Bugarska politika - money talks

Strongman RSS / 23.01.2008. u 02:52

Проституция се нарича продаването на сексуални услуги като орален секс и полово сношение срещу пари.

geisha_kyoto.jpgDugo sam se trudio da ukapiram gde je fina linija izmedju pruzanja usluge i prostituisanja prodajuci uslugu. Da budem iskren nisam napravio veliki pomak. Jos uvek sam u fazi analiziranja. Zakljucivanje mi ne ide.

Kazu da je biznis pruzanje licnih, profesionalnih i drugih usluga radi ostvarivanja profita. Klizeci po toj definiciji, nocni klubovi gostima pruzaju kulturno zabavni program i prodaju za popiti. Gosti se opustaju i zabavljaju konzumirajuci alkoholno pice uz muziku i performans DJ-eva, plesacica i ostalog osoblja. Boravak u klubu podrazumeva i postovanje odredjenih pravila, krajnje korektnih i prilicno minimalistickih. Sustina je da svojom slobodom ne ugrozavaju slobodu drugih ljudi u klubu, kako gostiju tako i osoblja.

U praksi je malko drugacije i pravila su vrlo rastegljiva. Striktnost u postovanju pravila igre je obrnuto proporcionalna kolicini potrosenog novca u jedinici vremena. Tako je bilo, tako ce i biti. Nikog ne grize savest zbog toga. To je takva igra i zove se "Money talks". Svi igraju igru. Menadzeri klubova, konobarice, obezbedjenje, gosti, policajci, vlasnici, hostese, pomocno osoblje, igracice...

Gost koji trosi vise para ima bolju poziciju u odnosu na umerenog potrosac. Desava se da pripiti bogatasi naruce sampanjac od par hiljada dolara i njime prskaju okolinu glumeci Edija Irvajna, poznatog vozaca formule 1. Menadzmentu je to jako simpaticno jer se ubrzava potrosnja. Meni licno je par puta zasmetalo da budem mokar od skupog sampanjca ali prihvatam kao sastavni deo posla . Pojedini gosti, sa jeftinijim kartama, neuspevajuci da sakriju nezadovoljstvo ulaze u konflikt sa VIP-ovcem i bivaju izbaceni na pravdi boga bez analize ko je kriv. Konobarica koja bi odsekla ruku bilo kome ko je za sankom, ispijajuci povo od 8 dilara, pipne za dupence u mini haljini. S druge strane, u VIP sekciji sa velikim osmehom podmece i sise VIP-ovcu koji ce joj uterati barem par hiljada zelenih novcanica.

Desava se, cak, da isti gost ima drugaciji tretman u zavisnosti koliko trosi te veceri. Ono nase da je "gost uvek u pravu" je ovde preinaceno u "bogatiji gost je vise u pravu".



333724a.jpgU celoj prici moj favorit je svakako Bugarka Snezana. Ona je osporila zakone fizike da se niizcega moze napraviti nesto. I to ozbiljno NESTO. To je cura sa vise zanimanja i od mene. Radi cetri razlicita posla i toliko vesto ih je povezala da lici na "one men company". Devojka ide bez pardona u susret svom prvom, a mozda vec i drugom milionu. Prividno osnovna delatnost joj je konobarisanje, a postala je poznata u "strucnoj" javnosti kao konobarica koja je dobila baksis od jednog gosta 30 000$. Da je to slucajnost, ne bi mi ovoliko privuklo paznju. Devojka jednostavno ume da natera gosta da se opusti u trosenju. Da stvar bude cudnija nije od najzgodnijih riba. Iznad proseka jeste ali ne mnogo, ali ima to nesto sto zagolica potencialnog superpotrosaca da se otvori. Ta golicavost dolazi do izrazaja u njenom drugom poslu. Ona se ne stidi ni malo sto je poslovna pratnja ili kako se ovde kaze eskort, i to vrunski. Cesto vidjam lepotice noci kako s mukom prikrivaju dosadu dok se kao rastimovan orkestar uvijaju oko klijenta trudeci se da mu napravi ugodjaj. Sa nasom Bugarkom je potpuno drugacije. Ona izgleda kao da je od malena najbolja drugarica sa milijunasem koji je od uvek, sve manje prikriveno, zaljubljen u nju. Fantastican talenat da tigra iz poslovnog sveta ceska ispod brade dok ne podrigne i zaspi dajuci mu osecaj topline i sigurnosti, kao kada ga je mama dojila. Kada se prelomi tacka gubljenja zastite, predator postaje umiljata maca koja se samo igra sa klupcetom bugarske vunice nebrinuci o novcu. Samo jedna osoba, s puno paznje, i dalje vodi brigu o dolarima, jer ih ima bezobrazno mnogo. Njen talenat ide totle da klijent svesno poveruje da joj je momak i privremeno dele resurse. Ona ulaze najizbalansiraniju kombinaciju pohotnosti, ceznje i atributa materinstva dok se njegovo telo oseca olaksanim kad mu nezni prsti skidaju oklop scinjen viza i american ekspres plocica ostavljajuci ga samo u donjem vesu sa zecijim sapama. Mala maca se prepusta edipovom kompleksu sisajuci najskuplji par sisa u biznisu ne hajuci ni za sta drugo osim za neponovljiv osecaj totalne bezbriznosti i zasticenosti. Za razliku od drugih cura ona ne insistira na skupim poklonima i parama postujuci njegovu ekonomiju. Po nekada biva naterana da se u "Bal Harbour shopsu", najskupljem trznom centru u Americi, na nju potrosi desetak hiljada dolara. Njena suzdrzanost i prividna ekonomska samostalnost bivaju jasniji uvodjenjem njenog pravog biznisa u igru. Ona je agent za nekretnine. Naravno za one skuplje. Zadovoljno dete cini sve da usreci mamu i samoinicijativno investira par miliona dolara u trziste nekretnina u Majamiju. Poslovicno nenametljiva Bugarka dobija svoju proviziju od desetak posto i ostaje dozivotna najbolja drugarica sa tajkunom.

Biznismen iz Brazila, jedan od Snezinih "najboljih prijatelja" je na njenu sugestiju iznajmio kucu na prestiznom ostrvu Star Island, vlasnistvo Edia Irvajna. Cena od 365 000$ dolara je, verovatno, preplacena za trecinu. Necu da gubim ni malo energije da razmisljam gde je otisla razlika. Brazilac je vec bio otiman zbog zakupa u svojoj domovini, pa kad god je u Majamiju, dobra, postena, Snezana mu servira najskupljeg badigarda za 1000$ na dan. Od tih para ja joj, naravno, dajem 400$ ali sam sam prezadovoljan sa ostatkom. Najsmesnije je sto Brazilac godisnje provede ne vise od 20 dana u Majamiju i jadna cura mora da zivi u ogormnoj vili na obali i da je cuva, sa sve voznim parkom od svega dva auta: Ferrari Enzo, duboko zavucen u garazu i "skromni" Bentley continental. Informacije radi ferrari kosta milionce a bentley oko 150 000$. Prica o Bugarki ima jos dva pikantna detalja. Da ne gubi vreme,nba.jpg preko dana, od kuce preko web kamere na www.naked.com pokazujuci svoje golo telo uz njenu fantasticnu zvaku, navlakusu, za 4$ po minutu. Dok se seta gola po sobi ispijajuci kafu, mazeci se i caskajuci sa nevidljivim klijentom sa druge strane kamere, njen taksimetar, ocas posla, dodje do 700 - 800$. Radeci par matinea nedeljno ova sposobna dama zaradi doktorsku platu ne izasavsi iz kuce.

Njen momak, poznati mladi NBA kosarkas ili nema pojma za kamere i eskort ili je previse opcinjen. Bice da je miks i jednog i drugog. Vidjam ih kako se zaljubljeno setaju na Ocean Drive pa mi milo za ljubavnu pricu. Zasluzila i ona da se opusti i da ne pazi na licne greske i greske u koracima.

Ja Bugarku nazivam kolegenicom jer i mene rentiraju na sat, metar i kilo. I ja zabavljam goste svojim pricicama, sipam sampanjac i palim cigaretu. I meni, zadovoljni gosti turaju pare u dzepove i zaklinjiu se na vernost. Jedino ne skidam gace da bih ulagao u poslovni odnos. Ne gresim li ja negde?

 

 

Trazeci u wikipediji definiciju biznisa na srpskom dosao sam do porazne, ali i logicne cinjenice. Srbi nemaju definiciju biznisa. Tako je ipak bolje.



Komentari (201)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikson nikson 03:08 23.01.2008

...

Dugo sam se trudio da ukapiram gde je fina linija izmedju pruzanja usluge i prostituisanja prodajuci uslugu.


i izmedju ``normalnog zivota``...

www.naked.com


ima li neko pass? )))
Strongman Strongman 03:11 23.01.2008

Re: ...


ima li neko pass? )))



Jos je u beta verziji. nece ici sa passwordom jer se kupuju krediti kao za poker automat. Inace drage volje. Ako ti nesto znaci mogu da gvirnem u sobicu gde ih ima 5 - 6 i da ih pozdravim u tvoje ime.

nikson nikson 03:13 23.01.2008

Re: ...

Strongman

ima li neko pass? )))



Jos je u beta verziji. nece ici sa passwordom jer se kupuju krediti kao za poker automat. Inace drage volje. Ako ti nesto znaci mogu da gvirnem u sobicu gde ih ima 5 - 6 i da ih pozdravim u tvoje ime.



moze, mislim da ce se oduseviti....)

hvala na dobrom tekstu!
Strongman Strongman 03:18 23.01.2008

Re: ...

Hvala i tebi sto me citas.

Bojana Maljević Bojana Maljević 03:22 23.01.2008

Re: ...

Pa snašlo se devojče... :)
Ako je sve tako kao što kažeš - to se čak ne bi moglo svesti pod klasičnu prostituciju.
Počela sam da čitam tekst verujući da ima veze sa trgovinom ljudima. Ali nema, ni u tragovima.
Najinteresantnije je to što je radila kao konobarica.
Sve ostalo bi bilo previše slično sa mnogim njenim "koleginicama" širom sveta, koje su na sličan način unovčavale svoju lepotu ili pažnju koju umeju da daju. Pa su postale biznis vumen :) To na žalost postoji oduvek.
Znam ih nekoliko (ali priznajem ne znam za toliki bakšiš u kelnerisanju:).

Ipak, ostalo mi je nejasno: koja je tvoja dilema u ovoj filmskoj priči?

Doctorinho Doctorinho 06:16 23.01.2008

Re: ...

Strongman Strongman 06:47 23.01.2008

Re: ...

Bojana Maljević
Pa snašlo se devojče... :)
Ako je sve tako kao što kažeš - to se čak ne bi moglo svesti pod klasičnu prostituciju.
Počela sam da čitam tekst verujući da ima veze sa trgovinom ljudima. Ali nema, ni u tragovima.
Najinteresantnije je to što je radila kao konobarica.
Sve ostalo bi bilo previše slično sa mnogim njenim "koleginicama" širom sveta, koje su na sličan način unovčavale svoju lepotu ili pažnju koju umeju da daju. Pa su postale biznis vumen :) To na žalost postoji oduvek.
Znam ih nekoliko (ali priznajem ne znam za toliki bakšiš u kelnerisanju:).

Ipak, ostalo mi je nejasno: koja je tvoja dilema u ovoj filmskoj priči?





Bojana dobro dosla!

Nemoj da mislis da ja nju kritikujem. Boze sacuvaj. Ona mi je vrlo pozitivan lik. U sustini veliki radnik koji ima biznis plan kako da odlicno unovci sebe. Mnoge cure se ponasaju slicno eskort servisu za mnoga, mnogo manju nadoknadu ne sticuci ni malo postovanja. Snezana je zgodan primer kako klasicno razmisljanje na srpski nacin nema dobar zakljucak.

Sneza, i svaka slobodna cura moze da raspolaze svojim, telom, vremenom... Ona to radi na odlican nacin.


Moja dilema je sira od ove price, a kao vrh ledenog brega je sukob dve stvari. Odraso sam u okruzenju gde ako cura ima vise od 3 momka i 2 neobavezne veze dolazi na los glas a jasno mi je da je to glupost preuzeta iz nekog davno proslog vremena. Interesantno mi je kako me kao duguljasto poluostrvo zapljuskuju talasi dva oprecna misljenja o jednoj istoj stvari. Jos nisam tolio evoluirao da prihvatim da zena ima identicne seksualne slobode a da neki majusni glas proslosti ne stavi primedbu.


U vezi baksisa od 30 000$ me bula da pricam, ali ja sam to zaista video sopstvenim ocima. Posto si nova na mom blogu predlazem da bacis oko na "Dva propustena poziva" i "American girl". One su kolinearne sa "Bugarskom politikom".

srdacan pozdrav i hvala sto me citas







Bojana Maljević Bojana Maljević 21:27 23.01.2008

Re: ...

Mnoge cure se ponasaju slicno eskort servisu za mnoga, mnogo manju nadoknadu ne sticuci ni malo postovanja. Snezana je zgodan primer kako klasicno razmisljanje na srpski nacin nema dobar zakljucak.

Da, slažem se.
Mada, onda se postavlja pitanje: ako te neko kreše za pare a uz to te poštuje - da li to onda nije prostitucija? :)

Čim nađem malo vremena, pročitaću tekstove koje si naveo.
Pozdrav!
Strongman Strongman 21:39 23.01.2008

Re: ...



Zaboravih da se izvinim za "mosu" u prvoj recenici teksta. Znam da se interesujes za prava zena, a pogotovo onih koje su predmet trgovinoe belim robljem,

Da, slažem se.
Mada, onda se postavlja pitanje: ako te neko kreše za pare a uz to te poštuje - da li to onda nije prostitucija? :)

Čim nađem malo vremena, pročitaću tekstove koje si naveo.
Pozdrav!


Ajde da produbim diskusiju. Kako definisati bivsu zenu koja ti posle 8 meseci braka u razvodu uzme stan na Novom beogradu.


Ili frajer ti je milijarder a ti si studentkinja koja nema ni za cigare. Jel treba da budes ponosna i ne dozvolis da ti pomogne. Jel si kurva ako se dobro zajebavate a on ti kupi pradinu garnituru za skidanje od 1000 evra. Vrlo je nezahvalno suditi o tudjim zivotima.

Ili na primer ja sam vlasnik kafica i kresem neku ribu iz opstine i ona me stiti od inspekcija, akod mene ima pice za DZ. Ko je kurva? Ja ili ona?

U nekim slucajevima novac na prihvatljiv nacin stedi vreme a pruza osecaj paznje. Recimo, dok mi je Jovana bila cura isli smo do Sofije mojim poslom. Stvarno nisam imao vremena da obilazim butike sa njom a zeleo sam da joj kupim nesto. Jel je tih par stotina evra cine kurvom?

Mnogo mi je komplikovano za rasudjivanje pa se suzdrzavam.


Ili koja je veca kurva. Ona sto ti se da na sat vremena za 100 evra ili ona sto te zavlaci po restoranima i buticima pa se pred kraj naljuti i neda ti?


Ja sebe ne bih smatrao kurvom ako kresnem direktorku neke strane banke a ona mi da kredit na 200 godina. Na protiv. Bio bih ponosan na svoju pregovaracku retoriku.
Bojana Maljević Bojana Maljević 04:12 24.01.2008

Re: ...

Znam da se interesujes za prava zena, a pogotovo onih koje su predmet trgovinoe belim robljem,

Uopšte se ne interesujem za prava žena ništa posebnije nego za prava ljudi uopšte. Kada je o trgovini ljudima reč, iskreno, više me zanimaju deca, organi ili radna eksploatacija - od sex trefikinga. (iako je ovaj poslednji oblik trgovine ljudima najzapaženiji)

Dakle, sva pitanja koja si nabrojao, tiču se prostitucije - pa ko kako šta tumači.
To sve nema veze sa trgovinom ljudima, jer ako osnovno pravo nije ugroženo, pravo na slobodu kretanja, odlučivanja i izbora, kao i pravo na elemntarne ljudske potrebe (hrana, san, novac koji si sam zaradio i slicno) - nije reč o ovom opasnom obliku kriminala. Tako da ovo svakako nije ta tema.

Što se tiče prostitucije - ne znam šta da ti kažem. Neke si tanke linije nabrojao...
Ja sebe ne bih smatrao kurvom ako kresnem direktorku neke strane banke a ona mi da kredit na 200 godina. Na protiv. Bio bih ponosan na svoju pregovaracku retoriku.

Razumem te. A da li bi neku ženu smatrao kurvom da se kresne sa direktorom neke banke samo da bi dobila kredit na 200 godina? :)

Strongman Strongman 05:35 24.01.2008

Re: ...

Uopšte se ne interesujem za prava žena ništa posebnije nego za prava ljudi uopšte. Kada je o trgovini ljudima reč, iskreno, više me zanimaju deca, organi ili radna eksploatacija - od sex trefikinga. (iako je ovaj poslednji oblik trgovine ljudima najzapaženiji)



Moja recenica je trebala da pocne sa "Cini mi se" a ne sa "znas". Citao sam nesto na starom blogu pa se maglovito secam.

Enivej slicna su nam razmisljanja.


Razumem te. A da li bi neku ženu smatrao kurvom da se kresne sa direktorom neke banke samo da bi dobila kredit na 200 godina? :)


NE! Taman posla. Namiri porodicu i nadje krov nad glavom za 25 min. Superpozrtvovano. Cak i da je sama.


Ali vec ulazimo u tematiku filma "Nepristojna ponuda".



Ima onaj vic kad klinac pita caleta sta je to virtualno a sta realno. I cale zove cerku:

- Cero jel bi se kresnula sa komsijom?

- Tata..

- A za 10 000 evra?

- Ipak su to velike pare. ne moze da se odbaci ponuda tako lako.


Kasmije cale pozove svoju zenu i ona da slicne odgovore.


- E vidis sine. Virtualno mi imamo 20 000 evra a realno imamo dve urve u kuci.
milandess milandess 21:34 24.01.2008

Re: ...

Ja sebe ne bih smatrao kurvom ako kresnem direktorku neke strane banke a ona mi da kredit na 200 godina. Na protiv. Bio bih ponosan na svoju pregovaracku retoriku.

Svi komplimenti, stvarno si "strongman"!
Protiv jeftinog moralisanja tipa: ko je sta i koliko? - reci cu da sve, dok neko uspeva da trguje sobom (sopstvenim kvalitetima) po slobodnoj volji - to spada u zonu amoralnosti. Dakle, ne podleze malogradjanskom moralisanju.
Strongman Strongman 23:06 24.01.2008

Re: ...

Svi vole da bulje kroz tudj prozor i preko ograde u tudju avliju.
trener trener 09:20 24.02.2008

Re: ...

prihvatio sam tvoju sugestiju i polako,bez nekog reda, citam , a za ovaj imas od mene sto kažu desetku, a ovaj odgovor gospodjici (ako je to ona glumica, slušao sam je u nekoj emisiji na RTS-u,"blagi udav"filozofira i pokusava da dokaze da lepa i pametna zena ...., ali joj nije islo, znas ono pocne nesto da pametuje pa kad ne zna,valjda sta je htela da kaze jer ispaljuje 1000 reci u sekundi, onda se kao razljuti ,pa vice i prica vise nema veze sa onim o cemu je pocela)nema smisla ocenjivati, MAJSTORSKI!!!
Da, setio sam se to je bilo vezano za slicnu temu, kao sto si opisao ovu "lavicu",gost je bila i ona Basalo(ne znam ime,znas o kojoj ribi je reč),Bojana je najstrašnije izvodila predstavu "Ja i devica Marija -nokat i meso,ali nakraju se izlanula, sa par veza ,ali u nekoliko godina.
Strongman Strongman 17:47 25.02.2008

Re: ...

znaci nije lose moje stivo? Super - citamo se.
nestorijanac nestorijanac 03:15 23.01.2008

pitanje za milion dolara ili.....

"ne gresim li negde?"
Odgovor znate.
Strongman Strongman 03:18 23.01.2008

Re: pitanje za milion dolara ili.....

A krst casni i sloboda zlatna? A ponos predaka? A guca?
nestorijanac nestorijanac 03:22 23.01.2008

Re: pitanje za milion dolara ili.....

A krst casni i sloboda zlatna? A ponos predaka? A guca?

Da, da. I da.
Zar, ne ?
Strongman Strongman 03:24 23.01.2008

Re: pitanje za milion dolara ili.....

Srbija se savijati nece!
nestorijanac nestorijanac 03:27 23.01.2008

Re: pitanje za milion dolara ili.....

Srbija se savijati nece!

Mozda. Ali, u Srbiji ce se uvek zavijati.....
Strongman Strongman 03:31 23.01.2008

Re: pitanje za milion dolara ili.....

A imamo i vrsne strucnjake:

nestorijanac nestorijanac 03:32 23.01.2008

Re: pitanje za milion dolara ili.....

A imamo i vrsne strucnjake:

Problemcic sa ilustracijom strucnjaka ?
Strongman Strongman 21:40 23.01.2008

Re: pitanje za milion dolara ili.....

nestorijanac
A imamo i vrsne strucnjake:

Problemcic sa ilustracijom strucnjaka ?



ispravljeno.
nsarski nsarski 03:48 23.01.2008

Auh, jbt., sve bezhim od tebe

ali ne vredi! Necu, necu, necu - pa ipak smislish pricu bez premca. Svaka cast.
Ko droga, jbt.
Ne gresim li ja negde?

Pa, slab si u zenskim osobinama. To ti je, tako si gradjen. A drugarica Blgarka? Jel istina da su Bugari isto sto Srbi samo sa teskata govornata manata?
Preporucham, jakako.
Strongman Strongman 06:50 23.01.2008

Re: Auh, jbt., sve bezhim od tebe

ali ne vredi! Necu, necu, necu - pa ipak smislish pricu bez premca. Svaka cast.
Ko droga, jbt.


Crvenim. Mada nas'o ko da mi kaze. Covek koji pise enciklopedije iz glave.
Pa, slab si u zenskim osobinama. To ti je, tako si gradjen. A drugarica Blgarka? Jel istina da su Bugari isto sto Srbi samo sa teskata govornata manata?
Preporucham, jakako.



Nismo li mi Blgari sa teska govorna mana?

Ne odgovori mi na "Boljsevicku evolucionu prevaru"?!
bauer bauer 05:17 23.01.2008

O uslugama,

Dugo sam se trudio da ukapiram gde je fina linija izmedju pruzanja usluge i prostituisanja prodajuci uslugu. Da budem iskren nisam napravio veliki pomak.

Mozda se nisi ovde najpreciznije 'odrazio', ali meni sve to zvuci isto :) Sta znaci pruzanje usluge (za Dz?) u odnosu na prodaju usluge? Ne razbiravam :) ?
Strongman Strongman 06:55 23.01.2008

Re: O uslugama,

bauer
Dugo sam se trudio da ukapiram gde je fina linija izmedju pruzanja usluge i prostituisanja prodajuci uslugu. Da budem iskren nisam napravio veliki pomak.

Mozda se nisi ovde najpreciznije 'odrazio', ali meni sve to zvuci isto :) Sta znaci pruzanje usluge (za Dz?) u odnosu na prodaju usluge? Ne razbiravam :) ?



Ako si korektan u poslu imas odlicnu poslovnu etiku mala je sansa da te mimoidje profit. Ako je profit iznad svega mogu da se izgube musterije vrlo brzo.


To je kao kada bi Microsoft prodavao svoj proizvod bez podrske korisnicima i servisa. To je prodaja usluga.

Pruzanje usluga je kad zbrines musteriju potpuno i naravno naplatis.
bauer bauer 07:44 23.01.2008

Re: O uslugama,

Pruzanje usluga je kad zbrines musteriju potpuno i naravno naplatis.

Ako si korektan u poslu imas odlicnu poslovnu etiku mala je sansa da te mimoidje profit. Ako je profit iznad svega mogu da se izgube musterije vrlo brzo.


To je kao kada bi Microsoft prodavao svoj proizvod bez podrske korisnicima i servisa. To je prodaja usluga.

Pruzanje usluga je kad zbrines musteriju potpuno i naravno naplatis.

Zaintrigirao si me, pa nesto kontam, svi se mi prodajemo. I oni koji rade za poslodavca, i slobodni umetnici, i naucenjaci na budzetu, i sportisti, pa i prodavacice ljubavi, o politicarima da ne pricamo. Moral je ta fina linija koja odvaja 'uslugu od prostituisanja'. A moral mu dodje kao i ukus, nije za raspravljanje :(
bauer bauer 08:11 23.01.2008

Re: O uslugama,

To je kao kada bi Microsoft prodavao svoj proizvod bez podrske korisnicima i servisa.

Ej, da, za malo da propustim da naglasim ovo odozgo. Mora da se salis :)
Strongman Strongman 12:41 23.01.2008

Re: O uslugama,



Okolo Naokolo Okolo Naokolo 06:10 23.01.2008

perl harburg

mislis " Bal Harbour shops", ?
Strongman Strongman 06:52 23.01.2008

Re: perl harburg

Bas tako kao sto ti kazes. Ponelo me gradivo iz druge lekcije pa napravih lapsus.
Devojcica M Devojcica M 08:44 23.01.2008

***

Uzivala sam u citanju, ali to je vec uobicajeno...
Oduvek mi je bilo super kako neki ljudi umeju da se snadju bolje od drugih (a posebno u oblastima gde je izgled od presudnog znacaja), a najvise koristeci sarm. Tvoja prica je odlican primer :)

Do sledeceg citanja...
Strongman Strongman 11:26 23.01.2008

Re: ***

pozdrav za devojcicu i citamo se.
jinks jinks 08:56 23.01.2008

School of Geisha

Njen talenat ide totle da klijent svesno poveruje da joj je momak i privremeno dele resurse. Ona ulaze najizbalansiraniju kombinaciju pohotnosti, ceznje i atributa materinstva dok se njegovo telo oseca olaksanim kad mu nezni prsti skidaju oklop scinjen viza i american ekspres plocica ostavljajuci ga samo u donjem vesu sa zecijim sapama.
Sa http://www.schoolofgeisha.com:

Sometimes, small things make a big difference. By enquiring into the 'forbidden world' of Geisha, women can discover that femininity is a source of power.

Geisha are preserved for a select elite. They are the ultimate manifestation of prestige and status. What are their secrets? What can we learn from over 400 years of femininity, grace, poise and artistic self-expression?
Strongman Strongman 11:27 23.01.2008

Re: School of Geisha

Bas to sam opisao ali nisam izgovorio.
grofisneki grofisneki 09:38 23.01.2008

E moj Strongi

nema druge nego i ti dodaj jos koji posao na svoj meni, sa gacama ili bez zar je bitno Za pocetak kupi web kam

BTW kazes da ona nije neka lepotica, pa veruj svaka zena, samo ako ume moze zavesti muskarca da zaboravi i kako se zove i izgled ce sa prvog mesta pasti dosta nize u rangu

Pozz iz napetog Beograda!
grofisneki grofisneki 09:40 23.01.2008

Re: E moj Strongi

P.S. Pozdravi mi imenjakinju
Strongman Strongman 11:28 23.01.2008

Re: E moj Strongi

a riba je masina za novac. Samo mozemo da ucimo od nje.
Spiridon Spiridon 09:50 23.01.2008

sneska

koji se samo igra sa klupcetom bugarske vunice nebrinuci o novcu.


vidis kako neke veoma delikatne stvari mogu da se opisu na jedan fin i uljudan nacin =]






Strongman Strongman 11:29 23.01.2008

Re: sneska

Poletenje?!

klot-frket klot-frket...
milosib milosib 10:08 23.01.2008

Sve je to lepo

kada citamo ovu vasu pricu. Ovo mu dodje kao holivudski film o simpaticnim lopovima pa i ubicama. Ako lepo ispricate sve postane simpaticno. Preporuka za pricu.
Koliko vidim vi u stvari imate moralnu dilemu u vezi njenog posla. Davno sam sebi postavio princip da u oceni necijih postupaka polazim od toga sta bih ja u slicnoj situaciji. Ne mogu da se zamislim kao prostitutka, mislim ko bi meni platio, ali znam da mi se ne svidja pomisao da moje devojcice jednog dana zaradjuju na taj nacin. Ovo ne znaci da nesto preterano osudjujem tu Bugarku, ali jednostavno mi se ne svidja. Mislim, niti znam kakav je njen zivotni put, a i ko sam ja da je osudjujem ili podrzavam. Ono u sta sam siguran je da ako se dobro potrudite uvek se nadju olaksavajuce okolnosti.
Strongman Strongman 11:31 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

Tema je skakljiva. Sta ako ima mnogo bogatog momka koji se pobrine za nju? A sta ako kad trazi momka ima na ponudi gologuzog studenta i mnogo bogatog istih kvaliteta? A sta ako ovaj drugi ima malkice manje kvaliteta ali je bogat?

Ima tu prostora za igranku na temu moralisanja.
milosib milosib 12:10 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

Strongman
Tema je skakljiva. Sta ako ima mnogo bogatog momka koji se pobrine za nju? A sta ako kad trazi momka ima na ponudi gologuzog studenta i mnogo bogatog istih kvaliteta? A sta ako ovaj drugi ima malkice manje kvaliteta ali je bogat?Ima tu prostora za igranku na temu moralisanja.

Jasno je meni na sta ste ciljali sve vreme. Ovde se par puta postavljalo pitanje da li je sponzorusa moralno jednaka prostitutki. Nisam hteo da se petljam jer kao prvo jako je tesko definisati sponzorusu. Kao sto znate bogatstvo, moc i popularnost su najbolji muski parfemi oduvek. Jedino sto mogu da kazem je da to sama ta osoba treba da razluci. Niko joj ne moze zameriti sto se zaljubila u bogatasa pa i ako nije lep, ali ako je uz to jos i 30 godina stariji onda je prilicno sumnjivo.
Izmedju ostalog zato i kazem da nemam nikakvo pravo da im sudim. Ako je sponzorusa sa nekim samo zbog para onda se nicim ne razlikuje od prostitutke. Moral na kome se ja odrastao prostituciju smatra neprihvatljivom iako imamo primer Holandije gde je to legalan posao. Ovo je ipak Srbija.
nestorijanac nestorijanac 12:15 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

Moral na kome se ja odrastao prostituciju smatra neprihvatljivom iako imamo primer Holandije gde je to legalan posao.

Pa, prostitucija je legalna i u Srbiji ! Evo, pogledajte kako se to lepo radi u Skupstini, Predsednistvu, Vladi, strankama svih orijentacija i stilova prostitucije.....
milosib milosib 12:33 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

nestorijanac
Moral na kome se ja odrastao prostituciju smatra neprihvatljivom iako imamo primer Holandije gde je to legalan posao.Pa, prostitucija je legalna i u Srbiji ! Evo, pogledajte kako se to lepo radi u Skupstini, Predsednistvu, Vladi, strankama svih orijentacija i stilova prostitucije.....

To pre lici na sponzoruse, a kao sto sam rekao oni i korisnici njihovih usluga to jedino pouzdano znaju.
Strongman Strongman 12:35 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

Ako je sponzorusa sa nekim samo zbog para onda se nicim ne razlikuje od prostitutke. Moral na kome se ja odrastao prostituciju smatra neprihvatljivom iako imamo primer Holandije gde je to legalan posao. Ovo je ipak Srbija.



Najvaznije je da ona zna zasto je sa njim. Nije nase da se petljamo.

U principu pored lepote koja je diskutabilna muskarac treba da ima moc, bilo ekonomsku, politicku, u snazi,... Transver dela njegove moci na curu je dobro udvaranje.
Strongman Strongman 12:36 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

Pa, prostitucija je legalna i u Srbiji ! Evo, pogledajte kako se to lepo radi u Skupstini, Predsednistvu, Vladi, strankama svih orijentacija i stilova prostitucije.....



Bravo. Pa sta je preletanje poslanika u druge partije ako nije prostitucija. Izasla sa tipom, naisao onaj koji bolje placa...
Strongman Strongman 12:37 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

To pre lici na sponzoruse, a kao sto sam rekao oni i korisnici njihovih usluga to jedino pouzdano znaju.



Ja bih termin sponzorusa izbacio iz upotrebe jer ne odslikava ama bas nista.
nestorijanac nestorijanac 12:39 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

To pre lici na sponzoruse, a kao sto sam rekao oni i korisnici njihovih usluga to jedino pouzdano znaju.

Sta pre lici na sponzoruse ? Nasi politicari ? Onda, po Vama, nas narod ispade kao nekakav bogat korisnik tih raznih usluga ? Sumnjam, sumnjam.... Ali, valjda ne kapiram te suptilne razlike o kojima govorite...
milosib milosib 12:39 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

Strongman
Ako je sponzorusa sa nekim samo zbog para onda se nicim ne razlikuje od prostitutke. Moral na kome se ja odrastao prostituciju smatra neprihvatljivom iako imamo primer Holandije gde je to legalan posao. Ovo je ipak Srbija.Najvaznije je da ona zna zasto je sa njim. Nije nase da se petljamo.U principu pored lepote koja je diskutabilna muskarac treba da ima moc, bilo ekonomsku, politicku, u snazi,... Transver dela njegove moci na curu je dobro udvaranje.

Ni da dodam ni da oduzmem. Preporucicu ti i ovaj komentar iza, ako nista a ono zbog duhovitosti.
Strongman Strongman 12:44 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

Mi kako hocemo ali Bugarka vozi ferarija od 1 000 000$ i stanuje u kuci od 7 000 000$ a zaradjuje barem 400 000$ godisnje.
milosib milosib 12:47 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

nestorijanac
To pre lici na sponzoruse, a kao sto sam rekao oni i korisnici njihovih usluga to jedino pouzdano znaju.Sta pre lici na sponzoruse ? Nasi politicari ? Onda, po Vama, nas narod ispade kao nekakav bogat korisnik tih raznih usluga ? Sumnjam, sumnjam.... Ali, valjda ne kapiram te suptilne razlike o kojima govorite...

Brzina reakcije. Moja prva asocijacija je da su ovi iz Vlade sponzori koji poklonima i parama kupuju usluge ovih iz opozicije.
Strongman Strongman 12:48 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

... usluge ne talasanja.


Ja sam odavno kohabitaciju opisao kao "svako svakog drzi za jaja".
nestorijanac nestorijanac 12:56 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

Moja prva asocijacija je da su ovi iz Vlade sponzori koji poklonima i parama kupuju usluge ovih iz opozicije.

Ok. Moja prva asocijacja je da su ovi iz Vlade i ovi iz opozicije placeni od naroda za usluge koje pruzaju narodu.
Tako, niti su usluge Bog zna kakve, a skupe su (opasne po zivot) niti je narod (korisnik) zadovoljen. Pa, Vi vidite kako je to...
milosib milosib 12:57 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

Strongman
Mi kako hocemo ali Bugarka vozi ferarija od 1 000 000$ i stanuje u kuci od 7 000 000$ a zaradjuje barem 400 000$ godisnje.

Stigli smo i do druge poente cele price. A jel ste vi sigurni da je ona srecnija i ispunjenija od one koja vozi npr. golfa, ima kucu od 700.000$ i zaradjuje 60.000$ godisnje? Mislim da li je gomila love cilj zivota?
Mogu da razumem one koji nemaju za zivot, ali ako mogu i bez prostitucije da pristojno zive. Sve u svemu opet se svodi na ono da ona sama zna.
grofisneki grofisneki 12:58 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

a nije ni moralno
Strongman Strongman 13:02 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

Stigli smo i do druge poente cele price. A jel ste vi sigurni da je ona srecnija i ispunjenija od one koja vozi npr. golfa, ima kucu od 700.000$ i zaradjuje 60.000$ godisnje? Mislim da li je gomila love cilj zivota?


Pre par godina znam kakav bih vam odgovor dao. Sada je vec teze. Ali :

Da mislim da ima vise mogucnosti da bude srecna od one koja mora da radi dva posla od po 8 sati i nema za kiriju.
milosib milosib 13:22 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

Strongman
Stigli smo i do druge poente cele price. A jel ste vi sigurni da je ona srecnija i ispunjenija od one koja vozi npr. golfa, ima kucu od 700.000$ i zaradjuje 60.000$ godisnje? Mislim da li je gomila love cilj zivota?Pre par godina znam kakav bih vam odgovor dao. Sada je vec teze. Ali a mislim da ima vise mogucnosti da bude srecna od one koja mora da radi dva posla od po 8 sati i nema za kiriju.

He odgovor je krajnost. Ja oko posla potrosim 12 sati i pocinjem da se pitam ima li smisla. Nije valjda da u USA mora da imas dva posla, a da opet nemas za kiriju? Pa onda sam ja ozbiljno bio u pravu kad sam odbio ponudu za posao iz USA, a i danas se pitam da se nisam za...o.
Strongman Strongman 13:26 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

He odgovor je krajnost. Ja oko posla potrosim 12 sati i pocinjem da se pitam ima li smisla. Nije valjda da u USA mora da imas dva posla, a da opet nemas za kiriju? Pa onda sam ja ozbiljno bio u pravu kad sam odbio ponudu za posao iz USA, a i danas se pitam da se nisam za...o.



Zavisi od troskova. Nekada samohrana majka ili u ovom slucaju ja sa cetvoroclanom porodicom gde samo ja radim, nema vremena za spavanje. Mora da se stice.
Macak Macak 20:23 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

milosib
Strongman
Mi kako hocemo ali Bugarka vozi ferarija od 1 000 000$ i stanuje u kuci od 7 000 000$ a zaradjuje barem 400 000$ godisnje.

Stigli smo i do druge poente cele price. A jel ste vi sigurni da je ona srecnija i ispunjenija od one koja vozi npr. golfa, ima kucu od 700.000$ i zaradjuje 60.000$ godisnje? Mislim da li je gomila love cilj zivota?
Mogu da razumem one koji nemaju za zivot, ali ako mogu i bez prostitucije da pristojno zive. Sve u svemu opet se svodi na ono da ona sama zna.




Jaooo, nemoj molim te.
Da joj ne odgovara, sigurno bi sa zalihama para koje ima mogla da se "penzionise" i nadje "Srecu" sta god to znacilo. SIgurno da do sada ima kintu da zavrsi MBA na Harvardu, otvori svoju Real estate agenicju, sta god...
Odgovara joj da zivi kako zivi. Neki ljudi mogu, neki jok. I to je to.
Strongman Strongman 21:02 23.01.2008

Re: Sve je to lepo

Jaooo, nemoj molim te.
Da joj ne odgovara, sigurno bi sa zalihama para koje ima mogla da se "penzionise" i nadje "Srecu" sta god to znacilo. SIgurno da do sada ima kintu da zavrsi MBA na Harvardu, otvori svoju Real estate agenicju, sta god...
Odgovara joj da zivi kako zivi. Neki ljudi mogu, neki jok. I to je to.


ne verujem da joj je cimanje. kao stio muski uzivaju u menjanju partnera tako i ona i jos enormno zaradi.

posle trudnica

cim se vratim iz ambulante za trudnice, posveticu ti punu paznju
Strongman Strongman 11:31 23.01.2008

Re: posle trudnica

Ajte vi samo Dr...

Re: posle trudnica

evo me posle "cestitih" zena... nesto nije sezona. prema mom zapazanju najvise dece se pravi oko nove godine i na letnjem godisnjem odmoru. Anyhow, i ja sam upoznala jednu Blgarku slicnu tvojoj. Udavala se x puta, svaki put za sve bogatijeg, navodno je zavrsila jezike, ja mislim da je u pitanju samo prirodni talenat, sad je naterala svog najnovijeg jahtasa da investira u nekretnine u Blgarskoj...
Strongman Strongman 21:03 23.01.2008

Re: posle trudnica

Bravo za bugarsku politiku.
Olga Medenica Olga Medenica 11:23 23.01.2008

Eh,

odavno su me napustile iluzije.
Svi smo mi prostitutke, prodajemo se na sat + najcesce imamo i pimpa (velikog gazdu).
Neko prodaje telo, neko pamet, neko dusu...
Sta ces, takav je zivot.
Strongman Strongman 11:32 23.01.2008

Re: Eh,

Koja je razlika izmedju poslovnog rucka u srbiji i animir dame? Ne uspevam da smislim.
Spiridon Spiridon 11:41 23.01.2008

Re: Eh,

Strongman
Koja je razlika izmedju poslovnog rucka u srbiji i animir dame? Ne uspevam da smislim.


sto ti posle poslovnog rucka u srbiji uglavnom pauk odnese auto
Strongman Strongman 11:44 23.01.2008

Re: Eh,

Olga Medenica Olga Medenica 11:51 23.01.2008

Re: Eh,

Naravno, nikakva.

Razlika je u kalibraciji kurvarluka.
Kao arhitekta naplacujem na sat (koji najcesce traje bar dva) a advokati na "unit" (ha, ha "unit"!!!) a taj "unit" mislim da je 10min.
Pa ti vidi, ko je kurva ulicarka a ko prefrigana prvorazredna kurtizana.

Pre par godina radila sam za neke posebno gadne pimpove, gnjavatore, eksploatatore i osrednje arhitekte.
Jednog dana na povratku kuci palo mi je na pamet: "Bilo bi nam pametnije da okacimo moju karticu u telefonsku govornicu, manje bi me j* i vise bi me placali".
Brrrrr!
U narednih par dana sam im dala otkaz, nisam cekala da prvo nadjem novi posao.

Strongman Strongman 11:54 23.01.2008

Re: Eh,

Jednog dana na povratku kuci palo mi je na pamet: "Bilo bi nam pametnije da okacimo moju karticu u telefonsku govornicu, manje bi me j* i vise bi me placali".



Mnogo mi poznat osecaj.
grofisneki grofisneki 12:14 23.01.2008

Re: Eh,

mislim da su u ovom smislu govoreci, najposteniji i najpodesniji moralno volonteri. j*** ih za DZ LOL
mariopan mariopan 12:26 23.01.2008

Re: Eh,

Sve je to stvar trgovine , neko prodaje neko kupuje i sve zavisi koliko je vest prodavac / kupac i dokle ce ici u moralnom smislu . E , sad sta je moral ? To bi mogla biti zasebna tema sta je moralno ili nemoralno ? Za mene je jednako prostituisanje svakodnevno prodavanje svoga rada za malu nadnicu ( podcenili sebe ili ne znaju da trguju ) ili prodavanje sebe za veliku nadnicu jer znaju koliko vrede / ili su sebe precenili jer su ukapirali da je kupac budala /. Toga ima svakoga dana svuda oko nas. Meni se prica dopada ali mi se ne dopada sto je ova lepa i pametna devojka sve svoje potencijale stavila u sluzbu da trguje svojim telom ,jer to ona prodaje cak i ako nije prava prostitutka vec samo "pratilja' . To mislim jer se cela trgovina oslanja na prvi utisak , a to je da li je ili nije lepa. Ako bi izgledala kao karakondzula ne bi je niko ni pogledao pa njene trgovinske vestine ne bi dosle do izrazaja . Onda bi verovatno upisala fakultet , mozda bi radila koa konobarica koja se ljubazno i srdacno odnosi prema gostma i zato dobija velike napojnice ..i kada zavrsi fakultet u rukama bi imala mnogo cvrscu valutu kojom bi mogla dok je ziva da trguje a ne samo dok joj mladost i lepota traju.
Strongman Strongman 12:30 23.01.2008

Re: Eh,

Nisam siguran, ali mislim da Bugarka ima i fakultet. Ona sasvim sigurno nista ne prepusta slucaju.
Strongman Strongman 12:33 23.01.2008

Re: Eh,

A sta recimo ako tip nema vremena da se udvara. Vidja se na kratko i mahom je obasipa skupim pokonima. Ona nema a aon ima. I kad legne u krevet sa njim, sta reci o njenom moralu (po starosrpskom)?

Znam par riba koje snimaju pornice. I nemam ni malo osecaj da su prljave, pokvarene,... Posao kao svaki drugi, sa malo vise seksa
grofisneki grofisneki 12:38 23.01.2008

Re: Eh,

ma ako cemo o moralu, sta je pa moralno i kod onog koji placa u odnosu na onu kojoj se placa?
Strongman Strongman 12:46 23.01.2008

Re: Eh,

Svojevremeno, jedan moj prijatelj, ozbiljan biznismen, bio u poseti u Nisu. I imao sam lepo zadovoljstvo da provedem vreme sa njim i cujem par interesantnih stvari. Pitao me ima li nekih cura. Ja pocnem da objasnjavam ova je ovakva, ova voli da je izvedes u taj i taj restoran, ova voli da joj se kupi...

On me prekide:

"Milance, kolko to kosta franko ku$ac?"

Znaci bez utroska energije.
grofisneki grofisneki 12:51 23.01.2008

Re: Eh,

e meni su najgori ti sto pitaju "imas li neku drugaricu?"
"aj mi nabaci neku drugaricu"
"stavi me pred izlog tvojih drugarica da biram"...

to mi kao prvo izgleda tako jeftino! a kao drugo, zar je toliko nesposoban da sam nadje devojku, ljbavnicu whatever??? a kao trece zar ja licim na makroa?
Strongman Strongman 12:52 23.01.2008

Re: Eh,

Jeste odvratno, slazem se.


...Ali sta fali da se necija drugarica upozna samnom )
grofisneki grofisneki 12:55 23.01.2008

Re: Eh,

ne fali nista, imao bi viska
Strongman Strongman 13:04 23.01.2008

Re: Eh,

Mozda ne bi imao visak (od glagola visiti)


grofisneki grofisneki 13:06 23.01.2008

Re: Eh,

hahahaha kako je isla ona stara pesma"obesi se sine, joj hocu tata curi oko vrata" hahahaha

vidis da moze i tako

BTW hocu i ja da me voza Microsoft
Strongman Strongman 13:12 23.01.2008

Re: Eh,


grofisneki grofisneki 13:14 23.01.2008

Re: Eh,

sram te bilo strongi, znala sam da se u tebi krije egzibicionista hahahaha
mariopan mariopan 13:15 23.01.2008

Re: Eh,

Strongman
A sta recimo ako tip nema vremena da se udvara. Vidja se na kratko i mahom je obasipa skupim pokonima. Ona nema a aon ima. I kad legne u krevet sa njim, sta reci o njenom moralu (po starosrpskom)?

Znam par riba koje snimaju pornice. I nemam ni malo osecaj da su prljave, pokvarene,... Posao kao svaki drugi, sa malo vise seksa

Ne moralisem ni ja ..zato rekoh to bi mogla biti zasebna tema. Evo moj doprinos ..prostituisanje nasih politicara je NEMORALNO jer prodaju i sve nas. Sebe ..kako hoce..ali nas ? Bljak.
Strongman Strongman 13:16 23.01.2008

Re: Eh,

grofisneki
sram te bilo strongi, znala sam da se u tebi krije egzibicionista hahahaha


Ma neee

Dobro, mozda malo )
Strongman Strongman 13:18 23.01.2008

Re: Eh,

Ne moralisem ni ja ..zato rekoh to bi mogla biti zasebna tema. Evo moj doprinos ..prostituisanje nasih politicara je NEMORALNO jer prodaju i sve nas. Sebe ..kako hoce..ali nas ? Bljak.




Nemam ista protiv kad se neko hebe. Nemam nista protiv ni kad se neko hebe u moje ime. Ali mi smetaju ti koji se hebu u moje ime zadrzavaju korist, a i meni naplacuju sto nit luk jeo nit mirisao.
grofisneki grofisneki 13:18 23.01.2008

Re: Eh,

pa ja rekoh vec da smo mi nemoralan narod (do balcaka )

Ma neee

Dobro, mozda malo )


sto malo? sve ili nista
mariopan mariopan 13:23 23.01.2008

Re: Eh,

Strongman
Nisam siguran, ali mislim da Bugarka ima i fakultet. Ona sasvim sigurno nista ne prepusta slucaju.

Ako ima fakultet pa ipak ovo radi onda ona ima izuzetan dar za biznis i vesto ga koristi , skidam joj kapu. Ne moralisem uopste , svako zna sa cim raspolaze kada je o trgovini rec , ali sam mislila da to rade vecinom devojke ( ili muskarci ) koji nemaju nista vise osim sopstvenog lepog tela i malo trgovinskog dara. Ona je , ocigledano , izuzetak. Mnogo su cesce price o lakom pocetku i tragicnom kraju ako se ne cuva dovoljno od raznih iskusnja ( droga , alkohol , bolesti ) ili gubljenju kompasa. Ovih prica je mnogo vise a ta devojka je svakako izuzetak.
mariopan mariopan 13:24 23.01.2008

Re: Eh,

E, to sam mislila . ))
Strongman Strongman 13:28 23.01.2008

Re: Eh,

Evo malo:




nit je nista nit je sve :-p
Strongman Strongman 13:29 23.01.2008

Re: Eh,

Ako ima fakultet pa ipak ovo radi onda ona ima izuzetan dar za biznis i vesto ga koristi , skidam joj kapu. Ne moralisem uopste , svako zna sa cim raspolaze kada je o trgovini rec , ali sam mislila da to rade vecinom devojke ( ili muskarci ) koji nemaju nista vise osim sopstvenog lepog tela i malo trgovinskog dara. Ona je , ocigledano , izuzetak. Mnogo su cesce price o lakom pocetku i tragicnom kraju ako se ne cuva dovoljno od raznih iskusnja ( droga , alkohol , bolesti ) ili gubljenju kompasa. Ovih prica je mnogo vise a ta devojka je svakako izuzetak.


Bugarka ne pusi a pije samo na poslu )
grofisneki grofisneki 13:31 23.01.2008

Re: Eh,

pazi strongi, dolazim u iskusenje da te pitam "poshto?"
joj i ovako mi je danas koncentracija 0 a tek sad ima do kraja radnog vremena samo da blejim u ovu sliku i zamisljam sta bi bilo da se nadjemo ispod peskira hihi

(bad girl govori iz mene )
Strongman Strongman 13:34 23.01.2008

Re: Eh,

grofisneki
pazi strongi, dolazim u iskusenje da te pitam "poshto?"
joj i ovako mi je danas koncentracija 0 a tek sad ima do kraja radnog vremena samo da blejim u ovu sliku i zamisljam sta bi bilo da se nadjemo ispod peskira hihi

(bad girl govori iz mene )



Sneki padam u iskusenje da ti dam za DZ.

Ali nisam ja bas toloko laka roba. Mora prvo sliku da zakacis, pa izvod iz katastra, pa izvod iz banke...
Olga Medenica Olga Medenica 13:34 23.01.2008

Re: Eh,

ali nista zato...
KO RADI NE BOJI SE GLADI

grofisneki grofisneki 13:36 23.01.2008

Re: Eh,

a bre ako ti treba ova moja sica na racunu bolje se ti vrci ovamo za Srbistan, evo izdrzavacu te
Strongman Strongman 13:36 23.01.2008

Re: Eh,

Olga Medenica
ali nista zato...
KO RADI NE BOJI SE GLADI




Strongman Strongman 13:38 23.01.2008

Re: Eh,

grofisneki
a bre ako ti treba ova moja sica na racunu bolje se ti vrci ovamo za Srbistan, evo izdrzavacu te


A fotka? Nemoj da si bas ti baba iz Banovaca, a ja vec rasprostro zuto peskirce.
grofisneki grofisneki 13:38 23.01.2008

pazi al je nespretna

ne zna ni da sisa

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana