Budućnost

PR SLUŽBA

Bojana Maljević RSS / 15.12.2011. u 03:09

Kako se ovo zove? Fina želja za dobro zdravlje i uspešnu karijeru? Sitna osveta? Ili malecna opomena drugima? PR i PRESS SLUŽBE.

"PR Služba" objavljuje koje je uslove tražio neki glumac za svoj rad u nekoj seriji? Kakva nezapamćena informisanost građana! "PR Služba" nas obaveštava da su u "ovim vremenima"  ti uslovi neprihvatljivi. A u kojim vremenima bi bili? Ili kad su bili? Čisto onako, usput, pitam PR Službu. 

Радио-телевизија Србије сматра неприхватљивим услове Милана Гутовића који тражи 7.000 евра по епизоди за два дана снимања "Беле лађе", односно 9.000 евра за три дана снимања. 

Celu vest možete pročitati na: http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/124/Друштво/1008858/Гутовићеви+услови+нису+прихватљиви.html

U redu. Možda su neprihvatljivi. Da se razumemo: ja za toliki honorar po epizodi nikada nisam čula. Ali jasno je da svako ima pravo da traži honorar koji želi i poslodavac ima pravo da mu ga ne da. To je sasvim u redu. Ali, zašto o tome obaveštavati javnost? Na ovaj način? Odakle PR Služba zna šta je tražio glumac i zašto bi znala? Zašto pismena "PR Služba", britkog jezika, nije jednostavno obavestila javnost da popularni glumac neće igrati u popularnoj seriji. Ili, zbog Vašeg prava da znate sve -  jer se nisu dogovorili oko uslova. Tačka.

Zašto je nedobijeni, neprihvaćeni honorar predmet informisanja cenjene javnosti? Da se objasni bahatost glumca i skromnost RTS? Kome?

Uzgred, ne bi me iznenadilo da je namerno napisana neistina. Primera radi, pre nekoliko godina, kada sam nudila RTS seriju o trgovini ljudima, za koju sam smatrala da jeste dramski program koji treba da radi JS - tražila sam za proizvodnju 1000 eur po minuti - onoliko koliko mi je generalni direktor rekao da je po njihovom zvaničnom cenovniku. Ni cent više, iako je druge programe plaćao više. Serija koju sam želela da napravim koštala bi znatno skuplje - dakle RTS bi po standardnoj ceni plaćanja dobio skuplji i kvalitetniji program. Pismeno sam poslala ponudu, zajedno sa tadašnjim koproducentom (Adrenalin). Odbijeni smo, pod obrazloženjem da RTS nema novca. Okej. Potom sam čula, od ono malo radnika koji smeju da progovore na RTS - da im je rečeno da je projekat odbijen jer smo tražili neku abnormalnu cifru. Nisam mogla da verujem! Pa ja imam dokaz - papir - pismo - koliko je traženo, i odgovor direktora marketinga! Zašto je nekim urednicima rečeno da smo koproducent i ja bili bahati? Da bi neko drugi dobio posao, jasno. Okej, ne zameram. Politika kuće je to. Izvrsna politika! 

Nego da se vratim na važnije. Možda grešim, ali mislim da javnost više zanima zašto oni dobijeni honorari, a naročito producentski ugovori, njihove visine, iznosi i svi drugi detalji "u ovim vremenima" - nisu objavljeni? Ili kad je to bilo da se producenti na špici serije zahvaljuju direktoru marketinga JS? Na čemu? :) Mislim da su ovo u međuvremenu skinuli, ali ja sam videla, svojim očima. Nisu to jedina pitanja koja građani mogu uputiti PR i PRESS Službi RTS. Jednoga dana, sva će pitanja doći na red. I neko će morati da odgovara. To neće biti PR Služba u kojoj, verujem, rade neki pristojni ljudi. 

Moja ostala, važnija pitanja za RTS, ću u zasebnom blogu. Ličnije su prirode, ali se tiču i građana. Itekako. A tiču se i suda. Jednom, nadam se, i policije. O tim pitanjima sam odavno obavestila Ministarstvo pravde, koje me je molilo da ne iznosim to u javnost jer su pravo i pravda na našoj strani, pa će sve na kraju biti u redu. Bilo je suprotno tome i dogodilo se upravo ono na šta sam ministarstvo upozoravala. Potom sam o svemu obavestila i ministarku lično. Odnela sam joj celu sramotnu dokumentaciju koja je samo jedan od poražavajućih dokaza da se reforma pravosuđa nije dogodila. Odnela sam joj stotine stranica o radu suda; dobijene presude; dokaz o uticaju pojedinca na Javno tužilaštvo, i mešanju zamenice tužioca u predmet sa kojim nema veze; o drugim postupcima i ljudima koji dokazuju da sudstvo nije nezavisno. Čast izuzecima. Odnela sam joj i obrazloženje zašto je odloženo dobijeno Rešenje o izvršenju, pisalo je, između  svih neverovatnih gluposti: "Građanima će biti uskraćeno pravo na blagovremeno informisanje, ukoliko se Rešenje izvrši." ?? Ljudi moji, pa to je neko napisao i potpisao! I nije smenjen, još uvek! U demokratskoj zemlji, u trenutku kad je "Reforma pravosuđa" uveliko bila u toku. I to nije sve, najzanimljivije tek dolazi. 

O tome vas PR i PRESS Služba RTS neće obavestiti. Odvojeno ću i detaljno pisati, kad prestanem da povraćam na ovu skromnost Javnog Servisa i bahatost glumca, kome se želi dobro zdravlje i uspešna karijera. 

p.s. 

Mada, moram da priznam, dopada mi se što se Tijanić potpisuje kao pr ili press služba.

Bitno je da je neka Služba. 

 

 

Tagovi



Komentari (98)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 04:11 15.12.2011

Au!

Zadnje vreme doslo ako i ti moras da stanes uz Filipa u borbi protiv adzbahe zvane Javni servis!

Srecno!
Bojana Maljević Bojana Maljević 04:18 15.12.2011

Re: Au!

mlekac
Zadnje vreme doslo ako i ti moras da stanes uz Filipa u borbi protiv adzbahe zvane Javni servis!

Srecno!

Ne stajem ja iza Filipa, niti bilo koga drugog. Ja tu borbu vodim preko 10 godina u sudskom sporu. Koji smo pet puta dobili. Rasplet je prilično skandalozan i zahteva zaseban blog. I mislim da to jesu informacije koje su važne za javnost, za razliku od visine traženog a nedobijenog honorara nekog glumca. Ali ovoj vesti PR Službe nisam mogla da odolim jer pokazuje bahatost njenog direktora. Na milimikronskom nivou. O onom većem, posebno.
mlekac mlekac 04:28 15.12.2011

Re: Au!

Bojana Maljević
mlekac
Zadnje vreme doslo ako i ti moras da stanes uz Filipa u borbi protiv adzbahe zvane Javni servis!

Srecno!

Ne stajem ja iza Filipa, niti bilo koga drugog. Ja tu borbu vodim preko 10 godina u sudskom sporu. Koji smo pet puta dobili. Rasplet je prilično skandalozan i zahteva zaseban blog. I mislim da to jesu informacije koje su važne za javnost, za razliku od visine traženog a nedobijenog honorara nekog glumca. Ali ovoj vesti PR Službe nisam mogla da odolim jer pokazuje bahatost njenog direktora. Na milimikronskom nivou. O onom većem, posebno.


Malo sam se salila - znas i sama da je Filip ovde neokrunjenini predvodnik borbe sa RTS-om.

Potpuno se slazem sa tobom da je nepotrebno galamiti uokolo koliki je honorar neko trazio ako ga nije dobio. Svako ima pravo da proceni sopstvenu vrednost, a na poslodavcu je da li ce, ili ne, na tu procenu pristati. Sto ne znaci da je u pravu taj neko, niti da je u pravu poslodavac. Dogovora ili ima ili nema. Ako ga nema - boze moj, idemo dalje. Ovo sa objavljivanjem trazenog honorara najblaze receno je infatilno, mada je, ako cemo pravo, vrlo zlobno.

Sta je potekst? Da omrznemo jednog dobrog glumca jer se, zaboga, u vreme krize usudio da vrednuje svoj rad?

A sto se tvoje borbe tice, mogu samo da ti drzim palceve.

I da s nestrpljenjem cekam blog na tu temu.

Bojana Maljević Bojana Maljević 04:52 15.12.2011

Re: Au!

Sta je potekst? Da omrznemo jednog dobrog glumca jer se, zaboga, u vreme krize usudio da vrednuje svoj rad?

Mislim da su potekst i motivi daleko ozbiljniji.
U sv. slučaju je sramno da se PR Služba bavi ovakvim stvarima. Iako mene od potpisnika redova više ništa ne može iznenaditi. Idite samo na ručak u Vuk, ne morate sedeti blizu njegovog stola - čućete pretnje (čuje se do Kneza) i bićete svedoci stravične bahatosti kakve bi se svaki normalan čovek stideo.
I da se razumemo: nije on bahat jer meni nije dao posao; ali je bahat jer se bavi lažima, licemerjem, podmetanjem, ucenama, uticajem na tužilaštvo, sud i druge (meni takođe poznate pojedince) koji su ga zbog tamte za kukuriku podržali u tom trenutku. Ne da se na njega. Iako cela dokumentacija postoji. Spakovana. Čeka već dugo vremena. Idu izbori, misle da im treba. A nema ko da shvati da će izgubiti izbore, baš zbog njega, takvog. Nisu sve igre bez granica. Iako u ovoj zemlji često sve tako izgleda.

Pozdrav tebi, hvala i laku noć, nastavićemo sutra.
prapra prapra 05:19 15.12.2011

Re: Au!

Deluje mi ko javni reket. Ili ces da pristanes na nase uslove ili cemo da te razvlacimo po blatu.
Bojana Maljević Bojana Maljević 05:26 15.12.2011

Re: Au!

prapra
Deluje mi ko javni reket. Ili ces da pristanes na nase uslove ili cemo da te razvlacimo po blatu.

Meni isto tako deluje, samo u množini. Ima on koga da razvlači po blatu. Mogu svakog - pa vi birajte koga ću!... tako nekako. Čega ćemo, u narednom periodu, biti nemili svedoci. A već je počelo.
prapra prapra 05:35 15.12.2011

Re: Au!

Cini mi se da ovo nije pocetak nego metastaza moci.
Bojana Maljević Bojana Maljević 05:48 15.12.2011

Re: Au!

prapra
Cini mi se da ovo nije pocetak nego metastaza moci.

Nikad se ne zna sa tim čovekom. Taman misliš da mu je kraj, kad vaskrsne moćniji nego ikad. Možda je već i na čelu one prave Službe, ali nas PR Služba još o tome nije obavestila...
prapra prapra 05:59 15.12.2011

Re: Au!

Posebno me nervira ona nametljiva Duska Vucinic ako me pamcenje sluzi. Kakve sve ona bljuvotine kaze onako skolovano seminarski da izgleda "ubedljivo".
tyson tyson 06:12 15.12.2011

Re: Au!

Posebno me nervira ona nametljiva Duska Vucinic ako me pamcenje sluzi. Kakve sve ona bljuvotine kaze onako skolovano seminarski da izgleda "ubedljivo".

Tema je Tijanić a ne Vučinić.



prapra prapra 06:17 15.12.2011

Re: Au!


Tema je Tijanić a ne Vučinić.

Da ne teramo mak na konac. Ipak je ona bar formalno sef PR sluzbe.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:20 15.12.2011

Re: Au!

Bojana Maljević
prapra
Deluje mi ko javni reket. Ili ces da pristanes na nase uslove ili cemo da te razvlacimo po blatu.

Meni isto tako deluje, samo u množini. Ima on koga da razvlači po blatu. Mogu svakog - pa vi birajte koga ću!... tako nekako. Čega ćemo, u narednom periodu, biti nemili svedoci. A već je počelo.


moze tako da se tumaci, a moze da bude i ostvarenje pretnje (neuspele ucene) iz prethodnih propalih pregovora. Jer vec ovo sto je objavljeno je udarac za Laneta - milioni ljudi u Srbiji koji primaju bednu platicu/minimalc (ako uopste primaju) i koji ne poznaju problematiku ali imaju osnovnoskolsko zanje matematike ce reci: hej, ovaj trazi 3000 EUR po danu, puta 20 radnih dana u mesecu - znaci za mesec-dva onoliko koliko ja zaradim za ceo zivot ... i to sve od pretplate koju ja moram da placam ...

Bilo bi ok da je RTS objavila da nije mogla da napravi finansijski dogovor sa najvaznijim glumcem vaznog projekta. Ali objavljivanje konkretnih cifara bi bilo razumljivo/prihvatljivo SAMO u slucaju da su kompletne finansije RTS-a javno dostupne svim gradjanima (recimo na internetu) - a koliko ja znam, to nije slucaj... Prema tome, ostaje samo jedan moguci zakljucak: prljavi/niski udarac upucen licno Gutovicu


Bravo Bojana

ps. Bas me zivo interesuje da li ce Tijanic smeti javno da ti odgovori ... Ili ce se se i dalje kukavicki potpisivati kao "PR sluzba"

pps. Kakav je kao direktor ne znam, ali meni Tijanic nedostaje kao novinar ... posebno u ovo vreme kad vecina srpskih novinara deuluju kao najobicniji ljigavci (domaci ili strani placenici) - cast izuzecima kao sto je Ljiljana Smajlovic...


rade.radumilo rade.radumilo 08:53 15.12.2011

Re: Au!

Čeka već dugo vremena. Idu izbori, misle da im treba. A nema ko da shvati da će izgubiti izbore, baš zbog njega, takvog


Hmmm... nisam siguran. Pre će još jednom vuku pokloniti ovčije runo i primiti ga u čopor, a mi ćemo nastaviti da pasemo...
Hansel Hansel 09:37 15.12.2011

Re: Au!

Bio podtekst ovaj ili onaj, zbilja mi nije jasna ni svrha - Gutović se skoro sigurno posle ovakve kampanje ne bi vratio u seriju pod bilo kakvim uslovima (ili ipak grešim?). Jedino ako neko ko ima ogromnu platu i ogromnu odgovornost pokušava da se opravda (kome? možda gledaocima?). Što na RTS-u postoje osobe koje u proseku ne rade ni dva sata dnevno za 200.000 - što, kad se preračuna na normalno radno vreme, iznosi oko 8.000 evra mesečno (a Gutović nema stalni angažman). A svašta se još moglo čuti - da je epizoda druge serije koštala 100.000 evra. Da bi se ovo isplatilo RTS-u, sekund reklame u toj seriji morao je da košta bar 555 evra neto, možda je koštao i više - mi nemamo pojma, naravno.

Slažem se s VV-om da bi objavljivanje možda i bilo OK da su sve druge finansije dostupne na uvid (s obzirom da je u pitanju javna ustanova). Ovako bi svaka diskusija o (ne)realnosti te svote bila neprimerena.

A to što si imala blisko iskustvo s pravosuđem - takvo kakvo si imala - ti, koja si i javna ličnost (bez obzira ko ti je bio suparnik), samo pokazuje čemu se mogu nadati obični ljudi. Hvala, zato, za još jednu otrežnjujuću informaciju o tome gde živimo.
dragan7557 dragan7557 10:30 15.12.2011

Re: Au!

Bojana Maljević
mlekac
Zadnje vreme doslo ako i ti moras da stanes uz Filipa u borbi protiv adzbahe zvane Javni servis!

Srecno!

Ne stajem ja iza Filipa, niti bilo koga drugog. Ja tu borbu vodim preko 10 godina u sudskom sporu. Koji smo pet puta dobili. Rasplet je prilično skandalozan i zahteva zaseban blog.



Cuo sam da je pravda spora i corava, ali da nije makar jedan put, mogla da nadje nekoga da joj procita makar jednu, od 5 i slovima pet presuda je, posle smejanja, za Srbijansku Knjigu Rekorda Pravnih Glupavosti, bar dok ne bude uvedena nova Knjiga Pravnih Imbecilnosti, naravno kao suksesija Knjige Pravne Ratardiranosi.

cerski
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:53 15.12.2011

Re: Au!

pps. Kakav je kao direktor ne znam, ali meni Tijanic nedostaje kao novinar ...

Meni Tijanić nedostaje taman koliko i par stotina ljudi koji bi se našli na mojoj listi proteranih iz Srbije, zauvek. Kad bih ja tu listu pravila, naravno. A pošto će je praviti on a ne ja, ubrzo ćeš Vasilije, moći da ga čitaš i kao novinara. Neljigavnog.

p.s.
Dobro ti meni ponovo došao, ne videh te dugo.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:08 15.12.2011

Тајни сервис

Virtuelni Vasilije
Ali objavljivanje konkretnih cifara bi bilo razumljivo/prihvatljivo SAMO u slucaju da su kompletne finansije RTS-a javno dostupne svim gradjanima (recimo na internetu) - a koliko ja znam, to nije slucaj...

Свакако ништа мање се не очекује од ЈАВНОГ СЕРВИСА.
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:15 15.12.2011

Re: Au!

Slažem se s VV-om da bi objavljivanje možda i bilo OK da su sve druge finansije dostupne na uvid

Pa to je glavno pitanje koje sam ja postavila. A ne VV
Šalim se. To je to... Kamo druge informacije i šta se brukate sa ovom koja nas ne zanima?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:53 15.12.2011

Re: Au!

Bojana
Kad bih ja tu listu pravila, naravno. A pošto će je praviti on a ne ja, ubrzo ćeš Vasilije, moći da ga čitaš i kao novinara. Neljigavnog.


Koliko ja znam, njega je kao novinara bilo moguce citati samo kad nije bio na nekoj rukovodecoj poziciji ... sto se vec jako duuugo nije desilo (to sto se povremeno javi kad mu neko bas stane na zulj se ne racuna ...).

E sad da li ce posle sledecih izbora ostati bez direktorske fotelje videcemo ... cisto sumnjam ako je suditi po dosadasnjoj njegovoj "snalazljivosti" kad su u pitanju takve pozicije...

pozz

ps. Hm, a da ga ovi iz vlasti ne smene kad procitaju ovu tvoju kritiku?
Hansel Hansel 16:17 15.12.2011

Re: Au!

Pa to je glavno pitanje koje sam ja postavila. A ne VV
Šalim se. To je to... Kamo druge informacije i šta se brukate sa ovom koja nas ne zanima?
Nisam primetio finesu u tekstu "da bi objavljivanje možda i bilo OK", potreba da ugovori s produkcijama budu javni je nešto što mi se podrazumevalo.
jedi-knight jedi-knight 17:07 15.12.2011

Re: Au!

ali meni Tijanic nedostaje kao novinar ...


Meni je ostao upamćen kada je, kao novinar Sportskog žurnala, pratio KK Partizan ( rane devedesete čini mi se ).
Njegov tadašnji hit bilo je nazivanje mladog debitanta Željka Rebrače "spermatozoidom u pubertetu".
Uvek je bio spreman da ponižavanjem dominira.
appendix appendix 17:33 15.12.2011

Re: Au!

Uvek je bio spreman da ponižavanjem dominira.

Meni je ostao upamćen po ovome, nastalom devedesetih godina, mislim '96.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:28 15.12.2011

Re: Au!

posebno u ovo vreme kad vecina srpskih novinara deuluju kao najobicniji ljigavci (domaci ili strani placenici) - cast izuzecima kao sto je Ljiljana Smajlovic...


da , samo je ona prava patriotska novinarka!!!!!!!
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:37 15.12.2011

Re: Au!

posebno u ovo vreme kad vecina srpskih novinara deuluju kao najobicniji ljigavci (domaci ili strani placenici)

Nisu bre svi Vaso, imamo mi i dalje patriotske novine, časopise i novinare koji subjektivno pišu vrlo objektivno. Pa zar ne čitaš Pečat, Geopolitiku, Vesti frankfurtske, pa kolunme MBB, pa NSPM.....
negroponte negroponte 12:07 16.12.2011

Re: Au!

Ovo samo hrani moje uverenje da su blogovi utociste nemocnih i frustriranih.A sto to ne odete sami Duski Vucinic i saspete vi sve sto imate da kazete 'ubedljivo' u oci.Korisnije je.Mozda vas neko i primeti.
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:00 16.12.2011

Re: Au!

A sto to ne odete sami Duski Vucinic i saspete vi sve sto imate da kazete 'ubedljivo' u oci

Duški Vučinić, lično? Nemam ja tu hrabrost.
Ma ajte molim vas, nemojte nas zamajavati, što bi Duški bilo ko govorio nešto na račun RTS.
libkonz libkonz 18:03 16.12.2011

Re: Au!

negroponte

zanimljiva ti VIP lista, samo Čedomir Petrović na njoj
Bojana Maljević Bojana Maljević 18:29 16.12.2011

Re: Au!

libkonz
negroponte

zanimljiva ti VIP lista, samo Čedomir Petrović na njoj

libkonz - što se nisi bar malo pravio da ne primećuješ? Pa nije fora da provališ odmah, ko zna šta bi osoba negroponte još rekla....
Šalu na stranu, zanimljiva sitnica koja bi meni sigurno promakla. Pozz
Hansel Hansel 23:42 16.12.2011

Re: Au!

Negroponte je stari znanac i izgleda da se javlja samo u blogovima koji pominju Tijanića - kod mene u bar dva, a još na prvom smo konstatovali da mu je Č. Petrović na VIP listi. Očigledno se radi o nekome s posebnim afinitetima prema direktoru MJS-a.

EDIT: Mora se primetiti da se ne javlja na Filipovim blogovima o RTS-u i Tijaniću. Samo da uđe u zapisnik...
drmomir drmomir 08:16 15.12.2011

Pravo i pravda

...jer su pravo i pravda na našoj strani...


Razdvajanje prava od pravde... To mu dođe kao huškanje jednog blizanaca protiv drugog.
jedi-knight jedi-knight 17:08 15.12.2011

Re: Pravo i pravda

...jer su pravo i pravda na našoj strani...


Razdvajanje prava od pravde... To mu dođe kao huškanje jednog blizanaca protiv drugog.


Blizanaca? Definitivno ne od istih roditelja.
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:16 15.12.2011

Re: Pravo i pravda

drmomir
...jer su pravo i pravda na našoj strani...


Razdvajanje prava od pravde... To mu dođe kao huškanje jednog blizanaca protiv drugog.

Na žalost nije tako, jer u praksi neke stvari nisu dokazive, tako da pravda ostane nezadovoljena - zbog prava, koje je takvo kakvo je ili zbog nedostatka dokaza... Ovim "razdvajanjem" hteli su da istaknu da se iz dokumentacije pravno vidi i dokazuje sve šta treba (što je, kao što rekoh, nekoliko različitih sudskih veća i potvrdilo), zatim da imamo Rešenje o izvršenju, te da će samim tim i pravda biti zadovoljena. Šipak! Jedan poziv menja sve...
jinks jinks 08:24 15.12.2011

...

Радио-телевизија Србије сматра неприхватљивим услове Милана Гутовића који тражи 7.000 евра по епизоди за два дана снимања "Беле лађе", односно 9.000 евра за три дана снимања.


Pa normalno, sto da se ljudi cimaju kada je i Milan Gutovic zamenljiv, kao i bilo ko drugi uostalom, :

Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 09:18 15.12.2011

Matematika

Nije mi jasno ZAŠTO je toliko straobalno ako glumac traži 3000 evra po DANU ako je ZVANIČNI cenovnik za pisce scenarija 1000 evra po minuti???
M'sliiiiim. Valjda je Tijanić (sorry PR služba) mislio da se će ta matematika ostati nedostupna javnosti. Zaboralja da je naše pravo da znamo sve...pa posle što se buni kada sve saznamo. I ono što on sam plasira kao informaciju ali i ono što pokušava da počisti pod tepih.
KO mu je kriv. Sam kopa rupu u koju će upasti
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:03 15.12.2011

Re: Matematika

Ništa nije straobalno, može on da traži i 30.000 po minuti, ako je to njegova procena, potcena, precena sebe. Druga strana ocenjuje hoće li, ima li, takođe slobodno...ali javna objava, kao u ovom slučaju, je sigurno kršenje prava na privatnost prve strane. Javna objava je u ovom slučaju ne pokazivanje brige o parama iz budžeta, nego blaćenje sa pokušajem ucene.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 10:07 15.12.2011

Re: Matematika

Jelica Greganović
Ništa nije straobalno, može on da traži i 30.000 po minuti, ako je to njegova procena, potcena, precena sebe. Druga strana ocenjuje hoće li, ima li, takođe slobodno...ali javna objava, kao u ovom slučaju, je sigurno kršenje prava na privatnost prve strane. Javna objava je u ovom slučaju ne pokazivanje brige o parama iz budžeta, nego blaćenje sa pokušajem ucene.

A to obaška se podrazumeva.
BTW, iskreno se nadam da Tijanić ovo čita
libkonz libkonz 10:46 15.12.2011

Re: Matematika

BTW, iskreno se nadam da Tijanić ovo čita

on čita samo Filipove tekstove.
I da čita i da ne čita, ne potresa njega to.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 11:33 15.12.2011

Re: Matematika

libkonz

I da čita i da ne čita, ne potresa njega to.

Pa sigurno nije lako potresti takvu "veličinu" od čoveka
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:19 15.12.2011

Re: Matematika

Javna objava je u ovom slučaju ne pokazivanje brige o parama iz budžeta, nego blaćenje sa pokušajem ucene.

Tačno tako. S tim da se mogu ucenjivati i treća i peta lica. Preko imenovanog glumca.
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:36 15.12.2011

Re: Matematika

Nije mi jasno ZAŠTO je toliko straobalno ako glumac traži 3000 evra po DANU ako je ZVANIČNI cenovnik za pisce scenarija 1000 evra po minuti??

Nisi dobro razumela. Nije zvanični cenovnik za pisce scenarija 1000/min, ja to nisam rekla. Već da je to cena koštanja cele produkcije, po minuti. U koju dakle ulazi i scenario i sve drugo. Što bi značilo da za prosečnu epizodu srpske serije RTS plaća, po cenovniku, 54.000 eur. Za 54 min programa, koliko traje satna serija (6 minuta odlazi na reklame). To je ono zvanično. Praksa pokazuje da su neke serije plaćali mnooogo više. Ali time će se, nadam se, baviti Upravni odbor.

Dakle, nije to bitno za poentu ovog dela priče: Glumac, glavni, mogao je da traži između 7 i 9 hiljada evra na tako gledanom programu. To je izuzetno veliki novac, ponavljam, nikada nisam čula da neko ima toliki honorar. Ali nije bez pameti da ga na tako gledanom programu traži i nije bez pameti da se tako visoka cifra odbije. To nije sporno. Ono što je sporno je razlog zašto nas je PR Služba o tome tako nepristojno obavestila.
I zašto nas je, uopšte, o tome obavestila PR Služba - kada izvršnu produkciju te serije ne radi RTS??
blogov_kolac blogov_kolac 09:43 15.12.2011

PRc

Milan Gutovic je noseci karakter serije rekordne gledanosti (citiram sam RTS), i ne vidim nista "alavo" u njegovom zahtevu za 7.000 evra po epizodi za nesto sto RTSu garantuje profit (ne znam vec koji bi to vec bio ciklus, a svi su imali slicnu gledanost jer pretpostavljam vec imaju stalnu publiku), a gde je upravo Gutovic jedini lik bez kojeg ta serija ne moze da postoji, pogotovo sada nakon sto je preminuo Pera Kralj. I drago mi je da vidim da nam se ovde javio neko iz glumacko/producentske branse ko nije demagoski krenuo da se ogradjuje "u ime ostalih 99%", vec je napao ono sto i jeste skandalozno u svemu ovome - ponasanje RTS u celom slucaju. Zamislite da neko ne sklopi ugovor za reklamnu kampanju sa Novakom Djokovicem ili Anom Ivanovic, a onda preracuna koliko su "oni trazili" po sekundi snimanja i pocne da ih "proziva" zbog toga "u ova krizna vremena"!?

Inace, za ovu temu zanimljiva je i veoma reprezentativna stvar programska politika RTS i njegovog PR u odnosu na fudbalsku Ligu Sampiona i teniske turnire - uvek kada ne bi zakupili prava za ove izuzetno gledane i komercijalno isplative dogadjaje pred neku sezonu "hvalili" bi se na sva usta (i preko svoje PR) koliko su takvom odlukom ustedeli narodnih para - dok bi nam vec sledece probijali usi kako ce oni biti ekskluzivni vlasnici prenosa za predstojecu Ligu Sampiona ili ATP Masters seriju i gren slemove u tenisu. Za tu vrstu programa se nikada ne gleda samo koliko kostaju ekskluzivna prava, vec i koliko moze da se komercijalno unovci njihova velika gledanost.

Licno ne mislim nista dobro o povremenim drustveno/politickim istupima i ispadima Laneta, ali u ovoj konkretnoj epizodi ima moju punu podrsku, bez obzira sto kod nas vecina jos uvek razmislja na uravnilovka nacin nasledjen iz komunistickih vremena. Mada me od Tijanica ne bi iznenadilo da je samo trazio opravdanje da mu u vreme predizborne kampanje ne ide Bela Ladja (sta god mislili o toj vrsti humora - to je ipak jedina politicka satira koja ide preko naseg javnog servisa), pa me ne bi iznenadilo da se stvari izglade za koji mesec i novi ciklus krene sa emitovanjem - ali tek od juna.
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:26 15.12.2011

Re: PRc

Milan Gutovic je noseci karakter serije rekordne gledanosti (citiram sam RTS), i ne vidim nista "alavo" u njegovom zahtevu za 7.000 evra po epizodi za nesto sto RTSu garantuje profit

Potpuno se slažem. Htela sam u samom tekstu da napišem deo, pa sam izbacila, znajući da će neko to sigurno primetiti. Deo je glasio:
Mada, imajući u vidu gledanost i cenu reklama, diskutabilno je da li glavni glumac tako gledanog programa greši ako traži honorar po epizodi u vrednosti od svega par minuta u odnosu na cenu koštanja epizode ili reklamnih sekundi (da ne zbunjujem javnost sa JRP-jevima), za svoj honorar.

Tako da, slažem se, sasvim.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:07 15.12.2011

Re: PRc

3000 EUR po danu

Pada mi na pamet kako su vrli novinari nekada pisali kako Karl Luis ili Usain (Jusejn) Bolt. Bolt dobijaju milion dolara za deset sekundi. Uvek mi je to bilo smešno.

PS Da li neko može da objasni otkuda Saši tolika moć?

Edit: Otkuda sam ja ispalio Semjuel Bolt? Ivana23 - uvek na oprezu .
ivana23 ivana23 16:47 15.12.2011

Re: PRc

KRALJMAJMUNA
3000 EUR po danu

Semjuel Bolt


Usain (Jusejn) Bolt
jedi-knight jedi-knight 10:57 15.12.2011

Oprez

Kaubojski način razmišljanja prouzrokuje kaubojski način ponašanja i što je najgore, motivisano je nemoći da se prihvati jedno obično NE na normalan i civilizovan način.
Poznajući delimično mentalni sklop telesno predimenzioniranog, ali prilično nevaspitanog gospodina bahatog ponašanja, poslednja rečenica iz saopštenja gde se g.Gutoviću želi dobro zdravlje, u kontekstu celog teksta mi više liči na pretnju, ili u najboljem slučaju patetičan pokušaj ismevanja nečijeg samopoštovanja.
Da se razumemo, to je verovatno moja paranoja ili bar preterana opreznost, jer sam previše dugo živeo u sredini kojom je duhovno i idejno vladao vlasnik kompleksa više vrednosti, direktor svega i svačega, barjaktar na svadbama i sahranama, potpisnik sramotnih tekstova, dežurni ludak iz ulice Vuka Karadžića i šta još sve ne.
Preporuka za tekst i čestitka za hrabrost.


Hansel Hansel 11:57 15.12.2011

Re: Oprez

Suzdražam se da pretpostavljam na šta je sve mogao da misli (Gutović je bio u bolnici pre nekoliko meseci), ali, evo, sada me zaprepastila začuđujuća Tijanićeva smirenost i taktičnost u pismu NIN-u, možda je to zbog sentimenta prema staroj redakciji... ili zbog, ipak, tačnosti...
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:31 15.12.2011

Re: Oprez

poslednja rečenica iz saopštenja gde se g.Gutoviću želi dobro zdravlje, u kontekstu celog teksta mi više liči na pretnju, ili u najboljem slučaju patetičan pokušaj ismevanja nečijeg samopoštovanja.

Ovo za samopoštovanje i ismevanje se nisam setila. Može biti, da. Meni ličilo na pretnju i demonstraciju moći. Koju ima, fakat. Jerbo mu je neko dao, razume se.
jedi-knight jedi-knight 15:57 15.12.2011

Re: Oprez

Re: Oprez
poslednja rečenica iz saopštenja gde se g.Gutoviću želi dobro zdravlje, u kontekstu celog teksta mi više liči na pretnju, ili u najboljem slučaju patetičan pokušaj ismevanja nečijeg samopoštovanja.

Ovo za samopoštovanje i ismevanje se nisam setila. Može biti, da. Meni ličilo na pretnju i demonstraciju moći. Koju ima, fakat. Jerbo mu je neko dao, razume se.


Ne znam da li mu je neko dao moć, ali mi se čini da on ima sve karakteristike vođe koje prolaze kod srpskog plebsa.
Naučno je dokazano ( metodom Izbora ), da bar pola Srbije svoj glas daje onima kojih se u stvari plaši: bukadžijama i agresivnim primitivcima, sa velikim pljuvačkim kapacitetom i niskim nivoom tolerancije prema svemu što mu prepreči put.
Šef RTSa je u stvari idol mnogima koji ne poseduju pre svega toliku fizičku snagu ( koja je u Srbiji još uvek preduslov moći ), ali ni sposobnost da se velika količina mržnje prema svemu i svakom boljem od sebe artikuliše i upakuje u pamflet koji prosto vrvi od vrcavih metafora i atributa dostojnih pesnika, pa na prvo ( i jedino ) čitanje izgleda dramatično direktno i prosto potčinjava ( ..bo mu je kevu ).
Za populaciju koja ništa ne čita, ovakvi tekstovi se smatraju lektirom, a njihov autor cenjenim intelektualcem čije mišljenje se uvažava kao da je došlo od Pitije. Umesto biča, koristi jezik koji otvara jednako bolne rane i na zdravom tkivu, a ako ponestane argumenata, tu su ( po sopstvenom priznanju ) i šake. Prototip srpskog alfa mužijaka.
Dakle njegova moć potiče od sveopšte slabosti, neukosti i poltronštine.
Krivi smo mi.
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:53 15.12.2011

Re: Oprez

Za populaciju koja ništa ne čita, ovakvi tekstovi se smatraju lektirom, a njihov autor cenjenim intelektualcem čije mišljenje se uvažava kao da je došlo od Pitije

Sve se slažem, osim ovoga za Pitiju. Pa on je Pitija, lično! Setite se samo šta je sve znao, uključujući i to da Srbija neće preživeti, ako preživi Đinđić. Tu je Pitija malo omašila - pošto ni Srbija nije preživela.
jedi-knight jedi-knight 23:13 15.12.2011

Re: Oprez

Tu je Pitija malo omašila - pošto ni Srbija nije preživela.


Zašto tako Bojana. Pa nije valjda dotle došlo .
Ima toliko lepih primera. Ljudi se trude, rade, menjaju lice Srbije...
Ja sam ipak optimista

Bojana Maljević Bojana Maljević 23:24 15.12.2011

Re: Oprez

Ja sam ipak optimista

I ja sam!



mrale54 mrale54 12:34 16.12.2011

Re: Oprez

jedi-knight
Umesto biča, koristi jezik koji otvara jednako bolne rane i na zdravom tkivu, a ako ponestane argumenata, tu su ( po sopstvenom priznanju ) i šake. Prototip srpskog alfa mužijaka.


Ovo za "šake"!
Iako sam i niži i lakši od "kockastoglavog", već je 3 puta (i slovima - tri) volšebno nestajao iz lokala, pri mom ulasku u isti, a, posle našeg prvog susreta kad je od mene dobio "popičci", zbog komentarisanja moje gošče!
Pa i kad se, slučajno sretosmo u M. Jevrosime - elegantno je promenio trotoar.
Toliko o alfa - mužjaku!
(opet, možda je baš to glavna odlika te vrste primata?)
benevolent benevolent 12:27 15.12.2011

teniski teren na beloj ladji

Na beloj ladji se konacno gradi i teniski teren, sve u trendu: Srecni ljudi ka boljem zivotu plove na beloj ladji, dok lepa sela lepo gore, a baba se ceslja..
Posle tri decenije kvarenja morala, kulture, jezika, RTS kao osvedocena javna kurva, pod dirigentskom palicom svrsenog gimnazijalca Tijanica, na potku plodonosnih koautora kica, bracnog para Pavic, uvode teniske termine u svoju programsko produkcionu semu: reketiranje.
toorboolencija toorboolencija 14:44 15.12.2011

Dobar primer igranja države

Ovo je moj prvi komentar na b92 blogu i odlučio sam se da malo prokomentarišem navedeni slučaj. Odlučio sam se, zato što mislim da svako od nas ima u samoj suštini sličan problem navedenom. Dakle, ono što je za ovo društvo karakteristično, jeste činjenica da se veoma često pravimo da neke stvari ne znamo. Mislim tu na sve stvari oko nas. Činjenica je da JS ima problema: srtukturalnih, personalnih, finansijskih i drugih -ih...i činjenica je da JS rukovodi jedan čovek od koga sve zavisi. Elem, tako kod nas sve funkcioniše. Čini se, da svi oko nas znaju da je reforma sudstva doživela apsolutni krah, da gospodin Tijanić čini Velikog brata JS, da je Kosovo nezavisno, da smo jedno od najkorumpiranijih društava u Evropi, ali i dalje se neki prave da ne znaju, neki se trude da ne znaju, da zaborave, a mala grupa ljudi koja to zna, koja vidi, i koja na svojoj koži to oseća, ne može ništa. Jer, protiv sistema ne možete sami, jer ga nikada nećete pobediti. Nadam se da će doći vreme kada će se dešavanja koja je doživela i Bojana razmatrati samo kao loš primer PR a ne kao ustaljen način funkcionisanja jedne, nekada, velike televizije.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:04 15.12.2011

Re: Dobar primer igranja države

toorboolencija
Ovo je moj prvi komentar na b92 blogu

Добродошли

toorboolencija
Činjenica je da JS ima problema: srtukturalnih, personalnih, finansijskih i drugih -ih...i činjenica je da JS rukovodi jedan čovek od koga sve zavisi.

Зашто би разматрали унутрашње проблеме "јавног сервиса"?
Постоји пар проблема:
- не-јавност финансија (чак и нерегуларност, незаконитост),
- дискрециона моћ директора (што је основ корупције, злоупотребе)
toorboolencija
Elem, tako kod nas sve funkcioniše.

Углавном су та два проблема широко заступљена у "јавном" сектору. Најбржи лек је приватизација и сужавање надлежности државе.
toorboolencija
da smo jedno od najkorumpiranijih društava u Evropi

Шта је друштво?
И зашто мислите да је Србија једна најкорумиранијих држава у Европи? Релативно гледано, или апсолутно? По ком параметру?
toorboolencija
a mala grupa ljudi koja to zna, koja vidi, i koja na svojoj koži to oseća, ne može ništa. Jer, protiv sistema ne možete sami, jer ga nikada nećete pobediti.
toorboolencija toorboolencija 15:18 15.12.2011

Re: Dobar primer igranja države

Шта је друштво?
И зашто мислите да је Србија једна најкорумиранијих држава у Европи? Релативно гледано, или апсолутно? По ком параметру?


Mislim da je jedna od najkorumpiranijih zemalja u Evropi zbog činjenice da je u Srbiji apsolutno normalno da nekome da određenu uslugu "poklonite" nešto, čak i samo zato što je uradio ono za šta je inače plaćen. Dakle, ovo je samo jedan segment. Drugi je da "poklonite" nešto da bi se nešto brže "završilo", ili uopšte "završilo". Korupcija nigde nije iskorenjena, dakle mislim da relativno. Makedoniju bih iz svog iskustva stavio na prvo mesto, iz prostog razloga što sam i sam ovog leta imao korupcionaško iskustvo na graničnom prelazu - da ne bude zabune, da, dao sam mito cariniku da bi me pustio preko granice - sa letovanja, takođe da ne bude zabune

Da bih elaborirao definicju društva, trebalo bi mi mnogo više vremena i virtuelnog prostora, zbog posebnosti činjenice da još nisam siguran da smo iz "zajednice" prešli u "društvo".

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:28 15.12.2011

Re: Dobar primer igranja države

Mislim da je jedna od najkorumpiranijih zemalja u Evropi zbog činjenice da je u Srbiji apsolutno normalno da nekome da određenu uslugu "poklonite" nešto, čak i samo zato što je uradio ono za šta je inače plaćen.

Обично кажу да је корупција у СФРЈ била мања него сада...

Због индекса перцепције корупције.


Bojana Maljević Bojana Maljević 21:02 15.12.2011

Re: Dobar primer igranja države

Ovo je moj prvi komentar na b92 blogu

Hvala na ukazanoj pažnji. I, naravno, na celom komentaru. I ja se nadam.
jaksa scekic jaksa scekic 14:48 15.12.2011

Ukratko

1. Pravo je glumca da trazi honorar koliki on smatra da je OK
2. Pravo je producenta da odbije

To je jasno i tu nema problema.

Moguce je da producent obavesti javnost da, zarad neslaganja u honoraru, nije postignut dogovor. Nekad se veli cifra, nekad ne.
Medjutim, ovde je uradjeno nekoliko bahatih stvari, koje su slika i prilika coveka koji vodi javni servis.
Gde je problem: Zloupotrebljen je javni servis. Ali ni to nije nista novo.
Zloupotrebljen je TVD,a da se Vlasi ne sete, prvo je pusten prilog sa snimanja nastavka, pa onda saopstenje.
TVD ne sluzi za samo reklamerstvo njegovog Generalnog direktora. Za to ne sluzi ni Web portal Javnog serisa, koji u nastavcima objavljuje i najmanju prepisku doticnog, ali ne samo i to, vec i njegove textove koji se pojave negde drugde.
Ni kraj TVD, ne sluzi za najave "najgledanijih serija" u istoriji Srbalja, a i sire.
Da ne govorim da se ime njegovo i njegovog, ne znam ni ja cemu sluzi, stavlja na spice istih tih serija. I to na pocetku odjavne spice.

Ali to nije moj problem, to je problem onih, koji su ga doveli, a on im se, koiko vidim oteo , verujuci da ce neko drugi da pobedi na sledecim izborima

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:06 15.12.2011

Re: Ukratko

jaksa scekic
1. Pravo je glumca da trazi honorar koliki on smatra da je OK
2. Pravo je producenta da odbije
To je jasno i tu nema problema.

Да ли Вац има право да прода своју имовину коме жели?
jaksa scekic jaksa scekic 15:12 15.12.2011

Re: Ukratko

srdjazlopogledja
jaksa scekic
1. Pravo je glumca da trazi honorar koliki on smatra da je OK
2. Pravo je producenta da odbije
To je jasno i tu nema problema.

Да ли Вац има право да прода своју имовину коме жели?


LDP ako sam ja dobro shvatio ne dovodi u pitanje zelju Vaca da proda svoj udeo, nego oni ukazuju da postoji mogucnost da drzava preko Kurira kupi taj deo i kontrolise medije. Inace svakako da vac moze da proda kome hoce, Vi i ja da imamo para, moze i nama, ali ako Drzava dodje Vama (Tebi) i kaze ajd kupi za nas, mi cemo Ti dati pare, a po pravilima EU, drzava treba da se oslobodi vlasnistav u medijima, e onda imamo problem

J
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:21 15.12.2011

Re: Ukratko

LDP ako sam ja dobro shvatio ne dovodi u pitanje zelju Vaca da proda svoj udeo, nego oni ukazuju da postoji mogucnost da drzava preko Kurira kupi taj deo i kontrolise medije.

Нисам тако разумео. Чак се "слободни медији" употребљавају као одредница за оне који су у власништву државе. Појавило се и "национално добро" (или нешто слично национално) као оправдање да политичка странка спречи трансакцију. То није европски.
Inace svakako da vac moze da proda kome hoce, Vi i ja da imamo para, moze i nama, ali ako Drzava dodje Vama (Tebi) i kaze ajd kupi za nas, mi cemo Ti dati pare, a po pravilima EU, drzava treba da se oslobodi vlasnistav u medijima, e onda imamo problem

Е, али ту је проблем много веће скале... У питању су јавне финансије, и нетранспарентност располагања средствима. (Другоразредни је питање власништва медија, нетранспарентност опет)

Пазите овако, уместо да ЛДП укаже на проблем већих размера (финансије Државе), указује на онај малтретман који им није по интересу, дакле опортуно понашање, суделовање у корупцији. Јер им дикреција располагања средствима негде одговара, негде не.
jaksa scekic jaksa scekic 15:25 15.12.2011

Re: Ukratko

srdjazlopogledja
LDP ako sam ja dobro shvatio ne dovodi u pitanje zelju Vaca da proda svoj udeo, nego oni ukazuju da postoji mogucnost da drzava preko Kurira kupi taj deo i kontrolise medije.

Нисам тако разумео. Чак се "слободни медији" употребљавају као одредница за оне који су у власништву државе. Појавило се и "национално добро" (или нешто слично национално) као оправдање да политичка странка спречи трансакцију. То није европски.
Inace svakako da vac moze da proda kome hoce, Vi i ja da imamo para, moze i nama, ali ako Drzava dodje Vama (Tebi) i kaze ajd kupi za nas, mi cemo Ti dati pare, a po pravilima EU, drzava treba da se oslobodi vlasnistav u medijima, e onda imamo problem

Е, али ту је проблем много веће скале... У питању су јавне финансије, и нетранспарентност располагања средствима. (Другоразредни је питање власништва медија, нетранспарентност опет)

Пазите овако, уместо да ЛДП укаже на проблем већих размера (финансије Државе), указује на онај малтретман који им није по интересу, дакле опортуно понашање, суделовање у корупцији. Јер им дикреција располагања средствима негде одговара, негде не.


Ja sam samo govorio o problemu, a zasto je LDP graknuo, ko je sve tu umesan, javne, tajne finansije ja to ne znam jer nemam vise ni zivaca
jucaibin jucaibin 17:21 15.12.2011

Re: Ukratko

ja sve potpisujem sta jaksa rece!

bravo bojana sto si o ovome progovorila!

ja sinoc nisam mogla da verujem svojim ocima&usima. ono je bilo ispod svakog civilizacijskog nivoa. zao mi jadnog spikera koji je prilicno ustogljeno to procitao. nisam ljubitelj pomenute serije, lane mi nije favorit bio ni do sada, ali ovo je bio poziv na linc u najgorem udbaskom stilu. mozda je drug tijanic isao na casove kod druga kapicica jove...ko zna...

ovih dana sam imala licnu prepisku s RTS-om po pitanju satelitskog programa. vrlo ponosna mogu da izjavim da sam odnela etapnu pobedu i da me je vrlo ljubazna dr. tatjana citic podrzala i pomogla u oslobadjanju od napasti zvane boris bizetic i reklama apsolutno neverovatnog prizemnog nivoa koje vredjaju definitivno svaciji IQ (ma koliki bio) bez obzira na uzrast, pol, versko opredeljenje, politicke stavove - jednom recju uzas! o cemu to govorim znaju oni koji gledaju RTS satelitski program.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:58 15.12.2011

Re: Ukratko

a on im se, koiko vidim oteo , verujuci da ce neko drugi da pobedi na sledecim izborima


Ako je tako onda zbrka postaje kompletna.

On (PR naravno:) blati Gutovica a Gutovic je potpisnik peticije protiv progona Vojislava Kostunice
A
Lideri Srpske napredne stranke i Demokratske stranke Srbije saglasili su se
da je potrebno odustati od politike da EU nema alternativu.


Koga onda to kao pobednika izborima ocekuje "PR sluzba"?
Ili ce biti da se toliko osilio, pardon osilila (sluzba), pa misli da je jaci od svih i da ga pobenici ne zanimaju?

Bojana Maljević Bojana Maljević 21:17 15.12.2011

Re: Ukratko

Ali to nije moj problem, to je problem onih, koji su ga doveli, a on im se, koiko vidim oteo , verujuci da ce neko drugi da pobedi na sledecim izborima

Ima jedna anegdota, o jednom seljaku, srdačnom čoveku koji je sa nekolicinom građana u svom selu dočekao Vuka Draškovića tokom neke predizborne kampanje. Neko je, ponet dobrim dočekom, upitao seljaka nešto u smislu .... znači glasaćete za Vuka...? A ovaj je, sasvim iskreno i bez potrebe da bude duhovit odgovorio:
"Hoću, hoću... čim dođe na vlast."

E tako i Tijanić. Glasa uvek za onog koji dođe na vlast.

edit: sad videh i komentar hoochie coochie man:
Ili ce biti da se toliko osilio, pardon osilila (sluzba), pa misli da je jaci od svih i da ga pobenici ne zanimaju?

A ne, njega (jedino) pobednici zanimaju. S tim da sada dosta zavisi od njega ko će pobediti. Ili ko će imati veći koalicioni potencijal. Izuzetna pozicija za demokratsku demonstraciju sile.
jedi-knight jedi-knight 21:26 15.12.2011

Re: Ukratko

Ima jedna anegdota, o jednom seljaku,
...koji glasa za onoga ko je na vlasti

E tako i Tijanić. Glasa uvek za onog koji dođe na vlast.


Što bi se reklo, seljačka logika


Hansel Hansel 23:21 15.12.2011

Re: Ukratko

jucaibin
ovih dana sam imala licnu prepisku s RTS-om po pitanju satelitskog programa. vrlo ponosna mogu da izjavim da sam odnela etapnu pobedu i da me je vrlo ljubazna dr. tatjana citic podrzala i pomogla u oslobadjanju od napasti zvane boris bizetic i reklama apsolutno neverovatnog prizemnog nivoa koje vredjaju definitivno svaciji IQ (ma koliki bio) bez obzira na uzrast, pol, versko opredeljenje, politicke stavove - jednom recju uzas! o cemu to govorim znaju oni koji gledaju RTS satelitski program.

A da li plaćaš pretplatu za taj satelitski program pa se buniš?!

Ali, ozbiljno, da ima pameti u RTS-u oni bi svoj (kakav-takav) program na satelitu skremblovali i pustili oba zemaljska (dobro, i nema mnogo smisla pustiti Drugi dok god je skupštinskih prenosa) i možda jedan specijalizovani za dijasporu. Tako radi HRT. Ono što je informativni i dokumentarni program ne skrembluje se, ono što je komercijalno (što bi bila i "Bela lađa", recimo) - skrembluje se, baš kao i strani filmovi i serije, kao i sportski prenosi. Koliko puta sam pročitao da naša dijaspora pati što ne može da sluša prenos na svom jeziku (bez komentara o kvalitetu tih prenosa , ja ih ionako ne gledam ) i može se pretpostaviti da bi ljudi platili taj deo kupovine prava koja bi u slučaju plasmana na satelit koštala više... a da ne pričamo da bi bilo pravedno da i oni plate ono što sada gledaju džabe.

Izvinjenje zbog trola.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 00:20 16.12.2011

Re: Ukratko

Ima jedna anegdota, o jednom seljaku, srdačnom čoveku koji je sa nekolicinom građana u svom selu dočekao Vuka Draškovića tokom neke predizborne kampanje. Neko je, ponet dobrim dočekom, upitao seljaka nešto u smislu .... znači glasaćete za Vuka...? A ovaj je, sasvim iskreno i bez potrebe da bude duhovit odgovorio:
"Hoću, hoću... čim dođe na vlast."

Bojana, mali info. Ova angdota je poznata mnogo, mnogo ranije. Nisi se ni rodila, a bogme ni ja - kad je nastala. Mada, priznajem, leži Vuku ili je on sam sebi pripisao.
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:24 16.12.2011

Re: Ukratko

Bojana, mali info. Ova angdota je poznata mnogo, mnogo ranije. Nisi se ni rodila, a bogme ni ja - kad je nastala. Mada, priznajem, leži Vuku ili je on sam sebi pripisao.

Sasvim moguće - ušlo u narod! Nije Vuk sebi pripisao, meni pričali prisutni. On bio razočaran.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 00:53 16.12.2011

Re: Ukratko

Bojana Maljević
Bojana, mali info. Ova angdota je poznata mnogo, mnogo ranije. Nisi se ni rodila, a bogme ni ja - kad je nastala. Mada, priznajem, leži Vuku ili je on sam sebi pripisao.

Sasvim moguće - ušlo u narod! Nije Vuk sebi pripisao, meni pričali prisutni. On bio razočaran.

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:59 15.12.2011

Nije problem samo u generalnom direktoru!

Kao dugogodišnji novinar RTS, tj. Radio Beograda, neposredni sam svedok negativne selekcije kadrova i stranačkog uplitanja u rad Javnog medijskog servisa Srbije. Sadašnji generalni direktor RTS-a, koji je na toj funkciji još od marta 2004. godine, epilog je ODNOSA snaga u ovdašnjem poretku, koga karakteriše zloćudna sprega potplaćenih stranačkih vrhuški, tajkuna – ratnih profitera, nedemontiranih tajnih službi i još uvek uticajnog organizovanog kriminala.

Ne zaboravite, RTS ima i svoj Upravni odbor i Programski odbor, a tu su i RRA i Zakon o radiodifuziji. Takodje, tu je i stručna javnost, kao i javno mnenje. I, uprkos svemu tome, sinoć čujemo onakvo saopštenje tzv. PR službe, koja je u više navrata totalno ignorisala moje zahteve u vezi sa publikovanjem izveštaja o finansijskom poslovanju RTS-a za 2009. i 2010. godinu, kao i o prihodima od reklama i agencijama angažovanim na prodaji propagandnih sekundi!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:09 15.12.2011

Re: Nije problem samo u generalnom direktoru!

Поштено речено.
Како решити?

Мени се чини да је приватизација једино решење.
jaksa scekic jaksa scekic 15:15 15.12.2011

Re: Nije problem samo u generalnom direktoru!

srdjazlopogledja
Поштено речено.
Како решити?

Мени се чини да је приватизација једино решење.


Ne moze da se privatizuje javni servis. Javni servis treba da postoji. Samo je pitanje, ali to prevazilazi ovaj prostor, rad i izbor Upravnog odbora , Programskog odbora, pa rad grupe gradjana koja tvrdi da su RRA, pa jos hiljadu stvari koje idu uz to.

J
toorboolencija toorboolencija 15:23 15.12.2011

Re: Nije problem samo u generalnom direktoru!

Pitanje je koliko je privatizacija u sadašnjim uslovima dobro rešenje. Znajući kako se privatizacije ovde sprovode, ko kupuje medije i kako njima upravlja...JS se ne može privatizovati i to je činjenica, ali da se može urediti, to je velika istina. Ali u ovakvim uslovima sa ovakvim akterima
pa rad grupe gradjana koja tvrdi da su RRA,

Ne zaboravite ulogu SPC.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:26 15.12.2011

Re: Nije problem samo u generalnom direktoru!

Ne moze da se privatizuje javni servis. Javni servis treba da postoji. Samo je pitanje, ali to prevazilazi ovaj prostor, rad i izbor Upravnog odbora , Programskog odbora, pa rad grupe gradjana koja tvrdi da su RRA, pa jos hiljadu stvari koje idu uz to.

Мен' све то личи на неуспео експеримент.

Зашто се не може угасити "јавни сервис"? Нит' је јаван, нит' је сервис. Хоће ли некоме (ко није запослен у истом) живот бити итежан непостојањем јавног сервиса? Неће. Напротив. Гашењем и приватизацијом медија у власништву државе (партија) ће се смањити расходи (трошкови тот државе, корупција, расипништво), па самим тим и пореско оптерећење грађана и привреде.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:32 15.12.2011

Re: Nije problem samo u generalnom direktoru!

Pitanje je koliko je privatizacija u sadašnjim uslovima dobro rešenje.

Приватизација је увек добро решење. Некада је сегментација, гашење, још боље. Између та два ваља тражити одговарајуће решење за "јавни сервис".
Znajući kako se privatizacije ovde sprovode, ko kupuje medije i kako njima upravlja...

Оног тренутка када је успостављена Агенција за приватизацију, транзиција је постала трајно стање.

А Агенција је постала... Власник...

Али када један купи нешто, како ће тиме управљати (наравно, изузимајући неке екстремне примере), није ничији проблем до његов!
JS se ne može privatizovati i to je činjenica, ali da se može urediti, to je velika istina.

Не прихватам ту "истину".
RRA

То "тело" треба угасити.
jaksa scekic jaksa scekic 15:41 15.12.2011

Re: Nije problem samo u generalnom direktoru!

srdjazlopogledja
Pitanje je koliko je privatizacija u sadašnjim uslovima dobro rešenje.

Приватизација је увек добро решење. Некада је сегментација, гашење, још боље. Између та два ваља тражити одговарајуће решење за "јавни сервис".
Znajući kako se privatizacije ovde sprovode, ko kupuje medije i kako njima upravlja...

Оног тренутка када је успостављена Агенција за приватизацију, транзиција је постала трајно стање.

А Агенција је постала... Власник...

Али када један купи нешто, како ће тиме управљати (наравно, изузимајући неке екстремне примере), није ничији проблем до његов!
JS se ne može privatizovati i to je činjenica, ali da se može urediti, to je velika istina.

Не прихватам ту "истину".
RRA

То "тело" треба угасити.


Cim privatizujes Javni servis, on gubi fuknciju zarad koje postoji. Da to moze, pa zar ne mislis da neko u Evropi ne bi privatizovao javni servis. Istina, javni servisi, kako godine idu, ce se polako gubiti jer ce njegovu ulogu polako ali sigurno preuzimati specijalizovani TV kanali, a na nacionalnom nivou privatni TV kanali. Istina velika sansa za pretres moze biti i prelaz na digitalno zemaljsko emitovanje Multipex A i B sa po 12 zemaljskih digitalnih kanala, ali otom potom.
RTS je predimenzioniran, ne-efiksan sistem, koji polako, kako ga peljese, izumire pre vremena
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:18 15.12.2011

Re: Nije problem samo u generalnom direktoru!

RTS je predimenzioniran, ne-efiksan sistem, koji polako, kako ga peljese, izumire pre vremena

Није проблем што изумире, него што са собом у гроб вуче свакога кога стигне.
Jukie Jukie 19:20 15.12.2011

Re: Nije problem samo u generalnom direktoru!

srdjazlopogledja
Мени се чини да је приватизација једино решење.

Meni se čini da je vraćanje discipline u škole jedino rešenje.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:38 15.12.2011

Re: Nije problem samo u generalnom direktoru!

Meni se čini da je vraćanje discipline u škole jedino rešenje


Bojana Maljević Bojana Maljević 21:39 15.12.2011

Re: Nije problem samo u generalnom direktoru!

Nije problem samo u generalnom direktoru!

Naravno da nije.
benevolent benevolent 22:11 15.12.2011

tzv. PR služba=Tијанић

Или шефица пи ар службе,-беше ли Вучинићка- мада није ни битно; свака која се јавља преко колена А.Т. добивши од истог већ патинирану од (зло)употребе кајлу, као преносну штафету.
Domazet Domazet 19:20 15.12.2011

Ma nije Tijanic...

...postao bahat zato shtoi je postao direktor RTS (i ko zna chega josh). Ko ga zna duzhe teshko da se mozhe setiti i jednog jedinog trenutka a da nije bio bahat. Tako da je verovatnija druga varijanta, ona da je postao direktor RTS (i ko zna chega josh) zato shto je bahat. A bio je odlichan novinar. Dovoljno sam mator (kao shto vec rekoh, to shto nisam teoretichar me sprechava da dobijem 'svoju' chesticu, onaj drugi uslov sam odavno ispunio) da se potpuno oslobodim iluzije da jako sposobni ljudi ne mogu biti jako velika djubrad. I ovo mi deluje kao tipichni Tijanic, bahato, drsko, vrlo promishljeno a u istom trenutku vrlo prizemno lichno. Josh jedna iluzija koje sam se davno oslobodio je to da vrlo sposobni ljudi moraju biti profesionalci...

Nego nisam hteo o tome. Hteo samda ti poshaljem jednu poruku lichne prirode ( no worries, potpuno si zashticena onim mojim prvim ispunjenim uslovom za dobijanje chestice ). Delujesh kao veoma pristojna i ispravna osoba. Stvarno je shteta shto medju javnim lichnostima Srbije nema vishe takvih kao ti. A opet, sreca je da si bar ti tu. Moje poshtovanje...

Bojana Maljević Bojana Maljević 22:53 15.12.2011

Re: Ma nije Tijanic...

Hteo samda ti poshaljem jednu poruku lichne prirode

Hvala na lepim rečima.
Unfuckable Unfuckable 05:54 17.12.2011

Re: Ma nije patnja, samo bol

Hteo samda

hte osi
dabu
deš
Ti
ne i
Ra
dojka?
Bojana Maljević Bojana Maljević 17:54 17.12.2011

Re: Ma nije patnja, samo bol

Unfuckable

Unf? Pa gde si ti čoveče, nisam te videla vekovima.
prapra prapra 06:04 16.12.2011

vase pravo da znate sve

ljuboten ljuboten 09:55 16.12.2011

U službi zaglupljivanja.

Glimce smatram sredstvom sa kojima oligarhije drže narod u torove. Serije kao što ja ona od koje je Bata Živoinović dobio preko 250.000 evra je jedna od takvih zabava za zagluplivanje, a ništa korisnije nije ni ona serija koju pravi Bajić. Što se tiče serije “Bela Lađa”, za mentalni napredak naroda bilo bi dobro da se snime desetak epizoda i da se povremno puštaju, sve dok se narod ne opameti. A neće se nikada opametiti, pa zato tako sistematski nestajemo, u čemu su glumci i glumice prevdvodnici uživanja života na račun zaglupljivanja naroda.
Gutović očigledno nije stupio u vezu sa nekm koji odlučuje, kome je trebalo da ponudi deo honorara. U tome je ceo problem u ovom poludelom društvu.
Ne možemo mrdnuti smesta sve dok se ne promeni obrazovni sistem, a to svetska vladujuća oligarhija neće dozvoliti, koji bi imao jedini i osnovni cilj - onakv kakav je Isus mogao da zamisli - da obrazuje buduće slobodne građane u slobodnom društrvu koji će svako imati obavezu da dnevno odradi četiri časa za zajednicu, a da ostatak vremena potroši na svoj duhovni napredak i za održavnje zdravlja. Kako to nemamo nameru da uradimo, pored spomeuntog razloga, i zato što raspolažemo sa obazovanim idijotima, u čemu su novinari i glumci predvodnici među obrazovanom elitom, onda ne samo što mi nije žao što Gutović nije dobio honorar koji je tražio već to smatram nekim malim pomakom od ambisa u koji padamo jedan po jeda, ili po troje – roditelji sa malim detetom u naručju. Neka Ružica Sokić zajedno sa Jelisavetom Sabljić odu i uzmu ono jadno dete koga su njegovu nesrećni roditelji poveli u srmt bacajući se sa šestog sprata. E to bi već rado čitao. A ovo oko visokog honorara...Fuj!!!
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:22 16.12.2011

Re: U službi zaglupljivanja.

u čemu su glumci i glumice prevdvodnici uživanja života na račun zaglupljivanja naroda.

Pa o čemu Vi i ja da pričamo, ako je tako? Vama su, vidim, glumci krivi za sve. Stvarno verujete da su glumci "sredstvo sa kojima oligarhije drže narod u torove"?

Mislim da niste u pravu, da čak niste ni razumeli o čemu sam pisala. Moja tema nijednog trenutka nije bio program RTS ili bilo koje druge televizije. Nisam komentarisala serije, niti njihovu umetničku, zabavanu ili bilo kakvu vrednost. Nisam se bavila tom temom. Iako u programima sličnog sadržaja nisam igrala.To, dakle, nije tema.
prapra prapra 18:54 16.12.2011

Re: U službi zaglupljivanja.

Ne možemo mrdnuti smesta sve dok se ne promeni obrazovni sistem, a to svetska vladujuća oligarhija neće dozvoliti, koji bi imao jedini i osnovni cilj - onakv kakav je Isus mogao da zamisli - da obrazuje buduće slobodne građane u slobodnom društrvu koji će svako imati obavezu da dnevno odradi četiri časa za zajednicu, a da ostatak vremena potroši na svoj duhovni napredak i za održavnje zdravlja. Kako to nemamo nameru da uradimo, pored spomeuntog razloga, i zato što raspolažemo sa obazovanim idijotima, u čemu su novinari i glumci predvodnici među obrazovanom elitom, onda ne samo što mi nije žao što Gutović nije dobio honorar koji je tražio već to smatram nekim malim pomakom od ambisa u koji padamo jedan po jeda, ili po troje – roditelji sa malim detetom u naručju. Neka Ružica Sokić zajedno sa Jelisavetom Sabljić odu i uzmu ono jadno dete koga su njegovu nesrećni roditelji poveli u srmt bacajući se sa šestog sprata. E to bi već rado čitao. A ovo oko visokog honorara...Fuj!!!


Ovo je demagogija na kub.
ljuboten ljuboten 09:22 19.12.2011

Re: U službi zaglupljivanja.

u čemu su glumci i glumice prevdvodnici uživanja života na račun zaglupljivanja naroda.

Pa o čemu Vi i ja da pričamo, ako je tako? Vama su, vidim, glumci krivi za sve. Stvarno verujete da su glumci "sredstvo sa kojima oligarhije drže narod u torove"?

Mislim da niste u pravu, da čak niste ni razumeli o čemu sam pisala. Moja tema nijednog trenutka nije bio program RTS ili bilo koje druge televizije. Nisam komentarisala serije, niti njihovu umetničku, zabavanu ili bilo kakvu vrednost. Nisam se bavila tom temom. Iako u programima sličnog sadržaja nisam igrala.To, dakle, nije tema.


Indusrija zvana Holivud pravila je po 800 filam godišnje isklučivo za zagluplivanje gledaoca širom sveta. Pa tamo se pišu scenarija da bi neki matori drtavac mogao da igra glavnu ulogu, a da pritom on izabere neku novu mladu glumicu koju može da uzjaše, pa se potom kočoperno, bez stida pojavi, on jedva se držeći se na noge, tačnije oslanjajući se na tu istu mladu beli pticu (takve ptice kod nas zovemo - guske), gazeći crveni tepih i plačljuvo od sreće što ga slikaju bezbrojne kamere i fotoaparati, da bi mogli da ga vide njegovi zaglupljeni obožavoci. Dok naša Sandra Perović javlja nam, pritom doživljavajući mentalni orgazama, sa tih festivala koje plaćaju vladari sveta, tj. naših života.
Zar Vi niste videli filmove koje pravi Abbas Kiarostami?! U filmu "Gde je kuća moga druga?" ne igraju profesionalni glumci. Igraju seljani i seoska deca, a film je osvojio sve nagrade gde god se pojavio.
jedi-knight jedi-knight 14:50 19.12.2011

Re: U službi zaglupljivanja.

Indusrija zvana Holivud pravila je po 800 filam godišnje isklučivo za zagluplivanje gledaoca širom sveta. Pa tamo se pišu scenarija da bi neki matori drtavac mogao da igra glavnu ulogu, a da pritom on izabere neku novu mladu glumicu koju može da uzjaše, pa se potom kočoperno, bez stida pojavi, on jedva se držeći se na noge, tačnije oslanjajući se na tu istu mladu beli pticu (takve ptice kod nas zovemo - guske), gazeći crveni tepih i plačljuvo od sreće što ga slikaju bezbrojne kamere i fotoaparati, da bi mogli da ga vide njegovi zaglupljeni obožavoci. Dok naša Sandra Perović javlja nam, pritom doživljavajući mentalni orgazama, sa tih festivala koje plaćaju vladari sveta, tj. naših života.
Zar Vi niste videli filmove koje pravi Abbas Kiarostami?! U filmu "Gde je kuća moga druga?" ne igraju profesionalni glumci. Igraju seljani i seoska deca, a film je osvojio sve nagrade gde god se pojavio.



Holivud pravi 800 filmova godisnje na temu zaglupljivanja.
Scenaristi namestaju mlade glumice matorcima da ih jasu.
Ovi nemaju stida, pa se jos i slikaju oslonjeni na mlade bele ptice u narodu poznate kao guske.
Sandra Petrovic, ko god to bio, javlja nam nesto, dozivljavaci orgazam, a sve to placaju vladari sveta.


Bojana Maljević Bojana Maljević 01:58 21.12.2011

Re: U službi zaglupljivanja.

Indusrija zvana Holivud...

Oprostite, ali ja Vas nista ne razumem (osim da glumice sluze za jahanje, normalno.)
Jedino sto Vas molim je da ne nastavljate da mi objasnjavate nesto sto nema ama bas nikakve veze sa temom mog posta.
negroponte negroponte 12:19 16.12.2011

E?!

Eto gde smo.Kod para i samo para.Da je Bojanica dobila novce,ne bi se trosilo dragoceno vreme za shopingic u Uscencetu u kuckanju kojekavih blogova.Jos nisam ovde nista procitao a da nije neko od odbacenih iz jasala.
quickspacemantra quickspacemantra 12:54 16.12.2011

Re: E?!

Bedno maliciozan komentar.

Skocci vidi ssta pisse Nebojssa Krstich, ako ti je do napoja/jasala.
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:09 16.12.2011

Re: E?!

negroponte
Eto gde smo.Kod para i samo para.Da je Bojanica dobila novce,ne bi se trosilo dragoceno vreme za...

Vidim da ste jedna vrlo pametna osoba, pa da ne kvarim to.
gorstak92 gorstak92 12:53 16.12.2011

Piši dvoglavi Arapin!


Ja sam hteo da budem kapetan Bele Ladje, Pantiću!
Da plovim po moru, ali je moja lađa otplovila...


Ima još bolji citat Šojića kad kaže: ,,I najpišljiviji lični dohodak mora da se zaradi. Krvavim radom!!!"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana