Društvo| Politika

Most u Đilasa: Da znaš, mnogo mi je dug.

Predrag Azdejković RSS / 07.01.2012. u 13:24

14490.jpg 

Đilas: Uđi mala, ti most 'oćeš?

Uma Thurman: Može, a!

Đilas: Dođi da vidiš, ovoliki mi je.

Uma Thurman: Aaa, pa dobro!

Đilas Da znaš, mnogo mi je dug. Samo stoj, možeš li ti to da podneseš?!

Ja više priče o Mostu na Adi ne mogu da podnesem. Ne mogu da podnesem ni slikanje na mostu. Muka mi je...

Kad sledeći put izađu radnici, zemljoradnici i penzioneri na ulice da demonstriraju zbog loše ekonomske situacije, nek idu na most da se slikaju, jer tu su sprcane njihove parice.

A sad tehničke karakteristike.

Most na Adi:

dužina: 996 metara

visina: 200 metara

visina pilona: 175 metara (komada1)

cena: 161 milion evra

Baluarte Bridge (Meksiko):

dužina: 1124 metara

visina: 403 metara

visina pilona: 153 metara (komada 2)

cena: 124 miliona evra

Razbacivanje parama koje nemamo!!!

Marie Antoinette je govorila nek jedu kolače, a Đilas nam poručuje da jedemo most!

 

Predrag Azdejković

www.azdejkovic.com

 

Atačmenti



Komentari (238)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maca22 maca22 23:46 07.01.2012

Re: ćuprija

milicadj
pa se onda javi neki iskusan profan ili ko vec zna i objasni da kod nas zbog toga i toga precnik slivnika mora da bude drugaciji pa ajd sve ispocetka.
pa zamislite kako je bilo za ostale bitnije elemente konstrukcije.

Celokupna konstrukcija je zavisila od prosvetljenih wunder-pojedinaca?
tsunade tsunade 23:48 07.01.2012

Re: ćuprija

jer ipak ima manje gramzivih od njega, koliko god da su mu slični. To hoću da kažem.


navedi jednog.

Nisam siguran da im jedan komad autoputa predstavlja operativni izazov, i duboko verujem da se tu nešto misltično desilo sa parama.


eee makso, dolazimo do poente. mogla je i na ovom mostu neka mistika da se dogodi.

ne sumnjam da se kralo. ali mislim da nikada nećemo doznati koliko.
libkonz libkonz 23:52 07.01.2012

Re: ćuprija

kad ti je to struka, kad sve znaš, batali naše komentare, nego prokomentariši snimak koji je Maksa kačio gore. Da ne bude zabune, evo kačim ga ovde:
I mani nas trikova ko je radio emisiju, ko je emitovao, fokusiraj se na ono što su stručnjaci izjavili.

tsunade tsunade 23:52 07.01.2012

Re: ćuprija

radujte se necem novom i ne mracite. ko god da je na vlasti krasce dok god se ne dese ozbiljne posledice po doticnu personu. to smo mi, vreme je da pocnemo da se, jelte, nosimo sa tom cinjenicom. ili sto bi neki tamo rekli fuckin deal with it and move on.


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:53 07.01.2012

Re: ćuprija

navedi jednog.

Bilo ko.
tsunade tsunade 23:56 07.01.2012

Re: ćuprija

Finansiranje javnih projekata u koje spada i infrastruktura se od vajkada finansira na vrlo jasan i ustaljen nacin vlastitim radom koji se pretvara u sredstva, i tu nema nikakvih tajni niti sporova.


vi kao da ste pali s kruške. upravo.
tsunade tsunade 23:58 07.01.2012

Re: ćuprija

fokusiraj se na ono što su stručnjaci izjavili.


ne pada mi na pamet da se fokusiram na stručnjake u jednoj predizbornoj emisiji pravljenoj za predizborne svrhe. ne zato sto sam arogantna, vec zato sto postoje i drugi strucnjaci cije bih misljenje rado ukrstila pa onda komentarisala.
highshalfbooze highshalfbooze 00:00 08.01.2012

Re: ćuprija

uuuu bilo bi divno kad bi iz tekućih sredstava mogli da izvedemo i mostove i autobanove i regionalne i lokalne drumove.


Uzimanje inostranih kredita za građenje infrastrukture i angažovanje stranih firmi je kriminal.

Otprilike bi to bilo ovako: Stranci ti daju kredit da bi te iste pare dao njima nazad, a taj kredit posle otplaćivao. Znači dva puta im daješ novac. I to sa kamatom.
maca22 maca22 00:00 08.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
radujte se necem novom i ne mracite. ko god da je na vlasti krasce dok god se ne dese ozbiljne posledice po doticnu personu. to smo mi, vreme je da pocnemo da se, jelte, nosimo sa tom cinjenicom. ili sto bi neki tamo rekli fuckin deal with it and move on.


Uklonila fotku radosnih koji dilišu sa situacijom i muvišu on.
tsunade tsunade 00:02 08.01.2012

Re: ćuprija

maca22


a ovo je trebalo da bude neka duhovitost or what?
tsunade tsunade 00:05 08.01.2012

Re: ćuprija

Uzimanje inostranih kredita za građenje infrastrukture i angažovanje stranih firmi je kriminal.


aha. treba da se sedi, mrači i zrači, pošto domaćih para nema.
milicadj milicadj 00:06 08.01.2012

Re: ćuprija

iskreno, ne razumem sta hoces da kazes?
ozbiljna ekipa strucnjaka postavljena kao deo nadzora i komisija za tehnicku kontrolu projekta su 'wunder-pojedinci'?
ja nemam toliko ni profesionalno ni zivotno iskustvo da kazem ko su i sta su. ni da li su profani stvarno strucnjaci ni da li su oni koji objasnjavaju da most nista ne valja takodje dovoljno dobri strucnjaci.

samo sam vam ispricala da nije bas toliko bedno kako vi zamisljate. ono ma nabavicemo to i to preko onog malog, znas on je sin od ... you name it..


kad budem baba od xy (hopefully x>7-8) i ako iza sebe budem imala jos po koji obekat na cijoj realizaciji sam na neki nacin ucestvovala usudicu se da kazem da li je 'Celokupna konstrukcija je zavisila od prosvetljenih wunder-pojedinaca?'


libkonz libkonz 00:06 08.01.2012

Re: ćuprija

ne pada mi na pamet da se fokusiram na stručnjake u jednoj predizbornoj emisiji pravljenoj za predizborne svrhe. ne zato sto sam arogantna, vec zato sto postoje i drugi strucnjaci cije bih misljenje rado ukrstila pa onda komentarisala.

Prvo, ovo su ugledni stručnjaci. Fokusiraj se na ono šta su rekli.
Drugo, argumenti su im sasvim racionalni
Treće, znam da je predizborna emisija. Žalosno je što je u Srbiji neuporedivo gori medijski mrak nego u vreme Miloševića i niko od nacionalnih medija neće da priča o DS malverzacijama.
Četvrto, da nisu bezobrazno krali sa ovim mostom napravio bi RTS bar jednu emisiju posvećenu troškovima izgradnje mosta. Čim svi kontrolisani mediji ćute, meni je to sasvim jasno da su krali bezobzirno. Da ne pominjemo Studio Đ.

maksa83 maksa83 00:08 08.01.2012

Re: ćuprija

vec zato sto postoje i drugi strucnjaci

Pa, ne postoje.
U jednom momentu na onom klipu (na koji ti nećeš da potrošiš vreme, al' eto neko gledao umesto tebe i prepričava ti) ima momenat kad neko pita Hajdina za njegovo mišljenje o tome što se stručna javnost protivi celoj ideji, na šta on kaže: "Kakva stručna javnost, stručna javnost to sam - ja!". Eto, kratko i jasno ispolemisao čovek sa njima umesto tebe.
maca22 maca22 00:10 08.01.2012

Re: ćuprija

milicadj
iskreno, ne razumem sta hoces da kazes?
ozbiljna ekipa strucnjaka postavljena kao deo nadzora i komisija za tehnicku kontrolu projekta su 'wunder-pojedinci'?
ja nemam toliko ni profesionalno ni zivotno iskustvo da kazem ko su i sta su. ni da li su profani stvarno strucnjaci ni da li su oni koji objasnjavaju da most nista ne valja takodje dovoljno dobri strucnjaci.

Hoću da kažem da predstavljaš stvari mitomaski. Kao, niko živ ne zna kako u Srbiji šaht mora da izgleda, a i on je tako poseban.
highshalfbooze highshalfbooze 00:11 08.01.2012

Re: ćuprija

aha. treba da se sedi, mrači i zrači, pošto domaćih para nema.


Naravno da ne, uzmu se domaći krediti i zapošljava se domaća operativa. Mali je problem što su hohštapleri napravili da je to nemoguće, ali se to brzo može rešiti čim se poapse barabe.
milicadj milicadj 00:11 08.01.2012

Re: ćuprija

highshalfbooze
uuuu bilo bi divno kad bi iz tekućih sredstava mogli da izvedemo i mostove i autobanove i regionalne i lokalne drumove.


Uzimanje inostranih kredita za građenje infrastrukture i angažovanje stranih firmi je kriminal.

Otprilike bi to bilo ovako: Stranci ti daju kredit da bi te iste pare dao njima nazad, a taj kredit posle otplaćivao. Znači dva puta im daješ novac. I to sa kamatom.



na zalost, to nije otprilike tako to jeste tako i to je jedini nacin da uzmes kredit. da li je moguce da to do sada niste skapirali?? malo guglanja, citanja po sajtovima EIB, EBRD, WB itd i sve vam se samo kaze.
to su pravila igre, take it leave it.
maksa83 maksa83 00:12 08.01.2012

Re: ćuprija

ono ma nabavicemo to i to preko onog malog, znas on je sin od ... you name it..

Stvarno?

Pa pošto si (bar do malopre bila) mnogo upućena, reci - oklen sajle?
highshalfbooze highshalfbooze 00:13 08.01.2012

Re: ćuprija

to su pravila igre, take it leave it.



leave it.
tsunade tsunade 00:14 08.01.2012

Re: ćuprija

da nisu bezobrazno krali sa ovim mostom napravio bi RTS bar jednu emisiju posvećenu troškovima izgradnje mosta. Čim svi kontrolisani mediji ćute, meni je to sasvim jasno da su krali bezobzirno


ja zavidim svima kojima je sve jasno. but I need more then that. ajde, makar usaglasite se oko cifre koja je pokradena pa da imamo nešto konkretno za priču.
libkonz libkonz 00:14 08.01.2012

Re: ćuprija

samo sam vam ispricala da nije bas toliko bedno kako vi zamisljate. ono ma nabavicemo to i to preko onog malog, znas on je sin od ... you name it..

spinuješ
mislim da su ovde pitanja sasvim jednostavna:
1. Da li je most na Adi trebao da bude prvi izbor kada su beogradski mostovi u pitanju?
2. Zašto se krije tačna cifra troškova?
3. Zašto se prezadužen grad dodatno zaduživao?
4. Da li sin akademika Hajdina ima firmu koja je zaradila pare na ovom mostu?
i najvažnije pitanje:
Zašto je most na Adi toliko skuplji od drugih, sličnih mostova po svetu?

I ponoviću:
Da nisu bezobrazno krali RTS bi napravio emisiju sa dve suprostavljene strane o troškovima izgradnje mosta
Meni ne treba veći dokaz od RTS-ovog ćutanja-
libkonz libkonz 00:18 08.01.2012

Re: ćuprija

ja zavidim svima kojima je sve jasno. but I need more then that. ajde, makar usaglasite se oko cifre koja je pokradena pa da imamo nešto konkretno za priču.

ko je spominjao cifru koliko su ukrali?
Ni blogeri ni ljudi sa snimka. Niko.
Mi to ne znamo. Đilas zna.
milicadj milicadj 00:21 08.01.2012

Re: ćuprija

maca22
milicadj
iskreno, ne razumem sta hoces da kazes?
ozbiljna ekipa strucnjaka postavljena kao deo nadzora i komisija za tehnicku kontrolu projekta su 'wunder-pojedinci'?
ja nemam toliko ni profesionalno ni zivotno iskustvo da kazem ko su i sta su. ni da li su profani stvarno strucnjaci ni da li su oni koji objasnjavaju da most nista ne valja takodje dovoljno dobri strucnjaci.

Hoću da kažem da predstavljaš stvari mitomaski. Kao, niko živ ne zna kako u Srbiji šaht mora da izgleda, a i on je tako poseban.


i dalje ne kapiram od kud ti to, al ne moram ja bas svakog da razumem. nesto si ti lose skapirala.
napisala sam kako je konkretno izgledalo dobijanje zelenog svetla za nabavku slivnika. nikakav mit, prosto se odradilo par sastanaka sa ljudima koji znaju sta znaci odrzavati saobracajnice u beogradu, koje su nase uobicajene vremenske prilike itd i koji su iskustveno trazili neke izmene.



tsunade tsunade 00:23 08.01.2012

Re: ćuprija

libkonz


sva su ti pitanja legitimna osim ovog prvog koje je sofističko.

drugo pitanje je u formi zaključka da neko krije cifru. ja nisam čula da je neko u nekom ozbiljnom kontekstu postavio to pitanje na pravu adresu?

grad beograd osim sto se zadužuje nešto i zaradjuje. nivo zaduživanja direktno zavisi od nivoa zarade. ubedjena sam da djilas nije pravio tako glupe greske. naime da je prezadužen ne bi se toliko jagmio za novi mandat u gradu. on je sve i svašta ali nije glup for sure.

žao mi je što je kod tebe rts firma od tolikog autoriteta te od njega zavise tako kapitalni stavovi.

tsunade tsunade 00:24 08.01.2012

Re: ćuprija

Mi to ne znamo.


I rest my case.
maca22 maca22 00:27 08.01.2012

Re: ćuprija

@milicadj
Ok, neka sam lose skapirala ton.
milicadj milicadj 00:27 08.01.2012

Re: ćuprija

libkonz
samo sam vam ispricala da nije bas toliko bedno kako vi zamisljate. ono ma nabavicemo to i to preko onog malog, znas on je sin od ... you name it..

spinuješ
mislim da su ovde pitanja sasvim jednostavna:
1. Da li je most na Adi trebao da bude prvi izbor kada su beogradski mostovi u pitanju?
2. Zašto se krije tačna cifra troškova?
3. Zašto se prezadužen grad dodatno zaduživao?
4. Da li sin akademika Hajdina ima firmu koja je zaradila pare na ovom mostu?
i najvažnije pitanje:
Zašto je most na Adi toliko skuplji od drugih, sličnih mostova po svetu?

I ponoviću:
Da nisu bezobrazno krali RTS bi napravio emisiju sa dve suprostavljene strane o troškovima izgradnje mosta
Meni ne treba veći dokaz od RTS-ovog ćutanja-


ah da, ne radim za grad beograd te na ova pitanja ne mogu da odgovorim, kao sto sam i rekla u prvom postu, samo oni znaju konacnu cifru.
ja nisam toliki strucnjak da mogu caskom da razjasnim zasto je bg most kostao toliko koliko jeste. al kao sto vidimo serbija je puna experata, ima ko ce da objasni.
ne branim nikog, samo sam pokusala da vam kazem kako je to izgledalo za nas male pacice koji smo se motali po gradilishtu.
vishnja92 vishnja92 00:27 08.01.2012

Re: ćuprija

kad budem baba od xy (hopefully x>7-8) i ako iza sebe budem imala jos po koji obekat na cijoj realizaciji sam na neki nacin ucestvovala usudicu se da kazem da li je 'Celokupna konstrukcija je zavisila od prosvetljenih wunder-pojedinaca?'

evo, ja sam baba od xy (x>4) i imam par i vise stotina hiljada m2 koje sam vodila (i pratila gradjenje) i jos malo vise u kojima sam "na neki nacin ucestvovala" i mogu samo ovo da ti kazem:

strucna javnost je poslednja (i cesto jedina) odbrana, a ti nemas pravo da ne znas, ako vec imas mozak i zvanje. ta dva te obavezuju vise nego sto mislis, o slatka mala izvrnuta torto.



jebote, kad deca regresiraju das im mlevenu plazmu u toplom mleku i sacekas jutro za pricu, ovde to nema
libkonz libkonz 00:28 08.01.2012

Re: ćuprija

žao mi je što je kod tebe rts firma od tolikog autoriteta

nije. i baš zato što nije, jer ih DS kontroliše. Da nisu krali bilo bi emisije.
Mi to ne znamo.



I rest my case.

ovakvi fazoni možda prolaze kod baba sa pijace. Na ovom blogu - teško.
tsunade tsunade 00:28 08.01.2012

Re: ćuprija

maksa83


makso ponavljam, ja sam to odgledala na kopernikusu. i nechu da komentarisem predizborne emisije pravljene u svrhu kandidature aleksandra vucicha za gradonacelnika. ta emisija je u stoprocentnoj funkciji jedne politicke figure. ja to sigurno nechu dva puta duboko analizirati. jednom je bilo dovoljno za smeh grohotom.
maksa83 maksa83 00:29 08.01.2012

Re: ćuprija

žao mi je što je kod tebe rts firma od tolikog autoriteta te od njega zavise tako kapitalni stavovi.

Misliš bolje da se kao sav normalan svet orijentiše prema Kopernikusu.
maca22 maca22 00:31 08.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
maksa83
makso ponavljam, ja sam to odgledala na kopernikusu. i nechu da komentarisem predizborne emisije pravljene u svrhu kandidature aleksandra vucicha za gradonacelnika. ta emisija je u stoprocentnoj funkciji jedne politicke figure. ja to sigurno nechu dva puta duboko analizirati. jednom je bilo dovoljno za smeh grohotom.

Pa nemoj.
tsunade tsunade 00:34 08.01.2012

Re: ćuprija

vishnja92


m2 čega? gradjenje čega? da li vi možda znate koliko je tačno pokradeno od mosta i ko je tačno ukrao?

maksa83 maksa83 00:34 08.01.2012

Re: ćuprija

. i nechu da komentarisem predizborne emisije pravljene u svrhu kandidature aleksandra vucicha za gradonacelnika.

Slažem se da je to što na tome poentira Vučić nesretna okolnost. Opet, je l' Hajdin koji tamo kaže "stručna javnost to sam ja!" kompjuterski generisan? Je l' Đilas koji okreće leđa i odbija da razgovara isto kompjuterski generisan? I svi oni profesori?

Šta ti je tačno tamo bilo smešno, je l' možeš da se setiš?

(Ok, osim patetičnog Lipsija koji je imao cameo apearance od 20-ak sekundi u emisiji od 56 minuta, on jeste smešan kad god se pojavi sa onim tugaljivim kaki-mi-se-al'-ne-mogu licem)
tsunade tsunade 00:38 08.01.2012

Re: ćuprija

Šta ti je tačno tamo bilo smešno, je l' možeš da se setiš?


smešan mi je vučić koji vodi takvu kampanju.
a kad gledam program studija b, smešan mi je djilas jer vodi sličnu kampanju.
smejem se a plakala bih u suštini.
al ipak se potajno nadam da će moja nacrtana ovčica dopasti djilasu na čuvanje.
milicadj milicadj 00:39 08.01.2012

Re: ćuprija

vishnja92
kad budem baba od xy (hopefully x>7-8) i ako iza sebe budem imala jos po koji obekat na cijoj realizaciji sam na neki nacin ucestvovala usudicu se da kazem da li je 'Celokupna konstrukcija je zavisila od prosvetljenih wunder-pojedinaca?'

evo, ja sam baba od xy (x>4) i imam par i vise stotina hiljada m2 koje sam vodila (i pratila gradjenje) i jos malo vise u kojima sam "na neki nacin ucestvovala" i mogu samo ovo da ti kazem:

strucna javnost je poslednja (i cesto jedina) odbrana, a ti nemas pravo da ne znas, ako vec imas mozak i zvanje. ta dva te obavezuju vise nego sto mislis, o slatka mala izvrnuta torto.



jebote, kad deca regresiraju das im mlevenu plazmu u toplom mleku i sacekas jutro za pricu, ovde to nema



fala na savetu. odoh da ugrejem mleko
maca22 maca22 00:40 08.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
al ipak se potajno nadam da će moja nacrtana ovčica dopasti djilasu na čuvanje.

Dobro, ima nas raznih.
b92fmember b92fmember 00:42 08.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
maksa83


lepo si mi objasnio ali i dalje je to meni na nivou rekla kazala. volela bih da vidim neke dokaze ko se koliko i u kojoj fazi ugradjivao. jer ne treba zaboraviti da je finansijski aranzman pravljen za bogdanovicheva vakta (ako sam dobro shvatila) a da je djilas posao realizovao.

drugo i sam znas da mi nismo sposobni da zavrsimo par desetina kilometara auto puta kroz vojvodinu. i za to su pare bile obezbedjene pa opet nismo zavrsili.

tsunade, uradjena je expropriacija, kompletna za ceo put od madjarske do bugarske i makedonije. priznaces to nije mali posao, a i kosta poprilicno.

Ne kazem da nije moglo brze, al i tu se dosta uradilo
vishnja92 vishnja92 00:45 08.01.2012

Re: ćuprija

m2 čega? gradjenje čega? da li vi možda znate koliko je tačno pokradeno od mosta i ko je tačno ukrao?

tsunade, ne pada mi na pamet da ponavljam, izvoli, vrati se gore pa procitaj (a zavlaci nekog drugog).

ne, ja ne znam koliko je tacno pokradeno od mosta i ko je tacno ukrao, ali ocekujem od gradske vlasti (smajli ne misli da je smesno) da mi to prikaze, he, he, he. posto je most malo skuplji, 3xhe (i glup je.)

lutko, postoji izvesna institucija koja jedina (jos uvek) ovde i danas moze da zalici na demokratiju - ta se zove javna rasprava.
ako me budes pitala jos nesto, hocu profakturu od skole koja ti je rekla da si kompetentna. ili vesta, ili stagod, koji si ti kradljivac vremena boktemazo
aleksandarz92 aleksandarz92 00:46 08.01.2012

Re: ćuprija

al ipak se potajno nadam da će moja nacrtana ovčica dopasti djilasu na čuvanje.

Nacrtanu će da ti čuva. Jel smeš da mu daš pravu ovcu na čuvanje?
nikola_kovac nikola_kovac 00:51 08.01.2012

Re: ćuprija


m2 čega? gradjenje čega? da li vi možda znate koliko je tačno pokradeno od mosta i ko je tačno ukrao?

Претрпаваш. Наравно да нико не зна колико је тачно покрадено од моста. Ко је СВЕ тачно украо, такође не знамо. Али знамо да се Ђилас дебело омастио.

Ни ја у то не бих веровао, док се не докаже супротно, да не знам из прве руке колике су 'провизије' које треба да буду уплаћене на рачуне разноразних фондова, тражене будућим инвеститорима.

Те стога. Знамо да се крало. Јер да није, већ би прштале вести и емисије од полицијских истрага, увида инсајдера и сл. који се сви слажу око једног - да се није крало. Некрађа би била пун маркетиншки погодак и у изборној години би нам искакала из славине. Чим не искаче, крало се. Политичка логика. Не мора увек да буде и логика, али је политичка логика.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:57 08.01.2012

Re: ćuprija

maksa83
preko iračkih podzemnih tenkovskih baza (koje ameri nisu uspeli da izbuše onim velikim bombama (5m betona, pod zemljom), nego su ih samo zatrpali peskom) i vojnih aerodroma u planinama p


Prosto da ne poveruješ da su Sadama na kraju izvukli iz običnog smrdljivog senkrupa.


vishnja92 vishnja92 00:58 08.01.2012

Re: ćuprija

Jel smeš da mu daš pravu ovcu na čuvanje?

ako bude bela, muska, hetero, bez hlorofila i lisca, ako bude cutala osim kad se divi njegovoj odlucnosti i rada da zivi u cetiri zida takva neporocna, spremna da rodi 4-5 ali pod uslovom da prethodno uzme stan na kredit u Belvilu ili plati reklamu po bilbordima, i da se uz sve to pravi blesava - naravno da ce da je cuva.
ovo poslednje je ustvari presudno.

pedji bih uvek uvalila svoju decu (samo sto ih on ne bi hteo ) a djilasu ni u ludilu, kakve bre nacrtane ovce?!
maksa83 maksa83 01:01 08.01.2012

Re: ćuprija

srdjan.pajic
maksa83
preko iračkih podzemnih tenkovskih baza (koje ameri nisu uspeli da izbuše onim velikim bombama (5m betona, pod zemljom), nego su ih samo zatrpali peskom) i vojnih aerodroma u planinama p

Prosto da ne poveruješ da su Sadama na kraju izvukli iz običnog smrdljivog senkrupa.

Te baze su mu zatrpali još u 1. zalivskom ratu. Jbg., tad još nisu imali one fensi juzer frendli dronove.
8c_competizione 8c_competizione 01:03 08.01.2012

Re: ćuprija

ne znam samo kako ti ovo:

lopovluk, javašluk, lenjost, inertnost, glupost, neefikasnost su suficitarne osobine srpskih politicara.


i ovo:

da se borim prsa u prsa sama protiv svih u cilju odbrane operativnosti, efikasnosti


upse da uterash u isti komentar, barem kada pricamo Djilasu i ekipi?

Po tebi je i Marko Miloshevic bio operativan i efikasan u noshenju gajbica, kada je stekao prvi milion, ha?
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:54 08.01.2012

Re: ćuprija

maksa83
srdjan.pajic
maksa83
preko iračkih podzemnih tenkovskih baza (koje ameri nisu uspeli da izbuše onim velikim bombama (5m betona, pod zemljom), nego su ih samo zatrpali peskom) i vojnih aerodroma u planinama p

Prosto da ne poveruješ da su Sadama na kraju izvukli iz običnog smrdljivog senkrupa.

Te baze su mu zatrpali još u 1. zalivskom ratu. Jbg., tad još nisu imali one fensi juzer frendli dronove.


Nisu tada imali ni bunker-busters bombe, to je došlo tek kasnije, kad su talibani postali neprijatelji i pokazali iskreno interesovanje za speleologiju, a pre nego što su opet postali prijatelji i batalili speleologiju.


E, čekaj, a, u čemu je fora sa tim sajlama koje je navodno valjao od Kineza Hajdinov sin (pazi kad me nije mrzelo da odgledam ovih 56 Kopernkus minuta, te sajle se pominju kao nešto hajtek)? Jel to nešto zajebano u pm da se napravi, mislim, materijali, tehnologija, štatijaznam, može neki detalj? Zagledao sam malo te sajle na kojima iznad ambisa visi ovaj naš koloradovski most još od '29, jebi ga, sajla ko sajla.



srdjan.pajic srdjan.pajic 02:09 08.01.2012

Re: ćuprija

Višnja
evo, ja sam baba od xy (x>4) i imam par i vise stotina hiljada m2 koje sam vodila (i pratila gradjenje)




Pokušavam da te zamislim sa šlemom na glavi i onim gumanim čizmama, kako gacaš po blatu na gradilištu i urlaš na radnike! (to je radila moja strina u Partizanskom putu, dok nije penzionizala, ali njoj je to savršeno pristajalo - šlem, blato i urlanje, mada je umela i kolače da zamesi svojim radnicima, kad se približe rokovi pa je bilo potrebno zapeti).

aleksandarz92 aleksandarz92 02:17 08.01.2012

Re: ćuprija

E, čekaj, a, u čemu je fora sa tim sajlama koje je navodno valjao od Kineza Hajdinov sin (pazi kad me nije mrzelo da odgledam ovih 56 Kopernkus minuta, te sajle se pominju kao nešto hajtek)? Jel to nešto zajebano u pm da se napravi, mislim, materijali, tehnologija, štatijaznam, može neki detalj? Zagledao sam malo te sajle na kojima iznad ambisa visi ovaj naš koloradovski most još od '29, jebi ga, sajla ko sajla.

Sajla ko sajla. Uzmu par desetina komada sajli, umotaju , nakače gde treba i zategnu. Jedino, za razliku od ostalog sveta, naše sajle nisu napravljene drugde, pa donete do mosta, već su upredane na licu mesta. Još rekoše da jedna sajla košta milion dolara, ali kad se radi ovako kao kod nas, ispadne samo 300.000
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:55 08.01.2012

Re: ćuprija

aleksandarz92
E, čekaj, a, u čemu je fora sa tim sajlama koje je navodno valjao od Kineza Hajdinov sin (pazi kad me nije mrzelo da odgledam ovih 56 Kopernkus minuta, te sajle se pominju kao nešto hajtek)? Jel to nešto zajebano u pm da se napravi, mislim, materijali, tehnologija, štatijaznam, može neki detalj? Zagledao sam malo te sajle na kojima iznad ambisa visi ovaj naš koloradovski most još od '29, jebi ga, sajla ko sajla.

Sajla ko sajla. Uzmu par desetina komada sajli, umotaju , nakače gde treba i zategnu. Jedino, za razliku od ostalog sveta, naše sajle nisu napravljene drugde, pa donete do mosta, već su upredane na licu mesta. Još rekoše da jedna sajla košta milion dolara, ali kad se radi ovako kao kod nas, ispadne samo 300.000


Aaaa, pa sad je jasno zašto je most izašao tako jeftin, svega 400 milki. Tupavi Francuzi nisu znali za jadac, pa su spičili isto toliko na ovom mostu, a vidi se da zaostaje za Mostom na Adi u svakom pogledu. Mis'im, lider u regionu može da bude samo jedan!
myredneckself myredneckself 03:44 08.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
operativnost i efikasnost su deficitarni elementi.
te elemente prepoznajem kod djilasa, pajticha, jesicha.

Ti prepoznaješ, i mi Novosađani bismo to voleli. Više od tebe. Ali pajtich i njegovi iz Grada su sve, samo ne operativni i efikasni.
"Temerinski most, s kojeg su se radnici povukli pre samo tri nedelje, u katastrofalnom je stanju – spojevi asfalta su se razdvojili, a na središnjem delu vidljive su rupe prečnika i do 20 centimetara." izvor

Ovaj most je pušten u promet pre dve tri nedelje, nakon skoro četiri meseca popravki i zatvorenih traka, još većeg haosa u inače haotičnom novosadskom saobraćaju. Dođe mi da vrištim od radova "Puta" po NS, po sistemu "pljuni pa zalepi", a potrošeno je pola miliona evra na ovo predizborno šijačenje od radova.

Najveći je fazon što su ovi iz "Puta" u NS, rekli da je most oštećen verovatno od prometa vozila! Pa, za šta služi most na ovako važnom mestu u gradu? Da nije za ukrašavanje obala Kanala, panoramsko razgledanje ili možda za avione, budibogsnama?
I kao... nije to još kraj radova, nego ih uhvatila zima ( koja zima ?), pa će oni na proleće da udare finiš, bla, bla, bla...ne mogu još slojeva asfalta, da ih minus ne ošteti. Pa, kako ovi gore na severu prave i popravljaju mostove na onim minusima? I, ajd sad opet na proleće pred izbore opet radovi, zatvorene trake, haos, kolapsi, gubljenje vremena, a dotle neka i održivači puteva raduckaju i kraduckaju, treba i njima posla, a nas ko šiša, naše je vreme najjeftinije, o lovi da ne govorim, otrcano je već.

Uhh, ništa mi nije tako strašno kao to što misle da smo baš takve veverice.
Čak ni to kad vozim preko tog plisiranog i rupičastog mosta, i još ima tušta i tma.
A ti našla o preCedniku Vlade Vojvodine i njegovim čaušima da mi staješ na muku, eeeej


maca22 maca22 04:01 08.01.2012

Re: ćuprija

Dial Vishnja92 for murder.
inco inco 07:27 08.01.2012

Re: ćuprija

milicadj
na zalost, to nije otprilike tako to jeste tako i to je jedini nacin da uzmes kredit. da li je moguce da to do sada niste skapirali?? malo guglanja, citanja po sajtovima EIB, EBRD, WB itd i sve vam se samo kaze.
to su pravila igre, take it leave it.


A sta je lose u opciji 'leave it'? Ko kaze da se mora zaduziti za gradnju mosta? Evo, cak i sa svim lopovlucima uracunatim da most izadje i 400 megaevra (ukljucujuci i pristupne saobracajnice), Beograd po poslednjem popisu ima 1.639.121 stanovnika, sto izadje 244 jurica po glavi. Izgradnja ce po svemu sudeci trajati 6 godina (petlje i ostali bakraci), sto mu dodje godisnje po glavi stanovnika nesto preko 40 evra, ili za ljubitelje domace prenaduvane monete - nesto sitno preko 4000 dinarjev, a za ljubitelje drzavnog haraca - jedno nepropisno prestrojavanje (i jos kusur od soma dinara za kasicu prasicu).

Hoces da kazes da grad nema nacina da izvuce 4000 dinarjev godisnje od svojih podanika (kazem podanika jer u ovom gradu gradjane je tesko naci)? A imace nacina da izvuce to + kamate za mnogo duzi niz godina? Evo nekih mnogo jednostavnih predloga:

1) Parking servis mesecno inkasira oko 150 megadinara, odnosno 1.8 gigadinara. Podignes cenu za 10% i eto odmah 180 megadinara na izvolte.
2) Ukines novogodisnju rasvetu i nekakve 'stejdzove' i ustedis tonu para. Videti pod 'Madjarska'.
3) Ukines sponzorisanje drzavnih ciguligala poput Van Gogh-a i prikljucenija, i eto jos para. Videti pod 'svaki grad/drzava koja odgovorno postupa sa novcem poreskih obveznika'.
4) Ne znam da l' je trenutno zakonski moguce, al' podignes porez na imovinu za 50%, a dupliras isti luksuznim opstinama i opstinama koje imaju najdirektniju korist od infrastrukturnog projekta.
5) Otpustis tonu birokratije iz drzavnih preduzeca pod kontrolom grada
6) Ostalima smanjis plate za 10-20%
7) Podignes cenu zakupa Arene i slicnih satri (cak i da se ne inkasira vise, odnosno da neke od onih njuski i kruski odustanu od zakupa - cinis direktnu uslugu sveopstoj kulturi)
8) etc. etc.

Moz' na kraju i direktno da se uzmu pare - i.e. samodoprinos uz Infostan (koji takodje treba poseci bar za pola 'zaposlenih'). Samo sto ne verujem da bi se iko na to usudio, jer kad ljudima direktno otimas pare obicno se interesuju sta se sa tim parama radi (i da li se radi) pa nije lasno sprovesti kradju.

Evo da ti dam plastican primer iz kuce i okucstva - prosiri ti se porodica pa onaj jadan bojler od 50l ne moz' da zagreje vodu dovoljno za sve, a masina za ves ne moz' odmah svakome da opere gace, nego mora da se ceka u redu da se prvo zagreje voda nakon tusiranja prethodnog ukucana pre nego sto se uskoci pod tus, a gace moras sat vremena duze da nosis jer se prethodne jos nisu oprale. Ti u dzepu nemas cvonjka za nov bojler i masinu, a svakako bi ti se popravio zivot (i ubrzale stvari) kad bi ih nabavio i potreba za istima je svakako prisutna. Prvo naravno biras sta ces da nabavis:

1) Sacujes poslednja-rec-tehnike Arston 140l (i ako ti je dovoljan i od 100l, ko zna, moz' porodica jos da se siri) bojler sa kontrolisanim miksanjem tople i 'ladne vode, digitalnim termostatom, dodatim kompresorom za jaci mlaz itd.; takodje racunas i Boch masinu za ves sa 34 programa, preciznom temperaturom vode, prikazom potrebnog vremena do zavrsetka pranja, sega-mega-giga-filterima, ultrazvucnim uklanjanjem mrlja, samo-ciscenjem i konekcijom na internet za apdejtovanje programa - cena za oba: 2000 ojra. Planiras i da unajmis nekog dezajnera da ti novu tehniku oblozi u dezen tvojih polupanih plocica, gre'ota da nova tehnika ne izgleda sveCki...

2) Nadjes neki Magnohrom ili tome slicno od 100l i obicnu, analognu Gorenje/Indesit ves masinu sa svime osnovnim i nista vise od toga, a uz napucale plocice ce ista masinerija lepo izgledati i bez dodatnih dezena - cena ukupno 400 evra.

Sad kad si odabrala sta ces, biras kako ces. Posto trenutno nemas ni cvonjka, opcije su sledece:
1) Odreknes se cigareta, non-stop osvetljenog kompletnog stana i trudis se da samo u tzv. jeftinoj struji pustas velike potrosace da bi ustedela na struji, odreknes se grickalica i dzidzabidza (jos je uz to dobro za liniju), manikir i pedikir sama sprovodis, itd. Time uspes da ustedis, on average, 200 evra mesecno. Posle dva meseca cekanja na red za tus i pranje gaca - nabavis novu masineriju iz tacke dva, ili isto trpis jos 10 meseci (uz sansu da ti i crkne nesto od postojeceg zbog preopterecenja pa da se nadjes u problemu) pa kupis sega-mega masineriju. Posle tog perioda odricanja mozes da se vratis na staro, il' da nastavis pa da jos malo oplemenis gajbu, a i treba finansirati nove troskove i odrzavanje nove tehnike...

2) Otrcis u najblizu `kako cemo - lako cemo` banku i dignes kredit s 20% godisnje kamate (vezan za valutu u kojoj ne privredjujes, pritom), sa rokom otplate od 2 godine, i o'ma kupis zeljenu tehniku a onda moras svakog meseca u narednih 2 godine da se bar polovine gore navedenih stvari odrices ako se odlucis na luksuzniju varijantu i da pritom na kraju banci doniras (zaradis) celu jednu jeftiniju varijantu. Mozes to naravno da pravdas time da od prvog dana svi ukucani sad stede vreme koje mogu da iskoriste da nesto zarade, al' avaj svi ukucani sem tebe nezaposleni pa si im samo donirala dodatno vreme za gledanje televizije.

E sad, translatuj to na malo visi nivo pa vidi da l' je to 'jedini nacin' za resavanje kucnih/gradskih/drzavnih problema... Manje pljacke i rasipanja, vise stednje i racionalne potrosnje, i dobijes isti rezultat uz mnogo manje boli.

Kredit je opravdano uzeti samo:
a) Ako isti, ukljucujuci i kamatu, kosta manje nego sto kosta 'zivot' bez sredstava dobavljenih tim kreditom
b) Ako sredstva dobavljena kreditom zaradjuju vise nego sto kosta otplata istog

Sve ostalo je do morbidnosti glupo i samo neko ko je tresnut mokrom carapom moze da hvali ljude koji to rade. No da ne sirimo temu...
vishnja92 vishnja92 09:18 08.01.2012

Re: ćuprija

Pokušavam da te zamislim sa šlemom na glavi i onim gumanim čizmama, kako gacaš po blatu na gradilištu i urlaš na radnike!

pajicu bre, ja sam projektant hamanzaman, nisam vodila gradiliste nego sam ga pratila (daklem: nema urlanja), vi iz Tesle umete tako maestralno da pobrkate stvari.
dragan7557 dragan7557 10:25 08.01.2012

Re: ćuprija

highshalfbooze
uuuu bilo bi divno kad bi iz tekućih sredstava mogli da izvedemo i mostove i autobanove i regionalne i lokalne drumove.


Uzimanje inostranih kredita za građenje infrastrukture i angažovanje stranih firmi je [b]kriminal.
[/b]
Otprilike bi to bilo ovako: Stranci ti daju kredit da bi te iste pare dao njima nazad, a taj kredit posle otplaćivao. Znači dva puta im daješ novac. I to sa kamatom.

tsunade
Finansiranje javnih projekata u koje spada i infrastruktura se od vajkada finansira na vrlo jasan i ustaljen nacin vlastitim radom koji se pretvara u sredstva, i tu nema nikakvih tajni niti sporova.


vi kao da ste pali s kruške. upravo.

Je bio odgovor meni, a tebi verovatno sledi da si pao sa duda, ili sa onog mosta.

Gospoja, tsunade, je iz nove generacije koja ne zna sta hoce, ali hoce odmah! Ko, kada i kako ce da plati postaje intersantno kad dodje sudski izvrsilac, popise i proda joj svu imovinu, a ona do kraja zivota rinta da otplacuje dugove.

Jos gori su ovi koji od mosta prave umetnost pa se ponose sa necim sto nije njihovo, vec je vlasnistvo bank/a koja je sve to finansirala, mada shvatiti da most nije vlasnistvo ni grada Beograda ni njegovih gradjana je ovim majstoricama pomalo tesko, kolika ce biti mostarina ostaje da se vidi ali sumnjam da ce biti mala posto, o tome odlucuje pravi vlasnik mosta.

Uzgred Srbija ima najgori "autoban" u vas celoj Evropi, od Subotice do Nisa, za koji naplacuje toliko mnogo bolje reci bezobrazno mnogo para da svak ko ne mora da putuje kroz nju, Srbiju, zaobilazi je preko Rumunije i Bugarske.

Kad Baeogradzani budu placali mostarinu za ovaj most mozda se tokom godina osveste i vide da je sve sto je coveku potrebno bolje raditi svojim a ne tudjim parama, a most ce im svaki put kada budu preko njega prelazili biti sve ruzniji.

cerski
tsunade tsunade 10:31 08.01.2012

Re: ćuprija

Ни ја у то не бих веровао, док се не докаже супротно, да не знам из прве руке колике су 'провизије' које треба да буду уплаћене на рачуне разноразних фондова, тражене будућим инвеститорима.


kolike?
tsunade tsunade 10:35 08.01.2012

Re: ćuprija

bolje raditi svojim a ne tudjim parama


aham... samo sto para nema.
dragan7557 dragan7557 10:48 08.01.2012

Re: ćuprija

inco

b) Ako sredstva dobavljena kreditom zaradjuju vise nego sto kosta otplata istog

Pa kol'ka ce biti Mostarina?
Prvo bez ikakve zarade samo za vracanje glavnice od 400 miliona?

Kolika je kamata koju Beograzdanija treba da dnevno placa na 400 miliona, posto je gornja racunica potpuno neispravna i ukljucuje Beograzdaniju kojoj The Most ni za krasni nije potreban odnosno ne koriste ga?

Koliki deo mesecne rate otpada na bebe i predskolsku i drugu decu dok ne ne nadju prvi posao, penzionere i ostale izdrzavane Baeogradzane kako bi znali koliko i osobito od cega da plate mesecnu otplatu The Mosta?

I na kraju posto se zna da se nova vrednost kreira samo proizvodnjom, sto iskljucuje birokratiju (koja sredstva crpi preko nameta na proizvodjace) koliko radnih mesta u proizvodnji (uspesnoj) treba da ima grad Beograd kako bi platio samo ovaj The Most.

O idotskom zaduzivanju za Baeogracki The Metrow, necu ni da pocinjem, mada ima jos nekih potreba, Pancevaki most/ovi itd.

I da, i Beogradjanija mora nesto da ponekad jede, kako ne bi lipsala do novog mosta ili nove stanice Metrowa.


cerski

tsunade tsunade 10:58 08.01.2012

Re: ćuprija

koji si ti kradljivac vremena boktemazo


razgrtanje tvoje kupus salate od reči, sa primesama praziluka, zbilja takes some time, lootko
dragan7557 dragan7557 11:00 08.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
bolje raditi svojim a ne tudjim parama


aham... samo sto para nema.

Nije mi poznato ko vas toliko preterano i bas bezobrazno laze i obmanjuje, ali da vas je ubedio u najpotpuniji idiotizam svi vremena, pa cak nadmasio i Slobine strucnjake gazda Jezdu i madam Dafinu, mi je sasvim jasno.

Niti vi(i drugi koji se zalazu za zaduzivanje) imate pojma o tome sta je novac niti vam je jasno da novca ima uvek i na pretek u samoj Srbiji, koja bukvalno ne zna sta ce sa parama pa ih zbog toga poklanja strancima nek im se nadje, neka i jadne strane banke imaju neku crkavicu da ne lipsu?

Sa nekim ko toliko nema pojma o strukturama drustva i stvaranjem vrednosti, kao i sa relacijom: vrednost-drustvo-novac-vrednost..., kao vi, i slicni, nije ni potrebno voditi polemike, dovoljno je zadovoljstvo gledati vas kad budete placali mostarinu.

cerski
tsunade tsunade 11:06 08.01.2012

Re: ćuprija

nije ni potrebno voditi polemike,


now u're talking!!!
freehand freehand 11:12 08.01.2012

Re: ćuprija

na tv kopernikusu sa cagichem,

Nemoj da mi kažeš da Boban Cagić radi na tom Kopernikusu (za koji, bajdvej, prvi put čujem)?

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:17 08.01.2012

Re: ćuprija

now u're talking!!!

Ja bih samo da naglasim da niko ovde neće početi da navija za đilasa i glasa za DS ako tvoj komentar bude poslednji u ovom threadu. Ovo liči na raspravu sa Mikijem Medićem, amanzaman.
tsunade tsunade 11:20 08.01.2012

Re: ćuprija

Nemoj da mi kažeš da Boban Cagić radi na tom Kopernikusu (za koji, bajdvej, prvi put čujem)?


cagic, tanja vidojevic, aleksandar vasic ex er er a, neki djukanovic koji je najvechi hit... pa to moras da gledas. ti nemas pojma koja je to zabava. cagic je tamo urednik informative.
tsunade tsunade 11:24 08.01.2012

Re: ćuprija

niko ovde neće početi da navija za đilasa i glasa za DS ako tvoj komentar bude poslednji u ovom threadu


niti sam ja impresionirana činjenicom da vas je gomila sa dokazima u stilu: hajd da licitiramo koliko je djilas pokrao.
dragan7557 dragan7557 11:27 08.01.2012

Re: ćuprija

Pa, kako ovi gore na severu prave i popravljaju mostove na onim minusima?

Oni bre, ne prave mostove idu po ledu.

cerski
dragan7557 dragan7557 11:32 08.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
nije ni potrebno voditi polemike,


now u're talking!!!


Jeste l' to primili poziv od Djilka na prijem, pa pobrljavili od srece? Ili je onako samo stamparska?

cerski
dragan7557 dragan7557 11:42 08.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
niko ovde neće početi da navija za đilasa i glasa za DS ako tvoj komentar bude poslednji u ovom threadu


niti sam ja impresionirana činjenicom da vas je gomila sa dokazima u stilu: hajd da licitiramo koliko je djilas pokrao.

Jednom je dr Bogi Karic rekao maksimu: "samo bogat covek moze da bude posten."

A to sto majstor Djilas samo kljakavo radi samo ponesto od onoga sto mu je posao, je pojedine impresioniralo do te mere pa sad misle da su to nad-prirodna cudesa.

Jos neki dan i eto vama Djide za novog premijera, ima da napravi tri Baeograda u Serbiji. i jopet ce biti srecne pedesete kad je isto Djido Srbima krojio kapu, samo onaj je is'o peske ovoga nose ka Vladiku.


cerski
tsunade tsunade 11:45 08.01.2012

Re: ćuprija

nad-prirodna


ova crtica je sasvim izlišna
milicadj milicadj 11:54 08.01.2012

Re: ćuprija

highshalfbooze
to su pravila igre, take it leave it.



leave it.


slazem se sa tobom da je to bolja opcija ali na zalost nemam moc odluke po tom pitanju.
milicadj milicadj 11:58 08.01.2012

Re: ćuprija

inco
milicadj
na zalost, to nije otprilike tako to jeste tako i to je jedini nacin da uzmes kredit. da li je moguce da to do sada niste skapirali?? malo guglanja, citanja po sajtovima EIB, EBRD, WB itd i sve vam se samo kaze.
to su pravila igre, take it leave it.


A sta je lose u opciji 'leave it'?


apsolutno nista, da mogu izabrala bih je.
dragan7557 dragan7557 12:02 08.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
Uzimanje inostranih kredita za građenje infrastrukture i angažovanje stranih firmi je kriminal.


aha. treba da se sedi, mrači i zrači, pošto domaćih para nema.

A ti si pre'postavljam autoritecnina da to kazes?

Gospoja tebi i tvojima ja, ne da ne bih dao one nacrtane dve ovce, koje sama spominjes, vec vam ne bih dao ni jednu dlaku sa tih nacrtanih ovca.

Otprilike k'o i ovo:
radujte se necem novom i ne mracite.


Radovati se moglo i lepoti Budimpestanskih mostova a sebi svojim radom stvoriti funkcionalnu cupriju koja odgovara sadasnjim potrebama. Pa kad se radom stvore sredstva za drugu onda graditi drugu cupriju i tako redom.

Narod veli: "ko se proteze duze od gubera ozebu mu i noge a i glava," ja bih dodao od nazeba crkne. A to je upravo sto se vama desava, a u buduce ce biti jos gore.

Milion nezaposlenih u Srbiji a vi strancima kapom i sakom dajete pare, koje kako sama kazes nemate, da vam otvaraju radna mesta, da vode bankarstvo, da upravljaju vasom imovinom, pa nije ni cudo sto vam tako ide.

Uzgred ja jos nisam video vola, koji po celom selu juri gazdu da mu stavi jaram, osim naravno u Srbiji, mada brnjica mi se cini pogodnijom spravom za pojedine jezicine.

cerski
myredneckself myredneckself 12:19 08.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
vishnja
koji si ti kradljivac vremena boktemazo



razgrtanje tvoje kupus salate od reči, sa primesama praziluka, zbilja takes some time, lootko

A ti hoćeš da nam praviš truffles, od neuspelog ganache miksa, šta?

dragan7557 dragan7557 12:22 08.01.2012

Re: ćuprija

grad beograd osim sto se zadužuje nešto i zaradjuje.

A dje je zaposlen, taj grad Baeograd, kad tolko dobro zaradjuje?

Gradovi gospoja ne zaradjuju nikada nista jer nista i ne rade, gradovi imaju svoju funkciju u zivotu svojih gradjana, a koju funkciju debelo naplacuju svojim gradjanima.

Beograd pored te funkcije, ima i strogo dizastrozno destruktivnu funkciju u srpskom drustvu, a koja funkcija kao robje tretira i izrabljuje ostatak Sbije koja je sve manja, sve siromasnija, sve veca pustara, iz koje sve pametno bezi u inostranstvo, i u kojoj jedni drugima cak i glave seku na Bozic kao u Grofoviji Jagodini vlasnistvu Grofa od Jagodine Palme, miloscu Bozijom vlasnika svega zivog i mrtvog u Grofovji.

Znaci trabunjanja, o tome kako Beograd nesto zaradjuje, ostavi za predskolsku decu, mozda neki klinac i poveruje u takvu budalastinu.


Beograd vec odavno samo pljacka ostatak stanovnista Srbije, koje ce na kraju platiti i ovaj most umesto tvog radnog Beograda. I ne bese li ono: Trepca radi Beograd se gradi?! Sad ide: Vojvodina radi, Beograd se gradi, pa onda Pasaluk Srbija radi, Beograd se gradi......


cerski
dragan7557 dragan7557 12:31 08.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
nad-prirodna


ova crtica je sasvim izlišna

Isto kao i rezervi tocak na autu, ali potrebna. Naravno kod tebe se ne kaze rezervni tocak, vec rezervna guma, a onda je sam tocak nepotreban jer sama guma zadovoljava potrebe? Jel tako?

cerski
highshalfbooze highshalfbooze 12:39 08.01.2012

Re: ćuprija

milicadj
slazem se sa tobom da je to bolja opcija ali na zalost nemam moc odluke po tom pitanju.



Kada ove, koji su društvo koje je pravilo ovakve stvarčice pre 30 godina vratili u kameno doba i još ponižavaju time što dovode strance da grade infrastrukturu kao u svakoj kolonijalnoj banana državi, budemo poapsili, pošteno im sudili pa ih onda lepo streljali, imaćemo moć odluke.
maca22 maca22 16:04 08.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
koji si ti kradljivac vremena boktemazo


razgrtanje tvoje kupus salate od reči, sa primesama praziluka, zbilja takes some time, lootko

ALi uz tvoje pisanje ta salata ide.
tsunade tsunade 16:32 08.01.2012

Re: ćuprija

dragan7557


glupost je takodje dar od boga, al nije lepo da toliko to da zloupotrebljavate.
maca22 maca22 16:41 08.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
niko ovde neće početi da navija za đilasa i glasa za DS ako tvoj komentar bude poslednji u ovom threadu

niti sam ja impresionirana činjenicom da vas je gomila sa dokazima u stilu: hajd da licitiramo koliko je djilas pokrao.

To se tebi ucinilo da "mi" treba nesto da dokazujemo.


Cerski, ne odustajte.
tsunade tsunade 16:50 08.01.2012

Re: ćuprija

Cerski, ne odustajte.


znam jos neke koji su manijakalno ubedjeni da u životu ne kara ubav no udav...
maca22 maca22 16:54 08.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
Cerski, ne odustajte.

znam jos neke koji su manijakalno ubedjeni da u životu ne kara ubav no udav...

Prebroj svoje postove ovde.
tsunade tsunade 16:55 08.01.2012

Re: ćuprija

Prebroj svoje postove ovde.


hochu. evo jedan dan od nedelje.
dragan7557 dragan7557 17:30 08.01.2012

Re: ćuprija

tsunade
dragan7557


glupost je takodje dar od boga, al nije lepo da toliko to da zloupotrebljavate.

Gospo tsunade, vase je carstvo bozije, pa se ne sekirajte.

Uzgred zaduzujte sebe i svoju familiju do besvesti ali nemojte propagirati Dafinine i Jezdine bedastoce ovde po blogu. Dovoljno je drugih koji to prodaju pa ste vi nekako visak, osim ako vam ne daju proviziju.


cerski
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:46 08.01.2012

Re: ćuprija

vishnja92
Pokušavam da te zamislim sa šlemom na glavi i onim gumanim čizmama, kako gacaš po blatu na gradilištu i urlaš na radnike!

pajicu bre, ja sam projektant hamanzaman, nisam vodila gradiliste nego sam ga pratila (daklem: nema urlanja), vi iz Tesle umete tako maestralno da pobrkate stvari.


Ma skapirao sam ja da si ti nekakav paper-pusher, pa malo podjebavam .


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:55 08.01.2012

150!

Samo da uzmem 150. repliku
vishnja92 vishnja92 18:18 08.01.2012

Re: 150!


a de ti je ona mala sa cvidzama?

ps - pajicu bratesestro, sve ti je to isto, pa ko bi veseloj ekipi na strojci sanirao stetu i njihove brljoke da nije nas pustih zaludnih projektanata?
a imam ja i fotke sa slemom, okacicu nekad ako budem dobre volje (kad smene Djilasa), to je ono - srce iste gradiliste itajrad, pitaj Bauera Dzeka da ti objasni.

pps - 151
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:35 08.01.2012

Re: 150!javascript:;javascript:;

a de ti je ona mala sa cvidzama?

Nju čuvam za jubilarnije komentare.
A da nauljimo malo da se rasplamsa, pa da doguramo do 200?
Ali ne...koliko god da je primamljiva ta nagrada, žrtva bi bila prevelika.
Nisam ja od onih što gaze preko leševa.

U to ime...152
vishnja92 vishnja92 18:40 08.01.2012

Re: 150!javascript:;javascript:;

A da nauljimo malo da se rasplamsa, pa da doguramo do 200?

a da ne nauljimo
žrtva bi bila prevelika



ps -



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:52 08.01.2012

Re: 150!javascript:;javascript:;

a da ne nauljimo

Dabome, dabome, zauzdala sam svoje promansko...jubilejistične() fantazije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:58 08.01.2012

Re: 150!

vishnja92


ps - pajicu bratesestro, sve ti je to isto, pa ko bi veseloj ekipi na strojci sanirao stetu i njihove brljoke da nije nas pustih zaludnih projektanata?
a imam ja i fotke sa slemom, okacicu nekad ako budem dobre volje (kad smene Djilasa), to je ono - srce iste gradiliste itajrad, pitaj Bauera Dzeka da ti objasni.


E, ma, ok, priznajem da sam neuk, ali i taj vaš fakultet je pomalo maglovit, inače ga ne bi studirali samo neki propaliteti ili nazovi umetnici . Ali, dobro, ne može svako ni iz matematičke da upiše pravi fakultet, kao etf, ili barem pmf, neko mora i na arhitekturu (sad sam si iskopao grob, zar ne?).

Meni, dakle, tako neukome, ovo što ti pominješ gore liči na posao gradjevinskog inženjera (šlem i saniranje included), i to onog bolonjskog, a ne arhitekte. Osim toga, nažalost, ne poznajem ni jednog arhitektu koji se bavi svojim poslom, štagod to bilo, nego uglavnom "dizajniraju" sportske automobile, ambalažu ili industrijsko osvetljenje, a u Srbiji se još bave i tehničkim crtanjem, tako da nemam od koda ga naučim razliku. Ali su, po pravilu, toliko kurčeviti da pored njih svako mora da gleda u pod i pita za dozvolu ako ima nešto da kaže.

Nego, daj ti te slike sa šlemom, ne zajebavaj, Djilas će biti na vlasti doveka, dok kao faraon, sebi ne sazida sfingu ili barem neku piramidu ili dve (umesto da se kao svaki glupi mašinac drži projektovanja zupčanika i kuglagera).

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:03 08.01.2012

Re: 150!

srdjan.pajic

I lov se nastavlja...
maca22 maca22 19:11 08.01.2012

Re: 150!

Ma jok, Srdjan ima meru... :(
freehand freehand 20:23 08.01.2012

Re: 150!

a u Srbiji se još bave i tehničkim crtanjem

...crtajući srednjoškolcima radove za 10 evra
Takozvani teufelskreis.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:04 09.01.2012

Re: 150!

freehand
a u Srbiji se još bave i tehničkim crtanjem

...crtajući srednjoškolcima radove za 10 evra
Takozvani teufelskreis.


Bogami, znam neke pretty good looking arkitektonke koje rade za zanemoćale starce, i to baš kao tehničke crtačice, ono, red skečapa, pa red revita. I to samo zato što ovi starci numeju da se bakću sa tim novim tehnologijama. I još se ponašaju (starci) kao robovlasnici, nema da se ide na godišnje i druge praznike, nego se radi, to jest crta, od jutra do sutra, pravi sweatshop.


maca22 maca22 01:19 09.01.2012

Re: 150!

Jesu i te robinje kurčevite?
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:32 09.01.2012

Re: 150!

maca22
Jesu i te robinje kurčevite?


Naravno! Mada ne i kad je zaposlenje u pitanju.
antioksidant antioksidant 09:19 09.01.2012

Re: 150!

(sad sam si iskopao grob, zar ne?).

ne iskopao
projektovao
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:39 09.01.2012

Re: 150!

Puf.

/smajli piroman poliven kofom 'ladne vode/
vishnja92 vishnja92 19:40 09.01.2012

Re: 150!

Meni, dakle, tako neukome, ovo što ti pominješ gore liči na posao gradjevinskog inženjera

jok bre pojma nemas, pajz vamo: nadzor mogu da rade i arhitekte i gradjevinci, ali ovo je drugo (i proisteklo je iz dugogodisnje predkrizne mode da se gradjenje pocinje istovremeno sa projektovanjem da bi se sto pre obrnuli novci, otud i brljotine)

arhitekta mora da poznaje celu kucu a svi drugi ne (a i ne mogu, nisu skolovani za to). nista ne znas bre pajicu, taj multitasking i stalno svicovanje izmedju potpuno raznorodnih problema i jeste car za nas propale umetnike, to nam ispunjava nesmirenu prirodu.
Nego, daj ti te slike sa šlemom, ne zajebavaj


nema sanse, na poslu su mi a tamo neka guzva.
hebo te etf :p

/smajli piroman poliven kofom 'ladne vode/

sto bre mileno?

ubice nas pedja :)

ps - 220
maca22 maca22 23:31 09.01.2012

Re: ćuprija

maksa83
Kao kad bih ja sad tebe probao da diskreditujem kao novinara zato što se javljaš na blogu92 koji je na domenu na komejavascript:; je www.b92.net na kom se povremeno pojave urnebesno-imbecilni tekstovi u temi Život.

Evo ih opet, a bili su se primirili
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:10 10.01.2012

Re: 150!

projektant
arhitekta mora da poznaje celu kucu a svi drugi ne (a i ne mogu, nisu skolovani za to). nista ne znas bre pajicu, taj multitasking i stalno svicovanje izmedju potpuno raznorodnih problema i jeste car za nas propale umetnike, to nam ispunjava nesmirenu prirodu.


Ne znam, meni ovo zvuči kao precizni opis landare, ili levog smetala, za koga se svako pita ko je bre ovaj (ova) i dokle planira da se muva ovde i ometa proces rada.

Uostalom, iskreno sumnjam da bi neko mazalo umelo stvarno da ispravi iskrivljeno ili zakrpi nešto podlokano. To obično dodje na kraju kod onog majstora koji vodi gradilište, a koji često nije ni školovan ni umetnik, ali je dundjer, i ume da zakrpi, da drži vodu barem dok majstori odu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana