Porodica

love hate DS saga

Srđan Fuchs RSS / 11.12.2011. u 10:57

images?q=tbn:ANd9GcQEk0Fen08MrjGM2FCyQdjYOvDA5IVHzDnOgRywdGdiBVcpDDKN

okej, pre svega, izvinjavam se čitaocima što smaram sa ovom temom, ali evo, nekoliko poslednjih dana i pominjanja problematike i očigledno živog, ne čak ni besnog, ali vrlo animiranog repliciranja ljudi, uključujući i ovo poslednje, očekivano arogantno (pogledajte samo poslednji komentar upućen blogerki sonji m) od strane gospodina savetnika predsednika republike i člana predsedništva ds nebojše-ehabiojecooltip krstića;

upućuju sve na to da nam ova tema svima negde okupira misli i opterećuje nas.

neću trošiti previše reči na crnu stranu karaktera vladavine ds, samo prisustvo nebojšino ovde na blogu i njegov arogantan i ciničan pristup ljudima ovde oslikavaju, prilično kompletno, i odnos vrha ds prema srpskom elektoratu. za to imam samo veliki prezir

pitanje je, međutim, šta je naš interes na kolektivnom planu (da ne kažem nacionalnom, da me gospođe-slušateljke peščanika ne počaste epitetom "srBskog" nacionaliste)? recimo, ukratko, da je interes da dođemo do nivoa na kojem je eks-država bila 70-ih i 80-ih, do nekog prihvatljivog nivoa egzistencije, tipa, plate u skladu sa cenama, dakle negde oko 1200-1500 evra, i opšte, da ne osećamo krivicu kada izađemo iz zemlje u svet zbog toga što smo iz srbije. bolje rečeno, da uopšte budemo u situaciji da izađemo iz zemlje...

 ... kako bilo, slažem se potpuno sa učesnicima rasprave, poput Cult-a, Dr M, i drugih, njima sličnih glasova, da je neophodno izaći na izbore i glasati za demokratsku opciju. ja lično neću glasati za koaliciju preokret, iz ličnih razloga,  ali ne smatram da je ta vrsta izbora protraćen glas, odnosno pozdravljam.

... problem ostaje sa nama kojima kao jedini proevropski izbor ostaje ta crna ds, takva kakva je, sa svim dulićima, milosavljevićima, šutanovcima i njima sličnim mamlaz-menima. mi imamo samo dva izbora pred sobom, dakle, da učinimo svoje papire nevažećima, ili, kao da smo zarobljeni u lošem i nekvalitetnom braku, bez ljubavi i strasti, ali sa čoporom male dece, ipak biramo da ostanemo u tom braku dece radi tako da od njih izgradimo normalne ljude a ne nekoga ko će biti prepušten udarima života zbog toga što nema oba roditelja uz sebe tokom odrastanja, da gutamo sve loše i nastavljamo dalje, zbog njih;

odnosno da izađem iz ove metafore, i kažem da glasamo ipak tako zbog višeg interesa, dolaženja do te normalnosti na kraju tunela, bez obzira na ove govnare iz vlasti što nam se podsmevaju u lice i bogate na patnjama jadne, devastirane ratovima i tranzicijom, demokratske srbije...

 

... i mada bi bilo dobro da završim ovde tekst, želim da primetim još jednu stvar, a to je da smo mi iz dijaspore, dakle, malo iznad srpskog proseka imućniji i uspešniji ljudi, katastrofalno loše povezani i organizovani između sebe. ali, valjda se i jad otadžbine oslikava i na našim odnosima. 



Komentari (334)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G r o f G r o f 11:19 11.12.2011

ovo mi pade na pamet...


. i mada bi bilo dobro da završim ovde tekst, želim da primetim još jednu stvar, a to je da smo mi iz dijaspore, dakle, malo iznad srpskog proseka imućniji i uspešniji ljudi, katastrofalno loše povezani i organizovani između sebe. ali, valjda se i jad otadžbine oslikava i na našim odnosima.


... vi iz dijaspore, da lepo podignete nekoliko barikadica diljem sveta a mi ćemo lepo da smislimo slogan i planeta i Eu, pa će videti NATO kako mu je.
8c_competizione 8c_competizione 12:49 11.12.2011

Re: ovo mi pade na pamet...

ja isto iz dijaspore, ali totalno potpisujem svaku reci iz vasheg komentara. pripade mi muka citajuci ovaj i predhodni blog ovog gospodina.

dokle bre da dajemo blanko cekove Tadicu, Djilasu (njega je kanda zaboravio da pomene, namerno, cini se, poshto kanda mozhe biti kandidat za preCednika!), Dulicu, Milosavljevicu, Dacic-Mrkonjicu (pitate se otkud ova crvena banda u komentaru o DSu? mislite o tome ko sa kim kohabicionira ovde protivno nashem zadnjem glasanju) ....?

Dokle?

i dokle da nam to neko predstavlja ovde kao ipak borbu za neku bolju buducnost i kao jedinu pravu demokratsku opciju?

Dokle!

ni meni se licno ne svidja ova opcija Drashkovic-Jovanovic (obojica su i previshe iskompromitovani licno da bi imali pravo da bilo kome sole pamet) zbog njih dvojice, ali mi se donekle poruka koju shalju svidja. donekle.

do skora sam bio spreman da glasam za Ljajica, ali povukoh tu odluku posle sramnog ispada i protivljenja proshirenjima ovlashcenja za poverenika. ovo mi je bio dovoljan dokaz da je na zhalost i on na platnom spisku nekog Mishkovica ili druge DB bande.
tyson tyson 14:36 11.12.2011

Re: ovo mi pade na pamet...

Dokle?

Jbg, dok se najzad ne pojavi neko dovoljno prihvatljiv, ili dok se postojeće stranke nekako ne unormale.



chicadacha chicadacha 15:46 11.12.2011

Meni ovo...

Kad smo dijaspore...

Ogromna je razlika u onome kako se Srbija, a kako Hrvatska brine o svojoj dijaspori. Primera je mnogo i svi su na štetu Srbije.

Ministri su tu da podele ratni plen. Nisam siguran da ima i jedan koji je, od kada je na vlasti (a pogotovo pre toga), nešto suštinski važno za Srbiju uradio. A to mu je bio posao. Za to je morao biti odgovoran. MORAO.

Naš najveći problem je korupcija. Ja ne vidim načina da se to iskoreni. Korupcija u medijima guši slobodno novinarstvo. Ipak, pomak postoji (hvala Lukoviću, Brankice...).

Sledeći stepen je sudstvo. Strašno je koliko su sudije potkupljivi i strašljivi. Strašno je i koliko su tužioci bezmudi i lezilebovići. I niko za to ne odgovara. Odgovarao bi da je drugačije. Da li bi se za to saznalo?

Neko spomenu Preokret! Već vidjeno. Suviše su se lideri istog u svojim privatnim posedima, tj.strankama izofirali da bi im se moglo verovati. Oni su tu zbog ratnog plena, zbog para od poreza i investicija, svoja i usta svojih najbližih da prepune.

Čestiti su negde drugde. Ja još čekam na njih. Ima ih, samo su rasuti, neorganizovani, pomalo letargični.

O Boti i njegovom savetniku, premudrom i veoma značajnom i važnom članu establišmenta mislim kao o budućim osudjenicima. Ako su mogli Ukrajinci, ako su mogli Hrvati, možemo i moramo i mi o toj vrsti odgovornosti.

aleksanadar aleksanadar 11:20 11.12.2011

Европа, или Азија? Или, ипак - Балкан?


Мене занима ово: да ли Демократска странка представља, збиља, "европску опцију"?

А то ме занима, јер је управо на томе, на тој "европској" опредељености, Демократска странка добила изборе пре неку годину. А они који су се определили за Бориса Тадића, одн. Демократску странку, том приликом, имали су као јак мотив управо ту "европску" оријентацију ове странке.

Но, да ли је ово питање, уопште, оправдано? Зар и Борис Тадић и Демократска странка не истичу (непрестано, континуирано) да "никада нећемо одустати од европског пута"?

Међутим, налазим да постоји основана сумња у искреност ове тврдње.

G r o f G r o f 11:36 11.12.2011

Re: Европа, или Азија? Или, ипак - Балкан?

Zanimljivo da se ta evropska opcija nikad ne spominje u kontekstu dijaspore, a radi se o 5 milona ljudi.
Demokratska stranka se zalaže samo za jednu opciju, "povijaj se kako vetar duva" i grabi koliko možeš.
mariopan mariopan 11:40 11.12.2011

Re: Европа, или Азија? Или, ипак - Балкан?

Zanimljivo da se ta evropska opcija nikad ne spominje u kontekstu dijaspore, a radi se o 5 milona ljudi.

Pominje se u kontekstu "doznake građanima iz inostranstva" koje naša Vlada uračunava u svoje uspehe, jer, zahvaljujući njima, ne gladuje tako veliki broj ljudi kao što bi to bilo da nema tih doznaka.
docsumann docsumann 12:46 11.12.2011

Re: Европа, или Азија? Или, ипак - Балкан?

Evroazija
Goran Vučković Goran Vučković 12:49 11.12.2011

Re: Европа, или Азија? Или, ипак - Балкан?

Мене занима ово: да ли Демократска странка представља, збиља, "европску опцију"?

Ponekad nije loše definisati ono što se podrazumeva: šta to tačno znači "evropska opcija"?
koksy koksy 14:41 11.12.2011

Re: Европа, или Азија? Или, ипак - Балкан?

Goran Vučković
Мене занима ово: да ли Демократска странка представља, збиља, "европску опцију"?

Ponekad nije loše definisati ono što se podrazumeva: šta to tačno znači "evropska opcija"?


Mislim da previše tražiš.
Goran Vučković Goran Vučković 14:47 11.12.2011

Re: Европа, или Азија? Или, ипак - Балкан?

Mislim da previše tražiš.

Mislim da je pitanje odlično za dobro postavljanje ostatka razgovora
aleksanadar aleksanadar 12:32 12.12.2011

Re: Европа, или Азија? Или, ипак - Балкан?

Ponekad nije loše definisati ono što se podrazumeva: šta to tačno znači "evropska opcija"?


Оправдано питање.

Најпре, на то би требало затражити одговор од оних који споменуту "европску" опцију заступају. Подсетићу: посланички клуб Демократске странке и њених партнера у Скупштини Србије зове се, управо: "За европску Србију" (води га Нада Колунџија).

Међутим, наречена "европска" опције има, у оквиру Демократске странке, неколико различитих верзија. Тадић и Јеремић не говоре исте ствари, чини се, одн. рекло би се да је Јеремић спреман да "отпише" споменуту "европску" опцију зарад нечега важнијег. Док Тадић... рекао бих - не зна шта хоће.

За мене, "европска" Србија би била она која тражи савезнике међу земљама Западне Европе. Пре свега, у најмоћнијој - Немачкој.

То, дабоме, подразумева и окончање процеса уласка у Европску унију.

sesili sesili 11:24 11.12.2011

Slažem se

U pauzi spremanja ručka otvorih ovo. Komentare kod pomenutog nisam čitala, pogubim se u tome, uskaču preko reda, onda mi ništa nije logično. Sa tobom se slažem u mnogo čemu, a naročito za dijasporu. Tu se slabo radi, a toliko ima naših ljudi koji bi pomogli u svakom pogledu. Nema ko da ih organizuje, bave se "višim" ciljevima, kojih je svima nama preko glave. Pozdravljam te - tamo daleko.
mariopan mariopan 11:24 11.12.2011

razvod

..je bolji od lošeg braka, pogotovo za decu? Ako otac pijanči, bahati se, troši nenormalno a deca mu gladuju kakve koristi od njega?
Mene još brine i što će ona razvedena strana da iz braka ponese sve što smo zajedno stekli pa za decu neće biti ni za leba, samo to me brine. Ima li neki sudija koji bi taj brak razveo malo pravdenije, da i deci nešto ostavi?

Uzgred, mene Krstić banovao, (ne znam da sam tamo nekoga vređala) ali dozvoljavam da mu se ne dopada moj stav, verujem da je to iz ličnih i sebičnih razloga, radi prijateljskih odnosa sa Ocem Porodice, (boli ga uvo za gladnu decu) pa mu se moje zalaganje za razvod ne dopada?
dragan7557 dragan7557 14:04 11.12.2011

Re: razvod

Uzgred, mene Krstić banovao, (ne znam da sam tamo nekoga vređala) ali dozvoljavam da mu se ne dopada moj stav

Posto sam napisao 270 komentar, ja sam sam sebe banovao. Dosadilo mi da citam podilazenje, uvlakaca kod Vlasti, citaj Savetnika. Bolje da lizem svoju guzicu nego tudju.

cerski

p.s. mada ima i poneki razuman komentar.
freehand freehand 16:55 11.12.2011

Re: razvod

Bolje da lizem svoju guzicu nego tudju.

Znao sam da si jogin ili žena-zmija!
Vidiš kako se naporan trening uvek isplati?


mrale54 mrale54 17:08 11.12.2011

Re: razvod

mariopan
Uzgred, mene Krstić banovao



I sad ti nećeš moći da spavaš, bar nedelju dana, a čvarci i sirac će pobuđave - jerbo ti je presek'o apetit?!
Alo, bre! Čovek, ovde na blogu, nama, tužaka Tomu (za kojeg mi se, iskreno hebe!) misleći, valjda, da posle desetogodišnjeg tucanja u mozak, može da nam ga zavuče još malo dublje!!??
Nivo je - prvi razred osnovne i - "učiteljce, učiteljce, Mika je prdnuo!"!
Kao, mi ne znamo ko je Toma, pa da nam upotpuni sliku!

A, ako je već počela kampanja - onda je isti (ako ne i gori!) kao Toma!
"Naredio Boris Obrenović svome žbiru da oslušne šta priča raja!"
Dresura drill.

Mada, učiniše i jedno dobro delo. Bar meni.
OTERAŠE me iz Srbije!
Pa mi, ovde, u bankrotiranoj Grčkoj, bolje. Pos'o, Manolis, buzuki, plažica...milina...
Samo, ne mogu da im se zahvalim. Bio bih samoživi skot ako to uradim.

Zbog onih koji nemaju gde da odu, i...ma neću dalje...






mariopan mariopan 18:44 11.12.2011

Re: razvod

I sad ti nećeš moći da spavaš, bar nedelju dana,

JJ Beba JJ Beba 20:11 11.12.2011

Re: razvod

Mada, učiniše i jedno dobro delo. Bar meni.
OTERAŠE me iz Srbije!

ko te oterao?
zar ne reče onomad da si 26 godina u Grčkoj?
mrale54 mrale54 21:09 11.12.2011

Re: razvod

JJ Beba

ko te oterao?
zar ne reče onomad da si 26 godina u Grčkoj?


Već sam objasnio bubi-trubi, al' ok.
Deset godina sam bio u Bg. (Str. Bana 74) i uglavnom sam imao kontakte sa Grcima, a za to vreme sam, godišnje, bar pet-šest puta boravio u Gr. po 15-20 dana.
Tako, da, kad sam se vratio u Gr. prošle god. kao da nisam ni odlazio (da, Gr. Ambasada je br. 76., pa ti vidi ko je trčao za vize i da ne pominjem natpise na kafićima čiji su vlasnici ...khm)
Naime, poenta je trebalo da bude da mi je bila želja da, pod stare dane budem u svojoj zemlji, da mogu da popijem pićence sa svojim prijateljima, da mogu na pošten način (svojim radom)da platim sve što se traži od mene.
A, onda dođemo do toga, da, kad pitam Z. Živkovića "kako ja da naplatim od pet firmi moje potraživanje ( oko 3 soma evrića)" - on me nazove "budalom"!

E, sad, pošto sam i ja stara kafanska kurvetina, mnooooogo pre sam ukapir'o - Mrale - begaj k' ćerci u Greciju! Tamo, pošteno radiš - pošteno te plate!
Ovim prevarantima ni do kolena nisam!


Eto. Sad, pošto znam da u pokušaju da sabijem 9 rečenica u 3 reči (η θαν, η επη θαν - s' njim il' na njemu) da me zbog toga mnogi ne razumeju - ako treba - tu sam za dodatna objašnjenja.

expolicajac expolicajac 11:27 11.12.2011

Dragi prijatelju

... problem ostaje sa nama kojima kao jedini proevropski izbor ostaje ta crna ds, takva kakva je, sa svim dulićima, milosavljevićima, šutanovcima i njima sličnim mamlaz-menima. mi imamo samo dva izbora pred sobom, dakle, da učinimo svoje papire nevažećima, ili, kao da smo zarobljeni u lošem i nekvalitetnom braku, bez ljubavi i strasti, ali sa čoporom male dece, ipak biramo da ostanemo u tom braku dece radi tako da od njih izgradimo normalne ljude a ne nekoga ko će biti prepušten udarima života zbog toga što nema oba roditelja uz sebe tokom odrastanja, da gutamo sve loše i nastavljamo dalje, zbog njih;

E pa Srđane, neće moći. Oni igraju na tu kartu. Pa da smo podlegli strahu, a ispadala mije kašika iz ruku od straha, nikad ne bi Sloba bio svrgnut sa svog trona. Ovom narodu demokratskom više je preko one stvari lažnih pričica kojima nas plaše od Šešelja i takvih. Pa ja hoću Šešelj da se vrati. Da imam poštenog neprijatelja, koji me iskreno mrzi, koji hoće da me zakolje i nabije na kolac, kašikom da mi izvadi oči. A onda bato moj nema ni mogućnosti da ovakvi metiljavci budu u DS. Ako smo bili avangarda ideje, onda su trebali ludi i hrabri, a sada da se mariše trebaju poslušni. A ti si prijatelju malo poslušan a malo se iplašiš, pa što veliš "Kosove i EU nemaju alternativu". E imaju. Nadam se da će pobediti Toma, da se i on pokaže kao licemer pa onda da se vrati Šešelj iz Haga i tada nastaje prava borba za demokratiju.
Da vidim onda hrabrog Krstiča od blogovskog pera, kad se šešeljevcima zakrvave oči, a on nema koga da pošalje ispred sebe i da mi pamfletima maše ispred nosa. Boris će da brani demokratiju i Krstić.
one for the road one for the road 11:59 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

expolicajac
... problem ostaje sa nama kojima kao jedini proevropski izbor ostaje ta crna ds, takva kakva je, sa svim dulićima, milosavljevićima, šutanovcima i njima sličnim mamlaz-menima. mi imamo samo dva izbora pred sobom, dakle, da učinimo svoje papire nevažećima, ili, kao da smo zarobljeni u lošem i nekvalitetnom braku, bez ljubavi i strasti, ali sa čoporom male dece, ipak biramo da ostanemo u tom braku dece radi tako da od njih izgradimo normalne ljude a ne nekoga ko će biti prepušten udarima života zbog toga što nema oba roditelja uz sebe tokom odrastanja, da gutamo sve loše i nastavljamo dalje, zbog njih;

E pa Srđane, neće moći. Oni igraju na tu kartu. Pa da smo podlegli strahu, a ispadala mije kašika iz ruku od straha, nikad ne bi Sloba bio svrgnut sa svog trona. Ovom narodu demokratskom više je preko one stvari lažnih pričica kojima nas plaše od Šešelja i takvih. Pa ja hoću Šešelj da se vrati. Da imam poštenog neprijatelja, koji me iskreno mrzi, koji hoće da me zakolje i nabije na kolac, kašikom da mi izvadi oči. A onda bato moj nema ni mogućnosti da ovakvi metiljavci budu u DS. Ako smo bili avangarda ideje, onda su trebali ludi i hrabri, a sada da se mariše trebaju poslušni. A ti si prijatelju malo poslušan a malo se iplašiš, pa što veliš "Kosove i EU nemaju alternativu". E imaju. Nadam se da će pobediti Toma, da se i on pokaže kao licemer pa onda da se vrati Šešelj iz Haga i tada nastaje prava borba za demokratiju.
Da vidim onda hrabrog Krstiča od blogovskog pera, kad se šešeljevcima zakrvave oči, a on nema koga da pošalje ispred sebe i da mi pamfletima maše ispred nosa. Boris će da brani demokratiju i Krstić.


Hvala, expolicajac, sto ste mi ustedeli vreme da napisem identican post! ;-)
Da dodje i Fredi Kruger, sve smo vec videli i straha vise nema, smoreni smo do bola
8c_competizione 8c_competizione 12:53 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

bolje nisi mogao opisati stanje stvari!
dragan7557 dragan7557 13:18 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

Pa ja hoću Šešelj da se vrati. Da imam poštenog neprijatelja, koji me iskreno mrzi, koji hoće da me zakolje i nabije na kolac, kašikom da mi izvadi oči.



E vala ex, zaboravio si da kazes: "hocu posle da mi lobanja bude ugradjena u Cele Kulu."

cerski
tyson tyson 14:44 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

Boris će da brani demokratiju i Krstić

Ruku na srce Tadića sam lično gledao kako sam staje između razjarene policije i tada opozicionih demonstranata u jesen 1999. godine u Kolarčevoj, u jednom jako zajebanom trenutku (mlaćenje je uveliko trajalo tog dana).

Bio je bukvalno ispred mene, gledao sam ga iz izloga DKC gde sam se sklonio od juriša plavih sa nekom curicom s kojom sam došao na demonstracije; sam na sred ulice pune kamenica, obuće, novina, i šta je sve na poprištu posle sukoba oklopnika bez mane i straha i naroda.

Nije uopšte morao, niti je bio naročito poznat i prepoznatljiv tada, ali eto rizikovao je i pokušao da spreči batinanje naroda.

(na njegovu sreću policija nije više jurišala iz tog pravca; ne sumnjam da bi ga rado umlatili)

Čisto da uđe u zapisnik.



one for the road one for the road 17:30 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

tyson


Čisto da uđe u zapisnik.






Niko ne sumnja u Tadicevu demokraticnost ili hrabrost, ili pak minuli rad, nego je nesposoban da vodi drzavu i to je to.
blogovatelj blogovatelj 17:40 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

Čisto da uđe u zapisnik.


Ja sam za njega prvi put cuo cetvrtog oktobra uvece, kada su pustali neke njegove izjave na Slobodnoj Evropi ili tako nekom radiju.
Secam se da sam tada pomislio "ovaj ce sutra biti ili mrtav ili ministar"
Molim da i ovo udje u zapisnik.
docsumann docsumann 18:01 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

Čisto da uđe u zapisnik.


- Šta je zadnje zapisano? - pukovnik Kečkert se obraća zapisničaru na suđenju
- Šta je zadnje zapisano. - zapisničar


Kvaka 22 (parafrazirano)
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:03 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

ма шта записник, одмах у читанку.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:16 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

tyson
Boris će da brani demokratiju i Krstić

Ruku na srce Tadića sam lično gledao kako sam staje između razjarene policije i tada opozicionih demonstranata u jesen 1999. godine u Kolarčevoj, u jednom jako zajebanom trenutku (mlaćenje je uveliko trajalo tog dana).

Bio je bukvalno ispred mene, gledao sam ga iz izloga DKC gde sam se sklonio od juriša plavih sa nekom curicom s kojom sam došao na demonstracije; sam na sred ulice pune kamenica, obuće, novina, i šta je sve na poprištu posle sukoba oklopnika bez mane i straha i naroda.

Nije uopšte morao, niti je bio naročito poznat i prepoznatljiv tada, ali eto rizikovao je i pokušao da spreči batinanje naroda.

(na njegovu sreću policija nije više jurišala iz tog pravca; ne sumnjam da bi ga rado umlatili)

Čisto da uđe u zapisnik.





U, srce mi se cepa.

A vi, pitchkice, gledate iz kafane, da li će da mu pritrči murkan u panciru i omlati pendrekom.

Ne znam, ja ga nikad nisam video, ali sam zato vidjao Čedu, svaki dan. I Vuka i Pešićku i pokojnog Djindjića. Zamalo da najebu kad su tukli tamo na Brankovom mostu, neko od njih se smandrljao niz ono stepenište pored mosta. A SAJ-ovci parkirali džipa ispod i samo čekaju motorolu, da budu pušteni s lanca.

apacherosepeacock apacherosepeacock 18:50 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

srdjan.pajic
tyson
Boris će da brani demokratiju i Krstić

Ruku na srce Tadića sam lično gledao kako sam staje između razjarene policije i tada opozicionih demonstranata u jesen 1999. godine u Kolarčevoj, u jednom jako zajebanom trenutku (mlaćenje je uveliko trajalo tog dana).

Bio je bukvalno ispred mene, gledao sam ga iz izloga DKC gde sam se sklonio od juriša plavih sa nekom curicom s kojom sam došao na demonstracije; sam na sred ulice pune kamenica, obuće, novina, i šta je sve na poprištu posle sukoba oklopnika bez mane i straha i naroda.

Nije uopšte morao, niti je bio naročito poznat i prepoznatljiv tada, ali eto rizikovao je i pokušao da spreči batinanje naroda.

(na njegovu sreću policija nije više jurišala iz tog pravca; ne sumnjam da bi ga rado umlatili)

Čisto da uđe u zapisnik.





U, srce mi se cepa.

A vi, pitchkice, gledate iz kafane, da li će da mu pritrči murkan u panciru i omlati pendrekom.

Ne znam, ja ga nikad nisam video, ali sam zato vidjao Čedu, svaki dan. I Vuka i Pešićku i pokojnog Djindjića. Zamalo da najebu kad su tukli tamo na Brankovom mostu, neko od njih se smandrljao niz ono stepenište pored mosta. A SAJ-ovci parkirali džipa ispod i samo čekaju motorolu, da budu pušteni s lanca.



Pa gde mu se herc zagubi u medjuvremenu?

Ja nisam tada znala za Tadica, zato Djindjica, Pesicku, Lecica (sta bi s njim?), Cedu, Micunovica i.mn.dr. sam sretala svakodnevno (stanovala u komsiluku) na protestima.
JJ Beba JJ Beba 19:56 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

Zamalo da najebu kad su tukli tamo na Brankovom mostu,

istina. Vesna bila u prvom redu ipsred policije, sa Đenđićem. Onako mala, u kaputiću, izazivala je neviđenu nežnost i ulivala poverenje.
Tadić nije bio. Slabo je on zalazio na ulicu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:18 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

JJ Beba
Zamalo da najebu kad su tukli tamo na Brankovom mostu,

istina. Vesna bila u prvom redu ipsred policije, sa Đenđićem. Onako mala, u kaputiću, izazivala je neviđenu nežnost i ulivala poverenje.
Tadić nije bio. Slabo je on zalazio na ulicu.


I ja bio u prvom redu, dok nisu krenuli da lemaju, onda sam bio u poslednjem redu.
expolicajac expolicajac 20:39 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

I ja bio u prvom redu, dok nisu krenuli da lemaju, onda sam bio u poslednjem redu.

Mora da si naleteo na nekog ovakvog
JJ Beba JJ Beba 21:23 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

Mora da si naleteo na nekog ovakvog

bilo takvih, al nisu imali cveće u rukama
libkonz libkonz 22:03 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

Da vidim onda hrabrog Krstiča od blogovskog pera, kad se šešeljevcima zakrvave oči, a on nema koga da pošalje ispred sebe i da mi pamfletima maše ispred nosa. Boris će da brani demokratiju i Krstić.

Bravo Ex, ovo mi je odavno u mislima. Neka ih brane poltroni i ostali ljudski talog koje su zaposlili po raznima agencijama i javnim preduzećima, mada mislim da bi oni prvi rekli kako su od početka bili za Šešelja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:31 11.12.2011

Re: Dragi prijatelju

JJ Beba
Mora da si naleteo na nekog ovakvog

bilo takvih, al nisu imali cveće u rukama


U bilo je takvih koliko hoćeš. Samo nisu imali sikirice, nego su, kad se sprema batinanje, dolazili na posao sa nekim dugačkim motkama umesto pendreka. To je bio znak raspoznavanja, da se ne kurčimo previše i lajemo ako nismo na bezbednoj udaljenosti. Doduše, imali smo mi i naše krtice u policiji, koje su nam javljale kad treba da se držimo na bezbednoj udaljnosti.

sevarlica sevarlica 11:20 12.12.2011

Re: Dragi prijatelju

Tukli su i Vuka Draškovića i Aleksandra Vučića i mnoge druge političare dok su bili u opoziciji. To ih ne opravdava da rade šta hoće kad dođu na vlast.

Iskreno nema toga što će me ubediti da će SNS biti gori od DS-a i zato ću glasati za SNS. Ne verujem da će se sistem nešto promeniti, ali ko zna... i ćorava koka ubode koje zrno. Možda se i nama posreći, ali ako ne menjamo vlast gubimo i realnu mogućnost da dođe neko drugačiji, možda i bolji.

P.S. Ako ćemo po ekonomskim rezultatima najradije bih glasao za DSS (iako za njih nikada nisam glasao do sad), jer sam u periodu njihove vlasti najbolje živeo. Najveća plata, putovanja, itd. Da imaju bilo kakve šanse da pobede dobili bi moj glas, ovako glasam samo protiv DS-a ne za SNS.
inco inco 12:24 12.12.2011

Re: Dragi prijatelju

sevarlica
P.S. Ako ćemo po ekonomskim rezultatima najradije bih glasao za DSS (iako za njih nikada nisam glasao do sad), jer sam u periodu njihove vlasti najbolje živeo. Najveća plata, putovanja, itd. Da imaju bilo kakve šanse da pobede dobili bi moj glas, ovako glasam samo protiv DS-a ne za SNS.


Ono jes' da smo tad vodili 'Ajde Jano kucu da prodamo' politiku, dug nam se udvostrucio, rezerve prepolovile, hm, sumnjive privatizacije bile svakodnevica, a o stranim donacijama i da ne govorimo... Dok je, naravno, Kolubara radila 25 sati dnevno, 32 dana u mesecu...

Ali vasem visocanstvu je bilo dobro. Koga briga za buducnost, daj da sve spucamo sad i o'ma!
freehand freehand 12:32 12.12.2011

Re: Dragi prijatelju

inco
sevarlica
P.S. Ako ćemo po ekonomskim rezultatima najradije bih glasao za DSS (iako za njih nikada nisam glasao do sad), jer sam u periodu njihove vlasti najbolje živeo. Najveća plata, putovanja, itd. Da imaju bilo kakve šanse da pobede dobili bi moj glas, ovako glasam samo protiv DS-a ne za SNS.


Ono jes' da smo tad vodili 'Ajde Jano kucu da prodamo' politiku, dug nam se udvostrucio, rezerve prepolovile, hm, sumnjive privatizacije bile svakodnevica, a o stranim donacijama i da ne govorimo... Dok je, naravno, Kolubara radila 25 sati dnevno, 32 dana u mesecu...

Ali vasem visocanstvu je bilo dobro. Koga briga za buducnost, daj da sve spucamo sad i o'ma!

A svetska ekonomija fercerala ko satić (pumpajući Veliki mehur, al su to samo retki znali).
E to prisećanje na Zlatna vremena Dr Voje - to je kao onaj Slobin hleb od 3 dinara, i ovih Tominih 100 mld evra, što u šleperima čekaju na granici.
sevarlica sevarlica 12:49 12.12.2011

Re: Dragi prijatelju

inco
sevarlica
P.S. Ako ćemo po ekonomskim rezultatima najradije bih glasao za DSS (iako za njih nikada nisam glasao do sad), jer sam u periodu njihove vlasti najbolje živeo. Najveća plata, putovanja, itd. Da imaju bilo kakve šanse da pobede dobili bi moj glas, ovako glasam samo protiv DS-a ne za SNS.


Ono jes' da smo tad vodili 'Ajde Jano kucu da prodamo' politiku, dug nam se udvostrucio, rezerve prepolovile, hm, sumnjive privatizacije bile svakodnevica, a o stranim donacijama i da ne govorimo... Dok je, naravno, Kolubara radila 25 sati dnevno, 32 dana u mesecu...

Ali vasem visocanstvu je bilo dobro. Koga briga za buducnost, daj da sve spucamo sad i o'ma!


O budućnosti i pričam. Svako ima pravo da gleda stvari iz svog ugla.
Prvo i prvo nije najviše firmi privatizovano tad već za vreme Z.Živkovića i druge bagre koja se uvukla u biznis danas. Dug se nije udvostručio i bio je stopiran rast duga, a ovoj vlasti je samo na računu NIP-a ostalo 4 milijarde evra. Zato, molim vas da ne pišete ovakve laži.

P.S. Meni je bilo dobro i to kod privatnika u firmi, nisam se oslanjao na vlast da mi obezbedi posao. Sad mi niti je dobro niti imam budućnost, pa sad nisam siguran kako da biram???
libkonz libkonz 12:56 12.12.2011

Re: Dragi prijatelju

za vreme Z.Živkovića i druge bagre

Zašto Zoran Živković spada u "bagru", a DSS su grupa poštenih eksperata???
freehand freehand 13:11 12.12.2011

Re: Dragi prijatelju

uvukla u biznis danas. Dug se nije udvostručio i bio je stopiran rast duga, a ovoj vlasti je samo na računu NIP-a ostalo 4 milijarde evra. Zato, molim vas da ne pišete ovakve laži.

Vo vremja prepodobnog Dr Voje desila se upravo najveća otimačina kapitala: i Knjaz i Novosti, i Rubin, i Želvoz, i Jugoremedija, i C market, Mišković, Beko, Peconi i Nini, Šarančić i Jocić...
A što kohabitanti bagru nisu pohapsili - to je posebna priča.
sevarlica sevarlica 13:23 12.12.2011

Re: Dragi prijatelju

libkonz
za vreme Z.Živkovića i druge bagre

Zašto Zoran Živković spada u "bagru", a DSS su grupa poštenih eksperata???


Ma niko nije pošten od njih, nema tu crno-belo već nijanse sive, svi su zamastili brke i svi su krali ili kradu i dalje. Problem je što je nama izbor sveden na:

1. Lopov
2. Lopov
3. Lopov
4. Lopov

...
nani.bacciabiggia nani.bacciabiggia 11:37 11.12.2011

sa svim

dulićima, milosavljevićima, šutanovcima...


pajtićima,đilasima,šaperima,markovićima,petrovićima,mr šapićima,bogdanovićima,trivanima...

plate u skladu sa cenama, dakle negde oko 1200-1500 evra


Dobar
mariopan mariopan 11:59 11.12.2011

Re: sa svim

plate u skladu sa cenama, dakle negde oko 1200-1500 evra


Dobar

Pa takve su cene ovde i jedino bi te plate to mogle da pokriju.

Recimo kažu gas je poskupeo samo 10 posto, ali lažu, u stvarnosti je poskupeo 30 posto i više, i samo za zagrevanje stana od recimo 80 kvadrata (kao prosečne kuće koje se tako greju, jer nemamo svi stanove niti daljinsko grejanje) treba više od 50 000 dinara mesečno (500 evra) - samo za grejanje. To su cene. Probaj da se ne greješ na minus ne zna se? A to je samo jedan račun, gde su ostal?

Ne treba da ti kažem da toliko para, samo za grejanje, ne znam da neko ima, da to obuhvata dve cele plate ako je neko uopšte zaposlen i ako zarađuje po 300 evra mesečno - a šta će oni koji su nezaposleni ili su penzioneri pa moraju i oni da se greju - odakle oni to da plate?
Za hranu, odeću, knjige za decu, lekove za stare - za sve to ne ostaje ništa.

Po cenama koje su ovde, i koje mi plaćamo, u pravu je Srđan - za normalan život ti zaista treba oko 1300 - 1500 evra.

EDIT :
Evo našla sam malo preciznije: za stan (kuću) od 85 kvadrata, ako se greje gasom (a nemamo izbora) potroši se mesečno 1380 kubnih metara gasa, po ceni od 47,4 dinara (sa pdv-om).. mesečni račun će biti 65 743,8 dinara. (izvor kurir od juče).
metrevelic metrevelic 13:19 11.12.2011

Re: sa svim

plate u skladu sa cenama, dakle negde oko 1200-1500 evra
pa vljda se plate ne određuju plitički prema cenama.Nego prema produktivnosti pojedinca i društva.A taj period oko polovice sedamdesetih je bilo doba najvećeg rasta spoljnog duga .Tako da nije referentno
mariopan mariopan 14:18 11.12.2011

Re: sa svim

metrevelic
plate u skladu sa cenama, dakle negde oko 1200-1500 evra
pa vljda se plate ne određuju plitički prema cenama.Nego prema produktivnosti pojedinca i društva.A taj period oko polovice sedamdesetih je bilo doba najvećeg rasta spoljnog duga .Tako da nije referentno

Naravno, odeređuju se prema produktivnosti pojedinca - ako pojedinac ima gde da pokaže svoju produktivnost, što je u Srbiji redak slučaj.

Niko ne očekuje da tu platu država zaista nekome i isplati. Ova računica o "potrebnoj plati" pokazuje samo koliki je raskorak između potrebnog za preživljavanje ( sa ovim cenama) i onoga čime zaista raspolažemo. Pokazuje koliko je veliko naše siromaštvo i koliko je duboko naše propadanje.
Samo to. Sa tim se slažem, mnogo ljudi u Srbiji će teško preživeti nadolazeće vreme.
metrevelic metrevelic 15:42 11.12.2011

Re: sa svim

Naravno, odeređuju se prema produktivnosti pojedinca - ako pojedinac ima gde da pokaže svoju produktivnost, što je u Srbiji redak slučaj.

Vidi ne ovisi samo o produktivnosti pojedinca nego i društva. Pretpostavimo da radiš neki solerski posao.Recimo odradiš sam neke elektroinstalacije za kuću,sve bude po DINu i preporukama njemačkog elektrotehničkog društva , ti češ to realno moći manje naplatit (iako se radi o istom poslu) nego u nemačkoj.
Suštinskoo pitanje je privlačenje investicija u Srbiju,a ne mitski predpristupni fondovi.E sad treba razvagat dali je investitorima bitnije investiranje u EU ili van nje.Ja mislim da u ovom trenutku nema previše interesa za investiranje unutar EU.Ograničenja koja nameće EU su kontraproduktivna za investiranje .Ja mislim da treba EU stavit na "lađenje" i gledat šta će se desit
a pravosuđe i fiskalnu politiku prilagodit tako da olakšaju investiranje a bogami i migraciju kapitala iz EU.
meni sve ove priče o EU djeluju ko bajke o socijalizmu jer ljudi misle da će im eurobirokrati (strogi al pošteni) omogućit platu "nako"
mariopan mariopan 16:17 11.12.2011

Re: sa svim

meni sve ove priče o EU djeluju ko bajke o socijalizmu jer ljudi misle da će im eurobirokrati (strogi al pošteni) omogućit platu "nako"

To je posledica propagande same vlasti, koja time prikriva šta sve nije uradila a morala je, to je i sve ovo što ti predlažeš, što je trebalo odavno da bude urađeno, uporedo sa privatizacijom, a ne da ljude prvo bace na ulicu, bez posla, masovno, a da nema plana šta sa tim ljudima, niti šanse za njihovo zapošljavanje bilo gde, ništa po tom pitanju nisu uradiili..........pa mi nije čudo da narod veruje, a vlast se trudi da ih ne razuveri, naprotiv oni i podgrevaju bajke o "pristupnim fondovima" i slično.
omega68 omega68 11:45 11.12.2011

.

... problem ostaje sa nama kojima kao jedini proevropski izbor ostaje ta crna ds, takva kakva je,

ko kaže?
možda, ako danas na G.O. raspišu izbore i spreče dalju prodaju teritorije i svog naroda.Da, da, svog naroda kakav god on bio.
I .ebo ih Čanak više!
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:54 11.12.2011

Sta je sa Vama?

Pa da li je moguce da neko misli da se vlast samoionicijativno popravlja tako sto im se na izborima produzi mandat?
LJudi moji, ima samo dve poruke koje se mogu (na izborima) vlastima poslati i to su :

1. mislimo da ste dobri, samo produzite, biramo vas ponovo, samo nastavite
2. mislimo da ne valjate, i ne dajemo vam drugi mandat.

Sve ostalo je tralala.

Ja mogu da razumem argument da boljih nema, mada se o tome moze diskutovati; ali nemojte da se zavaravate da ce reizbor da ih osvesti da treba da se poprave/menjaju. Alo, pa pogledajte bahatost koju sada ispoljavaju. Ajde zaista zamislite na sta ce to da lici ako im odobrite i drugi mandat. Pa sta ce ih onda spreciti da kazu:
ali ljudi su nam dali legitimitet, znaci da odobravaju.

8c_competizione 8c_competizione 13:08 11.12.2011

Re: Sta je sa Vama?

pametno zborish

mislim da bi strebali da se ugledamo na komshije Hrvate i da debelo kaznimo DS opciju!

pa ih ostaviti jedan mandat da se sushe i sami medjusobno "procishcavaju"

opet, licno mislim da u Srbiji napretka nece biti bez korenite Revolucije i cishcenja shljama sa lica kugle zemaljske.
cult cult 13:19 11.12.2011

Re: Sta je sa Vama?

Znaš, ta bahatost je lični nivo, iracionalan, stoga manje bitan. Ajd da to isključim iz procesa odlučivanja.
Ajd i ideologiju da zanemarimo. Da pogledamo samo konkretne rezultate, praktične.

Ministarstvo pravde, postavljena devojka od 30ak godina da uradi jednu od najbitnijih sistemskih reformi - rezultat: blamaža na internacionalnom nivou.

Ministarstvo finansija: žena koja živi u nekom svom svetu, neke lične tripove, zapamtio sam njen prvi javni nastup u nekoj emisiji kad je rekla da neki partijski lopovluk u kojem su deesovci bili uvhaćeni nije ništa u budžetskoj masi. Njoj je to sitno. Tu smo završili ona i ja. Njen odgovor na krizu je bio povećanje poreza na imovinu pri čemu je povećala poreze gradjanstvu, a poštedela tajkune. Odvratno. Onda je htela da poveća pdv, tj opet da svali na narod trošak, veto na to je stavio Dinkić. Nije joj palo na pamet da budžetlijama uskrati lagodan život i veselo troškarenje. Onda je smenjena, a Cetković je postavio sam sebe.

Cvetković - smeh. Privreda u totalnom rasulu, raspadu i na izdisaju. Ni prstom, ali ni nožnim prstom da mrdne povodom toga. Pozajmio je samo milijardu evra da isfinasiraju penzije i budžetlije do izbora. A to zato što nije uspeo da proda Telekom. Ne znam ima li toliko nesposobne države koja nije u stanju da proda čak ni sostvene telekomunikacije. Jednistven slučaj u svetu u istoriji, verovatno i u budućnosti.

Ministarstvo za gradjevinu, ekologiju, i gubljenje vremena: Sir Oliver Dulić. Lopov koji ne moze da pocrveni. Potpuno upropaštavanje svega u njegovim resorima. Apsolutni krah. Dno dna ljudsko, moralno. Naravno, preživeo rekonstrukciju. Zna čovek da je lapo-lapo dobitna kombinacija.

Od infrastukture su uspeli da za 4 godine naprave jedno 30 km autoputa kroz ravnicu, a na jugu, prema Makedoniji imamo regresiju. Ono što je pre godinu dana bilo pušteno za saobraćaj, ovog leta, svojim očima videh, bilo je zatvoreno. Zlo & naopako.

Spoljni poslovi - dečkić je uspeo da sjebe sve u regionu što je Tadić postigao na priči o pomirenju, poboljšanju odnosa sa susedima itd. 99% energije utrošeno na "odbranu kosmeta", 1% na evrointegracije. Miloševićevsko tupljenje do poslednjeg trenutka, a onda prekasno povlačenje i predaja. Rezutat: blizak nuli.

Mislim da njima nema pomoći. Ekipa ne samo da je nesposobna, već nema blagu ideju šta sa zemljom da radi. Ovi se ljudi neće promeniti i sa njima još četiri godine ne može da bude bolje. Čak ni isto. Prosto, output sistema ne može da bude bolji od donosioca odluka. A donosioc odluka je impotentan i potpuno prazan.
dragan7557 dragan7557 13:22 11.12.2011

Re: Sta je sa Vama?

Anonimni Pojedinac 11:54 11.12.2011
Sta je sa Vama?
Pa da li je moguce da neko misli da se vlast samoionicijativno popravlja tako sto im se na izborima produzi mandat?

Nego sta? Rekonstrukcija Vlade!

cerski
metrevelic metrevelic 13:24 11.12.2011

Re: Sta je sa Vama?

napretka nece biti bez korenite Revolucije i cishcenja shljama

a tu je drug Jovo da prenese iskustva starijih drugova mladim LDPovcima .
čak ni najmorbidniji Slobista nije imao ovakvo poimanje "društvenog dijaloga"
dragan7557 dragan7557 13:30 11.12.2011

Re: Sta je sa Vama?

cult :Ministarstvo pravde, postavljena devojka od 30ak godina da uradi jednu od najbitnijih sistemskih reformi - rezultat: blamaža na internacionalnom nivou.


Pa kad Homen nadje Cica Drazu, valjda ce Djeneral reformirati pravdu, a balamza one SFRJ ce bar na internacionalnom nivou prestati.

Bivsi Saveznici ce se jako obradovati, Drazinom Vaskrnsucu, pardon povampirenju kolaboracionista.

Englezi ce nas odmah primiti u EU iz koje su skoro izasli.

cerski
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:38 11.12.2011

Re: Sta je sa Vama?

cult
Ovi se ljudi neće promeniti i sa njima još četiri godine ne može da bude bolje. Čak ni isto. Prosto, output sistema ne može da bude bolji od donosioca odluka. A donosioc odluka je impotentan i potpuno prazan.


Slazem se. Svi oni koji smatraju da su svi drugi gori od ovih sadasnjih, neka budu spremni na 4 godine ovog istog (a ne moze da bude istog, moze samo goreg posto ce biti jos bahatiji i neodgvorniji, jer su jedini test odgovornosti (biracima) prosli).
8c_competizione 8c_competizione 13:39 11.12.2011

Re: Sta je sa Vama?

nemam veze ni sa crvenima ni sa LDPom

samo sam neko kome je dokurcilo, a ne vidim jasniju alternativu
nani.bacciabiggia nani.bacciabiggia 13:58 11.12.2011

Re: Sta je sa Vama?

lapo-lapo


Od danas je za mene win-win lapo-lapo.
tsunade tsunade 22:47 11.12.2011

Re: Sta je sa Vama?

cult


upravo, sve tačno od reči do reči i sve zastrašujuće.
da su nam kosovski albanci na čelu sa hašimom tačijem sastavljali vladu, ne bi mogli bolje... ne znam dal ima neko ko nas, jel, više mrzi... ako ima ne bi ni on ovaj cirkus od vlade uspeo da sastavi. to je direktna i isključiva tadićeva odgovornost.
sevarlica sevarlica 12:56 12.12.2011

Re: Sta je sa Vama?

Anonimni Pojedinac
Pa da li je moguce da neko misli da se vlast samoionicijativno popravlja tako sto im se na izborima produzi mandat?
LJudi moji, ima samo dve poruke koje se mogu (na izborima) vlastima poslati i to su :

1. mislimo da ste dobri, samo produzite, biramo vas ponovo, samo nastavite
2. mislimo da ne valjate, i ne dajemo vam drugi mandat.

Sve ostalo je tralala.

Ja mogu da razumem argument da boljih nema, mada se o tome moze diskutovati; ali nemojte da se zavaravate da ce reizbor da ih osvesti da treba da se poprave/menjaju. Alo, pa pogledajte bahatost koju sada ispoljavaju. Ajde zaista zamislite na sta ce to da lici ako im odobrite i drugi mandat. Pa sta ce ih onda spreciti da kazu:
ali ljudi su nam dali legitimitet, znaci da odobravaju.



Bravo majstore potpuno se slažem sa tobom. Vrhunski objašnjeno, jedino ostaje problem kako da ubediš 400.000 zaposlenih na državnoj sisi i njihovim porodicama da će iz te sise jednog dana poteći krv mesto mleka, jer će jadna presušiti.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:54 11.12.2011

Nacionalni interes

- demokratizacija,
- decentralizacija,
- defiškalizacija.

Ovo poslednje sam izmislio, al' lepo zvuči.


p.s. Ne postoji "demokratska opcija" na izborima. Čak se može reći da su nazivi stranaka suprotni njihovim prirodama, ustrojstvu, vođstvu.
dragan7557 dragan7557 13:40 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

srdjazlopogledja 11:54 11.12.2011
Nacionalni interes
- demokratizacija,
- decentralizacija,
- defiškalizacija.

Ovo poslednje sam izmislio, al' lepo zvuči.

Ti bas ne mozes bez hvalisanja tudjim. Niti si ti izmislio niti lepo zvuci.
U pitanju je bastardizacija reci Fiskal, a upotrebljavana u navedenom obliku u Vojvodini i Hrvatskoj u davno proslim vremenima. Uzgred ne znas ni sta znaci taj pojam iz koga je nastala rec.

cerski
Jukie Jukie 14:27 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

dragan7557
.U pitanju je bastardizacija reci Fiskal,
Uzgred ne znas ni sta znaci taj pojam iz koga je nastala rec.cerski


Fiskal je ptica:



Tekst sa vikipedije
dragan7557 dragan7557 14:39 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

Jukie
dragan7557
.U pitanju je bastardizacija reci Fiskal,
Uzgred ne znas ni sta znaci taj pojam iz koga je nastala rec.cerski


Fiskal je ptica:



Tekst sa vikipedije

Pa 'el treba da napishem Fischkal, (nem.) da bi bilo razumljivo?

cerski
ivana23 ivana23 16:05 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

Fiskal = advokat
freehand freehand 17:04 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

Pa 'el treba da napishem Fischkal, (nem.) da bi bilo razumljivo?

cerski

Napiši slobodno.
Bićeš jedini na svetu koga ni Gugl ne razume.
dragan7557 dragan7557 17:10 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

freehand
Pa 'el treba da napishem Fischkal, (nem.) da bi bilo razumljivo?

cerski

Napiši slobodno.
Bićeš jedini na svetu koga ni Gugl ne razume.

Da Gugl nece razumeti to stoji, ali Google 'oce svakako.
Za ostalo:
ivana23
Fiskal = advokat


Smanji bre tu brlju malo!

cerski
freehand freehand 17:20 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

dragan7557
freehand
Pa 'el treba da napishem Fischkal, (nem.) da bi bilo razumljivo?

cerski

Napiši slobodno.
Bićeš jedini na svetu koga ni Gugl ne razume.

Da Gugl nece razumeti to stoji, ali Google 'oce svakako.
Za ostalo:
ivana23
Fiskal = advokat


Smanji bre tu brlju malo!

cerski

Pusti Ivanu, a fischkal?
dragan7557 dragan7557 17:29 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

freehand
dragan7557
freehand
Pa 'el treba da napishem Fischkal, (nem.) da bi bilo razumljivo?

cerski

Napiši slobodno.
Bićeš jedini na svetu koga ni Gugl ne razume.

Da Gugl nece razumeti to stoji, ali Google 'oce svakako.
Za ostalo:
ivana23
Fiskal = advokat


Smanji bre tu brlju malo!

cerski

Pusti Ivanu, a fischkal?

Pusti ti Fischkal sta bi sa Gugl-etom?

cerski
freehand freehand 19:27 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

Pusti ti Fischkal sta bi sa Gugl-etom?

cerski

Pazi, Cerski:
Gugl je transkripcija na srpski reči Google.
Ako malo bolje pogledaš ja najčešće i koristim transkripcije, upravo da bih izbegao greške kucajući reči iz stranog jezika.

Šta je Fischkal (u rečenici "Pa 'el treba da napishem Fischkal, (nem.) da bi bilo razumljivo??" gde ti upravo učiš čoveka pameti na temu jezika?
ivana23 ivana23 19:52 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

dragan7557 dragan7557 20:14 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

Gugl je transkripcija na srpski reči Google.

Ma, sta ka'es!?

Ja bio ubedjen da je fonetika u pitanju? I velis transkripcija?

Pa dje se dede transkript?

A netje biti da je fonetski ekvivalent, pretvoren u skribovanje, bez ikakve potrebe i to po Vuku? Vec bas transkribovano, od glagola -scribere=pisati. I nemoj da se umarash vishe, loshe po zheludac.

cerski.


p.s. jos malo pa pocinje ta TV Paja Patak i sestrici, posle Miki Maus transkribovano Miki Mis.
gde ti upravo učiš čoveka pameti na temu jezika?


Ovde brkachish. Choveci ne skribuju ovakve sadrzhaje.
dragan7557 dragan7557 20:18 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

ivana23

Tebe ne primecuje namerno! Transkribovano Barapska posla.


cerski
freehand freehand 20:39 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

dragan7557
ivana23

Tebe ne primecuje namerno! Transkribovano Barapska posla.


cerski

Ne znam zašto ovo radim...
Ae se vrati lizanju, kao da te uopšte nisam prekidao.


blogovatelj blogovatelj 21:34 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

Barapska


Cerski prijatelju, ti nisi covek, ti si institucija.
Onaj ko uspe u jednoj reci da napravi dve gramaticke greske ne moze se nazvati drugacije nego institucija.
man ray loves me man ray loves me 22:51 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

Miki Maus transkribovano Miki Mis

Miki je Maus a Super je Miš! (tek da se zna)
dragan7557 dragan7557 23:23 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

freehand
dragan7557
ivana23

Tebe ne primecuje namerno! Transkribovano Barapska posla.


cerski

Ne znam zašto ovo radim...
Ae se vrati lizanju, kao da te uopšte nisam prekidao.



Pa valjda sto/shto/schto volisch/volish/volis hrvatski jezik, poschto/poshto/posto si linkovao njihovu stranicu, pa ne razumejuci jezik nisi video da pische/pishe/pise phonetski/fonetski.
Ako malo bolje pogledaš ja najčešće i koristim transkripcije, upravo da bih izbegao greške kucajući reči iz stranog jezika.

Ova retscheniza mozje/mozhe i mozsche da se napische/napishe i napisje na vische/vishe, natschina/nachina. a schto shto tebi ne ide u glavu zbog cistog neznanja. Hrvati strane rechi/retschi pisu u originalu osobito imena.

Pisati strane jezitschine/jezichine po srBskim phontskim pravivilima je dokaz nepismenosti bar u normalnom svetu.

A sad Isch, ish ili isj, bre, ne trvolji tschoveku/choveku blog.

Ovde sam upotrebio samo tri jezicine ili mali deo onih kojim vladam i samo jedno pismo koje i ti razumesch/razumesh. Ako bih upotrebio sva pisma kojim pischem/pishem/pisem umesto ovog tripl AAA onda bi to za tebe bilo multipl AAAAAAAAAAAAA jezicki i pisani Mambo Dzambo/Dzhambo/Dzschambo, i dobio bi trcu od svog neznanja, kao i tvoj prican/prikan/ blogovatelj/bloger..

ivana23

ti je otpisala i to schto/shto ti smatrsch/smatrash da nije u pravu je samo dokaz vische/vishe tvog neznanja.

Ako ce ti smiriti tu pozderanu/pozhderanu ili pozschderanu brlju u glavi onda .....

cerski
man ray loves me man ray loves me 23:31 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

Pisati strane jezitschine/jezichine po srBskim phontskim pravivilima je dokaz nepismenosti bar u normalnom svetu.

ne znam bas... ne secam se nijedne srpske knjige gde licna imena nisu transkribovana, kao ni reci koje su uzete iz drugih jezika... zar to uostalom nije bila velika ideja vuka karadzica? jedina razlika izmedju kurble i gugla je to sto je gugl izmisljen tek nedavno, ali on ce svejedno uci tako iskrivljen u jezik isto kao i mnoge druge strane reci.

hrvati zaista obracaju paznju da barem licna imena pisu u originalu, ali srbi ne.

ja inace mislim da nema potrebe za tim rigidnim pravilima i da covek moze da koristi jezik na kreativan nacin ako zeli (joyce-ova odbrana)... jezik je ziva stvar koja se stalno menja.
dragan7557 dragan7557 23:44 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

man ray loves me
Pisati strane jezitschine/jezichine po srBskim phontskim pravivilima je dokaz nepismenosti bar u normalnom svetu.

ne znam bas... ne secam se nijedne srpske knjige gde licna imena nisu transkribovana, kao ni reci koje su uzete iz drugih jezika... zar to uostalom nije bila velika ideja vuka karadzica?

hrvati zaista obracaju paznju da barem licna imena pisu u originalu, ali srbi ne.

Neko zloban bi primetio da jos nisu na dovoljnom pismenom nivou, pa zato nisu ni primljeni u EU, koja za Vukove tschak/tchak/cak i ako su ministri baba i zschaba/zhaba/zaba da ne kazhem/kazschem/kazem Grooosmuttera/grandmadera/baba.

Inace srpski pored koreanskog spada u izuzetne jezike u pogledu fonetike i pisma. Hrvati su usvojili dobra pravila i pored toga sto/schto/shto Srbi nisu upoznati da postoji i hrvatska tjirilica, a hrvate sramota da postojanje svoje tjirilice/cirilice priznaju.

cerski
freehand freehand 23:45 11.12.2011

Re: Nacionalni interes

A sad Isch, ish ili isj, bre, ne trvolji tschoveku/choveku blog.

Ovde sam upotrebio samo tri jezicine ili mali deo onih kojim vladam i samo jedno pismo koje i ti razumesch/razumesh. Ako bih upotrebio sva pisma kojim pischem/pishem umesto ovog tripl AAA onda bi to za tebe bilo multipl AAAAAAAAAAAAA jezicki Mambo Dzambo i dobio bi trcu od svog neznanja, kao i tvoj prican/prikan/ blogovatelj/bloger..

Dobro, Perice...
Kupiću celu korpu tih jebenih karanfila samo se smiri, molim te.
metrevelic metrevelic 00:20 12.12.2011

Re: Nacionalni interes

Dobro, Perice...
Kupiću celu korpu tih jebenih karanfila samo se smiri, molim te.

ma u Lazi uveli radnu terapiju blogovanjem. finansirali nemci
dragan7557 dragan7557 00:37 12.12.2011

Re: Nacionalni interes

freehand
A sad Isch, ish ili isj, bre, ne trvolji tschoveku/choveku blog.

Ovde sam upotrebio samo tri jezicine ili mali deo onih kojim vladam i samo jedno pismo koje i ti razumesch/razumesh. Ako bih upotrebio sva pisma kojim pischem/pishem umesto ovog tripl AAA onda bi to za tebe bilo multipl AAAAAAAAAAAAA jezicki Mambo Dzambo i dobio bi trcu od svog neznanja, kao i tvoj prican/prikan/ blogovatelj/bloger..

Dobro, Perice...
Kupiću celu korpu tih jebenih karanfila samo se smiri, molim te.

Tebi sam povodom tvoje snishodljivosti i ostalog vec odgovorio na trecoj strani u dva maha.

A tebi kloncino:
metrevelic
Dobro, Perice...
Kupiću celu korpu tih jebenih karanfila samo se smiri, molim te.

ma u Lazi uveli radnu terapiju blogovanjem. finansirali nemci

ne odgovaram uopste ni na jekavici, ni na ijekavici, ni na stakavici, stokavici pa ni na ekavici, sto vec mogao primetiti.



cerski
blogovatelj blogovatelj 01:16 12.12.2011

Re: Nacionalni interes

Pisati strane jezitschine/jezichine po srBskim phontskim pravivilima je dokaz nepismenosti bar u normalnom svetu.


Gospode blagi, kakvu ti promaju u mozgu imas, to je zadivljujuce.
alselone alselone 09:47 12.12.2011

Re: Nacionalni interes

cerski rulz. kako vam je pokazao.

cult cult 10:27 12.12.2011

Re: Nacionalni interes

jesen92 jesen92 12:02 11.12.2011

kraj vladavine DS-a

..ovo zalaganje za DS i pored svih nuspeha me podseca na "slobino vreme" kada su "narodne mase" govorile "a koga cemo?"..."ko moze da zemeni naseg slobu..nece valjda bradati vuk, nece valjda komunjara micunovic...nece valjda ovaj ili onaj...?"...zivot demantuje takve stavove na svakom koraku i u najprozaicnijim situacijama...umre "glava porodice" od koje su svi zavisili i opet se svi snadju tj ne umru zajedno sa njim...mi smo u situaciji kada je sve bolje, osim Tome,od DS-a u vremenu sadasnjem..svi koji se iole ozbiljno bave politikom moraju da kreiraju neki treci put do pocetka izborne kampanje pa makar se taj put zvao i Preokret...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:31 11.12.2011

Re: kraj vladavine DS-a

jesen92
..ovo zalaganje za DS i pored svih nuspeha me podseca na "slobino vreme" kada su "narodne mase" govorile "a koga cemo?"..."ko moze da zemeni naseg slobu..nece valjda bradati vuk, nece valjda komunjara micunovic...nece valjda ovaj ili onaj...?"...zivot demantuje takve stavove na svakom koraku i u najprozaicnijim situacijama...umre "glava porodice" od koje su svi zavisili i opet se svi snadju tj ne umru zajedno sa njim...mi smo u situaciji kada je sve bolje, osim Tome,od DS-a u vremenu sadasnjem..svi koji se iole ozbiljno bave politikom moraju da kreiraju neki treci put do pocetka izborne kampanje pa makar se taj put zvao i Preokret...


Draga moja jesen,

zar i tebe koja nisi tinejdžerka da prevare mali, nafiksani prevaranti, koji su do juče bili fascinirani zemuncima i koji ništa u životu nisu radili osim prodavanja magle
ili
matori prevaranti koji preokreću stavove kad god zatreba?!?!? A svi oni učestvuju u vlasti poslednjih 10 ili 15 godina taman da se sto puta zvanično vode kao opozicija.
Ne veruj ljudima koji se bahato rasipaju parama i džipovima a da niko ne sme da sazna odakle im tolike pare.
Ne veruj onima koji ne znaju ni šta im piše u statutu, koji varaju naivne ispaljujući pesničke zapaljive metafore i koji su kratkim užetom vezani.
Ne veruj nikome. Osim možda Verici Barać koja nema nikakvu političku težinu i koja ima samo moral a to ovde nije tržišna roba.
jesen92 jesen92 12:48 11.12.2011

Re: kraj vladavine DS-a

Draga moja jesen,

zar i tebe koja nisi tinejdžerka da prevare mali, nafiksani prevaranti, koji su do juče bili fascinirani zemuncima i koji ništa u životu nisu radili osim prodavanja magle
ili
matori prevaranti koji preokreću stavove kad god zatreba?!?!? A svi oni učestvuju u vlasti poslednjih 10 ili 15 godina taman da se sto puta zvanično vode kao opozicija.
Ne veruj ljudima koji se bahato rasipaju parama i džipovima a da niko ne sme da sazna odakle im tolike pare.
Ne veruj onima koji ne znaju ni šta im piše u statutu, koji varaju naivne ispaljujući pesničke zapaljive metafore i koji su kratkim užetom vezani.
Ne veruj nikome. Osim možda Verici Barać koja nema nikakvu političku težinu i koja ima samo moral a to ovde nije tržišna roba.

...eh my dear friend KM, nisi me razumeo bas najbolje....ipak, jes da nisam tinejderka:) ali ova Cedina opcija je bar u jednoj stvari dosledna a to je da se konacno definisu granice nase zemlje, a to je vazno zar ne...Ja se nadam, s obzirom na pozitivna dogadjanja u regionu, da bi bilo logicno da i kod nas stignu neki pozitivni vetrovi...a ako smo bas toliko imuni onda cemo se jos dugo krckati u sopstvenom loncu sami...Ceda je za mene poslednji voz da se nesto mrdne na spoljnom planu posto je ocigledno da bez te podrske spolja tesko mozemo da mrdamo sa mrtve tacke..ali taj voz cu da poguram samo ako se ne pojavi neki socijaldemokratski blok kome se nadam:))
8c_competizione 8c_competizione 13:03 11.12.2011

Re: kraj vladavine DS-a

mishljenja sam da nam ostaju SAMO dve opcije:

1) ako je vec do ostavljanja narodne poruke vlasti/opoziciji, TOTALNI BOJKOT ISTIH (kazhem, ako je vec to nekakkav cilj i neshto shto bi kod predtsavnika vlasti/opozicije proizvelo katarzu; licno cisto sumnjam)

2) 6. oktobar (znam, cuvena floskula, ali nemam bolje) i totalno precishcavanje drushtva od shljama bez prava sudjenja od strane korumpiranih sudija

no o ovome mora narod sam odluciti

ja kao gastarbajter ne delim vishe u potpunosti muku koja tishti nash narod. a iz Srbije sam otishao posle ubistva Djindjica jer nisam video dalju perspektivu posle nasilnog (neko rece legalnog?) sloma Sablje i povratka 90ih. a nisam bash ni u "cvetu mladosti" (sto kazhu Topalovici). ostavih da se neki novi klinci bave svojom buducnoshcu. ovde ostavljam namerno prostor za kritike ka meni, i osude ako treba.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:03 11.12.2011

Re: kraj vladavine DS-a

Socialdemokratski BLOK.
A što ne CIGLA, ili CREP?
Crep je odgovarajuće, obzirom da je u pitanju tajkunofilska ideologija. Ili etatistička. Ovčetina, bez 'leba.
Crep za krov za tajkune. A ovamo sviraju "otmite im imovinu".
Shizofrenija.
dragoljub92 dragoljub92 13:05 11.12.2011

Re: kraj vladavine DS-a

socijaldemokratski blok kome se nadam:))

onaj Đukić ili tako nekako napravio neki tAakvu prtiju ali ga mediji totalno ignorišu,slučajno gledao na happy tv,al ne mogo dugo zbog onog čorbuljaka od ćoveka da ostanem.
jesen92 jesen92 13:12 11.12.2011

Re: kraj vladavine DS-a

onaj Đukić ili tako nekako napravio neki tAakvu prtiju ali ga mediji totalno ignorišu,slučajno gledao na happy tv,al ne mogo dugo zbog onog čorbuljaka od ćoveka da ostanem.

..koji to bese Djukic a ko corbuljak..:))?
jesen92 jesen92 13:16 11.12.2011

Re: kraj vladavine DS-a

ocialdemokratski BLOK.
A što ne CIGLA, ili CREP?
Crep je odgovarajuće, obzirom da je u pitanju tajkunofilska ideologija. Ili etatistička. Ovčetina, bez 'leba.
Crep za krov za tajkune. A ovamo sviraju "otmite im imovinu".
Shizofrenija.

..jooj bre Srdjo..nista te ne razumem...ja sam za evropsku socijaldemokratiju koja vodi racuna o ljudima, koliko-toliko...bolje nego nikako...btw..znam da idealno drustvo ne postoji ...
dragoljub92 dragoljub92 13:24 11.12.2011

Re: kraj vladavine DS-a

..koji to bese Djukic a ko corbuljak..:))?

đukić je onajanalitičar natori a čorbuljak jebora
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:32 11.12.2011

Re: kraj vladavine DS-a

a jesen02 to je da se konacno definisu granice nase zemlje, a to je vazno zar ne...J

Nema konačnog definisanja granica. Kad jednom pristaneš na redefinisanje granica tu kraja nema. Isto je kad političari&njihove sluge pristanu iz oportunističkih razloga (po pravilu su pravi razlozi skriveni) na realnost (= silovanje = autošovinizam = preokret = izdaja = spas nacije = granice nisu važne = teritorija nije važna = zaslužili smo = oni su zaslužili = nemačka medicina je najbolja = never ending story = ). To nisu znali ni Peten, ni Rupnik, ni Vidkun Kvisling, ni Drljević, ni Pavelić,..., neverendingstory.
Uskoro će biti redefinisan i sam smisao postojanja tvoje i moje dece, tvog i mog zavičaja.
Nadam se da nisam pregrub. Ali beskonačno me nerviraju prevaranti. Tu po pravilu smeštam i političare na vlasti. I priznajem javno, a ovde to priznati je ravno blogerskom samoubistvu, da mi je stalo do moje države. Kakva je takva je, drljava, prevarantska, neuređena, .. ali drugu nemam. I tu za mene nema dileme.
Elemenetarni patriotizam!
I za Kosovo i Metohiju se borim kako znam i umem, naravno. Makar i blogom. Taman da mi okupiraju sto puta teritoriju, ne priznajem i ne radujem se. Taman da smo sto puta vodili krvavi građanski rat (a jesmo) i na teritoriji bivše SFRJ i na teritoriji SCG i na teritoriji Srbije. Uvek ću reći: ne priznajem okupaciju. I nikada, nikada, nikada, neću glasati za one koji predaju KiM, koji ga nude, ne znajući (ili krijući da znaju) da je to početak i da kraja poklanjanju nema.
Eto.
Ovo je jedan od mojih mnogih poslednjih komentara. 1.januar je planirani kraj moga pisanja na blogu.
dragan7557 dragan7557 13:48 11.12.2011

Re: kraj vladavine DS-a

jesen92

...eh my dear friend KM, nisi me razumeo bas najbolje....ipak, jes da nisam tinejderka:) ali ova Cedina opcija je bar u jednoj stvari dosledna a to je da se konacno definisu granice nase zemlje

Pa gde to ima?

Cedina opcija(?!) koja definise granice Srbije? I to dosledno?

Nista Ameri, nista EU, niko bre nista, NJKV Ceda Jovanovic, koji licno i personalno, naravno dosledno definise granice Srbije?

cerski
jesen92 jesen92 14:14 11.12.2011

Re: kraj vladavine DS-a

đukić je onajanalitičar natori a čorbuljak jebora
...mislis kad su bili u emisiji "cirilica" kod marica....Ja mislim da je pored bore bio gost Dusan Janjic (on je analiticar koji osniva partiju)a treceg gosta se ne secam..
mariopan mariopan 14:22 11.12.2011

Re: kraj vladavine DS-a

Ovo je jedan od mojih mnogih poslednjih komentara. 1.januar je planirani kraj moga pisanja na blogu.



Nemoj i ti

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana