Eksperimenti u blogovanju| Politika| Zabava

Tač! Uzmi dve karte, nisi rekao "zamena teza"

marco_de.manccini RSS / 20.12.2011. u 17:00

На прву реплику типа

- Ох, ово што ви радите је чиста замена теза, 

сам се искључио. Слушати даље би било губљење времена. Налазим лист где сам малочас записао телефонски број и из такмичења у речима без значења бежим у забаву истим тим речима, само на папиру, и са више смисла.

* * *

На несрећу, растојање од наставничке канцеларије је премало да, кад неко од залудних наставника јурне према школском клозету, тајац који наступи потраје довољно дуго и опомене оне који се тамо крију и занесени уживају у недозвољеном. И тако, повремено, понеком хитријем наставнику успе да улети на време, отвори врата и сав озарен од среће што је ухватио младе преступнике на делу подвикне "аха, ту сте птичице, шта радите, мењате тезе, а!".

* * *

Доктор је изашао из операционе сале и упутио се према породици. Његова озбиљност и оштар корак јасно у наговештавали лошу вест. И док су деца придржавала мајку, чија су колена клецала, он је увежбаним гласом, умешно комбинујући професионалност и саосећајност, изговорио "жао ми је, учинили сме све што смо могли, али се испоставило да је замена теза била иреверзибилна".

* * *

Стоко једна мајсторска, јесмо рекли, ђубре једно лоповско, да ти остављам ауто само да провериш свећице? Јесмо рекли? Дванаест година ти носим ауто на оправке, дванаест година, мамицу ти буђаву, плаћам поштено, одмах паре на руке, прво теби плаћам па тек онда купујем деци хлеб и млеко, и шта добијем? Па да си рекао да ти треба купио бих ти једну, ма две бих ти купио, могао сам главу да згубим данас, говно једно алаво, мени си нашао да, баш пред пут, кришом замениш задњу тезу за половну!

* * *

Зините, јооош, јоооооош, ааааа, бадава, аууууу, сестро дођите да видите, нагните се ту преко и погледајте, ох, господине, шта сте спустили главу, подигните према светлу, катастрофа, ништа вам ово не ваља, ова теза ту лево доле, ко вам је то мењао?

* * *

Оставила сам све твоје ствари код оне твоје фуфице, тамо су на гомили испред врата, није ми падало на памет да зазвоним. Не желим више ни да те видим ни да те чујем. Твоја ми објашњења не требају. И не покушавај да пробаш да долазиш, крај је, тезе су већ замењене.

* * *

Децо, правило о знацима при ослобађању од заграда се памти врло лако. Кад је испред заграде више заграда се брише, а кад је испред заграде мање настаје мењање. Изузетак од овог правила је кад је у загради теза. Онда нема мењања.

* * *

Чудног света има на улици. Пролазим тротоаром, а један ће, обраћајући се и никоме и свакоме, испод гласа, "тезе, марке, тезе, марке ... долари".

* * *

Мрцина матора, кад би мог'о још једном да цркне, тинтрамо га ту годину дана, обилазимо кад год је празник а ми нисмо отишли на скијање или у Будимпешту, слушамо понекад и по пола сата његов давеж, те баба ово, те баба оно, те кад смо били онде, и овде, и који су му лекови, и шта му је у ствари, а он баш пред смрт оде код адвоката и замени тезу.

* * *

Ћеро, душо, пази се, није мушком веровати, причаће ти свашта, обећавати све, све слађе и лепше једно од другог, биће мио и сладак и нежан, биће из бајке, све док не стекне твоје поверење, разумеш шта ти кажем, а онда ће те, безобразно је то и непоуздано, држати за руку док ти скида звезде, а истовремено ће му она друга рука клизнути да проба да ти замени тезу.

* * *

Замена теза ноћас мора пасти!

* * *

Откако су болничка кола отишла, под био рашчишћен и било спашено оно што се још могло употребити, шеф се полако упутио према зиду и преправио напис. Још увек вртећи главом од језе и неверице, држећи руку преко уста, обрисао је кредом уписани број у "без замене теза у последњих 122 дана на радном месту" и укњижио нулу.

* * *

Из писања ме прене гласно негодовање једног од учесника дебате

- Ох, оно што ви радите је класично разводњавање!

Ех, јеби га, где баш сад, понестало ми хартије.



Komentari (131)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 17:04 20.12.2011

коначно један блог

где је мењање теза дозвољено.

слободно мењајте кол'ко хоћете.
Kazezoze Kazezoze 17:20 20.12.2011

Re: коначно један блог

Sećam se lika iz priče Woodyja Allena. Radio je kao „šaptač konjima“, ali je napustio taj posao jer je doživeo šok: konj je, naime, nešto šapnuo njemu!
Klasična zamena teze!
g.malic g.malic 17:24 20.12.2011

E,stvarno ..


..
svaka sličnos sa P.Brajovitjem,est immpossiblle)))

marco_de.manccini marco_de.manccini 17:35 20.12.2011

Re: E,stvarno ..

svaka sličnos sa P.Brajovitjem,est immpossiblle)))

Гледам оба клипа већ неколико пута, али заиста не могу да одлучим која од ове две цуре те подсећа на Брајовића.
g.malic g.malic 18:59 20.12.2011

Re: E,stvarno .. see New model Universss))

Svaki kosmos je zivo i inteligentno bitje.
Svaki se (On)) radja,zivi i umire.
U jednom kosmosu nije moguce razumeti sve zakone svemira,a l i,tri kosmosa
uzeta zajedno,ukljucuju sve zakone svemira,docim dva,visi i nizi odredjuju onaj izmedju njih.
Kada covekova svest predje na visi nivo ~ prelazi i na nizi nivo kosmosa.
..
Posto svaki od kosmosa realno fizicki postoji,svaki je u sebi i za sebe trodimenzionalan,a u odnoS na visi predstavlja tacku.
IV dimenzija je,paradoks?,u kosmosu iznad i ispod njega,u domenu veoma velikih i malih velicina,beskonacnosti,kao i domenu onog sto je zapravo 0.
..
Sada imate predstavu o zakonoma koji upravljaju zivotom Makrokosmosa i,i,
v r a t i l i s t e s e n a Zemlju.
Setite se : Kako je gore,tako je i dole !
Trodimenzionalnost,cak i jednog te istog tela,moze biti razlicita.
Vreme je dah ~ probajte da razumete.
(Odbljesci istine - Gurdjief,P.D.Uspenski,..)
I
D)r.
dragoljub92 dragoljub92 17:25 20.12.2011

;)

Замена теза ноћас мора пасти!
ecce-florian ecce-florian 17:28 20.12.2011

zamena

menjam lanciu thesis 2008. 200.000 km u dobrom stanju,kao nova


za

Benetau oceanis 40 u bilo kakvom

marco_de.manccini marco_de.manccini 17:36 20.12.2011

мали огласи

мењам нокшир са ручкама споља за нокшир са ручкама изнутра.

шифра: мали стан
ecce-florian ecce-florian 17:50 20.12.2011

Re: мали огласи

antioksidant antioksidant 21:23 20.12.2011

Re: zamena

Benetau oceanis 40 u bilo kakvom

potopljenom?
ecce-florian ecce-florian 22:24 20.12.2011

Re: zamena

antioksidant
Benetau oceanis 40 u bilo kakvom

potopljenom?

Ima komore, unsinkable( tako barem kažu)

Kad si već tu,ajde pomagaj.
Pitanje glasi : zašto mermaid za mornare sa apstinencijalnom krizom nije podeljena funkcionalno

kaolavanda kaolavanda 17:35 20.12.2011

Hoćete li da se menjamo?



- Ja bih vama dao nešto staro a vi meni dajte nšsto novo.
– Ne, ja ću vama dati nešto ružno a vi meni dajte nešto lepo.
– Ne, ja ću vama dati nešto malo, a vi meni dajte nešto veliko.
– Ne, ja ću vama dati nešto pokvareno a vi meni…

-Ne, hvala!

- Hoćete li ovako: ja bih vama dao krivo a vi meni nešto sivo.
– Ne, ja bih vama mogao pokloniti nešto ljuto a vi meni poklonite nešto žuto.
– Ne mogu… Mogu vam dati nešto belo, a vi meni poklonite celo.
– Ne, ja vam samo mogu dati nešto ćitko za nešto pitko. Mogao bih vam dati nešto kratko a da za to kratko dobijem nešto slatko.
– Kratko za slatko? Ne pada mi na pamet!
– Čekajte… Ako hoćete da se menjamo – mogu vam dati ništa a vi meni poklonite nešto… Dobro daću vam parče a vi meni dajte celo.
– Ne, ne… Mogu vam dati dva zla za jedno dobro… Dva zla!
– Ne, to ja ne mogu… Evo dajte mi šest i ja ću vam pokloniti pet.
– Ne, hvala… ako imate tačku, ja ću vam pokloniti tačku.
– Imam tačku, ali tačku dajem za mačku.
– Dajte mi tačku i značku a ja ću vam pokloniti mačku.
– Ne tako se ne možemo menjati!
– Vratite se… najbolje je da promenimo mesta… Tako… Sad smo se menjali… Mesto za mesto.javascript:;
– Neću da menjam mesta… Vratite mi moje mesto… Tako… Neću mesto za mesto.
– Dobro hoćete li ovako: Da ja vama dam “nemam” i jos nešto a da vi meni date „imam“.
– Ne ja bih vama dao „neću“ za “hoću”…Ako hoćete?
– Neću.

Duško Radović

-----------------

*(zameniti reči, to jest, teze, prema potrebi, savesti, senzibilitetu, sklonosti, željama)
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:58 21.12.2011

Re: Hoćete li da se menjamo?

нећу.
kaolavanda kaolavanda 11:16 21.12.2011

Re: Hoćete li da se menjamo?

Ne, ja neću. Ti si mene pitao da se menjamo.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:16 21.12.2011

Re: Hoćete li da se menjamo?

нисам рекао да можемо да се мењамо, немој да ми мењаш тезу, рекао сам да можете да ми мењате тезе.
kaolavanda kaolavanda 18:27 21.12.2011

Re: Hoćete li da se menjamo?

Da, ali ako sam ja promenila već promenjenu tezu, nakon što je ta ista teza već bila promenjena, nakon promene već promenjene teze, da li to, onda, znači da je teza od koje smo pošli, u startu bila svoja antiteza, i da li je to, uopšte, i bilo kome više važno?

nsarski nsarski 17:37 20.12.2011

Nemoj samo TI da pominjes zamenu teza!

Prvo pogledaj avatar svoj, andjele:



Da li su to dve face koje se svadjaju i vichu ili, lukavom zamenom teze, jedan nesrecnik kome se stereo dere u usi?
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:43 20.12.2011

Re: Nemoj samo TI da pominjes zamenu teza!

бог те, па то код мене све нешто ни талас ни честица, ...

(с оптичким варкама смо се играли овде: I hate stereo (bonus track: you are all blind))

Едит: било је и гласање, 48 људи је прво видело два гласна човека, а 33 једног човека клемпавих ушију.

nsarski nsarski 17:47 20.12.2011

Re: Nemoj samo TI da pominjes zamenu teza!

(с оптичким варкама смо се играли овде: I hate stereo (bonus track: you are all blind))


Ne zamagljuj i ne zamenjuj teze! Ja sam 26.05.2009 bio na moru pa nisam pratio. (Ne, zamenio sam tezu - tada sam se pakovao za selidbu u Bg!)
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:51 20.12.2011

Re: Nemoj samo TI da pominjes zamenu teza!

види едит (и то је мењање, само се тако фенси зове).
ultimatum ultimatum 21:03 20.12.2011

Re: Nemoj samo TI da pominjes zamenu teza!

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:56 20.12.2011

Re: Nemoj samo TI da pominjes zamenu teza!

Da li su to dve face koje se svadjaju i vichu ili, lukavom zamenom teze, jedan nesrecnik kome se stereo dere u usi?

meni je to uvek ličilo na neki pehar.
reanimator reanimator 21:58 20.12.2011

Re: Nemoj samo TI da pominjes zamenu teza!

meni je to uvek ličilo na neki pehar.

Meni na Bart Simpsona :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:59 20.12.2011

Re: Nemoj samo TI da pominjes zamenu teza!

Meni na Bart Simpsona :)

kao je velika (slika), onda mi liči na Barta, ali kao mala, na pehar.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:00 20.12.2011

Re: Nemoj samo TI da pominjes zamenu teza!


reanimator
meni je to uvek ličilo na neki pehar.

Meni na Bart Simpsona :)


finally, neko da se slozi sa mnom!
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:26 20.12.2011

Re: Nemoj samo TI da pominjes zamenu teza!

finally, neko da se slozi sa mnom!

девојко, ја немам ништа против да се сложим с тобом.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:31 20.12.2011

Re: Nemoj samo TI da pominjes zamenu teza!

девојко, ја немам ништа против да се сложим с тобом.

tztz...
reanimator reanimator 23:52 20.12.2011

Re: Nemoj samo TI da pominjes zamenu teza!

девојко, ја немам ништа против да се сложим с тобом


Mislim..Oooo..ooo..
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:57 20.12.2011

Re: Nemoj samo TI da pominjes zamenu teza!

smooth operator

No place for beginners or sensitive hearts!

naslovi naslovi 14:55 21.12.2011

Re: Nemoj samo TI da pominjes zamenu teza!

DaakleM strasno! I to ovako javno
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:49 20.12.2011

zamena trougla

marco_de.manccini marco_de.manccini 18:01 20.12.2011

Re: zamena брзине

Кад смо код секси(стичких) вицева и мењања, вози човек плавушу и мало мало па пође руком према њеном колену, али у последњем тренутку уместо на колено спусти је на мењач. Досади њој да се штреца па ће

- Човече доста с том руком.

- Ама шта ти је, па морам да променим брзину.

- Ма немој, баш сад мораш док ја седим ту, што је ниси променио пре него што сам ушла у кола?

jinks jinks 18:47 20.12.2011

...

Da li zamena teza nastaje spontano, ili ona predstavlja tehniku komunikacije koja se primenjuje po nekom predefinisanom algoritmu. Ukoliko je ovo drugo u pitanju, da li bi mogli da obrazlozite taj algoritam.

Ili zamena teza, ustvari uopste i ne postoji, odnosno, ima je se samo u uhu slusaoca ili oku citaoca.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:02 20.12.2011

рекурзија у замени теза

Наравно да замена теза постоји и као спонтана реакција и као увежбана техника. Али то је све јасно и толико пута разглобљено и у теорији и у пракси. Мени је само занимљив овај следећи ниво у којем се превише тога проглашава заменом теза. Рецимо, неко да сасвим разуман аргумент, али је дочекан испразном салвом о мењању теза.

И тако примедба о замени теза и сама постаје замена теза.

Понекад је ова мета замена теза спонтана, али чини ми се да је постала и увежбана техника. Некакв џокер који се извади кад год се нема шта рећи.

(Наравно, моје примедбе о примедбама о замени теза су ... ах, тај дивни мета свет.)
jinks jinks 19:15 20.12.2011

Re: рекурзија у замени теза

Некакв џокер који се извади кад год се нема шта рећи.

Dobro, ali nekom nepristrasnom citaocu mozda i nije neki preterani problem da razluci da li se stvarno radi o zameni teza ili ne.

Ustvari, bas to i deluje interesantno, da izgleda kao da je mnogo lakse prepoznati zamenu teza nego je, ne znam, smisliti ili izgovoriti i napisati.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:52 20.12.2011

Re: рекурзија у замени теза

Извести замену теза можда и није лако, али пожалити се да вам неко мења тезу не изискује никакав напор. У ствари, не изискује ни мозак, ту је негде на нивоу основних рефлекса.
jinks jinks 20:14 20.12.2011

Re: рекурзија у замени теза

Sta ako stvarno mislite da neko jeste izvrsio zamenu teza. Da li odgovor treba zapoceti sa "zamena teza" + nekakva argumentacija u tom smislu, ili preskociti uvodni deo pod znacima navoda u potpunosti.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:26 20.12.2011

Re: рекурзија у замени теза

Неке речи су потрошене, па их је боље прескочити. У великом броју случајева је најбоље прескочити и мењача и посветити се нечем продуктивнијем.

У сваком случају, примећујем да ми стално враћаш тему на мењање теза, а ја причам о олаким квалификацијама о замени теза.

Искусно, искусно. : ))
blogovatelj blogovatelj 07:12 22.12.2011

Re: рекурзија у замени теза

И тако примедба о замени теза и сама постаје замена теза.


Mene izludjuje "istrgnuto iz konteksta"
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:04 22.12.2011

Re: рекурзија у замени теза

Mene izludjuje "istrgnut"

Oooo .... oooo.
nikola_kovac nikola_kovac 19:25 20.12.2011

Теза

Наглашени део такта се зове теза. Онај који има такта, он зна шта је теза. Онај који нема такта, не зна шта је теза и док тактира без везе удара шаком о сто.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:34 20.12.2011

Re: Теза

А у комунизму, којем, је ли, стремимо, сва музика ће бити у трочетвртинском такту теза-антитеза-синтеза.

И тако ће лупање тезе без везе одумрети.
nikola_kovac nikola_kovac 19:56 20.12.2011

Re: Теза

А у комунизму, којем, је ли, стремимо, сва музика ће бити у трочетвртинском такту теза-антитеза-синтеза.

Ето доказа да је комунизам - савршено време.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:02 20.12.2011

Re: Теза

ма немој да ми ту наводњаваш тему, него дај примере.

Едит. На музичке примере сам мислио, немој да се штрецаш.
Unfuckable Unfuckable 21:00 20.12.2011

Re: Теза - friteza

А у комунизму, којем, је ли, стремимо, сва музика ће бити у трочетвртинском такту теза-антитеза-синтеза.

jeste, ali moraće da se krene levom, obavezno
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:08 20.12.2011

Re: Теза - friteza

jeste, ali moraće da se krene levom, obavezno

Теза:

Пропаст комунизма као последица устајања на леву ногу.

Замена теза:

Устајање на било коју ногу је пропаст.
mirelarado mirelarado 00:01 21.12.2011

Re: Теза - friteza

Замена теза


Замена теза = метатеза = метастаза.

(Као да сам ово, некад, негде, већ написала, али, шта мари? Понављање је мајка смарања, или тако нешто.) :)
nikola_kovac nikola_kovac 00:31 21.12.2011

Re: Теза - friteza

Понављање је мајка смарања

marco_de.manccini marco_de.manccini 00:57 21.12.2011

Re: Теза - friteza

Понављање је мајка смарања

ух, ово Мирела мене зеза.
mirelarado mirelarado 01:09 21.12.2011

Re: Теза - friteza

marco_de.manccini
Понављање је мајка смарања

ух, ово Мирела мене зеза.


Не тебе него себе. Ц-ц-ц, опет изврћеш чињенице...
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:17 21.12.2011

Re: Теза - friteza

Да ја нисам поновио, не би ни ти. Моја грешка је већа. Не релативизуј.
nikola_kovac nikola_kovac 19:08 21.12.2011

Re: Теза

Едит. На музичке примере сам мислио, немој да се штрецаш.

Tаман се препадох да нећу моћи да одговорим на тезу.
zilikaka zilikaka 19:34 20.12.2011

Malo kasnim sa idejom, al

Zamenjujem po kućama i kabinetima Teze o Fojerbahu za Istoriju Srba.

marco_de.manccini marco_de.manccini 20:03 20.12.2011

Re: Malo kasnim sa idejom, al

Мењам целу светску историју за промене.

zilikaka zilikaka 20:08 20.12.2011

Re: Malo kasnim sa idejom, al

U međuvremenu shvatila da je umesto Istorije Srba mnoogo adekvatnije ponuditi recimo
Besede pod gorom Vladike Nikolaja

Da, i menjam evro za švajcarca
omega68 omega68 20:13 20.12.2011

Re: Malo kasnim sa idejom, al

Мењам целу светску историју за промене.

Ova zamena teza je najpopularnija stvar u današnjem svetu
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:18 20.12.2011

Re: Malo kasnim sa idejom, al

ех, омега, та превара не значи да промене не ваљају већ они који их само обећавају.

и, тек да знаш, оно што се не мења је већ умрло.
Ribozom Ribozom 20:10 20.12.2011

menjam tezu za fritezu

Ode tip na pecanje. Pecao tako celi dan i predvece upeca zlatnu ribicu.
Ona mu ponudi ispunjenje 3 zelje u zamenu za njenu slobodu. Ne verujuci u te price on nju vrati u vodu i bez zelja.
Vrativsi se kuci vidi da umesto njegove male trosne kuce stoji sad vila i umesto dotrajalog juga stoji neki besni mercedes. Sumnjajuci da je neka greska zakuca na vrata koja mu otvori Anzelina Dzoli u naglizeu.
'gde si muzicu moj'
Posle jedne partije seksa, tip zapali cigaru i zamisli se: 'kuca, kola, Angelina'
To su bile njegove tri skrivene zelje koje je zlatna ribica ispunila.
U nameri da joj se zahvali ponovo ode na isto mesto i zabaci udicu... i opet upeca zlatnu ribicu.
Ona mu opet ponudi ostvarenje tri zelje u zamenu za slobodu. On joj kaze da nije to potrebno vec je dosao da joj zahvali.
'ne moras' rece ona 'to mi je posao'
'moram...niko nije uradio za mene tako nesto veliko'
'pa dobro onda...da vidimo...hm...da vodis ljubav sa mnom'
gleda pecaros ribica zlatna 10 santimetra
'samo ti pocni' rece ona 'ja cu sve odraditi'
On pocne i ona se transformise u devojcicu od 12 godina
VERUJ MI SUDIJA TAKO JE BILO




marco_de.manccini marco_de.manccini 22:19 20.12.2011

промена места боравка

Има и онај стари, у коме три бродоломца, Француз, Американац и Мујо, заглаве на неком далеком пустом острву, па ухвате рибицу и она каже "е вас је троје, ја испуњавам три жеље, таман свакоме по једна". Па Француз одмах каже "да се сместа створим у Паризу" и стварно, пуф, нестане. Американац каже "да се сместа створим у Њу Јорку" и стварно, пуф, нестане и он. А Мујо каже, "еј, живота ти, врати ону двојицу овде, биће ми досадно овако самом".
nikola_kovac nikola_kovac 20:12 20.12.2011

Узми две

marco_de.manccini marco_de.manccini 21:33 20.12.2011

Re: Узми две

каква замена теза, кажу узми две, а нацртали три!
reanimator reanimator 21:49 20.12.2011

Re: Узми две

marco_de.manccini
каква замена теза, кажу узми две, а нацртали три!

Kakva zamena teza..ko da ne znaš da u jednu bombonu ide 1,5 višnja
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:06 20.12.2011

3:2=1,5

Да, понекад тако, и не слутећи, добијем и коју добру лекцију из математике.

Пре неког времена нека клинка ставља нешто у микроталасну, бира 50 секунди и пусти. А ја јој лепо и добровољно објасним да је губљење времена тражити где је она нула и да ће уштедети много муке и времена ако уместо 5-0 притисне брзо петицу два пута (ионако је свеједно да ли се нешто греје 50 или 55 секунди).

А она каже "важи, од сада ћу тако, а је л' се уштеди више од 5 секунди?"
freehand freehand 00:37 21.12.2011

Re: Узми две

marco_de.manccini
каква замена теза, кажу узми две, а нацртали три!

Pa uzmi dve. Ostavi jednu.
Ili i na pijaci uzimaš sve sa tezge?
Ne zamenjuj teze bez veze.
nikola_kovac nikola_kovac 00:46 21.12.2011

Re: Узми две

marco_de.manccini
каква замена теза, кажу узми две, а нацртали три!

Немаш ти појма да мењаш тезе.

Ни да поменеш "тврдо пуњена".

Начи, разочаран. Методом, тотално.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:55 21.12.2011

Re: Узми две

Pa uzmi dve. Ostavi jednu.
Ili i na pijaci uzimaš sve sa tezge?

Четврто дете. Најмлађе.
Ко није јео брзо и све - није јео.
freehand freehand 00:59 21.12.2011

Re: Узми две


Pričamo o višnjama a ti prelaziš na decu.

Четврто дете. Најмлађе.
Ко није јео брзо и све - није јео.


Ne samo da menjaš teze nego si i kanibal?
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:15 21.12.2011

највећа похвала у свету људождера

ех, био је човек доброг укуса!
antioksidant antioksidant 09:36 21.12.2011

Re: 3:2=1,5

А она каже "важи, од сада ћу тако, а је л' се уштеди више од 5 секунди?"


respect
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:13 21.12.2011

Re: 3:2=1,5

ко уштеди на мосту, ...
blogovatelj blogovatelj 07:17 22.12.2011

Re: 3:2=1,5

А ја јој лепо и добровољно објасним да је губљење времена тражити где је она нула и да ће уштедети много муке и времена ако уместо 5-0 притисне брзо петицу два пута (ионако је свеједно да ли се нешто греје 50 или 55 секунди).

А она каже "важи, од сада ћу тако, а је л' се уштеди више од 5 секунди?"


Ja bih bio dobar djak. Na mikrotalasnoj uvek pritiskam brojeve sa istim ciframa.
Odmrzavanje hleba 222 sekunde. Podgrevanje sendvica 33, grejanje kafe 66.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:23 22.12.2011

Re: 3:2=1,5

оно што ми је клинка објаснила својим "наивним" питањем је да ако пристискање 5-5 уместо 5-0 не уштеди више од 5 секунди онда се не исплати, јер треба да се чека на крају додатних 5 секунди.

(наравно, ово је осетљиво на још једну променљиву у проблему оптимизације, да ли се чека до микроталасне или не.)
trener92 trener92 21:39 20.12.2011

Zamena teza jedne *dokone domaćice*


Svojevremeno je Marko Janković na radiju „Studia b“ vodio emisiju, mislim da se zvala „od doručka do ručka“. Dovodio je i goste u studio, razgovarali, puštali muziku itd. Zabavna emisija.
Kada dovede gosta u emisiju, pre nego ga predstavi, napravi malu nagradnu igru, slušaoci se javljaju pogađaju ime gosta u studiju, a kao nagradu dobijaju, ako je pevač, muzičku želju, možda i ploču uz autogram (ako se dobro sećam).
I tako , u jednoj emisiji , kaže Marko otprilike, "današnji gost je naš popularni pevač , snimio toliko ploča, napisao puno pesama , i svašta je još tu pričao o njemu i ljudi se javljaju pokušavaju da pogode.Imaju pravo da pokušaju samo jednom.
Posle nekoliko neuspelih pokušaja, javi se jedna ženska, kaže ime nekog pevača, ali nije to taj. Ali ženska neće da prekine vezu, hoće da pokuša još jednom. Marko kaže pa ne može pravila su da može samo jednom, ali ova uporna. I šta će Marko kaže hajde dobro , još jedan pokušaj. Ova opet pogreši, ali opet ne spušta slušalicu , hoće ponovo da pokuša. Marko sad već kaže otprilike
“Pa nema smisla prema drugim slušaocima, treba još neko da pokuša“ , ali ova uporna ne popušta. I još traži malu pomoć. I Marko kaže :„ U redu, ali ako sada ne pogodite, da prekinete vezu“, I ova pristane.
I kaže Marko ovako :
“To je pevač narodne muzike, a deo njegovog imena ima isti naziv kao i ona stvar koju dnevno uhvatite rukom da ne preteram, bar, sto puta.
A ova će k`o iz topa:
„Znam, Mile Kitić“!
U studiju urnebes, pakao , popadali sa stolica, tonac zaboravio da isključi mikrofon, ovi plaču od smeha, i to traje neko vreme, dok neko ne dođe do daha i pusti neki džingl ili reklamu , ne znam. Posle par minuta, javi se Marko i kaže (onako polu-plačnim glasom) :
„ Završavamo nagradnu igru, a poslednja slušateljka koja je prekinula vezu , treba da nazove da bi dobila nagradu , ploču i sliku s posvetom će joj uručiti lično naš gost Bora Spužić Kvaka. „

kad smo već kod zamene teza,
slušaj ovu tugu, čoveče
reklamiraju kao hit milenijuma
strašno odavno nisam ovako bio zgrožen slušajući nešto ( i nisam uspeo da odslušam do kraja )
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:47 20.12.2011

Re: Zamena teza jedne *dokone domaćice*

их, па није ваљда да ти не лежи гангста-фолк?

edit. evo, za ispiranje ušiju, malo promene,

trener92 trener92 21:56 20.12.2011

Re: Zamena teza jedne *dokone domaćice*

marco_de.manccini
их, па није ваљда да ти не лежи гангста-фолк?


Šta da ti kažem, još sam pod strahovitim ( očajnim )utiskom,
kao kada sam video ovu

neočekivanu zamenu teza ( zamisli da se probudiš uz ovako nešto

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:03 20.12.2011

Re: Zamena teza jedne *dokone domaćice*

trener
kad smo već kod zamene teza,
slušaj ovu tugu, čoveče
reklamiraju kao hit milenijumajavascript:;
strašno odavno nisam ovako bio zgrožen slušajući nešto (


a jesi li mozda cuo ovaj hit

trener92 trener92 22:21 20.12.2011

Re: Zamena teza jedne *dokone domaćice*

njanja_de.manccini

a jesi li mozda cuo ovaj hit

Strava u ulici brestova
Čuo sam, JJ Beba je postavljala negde. Kada tako nešto imaš priliku da čuješ, ostaješ bez reči. Što kaže onaj " šta reć`? koju posluku porati? i kome?"

naslovi naslovi 15:07 21.12.2011

Re: Zamena teza jedne *dokone domaćice*

Gde si pobogu nasao OVO!? Strasno i od mene!
trener92 trener92 23:39 21.12.2011

Re: Zamena teza jedne *dokone domaćice*

njanja_de.manccini
trener
kad smo već kod zamene teza,
slušaj ovu tugu, čoveče
reklamiraju kao hit milenijumajavascript:;
strašno odavno nisam ovako bio zgrožen slušajući nešto (


a jesi li mozda cuo ovaj hit



Njanjo samo za tvoje oči i uši, budi hrabra, suoči se

da, da to je to, nisi pogrešila
ecce-florian ecce-florian 08:12 22.12.2011

Re: Zamena teza jedne *dokone domaćice*

Njanjo samo za tvoje oči i uši, budi hrabra, suoči se


da, da to je to, nisi pogrešila

zamenio
razmisljam razmisljam 22:15 20.12.2011

Само да питам

за куде су ове две карте које треба да добијем ако не кажем то што треба да речем да бих избегла њихово узимање?
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:27 20.12.2011

Re: Само да питам

: ))

Ја са овом омладином више не могу ни да се разумем. Тач је била игра с картама коју смо ми матори играли кад то нисмо били.

Ко не каже тач на време, мора да узме две додатне карте као казну.
razmisljam razmisljam 22:32 20.12.2011

Re: Само да питам

marco_de.manccini
: ))

Ја са овом омладином више не могу ни да се разумем. Тач је била игра с картама коју смо ми матори играли кад то нисмо били.

Ко не каже тач на време, мора да узме две додатне карте као казну.


Мислим, омладинка сам, па скоро па трострука, ако сам добро разделила своје године на омладинске.
Што ће рећи да сам и ја играла тач када још нисам била матора и знам правила.

Ово је био само покушај замене карташких теза.
reanimator reanimator 22:43 20.12.2011

Re: Само да питам

Мислим, омладинка сам, па скоро па трострука


Ovo baca potpuno novo svetlo na sve one situacije u kojima sam te uhvatio na delu u blagom flertu
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:49 20.12.2011

Re: Само да питам

Мислим, омладинка сам, па скоро па трострука

РЕ, не буни се, узми па мењај за три омладинке. Фер је фер.

*

Ја нисам ни био сигуран да се тач играо по Србији и нисам био сигуран да ће наслов бити разумљив свима. У мом кнежевству се играо али се није тако звао.
reanimator reanimator 22:52 20.12.2011

Re: Само да питам

РЕ, не буни се, узми па мењај за три омладинке. Фер је фер

Vidi..da se ne lažemo...ne bih je menjao ni za četiri
razmisljam razmisljam 22:58 20.12.2011

Re: Само да питам

reanimator
РЕ, не буни се, узми па мењај за три омладинке. Фер је фер

Vidi..da se ne lažemo...ne bih je menjao ni za četiri


Оооооо - оооооо...
Мислим, да се не лажемо?
reanimator reanimator 23:01 20.12.2011

Re: Само да питам

Мислим, да се не лажемо

Ok.ok..da ne menjamo teze
To mi je hvala što te komentarišem u afirmativnom kontekstu..?? :)
razmisljam razmisljam 23:05 20.12.2011

Re: Само да питам

reanimator

Ok.ok..da ne menjamo teze
To mi je hvala što te komentarišem u afirmativnom kontekstu..?? :)


Волијем да говориш истину, ма како болна била.
docsumann docsumann 22:27 20.12.2011

Tezej te-nej



Do-Ho Suh
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:18 20.12.2011

ја бих ово назвао

Споменик подигли
nikola_kovac nikola_kovac 00:34 21.12.2011

Re: ја бих ово назвао

Споменик споменику?
freehand freehand 23:36 20.12.2011

Neuspela zamena

Kosanica, februar '83.
Čiča pokušao da zameni tezu (doktorsku) za Zetu (nikšićku).
Skapirao da mu teza ne vredi ni po lule duvana.
Domoego.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:44 20.12.2011

Re: Neuspela zamena

Čiča pokušao da zameni tezu (doktorsku) za Zetu (nikšićku).

docsumann docsumann 00:12 21.12.2011

leteći Klark Kent

sad, je l' teza je l' antiteza, il' je nešto gore od oboje, ali kod Supermena je interesantno da je on jedini superheroj kojem je civilno izdanje alter ego.

svi ostali se presvlače u svoja kostimirana izdanja, a samo on navlači košulju i sako preko ... ju nou





trener92 trener92 00:26 21.12.2011

Re: leteći Klark Kent

docsumann
sad, je l' teza je l' antiteza, il' je nešto gore od oboje, ali kod Supermena je interesantno da je on jedini superheroj kojem je civilno izdanje alter ego.

svi ostali se presvlače u svoja kostimirana izdanja, a samo on navlači košulju i sako preko ... ju nou




Greška docs. nije jedini

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:19 21.12.2011

.

marco_de.manccini marco_de.manccini 05:01 21.12.2011

две тачке

Па, добро, опијам се, опијам, био човеку имендан јуче.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:26 21.12.2011

Re: две тачке

marco_de.manccini
Па, добро, опијам се, опијам, био човеку имендан јуче.


"Ne menjaju se teze na sred reke".

marco_de.manccini marco_de.manccini 05:54 21.12.2011

Re: две тачке

Istina. Ne menjaju se. Samo se malo nakvase.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana