Astrologija| Politika| Sex

Hoće li Đilas srušiti Tadića?

libkonz RSS / 21.12.2011. u 19:53

Sedeo sam sinoć sa poznanikom, čovekom koji je u vrhu lokalnog DS-a. Između ostalog, pričali smo o njihovim pripremama za lokalne izbore, pa sam ga vremenom "naveo na moju vodenicu":

- Na čijoj si strani, Tadićevoj ili Đilasovoj? - upitao sam ga i dodao: "I? Kad će puč, pre ili posle izbora? Kad ćete da rušite Tadića?

Gledao sam kako "guta knedlu", a onda je počeo da priča o tome kako je Tadić nesposoban i neodlučan, kako je sve ove godine vodio pogrešnu politiku i kako moraju da ga ruše kako bi "spasili Srbiju". Čovek koji se do pre mesec dana kleo u Borisa Tadića! - "Skoro svi u lokalnom rukovodstvu smo za Đilasa, a slično je i u drugim gradovima. Izdejstvovao je decentralizaciju stranke pre par dana kako "razni Petrovići" ne bi pokvarili smenu Tadića. Tadić je završena priča. Smena će proći mirno, bez buke".

Koliko god da ne volim Tadića, hvata me jeza od pomisli šta bi bilo sa Srbijom ako Đilas dođe na Tadićevo mesto. A izgleda da hoće.

Pročitajte ove tekstove, bar ovaj iz E novina:

Tekst iz E novina

Tekst iz Tabloida

 



Komentari (325)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 19:58 21.12.2011

...

A šta kažu prognoze..hoće onda Tadić I jeremić da osnivaju novu stranku?
reanimator reanimator 19:59 21.12.2011

...

Drugi
background noise background noise 20:06 21.12.2011

???

Gledao sam kako "guta knedlu", a onda je počeo da priča o tome kako je Tadić nesposoban i neodlučan, kako je sve ove godine vodio pogrešnu politiku i kako moraju da ga ruše kako bi "spasili Srbiju".


Ako im je toliko trebalo da zaključe da li Tadić ruši Srbiju ili ne onda ih preklinjem da je ne spašavaju . . . sad je frka da li će bez Tadića moći i dalje da se bave masnim budalaštinama . . . btw . . . ovo nije slaganje sa tvrdnjom da Tadić ruši Srbiju, uostalom to i nije tema posta.

E ti se stvarno sa svakakvim svetom družiš bre
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:10 21.12.2011

Re: ???

Koliko god da ne volim Tadića, hvata me jeza od pomisli šta bi bilo sa Srbijom ako Đilas dođe na Tadićevo mesto. A izgleda da hoće.


Pa jos ojacan kombinacijom Jovanovic, Dinkic, Draskovic ihaaa
Jos cete juriti Seselja kao najmanje zlo
libkonz libkonz 21:08 21.12.2011

Re: ???

E ti se stvarno sa svakakvim svetom družiš bre

ostalo od gimnazije
libkonz libkonz 21:10 21.12.2011

Re: ???

Jos cete juriti Seselja kao najmanje zlo

ozbiljno mislim da je Đilas opasniji od Šešelja.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:51 21.12.2011

Re: ???

libkonz
Jos cete juriti Seselja kao najmanje zlo

ozbiljno mislim da je Đilas opasniji od Šešelja.


I ja se zayebavam, ali samo malo.
valhalen valhalen 23:11 22.12.2011

Re: ???

libkonz
Jos cete juriti Seselja kao najmanje zlo

ozbiljno mislim da je Đilas opasniji od Šešelja.


Đilas je populista najgoreg kova, njegovo šarmiranje "median voter"-a oko gej parade, te udvaranje mladcu iz Dveri, spadaju među najljigavije stvari koje sam video na TV-u ikada. Takođe, njegova ideološka platforma (red i rad, krupan kapital napred - svi ostali stoj!, Romi napolje iz centra da nam ne prljaju naš beli grad, a gejevi marš između četiri zida da ne sablažnjavaju poštenu malograđanštinu) čini mi se pomalo..., pa znate već kako, da ne izgovaram onu otrcanu reč na "f" (a nije engleska psovka).

Ipak, od ovoga nema gore:



Međutim, s obzirom da je Šešelj praktično politički mrtav, Đilas trenutno jeste opasniji.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:17 22.12.2011

Re: ???

, Romi napolje iz centra da nam ne prljaju naš beli grad, a gejevi marš između četiri zida da ne sablažnjavaju poštenu malograđanštinu)

Pa dobro, kad nesto hoce da se naglasi onda se karikira.
Ali tako se malo masi istina, ako nam je do istine.
Nisam siguran, nisam iz Bg pa je mozda nisam uocio, ali ako ima tabla na kojoj stoji da je Romima zabranjeno da zive u centru grada onda je sve ovo tacno.
valhalen valhalen 23:20 22.12.2011

Re: ???

hoochie coochie man
, Romi napolje iz centra da nam ne prljaju naš beli grad, a gejevi marš između četiri zida da ne sablažnjavaju poštenu malograđanštinu)

Pa dobro, kad nesto hoce da se naglasi onda se karikira.
Ali tako se malo masi istina, ako nam je do istine.
Nisam siguran, nisam iz Bg pa je mozda nisam uocio, ali ako ima tabla na kojoj stoji da je Romima zabranjeno da zive u centru grada onda je sve ovo tacno.


Nema tabla? Pa šta radi taj gradonačelnik?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:23 22.12.2011

Re: ???

Nema tabla? Pa šta radi taj gradonačelnik?

Ne znam, mozda i ima.
A ako je nema, kako znas da je proterao Rome iz centra gada?
freehand freehand 23:24 22.12.2011

Re: ???

hoochie coochie man
, Romi napolje iz centra da nam ne prljaju naš beli grad, a gejevi marš između četiri zida da ne sablažnjavaju poštenu malograđanštinu)

Pa dobro, kad nesto hoce da se naglasi onda se karikira.
Ali tako se malo masi istina, ako nam je do istine.
Nisam siguran, nisam iz Bg pa je mozda nisam uocio, ali ako ima tabla na kojoj stoji da je Romima zabranjeno da zive u centru grada onda je sve ovo tacno.

A i nisu iseljavani iz centra nego je maknuto kartonsko-daščano-plehano nehigijensko naselje sa novog Beograda, i to sa mesta gde je trebalo graditi.
i to je inače krajnje zajebano i osetljivo pitanje, kao i sve ostalo sa Ciganima u vezi.
Meni se čini da je to ispravno presekao.
Odnosno na jedini mogući način.
valhalen valhalen 23:24 22.12.2011

Re: ???

hoochie coochie man
Nema tabla? Pa šta radi taj gradonačelnik?

Ne znam, mozda i ima.
A ako je nema, kako znas da je proterao Rome iz centra gada?


Kakva ljupka frojdovska omaška.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:27 22.12.2011

Re: ???

Kakva ljupka frojdovska omaška.


Dobro :)
A sad sledece pitanje.
Kako znas da je Djilas proterao Rome iz centra graDa?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:28 22.12.2011

Re: ???

Meni se čini da je to ispravno presekao.


Pa kako bi drugacije?
Ja stvarno ne znam kako bi ovi sto se proitive tome to resili.
Ostavili to da stoji ili sta?
valhalen valhalen 23:29 22.12.2011

Re: ???

freehand
hoochie coochie man
, Romi napolje iz centra da nam ne prljaju naš beli grad, a gejevi marš između četiri zida da ne sablažnjavaju poštenu malograđanštinu)

Pa dobro, kad nesto hoce da se naglasi onda se karikira.
Ali tako se malo masi istina, ako nam je do istine.
Nisam siguran, nisam iz Bg pa je mozda nisam uocio, ali ako ima tabla na kojoj stoji da je Romima zabranjeno da zive u centru grada onda je sve ovo tacno.

A i nisu iseljavani iz centra nego je maknuto kartonsko-daščano-plehano nehigijensko naselje sa novog Beograda, i to sa mesta gde je trebalo graditi.
i to je inače krajnje zajebano i osetljivo pitanje, kao i sve ostalo sa Ciganima u vezi.
Meni se čini da je to ispravno presekao.
Odnosno na jedini mogući način.


Pa da, he's the decider. Takav nam treba, strog ali pravedan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:32 22.12.2011

Re: ???

Pa da, he's the decider. Takav nam treba, strog ali pravedan.


Ma mani se verbalne gimnastike, optuzio si coveka za ozbiljnu stvar, jel ih stvarno isterao ili ne?
valhalen valhalen 23:35 22.12.2011

Re: ???

hoochie coochie man
Kakva ljupka frojdovska omaška.


Dobro :)
A sad sledece pitanje.
Kako znas da je Djilas proterao Rome iz centra graDa?


Okej, prijatelju, reč je o opštepoznatim stvarima, hiljadu puta već prodiskutovanim, stvarno ne bih sad da se na to vraćamo. U Srbiji je izgleda dosta da prođe kojih godinu dana od bilo čega da se sve pozaboravlja - šta? ko? Đilas? nikad!
dragan7557 dragan7557 23:40 22.12.2011

Re: ???

U Srbiji je izgleda dosta da prođe kojih godinu dana od bilo čega da se sve pozaboravlja - šta? ko? Đilas? nikad!

Ne preteruj dva dana i gotova kajgana.

cerski
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:40 22.12.2011

Re: ???

Okej, prijatelju, reč je o opštepoznatim stvarima, hiljadu puta već prodiskutovanim, stvarno ne bih sad da se na to vraćamo. U Srbiji je izgleda dosta da prođe kojih godinu dana od bilo čega da se sve pozaboravlja - šta? ko? Đilas? nikad!


Ama naravno da znam na sta si mislio ( jeste da nisam iz Bg ali i mi provincijalci svratimo po nekad tamo ) ali ajd sta bi ti uradio sa tim ruglom?
Ostavio ga da stoji.
A onaj prvi link, pa jel ti to hvalis Djilasa ili pokusavas da ga kritikujes?
Ono sto tamo pise je za svaku pohvalu.
freehand freehand 23:41 22.12.2011

Re: ???

valhalen
freehand
hoochie coochie man
, Romi napolje iz centra da nam ne prljaju naš beli grad, a gejevi marš između četiri zida da ne sablažnjavaju poštenu malograđanštinu)

Pa dobro, kad nesto hoce da se naglasi onda se karikira.
Ali tako se malo masi istina, ako nam je do istine.
Nisam siguran, nisam iz Bg pa je mozda nisam uocio, ali ako ima tabla na kojoj stoji da je Romima zabranjeno da zive u centru grada onda je sve ovo tacno.

A i nisu iseljavani iz centra nego je maknuto kartonsko-daščano-plehano nehigijensko naselje sa novog Beograda, i to sa mesta gde je trebalo graditi.
i to je inače krajnje zajebano i osetljivo pitanje, kao i sve ostalo sa Ciganima u vezi.
Meni se čini da je to ispravno presekao.
Odnosno na jedini mogući način.


Pa da, he's the decider. Takav nam treba, strog ali pravedan.

Valhalene, ne učitavaj.
Rekoh da je u pitanju krajnje osetljiva stvar, iz mnoštva razloga.
Imaš ljude koji bez dokumenata, na mestu koje za to nije predviđeno, u najcrnjim uslovima stvaraju favele.
Ok je pozitivna diskriminacija, ok je milosrđe, potpuno je ok svaka vrsta humanizma.
Ali ne može humanizam i pozitivna dikriminacija da ide dotle da svakom ko se namesti da na građevinskom zemljištu živi u kutiji od veš mašine i oko sebe skuplja gomile otpada koje se po pravilu pale dva puta godišnje i neretko stradaju nesrećni ljudi u tim požarima - dakle ne možeš u svakom takvom slučaju davati kuću i radno mesto.
Da li je Đilas to po običaju džiberski odradio i obrazložio? Možda.
Ali je učinio jedinu ispravnu stvar. Ti su ljudi dobili kontejnere za stanovanje, koliko znam i uslove za život daleko bolje od onih u kojima su bili.
valhalen valhalen 23:41 22.12.2011

Re: ???

hoochie coochie man
Pa da, he's the decider. Takav nam treba, strog ali pravedan.


Ma mani se verbalne gimnastike, optuzio si coveka za ozbiljnu stvar, jel ih stvarno isterao ili ne?


A ti se mani ručne. Okej, dosta sam te hranio, deder odskakući nazad u Norveške gudure, da ne bismo morali da zovemo eksperta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:44 22.12.2011

Re: ???

A ti se mani ručne. Okej, dosta sam te hranio, deder odskakući nazad u Norveške gudure, da ne bismo morali da zovemo eksperta.


Nista ja tebe nisam razumeo osim da ne znas sta zameras Djilasu.
Ali vazno je da zameras jbg.
valhalen valhalen 23:49 22.12.2011

Re: ???

freehand
valhalen
freehand
hoochie coochie man
, Romi napolje iz centra da nam ne prljaju naš beli grad, a gejevi marš između četiri zida da ne sablažnjavaju poštenu malograđanštinu)

Pa dobro, kad nesto hoce da se naglasi onda se karikira.
Ali tako se malo masi istina, ako nam je do istine.
Nisam siguran, nisam iz Bg pa je mozda nisam uocio, ali ako ima tabla na kojoj stoji da je Romima zabranjeno da zive u centru grada onda je sve ovo tacno.

A i nisu iseljavani iz centra nego je maknuto kartonsko-daščano-plehano nehigijensko naselje sa novog Beograda, i to sa mesta gde je trebalo graditi.
i to je inače krajnje zajebano i osetljivo pitanje, kao i sve ostalo sa Ciganima u vezi.
Meni se čini da je to ispravno presekao.
Odnosno na jedini mogući način.


Pa da, he's the decider. Takav nam treba, strog ali pravedan.

Valhalene, ne učitavaj.
Rekoh da je u pitanju krajnje osetljiva stvar, iz mnoštva razloga.
Imaš ljude koji bez dokumenata, na mestu koje za to nije predviđeno, u najcrnjim uslovima stvaraju favele.
Ok je pozitivna diskriminacija, ok je milosrđe, potpuno je ok svaka vrsta humanizma.
Ali ne može humanizam i pozitivna dikriminacija da ide dotle da svakom ko se namesti da na građevinskom zemljištu živi u kutiji od veš mašine i oko sebe skuplja gomile otpada koje se po pravilu pale dva puta godišnje i neretko stradaju nesrećni ljudi u tim požarima - dakle ne možeš u svakom takvom slučaju davati kuću i radno mesto.
Da li je Đilas to po običaju džiberski odradio i obrazložio? Možda.
Ali je učinio jedinu ispravnu stvar. Ti su ljudi dobili kontejnere za stanovanje, koliko znam i uslove za život daleko bolje od onih u kojima su bili.


Čuj, ne bih da se sad upuštamo u raspravu o tome slučaju, tim pre što ne mislm ni da se suštinski razilazimo, ali rećiću ovoliko. Slažem se, naravno, da je to bio strašan safety hazard, pre svega za ljude koji su tamo živeli, i dobro je što su oni preseljeni na sigurnije mesto. Ono što nije dobro, je što su im uništeni načini privređivanja, kako god bedni bili, i što nisu nađeni novi. Bacili su ih na drugo mesto, Bogu iza nogu, dali im kontejnere i rekli: snalazite se. Ali to nije dovoljno dobro, ti ljudi su zavisili od te lokacije.

Ali u prvu si, glavni problem je u načinu na koji je Đilas to obrazlagao. To je ključna populistička igra - eh ti, Romi, uvek nešto KVARE, eto sad nam kvare i Gazelu! To je jedno jezivo malograđansko desničarenje, ali ne agresivnog, šešeljevskog tipa, nego uglađenog, EVROPSKOG. Šešeljev pandan je Le Pen, Đilasov - Sarkozi.
freehand freehand 23:52 22.12.2011

Re: ???

Šešeljev pandan je Le Pen, Đilasov - Sarkozi.



Edit: Al pazi kad stvarno ima malo taj napoleonovski stav?!
valhalen valhalen 23:54 22.12.2011

Re: ???

freehand
Šešeljev pandan je Le Pen, Đilasov - Sarkozi.




Pa to ti kažem, razumemo se. Inače, nek ostane zapisano da jednu stvar koju Đilasu svi zameraju, ja ne zameram. A to su platani. Mislim da je to jedna od retkih situacija kada se poneo vrlo nepopulistički, preuzimajući odgovornost za jednu nepopularnu meru.

Edit: Al pazi kad stvarno ima malo taj napoleonovski stav?!


Edit na edit: Nije mali, al' je tehničar, tj. inženjer :)
freehand freehand 02:20 23.12.2011

Re: ???

valhalen
freehand
Šešeljev pandan je Le Pen, Đilasov - Sarkozi.




Pa to ti kažem, razumemo se. Inače, nek ostane zapisano da jednu stvar koju Đilasu svi zameraju, ja ne zameram. A to su platani. Mislim da je to jedna od retkih situacija kada se poneo vrlo nepopulistički, preuzimajući odgovornost za jednu nepopularnu meru.

Edit: Al pazi kad stvarno ima malo taj napoleonovski stav?!


Edit na edit: Nije mali, al' je tehničar, tj. inženjer :)



300!
Hansel Hansel 02:24 23.12.2011

Re: ???

300!


Astrologija| Politika| Sex
Hoće li Đilas srušiti Tadića?
libkonz / 21.12.2011. u 19:53
Komentari: 299



EDIT: Ne znam kako sam mogao da sumnjam... Izgleda da si ubacio komentar između moja dva Refresh-a.
freehand freehand 02:34 23.12.2011

Re: ???

EDIT: Ne znam kako sam mogao da sumnjam... Izgleda da si ubacio komentar između moja dva Refresh-a.

Tomo, Tomo...

dragan7557 dragan7557 11:06 23.12.2011

Re: Alo bre! Asocijalni Djilkosi.

freehand: Ali je učinio jedinu ispravnu stvar. Ti su ljudi dobili kontejnere za stanovanje,

Ako je tebi ispravno turiti zive ljude u kontajnere, onda svaka cast, aferim i za tebe i za Djilkose, koji ovo rade svojim sugradjanima!

Da je to premestanje zivih ljudskih stvorenja, iz jedne limene konzerve u drugu, tebi ne pada na pamet, kao i multi milioneru Djilasu?

Za ovakvo "resenje" bi djikan po najkracoj mogucoj proceduri bio za uvek uklonjen iz politike bilo koje normalne drzave.
koliko znam i uslove za život daleko bolje od onih u kojima su bili.

Naravno da uslovi stanovanja (daleko bolji kako ih nazivas) u konzervama zvanim kontajneri, su mozda bolji u Bijafri, Kongu i drugim demokratijama(u obadve sam bio i video razne Djikane koji su uveli ovo milosrdje, dok sami stanuju u dvorcima koje su demokratski prisvojili od bivsih diktatora.

U samoj Evropi 21 og veka, stanovanje u zardjalim limenim konzervetinama bilo privatnim bilo drzavnim je jednostavno nedopustivo. Naravno Srbija nije u Evropi, vec u rukama raznih djikana kojima je jedina preokupacija vlast i novac po svaku cenu, voznja Dzipetinama sa pratnjom puka policije dok nadgledaju svoj posed.

I da se podsetimo kako je ove probleme resavala slavljena vlasti sa Dedinja u vreme SFRJ dok je kontajner bio nepoznata sprava koja je revolucionalisala transport(nije za ljudsku upotrebu- vec transport) gradjene su drvene barake, slicne onim u Dahau-u Bergenbelzenu i drugim KZ lagerima hitlerovske Nemacke, u kojim barakama su ljudi ziveli u jednom sobicku bez sanitarija i ostalog potrebnog.

Ovu praksu je Djilkos samo Preokret-o i umesto drvenih dasaka upotrebio metalne panele, sto je jos nezdravije. Daske (ako platane nije prodao u ogrevno drvo) je mogao istesteriti od beogradskih platana podeliti cekice i eksere, nasilno odrediti negradjevinsko zemljiste(po mogucstvu zatrovano i radioaktivno) pa neka sirotinja sama sebi pravi boravista. Za krovove im je mogao podeliti travu pokosenu sa beograci' parkova.

cerski
maca22 maca22 21:37 24.12.2011

Re: ???

valhalen
Inače, nek ostane zapisano da jednu stvar koju Đilasu svi zameraju, ja ne zameram. A to su platani. Mislim da je to jedna od retkih situacija kada se poneo vrlo nepopulistički, preuzimajući odgovornost za jednu nepopularnu meru.

Jeee, ispašće još da se žrtvovao.
expolicajac expolicajac 20:13 21.12.2011

Otvorena kladionica

Odredjujem kvotu 1,25 da će ovaj blog biti skinut u narednih 60 minuta. Opklade primam na PP. Libi brate nisam znao da voliš kladjenja
8c_competizione 8c_competizione 21:35 21.12.2011

Re: Otvorena kladionica

sam lepo reko na jednom od prethodnih blogova?

zivi bili pa videli, pustice Tadica niz vodu, a ovaj mali beogradski gradonacelnicki Hitler ce da preuzme stranku (za ovo beogradski: ja sam rodjeni Beogradjanin, pa imam puno pravo da pljujem po zemljacima, ne?)

da te jeza uhvati! lik mi se ne svidja ni najmanje!
libkonz libkonz 23:24 21.12.2011

Re: Otvorena kladionica

ovaj mali beogradski gradonacelnicki Hitler

za ovo imaš pivo!
8c_competizione 8c_competizione 23:26 22.12.2011

Re: Otvorena kladionica

upravo nadjoh ovo, nisam mogao a da se ne nasmejem

zokstersomething.wordpress.com/2011/09/04/dragan-djilas-obrijao-brkove/
freehand freehand 23:31 22.12.2011

Re: Otvorena kladionica

libkonz
ovaj mali beogradski gradonacelnicki Hitler

za ovo imaš pivo!

Izvanredno. A šta ti 8c znaš o Hitleru? I da li znaš šta Hitler simbolizuje?
I koje su to Hitlerove osobine koje si ti kod Đilasa prepoznao?
Ili si se, po običaju, zaigrao u mlataranju jezikom?
Što je domaćina oduševilo, očigledno, čim je rešio da te časti i dokusuri.
8c_competizione 8c_competizione 23:26 23.12.2011

Re: Otvorena kladionica

A šta ti 8c znaš o Hitleru?


mogao bih da postavim isto kontra pitanje, zar ne?

I da li znaš šta Hitler simbolizuje? I koje su to Hitlerove osobine koje si ti kod Đilasa prepoznao?


pa da odgovorim: jedna od stvari koja me je kod njega najvishe pogodila jeste ponashanje vezano za Paradu ponosa. Po njemu su na kraju pederi ispali glavni krivci (sto trazhe Ustavom zagarantovana prava)! pa onda ono Göbelsovsko uvijanje i izvrtanje istine.

drugi primer: sta bi sa onim obecanjem da ce ostaviti taj jedan platan kao neki zhivi spomenik, da bi ga ujutro vec posekao? oh da, ovako se bash ponashao Hitler

neko ce reci: dobro je dok je samo oko pedera i platana, ha?

e pa mene jeza hvata, poshto imam razvijenu mashtu i kefalo, shta bi se sve moglo ocekivati od lika koji oko ovako "minornih" stravi gazi preko lesheva, a kada se dokopa ozbiljnijih ingerencija!

dodushe, on bi bio jedini "demokrata" koga bi DB oberucke prihvatio!
8c_competizione 8c_competizione 23:48 23.12.2011

Re: Otvorena kladionica

uh i da ne zaboravim, upravo porcitah ovaj tekst:

iskreno da vam kazhem, koliko god bio nesimpatican Jeremic, mislim da nismo odavno imali boljeg ministra spoljnih poslova. mislim da je i po pitanju Kosova povukao nekoliko odlicnih poteza (povlacenje ambasadora=jasno stavljanje do znanja da se Srbija ne slazhe sa meshanjem u njen suverenitet; ona rezolucija koja je podneta gde su ostali ispizdeli jer im je bilo uskraceno pravo da Srbiju josh jednom jeftino prevare, pod izgovorom da ih nismo konsultovali? cuj nismo ihg konsultovali? pa nisu ni oni nas kada su priznavali nezavisno Kosovo!)

iskreno mislim da stajanje pri sosptvenom stavu mozhe samo doprineti tome da te protivnik malko vishe poshtuje, umesto spushtanja gaca, meshanja guze uz osmeh ....
silver bullet silver bullet 17:36 24.12.2011

Re: Otvorena kladionica

iskreno da vam kazhem, koliko god bio nesimpatican Jeremic, mislim da nismo odavno imali boljeg ministra spoljnih poslova. mislim da je i po pitanju Kosova povukao nekoliko odlicnih poteza


Nevolja je jedino u tome sto je on clan DS-a, a ne DSS-a, radikala ili SNS-a cijim biracima, a vidim i tebi, daleko vise parira i odgovara.
antioksidant antioksidant 13:40 25.12.2011

Re: Otvorena kladionica

silver bullet
iskreno da vam kazhem, koliko god bio nesimpatican Jeremic, mislim da nismo odavno imali boljeg ministra spoljnih poslova. mislim da je i po pitanju Kosova povukao nekoliko odlicnih poteza


Nevolja je jedino u tome sto je on clan DS-a, a ne DSS-a, radikala ili SNS-a cijim biracima, a vidim i tebi, daleko vise parira i odgovara.

a koje su tacno razlike izmedju ds-a, dss-a, radikala i sns-a? i njihovih glasaca?
8c_competizione 8c_competizione 21:57 25.12.2011

Re: Otvorena kladionica

da probam da malko odgovorim, pre nego li budem razapet na krst blogovski casni

kao prvo, neko sam kome se jedino Djindjiceva demokratska Srbija svidjala. to je na zhalost proshlost

kao drugo, opcija koju uporno Ceda a dobrim delom i Tadic nude (skidanje gaca i naguzhavanje samovoljno), ako cemo posteno i Sloba pre nih, mi se isto tako ne svidja.

pripadam grupi onih koji misle da je JNA trebala uraditi vojni puc 90te, pobiti do poslednjeg politicara u svih 6 republika + 2 pokrajine, i sacuvati Jugoslaviju.

Takodje mislim da ako je Sloba poceo da jede govna sa ratom protiv NATOa, trebao je da izdrzhi josh malo. Ovako je onim Vojnotehnickim sporazumom (kapitulacija za nepismene) samo prepisao Rambujeov predlog i omogucio Athisarija.

Spoljna politika je, u situaciji u kojoj je Srbija, malko pokazivanje zuba, malko smeshak 6ca okuzalno!
libkonz libkonz 10:20 26.12.2011

Re: Otvorena kladionica

pripadam grupi onih koji misle da je JNA trebala uraditi vojni puc 90te, pobiti do poslednjeg politicara u svih 6 republika + 2 pokrajine, i sacuvati Jugoslaviju.

sve se slažem!
freehand freehand 10:23 26.12.2011

Re: Otvorena kladionica

libkonz
pripadam grupi onih koji misle da je JNA trebala uraditi vojni puc 90te, pobiti do poslednjeg politicara u svih 6 republika + 2 pokrajine, i sacuvati Jugoslaviju.

sve se slažem!

libkonz libkonz 10:56 26.12.2011

Re: Otvorena kladionica


Dobro, ajd, posebno mi se dopao ovaj deo:
kao prvo, neko sam kome se jedino Djindjiceva demokratska Srbija svidjala. to je na zhalost proshlost

kao drugo, opcija koju uporno Ceda a dobrim delom i Tadic nude (skidanje gaca i naguzhavanje samovoljno), ako cemo posteno i Sloba pre nih, mi se isto tako ne svidja.

Takodje mislim da ako je Sloba poceo da jede govna sa ratom protiv NATOa, trebao je da izdrzhi josh malo. Ovako je onim Vojnotehnickim sporazumom (kapitulacija za nepismene) samo prepisao Rambujeov predlog i omogucio Athisarija.

a što se tiče citiranog gore, svima bi nama bilo lepše da rata nije bilo. Bolje da je ostala bogata Jugoslavija nego sadašnja siromašna i nesrećna Srbija.
freehand freehand 11:11 26.12.2011

Re: Otvorena kladionica

a što se tiče citiranog gore, svima bi nama bilo lepše da rata nije bilo. Bolje da je ostala bogata Jugoslavija nego sadašnja siromašna i nesrećna Srbija.

Izvini, priznaćeš da se ova i gore citirana rečenica razlikuju u nekim detaljima.
silver bullet silver bullet 11:51 26.12.2011

Re: Otvorena kladionica

kao prvo, neko sam kome se jedino Djindjiceva demokratska Srbija svidjala. to je na zhalost proshlost

kao drugo, opcija koju uporno Ceda a dobrim delom i Tadic nude (skidanje gaca i naguzhavanje samovoljno), ako cemo posteno i Sloba pre nih, mi se isto tako ne svidja.

pripadam grupi onih koji misle da je JNA trebala uraditi vojni puc 90te, pobiti do poslednjeg politicara u svih 6 republika + 2 pokrajine, i sacuvati Jugoslaviju.

Takodje mislim da ako je Sloba poceo da jede govna sa ratom protiv NATOa, trebao je da izdrzhi josh malo. Ovako je onim Vojnotehnickim sporazumom (kapitulacija za nepismene) samo prepisao Rambujeov predlog i omogucio Athisarija.

Spoljna politika je, u situaciji u kojoj je Srbija, malko pokazivanje zuba, malko smeshak 6ca okuzalno!


Sinko, pa ti ni sam ne znas za sta si.
Cuj, Djindjiceva Srbija!
Pa sa tim stavovima mozes samo da pripadas onima koji su lili krokodilske suze oko njegovog kovcega.
libkonz libkonz 13:33 26.12.2011

Re: Otvorena kladionica

Izvini, priznaćeš da se ova i gore citirana rečenica razlikuju u nekim detaljima.

ne vidim razliku.
maksa83 maksa83 20:14 21.12.2011

treš

Ne mili mi se nijedan od njih dvojice, ali nema ljutiš - tekstovi su priličan treš, ne znam da li je gori Tabloid (čije ime govori dovoljno) ili e-novine (koje su cele teeežak treš sam po sebi), pogotovo ono sa "milosnicama i prijateljicama noći koje svedoče blabla". Treš.

Ovo mi deluje balansiranije i bliže realnosti: Danas istražuje: Anatomija vrha Demokratske stranke
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:21 21.12.2011

Re: treš

maksa83
Ne mili mi se nijedan od njih dvojice, ali nema ljutiš - tekstovi su priličan treš, ne znam da li je gori Tabloid (čije ime govori dovoljno) ili e-novine (koje su cele teeežak treš sam po sebi), pogotovo ono sa "milosnicama i prijateljicama noći koje svedoče blabla". Treš.

Ovo mi deluje balansiranije i bliže realnosti: Danas istražuje: Anatomija vrha Demokratske stranke


Khm.

maksa83 maksa83 20:26 21.12.2011

Re: treš

srdjan.pajic
maksa83
Ne mili mi se nijedan od njih dvojice, ali nema ljutiš - tekstovi su priličan treš, ne znam da li je gori Tabloid (čije ime govori dovoljno) ili e-novine (koje su cele teeežak treš sam po sebi), pogotovo ono sa "milosnicama i prijateljicama noći koje svedoče blabla". Treš.

Ovo mi deluje balansiranije i bliže realnosti: Danas istražuje: Anatomija vrha Demokratske stranke


Khm.



Khm-khm.

Taj tvoj khm je vrlo dobar prilog tezi da je u toku rat na vrhu DS-a.

AlexDunja AlexDunja 20:30 21.12.2011

Re: treš

Taj tvoj khm je vrlo dobar prilog tezi da je u toku rat na vrhu DS-a.

mene samo zanima: pa šta?
maksa83 maksa83 20:32 21.12.2011

Re: treš

AlexDunja
Taj tvoj khm je vrlo dobar prilog tezi da je u toku rat na vrhu DS-a.

mene samo zanima: pa šta?

Pa, ništa i svašta nešto.
libkonz libkonz 21:13 21.12.2011

Re: treš

Ne mili mi se nijedan od njih dvojice, ali nema ljutiš - tekstovi su priličan treš, ne znam da li je gori Tabloid (čije ime govori dovoljno) ili e-novine (koje su cele teeežak treš sam po sebi), pogotovo ono sa "milosnicama i prijateljicama noći koje svedoče blabla". Treš.

Ovo mi deluje balansiranije i bliže realnosti: Danas istražuje: Anatomija vrha Demokratske stranke

Slažem se. I o Tabloidu i o E novinama imam isto mišljenje. Samo, oba teksta imaju dosta stvari koje su istinite.
Hvala za ovaj link ka Danasu, realan opis prilika u DS-u.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:38 21.12.2011

Re: treš

maksa83
srdjan.pajic
maksa83
Ne mili mi se nijedan od njih dvojice, ali nema ljutiš - tekstovi su priličan treš, ne znam da li je gori Tabloid (čije ime govori dovoljno) ili e-novine (koje su cele teeežak treš sam po sebi), pogotovo ono sa "milosnicama i prijateljicama noći koje svedoče blabla". Treš.

Ovo mi deluje balansiranije i bliže realnosti: Danas istražuje: Anatomija vrha Demokratske stranke


Khm.



Khm-khm.


Taj tvoj khm je vrlo dobar prilog tezi da je u toku rat na vrhu DS-a.



Well, teza je: zapuštenost / srbovanje = const.

mada nisam siguran da li da stavim kvadrat na zapuštenost.

Ako se ne varam, u Londonu živi ljudi otprilike koliko u celoj Srbiji (bez Kosova, pu, pu, mislim samo u brojnom smislu, nedamokosovo x 3). Ili, jedno 5 puta više nego u Beogradu. Ali nekim čudom i njih šijemo po broju izujedanih. O Čikagu da i ne govorim. Jeste da smo lider u regionu, u svemu, ali da li baš mora u svemu?

Mada s obzirom da se broj napada lutalica u Beogradu smanjio na samo 2 hiljade, izgleda da nekom ide loše u tom partijskom ratu, mislim, osim lutalicama.
blogovatelj blogovatelj 03:05 22.12.2011

Re: treš

Khm.


Kako da te covek ne obozava
Atomski mrav Atomski mrav 20:15 21.12.2011

Raspad?

I, šta misliš na osnovu tog razgovora, šta će da bidne od DS? Hoće li se raspasti kako predviđa Drago ili će se oljuštiti kao luk? Ili nešto treće ili ništa od svega toga?
libkonz libkonz 21:16 21.12.2011

Re: Raspad?

I, šta misliš na osnovu tog razgovora, šta će da bidne od DS? Hoće li se raspasti kako predviđa Drago ili će se oljuštiti kao luk? Ili nešto treće ili ništa od svega toga?

ovde sam ja u fazonu "šta je babi milo to joj se i snilo": dok se dvoje svađaju (neko) treći koristi
Bili Piton Bili Piton 20:34 21.12.2011

...

hvata me jeza od pomisli šta bi bilo sa Srbijom ako Đilas dođe


Bilo bi to da bi Srbija postala još netrpeljivija, još mnogo više malogradjanska sredina (i to u onom najgorem smislu) nego što je sad.

To je tek početak duge liste (i ono što mene lično najviše izludjuje pri pomisli na mogućnost da on dodje za precednika). Neko drugi nek nastavi ako želi.
cult cult 20:42 21.12.2011

Re: ...

Srbija je dovoljno malogradjanska, netrpeljiva i mnogo toga još, i da, sigurno može biti još više takva.
Medjutim, ovaj impotentni i bezidejni lutan od predsednika jednostavno nije u stanju da završi bilo šta što započne i to je manir cele te ds ekipe koju je Tadić instalirao - impotentnost, blaga ljigavost i apsolutna nesposobnost. Djilas odudara od tog manira i završava stvari. Ako uopšte postoji ta priča o nekakvoj borbi za vrh, a čisto sumnjam, apsolutno uz Djilasa.
Bili Piton Bili Piton 20:59 21.12.2011

Re: ...

Djilas odudara od tog manira i završava stvari


OK, razumem - razlikuju nam se prioriteti, u redu. Da se on ne pokazuje u kontinuitetu kao garden variety hejter (što je za mene trenutna diskvalifikacija) verovatno bih uzeo u obzir tu činjenicu da je efikasniji od drugih (pa i pri uništavanju životne sredine)

Najtragičnije u svemu je to kakav nam se jadan izbor nudi na sve strane, kad on mora uopšte da se razmatra kao opcija.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 01:54 22.12.2011

Re: ...

cult
Srbija je dovoljno malogradjanska, netrpeljiva i mnogo toga još, i da, sigurno može biti još više takva.
Medjutim, ovaj impotentni i bezidejni lutan od predsednika jednostavno nije u stanju da završi bilo šta što započne i to je manir cele te ds ekipe koju je Tadić instalirao - impotentnost, blaga ljigavost i apsolutna nesposobnost. Djilas odudara od tog manira i završava stvari. Ako uopšte postoji ta priča o nekakvoj borbi za vrh, a čisto sumnjam, apsolutno uz Djilasa.



Ovo mu je glavni kvalitet. A posto su takvi kod nas redji nego ugrozene vrste, definitivno treba da se taj kvalitet i iskoristi. Dakle, covek treba da radi kao izvrsilac, iliti egzekutor. Ali ne platana, nego ideja. (Tudjih, nikako svojih.)
dragan7557 dragan7557 11:04 22.12.2011

Re: ...

Djilas odudara od tog manira i završava stvari.

Bas vala, platane rezulutno posece istesteri i prodade.

Dok se Tadic neckao gradjani kao blesavi protestvovali Djilas Maher rokne platane, a posle ce mozda i Srbiju.

Gary sve ove godine "demokratije" su uvlacenja, dupe lizanja i slicne radnje jedino cime se partijski vrhovi bave.

Kako doci na vlast, a kad se dodje kome poturiti nogu ili uvuci se medju noge je jedina preokupacija politikanata za ozbiljni politicki management niko od njih nije ni cuo.

Jedina svrha vlasti je vlast samoj sebi a uturati tu potrebe drzave je besmisleno.

Dok ga sa motkom ne oterase Ministro Kopulacione Berluskoni, Forza Italije je drzavu vodio u propast a on je isto sto i Djilas bez onog Kopulacione.

Ako ti dodje Djilas onda uskoro pocinje:

mislili smo da smo dotakli dno, brateee, ali ovo je jos dublje, nigde dna brateeeeee.........

Ako mislis da ce pod Djilasom, nastati vremena ponosa sa pesmom lasate mi kantare, kon la gitara.....Io sono Serbiano, varas se.

cerski
tsunade tsunade 11:33 22.12.2011

Re: ...



cult


Razmišljala sam kako da napišem i opišem ono što mislim i osećam. Al to ti uvek odlično uradiš umesto mene. Tako da ću prokomentarisati ovim klipom. Tu je sve rečeno.

[url=http://www.youtube.com/watch?v=KkWRwHccVXE&feature=related][/url]
tsunade tsunade 11:38 22.12.2011

Re: ...

libkonz libkonz 12:45 22.12.2011

Re: ...

tsunade

Hvala što si me podsetila da nismo kačili snimke sa Jutjuba
javascript:;
cult cult 13:36 22.12.2011

Re: ...

znači, Djilas je pred svitom, novinarima, tv kamerama uhvatio ovog lika za revere, odgurnuo ga, rekao mu da je djubre, naložio vaterpolisti Šapiću da ga privede...A izjava oštećenog se može videti na fejsbuk stranici Srpske Napredne Stranke, plus najviše glasova ima youtube komentar koji glasi: Dosmalijski rezim ce da padne , a i glave mnoge !

Fenomenalno : )
libkonz libkonz 14:34 22.12.2011

Re: ...

znači, Djilas je pred svitom, novinarima, tv kamerama uhvatio ovog lika za revere, odgurnuo ga, rekao mu da je djubre, naložio vaterpolisti Šapiću da ga privede...A izjava oštećenog se može videti na fejsbuk stranici Srpske Napredne Stranke, plus najviše glasova ima youtube komentar koji glasi: Dosmalijski rezim ce da padne , a i glave mnoge !

Fenomenalno : )

Znači, da čovek laže mediji bi ovo masovno objavljivali kao primer prljave kampanje. I ne bi bio toliko brisan sa ovog bloga.
Unfuckable Unfuckable 20:28 22.12.2011

Re: ...

Djilas odudara od tog manira i završava stvari

...to je ono što me iskreno najviše i plaši.
8c_competizione 8c_competizione 23:29 23.12.2011

Re: ...

Djilas odudara od tog manira i završava stvari


i Ajhman je "zavrshavao stvari", zar ne?

sve zavisi od ugla gledanja
blau.punkt blau.punkt 20:38 21.12.2011

kurta i murta se igraju do besvesti:


sjaši - uzjaši - sjaši - uzjaši

a mi ?

edit:

mada... jedan od njih je ipak ostvario neke opipljive rezultate, 1 most je popravljen, 2. se zavrsava, neki platani su iseceni..
ne mogu da se setim sta je onaj drugi, tj. sada prvi, uradio ?
milisav68 milisav68 20:45 21.12.2011

Hoće li Đilas srušiti Tadića?

A to je bitno - zbog čega?
maca22 maca22 21:09 21.12.2011

Re: Hoće li Đilas srušiti Tadića?

Ostacemo bez i jednog drveta. Postacemo stepa. Posle erozije, pustinja. Klima ce postati ostra i suva. Imacemo manje voda. Hidorcentrale ce manje da rade. Imacemo manje struje. A bice vise hladno. Uvesce nam restrikcije. Uvescena na nuklearku (uz pomoc Domazetovih Drugosrbijanaca). Necemo umeto da je odrzavamo. Stalno ce nesto curiti. Svi cemo se razboleti... (nastavi niz)
draft.dodger draft.dodger 20:58 21.12.2011

Borat ili Dorat?

Nesposobni i neodlučni Tadić ili beskrupulozni, sujetni nasilnik Đilas.

Šta god da odluče, ne sumnjam da će im odluke biti motivisane prljavim kapitalom i malograđanskom sujetom.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:10 21.12.2011

Re: Borat ili Dorat?

draft.dodger
Nesposobni i neodlučni Tadić ili beskrupulozni, sujetni nasilnik Đilas.

Šta god da odluče, ne sumnjam da će im odluke biti motivisane prljavim kapitalom i malograđanskom sujetom.

Izbor je otprilike kao pitanje: Da li je bolje sa one stvari na kolac ili sa kolca na onu stvar...
angie01 angie01 21:38 21.12.2011

Re: Borat ili Dorat?

u prevodu na cirilicu:

Ozren & Gvozden!
freehand freehand 21:39 21.12.2011

Re: Borat ili Dorat?

Drago Kovacevic
draft.dodger
Nesposobni i neodlučni Tadić ili beskrupulozni, sujetni nasilnik Đilas.

Šta god da odluče, ne sumnjam da će im odluke biti motivisane prljavim kapitalom i malograđanskom sujetom.

Izbor je otprilike kao pitanje: Da li je bolje sa one stvari na kolac ili sa kolca na onu stvar...

Sa koje stvari?
A ako je ono što mislim da jeste - šta nam ti kao čovek od iskustva, mudrosti i integriteta predlažeš?
nenadqwe nenadqwe 21:24 21.12.2011

kontra evolucija

Eh, da se tako lako menjaju Glavonje ne bismo sad bili tu gde jesmo, jos da dođe bolji i sposobniji ma dajte molim vas
libkonz libkonz 21:32 21.12.2011

Re: kontra evolucija

jos da dođe bolji i sposobniji

Đilas je čovek bez skrupula, pohlepan i egocentričan. Mislim da bi bio jako opasan po Srbiju kada bi bio na Tadićevom mestu.
8c_competizione 8c_competizione 21:37 21.12.2011

Re: kontra evolucija

opasan je i na ovoj poziciji na kojoj je sada!
nenadqwe nenadqwe 21:46 21.12.2011

Re: kontra evolucija

mislim da bi i takav dobro dosao, ovaj prvi se pretvorio u senilnu babu, vise ne zna sta prica
jesen92 jesen92 21:54 21.12.2011

Re: kontra evolucija

Đilas je čovek bez skrupula, pohlepan i egocentričan. Mislim da bi bio jako opasan po Srbiju kada bi bio na Tadićevom mestu.
...nema sansi da bude na mestu predsednika drzave...mozda samo predsednik stranke...ja to onako, moje licno misljenje...
dragan7557 dragan7557 11:12 22.12.2011

Re: kontra evolucija

libkonz 21:32 21.12.2011
Re: kontra evolucija

jos da dođe bolji i sposobniji


Đilas je čovek bez skrupula, pohlepan i egocentričan.

Ostali nisu?

cerski
freehand freehand 21:35 21.12.2011

Reče mi jedan čoek

Hebi ga, Libe, ovo će garant i Krstić da pročita; kad pročita - možda će i Šefu da kaže. A onda ništa od konspiracije i komplota!
Nego - odluči li se ti više? Toma, Čeda ili Mlađa?

Inače, blogoanaliza ti je na nivou Dragovih, samo si ti naklonjen malo više ka dokumentarnosti i terenskom istraživanju, dok on zanosi više na alem-kamen i čarobnu kuglu. Znači na naučnu stranu.
libkonz libkonz 21:43 21.12.2011

Re: Reče mi jedan čoek

Inače, blogoanaliza ti je na nivou Dragovih

Moj blog bez komentara blogera ne vredi ništa. Zahvaljujući dobrim komentarima uvek se sklopi jedna lepa priča.
freehand freehand 22:09 21.12.2011

Re: Reče mi jedan čoek

libkonz
Inače, blogoanaliza ti je na nivou Dragovih

Moj blog bez komentara blogera ne vredi ništa. Zahvaljujući dobrim komentarima uvek se sklopi jedna lepa priča.

Pa to je ok, ali ti je prvo priča sagovornika... Onako;
a onda i linkovi. Što reče Maksa - ilustrovati nešto E-novinama i Tabloidom a da nije priča o estradi ili psima ljudožderima koji haraju Terazijama proždirući decu rođenu i nerođenu - potpuno je deplasirano.
ultimatum ultimatum 22:27 21.12.2011

Re: Reče mi jedan čoek

freehand
Hebi ga, Libe, ovo će garant i Krstić da pročita; kad pročita - možda će i Šefu da kaže. A onda ništa od konspiracije i komplota!
Nego - odluči li se ti više? Toma, Čeda ili Mlađa?

Inače, blogoanaliza ti je na nivou Dragovih, samo si ti naklonjen malo više na dokumentarnosti i terenskom istraživanju, dok on zanosi više na alem-kamen i čarobnu kuglu. Znači na naučnu stranu.


Cini mi se da, kada bi izasao na izbore, jedino bih mogao da glasam za PUPS

@Libe, nema nista od rusenja lidera u ovoj zemlji, previse smo postali kukavice i sebicnjaci (a ovi tajkuni, koje spominjes, jesu previse inteligentni i mogu da procene da ne mogu jos uvek da postanu kalif umesto kalifa) dakle, ljigavi ostaju, svi na svojim mestima, do daljeg...
ivankagrump ivankagrump 00:16 22.12.2011

Re: Reče mi jedan čoek


Cini mi se da, kada bi izasao na izbore, jedino bih mogao da glasam za PUPS


Znas sta, s obzirom na to da u mojoj porodici primanja kasne svima osim penzionerima, u cilju mogucnosti svakodnevne kupovine hleba i mleka, bez perioda gladovanja, izgleda da cu i ja glasati za PUPS
kleinemutter kleinemutter 21:38 21.12.2011

djilas

Đilas je sasvim ok. On je čovek , koji završava posao koji počne. A nama treba neko takav.Rad, red i disciplina. I da, ne glumi ludilo i veličinu. Deluje kao normalan čovek.

Svaki posao koji se radi ima i protivnike i zagovornike. Tako i te neke njegove akcije do sada su imale svoje za i svoje protiv. Njegove odluke nisu bile kilave. To je to. Čovek ima integritet. Tadić to nema.

8c_competizione 8c_competizione 21:43 21.12.2011

Re: djilas

Cuj, i Sloba i Hitler i Sheshelj i Darth Vader su imali integritet. Da li ih to automatski cini boljim ljudima?
Bili Piton Bili Piton 21:45 21.12.2011

Re: djilas

kleinemutter
I da, ne glumi ludilo i veličinu


Izvini, ti ovo ozbiljno? Čovek je na takvom ego tripu da je to muka gledati.


angie01 angie01 21:55 21.12.2011

Re: djilas

kleinemutter
Đilas je sasvim ok. On je čovek , koji završava posao koji počne. A nama treba neko takav.Rad, red i disciplina. I da, ne glumi ludilo i veličinu. Deluje kao normalan čovek.Svaki posao koji se radi ima i protivnike i zagovornike. Tako i te neke njegove akcije do sada su imale svoje za i svoje protiv. Njegove odluke nisu bile kilave. To je to. Čovek ima integritet. Tadić to nema.


je l moze neka naznaka, sta je to dobro za nas uradio djiki drvoseca, brzo, efikasno i bez mnogo mrsomudjenja, kako kazes, a pri tome, ako zanemarimo ono silno slikovanje, bas kad treba-novinar slucajno prisutan u najneverovatnijim situacijama gde ovaj skromni covek od integriteta pokazuje svoju humanost i odlucnost da pomogne,pa da i meni bude lakse i krenem s transparentima da ga branim!

..pazi, za NAS sta je uradio!???
8c_competizione 8c_competizione 22:04 21.12.2011

Re: djilas

ma o cemu bre ti?

jedini integritet koji pokazuje jeste celicna pesnica na ceo medijski i reklamni prostor!

znash li da poseduje bukvalno sve reklamne panoe po Beogradu i shire? o pravima reklamiranja na TVu ni da ne pocinjem?

i to je tebi neko koga treba da izaberemeo za preCednika?

neka hvala, ja bih radije onog Kralja shto ni srpsku poshteno ne zna, nego Djilasa ili Botu
Bili Piton Bili Piton 22:09 21.12.2011

Re: djilas

8c_competizione


neka hvala, ja bih radije onog Kralja shto ni srpsku poshteno ne zna, nego Djilasa ili Botu


E, bukvalno sam isto pomislio juče. Neko na fejsu okačio njegovu sliku sa ženom na nekakvoj priredbi za klince sa balonima i sl, i oboje vedri, nasmejani, sa onim oversized plastičnim naočarima s kojima svako izgleda kao kreten, zavitlavaju se s decom. I ja se prvo nasmejem (jer je blesava fotka totalno) a posle pomislim - pa vidi, ovi se stvarno ne doživljavaju preozbiljno, i imaju kudikamo više šarma od ovih mandarina na vlasti.

(Lib, znam da ćeš mi dati preporuku - eto, izrekoh neizrecivo)
zilikaka zilikaka 22:09 21.12.2011

moje vidjenje

Đilas je po načinu rada prosta inženjerska duša. Traži i nalazi način kako da nešto uradi.

Što god konkretno počneš, sa namerom da završiš, nailazićeš na gomilu isto tako konkretnih problema.
Za svaki od njih treba naći rešenje, i apsolutno je nemoguće svaki od njih rešiti na najbolji mogući način. Jednostavno moraš računati sa određenim stepenom štete, grešaka, fulanja, ali ta količina mora biti taman tolika da svaki od tih problema ipak bude rešen. Da vrši poso.

Tadić i slični pronalaze razloge i obrazloženja zašto nešto ne može da se uradi.
Ti razlozi možda stoje, al ni jedna stvar se ne završava.

Stvar je ličnog afiniteta kome je koja opcija prihvatljivija, a politika me ne zanima. Ič.
nenadqwe nenadqwe 22:17 21.12.2011

Re: djilas

kakve veze ima sta poseduje, ja znam jednog sto je ziveo u stanu gde je rodjen i vozio je crvenog juga i sve to dok je bio predsednik drzave. Oko njega stotinu gladnih, zednih i zeljnih svega i svacega i gde smo s'njim dosli?
Ovaj bar ne bi dozvolio drugima da "rade radnju".
libkonz libkonz 22:17 21.12.2011

Re: djilas

(Lib, znam da ćeš mi dati preporuku - eto, izrekoh neizrecivo)

korak po korak, na dobrom si putu
ja bih radije onog Kralja shto ni srpsku poshteno ne zna

Pored srpskog, govori engleski, francuski, italijanski i portugalski. Engleski i francuski govori tečno, za italijanski i francuski nisam siguran
libkonz libkonz 22:19 21.12.2011

Re: moje vidjenje

Đilas je po načinu rada prosta inženjerska duša. Traži i nalazi način kako da nešto uradi.

ne birajući sredstva. i po leševima bi gazio.
libkonz libkonz 22:20 21.12.2011

Re: djilas

Izvini, ti ovo ozbiljno? Čovek je na takvom ego tripu da je to muka gledati.

omega68 omega68 22:49 21.12.2011

Re: djilas

neka hvala, ja bih radije onog Kralja shto ni srpsku poshteno ne zna, nego Djilasa ili Botu


E, bukvalno sam isto pomislio juče.

draft.dodger draft.dodger 22:57 21.12.2011

Re: djilas

omega68
neka hvala, ja bih radije onog Kralja shto ni srpsku poshteno ne zna, nego Djilasa ili Botu


E, bukvalno sam isto pomislio juče.



Kruna je spremna...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana