Zašto EU sada NE treba da potpiše SAA sa Srbijom

Goran Miletic RSS / 17.01.2008. u 20:44

Welcome to NS
Welcome to NS
U danima kada mi gotovo svi poznati i polu-poznati govore da MORAM u drugom krugu glasati za Tadića, a da pritom ne znaju da mi odgovore konkretno na pitanje „Šta fali Čedi ?“, isplivao je snimak  koji pokazuje kako Srbija danas izgleda: JEDAN snima, trojica idu i pale pekaru čiji je vlasnik Albanac, a grupa građana (čitaj: NAROD) stoji pored ili prolazi kolima dok se ovo dešava. Njih se ovaj zločin (da vam nije možda gruba ovaj reč ?) apsolutno ne tiče. Nastavak je tipično srpsko-ruska priča:  već 100 dana policija „traga za počiniocima“, političari se ne oglašavaju već upravo toj etničkoj grupi nude suštinsku autonomiju, a mediji izveštaju o ovoj vesti kao da je reč o visibabi koja se pojavila u Tašmajdanskom parku.

U mesecima koji dolaze, ruski model odnosa prema npr. Britanskom Savetu i Zapadu uopšte biće uvezen u Srbiju, jer za to ne treba gasovod, niti odluka Parlamenta a ni dil sa Gaspromom. Sačekaćemo još mesec dana da se mjuzikl „Izbori, oh presudni izbori“ ponovo izvede pa ćemo početi sa implementacijom onih akcionih planova. A onaj NAROD iz prvog pasusa će onda početi da se događa na ulicama Srbije. Samo još mesec ili dva strpljenja.

Za to vreme, ovde po ceo dan slušamo kako „zločesta“ EU hoće/neće da potpiše Sporazum o stabilizaciji i asocijaciji sa Srbijom. Sporazum se predstavlja kao nešto što je Srbiji dato od Boga, Kusturice, tenisera, Crkve, Marije Šerifović itd  ili da je SAA ustvari dobar rod malina i šljiva koji EU nama ne da da koristimo i da uživamo u onome na šta imamo pravo. Pošto makar mali broj građana/građanki shvata da je SAA jedan UGOVOR u kome je nama cilj da se približimo EU, nadam se da većina čitalaca ovde zna da moramo da ispunimo makar neke preduslove na kojima ta ista organizacija/superdržava počiva. Prvo podmetanje se svodi na rečenicu „Srbija je Evropa“, zato što niko ne govori da Evropa nije isto što i EU. Drugo podmetanje se svodi na to što smo ih (EU i zemlje članice) ili preveli žedne preko vode ili su nam oni prijatelji (Grčka i grčki Kipar) koji će po svaku cenu biti uz nas. Treće podmetanje je da EU MORA da potpiše sporazum zbog sebe, mada niko ne navodi razloge zašto bi to MORALO da se desi.

Iz nekoliko bitnih razloga mislim da EU u OVOM TRENUTKU ne treba da potpiše SAA sa Srbijom čiji predstavnici u poslednjih par godina uporno (samo)povređuju Srbiju:

1.       1. Hapšenje i esktradicija Mladića i ostalih optuženih nije nešto što treba Americi, Holandiji, Britaniji, Belgiji. To je nešto što je preko potrebno isključivo Srbiji. Rad Tribunala u Hagu je takođe najviše Srbiji u interesu jer će se samo tako krenuti iz prošlosti ka budućnosti. Sabotiranje hapšenja i nipodaštavanje suđenje bilo preko medija, bilo kroz izjave političara je dokaz da Srbiju ne zanima ni vladavina prava niti ljudska prava. Čak i da zaista ne znaju gde je Mladić, svi predstavnici vlasti su imali mnogo prilike da građanima objasne zbog čega ovi ljudi moraju biti uhapšeni.

2.       2. Srbiji je previše puta progledano kroz prste u vezi približavanja EU. Ne sećam se nijedne zemlje (današnje članice EU i zemlje Zapadnog Balkana) kojima je toliko izlaženo u susret a da nisu promenile neke suštinske stvari. Tačno je da u tim zemljama (ne računajući Balkan) nije bilo ratova i ratnih zločina, ali paralele se mogu povući.

3.       3. U Srbiji predstavnici vlasti i većina medija proglašavaju za ekstremizam zahteve da Srbija konačno počne da živi po pravilima, bez obzira da li su to domaći zakoni ili međunarodni standardi koje je ratifikovala.

4.       4. Status Kosova možda jeste formalno odvojen od pitanja približavanja EU, ali svakako faktički utiče na „doprinos regionalnoj saradnji/stabilnosti“. Akcionim planovima koje je spremila Vlada, ali i onim što trenutno radi, Srbija će itekako unazaditi regionalnu stabilnost, a verovatno i indirektno podržati neko novo „događanje srpskog naroda“ na severu Kosova i/ili u „onom“ delu BiH.

5.       5. Bez obzira na istraživanja javnog mnenja, građani koji izlaze na izbore su VEĆINSKI opredeljeni za partije koje neće u EU, ali to prikrivaju na različite načine (SRS, DSS, SPS i NS glasači/poslanici su većina). Većina ovih glasača hoće u EU, ali pod „našim uslovima“. Hoću i ja u Hayatt u šorcu, ali mi ne daju !

6.       6. Potpisivanjem SAA, EU neće pomoći demokratizaciju Srbije već će građanima poslati poruku da će EU uvek progledati kroz prste, da možemo da se švercujemo (hvala Borki Pavićević), da treba samo malo jače da zakukamo na opasnost od radikala pa će nam dopustiti da skočimo na narednu stepenicu.

7.        7. Potpisani sporazum će verovatno biti odbijen u Parlamentu Srbije, što je blam koji nikome ne treba.

8.       8. Iako niko ne spori da u Srbiji postoji tzv. kadrovski potencijal koji je bitan za proces pristupanja, do sada smo videli malo rezultata. To se neće promeniti sa potpisivanjem SAA, jer su Vlada, političari ali i „oni koji se bave evropskim integracijama“ ubeđivali građane da će „OVE godine“ reforme dobiti zamah. Da se ne lažemo, od ubistva Đinđića, veoma malo toga je urađeno, a ono što jeste, rezultat je rada Vlade čiji je on bio Premijer. Ko ne veruje, neka pogleda kakvi zakoni su donošeni tokom cele 2007,ali i poražavajuće mali broj ovih zakona.

9.       9. Uporno ignorisanje civilnog društva, nipodaštavanje predloga (zakonskih i svih ostalih) koji dolaze od strane nevladinih organizacija nije se prekinulo sa ulaskom DS-a u Vladu. Štaviše, tek sada nema adekvatne reakcije posle napada na novinare, aktiviste, neonacističke skupove i sl. Moj lični utisak je da je DS mnogo više reagovao dok je bio u opoziciji. Sada se sve svodi na „osudu“ i „zalaganje za kažnjavanje počinilaca“. Ako DS i G17+ nisu adekvatno reagovali na ove POJEDINAČNE incidente, kako možemo biti sigurni da će reagovati na MASOVNE incidente (primer: paljenje džamija u Beogradu i Nišu) posle proglašenja nezavisnosti Kosova.

10.   10. Oni koji čine Vladu Srbije, moraju zaista donositi zakone, uredbe, menjati politiku, ali ne zato što to traži EU, već zbog budućnosti građana Srbije. Kada se to radi, građanima treba objasniti korist, ali i nužnost nepopularnih mera. Moj utisak je da je većina ljudi koji se „bave evropskim integracijama“ često ponavljaju fraze, uveravaju domaću i stranu javnost „da je Srbija spremna“, a da istovremeno ne uspevaju da zadobiju političku podršku Vlade i civilnog društva. Isti ljudi mnogo više vremena potroše na forsiranje nekih datuma (najnoviji primer je 28. januar za koji je čula svaka domaćica), a da nam nikada ne kažu šta MORAMO.

Sporazum o stabilizaciji i asocijaciji je ozbiljna stvar, kao što je ozbiljna i Evropska Unija. To je mnogo više od glupih naslova „Slovenija ubeđuje Holandiju, a Holanđani neće“.
 

P.S. Pozdravljam ekipu iz ćoška koja tvrdi da su moji blogovi naručeni od strane LDP. Za vašu informaciju, LDP se zalaže za potpisivanje SAA.

Atačmenti



Komentari (176)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 20:55 17.01.2008

..

Iz nekoliko bitnih razloga mislim da EU u OVOM TRENUTKU ne treba da potpiše SAA sa Srbijom


u to sam mogao da se kladim. Daj nesto novo za promenu.

P.S. Pozdravljam ekipu iz ćoška koja tvrdi da su moji blogovi naručeni od strane LDP. Za vašu informaciju, LDP se zalaže za potpisivanje SAA.


sada si me zbunio obzirom da sam ja pristalica LDP i protiv potpisivanja SAA. Nije mi jasno zasto blatis LDP da bi sebi digao rejting.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:03 17.01.2008

Bravo majstore ...

osim sto EU ne treba da potpise SAA sa Srbijom, mislim da treba i da ponisti onu pogresnu odlukui ICJ (kako si ti jos onda primetio) i da ipak osudi Srbiju za genocid ... a i da razmotri potrebu za jos jednim eventualnim, preventivnim humatnitarnim bombardovanjem ...

ps. Preporucio bih tvoj text, ali ne postoje "negativne" preporuke
Nenad M. Nenad M. 21:38 17.01.2008

Re: Bravo majstore ...

ali ne postoje "negativne" preporuke


sreca tvoja pa postoje negativni komentari. Vidis Vaso,izgleda da si jedini ovde koji se zalaze za "humanitarno" bombardovanje i osudu Srbije za genocid.
Opet spocitavas drugima ono sto nisu rekli a potom se zalis kada te neko banuje. E pa ovo spocitavanje Goranu meni deluje uvredljivo.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:26 17.01.2008

Re: Bravo majstore ...

Nenad M.
Opet spocitavas drugima ono sto nisu rekli a potom se zalis kada te neko banuje. E pa ovo spocitavanje Goranu meni deluje uvredljivo


Hehe pa tebi je uvredljivo i kad kazem "Chedica" ... pa navodno '"lazem" kad kazem Srdjanu ono sto svako vidi ... a drugima moze da se kaze i "kurva" i "zlocinacko udruzenje" i "ubica" bez ikakvih dokaza... E vidis ono prvo nisu uvrede ... a ovo drugo jesu. A ti pokusaj da zamislis kako bi TEK onda reagovao i ti (o drugima i da ne govorimo) da neko od nas "protivnika" kaze nesto ovako NEDVOSMISLENO uvredljivo

Ako citas bukvalno onda Goranu nisam nista rekao ... a "spocitavanje" je tvoje tumacnje ... A inace ako ti treba bas prevod ovo se zove IRONIJA ... i jasno je da kritkujem i ovaj njegov post a i mnoge druge kao PRETERIVANJE. Ponekad se pitam da li on zbilja hoce nesto da kaze i da li ovako misli ... ili dolazi ovde da provocira ...

pozz

ps. a pitaj ga sta on misli da li je ona oslobadjajuca presuda za genocid ok
Nenad M. Nenad M. 23:35 17.01.2008

Re: Bravo majstore ...

Ponekad se pitam da li on zbilja hoce nesto da kaze i da li ovako misli ... ili dolazi ovde da provocira ...


e vidis, meni tako izgleda ovaj tvoj post

pozzz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 06:49 18.01.2008

Re: Bravo majstore ...

Nenad M.
e vidis, meni tako izgleda ovaj tvoj post


Pa ok, zaboravio sam da pomenem kod prevoda ... ironija, sarkazam i provokacija Jasno je da moj post nije bila diksusija ... Sta covek i da diskutuje sa nekim koji se ovde DIREKTNO zalaze za nesto sto je protiv interesa zemlje i njenih gradjana? Sa covekom koji za jedan VRLO RUZAN eksces pokusava da optuzi ceo narod ("a grupa građana (čitaj: NAROD)"???

Znas li ti koliko ima takvih (i gorih) eskcesa u Nemackoj (gde neonacisti napadju migrante)? Sto puta vise nego u Srbiji! Pa niko normalan nije optuzio ceo narod ... Znaci sad mi treba da optuzimo ceo hrvatski ili albanski narod za zlocine koje su ucinile neke njihove organizacije ili pojedinci? I zar to ne bi bilo sirenje nacionalne mrznje? E bas to radi ovim uopstavanjem tzv. borac za ljudska prava, g. Miletic: siri nacionalnu mrznju prema Srbima. I pri tome je nebitna njegova sopstvena nacionalnost ...

pozz

ps. Ne kazem ni ja da Goran u njegovom daljem spisku nema stvari o kojima se moze diskutovati ... ili zbog kojih se vlast moze kritikovati. Ali nacinom na koji on to radi se automatski iskljucuje svaka konstruktivna diskusija ...
antioksidant antioksidant 08:57 18.01.2008

Re: Bravo majstore ...

ps. a pitaj ga sta on misli da li je ona oslobadjajuca presuda za genocid ok

samo da ti skrenem paznju na cinjenicu da je presuda oslobadjajuca za izvrsenje genocida i pomaganje u genocidu ali da smo osudjeni za nesprecavanje genocida i negonjenje pocinioca.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:24 18.01.2008

Re: Bravo majstore ...

antioksidant
ali da smo osudjeni za nesprecavanje genocida i negonjenje pocinioca.


Ma znam ... citao i ja onda ono obrazlozenje u zaru nasih blogovskih diskusija. Pa i ja tebe da upoznam samo da u vezi tog nesprecavanja sud NIJE rekao i da je Srbija mogla da spreci (da je bilo tako onda bi se to mozda moglo tretirati i kao saucesce) nego je smatrao da Srbija nije ucinila sve sto je bilo moguce u tom smislu ...


antioksidant antioksidant 09:34 18.01.2008

Re: Bravo majstore ...

Pa i ja tebe da upoznam samo da u vezi tog nesprecavanja sud NIJE rekao i da je Srbija mogla da spreci
znam da sud nije rekao da je Srbija mogla da spreci. Ali rekao je da Srbija nije uradila sve/nista/dovoljno da pokusa da spreci...
Dovoljno za osudu.

Ali da ne trolujemo vise, mislim da je ovo dovoljno razjasnjenja - Srbija NIJE osudjena za izvrsenje genocida ali NIJE ni oslobodjena po Konvenciji o genocidu.


Ali nacinom na koji on (Goran) to radi se automatski iskljucuje svaka konstruktivna diskusija ...

sa ovim se delimicno slazem. diskusije uvek moze biti, mada su stavovi izneti u originalnom postu (pocev od naslova) malo...

ma sta ja pricam - pufna vec rekla sve. nadji dole pa citaj

pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:25 18.01.2008

Re: Bravo majstore ...

Nenad M.
ali ne postoje "negativne" preporuke ... sreca tvoja pa postoje negativni komentari.


A znas sta mene jos cudi? Da je Miletic dobio ovoliko preporuka (cak 14)? Ja ovde ne primecujem na blogu toliko radikala i/ili desnicara uopste. Ne vidim da ga nesto ljudi mnogo brane ... Ok, ti si malo "boleciv" prema njemu pa ti smeta moja kritika ... a i jos nekim tvojim kolegama. Hm, valjda je Goran u pravu kad kaze da je LDP za potpisivanje SAA? Ili je mozda samo za potpisivanje ako je ona (ili bar njen vodja) na vlasti - a ne ova "kohabitaciona", Kostunicina vlada? Pitam samo ... nemoj odmah da me kritikujes

pozz

ps. Od ovih diskutanata dole jedino mi za ocekivanje da bi tuzlanac(na osnovu njegovih dosadasnjih diskusija)mogao da bude protiv toga da Srbija potpise SAA ... i da preporuci ovakav tekst koji to zagovara ...
Nenad M. Nenad M. 13:32 18.01.2008

Re: Bravo majstore ...

valjda je Goran u pravu kad kaze da je LDP za potpisivanje SAA?


da. Cedomi Jovanovi je "zamolio" EU da sto pre potpise SAA. Ja takodje mislim da je to bitno jer ga jedino Srbija i BIH nemaju ( cak su ga Albanija i Makedonija potpisele) ali dopustam da Goran ima svoj stav koji je pri tome veoma argumentovan.
pufna pufna 13:52 18.01.2008

Re: Bravo majstore ...

samo da u vezi tog nesprecavanja sud NIJE rekao i da je Srbija mogla da spreci (da je bilo tako onda bi se to mozda moglo tretirati i kao saucesce) nego je smatrao da Srbija nije ucinila sve sto je bilo moguce u tom smislu ...

nije shija nego vrat!
adam weisphaut adam weisphaut 15:05 18.01.2008

Re: Bravo majstore ...

Ma znam ... citao i ja onda ono obrazlozenje u zaru nasih blogovskih diskusija. Pa i ja tebe da upoznam samo da u vezi tog nesprecavanja sud NIJE rekao i da je Srbija mogla da spreci (da je bilo tako onda bi se to mozda moglo tretirati i kao saucesce) nego je smatrao da Srbija nije ucinila sve sto je bilo moguce u tom smislu ...

Anyhow, dovoljno da Srbija bude zabelezena kao prva zemlja koja je prekrsila konvenciju o genocidu.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:03 17.01.2008

Bravo majstore ...

osim sto EU ne treba da potpise SAA sa Srbijom, mislim da treba i da ponisti onu pogresnu odlukui ICJ (kako si ti jos onda primetio) i da ipak osudi Srbiju za genocid ... a i da razmotri potrebu za jos jednim eventualnim, preventivnim humatnitarnim bombardovanjem ...

ps. Preporucio bih tvoj text, ali ne postoje "negativne" preporuke
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:03 17.01.2008

Bravo majstore ...

osim sto EU ne treba da potpise SAA sa Srbijom, mislim da treba i da ponisti onu pogresnu odlukui ICJ (kako si ti jos onda primetio) i da ipak osudi Srbiju za genocid ... a i da razmotri potrebu za jos jednim eventualnim, preventivnim humatnitarnim bombardovanjem ...

ps. Preporucio bih tvoj text, ali ne postoje "negativne" preporuke
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:27 18.01.2008

Re: Bravo majstore ...

Goran Miletić: " U danima kada mi gotovo svi poznati i polu-poznati govore da MORAM u drugom krugu glasati za Tadića, a da pritom ne znaju da mi odgovore konkretno na pitanje „Šta fali Čedi ?“, ... "
To što u drugom krugu svakako treba glasati za Tadića ničim nije negirano ako vam neko ne objasni šta fali Č.J. jer Č.J. nema veze sa drugim krugom (pošto u njega neće ući). Dakle, nabrajanje ili nenabrajanje mana Č.J. ne može biti izgovor za neglasanje u drugom krugu, posebno što Č.J. tad uopšte nije u igri. Neglasanje u drugom krugu jeste podrška kandidatu SRS. Vi sad možete da se uvijate, pravite digresije, postavljate alogične teze i primedbe, kao što je ova u citatu, ali nikako ne možete poreći da ste u drugom krugu, ako ne glasate, zapravo dali glas Nikoliću. Da li je moguće da je osećaj rivalstva prema DS jači od vašeg htenja da se napravi bolja Srbija?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:41 18.01.2008

Re: Bravo majstore ...

Virtuelni Vasilije
osim sto EU ne treba da potpise SAA sa Srbijom, mislim da treba i da
ponisti onu pogresnu odlukui ICJ (kako si ti jos onda primetio) i da
ipak osudi Srbiju za genocid ... a i da razmotri potrebu za jos jednim
eventualnim, preventivnim humatnitarnim bombardovanjem ...

ps. Preporucio bih tvoj text, ali ne postoje "negativne" preporuke

A jel' ima nekog posebnog razloga sto se ovaj komentar ponavlja tri puta, ili se radi o nekoj nama nedostojnima nepoznatoj numerologiji ili pak subliminalnoj sugestiji da treba da zaokruzimo broj 3 gdegod ga vidimo?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 06:52 18.01.2008

Re: Bravo majstore ...

Milan M. Ćirković
ili se radi o nekoj nama nedostojnima nepoznatoj numerologiji ili pak subliminalnoj sugestiji da treba da zaokruzimo broj 3 gdegod ga vidimo?


:))) ne smem samo da objasnim sta je u pitanju posto onda nece da deluje ... a ovako vam nema spasa


Wounded Knee Wounded Knee 21:18 17.01.2008

British Council

Важно да је бринемо за невинашца из тог "британског савета" који не поштују и оглушују се о законе земље у којој се налазе.

Шта по Вама, Милетићу треба прво на Косову, стандарди или статуси ?
Кад питате за статус, онда кажу стандарди, а кад питате за стандарде, онда кажу статус.
Yngwie Yngwie 21:28 17.01.2008

Re: British Council

na Kosovu treba sto prije da se zivi normalno. Albanci i Srbi treba da nastoje da zive u prezentu. Zalosno je sto Srbija nema snage, volje pa ni zelje da se sama izbori za sebe a gdje su tek pokrajine. Budimo realni, u ocima je teritorija i nista drugo.
Wounded Knee Wounded Knee 21:34 17.01.2008

Re: British Council

Шта прво, стандарди или статуси ? Шта нам каже уважени господин Рикер сада, а шта су нам говорили неколико година ?
Fergal Sarki Fergal Sarki 22:10 17.01.2008

Re: British Council

Wounded Knee
Шта прво, стандарди или статуси ? Шта нам каже уважени господин Рикер сада, а шта су нам говорили неколико година ?


A sta po Vama prvo treba u Srbiji ?
Standardi ili statusi ?

Ima li Srbija uopste status drzave ?
Imaju li stanovnici ovog podrucja uopste uticaja na politiku svoje zemlje, ili politicari jednom pricom osvoje neki broj glasova nakon cega zaokrenu svoju politiku za 180 stepeni tvrdeci da imaju vecinsku podrsku za to, uzurpirajuci medije i ispirajuci mozak narodu oni na posletku stvarno i imaju vecinsku podrsku.
Sve je to u redu, ali to ne spada ni u standarde ni u statuse miti u demokratske norme ponasanja.
Mozda niste primetili da su Srbi zadnjih godina prilicno nervozni. Lako se pobiju u saobracaju, a neretko i potezu pistolje oko trivijalnih prblema.
Sta mislite zbog cega to ?
Jel to od standarda ili statusa ?

Srbija je danas ono sto je bila Albanija Envera Hodze. Zatvor. Cak ima i slicno ime ( rimuje se).
A mozemo je posmatrati i kao "Njujork 1997" ( Sa Kurtom Raselom kao Snejk Pliskinom u glavnoj ulozi)
Onog momenta kada prihvatimo da nismo kako treba, ne pred strancima nego pred samim sobom, tog trenutka mozemo ovu zemlju napraviti boljom.
Sve dok u krugu svojih prijatelja i rodjaka komentarisemo svakodnevne nepravde koje dozivljavamo od svoje drzave i u svojoj drzavi od svojih komsija, svoje policije,svojih poreznika,lekara,sudija,crkve... a za to vreme velicamo svoju drzavu na globalnom planu, necemo moci da se otrgnemo iz kandzi licemerja na koje se zalimo jer smo licemeri sami po sebi.

Naravno, ima puno stvari koje zameram i Evropskoj Uniji i koja jeste dellimicno odgovorna za to sto Srbija danas izgleda ovako kako izgleda.
Naime, previse su stvari hteli sad i odmah od Djindjica, i pritiskali su ga vise nego sto je on bio sposoban da podnese u datom momentu s obzirom da mu je trebalo dati vise vremena da stvari dovede u red pa da onda pocne sa hapsenjima. Insistiranje na isporukama u HAG pre nego sto je stigao da pocisti DB kostala je i njega ali i sve nas ZIVOTA.
Nakon toga, kada smo u Sablji imali jos jednu sansu i kada je svakom normalnom po
adam weisphaut adam weisphaut 22:22 17.01.2008

Re: British Council

A mozemo je posmatrati i kao "Njujork 1997" ( Sa Kurtom Raselom kao Snejk Pliskinom u glavnoj ulozi)

Bekstvo iz Nju Jorka je jedan od najboljih Karpenterovih filmova i medju mojim omiljenim

Inace, potpisujem svaku rec iz kometara
adam weisphaut adam weisphaut 22:26 17.01.2008

Re: British Council

Osim onog dela koji nedostaje naravno
Fergal Sarki Fergal Sarki 23:10 17.01.2008

Re: British Council

adam weisphaut
Osim onog dela koji nedostaje naravno


Da, ovo mi se prvi put dogodilo i uopste ne znam o cemu se radi, zasto je to tako odseceno.
Osim o sablji o kojoj sam hteo da kazem da je svaki obican gradjanin i seljak doziveo kao povecanje sopstvene bezbednosti, EU je tada takodje izvrsila pritisak na tadasnju vladu da prekine vanredno stanje koje je zapravo bilo vanredno samo za kriminalce dok je obican svet uzivao na kratko u svojoj istoriji gledajuci sve te barabe iza resetaka. Dakle, jos jednom je minirana ta opcija i to bas sa zapada da bi se doveo neko koga je Djindjic lepo jos davno nazvao TRUTOM.
Medjutim, sada su trutovi i DSS i NS i SRS i SPS ali bogami i DS kojima izolovana Srbija odgovara jer u njoj kao takvoj ne moraju bas nista da rade osim TV duela u talk show emisijama pri cemu zive fenomenalno prodajuci svojim zatvorenicima hranu i potrepstine po mnogo visim cenama uzimajuci im pare koje su ovi dobili od svojih rodjaka spolja.
Takodje tu se sad ponovo pojavljuje i taktika sa hopa cupa kursom Evra.
Kada je 1EUR = 77 din. onda imamo standard.
Kada je 1EUR = 84 din. onda imamo status.
I tako redom, hopa cupa, hajmo svi zajedno, ruke gore, idemo hopa cupa...
Fergal Sarki Fergal Sarki 23:19 17.01.2008

Re: British Council

Jeste, bilo je to vreme mastovitih filmova kada je masta nadoknadjivala sve one losije filmske efekte koji i nisu toliko bitni ako te prica "zalepi" za stolicu sama po sebi. Onda stvari vidis kako zelis da ih vidis, bas kao kad slusas radio.
Danas se filmovi prave zbog efekata a ne obrnuto. Mada necu biti toliko iskljuciv da kazem da se i danas ne napravi po koji dobar film, ali svako izgleda najvise voli ono iz svog detinjstva ili mladosti.
Ipak, posto ovde nije to tema, mozda nije u redu da zloupotrebljavam ovaj blog. S druge strane, nemam drugi nacin da dodjem do reci osim da negde ne zloupotrebim neki prostor kada mi ga vec ne daju formalno.
adam weisphaut adam weisphaut 23:21 17.01.2008

Re: British Council

Takodje tu se sad ponovo pojavljuje i taktika sa hopa cupa kursom Evra.
Kada je 1EUR = 77 din. onda imamo standard.
Kada je 1EUR = 84 din. onda imamo status.
I tako redom, hopa cupa, hajmo svi zajedno, ruke gore, idemo hopa cupa.

Trebalo bi da vidimo da li se vrse tokom tih hopa cupa ciklusa velike transakcije tipa aukcijskih privatizacija, to bi mogao da bude interesantan clue
Wounded Knee Wounded Knee 07:41 18.01.2008

Re: British Council

Ако сте се господо сити испричали, ја бих још једном да поновим питање упућено господину Милетићу, као образованом човеку када је демократија у питању.

Вас као прво нисам питао, а када сте се већ нашли упитаним, могли сте бар да одговорите на питање, а не да причате оно што мислите да најбоље знате.

Питање се односило на онај део територије државе Србије који се налази под контролом УНМИК-а, јер се тамо поставља питање шта је старије, стандарди или статуси, да не кажем кокошка или јаје.

Хајде да поставим онда питање још једаред :
шта је на Косову важније, прво статус или прво сандарди ?
Treger Treger 14:04 18.01.2008

Re: British Council

Wonded Knee,
Prvo da ti kažem ako si zainteresovan za status ili standard mogao bi da si daš na šem jeziku nik.
Kao drugo o toj teritoriji kojoj pričaš obrati se generalu koji je u šatoru potpisao pobedu miroljubive politike Slobodana. Sada je vreme da gledama kako da ispunimo standarde prema Vojvodini i njen status u Srbiji jer ova vladajuća garnitura svojimponašenjem i svojom politikom potcenjivanja vojvodine pravi scenario za sledeći konflikt. Takođe treba razmišljati da i Snadžak ne postane kosovo.Tu još možemo neštoda učinimo a Kosovo mi teramo iz dana u dan sve dalje od nas.Eto ti našeg RIK. Za njega ne važe zakoni ove zemlje baš kao ni Miškovića i bagru oko njega. Zar misliš da zemlja koja nepoštuje svoje sudove policiju vojsku koja čuva ratne zločince koja se zamera međunarodnoj zajednici ne poštojući svoje obaveze, može da govori o drugima. Ako misliš da može onda ti ti nikada ništa neće biti jasno.Mi sada treeba da se okrenemo ispunjavanju naših obaveza pa onda da tražimo od međunarodne zajednice garancije da će i na Kosovu morati da se poštuju međunarodne obaveze.
Wounded Knee Wounded Knee 14:26 18.01.2008

Re: British Council

Treger
Wonded Knee,
Prvo da ti kažem ako si zainteresovan za status ili standard mogao bi da si daš na šem jeziku nik.
Kao drugo o toj teritoriji kojoj pričaš obrati se generalu koji je u šatoru potpisao pobedu miroljubive politike Slobodana. Sada je vreme da gledama kako da ispunimo standarde prema Vojvodini i njen status u Srbiji jer ova vladajuća garnitura svojimponašenjem i svojom politikom potcenjivanja vojvodine pravi scenario za sledeći konflikt. Takođe treba razmišljati da i Snadžak ne postane kosovo.Tu još možemo neštoda učinimo a Kosovo mi teramo iz dana u dan sve dalje od nas.Eto ti našeg RIK. Za njega ne važe zakoni ove zemlje baš kao ni Miškovića i bagru oko njega. Zar misliš da zemlja koja nepoštuje svoje sudove policiju vojsku koja čuva ratne zločince koja se zamera međunarodnoj zajednici ne poštojući svoje obaveze, može da govori o drugima. Ako misliš da može onda ti ti nikada ništa neće biti jasno.Mi sada treeba da se okrenemo ispunjavanju naših obaveza pa onda da tražimo od međunarodne zajednice garancije da će i na Kosovu morati da se poštuju međunarodne obaveze.


Што се надимка тиче, моја је лична ствар који ћу надимак да узмем. Побогу, нисте ли ви то демократски оријентисани, или бисте можда још другима да дајете савете које надимке треба да узму ?

Тог дана када је генерал потписао, дужност за стање на Косову је преузео УНМИК, који је тада говорио да су стандарди важнији од статуса ( то су и покојном премијеру говорили ) а јуче господин Рикер рече нешто другачије. Личи ли то Вама на доследност и принципијелност? Мени не.

Што се Војводине тиче, хајде да упоредимо колико мањине по другим земљама имају права, а колико у Војводини. Турака у Берлину има сигурно преко 20%, немају ни близу права која имају рецимо Мађари у Војводини. А тамо сукоба имате свакодневно, више него у Војводини.

Што се Рашке тиче, шта Ви предлажете да се учини?

ОЕБС може да дође, зашто још да додатно долазе Британци и Американци? Ја лично чак и мислим да државама које се залажу за кршење међународног права и треба ускратити могућност посматрања наших избора.

За Мишковића се слажем, за војску не знам кога чува, што се тиче обавеза према Хагу - делимично се слажем, тај суд има пуно путера на глави и више је политички, а мислим да треба послати све оне који су оптужени, па нека им се суди, а до тада не називати неког ратним злочинцем, док се то не докаже.

Добар део те међународне заједнице се залаже за кршење резолуције 1244. Имају ли онда они права, по Вашој логици ствари, да говоре о другима ?

Које су то наше обавезе (осим Хага)?
blackbox blackbox 14:48 18.01.2008

Re: British Council

Naravno, ima puno stvari koje zameram i Evropskoj Uniji i koja jeste dellimicno odgovorna za to sto Srbija danas izgleda ovako kako izgleda.
Naime, previse su stvari hteli sad i odmah od Djindjica, i pritiskali su ga vise nego sto je on bio sposoban da podnese u datom momentu s obzirom da mu je trebalo dati vise vremena da stvari dovede u red pa da onda pocne sa hapsenjima. Insistiranje na isporukama u HAG pre nego sto je stigao da pocisti DB kostala je i njega ali i sve nas ZIVOTA.

Sve ste u pravu.
AmosMouse AmosMouse 21:26 17.01.2008

retko los tekst

vidim imas 10 argumenata plus krucijalni dokaz sa youtube-a. pokusao sam da provalim sustinu argumenata, al sam odustao. formulacije su razlicite, ali poenta je, koliko razumem, jedna - mi smo sljam narod i zemlja i zato ne treba da nas puste u eu dok se ne sredimo. jel tako? e pa tu ima dva pitanja:
1. da li smo stvarno toliko losi kao sto si predstavio?
2. ako jesmo - da li ce nepotpisivanje da nas popravi?

za ovo pod 1 - mrzi me da ulazim u teske rasprave. predlazem ti samo da, kad vec radis "istrazivanje" malo vise prokrstaris youtube-om i potrazis neke druge snimke, iz nekih drugih zemalja, clanica eu. na primer iz nemacke, starog clana, ili iz ove grupe pridoslica iz east europe. za search filter budi inventivan, nije tako tesko, bar za nemacku ;-). cisto da tebi samom slika bude kompletna. meni nemoj da objasnjavas, nebitno.

ali ovo pod 2 me vise zanima - voleo bih da mi, ako mozes, objasnis kako ce nam to tacno biti bolje ako se ne potpise, kako ce se nacionalisticko pretvoriti u gradjansko, kako ce se siledzjije pretvoriti u demokrate, kako ce se srbija demokratizovati i popraviti. ako mozes. good luck.

preporucujem ti i da procitas blog jelene milic. tek onako.

pozdrav

ps
sta fali cedi? za pocetak - jos milion glasaca. a imalo bi toga jos
strava strava 21:30 17.01.2008

EU

Evropska unija će primiti Srbiju u svoje članstvo kad oceni da će od toga mogu imati neke koristi. Sve ostalo je samo priča.
doktorka doktorka 21:54 17.01.2008

Re: EU

ono sto meni nije jasno , zbog cega je ovakvoj srbiji vazno potpisavanje takvog dokumenta ? da bi nastavila da parazitira? i zasto se evropa ne uci na primeru amerike . amerika nas je izgradila posle drugog svetskog rata, a mi se ponovo okrecemo rusiji? ovaj narod, zbog takve politike zapada ,nikada nece sazreti. samo mu se cini medvedja usluga.
Bilo nekad Bilo nekad 22:28 17.01.2008

Re: EU

doktorka
ono sto meni nije jasno , zbog cega je ovakvoj srbiji vazno potpisavanje takvog dokumenta ? da bi nastavila da parazitira? i zasto se evropa ne uci na primeru amerike . amerika nas je izgradila posle drugog svetskog rata, a mi se ponovo okrecemo rusiji? ovaj narod, zbog takve politike zapada ,nikada nece sazreti. samo mu se cini medvedja usluga.


A meni nikada nece biti jasni ljudi koji se raduju nesreci sopstvene zemlje.
doktorka doktorka 22:30 17.01.2008

Re: EU

Bilo nekad

doktorkaono sto meni nije jasno , zbog cega je ovakvoj srbiji vazno potpisavanje takvog dokumenta ? da bi nastavila da parazitira? i zasto se evropa ne uci na primeru amerike . amerika nas je izgradila posle drugog svetskog rata, a mi se ponovo okrecemo rusiji? ovaj narod, zbog takve politike zapada ,nikada nece sazreti. samo mu se cini medvedja usluga. A meni nikada nece biti jasni ljudi koji se raduju nesreci sopstvene zemlje.


pa zar nije nasa najveca nesreca sto imamo ovakvu vlast?
Bilo nekad Bilo nekad 22:44 17.01.2008

Re: EU

doktorka

pa zar nije nasa najveca nesreca sto imamo ovakvu vlast?


Nesreca je sto zivimo sa posledicama necega sto se dogadjalo tokom devedesetih i za sta je potrebno vreme da bi bilo ispravljeno. Ja bih bio jako srecan da je Ratko Mladic bio uhapsen jos krajem 2000. godine, odmah nakon dolaska DOS-a na vlast. To se tada nije desilo iako se tada mnogo bolje znalo gde se doticni krije.
Da, tada je isao po svadbama. Moja prijateljica je bila na toj svadbi i rekla mi je da je videla Ratka Mladica. Bila je to svadba cerke jednog pokojnig generala vojske RS. Tada ga niko nije ni jurio.
Da je to ucinjeno tada taj ugovor bi bio odavni potpisan.

Zato je jako ruzno radovati se toj nesreci.

Btw, u februaru je u Beogradu trebalo da se odrzi ministarska konferencija posvecena investicijama u SEE koja se svake godine odrzava u jednoj od zemalja regiona. Tom prilikom se dodeljuju i nagrade za investitore godine u zemljama regiona. Organizator te konferencije je OECD zajedno sa Paktom za stabilnost. Danas su me zvali iz OECD-a iz Pariza i rekli da je skup odlozen zbog politickih prilika u Srbiji. Ja tome ne mogu da se radujem. Vi ako mozete, onda nista.
doktorka doktorka 23:06 17.01.2008

Re: EU

Bilo nekad
doktorka

pa zar nije nasa najveca nesreca sto imamo ovakvu vlast?

Nesreca je sto zivimo sa posledicama necega sto se dogadjalo tokom devedesetih i za sta je potrebno vreme da bi bilo ispravljeno. Ja bih bio jako srecan da je Ratko Mladic bio uhapsen jos krajem 2000. godine, odmah nakon dolaska DOS-a na vlast. To se tada nije desilo iako se tada mnogo bolje znalo gde se doticni krije.
Da, tada je isao po svadbama. Moja prijateljica je bila na toj svadbi i rekla mi je da je videla Ratka Mladica. Bila je to svadba cerke jednog pokojnig generala vojske RS. Tada ga niko nije ni jurio.
Da je to ucinjeno tada taj ugovor bi bio odavni potpisan.

Zato je jako ruzno radovati se toj nesreci.

Btw, u februaru je u Beogradu trebalo da se odrzi ministarska konferencija posvecena investicijama u SEE koja se svake godine odrzava u jednoj od zemalja regiona. Tom prilikom se dodeljuju i nagrade za investitore godine u zemljama regiona. Organizator te konferencije je OECD zajedno sa Paktom za stabilnost. Danas su me zvali iz OECD-a iz Pariza i rekli da je skup odlozen zbog politickih prilika u Srbiji. Ja tome ne mogu da se radujem. Vi ako mozete, onda nista.



tada je uhapsen i poslat u hag slobodan milosevic ,pa smo imali situaciju da je dss bio uzasnut tim potezom i odmah potom je napustio dos. i molim vas , sve opstrukcije vlade do tada su u parlamentu bile od strane dss , one iste sa kojom tadiceva ds kohabitira . dok sistem u nasoj zemlji ne postane transperentan , zapad ne treba da ulozi ni jedan jedini euro u srbiju. ova vlast nas zaduzuje, a pri tome niko nema pojma gde te pare odlaze, a cinjenica je da narod zivi uzasno lose cim je popularnost srs toliko narasla.

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:09 17.01.2008

Re: EU

doktorka
tada je uhapsen i poslat u hag slobodan milosevic ,pa smo imali situaciju da je dss bio uzasnut tim potezom i odmah potom je napustio dos. i molim vas , sve opstrukcije vlade do tada su u parlamentu bile od strane dss , one iste sa kojom tadiceva ds kohabitira . dok sistem u nasoj zemlji ne postane transperentan , zapad ne treba da ulozi ni jedan jedini euro u srbiju. ova vlast nas zaduzuje, a pri tome niko nema pojma gde te pare odlaze, a cinjenica je da narod zivi uzasno lose cim je popularnost srs toliko narasla.

Izvinite sto pitam doktorka, sta je po Vama resenje
Bilo nekad Bilo nekad 23:16 17.01.2008

Re: EU

Bojan Zdravic
doktorka
Izvinite sto pitam doktorka, sta je po Vama resenje


Nema resenja. Svi mi moramo da cekamo da LDP jednog lepog dana postane jaka stranka pa da nas oni uvedu u EU. Svima drugima to nije dozvoljeno.
Bilo nekad Bilo nekad 23:26 17.01.2008

Re: EU

doktorka

tada je uhapsen i poslat u hag slobodan milosevic ,pa smo imali situaciju da je dss bio uzasnut tim potezom i odmah potom je napustio dos. i molim vas , sve opstrukcije vlade do tada su u parlamentu bile od strane dss , one iste sa kojom tadiceva ds kohabitira . dok sistem u nasoj zemlji ne postane transperentan , zapad ne treba da ulozi ni jedan jedini euro u srbiju. ova vlast nas zaduzuje, a pri tome niko nema pojma gde te pare odlaze, a cinjenica je da narod zivi uzasno lose cim je popularnost srs toliko narasla.


Hajde da ne budemo bas toliko zaboravni pa da se setimo i toga koliko je SRS imao procenata 2000. godine. Pa i sam Seselj je tada na lokalnim izborima u Zemunu izgubio od jednog klinca iz DOS-a! Koliko su glasova ti isti radikali imali na prvim sledecim izborima? To zaboravljamo. Tada su najvise porasli.

Verujem da i vi volite svoju zemlju, ali mi se cini da to cinite na pogresan nacin. Ja hocu da u ovu zemlju dodje sto vise novca. Da bude sto vise investicija. Da bi se to zaista i dogodilo neophodno je da na ovim predsednickim izborima pobedi neko ko se ne zove Tomislav Nikolic.

Ne znam za vas, ali ja zaista nemam vremena da se ponovo mlatim po ulicama sa policajcima i necijim batinasima. Hocu da zivim normalno. Da li trazim previse?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:33 17.01.2008

Re: EU

Bilo nekad
Nema resenja. Svi mi moramo da cekamo da LDP jednog lepog dana postane jaka stranka pa da nas oni uvedu u EU. Svima drugima to nije dozvoljeno.

Bilo nekad, uglavnom mi se dopada Vasa diskusija i argumentacija ovde na blogu, ali moram Vam reci da mi nije simpaticna ironija u ovakvim diskusijama, kakva je ova Vasa:)) Oprosticete nadam se, pitao sam doktorku a ne Vas - sta je resenje:))

Ja volim pozitivnu diskusiju, gde se iznose ideje. Koliko vidim ovde svi iznose iskljucivo kritike, zato je atmosfera na blogu skroz dekadentna.
Jedni kritikuju jedno, drugi kritikuju nesto sasvim drugo - uglavnom razgovor gluvih:)) izvinicete me, nadam se.

Evo ja cu dati jednu ideju, da ne bude posle da sam i ja samo kritikovao. Da izaberemo Tadica, pa da se zahtevaju vanredni parlamentarni izbori - najkasnije do kraja godine:))

Pozdrav
zoricag zoricag 23:38 17.01.2008

Re: EU

Evo ja cu dati jednu ideju, da ne bude posle da sam i ja samo kritikovao. Da izaberemo Tadica, pa da se zahtevaju vanredni parlamentarni izbori - najkasnije do kraja godine:))


na liniji onoga sto i ldp kaze. osim sto kaze u maju, ali to je to
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:39 17.01.2008

Re: EU

Bilo nekad
doktorka
ono sto meni nije jasno , zbog cega je ovakvoj srbiji vazno potpisavanje takvog dokumenta ? da bi nastavila da parazitira? i zasto se evropa ne uci na primeru amerike . amerika nas je izgradila posle drugog svetskog rata, a mi se ponovo okrecemo rusiji? ovaj narod, zbog takve politike zapada ,nikada nece sazreti. samo mu se cini medvedja usluga.


A meni nikada nece biti jasni ljudi koji se raduju nesreci sopstvene zemlje.

A meni nikada neće biti jasni ljudi koji podržavaju srljanje sopstvene zemlje u nesreću..
I umesto da dođu do pameti i kažu sebi - ovo je zlo - oni sebe nazivaju patriotima..
Bilo nekad Bilo nekad 23:43 17.01.2008

Re: EU

Bojan Zdravic
Bilo nekad
Bilo nekad, uglavnom mi se dopada Vasa diskusija i argumentacija ovde na blogu, ali moram Vam reci da mi nije simpaticna ironija u ovakvim diskusijama, kakva je ova Vasa:)) Oprosticete nadam se, pitao sam doktorku a ne Vas - sta je resenje:))Ja volim pozitivnu diskusiju, gde se iznose ideje. Koliko vidim ovde svi iznose iskljucivo kritike, zato je atmosfera na blogu skroz dekadentna.Jedni kritikuju jedno, drugi kritikuju nesto sasvim drugo - uglavnom razgovor gluvih:)) izvinicete me, nadam se.Evo ja cu dati jednu ideju, da ne bude posle da sam i ja samo kritikovao. Da izaberemo Tadica, pa da se zahtevaju vanredni parlamentarni izbori - najkasnije do kraja godine:))Pozdrav



Dragi Bojane,

bojim se da necete dobiti odgovor na pitanje koje ste postavili. U tome i jeste problem.
Ja ne mogu da razumem osobu koja kaze da iz inata prema Borisu Tadicu nece izaci na izbore u drugom krugu i tako prepustiti pobedu Tomi Nikolicu. Da je Ceda u drugom krugu protiv Nikolica ja bih svakako glasao za Cedu iako ne volim i ne cenim previse.

Novi izbori za parlament ce imati smisla samo ako rezultati predsednickih izbora pokazu da DS, G-17 Plus, LDP, LSV i stranke manjina mogu da osvoje dovoljno glasova da formiraju vladu bez DSS i NS.
U suprotnom, to ce biti samo jos nekoliko meseci praznog hoda za Srbiju. Verujte ni, to je isuvise skupo za ovu zemlju.
Bilo nekad Bilo nekad 23:46 17.01.2008

Re: EU

Drago Kovacevic
A meni nikada neće biti jasni ljudi koji podržavaju srljanje sopstvene zemlje u nesreću..I umesto da dođu do pameti i kažu sebi - ovo je zlo - oni sebe nazivaju patriotima..


Drago,

sa vama ja zaista tesko razgovarati posto ste vi covek debelog obraza.
Treger Treger 23:56 17.01.2008

Re: EU

Ako se neko raduje nesre'i ovog naroda onda su to njegova vlada i premijer i predsednik jer oni nisu učinili ništa da se raskine sa starom politikom već istu forsiraju iaoko zanaj da je to šteta za ovu državu. i kada bi vasilije i ostali DB ovci radili svoj posao pa hvatali one što pale pekare Džamije, advenističke crkve, jevrejska groblja , ubijaju Rome to bi pomoglo da se ova zemlja izvuče. Ali umesto toga vasa i njegova kompanija podmeće bombe novinarima svađa se sa Čedom iako ga čeda ne spominje. Vaso odgovori nam šta kad se otvore dosijei pa saznamo šta ti je zanimanje i da li si možda učestvovao u operaciji Ćuran?
blackbox blackbox 00:57 18.01.2008

Re: EU

Da izaberemo Tadica, pa da se zahtevaju vanredni parlamentarni izbori - najkasnije do kraja godine:))

Možda i budu. Ni to nije loše.
blackbox blackbox 01:06 18.01.2008

Re: EU

doktorka

Bilo nekaddoktorkaono sto meni nije jasno , zbog cega je ovakvoj srbiji vazno potpisavanje takvog dokumenta ? da bi nastavila da parazitira? i zasto se evropa ne uci na primeru amerike . amerika nas je izgradila posle drugog svetskog rata, a mi se ponovo okrecemo rusiji? ovaj narod, zbog takve politike zapada ,nikada nece sazreti. samo mu se cini medvedja usluga. A meni nikada nece biti jasni ljudi koji se raduju nesreci sopstvene zemlje.
pa zar nije nasa najveca nesreca sto imamo ovakvu vlast?

Ja upravo mislim da će uz pomoć Zapada narod sazreti jer će biti u mogućnosti da vidi ono što neće da mu kažu ili mu namerno pogrešno predstavljaju. Ipak EU ne funkcioniše na principu inata, ima i te kako strpljenja.
Logika kojom ste počeli ispšće da nam ne valja ni narod.
Za vlast , u redu pa ako ne valja ajde da se menja
doktorka doktorka 02:16 18.01.2008

Re: EU

Bojan Zdravic
doktorka
tada je uhapsen i poslat u hag slobodan milosevic ,pa smo imali situaciju da je dss bio uzasnut tim potezom i odmah potom je napustio dos. i molim vas , sve opstrukcije vlade do tada su u parlamentu bile od strane dss , one iste sa kojom tadiceva ds kohabitira . dok sistem u nasoj zemlji ne postane transperentan , zapad ne treba da ulozi ni jedan jedini euro u srbiju. ova vlast nas zaduzuje, a pri tome niko nema pojma gde te pare odlaze, a cinjenica je da narod zivi uzasno lose cim je popularnost srs toliko narasla. Izvinite sto pitam doktorka, sta je po Vama resenje


Resenje je rukovoditi se ovim kad budete izasli na glasanje.

Zoran Djindjic #Link• "Borba", 26 avgust 2002, Beograd
Kako definišete demokratiju?
Demokratiju definišem kao fer konkurenciju gde se probijaju bolji ljudi, ideje, energija. Ali to nije trajno stanje nego je vecito takmicenje. Uvek onaj koji trenutno ima malo više energije i motivacije, treba da dobije neki položaj da vuce jedno vreme, što je onda u interesu svih. Vagone treba da vuce jaka lokomotiva. U Srbiji bi svi da budu lokomotive, a neki nisu zaslužili da budu ni vagoni. Onda imate jednu kompoziciju koja stoji 200 godina i nigde se ne krece zato što te fer i zdrave konkurencije nije bilo. Do sada su postojali monopoli i kad god se neko docepa nekog mesta, onda misli da do kraja života treba na njemu da ostane. U našem je interesu da najbolji ljudi vode važne stvari jer je to dobro i za sve druge.

• NIN, 25.6.2002, Beograd
Ako danas ne uspemo, jedini razlog smo mi sami. Mi smo u isto vreme i problem i rešenje. I danas je zadatak isti. Pripremiti zemlju za šanse i iskušenja novog veka. Nadoknaditi zaostatak u odnosu na razvijenu Evropu. U vlastitom društvu stvoriti moderne ustanove uspešnu ekonomiju. I danas, kao pre jednog i kao pre dva veka, za uspešno obavljanje zadatka potrebni su nam sveža energija i nada, samodisciplina i istrajnost.
Medutim, našem nacionalnom mentalitetu svojstvene su erupcije energije, pa potom pražnjenje i malodušnost. Mi smo veseo narod koji istovremeno ceni pesimizam jer ga smatra otmenim. I, jer oslobada od odgovornosti. Ako vec unapred sumnjate u svoj uspeh, neuspeh ce vam lakše pasti, jer ste ga mudro predvideli. Nedostaje nam kondicija za ozbiljnu strategiju. Nedostaju nam ljudi sa jakim karakterom u javnom životu. Previše je površnog mudrovanja površnog nezadovoljstva, koji ne podsticu i ne oplemenjuju akciju, nego je blokiraju. I previše je intriga i taceva, kao u Rimskom carstvu godinu dana pre njegovog raspada.

• Beograd,5-6 okrobar 2001 izvestaj o radu ds, beograd centar Sava
Evropa kao cilj
....Naš cilj je, i mi našu zemlju vidimo da 2004. godine bude zvanicni kandidat za Evropsku uniju, da 2010, godine bude ravnopravni clan Evropske unije. Sve prepreke na tom putu cemo uklanjati, bilo da se zovu Miloševic, da se zovu ustavi, bilo da se zovu zakoni. Ne postoji nijedna prepreka koja može da nas zaustavi na tom putu. Kao coveka koga drže pod vodom 50 godina, u njegovoj želji da dode do vazduha, do kiseonika, tako i Srbiju ne može ništa da zaustavi na tom putu do kiseonika, a to je Evropa, to je porodica demokratskih, modernih, razvijenih zemalja.....
Dakle, da se pogledamo u oci i da kažemo : ako hocemo cilj, moramo da hocemo i sredstva koja vode do tog cilja. Odrastimo jednom kao narod, i kao ljudi, prihvatimo cenu za ciljeve koje smo prihvatili. ..
doktorka doktorka 02:19 18.01.2008

Re: EU

blackbox

doktorkaBilo nekaddoktorkaono sto meni nije jasno , zbog cega je ovakvoj srbiji vazno potpisavanje takvog dokumenta ? da bi nastavila da parazitira? i zasto se evropa ne uci na primeru amerike . amerika nas je izgradila posle drugog svetskog rata, a mi se ponovo okrecemo rusiji? ovaj narod, zbog takve politike zapada ,nikada nece sazreti. samo mu se cini medvedja usluga. A meni nikada nece biti jasni ljudi koji se raduju nesreci sopstvene zemlje.pa zar nije nasa najveca nesreca sto imamo ovakvu vlast?Ja upravo mislim da će uz pomoć Zapada narod sazreti jer će biti u mogućnosti da vidi ono što neće da mu kažu ili mu namerno pogrešno predstavljaju. Ipak EU ne funkcioniše na principu inata, ima i te kako strpljenja.Logika kojom ste počeli ispšće da nam ne valja ni narod.Za vlast , u redu pa ako ne valja ajde da se menja

Pa ne kaze se za dzabe da narod ima vlast kakvu zasluzuje.
Covek u belom Covek u belom 02:21 18.01.2008

Re: EU

doktorka
Pa ne kaze se za dzabe da narod ima vlast kakvu zasluzuje.
A jelte doktorka da vas priupitam nesto. A jel vi sebe smatrate delom tog naroda ili ne? Cisto da znam dal i vi zasluzujete tu vlast.
doktorka doktorka 05:00 18.01.2008

Re: EU

Covek u belom

doktorkaPa ne kaze se za dzabe da narod ima vlast kakvu zasluzuje.A jelte doktorka da vas priupitam nesto. A jel vi sebe smatrate delom tog naroda ili ne? Cisto da znam dal i vi zasluzujete tu vlast.


Valjda znate da na izborima pobedjuje onaj ko dobije najvise glasova. pa pocesto imamo ono sto je platon rekao : demokratija je vlast nerazumne vecine
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 05:09 18.01.2008

Re: EU

doktorka
Resenje je rukovoditi se ovim kad budete izasli na glasanje.

Bilo mi je zadovoljstvo da procitam Djindjiceve citate, hvala lepo. Medjutim, ne vidim tu nigde Vase licno misljenje - kako resiti probleme u Srbiji. Beskrajnim citiranjem i kritikovanjem drugih, nemoguce je razluciti sta Vi milsite zapravo. Ako imate svoje misljenje o savremnim problemima Srbije, te kako ih resiti - bilo bi pozeljno da ga iznesete ovde. Kritike i citati, koji cesto odudaraju od konteksta i ne mogu se primeniti na datu situaciju to svakako nisu.
Budite sigurni, da citiranjem i kritikama, ne saopstavate nikakvu istinu u sta ste vidim ubedjeni, a ni svoje stavove ne obelodanjujete. Povremena agresivnost u tome, svakako moze dovesti do kontra efekta.

Svidela mi se medjutim Vasa eneregija i optimizam u poslednjih nekoliko nedelja, bez obzira sto je nacin , po mom misljenju, potpuno pogresan i ocigledno neproduktivan.

Srbija je u velikim problemima. Ko ponudi glasacima prihvatljivo resenje tih problema, pobedice na sledecim parlamentarnim izborima. A da bi se resili problemi, svakako - potrebno ih je prvenstveno, pravilno uociti. To Vam je doktorka kao u medicini, morate prvo dati pravilnu dijagnozu, da biste upotrebili pravi lek.

Tako i u politici, ne moze se u jednoj zemlji prepunoj problema ici na izbore, i okretati glavu od tih problema i ne spominjati ih u kampanji uopste. Ako se ne nudi nikakvo resnje tih problema - nerealno je ocekivati uspeh na izborima. To Vam je kao na pismenom zadatku promasena tema - kec ili jedva prelazna:)))

Pozdrav
doktorka doktorka 06:25 18.01.2008

Re: EU

Bojan Zdravic
doktorka
Resenje je rukovoditi se ovim kad budete izasli na glasanje.Bilo mi je zadovoljstvo da procitam Djindjiceve citate, hvala lepo. Medjutim, ne vidim tu nigde Vase licno misljenje - kako resiti probleme u Srbiji. Beskrajnim citiranjem i kritikovanjem drugih, nemoguce je razluciti sta Vi milsite zapravo. Ako imate svoje misljenje o savremnim problemima Srbije, te kako ih resiti - bilo bi pozeljno da ga iznesete ovde. Kritike i citati, koji cesto odudaraju od konteksta i ne mogu se primeniti na datu situaciju to svakako nisu.Budite sigurni, da citiranjem i kritikama, ne saopstavate nikakvu istinu u sta ste vidim ubedjeni, a ni svoje stavove ne obelodanjujete. Povremena agresivnost u tome, svakako moze dovesti do kontra efekta.Svidela mi se medjutim Vasa eneregija i optimizam u poslednjih nekoliko nedelja, bez obzira sto je nacin , po mom misljenju, potpuno pogresan i ocigledno neproduktivan.Srbija je u velikim problemima. Ko ponudi glasacima prihvatljivo resenje tih problema, pobedice na sledecim parlamentarnim izborima. A da bi se resili problemi, svakako - potrebno ih je prvenstveno, pravilno uociti. To Vam je doktorka kao u medicini, morate prvo dati pravilnu dijagnozu, da biste upotrebili pravi lek.Tako i u politici, ne moze se u jednoj zemlji prepunoj problema ici na izbore, i okretati glavu od tih problema i ne spominjati ih u kampanji uopste. Ako se ne nudi nikakvo resnje tih problema - nerealno je ocekivati uspeh na izborima. To Vam je kao na pismenom zadatku promasena tema - kec ili jedva prelazna:)))Pozdrav

Zdravkovicu , dobro ste primetili da "Srbija je u velikim problemima" .To samo znaci da je ova vlast koja je ista kao i prethodna , nesposobna da te probleme resi. Ali to Vas ,ocito, ne sprecava da i dalje dajete podrsku Tadicu , sto puno govori o Vama kao coveku.
No, moje zelje su jasne , ulazak u EU kako bi Srbija prestala da bude leglo privrednog kriminala i korupcije cemu pogoduje monopolizam , puna saradnja sa Hagom , resavanje pitanja Kosova ali ne na nacin koji to radi ova vlast pa kao posledicu imamo ono sto se desilo u Novom Sadu , donosenje novog Ustava koji ne bi bio prepisan Milosevicev ustav , lustracija svih onih koji su ucestvovali u vladi Slobodana Milosevica , i imali rukovodece funkcije u JUL--u, SPS-u i SRS , istraga politicke pozadine ubistva Zorana Djindjica, pa onda sve afere Kalasnjikove vlade , pocev od ubistva vojnika u kasarni na Topcideru pa do ove prodaje NIS-a da se rasvetle i ucesnici dovedu pred sud itd . E sada , ja verujem da jedini ko te moje zelje moze da ispuni jeste LDP. A nije problem da se ostvare , potrebna je samo dobra volja , zelja i cista savest..
To sto citaram , pa kako da Vam kazem , mnogi ljudi koji dolaze ovde, pocev od Vas , su neobavesteni . Znaci ,citiram iz najbolje namere ,da bih vas obavestila . Ali to ocigledno ne pomaze . Nazalost Vas ne zanima istina, smetaju Vam argumenti , prosto Vas frustrira. Medjutim , to je Vash problem koji sami morate resiti.
rayzippo rayzippo 08:37 18.01.2008

Re: EU

za doktorku google misli...i cheda,i beba,i jos nekoliko eminentnih glava...
doktorka doktorka 14:13 18.01.2008

Re: EU

rayzippo
za doktorku google misli...i cheda,i beba,i jos nekoliko eminentnih glava...


hajde sad reci nesto pametno .
rayzippo rayzippo 15:21 18.01.2008

Re: EU

ne mogu...nisam kapacitet poput vas...
sve vam se svodi na bajate clanke stare nekoliko godina kao i velicanje "velikog vodje" chede...
da cujem program stranke ,prvenstveno ekonomija a posle mozemo i o ostalim temama...pazite,"lomim" se za koga cu glasati;jos jedan glas bi vam i te kako dobro dosao
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:11 18.01.2008

Re: EU

doktorka
Zdravkovicu ,

Oprosticete, prezivam se Zdravic
Ali to Vas ,ocito, ne sprecava da i dalje dajete podrsku Tadicu , sto puno govori o Vama kao coveku

Moje je demokratsko pravo da podrzavam kandidata, za kojeg mislim da je najbolji po interese Srbije. Vas ton je prilicno neprijatan, da li cete ovo isto reci svima koji ne podrzavaju Vaseg kandidata, t.j. ogromnoj vecini glasaca. Prilicno netakticno, zauvek gubite te glasace, a verovatno i one koji su nekada glasali za Vasu stranku.
No, moje zelje su jasne ,

Zelje su nam 99% iste doktorka, ali se mi razlikujemo samo u nacinu kako doci do njih. Medjutim, primecujem da imam zelje koje Vi nemate:))) Spisku zelja dodao bihe moje o ukidanju DB/KOS, otvaranju svih dosijea, povracaj nacionalizovane i konfiskovane imovine 45. , ispitivanje porekla kapitala, ponistavanje nezakonitih privatizacija.....
E sada , ja verujem da jedini ko te moje zelje moze da ispuni jeste LDP

Vase pravo, dozvolite mi pravo da verujem, da LDP nema sanse da ispuni te Vase (a i moje zelje) jer mislim da upotrebljava skroz pogresne metode u politickoj borbi.
A nije problem da se ostvare , potrebna je samo dobra volja , zelja i cista savest..

Jeste problem da se ostvare, jer potrebno je prvo pobediti na izborima - pa tek onda reci, da nije problem da se ostvare. 20. Januara ce mnoge stvari biti jasnije, mozemo nastaviti diskusiju na ovu temu tada, ako nemate nista protiv.
To sto citaram , pa kako da Vam kazem , mnogi ljudi koji dolaze ovde, pocev od Vas , su neobavesteni . Znaci ,citiram iz najbolje namere ,da bih vas obavestila . Ali to ocigledno ne pomaze .

Mislim da gresite, nisam neobavesteni, niti da su ljudi koji dolaze ovde neobavesteni. Ne pomaze, jer mnogi od nas imaju drugacije stavove od Vas, citiranjem nikome necete uspeti da promenite stav.
Nazalost Vas ne zanima istina, smetaju Vam argumenti , prosto Vas frustrira. Medjutim , to je Vash problem koji sami morate resiti.

Ne znam o kojoj istini pricate, da li o istini koju ste Vi utvrdili. Argumenti mi uopste ne smetaju, niti me frustriraju - naprotiv. Narocito nemam nikakvih problema takve vrste:)))

Pozdrav
Doctor Wu Doctor Wu 21:40 17.01.2008

Evo još malo

Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:45 18.01.2008

Re: Evo još malo

Doctor Wu
loših vesti.

polako, tek ce biti, ja cuo da je bilo problema na berzi kad je toma samo postao predsednik skupstine, a sad kad postane Prezident, tek cemo da vidimo koliko je hrabar taj tamo neki belosvetski meril lynch (posebno kad kandiduje sheshelja za premijera)...
Covek u belom Covek u belom 01:48 18.01.2008

Re: Evo još malo

Milan M. Ćirković
polako, tek ce biti, ja cuo da je bilo problema na berzi kad je toma samo postao predsednik skupstine, a sad kad postane Prezident, tek cemo da vidimo koliko je hrabar taj tamo neki belosvetski meril lynch (posebno kad kandiduje sheshelja za premijera)...
I vi navijate za Tomu u drugom krugu. Pa lepo, nego nam samo recite kakvu cete mu podrsku pruziti. Jel cete samo da apstinirate, ili cete i aktivno da glasate protiv Tadica?
Doctor Wu Doctor Wu 08:22 18.01.2008

Opušteno, Ćirkoviću, samo opušteno...

Akcije Meryll Lyncha se ne trejduju na BELEX-u nego na nekim drugim berzama... Mnogo potcenjuješ ML. Bezrazložno, rekao bih. Oni od odluka koje uzimaju u obzir i faktore o kojima pričaš a, rekao bih, i zlurado i mazohistički ali i uzaludno priželjkuješ, žive. I prave pare. A što se tvoje reakcije tiče moram ponoviti: previše čitaš, premalo shvataš (ako išta).
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 18:08 18.01.2008

Re: Opušteno, Ćirkoviću, samo opušteno...

Doctor Wu
Akcije Meryll Lyncha se ne trejduju na BELEX-u nego na nekim drugim
berzama... Mnogo potcenjuješ ML. Bezrazložno, rekao bih. Oni od odluka
koje uzimaju u obzir i faktore o kojima pričaš a, rekao bih, i zlurado
i mazohistički ali i uzaludno priželjkuješ, žive. I prave pare. A što
se tvoje reakcije tiče moram ponoviti: previše čitaš, premalo shvataš
(ako išta).

Dobro je dok ti sve shvatas - osim da valja da imas i nekih pametnijih argumenata osim ad hominem. Ovako, zvuci malo suplje od nekog ko misli da se mogu pomiriti liberalizam i ljudska prava na jednoj, i odbrana zlikovaca poput kastra ili khomeinija (i drugih verskih fanatika) na drugoj... Posebno ta suplja prica o mazohizmu i zluradosti: kao da je mazohizam ili zluradost kad se bolesnom kaze da je bolestan (narocito ako je ta bolest hronicna, pa mozda i kongenitalna). Pobedio stvarno ili ne, Toma vec duze vreme jeste moralni pobednik u Srbiji, sa milion i cetvrt *vernih* sledbenika, a to sto se ti (u pauzama odusevljenja ajatolasima) uzdas da je meril lynch iznad populizma, samo je tvoj problem, mada ta vrsta oportunizma nije, nazalost, jedinstvena.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 18:11 18.01.2008

Re: Evo još malo

Covek u belom
Milan M. Ćirković
polako,
tek ce biti, ja cuo da je bilo problema na berzi kad je toma samo
postao predsednik skupstine, a sad kad postane Prezident, tek cemo da
vidimo koliko je hrabar taj tamo neki belosvetski meril lynch (posebno
kad kandiduje sheshelja za premijera)...
I vi navijate za
Tomu u drugom krugu. Pa lepo, nego nam samo recite kakvu cete mu
podrsku pruziti. Jel cete samo da apstinirate, ili cete i aktivno da
glasate protiv Tadica?

Cekaj, cekaj, sad je odjednom postalo nelegitimno ili lose biti za Nikolica? Kakav preokret, g. u belom - pa ja sam odskora pomislio (ubedila me "treca Srbija", da je sad sve to isto, sve je podjednako legitimno, i NAROD JE UVEK U PRAVU, pa se ne bi trebalo nimalo uzbudjivati da li ce biti Toma ili ne-Toma... Tako pise lepo u nspm(f) - ja sve verujem, nisam skoluvan kao ovaj doktor Vu (Wu) da to sagledavam iz svetskih perspektiva, nemam ni akcije meril linca u svom, kako ono bese, portfelju, a sumnjam nesto da Toma ima ista protiv meril linca, on je fini gospodin, svetskih manira...
Covek u belom Covek u belom 19:56 18.01.2008

Re: Evo još malo

Milan M. Ćirković
Cekaj, cekaj, sad je odjednom postalo nelegitimno ili lose biti za Nikolica? Kakav preokret, g. u belom - pa ja sam odskora pomislio (ubedila me "treca Srbija", da je sad sve to isto, sve je podjednako legitimno, i NAROD JE UVEK U PRAVU, pa se ne bi trebalo nimalo uzbudjivati da li ce biti Toma ili ne-Toma... Tako pise lepo u nspm(f) - ja sve verujem, nisam skoluvan kao ovaj doktor Vu (Wu) da to sagledavam iz svetskih perspektiva, nemam ni akcije meril linca u svom, kako ono bese, portfelju, a sumnjam nesto da Toma ima ista protiv meril linca, on je fini gospodin, svetskih manira...

Cirkovicu, ovaj je ipak bolji od tebe, iako se trudis:

Željka Buturović Željka Buturović 21:54 17.01.2008

kitty genovese

JEDAN snima, trojica idu i pale pekaru čiji je vlasnik Albanac, a grupa građana (čitaj: NAROD) stoji pored ili prolazi kolima dok se ovo dešava. Njih se ovaj zločin (da vam nije možda gruba ovaj reč ?) apsolutno ne tiče.

a sta vi mislite da biste uradili na njihovom mestu? inace ponasanje koje opisujete je prepoznat psiholoski fenomen.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:42 17.01.2008

Re: kitty genovese

Željka Buturović
JEDAN snima, trojica idu i pale pekaru čiji je vlasnik Albanac, a grupa građana (čitaj: NAROD) stoji pored ili prolazi kolima dok se ovo dešava. Njih se ovaj zločin (da vam nije možda gruba ovaj reč ?) apsolutno ne tiče.

a sta vi mislite da biste uradili na njihovom mestu? inace ponasanje koje opisujete je prepoznat psiholoski fenomen.

Nije fokus na palikućama. Fokus je na vlastima koje te stvari zataškavaju. Da palikuće nisu okačile snimak, vlasti to nikada ne bi obelodanile.
Ovo se desilo letos, a policija danas na pitanje novinara o paljevini kaže - Istraga je u toku -
AlexDunja AlexDunja 00:19 18.01.2008

Re: kitty genovese

Ovo se desilo letos, a policija danas na pitanje novinara o paljevini kaže - Istraga je u toku -

ael treba jos neki argument?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:44 18.01.2008

Re: kitty genovese

Željka Buturović

a sta vi mislite da biste uradili na njihovom mestu? inace ponasanje koje opisujete je prepoznat psiholoski fenomen.

A sta, psiholoski fenomeni nisu za osudu? Ja cuo da je i silovanje jedan psiholoski - zapravo, neki tvrde i evoluciono psiholoski, da psujem pa kazem sociobioloski - fenomen...
Moderator06 Moderator06 03:51 18.01.2008

Brisanje

Moderacija je uklonila komentare, koji se bave tendencioznim insinuacijama i spekulacijama o razlozima za objavljivanje snimka paljenja novosadske pekare.
tuzlanac tuzlanac 05:20 18.01.2008

Re: Brisanje

Moderator06
Moderacija je uklonila komentare, koji se bave tendencioznim insinuacijama i spekulacijama o razlozima za objavljivanje snimka paljenja novosadske pekare.



izvinjavam se moderatoru sto koristim njen/gov komentar. cini mi se da je pekara zapaljena u nedostatku dzamije u novom sadu.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:00 18.01.2008

Re: kitty genovese

Milan M. Ćirković
A sta, psiholoski fenomeni nisu za osudu? Ja cuo da je i silovanje jedan psiholoski - zapravo, neki tvrde i evoluciono psiholoski, da psujem pa kazem sociobioloski - fenomen...


Ima ih koji su za osudu a i onih koji nisu. Cak u ovom slucaju nemamo ni dovoljno informacija da se sigurno odredimo. Ali ako je "grupa gradjana" mala onda je nemocna ... pogotovo u duelu sa naoruzanim ljudima. A koliko se sa slike moze videti u pitanju su tri osobe koje vire iza coska ... I TO ZENE(koliko ja vidim). Ne bi se moglo iskljuciti da se cak radi i o clanovima ugrozene porodice ...

Ali bas briga Gorana Miletica da li ima informacije za ono sto tvrdi. Nejgova namera je ocigledno da optuzi NAROD ("...a grupa građana (čitaj: NAROD) ..."
Wounded Knee Wounded Knee 10:23 18.01.2008

Re: Brisanje

tuzlanac
Moderator06
Moderacija je uklonila komentare, koji se bave tendencioznim insinuacijama i spekulacijama o razlozima za objavljivanje snimka paljenja novosadske pekare.



izvinjavam se moderatoru sto koristim njen/gov komentar. cini mi se da je pekara zapaljena u nedostatku dzamije u novom sadu.


Погрешно ти се чини, то што ти мрзиш Србе (па вероватно самим тим мрзиш и сам себе) не значи да Срби мрзе муслимане.
Doctor Wu Doctor Wu 10:51 18.01.2008

Re: kitty genovese

Fokus je na vlastima koje te stvari zataškavaju. Da palikuće nisu okačile snimak, vlasti to nikada ne bi obelodanile.
Ovo se desilo letos, a policija danas na pitanje novinara o paljevini kaže - Istraga je u toku -

Reagovanje policije je za svaku osudu, kao što je za osudu i reakcija javnosti (pa i ove blogerske) koja je 3 meseca čekala da se oglasi povodom ovog zločina (nadam se da izborna kampanja nema ništa s tim).

Inače, postovećivati Srbiju sa ovim umobolnicima (ili, što je vrlo slično, pisati kako se to događa samo u Srbiji, Rusiji) je isto što i poistovećivati Englesku sa zverima koji su prošle godine sekirom ubili klinca na stanici dok je čekao autobus samo zato što je crnac - čisti idiotizam. (Inače, jedna od dve zveri je rođeni brat Bartona, nekad polutke Manchester Cityja a sada Newcastle Uniteda).
pufna pufna 21:54 17.01.2008

blog

ja mislim da si ti samo revorlitiran i nesrecan jer se kod nas stvari sporo menjaju.
uz slaganje sa tvojim konstatacijama u potpunosti se ogradjujem od tvojih DILETANTSKIH zakljucaka.
a da malo sednes i odmoris ili prosetas po gradu, izbrojis do 10 i opet nanovo.
ko ti je rekao da je zivot lak i jednostavan?!
pozz
antioksidant antioksidant 22:28 17.01.2008

Re: blog

uz slaganje sa tvojim konstatacijama u potpunosti se ogradjujem od tvojih DILETANTSKIH zakljucaka

da ne bih pisao isto, pufna ti je sve rekla
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:25 17.01.2008

hm.

klin se klinom izbija? nisam sigurna.
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:34 17.01.2008

Plitko

Prilicno pojednostavljeno gledate na stvari - sa aspekta jedne minorne politicke partije koja, kobojagi, vise od drugih zeli da Srbija udje u EU. Prozirno i neubedljivo.
A sto se tice vaseg poziva da EU ne potpisuje s nama SAA, ja bih vam preporucio da se pridruzite Jasmini Tesanovic i jos nekim minornim nevladinim organizacijama koje su pre nekog vremena pisale EU da mora nastaviti sa pritiscima na Srbiju, jer Srbija razume samo ucene i pretnje, bla, bla, bla... Neka vasa minorna partija pozove ceo svet neka vrsi pritiske na Srbiju, a vi se smejte! Sto rece Vasilije virtuelni, pozovite i da nas "humanitarno" bombarduju. I to samo zato sto verujete da jedino vi razumete situaciju medjunarodnih odnosa i kako da se stvar Srbije resava.
Zivite u iluziji. It's a pity!
doktorka doktorka 22:42 17.01.2008

Re: Plitko

vladimir petrovic
Prilicno pojednostavljeno gledate na stvari - sa aspekta jedne minorne politicke partije koja, kobojagi, vise od drugih zeli da Srbija udje u EU. Prozirno i neubedljivo.
A sto se tice vaseg poziva da EU ne potpisuje s nama SAA, ja bih vam preporucio da se pridruzite Jasmini Tesanovic i jos nekim minornim nevladinim organizacijama koje su pre nekog vremena pisale EU da mora nastaviti sa pritiscima na Srbiju, jer Srbija razume samo ucene i pretnje, bla, bla, bla... Neka vasa minorna partija pozove ceo svet neka vrsi pritiske na Srbiju, a vi se smejte! Sto rece Vasilije virtuelni, pozovite i da nas "humanitarno" bombarduju. I to samo zato sto verujete da jedino vi razumete situaciju medjunarodnih odnosa i kako da se stvar Srbije resava.
Zivite u iluziji. It's a pity!


pa da su ranije pritisli , mladic bi se vec nasao u hagu . da su ranije pritisli milosevica, ne bi doslo ni do nato bombardovanja. ovako, taj zapad je bash naivan, ne zna sa kim ima posla.

zoricag zoricag 23:03 17.01.2008

Re: Plitko

pozovite i da nas "humanitarno" bombarduju


A umesto rahmetli expres politike na blogu bi tad sigurno neko vec napisao: Goran Miletic docekao bombe.
blackbox blackbox 10:16 18.01.2008

Re: Plitko

doktorka

vladimir petrovicPrilicno pojednostavljeno gledate na stvari - sa aspekta jedne minorne politicke partije koja, kobojagi, vise od drugih zeli da Srbija udje u EU. Prozirno i neubedljivo.A sto se tice vaseg poziva da EU ne potpisuje s nama SAA, ja bih vam preporucio da se pridruzite Jasmini Tesanovic i jos nekim minornim nevladinim organizacijama koje su pre nekog vremena pisale EU da mora nastaviti sa pritiscima na Srbiju, jer Srbija razume samo ucene i pretnje, bla, bla, bla... Neka vasa minorna partija pozove ceo svet neka vrsi pritiske na Srbiju, a vi se smejte! Sto rece Vasilije virtuelni, pozovite i da nas "humanitarno" bombarduju. I to samo zato sto verujete da jedino vi razumete situaciju medjunarodnih odnosa i kako da se stvar Srbije resava. Zivite u iluziji. It's a pity!pa da su ranije pritisli , mladic bi se vec nasao u hagu . da su ranije pritisli milosevica, ne bi doslo ni do nato bombardovanja. ovako, taj zapad je bash naivan, ne zna sa kim ima posla.

Probajte da razmišljate malo i obrnuto. Da nisu stalno uslovljavali sa Mladićem već da su nam dali šansu i bili korektniji prema Zoranu Đunđiću pa ga apsolutno podržali a ne samo tražili da mora sve da ispuni, mi bi možda već bli uveliko kandidat ili u EU pre Bugarske, bili bi normalnija država a i Mladić bi verovatno bio uhapše..
Ovako na čiju vodenicu je išla Evropa i SAD, upravo onima koji su protiv EU.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:43 17.01.2008

Gorane..

Delim tvoje mišljenje i dajem preporuku.
TIMELESS TIMELESS 01:45 18.01.2008

Drago

Drago Kovacevic
Delim tvoje mišljenje i dajem preporuku.

Pustite to gospodine Drago. Valja preduzeti nešto konkretnije. Recimo, možete potegnuti stare i bliske veze sa hrvatskim političkim vrhom i moliti da se založe za nepotpisivanje sporazuma sa Srbijom. Za uzvrat, vi ćete na stranicama političkih tjednika i mjesečnika oslikavati još genocidnije lice Srbije.
niki m niki m 23:57 17.01.2008

Goran Miletic

Mislim da ste vi ubedljivo najpametniji, najhumaniji i najdemokratskiji ucesnik na ovom blogu Vrlo cesto mi prodje kroz glavu pitanje kako je uopste moguce da su ovi vredni ljudi sa B92 uspeli i da vas pronadju i umole da postanete jedan od VIP blogera. Naime, ne znam, niti sam cuo za neku vasu knjigu, film ili bilo koje umetnicko ili naucno delo. Nisam cuo da se ste uspeli u zivotu da napravite bilo sta vredno ili nesto sto bi bar, iole, iskocilo iz sivila proseka. A, opet, redovno se javljate ovde i prosipate pred nas te bisere mudrosti i humanosti. Pitam se, kako je moguce da neko, ko je potekao iz ove nase srpske kaljuge, uspe, za relativno kratko vreme, da dostigne takve visine mudrosti, znanja i duhovnosti. Gospodine Mileticu, verujte mi, proganja me pitanje - U cemu je vasa tajna?
blackbox blackbox 00:00 18.01.2008

da ali obrnuto

odličan tekst, preporuka .
Međutim svi izneti argumenti govore snažno u prilog DA TREBA DA SE POTPIŠE.
To je, pre svega ,interes građana Srbije i EU treba da misli i na njih a ne da inatom vraća inat našoj vladi.
EU ima snažan interes da Balkan , konačno,postane stabilniji i stabilan ,i zato želi da mu pomogne. Njeno je da ponudi a ako naša vlada odbije sama je kriva i onda smo stvarno za duži period izgubljen slučaj.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:23 18.01.2008

....

Goran Miletić: " U danima kada mi gotovo svi poznati i polu-poznati govore da MORAM u drugom krugu glasati za Tadića, a da pritom ne znaju da mi odgovore konkretno na pitanje „Šta fali Čedi ?“, ... "
To što u drugom krugu svakako treba glasati za Tadića ničim nije negirano ako vam neko ne objasni šta fali Č.J. jer Č.J. nema veze sa drugim krugom (pošto u njega neće ući). Dakle, nabrajanje ili nenabrajanje mana Č.J. ne može biti izgovor za neglasanje u drugom krugu. Neglasanje u drugom krugu jeste podrška kandidatu SRS. Vi sad možete da se uvijate, pravite digresije, postavljate alogične teze i primedbe, kao što je ova u citatu, ali nikako ne možete poreći da ste u drugom krugu, ako ne glasate, zapravo dali glas Nikoliću. Da li je moguće da je osećaj rivalstva prema DS jači od vašeg htenja da se napravi bolja Srbija?
TIMELESS TIMELESS 01:38 18.01.2008

usrećitelji

Gorane, koliko se sećam ovo nije vaše prvo zalaganje za nepotpisivanje. Prošli put ste sa grupom "prosvetitelja" sačinili pisani zahtev koji ste poslali na adresu Saveta Evrope.
Mora vam se priznati doslednost.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:50 18.01.2008

Re: usrećitelji

Doslednost u lošim stvarima i nije neka vrlina.
Treger Treger 16:01 18.01.2008

Re: usrećitelji

Da li mti misliš da Miletić čuva ratne zločince ili misliš daq miletić ucenjuje EU ili misliš da miletić stoji iz stajanja reformi i mafijaške rasprodaje imovine ili misliš da miletiću ne odgovara ulazak u evropu ili našim tajkunima i njihovom premijeru. Da li ti stvarno smatraš da će evropa dozvoliti da sa njom briše voja i putin cipele. Tu duboko grešiš. Naš put ili padanje je pravac kojim mi svesno idemo.Prema tome da li će pobediti Nikolić ili Tadić sasvim je svejedno. Obojica nam poručuju da nam bez Kosova koje već i onako nije naše preti propast. Pošto Kosovo nemamo onda nema ni razlike između njih dvojce. Tadić treba sam da si obezbedi pobedu. Znam da je to teško pošto je izneverio svoje glasače ali to je njegov problem a ne moj. Moj je problem što nevidim šta dobijam ako glasam za tadića. Ništa sve ostaje isto. Prema tome pošto su izbori uvek za nešto novo, prema tome glasaću za onoga ko ima hrabrosti da izgovori istinu bez obzira da li je to dobro za njegov rejting ili ne.
nikson nikson 03:06 18.01.2008

...

sve ovo sto je napisano su obicni sve obicni pamfleti i trabunjanja.
doktorka doktorka 03:17 18.01.2008

Re: mileticu

nikson
ovo sto ti pises je jadno i nikakvo. u svemu ovome sto si pisao nema nicega pametnog. sve obicni pamfleti i trabunjanja. ovo je jedan od najodvratnijih blogova koje sam citao

niksone , hajde prenesi ove onaj pamflet pajtica kojim si bio odusevljen. pliz!
nikson nikson 03:19 18.01.2008

Re: mileticu

doktorka
nikson
ovo sto ti pises je jadno i nikakvo. u svemu ovome sto si pisao nema nicega pametnog. sve obicni pamfleti i trabunjanja. ovo je jedan od najodvratnijih blogova koje sam citao

niksone , hajde prenesi ove onaj pamflet pajtica kojim si bio odusevljen. pliz!


doktorka u ovom blogu nema nicega, nicega i nicega. to sam ja mogao da napisem, onako, levom rukom
pidola pidola 03:22 18.01.2008

Re: mileticu


niksone , hajde prenesi ove onaj pamflet pajtica kojim si bio odusevljen. pliz!

e,hocu i ja pajtica. :)))
nikson nikson 03:24 18.01.2008

Re: mileticu

doktorka
nikson
ovo sto ti pises je jadno i nikakvo. u svemu ovome sto si pisao nema nicega pametnog. sve obicni pamfleti i trabunjanja. ovo je jedan od najodvratnijih blogova koje sam citao

niksone , hajde prenesi ove onaj pamflet pajtica kojim si bio odusevljen. pliz!


ono sto je rekao pajtic je govor u kojem se agituje za borisa tadica na izborima. ovo sto pise miletic je kao analiza. to se ne moze porediti. plus sto je naravno pajticev govor sjajan.

medjutim meni je jasno da ti doktorka ne pravis razliku izmedju mileticeve agitacije za ldp i nekakvih analiza
pidola pidola 03:26 18.01.2008

Re: mileticu


doktorka u ovom blogu nema nicega, nicega i nicega. to sam ja mogao da napisem, onako, levom rukom

pa dobro niksone,
ne moze svako da bude kao ti.
sad ako su losiji od tebe,moras odmah da im ubijas volju.
polako,neka vezbaju,jos mnogo ce im trebati da dostignu i tvoju levu ruku,al neka,pusti,trude se. :)))
nikson nikson 03:35 18.01.2008

Re: mileticu

evo vam pajtica, a posto vidim da volite da pratite njegovu kampanju, evo ja vam prenosim dva govora:

prvi pajticev


Поштовани председниче, поштовани пријатељи, драга Србијо, домовино,

Помози нам да ти помогнемо! Да ли је могуће да заиста бираш између Бориса Тадића и Томислава Николића? И како је то могуће? Јер ја нисам слеп поред очију и видим да су Борис Тадић и Томислав Николић као светолост и тама, као напред и назад, као горе и доле, као дан и ноћ, као јуче и као сутра. А јуче је бесповратно прошло, и никада се неће вратити.

Да ли Србијо верујеш да постоје два пута, један оличен у Борису Тадићу, други оличен у Томиславу Николићу? Јер ја видим да не постоје. Ти си се деведесетих из понора уздигла и почела Пети октобар. Данас се налазиш на прелазном месту: или ћеш наставити ка врху, или ћеш се стропоштати поново на дно. То сигурно нећемо дозволити. Ја знам да је многима лакше да падају, него да се пењу. Лако је пасти с Томиславом, Србијо, али тешко је усправити се. Али, то је оно што нуди Борис Тадић. Да ти пружи руку, да се усправиш, да се попнеш, да се опоравиш, да будеш јака и стабилна. То је оно што нуди наш председнички кандидат.

Помози нам Србијо, отаџбино, да ти помогнемо! Да ли заиста верујеш да су нам гробови важнији од колевки? Да су нам пречи наши преци од потомака? Ја знам једно: ми смо сви нечији потомци, али данас, сутра, ми ћемо бити и нечији преци. Па ће нас потомци упитати шта сте учинили за нас, да ли морамо и ми заиста да се мучимо овако како сте се ви деценијама мучили. Ја знам, Србијо, да свака мајка својој деци жели најбоље и да си нам другачију Србију припремила.

Замисли Србијо да, не дај Боже, имаш само два сина, Бориса и Томислава. Па, кога би слала у свет да ти буде слика и прилика, да говори у твоје име, да ти буде понос и дика, да ти чува образ и поштење? Да ли је могуће да ћес морати да бираш Србијо? И ако ћеш бирати, како ћеш изабрати? Ако хоћеш да будеш мирна и стабилна, изабраћеш Бориса Тадића. Ако ти је до поштовања и до поштења, изабраћеш Бориса Тадића. Ако ти је до себе, Србијо, изабраћеш Бориса Тадића. Помози нам, Србијо међу шљивама, Србијо међу сунцокретима, Србијо међу божурима, да ти помогнемо.

Заклетва за председника Србије, њен почетак, гласи: "Заклињем се да ћу све своје снаге употребити да очувам суверенитет и целину територије Републике Србије". Како је могуће да човек који је био потпредседник Владе 1999. године, оне Владе која се одрекла суверенитета над Косовом и Метохијом, данас буде кандидат за председника Србије? Како је могуће да човек који би се олако одрекао, и коме је потпуно прихватљиво да ова земља буде туђа административна јединица, туђа губернија, ма чија губернија, данас буде кандидат за председника државе? Како је могуће да неко ко говори да ће свим срцем изговарати ову заклетву буде кандидат за председника Србије, а показао је својим речима и својим делима да такву заклетву не поштује? Како је то могуће?

Разумемо те Србијо. Разумемо те добро. Знамо да има много људи, да је транзиција страшна и тешка реч, ружнија од сваке клетве. Али, исто тако знамо да је теби Србијо, као и свима нама, свако дете драгоцено и свако дете једнако драго. Али ти људи неће ништа постићи тиме што ће бежати од сутрашњице. Од сутрашњице се не може побећи, са сутрашњицом се треба суочити. Не можемо прилагодити сутрашњицу нама, него ми треба да се прилагодимо сутрашњици. Једино тако као држава и као народ можемо да постигнемо нешто. Не може се страх победити бежањем, страх се може победити једино суочавањем.

У Војводини, у Зрењанину, живи један младић који данас има 17 година, зове се Иван Ленђер, зову га Ђеле. Он је имао страховити страх од воде. Једног дана је решио да се суочи са тим страхом, да га сузбије. Отишао је на тај базен и запливао. Данас је тај младић јуниорски светски и европски првак и рекордер у пливању. Ако се плашиш воде Србијо, немој се од ње сакривати у бункер са Томиславом, него запливај са Борисом. Уђи у воду, запливај и победи Србијо. 20. јануара, на Светог Јована су избори, а Свети Јован Крститељ чека те у води да те благослови. До победе!

drugi je ruzicin
Драги Шапчани,

За мене прошлост није сећање на векове, за мене је прошлост сећање на 12. март, и то ће неизбрисиво остати у мом животу, у мом само личном животу. Али оно што је најважније за моју децу и мене је питање будућности.

Каква нам је будућност? Каква ће Србија то земља бити? Да ли ће бити јака и стабилна, да ли ће наставити европским путем, оним којим је ишао и на коме је изгубио живот и сам Зоран Ђинђић?

Е, па, драги пријатељи, драги Шапчани, то је разлог зашто сам ја овде данас са вама, да још једном заједно дамо подршку нашем председнику, и будућем председнику Србије како желимо, Борису Тадићу.
sentinel26 sentinel26 13:44 19.01.2008

Mutna Marica = Mutna Morava ?

nikson
evo vam pajtica, a posto vidim da volite da pratite njegovu kampanju, evo ja vam prenosim dva govora:
Поштовани председниче, поштовани пријатељи, драга Србијо, домовино,
Помози нам да ти помогнемо!
Да ли је могуће да заиста бираш између Бориса Тадића и Томислава Николића? И како је то могуће?

Interesantan poziv domovini da prvo ona pomogne vama pa ćete vi poslije njezi.
Onoga trenutka kada ta domovina bude sposobna vama da pomogne vaša pomoć njezi neće biti potrebna !

Да ли Србијо верујеш да постоје два пута, један оличен у Борису Тадићу, други оличен у Томиславу Николићу? Јер ја видим да не постоје.

U pravu ste. Tu ne postoje dva puta oni prave samo jedan put.
To je onaj koji se meni lično ne dopada.

Помози нам Србијо, отаџбино, да ти помогнемо! Да ли заиста верујеш да су нам гробови важнији од колевки?

Opet poziv otadžbini da prvo ona vama pomogne.
Kada ćete da shvatite da ovaj proces ima obrnuti tok?

Замисли Србијо да, не дај Боже, имаш само два сина, Бориса и Томислава. Па, кога би слала у свет да ти буде слика и прилика, да говори у твоје име, да ти буде понос и дика, да ти чува образ и поштење? Да ли је могуће да ћес морати да бираш Србијо?

Duboko vjerujem da Srbija neće doći na te grane da ima samo ta dva sina i da njih dvojica neće doći u priliku da o tome odlučuju.

Заклетва за председника Србије, њен почетак, гласи: "Заклињем се..."

Još neki su se zakleli u Skupštini i šta vidimo ?

Разумемо те Србијо. Разумемо те добро. Знамо да има много људи, да је транзиција страшна и тешка реч, ружнија од сваке клетве.

Ako ste ovu poruku uputili sirotinji, varate se, ta sirotinja znade da je tranzicija nužna i da vodi boljitku i da do sada nijedna kletva nikome dobra nije donijela.

Ако се плашиш воде Србијо, немој се од ње сакривати у бункер са Томиславом, него запливај са Борисом. Уђи у воду, запливај и победи Србијо. 20. јануара, на Светог Јована су избори, а Свети Јован Крститељ чека те у води да те благослови. До победе!

Gospodo, ako ste izaslanici Svetog Jovana Krstitelja, zašto u toj poruci ne kazaste šta čeka one koji ne žele da se pokrste i ne žele blagoslov Sv.Jovana?

Hoće li oni ostati u Srbiji poslije odbijanja da prime taj blagoslov i da li vam trebaju i njihovi glasovi ?

Šta je sa onima koji su već kršteni ali vam ne priznaju status svečevog izaslanika?

За мене прошлост није сећање на векове, за мене је прошлост сећање на 12. март, и то ће неизбрисиво остати у мом животу, у мом само личном животу. Али оно што је најважније за моју децу и мене је питање будућности.

O vezama pojedinaca sa 12-im martom ne bih rekao ništa na današnji dan.

Lično sumnjam da su ono sve Pajtićeve misli, ali hajde ako je to stvarno on, onda neka ga vama, hvala lijepo na ponudi, možda nekom drugom prilikom.
nsarski nsarski 04:26 18.01.2008

Zašto EU sada NE treba da potpiše SAA

sa Srbijom. (Nadam se da na kraju ove recenice stoji znak pitanja, mada ga u originalu nema).
Odgovor: Zato, Mr. Mileticu, sto bi vi onda izgubili zaposlenje, jer bi na vase mesto onda postavili nekog sposobnijeg, profesionalnijeg i vicnijeg ovom plemenitom poslu za koji ste placeni, a koji obavljate iz ideoloskih a ne humanih razloga.
igipop igipop 05:14 18.01.2008

Re: Zašto EU sada NE treba da potpiše SAA

preporuka za komentar profesore

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana