Politika

Tomislav Nikolić i 100 muslimana

Nebojsa Krstic RSS / 11.01.2012. u 15:49

 

Tadić nije zaslužio orden, a ja jesam, misli Nikolić, dakle Tomislav, za koga ste čuli ako ste čitali neke od mojih prethodnih tekstova. On kaže da predsednik Srbije Boris Tadić nije zaslužio orden koji je dobio povodom proslave 20 godina Republike Srpske jer on (dakle Tomislav) ne vidi Tadićeve zasluge za stvaranje i očuvanje RS.

Lider SNS-a pritom podseća da je i on (dakle Tomislav) dobio orden RS, ali da je to, kako je naveo, bilo u mnogo težim okolnostima nego što su danas.

O zaslugama Nikolić, dakle, Tomislava je reč.

Ne sećam se kad je on to odličje dobio, nit od koga, nit zašto. Njegovih «zasluga» se nažalost dobro sećam.

Idemo redom. Malo sam se bavio istraživačkim radom pa sam u biografiji T. Nikolića na Wikipediji pronašao da je on po zanimanju građevinski tehničar, da je kao takav bio potpredsednik u vladi Mirka Marjanovića, a takođe i potpredsednik u vladi Momira Bulatovića. Pronašao sam i da je napisao 13 knjiga. Ali nikakav orden našao nisam.

Prema biografiji na sajtu njegove sadašnje stranke, g. Nikolić više nije građevinski tehničar već je master ekonomista. To je zvanje stekao jer je diplomirao na Fakultetu za ekonomiju i inženjerski menadžment u Novom Sadu.

Dakle master. (Ne pitajte me šta to znači. Ne razumem se u nove titule i zvanja, niti uopšte mogu da naslutim šta «ekonomija i inženjerski menadžment» može biti.)

Na pomenutom stranačkom sajtu ističe se i da je master Nikolić do sada četiri puta bio kandidat na predsedničkim izborima i da je sva četiri puta izgubio.

U njegovoj zvaničnoj biografiji dalje stoji, da voli da se odmara u svom rodnom selu berući «lekovite travke i gljive». Međutim, ne pominje se orden RS koji je Nikolić dobio za stvaranje i očuvanje Republike Srpske, u teškim okolnostima, mnogo težim nego što su danas.

Tu sam ja malo zbunjen.

Lepo je što predsednik jedne stranke, pored svog posla nađe vremena da napiše 13 knjiga. Lepo je i što ima vremena da bere lekovite travke i gljive. Lepo je što i taj podatak nađe svoje mesto u njegovoj biografiji, ali gde se dede orden? Master Nikolić mu je toliko pažnje posvetio i sa toliko žara je svoj glas digao protiv onog koji ga po njegovom mnjenju nije zaslužio da je za pretpostaviti kako se u zvaničnoj biografiji ističe i odlikovanje i razlozi za dobijanje. Međutim, toga nema, samo ovaj komentar na jučerašnjoj konferenciji za štampu.

Imam ja razumevanja za skromnost, ali nepravda je da tako značajna stvar padne u zapećak, pa molim onog koji se seća kad je, od koga, zbog čega i u kojim okolnostima master Nikolić dobio odlikovanje, da me podseti.

Inače, što se «zasluga» tiče, dobro se sećam delovanje današnjeg mastera, a tadašnjeg vojvode Nikolića i njegove stranke koja je u ratu u BiH imala zapaženu ulogu. U smislu slanja paravojnih snaga, ratnohuškačkih aktivnosti, ratnog profiterstva i ko zna čega sve još. «Za jednog Srbina ubićemo 100 muslimana!» obećao je, a da nije trepnuo. Od delovanja Nikolićeve stranke tragične štete, po mom skromnom sudu imala je i današna RS, i današnja federacija, i celokupna BiH, o Srbiji da i ne govorim. Još se od sveg tog zla nismo oporavili.

Ako je master Nikolić, na današnjoj kzš, te svoje «zasluge» imao u vidu, onda je potpuno u pravu kada kaže da ih Tadić nema.

S druge strane političkog spektra opet, imamo Žarka Koraća čija je stranka imala drugačiji prigovor. Ona je pozvala predsednika Tadića da vrati Orden Republike Srpske jer, kako navodi, odlikovanje predstavlja uvredu za sve žrtve rata u Bosni i Hercegovini i sve žrtve na prostoru bivše Jugoslavije.

Žarko Korać često, pa i ovaj put, nastupa u javnosti kao glas moralne vertikale, nekog ko arbitrira u etičkim pitanjima.

Ima samo jedan mali problem. Taj vertikalni moralni integritet koji se uzdiže do neprihvatanja bilo čega što je iz RS, kao staklo se razbija već o ivice bazena u Šilerovoj.

I pretvara u prah.

 

 



Komentari (540)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 20:18 11.01.2012

Re: sve master do mastera!


(master bi trebalo da je kompatabilan sa magistarskim, a phd, sa doktoratom)


e sad, ako ćemo baš precizno, zvanje zavisi po kakvom je progranu radio master.
ako mu je program trajao godinu dana onda je master, am pak ako dve, onda je master of filosofi (što doduše kod nas ne može da se nostrifikuje).

rekla bih da je godinica upitanju, nije imao kad duže.
jbga te mora da štarjkuje glađu, te mora dide u crnu goru i tamovamo, te mora
i ovo je uspeh, taman da baci lopatu, da nije više grobar
rekla sam lopatu, ne kašiku, molićulepo
antioksidant antioksidant 20:38 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

Možda je master džedaj turned bad, tj. Sith.

trol (i stari je snimak ali vredi svake sekunde ulozene u gledanje)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:41 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

JJ Beba
rekla bih da je godinica upitanju, nije imao kad duže.
jbga te mora da štarjkuje glađu, te mora dide u crnu goru i tamovamo, te mora
i ovo je uspeh, taman da baci lopatu, da nije više grobar
rekla sam lopatu, ne kašiku, molićulepo


Pa nabavka stiropora (potrošni materijal, briga za zdravlje), zatim, transport 100 milijardi evrića (za sveopšte dobro), oranizovanje ovih divljaka i batinaša na barikadama (aktivnosti na internacionalnim planu), a u lokalu: kopanje utvrdjenja i smišljanje alternativnih identiteta za kad im se vrati Šešelj, pa krene da ih delje ko volove u kupusu.
maksa83 maksa83 20:47 11.01.2012

Re: sve master do mastera!


Pa nabavka stiropora (potrošni materijal, briga za zdravlje), zatim, transport 100 milijardi evrića (za sveopšte dobro), oranizovanje ovih divljaka i batinaša na barikadama (aktivnosti na internacionalnim planu), a u lokalu: kopanje utvrdjenja i smišljanje alternativnih identiteta za kad im se vrati Šešelj, pa krene da ih delje ko volove u kupusu.

Meni je ipak omiljen onaj omaž Tajvanskoj Kanasti.

Jorgovanka ...
Toma ovde ...
datkažem, ja sam odlučio da se ubijem.
Ne zezam se ozbiljno ti govorim!
Slušaj Jorgovanka!



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:01 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

e sad, ako ćemo baš precizno, zvanje zavisi po kakvom je progranu radio master.

Ništa ne znam o tome kako se masterira...vidi npr šta kaže ovde:

Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu u školskoj 2011/12 upisuje šestu generaciju studenata na akreditovane programe master akademskih studija. Nakon donošenja Zakona o visokom obrazovanju 2005. godine kojim je uveden ovaj vid studiranja, Ekonomski fakultet je već školske 2006/07 upisao prvu generaciju studenata na master studije.
Master akademske studije na Ekonomskom fakultetu imaju 60 ESPB i traju jednu godinu. Predmeti studijskih programa nose 45 ESPB, a master rad 15 ESPB. Studijski programi nude sva neophodna znanja i akademske veštine potrebne stručnjacima različitih profila na nivou master akademskih studija.

a za uslove upisa kaže:

Studijski program diplomskih akademskih studija mogu upisati kandidati koji su završili osnovne akademske studije u četvorogodišnjem trajanju (240 ESPB).

Kandidati koji su završili osnovne akademske studije na Ekonomskom fakultetu u Beogradu direktno se upisuju na studijske programe diplomskih akademskih studija.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:04 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

Studijski program diplomskih akademskih studija mogu upisati kandidati koji su završili osnovne akademske studije u četvorogodišnjem trajanju (240 ESPB).


Dakle, pojedinac bi morao ipak nešto da završi da bi postao master. Ili se varam?
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:24 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

Nebojsa Krstic

Dakle, pojedinac bi morao ipak nešto da završi da bi postao master. Ili se varam?


Čovek da, Tomislav verovatno ne. Ipak je u pitanju master-blaster
JJ Beba JJ Beba 21:43 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

Nebojsa Krstic
Studijski program diplomskih akademskih studija mogu upisati kandidati koji su završili osnovne akademske studije u četvorogodišnjem trajanju (240 ESPB).


Dakle, pojedinac bi morao ipak nešto da završi da bi postao master. Ili se varam?

teoretski da, praktično očito ne, kod nas

ili zato postoje onolki privatni fakulteti? tu moš preko noći da masteriraraš
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:49 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

teoretski da, praktično očito ne, kod nas

ili zato postoje onolki privatni fakulteti? tu moš preko noći da masteriraraš

Al malo je glupo, to tako, preko noći! Pogoitovo kad si kandidat za najviše državne funkcije
predatortz predatortz 21:52 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

Nebojsa Krstic
teoretski da, praktično očito ne, kod nas

ili zato postoje onolki privatni fakulteti? tu moš preko noći da masteriraraš

Al malo je glupo, to tako, preko noći! Pogoitovo kad si kandidat za najviše državne funkcije


Što? Takav progres čovek i obećava: brz i bez pokrića. Sto milijardi evra, ej breee
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:01 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

Što? Takav progres čovek i obećava: brz i bez pokrića. Sto milijardi evra, ej breee

Ti očigledno nisi master ekonomije, a očigledno nisam ni ja...da jesmo možda bismo shvatili kako će da nađe tih 100 milijardi.

Uvek kad master ekonomije Nikolić lupi nešto tog tipa, izađe master prava Vučić da pojasni kako je ovaj to mislio da nađe u sledećih sto godina i slično.

Da pukneš.
predatortz predatortz 22:11 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

Ti očigledno nisi master ekonomije, a očigledno nisam ni ja...da jesmo možda bismo shvatili kako će da nađe tih 100 milijardi.


Nisam. Ali, na nesreću, jeste moja supruga. Uvek nađe način da sredstva deponovana u moj novčanik završe u njenim rukama .
JJ Beba JJ Beba 22:12 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

Nebojsa Krstic
teoretski da, praktično očito ne, kod nas

ili zato postoje onolki privatni fakulteti? tu moš preko noći da masteriraraš

Al malo je glupo, to tako, preko noći! Pogoitovo kad si kandidat za najviše državne funkcije


možda je glupo, al je korisno


Bridge To Better Days
mlekac mlekac 22:12 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

Nebojsa Krstic
Što? Takav progres čovek i obećava: brz i bez pokrića. Sto milijardi evra, ej breee

Ti očigledno nisi master ekonomije, a očigledno nisam ni ja...da jesmo možda bismo shvatili kako će da nađe tih 100 milijardi.


A da pitamo Dinkica? Mozda on to ume da objasni?
JJ Beba JJ Beba 22:14 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

mlekac
Nebojsa Krstic
Što? Takav progres čovek i obećava: brz i bez pokrića. Sto milijardi evra, ej breee

Ti očigledno nisi master ekonomije, a očigledno nisam ni ja...da jesmo možda bismo shvatili kako će da nađe tih 100 milijardi.


A da pitamo Dinkica? Mozda on to ume da objasni?

taj hohštapler će naravo umeti da objasni, samo ako mu zatreba
mlekac mlekac 22:18 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

JJ Beba
mlekac
Nebojsa Krstic
Što? Takav progres čovek i obećava: brz i bez pokrića. Sto milijardi evra, ej breee

Ti očigledno nisi master ekonomije, a očigledno nisam ni ja...da jesmo možda bismo shvatili kako će da nađe tih 100 milijardi.


A da pitamo Dinkica? Mozda on to ume da objasni?

taj hohštapler će naravo umeti da objasni, samo ako mu zatreba


Patotkazem! Sto dzabe da lupamo glavu, kad ima ko ce to da upakuje sas sve masnicom!
docsumann docsumann 22:39 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

Meni je ipak omiljen onaj omaž Tajvanskoj Kanasti.




jedna od najboljih završnih scena u sveukupnoj povijesti bespućne zbilje ...
docsumann docsumann 22:42 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

a možda je master zagrobnog života.


freehand freehand 23:42 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

Nebojsa Krstic
teoretski da, praktično očito ne, kod nas

ili zato postoje onolki privatni fakulteti? tu moš preko noći da masteriraraš

Al malo je glupo, to tako, preko noći! Pogoitovo kad si kandidat za najviše državne funkcije

Dobro, Krstiću - ael ti ne misliš da bi bilo malo bezveze da imamo Predsednika-srednjoškolca?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:47 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

Dobro, Krstiću - ael ti ne misliš da bi bilo malo bezveze da imamo Predsednika-srednjoškolca?

Imali smo premijera...to nije valjalo. ne bi ni ovo...nego ne valja ni kad se visoke škole završe preko noći...hoću da kažem, ne stigne znanje da se slegne!
mirelarado mirelarado 23:51 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

Dobro, Krstiću - ael ti ne misliš da bi bilo malo bezveze da imamo Predsednika-srednjoškolca?


Преформулисаћу питање: Добро, Крстићу - аел ти не мислиш да је у овим условима (при овим изборним правилима и при оваквом начину вођења државе) сасвим свеједно ко је Председник?
maksa83 maksa83 23:52 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

Nebojsa Krstic
Dobro, Krstiću - ael ti ne misliš da bi bilo malo bezveze da imamo Predsednika-srednjoškolca?

Imali smo premijera...to nije valjalo. ne bi ni ovo...nego ne valja ni kad se visoke škole završe preko noći...hoću da kažem, ne stigne znanje da se slegne!

A ima i ono kad učiš učiš učiš i preučiš, i onda se smoriš od Teorijske Fizike i kažeš: "razredniIii, a je l' mogu ja malo da budem ministar inostranih poslova?" "Možeš Jeremiću, ajde prvo skvasi sunđer i prijavi ko je odsutan sa Sednice Vlade."
tsunade tsunade 23:54 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

ne stigne znanje da se slegne


a mozes tek misliti koliko je glupo da ortoped drži ministarstvo gradjevine, ekologije i rudarstva. tu nema šta da se sleže. znanja ni u tragovima. ni u svesti ni u podsvesti.

ili psiholog ministar telekomunikacija i odbrane.

hochu da kazem ovde se svi prihvataju poslova o kojima pojma nemaju. tu diploma ne igra ulogu i nikolic nije nikakav izuzetak.
freehand freehand 23:57 11.01.2012

Re: sve master do mastera!

"Možeš Jeremiću, ajde prvo skvasi sunđer i prijavi ko je odsutan sa Sednice Vlade."

I on ode i umije se.


docsumann docsumann 00:03 12.01.2012

Re: sve master do mastera!

"Možeš Jeremiću, ajde prvo skvasi sunđer i prijavi ko je odsutan sa Sednice Vlade."


I on ode i umije se.



dobra
vilovuk vilovuk 00:07 12.01.2012

Re: sve master do mastera!

Pa šta biste hteli još vi nezahvalnici?
Imamo Miladina od Milion dolara, imamo Cecu kraljicu sa nanogvicom, imamo Republiku srpsku ...
I u srcu našem Kosovo ravno.

A možda ćemo, ako bude sreće, i Dražine kosti pronaći!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:10 12.01.2012

Re: sve master do mastera!

razredniIii, a je l' mogu ja malo da budem ministar inostranih poslova

Aha, ima i to. Završiti preko noći kurs na fakultetu za inženjerski menadžment i magistrirati na Harvardu, su dosta slične pojave.
freehand freehand 00:17 12.01.2012

Re: sve master do mastera!

Nebojsa Krstic
Dobro, Krstiću - ael ti ne misliš da bi bilo malo bezveze da imamo Predsednika-srednjoškolca?

Imali smo premijera...to nije valjalo. ne bi ni ovo...nego ne valja ni kad se visoke škole završe preko noći...hoću da kažem, ne stigne znanje da se slegne!

Pa oke, al šta da radi čovek kad su izbori pred vratima i kad je u cajtnotu?!
Pobeda mu zakazana za kolko sutra, periculum in mora.
Jednostavno - nije bilo druge do da se zgreje stolica, jbg.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:25 12.01.2012

Re: sve master do mastera!

Преформулисаћу питање: Добро, Крстићу - аел ти не мислиш да је у овим условима (при овим изборним правилима и при оваквом начину вођења државе) сасвим свеједно ко је Председник?

Ako je sve jedno - kako onda Tadić kriv za sve?

Izborna pravila nije Tadić definisao, a više puta je govorio o tome da nije dobro da u zemlji postoji praktično samo jedna osoba koju su građani izabrali direktno..

To pitanje bi bilo inteligentnije preformulisati u: ima li u uslovima svetske krize koji su udavili bogatije od nas ikakve nade ili svi treba da očajni ponovo glasamo za najgori ljudski ološ, jer nam snobizam nalaže da demonstriramo svoju osobenost.
tsunade tsunade 00:31 12.01.2012

Re: sve master do mastera!

više puta je govorio o tome da nije dobro da u zemlji postoji praktično samo jedna osoba koju su građani izabrali direktno..


da. govorio je. i to je, vidiš takodje problem. naime, tadić se po potrebi, a te potrebe su sve češće, ponaša kao opozicija. priča a ništa ne preduzima. puno zuji malo meda daje.
JJ Beba JJ Beba 00:35 12.01.2012

Re: sve master do mastera!


Ako je sve jedno - kako onda Tadić kriv za sve?

krle naravno da grarađani msile da je tadić kriv za sve, jer on se za sve pita.
to svi znamo
JJ Beba JJ Beba 00:49 12.01.2012

Re: sve master do mastera!

Nebojsa Krstic
razredniIii, a je l' mogu ja malo da budem ministar inostranih poslova

Aha, ima i to. Završiti preko noći kurs na fakultetu za inženjerski menadžment i magistrirati na Harvardu, su dosta slične pojave.

pa ispada da nema razlike - niko od njih se ne bavi onim zašta je zaslužio mastter
maksa83 maksa83 00:58 12.01.2012

Re: sve master do mastera!

Nebojsa Krstic
To pitanje bi bilo inteligentnije preformulisati u: ima li u uslovima svetske krize koji su udavili bogatije od nas ikakve nade ili svi treba da očajni ponovo glasamo za najgori ljudski ološ,


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 01:12 12.01.2012

Re: sve master do mastera!

ne stigne znanje da se slegne


misliš da pa'ne
maksa83 maksa83 01:13 12.01.2012

Re: sve master do mastera!

vilovuk
Nebojsa Krstic
To pitanje bi bilo inteligentnije preformulisati u: ima li u uslovima svetske krize koji su udavili bogatije od nas ikakve nade ili svi treba da očajni ponovo glasamo za najgori ljudski ološ,


Makso, dal nije odveć surovo to što radiš?

Da se notira da ništa nisam dokucao, samo podvukao.

Urnebes.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:35 12.01.2012

Re: sve master do mastera!

Izborna pravila nije Tadić definisao, a više puta je govorio o tome da nije dobro da u zemlji postoji praktično samo jedna osoba koju su građani izabrali direktno..


Ovo mi je zanimljivo.
Secam se da je to govorio i nikako nisam uspeo da shvatim sta je tacno mislio.
Cudno je to sto naglasava da ne misli na vecinski izborni sistem vec nesto drugo sto je tesko dokuciti? Da li je to pravio ustupak nekome, da li je time poslao signal Tamo Gde Treba da se nista sustinski nece promeniti ili je nesto trece u pitanju.
Sta je time zapravo rekao, ko jos treba da bude direktno biran?
Naravno na nivou drzave, manimo sad predsednike opstina.
inco inco 03:16 12.01.2012

Re: sve master do mastera!

maksa83
Da se notira da ništa nisam dokucao, samo podvukao.

Urnebes.


Pi' bre, maznu mi foru... Taman 'tedoh da napisem - Ne brinite gospodine Krsticu, necemo da ponovimo gresku - kad ono ti stigao ranije pa upropastio foru...

Frojd place za tom recenicom
vludvig vludvig 10:48 12.01.2012

Re: sve master do mastera!

Ako je sve jedno - kako onda Tadić kriv za sve?


Pa naravno da je kriv kad je preuzeo ulogu predsednika vlade.
vludvig vludvig 10:50 12.01.2012

Re: sve master do mastera!

ili svi treba da očajni ponovo glasamo za najgori ljudski ološ


Frojdovska.
aleksanadar aleksanadar 12:19 12.01.2012

Re: sve master do mastera!

Makso, dal nije odveć surovo to što radiš?

Da se notira da ništa nisam dokucao, samo podvukao.

Urnebes.



И ја подвукао.




jesen92 jesen92 01:24 13.01.2012

Re: sve master do mastera!

MLogo me bune ova nova zvanja...
magistratura i master nisu jedno isto...master je novo zvanje umesto nekadasnjih diplomiranih ovih ili onih...magistratura je naucno zvanje koje je izbaceno iz naseg obrazovnog sistema a u skladu sa bolonjskom sistemom...akademske studije su podeljene na studije prvog stepena/osnovne akademske studije takozvani bečelor, studije drugog stepena/diplomske akademske studije-master i studije treceg stepena/doktorske akademske studije...ove osnovne studije mogu da traju tri ili cetiri godine pa shodno tome master studije traju jednu ili dve godine...u svakom slucaju master diplome se dobijaju posle 5 godina studija....to jedino ne vazi za integrisane studije kao sto su na medicini, veterini i stomatologiji gde diplomske studije traju 6 godina a nema osnovnih studija tj nema nikakvog seckanja...
cobra-verde cobra-verde 05:30 13.01.2012

Re: sve master do mastera!

Nebojsa Krstic

Aha, ima i to. Završiti preko noći kurs na fakultetu za inženjerski menadžment i magistrirati na Harvardu, su dosta slične pojave.


Ima, ima... pogotovu kad za skolovanje na Harvardu pare stizu od Milosevicevog SPS-a.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:07 11.01.2012

.

Malo sam se bavio istraživačkim radom pa sam u biografiji T. Nikolića na Wikipediji


samo proverene informacije.
koksy koksy 20:53 11.01.2012

na okupu

Stošić, Filip, Krkar, Exitus...
Još samo da se pojave Senti i Babmilos pa da zahvalim Gospodu za jedno izuzetno veče.
mlekac mlekac 21:06 11.01.2012

Re: na okupu

koksy
Stošić, Filip, Krkar, Exitus...
Još samo da se pojave Senti i Babmilos pa da zahvalim Gospodu za jedno izuzetno veče.

Senti zauzet kod Draga...
angie01 angie01 12:20 13.01.2012

Re: na okupu

koksy
Stošić, Filip, Krkar, Exitus... Još samo da se pojave Senti i Babmilos pa da zahvalim Gospodu za jedno izuzetno veče.


al ste zato vi svi tu!
blogovatelj blogovatelj 02:33 14.01.2012

Re: na okupu

al ste zato vi svi tu!


Koji svi? Opet te 'vata manija gonjenja?
koksy koksy 21:26 11.01.2012

koristim priliku

...pošto je lambros zaključao svoj blog da mu ovde lupim jednu preporuku.
eto, i to se desilo!
predatortz predatortz 21:28 11.01.2012

Re: koristim priliku

koksy
...pošto je lambros zaključao svoj blog da mu ovde lupim jednu preporuku.
eto, i to se desilo!


ja ne odoleh, te mu poslah pp.
Alal vera.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:14 11.01.2012

Re: koristim priliku

koksy
...pošto je lambros zaključao svoj blog da mu ovde lupim jednu preporuku.
eto, i to se desilo!


E da nisi ti ovo napisao - ja bih ... a ovako mi ostaje samo da ti se pridruzim. Evo videh sad i da je neko (valjda moderacija) obrisao Krkisin post u kome je (opet) za RS napisao "Tvorevina Nastala Na Genocidu" i mogu na to samo da kazem: hvala bogu da se i na ovom blogu kaznjava pisanje takvih pljuvacina i uvreda. A sto je interesantno takve stvari skoro uvek pisu oni isti koji na ovom blogu zastupaju politiku pisca islamske deklaracije Alije Izebegovica i brane ratne zlocince kao sto su Ejup Ganic, Naser Oric i slicni ... uz to se podrazumeva i da se zalazu za okupaciju Srbije, za nezavisno Kosovo i politiku Hasima Tacija i, NARAVNO, podrzavali su "humanitarno bombardovanje". Drugim recima, zalazu se za sve ono protiv cega je svaki normalan i pristojan covek u Srbiji bez obzira na nacionalnu, versku ili politicku pripadnost...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:21 11.01.2012

Re: koristim priliku

Drugim recima, zalazu se za sve ono protiv cega je svaki normalan i pristojan covek u Srbiji bez obzira na nacionalnu, versku ili politicku pripadnost.

Virtuelni tvoje reči su muzika za moje uši.
maksa83 maksa83 22:56 11.01.2012

Re: koristim priliku

Dvoje su se tako smuvali.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:07 11.01.2012

Re: koristim priliku

Prilog istoriji beščašća, bez muzike:

Odeljenje za ratne zločine Višeg suda u Beogradu osudilo je pre nepunih mesec dana zbog ratnih zločina u Zvorniku 1992. godine Darka Jankovića zvanog Pufta na 15 godina zatvora, Gorana Savića na godinu i po dana, dok je Saša Ćilerdžić oslobođen. Obrazlažući presudu, predsedavajuća sudskog veća Tatjana Vuković, istakla je da je nesporno utvrđeno da su dobrovoljci iz Srbije, tokom oružanih sukoba u BiH, učinili nesrećnu sudbinu zvorničkih Muslimana još nesrećnijom i tužnijom.

Ovo je četvrto suđenje pripadnicima dobrovoljačkih jedinica "Pivarski" i "Žute ose" i TO Zvornika za zločine u tom gradu.

Prva suđenja za zločine nad Bošnjačkim civilima u improvizovanim logorima u Zvorniku počela su 2005. godine, punih 13 godina nakon zločina. Do danas, za ta dela osuđeno je ukupno 7 ljudi.

Pored Jankovića i Savića, za zločine u Zvorniku osuđena su još tri pripadnika srpskih paravojnih formacija i te tri presude su pravosnažne.

Zbog ubistava i mučenja civila Dragan Slavković osuđen je na 13, Ivan Korać na 9, a Siniša Filipović na tri godine zatvora.

Zbog nesprečavanja zločina, deportacija i mučenja nepravosnažno su osuđeni tadašnji predsednik “privremene vlade” Zvornika Branko Grujić na 6 i komandant Štaba TO Branko Popović na 15 godina zatvora.

U toku je još jedno suđenje šestočlanoj grupi na čelu sa Simom Bogdanovićem zvanim Sima Četnik.

Najveći broj svedoka na svim suđenjima, imenovao je Darka Jankovića Puftu kao glavnog i najbrutalnijeg egzekutora. Prema svedočenjima, on je odgovoran za najgore zločine, među koji ma je i nabijanje na kolac.

Zbog toga tužilaštvo najavljuje žalbu, smatrajući presudu preblagom u odnosu na Jankovićevu krvoločnost.
predatortz predatortz 23:09 11.01.2012

Re: koristim priliku

Prilog istoriji beščašća, bez muzike:

Odeljenje za ratne zločine Višeg suda u Beogradu osudilo je pre nepunih mesec dana zbog ratnih zločina u Zvorniku 1992. godine...


Čitamo i mi novine, ali kakve ovo veze ima sa temom?
niccolo niccolo 23:13 11.01.2012

Re: koristim priliku

ali kakve ovo veze ima sa temom?

Kada je to sprečavalo Filipa da nam se obrati?
predatortz predatortz 23:14 11.01.2012

Re: koristim priliku

niccolo
ali kakve ovo veze ima sa temom?

Kada je to sprečavalo Filipa da nam se obrati?

I to što kažeš...
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:23 11.01.2012

Re: koristim priliku

predatortz
niccolo
ali kakve ovo veze ima sa temom?

Kada je to sprečavalo Filipa da nam se obrati?

I to što kažeš...


Nabijanje na kolac kao krunski, pardon kao zvezdani dokaz da RS nije genocidna tvorevina.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:25 11.01.2012

Re: koristim priliku

Čitamo i mi novine, ali kakve ovo veze ima sa temom?

Hteo je da pohvali Odeljenje za ratne zločine Višeg suda u Beogradu. Pravilno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:28 11.01.2012

Re: koristim priliku

Filip Mladenović

,"moj omiljeni marsovac".
predatortz predatortz 23:31 11.01.2012

Re: koristim priliku

Filip Mladenović
predatortz
niccolo
ali kakve ovo veze ima sa temom?

Kada je to sprečavalo Filipa da nam se obrati?

I to što kažeš...


Nabijanje na kolac kao krunski, pardon kao zvezdani dokaz da RS nije genocidna tvorevina.


Lupaš gluposti kao i obično. Sledeći tvoju logiku, ja sada mogu da spominjem ritualno odsecanje glava Srbima od strane Mudžahedina i izvučem plitak zaključak da je ostatak Bosne, koji se odaziva na ime Federacija, leglo islamskih terorista. A terorizam je globalna pretnja. Treba ga sasecati u korenu. Svaka akcija protiv terorista je legitimna...

Vidiš li kako bi se ljudi glupo ponašali sledeći tu tvoju komesarsku logiku?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:37 11.01.2012

Re: koristim priliku

Vidiš li kako bi se ljudi glupo ponašali sledeći tu tvoju komesarsku logiku?


eeee ali treba uporno raditi na tome da i glupost postane simpaticna.
Filipu je to uspelo.
Ili je u pitanju redak dar? :)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:40 11.01.2012

Re: koristim priliku

Nabijanje na kolac kao krunski, pardon kao zvezdani dokaz da RS nije genocidna tvorevina.

Koliko je samo to postalo zamorno!

Činjenica da su u BiH sve strane u sukobu imale svoje ratne zločine i ratne zločince. Pa ako je jedan entitet zločinačka tvorevina, onda je to i drugi...Po mom sudu taj je diskurs pogrešan jer su entiteti u BiH nastali mirovnim ugovorom zvanim Dejtonski sporazum i oni danas funkcionišu na demokratskim principima...da li funkcionišu uspešno ili ne, to je za debatu, ali izbori se organizuju i građani biraju svoje predstavnike, sviđalo se to Mladenoviću ili ne.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:40 11.01.2012

Re: koristim priliku

Nebojsa Krstic
Čitamo i mi novine, ali kakve ovo veze ima sa temom?

Hteo je da pohvali Odeljenje za ratne zločine Višeg suda u Beogradu. Pravilno.


Ne, nego da podržim tužilaštvo zbog sramno niske kazne!
"Zbog toga tužilaštvo najavljuje žalbu, smatrajući presudu preblagom u odnosu na Jankovićevu krvoločnost."
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:17 12.01.2012

Re: koristim priliku

Ne, nego da podržim tužilaštvo zbog sramno niske kazne!
"Zbog toga tužilaštvo najavljuje žalbu, smatrajući presudu preblagom u odnosu na Jankovićevu krvoločnost."

A kakve to veze ima sa obećanjem da će za jednog Srbina ubiti 100 muslimana, od strane master Nikolića?
JJ Beba JJ Beba 00:29 12.01.2012

Re: koristim priliku

Nebojsa Krstic
Ne, nego da podržim tužilaštvo zbog sramno niske kazne!
"Zbog toga tužilaštvo najavljuje žalbu, smatrajući presudu preblagom u odnosu na Jankovićevu krvoločnost."

A kakve to veze ima sa obećanjem da će za jednog Srbina ubiti 100 muslimana, od strane master Nikolića?

vako je govorio master grobar

- "Не пратим превише пажљиво [ суђење за убиство премијера Зорана Ђинђића]. Знам само да ће осудити невине људе."

-"To što radi Ronaldinjo, to je neponovljivo. Kao da gledam sebe na livadi dok sam bio dete"

"Mislim da sam suveren i u drugom krugu, a ako se cela Srbija tada udruži protiv mene, to opet znači da me narod neće. Što bih se ja, onda, bavio više politikom? Inače, ubeđen sam da niko ne može da me pobedi, na nekim drugim izborima možda, ali sada ne." - Tomislav Nikolić, 2004

- "Mislim da sam suveren i u drugom krugu, a ako se cela Srbija tada udruži protiv mene, to opet znači da me narod neće. Što bih se ja, onda, bavio više politikom? Inače, ubeđen sam da niko ne može da me pobedi, na nekim drugim izborima možda, ali sada ne." - Tomislav Nikolić, 2004

-17.4.2008. Srbija je u robovskom položaju prema EU, koja našu zemlju ucenjuje
priznavanjem nezavisnog Kosova
ali zato
3.7.2009. Srbija je na veoma dobrom putu ka EU, ali taj proces ometa nesposobna
vlast. Ja bih sasvim sigurno brže uveo Srbiju u EU

bluestar bluestar 00:37 12.01.2012

Re: koristim priliku

Filip Mladenović
Zbog toga tužilaštvo najavljuje žalbu, smatrajući presudu preblagom u odnosu na Jankovićevu krvoločnost.







Ti si poznat kao neko ko voli da se dopisuje sa institucijama drzave, pa hajde posalji jedno pisamce Vekaricu i podseti ga na ove vojnike JNA. Nije fer da se zlocinci setaju slobodni po Sarajevu. Vecina pobijenih je bila iz Srbije...i verovala u dogovor o mirnom povlacenju iz grada.


ps. insert iz filma kako je poceo rat na mom otoku
aleksanadar aleksanadar 12:10 12.01.2012

Re: koristim priliku

Drugim recima, zalazu se za sve ono protiv cega je svaki normalan i pristojan covek u Srbiji bez obzira na nacionalnu, versku ili politicku pripadnost...


Знам једног таквог. Ирац, зен-будиста, члан ЈЛЗ.



aleksanadar aleksanadar 12:25 12.01.2012

Re: koristim priliku

Dvoje su se tako smuvali.




jesen92 jesen92 01:54 13.01.2012

Re: koristim priliku

Po mom sudu taj je diskurs pogrešan jer su entiteti u BiH nastali mirovnim ugovorom zvanim Dejtonski sporazum i oni danas funkcionišu na demokratskim principima...da li funkcionišu uspešno ili ne, to je za debatu, ali izbori se organizuju i građani biraju svoje predstavnike, sviđalo se to Mladenoviću ili ne.

...po mom sudu, malog djokice za visoku politiku, trebalo je i hrvatima dati entitet...ne razumem zasto je bosna trebalo da ostane mala jugoslavija kada se pokazalo da narodi exyu nece da zive u drustvu(da zanemarimo ko je kriv a ko je prav i ko je prvi poceo da ratuje a ko da se odcepljuje)...cinjenica je da je svako hteo da bude sam(osim nasod kojih su svi pobegli...mi valjda volimo drustvo)..mostar, na primer, i dan danas zivi kao podeljen grad..slicno kao kosovska mitrovica, i cemu onda to licemerje o suzivotu...nece ljudi a verovatno i ne mogu posle tolikih zlocina da zive jedni sa drugima...
escherichije_colic escherichije_colic 22:54 11.01.2012

Ajme

Jeobte kakva tragedija za državu Srbiju i nas, njene građane- dva takmaca za presto: nastavnik psihologije vs građevinski tehničar koji nikad nije radio u struci KUKUUUUUU i još se postavlja pitanje nekakvih visokih državnih odlikovanja i ko ih je više zaslužio ... Ajme ... I još se čudimo svojoj propasti, a dva nikad gora mediokriteta se bore za vlast u zemlji.

Taj Nikolić ... pa on se više ni karikaturom ne može nazvati. Nije mi jasno kako taj čovek nema elementarni osećaj stida koji bi ga naterao da nestane iz javnog života, posle svih svojih javnih blamova, onog debilnog "štrajka glađu/posta" na infuziji, debilnih izjava o svakoj temi povodom koje se oglasio itd.

Tadić je samo uspešan marketinški projekat, ništa više. Kad smo već kod toga, i preobraženi Toma Nikolić je skuvan u istoj kuhinji, pa su i sve njegove gluposti verovatno (ne)vešto smišljena marketinška fora, kao i Tadićevo dorćolisanje i šmekerisanje npr.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:06 11.01.2012

Re: Ajme

J
eobte kakva tragedija za državu Srbiju i nas, njene građane- dva takmaca za presto: nastavnik psihologije vs građevinski tehničar koji nikad nije radio u struci

Br 1. Tomislav nije više tehničar nego master...a šta je vaša cenjena ličnost po struci?
mlekac mlekac 23:15 11.01.2012

Re: Ajme

escherichije_colic
kao i Tadićevo dorćolisanje i šmekerisanje npr.


Ahm, nevezano za Tadica - sta ti smetaju DorTjolci?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:18 11.01.2012

Re: Ajme

mlekac
[

Ahm, nevezano za Tadica - sta ti smetaju DorTjolci?

Ajd njemu, al sta, bre, smetaju zemuncima :)
mlekac mlekac 23:21 11.01.2012

Re: Ajme

hoochie coochie man

Ajd njemu, al sta, bre, smetaju zemuncima :)

E, to je interna stvar, koja, valjda, potice jos iz vremena Vincanske kulture. Garant su i tad s ove i one strane reke bila dva plemena koja su se zarad zabave u slobodno vreme gadjala kamenicama...

Tradicija, brale, tradicija.
escherichije_colic escherichije_colic 00:18 12.01.2012

Re: Ajme

Br 1. Tomislav nije više tehničar nego master...a šta je vaša cenjena ličnost po struci?


I ja sam valjda nekakav master, osnovne studije su mi trajale 6 godina.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:29 12.01.2012

Re: Ajme

I ja sam valjda nekakav master, osnovne studije su mi trajale 6 godina.

Jel? I meni...a šta po vašem mišljenju kandidat za predsednika treba da ima od stručne spreme kako ne bi zavredio epitet mediokriteta?
escherichije_colic escherichije_colic 00:35 12.01.2012

Re: Ajme

Jel? I meni...a šta po vašem mišljenju kandidat za predsednika treba da ima od stručne spreme kako ne bi zavredio epitet mediokriteta?


Ne znam kakav je Tadić nastavnik psihologije, ali usuđujem se reći da sam 100% bolji profesionalac u svojoj struci nego što je Tomislav Nikolić građevinski tehničar. Ni Tadić se ne bi bavio politikom da je bolji nastavnik. Nisu oni mediokriteti po obrazovanju nego po ostvarenjima i ugledu u struci. Kako može da vodi zemlju i sprovodi reforme neko ko se nije dokazao ni u oblasti za koju se usko školovao?
mlekac mlekac 00:45 12.01.2012

Re: Ajme

escherichije_colic
nastavnik psihologije


Ahm, koliko mene secanje sluzi, nastavnicima se nazivaju oni sto predaju u osnovnim skolama, a u istim predmeta "psihologija" nema.

Svi ostali su profesori.
AlexDunja AlexDunja 00:45 12.01.2012

Re: Ajme

Kako može da vodi zemlju i sprovodi reforme neko ko se nije dokazao ni u oblasti za koju se usko školovao?


biljana srbljanović se dokazala u struci za koju se
usko školovala, vesna pešić još više,

srbijanka turajlić ekstremno.

bi li im ti poverio vođenje zemlje?
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:49 12.01.2012

Re: Ajme

Kako može da vodi zemlju i sprovodi reforme neko ko se nije dokazao ni u oblasti za koju se usko školovao?

Eh sad! Dok su oni, koji su se dokazali u oblastima za koje su se usko školovali pokazali kao oni koji mogu da sprovode reforme i vode zemlju. Evo, Žarko Korać se dokazao. Poznatiji je psiholog od Tadića. I?
Da ne nabrajam sve one koji su se "dokazali", naročito izuzetne stručnjake, pa nisu sproveli reforme. Nije, dakle, to ovde pitanje. Nego, ajde za početak da se ne lažemo. Imaš diplomu - imaš. Nemaš - nemaš. TO je mediokritetski. Nemati, a reći da imaš. Ili sam ja plavuša koja nije shvatila poentu (ili bar jednu od njih).
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:49 12.01.2012

Re: Ajme

AlexDunja
Kako može da vodi zemlju i sprovodi reforme neko ko se nije dokazao ni u oblasti za koju se usko školovao?


biljana srbljanović se dokazala u struci za koju se
usko školovala, vesna pešić još više,

srbijanka turajlić ekstremno.

bi li im ti poverio vođenje zemlje?


Kako kome, tj kako kojoj
Ostvarenje u struci je mozda potreban ali sigurno nije dovoljan uslov.

A i inace to ostvarenje ustruci malo naivno zvuci kao pokrice za losu politiku.
escherichije_colic escherichije_colic 00:57 12.01.2012

Re: Ajme

Ahm, koliko mene secanje sluzi, nastavnicima se nazivaju oni sto predaju u osnovnim skolama, a u istim predmeta "psihologija" nema.

Svi ostali su profesori.


Što se mene tiče, profesor je onaj koji predaje na faksu. Sve ostalo su nastavnici.
AlexDunja AlexDunja 00:58 12.01.2012

Re: Ajme

A i inace to ostvarenje ustruci malo naivno zvuci kao pokrice za losu politiku.

i ja mislim.

zato i pitam.

edit:
ako mene pitaš srbijanka ne ume da pogreši,
ma čime da se bavi, alli nije bila u poziciji:))
mlekac mlekac 01:03 12.01.2012

Re: Ajme

escherichije_colic
Ahm, koliko mene secanje sluzi, nastavnicima se nazivaju oni sto predaju u osnovnim skolama, a u istim predmeta "psihologija" nema.

Svi ostali su profesori.


Što se mene tiče, profesor je onaj koji predaje na faksu. Sve ostalo su nastavnici.


Gresis, sinak.

Nastavnici su, svojevremeno, bili oni sto su imali zavrsenu visu pedagosku. Oni koji su zavrsili fakultet bili su profesori.

E, to je kasnije izmenjeno, pa se i za rad u osnovnoj sada trazi fakultet, al' u srednjoj nikad nije mogao da radi neko ko nije imao faks.

Stoga, u srednjoj skoli su uvek radili samo i iskljucivo PROFESORI.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:03 12.01.2012

Re: Ajme

AlexDunja:
biljana srbljanović se dokazala u struci za koju se
usko školovala, vesna pešić još više,

srbijanka turajlić ekstremno.

bi li im ti poverio vođenje zemlje?


Ja bih Alex vođenje zemlje, od navedenih, najpre poverio tebi, no se ne pitam ja! Pitaju se glasači, nažalost.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:03 12.01.2012

Re: Ajme

ako mene pitaš srbijanka ne ume da pogreši,


Tacno, zato ce i da glasa cica glisu, a ti? :)

freehand freehand 01:03 12.01.2012

Re: Ajme

escherichije_colic
Jel? I meni...a šta po vašem mišljenju kandidat za predsednika treba da ima od stručne spreme kako ne bi zavredio epitet mediokriteta?


Ne znam kakav je Tadić nastavnik psihologije, ali usuđujem se reći da sam 100% bolji profesionalac u svojoj struci nego što je Tomislav Nikolić građevinski tehničar. Ni Tadić se ne bi bavio politikom da je bolji nastavnik. Nisu oni mediokriteti po obrazovanju nego po ostvarenjima i ugledu u struci. Kako može da vodi zemlju i sprovodi reforme neko ko se nije dokazao ni u oblasti za koju se usko školovao?

Ček polako:

a) ako valja u struci ne bi se bavio politikom;
b) ne može da se bavi politikom ako nije dokazan u struci.

Priznajem da mi izmiče logika, sem ako želiš da kažeš da se politikom bave samo luzeri u profesiji, koje ti smatraš političkim luzerima jer se nisu dokazali u profesiji.

Ili ovo ima neko smisleno rešenje?
escherichije_colic escherichije_colic 01:06 12.01.2012

Re: Ajme

biljana srbljanović se dokazala u struci za koju se
usko školovala, vesna pešić još više,

srbijanka turajlić ekstremno.

bi li im ti poverio vođenje zemlje?


Pa ne vodi ni Tadić zemlju, samo pozira.

Pazi kad mislim da bi Pešićka i Srbijanka bile bolji predsednik nego bilo ko od te dvojice lelemuda
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:07 12.01.2012

Re: Ajme

Što se mene tiče, profesor je onaj koji predaje na faksu. Sve ostalo su nastavnici.

Prvo, to nije tačno. Meni je srpski predavao u osnovnoj školi profesor, čovek je bio doktor nauka pa je teško mogao biti samo nastavnik. (za srednju isto važi, igrom slučaja za isti predmet).
Zatim, Tadić je predavao i na faksu. To slučajno znam jer je na istim specijalističkim studijama predavao i moj suprug.

I šta to dokazuje? Ništa. Osim da imaš predrasudu o nastavnicima-profesorima.
escherichije_colic escherichije_colic 01:09 12.01.2012

Re: Ajme

Ček polako:

a) ako valja u struci ne bi se bavio politikom;
b) ne može da se bavi politikom ako nije dokazan u struci.

Priznajem da mi izmiče logika, sem ako želiš da kažeš da se politikom bave samo luzeri u profesiji, koje ti smatraš političkim luzerima jer se nisu dokazali u profesiji.

Ili ovo ima neko smisleno rešenje?


Pa idealno bi bilo da ljudi koji su dostigli najviši nivo u profesiji požele da naprave korak više i svoje sposobnosti stave u službu zajednice.
libkonz libkonz 01:10 12.01.2012

Re: Ajme

ako mene pitaš srbijanka ne ume da pogreši,


Više puta sam to napisao, ali nikad nije dovoljno:
Srbijanka Turajlić je javna ličnost kojoj najviše verujem.
mlekac mlekac 01:10 12.01.2012

Re: Ajme

Bojana Maljević


I šta to dokazuje? Ništa. Osim da imaš predrasudu o nastavnicima-profesorima.


Vala bas, predrasude. Posto zvanje "nastavnik" kao odrednica obrazovanja, odavno ne postoji.

Danas profesori rade i u osnovnim skolama, a i ucitelji moraju da imaju zavrsen fakultet.

Jedino je medju klincima ostalo da, tradicionalno, predavace u osnovnoj nazivaju nastavnicima...
AlexDunja AlexDunja 01:12 12.01.2012

Re: Ajme

Ja bih Alex vođenje zemlje, od navedenih, najpre poverio tebi, no se ne pitam ja! Pitaju se glasači, nažalost


ja bih rekla na sreću:))

jer ja bih se kandidovala za vođenje (organizovanje)
neke žurke, eventualno za šefa neke iščašene kuhinje,

za organizatora spoken word poetry svetskog prvenstva sa
simultanim prevodom, itajrad

za vođenje zemalja nemam skil.

ako ti bude zatrebalo nešto od gore navedenog, tu sam.
escherichije_colic escherichije_colic 01:12 12.01.2012

Re: Ajme

Gresis, sinak.

Nastavnici su, svojevremeno, bili oni sto su imali zavrsenu visu pedagosku. Oni koji su zavrsili fakultet bili su profesori.

E, to je kasnije izmenjeno, pa se i za rad u osnovnoj sada trazi fakultet, al' u srednjoj nikad nije mogao da radi neko ko nije imao faks.

Stoga, u srednjoj skoli su uvek radili samo i iskljucivo PROFESORI.


Što se mene tiče, profesor je naučna titula a ne zanimanje. Ni ja sebe ne zovem doktorom, iako je to u narodu uvrežen naziv za moju profesiju, molim lepo.
escherichije_colic escherichije_colic 01:14 12.01.2012

Re: Ajme

I šta to dokazuje? Ništa. Osim da imaš predrasudu o nastavnicima-profesorima.


... i o građevinskim tehničarima
AlexDunja AlexDunja 01:15 12.01.2012

Re: Ajme


Tacno, zato ce i da glasa cica glisu, a ti? :)

ja ne glasam već neko vreme
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:17 12.01.2012

Re: Ajme

za vođenje zemalja nemam skil.


Šteta, ti mi od predloženih kandidata ulivaš najviše poverenja.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 01:18 12.01.2012

Re: Ajme

master.


pardoniram, masterirao
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:19 12.01.2012

Re: Ajme

Pa ne vodi ni Tadić zemlju, samo pozira.


Vidiš Bebo! A ti tvrdiš da se za sve pita,a!
escherichije_colic escherichije_colic 01:20 12.01.2012

Re: Ajme

Najpre da se izvinim profesoru psihologije Tadiću i da priznam njegovu profesuru te stavim tačku na tu priču.

Možda sam stvarno pun predrasuda prema jadnom gimnazijalskom profesoru i građevinskom tehničaru. Najzad, i jedan Tito bio je običan mašinbravar i seljak iz Zagorja, pa je predvodio NOR i bio predsednik skoro 40 godina. Rokfeler je izgradio svoju imperiju od gajbeice sa jabukama (da, da, od gajbice) pa zašto ne bi mogli Toma i Boris- zajedno udruženim stručnim i političkim snagama da otkriju warp pogon i uvedu Srbiju u intergalaktičku federaciju

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana