Život

Delirijum

Ivana Knežević RSS / 04.02.2012. u 21:38

U kupatilu jutros
bilo je gusto i mračno
voda je udarala u zidove i kožu
kao skulptor u delirijumu stvaranja
i ne znam da li sam oprala
tebe ili sebe
U ormanu si skinuo sa vešalice
košulju i pantalone
zakopčao me
zategao
i zavrnuo mi rukave i nogavice
Rekla sam sinoć kako bih da skinem
sve i budem nevidljiva
Ovako te niko neće videti
rekao si
kad hodaš ulicama gola
Samo
samo ja te vidim
Kakva besmislica
smešim se
nikada mi ništa nije lepše stajalo
Izgledam kao George Sand dobrim danom
I Salome i Joan of Arc
Opskurno

Na ulici niko ne obraća pažnju
i ja vidim u staklu parkiranih automobila
da nosim izgužvanu majicu
izgužvanu kosu
i lice anđela koji hoda u suprotnom smeru
od satova, vode i apostola, apsoluta
možda još nekog
Sednem na kamen
odlučna da izračunam
konstantu savršenstva:
Ako sama postanem kamen
ostaće mi zauvek ovaj nedovršeni trenutak
u kome me čekaš kod kuće
dok ja putujem bezbolno između
prirodnih elemenata gladi i euforije

U prodavnici pružam ruku da sa police
uzmem veknu hleba
i uhvatim u pleksiglasu tvoj odraz
Nasmešena žena nudi
degustaciju tvrdog i mekog sira
i ja te pustim da podignem ruku
kao odbranu i protest
Ne hvala
još uvek sam puna njega
Ona pogleda u pravcu mog prsta
u gnezdo mog pupka i krug oko stomaka
premeri me celu
i ti joj uzvratiš osmehom
koji žene vole
Puter se topi u rukama
dok biram boju paradajza
trljam ga o usne
masne i mokre
neodlučna
koja mi crvena bolje stoji
Na kasi vadim iz kolica mleko
a na pokretnu traku
padaju poljupci kao iznenadna tropska kiša
Pozovite mi taksi
neću moći sve ovo da ponesem

Kad sam stigla kuci u predvečerje
nameštaj stoji kao svečana
elita kelnera i na stolu je raširena
prazna knjiga iz koje jedemo
već danima
Magični nadrealizam
dugačko ime za želju
I ti si spremio večeru
Stojim razočarana sa kesama
oko sebe
Ništa od ovoga neće trajati
Sutra sve mora iz početka



Komentari (80)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 22:26 04.02.2012

дилкарница

венама слутим лајаву рибицу
змије су ме обузеле целог
паук из ока зеницу сише
јутрос сам појео миша белог

таласи ми запљускују лице
из пода теку ратни бродови
утробу глођу мрави немилице
по мени падају небески сводови

зидови цвркућу мрвог врапца маук
духовне су ми тачке на удару
виљушка у чело ко празник дође
по свему сам зрео за лудару


(Делиријум је стање конфузије, често праћено халуцинацијама. Обично је резултат промена у церебралном метаболизму услед интоксинирања вишеструким етиологијама)

необично ми је драго гђо Кнежевић за . . ето прилике нановним блого дружењима.
Ivana Knežević Ivana Knežević 22:58 04.02.2012

Re: дилкарница

Черевићан
..по свему сам зрео за лудару


Ova ili ona - uvek ima razlike, iako nije narocito vazno. Razlike koje su vazne su obicno razlike koje zanemarimo.
Kad imamo prilike.

I meni je jako drago. Cak cu rado priznati da ste mi ulepsali dan kad sam na Vasu opustenu pohotljivost naisla nekoliko spratova nize.
Sve dok je u nama - zivi.

pera_pop pera_pop 22:29 04.02.2012

Divno !


Divno !
Ivana Knežević Ivana Knežević 23:01 04.02.2012

Re: Divno !

pera_pop
Divno !


Mislim da bih sa ovim mogla puno.
Hvala.
trener92 trener92 23:03 04.02.2012

*I guess it's...

it's just a feeling...

Ivana Knežević Ivana Knežević 00:39 05.02.2012

Re: *I guess it's...

Kad sam gledala film posle vise godina, dragi treneru, zakljucila sam nekoliko stvari:

- savrseno je koreografisan. Apsolutno savrseno (znate da je meni to vazno)

- moda '80-ih je bila uzasna i bezlicna - uzasno bezlicna

- ona ga je prerasla

Ali film ostaje klasicna estetska vizuelno-eroticna gozba.
trener92 trener92 01:48 05.02.2012

Re: *I guess it's...

film ostaje klasicna estetska vizuelno-eroticna gozba.



Koreografija je fantastiča, ipak, moj utisak, je strašno razočarenje, sva ona magija koja me je vodila kroz film, jednostavno je uništena kada je on počeo da se otvara na samom kraju filma. Velika šteta.
Ivana Knežević Ivana Knežević 02:19 05.02.2012

Re: *I guess it's...

trener92
Koreografija je fantastiča, ipak, moj utisak, je strašno razočarenje, sva ona magija koja me je vodila kroz film, jednostavno je uništena kada je on počeo da se otvara na samom kraju filma. Velika šteta.


Pa... ne znam. Ako happy end nije bio opcija - a nije mogao da bude - koji biste Vi kraj mislili da je najbolji?
Kulise imaju realne izvore, i to ima smisla. Da je on bio playful bez ikakvog osnova, razloga... to je daleko manje realno, iako ne i nepozeljno. Negde se u svaku fantaziju mora ubaciti koje zrno. (recimo)

Mora se uspostaviti neki balans, inace igra postaje nezanimljiva.
Za mene.
cassiopeia cassiopeia 08:40 05.02.2012

Re: *I guess it's...

Ivana
- ona ga je prerasla


Mislila sam da moj koloplet misli posle pročitanog nije u temi. A sad vidim da jeste. Bilo je početaka koji su dolazili kao posledica da sam prerasla sebe, njega, njih.

Lepo mi poče ovo nedeljno jutro. Ovde opet veje, zapravo nije ni stajalo, a ja u toploj sobi čitam i baš mi je dobro.





Milan Novković Milan Novković 12:44 05.02.2012

Re: *I guess it's...

ona ga je prerasla

savrseno je koreografisan. Apsolutno savrseno (znate da je meni to vazno)

ipak, moj utisak, je strašno razočarenje, sva ona magija koja me je vodila kroz film, jednostavno je uništena

Meni je ona uništila magiju indiskretnim i grubim post-festum komentarima o njemu za vreme filma. Ako niste čitali neću da kvarim.

Na kraju ispada da je ona hladna praznina u senzualnom i gibavom telu - takve će Šveđani robote da prave još malo (ali da ne kvarim dalje ni prilozima o švedskim robotima

Mnogi kažu kako umeju da odvoje delo od autora - svaka im čast, ja nemam pojma kako im polazi za rukom, meni je svaki takav pokušaj previše "hladnokrvan".
trener92 trener92 13:35 05.02.2012

Re: *I guess it's...


Pa zavisi kako ko od nas zamišlja happy end, ne mislim na happy end, na primer da su izrodili puno dece i živeli sretno do kraja života, u tišini doma, takav happy end, pretpostavljam i nije bio opcija;
a, balans je već bio uspostavljen, ako tako može da se kaže,
on je ohrabrio da ostvari neke fantazije kojih možda i nije bila svesna ( priželjkivala, to sigurno jer ne bi sve bilo onako kako smo videli), s tim što je trebao da ostane neuhvatljiv, obavijen nekom misterijom ( neotkriven ), tajanstven.
Kada je oslobodio tu “divlju strast u njoj”, ne znam zbog čega je bilo potrebno da se kaže bilo šta od onoga što je uradio i rekao na kraju, mislim da je na taj način oterao od sebe, postao predvidljiv i samim tim nezanimljiv;

žena traži, ali uistinu to ne želi da sazna; to nepoznato, još neotkriveno, je ono što je zadržava ili vezuje za nekog (tako ja mislim)
a kada se muškarac na taj način “otvori”, ako se posmatra priča i sve što su do tada prošli (ustvari ona, jer mislim da je film i napravljen zbog nje - o njoj), on od tog trenutka postaje nezanimljiv, igra (sa njim) nije više zanimljiva ni interesantna.
Ivana Knežević Ivana Knežević 16:34 05.02.2012

Re: *I guess it's...

cassiopeia

Bilo je početaka koji su dolazili kao posledica da sam prerasla sebe, njega, njih.


Dobro jutro, za pocetak

Da, ima pocteaka svakakvih. Nije lako ni sa jednim.

Ovakav

cassiopeia

Lepo mi poče ovo nedeljno jutro. Ovde opet veje, zapravo nije ni stajalo, a ja u toploj sobi čitam i baš mi je dobro.


je bas lep.
I ovde je lepo jutro. Suncano, na ivici proleca kao cela ova cudna zima... moze biti i daleko gore.
Ivana Knežević Ivana Knežević 16:48 05.02.2012

Re: *I guess it's...

Milan Novković
Na kraju ispada da je ona hladna praznina u senzualnom i gibavom telu...


Nemoj tako, Milane. Ako je moguce Miki Rurka zamisliti i dalje onako zgodnog uprkos svim razlozima za suprotno, njoj se da oprostiti sto je tako dobro odigrala - i istrpela dvojicu izuzetno napornih tipova - kao objekat zelje.
Ja skidam sesir



Milan Novković
Mnogi kažu kako umeju da odvoje delo od autora - svaka im čast, ja nemam pojma kako im polazi za rukom, meni je svaki takav pokušaj previše "hladnokrvan".


Neke distance treba strogo odrzavati. Da je masina rekla-kazala postala mocna industrija je gadna stvar, i neoprostiva. Vremena za romantiku postaju sve teza.
Ivana Knežević Ivana Knežević 17:06 05.02.2012

Re: *I guess it's...

trener92
Pa zavisi kako ko od nas zamišlja happy end, ne mislim na happy end, na primer da su izrodili puno dece i živeli sretno do kraja života, u tišini doma, takav happy end, pretpostavljam i nije bio opcija;


U tisini doma ne mora da bude dosadno
Ali slazem se, takav kraj im nije bio u skriptu.

trener92
a, balans je već bio uspostavljen, ako tako može da se kaže,


Takav balans ima vrlo odredjeni rok trajanja, skolsku godinu, na primer. I sa dobrim razlogom. Jer postoje limiti u tom profesor- student pigmalionskom odnosu. I tu je film odigrao sve kako treba.

Da su njoj te fantazije bile zanimljive je lepo funkcionisalo u pocetku, ali ona je uopste bila nesigurna, povredjena... i na primeru fantazija je uspela da projektuje dalje, i krene dalje. Da je on umeo samo da se igra, je postalo nedovoljno. Pa i za njega je bilo nedovoljno, samo je on tu bio nespretan. Sasvim prihvatljivo.

trener92
žena traži, ali uistinu to ne želi da sazna; to nepoznato, još neotkriveno, je ono što je zadržava ili vezuje za nekog (tako ja mislim)


Ne, ne u toj meri sigurno. Ovde je nesto drugo bilo presudno. Wizard of Oz nije bio carobnjak? To je ipak povece razocarenje na prazan stomak.
Idem da skuvam griz :)

Milan Novković Milan Novković 17:10 05.02.2012

Re: *I guess it's...

razlozima za suprotno, njoj se da oprostiti sto je tako dobro odigrala - i istrpela dvojicu izuzetno napornih tipova

Ako misliš na samo telesne razloge da li je i drugi od dvojice još uvek zgodan, bez obzira na odsustvo razloga? Meni nije (ne sećam se davno gde sam ga prvo video - u Red Oktobru, tako nekako).

Neke distance treba strogo odrzavati. Da je masina rekla-kazala postala mocna industrija je gadna stvar, i neoprostiva. Vremena za romantiku postaju sve teza.

Da, u pravu si, industrija je pakao!

Kako održavati distance?!

Dodati još mašte na bujnu maštu?!
Ivana Knežević Ivana Knežević 18:20 05.02.2012

Re: *I guess it's...

Milan Novković
Ako misliš na samo telesne razloge...


Mislim da svi razlozi uvek idu skupa.
Ali nisam mislila nesto vrlo konkretno, vec prosto dozvolila da ne znamo celu pricu, i ono sto znamo je proslo ko zna kakve filtere, plus da nemamo bas puno prava da se petljamo iza kulisa.
Mi smo ipak publika, i treba izaci kad se upale svetla.

Milan Novković
Kako održavati distance?!
Dodati još mašte na bujnu maštu?!


Moze i to

Svako se snalazi sa distancama. Ni preblizu ni predaleko... komplikovano i rizicno u svakom pogledu.
Svaki dan novi pocetak... ko ce to pregurati..
jasnaz jasnaz 18:57 05.02.2012

: *

Ivana Knežević


Svako se snalazi sa distancama. Ni preblizu ni predaleko... komplikovano i rizicno u svakom pogledu.
Svaki dan novi pocetak... ko ce to pregurati..



Milan Novković Milan Novković 19:08 05.02.2012

Re: *I guess it's...

"Curiosity killed the cat" - zato svet i jeste lepo šaren - svi smo i radoznali i nismo radoznali, i svako povlači neke svoje granice, pa nam sudbina deli podjedako, otprilike, u odnosu na naš odnos prema "misteriji".
Ivana Knežević Ivana Knežević 20:40 05.02.2012

Re: : *

Preleteti ih sve? Dobra ideja
Hvala, darling.
Ivana Knežević Ivana Knežević 20:43 05.02.2012

Re: *I guess it's...

Milan Novković
- zato svet i jeste lepo šaren -


Da, to je olaksanje. I olaksavajuca okolnost, jednako.
trener92 trener92 22:16 05.02.2012

Re: *I guess it's...

Ivana Knežević

U tisini doma ne mora da bude dosadno


Ne mora, naprotiv, "tišina doma", "toplina doma"
( opet u zavisnosti šta se pod tim izrazom podrazumeva ili zamišlja, svako nas ima drugačiju predstavu o tome), pretpostavlja idealnu sliku zajedničkog života (idilu u odnosima muškarca i žene, a što je pretpostavka za srećan i dug život, bez problema, i ništa ne može da naruši tu harmoniju.
Na svaki drugačiji odnos se ne gleda sa odobravanjem, blagonaklono, Preovladava mišljenje da se drugačiji odnos ne može zasnovati na međusobnom davanju, poverenju,



"Takav balans ima vrlo odredjeni rok trajanja" skolsku godinu, na primer. I sa dobrim razlogom. Jer postoje limiti u tom profesor- student pigmalionskom odnosu. I tu je film odigrao sve kako treba


Naravno, mislim da govorim(bar ja) o požudi koja treba da preraste u nešto drugo, a da li je neko spreman da igra, to je vrlo problematično; ako tako sagledamo može da se zaključi da se ona ponašala kao amazonka, na primer, sećamo se kakav je bio epilog.
Taj pigmalionski odnos je komplikovan, ne bude sve baš kao kod Ovidija ili antičkoj umetnosti, jer predmet obožavanja ( ponekad) preraste u predmet najdubljeg razočarenja, tada reakcije postanu nepredvidljive, ponekad, (kao što smo mogli da pročitamo ) kada Afroditane oživi kip, Pigmalion poludi.
.

Da su njoj te fantazije bile zanimljive je lepo funkcionisalo u pocetku, ali ona je uopste bila nesigurna, povredjena... i na primeru fantazija je uspela da projektuje dalje, i krene dalje. Da je on umeo samo da se igra, je postalo nedovoljno. Pa i za njega je bilo nedovoljno, samo je on tu bio nespretan. Sasvim prihvatljivo.


Igra da, ako je igra zbog igre, zbog lepote igranja i uživanja u tom igranju ili igra u kojoj neko treba da bude poražen, bar nam tako nešto poručuje ova priča ( bar sam ja tako shvatio ).
I zašto bi bilo ptihvatljivo da je on bio nespretan, za mene to nije prihvatljivo, zbog toga sam i napisao da sam razočaran onim što se dogodilo, prihvatljivo bi bilo ako bi se posmatrao kao Pigmalion a tada može da se posmatra (i možda opravda, predamnom ) da se kod njega taj pigmalionski odnos pretvara u nešto drugo; ipak on ( za nju ) nije bio ni Polifem ni Akid, a ona svakako nije bila Galateja.
I u pravu ste , ovde je nešto drugo u pitanju.
Ivana Knežević Ivana Knežević 23:18 05.02.2012

Re: *I guess it's...

trener92
Igra da, ako je igra zbog igre, zbog lepote igranja i uživanja u tom igranju ili igra u kojoj neko treba da bude poražen, bar nam tako nešto poručuje ova priča ( bar sam ja tako shvatio ).
I zašto bi bilo ptihvatljivo da je on bio nespretan, za mene to nije prihvatljivo, zbog toga sam i napisao da sam razočaran onim što se dogodilo...


Pretpostavljam da je svako bio razocaran.
Mozda je u pitanju bilo previse nejednakosti. Za nju je postepeno preraslo u igru i vrlo brzo izaslo iz igre, a on je tu bio sporiji. Bio je to mozda i pokusaj od strane ljudi koji su stvorili pricu da izjednace playfield...
Mozda je arhetip najvise o razlikama izmedju zena i muskaraca a ne o drugim poljima (lepo ste prosetali kroz grcke mitove pa sam morala da se podsetim ko su i gde pripadaju - stvarno se na primeru Starih Grka lepo vidi da je za stvaranje sveta potrebno vreme pre svega, iako je posle zazivela prica o nekoliko dana Bozjeg poslovanja, efficiency, efficiency...)

I tako - ne znam. Steta je da ste ostali razocarani. Moje razocarenje je bilo daleko manje. Imalo je smisla, u toj prici, u tom trenutku.
trener92 trener92 23:43 05.02.2012

Re: *I guess it's...

Ivana Knežević


Pa,možda sam malo preterao, stepen razočarenja nije takav, da bi me to sprečilo da ponovo uživam u ( kako ste lepo rekli

" klasicnoj estetskoj vizuelno-eroticnoj gozbi", kao i svaki sladokusac, uostalom.

Za dobre asocijacije :)))


Ivana Knežević Ivana Knežević 00:07 06.02.2012

Re: *I guess it's...

trener92
Pa,možda sam malo preterao


Niste. Film se moze gledati u sirim konceptima i linijama, i naravno uvek uzivati u gozbi (4 prideva da je jedva opisu :))
Potrazicu sta sam zapisala kad sam gledala film poslednji put pa cu Vam ostaviti ovde, jer - kao sto znate - stalno zaboravljam. Prepuna sam utisaka svakog dana. Mozda sam tada imala nesto bolje.

trener92
Za dobre asocijacije :)))


Uvek
muaddib92 muaddib92 14:26 06.02.2012

Re: *I guess it's...

Прилично је горе изанализиран филм ''Девети понедеља(к), те бих овде само подсетио и на филм правог синеасте, Бертолучија, где на крају Марија упуца Марлон Бранда када јој призна ко је и шта је.
Гледе Ким Бејсингер, коју волим као своје годиште а зато је моја жена мрзи , па тек она је на питање зашто је купила земљиште око родне Атланте, новинарима одговорила у стилу: каква бре романтика, тамо смо се у младости туцали

trener92 trener92 00:58 07.02.2012

Re: *I guess it's...

muaddib92


те бих овде само подсетио и на филм правог синеасте, Бертолучија, где на крају Марија упуца Марлон Бранда када јој призна ко је и шта је.


Najbolji film svih vremena (za mene) zauvek!
Ivana Knežević Ivana Knežević 04:22 07.02.2012

Re: *I guess it's...

Boys, (i devojke nesto nize) javicu se sutra.
Hvala.

Lep pozdrav,
muaddib92 muaddib92 11:36 07.02.2012

Re: *I guess it's...

Najbolji film svih vremena (za mene) zauvek!

..слажем се, коуч92, да је 'Танго' опако добар филм; посебно због тога што показује шта се може направити од просечног романа режијом, правим кастингом и изузетном музичком подлогом. Додуше, пре Бертолучија су бројни француски режисери умели то да ураде са џез музичарима. Довољно је присетити се 'Лифта за губилиште', када је Мајлсу пуштена трака а он на лицу места, гледајући, импровизовао највећи део саундтрека, да не помињем колико је Модерн Џез Квартет био популаран у европским филмовима 60-тих..
Тривиа:
-На давној премијери 'Танга', из бочне ложе биоскопа 'Шумадија'на Б.Брду било је интересантије посматрати запањене фаце гледалаца,
-Лик саксофонисте у 'Мапет шоу' је направљен по узору на Г.Барбијерија,
-амерички хумориста Арт Бухвалд је у својој колумни за 'Танго' рекао како је то у основи филм о двоје људи који немају стан,
-филм је трагично усмерио даљу каријеру и живот Марије Шнајдер. И заиста, личи да су је потрошили за ову улогу (видети биографију на Вики).. then again, не знам баш која би глумица ту успела да парира таквој лудачко глумачкој величини каква је био Брандо у то време (неко вече га по зилионити пут одгледах у Ќуму', е па стварно
trener92 trener92 00:29 08.02.2012

Re: *I guess it's...

muaddib92

-амерички хумориста Арт Бухвалд је у својој колумни за 'Танго' рекао како је то у основи филм о двоје људи који немају стан,


Pa u pravu je čovek, odlično zapažanje. Namerno nisam pomenuo muziku, Gato je genijalan, a Brando moj idol, odlično si ga opisao.I mislim da si u pravu za ovo što si napisao za Mariju, potrošili su je, ipak složio bih se s tobom, nisam siguran da bi Dominik Sanda ( ili neko drugi ) bio dobar izbor.
Ivana Knežević Ivana Knežević 04:17 08.02.2012

Re: *I guess it's...

Znate, vas dvojica, surovo je to. Progutati mladu osobu u ime umetnosti, a da to ne cini umetnik sam sebi. Ti sineasti su brutalni tipovi.
Valjda niko ko se nasao blizu Marlon Branda nije prosao jako dobro.

Marija je bila jako mlada. I za Kim se pricalo da je Adrian Lyne doveo do ivice rastrojstva. Samo je ona bila odraslija, i otpornija. Nelagodne paralele.
trener92 trener92 11:13 08.02.2012

Re: *I guess it's...

Ivana Knežević


surovo je to

Umetnost uopšte nije jednostavna.

Jeste surovo za obične smrtnike i moglo bi se postaviti pitanje:

Koji umetnik nije žrtva svoje umetnosti?

Ako pitate bilo kog umetnika nećete dobiti odgovor da je to žrtva.

A Brando je unikat:)



Ivana Knežević Ivana Knežević 03:12 09.02.2012

Re: *I guess it's...

trener92
Koji umetnik nije žrtva svoje umetnosti?
Ako pitate bilo kog umetnika nećete dobiti odgovor da je to žrtva.


Nije jednostavna, ali ovakve stvari su dobrim delom pitanje karaktera. A oko samozrtvovanja... kreativnost ume da nagradi sama po sebi. Jednom rukom daje, drugom uzima?
Uvek tako ispadne, zar ne?

Hvala za ovo crveno :)
muaddib92 muaddib92 16:15 09.02.2012

Re: *I guess it's...

A Brando je unikat:)

..ма јесте, о томе се ради.
Мада, после свега што је ваљано урадио са 'Тангом' и после 'Кума' са 'Апокалипсом', имао је добре наследнике у Паћину и Де Ниру, младима који су јурили за његовим трагом.
Btw, тренеру92, Доминик Санда уопште не би била лош избор за 'Танго', пошто је њихова финална секвенца у првом делу Бертолучијевог ХХ века изузетно убедљива, можемо се само питати да ли су је глумили
МеЏутим, оно горе са ружом је изазов на који морам одговорити како следи:

trener92 trener92 22:14 09.02.2012

Re: *I guess it's...




Ivana Knežević
kreativnost ume da nagradi sama po sebi. Jednom rukom daje, drugom uzima?
Uvek tako ispadne, zar ne?


Tako nekako :)

Hvala za ovo crveno :)


Zadovoljstvo :)))))
trener92 trener92 22:26 09.02.2012

Re: *I guess it's...

muaddib92

Доминик Санда уопште не би била лош избор за 'Танго', пошто је њихова финална секвенца у првом делу Бертолучијевог ХХ века изузетно убедљива, можемо се само питати да ли су је глумили


Uh potpuno sam zaboravio, hvala ti fantastična scena ( i sam sam se pitao isto ) iako XX vek ima toliko scena za pamćenje
Ivana Knežević Ivana Knežević 02:40 10.02.2012

Re: *I guess it's...

Boys, kako ste samo pogodili da ruze volim u svim bojama
Cenim paznju - hvala :)

Lepo podsecate jedan drugog, i ja uvidjam da je dugo proslo otkad sam gledala taj XX vek. Pa ne mogu da ucestvujem i sve vam pokvarim. A bio je dobar, to pamtim.
U ostatak se necu petljati - Dominik ili Marija... casting is a tough job i, jasno je, vi biste mu prisli svim screm
muaddib92 muaddib92 15:02 10.02.2012

Re: *I guess it's...

fantastična scena

.. ко о чему, баба о уштипцима - бгд премијера ХХ-тог века је одржана у хали Београдског сајма, стотине гледалаца, сви на оним школским столичицама: али када су се Де Ниро и Доминик погужвали у сену (чуј, погужвали је невин израз тако су стале главе да се издижу, а нису тртице баш толико жуљале
Штагод, мој фаворит око поменутих глумица остаје моје годИште, Ким - али у финој психолошкој драми 'The Door in the Floor', којом иначе глумачки доминира Џеф Бриџис. Ким има сензуалних пар сцена са младићем, истакла се ту храбро и Мими Роџерс позирајући поменутом са својим увелико опуштеним грудима.. а гледе кастинга, мудрица већ лепо горе рече:
casting is a tough job i, jasno je, vi biste mu prisli svim screm

Па у знак захвалности домаћици блога, ево једне радикалне верзије њој веома познатог хита, нешто што прија уз чашу вина пред излазак петком увече (додуше, мало је хладно и за оно продуцирање комшилуку

Ivana Knežević Ivana Knežević 00:38 11.02.2012

Re: *I guess it's...

muaddib92
ево једне радикалне верзије...


Uh, stvarno je mocna. Idem po casu vina, mozda i izadjem, iako nisam imala planove

muaddib92
.. у финој психолошкој драми 'The Door in the Floor'..


Ja sam mislila da sam bila jedina koja je gledala ovaj film!
I meni se jako dopao.
Jeste, on je bio centar filma, a ona prosto nije zelela da bude u njemu, i vrlo je to uspesno ispalo, iako nije bilo lako gledati. Dobro su izveli celu stvar, bez velike melodramatike.

Na suprotnom kraju, ako nisi gledao 'Elvis Has Left the Building', preporucujem. Quirky i ona je prosto sjajna. Nije lako smestiti negde tu izuzetnu lepotu i senzualnost i karakter tri puta veci od njih skupa, a temperament je izgleda sve prestigao.
Meni je jako simpaticna, koliko to mogu da budu ljudi koje ne poznajemo.

'Marrying Man', u kome je Alec B. jos i bio prihvatljiv, iskljucivo zbog hemije koju su izmedju sebe pretvorili u vulkansku reakciju, ali njoj je uloga dobro stajala.
Nije glas kalibra onog iznad, ali je performans taman po meri pesme i svrhe, and she delivers

muaddib92 muaddib92 14:58 11.02.2012

Re: *I guess it's...

Ови филмови које помињеш су очигледно новијег датума, у сваком случају нисмо овде могли да их видимо.
У сваком случају лакше је било глумцима који су и приватно у вези да искажу емоције сваке врсте, зато и нисам помињао Ким и Алека у римејку чувеног филма ''Getaway'', заиста је таквим паровима увек бивало лакше да и на траци покажу хемију
Све су то ипак професионалци. А таквима не пада тешко и да отпевају или одиграју (синоћ одгледао биографски о Реј Чарлсу, човек је феноменално глумио и све остало). Пошле ми сузе када сам се присетио да сам оног правог слушао у Дому синдиката само пар година после одвикавања, негде 1972-ге). Био је то мој први концерт на коме сам слушао великане, убрзо је дошао Елингтон са својим оркестром, а потом читава серија мајстора.
Леп блог, ћао
jasnaz jasnaz 23:18 04.02.2012

komad ( parče ( ta

Ivana Knežević Ivana Knežević 00:41 05.02.2012

Re: komad ( parče ( ta

A feast of a different kind, my dear.
Svakog puta.
Hvala.
zemljanin zemljanin 00:17 05.02.2012

bez teksta

retko sam bez teksta ali ... ovo udara "negde", još uvek tražim gde ...
Hvala za divno, snovima protkano, zimsko veče
Ivana Knežević Ivana Knežević 00:44 05.02.2012

Re: bez teksta

zemljanin
Hvala za divno, snovima protkano, zimsko veče


(naklon)
Filip2412 Filip2412 01:09 05.02.2012

probaj ovo, to je prava medecina :)

Ivana Knežević Ivana Knežević 01:30 05.02.2012

Re: probaj ovo, to je prava medecina :)

Mislis da mi je potrebno?
Filip2412 Filip2412 02:34 05.02.2012

Re: probaj ovo, to je prava medecina :)

Mislis da mi je potrebno?
Ma nije to lek, to je preventiva :) dakle odgovor je potvrdan
Ivana Knežević Ivana Knežević 03:00 05.02.2012

Re: probaj ovo, to je prava medecina :)

Filip2412
Ma nije to lek, to je preventiva


Razmislicu
razmisljam razmisljam 01:51 05.02.2012

***

Ivana Knežević

Ništa od ovoga neće trajati
Sutra sve mora iz početka


И данас, сада, овог тренутка, све мора из почетка: и моје уобичајено лутање кроз Ваше реченице, па застајање, па скретање у неке сасвим лабаво повезане асоцијативне пределе и догађаје, па лутање по њима све док поново не пронађем неку стазу обраслу новим, свежим сликама које качите штипаљкама речи за саму срж мојих неисказаних немира.
А баш ноћас сам нешто њањава, и ни мало ми се не допада то непотрајавање, а још мање да се по ко зна који пут мора из почетка...
Али, то је само ноћас, и мораћу да се покренем и седнем са Вама на камен. Можда и ја израчунам своју константу (не)савршенства.
У сваком случају, бићу мирна као бубица и правићу се да се разумем у Вашем ( пријатном ) друштву.
Ivana Knežević Ivana Knežević 02:24 05.02.2012

Re: ***

razmisljam
..А баш ноћас сам нешто њањава, и ни мало ми се не допада то непотрајавање, а још мање да се по ко зна који пут мора из почетка...


Nije prilika za smeh, ali nasmejali ste me svojom neposrednoscu. Ni meni se ne dopada, uopste. Ni u najboljim okolnostima.
Ali ne moze se pobeci toj realnosti.

razmisljam
..и седнем са Вама на камен. Можда и ја израчунам своју константу (не)савршенства.


Sedite. I ne zamarajte se preciznoscu. U pitanju je Vasa konstanta. U svakoj prilici te vrste - preterujte.
Korisna mudrost

Lep pozdrav,
blau.punkt blau.punkt 03:17 05.02.2012

pandemonium



jutros. soba.


uglovi sobe se mrko gledaju:

kevću preko zida.

ujeli bi se da mogu.

zapravo, nervira ih distanca.

sanjaju jedni druge.

nagovaraju prozore da ih spoje

ali ovi su zagledani u horizont.

pitali bi za savet 36deset staraca

ali ovi se zapili u nekom krugu.

parket im ne može pomoći. sav je zgažen

i odavno već vapi za starim sjajem.

kad ispucaju sve uglaste besove

gledaju plafon koji sve gleda s visoka.

pomalo ga mrze, bez-veze.

a šta je uopšte s-vezom

u njihovoj želji

da spoje nespojivo ?
Ivana Knežević Ivana Knežević 06:23 05.02.2012

Re: pandemonium

Pakao, zaista, s takvim zeljama.

Od sada cu sobe gledati sa jos vecom paznjom.
Cak bih rekla da mi se prilicno izmesao koncept. Nista nije kako se cini.

Lepo, blau.punkt, i poucno, ali lepo.

loader loader 04:39 05.02.2012

Poč, poč... :)

Sutra sve mora iz početka

Početak mora sve iz sutra

Ivana Knežević Ivana Knežević 06:25 05.02.2012

Re: Poč, poč... :)

loader
Sutra sve mora iz početka

Početak mora sve iz sutra


Hocete da kazete da pocetku nije lako?
I neka mu nije lako!
bocvena bocvena 10:09 05.02.2012

Lepota i jeste u tome

što mora svaki dan ispočetka.
Koliko beskrajnih mogućnosti za sreću!

Ovo se ja tešim.
(jako je naporno svaki dan biti na visini zadatka)

nikada mi ništa nije lepše stajalo


Kad volim, volim i ogledala.
U njima mi ON tako lepo stoji.
Ivana Knežević Ivana Knežević 18:00 05.02.2012

Re: Lepota i jeste u tome

bocvena
što mora svaki dan ispočetka.


Ima i toga. Ponekad.
Kao, recimo, kad je verovatnoca prilicna da ce sve nepoznato pasti na pravu stranu. U tom slucaju ni ja ne zmurim :)


bocvena
Kad volim, volim i ogledala.
U njima mi ON tako lepo stoji.


Zaljubljena zena je ideal lepote - sam vrhunac
nsarski nsarski 11:02 05.02.2012

Ma, ja bih rekao...

draga Ivana da si se ti nama zaljubila. Ili je ovo bio kratkotrajni prodor zaljubljenosti u svakodnevicu?
docsumann docsumann 12:43 05.02.2012

Re: Ma, ja bih rekao...

draga Ivana da si se ti nama zaljubila. Ili je ovo bio kratkotrajni prodor zaljubljenosti u svakodnevicu?


odakle li ti to samo iščitavaš sarski?

znajući kako Ivana sve hiperintezivno proživljava , mogu mislit kakav je emošnl impakt sad piči.
mada, velika je to cura da bih joj ja išta pametno mogao došapnuti.

well, očekujem još upečatljivih tekstova na date okolnosti, što više hepiendovanih, nadam se.

a, viš kako su svi (dobro) zamjetili značaj onih posljednjih redova o opetovanju, o sizifovštini naših dnevnih delanja, o ključu trajanja kojeg držimo u svojim rukama ( dok je sama brava (obično) kod nekog drugog )




nsarski nsarski 15:18 05.02.2012

Re: Ma, ja bih rekao...

odakle li ti to samo iščitavaš sarski?

Khm, evo jednog pokusaja da ti predocim kako teorijski fizicar cita ovu pesmu. Na kraju ce biti i jedna anegdota.

U kupatilu jutros
bilo je gusto i mračno
voda je udarala u zidove i kožu
kao skulptor u delirijumu stvaranja
i ne znam da li sam oprala
tebe ili sebe

Ovde ne znam da li je kupanje bilo zajednicko ili ne.
a.) ako je bilo zajednicko onda to tumacim kao da je "tvoje telo je moje telo, i moje telo je tvoje telo", pa ne znam da li sam prala tvoje ili moje telo.
b.) ako je bilo solo tusiranje, onda ne znam da li sam oprala svoje telo od tvojeg prisustva, ili tvoje telo sa mene.
Razlika u shvatanju je drastićna.

Potom:
U ormanu si skinuo sa vešalice
košulju i pantalone
zakopčao me
zategao
i zavrnuo mi rukave i nogavice
Rekla sam sinoć kako bih da skinem
sve i budem nevidljiva
Ovako te niko neće videti
rekao si
kad hodaš ulicama gola
Samo
samo ja te vidim
Kakva besmislica
smešim se
nikada mi ništa nije lepše stajalo
Izgledam kao George Sand dobrim danom
I Salome i Joan of Arc
Opskurno

Na ulici niko ne obraća pažnju
i ja vidim u staklu parkiranih automobila
da nosim izgužvanu majicu
izgužvanu kosu
i lice anđela koji hoda u suprotnom smeru
od satova, vode i apostola, apsoluta
možda još nekog

Ovo mi lici na neku post-koitalnu filozofiju koja je vise igranje recima i smislom, bez otkrivanja one zagonetke na pocetku.

Zatim:
Sednem na kamen
odlučna da izračunam
konstantu savršenstva:
Ako sama postanem kamen
ostaće mi zauvek ovaj nedovršeni trenutak
u kome me čekaš kod kuće
dok ja putujem bezbolno između
prirodnih elemenata gladi i euforije


Ta "konstanta savrsenstva" me zabrinjava.
Opet a.) ona moze da se odnosi na zelju za savrsenstvom, ili b.) da oznacava razocarenje zbog nedostatka savrsenstva.

Radnja dalje ide ovako:

U prodavnici pružam ruku da sa police
uzmem veknu hleba
i uhvatim u pleksiglasu tvoj odraz
Nasmešena žena nudi
degustaciju tvrdog i mekog sira
i ja te pustim da podignem ruku
kao odbranu i protest
Ne hvala
još uvek sam puna njega
Ona pogleda u pravcu mog prsta
u gnezdo mog pupka i krug oko stomaka
premeri me celu
i ti joj uzvratiš osmehom
koji žene vole
Puter se topi u rukama
dok biram boju paradajza
trljam ga o usne
masne i mokre
neodlučna
koja mi crvena bolje stoji
Na kasi vadim iz kolica mleko
a na pokretnu traku
padaju poljupci kao iznenadna tropska kiša
Pozovite mi taksi
neću moći sve ovo da ponesem


Dobro, ovo je jos malo filozofije, lamenta, bolne romantike, i slicno. Zagonetka i dalje ostaje.


I najzad:
Kad sam stigla kuci u predvečerje
nameštaj stoji kao svečana
elita kelnera i na stolu je raširena
prazna knjiga iz koje jedemo
već danima
Magični nadrealizam
dugačko ime za želju
I ti si spremio večeru
Stojim razočarana sa kesama
oko sebe
Ništa od ovoga neće trajati
Sutra sve mora iz početka


Vecere, znaci. On je jos prisutan, ona razocarana (mada mi nije jasno cime). I, poslednja dva stiha su mi tek misteriozna

Ništa od ovoga neće trajati
Sutra sve mora iz početka


u sledecem smislu: a.) Zanos (delirijum) koji se desio nece trajati ovako, sutra cemo ga reinkarnirati u drugoj verziji, ili b.) Ovo je samo prolazni delirijum (zanos), sutra mora iz pocetka da se zivi.

Zbog toga je moj komentar imao dve recenice: jednu, koja izrazava razumevanje da je u pitanju zaljubljenost, i druga koja izrazava slutnju/neizvesnost da je u pitanju samo prolazna (zestoka) avantura, pa se, stoga, zavrsava upitnikom.
Sta ovde nije jasno?

Anegdota, kao sto sam obecao: Jednom je Pjotr Kapica, cuveni Ruski fizicar, Nobelovac, bio na nekoj izlozbi u Kembridzu. Na ulazu u paviljon, on se zadrzao dugo vremena ispred prve slike. Njegov domacin, P.A.M. Dirak, mu pridje i kaze: "Pjotr, zasto toliko uporno posmatras tu sliku? Ceka te citava kolekcija dalje." Pjotr pokaze prstom negde ka sredini slike i kaze: "Ne razumem sta je umetnika motivisalo da naslika ovu tacku."







Ivana Knežević Ivana Knežević 18:04 05.02.2012

Re: Ma, ja bih rekao...

nsarski
draga Ivana da si se ti nama zaljubila. Ili je ovo bio kratkotrajni prodor zaljubljenosti u svakodnevicu?


Dragi sarski, ostavicu ovo bez odgovora
Ivana Knežević Ivana Knežević 18:07 05.02.2012

Re: Ma, ja bih rekao...

docsumann
mada, velika je to cura da bih joj ja išta pametno mogao došapnuti.


Ovo mi se mnogo dopalo, doc. Stvarno sam velika
nsarski nsarski 21:28 05.02.2012

Re: Ma, ja bih rekao...

Ivana Knežević
nsarski
draga Ivana da si se ti nama zaljubila. Ili je ovo bio kratkotrajni prodor zaljubljenosti u svakodnevicu?


Dragi sarski, ostavicu ovo bez odgovora

A-ha! Nači upitanost je na mestu. Nači docsova otrovna/zajedljiva/ratnohuskacka primedba "gde ti to citas?" je posledica njegovog neudubljenog citanja pesme koja je zaista zagonetka neodgonetnuta. To sam hteo da izadje na videlo.
Inace, pesma je lepa i inspirativna na mnogo nerazjasnjivih nacina - u tome ja vidim njenu privlacnost.(A i secam se one epizode u kafani, i tako dalje i tome slicno, epizode o kojoj si pisala jednom ranije.) Ni ti je lako, draga Ivana. Time to come home.
Ivana Knežević Ivana Knežević 22:58 05.02.2012

Re: Ma, ja bih rekao...

nsarski

Time to come home.


Nije jos.

Epizoda prekjucerasnja: petak popodne je redovna kataklizmicna pojava. Eva, Kineskinja kojoj je duznost da udovoljava hirovima i raspolozenjima glavne sefice mi podnosi papir dok radim nesto, Ivana, can you please re-sign this?
Resign?! ja uzviknem. The Boss already wants my head on the platter? I thought she'd wait until next week. (Salome, darling, sta si zapocela... ccc...)
I nasmejem se.
Kinezi, jadni ljudi, se puno muce sa engleskim izgovorom i kada imaju impresivan vokabular.
No, no, pravda se Eva i polunasmeje. Navikla je da bude kriva za sve i svasta, ali ovo jeste bilo smesno. Ili, kad sam se ja vec smejala, sto da ne.
I tako nasi dani prolaze. Ovde, tamo, svuda.

(Koja kafana? Gladstone?)
nsarski nsarski 23:18 05.02.2012

Re: Ma, ja bih rekao...

Koja kafana? Gladstone?

Ne. Ako se dobro secam, bio je neki bar (pre godinu dana otprilike), razmisljanja o muskarcima koji su privlacni i nisu privlacni i to. Nemam ja talenta da to opisem kao ti, ne zameri.

A, inace: home is where your heart is. Geografski, it could be anywhere.
Ivana Knežević Ivana Knežević 23:54 05.02.2012

Re: Ma, ja bih rekao...

nsarski
..razmisljanja o muskarcima koji su privlacni i nisu privlacni i to.... ne zameri.


Uh. Naprotiv, ja se izvinjavam. Ili previse pisem o toj temi (i previse kafana obilazim) ili... Seticu se vec.

nsarski
home is where your heart is. Geografski, it could be anywhere.


Jeste tako.
Ova klinka je moje srediste. Inace sam lutalica, kad mi se ukaze prilika.
Valjda jos uvek trazim lokaciju.
Pre ce biti da sam lutalica.
trener92 trener92 00:31 06.02.2012

Re: Ma, ja bih rekao...

nsarski

Ako se dobro secam, bio je neki bar (pre godinu dana otprilike), razmisljanja o muskarcima koji su privlacni i nisu privlacni i to. Nemam ja talenta da to opisem kao ti, ne zameri.


Profesore, pretpostavljam da misliš na ovaj tekst :

Naked Martini

Ivana Knežević Ivana Knežević 02:03 06.02.2012

Re: Ma, ja bih rekao...

trener92
nsarski
Profesore, pretpostavljam da misliš na ovaj tekst : Naked Martini


Nadam se da nije taj. Tu me je Baltazar ponizio i Grant i Martin nesto spasavali... Baltazaru bih rado napravila rupicu negde pri dnu i pustila da kap po kap sve iz njega iscuri.


Inace, ono sto sam gore obecala - nista. Prevelika arhiva, ne pamtim ni naslov, kada...
Izvinjenje.
miloradkakmar miloradkakmar 11:43 05.02.2012

!?

Početak nas namami, i , ostavi da se mučimo , slatko ili gorko!?

Postoji li uopšte početak!?
Ili je to samo naša želja za obnavljanjem!?

P.S.Lepo i vidljivo.
Ivana Knežević Ivana Knežević 18:11 05.02.2012

Re: !?

miloradkakmar
Početak nas namami, i , ostavi da se mučimo , slatko ili gorko!?
Postoji li uopšte početak!?
Ili je to samo naša želja za obnavljanjem!?


Eh, dragi milorade, zar bih mogla da odgovorim na takva pitanja?
Samo nagadjam, dragi moj, nista bolje od toga. Izvlacim zakljucke, crtam paralele, ali nagadjam.

Hvala na citanju i komentaru
mikele9 mikele9 15:27 05.02.2012

Šatro

noćSi se kad ćahVra
iz plogTo mamaHa
đohPro redpo ščeBaš
rogaSta mamaI.

Kad mota u ščiBa
u duhla sminaja
s komibri ciru u
jašesta minaE

joj Ja zvahna lamse
kota Al nadi mi
ćeneh da ni ječu palije minaE...
Ivana Knežević Ivana Knežević 18:13 05.02.2012

Re: Šatro

Kako si romantican, dragi mikele...
Bas prija.
A ovo je van vremena. Lepo.
mikele9 mikele9 23:25 05.02.2012

Re: Šatro

Kako si romantican, dragi mikele...
Bas prija.
A ovo je van vremena. Lepo.

A ti si kao i uvek ljubazna.
Ovo srcem i dušom izdvajam:

Na ulici niko ne obraća pažnju
i ja vidim u staklu parkiranih automobila
da nosim izgužvanu majicu
izgužvanu kosu
i lice anđela koji hoda u suprotnom smeru

Ivana Knežević Ivana Knežević 23:58 05.02.2012

Re: Šatro

mikele9
A ti si kao i uvek ljubazna.


Mislim da je vazno. Da jedni drugima damo male ljubaznosti, a kad mozemo vise, onda i vise.

Drago mi je da te je dotaklo.

kick68 kick68 19:15 05.02.2012

Da

citiram komentar koji je razmisljam ostavila kod doca na blogu:
Ја кад би писала
тако као ти, баш бих се правила важна.

U ormanu si skinuo sa vešalice
košulju i pantalone
zakopčao me
zategao
i zavrnuo mi rukave i nogavice

Ovo mi zvuci nekako... pigmalionski:)))
Mozda je u pitanju pogresno citanje, ako takvo uopste postoji:)
Ivana Knežević Ivana Knežević 20:50 05.02.2012

Re: Da

kick68
citiram komentar koji je razmisljam ostavila kod doca na blogu:
Ја кад би писала тако као ти, баш бих се правила важна.


Nije neka narocita prednost u sizifovstini nasih svakodnevica, kako ih je doc nazvao, ali ona to jeste lepo rekla, i sto da ne, neka svi budemo vazni na koji tren

kick68
Ovo mi zvuci nekako... pigmalionski:)))
Mozda je u pitanju pogresno citanje, ako takvo uopste postoji:)


Slatko i pronicljivo :))
Pa da, nema pogresnog citanja, i sto muskarac ne bi obukao zenu po njenoj volji?
cult cult 00:48 06.02.2012

...

Ivana, Vi ste moj omiljeni pesnik.
Ivana Knežević Ivana Knežević 01:58 06.02.2012

Re: .



Reci cu ipak nesto: znate sta je najlepse kod primanja poklona?
Poriv da se nesto lepo da. Sa one druge strane.
Lepo je primati, ali samo postojanje poriva u nekome, i da vi imate nesto sa time... Od svih racunica, prinuda, potreba koje nas dovode u kontakt, ovo ce biti na vrhu najplemenitijih.
Hvala.
myredneckself myredneckself 11:16 06.02.2012

Kako se budim iz delirijuma

...i na stolu je raširena
prazna knjiga iz koje jedemo
već danima
Magični nadrealizam
dugačko ime za želju
I ti si spremio večeru
Stojim razočarana sa kesama
oko sebe
Ništa od ovoga neće trajati
Sutra sve mora iz početka

Sve ispočetka, na kraju.
Zvučim li kao surova goropadnica, kad kažem da razumem da ona mora tako? Ona proizvodi emocije svakog trena, pune kese svežih svakog dana, a on sprema večeru ko zna od čega, verovatno nečeg što se zateklo tu negde, iz prazne knjige
Zahtevna goropadnica, ili ne - mora da gori i greje, stalno, u nemoći da bude tako, bolje da me/nas nema.

Ivana Knežević Ivana Knežević 04:23 08.02.2012

Re: Kako se budim iz delirijuma

myredneckself
Sve ispočetka, na kraju.
Zvučim li kao surova goropadnica, kad kažem da razumem da ona mora tako? Ona proizvodi emocije svakog trena, pune kese svežih svakog dana, a on sprema večeru ko zna od čega, verovatno nečeg što se zateklo tu negde, iz prazne knjige
Zahtevna goropadnica, ili ne - mora da gori i greje, stalno, u nemoći da bude tako, bolje da me/nas nema.


Zvucis nadahnuto, draga mrns. Nece se poleteti od takvog nadahnuca, vise je pri zemlji, od tezih vrsta.
Tesko je sa stanjem 'ona mora tako'.
I izbori se bas ne nude, kao da se malo uplase i sami.
stasava stasava 16:30 06.02.2012

vecnost, prolaznost

Ako je vecnost izgubljena covecjim padom ne cudi sto znanje da "nista od ovoga nece potrajati"opterecujue odnose. Kad ljubav, prijateljstvo ne "potraju"pocinju premeravanja i mucenja o sopstvenoju ili tudjoj "gresnosti", krivici, analize da li je bilo pravo i ako jeste kako je moglo da nestane, da li je uopste trebalo da pocne. Sve sto je bilo mozda je trebalo da bude.Ivana, hvala
Ivana Knežević Ivana Knežević 04:27 08.02.2012

Re: vecnost, prolaznost

Svasta ih opterecuje, to znanje medju njima sigurno.
Opteretilo bi i znanje da treba da traje. Premeravanja su tek scenski nastupi - silni matematicari, svi izgubljeni u racunanjima...

stasava
Sve sto je bilo mozda je trebalo da bude.


Ovome je jako tesko dodati ili oduzeti. I kad se pozeli.

Hvala tebi, draga moja.

I izvinjvam se tebi i mrns sto kasnim sa odgovorima, ali prijalo je procitati ova vasa razmisljanja nekoliko puta.

i

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana