Astrologija| Kućni ljubimci| Ljudska prava| Religija| Sex

Mali neplanirani blog o vinu

krkar RSS / 17.02.2012. u 08:15

 vineyard.jpg

U Interexu na NBG su se ponovo pojavila odlična francuska vina po vrlo povoljnim cenama!

Na žalost opet sam u brzini da postavim informaciju pisao direktno u editoru i kad sam sve napisao i krenuo da kačim slike - izgubio ceo blog pa sad ide skraćena verzija, za više nemam vremena.

U najkraćem:

1. Bordeaux

Ima dobrih vina nižih klasa, većinom mladih iz 2010. Kad kažem nižih klasa to ne znači da su loša nego bordo ima komplikovanu klasifikaciju pa i ono što se službeno naziva peta klasa (Cinquiemes Crus) kreće od 50 € naviše.

Većina vina u prodaji su mi nepoznata, uz 2 ili 3 izuzetka a nisam ni planirao kupovinu pa nisam imao ćitabu, vinski vodič, sa sobom. Ali kod bordoa vađi pravilo ako izgleda kao pravi i ako je cena odgovarajuća za tu kategoriju - kupite jednu flašu i probajte pa ako je dobro vratite se po još. Ovo i ja radim.

Napominjem da je 2010.  u Bordou bila vrhunska godina, samo korak niže od maksimalno mogućeg.

Dakle, u kategoriji 4-5 € ima odličnih vina od kojih znam samo Chateau Talusson (395 din). Cena je poštena jer je napolju 5-7€ (proverio).

U kategoriji 10-12-15-18 € takođe ima vrlo, vrlo dobrih bordoa ali preporučujem pročitati nešto pa odabrati. Mogu samo da potvrdim da su cene izuzetno korektne, tj. da nisu ispala, po svemu što sam proverio.

BTW, ima odlična android aplikacija bar kod skener. I onda skeniram bocu, dam pretragu i čitam na vinskim sajtovima mišljenja o vinu.

2. Ostala francuska crna

Ima interesantnih i dobrih vina.

Prvo preporuka za moje omiljeno svakodnevno vino sa ubedljivo najboljim odnosom cena/kvalitet u BG: beržerak  Saint Helme 2010, 298 din. Već sam ga preporučivao na blogu a bilo je i povratnih informacija od vrlo zadovoljnih blogera koji su probali.

Takođe velika preporuka za dva sjajna vina po povoljnoj ceni iz iste kuće La Croix du Pin: gamay i cabernet sauvignon. Oba iz 2010, oba po 275 din. Na gameu stoji nalepnica zlatne medalje sa međunarodne izložbe gamea iz 2011, dakle ne kaže samo Krkar da su odlična. (Uzgred, kaže i Krkarovica a i gosti).

Jedan odličan minervois, Chateau Pouzols. Probao pre neku godinu, izražen ukus i miris šumskog voća. 445 din (napolju je 5-7€, znači dobra cena).

3. Bela

Izbor vrlo ograničen ali ima muscadet Les Embruns 2010. po 279 din. Pitko i aromatično vino, odlično uz ribu, piletinu, salate. Mislim da sam ga već spominjao.

Sovinjon Henri de Richemer, nisam probao ali odlično ocenjen. 505 din.

Nažalost nema odličnih rozea od grenaša i gamea.

Napominjem da vino sad stoji na dva mesta. U uobičajenim rafovima je manji izbor - veći i bolji je na kraju samoposluge, preko puta rashladnih vitrina u nivou kasa.

Uživajte!



Komentari (109)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:31 17.02.2012

Vino

Vino je za devojchice. Mushkarci piju whiskey.

P.S. #1
krkar krkar 08:41 17.02.2012

Re: Vino

Mushkarci piju whiskey.


Irski whiskEy može da bude i dobar (meni Bushmills OK). Američki whiskEy teško.

A škotski je whisky. E to je ono pravo.
Goran Vučković Goran Vučković 08:43 17.02.2012

Re: Vino

Vino je za devojchice. Mushkarci piju whiskey.

Onda sam ja hermafrodit... a zašto baš irski?
Goran Vučković Goran Vučković 08:45 17.02.2012

Re: Vino

Irski whiskEy može da bude i dobar (meni Bushmills OK)

Midleton je precenjen verovatno. Green Spot nije loš.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:45 17.02.2012

Re: Vino

whiskEy


:) Seriously, drzi se ti vina :)

("Kom mushkarcu jedno slovo smeta, tu nema..."
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:47 17.02.2012

Re: Vino

Onda sam ja hermafrodit...


:)

Yeah, well - that's not all that uncommon.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:51 17.02.2012

Re: Vino

a zašto baš irski?


Ma to Krkar pokazuje vladanje Shkotskim i Irskim gaelic. :)
NNN NNN 10:44 17.02.2012

Re: Vino

Irski whiskEy može da bude i dobar
Ne volem viski,

ali sam se, od kako mi se rodio sinak, navukao na Jameson
(sa kafom, pravim neki bućkuriš )

Ps. od prošle nedelje ga ima i u Tempu (kad već raklamiram...)
Goran Vučković Goran Vučković 10:46 17.02.2012

Re: Vino


ali sam se, od kako mi se rodio sinak, navukao na Jameson
(sa kafom, pravim neki bućkuriš )

Može verovatno i za obloge i kad izujedaju komarci
NNN NNN 10:59 17.02.2012

Re: Vino

Ima univerzalno i lekovito dejstvo
mlekac mlekac 08:32 17.02.2012

Sve mi je jasno

Osim ovog poslednjeg...

Gde prekoputa rashladnih vitrina? Tamo kod jaja i suhomesnatog?
krkar krkar 08:39 17.02.2012

Re: Sve mi je jasno

Gde prekoputa rashladnih vitrina? Tamo kod jaja i suhomesnatog?


E kad bih ja znao gde su jaja i suhomesnato. Mada, pretpostavljam da su U vitrinama. A vino je PREKO PUTA, na onoj strani prema fasadi. U onom malo zavučenom delu.

U produžetku kasa.
mlekac mlekac 09:10 17.02.2012

Re: Sve mi je jasno

krkar
Gde prekoputa rashladnih vitrina? Tamo kod jaja i suhomesnatog?


E kad bih ja znao gde su jaja i suhomesnato. Mada, pretpostavljam da su U vitrinama. A vino je PREKO PUTA, na onoj strani prema fasadi. U onom malo zavučenom delu.

U produžetku kasa.


Sad je jasno! Hvala za obavestenje.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:22 17.02.2012

Re: Sve mi je jasno

Tamo kod jaja i suhomesnatog?

Prijavio moderaciji.
mlekac mlekac 18:17 17.02.2012

Re: Sve mi je jasno

marco_de.manccini
Tamo kod jaja i suhomesnatog?

Prijavio moderaciji.

Milan Novković Milan Novković 18:26 17.02.2012

Re: Sve mi je jasno

Prijavio moderaciji.

Da, preozbiljno poznavanje samoposluge ume da donese samo nevolje

Supermarket by Nobodyhere
expolicajac expolicajac 09:10 17.02.2012

Vinogradarski trol



Snaga kabernea, aroma širaza i mekoća merloa, koja je sazrevala u hrastovini čine ovo vino osobenim i treba ga u principu piti u dvoje
krkar krkar 09:19 17.02.2012

Re: Vinogradarski trol

Snaga kabernea, aroma širaza i mekoća merloa, koja je sazrevala u hrastovini čine ovo vino osobenim i treba ga u principu piti u dvoje


Težak krš i čisto smeće.

Može u dvoje al' jedan da bude policajac sa pendrekom koji ti stoji nad glavom.
expolicajac expolicajac 09:22 17.02.2012

Re: Vinogradarski trol

Težak krš i čisto smeće.

Može u dvoje al' jedan da bude policajac sa pendrekom koji ti nad glavom.

JAO;JAO JAO: Šta ću da ti radim
alselone alselone 09:25 17.02.2012

Re: Vinogradarski trol

expolicajac


Proktore?

krkar krkar 09:25 17.02.2012

Re: Vinogradarski trol

Šta ću da ti radim


Drugar ti je uz'o pare, isfolir'o se, opet uz'o pare... a ti sad radi šta hoćeš.

Njemu pomoći nema. Nema pismenu bazu. A neće ni da plati PR, misli da će neko to da mu uradi na šarm i ideološko čistunstvo.

Oće, al' kad bude preuzimao stranke u Bečuani
krkar krkar 09:26 17.02.2012

Re: Vinogradarski trol

Proktore?


Mnogi panduri su neostvareni proktolozi, to ti je bar jasno.
alselone alselone 09:29 17.02.2012

Re: Vinogradarski trol

krkar

Mnogi panduri su neostvareni proktolozi, to ti je bar jasno.


Jes bogumi, samo me muci kokoska/jaje pitanje - da li odu za murkanskim pozivom zbog toga ili takvi postanu?
zilikaka zilikaka 09:32 17.02.2012

Re: Vinogradarski trol

expolicajac
Snaga kabernea, aroma širaza i mekoća merloa, koja je sazrevala u hrastovini čine ovo vino osobenim i treba ga u principu piti u dvoje

Pazi kad sam bila sigurna
Negledačke
Ti postaješ toliko predvidiv da to baca popriličnu senku sumnje na kvalitet cele Službe.
..osim kad se dohvatiš crkvenog kalendara
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:37 17.02.2012

Re: Vinogradarski trol

Da nije ruzno, bilo bi smeshno.

Vinogradar ce uskoro da ukapira da je ovo 'bre mnogo komplikovano', i keshirace subvenciju (chitaj: prodati vinograd i kupiti veceg mercedesa).

Ali, ako se isposluje da organi reda (pripadnici MUP R. Srbije) u redovnom dnevnom 'toplom obroku' imaju i chashu-dve "demokratskog vina", mandatorno - onda mozda i biznis procveta.

Praziluk sprdachina.
expolicajac expolicajac 09:57 17.02.2012

Re: Vinogradarski trol

alselone

Makar sam lep. Pogledaj te loknice
expolicajac expolicajac 10:00 17.02.2012

Re: Vinogradarski trol

Drugar ti je uz'o pare, isfolir'o se, opet uz'o pare... a ti sad radi šta hoćeš.

Njemu pomoći nema. Nema pismenu bazu. A neće ni da plati PR, misli da će neko to da mu uradi na šarm i ideološko čistunstvo.

Oće, al' kad bude preuzimao stranke u Bečuani

Znao sam da sam glup, ali da sam ovoliko?
mariopan mariopan 13:00 17.02.2012

Re: Vinogradarski trol

krkar
Snaga kabernea, aroma širaza i mekoća merloa, koja je sazrevala u hrastovini čine ovo vino osobenim i treba ga u principu piti u dvoje


Težak krš i čisto smeće.

Može u dvoje al' jedan da bude policajac sa pendrekom koji ti stoji nad glavom.

Jao

Krkar, super blog.
expolicajac expolicajac 21:11 17.02.2012

Re: Vinogradarski trol

Jao

Krkar, super blog.


Pa da se zamezi



Hleb je ostavljen da zbuni protivnika
freehand freehand 23:11 17.02.2012

Re: Vinogradarski trol

krkar
Šta ću da ti radim


Drugar ti je uz'o pare, isfolir'o se, opet uz'o pare... a ti sad radi šta hoćeš.

Njemu pomoći nema. Nema pismenu bazu. A neće ni da plati PR, misli da će neko to da mu uradi na šarm i ideološko čistunstvo.

Oće, al' kad bude preuzimao stranke u Bečuani

Eto, ja sam još u oprobavanju domaćih proizvoda, iz rajačkih pimnica, kad je o vinu reč.

Nego, manimo se tih sporednih pizdarija.
Ako nije (bašbaš) tajna - KOME nije hteo da plati PR? I KO neće da mu radi na šarm i ideološko čistunstvo?
Govori, izgoreh!
krkar krkar 10:56 18.02.2012

Re: Vinogradarski trol

Ako nije (bašbaš) tajna - KOME nije hteo da plati PR? I KO neće da mu radi na šarm i ideološko čistunstvo?


Mala je ovo čaršija (Beograd, Niš je još mnogo manja čaršija).

Kažu ptičice da se Bivši raspitivao po gradu ko bi radio za njega. Pa su ga nekoliki ozbiljni igrači ispratili otkud je i došao jer oni već rade ili nameravaju da rade sa ozbiljnijim firmama pa se ne bi baktali sa Bivšim. Ne glede morala nego što se takve stvari saznaju pa izgubiš posao.

A priča se i da je Vinar Novoizlegli, kad je našao neke koji bi radili za njega, tražio da mu se radi promocija ali na Success Fee (mis'm ne verujem da ume on to da izgovori, to je prevod). Pa su ga na 2-3 mesta u BG oladili i rekli mu 'političarima tvog kova/kapaciteta/rejtinga pare unapred'.

Pošto nije našao zajednički jezik sa profesionalcima, priča se da Bivši savatava neke klince po Niš da mu oni prave propagandu.

I da to izgleda kako normalan svet i očekuje da bi to moglo da izgleda.
krkar krkar 11:00 18.02.2012

Re: Vinogradarski trol


A kad smo već kod toga, Mlađa Regionalni doveo stručnjaka za kampanju iz inostranstva. Sad, kol'ko će to da mu pomogne...

Inače Stranac kad je video kako to izgleda i kako to funkcioniše kod Regionalnog krstio se i levom i desnom. Pa je pitao Mlađu šta ti ovi rade? (Avžner i Papak) i ovaj mu kaže pa propagandu, piar itakoto.

Onda je Stranac uzeo da propituje Avžnera & Co. kako im izgleda toito, koja im je strategija za toito, koji su im planovi za toito... i došao Mlađi sa preporukom da ih trenutno izbaci na ulicu jer od njih nikakve koristi ne može imati a štetu već ima. Što Mlađa nije (još) prihvatio ali Kalanovićka zdušno podržava.

Ke bidne veselooo...
freehand freehand 15:23 18.02.2012

Re: Vinogradarski trol

I da to izgleda kako normalan svet i očekuje da bi to moglo da izgleda.


Ovako?


libkonz libkonz 02:29 19.02.2012

Re: Vinogradarski trol

pare unapred

Znaš neku stranku kojoj
ozbiljni igrači
ne bi tražili pare unapred?
fantomatsicna fantomatsicna 10:14 17.02.2012

A nasa vina?

Nisu odlicna?
zilikaka zilikaka 10:17 17.02.2012

Re: A nasa vina?

Čija naša?
Vaša ili naša?
fantomatsicna fantomatsicna 18:24 17.02.2012

Re: A nasa vina?

Vaša ili naša?

Ma za va ovde na NZ znam da su, nego Vasa
krkar krkar 15:08 19.02.2012

Re: A nasa vina?

Ma za va ovde na NZ znam da su, nego Vasa

Nađe se pristojnih a najmanje su izvikana i samonazvana vrhunska toliko dobra koliko bi to želeli da prikažu raznorazni sumnjivi vinari sa vinom u ruci i prazilukom iz... Pri tome ne mislim samo na Gorenaslikanog. A ne mislim ni da je on najgori.

U Srbiji generalno postoji manje od 10 vina koja vrede više od 5€. Šta god o tome pričali jadnivinarikojiimajukredite.

I još sam bio velikodušan sa ovih 10. Da nisam lepo ručao ne bi ih bilo ni 5.

Evo primera: ručak sam kuvao sa jednom Rubinovom graševinom koja ja bila jako pristojna (i za kuvanje i za pijenje). Tipično Rubinovo ošljarenje: pristojno dizajnirana etiketa, deklarisano kao stono - nigde godine berbe (po zakonu ne mora ali zasigurno ne smeta). Možda nije po ukusu 100% italijanski rizling ali prijatno vino. Pošto sam ga od nekog dobio ne znam cenu. Ali ako nije preko 200 dindži - preporuka. Ništa spektakularno ali nije ni loše ni pokvareno...
NNN NNN 10:40 17.02.2012

Za ovo sam čekao pravu prliliku

U Tempu ima tetrapak crvenog vina od dva litra za oko 200 dindži
krkar krkar 10:57 17.02.2012

Re: Za ovo sam čekao pravu prliliku

U Tempu ima tetrapak crvenog vina od dva litra za oko 200 dindži


Mora da je baš to. Vino piše na tetrapaku, crvena je boja kojom su ofarbali vodicu.

Mada, tetrapak (odnosno onajpak sa kesom unutra i slavinicom) je odlična stvar za piknike, izlete, teferiče...

Ja na jedrenju za belo za svaki dan trošim isključivo te trolitarske tetrapake. Praktično i nelomljivo.
gorstak92 gorstak92 11:12 17.02.2012

Re: Za ovo sam čekao pravu prliliku

krkar
U Tempu ima tetrapak crvenog vina od dva litra za oko 200 dindži


Mora da je baš to. Vino piše na tetrapaku, crvena je boja kojom su ofarbali vodicu.

Mada, tetrapak (odnosno onajpak sa kesom unutra i slavinicom) je odlična stvar za piknike, izlete, teferiče...

Ja na jedrenju za belo za svaki dan trošim isključivo te trolitarske tetrapake. Praktično i nelomljivo.

Reci nekom Francuzu da ,,konzumiraš" vino iz tetrapaka pa gledaj šta je bes.
Ako te ne bi kamenovali na sred Monmatra ono bi visio na prvoj banderi pored Trijumfalne kapije.
krkar krkar 11:36 17.02.2012

Re: Za ovo sam čekao pravu prliliku

Reci nekom Francuzu da ,,konzumiraš" vino iz tetrapaka pa gledaj šta je bes.


Strašno sam se potresao!

Za tvoju informaciju, redovno konzumiram ovo



ali u kutiji. Sipao sam poznavaocima box-verziju i nijedan se nije bunio. Za mlada vina koja se odmah piju to je samo stvar komercijale i praktičnosti.

Nema slike tog vina u wine-in-box nigde na netu, ali drugih ukutijenih graševina koliko hoćeš.


Goran Vučković Goran Vučković 11:56 17.02.2012

Re: Za ovo sam čekao pravu prliliku

Mada, tetrapak (odnosno onajpak sa kesom unutra i slavinicom) je odlična stvar za piknike, izlete, teferiče...

Ovo je sasvim ok, pitko i fino, moja žena ga voli (a ja je maltretiram eksperimentima sa raznim flašama, kad ga nestane povremeno i vrlo privremeno):



Piše da ga treba popiti u okviru šest nedelja od otvaranja (otpečaćivanja slavine, računam) - nismo još eksperimentisali da vidimo šta se dešava kad prođe 6 nedelja

Inače je zgoda da u kesu u suštini ne ulazi vazduh (za razliku od flaše) nego se kesa polako prazni - tako da vino ne oksidiše kao kad ostane pola flaše - zgodno za one koji nisu u fazonu da likvidiraju flašu za veče.
stari92 stari92 11:58 17.02.2012

Скендербег (Ђурађ) - коњак

gorstak92
krkar


Reci nekom Albancu da ,,konzumiraš" ovo,gore, iz tetrapaka pa gledaj šta je bes.
Ako te ne bi kamenovali na sred Konjuha (grad u Albaniji od starina,bi, ono bi visio na prvoj banderi pored Trijumfalne kapije,skoro otkrivene u BJRM.


Preteraš li sa konzumacijom moguće ti je "javljanje" sutradan,tipa:
Skenderbeg (Đurađ)),od oca Ivana Kastriota i matere Voislave od Tripalda,gospodara Lješa,Kroje,Dibra i oblasti Mati,po nuždi dopao vazalstva,kao zalog,pokornosti,gde promenivši veru dobi ime Iskander (Skenderbeg),po tur. Aleksandru Velikom,te kao sužanj i paž najbolji drug i uzor bejaše,mu,Despot Stefan koji odbi primanje tuđe vere pred pretnjom oslepljenja,za vakta Murata II.
Iglom,u zenice,jašta.
No,ipak,još jednom promenivši veru i vrativši se korenima,odmetnu se i mnoge bitke dobi pre nego se predstavi u Gospodu,nazvan kao najveći junak svog vremena od strane pape Kliksta III : Atleta Christi.
Iz svega navedenog > pij malo - pij dobro R5)))
D)r.

zilikaka zilikaka 11:59 17.02.2012

Re: Za ovo sam čekao pravu prliliku

Inače je zgoda da u kesu u suštini ne ulazi vazduh (za razliku od flaše) nego se kesa polako prazni - tako da vino ne oksidiše kao kad ostane pola flaše

To nešto ko pasta za zube?
Goran Vučković Goran Vučković 12:02 17.02.2012

Re: Za ovo sam čekao pravu prliliku

To nešto ko pasta za zube?

Pa ne stiska se, nego vino teče nizbrdo iz kese :)
krkar krkar 12:12 17.02.2012

Re: Za ovo sam čekao pravu prliliku


Gallo je dobra kuća i od njih sve mogu da uzmem na neviđeno.

Mada, počeo sam pomalo da se gubim u njihovom širenju brenda: ko su Ernest i Julio Gallo a ko Gallo Family i koliko još tih Petlovića ima i ko se sve grebe o dedinu slavu?
krkar krkar 12:13 17.02.2012

Re: Za ovo sam čekao pravu prliliku

To nešto ko pasta za zube?


Ko kesa za transfuziju.

A belo u kesi izgleda kao...
Goran Vučković Goran Vučković 12:18 17.02.2012

Re: Za ovo sam čekao pravu prliliku

Mada, počeo sam pomalo da se gubim u njihovom širenju brenda: ko su Ernest i Julio Gallo a ko Gallo Family i koliko još tih Petlovića ima i ko se sve grebe o dedinu slavu?

Mislim da je to sve ista firma - vidim da ima tri sajta - Gallo, Gallo family i Galo of Sonoma.
Goran Vučković Goran Vučković 12:18 17.02.2012

Re: Za ovo sam čekao pravu prliliku

A belo u kesi izgleda kao...

Ne vidi se, pošto je kesa metalizirana
krkar krkar 12:35 17.02.2012

Re: Za ovo sam čekao pravu prliliku

Ne vidi se, pošto je kesa metalizirana


Ih!



Kese su kako ko voli. Ima i metalizirane i obične.
NNN NNN 10:56 17.02.2012

Hvala za blog

...al' juče!

Za ove praznike došla mi tašta,
a kumu prazna gajba,
i planirali kao nekad da se nađemo i malo pijuckamo...

Spletom okolnosti nisam otišao,
ali da si ovo okačio npr. juče...
mada ni sad ne mora da bude kasno ionako mu je to vino u komšiluku.
krkar krkar 11:04 17.02.2012

Re: Hvala za blog

mada ni sad ne mora da bude kasno i


Daj ne kukaj, pa ceo mesec je neradni! (Osim za mene) Prvo nema škole jer pada sneg, pa onda nema ničeg 15.2. jer se Karađorđe onomad nešto bunio a Koštunici Sretenje tako lepo zvuči, pa taj nerad od ove godine produže na 2 dana, pa onda shvate da im se taj petak ne radi pa produže na 3. Sad kad im se osladi ukinuće celu iduću nedelju zbog poplava...

Idite pijte!
zilikaka zilikaka 11:10 17.02.2012

Re: Hvala za blog

Ako ti je za utehu, radim i ja
krkar krkar 11:23 17.02.2012

Re: Hvala za blog

zilikaka
Ako ti je za utehu, radim i ja


Nego, pošto vidim da ovde ima (i) tehničkih lica koja su u stanju da razumeju pitanje:

Jeste li primetili da se Dan državnosti slavi u pogrešan dan?

zilikaka zilikaka 11:49 17.02.2012

Re: Hvala za blog

Jeste li primetili da se Dan državnosti slavi u pogrešan dan?

Što bi reko jedan moj komšija:
-Deda, to si pričo
Nemam sad vremena da tražim, al bila zavrzlama oko dva kalendara.
...sam ti stoput rekla da me angažuješ ko hroničara, da i ja uzmem neki dinar.

krkar krkar 12:10 17.02.2012

Re: Hvala za blog

-Deda, to si pričo


Nemoj da me ofiraš, sad je pravi trenutak za malu frku oko demistifikacije te svetinje

Kako, bre, pamtiš svaku pizdariju. Šta je to što nije u tvom mozgu pa umesto njega ima mesta za ovakve gluposti?
zilikaka zilikaka 12:33 17.02.2012

Re: Hvala za blog

Pa, recimo, po triput se upoznajem sa istom osobom. Redovno.
Moji na poslu znaju, pa gledaju da mi na vreme sufliraju sa kim razgovaram.
Nezgodno kad taj neko smatra da treba i da se izljubimo, a ja pojma nemam da smo se ikad sreli
Što je najluđe, često za tu osobu mogu da reprodukujem šta je i kad pričala, ali jedino nema šansi da spojim lik i delo.
krkar krkar 13:29 17.02.2012

Re: Hvala za blog

Pa, recimo, po triput se upoznajem sa istom osobom. Redovno.


Što je govorila rahmetlji Olja Ivanjicki: Ovaj mi je baš poznat. Il' me jeb'o il' je iš'o sa mnom u školu.


zilikaka zilikaka 13:37 17.02.2012

Re: Hvala za blog

I TO si pričo
mariopan mariopan 13:46 17.02.2012

Re: Hvala za blog

Ovaj mi je bas poznat. Il' me jeb'o il' je iš'o sa mnom u školu.

Pazi bold, ( da li da pitam odakle je tebi poznat? )

Edit
ma neee, nista ne pitam.

gorstak92 gorstak92 11:16 17.02.2012

Strava blog

Ijao što ti je superiška blogić o vinu.

Da li možeš malo pobliže da objasniš gde je taj Interex na NBG gde su ta fantastična vina? Po mogućstvu da koristiš google map.

A?
Jesam li postavio dobro pitanje?javascript:;

Za još potpitanja možemo da se dogovorimo preko pp
krkar krkar 11:21 17.02.2012

Re: Strava blog

Da li možeš malo pobliže da objasniš gde je taj Interex na NBG gde su ta fantastična vina? Po mogućstvu da koristiš google map.


Ne moraš da se mučiš da ideš tamo. Otići ću ja umesto tebe. Ma ne moraš ni da se mučiš da piješ, razmišljaš hoćeš li moći da voziš, da ne nalete panduri, da te posle ne boli glava... Samo pošalji pare, ja ću u tvoje ime da popijem i da ti javim kako je bilo.
mlekac mlekac 11:34 17.02.2012

Re: Strava blog

gorstak92
Ijao što ti je superiška blogić o vinu.

Da li možeš malo pobliže da objasniš gde je taj Interex na NBG gde su ta fantastična vina? Po mogućstvu da koristiš google map.

A?
Jesam li postavio dobro pitanje?javascript:;

Za još potpitanja možemo da se dogovorimo preko pp


Ne treba ti mapa - Interex je preko puta Studenjaka.
E, sad, ako ces jos da me pitas kako da dodjes do Studenjaka...
gorstak92 gorstak92 11:23 18.02.2012

Re: Strava blog

mlekac
gorstak92
Ijao što ti je superiška blogić o vinu.

Da li možeš malo pobliže da objasniš gde je taj Interex na NBG gde su ta fantastična vina? Po mogućstvu da koristiš google map.

A?
Jesam li postavio dobro pitanje?javascript:;

Za još potpitanja možemo da se dogovorimo preko pp


Ne treba ti mapa - Interex je preko puta Studenjaka.
E, sad, ako ces jos da me pitas kako da dodjes do Studenjaka...

Da, stvarno, kako se dolazi do studenjaka i preko kog puta je taj raj za francuska povoljna vina?

@Krkar,
daj još malo pikanterija oko pr-a, marketinga...
Ono sa bivšim i regionalnim je bilo super, ali malo.Nemoj na kašičicu da nam daješ informacije iz prve ruke. Ne liči na tebe.
krkar krkar 14:52 19.02.2012

Re: Strava blog

Ono sa bivšim i regionalnim je bilo super, ali malo.Nemoj na kašičicu da nam daješ informacije iz prve ruke. Ne liči na tebe.


Ovo ti je bio samo teaser. Navlaka.

Biće blog o političkim kurvanjima pred izbore.
dunja73 dunja73 00:19 18.02.2012

vino , vino

navali narode jos malo pa nestalo!!

a, u tom Intereksu nema sok da valja da se kupi , neki prirodan, domaci , stopostotni, nekog ukusa ok po ok ceni.... ( k´o napolju ) ..vazno da ima vina za bagatelu....
krkar krkar 11:03 18.02.2012

Re: vino , vino

a, u tom Intereksu nema sok da valja da se kupi , neki prirodan, domaci , stopostotni, nekog ukusa ok po ok ceni....


Meni je odavno žena mog druga, prehrambeni tehnolog, objasnila da
neki prirodan, domaci , stopostotni,

ne da nema da se kupi nego - ne postoji. Svi se sokovi prave od baze tikve pa im se onda dodaje nešto. Te da se, osim u vrlo malom broju skupih sokova prirodno Onoštopiše nije realno očekivati.

Otad ubacujem voće u sokovnik i imam svoj prirodni sok.

A volem i cedevitu.
Goran Vučković Goran Vučković 12:22 18.02.2012

Re: vino , vino


Otad ubacujem voće u sokovnik i imam svoj prirodni sok.

A volem i cedevitu.


milisav68 milisav68 13:43 18.02.2012

Re: vino , vino

krkar

Meni je odavno žena mog druga, prehrambeni tehnolog, objasnila da
neki prirodan, domaci , stopostotni,

ne da nema da se kupi nego - ne postoji.


Meni drug radi u jednoj renomiranoj firmi za proizvodnju sokova.

Na moje slično pitanje, o prirodnim sokovima, odgovor je bio:

freehand freehand 15:15 18.02.2012

Re: vino , vino

krkar
a, u tom Intereksu nema sok da valja da se kupi , neki prirodan, domaci , stopostotni, nekog ukusa ok po ok ceni....


Meni je odavno žena mog druga, prehrambeni tehnolog, objasnila da
neki prirodan, domaci , stopostotni,

ne da nema da se kupi nego - ne postoji. Svi se sokovi prave od baze tikve pa im se onda dodaje nešto. Te da se, osim u vrlo malom broju skupih sokova prirodno Onoštopiše nije realno očekivati.

Otad ubacujem voće u sokovnik i imam svoj prirodni sok.

A volem i cedevitu.

Gledao sam kako u Rauch-ovu fabriku u Rankweil-u na jedan vagon pomorandži ulazi bar pet bundeve (vrsta južnog voća koje najbolje uspeva u kukuruzu, uz ogradu)...
expolicajac expolicajac 15:32 18.02.2012

Re: vino , vino

Meni drug radi u jednoj renomiranoj firmi za proizvodnju sokova.

Na moje slično pitanje, o prirodnim sokovima, odgovor je bio:

Skoro 95% "prirodnih sokova" čini baza soka od bundeve. Ali avaj za naše poljoprivrednike. Prilikom jedne od kontrola koje su rađene u fabrici sokova "već znate koja" dokumetacije je pokazala da 100% baze bundeve se uvozi iz Grčke i Turske. Ispostavilo se da taj "tajfun" direktno sprečava proizvodnju na ko zna koliko stotina hektara bundeve i pristojne zarade poljoprivrenika. Kad smo mu postavili pitanje, jel nije jeftinije da stimuliše proizvodnju bundeve u Srbije, odogovor mu je bio "Ja li ću da razmišljam o tome kad Vlada R.Srnije o tome nema pojma"
krkar krkar 17:12 18.02.2012

Re: vino , vino

na jedan vagon pomorandži


Nema vagona pomorandži.

Baza pomorandže u Evropu se uvozi najviše iz Brazila. Koncentrisana pomorandža, isceđena u Brazilu, zamrzava se na -23 i mrvi i tako se prevozi brodovima rashlađenim tankerima u Evropu.

Dva moja druga su godinama plovili kao oficiri na brodovima koji su bazu pomorandže za Coca Colu prevozili iz Brazila do Roterdama. 4 broda uvek u turnusu. Masa se ispumpava direktno u cevovod na doku i ide u postrojenje gde se rehidrira (meša sa vodom). Od toga nastaju Cappy sokovi.

Kaže drug da je posle prvih nekoliko meseci jedva dočekao neki kvar da ode da vidi te plantaže pomorandži. Odveli su ga na plantažu od 2000 hektara i pao je na dupe.
freehand freehand 18:06 18.02.2012

Re: vino , vino

krkar
na jedan vagon pomorandži


Nema vagona pomorandži.

Baza pomorandže u Evropu se uvozi najviše iz Brazila. Koncentrisana pomorandža, isceđena u Brazilu, zamrzava se na -23 i mrvi i tako se prevozi brodovima rashlađenim tankerima u Evropu.

Dva moja druga su godinama plovili kao oficiri na brodovima koji su bazu pomorandže za Coca Colu prevozili iz Brazila do Roterdama. 4 broda uvek u turnusu. Masa se ispumpava direktno u cevovod na doku i ide u postrojenje gde se rehidrira (meša sa vodom). Od toga nastaju Cappy sokovi.

Kaže drug da je posle prvih nekoliko meseci jedva dočekao neki kvar da ode da vidi te plantaže pomorandži. Odveli su ga na plantažu od 2000 hektara i pao je na dupe.

E... Ae sad kaži da ni vagone nisam video!?
Šalim se, znam samo da sam bio zaprepašten videvši kolike kompozicije tamo ulaze, jer realno nisam ni znao kakvog je kalibra proizvođač u pitanju, a tada sam i čuo prvi put za tikvu kao osnovu sokova.
Neutralna po ukusu, daje volumen i gustinu, prirodna, i bam-badava cenovno - tako valjda beše definisana njena upotreba u ove svrhe.

Edit: a sad mi nešto pade na pamet - taj koncentrat narandže osnov je čitave berzanske ujdurme u "Kolu sreće"!

Edit 2: mpj drug je, opet, mladom gazdi (junior šef, sada verovatno i big boss) pola sata obrazlagao zašto bi reklamen šibice bile odličan nosač njihove reklamne poruke, da mi mu čovek rekao: "...a jel imate vi nešto drugo, molim vas? Dosta nam je što nosimo prezime kakvo nosimo (rauch - dim, pušenje) a prodajemo priču o zdravom životu i načinu ishrane!"
49 41 49 41 18:16 18.02.2012

Re: vino , vino

krkar
na jedan vagon pomorandži


Nema vagona pomorandži.

Baza pomorandže u Evropu se uvozi najviše iz Brazila. Koncentrisana pomorandža, isceđena u Brazilu, zamrzava se na -23 i mrvi i tako se prevozi brodovima rashlađenim tankerima u Evropu.

Dva moja druga su godinama plovili kao oficiri na brodovima koji su bazu pomorandže za Coca Colu prevozili iz Brazila do Roterdama. 4 broda uvek u turnusu. Masa se ispumpava direktno u cevovod na doku i ide u postrojenje gde se rehidrira (meša sa vodom). Od toga nastaju Cappy sokovi.

Kaže drug da je posle prvih nekoliko meseci jedva dočekao neki kvar da ode da vidi te plantaže pomorandži. Odveli su ga na plantažu od 2000 hektara i pao je na dupe.

Argentina i Brazil su postale u zadnjih 10-tak god. svetske izvoznicke Number 1 sile.

Meso, voce, povrce, kafa, drvne preradjevine ... cifre na godisnjoj bazi: 25-35 miliona/tona.

Zasto?

Otkacili su MMF, posegli za svim rezervama i vratili dug.
Krenuli svoju ekonomiju - bez duznicke krize.
Stopa, trenutne nezaposlenosti; najniza u svetu.

Ponekad kupim Burgundy 1.5 lit Inglenook $ 5.50. Uglavnom je bio californijski.
Odnedavnon se pojavio isti argentinski.
Bolji je iako ima i jednog i drugog po istoj ceni.

alselone alselone 12:24 19.02.2012

Re: vino , vino

Sto se tice sokova, ono sto sam pio u Juznoj Americi ne moze da se meri sa ovim ovde. Sveze cedjeni sok od narandze je imao penu skoro kao pivo. Ono sto kod nas zovu 'multivitamin' a sto je samo miks razlicitih sokova je tamo ne-o-pi-si-vo dobro, 3dl 1 dolar. Davio sam se.

Imaju jos jednu zanimljivu stvar - caj od sveze aloje. To tako smiruje zeludac i creva i uravnotezuje varenje da sam imao isti bioritam kao moj bebac od 3 meseca (tada). Sjajna stvar. Nabavili mi seme aloje pa sadili ovde po nekim saksijama - ne 'radi' kako treba.
zilikaka zilikaka 12:50 19.02.2012

Re: vino , vino

Sto se tice sokova, ono sto sam pio u Juznoj Americi ne moze da se meri sa ovim ovde. Sveze cedjeni sok od narandze je imao penu skoro kao pivo.

E, sad sam se nečeg setila, a prava prilika da pitam
Da li iko zna zašto neka vina, (uglavnom domaća) pene ludački kad se kuvaju, a ona kupovna skoro nimalo?
krkar krkar 14:47 19.02.2012

Re: vino , vino

Da li iko zna zašto neka vina, (uglavnom domaća) pene ludački kad se kuvaju, a ona kupovna skoro nimalo?


To što se peni je Čarli.

Vino je ono što se ne peni
krkar krkar 14:51 19.02.2012

Re: vino , vino

Sto se tice sokova, ono sto sam pio u Juznoj Americi ne moze da se meri sa ovim ovde.


Azija je majka za sokove, pogotovu jugoistočna.

Radnja - ma šta radnja, kiosk, tezga, prčvarnica, šta god oćeš - prepuna voća i povrća i jedan sokovnik. I ti samo pokažeš prstom šta da ubaci.

Jedino valja napomenuti da je preporučljivo ne rizikovati sa ledom koji se normalno ubacuje u sokovnik da rashladi piće. Led se pravi od vode a u vodi žive svakakve živuljke... koje posle često hoće što pre d'izađu, i to najćešće sve zajedno... a usput povedu i onaj sok... a i ručak i doručak...
alselone alselone 15:10 19.02.2012

Re: vino , vino

krkar
Jedino valja napomenuti da je preporučljivo ne rizikovati sa ledom koji se normalno ubacuje u sokovnik da rashladi piće. Led se pravi od vode a u vodi žive svakakve živuljke... koje posle često hoće što pre d'izađu, i to najćešće sve zajedno... a usput povedu i onaj sok... a i ručak i doručak...


Da, na ovo treba obratiti paznju. Ima mnogo zamki sto se tike klope. Na primer, ne treba jesti svezu salatu - takodje je oprana tom vodom. Paziti kod pranja zuba, paziti kod voca...

Moj bivsi sef mi je dao odlicanu foru kako smanjiti rizik od tih stomacnih zivuljkica. Kaze, kad dodje u Franfurt da presednes (skoro pravilo za sve letove iz Srbije) kupis lepo dve flase viskija, poneses pljoskicu od kuce i tri puta dnevno trgnes samo po 'guc', ujutru, posle rucka i pred spavanje. Kaze - ja sam tako evo toliko godina i nikad se nisam zarazio.
krkar krkar 15:16 19.02.2012

Re: vino , vino

Moj bivsi sef mi je dao odlicanu foru kako smanjiti rizik od tih stomacnih zivuljkica. Kaze, kad dodje u Franfurt da presednes (skoro pravilo za sve letove iz Srbije) kupis lepo dve flase viskija, poneses pljoskicu od kuce i tri puta dnevno trgnes samo po 'guc', ujutru, posle rucka i pred spavanje. Kaze - ja sam tako evo toliko godina i nikad se nisam zarazio.


Šef ti je dao dobru foru kako postati alkoholičar a imati unapred dobar izgovor.

Za ubivanje živuljki najbolji je hipermangan (čudo čini za amebe - a amebe se generalno nalaze u onim područjima gde malarija postoji ili je nekad postojala) a i za dosta ostalih živuljki. Kalijum permanganat. Ubaciš 2-3 zrnca u vodu, odležiš zeleniš nekoliko minuta io stvar rešena.

Najopasnije je lisnato povrće. Često je problem što je voda nedovoljno čista pa koliko god ga prao i fizički odstranjivao živuljke koje su već u njemu - unosiš nove istom onom vodom.

Jaki začini pomažu da se rizik smanji. Čak i beli luk.

Ali najsigurnije je na takve puteve UVEK nositi zalihu Flonivina BS (nekadašnji Bactisubtil) i na prvi znak sumnje gutati ih kao kisele bombone. Udarnu dozu odmah a posle redovne jake doze do normalizacije. Najlepša stvar je što ne može da se predozira ('lek' su u stvari spore bakterija koje su deo normalne crevne flore i kad ih bude previše - višak jednostavno odumre).

Pametno je na takvim mestima i sam zalediti flašice od pola litre vode (ili dati najbližem baru da ti zaledi) i za mali bakšiš tražiti da ti samo taj led sipaju u piće.

alselone alselone 15:28 19.02.2012

Re: vino , vino



krkar

Za ubivanje živuljki najbolji je hipermangan (čudo čini za amebe - a amebe se generalno nalaze u onim područjima gde malarija postoji ili je nekad postojala) a i za dosta ostalih živuljki. Kalijum permanganat. Ubaciš 2-3 zrnca u vodu, odležiš zeleniš nekoliko minuta io stvar rešena.

Najopasnije je lisnato povrće. Često je problem što je voda nedovoljno čista pa koliko god ga prao i fizički odstranjivao živuljke koje su već u njemu - unosiš nove istom onom vodom.

Jaki začini pomažu da se rizik smanji. Čak i beli luk.

Ali najsigurnije je na takve puteve UVEK nositi zalihu Flonivina BS (nekadašnji Bactisubtil) i na prvi znak sumnje gutati ih kao kisele bombone. Udarnu dozu odmah a posle redovne jake doze do normalizacije. Najlepša stvar je što ne može da se predozira ('lek' su u stvari spore bakterija koje su deo normalne crevne flore i kad ih bude previše - višak jednostavno odumre).

Pametno je na takvim mestima i sam zalediti flašice od pola litre vode (ili dati najbližem baru da ti zaledi) i za mali bakšiš tražiti da ti samo taj led sipaju u piće.




Dobri su ti saveti, ja obicno nosim samo probiotike kao prvu pomoc, ali ovo zvuci kao good staff.

Zanimljivo je to sa zacinima - kad pogledas kako se kreces severnije od Ekvatora, zacinjenost hrane opada.

A ja posto volEm ekstremno ljuto (Backa skola) imam prirodnu odbranu od tih parazita.
krkar krkar 15:35 19.02.2012

Re: vino , vino

ja obicno nosim samo probiotike kao prvu pomoc, ali ovo zvuci kao good staff.


Provereno Flonivin (Bactisubtil, Linex) i slični preparati koji sadrže spore bacillus subtilus.

A za ekstremne slučajeve kad je baš violentno ili dugotrajno dobro je uz to uzeti i Sulfaguanidin.

Ta dva leka su 2/3 moje putne apoteke.
zilikaka zilikaka 15:37 19.02.2012

Re: vino , vino

To što se peni je Čarli.

Vino je ono što se ne peni

Čekaj, si siguran?
Mislim, nije nešto do prethodne pasterizacije itajrad?

...a ja smela da se zakunem da su čestiti ljudi, domaćini.
zilikaka zilikaka 15:41 19.02.2012

Re: vino , vino


Provereno Flonivin (Bactisubtil, Linex) i slični preparati koji sadrže spore bacillus subtilus.

A za ekstremne slučajeve kad je baš violentno ili dugotrajno dobro je uz to uzeti i Sulfaguanidin.

Ta dva leka su 2/3 moje putne apoteke.

A Enterofuril?

Meni je već godinama majkamara za trčkave probleme cele kuće.
krkar krkar 15:41 19.02.2012

Re: vino , vino

a ja smela da se zakunem da su čestiti ljudi, domaćini


Lako je moguće da nešto pogrešno rade, da ne umeju. Česta pojava kod domaćina.
krkar krkar 15:49 19.02.2012

Re: vino , vino

A Enterofuril?


Enterofuril je takođe efikasan ali on je ipak hemijska substanca - iako, koliko se ja sećam, jedna od 'boljih' jer ne može da se 'uhvati' nigde osim u crevima.

Bactisubtil i familija nije hemija nego samo spore normalne crevne flore.

Dakle, kad se protrčiš poremetio ti se balans u stomaku i zle živuljke su nadmašile dobre živuljke. Onda ti progutaš milijarde dobrih živuljki, one se rastrče okolo da iju govna (uopšte nije preneseno značenje) - a kad nemaju više šta da jedu (tad je već tebi dobro) one izumru i odu... Otane ih taman koliko treba.
buba_truba buba_truba 23:45 18.02.2012

Bižuterija

Računam da je stvar afiniteta, pa evo iz mog ugla. Meni su ta solidna francuska nama dostupna vina (hvala Interexu!) baš prijala, i više od toga, sve do pre skoro godinu otkako nabavljamo vino iz jedne vinarije. Pošto se u mojoj kući vino pilo svakodnevno po buteljka bar (francuski aci, jelte), seli smo proletos, napravili kalkulaciju i shvatili da nam je mnogo isplativije da uložimo pare u koje bure (podrum imamo) i da nabavljamo vino u rinfuzi. Imamo neke drugare koji se bave obilascima vinarija po Srbiji, degustiraju, ocenjuju... tako i nama doturiše na probu. Odabrali smo jedan podrum iz Negotinske krajine. Dovezu nam vino u kanisterima, napunimo burad i milina jedna... a kako će tek da bude kad dozri ono u trećem buretu!

A od tih iz Interexa meni je najdraži bio Baron d'Arignac, pa Bergerac, a više od svih tih francuskih sam volela kutjevačku Kratošiju. Pre neko veče sedimo kod drugara, nudi Kratošiju, 'oću, hvala... Meni to vino više nije ni nalik na ono ranije. Debakl! Shvatim da sam se navadila na ovo iz mog bureta, tako da mi ova sada izgledaju kao bižuterija.
krkar krkar 01:48 19.02.2012

Re: Bižuterija

kutjevačku Kratošiju


???????????????????

Mis'm, i za Baron d'Arignac da doživim da ga neko pohvali. Ali to i da ti oprostim, ali KUTJEVAČKA kratošija?????????
buba_truba buba_truba 14:28 19.02.2012

Re: Bižuterija

krkar
kutjevačku Kratošiju
???????????????????

Da, da... neoprostivo!

Dok sam kucala mislila sam da li uopšte da pominjem belo vino (pila sam i beli Baron d'Arignac iz Interexa), koje što se mene tiče ne mora ni da postoji... od belih sam sa uživanjem pila jedino Graševinu, pa tako moja omiljena kratošija ispade kutjevačka.

Uz izvinjennje Tikvešu, prilažem i molbu krkaru da mi ipak prašta ovaj lapsus linguae. A?
expolicajac expolicajac 14:38 19.02.2012

Re: Bižuterija

Da, da... neoprostivo!

Dok sam kucala mislila sam da li uopšte da pominjem belo vino (pila sam i beli Baron d'Arignac iz Interexa), koje što se mene tiče ne mora ni da postoji... od belih sam sa uživanjem pila jedino Graševinu, pa tako moja omiljena kratošija ispade kutjevačka.

Uz izvinjennje Tikvešu, prilažem i molbu krkaru da mi ipak prašta ovaj lapsus linguae. A?

ovakvo šlihtanje odavno nisam video
krkar krkar 14:44 19.02.2012

Re: Bižuterija

ovakvo šlihtanje odavno nisam video


Po to pitanje ti da ćutiš doživotno!!!
krkar krkar 14:46 19.02.2012

Re: Bižuterija

prilažem i molbu krkaru da mi ipak prašta ovaj lapsus linguae. A?


Ma Krkar je oprostljiv po pitanju lapsusa, al' kud BdA da piješ, sestro slatka?

expolicajac expolicajac 14:54 19.02.2012

Re: Bižuterija

Po to pitanje ti da ćutiš doživotno!!!

Pa kad prepoznajem situaciju, bilo je jače od mene
buba_truba buba_truba 15:05 19.02.2012

Re: Bižuterija

expolicajac
ovakvo šlihtanje odavno nisam video

To je zato što si ti, iako ex, ipak ostao policajac u duši (a bome i u glavi ).
Te stvari se u policiji stvarno tako zovu, šlihtanje. Kod pristojnog sveta se to zove ne libiti se i priznati kad zasereš, što i tebi želim (bar nadalje, ne očekujem i retroaktivno).
krkar krkar 15:10 19.02.2012

Re: Bižuterija

To je zato što si ti, iako ex, ipak ostao policajac u duši (a bome i u glavi ).


Lakše je razumeti zašto policajci ostaju policajci i u duši (koja po antičkom verovanju obitava negde oko srca otprilike) i u glavi - kad shvatiš kako im se policajstvo uteruje pendrekom.

Mis'm, gde se vaspitno tura (i dokle)
expolicajac expolicajac 15:21 19.02.2012

Re: Bižuterija

Lakše je razumeti zašto policajci ostaju policajci i u duši (koja po antičkom verovanju obitava negde oko srca otprilike) i u glavi - kad shvatiš kako im se policajstvo uteruje pendrekom.

Mis'm, gde se tura (i dokle)

Prilikom demokratske transformacije 2000 godine svim policajcima je bilo ponuđeno da biraju između dve opcije obavezne transfomacije koja je sledila nakon Miloševića. Da budu intelektualci ili homoseksualci. Većina je izabrala drugu opciju sa obrazloženjem da im lakše ulazi u dupe nego u glavu.
Toliko o krkišinom uterivanju pendreka
buba_truba buba_truba 15:23 19.02.2012

Re: Bižuterija

krkar
Ma Krkar je oprostljiv po pitanju lapsusa, al' kud BdA da piješ, sestro slatka?

Ah, kud! Ooo, sudbo zlehuda! Obožavam rskavo isprženu najobičniju belu ribu, ali namam protiv ni brancina a ni škarpine... u muzici najvolem tamburaše, ali ume da me ponese i Dara bubamara (a volim i bluz, i klasiku... ali to samo kad se pravim pametna)... i tako u nedogled. E da, više volim crnu čokoladu... šnenokle, od grilijaš torte... čvarke i slaninicu, od roštilja ili pečenja... I još ovo, više volim da vozim Mini Morisa nego Aston Martina. A i alergična sam na šumsko voće, pa ti vidi, brate slatki.
krkar krkar 15:28 19.02.2012

Re: Bižuterija

Toliko o krkišinom uterivanju pendreka


Ni pipnuo pendrek nisam. To je tebi neko drugi ... uterivao
expolicajac expolicajac 15:36 19.02.2012

Re: Bižuterija

Ni pipnuo pendrek nisam. To je tebi neko drugi ... uterivao

A o tome li je pisao onaj "docsumann"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana