Filozofija

Američka lepota

omega68 RSS / 19.12.2011. u 23:57

 

demo(n)kratije

link 

Koliko je je ljudskih života ovaj  američki patriota sačuvao?

Kolikoko je Nobelovih nagrada za mir  zazlužio?

Koliko je pravih američkih duša spasio?

 



Komentari (156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 00:14 20.12.2011

khm

Ispred zgrade Vojnog
suda juče je došlo više hiljada demostranata, Meningovih pristalica. Vlada SAD se, međutim, nada da će na suđenju Meningu uspeti da prikupi dovoljno dokaza kako bi se pred sudom jednoga dana našao osnivač „Vikiliksa“ - Džulijan Asanž.


omega68 omega68 00:22 20.12.2011

akhm

Mening je proveo 12 meseci u izolovanom delu vojnog zatvora Kvantiko u Virdžiniji kaže advokat Kevin Zis:

„Dvanaest meseci je proveo u uslovima koji se danas širom sveta opisuju kao mučenje.“

Zbog opasnosti od samoubistva, Mening čak nije imao ni jastuk ni čaršav na krevetu. Neprestano je bio pod video nadzorom i često je tokom noći buđen na svaki minut. Tek nakon što je 250 vodećih američkih advokata protestovalo, vlada je popustila i počela prema mladom desetaru nešto bolje da se odnosi, kaže Zis.


Ispred zgrade Vojnog suda juče je došlo više hiljada demostranata, Meningovih pristalica. Vlada SAD se, međutim, nada da će na suđenju Meningu uspeti da prikupi dovoljno dokaza kako bi se pred sudom jednoga dana našao osnivač „Vikiliksa“ - Džulijan Asanž.
omega68 omega68 00:35 20.12.2011

šta je?

Gde su sada srpske nevladine organizacije za mir i za međunarodnu koezistenciju?
Pitanje je:
Zašto je u šumadijapresu izbačena slika Coleta Kovačevića?
ivana23 ivana23 00:50 20.12.2011

***




Scott Olsen, the Iraq war veteran injured during an Occupy Oakland protest in October, has called for the UN Special Rapporteur for Torture to be allowed access to Bradley Manning to discuss his treatment.

Olsen is leading a campaign at Change.org for secretary of defence Leon Panetta to allow the UN's Juan Mendez access to Manning, who was kept in solitary confinement for 23 hours a day in a windowless cell and forced to strip naked every night before being transferred to Fort Leavenworth in April.

"Bradley Manning has been held in detention for a year and a half without a trial," said Olsen in a statement.

"I served my country as a US Marine in Iraq. It pains me to think that fellow Marines were ordered to effectively torture a soldier who, by blowing the whistle on the killing of innocent civilians in Iraq, helped end that war. Many veterans want to know about these conditions and I expect hundreds of them will join this campaign."

Olsen has garnered over 3,000 signatures to the petition at Change.org so far.



The Guardian, 19.12.1011
omega68 omega68 00:52 20.12.2011

Re: ***

Hvala Ivana:)
omega68 omega68 01:00 20.12.2011

Re: ***

Zašto je u šumadijapresu izbačena slika Coleta Kovačevića?

Pičketine
Nisu mu dostojne ni jednog reda....
kreteni... bili su u emisiji kod Miće Miletića , misle da su zbog toga posisali svo znanje...
jedi-knight jedi-knight 00:59 20.12.2011

Simbol

Bradley Manning je simbol.
Simbol otpora bezličnoj masi koja misli da time što poštuje zakone i izvršava naređenja, zadovoljava smisao svog postojanja.
Nikada neću zaboraviti ponosno lice pilota nakon povratka sa misije bombardovanja Srbije dok je sa osmehom izgovarao: " We did our job." I Bradley je uradio svoj posao, samo što je njegov posao bio mnogo uzvišeniji. Simbolički, on je branio svet od zla, a žrtvovao je sebe.
Naizgled suludi, pojedinačni podvizi, ponekad pokrenu čitavu lavinu događaja, koji mogu da promene sliku sveta. Neka ovaj Bredlijev bude jedan od tih.
omega68 omega68 01:02 20.12.2011

Re: Simbol

Svaka ti čast, brate:)
omega68 omega68 01:08 20.12.2011

I sad

se neki majmuni pitaju zašto se samo Srbi bune i postavljaju pitanja u vezi najnormalnijih stvaru ...
E, pa zato što smo izabrani.... i što smo Srbi, jebi ga.
ultimatum ultimatum 01:15 20.12.2011

Re: I sad

Sve sve...ali kad sam video da rasteruju demonstrante na Volstritu bukvalnim uletanjem policajaca na skuterima u masu ljudi...

I kad se samo setim da su oni pridikovali Srbiji za krsenje ljudskih prava...cccc...Zemljo otvori se
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:38 20.12.2011

Re: I sad

omega68
se neki majmuni pitaju zašto se samo Srbi bune i postavljaju pitanja u vezi najnormalnijih stvaru ...
E, pa zato što smo izabrani.... i što smo Srbi, jebi ga.


Jeste, najnormalnijih!

Skroz se slažem, Omega, i, ovaj, osećam se baš nekako...izabrano.
omega68 omega68 01:49 20.12.2011

Re: I sad

Skroz se slažem, Omega, i, ovaj, osećam se baš nekako...izabrano.

Slušaj Pajiću ( neću da te kao ovi beograđani zovem šabanom )
malo se obrazuj ,( da ne kažem da se edukuješ ),
setićeš se kad bude kasno
šta da ti kažem a da nije beogradski
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:57 20.12.2011

Re: I sad

omega68
Skroz se slažem, Omega, i, ovaj, osećam se baš nekako...izabrano.

Slušaj Pajiću ( neću da te kao ovi beograđani zovem šabanom )
malo se obrazuj ,( da ne kažem da se edukuješ ),
setićeš se kad bude kasno
šta da ti kažem a da nije beogradski


Uf, pa ne treba NIKAKVO obrazovanje, nula (0), da bi se neko osećao izabranim jer je Srbin po ocu i majci. Štaviše, obrazovanje tu može samo da smeta.


maksa83 maksa83 10:33 20.12.2011

Re: I sad

omega68
se neki majmuni pitaju zašto se samo Srbi bune i postavljaju pitanja u vezi najnormalnijih stvaru ...
E, pa zato što smo izabrani.... i što smo Srbi, jebi ga.

Ako se samo Srbi bune i postavljaju pitanja, ko piše sve ono što ti ovde linkuju?


ivana23 ivana23 01:18 20.12.2011

***




On July 6, 2010, Private Bradley Manning, a 22 year old intelligence analyst with the United States Army in Baghdad, was charged with disclosing this video (after allegedly speaking to an unfaithful journalist). The whistleblower behind the Pentagon Papers, Daniel Ellsberg, has called Mr. Manning a 'hero'. He is currently imprisoned in Kuwait. The Apache crew and those behind the cover up depicted in the video have yet to be charged. To assist Private Manning, please see bradleymanning.org.

5th April 2010 10:44 EST WikiLeaks has released a classified US military video depicting the indiscriminate slaying of over a dozen people in the Iraqi suburb of New Baghdad -- including two Reuters news staff.

Reuters has been trying to obtain the video through the Freedom of Information Act, without success since the time of the attack. The video, shot from an Apache helicopter gun-sight, clearly shows the unprovoked slaying of a wounded Reuters employee and his rescuers. Two young children involved in the rescue were also seriously wounded.

omega68 omega68 01:20 20.12.2011

šta ćemo sad?

Uz stroge mere bezbednosti pred Vojnim sudom SAD juče je počelo saslušanje vojnika Bredlija Meninga, osumnjičenog da je ilegalno prosleđivao tajna dokumenta vlade SAD „Vikiliksu“. On bi mogao da bude osuđen na doživotnu robiju.

Vojnici Sjedinjenih Američkih Država iz helikoptera otvaraju vatru na nenaoružane civile u Bagdadu. Jedna kamera sve to snima i u pozadini se jasno čuju snajperisti kako u svemu tome uživaju.

Taj svetski poznat video-snimak u javnost je došao zahvaljujući vojniku Bredliju Meningu, koji je snimak prosledio šefu „Vikiliksa“ Džulijanu Asanžu. I ne samo taj snimak, već i 150.000 poverljivih dokumenata iz kompjutera vojske i ministarstva spoljnih poslova SAD, u kojima su između ostalog zabeležene i mnoge strahote ratova u Iraku i Avganistanu.

Veliko interesovanje javnosti



pa da...
omega68 omega68 01:33 20.12.2011

Re: šta ćemo sad?

i 150.000 poverljivih dokumenata iz kompjutera vojske i ministarstva spoljnih poslova SAD, u kojima su između ostalog zabeležene i mnoge strahote ratova u Iraku i Avganistanu.

Veliko interesovanje javnosti

Da li možemo da kažemo da je ovaj patriota preokrenuo rat u najranijoj civivilaciji na svetu?
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:40 20.12.2011

Re: šta ćemo sad?

omega68
i 150.000 poverljivih dokumenata iz kompjutera vojske i ministarstva spoljnih poslova SAD, u kojima su između ostalog zabeležene i mnoge strahote ratova u Iraku i Avganistanu.

Veliko interesovanje javnosti

Da li možemo da kažemo da je ovaj patriota preokrenuo rat u najranijoj civivilaciji na svetu?


Jebeš mu sve, ili je on, ili je Budimac. Nema treći.
omega68 omega68 01:52 20.12.2011

Re: šta ćemo sad?

Videćeš kada se budete raspadali
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:04 20.12.2011

Re: šta ćemo sad?

omega68
Videćeš kada se budete raspadali


Nemoj bre sad (opet) da se raspadamo, amanzaman, samo što sam otplatio kredit za svoj prvi auto.

Priznajem da mi duhovnost ovih dana nije na uobičajeno visokom nivou, mislim, kao Srbinu, pravoslavcu, Izabranom needless to say, i izvinjavam se zbog toga, ali dal' bih mogao bar malo da uživam u tom prijatnom osećaju da sam svoj u svome?
omega68 omega68 02:12 20.12.2011

Re: šta ćemo sad?

ali dal' bih mogao bar malo da uživam u tom prijatnom osećaju da sam svoj u svome?

možda i možeš ako si Jeremy
omega68 omega68 08:23 20.12.2011

Re: šta ćemo sad?

Jebeš mu sve,

i da, nemoj više da mi psuješ po blogu
omega68 omega68 01:58 20.12.2011

zaglušujuća tišina


„Osamnaest meseci desetar Mening je proveo u zatvoru bez prethodnog saslušanja“, izjavio je Kevin Zis jedan od Meningovih advokata.

blogov_kolac blogov_kolac 02:22 20.12.2011

A sta je ovde bas toliko sporno?

Ne krijem da sam i ja medju onima koji su sa voajerskim uzivanjem pratili i upijali svaki malo krupniji detalj koji je isplivavao zahvaljujuci Wikileaks-u, narocito u onoj drugoj fazi kada su na red dosle poverljive diplomatske depese - ali sa druge strane nemam preterani problem da shvatim zasto je sa stanovista USA kao drzave ovaj mladic trenutno optuzen. Da se ne lazemo - veliki broj tih dokumenata su svojim objavljivanjem stvarno ugrozili americku nacionalnu bezbednost, a cinjenica je i da je diplomatija jedne tolike zemlje i znacajne sile mesecima bila paralisana i u blokadi zbog svega toga.

U Sovjetskoj Rusiji su milioni ljudi bili lazno optuzeni za spijunazu i u montiranim procesima gde su im na najbezdusniji nacin iznudjivana priznanja bili osudjivani na visegodisnje kazne robovskog rada u najsurovijim mogucim uslovima - a za vecinu Srba je i dan danas bas ta zemlja pojam kako neka drzava treba da stiti svoje "nacionalne interese" i brani vlastiti drzavni poredak (ako zaboravimo zavrsnu epizodu sa Gorbacovom).

Ovaj lik je van svake sumnje najzasluzniji sto je procurelo i bukvalno celom svetu postalo dostupno 150 strogo cuvanih tajni USA... oups greska... radi se o 150.000 poverljivih dokumenata! Za neke od njih (poput pomenutog snimka klasicnog ratnog zlocina iz Iraka) je stvarno dobro i korisno sto su objavljeni i obelodanjeni, ali ogromna vecina od tih 150.000 dokumenata je imala oznaku tajnosti ne zato sto je u pozadini bio nekakav prljav veš koji je trebalo prikriti, vec se prosto radilo o sadrzaju koji je previse osetljiv i nigde na svetu informacije tog tipa nisu javno dostupne.

Vojni sudovi su svugde u svetu mnogo rigidniji i nepovoljniji po optuzenog nego civilni, i Amerika naravno nije izuzetak (a nije sporno zasto mu sudi bas vojni sud - zato sto je tim podacima imao pristup kao vojnik na poslu), pa i pored svega on tamo ipak ima status maltene rok-zvezde. A sta bi se dan-danas naprimer dogodilo u Kini ili Rusiji vojniku koji je uhapsen sa neoborivim dokazima da je zahvaljujuci njemu obelodanjeno ne 150.000 nego recimo 15 strogo cuvanih drzavnih tajni!?

Sve ovo me podseca na onu nadrealnu proslogodisnju epizodu kada je nekakvo nase udruzenje srpsko-kubanskog prijateljstva predlozilo osnivaca Vikiliksa za nekakvo priznanje (ne mogu da se setim svih detalja). Znaci oni isti koji podrzavaju zemlju u kojoj skoro 99% stanovnistva nema prava zbog cenzure da slobodno pristupi Guglu ili Vikipediji, a kamoli Vikiliksu... oni ce da prosudjuju o slobodarskim dometima tog fenomena.

A na drugom kraju planete jedan drugi mladic - unuk Velikog Vodje i sin juce preminulog Dragog Vodje treba da nasledi severnokorejski presto, a niko ne zna ni kako on izgleda (jedina dostupna fotografija je iz vremena kada je imao 11 godina) ni da li ima 27, 28 ili 29 godina!? Ali to su nasi dokazani prijatelji... nema tu niceg sumnjivog - ajde jos malo da se igramo nase omiljene igrice zadnjih cetvrt veka: raskrinkavanja koliko je taj Zapad truo i kako se skoro svo zlo ovog sveta nalazi u Americi.
omega68 omega68 02:36 20.12.2011

Re: A sta je ovde bas toliko sporno?

ali ogromna vecina od tih 150.000 dokumenata je imala oznaku tajnosti ne zato sto je u pozadini bio nekakav prljav veš koji je trebalo prikriti, vec se prosto radilo o sadrzaju koji je previse osetljiv i nigde na svetu informacije tog tipa nisu javno dostupne.



freehand freehand 09:47 20.12.2011

Re: A sta je ovde bas toliko sporno?

pa i pored svega on tamo ipak ima status maltene rok-zvezde.



Prosto izbija zavist iz tebe! Sigurno bi se menjao sa njim?
Sve ovo me podseca na onu nadrealnu proslogodisnju epizodu kada je nekakvo nase udruzenje srpsko-kubanskog prijateljstva

Jel znaš ti kakva sve udruženja, verske zajednice, partije, kultovi - postoje u Americi? Ili u Francuskoj? Ili u Velikoj Britaniji? Uključujući naciste, sataniste, madoniste? Sudiš li po tim organizacijama o tim zemljama?
a drugom kraju planete jedan drugi mladic - unuk Velikog Vodje i sin juce preminulog Dragog Vodje treba da nasledi severnokorejski presto, a niko ne zna ni kako on izgleda (jedina dostupna fotografija je iz vremena kada je imao 11 godina) ni da li ima 27, 28 ili 29 godina!? Ali to su nasi dokazani prijatelji...

Svaka ti čast, majstore. Ovo je jagodica.
Nego, imaš li neki link, neki citat, tako nešto gde se vidi to naše bratstvo i prijateljstvo sa Vođstvom Severne Koreje?
Malkice samo da potkrepiš i pojačaš svoj (inače neupitni!) iskaz a da ne bude baš zasnovano na slepoj veri u tvoju mudrost i istinoljubivost?
blogov_kolac blogov_kolac 13:37 20.12.2011

Re: A sta je ovde bas toliko sporno?

freehand
Prosto izbija zavist iz tebe! Sigurno bi se menjao sa njim?
Pa ti ni ne sanjas koliko si u pravu sa ovom konstatacijom! Sa zadovoljstvom bih odrobijao nasu maksimalu od 40 godina, samo da sam u prilici da javno obelodanim ne 150.000 nego makar 15-ak nasih domacih strogo cuvanih drzavnih tajni koje bi ljudima ovde konacno pocele da otvaraju oci ko je i kako vladao ovde od 1944 pa sve do danas. Neophodna stvar koja se dogodila u svim uspesnim postkomunistickim zemljama bilo je otvaranje arhiva i dosijea njihovih uDBi, a kod nas je to jos uvek najveci moguci tabu, koji je sirokim masama predstavljen maltene samo kao mera koja bi otkrila cije su bake i deke 60-70ih bili policijski tasteri!? A zapravo radi se o sustinskoj stvari pomocu cega bi mi saznali o sili koja ovde vlada iznad svih zakona, koja je uspesno mutirala krajem 80íh kada su njene sestrinske sluzbe sirom istoka Evrope odlazile na djubriste istorije, a koja je prezivela i odlazak svog novog gazde Milosevica i pretvorila tranziciju Srbije od diktature ka demokratiji zapravo u sopstvenu tranziciju od apsolutnih gospodara zivota i smrti - u "vlasnike" nove Srbije. A kada je o poverljivim diplomatskim depesama rec, i za to bi se vredelo zrtvovati. Sa jedne strane isplivalo bi koliko nam je spoljna politika dezorjentisana, nedosledna i neprincipijelna, a sa druge strane shvatili bi kakva se kadrovska selekcija vrsi u necemu sto je oduvek svugde u svetu bila pojam za nekakav "elitni odabir", jer se valjda podrazumeva da samo probrani i veoma sposobni mogu adekvatno da predstavljaju celu jednu zemlju i zastupaju njene interese. Pa tako kada procuri poverljiva americka diplomatska prepiska ceo svet se zapanji kakvih sve retarda i kretena ima u vladajucim strukturama sirom sveta - a kada bi procurela nasa, svet bi se zapanjio saznanjem kakvih sve retarda i kretena ima u srpskoj diplomatiji!? Tako da bi mi savest bila mirna ako nesto takvo i inace nefunkcionalno kao sto je "srpska diplomatija" paralisem na jedno par meseci (kao sto je Wikileaks to priredio americkoj diplomatiji).

Da se razumemo, za mene licno je fenomen Wikileaks sto se sveta tice u globalu vise pozitivan nego negativan, bez obzira na bolan udarac koji je svetska diplomatija (ne samo americka) kao snaga od koje se u ovom veku ocekuje da preuzme kljucnu ulogu u resavanju krupnih svetskih problema pretrpela. Medjutim, kada je iskljucivo o samoj Americi rec i njenoj medjunarodnoj poziciji, u pitanju je udarac takoreci bez presedana u njenoj istoriji. A sve to joj se dogodilo zahvaljujuci "nevinascetu" (vidim predlozen je od autora vec za nekoliko Nobelovih nagrada), junaku ovog bloga.

Nego, imaš li neki link, neki citat, tako nešto gde se vidi to naše bratstvo i prijateljstvo sa Vođstvom Severne Koreje?
Moje opaske i paralele su u funkciji raskrinkavanja poremecenih kriterijuma vrednosti, duplih standarda i opste raspamecenosti kada se kod nas govori o spoljnom svetu, i ovaj demo(n)kratski blog je tipican primer. Ja sam jos pod utiskom citanja brojnih ovdasnjih komentara kojima su ispraceni u roku od 24 sata jedan Vaclav Havel i jedan Kim Dzong-Il. Postkomunisticka Ceska je sve ono sto smo i mi jako lako mogli danas da budemo, ali vecina nazalost nije htela taj logican put, dok je mnogima ovde severnokorejska drzava-kazamat ocito i dan danas ideal kako jedna "ponosna & dostojanstvena" drzava "suverena i koja drzi do sebe" treba da izgleda.

Pojavio se ovde pre neki dan bio jedan inteligentan blog o sveprisutnoj relativizaciji pojmova u Srbiji (nisam imao vremena da se prikljucim komentarom), pa je ovaj blog na temu kako se neka drzava usudjuje da sudi coveku koji je ni manje ni vise nego usao u Ginisovu knjigu rekorda kao covek koji je odao najvise drzavnih tajni sopstvene zemlje u istoriji covecanstva! Cim se takvo pitanje u Srbiji uopste postavlja - jasno je da je zemlja o kojoj se radi i kojoj se pridikuje - Amerika. I to je zavapio "gde su sada srpski intelektualci da dignu svoj glas protiv Amerike" (a prosecnom srpskom intelektualcu je uzgred budi receno dizanje glasa protiv Amerike najcesca intelektualna aktivnost ne racunajuci spavanje i blejanje) - i to bas u danu kada je na drugom kraju planete preminuo vladar drzave gde se i samo posedovanje mobilnog telefona smatra dovoljnim dokazom da ste drzavni neprijatelj, strani spijun i dovoljno veliki prestupnik da vam preti i smrtna kazna. Za one koji to ne znaju, veliki broj korejskih familija je podeljen 38om paralelom, i jedini nacin da oni stupe u ikakav kontakt je da ovi sa severnokorejske strane gde je to zabranjeno nabave od svercera iz Kine mobilni. E sad ne daj Boze da vam tu spravicu nadlezni organi pronadju, jer pakao koji cete preziveti zbog slanja SMS poruke od 150 znakova tipa: "draga sestro 1968 mi se rodio sin, a njemu 2001 cerka" i tretman koji cete doziveti u tamosnjem istraznom postupku i "sudjenju" ne moze se ni priblizno porediti sto prozivljava ovaj desetar koji je obznanio 150.000 veoma poverljivih dokumenata svoje zemlje. Gde su tu srBski intelektualci da se oglase, ili im je u celom svetu samo u Americi stanje demokratije, pravna drzava i postovanje ljudskih prava na nedopustivo niskom nivou?
freehand freehand 15:00 20.12.2011

Re: A sta je ovde bas toliko sporno?

Ovde je svakakvih bleja i dileja bilo, ali takvim upornim i nakaradnim zamenama teza niko se nije bavio.

Dakle:
1.
Pa ti ni ne sanjas koliko si u pravu sa ovom konstatacijom! Sa zadovoljstvom bih odrobijao nasu maksimalu od 40 godina, samo da sam u prilici da javno obelodanim ne 150.000 nego makar 15-ak nasih domacih strogo cuvanih drzavnih tajni koje bi ljudima ovde konacno pocele da otvaraju oci ko je i kako vladao ovde od 1944 pa sve do danas.

Ne interesuje me šta misliš o ovdašnjoj UDB-i, nego kako možeš da pravdaš i braniš državu koja zatvori čoveka na 1.5 godina u samicu uz fizičko i mentalno mučenje a pri tome zbog nepoštovanja ljudskih prava i nedemokratije bombarduje druge države?
2.
Da se razumemo, za mene licno je fenomen Wikileaks sto se sveta tice u globalu vise pozitivan nego negativan, bez obzira na bolan udarac koji je svetska diplomatija (ne samo americka) kao snaga od koje se u ovom veku ocekuje da preuzme kljucnu ulogu u resavanju krupnih svetskih problema pretrpela. Medjutim, kada je iskljucivo o samoj Americi rec i njenoj medjunarodnoj poziciji, u pitanju je udarac takoreci bez presedana u njenoj istoriji. A sve to joj se dogodilo zahvaljujuci "nevinascetu" (vidim predlozen je od autora vec za nekoliko Nobelovih nagrada), junaku ovog bloga.

Ti misliš da joj se blamaža nije desila zato što se otvoreno i tajno meša u unutrašnje stvari drugih država, naređuje i vrši ubistva civila na svojoj i teritorijama drugih zemalja, ima tajne zatvore i mučilišta širom sveta - nego zato što je to neko obelodanio?
O-bo-ža-vam visokomoralne gnječiqrce! Da dodaš oreol u nick i potpis.
3.
Moje opaske i paralele su u funkciji raskrinkavanja poremecenih kriterijuma vrednosti, duplih standarda i opste raspamecenosti kada se kod nas govori o spoljnom svetu, i ovaj demo(n)kratski blog je tipican primer. Ja sam jos pod utiskom citanja brojnih ovdasnjih komentara kojima su ispraceni u roku od 24 sata jedan Vaclav Havel i jedan Kim Dzong-Il. Postkomunisticka Ceska je sve ono sto smo i mi jako lako mogli danas da budemo, ali vecina nazalost nije htela taj logican put, dok je mnogima ovde severnokorejska drzava-kazamat ocito i dan danas ideal kako jedna "ponosna & dostojanstvena" drzava "suverena i koja drzi do sebe" treba da izgleda.


Opet fantaziraš i gnječiš u prazno. Lepo sam pitao - ko je i gde veličao Severnu Koreju, njen politički sistem i njene usrane diktatore u Srbiji a naročito na ovom blogu?
To što sam sebi postavljaš idiotska pitanja na osnovu izfantaziranih pretpostavki a onda na njih slavodobitno odgovaraš uživajući u svojoj pameti stvar je za medicinu, ne za diskusiju.

Da zaključim:
E sad ne daj Boze da vam tu spravicu nadlezni organi pronadju, jer pakao koji cete preziveti zbog slanja SMS poruke od 150 znakova tipa: "draga sestro 1968 mi se rodio sin, a njemu 2001 cerka" i tretman koji cete doziveti u tamosnjem istraznom postupku i "sudjenju" ne moze se ni priblizno porediti sto prozivljava ovaj desetar koji je obznanio 150.000 veoma poverljivih dokumenata svoje zemlje. Gde su tu srBski intelektualci da se oglase, ili im je u celom svetu samo u Americi stanje demokratije, pravna drzava i postovanje ljudskih prava na nedopustivo niskom nivou?




nači, ne znam kolko na ovome zarađuješ, ali ako je kinta vezana za smisao i ubedljivost - od tebe nikad bogataš.

P.S. nači, ebali te srBski intelektualci i američki hjumanrajts voterborderi.
nsarski nsarski 16:54 20.12.2011

Re: A sta je ovde bas toliko sporno?

Da se ne lazemo - veliki broj tih dokumenata su svojim objavljivanjem stvarno ugrozili americku nacionalnu bezbednost, a cinjenica je i da je diplomatija jedne tolike zemlje i znacajne sile mesecima bila paralisana i u blokadi zbog svega toga.


Tvoj prica ima samo jednu falinku, a tu falinku odrazava ova citirana recenica. Dokumenti koje je Maning prisledio Asanzu, i razne diplomatske depese se ne svrstavaju pod "tajna dokumenta". Najveci broj tih dokumenata su javno dostupni (ali nisu i skupljeni na jednom mestu), najveci broj "tajni" nisu nikakve tajne vec generalno poznate stvari onima koji se za to zanimaju. Evo sta STRATFOR konkretno kaze o nivou tajnosti tih dokumenata i depesa:

The documents released in this WikiLeaks cache were taken from the U.S. government’s Secret Internet Protocol Router Network (SIPRNet), a network used to distribute classified but not particularly sensitive information. SIPRNet is authorized only for the transmission of information classified at the secret level and below. It cannot be used for information classified top secret or more closely guarded intelligence that is classified at the secret level. The regulations by which information is classified by the U.S. government are outlined in Executive Order 13526. Under that order, secret is the second-highest level of classification and applies to information that, if released, would be reasonably expected to cause serious damage to U.S. national security.

I dalje:
Due to the nature of SIPRNet, most of the information that was downloaded from it and sent to WikiLeaks consisted of raw field reports from U.S. troops in Iraq. These reports discussed things units encountered, such as IED attacks, ambushes, the bodies of murdered civilians, friendly-fire incidents, traffic accidents, etc. For the most part, the reports contained raw information and not vetted, processed intelligence. The documents also did not contain information that was the result of intelligence-collection operations, and therefore did not reveal sensitive intelligence sources and methods. Although the WikiLeaks material is often compared to the 1971 release of the Pentagon Papers, there really is very little similarity. The Pentagon Papers consisted of a top secret-level study completed for the U.S. secretary of defense and not raw, low-level battlefield reports.

Da ne pricamo o budalastoj ideji da je State Department uklonio te informacije sa interneta, a one su vec mesecima bile poznate.

US State Department witholods cables that wikileak posted

The quarter-million confidential State Department cables obtained by WikiLeaks last year have been public on the Web for months. The government is pretending otherwise.

Itd.

Najzad, tokom poslednje NATO intervencije u Libiji, doslo je do mnogih nepotrebnih razaranja i velikog broja civilnih (neduznih) zrtava - zbog kojih je, navodno, NATO i zapoceo celu operaciju blokiranja libijskog vazdusnog prostora, i samo za to dobio odobrenje UN. Sve te zahteve za istrazivanjem civilnih zrtata NATO je kategoricki odbio.
Slicno se desilo i prilikom nedavnog povlacenja US trupa iz Iraka. Oni su odbili da predaju dokumenta vezana za ispitivanje zatvorenika koji su drzani u Iraku i drugim kazamatima.



apacherosepeacock apacherosepeacock 18:16 20.12.2011

Re: A sta je ovde bas toliko sporno?

nsarski


Na osnovu cega onda Maning uopste sedi u zatvoru, da ne kazem samici, kako glasi optuznica protiv njega?

A za patriot act koji je jaci od ustava i amandmana ->
ljuboten ljuboten 19:55 20.12.2011

Re: A sta je ovde bas toliko sporno?

Svaka Ti je na mestu Gospodine.
blogov_kolac blogov_kolac 23:14 20.12.2011

Re: A sta je ovde bas toliko sporno?

nsarski
Tvoj prica ima samo jednu falinku, a tu falinku odrazava ova citirana recenica. Dokumenti koje je Maning prisledio Asanzu, i razne diplomatske depese se ne svrstavaju pod "tajna dokumenta". Najveci broj tih dokumenata su javno dostupni (ali nisu i skupljeni na jednom mestu), najveci broj "tajni" nisu nikakve tajne vec generalno poznate stvari onima koji se za to zanimaju.
Jos ce ispasti da je u pitanju samo najobicniji nestasluk jednog 22-godisnjeg momka. Kada se kaze da je najveci deo dokumenata ionako bio dostupan javnosti misli se na sve dokumente koje je neovlasceno prikupljao i prosledjivao, a njihov broj je samo onih koji se ticu Avganistana i Iraka oko pola miliona (a ukupan broj dokumenata koji je prosledio Wikileaksu je preko cetvrt miliona). Dakle nije sporno da je sporno SAMO oko 150.000 dokumenata. A oni su toliko bili "nista narocito" da je cela 2010 maltene proglasena godinom Wikileaksa u celom svetu, a mogu se lako pronaci misljenja americkog predsednika, drzavne sekretarke u cijoj je nadleznosti americka diplomatija i najvisih predstavnika Pentagona koliko je to sve "naivno" i benigno bilo po Ameriku - iako je upravo bas njima u najvecem interesu bilo da se maksimalno umanji znacaj cele te afere!? Geostrateski gubici po poziciju USA u svetu koje je preko noci izazvao ovaj "nestasluk" 22-godisnjeg desetara je bez presedana, i sa tim se moze porediti verovatno samo svojevremeno curenje informacija u vezi sa projektom "Menhetn" koje su bile dovoljno upotrebljive da je i polupismeni Berija vec 48 mogao da sklopi atomsku bombu i ekspresno lisi Amerikance monopola na nuklearno naoruzanje.

freehand
Lepo sam pitao - ko je i gde veličao Severnu Koreju, njen politički sistem i njene usrane diktatore u Srbiji a naročito na ovom blogu?
Na ovom nasem blogu stanje ljudskih prava i sitni incidenti koji se tamo u tom smislu dogadjaju nikada nisu ni dolazili na dnevni red, jer je valjda prioritet da se po tom pitanju sav fokus baci na najvecu tvrdjavu neslobode Ameriku (a ko je ako ne mi Srbi zadnjih cetvrt veka dokazao svoj talenat u prepoznavanja sta je u savremenom svetu zdravo i napredno, a sta nije). Ja sam komentarisao ono sto se u mnogim reakcijama moglo procitati preko komentara kojim su ispraceni kod nas odlasci Vaclava Havela i Kim Dzong-Ila u zadnja dva dana (npr na b92 sajtu ili Blicu) sto je meni licno bio izvanredan reper koliko smo izlapeli i sludjeni kao nacija u odnosu na medjunarodne tokove, a i zapitao sam se sa pravom naglas kako to da bas na dan odlaska lidera koji je bio pojam u savremenom svetu za najveceg krsitelja ljudskih prava (mislim po svetskim merilima, a ne srBskim) - ovde imamo blog/apel o tome kako srpski intelektualci treba munjevito da reaguju i ukljuce se u raspravu da li neko ko je nesumnjivo svetski rekorder po broju odatih poverljivih dokumenata sopstvene zemlje treba sudjenje da docekuje u hotelu sa 4 ili sa 5 zvezdica. Ne znam samo zasto, ali imam nekakav osecaj da se takav "veleizdajnik" kojim slucajem pojavio u Rusiji (da se oda 150K ruskih pov. dokumenata to vise ne bi bio nestasluk nego veleizdaja kosmickih razmera) i bio uhvacen - mi Srbi bi se uglavnom raspravljali o tome treba li pravedna majka Rusija takvog da rastavi na sastavne atome, ili samo na molekule...
Goran Vučković Goran Vučković 23:27 20.12.2011

Gle ko to govori

Ovo stavi u svoj profil, mislim da te lepo opisuje:
samo svojevremeno curenje informacija u vezi sa projektom "Menhetn" koje su bile dovoljno upotrebljive da je i polupismeni Berija vec 48 mogao da sklopi atomsku bombu i lisi Amerikance monopola na nuklearno naoruzanje.

nsarski nsarski 23:42 20.12.2011

Re: A sta je ovde bas toliko sporno?

A oni su toliko bili "nista narocito" da je cela 2010 maltene proglasena godinom Wikileaksa u celom svetu, a mogu se lako pronaci misljenja americkog predsednika, drzavne sekretarke u cijoj je nadleznosti americka diplomatija i najvisih predstavnika Pentagona koliko je to sve "naivno" i benigno bilo po Ameriku - iako je upravo bas njima u najvecem interesu bilo da se maksimalno umanji znacaj cele te afere!?


A mozda je bas njima bilo u interesu da naduvaju znacaj Wikileaks-a ne bi li dosli u posed Asanza i pogubili ga za veleizdaju (koje zemlje, kad on nije Amer, pitam se). Ako ces da se oslanjas na verodostojnost izjava drzavne sekretarke, vojnih generala i predsednika, onda zaista nemamo o cemu da raspravljamo.
freehand freehand 23:50 20.12.2011

Re: A sta je ovde bas toliko sporno?

Ok. Ajd još jednom, pa kome se prvom dosadi:
Da li je protivzakonito držanje u samici i tortura (bilo koga) po tebi ok?
Šta misliš o dodeli Nobelove nagrade onom kineskom disidentu prošle godine?
Ko je, kad i gde veličao severnokorejski režim, diktatora, sistem ili šta god u vezi sa Severnom Korejom?
Znaš li ti ko je bio, npr, Anastazio Somoza?
I čija je čuvena izreka Our son of a bitch?
lidera koji je bio pojam u savremenom svetu za najveceg krsitelja ljudskih prava (mislim po svetskim merilima, a ne srBskim)

Nije valjda da pričaš o...
Ma ne.
Ili ipak?!



blogov_kolac blogov_kolac 00:38 21.12.2011

Re: Gle ko to govori

Goran Vučković
Ovo stavi u svoj profil, mislim da te lepo opisuje:
samo svojevremeno curenje informacija u vezi sa projektom "Menhetn" koje su bile dovoljno upotrebljive da je i polupismeni Berija vec 48 mogao da sklopi atomsku bombu i lisi Amerikance monopola na nuklearno naoruzanje.

Prosvetli me, molim te, a sta je toliko sporno u toj mojoj opasci? Da li tvrdis da su Sovjeti potpuno sami dosli do svoje prve atomske bombe, ili osporavas moju tvrdnju da je curenje informacija koje su Sovjetima omogucile da par godina ranije i uz mnogo manja sredstava dodju do svoje prve atomske bombe bile od ikakvog strateskog znacaja za tadasnju geopoliticku mapu sveta? Pa mi bar znamo kako se jedan takav agresivni krvolok kakav je bio Staljin 1948 dok za razliku od Amera jos uvek nisu imali A-bombu nije usudio tenkovima da disciplinuje tadasnju Jugoslaviju, dok su u odnosu na njega neuporedivo tunjaviji Hruscov i Breznjev to bez ikakvih zazora odradili 56, 68 i 81 u Madjarskoj, Ceskoj i Poljskoj...

freehand

lidera koji je bio pojam u savremenom svetu za najveceg krsitelja ljudskih prava (mislim po svetskim merilima, a ne srBskim)

Nije valjda da pričaš o...
Ma ne.
Ili ipak?!
Mislio sam na najveceg krsitelja ludskih prava i sampiona neslobode po svetskim, a ne savremenim srpskim merilima. Uzgred, zar nisu Srbi bezrezervno podrzali (meni oduvek antipaticnog) Dzordza Busa mladjeg protiv oba svoja demo(n)kratska protivkandidata - ali tek kada je udario na takve slobodarske velicine kakav je bio Sadam Husein i avganistanski Talibani shvatili smo spontano o kakvom je tu zlikovcu rec!
princi princi 00:45 21.12.2011

Re: Gle ko to govori

A, bre, ljudi da li ste vi normalni? Pa ova budala može ovako do sutra... (koje je, doduše, ovde već počelo).
freehand freehand 00:49 21.12.2011

Re: Gle ko to govori

Da li tvrdis da su Sovjeti potpuno sami dosli do svoje prve atomske bombe,

Da li ti tvrdiš da su Ameri sami došli do svoje atomske bombe?
Pa mi bar znamo kako se jedan takav agresivni krvolok kakav je bio Staljin

Da, organizovao pacovske kanale za najveće nacističke zločince (po zvaničnoj istoriji), za razliku od Ruzvelta, Trumana i Ajzenhauera.
A poznat i po tome da je atomsku bombu upotrebio.
Dvaput.
Goran Vučković Goran Vučković 01:47 21.12.2011

Re: Gle ko to govori

Prosvetli me, molim te, a sta je toliko sporno u toj mojoj opasci? Da li tvrdis da su Sovjeti potpuno sami dosli do svoje prve atomske bombe, ili osporavas moju tvrdnju da je curenje informacija koje su Sovjetima omogucile da par godina ranije i uz mnogo manja sredstava dodju do svoje prve atomske bombe bile od ikakvog strateskog znacaja za tadasnju geopoliticku mapu sveta?

Ne tvrdim. Niti osporavam. Ima nekih drugih stvari u citiranoj rečenici koje pričaju priču. A ni ova nije loša:
Uzgred, zar nisu Srbi bezrezervno podrzali (meni oduvek antipaticnog) Dzordza Busa mladjeg protiv oba svoja demo(n)kratska protivkandidata - ali tek kada je udario na takve slobodarske velicine kakav je bio Sadam Husein i avganistanski Talibani shvatili smo spontano o kakvom je tu zlikovcu rec!

Primeti da su drugi izbori bili 2004, posle napada na Avganistan i Irak. I da su i Husein i Talibani bili "our bastards". Trebalo je vratiti jednom puštenog zloduha u bocu. A onda je ovih 500.000 dece bila teška odluka (Dubjinog prethodnika, koji je nasledio imanje od tate Buša), ali je vredelo:



Bar tako kaže gospođa tadašnja državna sekretarica države svetionika slobode i pravde.

A ne kao tunjavi Hruščov i Brežnjev što su radili u Poljskoj, Češkoj i Mađarskoj.
omega68 omega68 02:32 20.12.2011

Само за пријатеља Пајића

мали линк
одох да спавам после кумове славе
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:44 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

omega68
мали линк
одох да спавам после кумове славе



Osećam da se kod kuma na slavi uglavnom bavilo sve(c)kom a i domaćom politikom, a i čime bi drugim? Ali moram da primetim, ako si ti mogao da napišeš blog posle slave - znači da se štedelo na šljivoviskiju! Moj kum, posrbljeni amerikanac, i ja kad slavimo slavu, tu i teksaški longhorni počinju da se krste sa tri papka i da muču Vostani Teksase.

omega68 omega68 02:58 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

Osećam da se kod kuma na slavi uglavnom bavilo sve(c)kom a i domaćom politikom, a i čime bi drugim? Ali moram da primetim

То што ти осећаш нису увек мачке, панде и леопарди...
На посној слави се једе пасуљ пребранац и риба звана Шаран
за све остало јави се геџи73
blogovatelj blogovatelj 04:02 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

за све остало јави се геџи73


Glupo je da vas citiram do u nedogled, ali ulepsali ste mi vece.
I da pitam nesto Srdzana (ovo Srdzana obavezno citati sa naglaskom manjine zvane Romi)
Srdzane sine, gde ti Budimac pade na pamet?

Dojma sam da ce ovo biti jedan divan blog. Ocekujem da se i ostali asovi blogouniverzuma prikljuce ovako divnoj raspravi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:13 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

omega68
То што ти осећаш нису увек мачке, панде и леопарди...
На посној слави се једе пасуљ пребранац и риба звана Шаран
за све остало јави се геџи73


A posle šarančeta i drugih prigodnih djakonija, može i porcija hejtovanja na blogu, sa sve psovkama i vredjanjem gostiju. Što da ne, sve u krotkom duhu pravoslavlja i poštovanja tradicionalnih vrednosti od strane primeraka Izbarnog Naroda .


PS. Mora da si ostao gladan na toj posnoj slavi, jebi ga, ništa bez nekog skičavca, potpuno te razumem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:25 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

blogovatelj
за све остало јави се геџи73


Glupo je da vas citiram do u nedogled, ali ulepsali ste mi vece.
I da pitam nesto Srdzana (ovo Srdzana obavezno citati sa naglaskom manjine zvane Romi)
Srdzane sine, gde ti Budimac pade na pamet?

Dojma sam da ce ovo biti jedan divan blog. Ocekujem da se i ostali asovi blogouniverzuma prikljuce ovako divnoj raspravi.


I nadasve sadržajnoj i konstruktivnoj:



Pičketine
Nisu mu dostojne ni jednog reda....
kreteni...


Gde su sada srpske nevladine organizacije za mir i za međunarodnu koezistenciju?


Svaka ti čast, brate:)


pa da...



E, pa zato što smo izabrani.... i što smo Srbi, jebi ga.


Slušaj Pajiću ( neću da te kao ovi beograđani zovem šabanom )


možda i možeš ako si Jeremy


мали линк
одох да спавам после кумове славе

(obrati pažnju na prestanak dejstva alkohola u ovom komentaru, vratio se Omega na ćiril'cu, ja mogu samo da pohvalim ).


Jedino ovaj Dali nešto gnjavi dole, mada ne znam tačno šta, jer sam ODMA preskočio komentar.

omega68 omega68 08:20 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

ne znam da li si upoznat
gori sam kad se desi
prestanak dejstva alkohola


Pičketine
Nisu mu dostojne ni jednog reda....
kreteni...

Da, ovde se obračunavam sa sadašnjim uredništvom ''Šumadija Press''
čim je prošla godina, sklonili si sliku osnivača - Coleta Kovačevića.
Kakav god im bio i koliko god im danas bolje išlo sa gradskim rukovodstvom, nije trebalo da sklanjaju bar sliku.
Kreteni, još jednom, hoćeš reći da preterujem?
Ili si ti opčinjen CNN logikom, pa ne vidiš tu ništa loše.Nema čoveka, ne treba da bude ni slike.
To samo govori o tebi, Americi koju braniš i nama koji te uopšte uvažavamo.
Eto, prošlo me je...
gedza.73 gedza.73 09:13 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

за све остало јави се геџи73



Po[to je sad puna Srbija italijana, zalomi se meni da ponudim jednog od njih sa prethodno pomenutom šljivovicom.
Kažu da prvu sipa domaćin, a onda gost sam doliva do granice izdržljivosti.
Ali, aj' sad ti se uklopi sa tim međunarodnim običajima. Šta ako uvrediš čoveka pa se pokupi i on i fijat, a gedža posle kriv za neekonomski oporavak naše zemlje.

Malo po malo obesi se Italijan na onoj stolici, vise ruke, nogice i u jednom trenutku sa tešnog italijanskog pređe na tečan engleski.

-U, majku mu, video sam svakakva dejstva rakije al' još ne vidoh da radi kao prevodilac.

Šalim se ja, jer sam, pa moglo bi se reći, skoro antialkoholičar.

Većini normalnih ljudi nije odgovarao komunizam. Kao suprotnost tom sistemu smo videli zapad, ameriku, ceo taj način života i rada koji je bio suprotan cvrenperkama.

A onda te tresne istina pravo u lice pa vidiš da je i zapad pritvoran i lažan, da parazitski krade i otima da bi sebi i svojima omogućio lagodan život. I to svojima koji se uklapaju i ne talasaju previše.

Pre neko veče sam odgledao emisiiju u kojoj su gost bili Siniša Kovačević, Marko Karadžić i neki sociolog.
kovačević ima stav i neki moralni vrednosni sud u koji postavlja i svoje i tuđe.
A ova dvojica se navrzli na one 'druge' a na svoje ne daje.

To bode oči. Isto i sa amerikama. Razočaraš se kad vidiš da je bitnija pljačka, otimanje, ubijanje od života i sreće.
Kad vidiš da je stil ala Frencis Drejk poželjniji od žitija Nikole Tesle.
Kad vidiš da je Obama isti kao Putin.
A ti nagužen kao ruski seljak ili američki desetar.





maksa83 maksa83 10:28 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

Vostani Teksase.



Treba da ih naučiš i:

Gde god da odem tebi se vraćam ponovoooo
Ko da mi otme iz moje duše Alamoooo

Nego, jesam ti rekao da su dronovi go qrac:

Iran: 'We hacked US drone'

Spustili ga Persijanci nežno k'o poslušnu dresiranu jedrilicu.
freehand freehand 11:04 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

maksa83
Vostani Teksase.



Treba da ih naučiš i:

Gde god da odem tebi se vraćam ponovoooo
Ko da mi otme iz moje duše Alamoooo

Nego, jesam ti rekao da su dronovi go qrac:

Iran: 'We hacked US drone'

Spustili ga Persijanci nežno k'o poslušnu dresiranu jedrilicu.

A Ameri traže da im se vrati njihova nelegalno oduzeta imovina

ali zipa ovo:
RQ-170 Sentinel drone

Aujbt, zato ga nema na blogu?
Haknuli ga Iranci?!
maksa83 maksa83 11:28 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

RQ-170 Sentinel drone

Aujbt, zato ga nema na blogu?
Haknuli ga Iranci?!

Zamisli. Ljeta okolo iznad i posipa odozgo recitacijama.
Mora da protiv toga ima nešto u Ženevskoj Konvenciji.
freehand freehand 12:01 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

maksa83
RQ-170 Sentinel drone

Aujbt, zato ga nema na blogu?
Haknuli ga Iranci?!

Zamisli. Ljeta okolo iznad i posipa odozgo recitacijama.
Mora da protiv toga ima nešto u Ženevskoj Konvenciji.

To je, koliko znam, beyond the science.
Spada u isto vreme u domen psihološkog ratovanja i oružIja za masovno uništenje.
Mučo zajebana stvar,
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 16:24 20.12.2011

rakija

samo da prijavim da sam ko prava srpska patriotska domacica u dva ogromna kofera knjiga, koje sam spakovala detetu za berlin, turila i dva kaisa slanine, prirodnu divlju mentu ubranu ispod Avale, te litar najbolje kajsijevace, plus litar savrsene orahovace, a naslo se i mesta za pitu od uzickog sira s Kalenica, pravljenu majcinskom rukom.

kaze dete da su se mladi nemci zarumeneli ko jabuke od kajsijevace, a od orahovace popadali sa stolice, kada im je procitala moje roditeljsko pismo, da se ista konzumira na supene kasike, jer se vekovima smatra za lek protiv svih bolesti, od depresije i stresa, do stitne zlezde i potencije, tj samo u kriznim situacijam bas cirka. (pismo je citirala kada se konzumiranje vec zahuktalo)

:)

jedi-knight jedi-knight 16:29 20.12.2011

Re: rakija

pravljenu majcinskom rukom.


Ovo je presudno
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:35 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

maksa83
Vostani Teksase.



Treba da ih naučiš i:

Gde god da odem tebi se vraćam ponovoooo
Ko da mi otme iz moje duše Alamoooo

Nego, jesam ti rekao da su dronovi go qrac:

Iran: 'We hacked US drone'

Spustili ga Persijanci nežno k'o poslušnu dresiranu jedrilicu.


Nema veze, radimo na novom modelu drona, doduše, ovog sam ja spustio, nešto manje nežno, zbog sitnog baga u softveru, mada Uške sumnja i na hardver.



Onda sam mu update-ovao firmware, ali i tu je došlo do manjih problema oko nekih drajvera za servo-e, ili konverzije iz milsa u milimetre, ne sećam se tačno.



Zašto je ESC crkao, i dalje mi nije jasno, moram da pitam nekog avtamatičara, moguće da mu je neki pol ušao u desnu poluravan, kad se aeroplan zakucao u livadu. Ili prilikom pokušaja snošaja sa lokalnim osprey-em, koji je poznat po tome da voli da napastvuje dronove u okolini poligona za testiranje.






49 41 49 41 22:14 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

srdjan.pajic
maksa83
Vostani Teksase.



Treba da ih naučiš i:

Gde god da odem tebi se vraćam ponovoooo
Ko da mi otme iz moje duše Alamoooo

Nego, jesam ti rekao da su dronovi go qrac:

Iran: 'We hacked US drone'

Spustili ga Persijanci nežno k'o poslušnu dresiranu jedrilicu.


Nema veze, radimo na novom modelu drona, doduše, ovog sam ja spustio, nešto manje nežno, zbog sitnog baga u softveru, mada Uške sumnja i na hardver.



Onda sam mu update-ovao firmware, ali i tu je došlo do manjih problema oko nekih drajvera za servo-e, ili konverzije iz milsa u milimetre, ne sećam se tačno.



Zašto je ESC crkao, i dalje mi nije jasno, moram da pitam nekog avtamatičara, moguće da mu je neki pol ušao u desnu poluravan, kad se aeroplan zakucao u livadu. Ili prilikom pokušaja snošaja sa lokalnim osprey-em, koji je poznat po tome da voli da napastvuje dronove u okolini poligona za testiranje.










Srki nekad.


Srki sad

Jedini onaj ridji, ostao autohton.

P.S.
Srki, nije nikad bio, mozda jedamput u Long Hornu.
Ja sam morao 5-6 puta.
Ron me nije hteo, povesti dok nije strpao sesir i cizme u gepek i, - za mene.
blogovatelj blogovatelj 22:33 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

blogovatelj
Nego, jesam ti rekao da su dronovi go qrac:



Makso ti si genije.
I ja kad sam procitao dronovsku vest pao mi je na pamet samouvereni doktorant iz Bulbuldera i njegove britke opservacije i analize americkog nastupa avijacijom na trecim trzistima.
Sve sam hteo da mu ovakav neki link dobacim komentarom, a posle sam zaboravio.
Pa sad da priupitam sina Srdzana. Prijatelju, kakav je to softver kad Iranci ne obaraju dron nego ga prizemlje i prisvoje za sebe?
I sta ce sledeci put da urade? Da ga nateraju da puca po Koloradu?
And last, not the least, dron se zove Sentinel
Sinonim za nedostatak mozga.
maksa83 maksa83 22:49 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

kakav je to softver kad Iranci ne obaraju dron nego ga prizemlje i prisvoje za sebe?

Pa user friendly.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:51 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

49 41
srdjan.pajic
maksa83
Vostani Teksase.



Treba da ih naučiš i:

Gde god da odem tebi se vraćam ponovoooo
Ko da mi otme iz moje duše Alamoooo

Nego, jesam ti rekao da su dronovi go qrac:

Iran: 'We hacked US drone'

Spustili ga Persijanci nežno k'o poslušnu dresiranu jedrilicu.


Nema veze, radimo na novom modelu drona, doduše, ovog sam ja spustio, nešto manje nežno, zbog sitnog baga u softveru, mada Uške sumnja i na hardver.



Onda sam mu update-ovao firmware, ali i tu je došlo do manjih problema oko nekih drajvera za servo-e, ili konverzije iz milsa u milimetre, ne sećam se tačno.



Zašto je ESC crkao, i dalje mi nije jasno, moram da pitam nekog avtamatičara, moguće da mu je neki pol ušao u desnu poluravan, kad se aeroplan zakucao u livadu. Ili prilikom pokušaja snošaja sa lokalnim osprey-em, koji je poznat po tome da voli da napastvuje dronove u okolini poligona za testiranje.










Srki nekad.


Srki sad

Jedini onaj ridji, ostao autohton.

P.S.
Srki, nije nikad bio, mozda jedamput u Long Hornu.
Ja sam morao 5-6 puta.
Ron me nije hteo, povesti dok nije strpao sesir i cizme u gepek i, - za mene.


Pa kako je bilo u Longhornu, jel se mnogo otimao?
crossover crossover 23:50 20.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

srdjan.pajic
Moj kum, posrbljeni amerikanac, i ja kad slavimo slavu, tu i teksaški longhorni počinju da se krste sa tri papka i da muču Vostani Teksase.




Пајићу, каква ти је то Навахо слава бре, кад говеда почну да певају "Буше правде" онда дођи овде да се хвалиш.
maksa83 maksa83 00:07 21.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

"Буше правде"



Dalje predlažem:

"Dvokliknimo s ljubavlju Sari Luiz Palin"

zatim:

"Sprem'te se Sprem'te Rejndžeri"

"Marširala marširala Džordža Buša Garda"

"Oj Vojvodo Vašingtone"

bonus track:

"Nek' me ne zaborave devojke sa Hadsona"


crossover crossover 00:15 21.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

maksa83
"Sprem'te se sprem'te rejndžeri"

"Marširala marširala Džordža Buša Garda"


Е, ово ти уопште није лоше. За подизање тим спирита предлажем још и:

"Иструли ми Рамсфелд у фијоци".
freehand freehand 00:27 21.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

crossover
maksa83
"Sprem'te se sprem'te rejndžeri"

"Marširala marširala Džordža Buša Garda"


Е, ово ти уопште није лоше. За подизање тим спирита предлажем још и:

"Иструли ми Рамсфелд у фијоци".

El može tu i ono:

"Lajte kere Vajominga,
naših se trudnica najesti nećete!"
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:51 21.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

crossover
srdjan.pajic
Moj kum, posrbljeni amerikanac, i ja kad slavimo slavu, tu i teksaški longhorni počinju da se krste sa tri papka i da muču Vostani Teksase.




Пајићу, каква ти је то Навахо слава бре, кад говеда почну да певају "Буше правде" онда дођи овде да се хвалиш.


Nemoj tako, pusti te Navaho bogumile i druge adventiste, slava mi je, zna se, Sveti Luka Skajvoker. Nije prošla tako davno, još se nismo sasvim otreznili.
blogovatelj blogovatelj 06:45 21.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

bonus track:

"Nek' me ne zaborave devojke sa Hadsona"


Ima jos toga. Posebno bih izdvojio numere "Svi dalaski tamburasi" i "U tem Hjustonu"
alselone alselone 06:59 21.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

"Dvokliknimo s ljubavlju Sari Luiz Palin"


izgibo'!
mirelarado mirelarado 09:24 21.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

"Sprem'te se Sprem'te Rejndžeri"

"Marširala marširala Džordža Buša Garda"

"Oj Vojvodo Vašingtone"

bonus track:

"Nek' me ne zaborave devojke sa Hadsona"


"Ко то каже, ко то лаже, Џорџија је мала?!"
maksa83 maksa83 09:59 21.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

"Ко то каже, ко то лаже, Џорџија је мала?!"



Mirela, comme toujours - douze points.

Ček' da vidimo šta još ima...

"Teksaška se truba iz Mexica čuje"

"Tesno mi ga Skroji Granny"

"Rado ide Yankee u Vojnike"

"Čoban tera Buffaloe"

"Od Ajdaha od Ajdaha pa do Kolorada"

"Stounvol Džeksone Mlad Majore"

"Nad Dalasom Živa Vatra Seva"

"Odakle si Sally (devojano mlada, iz Utaha brale, od Salt Lake Grada)"

freehand freehand 10:17 21.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

maksa83
"Ко то каже, ко то лаже, Џорџија је мала?!"



Mirela, comme toujours - douze points.

Ček' da vidimo šta još ima...

"Teksaška se truba iz Mexica čuje"

"Tesno mi ga Skroji Granny"

"Rado ide Yankee u Vojnike"

"Čoban tera Buffaloe"

"Od Ajdaha od Ajdaha pa do Kolorada"

"Stounvol Džeksone Mlad Majore"

"Nad Dalasom Živa Vatra Seva"

"Odakle si Sally (devojano mlada, iz Utaha brale, od Salt Lake Grada)"


A "Đenerale, Kroket Dejvi"
i
"Na planini, na sieri,
skupili se svi traperi"?
49 41 49 41 15:26 21.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

Ne znam dal' mislimo na isti Longhorn-Hjustonski?

Bio je, neverovatno iznenadjenje za mene. Stalno me tada potsecao na neki film poznatog italijanskog reditelja?!?

Ja to zovem, antidepresant masovnom terapijom; kao, ono ljudozgeri sa kopljima, maskama na licu i oko vatre - ceremonija. U ritmu njihovih duhovnih predaka.

U Longhornu, narocito zenske; Odevenost - becka, pariska, dragacevska, barokna, kaubojska i sve to na jednom mestu i u isto vreme.
Gamize masa, musko - zensko, staro - mlado oko kruznog, dzinovskog - parketnog podijuma.
Onda, ajmo narode,... skakanje mase na kruzni podijum.

Cacak, Cacak; sumadijski Rock and Roll- na teksaski nacin.
Tako jedno 50 puta.

I ja sam, morao da se hvatam u to teksasko - kolo; na Ronovo insistiranje i posetiteljki - antidepresant terapije.

Skupi se 500-1000 ljudi, izdjuska, izmerka oko podijuma, iznoji masovno i pojedinacno u parovima i ... ajmo; - kuci.
Sutra, danas-vec je novi dan; ajmo-nazad u svakodnevnu kolotecinu.

P.S.
Nadam se, da se nisi naljutio na "muskarci, nekad i sad". "Naleteo" si mi; upravo bila poslala prijateljica od preko bare.

Opsss, sad ce mi bolja polovina iz kreveta - tetka cia.

nsarski nsarski 16:02 21.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

Cacak, Cacak; sumadijski Rock and Roll- na teksaski nacin.


Nači squaredance.

Nači Pajitj došao na zabavu njegovim vernim bajkom tipa longhorn vrsta kontrash

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:06 21.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

maksa83
"Ко то каже, ко то лаже, Џорџија је мала?!"



Mirela, comme toujours - douze points.

Ček' da vidimo šta još ima...

"Teksaška se truba iz Mexica čuje"

"Tesno mi ga Skroji Granny"

"Rado ide Yankee u Vojnike"

"Čoban tera Buffaloe"

"Od Ajdaha od Ajdaha pa do Kolorada"

"Stounvol Džeksone Mlad Majore"

"Nad Dalasom Živa Vatra Seva"

"Odakle si Sally (devojano mlada, iz Utaha brale, od Salt Lake Grada)"



Pa kad se baš raspištoljimo, krene junačka:

"Džeremaja pali topa, zatresla se sva EUropa".

Pa onda, kraći predah izmedju dve bitke, uz onu setnu,

"Ječam žnjela, Klintonka devojka".

I na kraju, futuristička, "Meri Džejn mi gatala na travi"


49 41 49 41 01:58 22.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

Parking ispred Longhorna, kao par fudbalskih igralista.
Kako li je Pajic nalazio bike kontras - virili mu rogovi?

Ja sam morao dugo da trazim svoj auto. Onda trazimo Ronov; ako Ron nije u medjuvremenu, abducted - nekom teksaskom, teskom kategorijom.

Kad sve to prezivimo unutra i na parkingu; morao sam Rona da pratim 4-5 km da me "izvuce" iz lavirinta-spleta autoputeva, nadvoznjaka, podvoznjaka u dva-tri nivoa; blestecih semafora i reklama.
Ron, najcesce na svom BMW-750, isteruje poslednjeg konja; kroz auspuh.
Treba sustici te konje i njihovog "konjokradicu".
gedza.73 gedza.73 12:07 22.12.2011

Re: Само за пријатеља Пајића

Za slavljenike, vernu poslugu i sve goste od veselog strica i još veselije strine
'lepe li su, nano, hustler-ke devojke'

mnogo vam je dobra playlist-a
dali76 dali76 03:57 20.12.2011

americka lepota: svetsko,a nase

Novak Gingricic ili ti Newt Gingrich , inace amerikinizirana verzija srpskih I srpskijih radikala baca klasicne dimne bombe pricajuci tolike gluposti kao recimo Palestinci su “an invented people”. JBT,a koji nisu.
Ovaj americki radikal naravno ne radi ovo zabadava. Ljudi ko ljudi,a I Amerikanci su ljudi, vole bajke.
Dok se tako americki puk zamajava sa tim jesu li Palestinci ljudski proizvod,a Adam valjda postao Amerikanac kad je ono izjuren iz rajskog vrta, niko da pita
Jel gos’n Gingrich koliko ste miliona dolara dobili od vaseg konsultovanja kompanije Freddie Mac ,kompanije koja je bila too big to fail pa su je spasavali poreski obveznici il stamparija novca.
Izabrani narod,Palestinci,sile zla,to j jebesga mlogo vazna tema,necemo sad gledati ko je kolko zdipio love.
Americki fenomen nije dakako samo Americki .
Anti amerikanizam je,kako pise James Ceaser ,danas jedina svetska ideologija,ali I prokleto dobar paravan ,da ne bi puk raspravljao o svojim Novacima,o svojim prodavacima magle I trazenja problema pod svodovima politike svetske.
I nije Omega to demonkratija, jer mi ljudi ,tesko da smo demoni, prije ce biti da smo ovce.
30Novembra Senat izglasao zakon da aemricki drzavljani optuzeni za terorizam mogu biti od strane vojnog suda drzani do mile volje ,o ovom napadu na ustav ,nema razgovora u mainstream medijima,a kako bi bilo tema je Gingrich I njegove budalastine . narod od Amerike ddo Australije, Serbia included, to valjda vole.
omega68 omega68 08:07 20.12.2011

Re: americka lepota: svetsko,a nase

tema je Gingrich I njegove budalastine . narod od Amerike ddo Australije, Serbia included, to valjda vole.

meni nije TO tema
I nije Omega to demonkratija

To je tema
Amerika, ne amerilki narod , je tema.
Dozvolila je da joj i dalje vlada Engleska.
Dozvolila je da da bude pion.
Dozvolila je da bude bič božji i da cela kletva pada na nju.
Jeste, to je tema.
alselone alselone 08:00 20.12.2011

Srle i Pajče

pa gde je taj VOA, moras sve tri smene da radis?!
omega68 omega68 08:37 20.12.2011

srdjan.pajic

Eto,o ovome ti pričam

"Lutajući monasi koji su neprestano špartali između Rusije i srpskih zemalja bili su Savini agenti. Vladislavić zna da je pismenost presudna za očuvanje nacionalnog identiteta i šalje manastirima knjige i učitelje, a na njegov zahtev Petar Veliki traži od Habzburga da se Srbi školuju na svom jeziku", objašnjava Davidović.

Grof Sava je umro u Sankt Peterburgu 1738. gde ga je u carskoj grobnici u kripti Blagoveštenske crkve uz najviše počasti sahranila Ekaterina Velika koja ga je, kao i car Petar smatrala najbližim saradnikom i prijateljem.


nikad, ali nikad neće tvoji mentori uspeti da istisnu ovo iz načeg naroda.
Neka crknu dušmani
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:01 20.12.2011

Re: srdjan.pajic

omega68
Eto, vidiš o čemu ti pričam

"Lutajući monasi koji su neprestano špartali između Rusije i srpskih zemalja bili su Savini agenti. Vladislavić zna da je pismenost presudna za očuvanje nacionalnog identiteta i šalje manastirima knjige i učitelje, a na njegov zahtev Petar Veliki traži od Habzburga da se Srbi školuju na svom jeziku", objašnjava Davidović.

Grof Sava je umro u Sankt Peterburgu 1738. gde ga je u carskoj grobnici u kripti Blagoveštenske crkve uz najviše počasti sahranila Ekaterina Velika koja ga je, kao i car Petar smatrala najbližim saradnikom i prijateljem.


nikad, ali nikad neće tvoji mentori uspeti da istisnu ovo iz načeg naroda.
Neka crknu dušmani


Malo te, dizvineš, ebu ovi linkovi, Omega. Ne valjda kad se krene od jutra sa rakijicom, a na prazan stomak (prazan zbog posne slave, naravno). Znači, prvo prasetina za doručak, da se duh i telo oporave od nesnosnih muka podnetih prethodnog slavskog dana. I da se misli pročiste. Pa tek onda može da se krene u obračun sa novim svetskim poretkom.

dragoljub92 dragoljub92 08:52 20.12.2011

slušaj be omega

mane je pre pola meseca pandur ladno vratio sa carine beogradskog aerodroma pošto nisam imao tri iljade ajvara da mu pokažem sa rečima da ko njemu garantuje da mene tamo čeka sestra nego ću da tražim politički azil u holandiju,a ja u tu jebenu holandiju putujem duže nego što je on proveo na ovom svetu dišući vazduh i nisam tražio azil,iskoristio čovek svoje diskreciono pravo da mi sjebe život načisto i sad će mi ti pričaš o ameriki i poetskoj pravdi za ,ajde begaj.počisti si svoje dvorište a svetsko ostavi onima kojima to priliči.
ima u bibliji poslovica koja kaže sledeće
licemeru izvadi brvno iz svog oka pre nego što kreneš da vadiš iver iz mog oka
omega68 omega68 08:57 20.12.2011

Re: slušaj be omega

sa rečima da ko njemu garantuje da mene tamo čeka sestra nego ću da tražim politički azil u holandiju,a ja u tu jebenu holandiju putujem duže nego što je on proveo na ovom svetu dišući vazduh

Dragoljube, najlepše ime (!), odakle neko zna koliko ti dugo ideš ili ne ideš bilo gde.
To je kao kada se rođeni u nekom gradu pozivaju da imaju više prava u tom gradu nego neko drugi
dragoljub92 dragoljub92 09:09 20.12.2011

Re: slušaj be omega

omega68
sa rečima da ko njemu garantuje da mene tamo čeka sestra nego ću da tražim politički azil u holandiju,a ja u tu jebenu holandiju putujem duže nego što je on proveo na ovom svetu dišući vazduh

Dragoljube, najlepše ime (!), odakle neko zna koliko ti dugo ideš ili ne ideš bilo gde.
To je kao kada se rođeni u nekom gradu pozivaju da imaju više prava u tom gradu nego neko drugi

ma da be ja sam slika i prilika emigranta,čim me vide na granični prelaz odma zovu interventnu antiterorističku brigadu.trebalo bi da osetiš na svojoj koži tu aroganciju da bi znao o čemu ti pričam a meni je dovoljna satisfakcija začuđeni pogledi njegovih kolega i carinika,koji su nemo izražavali ptanje -šta radiš bre to budalo,upućeni njemu naravno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:14 20.12.2011

Re: Srle i Pajče

alselone
pa gde je taj VOA, moras sve tri smene da radis?!


A nema ni moje leve ruke, britanskog ambasadora, si vido!? Moram sam da se nosim sa ovim rušiteljima novog sveckog poretka!
mikimedic mikimedic 10:27 20.12.2011

Re: slušaj be omega

mane je pre pola meseca pandur ladno vratio sa carine beogradskog aerodroma pošto nisam imao tri iljade ajvara da mu pokažem sa rečima da ko njemu garantuje da mene tamo čeka sestra nego ću da tražim politički azil u holandiju,a ja u tu jebenu holandiju putujem duže nego što je on proveo na ovom svetu dišući vazduh i nisam tražio azil,iskoristio čovek svoje diskreciono pravo da mi sjebe život načisto i sad će mi ti pričaš o ameriki i poetskoj pravdi za ,ajde begaj.počisti si svoje dvorište a svetsko ostavi onima kojima to priliči.
ima u bibliji poslovica koja kaže sledeće
licemeru izvadi brvno iz svog oka pre nego što kreneš da vadiš iver iz mog oka


oj srbijo medju sljivama.

ne sumnjam, na zalost, da je ovo tacno.

jebote gde ce nas odvesti jebena evropska unija.

nas pandur izigrava holandskog pandura. veci katolik od pape.

koliko samo montipajton relacija od kojih je svaka sama po sebi krsenje ljudskih prava postoji u ovom dogadjaju.

holandija trazi od srbije da kontrolisu ko im odlazi iz zemlje.

bas me zanima da li srbija trazi od njih da proveravaju ko od holandjana 'oce ovamo.

srbija mrtva 'ladna pristaje da to radi.

sledeci korak je verovatno da holandski pandur sedi na surcinu i proverava ko mu dolazi, jer ovaj nas mamlaz verovatno ne radi dobro svoj posao.

jedino sto dragoljub pogresno karakterise u svom postu je 'diskreciono pravo'.
nema mamlaz nikakvo diskreciono pravo da bilo kome uskrati izlazak iz zemlje, jer je pravo na izlazak iz zemlje jedno od osnovnih ljudskih prava (clan 13 UDHR).

ili cemo sada, umesto ozne, pitati holandiju da li smemo da napustimo srbiju?

da ne pricam o pravu na trazenje azila. svuda, pa i banji koviljaci i holandiji.

gadi mi se 'evropska unija' ako je uslov za prijem notorno krsenje osnovnih ljudskih prava.



a da - gadi mi se i onaj mamlaz kome su sad objasnili da bi mogao da se seti da bi mogao da ne priznaje kosovo kao sto nemacka nije priznavala ddr, ili irska severnu irsku, a o tirolu da ne pricamo.

samo da bi usli u 'uniju'.







tek za info - na aerodromu u kinsasi francuska policija (!!!) stoji ispred ulaza u avion i proverava ko sme da se ukrca na let za pariz.

dragoljub92 dragoljub92 10:59 20.12.2011

Re: slušaj be omega

edino sto dragoljub pogresno karakterise u svom postu je 'diskreciono pravo'.

meni su objasnili da ima pravo,ja znam da holandski carinik ima to pravao,odnosno svaki carinik zemlje u koju ulaziš ima to pravo ali drugo nešto je još veći biser ja sam imao odštampano na holandski da bi me holandski carinok razumeo da me sestra čeka na aerodromu i njen broj telefona da je kontaktiraju u vezi garancija pošto holandska policija više ne izdaje garantna pisma jer imamo beli šengen a carinik naš me pitao imam li garantno pismo,elem on je ladno odbacio taj papir na holandskom,jednostavno povredio me prezir sa kojim se odnosio prema meni a o tome kakva je bulumenta ljdi ladno prošla carinu neću da komentarišem.najgore od svega je to što sam sad išo da nađem dilera za svoje slike i da najzad sredim svoj život,ali kad daš pravo slobodne procente balavcu od 27-8 godina koji nema nikakvo životno iskustvo da bi mogo da ima odakle da crpe mudrost i procenjuje vrstu čoveka koji stoji pred njim.jebiga sad sa ovim pečatom nema šanse da ikad više pređem bilo koju granicu neće me puste ni bugari da odem do sofije da kupim hranu a kamoli mađari ili holanđani.yebeš državu kojoj dragoljub predstavlja politički problem
mikimedic mikimedic 12:27 20.12.2011

Re: slušaj be omega

meni su objasnili da ima pravo,


srpski pandur nema pravo da ti zabrani izlazak iz zemlje (sem naravno ako nemas pasos, ima poternica ili tako nesto...).

druga je stvar da li imas dokumente potrebne za ulazak u drugu zemlju - moze tebe madjar da vrati sa horgosa ali ne sme srpski pandur.

isto tako ni sa surcina. moze aviokompanija (jer ona odgovara za tvoj povratak ako te holandezi ne puste) ali ne srpski pandur.

medjutim ako mu holandez naredi jebes ti dragoljubova prava.

ali kad daš pravo slobodne procente balavcu od 27-8 godina koji nema nikakvo životno iskustvo da bi mogo da ima odakle da crpe mudrost i procenjuje vrstu čoveka koji stoji pred njim


poptuno te razumem ali se ne slazem sa ovim - u ovom slucaju balavac nema pravo da to procenjuje.


.jebiga sad sa ovim pečatom nema šanse da ikad više pređem bilo koju granicu neće me puste ni bugari da odem do sofije da kupim hranu a kamoli mađari ili holanđani.yebeš državu kojoj dragoljub predstavlja politički problem


ovo je sad malo confusing - o kakvom pecatu pricas?
dragoljub92 dragoljub92 17:17 20.12.2011

Re: slušaj be omega

ovo je sad malo confusing - o kakvom pecatu pricas?

on mi je prvo udario pečat ,klasičan a onda preko njega veći sa ПОНИШТЕНО
ANULLE
mikimedic mikimedic 17:46 20.12.2011

Re: slušaj be omega

on mi je prvo udario pečat ,klasičan a onda preko njega veći sa ПОНИШТЕНО
ANULLE


cek cek cek

srpski pandur na surcinu ti je ponistio srpski pasos zato sto si hteo da putujes u holandiju?



dragoljub92 dragoljub92 17:53 20.12.2011

Re: slušaj be omega

mikimedic
on mi je prvo udario pečat ,klasičan a onda preko njega veći sa ПОНИШТЕНО
ANULLE


cek cek cek

srpski pandur na surcinu ti je ponistio srpski pasos zato sto si hteo da putujes u holandiju?




ne pasoš nego pečat da sam izašo iz zemlje
dragoljub92 dragoljub92 19:35 20.12.2011

Re: slušaj be omega

dragoljub92
mikimedic
on mi je prvo udario pečat ,klasičan a onda preko njega veći sa ПОНИШТЕНО
ANULLE


cek cek cek

srpski pandur na surcinu ti je ponistio srpski pasos zato sto si hteo da putujes u holandiju?




ne pasoš nego pečat da sam izašo iz zemlje

][/url]
gedza.73 gedza.73 20:15 20.12.2011

Re: slušaj be omega

mikimedic
srpski pandur na surcinu ti je ponistio srpski pasos zato sto si hteo da putujes u holandiju?

Odmah čoveku da plati piće.
Mogli su Holandezi da ga izedu.
Kanibalizam: Voditelji jeli jedan drugog

Dvojica holandskih voditelja učestvovala su u verovatno najbizarnijem TV šou programu ikada - obojica su pojeli po komadić mesa skinut s onog drugog.


Kad bi, nekim čudom, naši carinici bili sat vremena na granicama EU, cela zapadna evropa bi trenutno bila blokirana minimum mesec dana.

omega68 omega68 20:20 20.12.2011

Re: slušaj be omega

Mogli su Holandezi da ga izedu.
Kanibalizam: Voditelji jeli jedan drugog

Dvojica holandskih voditelja učestvovala su u verovatno najbizarnijem TV šou programu ikada - obojica su pojeli po komadić mesa skinut s onog drugog.

marco_de.manccini marco_de.manccini 07:15 21.12.2011

Re: slušaj be omega

tek za info - na aerodromu u kinsasi francuska policija (!!!) stoji ispred ulaza u avion i proverava ko sme da se ukrca na let za pariz.

tek za info - na aerodromu u Torontu američki službenici (!!!) imaju šaltere i proveravaju ko sme da se ukrca na let za Nju Jork.
mikimedic mikimedic 07:41 21.12.2011

Re: slušaj be omega

ne pasoš nego pečat da sam izašo iz zemlje


koje ludilo. video sam sliku.

jel su ti objasnili sta taj pecat uopste znaci? da li se moze smatrati za zabranu izlaska, i po kom osnovu?

neverovatno sta ce panduri da smisle, mogao bi ex da nam objasni sta su 'teli da kazu sa ovim.
mikimedic mikimedic 07:41 21.12.2011

Re: slušaj be omega

tek za info - na aerodromu u Torontu američki službenici (!!!) imaju šaltere i proveravaju ko sme da se ukrca na let za Nju Jork.


bolesno.
alselone alselone 07:47 21.12.2011

Re: slušaj be omega

tek za info - na aerodromu u Torontu američki službenici (!!!) imaju šaltere i proveravaju ko sme da se ukrca na let za Nju Jork.



Isto imaju i u Rimu pri letu za Majami.
marco_de.manccini marco_de.manccini 07:51 21.12.2011

Re: slušaj be omega

bolesno.

Možda, ali je i praktično. Ne zezaš se s carinom i sličnim zavrzlamama na dva aerodroma. Jednom kad uđeš u avion, sve funkcioniše kao domaći let.

(Naravno, ovaj primer nema nikakve veze s Dragoljubovim iskustvom. Ovde te niko i ne gleda kad izlaziš, ako ne računamo službenike avio kompanija koji te čekiraju. Ne znam ni da li postoje izlazni pečati, ja nemam nijedan.)
marco_de.manccini marco_de.manccini 07:57 21.12.2011

Re: slušaj be omega

Isto imaju i u Rimu pri letu za Majami.

Ne, ne, ti u Evropi su drugačiji, oni te samo puste u avion, a ovi po kanadskim aerodromima ti lupe i pečat da si ušao u USA i avion posle sleće u USA na domaći terminal.
alselone alselone 08:40 21.12.2011

Re: slušaj be omega

marco_de.manccini

Ne, ne, ti u Evropi su drugačiji, oni te samo puste u avion, a ovi po kanadskim aerodromima ti lupe i pečat da si ušao u USA i avion posle sleće u USA na domaći terminal.


Aha, kapiram razliku.
Ali je opet cudno da su to americki sluzbenici na aerodromu u Rimu. Dok u Frankfurtu pri letu za LA nema Amera. Ne daju se Njemci!
mikimedic mikimedic 09:16 21.12.2011

Re: slušaj be omega

Možda, ali je i praktično. Ne zezaš se s carinom i sličnim zavrzlamama na dva aerodroma. Jednom kad uđeš u avion, sve funkcioniše kao domaći let.

Ne, ne, ti u Evropi su drugačiji, oni te samo puste u avion, a ovi po kanadskim aerodromima ti lupe i pečat da si ušao u USA i avion posle sleće u USA na domaći terminal.


ok, ali to je onda potpuno druga prica.

francuski panduri u kinsasi ne rade nista od toga.

(Naravno, ovaj primer nema nikakve veze s Dragoljubovim iskustvom. Ovde te niko i ne gleda kad izlaziš, ako ne računamo službenike avio kompanija koji te čekiraju. Ne znam ni da li postoje izlazni pečati, ja nemam nijedan.)


zanimljivo je da su kod nas sad ukinuli ulazne pecate.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana