Društvo

Slučaj BILJANE S

Strongman RSS / 23.02.2012. u 20:07

BORISLAV-PEKIC-ODBRANA-I-POSLEDNJI-DANI_slika_O_1087585.jpg
Policija je pratila poznatog dilera Šoneta. U trenutku primopredaje vataju ga sa nekom ženom:
"Gospođo ispraznite džepove i dajte ličnu kartu."
U tom trenutku policajci naravno da nemaju pojma ko je BS kao ni 98% Srbije. Piše se zapisnik, izveštaj, šta već, uzimaju se otisci. Prvom prilikom BS obaveštava moćne prijatelje i ceo slučaj se najstrašnije zataškava uz tvrdnju "našeg" policajca da je izveštaj pocepan. Nije. Uvek postoji kopija. Posle laganog šoka od 20-dana BS nastavlja da radi ono šta najbolje zna, da se upljuvava u odabrane nepravilnosti u vladajućeoj koaliciji. Nekom puca film, vadi kopiju i predaje novinarima. Alo to objavljuje bez ikakvog moralisanja, suvoparno, crno belo, kao da je tekst iz Politike ili Danas. Ništa tabloidno. BS šokirana. Dačić šokiran. Koalicija u šoku. Kreće pljuvačka. Pljuje se po onima koji su objavili a posle i po onima koji su je hapsili. Na kraju se pljuje po onima koji su osudili njeno ponašanje.
Pretpostavljam da će se određen broj čitalaca ovih redova pogledati u ogledalu i setiti čaršijake priče o hapšenju BS koja se knjižila kao trač. 

Druga varijanta je da je murija zamolila za tišinu jer se radi o široj akciji u kojoj je Šone samo mali Šaraf. međutim predmet curi iz tužilaštva.

Nije teško iz naslova zaključiti da ću da napišem koji redak o fenomenu "ko sme da piše kad Bilja kupi kokain?". Ako neko nije upoznat, pre par dana, list Alo je ustvrdio da je imao na uvud policijski zapisnik sa apšenja srpske Anđeline Džoli akka Biljane Srbljanović kada je ona u neznanju umesto grama kupila 0.87 g (valjda bez PDV-a). S obzirom da ni sama, spomenuta umetnica, kao ni bilo ko njoj bilizak nije demantovao tu vest niti nagovestio tužbu za klevetu nemamo nikakav razlog smatrati da su ljudi u ALO spremni da plate desetine tisuća evra za izgubljenu tužbu te s toga nemamo razloga verovati da su navodi netačni. Glavna stvar koja je diskutabilna je da su policajci priveli BS još na dan borbe protvi side, skoro 100 dana pre nego je to izašlo u novinama. Dominantno je mišljenje da je to tempirano da se uruši kredibilitet BS baš ovih dana iz nekih meni nelogičnih razloga. Ja imam drugačiji pristup: zašto je skrivano od danas da je BS apšena još 1. decembra? Kako uvek saznamo kad koja pevaljka prdne i kad bivši ministar prođe na crveno a 100 dana je naša žuta štampa uskraćena za pikanteriju od 0.87 grama.

Sama BS je na tviteru vrlo solidno reagovala "opa počeli izbori". Da je uspela da se suzdrži od njenog vrlo "sofisticiranog sarkazma" novine bi imale mnogo manje materiala za pisanje i priča se ne bi "širila". Ali nije. Na "simpatično sarkastičan način" pisala je kako je u zatvoru, kako su joj doneli testericu, da ima porno uradak iza sebe, ... I žuta štampa nije želela da se bavi enkripcijom već su samo preneli šta je napisala natovarivši joj još negativnog publiciteta.

Međutim u tupavosti odbrane kupca "za malo grama kokaina" ne prednjači sama BS već perjanice neke druge Srbije.

Uvažena Borka Pavićević o pisanju medija i hapšenju policije kaže: "Medijski napad na Biljanu Srbljanović besramni je primer kako se država igra sa životima nelojalnih građana, iz koga izbija provincija i ludilo. Niko se nije setio da se zapita, kako je moguće da policija tek tako nekog prati i hapsi, a da potom iznosi u javnost detalje nečijeg privatnog života."

Borka ne znam da li znate ali policija se baš time bavi. Hapšenjem kome vrlo često prethodi praćenje a neretko i neko krivično delo. Ako dozvolite, detalji iz privatnog života kao što su ko je suprug BS i u kojoj je partiji bila i nisu baš toliko privatni pogotovo kada se radi o javnoj ličnosti takvog formata. S obzirom da je BS bila kandidat za gradonačelnika glavnog grada vest o njenom hapšnjeu i jeste VEST i tako bi se tretirala u bilo kojoj zemlji. Novine se baš time bave. Pišu o ljudima i događajima na analitički ili senzacionalistički način. Jednostavno to im je posao.
Ako pak tvrdite da počinioc krivičnog dela ne treba da snosi odgovornost jer je osvedočeni protivnik režima, da se ne bi tumačilo kao atak na neposlušne i to ima nekakav legitimitet ali ne i logiku. Glupavo je, zapravo.

S druge strane uvaženi Basara, u daljem tekstu Bas, u svom umalo nadahnutom tekstu piše nešto za šta nisam siguran da li on BS brani ili je zajebava:

"Meni ovo, cenjeni publikume, liči na tešku političarsko-udbaško-novinarsku nameštaljku. Srbljanovićka se, naime, odavno zamerila i Ali i vrani i Alou i aloovom gazdi, pa je, pretpostavljam, u nekom čardaku donesena odluka da se tome stane na put. Saznalo se nekako da Srbljanovićka voli da šmrke, čardaklijama se to učinilo kao baš zgodna stvar za difamaciju; sve što je trebalo učiniti bilo je da se pronađe jedan „poznati diler", da se o tome obavesti Udba i redakcija i stvar gotova. Biljana žigosana kao narkoman, LDP kao narkomansko leglo, pa vi sada gledajte kome ćete davati glas na izborima. Jadno, bedno, providno."

Uvaženi Bas je siguran da BS voli da šmrkne ali i da su tu njenu slabost iskoristili neprijatelji, i to ne njeni, već LDP-a kako bi je u trenucima slabosti ovekovečili kroz policijski izveštaj i novine. Ja moram da pitam... Pa nije li to posao policije? Ono kad neko trguje drogom da ga navataju? Nije li posao žute štampe da nam daju neku pikantnu vest, osim da je u Borči pukla cevka? Ovaj deo gde Bas povezuje BS sa LDP-om na koga je ona ljuta zbog mini izdaje u trci za najgradonačelnika mi je nekako proizvoljan i neutemeljen. Ali šta ja znam? Ja sam iz provincije a to se ni Borki ne sviđa.

Ajd malo da okrenemo argumente. Da sam recimo ja glavni urednih nekih novina i da imam pred sobom zapisnik sa apšenja sigurno se ne bih dvoumio da to objavim. Tako funkcionišu novine. Ove ozbiljnije negde u sredini kao malu vest, a ove tabloidnije krupnim slovima na prvoj strani. To jednostavno tako ide. Novine se štampaju da bi se prodale a autogolovi poznatih su odlični za tiraž. Mislim da to niko pametan ne želi da spori. Odnosno nema nikakvog novinarskog a bogami ni etičkog razloga da se to ne objavi.

I da zaključim za one koje mrzi da čitaju ceo tekst. Biljana Srbljanović je, po navodima lista Alo, koji tvrdi da je imao zapisnik na uvid, uhapšena u kupovini kokaina. List Alo to objavljuje. Određeni deo srpske javnosti, uz par perjanica, se buni kako je ona izložena hajci jer je vest o hapšenju tempirana za danas a ne za pre 100 dana kada se desila. Još su ljuti na policiju koja je izvršila hapšenje, jer je to kao dirigovano. A niko ne spori sam čin kupovine dok Basara, ide korak dalje i tvrdi da "BS voli da šmrkne" a Borka prepoznaje duh provincije u hapšenju i objavljivanju.


Kako ja vidim ceo slučaj?

Policija je pratila poznatog dilera Šoneta. U trenutku primopredaje vataju ga sa nekom ženom:
"Gospođo ispraznite džepove i dajte ličnu kartu."
U tom trenutku policajci naravno da nemaju pojma ko je BS kao ni 98% Srbije. Piše se zapisnik, izveštaj, šta već, uzimaju se otisci. Prvom prilikom BS obaveštava moćne prijatelje i ceo slučaj se najstrašnije zataškava uz tvrdnju "našeg" policajca da je izveštaj pocepan. Nije. Uvek postoji kopija. Posle laganog šoka od 20-dana BS nastavlja da radi ono šta najbolje zna, da se upljuvava u odabrane nepravilnosti u vladajućeoj koaliciji. Nekom puca film, vadi kopiju i predaje novinarima. Alo to objavljuje bez ikakvog moralisanja, suvoparno, crno belo, kao da je tekst iz Politike ili Danas. Ništa tabloidno. BS šokirana. Dačić šokiran. Koalicija u šoku. Kreće pljuvačka. Pljuje se po onima koji su objavili a posle i po onima koji su je hapsili. Na kraju se pljuje po onima koji su osudili njeno ponašanje.
Pretpostavljam da će se određen broj čitalaca ovih redova pogledati u ogledalu i setiti čaršijake priče o hapšenju BS koja se knjižila kao trač.

 Druga varijanta je da je murija zamolila za tišinu jer se radi o široj akciji u kojoj je Šone samo mali Šaraf. međutim predmet curi iz tužilaštva.

 Ovo su naravno samo moje pretpostavke.

Indikativno je što se niko nije začudio da je ona KUPILA KOKAIN. Maša Rebić, spisateljica, baš lepo tvitnu da "Ako stanemo uz Biljanu, ugušićemo palanku u sebi. Taj fazon."

 

 



Komentari (140)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:17 26.02.2012

Re: Do kada?

U stvari, mediji koji su izvestili o hapšenju, bi trebalo istom merom da isprate ceo proces, do samog kraja, ako bude presude, i nakon toga.
Obično se dešava da zbog navodnog ekonomskog interesa, žrtvuju i prava pojedinca, na pr. izveste o hapšenju, senzacionalistički, ne izveste o oslobađanju, odbacivanju optužnice, suđenju, pritvoru, zatvoru ili drugoj kaznenoj meri, i na taj način povrede ugled tog pojedinca, i propuste da prisustvom javnosti zaštite njegova procesna prava, izveste o radu policije/tužilaštva/suda/zavoda, te time iznevere i interes javnosti. Dužina procesa tu ne pomaže, ali nema posebnog pritiska na taj problem.
Dakle, imamo sistemsko, ali sistematsko kršenje prava, uz "blagoslov" medija. Priča o javnoj ličnosti, za koju postoji interes javnosti nesumnjivo, i inicijalima, je sporedna.
B.S. bi mogla da pomogne tu izveštavanjem, a ne skrivanjem. To je i njen, i širi interes.
freehand freehand 20:35 26.02.2012

Re: Do kada?

srdjazlopogledja
U stvari, mediji koji su izvestili o hapšenju, bi trebalo istom merom da isprate ceo proces, do samog kraja, ako bude presude, i nakon toga.
Obično se dešava da zbog navodnog ekonomskog interesa, žrtvuju i prava pojedinca, na pr. izveste o hapšenju, senzacionalistički, ne izveste o oslobađanju, odbacivanju optužnice, suđenju, pritvoru, zatvoru ili drugoj kaznenoj meri, i na taj način povrede ugled tog pojedinca, i propuste da prisustvom javnosti zaštite njegova procesna prava, izveste o radu policije/tužilaštva/suda/zavoda, te time iznevere i interes javnosti. Dužina procesa tu ne pomaže, ali nema posebnog pritiska na taj problem.
Dakle, imamo sistemsko, ali sistematsko kršenje prava, uz "blagoslov" medija. Priča o javnoj ličnosti, za koju postoji interes javnosti nesumnjivo, i inicijalima, je sporedna.
B.S. bi mogla da pomogne tu izveštavanjem, a ne skrivanjem. To je i njen, i širi interes.

Potpuno si u pravu. Samo što je ovde reč o konkretnom slučaju, u kome se potpuno prenebregava pravo, procedura, norme.
A čisto sumnjam da su oni koji danas vrište zainteresovani da saznaju kako su prošli procesi sa Ćosićem ili Kusturicom.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:57 26.02.2012

Re: Do kada?

Nije teško pogoditi zbog čega.

Idolopoklonstvo, liderstvo, sledbeništvo, slugaranstvo, sužanjstvo... Dragi nam Vođa Tito...

Kada se kaže detitoizacija, ne misli se samo na suočavanje sa prošlošću (posebno prva decenija), nego i detotalitarizacija, demokratizacija.

Time se niko ne bavi. Čuo sam da Koštunica pominje, ali je podbacio... Ovi ostali i ne misli o tome. "Druga", deo, čak i oživljava taj kult.
maca22 maca22 20:59 26.02.2012

Re: Do kada?

Ovaj blog je obogacen Srdjinim povratkom.
mishko1 mishko1 21:32 27.02.2012

Re: Do kada?

A čisto sumnjam da su oni koji danas vrište zainteresovani da saznaju kako su prošli procesi sa Ćosićem ili Kusturicom


A i oni su na belom?
wukadin wukadin 15:08 24.02.2012

Re: ad

Па добро рече
I svaka nagrada koju je dobila je dobila narkomanka, i svaka replika Cakane koju ste šerovali i voleli i dalje volite ima u sebi malo kokaina, jebi ga, Biljana je umetnik, a ne političar . . bilo nekad u Srbiji, al’ birasmo pogrešno, sad već dvadeset godina, Miloševića, Koštunice, Tadića.


... или, замислимо Мика Џегера да бдије над спасом Британије
JJ Beba JJ Beba 15:17 24.02.2012

Re: ad

maksa83

Amitz Dulniker - Zaštićeni svedok Biljana Srbljanović


maksa83 maksa83 15:20 24.02.2012

Re: ad

... или, замислимо Мика Џегера да бдије над спасом Британије

Pazi, Klinton protiv kog je jedna od smearing campaign tačaka bila da je duvao gandžu u mladim ludim danima (a koji Amer nije, osim Mormona i onih zatucanih duša iz Bible Belta?) ispade bolji za USA od teksaškog džibera koji mu je usledio. Duvač parekselans - i duv'o saks i duv'o zlo seme, i cigare (ok, oplemenjene Monikinim gonadama, ali whatever)...

To je l neko šmrkn'o il' dun'o nije nikakva diskvalifikacija za obavljanje javne funkcije osim u očima tvrdih puritanaca. A oni, brate, ipak - nek' pocrkaju.

To opet ne znači da je Biljka podesna za bilo šta što nije spisateljstvo a utiče na druge živote. Nju ne treba pripustiti tako nečemu pošto je neizbaždarena i ne baš sasvim uravnotežena sama po sebi, a i fale joj minimumi znanja za taj posao. Sori bejbe, ako ne možeš da menadžuješ sebe i svoju drkošku prirodu onda ne možeš ni druge - želja da budeš glavna i prateći entuzijazam oko toga nisu dovoljni.

Jedna od onih stvari koja je zapravo ortogonalna na bavljenje politikom.

Misliš da se ovi aktuelni DS stariji i mlađi omladinci ne ošašavljuju po žurkama zatvorenog tipa? Garantujem ti da bahanališu like there's no tomorrow.

Verujem da je jedino Koštunica strejt. On ne sme, pošto je k'o Obelix - upao u kazanče kad je bio mali i od tad je na večnom tripu. Sigurno je bilo situacija "ne ti Vojo, nema za tebe - znaš da si kad si bio mali..." Zato je onako stalno opstipirano nadrkan i naduren, ne da mu ekipa da se zabavlja.
JJ Beba JJ Beba 15:26 24.02.2012

Re: ad


Misliš da se ovi aktuelni DS stariji i mlađi omladinci ne ošašavljuju po žurkama zatvorenog tipa? Garantujem ti da bahanališu like there's no tomorrow.

razvaljuju se

a o alkoholu da ne pričamo, to je ok. usran, musav, brljav od viskija vodiš zemlju, ništa nesmeta, to je dozvoljeno.


maksa83 maksa83 15:36 24.02.2012

Re: ad

ja sam se tamo u međuvremenu heavily naeditovao u srednjem pasusu, pa ti vidi da l' se slažeš
ivana23 ivana23 16:25 24.02.2012

Re: ad

maksa83
Amitz Dulniker - Zaštićeni svedok Biljana Srbljanović


Samo jedna greska, u pitanju je Alo, a ne Press (ne branim ga, samo konstatujem).
maca22 maca22 16:45 24.02.2012

Re: ad

JJ Beba

Misliš da se ovi aktuelni DS stariji i mlađi omladinci ne ošašavljuju po žurkama zatvorenog tipa? Garantujem ti da bahanališu like there's no tomorrow.

razvaljuju se

a o alkoholu da ne pričamo, to je ok. usran, musav, brljav od viskija vodiš zemlju, ništa nesmeta, to je dozvoljeno.

Naravno. Oni nisi kreketali protiv svih stalno i svugde.
JJ Beba JJ Beba 17:06 24.02.2012

Re: ad

maca22
JJ Beba

Misliš da se ovi aktuelni DS stariji i mlađi omladinci ne ošašavljuju po žurkama zatvorenog tipa? Garantujem ti da bahanališu like there's no tomorrow.

razvaljuju se

a o alkoholu da ne pričamo, to je ok. usran, musav, brljav od viskija vodiš zemlju, ništa nesmeta, to je dozvoljeno.

Naravno. Oni nisi kreketali protiv svih stalno i svugde.

maco, šaraj malo. ponavljaš se

i pretsni da me stalkuješ
JJ Beba JJ Beba 17:26 24.02.2012

Re: ad

maksa83
ja sam se tamo u međuvremenu heavily naeditovao u srednjem pasusu, pa ti vidi da l' se slažeš

meni kažeš?

ako misliš na ono bavljenje politikom slažem se da nije trebalo da se prihvati kandidature za gradonačelincu i učlanjenje u LDP i tako zvanično korakne u politiku. (ubrzo je kolko znam napustila sve to). to sam mislila i onda, kao što sam mislila da je cela ta kampanja bila vođena loše, glupo... o ćemu sam onda baš glasno govorila..
ali to je njena stvar, cenu koju je platila zna sama.
a što se tiče javnih istupanja BS kao građanke, umetnice, intelektualke i bla bla bla, ja ih sagledavam pre svega kao istupanja žene. u to smislu ono što govori tumačim iz ugla lično je političko.



maksa83 maksa83 17:48 24.02.2012

Re: ad

meni kažeš?

Ma sve se bre kapiramo. :)

Piterov Princip na delu - svako teži da se izdigne do nivoa svoje nekompetencije. BS nije trebao taj politički angažman, full stop, al' jbg vozi je taj kompleks Jovanke Orleanke (ovo sam upravo izmislio, verovatno ne postoji) i eto dizastera.

BS ili ne, mislim da je Dulniker ubo srž - stoki je najveća frka da im se desi neki malo harizmatičniji Doni Brasko koji ih je video iznutra i zna kako sistem i svi oni u njemu šljakaju. Epilog - sa' će te malo metnemo u novine da svi znaju da voliš da šmrkneš, pa da vidimo da l' ćeš da laješ. Ono što mi škripi u tom konceptu je što je BS prilično marginalan igrač i ne deluje kao da bi imala neka znanja koja ih ugrožavaju. Opet, ko i samo malo zna iz prve ruke o tom svetu - mnogo zna.
JJ Beba JJ Beba 18:41 24.02.2012

Re: ad


Ma sve se bre kapiramo. :)

maca22 maca22 23:16 24.02.2012

Re: ad

JJ Beba
nije trebalo da se prihvati kandidature za gradonačelincu i učlanjenje u LDP i tako zvanično korakne u politiku. (ubrzo je kolko znam napustila sve to).

O da... a to napuštanje je bilo veoma interesantno.

Naprasno je krenula da besni na LDP. Počela je da ih napada onako kako samo ona ume, žestoko, nezaustavljvivo... i taman kad smo se ponadali da će svašta da saznamo jer će ona da otkrije... iznenadna je nastupila potpuna tišina. I gotovo potpuni nestanak iz javnosti.

Neko je ućutkao BS, eeej!

Kakva je je to sila potrebna?

To je bio veoma interesanan trenutak od pre 4 godine i nikakvg odgovora nismo još uvek dobili.
tyson tyson 13:40 25.02.2012

Re: ad

BS ili ne, mislim da je Dulniker ubo srž - stoki je najveća frka da im se desi neki malo harizmatičniji Doni Brasko koji ih je video iznutra i zna kako sistem i svi oni u njemu šljakaju. Epilog - sa' će te malo metnemo u novine da svi znaju da voliš da šmrkneš, pa da vidimo da l' ćeš da laješ.

Ma jok bre, grešiš. Taj tekst (blog?) koji si linkovao je klasična žalopojka bivših stranačkih aktivista na ego tripu. Tekst autor piše sebi i o sebi, a ne o BS, prepun "lepo sam im rekao" i "oni hoće da se vratim a ja baš neću" busanja u grudi preko čašice.

Koliko takvih bivših, uključujući i Srbljanovićevu i Dulnikera/Kamponeskog je zaista ikada i igde progovorio o svemu što znaju, a jel'da znaju tako puno?

Evo, pomoć prijatelja: broj je manji od 1, a realan je.

Zašto ćute, svi do jednoga? Nemam pojma; u pitanju je valjda mešavina nade da će se jednom ponovo vinuti u visine, i neka vrsta dobrovoljne omerte, zaveta ćutanja makar i mrzeli bivše saborce iz dna duše.


maksa83 maksa83 20:50 25.02.2012

Re: ad

Ma jok bre, grešiš. Taj tekst (blog?) koji si linkovao je klasična žalopojka bivših stranačkih aktivista na ego tripu. Tekst autor piše sebi i o sebi, a ne o BS, prepun "lepo sam im rekao" i "oni hoće da se vratim a ja baš neću" busanja u grudi preko čašice.

Ma naravno, dobar deo njegovih uvoda je ja-pa-ja. Svejedno, ne mislim da mu to nešto ruši kredibilitet, nit' umanjuje tačnost onog što priča.


Koliko takvih bivših, uključujući i Srbljanovićevu i Dlnikera/Kamponeskog je zaista ikada i igde progovorio o svemu što znaju, a jel'da znaju tako puno?

Evo, pomoć prijatelja: broj je manji od 1, a realan je.


Zapravo - recimo da je između 1 i 2. Kod Dulnikera/Kamponeskog možeš da pročitaš štošta insajderski zanimljivo.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:32 26.02.2012

Re: ad

A 'el' niko ne negira sam tekst Dulnikera, nego se raspravlja o prokazateljima, pokajnicima?

Sad će neko reći da zakoni o ilegalnim supstancama nisu legitimni, jer cela vrhuška šmrče, orgija i bahanališe? Ne bajo, suprotno je - ta vrhuška nije legitimna, i to se nazire kroz ceo tekst.
vishnja92 vishnja92 21:10 26.02.2012

Re: ad

Zapravo - recimo da je između 1 i 2. Kod Dulnikera/Kamponeskog možeš da pročitaš štošta insajderski zanimljivo.

prilicno je jezivo to kako ljudi daju sebi na znacaju, i sav taj njihov adolescentski mozak bez mladalackog ushita je pomalo neprijatan i mucan.

moj privatni idol je Oliver Mlakar sa onim "da, ali nije bitno" iz Kviskoteke, taj je veliki saman i sensei, ovi mali-potrosni-ogorceni postaju vec dosadni. a Oli ce jednoga dana sedeti Prevelikom zdesna (ili ce ga boleti dupe i za to pa ce da seta gde mu volja, nema veze)

nemam pojma na kom sam blogu
mlinarslavko mlinarslavko 15:16 24.02.2012

Dve palanke !

O ne, posle "prve" i "druge" Srbije,
sad imamo "prvu" i "drugu" palanku


Prosecna neto plata u Srbiji 37.976,
prosecna neto plata u javnom sektoru 43.506.
nesha92 nesha92 15:26 24.02.2012

Re: Dve palanke !

ma kjo
to je novi pravac Alternativni seljacluk i nema veze sa turbo folkom.
Izbor droge je cista slucajnost
draft.dodger draft.dodger 15:32 24.02.2012

"I didn't inhale"

koksy koksy 19:12 24.02.2012

fak

eupisumaterinu, promasio sam u paketu dragonkin perfomans i krkarovu objavu.
ako me ne bude i kad se pojavi drago k. ima da se besim.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:20 24.02.2012

:)

Odavno nisam lajkovao Strongmenov blog

Ovaj slučaj samo pokazuje da između "prve" i "druge" Srbije nema nikakve principijelne razlike. U naš klan ne sme da se dira, jer odmah svi skačemo i branimo "naše".

Muka mi je i od jednih i od drugih... Sikter!
escherichije_colic escherichije_colic 23:26 24.02.2012

Re: :)

Muka mi je i od jednih i od drugih... Sikter!


Znao sam da si ipak pravi srBski patriota.
Strongman Strongman 00:57 25.02.2012

Re: :)

peder a patrijota. padni mi na grudi
expolicajac expolicajac 22:48 24.02.2012

Nišlije 100

Samo za zeku 100
escherichije_colic escherichije_colic 23:47 24.02.2012

šta drugo da pomislim nego

Hvala ti Bože što nisam popularan pa mogu da kupujem droge koliko mi duša ište

Jbg, ona je sama stalno pričala da živimo u policijskoj državi i onda tako glupo da padne. Da laješ toliko, tvituješ svima na qrčić a onda siđeš ispred zgrade da završiš mušu, pa ne ide to.



JJ Beba JJ Beba 14:10 25.02.2012

Re: šta drugo da pomislim nego

Jbg, ona je sama stalno pričala da živimo u policijskoj državi i onda tako glupo da padne. Da laješ toliko, tvituješ svima na qrčić a onda siđeš ispred zgrade da završiš mušu, pa ne ide to.

evo pretražuju joj svaku reč na društvenim mrežama ne bi našli materijala za nastavak silovanja
maca22 maca22 14:45 25.02.2012

Re: šta drugo da pomislim nego

Stvarno, sa cega nam skrecu paznju kada nam paznju usmeravaju na tu prevazidjenu verbalnu napanicu?


JJ Beba
evo pretražuju joj svaku reč na društvenim mrežama ne bi našli materijala za nastavak silovanja


- Pojačano obezbeđenje Draganu Jočiću? Što, pa neće da beži - napisala je Srbljanovićeva, jasno aludirajući na činjenicu da je bivši ministar vezan za invalidska kolica, u kojima se nalazi od saobraćajne nesreće 2008. godine

Kao Slobino u lazi su kratke noge. Ako je to rekla, ona je idiot.
renefonck renefonck 08:15 25.02.2012

alternativna teza

Ako smem da ponudim alternativnu tezu, ovo je samo jedna u nizu koski koja se baca u javnost pred izbore da se bi pricalo o Andjeli Dzoli ili BS umesto o propaloj ekonomiji, propaloj politici i buducnosti ove zemlje. Svaki takav novinski naslov je dobrodosao umesto surove stvarnosti a koske su tu da se glodju.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:23 25.02.2012

Re: alternativna teza

Živa istina, ali tu smo sami odgovorni jer klikćemo na vesti sa ljubičastim teletom, komentarišemo, kupujemo novine zbog toga...

Jedini problem koji ja vidim ovde jeste otvorena mizoginija. Nikako da razapnu nekog muškarca na sred tabloida, sve su to neke žene kučke!!!
escherichije_colic escherichije_colic 09:45 25.02.2012

Re: alternativna teza

Ako smem da ponudim alternativnu tezu, ovo je samo jedna u nizu koski koja se baca u javnost pred izbore da se bi pricalo o Andjeli Dzoli ili BS umesto o propaloj ekonomiji, propaloj politici i buducnosti ove zemlje. Svaki takav novinski naslov je dobrodosao umesto surove stvarnosti a koske su tu da se glodju.


Kakva priča o propaloj ekonomiji, koga to interesuje. Naša propast je odavno projektovana i skoro do kraja realizovana. Ishod je sasvim izvestan. Nema tu ništa zanimljivo niti se pričom može išta promeniti, niti ima nekoga ko bi menjao, a i kad bi se pojavio, verovatno bi dobio metak brže nego što bi stigao da izgovori "reforme".

blue_song blue_song 22:57 25.02.2012

Slucaj Biljane S

Linc na BS prevazilazi sve granice, a koliko vidim uspeli su i da je ucutkaju posto vec one koji izvode linc nema ko u ovoj drzavi da ucutka...

Nakon sto su je javno proglasili narkomankom u pokusaju da je diskredituju za stalno, poceli su da cupaju nekakve tvitove od ranije i interpretiraju ih tacno onako kako to rade ograniceni mozgovi. Sprdajuci se sa njenim izjavama nabedise nju kako se toboze sprdala sa invalidima, sto potpiruju izjavom predsednika Udruzenja invalida koji kaze da ce joj polomiti noge.

Komentari koje je objavio taj isti tabloid klasican su primer govora mrznje i ponizavajucih izjava koje se odnose na licno dostojanstvo pojedinca. Nadam se da ce, ako ne BS, onda organizacije za ljudska prava da reaguju, poverenik za zastitu ravnopravnosti i ostali kojima je to posao.

maca22 maca22 23:31 25.02.2012

Re: Slucaj Biljane S

Za nju bi bilo daleko bolje da nije imala sledbenike koji su izigravali eho njenog svakog pogrešnog nastupa.
gorstak92 gorstak92 20:23 26.02.2012

Breaking news!!!

Izvinjavamo se što prekidamo prenos utakmice Biljana Šmrkrljanović Baku vs Srbski selja Bela Palanka jer imamo exlusive vest. Upravo se emituje poslednja epizoda legendarne serije ,,Kad lišće pada"!!!
Šefket je još u kazamatu, a Oguzu se slivaju suze niz obraze potočići mali.
Izvesna Fikreta je doletela u BG zajedno sa svekrvom iz serij na metli Ostatak glumačke ekipe je koristio avion jer nemaju Moć. Ostanite uz nas, ne menjajte kanal!
benevolent benevolent 14:51 29.02.2012

Б.С. -политичка наркоманка

"naravno da nemaju pojma ko je BS kao ni 98% Srbije"

Није се Б.С. дрогирала и ушмркавала само кокаин, она је била овер дозирана политиком, што ју је усмртило у потанцијалном стварању барем једног уметничког дела, осим памфлета за шта једино и има дар.
Нико не може да оспори опус драмске уметности Александра- Аце Поповића или Николе- Коље Пејаковића, без обзира на њихов активни став према пороцима, али се они нису оверили најопаснијим наркотиком: политиком. Аца се на време, после Голог откинуо ове курвинске и подмукле дроге, за разлику од Б.С. која се није одрекла ни коке ни политике.
Далеко је Б.С од Аце, највећег драмског ствараоца Србије, као и од најразноврснијег, поливалентног Коље.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana