas koji smo do sada uvek glasali za DS.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 02:32 10.12.2011

Re: Budi originalan

libkonz

toliko ste sve upropastili da vam je plašenje Tomom jedini "adut" za sledeću kampanju.


Nije jedini, ostao im je još i beli časršav.


legalizacijabg legalizacijabg 04:06 10.12.2011

Re: Budi originalan

libkonz
Krle, voleo bih da mi daš jedan valjan razlog zašto da glasam za DS, a da taj razlog nije "ako ne glasate za nas doći će zli Toma".
Nisi ti jedini, toliko ste sve upropastili da vam je plašenje Tomom jedini "adut" za sledeću kampanju. Dajte nešto drugo, samo jedan razlog, za sve nas koji smo do sada uvek glasali za DS.


Ajd da budemo ljudi i realni.U principu ne vidim šta bi moglo oko Kosova više da se uradi,nego što radi Tadić i ekipa.Na kraju tu malo šta zavisi od nas samih,ali možda igrati na kartu zamora materijala zapada, i iskamčiti neku autonomiju.Što mi se čini da ide u pravom smeru. Mogla bi(i morala) da se pojača reforma administrativnog aparata koji je najveća kočnica ekonomiji i glavobolja naroda(primer, vadjenja ličnih dokumenata) Opet,to je bila više krivica SPS.

E sad zamislite da pobedi SNS i počne rokada kadra i radnih mesta i položaja, od nivoa čistačice do ministara..jbte izgubili bi najmanje dve godine samo na partijsku deobu kolača.

Zamislite broj izgubljenih radnih sati,izgubljene energije! Telefonskih impulsa i goriva! Zagađenja! Troškova!STRESOVA!

Realno,od ovog me podilazi jeza

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:46 10.12.2011

Re: Budi originalan

Nisi ti jedini, toliko ste sve upropastili da vam je plašenje Tomom jedini "adut" za sledeću kampanju. Dajte nešto drugo, samo jedan razlog, za sve nas koji smo do sada uvek glasali za DS.


Libi, koliko sam ja primetio u režimskim medijima, nije samo Toma glavni razlog da biramo DS ponovo, drugi razlog je i ekonomska kriza, odnosno kriza je pogodila TAMAN onda kada je Tadić počeo sam da vlada, dakle ponovo, nije odgovornost na Tadiću i DS nego na krizi. da je bila DS u normalnim uslovima, da nije bilo krize, sve bi bilo dobro i do kraja sprovedeno...

... dojmi se kao da je Tadićev tim toliko opijen vlašću, odnosno poslednjih 7 godina učestvovanjem u njoj što sa smetnjama što neometano, da jednostavno ne vidi da je potpuno izgubio spoj sa elektoratom, odnosno sa svojom elektoralnom realnošću. drugo nešto, oni se ne smatraju odgovornim prema svojim biračima. mi smo "marva, stoka", kako često čuješ od političara pod pseudonimima na web-portalima. sam si kriv, zašto si birao? DS je u svojem vlastoljubivom oblačiću i ništa drugo je ne interesuje. izbori su dobra prilika za srpski elektorat da probuši iglom (glasanjem) taj DS-in oblačić.

ništa, stara dobra poznata narodna: ko visoko leti...
dragan7557 dragan7557 10:30 10.12.2011

Re: Budi originalan

libkonz 02:24 10.12.2011
Budi originalan
Krle, voleo bih da mi daš jedan valjan razlog zašto da glasam za DS, a da taj razlog nije "ako ne glasate za nas doći će zli Toma".

Gari Kuperu, ne citas naslove: Boris Tadic: "Bolji zivot 2014." Cak i - B92 objavio.


Posle dolazi jopet nastavak/repriza : "Bela Ladja."


cerski
libkonz libkonz 18:17 10.12.2011

Re: Budi originalan

Libi, koliko sam ja primetio u režimskim medijima, nije samo Toma glavni razlog da biramo DS ponovo, drugi razlog je i ekonomska kriza, odnosno kriza je pogodila TAMAN onda kada je Tadić počeo sam da vlada, dakle ponovo, nije odgovornost na Tadiću i DS nego na krizi. da je bila DS u normalnim uslovima, da nije bilo krize, sve bi bilo dobro i do kraja sprovedeno...

Šta kriza? Ne može nam ni kriza ništa, zar ti ne čitaš vesti?
sevarlica sevarlica 14:12 12.12.2011

Re: Budi originalan

Srđan Fuchs
Nisi ti jedini, toliko ste sve upropastili da vam je plašenje Tomom jedini "adut" za sledeću kampanju. Dajte nešto drugo, samo jedan razlog, za sve nas koji smo do sada uvek glasali za DS.


Libi, koliko sam ja primetio u režimskim medijima, nije samo Toma glavni razlog da biramo DS ponovo, drugi razlog je i ekonomska kriza, odnosno kriza je pogodila TAMAN onda kada je Tadić počeo sam da vlada, dakle ponovo, nije odgovornost na Tadiću i DS nego na krizi. da je bila DS u normalnim uslovima, da nije bilo krize, sve bi bilo dobro i do kraja sprovedeno...

... dojmi se kao da je Tadićev tim toliko opijen vlašću, odnosno poslednjih 7 godina učestvovanjem u njoj što sa smetnjama što neometano, da jednostavno ne vidi da je potpuno izgubio spoj sa elektoratom, odnosno sa svojom elektoralnom realnošću. drugo nešto, oni se ne smatraju odgovornim prema svojim biračima. mi smo "marva, stoka", kako često čuješ od političara pod pseudonimima na web-portalima. sam si kriv, zašto si birao? DS je u svojem vlastoljubivom oblačiću i ništa drugo je ne interesuje. izbori su dobra prilika za srpski elektorat da probuši iglom (glasanjem) taj DS-in oblačić.

ništa, stara dobra poznata narodna: ko visoko leti...


Da baba ima krila bila bi avion
slober slober 03:57 10.12.2011

...

Krsticu,

ostavite nesrecnog, dakle Tomislava, da sam brine svoje brige.
Bolje obratite paznju na gornju polovinu vase klepsidre - deluje poprilicno ispraznjena.
Ne bih vas, dakle, vise zadrzavao. Boza je vec krenuo ...
dragan7557 dragan7557 08:48 10.12.2011

Re: ...

slober 03:57 10.12.2011
...
Krsticu,

ostavite nesrecnog, dakle Tomislava, da sam brine svoje brige.

Bas vala, slave, preslave, svinjokolj i najdomacinskije pecenje rakije, uz skljocanje foto-aparata i Tome u izandjaloj trenerci.

Tu je i SrBski domacin Velj Ilich Kapitalac, pristize sa Dzipom u pomoc jaranu Tomi, da ispod kazanske lule probaju proizvod, Rakiju (turcizam), Brend Srpske domacinske politike.

cerski
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:30 10.12.2011

Toma

Toma je za psihijatrijsko posmatranje, a ti bi, Krle, mogao da napišeš neki sadržajni blog, pričeizaskare, i tako to, umesto što ko neka strina ovde kukumavčiš šta je o Šefu rekla ova dileja.

Nego, daj bre neku internu informaciju, jel Boža Derikoža stvarno diže sidro, ili se i on tu kao nešto femka? Nešto mi bilo malko žao kad sam čuo.
dragan7557 dragan7557 08:39 10.12.2011

Re: Toma

Nego, daj bre neku internu informaciju,

Pa posto je javno obznanio da je siromasan € 10.000.000 sto je prihodovanje od oko netto € 1.000.000 godisnje, skromni Boza je resio da je vreme za povecanje godisnje plate, tetkin otoman vec izandjao pa valja kupiti krevet.

Zabrinuti Cvetkovic, je vec naredio vas celoj stampi da narodu objavi, da On, licno Cvetkovic trazi da Boza povuce ostavku, sto podrzumeva i povecanje LD.
jel Boža Derikoža stvarno diže sidro,

U jednoj drugoj drzavi, u kojoj bese savetnik, Boza je digao sidro, glavom bez obzira u roku od 24 casa zbog svog Derikoza modela privatizacije, koji se domorodcima nije svideo
ili se i on tu kao nešto femka?

Bez femkanja posto su domorodci hteli da ga skuvaju i pojedu od milja, posle apstinencije ga je Djindjic doveo sa Derikoza modelom Privatizacije u Srbiju.
Nešto mi bilo malko žao kad sam čuo.

Boze ili tetkinog otomana?

cerski
angie01 angie01 11:35 10.12.2011

Re: Toma

Toma je za psihijatrijsko posmatranje, a ti bi, Krle, mogao da napišeš neki sadržajni blog, pričeizaskare, i tako to, umesto što ko neka strina ovde kukumavčiš šta je o Šefu rekla ova dileja.


na kamen sela Andjelka, Andjelka, na kamen sela Andjelka!
JJ Beba JJ Beba 16:15 10.12.2011

Re: Toma

jel Boža Derikoža stvarno diže sidro,

al Cvetković kaže - Boža ima da povuče ostavku. Nemoj da neko pomilsi da je on tj mi tj DS kriv; nemoj slučajno da se neko pita da li je ministar za EU integracije nešto loše činio.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:04 10.12.2011

Re: Toma

JJ Beba
jel Boža Derikoža stvarno diže sidro,

al Cvetković kaže - Boža ima da povuče ostavku. Nemoj da neko pomilsi da je on tj mi tj DS kriv; nemoj slučajno da se neko pita da li je ministar za EU integracije nešto loše činio.


Srpska verzija solidarnosti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:49 10.12.2011

Re: Toma

JJ Beba
jel Boža Derikoža stvarno diže sidro,

al Cvetković kaže - Boža ima da povuče ostavku. Nemoj da neko pomilsi da je on tj mi tj DS kriv; nemoj slučajno da se neko pita da li je ministar za EU integracije nešto loše činio.


IMA da povuče ostavku, ili IMA da ga NEMA!
JJ Beba JJ Beba 21:32 10.12.2011

Re: Toma

srdjan.pajic
JJ Beba
jel Boža Derikoža stvarno diže sidro,

al Cvetković kaže - Boža ima da povuče ostavku. Nemoj da neko pomilsi da je on tj mi tj DS kriv; nemoj slučajno da se neko pita da li je ministar za EU integracije nešto loše činio.


IMA da povuče ostavku, ili IMA da ga NEMA!

drž gaće. Cvetko kad podvikne ima se sluša.
Filip2412 Filip2412 05:08 10.12.2011

...

bate onako, nevezano za politiku,

jel ti nije nekad neobicno da si pre 30 godina bio avangarda a sad pises o nekakvom Tomislavu Nikolicu (ali ne iz medicinske perspektive)

mislim, cime se ti bavis.... ne znam, jebiga, zivot je cudo
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:39 10.12.2011

Re: ...

Filip2412
bate onako, nevezano za politiku,

jel ti nije nekad neobicno da si pre 30 godina bio avangarda a sad pises o nekakvom Tomislavu Nikolicu (ali ne iz medicinske perspektive)

mislim, cime se ti bavis.... ne znam, jebiga, zivot je cudo


Ma hebeš ovu temu Krletovog bloga, nego snimi Živkova, stomak me zaboleo od smejanja.
sesili sesili 08:10 10.12.2011

Re: ...

Želela am i ja da se smejem, makar me stomak zaboleo, ali OVO neće da se otvori!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:40 10.12.2011

Re: ...

Filip2412
ne znam, jebiga, zivot je cudo



Hansel Hansel 08:48 10.12.2011

Re: ...

Dupliralo se http u linku, evo ovako radi. Mada, više nije smešno...
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:04 10.12.2011

Re: ...

sesili
Želela am i ja da se smejem, makar me stomak zaboleo, ali OVO neće da se otvori!


Opravio linak, fala Hansel.
maksa83 maksa83 09:27 10.12.2011

Re: ...

srdjan.pajic
Filip2412
bate onako, nevezano za politiku,

jel ti nije nekad neobicno da si pre 30 godina bio avangarda a sad pises o nekakvom Tomislavu Nikolicu (ali ne iz medicinske perspektive)

mislim, cime se ti bavis.... ne znam, jebiga, zivot je cudo


Ma hebeš ovu temu Krletovog bloga, nego snimi Živkova, stomak me zaboleo od smejanja.

Ma hebeš Živkova sad kad čopori pasa komadaju ljude u Americi:

nani.bacciabiggia nani.bacciabiggia 09:27 10.12.2011

Re: ...

Živkov


Suza suzu stiže.

Znali smo da je bio jedan od najboljih vaterpolista ali da je ovakav boxer,defanzivni taktičar to nismo znali i za to mu ja skidam kapu.
Taktika je: udrite me dok se ne umorite. Za ovakvu čvrstinu i ostanak na nogama ima moj glas.
nani.bacciabiggia nani.bacciabiggia 09:49 10.12.2011

Re: ...

maksa

Ma hebeš Živkova sad kad čopori pasa komadaju ljude u Americi:


Ma hebeš čopore sad kad su ljudi fini i kulturni na Zapadnom balkanu.

Edit: Lideri.
maksa83 maksa83 10:18 10.12.2011

Re: ...

Ma hebeš čopore sad kad su ljudi fini i kulturni na Zapadnom balkanu.

Možda je izgubila neku opkladu, ili vežba za koncert?
gorkav gorkav 14:45 10.12.2011

Re: ...

stomak me zaboleo od smejanja

Jel mnogo? Ako je tako, onda prekini da mislis stomakom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:24 10.12.2011

Re: ...

maksa83
Ma hebeš čopore sad kad su ljudi fini i kulturni na Zapadnom balkanu.

Možda je izgubila neku opkladu, ili vežba za koncert?


Malo su polomljene klozetske daske, pa je morala izmedju da se snadje.

Ma neka baba vežba, ali što baš tu, gde i mi, umerenijih muzičkih ukusa, volimo da sednemo, da predahnemo, i uživamo u lepotama gradskog zelenila? I to pored najmanje 10 javnih toaleta koje je Djilas krvlju poreskih obveznika podigao oko parkića.

U stvari, za sve je to kriv obližnji Mekdonalds, koji nedozvoljava korišćenje klonje bez fiskalnog računa.

freehand freehand 18:32 10.12.2011

Re: ...

maksa83
Ma hebeš čopore sad kad su ljudi fini i kulturni na Zapadnom balkanu.

Možda je izgubila neku opkladu, ili vežba za koncert?

Baš lepa pesma!
Nego, čini mi se da znam onu plavu frckavu... Kao da je bila na "Radosti Evrope" pre jedno 12 godina?!
acabaja acabaja 06:28 10.12.2011

Svi mi

Svi smo mi po malo (ili vise) Tomislavi.
Jedanaest godina smo isporucivali Mladica.
Za koliko smo ga isporucili za toliko ce i da nas prime
janeznam janeznam 07:34 10.12.2011

A zašto

su Toma i večiti drugi - Vučić u svađi? Nešto ovih dana ne čitam i neslušam vesti .
chicadacha chicadacha 07:35 10.12.2011

BoTa

Vaš predsednik je dokazano nesposoban i nekompetentan da vodi Srbiju. A izjave su mu sve više u rangu lenegendarnih Dordža Buša juniora.

Promene, poznate i kao reforme, zaslužuje pre svega demokratska stranka, koja nikad jadnija nije bila.

Ispuštene su prilike i propuštene su šanse za šta je jedino i isključivo odgovoran onaj koji je imao najvišu vlast. Znamo svi ko, ili?

Druge s političke scene ne bih previše komentarisao. Razlog je jednostavan: nekompetencija i amaterizam, neodgovornost i sklonost korupciji odlike su koje krase te vajne političare, konkurente.

Uopšte uzevši situacija je jadna. Osim u DS ne postoji organizovana grupacija ozbiljnih ljudi koji bi bili u stanju državni interes pretpostaviti svom. Na žalost, ti ljudi su na marginama DS trenutno, dok su razne mutljavine isplivale i poput fekalija plutaju po površini.

jesen92 jesen92 16:03 10.12.2011

Re: BoTa

Uopšte uzevši situacija je jadna. Osim u DS ne postoji organizovana grupacija ozbiljnih ljudi koji bi bili u stanju državni interes pretpostaviti svom. Na žalost, ti ljudi su na marginama DS trenutno, dok su razne mutljavine isplivale i poput fekalija plutaju po površini.
..nas najveci problem je upravo taj da svi koji nesto vrede trenutno su na marginama...ima kvalitetnih ljudi u svim strankama a jos vise van njih ali ,nazalost ,nase stranke su organizovane prema zakonima fizike pa na povrsinu izlazi ,po pravilu, ono sa najmanjom specificnom tezinom...Toma je za mene totalno nezanimljiv lik ma sta govorio...on je jednostavno jedno veliko NISTA...Vise me brine "sta dalje" posto je ocigledno da politika "i Kosovo i EU" ne pije vodu i da je niko ne razume a najvaznije je sto je ne razumeju oni koji o nasoj sudbini odlucuju...Meni je licno zao i Borisa i DS-a(razlog nije racionalan vec emotivan)ali bi morali da raspisu vanredne izbore...ovo mrcvarenje mora da prestane...neki novi pocetak je neophodan ovom narodu tj neka nova energija...Licno sam se osecala vise nego jadno dok je Hrvatska potpisivala pristupnicu....alo...poslednji smo u regionu u svemu...i jos uvek se borimo na balvanima, nista drugo nismo smislili....STRASNO...
silver bullet silver bullet 11:23 11.12.2011

Re: BoTa

.Licno sam se osecala vise nego jadno dok je Hrvatska potpisivala pristupnicu....alo...poslednji smo u regionu u svemu...i jos uvek se borimo na balvanima, nista drugo nismo smislili....STRASNO...


Ko je na vreme mislio...


javascript:;
jesen92 jesen92 12:09 11.12.2011

Re: BoTa

Ko je na vreme mislio...

..svakako...mada ne mislim da je poenta u pesmi zahvalnici vec u dugogodisnjem lobiranju...
expolicajac expolicajac 08:16 10.12.2011

Pravi savet

Savetuj Borisa "Steži gospodaru, blogonarod daje komentare na moje tekstove, kad mi čitanost padne ispod 1000 i broj komentara ispod 50 onda postaje opasno"
Hansel Hansel 09:00 10.12.2011

"Zašto mi se dopao Tomislav"

I tako se rodila nova postizborna koalicija...
cult cult 09:03 10.12.2011

Dakle,

Krle,

Srbija je postala takav nightmare da joj samo još dakle Tomislav i balavi Vučić fale za apsolutni 3D ugodjaj. To što tvoja ekipa sigurno sluša bolju muziku od njihove nije dovoljno.

Morate iz neke fijoke izvući cojones i napraviti preokret. Sa ekonomijom definitvno nemate blage veze, tako da je bolje da se i ne bavite time (ok, samo barem vratite fiksni kurs dinara, nije bitno zašto, don't bother), ali možete da strpate u zatvore svoje korupcionaške bitange i lopine narodnog novca (eto, recimo, počnite od sir O.D.).

Možete jasno i glasno da kažete gradjanstvu da je ovo oko Kosova završena priča, smislite neke eufemizme za ahtisarija plus (radi zaštite Srba dole), eufemizme za defacto priznanje (dejure će doći u daljoj budućnosti), i energiju usmerite na izgradju infrastrukture, autoputeva itd, da ostatak zemlje upristojite da ne izgledamo kao lider regiona roga Afrike. Jednom rečju, počnite da ličite na Demokratsku stranku.

Ne moraš ti ex-ds glasače da podsećaš ko je i šta Dakle Tomislav. Niko ni u snu ne bi glasao za njega (sem možda blogera Krkara). Ali nećemo glasati. Ili ćemo u najgorem slučaju zapušiti nos i glasati za Prekoret. Jbg. Ona kohabitacija vas je upropastila. Ličite na ništa. Dodir s Koštunicom je, ispostavilo se, kao i dodir s Borgom...asimilacija.
natasavb natasavb 09:38 10.12.2011

Re: Dakle,

Ili ćemo u najgorem slučaju zapušiti nos i glasati za Prekoret. Jbg.


Slazem se sa svim sto si napisao osim sa ovim delom.
Ne moze se nos toliko zacepiti da se ne oseti i zaboravi sve ono sto su radili Ceda i Vuk.
Preokret da, on i te kako treba ovoj zemlji, ali ne sa njima dvojicom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana