Društvo| Kultura| Mediji| Porodica

VAISTINU SELJAK

expolicajac RSS / 08.01.2012. u 16:50
Voditelj emisije „Šarenica“ na RTS gledaocima čestitao Vaskrs na dan Hristovog rođenja
132868.jpg

Vaskrsao na Božić!
Voditelj Žika Nikolić, u narodu poznatiji kao Žika Seljak, u svojoj božićnoj „Šarenici“ čestitao je gledaocima Vaskrs na dan Hristovog rođenja!

Umesto tradicionalnim pozdravom „Mir Božji, Hristos se rodi“, voditelj se publici obratio rečima: „Hristos vaskrse“!

Pošto je emisija emitovana uživo, Žika je imao vremena da se ispravi, međutim, kako sam tvrdi, niko mu nije skrenuo pažnju na lapsus, niti se on seća da ga je uopšte napravio:

- A je li?! - začudio se voditelj kad smo mu rekli da je pogrešio, a zatim je nastavio:
- Nemam ja pojma. Stvarno nisam ništa primetio, niti mi je ko posle skrenuo pažnju na to. Mada, moguće je. Sve je moguće i dešava se.
Samo što se njemu dešava malo češće nego ostalima!

 

Lapsus za Nobela!

Žika je i prošle godine u martu imao lapsus, istina nešto veći od ovog za Božić! Tada voditelj nije imao strpljenja za dečaka M. N. iz sela Kozelj, koji je u emisiji trebalo da pročita dve strofe svoje pesme „Moje selo“. Nikolić ga je tada opsovao: „Ajde, bre, je.ote, ko da je ovaj pesnik za Nobelovu nagradu“. I verovatno bi ta opaska prošla tek tako da mu sasvim slučajno mikrofon nije ostao uključen, pa su te reči odjeknule mnogo jače nego što je očekivao.

Ugledao se na Tačija!

Nedavno je i takozvani premijer Kosova Hašim Tači napravio sličan ispad, pošto je 25. decembra 2011. godine Katoličkoj crkvi i svim katolicima na Kosovu čestitao Uskrs umesto Božića!

U čestitki, koja je tada objavljena na sajtu vlade Kosova, navodi se da je „praznik Uskrsa među najznačajnijim praznicima hrišćanskog sveta, koji dostojanstveno i ponosno slavi cela katolička zajednica, svuda gde živi“.

Ovo i ovako objavljenu u Kuriru govori sve o RTS i njegovoj ulozi u razvoju savremenog srpskog društva.

http://www.kurir-info.rs/stars/vaistinu-seljak-zika-cestitao-uskrs-na-bozic-168890.php 



Komentari (83)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kukusigameni kukusigameni 17:01 08.01.2012

1.


tyson tyson 17:04 08.01.2012

Lapsus


Ih, ajde, velika stvar. Događa se, naročito u programu koji se emituje uživo. Kao da svi moramo da budemo toliko opčinjeni i obuzeti verskim praznicima.

Meni se baš pre neki dan desilo da u trenutku nisam mogao da se setim pojma "badnje veče". Doduše na engleskom. Jednostavno 'stao mi mozak'. Jer ga i nisam nešto obeležavao, pa samim tim ni razmišljao o njemu (i.e. prazniku).


expolicajac expolicajac 17:13 08.01.2012

Re: Lapsus

Ih, ajde, velika stvar. Događa se, naročito u programu koji se emituje uživo. Kao da svi moramo da budemo toliko opčinjeni i obuzeti verskim praznicima.

Tajsone, to je stvar kulture i profesionalizma. Ako nisi siguran pitaj, nije sramota. Ovako više simbolizuje nadmenost podsistema "RTS" u okviru sistema koji se zove Srbija. A pošto si ti uvek antiprotivan, post ti je u skladu sa opredelenjima
JJ Beba JJ Beba 17:16 08.01.2012

Re: Lapsus


Ih, ajde, velika stvar.

istina, kao da ne znamo da se rodio!
ima 2000 godina a Žika kao treba da se pravi da ne zna
jaka stvar
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:21 08.01.2012

Re: Lapsus

Ako nisi siguran pitaj, nije sramota.


Stvarno mislis da je neznanje a ne klasican lapsus u pitanju?
Ovim ne bih da branim Ziku koji me ama bas ne zanima, znam o kome se radi naravno, ali siguran sam da (cak) i on zna sta se slavi na bozic, i koji je uobicajen verski pozdrav.
expolicajac expolicajac 17:29 08.01.2012

Re: Lapsus

Stvarno mislis da je neznanje a ne klasican lapsus u pitanju?
Ovim ne bih da branim Ziku koji me ama bas ne zanima, znam o kome se radi naravno, ali siguran sam da (cak) i on zna sta se slavi na bozic, i koji je uobicajen verski pozdrav.


Žikina nadmenost je nadaleko poznata. Ta nadmenost je odraz stila koji se gradi u RTS-u. Ako do sada nisi video pogledaj i ovo, pa donesi sam zaključak
westvleteren westvleteren 17:35 08.01.2012

Re: Lapsus

Događa se, naročito u programu koji se emituje uživo.

Apsolutno. Ništa strašno.

Sa druge strane ovo:

Tada voditelj nije imao strpljenja za dečaka M. N. iz sela Kozelj, koji je u emisiji trebalo da pročita dve strofe svoje pesme „Moje selo“. Nikolić ga je tada opsovao: „Ajde, bre, je.ote, ko da je ovaj pesnik za Nobelovu nagradu“.


je ogavna, neoprostiva nekultura.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:52 08.01.2012

Re: Lapsus

Žikina nadmenost je nadaleko poznata. Ta nadmenost je odraz stila koji se gradi u RTS-u. Ako do sada nisi video pogledaj i ovo, pa donesi sam zaključak


Pogledao sam i strasno.
Da ti pravo kazem nije ni potrebno neko studiozno analiziranje pomenutog mamlaza, dovoljno je i nekoliko puta naleteti na to sto on pravi i videti da je to najobicniji kic a on sam neostesani, nadmeni mamlaz.
Tu se naravno moze i treba postaviti pitanje ko i sa kojim ciljem daje toliko vremena (ta emisija, bas traje cini mi se) na nacionalnoj TV, ali ono sa lapsusom vaskrse umesto rodi se, nije bas nesto sto se samo takvima desava.
buba_truba buba_truba 17:54 08.01.2012

Re: Lapsus

expolicajac
Ih, ajde, velika stvar. Događa se, naročito u programu koji se emituje uživo. Kao da svi moramo da budemo toliko opčinjeni i obuzeti verskim praznicima.

Tajsone, to je stvar kulture i profesionalizma. Ako nisi siguran pitaj, nije sramota. Ovako više simbolizuje nadmenost podsistema "RTS" u okviru sistema koji se zove Srbija. A pošto si ti uvek antiprotivan, post ti je u skladu sa opredelenjima

Hm, Žika jeste seljak, pežorativno naravno - kulovčina - o seljacima (i sama sam) imam mišljenje kao i o ostalima... ima i ovak'ih i onak'ih - svakak'ih.

Samo, bivši policajče, 'de si ti bio da o ovome otvoriš blog, a? Otupilo sečivo, zamutilo oko policijsko... eee, baš si ex, al' što voliš da se trtiš!

Ako, ako, neka tebe... mir Božji, Hristos se rodi - dan drugi.

Edit: @ Tajson
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:58 08.01.2012

Re: Lapsus

Hehehe
Bubo nisi citala blog :)
1:0 za Exa :)
expolicajac expolicajac 18:01 08.01.2012

Re: Lapsus

Samo, bivši policajče, 'de si ti bio da o ovome otvoriš blog, a? Otupilo sečivo, zamutilo oko policijsko... eee, baš si ex, al' što voliš da se trtiš!

To apsolutno nisu iste stvari. Koliko ja znam, neka "viša sila" je bila iza Tačijevog "lapsusa". Odmah da budemo jasni, uživao sam u sposobnostima više sile koja je kretena Tačija dovela na stub srama. A ovo sa Žikom je naša greška proizašla iz bahatosti i nadmenosti ljudi koji misle da su bogom dati za sve. To nipodoštavanje i guranje pod tepih naši propusta i nekritički odnos prema istim, dovelo nas je do ovde.
buba_truba buba_truba 18:12 08.01.2012

Re: Lapsus

hoochie coochie man
Hehehe
Bubo nisi citala blog :)
1:0 za Exa :)

Koji blog? Onaj koji nije otvorio o Tačijevom gafu, a zgodio se dovoljno pre Žikinog... A lepo sam pitala: "'de si ti bio da o ovome otvoriš blog, a?" - elem 2:0 za mene.
buba_truba buba_truba 18:20 08.01.2012

Re: Lapsus

expolicajac
To apsolutno nisu iste stvari.

Apsolutno nisu. Žika je kulovčina, a Tači pledira da je državnik.

Koliko ja znam, neka "viša sila" je bila iza Tačijevog "lapsusa". Odmah da budemo jasni, uživao sam u sposobnostima više sile koja je kretena Tačija dovela na stub srama. A ovo sa Žikom je naša greška proizašla iz bahatosti i nadmenosti ljudi koji misle da su bogom dati za sve. To nipodoštavanje i guranje pod tepih naši propusta i nekritički odnos prema istim, dovelo nas je do ovde.

Ok. Jednom policajac, uvek policajac - ja nemam te operativne podatke o "višoj sili", ali verujem ti.

A ovo dalje mi liči na ono "prvo počistiti u svom dvorištu"... i malko mi deluje izanđalo, sorry ex.
Davie Davie 18:21 08.01.2012

Re: Lapsus

A ovo sa Žikom je naša greška proizašla iz bahatosti i nadmenosti ljudi koji misle da su bogom dati za sve. To nipodoštavanje i guranje pod tepih naši propusta i nekritički odnos prema istim, dovelo nas je do ovde.


Bravo! Zbog ovoga, svaka ti dala...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:24 08.01.2012

Re: Lapsus

buba-truba


Kako bre?
U ovom blogu pise to na sta si ti postavila link, to Taci, bozic uskrs i to.
Nije mi logicno da se ponovo postavlja link na nesto o cemu vec pise u blogu, logicnije mi je da se to kometarise jer je vec tu.
Mislim, stvarno nije najbitnija stvar na svetu nego eto, primetih.
Ali ako volis da pobedis u namestenoj utakmici evo, 3:0 za tebe :)
buba_truba buba_truba 18:34 08.01.2012

Re: Lapsus

hoochie coochie man
Kako bre?
U ovom blogu pise to na sta si ti postavila link, to Taci, bozic uskrs i to.
..........
Ali ako volis da pobedis u namestenoj utakmici evo, 3:0 za tebe :)

Aha, tebe zbunjuje što sam ponovila... 'ebiga, uvek bila štreberka, pa da se opet ponovim: jednom štreberka, uvek štreberka.

A oko utakmice i rezultata - ja volim da ih gledam (utakmice), a rezultate ubiram na sasvim drugačijem terenu.
maksa83 maksa83 18:42 08.01.2012

Re: Lapsus

istina, kao da ne znamo da se rodio!

angie01 angie01 19:17 08.01.2012

Re: Lapsus

maksa83


man ray loves me man ray loves me 19:48 08.01.2012

Re: Lapsus

a on sam neostesani, nadmeni mamlaz.

totalno gresis, covece... zika je jedan fin i suptilan mladic... pitaj blic zenu...

zika voli da ugadja zeni
od seljaka do senjaka

JJ Beba JJ Beba 19:52 08.01.2012

Re: Lapsus

maksa83
istina, kao da ne znamo da se rodio!


to ti kaem
Sepulturero Sepulturero 20:05 08.01.2012

Re: Lapsus

tyson

Ih, ajde, velika stvar. Događa se, naročito u programu koji se emituje uživo. Kao da svi moramo da budemo toliko opčinjeni i obuzeti verskim praznicima.

Meni se baš pre neki dan desilo da u trenutku nisam mogao da se setim pojma "badnje veče". Doduše na engleskom. Jednostavno 'stao mi mozak'. Jer ga i nisam nešto obeležavao, pa samim tim ni razmišljao o njemu (i.e. prazniku).




Па и не постоји "бадње вече" на енглеском. Најближе је вероватно Christmas Eve али то није исто. Уосталом, како се каже "бадњак" на енглеском?
man ray loves me man ray loves me 20:12 08.01.2012

Re: Lapsus

Уосталом, како се каже "бадњак" на енглеском?

yule log.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:21 08.01.2012

Re: Lapsus

totalno gresis, covece... zika je jedan fin i suptilan mladic... pitaj blic zenu...


E ako je tak'a stvar, sve se menja iz fundamenta. :)

I pazi, kada se prica o takvima, finim i su.... onda su detalji veoma vazni, zbog postovanja prema njima naravno, pa greska poput ove tvoje ne sme da se desi.
Dakle fin i suFtilan, a ne kako si ti napisala suPtilan..
Pazi ubuduce, zasluzuje to Zika.
:)
man ray loves me man ray loves me 20:25 08.01.2012

Re: Lapsus

Pazi ubuduce, zasluzuje to Zika.

fan klub ce uzeti u bezobzir.
appendix appendix 22:53 08.01.2012

Re: Lapsus

Ok. Jednom policajac, uvek policajac



tyson tyson 07:48 09.01.2012

Re: Lapsus

A pošto si ti uvek antiprotivan, post ti je u skladu sa opredelenjima

Sve u cilju razgorevanja rasprave; služimo narodu

bubo_trubo:

Sepulturero: ma, mislio sam na Christmas Eve al' da me yebeš nisam u trenutku mogao da se setim; stao mozak i ni makac dalje.



problem_child problem_child 13:16 09.01.2012

Re: Lapsus

Људи, зашто вређате сељаке???? Какве везе има овај назови-човек са њима?
anchiba anchiba 13:21 09.01.2012

Re: Lapsus

appendix




Е боже, нисам се скоро исмејала на неки клип `вако.
maca22 maca22 16:11 09.01.2012

Re: Lapsus

problem_child
Људи, зашто вређате сељаке???? Какве везе има овај назови-човек са њима?

Ne vredjaju ga ovi ljudi, vec vascela Srbija koja ga zove tako. Predlazem da tim pitanjem zavapis sa novog mosta. :)
Milan Novković Milan Novković 20:25 09.01.2012

Re: Lapsus

Ne vredjaju ga ovi ljudi, vec vascela Srbija koja ga zove tako. Predlazem da tim pitanjem zavapis sa novog mosta. :)

Oooo, vascela, kažeš!

A jel znaš ti da vasceli blog misli da si ti imaš vrlo primitivnu svest, na mnogim nivoima, u intelektu, emocijama i široj organizaciji, sredstvima samokontrole - svest na noši, podsvest u pelenama, takoreći

Pa tako, most je javno dobro, izvoli i sama
maca22 maca22 23:14 09.01.2012

Re: Lapsus

Gospodine Novkovicu, opet vam se raspukla emotivna kesa fekalija. Pokušajte da ne leti u mom pravcu.
antioksidant antioksidant 17:04 08.01.2012

.

pa mislim stvarno...
ovo je sigurno zikina provokacija
angie01 angie01 19:22 08.01.2012

za ziku,...

sto se mene tice, on cim se pojavi, pa jos kad progovori je cista greska i to namerna!

ne razumem da se on uopste negde usnimi,a ne da ima svoju emisiju!

je l lep za gledanje- nije!

je l kao recit, elokventan-nije!

je l zbavan i duhovit-nije!

je l pokazao neku pamet, nesto specificno dobro, izuzetno, sta god-nije!

samo je smesni selja, koji jos zamislja da je faca!
Davie Davie 18:18 08.01.2012

Cemu policijsko nerviranje...

... pogotovo sto ti je Zika Seljak zemljak iliti zemo
sesili sesili 18:21 08.01.2012

Prost je, brate!

Otišla mi deca, ostadoh sama, "vrtim" programe... "Voditelj" Žika odvali - ne mogu baš da citiram - sreća da u Srbiji nema mnogo bogatih, pa nam ostaje ljubav...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:08 08.01.2012

Om

Meni su toliko odvratni svi ovi novi vernici koji slave bozice, uskrse, slave,krstenja i to sve uz masnoguzanske krkanluke. Nema veze ni sa cim, sa religijom jos manje. Duhovnost ne ide uz organizovano metanisanje na zadate teme.
man ray loves me man ray loves me 19:20 08.01.2012

rumenka!

sve sve ali u ziku mi ne diraj! za ziku sam spreman da ubijem bez razmisljanja...


inace najsmesniji klip ikada (al ne mogu da ga nadjem) je kad su zikine mlade i napredne/nazadne koleginice pozvale u goste neki lokalni hevi metal bend iz neke vukojebine. ta faca kad ih je zika video, taj napor da bude ljubazan prema njima da bi ispao fin prema damama a gleda ih pogledom "prvo bih te osisao pa bi mi posle mesao malter i kopao njivu"... a momci oprzili bez blama posred "sarenice"... pa se zakace s nogom... (1:30)

JJ Beba JJ Beba 20:08 08.01.2012

Re: rumenka!

e kad su zikine mlade i napredne/nazadne koleginice pozvale u goste neki lokalni hevi metal bend iz neke vukojebine. ta faca kad ih je zika video,

bilo mnogo smešno, da ne kažem staaašno,i kad' je jednom kod žike gostovao bruno langer, i sklonište!!! čoveče kakava je to slika bila: žika u onom stajlingu, s'onom duhovitošću,osmeh za sve pare; okolo đuskaju kudovi sa sve onim šubarama, neke tetke heklaju, muški hor iz babušnice zgranto gleda u bruna, a bruno ubedljivo najstariji u studiju sa sedom kosom do pola leđa i ukopan, sa raskrečenim stavom i basom koga nosi prokleto nisko, klati se i maše grivom, bend iza , na pjebek pevaju pomorac sam majko



bio neviđeni zabezek , a žika ništa, kao sve normalno, odmah posle bruna kod prije da je pita dal prvo klot pa onda frket
man ray loves me man ray loves me 20:17 08.01.2012

Re: rumenka!

aaaaaa.... kako sam to propustila?!
Gospodja Klara Gospodja Klara 22:44 08.01.2012

Re: rumenka!

žika u onom stajlingu, s'onom duhovitošću,osmeh za sve pare; okolo đuskaju kudovi sa sve onim šubarama, neke tetke heklaju, muški hor iz babušnice zgranto gleda u bruna, a bruno ubedljivo najstariji u studiju sa sedom kosom do pola leđa i ukopan, sa raskrečenim stavom i basom koga nosi prokleto nisko, klati se i maše grivom, bend iza , na pjebek pevaju pomorac sam majko


Ali - muški hor iz babušnice - nevera :)))))))
man ray loves me man ray loves me 17:01 09.01.2012

Re: rumenka!

žika u onom stajlingu, s'onom duhovitošću,osmeh za sve pare; okolo đuskaju kudovi sa sve onim šubarama, neke tetke heklaju, muški hor iz babušnice zgranto gleda u bruna, a bruno ubedljivo najstariji u studiju sa sedom kosom do pola leđa i ukopan, sa raskrečenim stavom i basom koga nosi prokleto nisko, klati se i maše grivom, bend iza , na pjebek pevaju pomorac sam majko


ja to zamisljam ovako:

JJ Beba JJ Beba 16:25 10.01.2012

Re: rumenka!

man ray loves me
žika u onom stajlingu, s'onom duhovitošću,osmeh za sve pare; okolo đuskaju kudovi sa sve onim šubarama, neke tetke heklaju, muški hor iz babušnice zgranto gleda u bruna, a bruno ubedljivo najstariji u studiju sa sedom kosom do pola leđa i ukopan, sa raskrečenim stavom i basom koga nosi prokleto nisko, klati se i maše grivom, bend iza , na pjebek pevaju pomorac sam majko


ja to zamisljam ovako:


ma kavi bre, bruno u najrokerskijem izdanju

ja nisam mogla da verujem da je menadžer koji organizovao langeru doveo sklonište na plejbek u žikinu šarenicu da reklamira koncert.!!
kao saće svi koji gledaju šarenicu da poskaču i krenu ma koncert skloništa
jbte kakav mismeč
JJ Beba JJ Beba 16:27 10.01.2012

Re: rumenka!

Gospodja Klara
žika u onom stajlingu, s'onom duhovitošću,osmeh za sve pare; okolo đuskaju kudovi sa sve onim šubarama, neke tetke heklaju, muški hor iz babušnice zgranto gleda u bruna, a bruno ubedljivo najstariji u studiju sa sedom kosom do pola leđa i ukopan, sa raskrečenim stavom i basom koga nosi prokleto nisko, klati se i maše grivom, bend iza , na pjebek pevaju pomorac sam majko


Ali - muški hor iz babušnice - nevera :)))))))

nemoš ni da zamisliš draga moja kakav je to sudar galaksija bio
hahhahahahha
maca22 maca22 23:34 10.01.2012

Re: rumenka!

JJ Beba

ja nisam mogla da verujem da je menadžer koji organizovao langeru doveo sklonište na plejbek u žikinu šarenicu da reklamira koncert.!!

Citas sta Krkar pise? Mendzer je potplatio Ziku da ga pusti u Sarenicu.
inco inco 01:20 11.01.2012

Re: rumenka!

Bah, nije to nista, paz' ovaj nadrealizam:



Stice se utisak da svi u studiju ucestvuju u masovnoj psihozi. 'bem li ga, meni ovo deluje toliko nestvarno da mi od toga samo nestvarnije deluje cinjenica da neko to gleda.

Inace, kamo srece da je na RTS-u Zika Seljak najveci problem. On je nadmena budala pa ga, nadam se, niko i ne uzima za ozbiljno (sem sto truje okolo), a sta cemo sa Natasom Miljkovic koja bez blama propituje decu jesu bila tuzna kad im je otac ubijen, il' Andjelkom Prpic koja bez blama 'vencava' pred kamerama par gde djuvegija otvoreno priznaje da bije buduce mu zeMce (koja ga jos i brani u stilu - ne mnogo, kad zasluzim...) ... O onima koji su to kasnije pustali u etar, pa jos i reprizirali, i da ne govorim...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:30 08.01.2012

'Bem li ga, sine,

nije da se da se nešto sekiram oko lapsusa, ali ću da iskoristim svaki izgovor da se ono makne sa TV prijemnika. Dakle..:

"Ži-ko, Ha-ši-me!!! Ži-ko, Ha-ši-me!!! Ži-ko, Ha-ši-me!!! Ži-ko, Ha-ši-me!!!"

(očekujem bezobrazne obrade ovog protestnog pokliča od poštovalaca Žikinog lika i dela)
man ray loves me man ray loves me 19:53 08.01.2012

Re: 'Bem li ga, sine,

dobrosavljevic_m
(očekujem bezobrazne obrade ovog protestnog pokliča od poštovalaca Žikinog lika i dela)

u ime svih nas iz fan kluba: žiko, opraši me!

mada ja mislim da je "živorade" mnogo seksije... (sa akcentom na "o" )
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:03 08.01.2012

Re: 'Bem li ga, sine,

Je l'? Ja sam očekivala: "Žiko, jaši me", al' to je to.

"Živorade" je već za seksi 'proteste' u spavaćaj sobi kada je Žika nevaljao, ne bih ja sa tim na ulicu (ili bilo gde, for that matter).
man ray loves me man ray loves me 20:43 08.01.2012

Re: 'Bem li ga, sine,

Ja sam očekivala: "Žiko, jaši me"

e, mi u levču smo suFtilniji...
Davie Davie 19:40 08.01.2012

Srbija medju sljivama

Meni je teza licna greska Srbiji to sto joj je premijer bio Zoran Teleci Pogled ili ministri kapitalni Selja Ilic i Milutin Krokodilce... hajde sto imamo ljankera zabavljaca na TV-u ali sto nam drzavu vodise/vode takve kreature

A zamislite Tomislava Grobara kao premijera ili precednika, pa na RTS-u gledate red priloga o premijeru, red Sarenice, pa red priloga o koalicionom partneru Selji Ilicu... i tako u krug. Brrrr...
zilikaka zilikaka 20:43 08.01.2012

potreba

E moj Ex..
To o čemu pričaš je postala redovna stvar.
Svake godine neko nešto odvali, al debelo.
Evo, na lokalnom radiju pre dva dana voditelj rekao nešto u stilu danas na Veliki Petak...

Verovatno ljudi imaju potrebu da pomenu aktuelno, ali baš nisu radi da se upute u problematiku
expolicajac expolicajac 20:46 08.01.2012

Re: potreba

E moj Ex..
To o čemu pričaš je postala redovna stvar.
Svake godine neko nešto odvali, al debelo.
Evo, na lokalnom radiju pre dva dana voditelj rekao nešto u stilu danas na Veliki Petak...

Verovatno ljudi imaju potrebu da pomenu aktuelno, ali baš nisu radi da se upute u problematiku

Pa zato i pokazujem prstom na to
Možda ću ovim blogom da predupredim neku sledeću gršku. Tako se pravi demokratsko društvo. Bar ja tako mislim, možda grešim?
dragoljub92 dragoljub92 21:21 08.01.2012

bogme

vi i naši političari ste izgubili svaki kontakt sa narodom kojem pripadate.sad ajd razumem da većina vas po prirodi obrazovanja ima kontakt samo sa sebi slično obrazovanim ljudima ali ex koji po prirodi njegovog poslaje morao da ima susrete sa svim slojevima ovoe nacije da postavi ovakvo nerazumevanje nacije kojoj pripada,to me zbunilo.
ili ,što je još gore,vi stvarno mislite da u nemačko,engleskoj,francuskoj i diljem civilizovanog sveta nema ovakvih likova i ovakve publike koja jedino takve sadržaje želi da gleda i sluša.
izađite iz tih vaših kula i zamkova,aj da ga ne preteram pa kažem baš kafkijanskih,prpšetajte među narodom kojem pripadate oslušnite njihove misli ,stavove,promišljanja o svetu koiji ih okružuje i u kojem žive.najverovatnje da ćete biti zgranuti kad shvatite da ste u manjini sa ovim stavovima koje ovde izlažete.
a da li ste se zapitali iz čije je kulture proizašo veliki brat i kojoj naciji pripada vlasnik emošna,pa ni te kulturne nacije nisu vodootporne na seljacizam.kolko sam ja obavešten žuta štampa je najjača u engleskoj,za njih je kurir pxčxin dim u žutilu, šta ćemo sa nešvilom koje je on kulture prestonica.
minimax-bane/doktore kako je to biti majka/vukašinović-žika seljak sve je to tradicija ovog naroda kojiem pripadamo,sviđalo nam se ili ne.
sad ,možda je meni lakše jer stojim na margini društva,ne pripadam ni vama ni njima ,nitkome,pa ni sebi tako da mi je stvarno lakše da sagledam veći deo slike ali viste po obrazovanju predodređeni da vidite dalje i bolje od mene pa ipaste zatvorili sve prozore i tek ponekad kroz špijunku na vratima pogledate svet oko sebe.
expolicajac expolicajac 21:39 08.01.2012

Re: bogme

ali ex koji po prirodi njegovog poslaje morao da ima susrete sa svim slojevima ovoe nacije da postavi ovakvo nerazumevanje nacije kojoj pripada,to me zbunilo.

Šta si hteo ovim nije mi jasno?
Ja želim da moj narod izgradi elementarnu samokritičnost. To se zabijanjem glave u pesak ne čini. Žikin si fan, OK. Ti ne bi napisao nešto ovako, OK. Sakrio bi i zameo repom njegovu glupost, OK. Ali nemoj meni da soliš pamet o nepoznavanju naroda kome pripadam. Baš zato što ga jako dobro poznajem i neizmerno volim pišem ovo. A ti ako hoćeš da ostaneš u brlogu svog samozadovoljstva, izvoli. Sad će glasanje pa iskaži svoj revolt glasanjem. Ako postigneš kritičnu masu imaćete malo veći brlog i malo više topline stajskog tipa. Ja ću kao demokrata da prihvatim bez pogovora volju svojih sugrađana. Ali da ćutim na elementarnu ljudsku glupost nemam nameru. Onaj koji je dao Žiki da vodi program "Žikina Šarenica" ima sluha za ono šta narod voli da gleda, ali nema ideju kako se menja svest naroda, i to sve koristi zarad svojih partikularnih i egoističnih ciljeva. Naravno u više navrata sam rekao, napisao a vala i psovkama objasni da je za ovakvo stanje osnovni krivac DS.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:16 08.01.2012

Re: bogme

Aaaaaaa, ne mož' čo'ek da se sprda sa ni Vitezom Od Šarenice, a da ga ne optuže za drugosrbijanski ispad.
man ray loves me man ray loves me 22:29 08.01.2012

Re: bogme

Ja želim da moj narod izgradi elementarnu samokritičnost.



and right you are, your majesty!
dragoljub92 dragoljub92 22:34 08.01.2012

Re: bogme

Šta si hteo ovim nije mi jasno?

teo sam da ti kažem ovo
minimax-bane/doktore kako je to biti majka/vukašinović-žika seljak

ovo je vremenski raspon od jedno 30ak godina,ista meta isto odstojanje i tad i sad.
ni kralj,ni komunisti,ni milošević ni đinđić ni koštunica ni šešelj niti bilo ko može tu ništa da promeni.
šta ćeš da puškom teraš ljude da slušaju rok,klasiku,ili šta već ti ili neka grupa proglasite za kulturu a ostalo da zabraniš.pa to je već viđeno i zove se totalitarizam.
nisi hteo da pročitaš da sam naveo gore da zemlje koje su najveći proizvođači elitnih kulturnih dobara svi vrsta su istovremeno i najveći proizvođači kiča i šunda i da i oni imaju svoje žike,minimaxe i vukašinoviće.
sad ja kao veliki žikin fan sam eto morao od tebe da čujem za taj njegov gaf jer sam verovatno ,po tebi,zaljubljeno gledao u svog idola i ne slušajući šta priča ili ,pak ,mnogo verovatnije istog nikad i ne gledam pa nebih ni znao za taj gaf da me ti nisi obavestio.
i za tvoje obaveštenje nisam fan ni dejvid bovija ni rolingstonsa niti bilo kog drugog pravca ali jedino što na rts-u gledam i slušam su emisije koje imaju neku kulturnu tematiku ,najčešće radiobeograd 2,skoro pa celog dana imaju takve teme,tvrts kad šta uhvatim petkom u 10,nekad,sad valjda ima drugi termin,metropolis i tako tome slično ali opet nisam fan pa neznam kad šta ide nego ako naletim ostanem,kao što nikad ne ostanem kad je žika ili tome slično,i ne bunim se imam daljinski i odem dalje dok ne nađem šta mene interesuje,žika obretković je predstavnik naše kulture podjednako kao i XXYY(neću da imenujem nikog da ne bi bez potrebe izazivao odijum blogera koji bi se našli uvređenim što sam spomenuo xxyy)
svaki naaaaarod ima više slojeva i ssssvaki taj sloj ima pravo na svoju kulturu i zabavu i da im ta bude dostupna,onda je na volju svakom pojedincu da izabere svoj nivo zabave koja mu najviše odgovara.
dobar deo ovog naroda sve nas koji sedimo i kuckamo ove blogove smatra za idiote,pa šta sad kad bi nas ukinuli jer mogu el to ne bi bilo isto kao i ovo sa ukidanjem raznoraznih žiki i šarenica.
a pošto je u tvom odgovoru bilo i nekih zamerki lične prirode prema meni,kaži mi molim te koliko puta si u životu slušao treći program radio beograda onako lično ničim izazvano,nego da te zainteresovala tema pa si ostao do jutra da ispratiš sve delove analize nekog dela iz filozofije ili umetnosti.
bez želje da vređam,samo sam radoznao
libkonz libkonz 22:34 08.01.2012

Re: bogme

Na samom početku teksta bilo mi je jasno da je Kurir u pitanju. Ne treba biti kritičan zbog jednog lapsusa i tako se spuštati na nivo đubreta koje sebe zove novinama.
dragoljub92 dragoljub92 22:41 08.01.2012

Re: bogme

dobrosavljevic_m
Aaaaaaa, ne mož' čo'ek da se sprda sa ni Vitezom Od Šarenice, a da ga ne optuže za drugosrbijanski ispad.

neznaa,jasamsi trećesrbijanac
ivana23 ivana23 22:50 08.01.2012

Re: bogme

Dragoljub je u pravu.

Uostalom, cudim se da pored skoro 100 kablovskih kanala neko gleda Ziku, Ivana Ivanovica i ostale domace
appendix appendix 23:00 08.01.2012

Re: bogme

neko gleda Ziku, Ivana Ivanovica

i još im posvećuje blog...
Davie Davie 23:30 08.01.2012

Re: bogme

i još im posvećuje blog...


Da ga ne gleda ne bi ga ni primecivao, zar ne?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:36 08.01.2012

Re: bogme

ivana23
Dragoljub je u pravu.

Uostalom, cudim se da pored skoro 100 kablovskih kanala neko gleda Ziku, Ivana Ivanovica i ostale domace


E sad, kome se obratiti tebi ili Dragoljubu? :)
Nije u pravu.
Ja ga vrlo dobro, cini mi se, razumem ali nije u pravu.
Zika i Sarenica su pojave. Kakve, negativne?
Daljinski bi bio ignorisanje, okretanje glave, sto je ok, ali ok je i kritikovati takve pojave.
Kritika njih nije kritika srpske tradicije, Srba, srpstva, jer upravo Zika i sarenica prave karikaturu od toga.
Tradicija je npr, kad vec Dragoljub pomenu radio Beograd 2, "Riznica" "Od zlata jabuka" a to se mnogo razlikuje od Zike.

Da li je gledana emisija? Verovatno da, ali to ne govori o njenom kvalitetu vec o tome sta se dopada masama. To sto se takve iste stvari dopadaju i Englezima, Amerima i drugima opet ne govori da je to kvalitetno.

expolicajac expolicajac 00:00 09.01.2012

Re: bogme

kaži mi molim te koliko puta si u životu slušao treći program radio beograda onako lično ničim izazvano,nego da te zainteresovala tema pa si ostao do jutra da ispratiš sve delove analize nekog dela iz filozofije ili umetnosti.

Pa ništa mi drugo ne preostaje nego da se podvrgnem tvom testiranju. On line, ti pitanje ja odgovor iz umetnosti, filozofije, može i istorija svetskih religija. Pa ako dobijem prelaznu ocenu onda mogu i smem nešto da kažem, odnosno mislim, odnosno imam stav. Ovako ja sam nus produkt srpskog društva koji iznosi gluposti ili pak prikriveno podržava jednu od "SRBIJA".
E moj Dragoljube.
dragoljub92 dragoljub92 00:00 09.01.2012

Re: bogme

Zika i Sarenica su pojave. Kakve, negativne?

tačno ali je benigna,laka zabava za uz jutarnju kafu određenog sloja društva kji postoji i postojaće ,oni su konstanta i u svetu i kod nas.
Daljinski bi bio ignorisanje, okretanje glave, sto je ok, ali ok je i kritikovati takve pojave.

ali ne i pljuvati jer postaješ isti kao i onaj kog pljuješ
Kritika njih nije kritika srpske tradicije, Srba, srpstva, jer upravo Zika i sarenica prave karikaturu od toga.

ja nisam reko da je to srpska ili bilo čija tradicija i da to stanje duha postoji u svim nacijama bez izuzetka,možda jedino onih 350 jadnika u amazonskoj prašumi nemaju taj vid ponašanja ali ostali.
Da li je gledana emisija? Verovatno da ali to negovori onjenom kvalitetu vec o tome sta se dopada masama. To sto se takve iste stvari dopadaju i Englezima, Amerima i drugima opet ne govori da je to kvalitetno.

evo ti lični primer
moja baba je uživala u zvuku violine,to mi pričala moja majka istovremeno moja majka nije mogla da svari taj zvuk,ja sam jhoj jednom reko da nema sluha i ona se uvredila.šta bi ti uradio el bi terao moju majku,ili svoju,da silom sluša ili bi joj stalno prebacivao što ne može da razume kulturni zvuk trube,ovde sam mislio na violinu ,lapsus mensa, nego joj se sviđa cune ili šta već.dal treba da povlačim paralelu između babe koja sluša klasiku i majke loja sluša cuneta?
još nešto ja sam imao nekih13-16 godin a kad je uveden famozni zakon o oporezivanu šunda i živi sam svedok kako su tom administrtivnom metodom od običnih kafanskih pevaljki i pevaca napravili kultne ličnosti i bogataše i dali im mnogo veći uticaj u društvu nego što su ga imali pre tog zakona.tad je počelo rasturanje srpske tradiy`cionalne muzike,jednim čisto birokratskim potezom i pogledom na svet.a turbo folk su iskomponovali rokeri,pink je osmislio roker ne žika,žika je tu kolateralna šteta.
dragoljub92 dragoljub92 00:09 09.01.2012

Re: bogme

E moj Dragoljube.

na tvoje ovo
o se zabijanjem glave u pesak ne čini. Žikin si fan, OK. Ti ne bi napisao nešto ovako, OK. Sakrio bi i zameo repom njegovu glupost, OK.

dobio si
On line, ti pitanje

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:20 09.01.2012

Re: bogme

tačno ali je benigna,laka zabava za uz jutarnju kafu određenog sloja društva kji postoji i postojaće ,oni su konstanta i u svetu i kod nas.


Ma da ali ni blog o tome nije strasni sud zbog koga ce oni imati bilo kakve posledice.
Otprilike istog ranga samo suprotnog znaka.
a nisam reko da je to srpska ili bilo čija tradicija


Znam, znam, ali oni pokusavaju da budu kao oslonjeni na tradiciju (sve te nosnje, KUDovi, obicaji, prela ...) i zato sam rekao da su oni karikatura tradicije i srpstva, a da pljuvanje po njima nije pljuvanje po tradiciji.
evo ti lični primer

Imam ga i ja, bas je vezan za sarenicu i to valjda poslednju emisiju.
Najvise vremena provodim u selu, u kuci se slusa i gleda Zika (majka tamo sama zivi i bas bih se glupavo osecao da ja sad isterujem neku kulturu ili sta vec menjajuci program ) i tako sam video nesto sto me poprilicno iznenadilo. Kod Zike kao gost svira glavom i bradom Vlada Dzet. Najavio ga kao Vlada Dzet sa svojim drugovima ili tako nekako.
OK, razumem i potrebu za promocijom i sve je to prilicno razumljivo, ali ako sam od ikoga ocekivao da se ne pojavi kod Zike to je on. Prosto ne pripada tu jbg.
JJ Beba JJ Beba 00:22 09.01.2012

Re: bogme

Da li je gledana emisija? Verovatno da, ali to ne govori o njenom kvalitetu vec o tome sta se dopada masama.

ili šta im se drugo nudi
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:24 09.01.2012

Re: bogme

ili šta im se drugo nudi


E to je vazno!
I zato je RTS kriv.
Zika nije, on bolje n'ume, kriv je onaj koji mu daje priliku za to.
dragoljub92 dragoljub92 01:37 09.01.2012

Re: bogme

ili šta im se drugo nudi

kasno je za njih,odrasli su ljudi formirani,šta god da im ponudiš oni ćeda gledaju žiku,određeni procenat bi možda i gledao nešto drugo da ih nisu tako formirali još od obdaništa.
ja nemam decu i nisam imao takve probleme ali moji prijatelji koji su se normalno i na vreme ženili udavali i dobijali decu su mi pričali kako imaju muku da svoju decu oduče od cece,vece ili šta ti ja znam kog jer im vaspitačice puštaju cecu i neko dete su ismejale kad je spomenulo bajagu ili tak nešto,e tu su institucije zakazale,umesto da ta deca slušaju samo branka kockicu,poletarca i dragana lakovića i šta već i da budu udaljena bar u tom uzrastu od đubreta onda bi druga pesma bila,idalje bi se gledao žika i slični ali ne bi imao taj nivo kao sad.
jeste rts kriv,ali ne što pušta žiku nego što ne pušta nikakav edukativan program za decu.pa i to da urade opet će bar 60% da radije gleda žiku nego tasovca,ko mu kriv što izgubio češalj pre 30 ghodine i još ga nije pronašo ))
maca22 maca22 05:33 09.01.2012

Re: bogme

ivana23
Dragoljub je u pravu.

Uostalom, cudim se da pored skoro 100 kablovskih kanala neko gleda Ziku, Ivana Ivanovica i ostale domace

appendix
neko gleda Ziku, Ivana Ivanovica

i još im posvećuje blog...

Davie
i još im posvećuje blog...


Da ga ne gleda ne bi ga ni primecivao, zar ne?

I jos dolazi da cita blog i komnetarise
maca22 maca22 05:45 09.01.2012

Re: bogme

dobrosavljevic_m
Aaaaaaa, ne mož' čo'ek da se sprda sa ni Vitezom Od Šarenice, a da ga ne optuže za drugosrbijanski ispad.


hoochie coochie man hoochie coochie man 14:47 09.01.2012

Re: bogme

maca22
ivana23
Dragoljub je u pravu.

Uostalom, cudim se da pored skoro 100 kablovskih kanala neko gleda Ziku, Ivana Ivanovica i ostale domace

appendix
neko gleda Ziku, Ivana Ivanovica

i još im posvećuje blog...

Davie
i još im posvećuje blog...


Da ga ne gleda ne bi ga ni primecivao, zar ne?

I jos dolazi da cita blog i komnetarise


Kao ti npr?
maca22 maca22 16:03 09.01.2012

Re: bogme

hoochie coochie man
Kao ti npr?

Ahahahah, kakav dosetka, hahahaha. Bravo
appendix appendix 21:04 09.01.2012

Re: bogme

I jos dolazi da cita blog i komnetarise

Maco, video sam te..
maca22 maca22 23:16 09.01.2012

Re: bogme

appendix
I jos dolazi da cita blog i komnetarise

Maco, video sam te..


problem_child problem_child 13:09 09.01.2012

Не дам паре за ТВ-претплату!

Тај Жика је један (али не и једини) од ликова са РТС-а које не могу да сварим..Непријатна, надобудна фаца. А упорно га држе у програму већ сто година. Био би идеалан лик да нас сваке вечери убеђује како треба да донирамо органе.
Ух, што ја волим да ме убеђују!!!
Хвала драгом Богу, постоји даљинац!
buba_truba buba_truba 16:40 09.01.2012

Re: Не дам паре за ТВ-претплату!

problem_child
Хвала драгом Богу, постоји даљинац!

Hm, kad bi' zahvaljivala dragom Bogu "zahvalila" bi' mu što postoji Žika, a za daljinac bi' zahvalila nekom drugom.
Ništa posebno... samo kažem kako bih ja.
krkar krkar 23:58 09.01.2012

Promašio si ceo fudbal


To je čist lapsus kakav se u programu uživo događa svaki dan i nije ga ni vredno ni potrebno komentarisati. Komentari takvih stvari su jeftine i bespotrebne fore.

Žika odavno nosi nadimak Seljak i xhaba sad večlike priče oko toga. Svakako je kulov - a i to je odavno poznato.

Ali zadivljen sam kako ama baš niko ni reči da progovori o drugom jednom fenomenu koji je Žika Seljak doveo do savršenstva (jedini konkurent mu je Mirko Alvirović): mažnjavanje privatnih para preko javne TV.

Većina onoga što gostuje kod Žike to debelo plati u kešu u Žikin xhep. Svi ti uspešni privrednici, poljoprivrednici, direktori, predsednici opština, šefovi koječega ... iskeširaju Žiki za gostovanje. Žika manji deo podeli s Kim Mora, veći stavi sebi u xhep.

Televiziji odgovara jer ima sulude rejtinge u inače potpuno mrtvim i marketinški jako nezahvalnim terminima. Svima donosi gomilu para i preko hleba pogače.

Odgovara i oglašivačima jer Šarenica ima neverovatnu demografiju (raspodelu gledalaca po raznim kriterijumima) - gotovo idealnu sa stanovišta pola, godina, zarade, odlučivanja o kupovini određenih proizvoda... (Što BTW pokazuje da Šarenica = Srbija, ma šta mi ovde drvili o tome).

Naravno da odgovara i agencijama.

Policija, tužilaštvo, RRA... jebi ga
libkonz libkonz 16:37 10.01.2012

Re: Promašio si ceo fudbal

znam jednog vlasnika beogradskog hotela koji je reklamirao svoju robu koju uvozi, kao kompenzaciju za Žikine švalerske aktivnosti u njegovom hotelu.
pointofview_gun pointofview_gun 18:23 10.01.2012

Re: Promašio si ceo fudbal

beogradskog hotela koji je reklamirao svoju robu koju uvozi, kao kompenzaciju za Žikine švalerske aktivnosti u njegovom hotelu.


Joj, mene sad trenutno najvise zanima kako izgleda Zikina svalerka. Jel samnom sve u redu?
maca22 maca22 23:32 10.01.2012

Re: Promašio si ceo fudbal

Nisi jedina :))
libkonz libkonz 10:16 11.01.2012

Re: Promašio si ceo fudbal

Joj, mene sad trenutno najvise zanima kako izgleda Zikina svalerka. Jel samnom sve u redu?

da ne grešim dušu: možda je čovek koristio sobu u hotelu da se naspava.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana