Kućni ljubimci| Region| Zabava

Bloger pred sudom

Nebojsa Krstic RSS / 16.01.2012. u 15:21

 

 

Ovako je bilo. Prvo sam ja napisao tekst «TN i 100 muslimana». Potom je SDU napisalo saopštenje. Onda sam ja napisao odgovor na to saopštenje.

Da ne bude da nisam, jer se moj odgovor lako zagubi među 540 komentara, evo da ga obznanim:

 Odgovor SDU-u

 Pošto se oko teme ovog posta oglasila SDU, koristim prostor bloga da repliciram na način koji je tu uobičajen.

 Njihovo saopštenje nemam u izvornom obliku već onako kako sam pronašao na internetu. Zato se unapred ograđujem ako verzija nije precizna.

 Pa kaže:

Socijaldemokratska unija najoštrije je osudila klevete koje je na svom blogu izneo savetnik predsednika Srbije Nebojša Krstić koji je čelnika SDU Žarka Koraća optužio da je bio gost kriminalaca iz Zemunskog klana.

 Ako bi SDU malo pažljivije pročitao moj tekst zaključio bi da to što tvrdi nije tačno i da nigde nisam napisao da je “čelnik SDU Žarko Korać bio gost kriminalaca iz Zemunskog klana”.

 Zato, ponovo na čitanje.

 "Javnost Srbije bi trebalo da bude upoznata sa tim da li su klevete, iznete na blogu predsednikovog savetnika, koje će imati epilog na sudu, zapravo deo strategije koja bi trebalo da dovede do ponovnog izbora Borisa Tadića za predsednika", navodi se u saopštenju koje potpisuje Žarko Korać.

Moram priznati da ovaj deo odgovora SDU-a koji se tiče izborne strategije, zbog samoironije izaziva u meni određenu dozu simpatije. Oni koji umeju da se šale na svoj račun uvek su mi bili dragi.

SDU je pozvala Tadićevog savetnika da "pre nego što se upusti u dalje iznošenje neistina u vezi sa političkim neistomišljenicima u Srbiji, odgovori na više puta javno postavljeno pitanje u vezi sa stvarnim vlasništvom i načinom rada njegove marketinške agencije, kao i da li sama činjenica da se on nalazi na funkciji savetnika predsednika Republike predstavlja klasičnu zloupotrebu položaja".

Ovde bih, ako mi vi iz SDU-a dozvolite, malo elaborirao.

Pre svega, ovaj vam je pasus malo trapavo sročen jer znači da kad odgovorim na “više puta javno postavljeno pitanje” imam befel SDU-a da “iznosim neistine o političkim protivnicima”.

 Verovatno niste hteli to da kažete, već da nije lepo da neko govori neistine o političkim protivnicima. Jel tako?

Ako je tako, odmah da vam kažem – potpuno se slažem!

I ne samo to. Ja mislim da su oni koji iznose neistine o bilo kome, pa čak i o političkim protivnicima, osobe vrlo nisko postavljene na skali moralne vertikale.

Takođe, mišljenja sam, da je vaše reagovanje na odlikovanje predsednika Tadića, u najmanju ruku, pokazatelj vaše nesposobnosti da prihvatite da je rat na prostoru bivše Jugoslavije završen, i vašeg neshvatanja da je krajnje vreme da počnemo da uvažavamo svoje susede, čak i kad su oni Srbi.

Što se tiče “više puta javno postavljenog pitanja” dozvolite mi da vas obavestim da je više puta i dat odgovor, ali ga vi niste izgleda primetili.

Zato specijalno za vas: moja je agencija u mom stvarnom vlasništvu. Upravljačka prava u njoj preneo sam na vreme i u skladu sa zakonom. Ne nalazim se u sukobu interesa. O tome imam i stav odgovarajućeg odbora Narodne skupštine koji je dat povodom pitanja koje je na tu temu postavio uvaženi poslanik Markićević. Sve je to lako proverljivo.

Iako ste me svojom insinuacijom lažno optužili da sam prekršio zakon, ja vas neću tužiti.

Ipak se dugo znamo.

…..

I to bi bilo to. Sad čekam poziv na sud. Ukoliko bude kao prošli put proći će neko vreme. Imam u tome iskustva. Stekao sam ga u procesu koji je, takođe zbog mog pisanija na blogu, preduzeo protiv mene izvesni Beba. Uredno sam se odazvao. Advokata nisam ni angažovao, sam sam se branio. Pa je izvesni taj proces izgubio.

Možda se zato i nisam naučio pameti.

I sad evo, dok čekam poziv u plavoj koverti, razmišljam o sledećem:

Ako SDU (ili sam Žarko Korać, ili omladina SDU-a, ili afž SDU-a) tuži mene, šta ćemo sa onim kolegama blogerima koji su u svojim komentarima napisali nešto što se afž-u takođe ne dopada?

Hoće li Korać i njih da utuži?

Ako neće, zašto neće?

Šta SDU, afž i ostali misle o jednakosti građana koju garantuje Ustav? Da li delikt mišljenja u jednom slučaju zavređuje tužbu, a u drugom ne?

Hoću li ja biti utužen za primer ostalima?

Eto, to su neka zanimljiva pitanja koja otvara najava ovog procesa.

Procesa koji je, to će i afž jednom shvatiti, besmislen i neopevano glup.

Uzgred, svedok u gorepomenutom procesu, na strani izvesnog tužitelja, bio je niko drugi nego izvesni Žarko Korać.

Da čovek pukne od smeha.

 

 

Tagovi



Komentari (463)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 15:29 16.01.2012

Неко брише, неко тужи

Ako SDU (ili sam Žarko Korać, ili omladina SDU-a, ili afž SDU-a) tuži mene, šta ćemo sa onim kolegama blogerima koji su u svojim komentarima napisali nešto što se afž-u takođe ne dopada?

Гледај то овако: СДУ, Жарко Кораћ или афж СДУ немају моћ да обришу нешто што је написано а не допада им се.
Тако да (можда) туже.


допуна: Шта је са Реом. Да није банован?
reanimator reanimator 15:47 16.01.2012

Re: Неко брише, неко тужи

допуна: Шта је са Реом. Да није банован?

Jok, u ilegali sam
Mislim..samo mi još fali da se oglasim i navučem sebi ozloglašeni sdu na vrat
antioksidant antioksidant 15:49 16.01.2012

Re: Неко брише, неко тужи

Mislim..samo mi još fali da se oglasim i navučem sebi ozloglašeni sdu na vrat


мислим да ниси у прблему
ипак је ту најгори афж а твој утицај на ово ж је познат
reanimator reanimator 15:50 16.01.2012

Re: Неко брише, неко тужи

мислим да ниси у прблему

Ne znam sine..čuo sam da Korać i ovi njegovi, kad krenu da biju...
antioksidant antioksidant 15:50 16.01.2012

Re: Неко брише, неко тужи

Ne znam sine..čuo sam da Korać i ovi njegovi, kad krenu da biju...

ојачало то од пливања на базену
ecce-florian ecce-florian 17:38 16.01.2012

Re: Неко брише, неко тужи

ојачало то од пливања на базену


Šta mu vredi snaga kad su naši prošli obuku zavrtanja ispod površine.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:44 17.01.2012

Re: Неко брише, неко тужи

man... so much energy spent on not serious issues. koga briga više ko je šta radio sa zemunskim klanom, tojest državom u to doba? kako može srbija da izađe iz ćorsokaka, kako može da se uspostavi normalan politički sistem da ne budemo prinuđeni više da gledamo neprekidno iste likove već 20 ili 30 godina? ekonomija, plate? ova salonska tužakanja su ništa drugo do život u virtualnoj realnosti. virtualno bezumlje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:21 17.01.2012

Re: Неко брише, неко тужи

koga briga više ko je šta radio sa zemunskim klanom, tojest državom u to doba

Koga briga ko je šta radio sa zemunskim klanom...koga briga šta je ko radio u ratu Bosni i drugde...koga briga što oni za koje je malo koga briga danas postaju proevropski političari i moralni arbitri...
alselone alselone 13:30 17.01.2012

Re: Неко брише, неко тужи

Koga briga ko je šta radio sa zemunskim klanom...koga briga šta je ko radio u ratu Bosni i drugde...koga briga što oni za koje je malo koga briga danas postaju proevropski političari i moralni arbitri...


Ma samo vi izmisljajte sta je bitno, trazite Drazine kosti i slicno dok narod crkava od gladi. Sve je bitnije od toga.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:00 17.01.2012

Re: Неко брише, неко тужи

Nebojsa Krstic

Koga briga ko je šta radio sa zemunskim klanom...koga briga šta je ko radio u ratu Bosni i drugde...koga briga što oni za koje je malo koga briga danas postaju proevropski političari i moralni arbitri...



verujem da mi ne bi prebacivao ovako nasumično primedbe da smo popili jednu kafu u životu zajedno. možda i hoćemo, nikada se ne zna, mali je svet, selendra globalna upravo a ja sam u izri na solidnoj poziciji - možda se i mi vidimo. nije bitno. opsesija ti je postao nikolić. ovo za koraća nije vredno pomena uopšte. trošiš energiju na stvari od sporedne važnosti, matori. điđu ste izgubili, i neće vam se više vratiti, šta god ti danas osećao i radio. u tome ste slični većini u srbiji - svi smo izgubili po nekoga dragog. life must go on.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:56 17.01.2012

Re: Неко брише, неко тужи

Гледај то овако: СДУ, Жарко Кораћ или афж СДУ немају моћ да обришу нешто што је написано а не допада им се.

Gledaj to i ovako: pomenuti imaju moć da napišu da piše nešto što ne piše i imaju moć da te zbog tog što piše i ne piše optuže da si lopov. Malo li je za takve moralne gigante?
antioksidant antioksidant 18:38 17.01.2012

Re: Неко брише, неко тужи

pomenuti imaju moć da napišu da piše nešto što ne piše i imaju moć da te zbog tog što piše i ne piše optuže da si lopov

lopov?
tu optuzbu jos nisam video
bice sud u problemu da je odbaci
Malo li je za takve moralne gigante?

ne znam. moram da otplivam malo da razmislim
vilovuk vilovuk 21:58 17.01.2012

Re: Неко брише, неко тужи

Nebojsa Krstic

Koga briga ko je šta radio sa zemunskim klanom...koga briga šta je ko radio u ratu Bosni i drugde...koga briga što oni za koje je malo koga briga danas postaju proevropski političari i moralni arbitri...

Pa, ko treba da se brine oko zemunskog klana i okoline, oko ratnih zločina u Bosni i drugde, oko vakcina, Kolubare i ostalog ako ne vlast!? Ko vam brani!? Vaš uspeh na tom planu javnost bi zdušno pozdravila.

Kome je Vaša jadikovka upućena?
Verujem, gospodine Krstiću, da velika većina građana smatra današnju vlast kriminalnom u najbukvalnijem smislu te reči, i jedva čeka da vam vidi leđa, pa neka dođe crni đavo, samo da vas ne gledamo više (da, i ja sam glasao za Tadića, i sva moja okolina).

Izgleda da nam predstoji treći čin srpske drame, koji ne bih da prizivam opisivanjem, a u četvrtom - konačno ćemo se rastati: preživeli će se ovde skupiti ispod Tarabićeve šljive a vi - mislim na kriminalce, današnju vlast i okolne familije - baškarićete se pod suncobranima na Azurnoj obali.
Taj scenario nije nužno naša sudbina, to je izbor onih koji vladaju Srbijom.
Ne kažem da naša vlast želi zlo Srbiji, to je glupo i pomisliti, nego - naša vlast pre svega o sopstvenom interesu brine (a to je Azurna obala, svakako), a Srbiji kako bude. Zato ćemo i završiti pod šljivom.

No razlog mog javljanja je završni deo Vaše tužbalice, koji je sluđujuće protivrečan. Naime, vi pozivate na uzbunu jer je neko dobio status proevropskog političara i moralnog arbitra a onda kažete kako je taj neko, narodski rečeno, niko i ništa, i da ga niko ne zarezuje. Pa, čemu onda uzbuna ako ga niko ne ferma i kako, kao takav, može postati, kako kažete, proevropski političar i moralni arbitar?
Tu nema logike.
Ali ima niskosti.


Edit: početak 2 pasusa, 'Zar ne znate' zamenjeno sa: 'Verujem'

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 01:07 18.01.2012

Re: Неко брише, неко тужи

vilovuk
Nebojsa Krstic

Koga briga ko je šta radio sa zemunskim klanom...koga briga šta je ko radio u ratu Bosni i drugde...koga briga što oni za koje je malo koga briga danas postaju proevropski političari i moralni arbitri...

Pa, ko treba da se brine oko zemunskog klana i okoline, oko ratnih zločina u Bosni i drugde, oko vakcina, Kolubare i ostalog ako ne vlast!? Ko vam brani!? Vaš uspeh na tom planu javnost bi zdušno pozdravila.



Pa kako ko? Pa mi, glasaci, treba da se brinemo.
A vlast i njeni savetnici ce da ukazuju na te pojave nama da bi brinuli.
Locigno.
anamarkana anamarkana 15:36 16.01.2012

pa dobro bre ...



blogeru Krsticu,

koje ti je to radno vreme aman, kad pustas ovde blog u 15:21 h ?
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:59 16.01.2012

Re: pa dobro bre ...

koje ti je to radno vreme aman, kad pustas ovde blog u 15:21 h ?


evo odbanovana.
al skroz nezanimljiv blog.
dosadno i savetniku i nama.

a ovo oko radnog vremena - pa ja savetnika viđam vrlo često kod "turaka" i u ovom novom oslabljenom izdanju.
kafić blizu radnog mu mesta i a meni.
al sam ja anonimna pa me savetnik ne prepoznaje.
maksa83 maksa83 17:00 16.01.2012

Re: pa dobro bre ...

al sam ja anonimna pa me savetnik ne prepoznaje.

To je dobro, zamisli da se seti da te je onomad izazvao na ferku i onda više ne sme da dolazi kod Turaka.
freehand freehand 17:01 16.01.2012

Re: pa dobro bre ...

al sam ja anonimna pa me savetnik ne prepoznaje.

Ae bre, tako si se žalila i na Miću Orlovića i na Čolu...
JJ Beba JJ Beba 18:32 16.01.2012

Re: pa dobro bre ...

pa ja savetnika viđam vrlo često kod "turaka" i


vratile se bantice



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:38 16.01.2012

Re: pa dobro bre ...

blogeru Krsticu,
koje ti je to radno vreme aman, kad pustas ovde blog u 15:21 h ?

Ja nijesam, što se kaže, zapošljen u presedništvo, ne primam platu, nije mi radno vrijeme od-do, tako da svoje tekstove mogu da kačim na blog kad mi volja: u 9.36, 12.07 i u 15.21h.
docsumann docsumann 20:39 16.01.2012

Re: pa dobro bre ...

Ovako tu stoje stvari, ja nijesam zapošljen u predsedništvo


je l' ti to nešto na moj račun

zezam se, naravno.
anamarkana anamarkana 21:51 16.01.2012

Re: pa dobro bre ...

Nebojsa Krstic
Ja nijesam, što se kaže, zapošljen u predsedništvo, ne primam platu, nije mi radno vrijeme od-do, tako da svoje tekstove mogu da kačim na blog kad mi volja: u 9.36, 12.07 i u 15.21h.



pa jes'... i to sto kazes, kao COVEK ZA SVA VREMENA...

pa onda sanjaj, tvoj san - tvoja stvar!
tyson tyson 04:23 17.01.2012

Re: pa dobro bre ...

Ja nijesam, što se kaže, zapošljen u predsedništvo

Vjerovatno si htio da rečeš preśedništvo.



alselone alselone 15:37 16.01.2012

Ko ce to nama ovako da prodje?

JJ Beba JJ Beba 17:02 17.01.2012

Re: Ko ce to nama ovako da prodje?


Ko ce to nama ovako da prodje

ovo mi liči na kokicu kad se koka

edit
bolje reći kad se raskokakva
alselone alselone 22:22 17.01.2012

Re: Ko ce to nama ovako da prodje?

JJ Beba

edit
bolje reći kad se raskokakva


jos bolje reci kad puca
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:57 16.01.2012

Hm,

U srpskoj javnosti se pojavio naslov Žarko Korać, deo zemunskog klana tako da potpuno razumem Zarka Koraca - i ja bih na njegovom mestu podneo tuzbu sudu za tako tesku optuzbu/tvrdnju/insinuaciju. Medjutim ne vidim zasto tuziti tebe kad svako iole pismen moze videti da takve optuzbe/insinuacije u tvom tekstu nema. A iz gornjeg linka je (vise nego) jasno i ko je to izmislio i koga treba tuziti: Peru Lukovica & e-Novine!

ps. Ako ti je do tuzakanja, mogao bi i ti da tuzis Peru i njegove "novine" posto on u podnaslovu tvrdi da si ti izrekao tu optuzbu ... sto je netacno (vrlo lako dokazivo uvidom u tvoj tekst) ...
libkonz libkonz 16:02 16.01.2012

Re: Hm,

ps. Ako ti je do tuzakanja, mogao bi i ti da tuzis Peru i njegove "novine" posto on u podnaslovu tvrdi da si ti izrekao tu optuzbu ... sto je netacno (vrlo lako dokazivo uvidom u tvoj tekst) ...

izgleda da će Vasa da dogura do savetnikovog savetnika.
Pa ti si Vaso novi Komrakov.

ps Krle vraćaj Maksu !
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:05 16.01.2012

Re: Hm,

libkonz

izgleda da će Vasa da dogura do savetnikovog savetnika.
Pa ti si Vaso novi Komrakov.


a ti si izgleda malkice "zalutao" ... cisto za tvoju informaciju: tema bloga nisam ja...
antioksidant antioksidant 16:06 16.01.2012

Re: Hm,


ps Krle vraćaj Maksu !

либ, да се опростимо
(небојша, немој да си сду према макси)
libkonz libkonz 16:13 16.01.2012

Re: Hm,

либ, да се опростимо

bilo je lepo družiti se s vama
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:13 16.01.2012

Re: Hm,

antioksidant

ps Krle vraćaj Maksu !

либ, да се опростимо
(небојша, немој да си сду према макси)


Ček, a šta bi sa Maksom? Popio bana?
maksa83 maksa83 16:30 16.01.2012

Re: Hm,

srdjan.pajic
antioksidant

ps Krle vraćaj Maksu !

либ, да се опростимо
(небојша, немој да си сду према макси)

Ček, a šta bi sa Maksom? Popio bana?


Uh...
Poslednje čega se sećam je da sam bio na nekoj žurci, i da je domaćin
rekao "a sad - poetsko veče! svi koji ne budu nešto u stihu kazali biće
izbačeni!" i kad je došao moj red ja sam se popeo na šamlicu i odrecitovao
nešto onako nepretenciozno ali lirski toplo, kad ono - BAM! - neko o mene
razbio stolicu onako herojski s leđa.

Poslednje čega se sećam u izmaglici je prizor poda pod čudnim uglom, crvenih
starki na 10 cm od lica i glasa koji je skoro crkveno pojao "rrrrretko teee
čitam po blo-go-vi-ma, a či-tam te sva-ki daaaan" propraćeno dijaboličnim
smehom.

I onda je sve nestalo u vorteksu nalik onom kad se pada u opštu anesteziju.

Nego, muz'ka...

angie01 angie01 16:34 16.01.2012

Re: Hm,

antioksidant
Ček, a šta bi sa Maksom? Popio bana?качио неке слике са конгреса вакцинатора


rekose, bamovani EL,maxa i lib,Krle tvrdi da on niti brise, niti banuje na svom blogu, ostaje samo nedouica, zasto bi moderacija banovala bilo koga sa samo jednog bloga-obicno je to zbog prekrsaja, koji podrazumeva ban sa celog!?
angie01 angie01 16:36 16.01.2012

Re: Hm,

max-pa ti se vratio raznezen!
angie01 angie01 16:40 16.01.2012

Re: Hm,

Virtuelni Vasilije
U srpskoj javnosti se pojavio naslov Žarko Korać, deo zemunskog klana tako da potpuno razumem Zarka Koraca - i ja bih na njegovom mestu podneo tuzbu sudu za tako tesku optuzbu/tvrdnju/insinuaciju. Medjutim ne vidim zasto tuziti tebe kad svako iole pismen moze videti da takve optuzbe/insinuacije u tvom tekstu nema. A iz gornjeg linka je (vise nego) jasno i ko je to izmislio i koga treba tuziti: Peru Lukovica & e-Novine!ps. Ako ti je do tuzakanja, mogao bi i ti da tuzis Peru i njegove "novine" posto on u podnaslovu tvrdi da si ti izrekao tu optuzbu ... sto je netacno (vrlo lako dokazivo uvidom u tvoj tekst) ...


eeee, pa ne bi skoro na blogu ovako loseg uvlacenja, bogtemazo vaso, lakse se podnosi kad lose demagodises, iako duze traje!
maksa83 maksa83 16:45 16.01.2012

Re: Hm,

angie01
max-pa ti se vratio raznezen!

Jbg, posle golotočkih batina šta čovek da radi nego da revidira.

Ua Korać! Ua SDU! Ua sud!

Živelo naše nezavisno sudstvo gde biti sopstveni advokat ne znači imati budalu za klijenta! (To je tako samo u Americi gde ti za svako sranje treba advokat da zamajava porotu, ovde te naše nezavisne no bullshit sudije odmah procene jesi dobar il' nisi.)

Nego, mnogo se*em... bolje da pušćam muziku (smajli stavlja slušalice i udubljuje se u reglere i nervozno se osvrće oko sebe i trza na škripu stolice)



janeznam janeznam 17:01 16.01.2012

Re: Hm,f

Max, vreme je da te prime u omladince, prerastao si pionire!
Nego,nisam pravnik ali zar ne pije vode to sto Krstic ovde pise kao civil Krstic ne kao savetnik Krstic?
trener92 trener92 17:10 16.01.2012

Hm,"sad ću da te...

maksa83

Jbg, posle golotočkih batina šta čovek da radi nego da revidira.

Ua Korać! Ua SDU! Ua sud!

Nisi ti izgleda dovoljno revidirao, a ne ne moj prijatelju <_<
Zaboravio si najvažnije:
Dole Horde AFŽ-a -sdu-a : Dole : dole ne na patos( ne u ležeći stav, taman posla, pa onda kao Bata sa Šteficom,da ne bude zabune, nego dole, ono dole kao kao recimo revolucionarnofilozofska kategorija, ko bi gore sad bi dole i tako to, razumeš? Mislim, vodi računa o prioritetima
trener92 trener92 17:23 16.01.2012

Re: Hm,"sad ću da te...

Blogeru Krstiću,
Bilo bi fer ( kad si nam već sve ovo obznanio ) reci ti sad nama lepo: iz te plejade afž-a-sdu-a, kojoj od njih si dao korpu u neka davna momačka vremena, pa ti sada vraća milo za drago. Budi mangup pa reci, da ne nagađamo bez veze.

p.s. to mi jedino zvuči kao logično objašnjenje svega ovoga što si postavio. Mislim nemoj da se ustežeš sve je to za ljude, razumećemo: mladalački gresi, najezda hormona ( u ukspanziji ) i tako to
reanimator reanimator 17:45 16.01.2012

Re: Hm,"sad ću da te...

reci ti sad nama lepo: iz te plejade afž-a-sdu-a, kojoj od njih si dao korpu u neka davna momačka vremena, pa ti sada vraća milo za drago

Kojoj/Kojem/Kome! Ne diskriminiši!
valhalen valhalen 19:12 16.01.2012

Re: Hm,f

janeznam
Max, vreme je da te prime u omladince, prerastao si pionire!
Nego,nisam pravnik ali zar ne pije vode to sto Krstic ovde pise kao civil Krstic ne kao savetnik Krstic?


Ma da, sad je stavio svoj blogerski, a ne savetnički šeširić. U svakom slučaju, od svih raznih jestiva i pića, najvolije pitu od listića (glasačkih). Ali inače je baš ljubazan domaćin, ne? Šta li nam to lepo kuva...




EDIT: To je lekovita voda!
trener92 trener92 20:33 16.01.2012

Re: Hm,"sad ću da te...


reanimator

Kojoj/Kojem/Kome! Ne diskriminiši!


Hm, pa ne verujem da je Krle o sebi spevao onu pesmu "retko te viđam sa devojkama...), tako da ostajem pri onoj formulaciji, ustvari zavisi od same prirode korpe, u nekom drugom slučaju može da se proširi na ono kojem, kome tamo njemu, zavisi koju vrstu korpe preferiraš ?
reanimator reanimator 20:36 16.01.2012

Re: Hm,"sad ću da te...

Hm, pa ne verujem da je Krle o sebi spevao onu pesmu

Šta znam..možda su mangupi spevali njemu?
trener92 trener92 20:45 16.01.2012

Re: Hm,"sad ću da te...

reanimator

Šta znam..možda su mangupi spevali njemu?


Piše da je tekst napisao Šaper, ali je pevao Krle, a to je ono što se važi(ono drugo manje više).
mirelarado mirelarado 20:52 16.01.2012

Re: Hm,"sad ću da te...

reanimator
Hm, pa ne verujem da je Krle o sebi spevao onu pesmu

Šta znam..možda su mangupi spevali njemu?


Како било, друге се песме сада певају.
trener92 trener92 21:13 16.01.2012

Re: Hm,"sad ću da te...


mirelarado

Како било, друге се песме сада певају.

Bogami Mirela, opasno provokatovna pesma a sve u svetlu ove dubokofolozofske rasprave Re und ja
janeznam janeznam 11:08 17.01.2012

Re: Hm,f


U svakom slučaju, od svih raznih jestiva i pića, najvolije pitu od listića (glasačkih). Ali inače je baš ljubazan domaćin, ne?




Ne pazis na casu! Krstic najvoli limun. A i drzi dijetu. Mislim da je dobar domacin s obzirom koliko ga gosti vredjaju!
angie01 angie01 16:27 16.01.2012

das ist Unmoglich!

Hansel Hansel 16:43 16.01.2012

Moralne horizontale

Izvin'te, samo da pitam, da li je na tom blogu palo objašnjenje na šta se tačno misli u pasusu:
Žarko Korać često, pa i ovaj put, nastupa u javnosti kao glas moralne vertikale, nekog ko arbitrira u etičkim pitanjima. Ima samo jedan mali problem. Taj vertikalni moralni integritet koji se uzdiže do neprihvatanja bilo čega što je iz RS, kao staklo se razbija već o ivice bazena u Šilerovoj. I pretvara u prah.

pošto nisam čuo dosad da Korać, pa ni SDU ima(ju) nešto sa Šilerovom. Mada mi se mnogo šta što je Korać izjavljivao posle atentata nije činilo posebno primerenim.

Ali, zamolio bih ovom prilikom sve funkcionere koji su "preneli svoja osnivačka prava" a ostali vlasnici (formalno ili samo faktički, svejedno), da nam ne bacaju prašinu u oči. Svi valjda znamo da se tim aktima ništa suštinski ne menja u poslovanju firmi kojih su vlasnici, tj. da svako ko s tom firmom posluje zna čija je to firma.

Bolje je ukinuti obavezu "prenosa prava" nego da se foliramo...
dragannalovic dragannalovic 17:12 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

Bolje je ukinuti obavezu "prenosa prava" nego da se foliramo...

Ne bi da podilazim kao neke uvažene kolege medjutim gdin Krstić bi u tom slučaju imao problem jer bi morao dobro da razmisli kako onda da se pojavi na sledećim izborima a da se ne foliramo"

buba_truba buba_truba 17:21 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

Hansel
Izvin'te, samo da pitam, da li je na tom blogu palo objašnjenje na šta se tačno misli u pasusu:
Žarko Korać često, pa i ovaj put, nastupa u javnosti kao glas moralne vertikale, nekog ko arbitrira u etičkim pitanjima. Ima samo jedan mali problem. Taj vertikalni moralni integritet koji se uzdiže do neprihvatanja bilo čega što je iz RS, kao staklo se razbija već o ivice bazena u Šilerovoj. I pretvara u prah.

Ma palo je... da ne lajem! Ali je zato palo ovo.

Meni Krstić sada deluje prilično ugruvano. Ali sam se okliznuo... ulupao se, a što se više kurobeca i vadi, što se mene tiče, modrice su sve vidljivije. A mi, valjda (Vaso izvini) veverice?!
Hansel
pošto nisam čuo dosad da Korać, pa ni SDU ima(ju) nešto sa Šilerovom. Mada mi se mnogo šta što je Korać izjavljivao posle atentata nije činilo posebno primerenim.

Ni meni Korać odavno ne deluje primereno ukupnoj političkoj sceni kako se profilisala poslednjih godina, SDU još manje... ali ovakvi ispadi mu samo idu u račun.
Hansel Hansel 17:25 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

dragannalovic
Bolje je ukinuti obavezu "prenosa prava" nego da se foliramo...Ne bi da podilazim kao neke uvažene kolege medjutim gdin Krstić bi u tom slučaju imao problem jer bi morao dobro da razmisli kako onda da se pojavi na sledećim izborima a da se ne foliramo"


Izgleda da je samo stvar ukusa šta je kome gore ako se slažemo da je to samo pitanje (ne)foliranja. Niko ne voli da ga foliraju tako da ne vidim kako su mu šanse veće ako i sada svi znaju faktičko stanje stvari? Eno, i dakle-Tomislav plakatima obaveštava ostatke neobaveštene javnosti da medije uređuju Krstić i Šaper (za koje verovatno veći deo ljudi nije čuo), pa rečenu javnost poziva da se intravenski priključi na KCN3, jer su tamošnje informacije prave i jer ih, naravno, ne uređuje on, dakle Tomislav.
freehand freehand 17:34 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

pošto nisam čuo dosad da Korać, pa ni SDU ima(ju) nešto sa Šilerovom. Mada mi se mnogo šta što je Korać izjavljivao posle atentata nije činilo posebno primerenim.

Super. A el i ti misliš da je Tadić primio orden jedne genocidne tvorevine, time se svrstavpi u kolonu genocidaša i time popljuvao žrtve Srebrenice te se tako i sam izjasnio ZA genocid?
Jer bi to bio način da čitaš Koraća, ako već ovako čitaš Krstića.



hoochie coochie man hoochie coochie man 17:35 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

Ni meni Korać odavno ne deluje primereno ukupnoj političkoj sceni kako se profilisala poslednjih godina, SDU još manje... ali ovakvi ispadi mu samo idu u račun.


Da li ja nesto pogresno vidim ako gledam ovako:
Korac je Tadicu predlozio da vrati taj orden iz nekih razloga koji su iskljucivo moralne prirode, dakle sebe time prikazuje kao izuzetno moralnu licnost.
Na drugoj strani se politicki skoro apsolutno podredio drugoj licnosti (C Jovanovic) ciji moral je ozbiljno doveden u pitanje izmedju ostalog i tom Silerovom.
Zar se tako ne vidi makar dvostruki moral kod samog Koraca?
Hansel Hansel 17:37 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

buba_truba

E, hvala, ja sam bio odustao od otvaranja tog bloga, užasno mi sporo otvara blog kada ima mnogo komentara.

I opet prisustvujemo već viđeom: političke garniture svašta nešto znaju jedni o drugima, a onda, kad zatreba, vade ponešto iz fioke. Koju otvaraju samo zarad svojih interesa. Kako se beše zovu oni koji imaju saznanja o nekom krivičnom delu, ali ih ne saopštavaju nadležnim organima? Ako nadležnih, uopšte, ima?
freehand freehand 17:50 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

I opet prisustvujemo već viđeom: političke garniture svašta nešto znaju jedni o drugima, a onda, kad zatreba, vade ponešto iz fioke. Koju otvaraju samo zarad svojih interesa. Kako se beše zovu oni koji imaju saznanja o nekom krivičnom delu, ali ih ne saopštavaju nadležnim organima? Ako nadležnih, uopšte, ima?

Hansele, ovde nema baš ničeg novog ni zaprepašćujućeg. Sve opšta mesta da opštija ne mogu biti.
Samo je pitanje ugla gledanja i da li imaš simpatije prema nekoj od strana.
Hansel Hansel 18:07 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

freehand
Hansele, ovde nema baš ničeg novog ni zaprepašćujućeg. Sve opšta mesta da opštija ne mogu biti. Samo je pitanje ugla gledanja i da li imaš simpatije prema nekoj od strana.

Nema ničeg novog, naravno. Problem je samo što se ta opšta mesta u ovoj našoj tragikomediji ponavljaju. A ako već mogu da kažem nešto kada mi ih neko servira, onda neću da ćutim, a naročito ako to može da pročita neko iz jedne od tih garnitura. Možda nekada - nekada - prihvate činjenicu da nismo baš tolike veverice. Ne vidim nikakav izazov u kreativnom pisanju o decenijskim zamajavanjima kojima smo izloženi. Kad oni smisle nešto novo, ako to novo primetim, notiraću. Do tada diskutujemo o postojećem (nezavidnom) meniju.

A ni prema kojoj od strana više nemam simpatija.

dragannalovic dragannalovic 18:09 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

Izgleda da je samo stvar ukusa šta je kome gore ako se slažemo da je to samo pitanje (ne)foliranja. Niko ne voli da ga foliraju tako da ne vidim kako su mu šanse veće ako i sada svi znaju faktičko stanje stvari? Eno, i dakle-Tomislav plakatima obaveštava ostatke neobaveštene javnosti da medije uređuju Krstić i Šaper (za koje verovatno veći deo ljudi nije čuo)

Ako svi sada znaju faktičko stanje stvari onda znaju i za Krstića i Šapera, kao i to da su danas mediji pod žešćom kontrolom nego pre nekoliko godina,a koliko se sećam i u vreme Miloševića bilo je lakše probiti medijsku blokadu nego što je to danas! A što se tiče foliranja na njemu se danas zasniva čitav vladajući establišment, svaka čast izuzecima! Medjutim ovde spadam u ostatke neobaveštene javnosti!
Hansel Hansel 18:17 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

freehand
pošto nisam čuo dosad da Korać, pa ni SDU ima(ju) nešto sa Šilerovom. Mada mi se mnogo šta što je Korać izjavljivao posle atentata nije činilo posebno primerenim.

Super. A el i ti misliš da je Tadić primio orden jedne genocidne tvorevine, time se svrstavpi u kolonu genocidaša i time popljuvao žrtve Srebrenice te se tako i sam izjasnio ZA genocid? Jer bi to bio način da čitaš Koraća, ako već ovako čitaš Krstića.

Čuj, Free, ako misliš da napisanom treba drugačije tumačenje, tj. da meni treba tumačenje onoga što je Krstić napisao, izvoli pa istumači, ja sam čitao kako je napisao. Ne znam samo kako tumačiš ono što sam ja napisao.

'Ajde da napravimo jednu malu semantičku/operacionalnu analizu Krstićevih rečenica (ja sam ga samo pitao da on sâm rastumači šta je hteo da kaže, ne znam zašto ti na to skačeš) - pa da vidimo koja su značenja izrečenog moguća.

Koraća nisam ni čitao.
Hansel Hansel 18:23 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

dragannalovic
Ako svi sada znaju faktičko stanje stvari onda znaju i za Krstića i Šapera, kao i to da su danas mediji pod žešćom kontrolom nego pre nekoliko godina,a koliko se sećam i u vreme Miloševića bilo je lakše probiti medijsku blokadu nego što je to danas! A što se tiče foliranja na njemu se danas zasniva čitav vladajući establišment, svaka čast izuzecima! Medjutim ovde spadam u ostatke neobaveštene javnosti!

Mislim da veći deo tzv. običnog sveta koji poznajem mahom ne zna ko su poimenično ti ljudi, ali primećuje da nešto debelo ne valja.
Uzgred, zanimljivo da je na tom plakatu Đilas zaboravljen. E, za njega znaju praktično svi. Zanimljivo je da nije apostrofiran.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:24 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

buba_truba
Ali je zato palo ovo.


Ne znam kakvo objasnjenje bi vise bilo i potrebno? Mada je i ono suvisno ... opste je poznato koga su od najblizih Koracevih politickih partnera razni (zasticeni i nezasticeni) svedoci dovodili u vezu sa bazenom u Silerovoj...

Kritiku Koraca i SDU povodom nedopustivog vredjanja Republike Srpske sam zato i odusevljeno preporucio na proslom Nebojsinom blogu. Steta je samo sto je ona ostala usamljena na nasoj javnoj sceni. Ali ako covek bolje razmisli i Nebojsinom nacinu se moze dosta toga zameriti: nueporedivo bi bolja i korisnija bila argumentovana kritika sramnog poziva za vracanje ordena SDU i besprizornog vredjanja i ponizavanja Republike Srpske. Nego ovaj pokusaj dovodjenja u pitanje moralnog kredibileteta onih koji su pisali taj pamflet ...
buba_truba buba_truba 18:27 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

Hansel
freehand
Hansele, ovde nema baš ničeg novog ni zaprepašćujućeg. Sve opšta mesta da opštija ne mogu biti. Samo je pitanje ugla gledanja i da li imaš simpatije prema nekoj od strana.

Nema ničeg novog, naravno. Problem je samo što se ta opšta mesta u ovoj našoj tragikomediji ponavljaju. A ako već mogu da kažem nešto kada mi ih neko servira, onda neću da ćutim, a naročito ako to može da pročita neko iz jedne od tih garnitura. Možda nekada - nekada - prihvate činjenicu da nismo baš tolike veverice. Ne vidim nikakav izazov u kreativnom pisanju o decenijskom zamajavanjima kojima smo izloženi. Kad oni smisle nešto novo, ako to novo primetim, notiraću. Do tada diskutujemo o postojećem (nezavidnom) meniju.

A ni prema kojoj od strana više nemam simpatija.

Sve si rekao... hvala, ne moram više da se trudim.

Samo još ovo, koliko god da mi je sve jasno, jeza me hvata od Nikolića, Vučića, Velje Ilića... a bogami i Koštunice... a sve sam uverenija da nam ta ekipa ne gine. Brrr!

A Krstića i drugove mu vidim kao "zaslužne" za tu neminovnost...
buba_truba buba_truba 18:29 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

Virtuelni Vasilije
Ali ako covek bolje razmisli i Nebojsinom nacinu se moze dosta toga zameriti: nueporedivo bi bolja i korisnija bila argumentovana kritika sramnog poziva za vracanje ordena SDU i besprizornog vredjanja i ponizavanja Republike Srpske. Nego ovaj pokusaj dovodjenja u pitanje moralnog kredibileteta onih koji su pisali taj pamflet ...

Bravo Vaso! Pa o tome sve vreme i pričam...
maksa83 maksa83 18:37 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

A Krstića i drugove mu vidim kao "zaslužne" za tu neminovnost...

O da.
Za taj predstojeći galimatijas odgovorni su oni i isključivo oni i veliki mangupi u njihovim redovima koje nisu imali snage da istrebe. U tom svetlu meni je ovo periodično prećenje Tomom cinično, otužno, i bezobrazno. Nije nemoguće da se to već ovde natuknulo u nekoliko navrata, ali dž.
freehand freehand 18:38 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

'Ajde da napravimo jednu malu semantičku/operacionalnu analizu Krstićevih rečenica (ja sam ga samo pitao da on sâm rastumači šta je hteo da kaže, ne znam zašto ti na to skačeš) - pa da vidimo koja su značenja izrečenog moguća.

Nisam Krstić ali sam ti upravo a propos semantike odgovorio; jer da si čitao Koraća video bi da je Krstić njega semantički u vezu sa Šileroovom doveo manje i indirektnije no Korać Tadića sa genocidom.
I ne skačem. Reagujem, malkice.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:54 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

buba_truba

Pa o tome sve vreme i pričam...


Pricam i ja, ali ne vidim toliko problem u tome sto Nebojsa nije izabrao najbolji nacin ili sto Aleks ima preostar jezik: problem je sto su oni u svojim istupima usamljeni ... i u bednom stanju celokupne srpske javne scene (pre svega medija). Inace bi takav ispad jedne parlamentarne stranke izazvao prvorazredni medijski skandal, salvu kritika i zauzeo udarna mestu u vestima glavnih informativnim emisijama i naslovnih stranica najvaznijih stampanih medija...

A mi imamo par usamljenih kritickih glasova kao sto je ovaj Nebojsin ili onaj Aleksov. I onda jos treba ovog prvog da ucutkamo zato sto nije izabrao bas najbolji nacin ili sto smo po defaultu protiv vlasti (da nam, ne daj boze, neki nadobudni likovi ne bi prebacili da se "uvlacimo" ) ... a ovog drugog zato sto u (ponecemu) preteruje i/ili mu je preostar jezik. A rezlutat svega je da "vozovi prolaze" a "misevi kolo vode"...
maksa83 maksa83 18:58 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

problem je sto su oni u svojim istupima usamljeni

Kontekst Vaso, kontekst. Kontekst je - sve.

Gde su dakle usamljeni?

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:07 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

maksa83
problem je sto su oni u svojim istupima usamljeni

Kontekst Vaso, kontekst. Kontekst je - sve.

Gde su dakle usamljeni?



pa rekao sam lepo: udarna mestu u vestima glavnih informativnih emisijama i naslovnih stranica najvaznijih stampanih medija. Znaci RTS, B92 (glavne informativne i politicke emisije) ... Politika, Novosti, Blic, Danas, NIN, Vreme. Ja nisam video jos ni jedan ozbiljni kritkicki clanak/emisiju posvecen tom sramnom vredjanju RS od strane drugosrbijanaca (a oni to ne rade od juce nego godinama). A ti? Pre bih ocekivao da (posebno neki) od pomenutih daju pun prostor Sonji Biserko, Srdji Popovicu, Koracu & Co da bi te svoje besramne uvrede jos vise sirili i o njima trubili ...

ps. Ja tim nedostakom kritika na (mejnstrim) medijima i uopste javnoj sceni delimicno tumacim ogroman broj preporuka koje je dobio Aleksov tekst: smucilo se ljudima da slusaju/citaju pomenute uvrede i pljuvacinu - a odgovora (skoro da) nema...
antioksidant antioksidant 19:25 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

Nije nemoguće da se to već ovde natuknulo u nekoliko navrata

ma nemoguce
maksa83 maksa83 19:43 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

. Znaci RTS, B92 (glavne informativne i politicke emisije) ... Politika, Novosti, Blic, Danas, NIN, Vreme. Ja nisam video jos ni jedan ozbiljni kritkicki clanak/emisiju posvecen tom sramnom vredjanju RS od strane drugosrbijanaca (a oni to ne rade od juce nego godinama). A ti?

Nisam ni ja. Ali znaš šta - nisam video ni tu pljuvačinu na tim mejnstrim medijima, za to (da Toma hoće d'uzme Borisu orden, da Korać traži da ovaj vrati orden pošto ovo-ono-to, trte-mrte) sam saznao ovde, ali sasvim moguće da je to zato što ne pratim baš mnogo mejstrim medije.

Dakle - po tebi - mejnstrim mediji nisu uložili dovoljno energije i vremena da se osvrnu na te negativne društvene pojave i postoji globalni srpski mejnstrim-medijski odijum prema RS koji svi podgrevaju, a niko da se pobuni osim hrabrog Viteza U Kupaćim Gaćama, Čuvara Bazena u Zimskom Periodu?

Ajde sad Vaso, budi pošten - koliko TI pratiš naše mejnstrim medije?
Ja mislim - tu negde k'o ja.

P.S. Na kom si mejnstrim mediju video Koraća da traži od Tadića da vrati Orden zato što je to bla-bla-bla? Na kom mejstrim mediju možeš da vidiš išta osim pritupe propagande partije na vlasti? Ovo pod 2) me posebno zanima.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:08 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

a koliko se sećam i u vreme Miloševića bilo je lakše probiti medijsku blokadu nego što je to danas


(boldovanje moje)

Ovo s probijanjem medijskih blokada, ili na neki drugi način opisane medijske slobode u vreme S.M. svako malo iskoči, je shitina je neopevana.

Vreme, Danas, B92 ili Pančevac postojali su uz neverovatne prepreke, opstrukcije i ugroženost i isključivo zahvaljujući upornosti ljudi koji su radili u tim redakcijama i podršci iz inostranstva.

Broj čitalaca, na primer, Vremena, nije mogao da se poredi sa ratnohuškačkom Politikom i ostalim nekrofilskim medijskim fabrikama.

Meni je prosto neverovatno da to uopšte treba da se govori, ali igleda da treba, jer je kriva zaboravljanja neverovatna.

Lako bilo da se probiju medijske blokade? Ma nemoj.

Bila su geta i disanje na slamku i rad uz osvrtanje ko je iza tebe na ulici, a čitaoci su se znali izmedju sebe. Nešto se ne sećam da je neko izlazio iz geta i pisao za Politiku ili govorio na RTS-u izmedju izveštaja o nanizanim dečjim očima i ostalih užasa koji su bili servirani za doručak, ručak i večeru a i između.

Tako da su to neuporedive stvari, a poređenje blasfemija zaboravnih.

Onda su novinari i jedne i druge strane išli na ratišta u mesta u kojima smo letovali, ali Dejan Anastasijevic nije, čak i da je hteo, objavljivao u Politici. (izvini Dejane na pominjanju, ako čitaš). Pa smo imali dve potpuno oprečne priče, ali ne ravnopravne, nego jednu u getu, a drugu dominantnu, u svakoj kući.

Hoću da kažem, strašno me nervira to poturanje o probijanju medijskih granica u vreme SM i Vučića itd. A kao danas ne možeš da objaviš tekst, ne mož' probiješ granice?!? Pa imaš ceo dijapazon, od Fokusa i Pečata na jednoj strani do E-novina na drugoj, pa izvoli, plus internet portali kaki oćeš.

ps. Najlepše zamoljavam da se shvati da ovaj post nije namenjen odbrani medija kakvi su danas, taman posla, to je druga tema s puno odvratnih materijala. Ovaj post se samo odnosi na "probijanje granica", kao štetnu glupost, u okviru koje zločini medija iz 90.tih padaju u zaborav.









Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:08 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

Nisam ni ja. Ali znaš šta - nisam video ni tu pljuvačinu na tim mejnstrim medijima, za to (da Toma hoće d'uzme Borisu orden, da Korać traži da ovaj vrati orden pošto ovo-ono-to, trte-mrte) ali sasvim moguće da je to zato što ne pratim baš mnogo mejstrim medije.


Nisi u pravu, ovo Koracevo nije nikakvo trte-mrte nego bas taj prvorazredni i nedopustivi skandal: navodno je samo primanje ordena od RS vec uvreda zrtava. Za ono Tomino se vec slazem da je bilo neko trte-mrte...

Dalje vec sam se vise puta ovde zalio na moj nekada omiljeni politicki nedeljnik NIN oni su u zadnjih godinu dana dali prostor i priliku za velike intervjue pomenutim drugosrbijanskim perjanicama (recimo Srdji Popovicu) ... a on ne propusta da izrekne pomenute stvari...

Sledece - hajde da obrnemo situaciju: podjednako (ili jos lakse) se mogu naci argumenti da se "sestrinski" eintitet od RS, federacija BiH, nazove "zlocinacka tvorevina" (slavljenje ratnih zlocinaca Ganica i Orica, i podrska njima od strane najvisih drzavnih institucija). I uzmimo ono sto bismo mogli da posmatramo kao pandan drugosrbijanskoj sceni, znaci NSPM i patriotski/nacionalno orijentisane intelektualce okupljene oko njih. I zamislimo NEZAMISLIVO: da oni federaciju BiH ISKLJUCIVO pominju sa prefiksima zlocinacka (ili recimo u blazoj formi dzamahirija BiH kao pandan "sumska" )! Da je to slucaj daj boze da Srbija vec ne bi bila ponovo bombardovana ... a svi pomenuti bi bili non-stop razapinjani na svim pomenutim mejstrim medijima.

Da drugosrbiajnci imaju pristupa samo e-Novinama i Pescaniku vec bi to bio razlog da im celokupna kriticka javnost dostojno odgovori. A oni su polako vec postali "glavni" i u Danas-u, Blic-u, NIN-u ... i sire se polako dalje. Zato ja stalno i govorim o jadu i bedi srpske javne scene i (nepostojece) kriticke javnosti...

ps. Ja svakodnevo bacim pogled na RTS, Blic, Politiku, Novosti ... da pomenem glavne od tih mejnstrim medija (naravno sajtove - TV i radio ne gledam/slusam). Koliko se na njima zadrzim vec je drugo pitanje - zavisi sta mi privuce paznju...
JJ Beba JJ Beba 20:25 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

no Korać Tadića sa genocidom.

korać je doveo tadića u vezi sa genocidom tako što je zamero tadiću što je primio orden entiteta BiH koji slavi 20godišnjicu, što znači da je u taj rođendan ušla i srebrenica, i prijedor i zvornik i opsada sarajeva i sve one grozote i genocidi za koje se tadašnjim zvaničnicima iste RS sudi u hagu, a i koji su takođe dobitnici ordena. tako sam ja to shvatila.
meni je free objasnio da RS ne slavi rođendan teritoroje koja je ustanovljena dejtonom (dakle od 1995.god) nego od osnonivanja 1992,god.
e sad i ja kao vasica moj dragi, mislim da je krle trebalo koraću da ospori taj deo, obajašnjenjem kako to da RS nije ista država kao ona koja je vodila ratove, a ne osporavajući njegov moralni kredibilitet zato što se "druži" sa bazandžijama!!!
freehand freehand 20:55 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

meni je free objasnio da RS ne slavi rođendan teritoroje koja je ustanovljena dejtonom (dakle od 1995.god) nego od osnonivanja 1992,god.

Bebo, Free ti je objasnio da RS slavi kao rođendan dan svog proglašenja, ne dan kad je sklopljen Dejtonski sporazum. što je i logično. U suprotnom bi bila bliznakinja Federacije BiH, zar ne?
Što se tiče Prijedora, Zvornika, Srebrenice, Bijeljine - čuj, države kao svoj državni praznik uglavnom slave dan svog nastanka. Baš ne mogu da nađem koji je to kod Nemaca bio datum pre ujedinjenja, ali sam siguran da nije bio dan kapitulacije, ili Potsdam. Bez obzira na II svetski rat.
A što se ordenja tiče - daj da ne guglam i ne tražim ko je sve nosio kojekakvo francuske, britanske, ili američke kolajne, a da bi ga ove države rado sa tog spiska izbrisale. Pa oni kojima se to ordenje danas dodeljuje ne odbijaju čast glede prethodnika.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:01 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

što znači da je u taj rođendan ušla i srebrenica, i prijedor i zvornik i opsada sarajeva i sve one grozote i genocidi


Citao sam tu tvoji prepisku sa frijem i nisi bre u pravu.
Pa ne slavi RS dan kad se desila Srebrenica nego dan kad je proglasena.
To sto se Srebrenica desila tokom postojanja RS, dakle posle proglasenja, ne znaci da RS treba da kaze e mi tad nismo postojali jer jesu, drago im je sto jesu i slave dan kad su nastali.
Sta misle o Srebrenici su rekli, onima koji su odgovorni se sudi, ali to ih ne sprecava niti treba da ih sprecava da slave dan kad su formirali svoju republiku.
Taj problem o kompricas je vise izrazen kod hrvatske proslave oluje, jer oni slave bas to, a tad su se nesporno desili zlocini.
Problem bi bio kad bi RS slavila dan kada se desila Srebrenica. Ovako ama bas nikakvih problema nema osim ako neko ne smatra da RS nema prava ni na kakve praznike, i da je primiti bilo kakav orden od RS koketiranje sa genocidom, sto cini mi se Korac i podrazumeva.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:34 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

Meni Krstić sada deluje prilično ugruvano. Ali sam se okliznuo... ulupao se, a što se više kurobeca i vadi, što se mene tiče, modrice su sve vidljivije

U pravu si, sve je tako!
JJ Beba JJ Beba 21:42 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

Bebo, Free ti je objasnio da RS slavi kao rođendan dan svog proglašenja, ne dan kad je sklopljen Dejtonski sporazum

pa ja sam mislila da je RS u današnjim granicama nastala dejtonskim sporazumom,(1995.god) to sam ti onda govorila, a da je pre toga (1992. god.) bila nešto drugo, čak se drugačije i zvala (Srpska Rpeublika Bosna I Hercegovina)i koja joj je teritorija bila? 83%? 75%? gde su bile granice? nije postojalo istočno sarajevo nego srpsko sarajevo (setimo se kako je naslalo).pa onda u državi koja se zvala Srpska Rpeublika Bosna I Hercegovina, a čije potojanje slavimo kroz RS, Foča je bila Srbinje, pa su onda morali da vrate ime. ja sam o tome pričala.


edit
a što se ordenja tiče, meni skroz bezveze da predsednik koga sam ja birala nosi isti orden kao mladić, kao karadžić (koje je dao uhapsiti i kojima se sudi za najteže ratne zločine) kao plavšićka, kojoj je suđeno i koja je priznala svoju krivicu za ratne zločine, kao milošević, kome se takođe sudilo i protiv čije vladavine se tadić, zajedno sa nama , decenijama borio...meni bre to skroz blajk, a vi kako hoćete
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:33 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

Ovo s probijanjem medijskih blokada, ili na neki drugi način opisane medijske slobode u vreme S.M. svako malo iskoči, je shitina je neopevana.

Vreme, Danas, B92 ili Pančevac postojali su uz neverovatne prepreke, opstrukcije i ugroženost i isključivo zahvaljujući upornosti ljudi koji su radili u tim redakcijama i podršci iz inostranstva.

Broj čitalaca, na primer, Vremena, nije mogao da se poredi sa ratnohuškačkom Politikom i ostalim nekrofilskim medijskim fabrikama.


hej, vesna, da se nisi malo zatrčala.
mi smo postojali (navedene novine, radio programi, bg krug, paviljon etc) zato što smo bili potrebni miloševiću da kaže - evo vidite šta sve pišu o meni. ili koraxsove karikature...
ili mu nismo smetali.
da je hteo, mogao je da nas zatvori, zabrani dok si reko keks.

danas mediji to rade perfidnije al rade.
ima li neko objašnjenje zašto nema peščanika više na b92.
nema a niko ni ne pita.

zašto je juče srušen sajt pešćanikov?
ko ga je srušio i kome smeta?

vreme je crklo kad je objavilo reklamu o arkanovoj srpskoj gardi na poslednjoj stranici. kasnije su za pare radili razne stvari. recimo, o karićima deset strana, ko se seća.

cela garnitura novinara sa studija b otišli su zbog plaćenog termina opet arkanove garde. lila radonjić, zoran ostojić, vlada milić, mina vidaković, snežana stojadinović, dušan gajić...

ali su dobro došle razne emisije tipa "kapetanovi talasi". nema tog majčinog sina(i kćeri) koji nisu čeznuli da se pojave u "kapetanovim talasima". gde je jedna od zvezda bila jelena tinska sadašnja zaštinica životinja.

naravno da je bilo ljudi koji su imali muda da odu ili odbiju da huškaju. takvih je bilo i na b92. nekad bilo sad se spominjalo.
sećamo se vode u kablovima.
tako su mogli svi da nestanu. svi.
samo da je sm hteo.
da se udavimo u tim kablovima.
freehand freehand 22:42 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

hej, vesna, da se nisi malo zatrčala.
mi smo postojali (navedene novine, radi programi, bg krug, paviljon etc) zato što smo bili potrebni miloševiću da kaže - evo vidite šta sve pišu o meni. ili koraxsove karikature...

Ne bogumi no zato što je bilo hrabrih ljudi spremnih da se nose sa rizicima i eventualnim posledicama. I zato što ni Milošević nije imao prstiju koliko je na buretu bilo rupa. I zato što uvek nikne trska od koje bude svirala.
"Pančevac", recimo, jednom nije izašao, negde '89, zato što su grafički radnici u štampariji "Politike" odbili da štampaju to antisrpsko glasilo srama.
Ali sadašnju medijsku situaciju porediti sa ondašnjom...
Mis'im, oke dramaturgija, oke fras i poza, al dajmo, ne preterujmo...
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:22 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

Pa ne slavi RS dan kad se desila Srebrenica nego dan kad je proglasena

ne slavi i fala bogu da ne slavi.
samo nije nastala tada kao rs, već su proglasili srpsku republiku bosnu i hercegovinu. i to kada je bih praspisala referendum o nezavisnosti.
i naravski, kada je bih priznata međunarodno, počeo je rat. o tome možemo i ne moramo.
tokom rata bila je i opsada sarajeva 44 meseca, i srebrenica i rudo i priedor i foča... ta srpska republika je, suprotno onome što kaže free, u to vreme držala skoro 80 posto teritorije.
tek dejtonskim mirovnim sporazumom izvršena je ta podela 51 prema 49 u korist federacije.

milošević je zastupao bosanske srbe ako se sećate.
rekao je - ima zabeleženo na traci - evo vam sarajevo, zaslužili ste ga!
i praktično, tada je nastala rs sa gradovima srpsko sarajevo i banja luka.
tada je i foča postala srbijnje i svi gradovi koji su imali prefiks bosanski postali su srpski ili je izbačeno to "bosanski". pa je bosanska krupa postala samo krupa, bosanska kostajnica samo kostajnice, bosanski novi, novi grad itd.

elem, onda je visoki predstavnik to zabranio, te je srpsko sarajaveo postalo istočno, foči je vraćen naziv, i osatalo se manje više sredilo.

dakle, nastala je posle dejtona.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:23 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

hej, vesna, da se nisi malo zatrčala.
mi smo postojali (navedene novine, radio programi, bg krug, paviljon etc) zato što smo bili potrebni miloševiću da kaže - evo vidite šta sve pišu o meni.


EL, ma nisam se zatrčala sestro slatka, al sam skeptična prema toj argumentaciji kako je SM to "puštao", nije puštao, jadno bi bilo da je sve postojalo na njegovom "puštanju", samo nije brate sestro postizav'o, a i argumentacija o unutrašnjim neprijateljima i izdajnicima tako je bila uvek friška...

zapravo, mislim da slično mislimo i slično se sećamo, imaš mahanje i zagrljaj.

freehand freehand 23:34 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

ta srpska republika je, suprotno onome što kaže free, u to vreme držala skoro 80 posto teritorije.
tek dejtonskim mirovnim sporazumom izvršena je ta podela 51 prema 49 u korist federacije.

Toj Srpskoj je, kako kaže Free, pred sam Dejton pretilo da ostane i bez cele bosanske Krajine, i bez glavnog grada. I sa jedno 40% teritorije, da Amerikanci koji su hrvatsko-muslimansku ofanzivu pripremili i odobrili (a bogami i delom opremili i drugima omogućili da opremi), nisu istu zaustavili.
Što se vrednovanja događaja u Prijedoru, Podrinju, Bijeljini, Srebrenici tiče - iznenadila bi se koliko su nam stavovi bliski.
Samo što je rat gotov, međunarodni sporazum potpisan, haški sud sudio i sudi (kako sudi, al da i to preskočimo) a Rapublika Srpska postoji, tako se zove a ne Genocidna Repulika Srpska; rođendan joj je kad njeni nadležni organi to kažu. Kao i Kataloniji, ili Kvebeku, ili Bavarskoj, ili Kvinslendu, ili Škotskoj. Bez obzira čijom je krvlju ta zemlja natopljena.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:39 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

dakle, nastala je posle dejtona.


A sto Srbija slavi 15 februar? Jel nastala 15. februara 1804. ili se toga dana u nekoj jaruzi skupila neka grupa i to je uzeto kao pocetak obnove drzave?
Po tvojoj logici jedini dan koji bi se trebao slaviti dan kad je prestala da postoji DZSCG.
A U medjuvremenu, od 1804 do 2006. se dogodilo mnogo vise promena u Srbij (i granice i nazivi gradova i nazivi drzava a i mnogo znacajnije stvari) nego sto ih se desilo izmedju proglasenja i priznanja RS, pa opet nije sporan datum proslave u Srbiji.
Prvi, inicijalni cin koji je doveo do stvaranja RS jeste njeno proglasenje i savim je prirodno da ljudi koji vole sto postoji RS, a njeni gradjani je valjda vole, tj misle da treba da postoji, slave taj dan.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:48 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

Rapublika Srpska postoji, tako se zove a ne Genocidna Repulika Srpska; rođendan joj je kad njeni nadležni organi to kažu.

može tako?
nisam znala?
ja sam nadležni organ u mojoj kući i proglašavam da 15. avgusta 2011. slavim 30 godina:)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:50 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

A sto Srbija slavi 15 februar?

pa reko ti free.
tako i ja od sada svake godine slavim 30-ti rođendan, kao nadzorni organ u svojoj kući:)))
freehand freehand 23:59 16.01.2012

Re: Moralne horizontale

Exitus Letalis
A sto Srbija slavi 15 februar?

pa reko ti free.
tako i ja od sada svake godine slavim 30-ti rođendan, kao nadzorni organ u svojoj kući:)))

Ne razumem, u čemu je problem?
Zar ne slave sve žene svake godine trideseti rođendan, kad pređu 35?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:00 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Exitus Letalis
A sto Srbija slavi 15 februar?

pa reko ti free.
tako i ja od sada svake godine slavim 30-ti rođendan, kao nadzorni organ u svojoj kući:)))


Pa stani EL, ako cemo da se zezmo ok, ali ti pokusa cini mi se ozbiljno da pobijes logiku proslave dana kad se dogodio cin koji je doveo do stvaranja RS.
Sta mislis koliko bi se drzavnih praznika u svetu poklopilo sa tvojom logikom?
Nisam siguran ali mislim malo.
Naravno ti imas prava na svoju logiku pa i kad ona odudara od logike celog sveta, tako da mozes da slavis i treci a ne trideseti rodjendan. To ti niko ne moze zabraniti ali pomislili bi nesto o tebi.

I tacno je to sto je Fri rekao, o tome koji dan ce se uzeti za proslavljanje zavisi iskljucivo od njenih nadleznih organa.
Ili ti mislis da bi neko drugi trebao da odredi kad ce RS da slavi?
AlexDunja AlexDunja 00:09 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

edit
a što se ordenja tiče, meni skroz bezveze da predsednik koga sam ja birala nosi isti orden kao mladić, kao karadžić (koje je dao uhapsiti i kojima se sudi za najteže ratne zločine) kao plavšićka, kojoj je suđeno i koja je priznala svoju krivicu za ratne zločine, kao milošević, kome se takođe sudilo i protiv čije vladavine se tadić, zajedno sa nama , decenijama borio...meni bre to skroz blajk, a vi kako hoćete


i meni bljak, sad videh ovaj edit,
al mi lakše jer nisam glasala za tadića, al to je nijansa.
zove se predsednik.

bljak je, nema zbora.
blogovatelj blogovatelj 00:57 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

koja joj je teritorija bila? 83%? 75%? gde su bile granice?


Koja je teritorija SFRJ bila kad su pravili drugo zasedanje AVNOJ-a?
Cisto sumnjam da si izrazavalala svoj protest tokom decenija kad se slavio Dan Republike. A pobili onoliki svet kad su oslobodili Beograd, a i sire.
abrasax abrasax 09:25 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Da drugosrbiajnci imaju pristupa samo e-Novinama i Pescaniku vec bi to bio razlog da im celokupna kriticka javnost dostojno odgovori. A oni su polako vec postali "glavni" i u Danas-u, Blic-u, NIN-u ... i sire se polako dalje. Zato ja stalno i govorim o jadu i bedi srpske javne scene i (nepostojece) kriticke javnosti...


Vaso, mislim da si u svom detektovanju laganih medijskih promena prenebregao neke stvari - onu krutu logiku, otužnu dinamiku, još goru retoriku i tuda slično, koja prati predizborna dešavanja i koja briše mogućnosti bilo kakvog otklona od teme (a gde su nijanse)... Hoću reći, ono što strada nisu ispravnomisleći (poštovaoci RS, u tvom primeru), nasuprot zlomislećih (mrzitelji RS, na primer), nego određeni način sagledanja stvarnosti. Strada svaki pokušaj sučeljavanja stavova ne bi li se raznorodne činjenice preispitale i uklopile u neku složeniju, dinamičniju sliku.
(Dakle, hvala, fri, EL, hoo i drugi na toj dinamici... :))
Hansel Hansel 10:35 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Ne bih baš tvrdio da će ova formulacija slobode medija u današnjoj Srbiji biti adekvatna, ali upravo mi je sinula u svesti, predajem je blogojavnosti na komentarisanje :

Elem, u SM Srbiji imali smo, uglavnom, crne i bele info-zone.

Sada je najveći deo Srbije (govorimo o klasičnim medijima, dakle ne o internetu) u sivoj info-zoni, a ono nešto maligno kritičkih štampanih medija je upodobljeno, koliko se može primetiti po njihovim online izdanjima.

Možda je to tako i na Zapadu danas (ne bih rekao), ali činjenica jeste da istinski nezavisan (a široko pristupačan) medij u Srbiji ne postoji - ako postoji, molim, navedite.

Koji to kvaliteti danas nedostaju? Nesputanost i očuvana kritičnost, uz poštovanje makar osnovnih profesionalnih standarda, dakle - nesenzacionalističkog tipa.

Zaboravili ste u onom spisku iznad - Radio Pančevo i Radio Index, bilo je i onih koje nisam mogao da čujem: BUM radio (Požarevac) i verovatno sve ostale članice ANEM-a. Naravno, reći će neko, ni te stanice nisu mogle da rade bez para, pa i nisu bile faktički nezavisne. Da, nisu u tom smislu, one su tada dobijale novac kao podršku svojoj nezavisnosti (valjda). Ja za jedan medij od pobrojanih pouzdano mogu da kažem da u tom periodu nije bio kontrolisan, tj. da oni koji su tamo radili nisu bili kontrolisani. I taj medij je imao "vodu u kablu". I taj medij, iako amaterski, bio je ugašen pola godine pre 92-ojke (pre bombardovanja) - prvo izbačen iz zgrade Radio Beograda, a nekoliko dana kasnije policija je ušla u nove prostorije i naredila prekid rada. Drugi talas zatvaranja 2000. preživeo je "informativnim postom", uz prisustvo policije u prostorijama.

Izvinjavam se što nisam rekao ništa novo.

P.S. hoochie coochie man, opet nisi pažljivo čitao diskusiju o kalendaru , Dan državnosti nije Dan državnosti po Prvom srpskom ustanku nego po donošenju Sretenjskog ustava 1835.
P.P.S. Republika Srpska je imala prava da postoji taman onoliko koliko su svi narodi u exYU imali prava na samoopredeljenje, ako se ta država već morala pod pritiskom svih destruktivnih sila raspasti (a nravno da u oprincipu nije morala). Zašto je neko to pravo negirao za analizu je ako nam nije dovoljno jasno, ali za ratne zločine naravno da nema opravdanja. Ako to može da bude razlog da neka država ne postoji (a možda i treba da bude razlog), hajde da nam predstavnici te škole mišljenja objasne koje onda još države u svetu, ne samo u exYU, na osnovu takvog stava ne bi trebalo da postoje. Mislim, neka najpre sami sebi razjasne jesu li za moral ili pragmatičnost, da nam bude skroz jasno zašto se zalažu za priznanje nekih i negaciju drugih država, o prevelikom uvažavanju trećih (sa značajnom zločinačkom i genocidnom istorijom) da ne govorimo.
Ni u ovom P.P.S-u ništa novo, da.
buba_truba buba_truba 13:22 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Nebojsa Krstic
Meni Krstić sada deluje prilično ugruvano. Ali sam se okliznuo... ulupao se, a što se više kurobeca i vadi, što se mene tiče, modrice su sve vidljivije

U pravu si, sve je tako!

Više bih volela da nije...
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:00 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

P.S. hoochie coochie man, opet nisi pažljivo čitao diskusiju o kalendaru , Dan državnosti nije Dan državnosti po Prvom srpskom ustanku nego po donošenju Sretenjskog ustava 1835

E sad i ti u sitna creva. :)
Nije to tema.
Tacno je da je donosenje tog ustava zvanican razlog tj da je zbog ustava to izabrano kao dan drzavnosti, ali slavi se i pocetak prvog ustanka. Postoje spomenici tome, postoji proslava na mestu gde je to zapoceto, postoji dosta manifestavija i dokaza da se slavi i taj dan tj taj cin.
Zasto je uzet ustav (koji je, uzgred, trajao dva meseca : ) kao razlog je stvar odluke nadleznih tela Srbije, a ne to sto se pocetak prvog ustanka nije mogao uzeti jer se posle toga nesto menjalo (menjalo se i posle sretenjskog ustava naravno) sto je bila ideja EL i Bebe po kojoj su RS pobijale pravo da slavi dan kad je proglasena.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:12 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

i meni bljak, sad videh ovaj edit,
al mi lakše jer nisam glasala za tadića, al to je nijansa.
zove se predsednik.

Tebi je malo bljak što je predsednik Srbije nije odbio da 2012.g primi priznanje od legalnih i legitimnih predstavnika Republike Srpske, koji btw nemaju nikakve veze sa ratom u BiH?
To mi je malo čudno.
A šta je tvoj predlog?
Da Srbija prekine odnose sa Republikom Srpskom?

Na toj liniji je i glupačko saopštenje afž-a koje je i povod ovoj diskusiji.

P.S. Cvetko snimaš li ti ovo?
Snimaj brate sestro i šalji advokatima hitno!

Exitus Letalis Exitus Letalis 19:17 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Pa stani EL, ako cemo da se zezmo ok, ali ti pokusa cini mi se ozbiljno da pobijes logiku proslave dana kad se dogodio cin koji je doveo do stvaranja RS.


jesam, al ne dade free.

on sve u stilu - i bio jedan pas, i uj'o kuvara, i kuvar uze sekiru...

ja nemam vremena da se s njim nadgornjavam.

mogu samo da dodam da je nije bilo dejtona, rs bi ostala bez banaj luke i prijedora. to je fakat. peti korpus im bio pred vratima.

komšinicu u mojoj zgradi muž otišao da dovede iz prijedora. čovek bio novinar rts-a i znao sve korake unapred.

osim toga, i sami znate da je prijedor počeo da se pakuje.
spasio ih dejton.

treba da mu pale sveću svaki dan a ne svake godine.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:21 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Pazi znači na wiki navedeno da je Patrijarhu Pavlu oreden dodeljen 1994. i to ni manje ni više nego sa Slobom i Bulatovićem.

Na stranu to da je orden dodeljen 2009, nego ima i razlika, naime Patrijarh Pavle ga nije primio već je to u njegovo ime učinio Mitropolit G. Amfilohije u prisustvu svih članova Svetog Arhijerejskog Sinoda

al pazi društvo!

i koja je razlika što nije otišao lično?
jel primio il odbio kad mu je pukovnik amfilohije doneo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:50 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

osim toga, i sami znate da je prijedor počeo da se pakuje.
spasio ih dejton.

treba da mu pale sveću svaki dan a ne svake godine.


Pa i pale mu.
Srbi i insistiraju na Dejtonu, neki drugi bi da ga poniste pa sve iz pocetka.
Sad kazu da im ne odgovara. Valjda sporije kapiraju, sta li.

A to oko ordena, ako smo konstatovali da je RS ta koja odlucuje o svojim drzavnim praznicima i orednju (mozemo svi mi imati razlicite ideje sta bi bilo bolje, ali ipak oni odlucuju jer se o njima radi) onda primiti orden ili ga odbiti predstavlja, ne odnos prema znamenju ili prema onima ko je to isto dobio, vec prema onom ko ga daje.

Evo zamislimo taj scenario koji predlaze velecasni Korac, da Tadic vrati taj orden, da li bi to znacilo samo, ili da li bi to uopste znacilo odnos prema Maldicu i ostalim nosiocima ili bi to pokazivalo odnos prema samoj RS?

Zamisli da to isto uradi sa nekim nemackim, americkim, ili recimo hrvatskim ordenom, da ga ovi odlikuju a on kaze, ma ne pada mi na pamet da primim vas orden, gadim se njega. (pa navede neki razlog jer je isti dobio neko ko mu ne odgovara) da li bi razumela i odobrila takav stav ili razumevanje za to imas samo kad su odlikovanja RS u pitanju?
ecce-florian ecce-florian 19:57 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

i koja je razlika što nije otišao lično?






edit

Komentar se odnosio iskljucivo na netacnost podataka na izvoru.

Na ovom blogu ne komentarisem odluku o dodeli i prijemu ordena.
Pokazujem samo interesovanje za stavove savetnika, saveta ili tela (pretpostavka je da u tome ucestvuju neki nadlezni organi , kabineti ili lica) koja su predlozila lica odnosno u savetovala prihvatanje odlicja i koja je bila njihova argumentacija(ovo na drzavnom nivou)

Isto to i kroz prizmu predsednika stranke koja treba da ucestvuje na skorasnjim izborima (ovde je valjda nadlezan politicki savet DS-a koji
cit
разматра идејна и политичка питања која су од важности за дефинисање стратегије у унутрашњој и спољној политици;
a ciji je clan i blogerka gordanac.

Do sada je bilo malo podataka o istom, ali nikad se ne zna.
freehand freehand 20:00 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Exitus Letalis
Pa stani EL, ako cemo da se zezmo ok, ali ti pokusa cini mi se ozbiljno da pobijes logiku proslave dana kad se dogodio cin koji je doveo do stvaranja RS.


jesam, al ne dade free.

on sve u stilu - i bio jedan pas, i uj'o kuvara, i kuvar uze sekiru...

ja nemam vremena da se s njim nadgornjavam.

mogu samo da dodam da je nije bilo dejtona, rs bi ostala bez banaj luke i prijedora. to je fakat. peti korpus im bio pred vratima.

komšinicu u mojoj zgradi muž otišao da dovede iz prijedora. čovek bio novinar rts-a i znao sve korake unapred.

osim toga, i sami znate da je prijedor počeo da se pakuje.
spasio ih dejton.

treba da mu pale sveću svaki dan a ne svake godine.

Ma nemoj? A što ti je oket RS od 42, npr, a nije od 83%?
Što ti je, da budem precizniji, u redu ustaška koljačka i hrvatska državna (iz Republike NDH) a jednako nelegalna vojska na teritoriji Bosne od vojske RS? I što si legitimniji saudijski, iranski, američki, nemački i hrvatski, kao i Soroševi agenti od onih iz
Republike Srpske ili Srbije?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana