IT| Kultura| Muzika| Tehnologija| Životni stil

Moj sin, ja i naši Lenoni

myredneckself RSS / 02.03.2012. u 09:29

Počinjem ovaj post od Kulina bana,  muzičkim asocijacijama u dok misli mi vrludaju fazonu, na temu nekih sadašnjih događanja i generacijskih razlika.

Jednom dok se naša kuća  u poslednjoj dekadi prošlog veka, u popodnevnom terminu za naš "vremeplov-muzički biseri", sjajila okupana u  nenadmašnom Gilmorovom gitarskom solu u "Shine on you crazy diamond",  iz škole je došao moj sin.  Radoznalost iz njega svojstvena uzrastu ni dečaka, ni mladića, upitala je - heeej, šta to slušate, dobro je!? - a ja sam skontala da je došlo pravo vreme. Do tada smo već profurali kroz razne  faze u razvoju od "new kids on the block balalajki s koreografijama", do grafita iscrtanog sprejom na celom zidu njegove sobe - Pantera-, i raznog trash sounda, od kog sam nekad iskakala iz kože.  Moj pokojni otac  nikad nije umeo da pročita te grafite, božemioprosti,  a Pera, moler i prvi  štreber svog zanata na Avijaciji (deo NS) kad je posle krečio, skidao nam je svima sve bogove sa neba.images?q=tbn:ANd9GcRklRB2iW5__eq6myCuOXCamHOTuOU92nma-0qWFfl4oB0H-2z-eQ

No, bilo je kako je bilo.  Ja sam se sve vreme nadala ovim  razgovorima na muzičke teme, i čekala rezultate žetve posle onoga što smo posejali. Ne, za našeg sina nikako se nisam bojala da će zabludeti u onom  turbo šit denseraju i folku devedesetih koji je pokosio mnoge  generacije, jer smo bežali od toga, i raznih televizija k'o đavo od krsta. Naslućivale su se  nijanse dobrog muzičkog  ukusa, po onom iver-klada fazonu he, he...

Eh, pa da se vratim na njegovo pitanje, i napravim ovu, u suštini kratku priču kraćom, što će meni izgleda jako teško poći za rukom.

Otišli smo do sobice od uspomena (naš closet) kod tavanskih vrata, i ja sam tih dana kujući gvožđe dok je vruće,  rekla: "Ok, bravo sine, ove tatine  ploče  su ti tablica množenja, i bez nje ne možeš ništa, to znaš...posle ćeš lako sam." Tih dana bilo je razgovora o, šta je to bilo  '68, šta je to Strawberry statement, i sličnim dešavanjima iz tog doba. Slušao je zainteresovano, o hipi  pokretu, Kerouac-u, i bitnicima...Danas mladima ove pojave i ljudi služe pretežno za podsmeh.  A ne bi trebalo, onda su mladi bar nešto pokušavali.

Nezapamćenu pohlepu, i greške u ekonomiji, koje se odvijaju upravo pred  očima svih, pa i mladih, danas, ne plaća onaj ko je tu katastrofu izazvao, već siromašni, jadni i poniženi ljudi širom sveta.  Mnogo mladih ljudi danas protestuje besom, gunđanjem, na pogrešnoj adresi, (vidim to svakodnevno)... kome, nego roditeljima, još kad imaju par boca  piva u sebi, ihhh... valjda da što pre pobegnu od teme.

Tako je moj sinak  saznao, uglavnom od oca,  o  rock&roll-u,  tvrđoj varijanti, hevi metalu, bluzu,  a od mene, da su mi omiljeni iz tog vremena bili Lenon,  Gilmor i Dilan, pa se niz nastavlja i popunjava... Da je nowhere man, Džon, od tinejdž idola širom sveta, do ozbiljnog političkog aktiviste, bio pre svega umetnik, pravi umetnik, vizionar koji je promenio svet,  uvek tvrdim i kažem, sviđalo se to nekom ili ne.  Da je širio vidike svojim izvanrednim darom i onim što je najbolje znao - svojim stihovima i muzikom.

Volim da mislim o tome, šta bi bilo, da Lenon nije prerano otišao? Ubeđena sam da danas ne bi ćutao. Nikako ne bi.

Mislim da je to moj sin sve razumeo,  mislim, sve to šta je meni značio Lenon. Brišući prašinu  onom bordo plišanom krpicom na drvenoj "kruški", i preslušavajući te čudesne LP i male vinile, prošao je kroz taj  period kao mnoga deca koju je to zanimalo. Kao  slučajni prolaznik i posetilac.  Bez interakcije, junaci onog doba su manje-više opravdano odsutni,  davno beše, a i pojam interakcije s umetnikom je nešto što se promenilo od onda do njegovog, sadašnjeg vremena.

Kad mi je od njega nedavno stigao mejl sa linkom - pročitaj kad budeš imala vremena Dereka Powazek-a,  dobro je -, obradovala sam se izboru  teme koju mi je preporučio,  i pitala se na koga li je to dete povuklo, he, he...images?q=tbn:ANd9GcSfsMp63c-q0vTmYsnarFzM4ObWcJUO1W6WrH9U_s3OXv1Bm1Mw

Za one koje mrzi da otvaraju linkove, članak  Dereka Powazeka, web poslenika iz San Franciska, ( da malo prepričam), govori između ostalog o Lenonu, i Lenonu njihove generacije X, (plus-minus), Stivu Džobsu. S napisanim se ja skroz slažem, k'o da je mene pitao čovek , Powazek. Vremenom smo otišli  napred (?), (hmm...bolje da naglasim da mislim isključivo na tehnološki napredak), i imamo dva velika umetnika za poređenje - lidere svog vremena, s tim što je Stiv u maloj prednosti, jer je bio Lenonov fan celog života.  Što se vidi  i po sličnom ukusu  za eyewear, he he.... Obojica su nas nažalost napustili prerano, u godinama kad su još mnogo mogli da  pruže svetu.

Stiv Džobs, radeći u Apple-u,  bio  je druga vrsta  umetnika. U drugačijem vremenu. Kreirao je razne alate, da ih svi ljudi mogu upotrebiti, pokazati svoj kreativni potencijal, kako kaže Powazek jedno aktivno iskustvo sa  you're in charge varijantom i načinom. Lenonov dar otvarao je vidike muzikom, a Džobs je svoj dar koristio u povezivanju naše svesti  u odnosu na tehnologiju, i među nama. Njegove alatke i spravice, postale su mainstream, usvojene i potrebne, ono što nam je pre petnaestak godina zvučalo kao SF. Bili su veliki lideri, i to naravno nisu postali sami. Čast njihovim kolegama i saradnicima.  Ali su ostali upamćeni kao simboli, svaki u svojoj epohi.

Ima još nešto kod Stiva Džobsa, kaže  Powazek,  što, ili u hvalospevima, ili hejterskom bljuvanju, retko spominju savremenici.  Ne samo da je čovek bio umetnik svog zanata, već je i celom svetu omogućio da pomoću njegovih alata prave, i iskazuju svoju umetnost. Danas  u modernom svetu, nije moguće postati superstar poput Lenona. Ta stvar je više Jobs-esque. Dobri čovek Derek Powazek kaže... "you can’t expect to stand in the spotlight by yourself anymore. The way you change the world is to create environments where other people succeed." To je ono što ove duhom  matore prdonje neće da ukapiraju, ali sva je prilika da će morati. Daj bože, da se nešto  giba.

Žao mi je što je post  poduži, nisam imala vremena da napišem kraći, kako su govorili Paskal, ili Tven, ne znam baš tačno koji od njih dvojice, al' bilo čija dobra je, mogao bi vičniji od mene ovde na blogu i post o tome napisati.  Parafrazirala sam ovu rečenicu, jer za to skraćivanje treba vremena i još koječega što ja trenutno nemam, a i napisala sam post u dahu, pri tom reskirajući da steknem još jednu lošu naviku.

Nadam se da me još pratite, a pretpostavljam da ćete osetiti i ono malo ironije u mom glasu, da ne kažem u otkucajima s tipkovnice.

I, tako,  to je između ostalog ono što mi se vrzma po glavi ovog black march-a.  A vama?

 

Edit: posle Sir Paul-a, morala sam i jedan post o Lenonu, jer bih pukla da nisam, he, he....



Komentari (94)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zemljanin zemljanin 09:51 02.03.2012

poređenja

poređenje Lenona i Džobs mi nikako ne ide zajedno. Iako su obojica imali uticaja na društvo, svako u svom delokrugu, Džobs je uvek bio i ostao čovek koji razmišlja o biznisu a ne napretku. Od garaže pa do multikorporacije on jeste pravio igračke za svakodnevnu upotrebu ali ne i prodore a tu jeste velika razlike između Lenona i njega. Naravno sve pod uslovom da sam sam tekst razumeo na odgovarajući način.

myredneckself myredneckself 10:49 02.03.2012

Re: poređenja

Džobs je uvek bio i ostao čovek koji razmišlja o biznisu a ne napretku.

Zemljanine pre svega, dobrodošao
Ne slažem se, i mislim da je to što je bio njegov biznis unapredilo naš život.
A što je falabogu, donosilo i bogatstvo, pa to je sasvim ok, ono što možeš samo poželeti.
Mene zadivljuje to kakav je čovek bio - kompleksne stvari učiniti tako jednostavnim!
Meni je to oduvek genijalno
freehand freehand 09:51 02.03.2012

Hihi

Na neviđženo lajkujem tekst.
Svidža mi se uvod!
myredneckself myredneckself 10:51 02.03.2012

Re: Hihi

freehand
Na neviđženo lajkujem tekst.
Svidža mi se uvod!


Laskanje te može odvesti svugde, fri, razmišljaj o tome
freehand freehand 11:00 02.03.2012

Re: Hihi

myredneckself
freehand
Na neviđženo lajkujem tekst.
Svidža mi se uvod!


Laskanje te može odvesti svugde, fri, razmišljaj o tome

Slatke slutnje razgrevaju dušu...
reanimator reanimator 11:55 02.03.2012

Re: Hihi

Laskanje te može odvesti svugde, fri, razmišljaj o tome

Slatke slutnje razgrevaju dušu

Ooo..ooo..
myredneckself myredneckself 15:07 02.03.2012

Re: Hihi

reanimator
Laskanje te može odvesti svugde, fri, razmišljaj o tome

Slatke slutnje razgrevaju dušu

Ooo..ooo..


Ša je bilo ro? Ponesen vetrovima na blogu? A vidi kako sam ja dobra - you are so baaad&tough
antioksidant antioksidant 10:00 02.03.2012

упропасти дете...

направи хипија од њега

шала мала

што се тиче промена
постоји веза између ленона и његовог фана по окуларима али... танка је та веза
стив је био продавац. савршен али продавац. ленон је, иако хипик стварао ...
myredneckself myredneckself 10:57 02.03.2012

Re: упропасти дете...

Ao
упропасти дете...
направи хипија од њега



Ao, volela bih da osmeh postane hipi kao on, (i ne sumnjam u to, da hoće)
Jukie Jukie 12:14 02.03.2012

Re: упропасти дете...

antioksidant
направи хипија од њега шала мала што се тиче промена постоји веза између ленона и његовог фана по окуларима али... танка је та веза стив је био продавац. савршен али продавац. ленон је, иако хипик стварао ...

Dve strane jedne tegle eurokrema?
myredneckself myredneckself 14:33 02.03.2012

Re: упропасти дете...

Dve strane jedne tegle eurokrema?


Jukie, ajde malo više o ovome, nisam sigurna da kapiram. Pazi, dete mi ne petljaj u ovo više nego što treba
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:41 02.03.2012

Re: упропасти дете...

стив је био продавац


ipak je pre svega bio vizionar. i budista. i vegetarijanac. i nadasve zanimljiv.
myredneckself myredneckself 20:26 02.03.2012

Re: упропасти дете...

Vesna Knežević Ćosić
ipak je pre svega bio vizionar. i budista. i vegetarijanac.i nadasve zanimljiv.

Veoma, veoma zanimljiv lik, S. Jobs
Jedna trivija iz života jednostavnog čoveka - kad je jednom J.Sculley (jedan od onih što su ga oterali iz Epla) došao kod njega posle mnogo godina, kaže da je Stiv živeo u gotovo praznoj sobi. Slika Ajnštajna na zidu, jedna Tifani lampa, stolica i krevet....



Ako imaš vremena pročitaj intervju

antioksidant antioksidant 12:31 03.03.2012

Re: упропасти дете...

Vesna Knežević Ćosić
стив је био продавац


ipak je pre svega bio vizionar. i budista. i vegetarijanac. i nadasve zanimljiv.

sebe je uspeo tebi da proda
sesili sesili 10:03 02.03.2012

Pratim te...

Svidja mi se tekst i slažem se za vizionarstvo, makar u tako različitim oblastima. Pa, lepota je u različitosti? A što ja volEm kada mi moj sin (i snajka) preporuče ili pošalju da nešto pogledam! Ja sam ovde priučena, nisam ni šegrt, ali me moja deca uče i uživam u tome. A mladje sina sam rodila 08.12.1980. godine!
myredneckself myredneckself 11:00 02.03.2012

Re: Pratim te...

A što ja volEm kada mi moj sin (i snajka) preporuče ili pošalju da nešto pogledam! Ja sam ovde priučena, nisam ni šegrt, ali me moja deca uče i uživam u tome.

Znaš li ti draga sesili kad sam se ja još predala glede pameti?! Baš slatko uvek pričaš o svojoj deci
sesili sesili 12:29 02.03.2012

Re: Pratim te...

Možda sam dosadna, ali šta ću... Uostalom, imamo Kosmoginu da piše o nečem drugom Uzvraćam cvetić.
sesili sesili 16:01 02.03.2012

Re: Pratim te...

I da pojasnim: datum rodjenja mog sina je dan ubistva Lenona! Zbog toga sam ga navela...
myredneckself myredneckself 17:12 02.03.2012

Re: Pratim te...

sesili
I da pojasnim: datum rodjenja mog sina je dan ubistva Lenona! Zbog toga sam ga navela...

Pazi stvarno, hvala

Nedavno sam opet čitala o tom ubistvu, sa svim špekulacijama oko toga
freehand freehand 11:13 02.03.2012

iJohn&iSteve

Da, vezuje ih i jabuka.



Nego, vidiš to sa klincima...
Mungos/lemur sad ima četrnaest. I po.
Ali oduvek je sam sebi stvarao ukus i birao muziku. Oduvek.
Već dugo šeta između hip-hopa, Green Day i bg sindikata.
Bogzna na šta će izaći, a ja znam da će biti svoj, štagod izabrao.

I da - pleše, jbt! Stalno, neprestano.
Ovaj rad.
myredneckself myredneckself 11:53 02.03.2012

Re: iJohn&iSteve

freehand
Da, vezuje ih i jabuka.



Nego, vidiš to sa klincima...
Mungos/lemur sad ima četrnaest. I po.
Ali oduvek je sam sebi stvarao ukus i birao muziku. Oduvek.
Već dugo šeta između hip-hopa, Green Day i bg sindikata.
Bogzna na šta će izaći, a ja znam da će biti svoj, štagod izabrao.

I da - pleše, jbt! Stalno, neprestano.
Ovaj rad.

Bravo! Da, Apple...
Što mungos stvara svoj ukus je sasvim ok, i treba, ali ja kažem da je bitna ona tablica množenja, ustvari ono što ja mislim da ona jeste, za popularnu muziku čisto zbog repera. Mislim da je vo vremja ono napravljeno gro antologijskih stvari, što može da koristi kad je o toj vrsti muzike reč.
Inače, moj sinak se u mnogome ne slaže s mojim ukusom, što je normalno i sasvim ok.
Pisala sam neki dan tu negde na blogu...
Dolazi on na ručak, ja završavam klopu, i cupkam uz Marlija. On odmah s vrata menja muziku.
-Šta, ne voliš rege?
-Prezirem.
I šlus
antioksidant antioksidant 11:56 02.03.2012

Re: iJohn&iSteve

-Šta, ne voliš rege?
-Prezirem.

хипик
myredneckself myredneckself 15:04 02.03.2012

Re: iJohn&iSteve

freehand
Ovaj rad.

14, i po, vrlo bitna razlika videćeš to po pola godine, polako...
uhh, ta energija, jašta
myredneckself myredneckself 15:26 02.03.2012

Re: iJohn&iSteve

Ao
хипик


Dobro da nisu ove munje, ćuti
blogovatelj blogovatelj 14:03 03.03.2012

Re: iJohn&iSteve

Dolazi on na ručak, ja završavam klopu, i cupkam uz Marlija. On odmah s vrata menja muziku.
-Šta, ne voliš rege?
-Prezirem.


Daj mu dzoint.
docsumann docsumann 18:13 03.03.2012

Re: iJohn&iSteve

-Šta, ne voliš rege?
-Prezirem.


do regea se može doći na više načina

preko metala, npr. upravo sepultura i obrada marlijeve War
pa onda, (jopet) cavalera feat. horsman kojoti



pa preko panka/hc-a

zatim klabinga i DnB-a
ili pak letenje ... ...(ovo gledati u ful skrinu)


myredneckself myredneckself 17:31 04.03.2012

Re: iJohn&iSteve

docsumann
ili pak letenje ... ...(ovo gledati u ful skrinu)

doc, odgledala, ovo letenje je fenomenalno, ali ja se nikad ne bih usudila
zato evo pesma, mislim da je to izvor, ovoga u videu

freehand freehand 19:56 04.03.2012

Re: iJohn&iSteve

doc, odgledala, ovo letenje je fenomenalno, ali ja se nikad ne bih usudil

Ja bih... Ne znam šta bih dao da me pripuste samo malo...

Ali evo komentara, ispod klipa, za poslednju šunku sa tavana:

i'm wondering how he is able to walk with those big balls...
myredneckself myredneckself 23:11 04.03.2012

Re: iJohn&iSteve

freehand
i'm wondering how he is able to walk with those big balls...

stvarno treba petlja
docsumann docsumann 15:42 05.03.2012

Re: iJohn&iSteve

i'm wondering how he is able to walk with those big balls...


me don't walk, me fly ... not I-me, he-me!
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 11:38 02.03.2012

Johns Lenons ;)

Nemjerljivi doprinosi i jednog i drugog ovom našem dunjaluku.
Dopalo mi se kako on svom ujaku predstavlja Lenona generacije X.

Nisam znao, ali nedavno sam saznao da je Lenon čak i
zaslužan za nastajanje Svete Planine Hodorovskog jer je
ubijedio Klajna producenta Bitlisa da uloži
novac u film.

Moja omiljena



myredneckself myredneckself 14:39 02.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

BLJJ
Nisam znao, ali nedavno sam saznao da je Lenon čak i
zaslužan za nastajanje Svete Planine Hodorovskog

Nisam znala za ovo, ali me uopšte ne čudi ta alhemija, Bojane
Lepo je što od tebe uvek saznam novo
mirelarado mirelarado 22:12 02.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

Кад се спомене Ленон, некако се прво сетим ове:



I, tako, to je između ostalog ono što mi se vrzma po glavi ovog black march-a. A vama?


Мени се, као и увек уочи пролећа, по глави врзма плаветнило, скитња, и све тако неке залудне ствари и тешка патетика...
myredneckself myredneckself 23:31 02.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

mirelarado
Кад се спомене Ленон, некако се прво сетим ове:



I, tako, to je između ostalog ono što mi se vrzma po glavi ovog black march-a. A vama?


Мени се, као и увек уочи пролећа, по глави врзма плаветнило, скитња, и све тако неке залудне ствари и тешка патетика...

Ahh, kako si me potrefila, dva Lucia, dve lutke
Doskitaj do mene kadgod hoćeš idemo na salaš da se upatetišemo do daske s nekim tamburašima
mirelarado mirelarado 23:39 02.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

idemo na salaš da se upatetišemo do daske s nekim tamburašima


Да се упатетишемо, прописно.

freehand freehand 23:41 02.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

mirelarado
idemo na salaš da se upatetišemo do daske s nekim tamburašima


Да се упатетишемо, прописно.


Ai... Gastarbajterska.
Mogu i ja, da se upalinketišemo ale cuzamen?
mirelarado mirelarado 23:58 02.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

Mogu i ja, da se upalinketišemo ale cuzamen?


Натирлих, Фри. Уверена сам да ће се и МРНС сложити. Не знам само шта ће подмладак рећи на то патетисање и упалинкетисавање.
myredneckself myredneckself 00:04 03.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

freehand
mirelarado
idemo na salaš da se upatetišemo do daske s nekim tamburašima


Да се упатетишемо, прописно.


Ai... Gastarbajterska.
Mogu i ja, da se upalinketišemo ale cuzamen?



Pa, natirlih, sportski ležerni autfit poželjan, može se lako zabatrgati putom, u NS
myredneckself myredneckself 00:07 03.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

mirela
Натирлих, Фри

grejt majnds tink alajk
mirelarado mirelarado 00:10 03.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

myredneckself
mirela
Натирлих, Фри

grejt majnds tink alajk


'Eси вид'ла, ха? 'Начи, ми хипици доминирамо, типа тоталитарно.
freehand freehand 00:17 03.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

mirelarado
myredneckself
mirela
Натирлих, Фри

grejt majnds tink alajk


'Eси вид'ла, ха? 'Начи, ми хипици доминирамо, типа тоталитарно.

U to ime drugarice - moj omiljeni rif
Palinka rulez! Kombinacija sa tokajcem poželjna.

Kakav god - autfit pre i posle nikad isti.
myredneckself myredneckself 00:30 03.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

mirela
Не знам само шта ће подмладак рећи на то патетисање и упалинкетисавање.


Baš nas briga, veliki su, vi samo vodite računa da ne potonem u dert, ili nedajbože plač, kad nas budu potrefili
myredneckself myredneckself 00:37 03.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

freehand
mirelarado
myredneckself
mirela
Натирлих, Фри

grejt majnds tink alajk


'Eси вид'ла, ха? 'Начи, ми хипици доминирамо, типа тоталитарно.

U to ime drugarice - moj omiljeni rif
Palinka rulez! Kombinacija sa tokajcem poželjna.

Kakav god - autfit pre i posle nikad isti.

Ne foliraj fri i ne beži mi od narodnjaka
ne se sekiraj
freehand freehand 00:48 03.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

vi samo vodite računa da ne potonem u dert, ili nedajbože plač, kad nas budu potrefili

Dert je ok, plač je ok, trefljeovanje je ok.
Nije ok padati u bunare i sektičke jame.
Zato ćete pored sebe imati iskusnog skauta da vas čuva i štiti.
Majne damen - budite bez brige!
myredneckself myredneckself 01:00 03.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

freehand
vi samo vodite računa da ne potonem u dert, ili nedajbože plač, kad nas budu potrefili

Dert je ok, plač je ok, trefljeovanje je ok.
Nije ok padati u bunare i sektičke jame.
Zato ćete pored sebe imati iskusnog skauta da vas čuva i štiti.
Majne damen - budite bez brige!

Skautski pozdrav fri, uverio si me, volim što stvari obavljaš suFtilno, i u tišini
A moj B. će da nas taksira tamo i nazad, jer on ne mož da smisli tamburaše.
Ni brige onda. Edit: zaboravila sam da linkujem
mirelarado mirelarado 01:03 03.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

Zato ćete pored sebe imati iskusnog skauta da vas čuva i štiti.




Коме Клузо мио није, тај са нама не може ни да пева, ни да пије!
myredneckself myredneckself 01:12 03.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

mirelarado
Zato ćete pored sebe imati iskusnog skauta da vas čuva i štiti.




Коме Клузо мио није, тај са нама не може ни да пева, ни да пије!


Kad je s nama Kluzo,
pijemo i uzo
freehand freehand 01:24 03.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

No problem.
Oštroumnost, spretnost, šarm. To sam ja!

mirelarado mirelarado 01:51 03.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

To sam ja!


То сам ја - Гиј Гадбоа!
myredneckself myredneckself 10:16 03.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

freehand
No problem.
Oštroumnost, spretnost, šarm. To sam ja!



Ove beautiful cheaken, nemaju čega da se plaše, zato što u odsudnim trenucima naš Gi ne pije alkohol.
Ginger ale


freehand freehand 16:34 03.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

Ove beautiful cheaken, nemaju čega da se plaše, zato što u odsudnim trenucima naš Gi ne pije alkohol.
Ginger ale

Džumbir rulez!
myredneckself myredneckself 17:40 04.03.2012

Re: Johns Lenons ;)

freehand
Ove beautiful cheaken, nemaju čega da se plaše, zato što u odsudnim trenucima naš Gi ne pije alkohol.
Ginger ale

Džumbir rulez!


Džumbir cheaken se ne da (od 2:10)



Edit: Džumbiri su čudo
jednatanja jednatanja 12:15 02.03.2012

Vrzmanje

"you can’t expect to stand in the spotlight by yourself anymore. The way you change the world is to create environments where other people succeed."


u ovoj rečenici se pomalo krije i ideja danas vrlo moderne reči "sustainability" ili "Nachhaltigkeit" a ustvari znači efekat koji dugo traje...

ostaviću drugima da hvale Lenona, Džobsa, i tvoj blog, moj glas ide tvom sinu!
myredneckself myredneckself 14:54 02.03.2012

Re: Vrzmanje

jednatanja
u ovoj rečenici se pomalo krije i ideja danas vrlo moderne reči "sustainability"

jednatanja, a mene ova reč asocira na S. Džobsa kada je već radio u Eplu, pa ga tamo negde oko njegove tridesete, bord firme otpustio. Bio je uništen, bukvalno, i desetak godina je lutao. Onda sam negde pročitala kako je rekao da je to najbolja stvar koja mu se desila u životu. Teškoće koje je sobom nosio uspeh, bile su zamenjene lakoćom novog početka, osetio se oslobođenim od svega, što mu je pomoglo da otvori vrata najkreativnijeg perioda u njegovom poslu. D rest iz histori.
ostaviću drugima da hvale Lenona, Džobsa, i tvoj blog, moj glas ide tvom sinu!

Bolje od ovog ne može
jednatanja jednatanja 16:43 02.03.2012

Re: Vrzmanje

Bio je uništen, bukvalno, i desetak godina je lutao. Onda sam negde pročitala kako je rekao da je to najbolja stvar koja mu se desila u životu.


Čula sam da je biografija fantastična, to će biti jedan od onih poklona mužiću od kojih ću se i ja ovajditi...
myredneckself myredneckself 18:50 02.03.2012

Re: Vrzmanje

jednatanja
Bio je uništen, bukvalno, i desetak godina je lutao. Onda sam negde pročitala kako je rekao da je to najbolja stvar koja mu se desila u životu.


Čula sam da je biografija fantastična, to će biti jedan od onih poklona mužiću od kojih ću se i ja ovajditi...

Meni je obećana ova
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:12 02.03.2012

.

I, tako, to je između ostalog ono što mi se vrzma po glavi ovog black march-a. A vama?


mrns,
rešio sam da se prepustim vetrovima što duvaju s petrovaradina - topli su i
na keju je lepa situacija. možeš,bukvalno,da se ušetaš u dunav .

a dzobs?a lenon? koja je u gradu
myredneckself myredneckself 18:57 02.03.2012

Re: .

stefan.hauzer
možeš,bukvalno,da se ušetaš u dunav .


Molim te pazi na sebe. Imam jednog druga koji mi je jednom pričao o nekoj svojoj tetki. Kaže, znaš kako je ona bila luda?
Polako je ušla u Dunav, i išla dok se nije udavila.
Sad mi pade na pamet i V. Vulf kad se ubila i ostavila pismo svojima, u fazonu - opet sam luda - (valjda je sirota mislila, ludilo se vratilo)

Znači, 9.možeš da se nađeš u Fabrici?
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:52 04.03.2012

Re: .

myredneckself
Znači, 9.možeš da se nađeš u Fabrici?

(s opravdanim kašnjenjem odgovora)

pazio(a i led nam se otopio. nije više zanimljivo na keju.

i da ,mrns -
tumaraću tamo. ovih dana samo novi val
myredneckself myredneckself 08:59 05.03.2012

Re: .

stef
tumaraću tamo. ovih dana samo novi val

Oh why, stef, samo novi? Ahamm...dolazi primavera
docsumann docsumann 16:38 02.03.2012

well ...

već je Pantera bila pouzdan znak da će razviti rafinirani muzički ukus

and btw, post mi se uopšte nije učinio podugačak

vremeplovni hajlajtsi



myredneckself myredneckself 19:01 02.03.2012

Re: well ...

doc
već je Pantera bila pouzdan znak da će razviti rafinirani muzički ukus


Potpuni rafinman je došao do izražaja i sa Sepulturom, a osipala sam se kad je išao na koncerte, i preko svega uvek oblačio Slayer majicu, sa sve krvlju i nožekanjom.
Ta Slayer majica je na kraju bila toliko ofucana, da sam je jednom bukvalno otela, a od kume smo naručili novu iz inozemstva
razmisljam razmisljam 20:30 02.03.2012

Re: well ...

myredneckself


Potpuni rafinman je došao do izražaja i sa Sepulturom, a osipala sam se kad je išao na koncerte, i preko svega uvek oblačio Slayer majicu, sa sve krvlju i nožekanjom.
Ta Slayer majica je na kraju bila toliko ofucana, da sam je jednom bukvalno otela, a od kume smo naručili novu iz inozemstva


Исто то, само мало друкчије. Али лиииичииии...
А ја сам ( по мало злобно ) Сепултуру називала Субкултуром, тек да чачнем.
Но, то на страну, сво троје умеју да чују добру музику. И разну.
Поносна сам на тај детаљ наших родитељских стремљења.

myredneckself myredneckself 23:27 02.03.2012

Re: well ...

razmisljam
myredneckself


Potpuni rafinman je došao do izražaja i sa Sepulturom, a osipala sam se kad je išao na koncerte, i preko svega uvek oblačio Slayer majicu, sa sve krvlju i nožekanjom.
Ta Slayer majica je na kraju bila toliko ofucana, da sam je jednom bukvalno otela, a od kume smo naručili novu iz inozemstva


Исто то, само мало друкчије. Али лиииичииии...
А ја сам ( по мало злобно ) Сепултуру називала Субкултуром, тек да чачнем.
Но, то на страну, сво троје умеју да чују добру музику. И разну.
Поносна сам на тај детаљ наших родитељских стремљења.


A ja se štrecnem kadgod se blogokolega Sepulturero pojavi ovde na blogu
docsumann docsumann 08:00 03.03.2012

Re: well ...

Slayer & Sepultura


obavezna lektira
Blade Runner Blade Runner 20:06 02.03.2012

Lennon & Jobs

apples and oranges
Za prvi deo teksta
myredneckself myredneckself 23:25 02.03.2012

Re: Lennon & Jobs

Blade Runner
apples and oranges
Za prvi deo teksta

Hvala Blejd,
onda ću smanjiti filtriranje vesti sa neta.
Da znaš, jako sam se dvoumila da li da pišem jedan post o raznim personality-jima na blogu
validni validni 20:28 02.03.2012

Uprkos dobroj muzici na početku...

Ipak mislim da se Working Class Hero okreće u grobu zbog paralele sa Liberal Capitalism Hero.

I još nešto: naučno je dokazano da je najbolji solo koji je izveo David Gilmour iz pesme Comfortably Numb, sa The Wall.
myredneckself myredneckself 22:58 02.03.2012

Re: Uprkos dobroj muzici na početku...

validni
Ipak mislim da se Working Class Hero okreće u grobu zbog paralele sa Liberal Capitalism Hero.

Hmm...validni, prvo dobrodošao, mislim da si prvi put kod mene
Ne znam da li si video u mom postu da sam na jednom mestu rekla da JL, da je živ, sigurno ne bi bio blagonaklon prema svemu što današnji svet čini onakvim kakav je, a šta bi radio da to promeni, možemo samo da nagađamo. Ja sam rekla i šta ja mislim da bi radio.
A sa SJ kao ličnošću mislim da bi bio ok, (uostalom, i on je bio "na ti" sa lovom )
Šta da se radi, starije generacije su imale svog JL, a Lenon današnjim generacijama je SJ, Bil Gejts itd. Nisam fan liberalnog kapitalizma, ali moram da naučim da opstanem u njemu, jer je stvarnost, i jer živim i radim u njemu. Za sada.

Za naučni dokaz oko Comfortably numb, mi je drago jer volim Pink Floyd, ali mi je draži solo u SOYCD.

E, da, jednom je Eric Clapton, isto genijalac po meni, rekao nešto kao - ne treba voditi mnogo računa o notama koje treba odsvirati koje se podrazumevaju, već voditi računa i misliti o noti koju ne smeš odsvirati.
Tu vidim takođe paralelu sa SJ, njegovim genijalnim minimalizmom i simplicity-jem, kad je jednom kazao da nije najvažnija odluka o stvarima koje radiš, nego odluka koje stvari nećeš raditi. Po svemu onome što sam čitala o njemu, on tako lepo redukuje stvari na najjednostavniji nivo. O tome ja volim da mislim kod njega, šta me briga čiji je i kakav kapitalista, akomerazumeš.
validni validni 23:49 02.03.2012

Re: Uprkos dobroj muzici na početku...

myredneckself


Lenon, Gilmour i Clapton u jednom postu na okupu, i više su nego dovoljni da bi se polemika o veličini Heroja Novog Doba završila uvažavanjem prava na drugačije mišljenje.

Odabranom društvu pridružujem i David Bowie-a, kao naučni dokaz moje tvrdnje:

myredneckself myredneckself 01:53 03.03.2012

Re: Uprkos dobroj muzici na početku...

Odabranom društvu pridružujem i David Bowie-a,

Ihh, Bouvi, utrnula sam
On je pri vrhu moje liste
gordanac gordanac 20:38 02.03.2012

trivia




Čovek na fotografiji je - čovek na fotografiji.



Jedna je slavna i svima prepoznatljiva, a na njoj se on vidi kao "slučajno snimljen", bezimen, u pozadini, desno pored crnog automobila.
Druga je - on sam, danas.
Mislim da bi lennona ovo veselilo.
I što se lennona tiče, naravno: love the guy!



st.jepan st.jepan 22:36 02.03.2012

Re: trivia

Čovek na fotografiji je - čovek na fotografiji.

... a ova četvorica - četri slučajna prolaznika.

Evo i ja sasvim slučajno prolazim, pa ko'velim, da mahnem autorici i kliknem gde treba.


Edit: svaki svoga slav'te Lenona.
myredneckself myredneckself 23:11 02.03.2012

Re: trivia

gordanac



Čovek na fotografiji je - čovek na fotografiji.



Jedna je slavna i svima prepoznatljiva, a na njoj se on vidi kao "slučajno snimljen", bezimen, u pozadini, desno pored crnog automobila.
Druga je - on sam, danas.
Mislim da bi lennona ovo veselilo.
I što se lennona tiče, naravno: love the guy!



Čitala sam o čoveku na fotografiji.
Nazire se i ovde -



I zamisli, Bart je bosonog, u raskoraku sa ostalima, drži cigaretu u ruci, sve kako spada, a cenzori su ovog puta imali malo više smisla za humor i nisu je airbrush-ovali
myredneckself myredneckself 23:17 02.03.2012

Re: trivia

st.jepan
Edit: svaki svoga slav'te Lenona.



Ovo, uz duboko poštovanje, nije tačno. U stvarnosti je onako kako piše u narodnoj pesmi.
Nažalost.
Ćao Stipe
st.jepan st.jepan 23:31 02.03.2012

Re: trivia

myredneckself
st.jepan
Edit: svaki svoga slav'te Lenona.

Ovo, uz duboko poštovanje, nije tačno. U stvarnosti je onako kako piše u narodnoj pesmi.Nažalost.Ćao Stipe

Ma znam, napiso ja isprva baš po Višnjiću, al kojekude, odmah prepravio.
Da ne mračim..., ionako me bije glas da u mračenju prevršujem.

I znam, kaže se da čo'ek nije čo'ek dok ne ubije svojega Lenona.

Edit: ćao MRNS
bocvena bocvena 15:40 03.03.2012

Re: trivia

I znam, kaže se da čo'ek nije čo'ek dok ne ubije svojega Lenona.

Prvi put ovo čujem...ali ima neke uvrnute logike.


Uživam da slušam muziku ispočetka, sa decom. I hvatam njihove vajbove.
Lenon, definitivno, odoleva novom vremenu.
Ova analogija sa Stivom Džijem je malo nategnuta, ali neće da se baci:)

Srećno nam proleće, MRNS!
myredneckself myredneckself 18:06 04.03.2012

Re: trivia

bocvena
Uživam da slušam muziku ispočetka, sa decom. I hvatam njihove vajbove.


Srećno nam proleće, MRNS!

Spring is in the air, bo, iako mislim da matora dama ima još neke planove s nama
što mene, letnjeg čoveka već dovodi do ludila

(ovo je isto kao kod mene u bašti, samo što trenutno nemam fotku)

freehand freehand 19:53 04.03.2012

Re: trivia

myredneckself
bocvena
Uživam da slušam muziku ispočetka, sa decom. I hvatam njihove vajbove.


Srećno nam proleće, MRNS!

Spring is in the air, bo, iako mislim da matora dama ima još neke planove s nama
što mene, letnjeg čoveka već dovodi do ludila

(ovo je isto kao kod mene u bašti, samo što trenutno nemam fotku)


Eh, Freehand je juče svojoj vjernoj ljubi doneo visibabe!
Da joj, ako je ikako moguće, skrene pažnju sa visidede...
myredneckself myredneckself 22:49 04.03.2012

E, nisi valjda nešto zgrešio?

Eh, Freehand je juče svojoj vjernoj ljubi doneo visibabe!
Da joj, ako je ikako moguće, skrene pažnju sa visidede...


Jednom u proleće, kad je B. zaglavio s društvom u njihovom kafiću i zakasnio kući, ja sedim, kod nas, sa drugaricom, i pričamo. Čujem baštenska vrata, i kažem joj - evo ga konačno, ide s prolećem u koraku, i videćeš, nosi mi zumbule (moje omiljeno cveće)
Bingo!
fantomatsicna fantomatsicna 01:03 03.03.2012

Da zapevamo


moja najdraza
myredneckself myredneckself 02:11 03.03.2012

Re: Da zapevamo

fantomatsicna

moja najdraza

Evo ti ova ef, nažalost njegova comeback i swan song

blogovatelj blogovatelj 06:46 03.03.2012

Poker asova

a od mene, da su mi omiljeni iz tog vremena bili Lenon, Gilmor i Dilan, pa se niz nastavlja i popunjava


Vec sam na blogovima pominjao, ali da ponovim. Tvoj muzicki ukus je i moj muzicki ukus...
Ja bih ovom trilingu dodao jos i Stramera, a ostalo ne bih menjao...
Ima mnogo dobrih, ima magicnih, ima svakakvih. Ali genija u rok muzici je samo cetiri.
A ova paralela sa Dzobsom... Nikada, ali nikada nisam o tome razmisljao. Razmisljacu intenzivno ovih dana, pa ako nesto smislim, javicu.

Edit: Mis'im, i Marli i Hendriks su genijalci, al' da ne duzim...
myredneckself myredneckself 10:38 03.03.2012

Re: Poker asova

blogovatelj
Tvoj muzicki ukus je i moj muzicki ukus...

Oooooo...Joe, kako da neee, sigurno
Da ne zvuči pretenciozno, pazi kome se još sviđao Joe, i kao glumac - Džimu Džarmušu i
Kaurismakiju


milisav68 milisav68 11:50 03.03.2012

Re: Poker asova

blogovatelj
a od mene, da su mi omiljeni iz tog vremena bili Lenon, Gilmor i Dilan, pa se niz nastavlja i popunjava


Vec sam na blogovima pominjao, ali da ponovim. Tvoj muzicki ukus je i moj muzicki ukus...
Ja bih ovom trilingu dodao jos i Stramera, a ostalo ne bih menjao...
Ima mnogo dobrih, ima magicnih, ima svakakvih. Ali genija u rok muzici je samo cetiri.







E da, Lennon....

myredneckself myredneckself 12:28 03.03.2012

Re: Poker asova

milisav68
blogovatelj
a od mene, da su mi omiljeni iz tog vremena bili Lenon, Gilmor i Dilan, pa se niz nastavlja i popunjava


Vec sam na blogovima pominjao, ali da ponovim. Tvoj muzicki ukus je i moj muzicki ukus...
Ja bih ovom trilingu dodao jos i Stramera, a ostalo ne bih menjao...
Ima mnogo dobrih, ima magicnih, ima svakakvih. Ali genija u rok muzici je samo cetiri.





E da, Lennon...

Džimi Pejdž kao gitarista, gotovo sam špic, za mene

Lenon - videlo se kuda je čovek krenuo, i da ga je krenulo, ali dušmani...
milisav68 milisav68 13:35 03.03.2012

Re: Poker asova

myredneckself

Džimi Pejdž kao gitarista, gotovo sam špic, za mene


Još ovo i neću više da trolujem.
Ali face Ejdža i Jecka (učitelj i učenici) - neprocenjivo.
Lenon - videlo se kuda je čovek krenuo, i da ga je krenulo, ali dušmani...


Lennon&trubači&gudači.

myredneckself myredneckself 18:13 04.03.2012

Re: Poker asova

milisav
Još ovo i neću više da trolujem.

odličan je JP
liči mi stvarno na Betovena, znaš, na onoj Betovenovoj najčešćoj slici?
(ovo se potrefilo kao jedan od retkih komentara sa jutubeta s kojim se mogu složiti )
milisav68 milisav68 19:40 04.03.2012

Re: Poker asova

myredneckself

odličan je JP
liči mi stvarno na Betovena, znaš, na onoj Betovenovoj najčešćoj slici?
(ovo se potrefilo kao jedan od retkih komentara sa jutubeta s kojim se mogu složiti )


Da, da, baš liči, a ja nisam ni obraćao pažnju na komentare, jer sam gledao ceo film.
Ivana Knežević Ivana Knežević 17:13 04.03.2012

Meni je najlepse

kako se volite.
I da ste umeli da pronadjete idole koji su vam pomogli da to sacuvate.
myredneckself myredneckself 18:41 04.03.2012

Re: Meni je najlepse

Ivana Knežević
kako se volite.
I da ste umeli da pronadjete idole koji su vam pomogli da to sacuvate.

Ahh, Ivana kako mi je drago da si to osetila
Nisam ni svesna da je to toliko moguće, kroz ono kako ja pričam/pišem na blogu, tj. mislila sam da ja to baš ne otkrivam mnogo, u smislu da ne mašem baš s tim što se podrazumeva
Ti si jedna šmekerica
loader loader 04:41 07.03.2012

...

Volim da mislim o tome, šta bi bilo, da Lenon nije prerano otišao? Ubeđena sam da danas ne bi ćutao. Nikako ne bi.

I ovo u citatu mu je način da ne ćuti :)
myredneckself myredneckself 08:43 07.03.2012

Re: ...

loader
Volim da mislim o tome, šta bi bilo, da Lenon nije prerano otišao? Ubeđena sam da danas ne bi ćutao. Nikako ne bi.

I ovo u citatu mu je način da ne ćuti :)


Mr loader, vi malo okasnili, kao ovo proleće?!
Kadgod došli, dobrodošli ste
Da li ste vi bili fan J.Lenona?
Gledam mlađe bendove (na pr. Black Eyed peas, i dr.) kako obrađuju Give peace a chance, i još neke stvari, i tako... sve ostaje na pesmi


loader loader 12:02 07.03.2012

Re: ...

Prejako bi bilo reći fan. Nemam te sklonosti (ni prema čemu). Ali, kad se međ poznanicima potegne priča na tu temu, za Lenona obično kažem da je jedan od nekoliko genija 20. veka. A njegovo delo će ostati da čuva lepotu ovog sveta i dalje. Broj izuzetnih pesama koje su on i njegove kolege iz "buba" napravili seže do skoro neverovatnog. I dan-danas u skoro svakom trenutku mnoge od njih mogu da slušam, i, sve bolje uviđam koliko su lepe i maltene perfektne (iako naoko jednostavne). Pogledajte, generalno, kroz rok ili koju već žanrovsku istoriju, nebrojene uspešne pevače, grupe... - uglavnom po jedna, dve, do nekoliko velikih i zaista vrednih pesama. A naš prijatelj Lenon ih ima... da pokrije cela 3-4 veka :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana