Gost autor

Dijalektički antibarbarus - sukob na blogerskoj ljevici

Milica Tomić RSS / 21.01.2008. u 00:01

fight-club.1968.jpg

David Leo Fincher: Fight-club

Mislim da upravo u ovom momentu nakon predsednickuh izbora, treba jasno pozicionirati i afirmisati kljucan doprinos politici u Srbiji, akt-stav Cedomira Jovanovica, predsednickog kandidata LDPa, stav koji je trajno izmenio politicku scenu Srbije, a koji je od drugih ucesnika politicke scene kriminalizovan, zigosan i gurnut na marginu. Tim povodom, na predlog Nebojse Jovanovica, teoreticara (Sarajevo), zamolila sam Branimira Stojanovica, filozofa i psihoanaliticara (Beograd) da zajedno napisu tekst, komentar na temu cinjenice da se:

Vec neko vrijeme na Blogu B92 vodi se rovovska borba pristalica LDP-a i njegovih kriticara. Zanimljivo, od svih kritika upucenih LDP-u ponajmanje je razumljiva ona koja se zeli predstaviti kao sofisticirani, teorijski artikulirani napad "sa lijeva", dakle sa strane na kojoj bi se trebali nalaziti LDP-ovi ako ne "prirodni", a ono sigurno strateski ideoloski saveznici. Taj stav se prepoznaje po dosadnom ponavljanju proste formule: Druga Srbija = srpski nacionalisticki projekat.

Vjerujemo da tu jednacinu treba odbaciti i kao netacnu, ali na zalost netacnost je samo jedna, mozda i najmanja od njenih mana. Daleko je znacajnije to sto pseudo lijeva kritika tu jednacinu koristi u svrhu Denkverbota, i to dvostrukog. Ne samo da se osoba optuzena da je "pripadnica/pripadnik Druge Srbije" na taj nacin diskvalificira kao nesposobna za kriticko misljenje i politicko djelovanje, nego se istodobno zabranjuje i kriticko razmisljanje o samim pojmovima "Druga Srbija" i "srpski nacionalisticki projekat". Umjesto da ih se preispituje kontekstualno, u svjetlu konkretnog politickog "ovdje i sada", uvodjenjem sintagme “Druga Srbija” i "srpski nacionalisticki projekat" je signal za kraj svake rasprave.

Paradoksalno, to se desava upravo u trenutku kada pojam "Druge Srbije" treba odbaciti u "ropotarnicu istorije". Skovan u vrijeme Slobodana Milosevica, pojam "Druga Srbija" sluzio je kao prazan oznacitelj skupa razlicitih ideoloskih i politickih projekata, ciji je najmanji zajednicki kolicnik bio antimilosevicevski stav. Smatramo da je ukupni ucinak tog pojma bio negativan: njegov glavni diskurzivni efekat je bilo potiranje razlika i antagonizama medju heterogenim projektima koje je jos tada trebalo prikazati u njihovoj nepomirljivosti. Tek odlaskom Milosevica te su razlike isplivale u prvi plan: bio je to Milosevicev najveci dar srpskoj politickoj sceni. Vec od tog trenutka pojam "Druge Srbije" gubi na svojoj svrsishodnosti i navodi na krivi zakljucak da su politicke koordinate Milosevicevog rezima i rezima njegovih nasljednika iste.

Ali, danas za tim vise nema potrebe. Na srpskoj politickoj sceni konacno se desio cin koji je srpsku politicku scenu preobrazio u politicku scenu Srbije. Taj cin prepoznajemo u izjavi Cedomira Jovanovica o nezavisnosti Kosova, koju tumacimo kao primjer uspelog akta. Rijec je o aktu koji je definiran kao svojevrsno simbolicko samoubistvo, kao gesta prekoracenja granice onoga sto je do sada znacilo biti pripadnik srpske zajednice. Krajnji ishod takvog akta i njegovi efekti radikalno su neizvjesni i neuracunljivi: subjekt ih nikad ne moze predvidjeti, planirati, iskalkulirati.


Svojim aktom Cedomir Jovanovic jest izveo politicko-simbolicko "samoubistvo", ali je pritom arenu nacionalne politike pretvorio u drzavnu politicku scenu intervenirajuci u ono sto vidimo kao kljucno mjesto artikulacije srpske nacionalne politike. U pitanju je zabrana da se prijedlog razdvajanja Kosova od Srbije uopste moze artikulirati, neizrecivost tog prijedloga: bilo je to ono-o-cemu-se-ne-moze-govoriti-i-o-cemu-se-mora-šutjeti srpske politike. Danas, nakon sto je ta zabrana pala Jovanovicevim aktom, s njome je pala i dihotomija Prva vs. Druga Srbija. Jovanovicev akt je nepovratno otvorio prostor jednog drugog tipa produkcije politike i zajednice, i omogucio pojavljivanje novog politickog subjektiviteta koji zahtijeva i nove oznacitelje.

Oni koji se danas zalazu za jednacinu LDP=Duga Srbija=Srpski nacionalisticki projekt, nisu nista drugo do oni koji taj radikalan dogadjaj politike u Srbiji zele cenzurirati, a politiku u Srbiji natjerati da se vrati u sigurne granice srpske politicke scene. Iako sebe vide kao vatrene kriticare "Druge Srbije", oni su njezini najveci baštinici: ona danas prezivljava upravo kroz njihov diskurs.



Komentari (404)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

mariopan mariopan 00:18 21.01.2008

Tacno!

Nemam sta da dodam , sve je tu.
silver bullet silver bullet 11:00 21.01.2008

Re: Tacno!

mariopan
Nemam sta da dodam , sve je tu.


Mariopan, jeste li sigurni da ste dobro razumeli ovaj tekst?
Da je ovo kritika Jovanovica?
Ili se iz simbolickog akta radja nov zivot?
Pa, jeste li bar gledali film Fight Club ako nista drugo?
mariopan mariopan 11:35 21.01.2008

Re: Tacno!

silver bullet
mariopan
Nemam sta da dodam , sve je tu.


Mariopan, jeste li sigurni da ste dobro razumeli ovaj tekst?
Da je ovo kritika Jovanovica?
Ili se iz simbolickog akta radja nov zivot?
Pa, jeste li bar gledali film Fight Club ako nista drugo?

Naravno da sam razumela a Cedu je spomenuo drugi bloger pa se i ja pridruzila

Koliko god to vama smesno bilo ja i sebe smatram ..levicom a u sukobu sam sa "onom drugom , boljom (?) Srbijom , nisam ja sa njima nego oni samnom. Bukvalno kao da imaju zadatak da nas sve pociste odavde , ako nas pociste odavde to je kao da su nas pocistili iz zivota _ politickog.
Ne znam kome to treba. Kontraproduktivno je i opasno i nanosi veliku stetu celom levom bloku , pa ako je " sto gore to bolje " cilj svega ovoga onda ih razumem. Da nisu oni tako agresivni i ostrasceni levi blok bi bio homogen i jak , ovako te snage su rascepkane i rasuti su glasovi koji su mogli da se sliju bar na jednu stranu. Ali ovde svaki vodja zeli licno da bude Kalif umesto Kalifa i licna sujeta ide ispred dobrobiti Srbije , mada nam se iz sveg glasa kunu da im je samo nasa dobrobit na dusi.
Da vi niste tako ostrasceni i zadrti ni mi , ovakvi ne bismo ni postojali ..mi smo produkt vase agresivne i neprimerene , nekad i uvredljive borbe da se vas kandidat uzdigne.
silver bullet silver bullet 12:07 21.01.2008

Re: Tacno!

Da vi niste tako ostrasceni i zadrti ni mi , ovakvi ne bismo ni postojali ..mi smo produkt vase agresivne i neprimerene , nekad i uvredljive borbe da se vas kandidat uzdigne.

Ocito da niste shvatili sustinu.
Bez takvih agresivnih i zadrtih koji dobrovoljno cine akt suicida nema ni Feniksa.
apatrid apatrid 13:00 21.01.2008

Re: Tacno!

Bukvalno kao da imaju zadatak da nas sve pociste odavde , ako nas pociste odavde to je kao da su nas pocistili iz zivota _ politickog.
Ne znam kome to treba. Kontraproduktivno je i opasno i nanosi veliku stetu celom levom bloku , pa ako je " sto gore to bolje " cilj svega ovoga onda ih razumem. Da nisu oni tako agresivni i ostrasceni levi blok bi bio homogen i jak , ovako te snage su rascepkane i rasuti su glasovi koji su mogli da se sliju bar na jednu stranu.


Možete li mi objasniti šta podrazumevate pod "levim blokom"? Hvala.
ljubisast ljubisast 00:19 21.01.2008

sukob sa samim sobom

Nije on izjavama o priznavanju nezavisnosti Kosova nacinio tada politicko samoubistvo ,vec ranije kad je obilazio u zatvoru clanove zemunskog klana i ljubio se sa njima u usta.Zato mislim da je Ceda u sukobu sa samim sobom.
mariopan mariopan 00:25 21.01.2008

Re: sukob sa samim sobom

ljubisast
Nije on izjavama o priznavanju nezavisnosti Kosova nacinio tada politicko samoubistvo ,vec ranije kad je obilazio u zatvoru clanove zemunskog klana i ljubio se sa njima u usta.Zato mislim da je Ceda u sukobu sa samim sobom.

Naravno da je tada izvrsio politicko samoubistvo. Slazem se sa konstatacijom : " Iako sebe vide kao vatrene kriticare "Druge Srbije oni su njeni najveci bastinici , ona prezivljava upravo kroz njihov diskurs " Potpuno tacno.
Ivan Marović Ivan Marović 00:20 21.01.2008

Izvinjavam se

Ja ovo ništa ne razumem. Ako može neko objašnjenje za nas neuke barbaruse.
Nenad M. Nenad M. 00:28 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

Ja ovo ništa ne razumem. Ako može neko objašnjenje za nas neuke barbaruse.


evo ja se usudjujem da tumacim. Bice jos ovakvih gluposti, jedino sto je indikativan momenat pocetka drugog kruga izbora za predsednika.

Svojim aktom Cedomir Jovanovic jest izveo politicko-simbolicko "samoubistvo"


Problem je samo sto 230000 glasaca ne misli tako. nastavak je protivurecan jer je CJ glavni krivac za nesto u cemu nije (niti je mogao) uticati a on glasi

ali je pritom arenu nacionalne politike pretvorio u drzavnu politicku scenu intervenirajuci u ono sto vidimo kao kljucno mjesto artikulacije srpske nacionalne politike.
irvas irvas 00:32 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

Ivan Marović
Ja ovo ništa ne razumem. Ako može neko objašnjenje za nas neuke barbaruse.

takodjer
Dejan Restak Dejan Restak 00:40 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

Ja ovo ništa ne razumem. Ako može neko objašnjenje za nas neuke barbaruse


ko ti kriv kad ne znas da brojis do tri.
prati samo brojeve i sve ce ti leci.



Nenad M. Nenad M. 00:44 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

ko ti kriv kad ne znas da brojis do tri.
prati samo brojeve i sve ce ti leci.


pomozi nam Dejane neukima, o kakvim brojevima zboris?

Text niko ne razume jer nema veze sa elementarnom logikom.
Dejan Restak Dejan Restak 00:54 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

pomozi nam Dejane neukima, o kakvim brojevima zboris?


izvinjavam se ja sam to Ivanu, jer znam da se on nece naljutiti. Nije vest sa tim malim brojevima.
Ne znam, valjda je poenta da se rodila treca Srbija , mada se u isto vreme i samoubila, dijalektika je to, sa njom se nikad ne zna
Kasno je, umorni smo svi, mozda cemo ujutru razumeti.
Laku noc.



ivana23 ivana23 00:59 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

Dejan Restak
pomozi nam Dejane neukima, o kakvim brojevima zboris?izvinjavam se ja sam to Ivanu, jer znam da se on nece naljutiti. Nije vest sa tim malim brojevima.Ne znam, valjda je poenta da se rodila treca Srbija , mada se u isto vreme i samoubila, dijalektika je to, sa njom se nikad ne zna Kasno je, umorni smo svi, mozda cemo ujutru razumeti.Laku noc.

Kako kasno, kakav umor i spavanje, a tenis?
To nas moze razgaliti posle ovakvog dana i ovih izbrnih rezultata.
Dejan Restak Dejan Restak 01:01 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

Kako kasno, kakav umor i spavanje, a tenis?


zato i sedim ovde i rizikujem da nekoga naljutim bez preke potrebe
irvas irvas 01:06 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

Dejan Restak
zato i sedim ovde i rizikujem da nekoga naljutim bez preke potrebe

nemoj da brines, znas i sam da je to ovde normalno.
malo fajta nije na odmet.
barem ne sad kad je ocigledno sta nam se sprema.
nestorijanac nestorijanac 01:10 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

zato i sedim ovde i rizikujem da nekoga naljutim bez preke potrebe

Zar Vi samo sedenjem na blogu mozete nekoga da naljutite ? Verovatno ste mislili na nesto drugo ? Na Vase komentare ili tako nesto ?
Dejan Restak Dejan Restak 01:12 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

Zar Vi samo sedenjem na blogu mozete nekoga da naljutite ? Verovatno ste mislili na nesto drugo ? Na Vase komentare ili tako nesto ?


e pa gosnnestore ne mozete na ovakvom blogu ocekivati bas sve odgovore.
mora vam sto sta ostati nejasno ili nedoreceno.
Ivan Marović Ivan Marović 01:30 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

izvinjavam se ja sam to Ivanu, jer znam da se on nece naljutiti.
Ma nisam se naljutio, taman posla! Evo sedim i čitam nešto o antici pativnoj dinamici iz pera psihoanalitičara dr. Milorada Cvijovića, sina Živote Cvijovića.
nestorijanac nestorijanac 01:31 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

e pa gosnnestore ne mozete na ovakvom blogu ocekivati bas sve odgovore.

Vidim gosn restak. Vidim. Ali, rekoh, Vi ste ovdje Baja pa ce odgovora mozda ipak biti, ali....
Dejan Restak Dejan Restak 01:36 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

Baja

vidite, pogresili ste. na ovom blogu ja sam Raja.

nestorijanac nestorijanac 01:38 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

vidite, pogresili ste. na ovom blogu ja sam Raja.

Ok ! Nije ni Gaja, a ni Vlaja lose biti. Verujem da ste i to negde drugde.
Kile Kile 07:59 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

Ivan Marović
Ja ovo ništa ne razumem. Ako može neko objašnjenje za nas neuke barbaruse.


Ni ja.
rayzippo rayzippo 09:00 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

ako ste mislili da je 230000 glasaca dovoljno da menjate srpsku nacionalnu politiku,mislim da ste se malo prevarili...zavisno apetitima rukovodstva stranke mozda je to i dovoljno..
mariopan mariopan 20:07 21.01.2008

Re: Izvinjavam se

Dejan Restak
pomozi nam Dejane neukima, o kakvim brojevima zboris?


izvinjavam se ja sam to Ivanu, jer znam da se on nece naljutiti. Nije vest sa tim malim brojevima.
Ne znam, valjda je poenta da se rodila treca Srbija , mada se u isto vreme i samoubila, dijalektika je to, sa njom se nikad ne zna
Kasno je, umorni smo svi, mozda cemo ujutru razumeti.
Laku noc.




Treca Srbija ? Mnozimo se , delimo se samoubijamo se ....kako vas onda ima samo 5% ? Slabo vam ide mnozenje ili vam dobro ide deljenje?
andjelinadukic andjelinadukic 00:22 21.01.2008

koga to danas linčujemo?

LDP=Duga Srbija=Srpski nacionalisticki projekt
Unapred se radujem, ali ne razumem baš sasvim tko su ti nitkovi.
Koga su dakle "teoreticar (Sarajevo), + filozof i psihoanaliticar" danas razteoretizirali i razpsihoanalizirali?
Milica Tomić Milica Tomić 00:29 21.01.2008

Re: koga to danas linčujemo?

andjelinadukic, duhovito!
Dejan Stanković Dejan Stanković 00:25 21.01.2008

Milice

razumes li ti sebe?
Nenad M. Nenad M. 00:31 21.01.2008

Re: Milice

razumes li ti sebe?


treba razumeti Milicu, objavljeni su rezultati.

I jos nesto, hvala svim glasima Ldp-a koji su i pored ovakvih maltretiranja ( i aktuelnih kod Dusana Maljkovica) ostali dosledni i hrabri.
Dejan Stanković Dejan Stanković 00:53 21.01.2008

Re: Milice

I jos nesto, hvala svim glasima Ldp-a koji su i pored ovakvih maltretiranja ( i aktuelnih kod Dusana Maljkovica) ostali dosledni i hrabri.


u sridu!
nema na cemu.
KafaJeGotova KafaJeGotova 01:40 21.01.2008

Re: Milice

stankovicizam
Milice razumes li ti sebe?

sto, je l' tekst nije izazvalo lepe emocije kod tebe?
Dejan Stanković Dejan Stanković 02:02 21.01.2008

Re: Milice

to, je l' tekst nije izazvalo lepe emocije kod tebe?


jeste, duhovno me uzdigao, na cemu sam se i zahvalio.
Dawngreeter Dawngreeter 00:26 21.01.2008

Sjajan, ali zaista sjajan tekst

Ponekad osecam zavist kada neko uspe toliko precizno i jasno da pretoci u reci ono sto ja (srazmerno) duze vreme pokusavam da kazem, ali mi nikako ne polazi za rukom. Vec kod druge recenice osecam bes, a ako slucajno stignem do pete sasvim sigurno bih zeleo da masem rukama, vicem, crvenim u licu i slicno. A vise i ne pamtim koliko puta sam se nasao u situaciji da bas poentu ovog teksta zelim preneti ljudima koji kao da pricaju drugacijim jezikom. Ili moj mozak radi drugacije, ne znam.

No, dobro, 5.5% glasova je otislo coveku koji je izjavio da bi kao predsednik rekao da je Albanac i predlozio da moramo razumeti narod koji zivi na Kosovi i shvatiti da i oni vole (zele?) to Kosovo. To je prilicno velik itrijumf za mene. Ne gledam TV, cale me je zvao da odgledam taj momenat u jednom od placenih termina. Cini mi se da ima tu nekog vrlo bizarnog i mozda pomalo mracnog odusevljavanja toliko nedvosmislenim aktom politickog "samoubistva". Zagrizao covek metak, stisnuo pesnice i odustao od bilo kakvog pretvaranja da ce mozda prikupiti vecinu na izborima. Zaista nisam verovao da ce izgovoriti tako nesto u javnosti.

Nije da mi je trebalo dodatnog nagovaranja, ali to je jos jedan u nizu veoma snaznih razlgoa zasto LDP ima moj glas. Da parafraziram, cini mi se Biljanu Srbljanovic - zelim moje pravo da budem u manjini. Samo mi je ponekad zaista zao sto toliko ljudi oko mene ne razume ono sto meni izgleda kao prilicno jednostavan i zdravorazuman princip ljudskosti. Mozda se za tako nesto prvo treba leciti od ideje nacije?
Nenad M. Nenad M. 00:42 21.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

. Zagrizao covek metak, stisnuo pesnice i odustao od bilo kakvog pretvaranja da ce mozda prikupiti vecinu na izborima. Zaista nisam verovao da ce izgovoriti tako nesto u javnosti.


Milica u svom post izbornom traktatu o tzv "politickom samoubistvu" nije obajsnila da li je KIM de facto nezavisno od Srbije vec 8 god. ili veruje da cemo uci u EU zajedno sa 2 miliona nezadovoljnih albanaca koji ne zele da zive sa nama.

Nema nista bolnije i lekoviitje od istine. Ma kako poltika CJ i Ldp-a delovala neisplatljivo u kratkom roku ona ima perspektivu u danima koji dolaze posle 3. februara. I to Cedomir zna i zato se ne zuri. I bez obzira na sve napade uspeva da se siri bez da pristaje na lazne kompromise i podilazi glasackom telu.
Nebojsa Jovanovic Nebojsa Jovanovic 00:46 21.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

Nenade M.,

Ako sam dobro shvatio, vi ovaj tekst vidite kao napad na C. Jovanovica? Ako je to zaista tacno, u cemu temeljite to svoje uvjerenje?
Dawngreeter Dawngreeter 01:00 21.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

Nenad M.
Nema nista bolnije i lekoviitje od istine. Ma kako poltika CJ i Ldp-a delovala neisplatljivo u kratkom roku ona ima perspektivu u danima koji dolaze posle 3. februara. I to Cedomir zna i zato se ne zuri. I bez obzira na sve napade uspeva da se siri bez da pristaje na lazne kompromise i podilazi glasackom telu.



Naravno, slazem se. Mozda, ako nas oce sreca i pamet, LDP postane realna opcija za vecinsku stranku u zemlju kroz deset ili dvadeset godina. Ja se nadam da ce tako biti, i nadam se da do tada, kao sto i sada rade, nece pristajati na bajate komplromise.

E sada, dal' ja imam dve decenije da cekam takvu Srbiju ili u medjuvremenu zavrsim u inostranstvu, to je vec drugo pitanje...
Nenad M. Nenad M. 01:20 21.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

Mozda, ako nas oce sreca i pamet, LDP postane realna opcija za vecinsku stranku u zemlju kroz deset ili dvadeset godina.


mislim da ce se to dogoditi sa rusenjem kosovskog mita i to uskoro, i nije skoroz bitno koliko ce Ldp imati % vec da dodjemo do toga da zajedno sa ds, g17 i manjinama mogu da naprave odrzivu vlast do ulaska u Eu.

ili u medjuvremenu zavrsim u inostranstvu, to je vec drugo pitanje...


isto dilemu imam, 2008 je prelomna godina
igipop igipop 02:00 21.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

Ponekad osecam zavist kada neko uspe toliko precizno i jasno da pretoci u reci ono sto ja (srazmerno) duze vreme pokusavam da kazem, ali mi nikako ne polazi za rukom. Vec kod druge recenice osecam bes, a ako slucajno stignem do pete sasvim sigurno bih zeleo da masem rukama, vicem, crvenim u licu i slicno. A vise i ne pamtim koliko puta sam se nasao u situaciji da bas poentu ovog teksta zelim preneti ljudima koji kao da pricaju drugacijim jezikom. Ili moj mozak radi drugacije, ne znam.

No, dobro, 5.5% glasova je otislo coveku koji je izjavio da bi kao predsednik rekao da je Albanac i predlozio da moramo razumeti narod koji zivi na Kosovi i shvatiti da i oni vole (zele?) to Kosovo. To je prilicno velik itrijumf za mene. Ne gledam TV, cale me je zvao da odgledam taj momenat u jednom od placenih termina. Cini mi se da ima tu nekog vrlo bizarnog i mozda pomalo mracnog odusevljavanja toliko nedvosmislenim aktom politickog "samoubistva". Zagrizao covek metak, stisnuo pesnice i odustao od bilo kakvog pretvaranja da ce mozda prikupiti vecinu na izborima. Zaista nisam verovao da ce izgovoriti tako nesto u javnosti.

Nije da mi je trebalo dodatnog nagovaranja, ali to je jos jedan u nizu veoma snaznih razlgoa zasto LDP ima moj glas. Da parafraziram, cini mi se Biljanu Srbljanovic - zelim moje pravo da budem u manjini. Samo mi je ponekad zaista zao sto toliko ljudi oko mene ne razume ono sto meni izgleda kao prilicno jednostavan i zdravorazuman princip ljudskosti. Mozda se za tako nesto prvo treba leciti od ideje nacije?


plasim se da nisi razumeo.

probaj ponovo

pocni od kraja
Marko Ristic Marko Ristic 05:42 21.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

Ja ne vidim nista narocito novo, originalno ili hrabro u zalaganju za teritorijalno razgranicenuje Srba i Albanaca, mozda je samo novi kontekst, novo ruho... Stare mantre Dobrice Cosica o nemogucem suzivotu Srba i drugih jugoslovenskih naroda (i narodnosti), varirali su gotovi svi srpski ekstremisti. Tako je Karadzic bio spreman da ustupi daleko veci deo teritorije RS nego sto ce to uciniti Dejtonski sporazum, pod uslovom da se Srbi potpuno razgranice od Muslimana/Bosnjaka – jer, bolja je mala, ali samostalna, etnicki cista srpska drzava, nego velika Srpska u zajednici sa Muslimanima i Hrvatima, drzao je Radovan. Dobricino zalaganje za etnicko razgranicenje sa Albancima ubedljivo je argumentovala Vesna Pesic, prebrojavajuci albanske bebe. Ona, kao sto je poznato, veruje da u Srbiji nema mesta ne samo za Albance, vec ni za Bosance. Njeni koalicioni partneri iz Vojvodine podjednako su osetljivi na bosanske i uopste dosljacke elemente: dosli divlji, oterali pitome. A u kolu ima mesta i za one koji su, samo pre neku godinu, zagovarali rehabilitaciju Nedica i Ljotica - sto je sasvim prirodno ako imamo u vidu da su ovi istaknuti srpski kvislinzi, takodje, spasavali ono srpstva sto se spasti moglo u uslovima Novog evropskog poretka. Dakle, stara prica o etnicki cistoj srpskoj drzavi...
doktorka doktorka 05:45 21.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

Marko Ristic
Ja ne vidim nista narocito novo, originalno ili hrabro u zalaganju za teritorijalno razgranicenuje Srba i Albanaca, mozda je samo novi kontekst, novo ruho... Stare mantre Dobrice Cosica o nemogucem suzivotu Srba i drugih jugoslovenskih naroda (i narodnosti), varirali su gotovi svi srpski ekstremisti. Tako je Karadzic bio spreman da ustupi daleko veci deo teritorije RS nego sto ce to uciniti Dejtonski sporazum, pod uslovom da se Srbi potpuno razgranice od Muslimana/Bosnjaka – jer, bolja je mala, ali samostalna, etnicki cista srpska drzava, nego velika Srpska u zajednici sa Muslimanima i Hrvatima, drzao je Radovan. Dobricino zalaganje za etnicko razgranicenje sa Albancima ubedljivo je argumentovala Vesna Pesic, prebrojavajuci albanske bebe. Ona, kao sto je poznato, veruje da u Srbiji nema mesta ne samo za Albance, vec ni za Bosance. Njeni koalicioni partneri iz Vojvodine podjednako su osetljivi na bosanske i uopste dosljacke elemente: dosli divlji, oterali pitome. A u kolu ima mesta i za one koji su, samo pre neku godinu, zagovarali rehabilitaciju Nedica i Ljotica - sto je sasvim prirodno ako imamo u vidu da su ovi istaknuti srpski kvislinzi, takodje, spasavali ono srpstva sto se spasti moglo u uslovima Novog evropskog poretka. Dakle, stara prica o etnicki cistoj srpskoj drzavi...



A kako bi dss, ds i radikali , to su imali prilike da osete albanci dok je srbija bila pod milosevice
Marko Ristic Marko Ristic 06:07 21.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

Pa, ja sve vreme imam utisak da ponudjeni nacrt teorijsko-politicke platforme N. Jovanovica i njegovih beogradskih saboraca nema mnogo veze sa opcijama koje ste Vi nabrojali, vec sa pomalo zaboravljenom politikom Radovana Karadzica. Karadzic jos nije izasao iz pecine, ali koristi svaku priliku da se oglasi preko svojih emisara. Ako sam dobro razumeo Nebojsa Jovanovic u njegovo ime lobira po beogradskoj carsiji za projekat nezavisnog Kosova.

Zasto je Radovan pobornik kosovske nezavisnosti? Osim principijelnih razloga jedinstva krvi i tla, postoji jedan aktuelan, pragmatican razlog: kada albanska nacionalna manjina ostvari pravo na samoopredeljenje, niko nece moci da, u realizaciji istog prava, stane na put (konstitutivnom) srpskom narodu u Bosni i Hercegovini. Sledeci korak je transformacija srpske politicke scene u politicku scenu Velike Srbije.

Dakle, N. Jovanovic govori u ime Karadzica koji je, za sada objektivno sprecen da se direktno obrati. Da li sam dobro razumeo?
doktorka doktorka 06:14 21.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

Marko Ristic
Pa, ja sve vreme imam utisak da ponudjeni nacrt teorijsko-politicke platforme N. Jovanovica i njegovih beogradskih saboraca nema mnogo veze sa opcijama koje ste Vi nabrojali, vec sa pomalo zaboravljenom politikom Radovana Karadzica. Karadzic jos nije izasao iz pecine, ali koristi svaku priliku da se oglasi preko svojih emisara. Ako sam dobro razumeo Nebojsa Jovanovic u njegovo ime lobira po beogradskoj carsiji za projekat nezavisnog Kosova. Zasto je Radovan pobornik kosovske nezavisnosti? Osim principijelnih razloga jedinstva krvi i tla, postoji jedan aktuelan, pragmatican razlog: kada albanska nacionalna manjina ostvari pravo na samoopredeljenje, niko nece moci da, u realizaciji istog prava, stane na put (konstitutivnom) srpskom narodu u Bosni i Hercegovini. Sledeci korak je transformacija srpske politicke scene u politicku scenu Velike Srbije. Dakle, N. Jovanovic govori u ime Karadzica koji je, za sada objektivno sprecen da se direktno obrati. Da li sam dobro razumeo?


Koji Nebojsa Jovanovic , nisam u toku?
mikimedic mikimedic 12:52 21.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

veruje da cemo uci u EU zajedno sa 2 miliona nezadovoljnih albanaca koji ne zele da zive sa nama.


mislim da bi bilo najpostenije da udjemo u EU bez dva miliona nezadovoljnih Albanaca (i bez Juznog Kosova) i zato podrzavam LDP. I nadam se da LDP podrzava i moj stav kad mislim da umesto tih dva miliona treba da tezimo ka EU zajedno sa jednim milionom Srba i Republikom Srpskom. Posto se svi slazemo da granice kad se udje u EU nisu bitne, pretpostavljam da se to odnosi i na granice nesuvereno-vestacke tvorevine BiH?
Marko Ristic Marko Ristic 13:55 21.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

mikimedic
veruje da cemo uci u EU zajedno sa 2 miliona nezadovoljnih albanaca koji ne zele da zive sa nama. mislim da bi bilo najpostenije da udjemo u EU bez dva miliona nezadovoljnih Albanaca (i bez Juznog Kosova) i zato podrzavam LDP. I nadam se da LDP podrzava i moj stav kad mislim da umesto tih dva miliona treba da tezimo ka EU zajedno sa jednim milionom Srba i Republikom Srpskom. Posto se svi slazemo da granice kad se udje u EU nisu bitne, pretpostavljam da se to odnosi i na granice nesuvereno-vestacke tvorevine BiH?


Veoma mi je drago zbog toga sto ste se Vi, kao zagovornik ujedinjenja svih Srba, prepoznajete u politici LDPa. To je samo jos jedan u mnostvu dokaza u prilog mojoj tezi da je LDP poslednji pokusaj ozivljavanja odavno upokojene Velike Srbije.
mikimedic mikimedic 22:00 21.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

vi kao zagovornik ujedinjenja svih Srba


dragi Marko, ne znam koga vi zagovarate ali nemojte mene da moram da vam odgovaram na ovakve komentare.... ili ste mozda hteli reci da podrzavam ujedinjenje svih Srba?? Bar bi recnik srpskog jezika trebalo otvoriti pre objavljivanja komentara.

Drago mi je da vi znate u kojoj se politici ja prepoznajem. Ako vas bas zanima, podrzavam iskljucivo pravo za razliku od neprava i prihvatanje medjunarodnih obaveza takve kakve jesu -- pacta sunt servanda. I da, podrzavam pravo naroda na samoopredeljenje, bilo da je to pravo albanskog, srpskog, ruskog, francuskog ili nemackog naroda. NIsta vise.

Vi se prepoznajte u cijoj god politici hocete, pa i LDPovoj, a mene ostavite na miru.

srdacan pozdrav.
Marko Ristic Marko Ristic 22:50 21.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

Pa ja samo pozdravljam Vas nedvosmislen stav, koji ste jos preciznije artikulisali u poslednjem postu. Meni je neobicno drago kada vidim kako Vi ili Cedomir Jovanovic ili Nebojsa Jovanovic, taho otvoreno i hrabro branite pravo svih Srba da zive u jednoj drzavi. Niste me razumeli, ja Vama zbog takvog stava ne prebacujem; ja Vam, naprotiv, cestitam!
mikimedic mikimedic 02:22 22.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

Nazalost, opet krivo. Samo branim temeljno nacelo medjunarodnog prava -- pravo naroda na samoopredeljenje sto jeste postala norma ius cogens. Ako mi vec cestitate na osnovu pogresnog zakljucka, pretpostavljam da upravo vi podrzavate nezavisnost Republike Srpske?

Sto se LDP i Cedomira Jovanovica tice ne mislim da je jedna minorna politicka pojava vredna ozbiljne rasprave, bas kao ni Kostunica, ni Velja Ilic ni Mrkonjic, a daleko da bih mogao sebe da vidim u tim vodama. I za kraj, ko je Nebojsa Jovanovic?
Marko Ristic Marko Ristic 02:27 22.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

I za kraj, ko je Nebojsa Jovanovic?


Pa, to Vi treba da znate, Vi ste njegov saveznik!
mikimedic mikimedic 09:05 22.01.2008

Re: Sjajan, ali zaista sjajan tekst

Zavrsavam besmislenu prepisku na besmislenom blogu.
man ray loves me man ray loves me 00:29 21.01.2008

zasto se svadjamo

Jeremija Jeremija 00:30 21.01.2008

Kauč

Da li je g. Stojanović ovde u svojstvu filozofa ili psihoanalitičara? Pitam kako bi zauzeo odgovarajući gard.
Taska Dana Taska Dana 00:33 21.01.2008

LDP je super!

Koliko puta su usli u septicku jamu da bi nas izvukli iz nje...samo je trebalo da pruzimo ruku.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:34 21.01.2008

Koliko sam shvatio


Molim te nemoj shvatiti ovo licno, ali je ovo ubedljivo najgori post koji sam ikada procitao na ovom blogu.
Mislim da se uopste ne razumes u politiku, tako da kada pises o njoj - to lici na nekakve nebuloze.



doktorka doktorka 00:43 21.01.2008

Da , Ceda je

precenio svoj narod. Nego, primecujem da nash narod ima suicidne sklonosti. Jeste da ih nije svestan , ali to je vec druga prica.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 01:04 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

precenio svoj narod. Nego, primecujem da nash narod ima suicidne sklonosti. Jeste da ih nije svestan , ali to je vec druga prica.


Narod treba da dobije ono sto je trazio godinama. Ja mislim da je nama potrebno starateljstvo i to pod hitno.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:05 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

precenio svoj narod. Nego, primecujem da nash narod ima suicidne sklonosti. Jeste da ih nije svestan , ali to je vec druga prica

????????????????
eli eli 01:07 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

Narod treba da dobije ono sto je trazio godinama. Ja mislim da je nama potrebno starateljstvo i to pod hitno.

Vi pretstavljate narod?U celini?I srbe sa KiM?Albance?
doktorka doktorka 01:09 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

Jelena Pavlović
precenio svoj narod. Nego, primecujem da nash narod ima suicidne sklonosti. Jeste da ih nije svestan , ali to je vec druga prica. Narod treba da dobije ono sto je trazio godinama. Ja mislim da je nama potrebno starateljstvo i to pod hitno.

Pa ima . Rusi se staraju o nasem narodu. Zato nam i jeste tako.



irvas irvas 01:10 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

eli
Narod treba da dobije ono sto je trazio godinama. Ja mislim da je nama potrebno starateljstvo i to pod hitno. Vi pretstavljate narod?U celini?I srbe sa KiM?Albance?

kakve sad veze imaju srbi sa KiM?

nego ima neceg u doktorkinoj tvrdnji. rezultati zaista deluju suicidno.
nestorijanac nestorijanac 01:13 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

kakve sad veze imaju srbi sa KiM?

Nikakve Irvase, nikakve. Oni nemaju veze sa vezom.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 01:16 21.01.2008

Re: Da , Ceda je


Rusi se staraju o nasem narodu.


Oni moraju prvo sebe da namire, pa onda o drugima da misle. Nama je potrebno evropsko starateljstvo koga se Evropa plasi jer moze mnogo da kosta.
eli eli 01:17 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

kakve sad veze imaju srbi sa KiM?

Kako mogu da nemaju veze?Jos uvek zivimo u istoj drzavi.Mada,RUSKA GUBERNIJA,dobro zvuci.Doktorka ima pravo,ali politicka samoubistva su se desavala pre rezultata.
irvas irvas 01:18 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

nestorijanac
Nikakve Irvase, nikakve. Oni nemaju veze sa vezom.

?
irvas irvas 01:30 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

eli
kakve sad veze imaju srbi sa KiM?Kako mogu da nemaju veze?Jos uvek zivimo u istoj drzavi.Mada,RUSKA GUBERNIJA,dobro zvuci.Doktorka ima pravo,ali politicka samoubistva su se desavala pre rezultata.

ok, naravno da su gradjani KiM sastavni deo srbije. jos uvek. ali pitanje je koji procenat njih je uopste izasao na izbore i sta je aktuelna vlast republike srbije uradila po pitanju glasanja na kosovu?
verujem da nisu uradili nista.

doktorka doktorka 01:35 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

eli
kakve sad veze imaju srbi sa KiM?Kako mogu da nemaju veze?Jos uvek zivimo u istoj drzavi.Mada,RUSKA GUBERNIJA,dobro zvuci.Doktorka ima pravo,ali politicka samoubistva su se desavala pre rezultata.


Cujte , Ceda je jako mlad . Za njega jos ima vremena . I za LDP. Pa LDP postoji tek par godina. A narod ce, kad tad , morati postati svestan svojih zabluda . Eno, Cirkovic je nesto pisao na tu temu .
eli eli 01:42 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

ali pitanje je koji procenat njih je uopste izasao na izbore i sta je aktuelna vlast republike srbije uradila po pitanju glasanja na kosovu?

49,9%.Mogla je jedino sa kutijama da ide od kuce do kuce.Ipak izaci i glasati na KiM nije isto sto i u BG.
eli eli 01:45 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

Cujte , Ceda je jako mlad . Za njega jos ima vremena

Naravno!Slazem se,zato je bolje da pocne sa ucenjem.
irvas irvas 01:56 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

eli
49,9%.Mogla je jedino sa kutijama da ide od kuce do kuce.Ipak izaci i glasati na KiM nije isto sto i u BG.

49.9%?
o tome su trebali da razmisljaju mnogo ranije.
doktorka doktorka 02:02 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

eli
Cujte , Ceda je jako mlad . Za njega jos ima vremena Naravno!Slazem se,zato je bolje da pocne sa ucenjem.


Naucio je dosta od Djindjica. Pre svega da mora biti istrajan . Budite bez brige.
eli eli 02:07 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

o tome su trebali da razmisljaju mnogo ranije.

Znas sta,barem se trude,da zadrze,poprave, pomognu.Ne samo da odbace ljude i ostave ih na milost i nemilost kao ovaj mladi i ambiciozni politicar.Tamo ne postoje snage bezbednosti?Koji je njihov posao?
KafaJeGotova KafaJeGotova 02:19 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

Znas sta,barem se trude,da zadrze,poprave, pomognu.Ne samo da odbace ljude i ostave ih na milost i nemilost kao ovaj mladi i ambiciozni politicar.Tamo ne postoje snage bezbednosti?Koji je njihov posao?

u jeeee... kako dramaticno! hajde sad svi zajedno da procitamo pismo drage male devojcice.
eli eli 02:22 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

hajde sad svi zajedno da procitamo pismo drage male devojcice

To bi bilo lepo.Ako neko moze da ga nadje neka ga postavi.Malo realnosti dobro dodje.
KafaJeGotova KafaJeGotova 02:27 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

eli
To bi bilo lepo.Ako neko moze da ga nadje neka ga postavi.Malo realnosti dobro dodje.

i da se pomolimo svi zajedno.
irvas irvas 02:29 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

eli
Znas sta,barem se trude,da zadrze,poprave, pomognu.Ne samo da odbace ljude i ostave ih na milost i nemilost kao ovaj mladi i ambiciozni politicar.Tamo ne postoje snage bezbednosti?Koji je njihov posao?

znas sta, je ne vidim kako se oni to trude i kako popravljaju.
tako sto lepe one glupe bilborde i salju poruke o nekakvoj kolevci srpstva preko zvanicnika SPC?
tako sto odbijaju razgovor i uslovljavaju EU sa nekakvim izrazima tipa: "osakacena drzava", "marinetska kvazi-drzava kosovo" i svakakvim drugim glupostima o kojima ne vredi govoriti?
tako sto u pregovarackom timu nemaju nikog ko govori albanski jezik niti poznaje kulturu, mentalitet i obicaje albanskih kosovara (ako pak postoji takva osoba, molim te ispravi me)?
tako sto ce oruzanom silom da brane nesto na kosovu?
to su sve gluposti eli.
niko se ne trudi oko tog naroda.
aktuelnoj vlasti kosovski srbi sluze jedino u dnevno-politicke svrhe.
zar se to ne vidi po ovim rezultatima veceras?

eli eli 02:30 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

da se pomolimo svi zajedno.

Da.Upravo tako!
KafaJeGotova KafaJeGotova 02:32 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

Da.Upravo tako!

a, posle svi popovima pod mantije!
eli eli 02:42 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

zar se to ne vidi po ovim rezultatima veceras?

Upravo se po rezultatima vidi.50% izlaznosti na KiM je dovoljno ako uzmes u obzir bezbednost,nedostupnost,starosnu granicu.Nema sta da bude nepoznato kada su u pitanju tradicija,kultura i mentalitet pa,do juce smo ziveli zajedno.Ne znam dali neko zna albanski {slazem se da bi trebali znati} ali albanci znaju srpski.
eli eli 02:46 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

posle svi popovima pod mantije!

?
Milica Tomić Milica Tomić 02:49 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

eli
posle svi popovima pod mantije!
?

eli, ne znam sta te ovde cudi?
KafaJeGotova KafaJeGotova 02:49 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

eli
?

sto? ne volis kornishone?
eli eli 02:51 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

Naucio je dosta od Djindjica. Pre svega da mora biti istrajan . Budite bez brige.

Moze da se oblaci kao Djindjic,da ga oponasa,ali ne moze da ima njegovo iskustvo i pamet,to se stice,trudom i radom.Koliko god da je dobra kopija,on je samo to,kopija.
doktorka doktorka 02:52 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

eli
o tome su trebali da razmisljaju mnogo ranije.Znas sta,barem se trude,da zadrze,poprave, pomognu.Ne samo da odbace ljude i ostave ih na milost i nemilost kao ovaj mladi i ambiciozni politicar.Tamo ne postoje snage bezbednosti?Koji je njihov posao?

manite se te retorike, nego da cujemo konkretne rezultate ove vlasti po pitanju kosova. tacnije , sta je do sada ucinjeno , koliko je para potroseno , na sta je potreseno , i da li je i kako poboljsan polozaj srba koji zive na kosovu ? i sta se ocekuje u buducnosti ?
eli eli 02:54 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

eli, ne znam sta te ovde cudi?

Tebe nista?
eli eli 02:56 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

sto? ne volis kornishone?

Slobodno,sluzi se.
irvas irvas 03:01 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

eli
Moze da se oblaci kao Djindjic,da ga oponasa,ali ne moze da ima njegovo iskustvo i pamet,to se stice,trudom i radom.Koliko god da je dobra kopija,on je samo to,kopija.

e vala ovo si rekla...
eli eli 03:02 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

i sta se ocekuje u buducnosti ?

Pogledaj kristalnu kuglu.Jel KiM nezavisna?Sacekajmo da vidimo sta ce nove vlasti da ucine.
doktorka doktorka 03:18 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

eli
Naucio je dosta od Djindjica. Pre svega da mora biti istrajan . Budite bez brige. Moze da se oblaci kao Djindjic,da ga oponasa,ali ne moze da ima njegovo iskustvo i pamet,to se stice,trudom i radom.Koliko god da je dobra kopija,on je samo to,kopija.


samo da te podsetim da je djindjic pozvao cedu u demokratsku stranku. a uzeo ga je i za svog najblizeg saradnika. dakle, video je u njemu svog naslednika. a to sto je tadic postao predsednik ds , to treba da zahvali kostunici , jer da djindjic nije ubijen , tadic bi u ds prosao kao slobodan vuksanovic.
KafaJeGotova KafaJeGotova 03:19 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

Sacekajmo da vidimo sta ce nove vlasti da ucine.

tvoja kugla malo zardjala. gde ti vidis novu vlast?
eli eli 03:25 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

samo da te podsetim da je djindjic pozvao cedu u demokratsku stranku

Jel nije sam Ceda pricao kako je imao nesporazum sa ZDj?Kako pre ubistva i nisu bili u nekim dobrim odnosima.Osim toga ZDJ je bio pro evropski orijentisan i predlagao je tri moguca resenja.Ne znam gde ti tu vidis CJ?
eli eli 03:33 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

tvoja kugla malo zardjala. gde ti vidis novu vlast?

Kristalna kugla,zardjala???
Sacekajmo da vidimo sta ce nove vlasti da ucine.

doktorka doktorka 04:35 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

eli
samo da te podsetim da je djindjic pozvao cedu u demokratsku strankuJel nije sam Ceda pricao kako je imao nesporazum sa ZDj?Kako pre ubistva i nisu bili u nekim dobrim odnosima.Osim toga ZDJ je bio pro evropski orijentisan i predlagao je tri moguca resenja.Ne znam gde ti tu vidis CJ?


Hocete postirati ceo tekst ili dati link gde Ceda kaze da je bio u svadji sa Zoranom Djindjicem .

Inace , kada je Djindjic predlagao podelu Kosova, nazivali ste ga izdajnikom i stranim placenikom.
milivoye milivoye 08:36 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

Milica Tomić
eli
posle svi popovima pod mantije!
?

eli, ne znam sta te ovde cudi?


Provalite Milicu!? Komentari su joj "vrh brate" :)
Prvo je objavila stupidan tekst nastao po principu "napisi mi nesto o Chedi i 2nd Serbie, al' da bude dijalekticki", a sada proviri tu i tamo sa ovim doskochicama kao mis iz rupe.

nestorijanac nestorijanac 08:43 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

Provalite Milicu!? Komentari su joj "vrh brate" :)

A, tek kakvi su joj umetnicki koncepti ili sve ono sto uspeva da uradi (za sebe i svoje psihoanaliticare) na edukativnim seminarima ....
mariopan mariopan 11:58 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

doktorka
precenio svoj narod. Nego, primecujem da nash narod ima suicidne sklonosti. Jeste da ih nije svestan , ali to je vec druga prica.

Ceda je PODCENIO svoj narod. Neko ko se toliko ruga , vredja i ponizava one koji treba da glasaju za njega ne moze da ocekuje glasove od njih , bilo bi to bas bolesno. Ne radi to Ceda , to umesto Cede rade njegovi jurisnici ovde na blogu.

Da li ste se ikada zapitali kolika je razlika izmedju broja ukljucenih u neku diskusiju i onih koji samo citaju teme ovih blogova ? Da li ste bas sigurni da svi koji samo citaju , a ne zele da se oglase i kazu nesto , da su svi oni vama posluzili da prosirite svest o tome da je Ceda jedini spasilac nase glupe , smrdljive , krezibe , zatucane , zlocinacke , ..itd zemlje ? veliki deo njih je zgadjen nacinom na koji im se obracate upravo vi " spasioci " okrenuo se na suprotnu stranu. Niko ne voli da ga ponizavaju , bar moze svoj glas da da onome ko pokaze minimum postovanja prema nama.

Ali mozda je cilj upravo to da se odbiju glasaci demokratske opcije i da se Srbija predstavi kao zatucana i neizleciva fasisticka zemlja. To upravo mnogi LDPovci ovde tvrde i to se sada "dokazuje " pa mozda je to zapravo cilj?
eli eli 12:33 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

Provalite Milicu!? Komentari su joj "vrh brate" :)

Nema se sta vise ocekivati od zene koja smatra da nema umetnosti bez politike.
doktorka doktorka 13:09 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

mariopan

doktorkaprecenio svoj narod. Nego, primecujem da nash narod ima suicidne sklonosti. Jeste da ih nije svestan , ali to je vec druga prica. Ceda je PODCENIO svoj narod. Neko ko se toliko ruga , vredja i ponizava one koji treba da glasaju za njega ne moze da ocekuje glasove od njih , bilo bi to bas bolesno. Ne radi to Ceda , to umesto Cede rade njegovi jurisnici ovde na blogu.Da li ste se ikada zapitali kolika je razlika izmedju broja ukljucenih u neku diskusiju i onih koji samo citaju teme ovih blogova ? Da li ste bas sigurni da svi koji samo citaju , a ne zele da se oglase i kazu nesto , da su svi oni vama posluzili da prosirite svest o tome da je Ceda jedini spasilac nase glupe , smrdljive , krezibe , zatucane , zlocinacke , ..itd zemlje ? veliki deo njih je zgadjen nacinom na koji im se obracate upravo vi " spasioci " okrenuo se na suprotnu stranu. Niko ne voli da ga ponizavaju , bar moze svoj glas da da onome ko pokaze minimum postovanja prema nama.Ali mozda je cilj upravo to da se odbiju glasaci demokratske opcije i da se Srbija predstavi kao zatucana i neizleciva fasisticka zemlja. To upravo mnogi LDPovci ovde tvrde i to se sada "dokazuje " pa mozda je to zapravo cilj?


da vas podsetim , ldp -koalicija je usla u skupstinu i pored satanizacije cede . sada je ceda osvojio 5,6% glasova, vise je osvojio nego ldp-koalicija na parlamentarnim izborima, i osvojio ih je bez cankovih glasaca. uspeh . no posle nikolica na vlasti , kad se nash narod bude OPASULJIO konacno , vrlo je moguce i da cemo pobediti na parlamentarnim izborima.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:26 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

doktorka
da vas podsetim , ldp -koalicija je usla u skupstinu i pored satanizacije cede . sada je ceda osvojio 5,6% glasova, vise je osvojio nego ldp-koalicija na parlamentarnim izborima, i osvojio ih je bez cankovih glasaca. uspeh . no posle nikolica na vlasti , kad se nash narod bude OPASULJIO konacno , vrlo je moguce i da cemo pobediti na parlamentarnim izborima.

To je ono sto sam i milsio, LDP zeli pobedu Nikolica na izborima, da bi posle nekada pobedio na parlamentarnim izborima. To je ocigledno od pocetka kampanje i ponasanja LDP ekipe ovde na blogu. Hvala sto ste to konacno prizanali Vi, Exitus Letalis i ostali. Samo napred - vase pravo.

Vas kandidat Nikolic ce u drugom krugu ipak izgubiti, a Vas LDP ce ostati tamo gde je bio i gde jeste, na marginama.
doktorka doktorka 19:37 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

Bojan Zdravic
doktorka
da vas podsetim , ldp -koalicija je usla u skupstinu i pored satanizacije cede . sada je ceda osvojio 5,6% glasova, vise je osvojio nego ldp-koalicija na parlamentarnim izborima, i osvojio ih je bez cankovih glasaca. uspeh . no posle nikolica na vlasti , kad se nash narod bude OPASULJIO konacno , vrlo je moguce i da cemo pobediti na parlamentarnim izborima.To je ono sto sam i milsio, LDP zeli pobedu Nikolica na izborima, da bi posle nekada pobedio na parlamentarnim izborima. To je ocigledno od pocetka kampanje i ponasanja LDP ekipe ovde na blogu. Hvala sto ste to konacno prizanali Vi, Exitus Letalis i ostali. Samo napred - vase pravo.Vas kandidat Nikolic ce u drugom krugu ipak izgubiti, a Vas LDP ce ostati tamo gde je bio i gde jeste, na marginama.

kako da vam kazem, sa ldp-om nema trgovine.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:52 21.01.2008

Re: Da , Ceda je


doktorka
kako da vam kazem, sa ldp-om nema trgovine.


Bez obzira sto se ne slazem sa Vama i sto mislim da je to ogromna greska, i da nanosite velike stetu ne samo Srbiji vec i Vasoj stranci - postujem sto ste strejt i sto se javno deklarisete za Tomu Nikolica, tako da je ljudima jasno sa kim imaju posla. Mislim da ce ovaj potez LDP-a odluciti u korist pobede Tadica, a LDP doziveti SPO sudbinu. S obzirom koji diletanti vode stranku - ovo je bilo i za ocekivati.

Pozdrav doktorka i srecno Vam u drugom krugu

Over & Out
doktorka doktorka 21:08 21.01.2008

Re: Da , Ceda je

Bojan Zdravic
doktorka
kako da vam kazem, sa ldp-om nema trgovine. Bez obzira sto se ne slazem sa Vama i sto mislim da je to ogromna greska, i da nanosite velike stetu ne samo Srbiji vec i Vasoj stranci - postujem sto ste strejt i sto se javno deklarisete za Tomu Nikolica, tako da je ljudima jasno sa kim imaju posla. Mislim da ce ovaj potez LDP-a odluciti u korist pobede Tadica, a LDP doziveti SPO sudbinu. S obzirom koji diletanti vode stranku - ovo je bilo i za ocekivati.Pozdrav doktorka i srecno Vam u drugom kruguOver & Out




kako sad , pa do juce ste tvrdili da treba da se postuje glas vecine? sad najedanput zasmetao vam toma nikolic?! cudno, u vasem slucaju. meni su toma i tadic isto. treba li opet da navodim zbog cega?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana