Društvo

O DRI

niccolo RSS / 20.02.2012. u 20:06

Državna revizorska institucija je samostalan i nezavisan državni organ u čiju nadležnost spada revizija javnih sredstava u Republici Srbiji.

 

Predmet revizije od strane Državne revizorske institucije su:

1) primanja i izdaci u skladu sa propisima o budžetskom sistemu i propisima o javnim prihodima i rashodima;

2) finansijski izveštaji, finansijske transakcije, obračuni, analize i druge evidencije i informacije subjekata revizije;

3) pravilnost poslovanja subjekata revizije u skladu sa zakonom, drugim propisima i datim ovlašćenjima;

4) svrsishodnost raspolaganja javnim sredstvima u celosti ili u određenom delu;

5) sistem finansijskog upravljanja i kontrole budžetskog sistema i sistema ostalih organa i organizacija koje su subjekt revizije Institucije;

6) sistem internih kontrola, interne revizije, računovodstvenih i finansijskih postupaka kod subjekta revizije;

7) akta i radnje subjekta revizije koje proizvode ili mogu proizvesti finansijske efekte na primanja i izdatke korisnika javnih sredstava, imovinu države, zaduživanje i davanje garancija kao i na svrsishodnu upotrebu sredstava kojima raspolažu subjekti revizije;

8) pravilnost rada organa rukovođenja, upravljanja i drugih odgovornih lica nadležnih za planiranje, izvođenje i nadzor poslovanja korisnika javnih sredstava;

9) druge oblasti predviđene posebnim zakonima.

 

Revizija se sprovodi kod subjekata revizije, pod kojima se podrazumevaju:

1) direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava Republike, teritorijalnih automija i lokalnih vlasti u skladu sa propisima kojima se uređuje budžetski sistem i sistem javnih prihoda i rashoda;

2) organizacije obaveznog socijalnog osiguranja;

3) budžetski fondovi osnovani posebnim zakonom ili podzakonskim aktom;

4) Narodna banka Srbije u delu koji se odnosi na korišćenje javnih sredstava i na poslovanje sa državnim budžetom;

5) javna preduzeća, privredna društva i druga pravna lica koje je osnovao direktni odnosno indirektni korisnik javnih sredstava ;

6) pravna lica kod kojih direktni odnosno indirektni korisnici imaju učešće u kapitalu odnosno u upravljanju;

7) pravna lica koja su osnovala pravna lica u kojim država ima učešće u kapitalu odnosno u upravljanju;

8) pravna i fizička lica koja primaju od Republike, teritorijalnih autonomija i lokalnih vlasti dotacije i druga bespovratna davanja ili garancije;

9) subjekti koji se bave prihvatanjem, čuvanjem, izdavanjem i korišćenjem javnih rezervi;

10) političke stranke, u skladu sa zakonom kojim se uređuje finansiranje političkih stranaka;

11) korisnici sredstava EU, donacija i pomoći međunarodnih organizacija, stranih vlada i nevladinih organizacija;

12) ugovorna strana u vezi sa izvršenjem međunarodnih ugovora, sporazuma, konvencija i ostalih međunarodnih akata, kada je to određeno međunarodnim aktom ili kada to odredi ovlašćeni organ; i

13) drugi subjekti koji koriste sredstva i imovinu pod kontrolom i na raspolaganju Republike, teritorijalnih autonomija, lokalnih vlasti ili organizacija obaveznog socijalnog osiguranja.

 

Državna revizorska institucija je dužna da bez odlaganja podnese zahtev za pokretanje prekršajnog postupka, odnosno krivičnu prijavu, ako u postupku revizije otkrije materijalno značajne radnje koje ukazuju na postojanje elemenata prekršaja odnosno krivičnog dela. Kako je DRI to saopštila na svom sajtu, ona je 10. i 13. februara 2012. godine podnela nadležnim sudovima 101 zahtev za pokretanje prekršajnih postupaka za 143 odgovorna lica, kao i 23 prijave za privredni prestup za 38 odgovornih lica. Zahtevi su podneti zbog nepoštovanja pojedinih odredbi iz Zakona o budžetskom sistemu, Zakona o budžetu Republike Srbije  za 2010. godinu, Zakona o javnim nabavkama, Zakona o radu, Zakona o sredstvima u svojini Republike Srbije, Zakona o platama državnih službenika i nameštenika, Zakona o platama u državnim organima i javnim službama, Zakona o podsticanju građevinske industrije Republike Srbije u uslovima ekonomske krize,  Zakona o javnom dugu,  Zakon o platnom prometu, kao i nepoštovanjem Uredbe o budžetskom računovodstvu, Uredbe o kontroli obračuna i isplate zarada u javnim preduzećima, Uredbe o koeficijentima za obračun i isplatu plata imenovanih i postavljenih lica i zaposlenih u državnim organima, Uredbe o naknadama i drugim primanjima izabranih i  postavljenih lica u državnim organima i nepoštovanja odredbi Pravilnika o kriterijumima i načinu sprovođenja mera aktivne politike zapošljavanja. Takođe, prijave za privredne prestupe su podnete zbog nepoštovanja pojedinih odredbi iz Zakona o računovodstvu i reviziji i Zakona o planiranju i izgradnji. Zbog nepoštovanja pojedinih odredbi iz Krivičnog zakonika Republike Srbije Državna revizorska institucija je protiv odgovornih lica u JP „Železnice Srbije“, JP „Putevi Srbije“, i JKP „Medijana“ Niš, podnela tri krivične prijave.

 

Listu lica protiv kojih su zahtevi možete naći na sajtu DRI, na početnoj stranici i ovde.



Komentari (108)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 20:26 20.02.2012

zanimljivo


Krace bi bilo da su nam u vestima ( na B92) napisali koja su ta dva-tri ministra koji nisu krsili zakon?

I sta ce sada biti?

Dobice :

a - nanogvicu da probaju kako im stoji?

b - tri dana u kucnom pritvoru?

c - pobedu na sledecim izborima?
mirelarado mirelarado 20:29 20.02.2012

Re: zanimljivo

Да, занимљива динамика подношења пријава...
niccolo niccolo 20:45 20.02.2012

Re: zanimljivo

I sta ce sada biti?

Videćemo.

Inače, za prekršaje i privredne prestupe mogu da se dobiju novčane kazne. Za ove protiv kojih su podnete krivične prijave ne znamo za koja dela, pa ni koje su kazne predviđene...

Да, занимљива динамика подношења пријава...

U kom smislu?
mirelarado mirelarado 20:50 20.02.2012

Re: zanimljivo

U kom smislu?


Па, како то тек сад, пред сам крај мандата, испливаше сви ти министарски преступи?
niccolo niccolo 20:59 20.02.2012

Re: zanimljivo

Bilo je i tokom 2011. dvadesetak prijava...ali je bitno da revizija zaživi i da se tamo u državnim organima i javnim preduzećima naviknu na to da će biti nekog ko će kontrolisati kako troše sredstva svih nas
mariopan mariopan 21:01 20.02.2012

Re: zanimljivo

Videćemo.

Da li ces napisati nesto o kaznama, (ako ih bude) da saznamo epilog?


antioksidant antioksidant 21:02 20.02.2012

Re: zanimljivo

mariopan
Videćemo.

Da li ces napisati nesto o kaznama, (ako ih bude) da saznamo epilog?



same kazne nisu ni bitne koliko uspostavljanje institucije revizije
niccolo niccolo 21:03 20.02.2012

Re: zanimljivo

Da li ces napisati nesto o kaznama

Misliš kada se budu sproveli postupci? Ili sada generalno o kaznama? Rekoh gore da su u pitanju novčane kazne, ali pošto ne znamo tačno za koje prekršaje/privredne prestupe su prijavljeni, ne mogu precizno da znam ni o kojim rasponima novčane kazne govorimo.
mariopan mariopan 22:51 20.02.2012

Re: zanimljivo

Misliš kada se budu sproveli postupci?

Da, kada se budu sproveli postupci, sada ne znamo nista, cekamo, pa kada se zavrsi sve onda tvoj komentar o kaznama i pozitivnom uticaju same institucije za drustvo? Moze?
niccolo niccolo 22:58 20.02.2012

Re: zanimljivo

Moze?

Može
myredneckself myredneckself 09:37 21.02.2012

Re: zanimljivo

niccolo
ali je bitno da revizija zaživi i da se tamo u državnim organima i javnim preduzećima naviknu na to da će biti nekog ko će kontrolisati kako troše sredstva svih nas

Ok, ali je jako strašno i obeshrabrujuće to što se toliko svinjarija, prekršaja i nepravdi dešava na onim mestima, funkcijama, na kojima se očekuje poštenje, pravednost, savesnost, pedantnost...
Dokle ćemo mi čekati da se oni na to, kontrolu, naviknu?
Bar da imamo nekog hrabrog pisca (ehh...bio je pre jedan, daleko, pisao protiv carevine i njenih brljotina, majkoviću), koji sme protiv vlasti, pa da ostane zapis, da svo društvo oslika zajedno s njima, i one bednike što ostaju bez igde ičega kad se na njima pod hitno trenira strogoća. Da ih bar ismejemo, ako su već nedokučivi.
niccolo niccolo 09:52 21.02.2012

Re: zanimljivo

Ok, ali je jako strašno i obeshrabrujuće to što se toliko svinjarija, prekršaja i nepravdi dešava na onim mestima, funkcijama, na kojima se očekuje poštenje, pravednost, savesnost, pedantnost..

Slažem se
mrale54 mrale54 07:54 23.02.2012

Re: zanimljivo


myredneckself
one bednike što ostaju bez igde ičega kad se na njima pod hitno trenira strogoća


Ne ljuti se mrns, nije upućeno tebi već mi iskoči ovaj deo (bold moj).

Nekako mi se čini da ovaj naš jezik menja upotrebnu vrednost i smisao reči il' rečenica, a u skladu sa promenama koje nam se događaju.

Pa se priupitam - a koju reč upotrebiti pri opisu raznih Miškovića, ministara...
ecce-florian ecce-florian 21:17 20.02.2012

mrtav si

oderaće te blogerke zbog ovog dosadnog teksta

Za ove protiv kojih su podnete krivične prijave ne znamo za koja dela, pa ni koje su kazne predviđene...

Nagadjanja
2011. su podneli za nesavestan rad u službi.
Novčana do tri , kvalifikovani oblik preko 1,5 milion, šest meseci do pet
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:33 20.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

oderaće te blogerke zbog ovog dosadnog teksta

Blogerke, misliš ja?
Mog'o bi bar da stavi sliku gore da navuče čitaoce.
niccolo niccolo 21:36 20.02.2012

Re: mrtav si

oderaće te blogerke zbog ovog dosadnog teksta

Jebiga, sad gotovo
niccolo niccolo 21:39 20.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Mog'o bi bar da stavi sliku gore da navuče čitaoce.

Pih, da sam hteo da stavljam sliku stavio bih ovo (i poveo raspravu o tome da li ima nešto ispod ili ne, to je znaš popularno ovih dana)
mirelarado mirelarado 21:44 20.02.2012

Re: mrtav si

niccolo
Mog'o bi bar da stavi sliku gore da navuče čitaoce.

Pih, da sam hteo da stavljam sliku stavio bih ovo (i poveo raspravu o tome da li ima nešto ispod ili ne, to je znaš popularno ovih dana)


Кхм, кхм, гола истина.


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:44 20.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

da sam hteo da stavljam sliku stavio bih ovo

Da, ali na mojoj slici je O-dri. Nemoj da bude da trolujem
kaolavanda kaolavanda 21:45 20.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Pih, da sam hteo da stavljam sliku stavio bih...


Jao, jao, naivko jedan

da li ima nešto ispod ili ne

Odmah da razjasnimo - ima... znam, znam, odgovor je nepopularan, nosi rizik da navučem gnev muškog dela bloga, ali, ukoliko dama nije imala ispod ništa, onda toj istoj dami fale anatomski podrazumevajući detaljčići... preciznije - 2, što nikako ne bi valjalo
NNN NNN 21:46 20.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Viđao sam i providnije haljine na San Remu

ali podržavam
niccolo niccolo 21:48 20.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Viđao sam i providnije haljine na San Remu

I to što kažeš

znam, znam, odgovor je nepopularan, nosi rizik da navučem gnev muškog dela bloga

Ma jok, to je bilo jasno od početka, ali opet zanimljiva rasprava
niccolo niccolo 21:49 20.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Nemoj da bude da trolujem

Ti? Pa ti si poznata da se uvek držiš teme.
kaolavanda kaolavanda 21:52 20.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Ma jok, to je bilo jasno od početka

Pa sad... ja zagledala (potpirujem)
niccolo niccolo 21:56 20.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Pa sad... ja zagledala



A da vidiš što se tek oko Beleninih leptirova podigla prašina...
NNN NNN 22:25 20.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

da vidiš što se tek oko Beleninih leptirova podigla prašina...

Busted!

Kažem ti ja, dobri moj niccolo, sve je to marketing!

Ali ako hoćeš neki konkretluk od Belen,
poslaću ti na PP (da se ne lože drugari i)
da ne razvodnjavamo temu
(Dobrosavljevićka jedva čeka da troluje!)
niccolo niccolo 22:27 20.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Kažem ti ja, dobri moj niccolo, sve je to marketing!

tuše

da se ne lože drugari



Dobrosavljevićka jedva čeka da troluje!

kaolavanda kaolavanda 10:40 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

A da vidiš što se tek oko Beleninih leptirova podigla prašina...

Ma idi... Znaju ti leptiri haos da naprave
niccolo niccolo 10:43 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Znaju ti leptiri haos da naprave

Da,da...
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:48 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

prvo sam pročitao naslov, rek'o -
vidi nicolo što zna šta vole drugari
(onda sam pročitao i ono -
zna nicolo kako se lože drugari ,
ali uvek se nadje koji dobar trol da izvadi situaciju.
taj san remo je dobar samo mutiran i iz ptičije perspektive , kad znam o čemu pričam
kaolavanda kaolavanda 14:31 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

taj san remo je dobar samo mutiran i iz ptičije perspektive


Je l'?

Khm...

Ali, ok, ako tako kažu muški...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:49 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

kaolavanda


pričamo o san remu,
u ostalim situacijama sam poprilično retro -

gigantic
niccolo niccolo 14:53 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

pričamo o san remu

Pa i kaolavanda je kačila slike sa san rema
kaolavanda kaolavanda 15:00 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

pričamo o san remu,

E, Stefane, e, Hauzere, biće da te vreme pregazilo...

gigantic

.

EDIT: Niccolo, jbg, 'aj' se pravimo ludi, pa da te ipak pitam: šta si u horoskopu?
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:06 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

tako gledam kako sav moj stečeni autoritet ode uz zvuk vodokoltlića - flush

i ta dita von teese ima li da je promašila neki dogadjaj?

biće da je vreme(u zimskom sam snu
niccolo niccolo 15:07 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Niccolo, jbg, 'aj' se pravimo ludi, pa da te ipak pitam: šta si u horoskopu?

Vodolija. Što, ne delujem tako?
kaolavanda kaolavanda 15:16 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

tako gledam kako sav moj stečeni autoritet ode uz zvuk vodokoltlića - flush

čujem taj zvuk, vidim tu sliku... ali, što bi brinuo, kad trolovi nikoga ko drži do sebe ne interesuju... a, za ostale te zabole uvo, zar ne?

i ta dita von teese ima li da je promašila neki dogadjaj?

Opet ne treba da brineš.. to je samo jedan u nizu njenih nastupa, koji si propustio... de, de, glavu gore, opet će Dita plesati...

niccolo

Ček' samo da pročitam tvoj horoskop za danas, pa da vidim, da l' da pređemo na sledeći nivo intimizacije
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:19 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Lavanda
šta si u horoskopu?

O odsustvu reanimatora: oooooo ooooooooooo
antioksidant antioksidant 15:19 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

tako gledam kako sav moj stečeni autoritet ode uz zvuk vodokoltlića - flush

dita je bez veze
ovde je čaša bolja
kaolavanda kaolavanda 15:22 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

dobrosavljevic_kupidon

O odsustvu reanimatora


zar se ne računa što mi je uvek u mislima??

dita je bez veze
ovde je čaša bolja

Iiii... da li je to taj plamičak?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:23 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Vidim da je naslov ovog threada "mrtav sijavascript:;",
to mora da je Unf upao u sistem i popravlja.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:26 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

sad,ostaje mi samo da odvrnem neku stvar od lu rida,
gledam u pravcu zapada
(jer sunce treba da je tamo -

i pustim da se sve ovo lagano ode,kao sante leda na dunavu
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:49 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

zar se ne računa što mi je uvek u mislima??

Pa ti bi da ti Niki pokaže njegov horoskop, a kažeš da ti je Re u mislima. Nemoj tako, i advokati imaju dušu.
(Niki vidi me kako se vadim za ono od juče!)
niccolo niccolo 15:52 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Ček' samo da pročitam tvoj horoskop za danas, pa da vidim, da l' da pređemo na sledeći nivo intimizacije

Ovaj pristup mi nikad ne bi palo na pamet


dobrosavljevic_kupidon

Počeo sam da propuštam stvari

Edit:
Niki vidi me kako se vadim za ono od juče!

kaolavanda kaolavanda 15:55 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

(Niki vidi me kako se vadim za ono od juče!)

Jeste, pa ud'ri po Lavandi! Helou, mene je izvesni ostavio pred svima. To što ja mislim o njemu i dalje... to su tmine moje duše, u koje sam, naivno, pustila da zaviri nekoliko hiljada ljudi...

Niccolo, piše ti u horoskopu da će se treća osoba umešati u nešto lepo što bi danas moglo početi sa osobom čiji su inicijali K ili L. Budi mudar, pliz

EDIT:

Ovaj pristup mi nikad ne bi palo na pamet

Eee, blog (čitaj: Re) me (na)uči(o) stvarima od vitalnog značaja za opstanak...
niccolo niccolo 16:01 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Niccolo, piše ti u horoskopu da će se treća osoba umešati u nešto lepo što bi danas moglo početi sa osobom čiji su inicijali K ili L. Budi mudar, pliz

Imam jednostavno rešenje za tu situaciju. Objaviću još jedan blog na kome ću da se bavim trećom osobom, a ovde ću da nastavim sa K/L osobom. I rešen problem
kaolavanda kaolavanda 16:03 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Imam jednostavno rešenje za tu situaciju

Meni pada na pamet i jednostavnije rešenje, a ti kako hoćeš
niccolo niccolo 16:10 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Setio sam se ja odmah i toga, al' hajde da ipak vidimo šta treća osoba misli o toj kombinaciji
kaolavanda kaolavanda 16:13 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

al' hajde da ipak vidimo šta treća osoba misli o toj kombinaciji

Ne, sad sam pogledala... trenutno nije on line, moraćemo da ga pričekamo
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:14 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

al' hajde da ipak vidimo šta treća osoba misli o toj kombinaciji

Ok, dakle, čekamo da se javi Re
niccolo niccolo 16:20 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Ok, dakle, čekamo da se javi Re

Pa da
kaolavanda kaolavanda 16:33 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Pa da

Ok, ok... nek' je sa srećom... biće da mi je suđeno da budem samo svoja, a drugima tek tiha patnja... sa dostojanstvom odlazim
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:44 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

A jbt! Prvo se čudim kako od ljubavnih duži pravim ljubavne trouglove, pa onda ti trouglovi postanu samo usamljene tri tačke. Ja sam najgori Kupidon koji je ikad ordinirao...
niccolo niccolo 16:49 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Ja sam najgori Kupidon koji je ikad ordinirao...

Da znaš
kaolavanda kaolavanda 16:54 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

dobrosavljevic_kupidon

važno: (ovde je pisalo nešto drugo, ali to više nije važno)


Ne, dobr.._m_k, ne očajavaj, glavu gore, krilca na leđa, oreolčić nad glavu (priđi da ti ovo šapnem, ima kojekakvih, pa da ne bude posle i ovo i ono... prišla? razgoliti guzicu...jbg, Kupidon li si?!?).. i nazad na posao! Rekoh ti, ja sam tough girl, i ka rumenom nebu, odjahaću solo...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:10 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Ma u pravu si. Eto, neki je kreten upario Vesnu Radusinović i Milomira Marića i verovatno misli da je smešno. Možda i nisam najgora
A tek onaj što je udesio Isidoru Bjelicu i Nebojšu Pajkića...Besprizornik jedan.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:11 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

taman sam se ponadao,re-ovom pojavljivanju ovo-ono situacija je bila poprilično konfliktna,a sad kao boks od subote uveče - ispuhan balon.
ali dobro - river je u drugoj ligi,rengersi bankrotirali,zvezdu u napadu predvodi kasalica ...
i život se ipak nastavio (nije kao pre - što sad pustiti majlsa i čekati rea da reanimira ovaj dogadjaj

edit:
Nebojšu Pajkića
što mu je to trebalo? nikad neću shvatiti
kaolavanda kaolavanda 17:15 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

dobrosavljevic_kupidon

Go, girl, go! Nemaš ti kad da očajavaš!

stefan.hauzer
a sad... ispuhan balon.

Jeste, kad ne možeš da vidiš pp
niccolo niccolo 18:31 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

river je u drugoj ligi,rengersi bankrotirali,zvezdu u napadu predvodi kasalica ...

Nego, gledaš li ti ovu napetost u Dubaiju, koja se upravo završila, ili zabušavaš?
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:35 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

niccolo

Nego, gledaš li ti ovu napetost u Dubaiju, koja se upravo završila, ili zabušavaš?


, definitivno nije moj dan .
sad vid'o
ali sledeći anin meč je prava poslastica za sladokusce
(protiv marije kirilenko -
može li čovek da poželi nešto više?

niccolo niccolo 19:38 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

sad vid'o

ccc

može li čovek da poželi nešto više?

pa, tehnički, dubl - ana, marija, druga marija i ....izaberi ti
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:52 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

izaberi ti


pored njih tri bi mogla da igra i bartoli i meni bi bilo svejedno


p.s. nalog na yt?
volim kad lajkujem nešto i odmah mi se utisne kao lista i ne moram da tražim po jutjubu - čista praktičnost
niccolo niccolo 19:53 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

čista praktičnos



Nego, evo piše b92 da se Marija povukla pa ništa od meča
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:00 21.02.2012

Re: mrtav sijavascript:;

Nego, evo piše b92 da se Marija povukla pa ništa od meča

mrzi me da tražim odgovarajući smajli,
ali zamisli sad kako ričem po stanu -
sav u suzama i izrazu neverice...
NNN NNN 21:18 20.02.2012

Iluzija pravne države

Da smo stvarno pravna država
ovima bi trebao dobar advokat (),
ovako će da bude samo predizborni marketing
niccolo niccolo 21:47 20.02.2012

Re: Iluzija pravne države

ovako će da bude samo predizborni marketing

Hajmo malo više vere Uostalom AO je u pravu

same kazne nisu ni bitne koliko uspostavljanje institucije revizije
milisav68 milisav68 23:13 20.02.2012

Re: Iluzija pravne države

niccolo
ovako će da bude samo predizborni marketing

Hajmo malo više vere Uostalom AO je u pravu

same kazne nisu ni bitne koliko uspostavljanje institucije revizije

Jeste, činovnik napiše prijavu, a odgovorno lice je pocepa, ili gurne u neku fioku - dok slučaj ne zastari.


mariopan mariopan 00:27 21.02.2012

Re: Iluzija pravne države

niccolo
ovako će da bude samo predizborni marketing

Hajmo malo više vere Uostalom AO je u pravu

same kazne nisu ni bitne koliko uspostavljanje institucije revizije

Jeste, u pravu je.
Ali je kazna nacin da se resimo onih koji zakone ne postuju? Mene interesuje kakve su? Ako su smesne ili se ne sprovedu, onda je to ruganje instituciji koju upravo svi zelimo da imamo kao jedini nacin kontrole?
Ako ne budu kaznjavani, ako ne odgovaraju ili ako novcane kazne platimo mi (iz budzeta) a ne oni licno...to je isto kao da nas kazne a ne njih?
Onda se postojanje institucije ponistava, i to postaje jos jedna birokratska rupa u koju propadaju nase pare.

Zato pitam za kazne, one ce direktno uticati na nivo respekta koji ce prema toj instituciji da gaje gradjani. A i prekrsitelji.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:05 21.02.2012

Re: Iluzija pravne države

@mariopan
+1
Pravna država podrazumeva raspored snaga između grana vlasti, i kao takva, predstavlja neophodan preduslov za implementaciju vladavine prava, zakona. Jer, ko je taj fićfirić što piše nekakve prijave i mastiljavi, kada će ga partijaš nagaziti k'o bubu? Bez konsekvenci, i korekcija, učinak dri svodi se na pad autoriteta vlasti, gubitak legitimnosti, što će, neminovno, voditi u građanski bunt ili pobunu... Na kraju krajeva, zašto bi građani čak i verovali dri? U javnost obično ispliva ono što svi već znaju.

Pitanje za autora:
Na koji način je DRI nezavisna (od koga) i samostalna?
ultimatum ultimatum 01:28 21.02.2012

Re: Iluzija pravne države

Nece niko da odgovori pa cu morati ja da ponovim svoj komentar od pre nekoliko dana, npr. dvojica ex ministara (jedan kulture Nebojsa Bradic) se sude valjda oko dve godine oko prekrsajnih prijava podnetih od strane DRI, a zaprecena kazna je 25 hiljada dinara!!! da paradoks bude veci, za neociscen sneg ispred svog stana, fizicko lice moze biti kaznjeno sa 30 hiljada...mislim...da li uopste komentarisati ovo prodavanje magle? Kao dobro je da krene revizija, pa 2012. je godina pobogu...kazne nikakve, a i tesko se realizuju...

DRI ne moze biti nezavisna dok god revizora postavlja skupstina ili vlada, dakle zakonodavna ili izvrsna vlast, kao sto ni sudije to nikako ne mogu biti, jer visoki savet imenuju opet oni...mislim da bi i u sudskoj vlasti trebali da postoje nezavisni izbori, (u nekom specificnom obliku) pa da ni sudije nemaju stalnost funkcije, nego ako u prvostepenom postupku naprave materijalne povrede itd. itd. a to zakljuci visi sud u drugom stepenu, ajmo sudija na odgovornost, primao si platu i sudio naopako? i sada ti vrate slucaj na ponovno sudjenje da opet primas platu i gubis vreme za isti posao, a pa ne moze to tako...sankcije, sankcije....na ulicu...ima drugih nezaposljenih dosta-tako se stvara kvalitet...

No, naravno...nema od toga nista kao ni od izvestaja DRI...efekat gotovo minoran
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 01:39 21.02.2012

Re: Iluzija pravne države

Lepo rečeno. Sada se Viši sud igra školice prvostepenom i... Tužilaštvu! Smejurija. I onda ministarka trtlja. Kako je nije sramota?
Strašno, strašno...
:O
Nego stalnost... Pri izboru, ne razrešenju. Trebalo je da idu na razrešenje plus sa penalima (novčanim, degredacijskim), a ne reizbor. A kao nisu znali, kao otrglo se... Baš evropski!
niccolo niccolo 09:47 21.02.2012

Re: Iluzija pravne države

Na koji način je DRI nezavisna (od koga) i samostalna?

Nemam pojma, piše u zakonu

DRI ne moze biti nezavisna dok god revizora postavlja skupstina ili vlada, dakle zakonodavna ili izvrsna vlast

Pa to toj logici ni Šabić nije nezavisan, a svi dojaja falimo njegov rad na njegovim blogovima

da bi i u sudskoj vlasti trebali da postoje nezavisni izbori, (u nekom specificnom obliku) pa da ni sudije nemaju stalnost funkcije

U pojedinim SAD državama postoji izbor sudija na izborima. Negativan efekat je što za kampanju trebaju novci i onda se postavlja pitanje da li izabrani sudija može da bude nezavisan od onih koji su mu novac za kampanju dali.

Na kraju krajeva, zašto bi građani čak i verovali dri?

U kom smislu?

Međutim, ono što se meni u stvari ne sviđa u vašim komentarima je to nedavanje šanse da se nešto ustali i da počne da se primenjuje. Tačno je da je danas efekat minoran, ali zašto je to razlog da to odmah napušimo - nekad mora da se počne sa minornim efektom, da bi za određeni broj godina efekat postao onakav kakav želimo. Ne može jedno društvo u kome nikada niko iz vlasti nije odgovarao za kršenja zakona (pričam o vremenu od Nemanjića preko Turaka do 19.vekovne Srbije, SHS, raznih vidova Jugoslavije i najzad ponovo Srbije), već samo i isključivo za "kršenja" volje onih koji vladaju (dal' to bio kralj/vladar ili partija, svejedno) preko noći da postane uređena zemlja. Ali može da postane ako građani podrže sve ono što vodi uređivanju zemlje...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:01 21.02.2012

Re: Iluzija pravne države

Šabić nije nezavisan, jer svake godine se na mig izvršne vlasti (partijskih vrhuški) u skupštini usvaja budžet, kojim se vrši pritisak na čo'eka. Jer je prikazuje samostalnost u radu...
Pored toga zavisi i od zakona, al' to nije pitanje Poverenika...

Dragi Niccolo, da je odnos zakonodavne i izvršne izbalansiraniji, sve te ustanove bi doživele preporod. Samo to želim reći, nisam kvariša
niccolo niccolo 11:05 21.02.2012

Re: Iluzija pravne države

Samo to želim reći, nisam kvariša

Znam, ali nije loše naglasiti
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:39 21.02.2012

DRK

Džavna revizorska institucija je trebalo da se zove Državna revizorska komisija, što ona i jeste, međutim skraćenica bi izazivala nezgodne asocijacije. Npr. naslovi u novinama bi bili:

"Revizor DRK-a u Železnicama Srbije".

niccolo niccolo 09:50 21.02.2012

Re: DRK

Doduše institucija možda i nije najsrećniji termin, ali ne znam ni da li komisija odgovara 100%. Ali, svejedno, stičem utisak da ne podržavaš rad državnih revizora?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:46 21.02.2012

Re: DRK

Dabome da podržavam, ukoliko nije reč o običnom (samo)zadovoljavanju forme.
Biljana 77 Biljana 77 12:56 21.02.2012

Zanimljivost

... da su na spisku (gotovo) svi direktori predškolskih ustanova u Beogradu. Ne znam prosto za kog smajlija da se odlučim.
niccolo niccolo 12:59 21.02.2012

Re: Zanimljivost

Nisam ni obratio pažnju, meni najupečatljivije bilo da je Dragijana u ministarstvu, potpuno sam propustio taj transfer...
niccolo niccolo 13:19 21.02.2012

Re: Zanimljivost

E da, Biljana, šta si uradila sa NNNom? Obećao mi na pp nešto konretno od Belen i još uvek ništa nisam dobio...
mariopan mariopan 13:42 21.02.2012

Re: Zanimljivost

Biljana 77
... da su na spisku (gotovo) svi direktori predškolskih ustanova u Beogradu. Ne znam prosto za kog smajlija da se odlučim.

Za ovog?
bocvena bocvena 13:55 21.02.2012

Re: Zanimljivost

da su na spisku

Sad sam proučavala spisak...nikog ne poznajem! Gde ja živim!
Biljana 77 Biljana 77 14:06 21.02.2012

Re: Zanimljivost

Obećao mi na pp nešto konretno

Biće da je i meni nešto obećao, a ništa... i otad mu se gubi svaki trag.
niccolo niccolo 14:33 21.02.2012

Re: Zanimljivost

Biće da je i mei nešto obećao



NNN NNN 18:06 21.02.2012

Re: Zanimljivostjavascript:;

Biljana, šta si uradila sa NNNom? Obećao mi na pp nešto konretno od Belen i još uvek ništa nisam dobio...

Evo danas ispunjavam obećanja svima!

...a zamalo da te ispalim, jer jedva nađoh taj klip,
za koji btw. bi trebalo da imaš nalog na YT ili Gmailu
ili nečemu sličnom koji potvrđuje da si punoletan...

...pazi kad neće da se embeduje...

...da probamo ovako:

klink
niccolo niccolo 18:36 21.02.2012

Re: Zanimljivostjavascript:;

za koji btw. bi trebalo da imaš nalog na YT ili Gmailu

tja, sta će mi nalog na yt...
Biljana 77 Biljana 77 09:49 22.02.2012

Re: Zanimljivost

Evo danas ispunjavam obećanja svima!


O da...
niccolo niccolo 10:04 22.02.2012

Re: Zanimljivost

Lepe su
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:02 21.02.2012

Vitez

Đilas: Platiću kaznu
On je dodao da će grad ipak nastaviti da iz svog budžeta pomaže vaspitačice i penzionere.

"Kazne su od pet hiljada do 50 hiljada dinara. Ako je to cena da neko dobije pomoć u Beogradu ja ću ih sigurno platiti, ali ću insistirati da se zakon promeni" rekao je Đilas novinarima nakon obilska pogona GSP Beograd na Karaburmi.
antioksidant antioksidant 13:15 21.02.2012

Re: Vitez

dobrosavljevic_m
Đilas: Platiću kaznu
On je dodao da će grad ipak nastaviti da iz svog budžeta pomaže vaspitačice i penzionere.

"Kazne su od pet hiljada do 50 hiljada dinara. Ako je to cena da neko dobije pomoć u Beogradu ja ću ih sigurno platiti, ali ću insistirati da se zakon promeni" rekao je Đilas novinarima nakon obilska pogona GSP Beograd na Karaburmi.

sad mi je stvarno lakse kad je djilas obecao da ce postovati zakon
(mada zeljno sam cekao njegovu konferenciju za stampu na kojoj bi on objasnio o cemu se tu radi ali... bolje je ovako. stvarno vitez - zrtvuje se za veliku stvar)
niccolo niccolo 13:17 21.02.2012

Re: Vitez

Ovo je problem. Nema šta da on sad tu izigrava dobročinitelja pa obećava da će da plati kaznu - kao da postoji opcija i da ne plati kaznu Ako je bilo propusta kazna ima da se plati, pa makar onaj koji se kažnjava bio i Đilas
antioksidant antioksidant 13:19 21.02.2012

Re: Vitez

kao da postoji opcija i da ne plati kaznu

za neke i ne postoji
mada ti nisu na vlasti (ili nece biti uskoro)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:34 21.02.2012

Re: Vitez

Em je kazna je smešna (maksimalna 50 hiljada), em je dobio lepu promociju, a tek što će insistirati da se zakon promeni... Ne znam šta mi je slađe.
"Taj zakon se ne slaže sa mojim činjenijima-promenite ga!"
ecce-florian ecce-florian 19:49 21.02.2012

Re: Vitez

Ako je bilo propusta kazna ima da se plati, pa makar onaj koji se kažnjava bio i Đilas


Sve za vaspitačice.
stasava stasava 13:26 21.02.2012

torbica

U pitanju su samo "knjigovodstvene greske".
niccolo niccolo 13:28 21.02.2012

Re: torbica

To me podseti na pitanje koje bi se moglo postaviti DRI - da li je za neke propuste za koje su pokrenuli prekršajne postupke možda bilo mesta da se razmisli o postojanju osnova sumnje da je počinjeno neko krivično delo?
NNN NNN 18:10 21.02.2012

DRI

Neko mi ne ide blog o DRI bez npr:
niccolo niccolo 12:55 22.02.2012

Hauzer

izgleda da se ipak igra meč
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:05 22.02.2012

Re: Hauzer

niccolo
izgleda da se ipak igra meč


aham.
ana dobila prvi set -
ali ne mogu da pronadjem stream i
odustao sam od gledanja.
plus , nije mi preporučljivo da u ovom trenutku baš i gledam ...
skupila se neka grupica klinki ovde ispred,
te sam se skroz fokusirao -
evo već 20-ak minuta su tu i još pristižu .
kapiram da su maturantkinje iz jovine?
uvek su se okupljale ovde u ovo doba godine ,
dobre stare pouzdane gimnazijalke
niccolo niccolo 14:11 22.02.2012

Re: Hauzer

kapiram da su maturantkinje iz jovine?

I ja pretpostavljam da je to u pitanju (kapiram da je jova naziv neke ns gimnazije )

odustao sam od gledanja.

ja pratim live score preko iphonea, brejk za mariju na početku drugog...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana