Kućni ljubimci| Region| Zabava

Bloger pred sudom

Nebojsa Krstic RSS / 16.01.2012. u 15:21

 

 

Ovako je bilo. Prvo sam ja napisao tekst «TN i 100 muslimana». Potom je SDU napisalo saopštenje. Onda sam ja napisao odgovor na to saopštenje.

Da ne bude da nisam, jer se moj odgovor lako zagubi među 540 komentara, evo da ga obznanim:

 Odgovor SDU-u

 Pošto se oko teme ovog posta oglasila SDU, koristim prostor bloga da repliciram na način koji je tu uobičajen.

 Njihovo saopštenje nemam u izvornom obliku već onako kako sam pronašao na internetu. Zato se unapred ograđujem ako verzija nije precizna.

 Pa kaže:

Socijaldemokratska unija najoštrije je osudila klevete koje je na svom blogu izneo savetnik predsednika Srbije Nebojša Krstić koji je čelnika SDU Žarka Koraća optužio da je bio gost kriminalaca iz Zemunskog klana.

 Ako bi SDU malo pažljivije pročitao moj tekst zaključio bi da to što tvrdi nije tačno i da nigde nisam napisao da je “čelnik SDU Žarko Korać bio gost kriminalaca iz Zemunskog klana”.

 Zato, ponovo na čitanje.

 "Javnost Srbije bi trebalo da bude upoznata sa tim da li su klevete, iznete na blogu predsednikovog savetnika, koje će imati epilog na sudu, zapravo deo strategije koja bi trebalo da dovede do ponovnog izbora Borisa Tadića za predsednika", navodi se u saopštenju koje potpisuje Žarko Korać.

Moram priznati da ovaj deo odgovora SDU-a koji se tiče izborne strategije, zbog samoironije izaziva u meni određenu dozu simpatije. Oni koji umeju da se šale na svoj račun uvek su mi bili dragi.

SDU je pozvala Tadićevog savetnika da "pre nego što se upusti u dalje iznošenje neistina u vezi sa političkim neistomišljenicima u Srbiji, odgovori na više puta javno postavljeno pitanje u vezi sa stvarnim vlasništvom i načinom rada njegove marketinške agencije, kao i da li sama činjenica da se on nalazi na funkciji savetnika predsednika Republike predstavlja klasičnu zloupotrebu položaja".

Ovde bih, ako mi vi iz SDU-a dozvolite, malo elaborirao.

Pre svega, ovaj vam je pasus malo trapavo sročen jer znači da kad odgovorim na “više puta javno postavljeno pitanje” imam befel SDU-a da “iznosim neistine o političkim protivnicima”.

 Verovatno niste hteli to da kažete, već da nije lepo da neko govori neistine o političkim protivnicima. Jel tako?

Ako je tako, odmah da vam kažem – potpuno se slažem!

I ne samo to. Ja mislim da su oni koji iznose neistine o bilo kome, pa čak i o političkim protivnicima, osobe vrlo nisko postavljene na skali moralne vertikale.

Takođe, mišljenja sam, da je vaše reagovanje na odlikovanje predsednika Tadića, u najmanju ruku, pokazatelj vaše nesposobnosti da prihvatite da je rat na prostoru bivše Jugoslavije završen, i vašeg neshvatanja da je krajnje vreme da počnemo da uvažavamo svoje susede, čak i kad su oni Srbi.

Što se tiče “više puta javno postavljenog pitanja” dozvolite mi da vas obavestim da je više puta i dat odgovor, ali ga vi niste izgleda primetili.

Zato specijalno za vas: moja je agencija u mom stvarnom vlasništvu. Upravljačka prava u njoj preneo sam na vreme i u skladu sa zakonom. Ne nalazim se u sukobu interesa. O tome imam i stav odgovarajućeg odbora Narodne skupštine koji je dat povodom pitanja koje je na tu temu postavio uvaženi poslanik Markićević. Sve je to lako proverljivo.

Iako ste me svojom insinuacijom lažno optužili da sam prekršio zakon, ja vas neću tužiti.

Ipak se dugo znamo.

…..

I to bi bilo to. Sad čekam poziv na sud. Ukoliko bude kao prošli put proći će neko vreme. Imam u tome iskustva. Stekao sam ga u procesu koji je, takođe zbog mog pisanija na blogu, preduzeo protiv mene izvesni Beba. Uredno sam se odazvao. Advokata nisam ni angažovao, sam sam se branio. Pa je izvesni taj proces izgubio.

Možda se zato i nisam naučio pameti.

I sad evo, dok čekam poziv u plavoj koverti, razmišljam o sledećem:

Ako SDU (ili sam Žarko Korać, ili omladina SDU-a, ili afž SDU-a) tuži mene, šta ćemo sa onim kolegama blogerima koji su u svojim komentarima napisali nešto što se afž-u takođe ne dopada?

Hoće li Korać i njih da utuži?

Ako neće, zašto neće?

Šta SDU, afž i ostali misle o jednakosti građana koju garantuje Ustav? Da li delikt mišljenja u jednom slučaju zavređuje tužbu, a u drugom ne?

Hoću li ja biti utužen za primer ostalima?

Eto, to su neka zanimljiva pitanja koja otvara najava ovog procesa.

Procesa koji je, to će i afž jednom shvatiti, besmislen i neopevano glup.

Uzgred, svedok u gorepomenutom procesu, na strani izvesnog tužitelja, bio je niko drugi nego izvesni Žarko Korać.

Da čovek pukne od smeha.

 

 

Tagovi



Komentari (463)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 20:14 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Evo zamislimo taj scenario koji predlaze velecasni Korac, da Tadic vrati taj orden, da li bi to znacilo samo, ili da li bi to uopste znacilo odnos prema Maldicu i ostalim nosiocima ili bi to pokazivalo odnos prema samoj RS?

Ili da, na primer, Čeda nikad nije primio pričest od Amfiliohija, niti je prešao zanišljenu geranicu između NBG i Zemuna? Niti je Prečasni Vuk ikad kakve veze imao sa blaženopočivšim Giškom, sečenjem ruku sa barjacima, milionima kvadratnih metara u gradu Beogradu, Acom Milutinovićem i Žarkom Koraćem? Da ne pominjemo (izvini Cvetko)
majku Terezu?
JJ Beba JJ Beba 20:19 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Koliko sam ja razume JJB je bljak da predsednik koga je ona birala ( nije se izjasnila glasom za ili protiv)

ja glasala za, oba puta. i užasno mi je da moj predsednik koji se vijao sa nama po ulicama (mada ga ja lično nisam viđala) u nadi da ćemo srušti slobodana miloševića, ponosno nosi isti orden kao on, ili kao mladić, kao karadžić, kao plavšička, kao onaj rektor vojislav maksimović i ostali
ja kao dupli glasač borisa tadića ne volim što nosi tu lentu.
dapače



hoochie coochie man hoochie coochie man 20:22 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Ma nema tog ordena niti pojedinca na svetu kome se nesto ne moze naci ako je cilj da mu se trazi mana.
Mnogi su mane nasli i Nobelovoj nagradi, a evo vidimo da ni majka Tereza nije bila nevina.

Samo se postavlja pitanje sta je to u ljudskom bicu sto ga vodi prema dlaci u jajetu?

Motivi za to, ma kako jasni bili se precutkuju, nema se hrabrosti da se kazu nego se traze ovako smesni izgovori, to mi je zanimljivo :)
angie01 angie01 20:35 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

(mada ga ja lično nisam viđala)


ni ja- al tako kazu!

a orden bi ivenculi mogli da daju Amerima, koji su se u onoj guzvi zahebali, misleci da ce rs biti aspirin za akutno stanje, kad ono, ispalo hronicni gastritis, sa cirem u obliku Brckog!

slazem se da lista dobitnika karakterise kvalitetu & znacaj odlikovanja-pa u tom smislu i eventualno primanje & odbijanje!

u ovom slucaju orden je dodeljen funkciji-a ne BT, meni barem deluje, da bi Dodik dao kome god imenu u ulozi presednika!
JJ Beba JJ Beba 20:40 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

a evo vidimo da ni majka Tereza nije bila nevina.


Samo se postavlja pitanje sta je to u ljudskom bicu sto ga vodi prema dlaci u jajetu?

huči, wow, kakvi seksualni komentari


meni takođe nije jasno šta je to u ljudskom biću što ih vodi ka ljubavi prema vlasti? možda im to zamagljuje vidike? možda ih to ne vodi ka strogosti prema sebi i odsustvu jajeta. i dlake.
Kazezoze Kazezoze 20:42 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

JJ Beba
Koliko sam ja razume JJB je bljak da predsednik koga je ona birala ( nije se izjasnila glasom za ili protiv)

ja glasala za, oba puta. i užasno mi je da moj predsednik koji se vijao sa nama po ulicama (mada ga ja lično nisam viđala) u nadi da ćemo srušti slobodana miloševića, ponosno nosi isti orden kao on, ili kao mladić, kao karadžić, kao plavšička, kao onaj rektor vojislav maksimović i ostali
ja kao dupli glasač borisa tadića ne volim što nosi tu lentu.
dapače




nisi ga ni mogla videti jer on je bio čovek iza zavese...
Tačno u ponoć bubnjari silaze sa bine, gase se svetla, na velikom platnu se prikazuje niz umrlica i čuje se glas koji izgovara imena ljudi sa umrlica. To traje, bina je prazna, Trg je u potpunoj tišini, jedino se čuje dubok muški glas koji izgovara imena poginulih u Miloševićevim ratovima...

..."Srbijo, šta za tebe znače ova imena? Srbijo, da li znaš ko su bili ovi ljudi? Ovi ljudi su mrtvi. Danas nema razloga za slavlje. Sada ćemo se razići u tišini, otići svojim kućama da razmislimo šta treba da učinimo da ove godine život konačno pobedi u Srbiji."

...Nismo obelodanili ko je te noći čitao Miljin tekst. Ni sam govornik nije o tome pričao. Bitno je bilo šta je te noći rečeno, a ne ko je to izgovorio. Danas, nakon osam godina, meni je bitno ko je te noći bio spreman da bude sa nama kada smo uradili pravu stvar.

...Miljin tekst je te noći čitao Boris Tadić.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:44 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

huči, wow, kakvi seksualni komentari


Nije bila nevina, Bebo, u smislu da i ona snosi krivicu za nesto, ne bre u onom bezobraznm smislu.
Sta sve tebi nece pasti na pamet :)



meni takođe nije jasno šta je to u ljudskom biću što ih vodi ka ljubavi prema vlasti?


Moze biti da je razum u pitanju, a?
Znas, ja, cak ni onda kad mi se dogodi da se razum i ponasanje vlasti poklope, ne odustajem od razuma.
A ti?
abrasax abrasax 20:45 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Ne bih baš tvrdio da će ova formulacija slobode medija u današnjoj Srbiji biti adekvatna, ali upravo mi je sinula u svesti, predajem je blogojavnosti na komentarisanje



Evo, Hansel, zahvaljivam se u ime iste.


Izvinjavam se što nisam rekao ništa novo.


Ma ovo je blog, Hansel, ne mora uvek 5w na 220v. Uostalom, šta fali podsećanju na Sretenjski ustav ili distinkciji između moralnoga i praktičnog? Ne preterujte...
ecce-florian ecce-florian 20:49 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

ja kao dupli glasač borisa tadića ne volim što nosi tu lentu.
dapače

JJB eno gore sam editovao nešto u komentaru - odgovoru EL o političkoj šteti odnosno koristi od prijema ordena.

Pretpostavljam da neko pravi procene o biračima koji će se privući da glasaju na sledećim izborima za stranku čiji je predsednik primio orden, odnosno o onim koji su do sada glasali ali nakon ovog više neće , biće uzdržani ili će glasati za neku drugu političku opciju.

Može se sad raspravljati koji je deo biračkog tela ta ciljna grupa kojoj se na ovaj način obraća

U tom kontekstu mi je sasvim normalno da druge stranke koje se spremaju da ucestvuju na izborima kritikuju postupke predsednika države i stranke te se na taj način deklarišu kao ta "druga" politička opcija.

Da li je ovakva politička kampanja bila dobra ili loša i da li će uspeti da birači iz te ciljne glupe sada svoj glas daju stranci čiji lider ovako postupio,pokazaće izbori

Čudno je jedino da se drugačije političke opcije pokušaju otkloniti difamisanjem političkih lidera stranaka koje će učestvovati na izborima.
A možda i nije
freehand freehand 20:57 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

opcija.

Da li je ovakva politička kampanja bila dobra ili loša i da li će uspeti da birači iz te ciljne glupe sada svoj glas daju stranci čiji lider ovako postupio,pokazaće izbori

Čudno je jedino da se drugačije političke opcije pokušaju otkloniti difamisanjem političkih lidera stranaka koje će učestvovati na izborima.
A možda i nije

Šta misliš o perspektivi stranaka čijih će savetnici predsednika (bez dileme) dopasti robije zbog besramnog laganja i difamacije političkih neistomišljenika?
Mislim na Krstića, naravno, kojeg ćeš ti nesumnjivo poslati u bajbokanu?
Hansel Hansel 21:05 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

abrasax
Izvinjavam se što nisam rekao ništa novo.

Ma ovo je blog, Hansel, ne mora uvek 5w na 220v. Uostalom, šta fali podsećanju na Sretenjski ustav ili distinkciji između moralnoga i praktičnog? Ne preterujte...

Znam ja da je blog, ali neki mi bili zamerili, pa ja da se ogradim makar svešću o opštim mestima.
Evo, Hansel, zahvaljivam se u ime iste.

I ja se zahvaljujem na zahvaljivanju!
JJ Beba JJ Beba 21:05 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

nisi ga ni mogla videti jer on je bio čovek iza zavese...

e ako je bio iza zavese


vidi, mnogo ljudi znam sa ulica. javljamo se jedni drugima.
vidu ognjenović znam sa onih prvih demonstracija iz juna 1990.(onih pre 9. marta) kada smo RTS zasuli jajima. nije baš bilo puno demonstranata, policije kolko hoćeš. tada je pretučen pekić. i pao pekić, u blizini bile vida i ja, potrčimo, podignemo pekića, posadimo ga na žardinjeru, vida mu brisala glavu maramicom, a ja otrčala po vodu....trajalo to tako neko vreme, dok nismo "sredile" pekića, i dok ga vida nije povela. i dan danas, kad se negde sretnemo, javljamo se jedna drugoj. jednom me je pitala- jel se mi ono znamo iz borbe? a ja joj kažem ne, iz vojske.

jbga bilo ljudi


JJ Beba JJ Beba 21:09 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Sta sve tebi nece pasti na pamet :)

šta bre ja? šta ti pišeš


A ti?

možda misliš da nemam razuma, vrag će ga znati, ali čuku mi niko ne može osporiti.
možda je ovde baš pitanje čuke? mislim imanja iste
ecce-florian ecce-florian 21:16 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Mislim na Krstića, naravno, kojeg ćeš ti nesumnjivo poslati u bajbokanu?

U dobro je, već sam mislio da misliš na majku Terezu.
Kazezoze Kazezoze 21:22 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

JJ Beba
e ako je bio iza zavese

fazon je što su ti iza zavese kasnije došli na čelo države, a ideale o kojima su govorili dok su bili skriveni iza zavese, su zamenili lentama koje su već dobili oni protiv kojih su se (iza zavese) junački borili.
mislim, šta reći...politika!


freehand freehand 21:23 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

ecce-florian
Mislim na Krstića, naravno, kojeg ćeš ti nesumnjivo poslati u bajbokanu?

U dobro je, već sam mislio da misliš na majku Terezu.

Hahaha. Dobar štos.
Di da pomenem Terezu pa da me neko tuži...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:23 17.01.2012

Re: Moralne horizontale


šta bre ja? šta ti pišeš


Ajd da priznam
Kad sam napisao to "nevina" setio sam se slike doticne. (probaj da zamislis)
Bilo bas bljak :)

možda misliš da nemam razuma, vrag će ga znati,

Hehe
jel i to treba da priznam (znam da ti zans )?
Poslednje sto bih o tebi pomislio je da nemas razuma

ali čuku mi niko ne može osporiti.
možda je ovde baš pitanje čuke? mislim imanja iste


E tu smo.
Cuku imas ali cini mi se malo selektivnu. Oprosti.
Cini mi se da se ne bi bas potresla ako bi se neko tamo osetio ko popisan kada bi predsednik Srbije odbio orden njegove republike i time mu stavio do znanja da je i Srbija protiv njega. Ili gresim?
Ne mislim na Dodika, i ne mislim uopste da bi se on tako osetio.
Pricam o nekom anonimnom iz npr Prijedora, Modrice, Ljubinja...posto kapiram da i ti kad pricas o cuki mislis na anonimne a ne na Izetbegovice i Ganice (nevine Ganice, naravno:)
JJ Beba JJ Beba 21:26 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

u ovom slucaju orden je dodeljen funkciji-a ne BT, meni barem deluje, da bi Dodik dao kome god imenu u ulozi presednika!

nije šija nego vrat.



možda je baš zato što je prtedsednik jedne druge države (srbije), taj predsednik je mogao na finjaka da odbije da učestvuje u tome. čisto iz pijeteta prema žrtvama koje su u toj državi pobili zvaničnici entiteta/ nosioci tog istog ordena, a koje je taj isti predsednik dao uhapsiti i poslati ih hag gde im se sudi za ratne zločine i zločibne prema čovečnosti.čisto iz pijeteta prema žrtvama.
freehand freehand 21:32 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

JJ Beba
u ovom slucaju orden je dodeljen funkciji-a ne BT, meni barem deluje, da bi Dodik dao kome god imenu u ulozi presednika!

nije šija nego vrat.



možda je baš zato što je prtedsednik jedne druge države (srbije), taj predsednik je mogao na finjaka da odbije da učestvuje u tome. čisto iz pijeteta prema žrtvama koje su u toj državi pobili zvaničnici entiteta/ nosioci tog istog ordena, a koje je taj isti predsednik dao uhapsiti i poslati ih hag gde im se sudi za ratne zločine i zločibne prema čovečnosti.čisto iz pijeteta prema žrtvama.

Siguran sam da bi ti punog srca i iz sve snage podržala našeg Predsednika (uz EL i druge plementiopravstvujušče kolege) kad bi, da mu neštp ponude, odbio neki nemački orden zbog žrtava prvog i drugog velikog rata, a naročito Holokausta!
I neznam baš pouzdano,m ali skoro pa da sam siguran da Nemci nikom to ordenje i ne nude, da se ne bi blamirali?!
JJ Beba JJ Beba 21:41 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

kad bi, da mu neštp ponude, odbio neki nemački orden zbog žrtava prvog i drugog velikog rata, a naročito Holokausta!

pa bih ako bi negirali holokaust, ali to je u nemačkoj nemoguće.
i uopšte mi nije jasno zašto porediš nemačku i RS?
nemačka je denacifikovana, mislim da o tome znaš
ako si bio u nemačkoj video si kako se oni danas kao država odnose prema žrtvama koje su u njihovo ime počinili njhivi preci.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:56 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

i uopšte mi nije jasno zašto porediš nemačku i RS?
nemačka je denacifikovana,



I taman ocekujem da kazes sto poredis Nemacku i RS u smilsu da se Srebrenica ipak ne moze uporediti sa Holokaustom, tj da je neprimereno bilo sta porediti sa onim sto je Nemacka uradila, ti kazes da se ne mogu porediti RS i Nemacka jer je RS gora od Nemacke. (po pitanju zlocina naravno)
Jeste denacifikacija fina stvar, narocito onde gde je nacizam vladao, ali ipak nije gumica jbg.
Ne moze da izbrise.
JJ Beba JJ Beba 22:16 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

kazes da se ne mogu porediti RS i Nemacka jer je RS gora od Nemacke. (po pitanju zlocina naravno)

naravno da mogu po genocidu i zločinima, ali ne i po odnosu prema zločinima
nemci svoje zločone ne negiraju, ne veličaju ubice, ne dižu im spomenike, ne dele im ordenje
kod nas, naši zločinci su heroji, nose ordenje. isti onaj kao moj predsednik
abrasax abrasax 22:18 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Znam ja da je blog, ali neki mi bili zamerili, pa ja da se ogradim makar svešću o opštim mestima.





AlexDunja AlexDunja 22:20 17.01.2012

Re: Moralne horizontale


Tebi je malo bljak što je predsednik Srbije nije odbio da 2012.g primi priznanje od legalnih i legitimnih predstavnika Republike Srpske, koji btw nemaju nikakve veze sa ratom u BiH?
To mi je malo čudno.
A šta je tvoj predlog?
Da Srbija prekine odnose sa Republikom Srpskom?


a, bre, krle, nemoj da me razočaravaš:)

nećeš mi valjda reći da su oni iz rs dodelili orden
predsedniku, i da mu to nisu unapred javili, da nekažem da su ga konsultovali?

ma daj, umeš ti to bolje:)

i jeste, mnogo mi je bljak kad vidim spisak dobitnika ordena.
ne sviđa mi se to društvo.

ne mislim da srbija treba da prekine odnose sa srpskom, naprotiv.
treba da ih popravi, i sa federacijom i ostalim susedima.
srbija treba da pomogne sebi i srpskoj da što pre
postanu ozbiljna društva, da sarađuju sa regionom,
da razvijaju ekonomije i savtajrad.

edit:
dugujem ti i ovo:
Na toj liniji je i glupačko saopštenje afž-a koje je i povod ovoj diskusiji.


moja linija je malo drugačija.
naime ja mislim da predsednik nije trebalo
da demonstrativno vrati orden, to bi bio predizborni gest,
neukusan, priznajem.

trebalo je da unapred objasni zašto nije dobro da je u lošem društvu,
ali, valjda je procenio da je lepo dobiti orden kao
predizborni poklon:)

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:27 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

naravno da mogu po genocidu i zločinima,


Mogu?
Hoces reci da je Holokaust isto sto i Srebrenica, da je najveci rat u ljudskoj istoriji ito sto i neki lokalni gradjaski rat, da je strana u ratu koju je svet primorao na bezuslovnu kapitulaciju isto sto i strana kojoj je taj svet priznao da su joj ciljevi bili legitimni i zato joj omogucio da osnuuje svoju republiku?
Zanimljivo Bebo kako, ti koja se pozivas na srce, olako jednima mnogo zaboravljas a drugima mnogo preuvelicavas kako bi ih mogla izjednaciti.
Gde ce ti dusa Bebo?(ona valjda ide u paketu sa cukom?)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:29 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

ne mislim da srbija treba da prekine odnose sa srpskom, naprotiv.
treba da ih popravi, i sa federacijom


A ako popravljane odnosa sa jednima znaci (a znaci) kvarenje odnosa sa drugima?
Teoretski ljubav lepo zvuci, al jebiga.
JJ Beba JJ Beba 22:35 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Gde ce ti dusa Bebo?(ona valjda ide u paketu sa cukom?)

ujbte kakavo pitanje!!!! fatalno, srceparajuće,


kako bre gde će, pa u pakao naravno, ako na takav koncept misliš.
ako je već tako, onda mora da je tamo bolje društvo
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:37 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

ujbte kakavo pitanje!!!! fatalistiko


Nije, logicno je.

Pomenula si srce, pa reko' da te i za dusu priupitam.
JJ Beba JJ Beba 22:38 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

sto i neki lokalni gradjaski rat,

u tamo nekom lokalnom građanskom ratu počenjini su najveći ratni zločini posle dotičng koga porediš sa
AlexDunja AlexDunja 22:39 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Teoretski ljubav lepo zvuci, al jebiga.

kratko traje
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:11 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

u tamo nekom lokalnom građanskom ratu počenjini su najveći ratni zločini posle dotičng koga porediš sa


Jeste Bebo.
Posle njega, posle i po vremenu dogadjanja i po obimu zlocina.
Po obimu toliko posle da je nehumano i porediti.
A ako ti mislis da je to slicno, ok.
AlexDunja
Teoretski ljubav lepo zvuci, al jebiga.

kratko traje


Ne samo da kratko traje nego je (tamokodnjih) i nemguca.
A ljubavi na silu nebiva.
Sva sreca pa nije svud kao tamokodnjih :)
AlexDunja AlexDunja 23:21 17.01.2012

Re: Moralne horizontale

Ne samo da kratko traje nego je (tamokodnjih) i nemguca.

ljubav nikad nije nemoguća,

pazi sad:))

JJ Beba JJ Beba 00:04 18.01.2012

Re: Moralne horizontale

Po obimu toliko posle da je nehumano i porediti.

ali huči, ja ne poredim, ti porediš

meni je i jedan ubijenu strašno
G r o f G r o f 16:55 16.01.2012

...samo mućkate kolu.




Taj vertikalni moralni integritet koji se uzdiže do neprihvatanja bilo čega što je iz RS, kao staklo se razbija već o ivice bazena u Šilerovoj.





Ako bi SDU malo pažljivije pročitao moj tekst zaključio bi da to što tvrdi nije tačno i da nigde nisam napisao da je “čelnik SDU Žarko Korać bio gost kriminalaca iz Zemunskog klana”.


...Prvi citatat implicitno govori upravo ono što se u drugom negira.
...Kad si već izrekao tvrdnju isprsi grudi junačke i guraj do kraja...Oči zanosnih blogerskih riba su uprte u tebe. Bori se kao lav.
angie01 angie01 17:29 16.01.2012

Re: ...samo mućkate kolu.

Taj vertikalni moralni integritet koji se uzdiže do neprihvatanja bilo čega što je iz RS, kao staklo se razbija već o ivice bazena u Šilerovoj.


jedina ivica bazena koja je zaniljiva, je ona, gde sneki daki sedi u u cava pozi, dok velja selja radi vezbe, a po povrsini pluta kanu, a ona ga lozi kako je sexy!

(probala sam da skinem klip, al ne mogu,...ovako je nedovoljno znam, al sta cu!)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:12 16.01.2012

Re: ...samo mućkate kolu.

G r o f



Taj vertikalni moralni integritet koji se uzdiže do neprihvatanja bilo čega što je iz RS, kao staklo se razbija već o ivice bazena u Šilerovoj.





Ako bi SDU malo pažljivije pročitao moj tekst zaključio bi da to što tvrdi nije tačno i da nigde nisam napisao da je “čelnik SDU Žarko Korać bio gost kriminalaca iz Zemunskog klana”.


...Prvi citatat implicitno govori upravo ono što se u drugom negira.
...Kad si već izrekao tvrdnju isprsi grudi junačke i guraj do kraja...Oči zanosnih blogerskih riba su uprte u tebe. Bori se kao lav.


Grofe, ovoga puta si omašio.

Jer, ako se prvi citat čita explicitno, on implicira ono što se u drugom citatu negira.

Međutim, ako se prvi citat čita sa mogućim implikacijama između redova, onda bi to moglo izgledati ovako: Nije Korać lično sedeo na ivici, ili se brčkao u bazenu, ali jeste jedan njegov koalicioni partner i politički istomišljenik. Ne treba zaboraviti ni da je Korać bio i predsednik nekakve komisije o odgovornosti za atentat na Z.Đ., koja je moguće sve to previdela, tako da prvi citat, moguće, i to implicira.

Hebiga, tako je to sa implkacijama.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:18 16.01.2012

Re: ...samo mućkate kolu.

...Kad si već izrekao tvrdnju isprsi grudi junačke i guraj do kraja

Ma jok, nek advokati afž-a zasluže svoj honorar.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:07 16.01.2012

Re: ...samo mućkate kolu.

Ma jok, nek advokati afž-a zasluže svoj honorar.


Antifašistički front žena - ukoliko se ovo afž odnosi na njega - je ukinut 1953. godine pa ce isti tesko bilo koga tuziti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:49 17.01.2012

Re: ...samo mućkate kolu.

..Prvi citatat implicitno govori upravo ono što se u drugom negira.

Kad su bazenski sportovi u pitanju, mislim da se mnogi implicitno prave nevešti.

Ne posedujem ja nikakva tajna znanja. Nisam svedok događaja. Znam samo ono što su pisale novine i ono što su sami akteri potvrdili u više navrata. I ono što su različiti akteri izjavljivali jedan o drugome. Kao i i ono što govore i danas, svako malo.

Ali to su neprijatne teme.

Pomeni ih pa će da vrisnu kao opareni. Tužiće te i proglasiće za lopova pride.

Slično će postupiti i oni drugi, koji su se zalagali da se za jednog Srbina ubije 100 muslimana, samo ako ih podsetiš.

A laik misli kako se jedni razlikuju od drugih.

Ma kakvi.

G r o f G r o f 22:52 17.01.2012

Re: ...samo mućkate kolu.

Ali to su neprijatne teme.

Pomeni ih pa će da vrisnu kao opareni. Tužiće te i proglasiće za lopova pride.


Npr. tvom kolegi smrdi iz usta.
Kad bi mu to rekao u velikom društvu, to bi sigurno bilo sa namerom da uvrediš.
E sad, mene apsolutno ne zanima da li tvom kolegi smrdi iz usta ali mi je zanimljiva želja za uvredom.
A propo primera, zašto umesto priče o smradu nisi pojasnio Tadićev potez, iz poštovanja prema ljudima koji su ga glasali, a ipak misle da nije trebao primiti orden.
Očigledno je da takvih ima.

Recimo-

a) predsednik je iskreno počastovan ukazanom čašću i stavio je svoju sujetu ispred interesa države jer ipak je ta čast pomalo bacanje prašine u oči medjunarodnoj zajednici.
b) predsedniku je orden nebitan ali je video dobru priliku da se ogrebe za neki glas desno orentisanih birača.
c) predsednik je bio zatečen dodelom ordena i da ne bi narušavao idilične odnose sa Dodikom prihvatio je orden bez razmišljanja.
d) nešto što nije ni a, ni b, ni c....
JJ Beba JJ Beba 23:05 17.01.2012

Re: ...samo mućkate kolu.

iz poštovanja prema ljudima koji su ga glasali, a ipak misle da nije trebao primiti orden.

ne mora iz poštovanja prema nama koji mislimo da nije trebalo da orden primi, već iz poštovanja prema žrtvama i njihovim porodicama koje svoje mrtve oplakuju zbog prethodnih vlasnika istog ordena
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:15 17.01.2012

Re: ...samo mućkate kolu.

JJ Beba
iz poštovanja prema ljudima koji su ga glasali, a ipak misle da nije trebao primiti orden.

ne mora iz poštovanja prema nama koji mislimo da nije trebalo da orden primi, već iz poštovanja prema žrtvama i njihovim porodicama koje svoje mrtve oplakuju zbog prethodnih vlasnika istog ordena


Tim zrtvama i njihovim porodicama se ne moze objasniti ni postojanje RS.
I pominjati njih je zlupotreba njih da bi se Tadic ( okom ja nista lepo ne mislim) dodato oblatio.
Ako je misljenje zrtava i njihovih porodica jedino meritorno onda RS treba ukinuti.
Sve drugo je uvreda za njih.
G r o f G r o f 00:07 18.01.2012

Re: ...samo mućkate kolu.

već iz poštovanja prema žrtvama i njihovim porodicama koje svoje mrtve oplakuju zbog prethodnih vlasnika istog ordena


Dovoljno dalekim odlaskom u prošlost svaki orden će izgubiti sjaj. Mene zanima sjaji li ovaj danas.
ecce-florian ecce-florian 17:23 16.01.2012

poziv na saradnju

Uredno sam se odazvao. Advokata nisam ni angažovao, sam sam se branio. Pa je izvesni taj proces izgubio.




Da li si voljan za saradnju?

Ukoliko imaš pravosudni onda preuzimanje zastupanja, a ukoliko ne onda u formi savetnika, konzaltinga,.... nečeg već da bi se izbegla mogućnost pokretanja postupka za nadripisarstvo.

Naknada po dogovoru.

Treba mi zbog onog - naša kancelarija koristi savetodavne usluge renomiranih stručnjaka iz raznih oblasti javnog života kao npr...........
angie01 angie01 17:35 16.01.2012

Re: poziv na saradnju

Da li si voljan za saradnju?


khm, khm,..dobro, nisam ja On, al ako moze preko reda na lepe oci- je l moz da se naplati kamata na dugovanje za firmu iz 2005-recimo da je bio neki dug od 20 dindzi, pa oni nesto preracunali do sada-kao ispada 200 jurica-nikada nisu poslali potrazivanje do sada, ni opomenu-nis-tada bili drugi vlasnici na drugoj opstini!???
blokirali su firmu zbog tih jurica-kazu, prvo platite, pa nas onda tuzite, ako ovo sve nije pravno ok!

se izvinuvam gazdi od bloga za zloupotrebu, al ako moze odgovor-bila bih zahvalna!
Hansel Hansel 20:03 16.01.2012

Re: poziv na saradnju

Možda bi ovo iziskivalo manje maltretiranja, pošto se pominje otpis kamate, a ako je osnovni dug tako mali... Ne znam samo da li važi i za pravna lica.
ecce-florian ecce-florian 21:00 16.01.2012

Re: poziv na saradnju

blokirali su firmu zbog tih jurica-kazu, prvo platite, pa nas onda tuzite, ako ovo sve nije pravno ok!

se izvinuvam gazdi od bloga za zloupotrebu, al ako moze odgovor-bila bih zahvalna!


Blokiraj i ti njihovu.
Ovo nije savet već više razmišljanje.

Kako ti nisam dao ovaj put to činim pro bono ( besplatno)

Pravne savete prepuštam domaćinu i kolegama blogerima




angie01 angie01 23:59 16.01.2012

Re: poziv na saradnju

uros, hansel, cvetko-thnks!

cvetko-ne prepustaj me,ako ni zbog cega drugog-a toliko toga smo zajedno prosli-, znam sta znaci pro bono i bez crtanja!
vilovuk vilovuk 17:52 16.01.2012

SDU

Ne bih hteo da se ovo shvati kao navijanje, uvlačenje i slično, samo bih onim, u suštini dobrodušnim naivčinama koji brane Koraća poručio da pogledaju ovu skraćenicu gore, i kažu koje li se ono na kraju šepuri slovo.
Pa, ako je U, kao što jeste - to ne vidi samo onaj ko neće da vidi - o čemu mi dalje da pričamo uopšte moliću lepo?
freehand freehand 17:59 16.01.2012

Re: SDU

Pa, ako je U, kao što jeste - to ne vidi samo onaj ko neće da vidi - o čemu mi dalje da pričamo uopšte moliću lepo?

O tome da u nazivu i skraćenici DS na početku fali jedno G (kao genocid)?

Edit:
Da, i mene je bio hladan znoj oblio, ali - izgleda da mi, ipak, nije onemogućeno da branim krstića!

vilovuk vilovuk 18:21 16.01.2012

Re: SDU

freehand
Da, i mene je bio hladan znoj oblio, ali - izgleda da mi, ipak, nije onemogućeno da branim krstića!

Pa ti si, na šestoj strani komentara, izjavio da odustaješ od advokatskog posla u ovom predmetu.
Jesu se pojavile neke nove činjenice u međuvremenu pa ti se sad čini da je odbrana ipak moguća?
Ili te nisam razumeo? Ni ovde ni tamo.
freehand freehand 18:30 16.01.2012

Re: SDU

vilovuk
freehand
Da, i mene je bio hladan znoj oblio, ali - izgleda da mi, ipak, nije onemogućeno da branim krstića!

Pa ti si, na šestoj strani komentara, izjavio da odustaješ od advokatskog posla u ovom predmetu.
Jesu se pojavile neke nove činjenice u međuvremenu pa ti se sad čini da je odbrana ipak moguća?
Ili te nisam razumeo? Ni ovde ni tamo.

Ne, koliko ja razumem pojavile su se nove činjenice u smislu tumačenja skraćenica naziva stranaka.
Pa rekoh da pripomognem, pošto slutim večerašnji naslov u e-novinama:
"Na genocidnom blogu b 92 Savetnik Krstić nazvao Koraća i SDU ustašama!"

A u nastavku - znamo već: noćni sastanak, noćne straže, saopštenja... I tako.
mishko1 mishko1 18:02 16.01.2012

Verujem-Ne verujem...

Opušteno g. Savetniče... Ne verujem da će se g. Korać spuštati na Vaš nivo. A i u ovo za "izvesnog Bebu" mi je teško da poverujem. Ali OK. Možda sam neobavešten pa ne znam da ste Vi jedan od retkih koji mu kvare skor (izvesnom).
Kako blogovi nadolaze sve više verujem da podižu rejting Tomi (groznom). Zar je moguće da ne uviđate da su kontraproduktivni? Pa ni po komentarima?
freehand freehand 20:04 16.01.2012

Re: Verujem-Ne verujem...

A i u ovo za "izvesnog Bebu" mi je teško da poverujem. Ali OK. Možda sam neobavešten pa ne znam da ste Vi jedan od retkih koji mu kvare skor (izvesnom).

Pa što ne proveriš, pa umesto da se prenemažeš sa tim hihihi - uteraš Krstića u laž i zakucaš mu jezik za tarabu jednom za svagda?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:43 16.01.2012

Re: Verujem-Ne verujem...

Opušteno g. Savetniče, verujem da će se g. Korać spuštati na Vaš nivo

Jao i ja se nadam!
A i u ovo za "izvesnog Bebu" mi je teško da poverujem...Možda sam neobavešten pa ne znam da ste Vi jedan od retkih koji mu kvare skor..

Ma i meni bi bilo. Da nijesam video sopstvenim očima.
jinks jinks 19:31 16.01.2012

Vase sam pominjanje

Silerove ulice u kontekstu SDU-a shvatio kao pitanje da li sa pozicija moralnih sudija u javnosti mogu da nastupaju bliski politicki partneri, verovatno i koalicioni, Cedomira Jovanovica, koji jeste isao u Silerovu ... i ko zna koliko je istu tu Silerovu dovodio u Nemanjinu.
AlexDunja AlexDunja 19:43 16.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

Silerove ulice u kontekstu SDU-a shvatio kao pitanje da li sa pozicija moralnih sudija u javnosti mogu da nastupaju bliski politicki partneri, verovatno i koalicioni, Cedomira Jovanovica, koji jeste isao u Silerovu ... i ko zna koliko je istu tu Silerovu dovodio u Nemanjinu.


pa el po toj logici krle ne sme da kritikuje tomu
jer je u istoj partiji sa džilasom?
jinks jinks 19:55 16.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

Na osnovu vaseg komentara dalo bi se zakljuciti da se ustvari g. Djilas iz nekih razloga zaklanja g. Krsticem, na nacin na koji se potrcko Silerove, Beka, Janjusevica ... krije iza raznoraznih koalicija i politicara ... tipa SPO, SDU.

Nesto ne vidim da je prvo slucaj, a drugo deluje da jeste.
AlexDunja AlexDunja 21:27 16.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

Na osnovu vaseg komentara dalo bi se zakljuciti da se ustvari g. Djilas iz nekih razloga zaklanja g. Krsticem,


ne.
nego znam da krletu nije prijatno kad ga
prozivaju za razne zloupotrebe koje članovi ds
nesporno rade,( i mislim da je u pravu)

pa onda mislim da nije lepo da on osporava moral koraću i sdu
zbog nečega što je činio neko drugi, ma koliko taj neko bio koalicioni partner.

jer tek bi se na tom polju ds-u imalo šta prigovoriti.
AlexDunja AlexDunja 21:31 16.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

AlexDunja
Na osnovu vaseg komentara dalo bi se zakljuciti da se ustvari g. Djilas iz nekih razloga zaklanja g. Krsticem,


ne.
nego znam da krletu nije prijatno kad ga
prozivaju za razne zloupotrebe koje članovi ds
nesporno rade,( i mislim da je u pravu)

pa onda mislim da nije lepo da on osporava moral koraću i sdu
zbog nečega što je činio neko drugi, ma koliko taj neko bio koalicioni partner.

jer tek bi se na tom polju ds-u imalo šta prigovoriti.


edit:
ili ti misliš da se čeda zapravo krije iza
koraća, tojest čeda je hteo da kritikuje tadića povodom
ordena pa poturio žarka, da njemu ne bi spočitali šilerovu?

i izvinjavam se što ne uzvraćam persiranjem,
pravila bloga su takva, i navikla sam, ali ako
insistiraš, prilagodiću se:)

i naravno, molim da ne persiraš ni ti meni,
na blogu to pravi nepotrebnu distancu.
jinks jinks 21:37 16.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

Koliko sam razumeo, kljucna rec bloga je "Silerova" ... na osnovu toga i tvog drugog komentara deluje kao da neko pokusava da zemunske, dunavske, nemanjske ... avanture g. C. Jovanovica skrije iza g. Djilasa.

edit:

ili ti misliš da se čeda zapravo krije iza
koraća, tojest čeda je hteo da kritikuje tadića povodom
ordena pa poturio žarka, da njemu ne bi spočitali šilerovu?


Ne mislim. Jer Silerova ni do sada nije smetala C. Jovanovicu da govori i kritikuje. Sto opet ne mora da znaci da pojedini njegove govore i kritike nece posmatrati i iz ugla Silerove.

Mada verovatno i sama cinjenica da je neko sa njim u koaliciji deluje u pravcu da se opor utisak Silerove ublazi, za sta oni koji na to pristaju ipak snose odredjeni vid odgovornosti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:57 16.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

nego znam da krletu nije prijatno kad ga
prozivaju za razne zloupotrebe

Nije. Ali sam svestan da sam kriv i kad nisam ništa kriv. Upravo zato ne pokušavam da izigravam moralnog arbitra. Kao što to neprekidno čini čelnik afž-a.
pa onda mislim da nije lepo da on osporava moral koraću i sdu

Nisam mu osporavao moral, nego mislim da sa svojim moralom nije baš kandidat za prepodobnu majku Terezu.
AlexDunja AlexDunja 22:14 16.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

Nisam mu osporavao moral, nego mislim da sa svojim moralom nije baš kandidat za prepodobnu majku Terezu.

a pa dobro,

to niko ko se očešao o politiku
ovde nikako nije.

ali ti često pričaš o manjem zlu, pa se povedoh:)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:24 16.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

to niko ko se očešao o politiku
ovde nikako nije.

Ne mora da znači. Moje iskustvo kaže da u politici ima vrlo finih ljudi. Kao što ima i teškog ološa.
Ali tako je verovatno u svim profesijama.
AlexDunja AlexDunja 22:25 16.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

Koliko sam razumeo, kljucna rec bloga je "Silerova" ... na osnovu toga i tvog drugog komentara deluje kao da neko pokusava da zemunske, dunavske, nemanjske ... avanture g. C. Jovanovica skrije iza g. Djilasa.


ne, ne,
ja samo mislila na reciprocitet,

ako prozivaš nekog za nešto što je radio koalicioni partner,
onda ostali imaju pravo da prozivaju tebe zaa ono što oni tvoji rade,
iako nisi uradio ti.

meni je to nepravedno.
jer čovek mora da odgovara za ono što čini,
a ponekad se druži i sa nekima koji rade ono što
on ne bi:)
AlexDunja AlexDunja 22:28 16.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

Ali tako je verovatno u svim profesijama.


to svakako, svuda ima svakakvih,
ali ako prozivamo ljude za ono što je uradio neko drugi,
nećemo ohrabriti one fine da da se pojave u prvom redu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:39 16.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

to svakako, svuda ima svakakvih,
ali ako prozivamo ljude za ono što je uradio neko drugi,
nećemo ohrabriti one fine da da se pojave u prvom redu

...A oni koji su ološ, javljaju se u dva oblika. jedan je onaj kad im to piše na čelu (na majici, bedžu...). I drugi, kad se pretvaraju da jesu nešto što nisu. Ovi drugi su po mom mnjenju gori.
AlexDunja AlexDunja 22:52 16.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

Ovi drugi su po mom mnjenju gori.

saglasna.

samo, i jedni i drugi onemogućavaju
fine da rade ono što znaju. u svim profesijama.
u politici najtransparentnije.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:29 16.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

...A oni koji su ološ, javljaju se u dva oblika. jedan je onaj kad im to piše na čelu (na majici, bedžu...). I drugi, kad se pretvaraju da jesu nešto što nisu. Ovi drugi su po mom mnjenju gori.

evo ih prvi, a ovo su drugi, ovaj sa kravatom.

odoh da se pridružim maksi.
reanimator reanimator 23:33 16.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

odoh da se pridružim maksi

Putuj igumane :)
(repliciram samo da bih odleteo zajedno sa tvojim komentarom i posle cvileo po blogu kako sam žrtva progona od strane sistema) :)
JJ Beba JJ Beba 23:36 16.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

odoh da se pridružim maksi.

ecce-florian ecce-florian 00:10 17.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

Nisam mu osporavao moral, nego mislim da sa svojim moralom nije baš kandidat za prepodobnu majku Terezu.


Ako ono sa bazenom i nije bila uvreda ovo bi moglo da bude predmet sudskog postupka

Predlažem zastupnicima tužitelja ( nadam se da se ne zastupa sam) da dopune tužbu (ako je za uvredu) ovim citatom.

Za slučaj brisanja od strane moderacije iskaza domaćina zbog napravio sam i kopiju kao dokaz da je objavljeno na B92 ( kvalifikovanio oblik) koju sam spreman po potrebi i ustupiti

Nebojsa Krstic
21:57 16.01.2012 / *novo


edit:

Krle, nije bitno da li je tačno već da li je uvredljivo izjaviti da neko baš nije kandidat za majku Terezu.

Eno vratio sam se da ti dam preporuku na komentar, vredi, mis'im u širem kontekstu vredi kao ključ za čitanje.
AlexDunja AlexDunja 00:13 17.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

ecce-florian
Nisam mu osporavao moral, nego mislim da sa svojim moralom nije baš kandidat za prepodobnu majku Terezu.


Ako ono sa bazenom i nije bila uvreda ovo bi moglo da bude predmet sudskog postupka

Predlažem zastupnicima tužitelja ( nadam se da se ne zastupa sam) da dopune tužbu (ako je za uvredu) ovim citatom.

Za slučaj brisanja od strane moderacije iskaza domaćina zbog napravio sam i kopiju kao dokaz da je objavljeno na B92 ( kvalifikovanio oblik) koju sam spreman po potrebi i ustupiti

Nebojsa Krstic
21:57 16.01.2012 / *novo



da znaš da mi palo napamet,
al sam bila sigurna da numem da sročim:)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:18 17.01.2012

tereza

khm, Cvetko, kako bi definisao prepodobnu majku Terezu i upitnik za poziciju iste, pa jos za sud u Srbiji, koji se u opetljo s infostanovima i erteesovima, samo još šorka koje veća sv Paraskeva fali:)





ecce-florian ecce-florian 00:19 17.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

Viš da sam te sliko ispod komentara. Možda te pozovu ko svedoka, nikad se ne zna.
ecce-florian ecce-florian 00:22 17.01.2012

Re: tereza

Vesna Knežević Ćosić
khm, Cvetko, kako bi definisao prepodobnu majku Terezu i upitnik za poziciju iste, pa jos za sud u Srbiji, koji se u opetljo s infostanovima i erteesovima, samo još šorka koje veća sv Paraskeva fali:)






ne slažem se s pitanje jer ga ne razume
AlexDunja AlexDunja 00:25 17.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

Viš da sam te sliko ispod komentara.

to vidim.
nikad ne možeš da znaš.
freehand freehand 00:30 17.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

ecce-florian
Viš da sam te sliko ispod komentara. Možda te pozovu ko svedoka, nikad se ne zna.

E, a ako bi Krstić glede uštede na vremenu, novcu, smaranju suda itd sad izjavio da Korać sa svojim moralom jeste kandidat za prepodobnu majku Terezu - el bi to tebe i klijente ti potencijalne zadovoljilo, ili bi ga i za to tužili?
ivana23 ivana23 00:33 17.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

I o majci Terezi ima svakakvih stavova, pa ako sud krene da raspetljava, bice komplikovano...

Mother Teresa's House of Illusions
freehand freehand 00:42 17.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

ivana23
I o majci Terezi ima svakakvih stavova, pa ako sud krene da raspetljava, bice komplikovano...

Mother Teresa's House of Illusions


Šta si ti sad htela da ovime da kažeš o Koraću?!
Mis'im, da Krstić ipak ostane pri ranijoj izjavi, i da se to tretira kao izraziti znak poštovanja prema tužitelju?

Bože, kak je ovo postalo komplikovano...
ecce-florian ecce-florian 00:44 17.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

I o majci Terezi ima svakakvih stavova, pa ako sud krene da raspetljava, bice komplikovano...

Biće ,no ne sumnjam da će u ovom slučaju doneti odluku po zakonu i savesti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:44 17.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

Za slučaj brisanja od strane moderacije iskaza domaćina zbog napravio sam i kopiju kao dokaz da je objavljeno na B92 ( kvalifikovanio oblik) koju sam spreman po potrebi i ustupiti

Duhovito.
ecce-florian ecce-florian 15:14 17.01.2012

Re: tereza

Vesna Knežević Ćosić
khm, Cvetko, kako bi definisao prepodobnu majku Terezu i upitnik za poziciju iste, pa jos za sud u Srbiji, koji se u opetljo s infostanovima i erteesovima, samo još šorka koje veća sv Paraskeva fali:)






jbg kad ti imaš veze u desku
Nisam znao da će Danas da prelomi tako da iznad Krleta stavi Živkovića

Srbija je država u kojoj caruju zablude. To nije posledica prosečnog koeficijenta inteligencije njenih građana već dugotrajne javne političke medijske kampanje u kojoj svesno i nesvesno učestvuju svi oni koji bi trebalo da budu prvoborci u borbi protiv zabluda.


Sad mi jasno pitanje
ko je veća sv Paraskeva

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:01 17.01.2012

Re: tereza

jbg kad ti imaš veze u desku... Sad mi jasno pitanje
ko je veća sv Paraskeva


Cvetko, nemam veze s deskom ni u desku.

Ako majka Tereza, onda smo umiruci i leprozni.
Mada ni Paraskeva ne otvara u licu.






aleksanadar aleksanadar 12:17 18.01.2012

Re: Vase sam pominjanje

jinks

...Silerove ulice u kontekstu SDU-a shvatio kao pitanje da li sa pozicija moralnih sudija u javnosti mogu da nastupaju bliski politicki partneri, verovatno i koalicioni, Cedomira Jovanovica, koji jeste isao u Silerovu ... i ko zna koliko je istu tu Silerovu dovodio u Nemanjinu.


Да ли ме сећање вара, или је поменути Чедомир Јовановић во времја оно био члан... Демократске странке?

Да ли нам то нешто говори, ако нам ишта говори?



zekan011 zekan011 19:45 16.01.2012

Liberali Srbije

Tzv Liberali Srbije,kao fizički i ideološki naslednici svetlih tekovina prošlih vremena,izuzetno su osetljivi na verbalni 'delikt',gde je isti nevešto zamenjen tvorevinom,radikalne političke korektnosti.Ili STFU.

Ovde na blogu,možete naći dosta svedoka za eventualni proces,koji će potvrditi njihovu 'demokratsku'praksu, kad je reč o temama slobode mišljenja i govora

Inače,pravno lako se može dokazati da,pominjanje 'bazena u Šilerovoj'nije nužno u korelaciji sa ličnosti i delom Žarka Koraća,već da oni tu rečenicu tumače po svojoj volji,tjs. kako se njima dopada.
mlekac mlekac 20:47 16.01.2012

Idi bre, Krle!

Na trenutak si me ovim naslovom doveo u zabunu. Prosto sam se zapanjila na pomisao da je nase sudstvo stiglo da primi tuzbu, posalje ti poziv i vec te saslusa, a sve to tokom vikenda kad je docekivana srpska Nova!

Kad ono, ti vedzbas - za svaki slucaj.

Nego, meni je od ovoga zanimljivije sto sam juce u nekim novinama videla clanak o tome ko sve od istaknutih clanova raznih partija bloguje. Doduse, tebe nisu pomenuli, ali Gordanac jesu.
palilula92 palilula92 01:33 17.01.2012

Re: Idi bre, Krle!

Mlekac, koji je to clanak? Da li imas link?
mlekac mlekac 09:21 17.01.2012

Re: Idi bre, Krle!

palilula92
Mlekac, koji je to clanak? Da li imas link?

Nasla!
Evo, pise ko bloguje - ko ne bloguje, kome sme da se komentarise... Svasta nesto, mada imam utisak da je clanak mogao biti i malo detaljniji
palilula92 palilula92 13:08 17.01.2012

Re: Idi bre, Krle!

hvala, imaju ljudi vremena.
draft.dodger draft.dodger 20:50 16.01.2012

...

Ove domaće predizborne farse neodoljivo podsećaju na Bunjuelov, Anđeo uništenja.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:06 16.01.2012

Anđeo uništenja

Kada su Bunjuela pitali oko značenja Anđela uništenja, rekao je "nema ga".

Uf, fala ti na podsećanju, draft.dodger, film je totalno asocijativan i svaka interpretacija je tačna, ja ga obožavam, ma volim ceo opus Bunjuela, mada najčešće mašem Viridijanom i sanjam Mlečni put:)

si čitao njegovu knjigu "Moja labudova pesma"?

eheheh, moram trolujem, knjiga je super, baš juče sam prepričavala nekom detetu jedno mesto kad mladog Bunjuela koji vuče kablove i uči zanat, neki reditelj moli da malo animira hirovitu glumicu, udvara joj se u funkciji podizanja raspoloženja itd, a Luis ode i uštine je za dupe, na šta mu ova drmne šamarčinu. Ebga, kaže Bunjuel, to je aragonsko udvaranje, tako se u mom kraju udvaralo devojkama:))

evo malo bunjuelovske erotike iz 1930.







Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:11 16.01.2012

Re: Anđeo uništenja

a Luis ode i uštine je za dupe, na šta mu ova drmne šamarčinu. Ebga, kaže Bunjuel, to je aragonsko udvaranje, tako se u mom kraju udvaralo devojkama:))

draft.dodger draft.dodger 00:21 17.01.2012

Re: Anđeo uništenja

Vesna Knežević Ćosić

si čitao njegovu knjigu "Moja labudova pesma"?


Jedno vreme je tu knjigu bilo veoma teško pronaći.
Hvala čitaonici Matice srpske!
Sve u vezi sa Bunjuelom mi je čista uživancija...


JJ Beba JJ Beba 01:11 17.01.2012

Re: Anđeo uništenja

Sve u vezi sa Bunjuelom mi je čista uživancija...

i meni

draft.dodger draft.dodger 01:46 17.01.2012

Re: Anđeo uništenjajavascript:;

JJ Beba
Sve u vezi sa Bunjuelom mi je čista uživancija...

i meni


Živeli!
Bojan Budimac Bojan Budimac 11:29 17.01.2012

Re: Anđeo uništenja

si čitao njegovu knjigu "Moja labudova pesma"?

Jedna od retkih koja me prati u svim selidbama. Međutim, to sa labudima i pevanjem mora da je neki noviji (kreativni) prevod. Na slici: "Moj poslednji uzdah", Luis Bunjuel, izdavač Institut za film i tursko izdanje iste (uzgred, Labudova pesma je naslov poslednjeg poglavlja knjige)



Stanje obe knjige (raspadaju se, korica moje je ko zna gde) pokazuju da im se vlasnici često vraćaju :)
trener92 trener92 22:58 16.01.2012

A sad

nešto malo ozbiljno (alarmantno):( ne mislim da je ovo što iznosiš neozbiljno, samo mislim da je ovo mnogo ozbiljnije, ova stranka u suknjicama se batrga, a znaš verovatno i sam da je ovo jedini način da izađu iz rupe )

Pomenuo si moral u jednom od komentara.

Ako ti je stalo, a ovo nije samo pitanje morala ), kad si već tamo gde jesi, kao savetnik, posavetuj čoveka da zaustavi ovu ( ne znam kojim imenom da nazovem) monstruoznu propagandu:

Dulić: Škriljci i bezbedni i vrede
"Nema nikakve misterije u vezi sa eksploatacijom škriljaca, jer je to običan kamen nalik uglju, koji u sebi ima 10 odsto organske matreije iz koje se dobija nafta", izjavio je Dulić.

Ponekad se pitam da li je taj čovek zaista položio Hipokratovu zakletvu.

Ima još bisera,

Par interesantnih linkova :

France Vote Outlaws ‘Fracking’ Shale for Natural Gas, Oil Extraction

No fracking in home counties, village residents tell oil company

Bulgaria MASS PROTESTS AGAINST shale gas exploration on January 14, 2012!
[url=http://www.washingtonpost.com/politics/is-fracking-causing-earthquakes-in-ohio/2012/01/04/gIQA1NuVbP_video.html]
Is fracking[/url] causing earthquakes in Ohio?

Ako treba, postaviću još linkova , tekstove, pa ti proceni sam da li je ovo vredno tvog truda i vremena,
- da li nam je to neophodno kao jedna od šansi, kao što se sugeriše ( ja znam da nije ).


trol završen (ako je trol!)
eizo eizo 23:51 16.01.2012

...

Meni nista nije jasno, o kakvom vi ljudi lupanju i lomljenju pricate kad su sve ivice bazena kod Core bile gumirane.

Da je ovo postena drzava sve bi vas taj bazen tuzio...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana