Budućnost| Društvo| Filozofija| Ljudska prava| Politika

Kako najefikasnije deportovati Rome?

libkonz RSS / 07.03.2012. u 17:23

Svi komentari

Đilas kralj!!!!!!! :)

Konačno da neko nekome skreše u brk :)

Svaka mu čast na ovome

Ovo se zove rasizam, ali će većina to shvatiti kao divan humor!!!

Rasista... izgubio je moj glas

Kako se samo tamo neko nasekiro za naše Rome.A do sad niko nije ni probao da učini za njih nešto a kamoli učinio koliko Djilas.I da naravno da mu treba odgovoriti ovako ironično kad sebi neko može da dozvoli ovakav bezobrazluk.

Svaka čast Đilas. Pametan odgovor:

Признајем да ми се Ђилас не допада уопште али ме је овиме оборио. Сви су душебрижни али се Роми једино у Београду називају бициклистима на склепаним скаламеријама и једино у Београду (као и диљем Србије нам) имају неприкосновена права да сакате телефонске каблове, подземне далеководе и користе струју бесплатно. Као, сви су у овој земљи задригли и бесни осим њих јадних...

Đilase carino, svaka čast na odgovoru.

Bravo,bravo,samo tako nastavite,pravi ste gradonacelnik.

@ Ljuba Ma nije valjda djilas rasista? A sta je onda gradonacelnik Larnea? Koliko Roma je samo vraceno u Srbiju i na Balkan iz zapadne Evrope i to onih koji su tamo boravili po 20 godina? Sve Rome koji traze azil u zemljama zapane Evrope EXPRESNO vracaju odakle su dosli, za razliku od drugih azilanata. I ti nije rasizam? To je licemerno.


svaka čast Đilasu na odgovoru, uostalom neki Romi u Beogradu žive bolje od nas, studiraju i primaju stipendije i sasvim normalno žive. Oni su zaštićena vrsta za razliku od nas rođenih Beograđana koji smo godinama podstanari,bez posla, mučeni i izmučeni do kraja , a o našoj deci i da ne govorim.

Genijalno, pomocicu mu u pakovanju Roma za put u Belgiju! Nekad treba biti i drzak! Da su nam svi politicari na jeziku kao Djilas, Dacic i Jeremic nego se uvijaju i previjaju...

Hm, tako je Hitler molio ostatak sveta da prime Jevreje.

Svaka cast na britkom jeziku. Da nam jos dugo bude gradonacelnik!Ko god se `brine` za prava manjina u Srbiji slobodno moze da donira novac za sve nas u Srbiji koji smo i vise ugrozeni od Roma. Na novac uopste nismo gadljivi!

Dajte, molim vas, koji to Romi zive bolje "od nas rodjenih Beogradjana" i kako su to oni zasticena vrsta?? obavestite se u kojim neljudskim uslovima zive ti ljudi. A da podsetim - ljudi su. Sto se tice gradonacelnika tog belgijskog gradica, stvarno ne znam odakle mu interes za nase probleme, ali bih volela da ga vidim kako on to resava, kad bi osvanulo par hiljada najsiromasnijih Roma iz nehigijenskih naselja na obodima njegovog Larnea. Djilas mi nije najomljeniji, ali ova hipkrizija nekog Belgijanca je stvarno dno

"Mi cemo organizovati prevoz Roma.." pa organizovani prevoz Roma je poslednji put radjen 1945 a svi znamo sta se tada desavalo.. Ponovo ulazimo u sukob sa celim svetom, da bi pokazali svoju "velicinu"

 Gore su komentari na ovaj tekst sa 24sata.rs

Gradonačelnik belgijskog Larnea Ignas de Berdemaker uputio je pismo gradonačelniku Beograda Draganu Đilasu u kojem je izrazio zabrinutost za položaj i život Roma u Beogradu. On je posebno istakao zabrinutost za nasilno raseljavanje Roma u Beogradu, kao i za kršenje njihovih osnovnih ljudskih prava.IRONIJA - Dragan Đilas se u pismu odgovora zahvalio gradonačelniku Larnea na iskazanoj zabrinutosti.

- Hvala vam na pismu kojim ste nam otvorili oči. Iz vašeg iskustva gradonačelnika grada od 12.000 stanovnika, koliko ima jedno manje naselje u Beogradu, sigurno ste u poziciji da razumete i sagledate potrebe 1,7 miliona stanovnika, od kojih su nekoliko desetina hiljada pripadnici romske nacionalne manjine - navedeno je u pismu gradonačelnika Beograda, prenosi telegraf.rs.

Gradonačelnik je istakao da zahvaljujući gradu Beogradu, pripadnici romske populacije sada imaju lična dokumenta, pa samim tim i mogućnost da putuju kao svi ostali građani ove zemlje. Đilas je naglasio da bi s obzirom na pokazano interesovanje, finansijska podrška belgijskog grada i pomoć u zbrinjavanju romskih porodica bila od najveće koristi.

- Ukoliko ste u mogućnosti da primite neke od ovih ljudi, mi ćemo im organizovati prevoz. U slučaju da se neko od njih uputi u Larne u sopstvenoj organizaciji, molim vas da me o tome obavestite - navodi se u tekstu pisma Dragana Đilasa.

 -----------------------------------

Šešelj, Koštunica ili Đilas...

Juče sam gledao Nacionalni dnevnik na Pinku. Mislio sam da je takvo ljigavo uvlačenje  BG gradonačelniku moguće samo na Studiju B. Ali, pogrešio sam.

 

 



Komentari (126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:51 08.03.2012

Re: Zašto ovaj tekst

Uzurpacija imovine se ne sme tolerisati. Bilo da je u pitanju prostor ispod i oko mosta, kasarna, atelje ili krug fabrike, mora se reagovati. Problem je što je reakcija neadekvatna (nedovoljno brza) i selektiva. I sama država uzurpira imovinu i oteže sa restitucijom. Da ne govorim o nelojalnoj konkurenciji...

Ovde je dodatna otežavajuća socijalna situacija, i nepostojanje izlaza, pa se to rešilo privremenim naseljima, koja pružaju bolje uslove za život, ali slabije za "delatnost". Slabe komunikacije. Skupe.

Nego. Gradonačelnik odgovara nekom predsedniku opštine...

Zgužv'o ga.
Ali nije uputio na problematiku, već čudno nešto...

Loša je to ekipa, Bg - NS... Loša.
libkonz libkonz 07:16 08.03.2012

Re: Zašto ovaj tekst

nesto sto je veoma logicno i lako objasnjivo pa ko to nece da vidi njemu zaista ne treba nista ni objasnjavati.

znači "što je svakom dobronamernom čoveku jasno"
Uvazavanje politicara iz Evrope je ipak dosta razlicito od ponizne servilnosti prema njima.

I mene ponizna servilnost mnogo iritira. ovo pismo je jednostavno trebao ignorisati, a ovakva reakcija jeste pogrešna zato što ostavlja posledice u samoj Srbiji (opet se vraćam na komentare).
Uvazavanje tog "gradonacelnika" bi znacilo servilno pravdanje za nesto za sta nema razloga da se bilo kome pravda.

Slažem se da se ne treba pravdati.
antioksidant antioksidant 07:53 08.03.2012

Re: Zašto ovaj tekst

Čovek koji je gradonačelnik Beograda nema pravo da bude bahat.

ima obavezu prema glasačima da bude takav
većina je glasala za "čvrstu ruku i nekog ko ima muda svakome sve da kaže"
sad, što se gornji opis iščitava na ovako nepristojan način je problem percepcija
đilasa većina voli i to je sve što je đilasu bitno (most, seča drveća starog 80 godina i 4 zida su naravno deo paketa)
Bili Piton Bili Piton 06:54 08.03.2012

...



Samo sujeta Srbina spasava.

Umesto da lepo ignoriše jedno stvarno nebulozno, dokono i u svakom pogledu irelevantno belgijsko pisamce, ovaj se primio da se "na njega popiša s velike visine", što bi rekao Džo Orton. Nažalost, ne može svako efektno da bude bitchy a da to ne zvuči kao povredjena sujeta, i loša nudge-nudge-wink-wink-e-saću-da-te-ogaravim predstava za domaće tribine, koje sasvim očekivano i predvidljivo, svršavaju u delirijumu tipa "uh što mu je reko".

Idi begaj bre drugom maži oči, nismo deca.

Lib imaš preporuku.
libkonz libkonz 07:09 08.03.2012

Re: ...

Lib imaš preporuku.

i ti od mene
sve si rekao u svom komentaru.
antioksidant antioksidant 07:57 08.03.2012

Re: ...

predstava za domaće tribine

pa ovo je jedino bitno, a vidimo gore da su tribine u ekstazi
ceo svet nas mrzi ali je nama najbolje
coviax coviax 07:47 08.03.2012

Seljana

Ama baš seljana teška i ova naša država,a i mi blogeri u njoj...
Nešto kulture ne bi škodilo da manje crvenimo i zbog sebe i zbog drugih...
bloger201 bloger201 20:39 08.03.2012

Saginjanje

Naravno da se ne slažem sa teorijom saginjanja iz '90-tih! Btw, za to ima leka, jer ako se suprotna strana popne na stolicu, 'pušijada' se nastavlja i bez saginjanja... Očigledno, bar mi se to tako čini, jedini je moj malo "duži" (priznajem) tekst pročitao samo autor i onda 'gandijevski' pronašao razlog svog posta u - 'ma, nemam ja pojma, ali IPAK hoću nešto da kažem...'. Ok! Legalno! Svako ima (u demokratiji!?, ako ona ne prelazi u anarhizama - pozanto?) PRAVO, da kaže sve po principu 'što na umu to na drumu'! Čovek "ne zna" kako bi rešio problem Gazele, niti problem Blokova, ... ali ZNA, da ga 'nervira' qrčevitost našeg mejera -pošto, bože moj, 'saginjanje...' i prateće aktivnosti su problem! E, pa, ja to zovem KRITIZERSTVO, u odnosu na KONSTRUKTIVNU kritiku, kada SAGLEDAM situaciju i kažem: "Gspd-ine, to što vi radite NE VALJA! To se radi ovako, ovako i ovako... Da ste to TAKO uradili, NEMA pušijade ni ako suprotna strana stane na astal i koristi Potencijal..." Ako ne znam, onda pi**im, jer mi se ne sviđa: kravata, 'govor' tela (mnogo qurčevito), što je ostavio Milicu a 'pokupio' mlađu (pa čak i dete napravio!), što se je uveo BusPlus sa mlađanim Vlahovićem (možda zazire od seniora?!), što... Prihvatam! IMA puno pitanja, pa čak i o onim novcima za most, za preseljenje Roma ispod Gazele, i... Ali, oko namere, koja je centralnim pitanjem posta a ja to shvatam kao nameru, da se u gradu uvede neki red, NEMA rasprave i protestvujem protiv zamene teza i proglašavanje ČINJENICA za "govor mržnje"! Pozdravljam i podržavam sve "radnike, seljake i poštenu inteligenciju" iz redova Roma i pružam im MAKSIMALNU podršku! Kao, na kraju krajeva, i sve takve ljude iz bilo koje društvene kategorije, koji radom i zalaganjem zarađuju svoj hleb i vaspitavaju svoju decu... Ali, TU se moje 'simpatije' završavaju - svi ostali se moraju kontrolisati! I, nemojte mi praviti paralele sa poljskim getom, 'Rad oslobađa' i ostalim podmetačinama! TO nije isto! Identično, kao što ne priznajem kontinuitet 'nebeskog' naroda posle ameba, isto tako NE PRIZNAJEM i da ni Brižita Bardo određuje kakav će moj odnos biti prema kerovima - koji napadaju ljude i decu po gradovima! (...i nemojte mi pakovati, da upoređujem kerove i Rome, jer to jednostavno nije istina, pošto NIKADA ne gubim iz vida činjenicu, da su Romi LJUDI i da se prema njima na takav način i treba odnositi!!!!) E, upravo zbog toga, što su Romi ljudi, moramo se prema njima i ponašati kao prema ljudima - ZATO smatram, da mejer Beograda vuče ispravne poteze, da pokušava da (makar i na silu) tim ljdima obezbedi bolje uslove života. Onoliko, koliko društvo može! Dovoljno? Možda ne, ali u svakom slučaju vredan pokušaj. A onda, neko sa pozicije 'eurskog' štita to pokušava da omalovaži, jer, bože moj, može mu se... Kao što su Rumuni 'osporavali' našu EU kandidaturu nepostojećim problemom Vlaha, ili Poljaci, koji misle da 'šurujemo sa Rusima' (!!??) ili (beše) Estonija, koja želi da istakne kandidaturu svog čoveka u UN umesto Jeremića (bez obzira koliko je Jeremić 'zaslužio' da se kandiduje)... Ajte, molim vas... Zar su to 'saginjanja' koja trebamo izbeći??!!
AlexDunja AlexDunja 22:14 08.03.2012

Re: Saginjanje

a zašto se ti povremeno
dereš na nas?
libkonz libkonz 23:02 08.03.2012

Re: Saginjanje

bloger201

Zanemariću ono što se jasno vidi iz dva tvoja komentara, a to je izrazito negativan stav prema Romima.
Ne znam koliko je tebi teško da shvatiš, ali ovaj post je nastao kao reakcija na Đilasov govor mržnje u vrlo konkretnom slučaju. Dakle, ja nemam ambiciju da se bavim svakim problemom koji postoji u ovoj zemlji i stvarno smatram nepotrebnim da se udubljujem u probleme Roma u Beogradu. Smatram ljudskim gestom reagovati na "šalu" jednog od najmoćnijih ljudi u Srbiji: "ti im obezbedi smeštaj, a mi ćemo prevoz". To me je podsetilo na rane devedesete i sličnu radikalsku šalu sa sendvičima. Za one koji to ne pamte, podsetiću ih. Radikali su se tada "šalili" kako će organizovati pravljenje sendviča Mađarima i Slovacima, gde će Slovaci dobiti dva, a Mađari jedan sendvič, jer je ipak Slovačka dalje.

Kažu stari ljudi "gradi kuću u svakom selu", a vaš gradonačelnik stvara neprijatelje. To što je gradonačelnik malog belgijskog grada buzdovan, ne daje pravo nekome ko se nalazi na tako odgovornoj funkciji da se tako ponaša. On predstavlja svoj grad i svoju zemlju i šalje negativnu sliku o Srbiji. Nema Srbija kredita da to može da priušti. Ali, opet ću naglasiti: ovaj Đilasov odgovor je više namenjen za domaću upotrebu, zna on jako dobro da će mu to doneti dodatne glasove i nije ga briga što će ujedno i širiti mržnju prema jednoj etničkoj zajednici.
bloger201 bloger201 20:34 09.03.2012

Re: Saginjanje

Čini ti se, ja vrlo retko dižem glas, nikada udario sina, ženi čak ni ružom zapretio ...

Većina mojih sagovornika, koja ne sluša šta pričam, smatra, da je "monotonost" moga glasa uspavljujuća :)
bloger201 bloger201 21:19 09.03.2012

Re: Saginjanje

libkonz
To me je podsetilo na rane devedesete i sličnu radikalsku šalu sa sendvičima. Za one koji to ne pamte, podsetiću ih. Radikali su se tada "šalili" kako će organizovati pravljenje sendviča Mađarima i Slovacima, gde će Slovaci dobiti dva, a Mađari jedan sendvič, jer je ipak Slovačka dalje.


He-he, jako se dobro sećam "sendviča"! Shvatio sam, da pretpostavljaš, da je moje interesovanje za "lanč paket" prevazilazilo prosek - i u pravu si. Osim takvih "šala" bilo je inače i sasvim konkretnih akcija po selima, obilaženja, "evidentiranja praznih i nepotrebnih kuća, ... i svašta".

I, bez obzira, što gdin mejer nije "moj gradonačelnik", smatram, da se ovakve stvari jednostavno ne mogu izjednačavati! Čovek POKUŠAVA, da jednim potezom reši ŽIVOTNI PROSTOR tih ljudi i uvede malo REDA u Beograd! TO je po meni poenta.

Kada te napadnu, braniš se onako, kako znaš! Duhovito, sarkazmom, arogancijom, ... Vi tvrdite, da se bg mejer brani "balkanskim mentalitetom", drskošću, bezobrazlukom, netolerancijom, "govorom mržnje", ... a da ni jednu od tih stvari "sebi ne možemo priuštiti", jer smo "loši momci celoga sveta...". <_<

Da možda malo ne precenjujete i nas i njihov interes za nas?

Možda nije mesto a svakako nisu poslovice, ali moj drugar je rekao dve, za mene bitne, "izreke":
1. "Kada u septičku jamu ubacite 2 kg mozga - opet preovlada prethodni sadržaj"
2. "Količina inteligencije na planeti je konstantna - samo se broj stanovnika povećava"

Neću više ništa elaborirati - po ovoj temi sam "out & over". Pozdrav!

skyglider skyglider 09:35 11.03.2012

....

Od naroda u kome su fasizam i sovinizam duboko ukorenjeni ne treba ocekivati nista drugo do poruke odusevljenja ovakvim rasistickim ispadima nesretnog gradonacelnika.
libkonz libkonz 14:57 11.03.2012

Re: ....

da razmišljam tako kao ti nikada ne bih napisao ovaj tekst. Dobar je ovo narod, ali je u poslednjih dvadeset i kusur godina mnogo ponižen i razočaran, što je pogodno tlo za razvoj nacizma i veličanje likova poput Đilasa.
skyglider skyglider 17:53 11.03.2012

Re: ....

Mozda si u pravu, mozda ponizenje i razocarenje jesu glavni uzroci sto su se fasizam i sovinizam duboko ukorenili, ali za sva ponizenja i razocarenja koja je doziveo, kriv je sam narod. Umesto da je pocetkom 90ih izabrao da krene putem Evrope i pre svih istocnoevropskih naorda udje u EU, jer je imao najbolju startnu poziciju, srpski narod je izabrao da sa svojim Vozdom krene putem Severne Koreje.
libkonz libkonz 22:16 11.03.2012

Re: ....

ništa se tu srpski narod ne razlikuje od drugih naroda na ovoj planeti. živeli smo u jednopartijskom sistemu, ljudi su naučeni da veruju TV dnevniku, a uz to su događaji iz drugog svetskog rata gurani pod tepih. kad je krenulo smišljeno iskopavanje kostiju i opasna manipulacija strahom, došli smo tamo gde smo sada. Uz to, doživeli smo bombardovanje '99 (za koje, što više vreme prolazi, sve više verujem da su mu Rusi kumovali). Mi, osim Đinđića, nismo imali političara spremnog da se suoči sa realnošću, i tu leži naš osnovni problem danas.
skyglider skyglider 02:23 12.03.2012

Re: ....

Razlikuje se od normalnih naroda u negativnom smislu. Pa zar su Srbi jedini od evropskih naroda ziveli u jednopartijskom sistemu ? Pa i Slovenci su ziveli u tom istom sistemu, pa ih to nije sprecilo da se svrstaju medju civilizovane narode. Cesi, Poljaci, Madjari... su takodje imali jednopartijski sistem, cak i gori nego sto je bio u Srbiji, imali su 45 godina klasicnu sovjetsku okupaciju, pa ih to nije sprecilo da se svrstaju u red normalnih i civilizovanih naroda.

Kad si vec pomenuo Djindjica, tacno je, on je jedini bio spreman da se suoci sa realnoscu, ali taj Djindjic je u srpskom narodu bio nasiroko oznacen kao kriminalac, izdajnik i mafijas, sto je podstaklo najgori sljam da ga ubije. Slovenci, Cesi, Poljaci svoje Djindjice (Kucana, Havela, Valensu) nisu ubijali, vec su ih pustili da njihove drzave povedu napred. Sta mislis, sto niko posle Djindjica u Srbiji nije smeo da se suoci sa realnoscu ? Pa da ne bi prosao kao on.
predatortz predatortz 08:58 12.03.2012

Re: ....

Pa i Slovenci su ziveli u tom istom sistemu, pa ih to nije sprecilo da se svrstaju medju civilizovane narode. Cesi, Poljaci, Madjari... su takodje imali jednopartijski sistem, cak i gori nego sto je bio u Srbiji, imali su 45 godina klasicnu sovjetsku okupaciju, pa ih to nije sprecilo da se svrstaju u red normalnih i civilizovanih naroda.



Delenje naroda na civilizovane i necivilizovane je jedna od odlika fašizma. Trebao bi ti još dosta da poradiš na sebi, pre nego li se upustiš o ovakve rasprave...
libkonz libkonz 09:03 12.03.2012

Re: ....

Pa zar su Srbi jedini od evropskih naroda ziveli u jednopartijskom sistemu ? Pa i Slovenci su ziveli u tom istom sistemu, pa ih to nije sprecilo da se svrstaju medju civilizovane narode. Cesi, Poljaci, Madjari... su takodje imali jednopartijski sistem, cak i gori nego sto je bio u Srbiji, imali su 45 godina klasicnu sovjetsku okupaciju, pa ih to nije sprecilo da se svrstaju u red normalnih i civilizovanih naroda.

Da, ali oni nisu imali Jasenovac, Staru Gradišku, Jadovno... Nisu imali povratak fašista u svoju zemlju, pa cela ekipa oko Tuđmana je bila neoustaška. Strah Srba u Hrvatskoj je bio opravdan, stradanja Srba na Kosovu stvarnost. Nisu ni Česi ni Poljaci imali ni Kosovo ni NDH. Poljaci su imali samo omražene Ruse i naravno da su krenuli u zagrljaj onome ko će ih udaljiti od Rusa. A Rusi su u svemu videli priliku da budu prisutni na Balkanu...
Sta mislis, sto niko posle Djindjica u Srbiji nije smeo da se suoci sa realnoscu ? Pa da ne bi prosao kao on.

Tadić želi da bude kao Đinđić. Samo što on ni blizu nije ta klasa, već običan tatin sin.
skyglider skyglider 19:55 12.03.2012

Re: ....

libkonz

Da, ali oni nisu imali Jasenovac, Staru Gradišku, Jadovno... Nisu imali povratak fašista u svoju zemlju, pa cela ekipa oko Tuđmana je bila neoustaška. Strah Srba u Hrvatskoj je bio opravdan, stradanja Srba na Kosovu stvarnost. Nisu ni Česi ni Poljaci imali ni Kosovo ni NDH. Poljaci su imali samo omražene Ruse i naravno da su krenuli u zagrljaj onome ko će ih udaljiti od Rusa. A Rusi su u svemu videli priliku da budu prisutni na Balkanu...


Kako nisu imali ? A Ausvic, a Varsavski geto ? I kakve veze imaju Jasenovac i Gradiska Stara sa tim sto je Srbija danas ovakva drzava, ne vidim neke jake konekcije ? Kakve veze imaju sto su u Srbima duboko ukorenjeni fasizam i sovinizam ? Kakve veze imaju sa tim sto su Srbi umesto ka naprednim i razvijenim drzavama mentalno okrenuti ka Sev. Koreji, Kubi, Iranu i sl. ? Samo, molim te, nemoj da mi pominjes bombardovanje i sankcije, jer je Nemcima nakon WW2 srusena cela drzava, do temelja, pa se oni nisu durili na ceo svet vec su prihvatili cinjenicu da su krivi i krenuli da grade svoju drzavu. Za Srbe je ceo napredan svet 90ih bio u krivu, samo su oni na celu sa mentalno-poremecenim Milosevicem bili u pravu.

Sto se tice Tudjmana, on je u Hrvatskoj dosao na vlast jer su Hrvati u njemu prepoznali nekog ko ce da ih zastiti od Milosevica i njegove hegemonije - koji je pune dve godine pre toga orgijao, srbovao, pretio ratovima, pretio da Srbi u drugim republikama imaju pravo na ostanak u Jugoslaviji ako te republike rese da se otcepe (iako to pravo nisu imali). Jednostavno, u Racanu, Suvaru i slicnima nisu mogli da prepoznaju te ljude jer su se pokazali potpuno nesposobnima pred Milosevicem kad je resio da se popisa na savezni ustav i nasilno oduzme autonomije pokrajinama. Inace, da nije bilo Milosevica u Srbiji, ne bi ni Tudjman pobedio u Hrvatskoj na prvim izborima, vec SKH-SDP, i raspad Jugoslavije bi verovatno protekao mirno.

libkonz

Tadić želi da bude kao Đinđić. Samo što on ni blizu nije ta klasa, već običan tatin sin.


Tadic zeli da bude kao Djindjic ? Salis se ? On zeli samo da vlada sto duze plasirajuci prostu demagogiju. Inace, kako vreme prolazi sve vise ostavlja utisak blago retardirane osobe.
libkonz libkonz 09:27 13.03.2012

Re: ....

Tadic zeli da bude kao Djindjic ? Salis se ?

Nisam rekao da uspeva u tome
kako vreme prolazi sve vise ostavlja utisak blago retardirane osobe.

na žalost, slažem se.
Kakve veze imaju sto su u Srbima duboko ukorenjeni fasizam i sovinizam ?

do ovog nesrećnog rata verovao sam da su Hrvati genetski predodređeni da budu zločinci. Samo, ja sam tada imao 15 godina.
Mislim da iza većine zločina na planeti stoji osećaj pričinjene nepravde. Iz tog razloga sam uplašen za budućnost Srbije. Zato nam je potrebna hrabrost da se suočimo i sa prošlošću i sa sadašnjošću.
O "nedužnim" Hrvatima, ubistvima civila po Zagrebu, pijenju kiseline po Osijeku i glasanju za zločince u istom gradu, Lori, Oluji, Drugom svetskom ratu, neću ovaj put. Mislim da je sve rečeno. U ovom ratu su se svi obrukali, sem nas Vojvođana i Istrana
milisav68 milisav68 18:05 13.03.2012

Re: ....

skyglider


Kako nisu imali ? A Ausvic, a Varsavski geto ? I kakve veze imaju Jasenovac i Gradiska Stara sa tim sto je Srbija danas ovakva drzava, ne vidim neke jake konekcije ? Kakve veze imaju sto su u Srbima duboko ukorenjeni fasizam i sovinizam ?

Pa ima veze, treba da se zaradi lova, a obraz ko djon.
A i ne može da škodi, a kad ne škodi onda može da koristi.

Jbga, takav je posao, ni ja ga ne volim.
predatortz predatortz 11:29 13.03.2012

Đilas da piše...

skyglider skyglider 23:46 13.03.2012

Re: Đilas da piše...

libkonz

Nisam rekao da uspeva u tome


Pa stvar je u tome sto ni ne pokusava. Pokusava jedino da ispadne sto veci bilmez.

libkonz

U ovom ratu su se svi obrukali, sem nas Vojvođana i Istrana


Pa sad, neki Vojvodjani jesu ucestvovali u sramnom razaranju Vukovara.

predatortz
Belgijancima i izrazi svoju zabrinutost tretmanom muslimana u Belgiji...


Samo sto se ovde radi o teroristickom aktu koji je naisao na osudu vecine stanovnika u Belgiji, za razliku od Djilasovog predloga da deportuje Rome, koji je vecinsko stanovnistvo u Srbiji sa odusevljenjem pozdravilo, sa istim odusevljenjem kao i kad su spaljivane dzamije u Beogradu i Nisu.
predatortz predatortz 10:25 14.03.2012

Re: Đilas da piše...


Samo sto se ovde radi o teroristickom aktu koji je naisao na osudu vecine stanovnika u Belgiji, za razliku od Djilasovog predloga da deportuje Rome, koji je vecinsko stanovnistvo u Srbiji sa odusevljenjem pozdravilo, sa istim odusevljenjem kao i kad su spaljivane dzamije u Beogradu i Nisu.


Standardi su standardi! Svim građanima se mora obezbediti sloboda kretanja, veroispovesti...
Prvo obezbediš standarde u svojoj zemlji, onda to tražiš od drugih.
libkonz libkonz 11:59 14.03.2012

Re: Đilas da piše...

Pa sad, neki Vojvodjani jesu ucestvovali u sramnom razaranju Vukovara.

Mnogi Hrvati jesu učestvovali u sramnom proterivanju Srba iz Krajine.
Govorim o odnosu većinskog stanovništva u Vojvodini prema svojim komšijama drugih nacionalnosti. Vojvodina ima čime da se ponosi, zato što sve ono što se dešavalo devedesetih nije uticalo na naša prijateljstva ni malo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana