Društvo

nepristojna objedinjenost

antioksidant RSS / 10.03.2012. u 18:41

izbori su tu, pred nosom

za neki dan ce slavica djukic dejanovic, potpredsednik socijalisticke partije srbije raspisati lokalne* izbore a gari kuper** parlamentarne

postoje spinovi o mogucim istovremenim predsednickim izborima

 

argumenti za tako nesto su zvanicno usteda, nezvanicno demokratskoj stranci je potrebno malo vetra u ledja u vidu harizmaticnog(?) predsednika stranke. ako se tadic ne odluci da bude nosioc liste, ostaju bez ikog prepoznatljivog (djilas je pokusaj da se zadrzi bar glavni grad, pajtic koliko donosi u vojvodini odnosi juzno od save i dunava, sutanovac ??? tesko)

 

ono sto je prolematicno je sto objedinjeni izbori (narocito sa lokalnim)  fokus kampanje skrecu u sferu imaginarnog.

 

a sto se tice nepristojnosti: jedini nacin da se predsednicki izbori odrze toliko rano je da sadasnji predsednik da ostavku. u tom slucaju bi se tesko moglo pristojnim nazvati ucesce ostavljenog u novoj kampanji za fotelju koje se odrekao par nedelja ranije.

 

sto se tice "kandidata" za premijera jedina mana mirka cvetkovica je sto nije politicki faktor. mozda bi pristojnije i postenije bilo da tadic bude premijer (ako ds uspe da se nadje u slicnoj poziciji) a polozaj predsednika republike prepusti ustavnim protokolarnim ovlascenjima?

 

 

 

pitanje: gde ce te vi dok traje kampanja? na most da vozite fiata? 

 

* i ** zahvaljujem kolegi blogeru na bukvalnom citanju teksta i insinuiranju da su promene u cilju preciziranja pozeljne. ovaj deo teksta je izmenjen - u prvoj verziji je pisalo da slavica djukic dejanovic raspisuje parlamentarne izbore a lokalni nisu pominjani pa samim tim ni gari kuper

 



Komentari (142)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 18:42 10.03.2012

негативни тастер

stefan.hauzer stefan.hauzer 20:17 11.03.2012

Re: негативни тастер

negativni taster.
jebeš ga -
men' se sluša kjur

antioksidant antioksidant 20:31 11.03.2012

Re: негативни тастер

men' se sluša kjur

ја сам увек за цуре
4krofnica 4krofnica 21:07 11.03.2012

Re: негативни тастер

ја сам увек за цуре



ljutite cure koje, nezadovoljne Sistemom, razbijaju sve čega se dofate?
:)



mjuz.
(tema: nisam odavde:)
antioksidant antioksidant 21:33 11.03.2012

Re: негативни тастер

(tema: nisam odavde:)

niko nije
mikele9 mikele9 18:48 10.03.2012

?

pitanje: gde ce te vi dok traje kampanja? na most da vozite fiata?

Ja bih da preko mosta vozim bicikl ali nisam siguran da za to postoje uslovi, da li je dozvoljeno...bar za vreme kampaGNJe
antioksidant antioksidant 18:53 10.03.2012

Re: ?

Ja bih da preko mosta vozim bicikl ali nisam siguran da za to postoje uslovi, da li je dozvoljeno..

pa ima pesacka staza pa polako (ako vec nema biciklisticke)
sigurno je manje opasno nego preko pancevackog mosta
inace, lift za bicikliste na brankovom mostu mi je jedna od drazih stvari u beogradu... mnogo lepa stvar
mikele9 mikele9 18:57 10.03.2012

Re: ?

inace, lift za bicikliste na brankovom mostu mi je jedna od drazih stvari u beogradu... mnogo lepa stvar

Koristili ga žena i ja od otvaranja, zaista mnogo lepa i korisna stvar i to kod nas...da ne poveruješ svojim biciklom
nsarski nsarski 19:02 10.03.2012

Re: ?

a ima pesacka staza pa polako (ako vec nema biciklisticke)

Heh, pa za takvu voznju po pesackoj stazi je freehand umalo zaglavio u Gvantanamu (od tada mu se ogadila pesma "Guantanamera", a steta - devojke iz Gvanatanama su bas lepe i sarmantne.)

Evo, samo za free-ja:
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:37 11.03.2012

Re: ?

mikele9
pitanje: gde ce te vi dok traje kampanja? na most da vozite fiata?

Ja bih da preko mosta vozim bicikl ali nisam siguran da za to postoje uslovi, da li je dozvoljeno...bar za vreme kampaGNJe


Daj neku akciju-peticiju preko bloga, posredstvom Savetnika, da zamolimo da prosto nema izborne kampanje. Mislim, uredu je, znamo ih sve, i mogli bi neku kintu tako da prištedimo.

Jukie Jukie 18:53 10.03.2012

Kad smo već na Adi

pitanje: gde ce te vi dok traje kampanja?


antioksidant antioksidant 19:06 10.03.2012

dobili smo cibonu

lepo

AlexDunja AlexDunja 19:18 10.03.2012

smejurija

Demokratska stranka mora da pobedi na ovim izborima i ja vam to nalažem.
b.t.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:28 10.03.2012

Re: smejurija

smejurija
Demokratska stranka mora da pobedi na ovim izborima i ja vam to nalažem.


jok, nego ko će? Šešeljevi radikali, naprednjak Toma, mejbi? vala baš smejurija.

AlexDunja AlexDunja 19:36 10.03.2012

Re: smejurija

jok, nego ko će?


dakle, ne može da se živi na blogu
od aktivista, pred izbore...

ne misliš, valjda, da ću prestati da se smejem tadićevim
gafovima zato što se ti plašiš lidije vukićević

nema potrebe za takvom žestinom,
o svemu će se oni već lepo dogovoriti:))
kao i do sada.
appendix appendix 19:50 10.03.2012

Re: smejurija

o svemu će se oni već lepo dogovoriti:))

Sinoć se, bogami, i slavilo ...
milisav68 milisav68 20:49 10.03.2012

Re: smejurija

Vesna Knežević Ćosić

jok, nego ko će? Šešeljevi radikali, naprednjak Toma, mejbi? vala baš smejurija.


Pa ni SPS nije pobedio, a Dačić potpredsednik vlade i ministar.

A Marko se polako sprema.....
antioksidant antioksidant 20:51 10.03.2012

Re: smejurija

A Marko se polako sprema.....

u zemunu juce otvorena fabrika gajbica
krkar krkar 20:57 10.03.2012

Re: smejurija

jok, nego ko će?


Ovaj



(zaokruženi)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:02 10.03.2012

Re: smejurija

alexdunja: dakle, ne može da se živi na blogu
od aktivista, pred izbore...

ne misliš, valjda, da ću prestati da se smejem tadićevim
gafovima zato što ti plašiš lidije vukićević

nema potrebe za takvom žestinom,
o svemu će se oni već lepo dogovoriti:))
kao i do sada.


ako stvarno ne možeš da živiš od mog aktivizma, izvini. žao mi je. samo pišem to što mislim. mada, ruku na srce i tvoje sitno kolce nije o imanuelu kantu blaženo počivšem, već o Tadićevim gafovima. što ja čitam kao radikalsko naprednjački aktivizam, jer te nikad ne čuh da si zinula ič na SNS i SRS. Što je legitimno. Ogromnom broju ljudi se svidjaju, pa što ne bi i tebi. Poštujem.

i ne znam gde vidiš žestinu, ja napisah na tvoju sitnu pakost na račun Tadica samo, citiram "jok, nego ko će? Šešeljevi radikali, naprednjak Toma, mejbi? vala baš smejurija."



AlexDunja AlexDunja 21:04 10.03.2012

Re: smejurija

Ovaj


evo ga!
i ovaj počeo da agituje
mariopan mariopan 21:05 10.03.2012

Re: smejurija

milisav68
Vesna Knežević Ćosić

jok, nego ko će? Šešeljevi radikali, naprednjak Toma, mejbi? vala baš smejurija.


Pa ni SPS nije pobedio, a Dačić potpredsednik vlade i ministar.

A Marko se polako sprema.....

AlexDunja AlexDunja 21:07 10.03.2012

Re: smejurija

što ja čitam kao radikalsko naprednjački aktivizam,

:))))
vala baš.

svih ovih pet godina navijam, baš za njih:))

uozbilji se, vesna.
ima puno ljudi koji su dugo na blogu,
nije baš da se ne znaju stavovi blogera.
mariopan mariopan 21:19 10.03.2012

Re: smejurija

Ovaj



(zaokruženi)

Pa rekla bih da se do sada vise otimao o privilegije a neka radi neko drugi ?
I zamisli da pobedi?

Onda pozove telefonom BoTu i kaze : Aj se djoramo, ti meni ovoliko ja tebi "pobedu" i fotelju - i svi srecni a mi opet u buli?

Sve je to isto sr##nje drugo pakovanje. Ne moze.
Mora da bude neko nov, iz sasvim druge price. Svi koji su samo prosli pored Skupstine poslednjih 20 godina su zavsili politicku karijeru , sto se mene tice..
krkar krkar 21:30 10.03.2012

Re: smejurija

Mora da bude neko nov, iz sasvim druge price.


Da se ja pitam:


ivana23 ivana23 21:38 10.03.2012

Re: smejurija

appendix appendix 21:47 10.03.2012

Re: smejurija

Ovaj

Jedan vic koji je bio aktuelan uoči prethodnih izbora, a kako stvari stoje primenljiv je i sada...
Dakle, obraća se Toma svojoj supruzi, i kaže: Spremi se, ženo, večeras te kara predsednik Srbije! Na to će ona: Je l' to Boris dolazi kod nas ili mi idemo kod njih...
freehand freehand 21:57 10.03.2012

Re: smejurija

Dakle, obraća se Toma svojoj supruzi, i kaže: Spremi se, ženo, večeras te kara predsednik Srbije! Na to će ona:

Jawohl!
krkar krkar 22:01 10.03.2012

Sopstveni klon


Da, jebeno to kad ne znaš šta ćeš sa rukama.













antioksidant antioksidant 22:04 10.03.2012

Re: Sopstveni klon

ovo je znači fiat 503?


tadić ima redak politički talenat - dopadljivost
lako se podvuče biračima
zato je ovaj njegov maestralni promašaj utoliko tragičniji
mariopan mariopan 22:13 10.03.2012

Re: smejurija

Da se ja pitam:

Paaaa , nije da je volim, nije ni lepa kao Toma, ali bi odradila posao, a samo to je bitno.
krkar krkar 22:26 10.03.2012

Smejte se, smejte. Kraj će biti tužan

Paaaa , nije da je volim, nije ni lepa kao Toma, ali bi odradila posao, a samo to je bitno.


Na sve se čovek navikne.

Pa i žena.


antioksidant antioksidant 22:43 10.03.2012

Re: smejurija

ali bi odradila posao,

veliko poverenje
nisu ni cudotvorci dovoljni
treba malo truda i sa nase strane
freehand freehand 23:02 10.03.2012

Re: smejurija

treba malo truda i sa nase strane

Pa onda ne preostaje drugo nego da Krkar nagna babu...
antioksidant antioksidant 23:07 10.03.2012

Re: smejurija

Pa onda ne preostaje drugo nego da Krkar nagna babu...

?
duhovito
mariopan mariopan 23:40 10.03.2012

Re: smejurija

antioksidant
ali bi odradila posao,

veliko poverenje
nisu ni cudotvorci dovoljni
treba malo truda i sa nase strane



Samo ovo neko treba da uzme u ruku i upotrebi, i sve ce biti ....
ecce-florian ecce-florian 00:20 11.03.2012

Re: smejurija

krkar krkar 17:09 11.03.2012

Re: smejurija

nisu ni cudotvorci dovoljni
treba malo truda i sa nase strane


Ma da bar hoće jedan od ove trojice da se kandiduje


antioksidant antioksidant 17:20 11.03.2012

Re: smejurija

Ma da bar hoće jedan od ove trojice da se kandiduje

ma sva trojica zajedno
kao sveto trojstvo
jesen92 jesen92 21:17 11.03.2012

Re: smejurija

vi koji su samo prosli pored Skupstine poslednjih 20 godina su zavsili politicku karijeru , sto se mene tice..
..zabole njih dal su za mene ili za tebe zavrsili karijeru...realno tj za sebe, mnogi koje gledamo zadnjih 20 god, i dalje ce biti prisutni...Ja bih vrlo volela nesto novo ali koliko vidim od ta posla nema nista..s tim u vezi, povraca mi se kad pomislim da bi toma mogao da bude premijer ili predsednik ili bilo sta...ipak, nadam se da on to i ne zeli...ovako mu je super, kao neka opozicija, odgovornost nula a lova koliko hoces...sta ces lepse...
mariopan mariopan 11:13 12.03.2012

Re: smejurija

jesen92
vi koji su samo prosli pored Skupstine poslednjih 20 godina su zavsili politicku karijeru , sto se mene tice..
..zabole njih dal su za mene ili za tebe zavrsili karijeru...realno tj za sebe, mnogi koje gledamo zadnjih 20 god, i dalje ce biti prisutni...Ja bih vrlo volela nesto novo ali koliko vidim od ta posla nema nista..s tim u vezi, povraca mi se kad pomislim da bi toma mogao da bude premijer ili predsednik ili bilo sta...ipak, nadam se da on to i ne zeli...ovako mu je super, kao neka opozicija, odgovornost nula a lova koliko hoces...sta ces lepse...

U pravu si, i ja tako mislim i muka mi je, ali se nekako nadam, sta cu drugo?
jesen92 jesen92 01:01 13.03.2012

Re: smejurija

U pravu si, i ja tako mislim i muka mi je, ali se nekako nadam, sta cu drugo?

...nama u izvesnim godinama ostalo je jedino da se nadamo a ovi mladi bi trebalo malo vise da se aktiviraju ako zaista zele neke promene..
expolicajac expolicajac 22:27 10.03.2012

Mislim

antioksidant antioksidant 22:50 10.03.2012

Zvezda na minus 6

mogu reci i da mi se svidja ova predizborna kampanja

samo nastavite

milisav68 milisav68 23:26 10.03.2012

Re: Zvezda na minus 6

antioksidant
mogu reci i da mi se svidja ova predizborna kampanja

samo nastavite

Pa sad malo vi.

Ajd, u sto marke da Zvezda osvaja titulu.
expolicajac expolicajac 23:30 10.03.2012

Re: Zvezda na minus 6

Ajd, u sto marke da Zvezda osvaja titulu.

Bolje u jenima da Piksi može da isplati gubitak
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:03 10.03.2012

Objedinjeni izbori...

...slikovit su primer centralizma, i negacije lokalne problematike, rasprave o sitnim stvarima, koje olakšavaju i ulepšavaju život. Kao biciklističke staze.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:05 10.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...

koje olakšavaju i ulepšavaju život.

Vala baš! Moći ću da ne izađem na oba istovremeno
antioksidant antioksidant 23:08 10.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...

rasprave o sitnim stvarima, koje olakšavaju i ulepšavaju život. Kao biciklističke staze.

tako je srdja
antioksidant antioksidant 23:10 10.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...

Moći ću da ne izađem na oba istovremeno

sva tri
mariopan mariopan 23:44 10.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...

srdjazlopogledja
...slikovit su primer centralizma, i negacije lokalne problematike, rasprave o sitnim stvarima, koje olakšavaju i ulepšavaju život. Kao biciklističke staze.

Zrenjanin je ceo pokriven stazama za bicikle, imamo i semafore za njih, nalaze se uporedo sa kolovozom i trotoarima.
Mnogo je sigurnije za voznju, mogu i manja deca da se voze do grada, uz roditelje, bez straha od saobracaja.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:04 11.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...

@AO
Oba tri, da budemo tačniji.

@Dobrosavljević
Uh, al' smo na kraj srca.

@Mariopan
Zavidim zrenjanincima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:43 11.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...

dobrosavljevic_m
koje olakšavaju i ulepšavaju život.

Vala baš! Moći ću da ne izađem na oba istovremeno




Bojkotuješ skroz, ili si za bele listiće, izvini ako je previše intimno pitanje? Dvoumio bih se izmedju ta dva, ali pošto za beli listić moram da zapucam čak do Čikaga, mislim da ću i ja da se opredelim za neizlaženje. Posle možemo da razmenimo iskustva sa neizlaženja, ono, koja strategija je primenjena, i na šta da se obrati pažnja idući put.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:25 11.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...

Bojkotuješ skroz, ili si za bele listiće, izvini ako je previše intimno pitanje?

Mislim da po Dontovom sisemu, nevažeći listić dođe isto kao i glasanje za stranku koja ne pređe cenzus, što će reći-odlaze najvećim strankama. Možda me neko ispravi, nisam sigurna

p.s.
I, Srki, brate, sramota me da sa tobom razmenjujem iskustva. To će da bude:
- Šta si radio, Pajo?
- Popeo sam se na vr' Kipa slobode spajdermen metodom i okačio transparent: "Tadiću, izedeš mi gaće! p.s. I ti, Tomo" A ti, Milena?
- Sedela sam kući i vrtela palčeve. Vrlo ljutito!
milisav68 milisav68 12:22 11.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...javascript:;

dobrosavljevic_m

Mislim da po Dontovom sisemu, nevažeći listić dođe isto kao i glasanje za stranku koja ne pređe cenzus, što će reći-odlaze najvećim strankama. Možda me neko ispravi, nisam sigurna

U pravu si, čak su otišli dotle, da ne mora da izadje na izbore ni 5% glasača, a da izbori budu važeći.

Član 82.

Republička izborna komisija raspodeljuje mandate primenom sistema najvećeg količnika.
Mandati se raspodeljuju tako što se ukupan broj glasova koji je dobila svaka pojedina izborna lista podeli brojevima od jedan do zaključno sa brojem 250.

Dobijeni količnici razvrstavaju se po veličini a u obzir se uzima 250 najvećih količnika. Svaka izborna lista dobija onoliko mandata koliko tih količnika na nju otpada.

Ako dve izborne liste ili više izbornih lasta dobiju iste količnike na osnovu kojih se dodeljuje jedan mandat a nema više neraspodeljenih mandata, mandat će se dodeliti listi koja je dobila ukupan veći broj glasova.

Ako nijedna izborna lista nije dobila najmanje 5% glasova, raspodela će se izvršiti na način određen u st. 1. do 3. ovog člana.


Zakon o izboru narodnih poslanika u narodnu skupštinu Republike Srbije
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:46 11.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...

čak su otišli dotle, da ne mora da izadje na izbore ni 5% glasača, a da izbori budu važeći.

Kako su se toga lepo setili! Jasno je i njima da uskoro svi zajedno neće moći taj cenzus da pređu.
trener92 trener92 13:03 11.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...

dobrosavljevic_m
čak su otišli dotle, da ne mora da izadje na izbore ni 5% glasača, a da izbori budu važeći.

Kako su se toga lepo setili! Jasno je i njima da uskoro svi zajedno neće moći taj cenzus da pređu.


jbg školovan kadar
antioksidant antioksidant 13:30 11.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...

Jasno je i njima da uskoro svi zajedno neće moći taj cenzus da pređu.

televizija i spoljni neprijatelj (u vidu podmukle zavere se najčešće pojavljuje) čuda čine za izlaznost
appendix appendix 14:19 11.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...

Bojkotuješ skroz, ili si za bele listiće, izvini ako je previše intimno pitanje?

mariopan mariopan 14:59 11.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...


Mislim da po Dontovom sisemu, nevažeći listić dođe isto kao i glasanje za stranku koja ne pređe cenzus, što će reći-odlaze najvećim strankama. Možda me neko ispravi, nisam sigurna

Upravo tako.
To i jeste caka, mnogi to ne znaju, i dok se narod doseti kome je time zapravo dao glas prodje voz.
I to je predizborna porpaganda, lukavo smisljena, navodno "beli listici" iz nezadovljstva, samo podvala spakovana u "nezdovoljstvo" na koje racunaju da im pomogne da opet jasu.
Jer nema sanse da neki prodju, samo ako zeznu dovoljno biraca.
Kazezoze Kazezoze 16:14 11.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...

mariopan

Mislim da po Dontovom sisemu, nevažeći listić dođe isto kao i glasanje za stranku koja ne pređe cenzus, što će reći-odlaze najvećim strankama. Možda me neko ispravi, nisam sigurna

Upravo tako.
To i jeste caka, mnogi to ne znaju, i dok se narod doseti kome je time zapravo dao glas prodje voz.
I to je predizborna porpaganda, lukavo smisljena, navodno "beli listici" iz nezadovljstva, samo podvala spakovana u "nezdovoljstvo" na koje racunaju da im pomogne da opet jasu.
Jer nema sanse da neki prodju, samo ako zeznu dovoljno biraca.

narod treba da uvidi da je glasanje prevara, a ne da glasa za prevarante.
ništa neće promenuti to ako glasa za one koji su tu prevaru ozakonili, jer u svakom slučaju prevarant će pobediti, glasao ti za njega ili za nekog drugog.
a svi trenutni političari su učestvovali u toj prevari. znači tvoj glas ide lopovima koji su te ucenili da moraš glasati, bez obzira za koga glasaš.
jedina prednost je što ćeš se, ukoliko ne glasaš, osećati manje prevarenim jer nisi učestvovao u toj farsi. to mu dođe kao lična pobeda protiv sistema kojeg ne podržavaš.
mariopan mariopan 16:28 11.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...

narod treba da uvidi da je glasanje prevara, a ne da glasa za prevarante.


Sasvim si u pravu, za ceo komentar.

Samo sto ja verujem da moramo da se borimo protiv takve prevare? Kako? Pa da biramo nekoga ko bi to sve menjao? Ili revolucijom, anarhijom....kako mislis drugacije?

A da glasam za neke nove kojih ima? Neka partija od novih kojima ne daju ni da pridju izborima, zato da bi zauvek vladali? Mislim da je to jedini nacin, inace smo ga ugasili u ovom zivotu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:17 11.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...

dobrosavljevic_m
Bojkotuješ skroz, ili si za bele listiće, izvini ako je previše intimno pitanje?

Mislim da po Dontovom sisemu, nevažeći listić dođe isto kao i glasanje za stranku koja ne pređe cenzus, što će reći-odlaze najvećim strankama. Možda me neko ispravi, nisam sigurna

p.s.
I, Srki, brate, sramota me da sa tobom razmenjujem iskustva. To će da bude:
- Šta si radio, Pajo?
- Popeo sam se na vr' Kipa slobode spajdermen metodom i okačio transparent: "Tadiću, izedeš mi gaće! p.s. I ti, Tomo" A ti, Milena?
- Sedela sam kući i vrtela palčeve. Vrlo ljutito!


Ja mislim da oni (T&T) imaju više razloga da se plaše tvog ljutitog vrtenja palčeva nego mog Cirque du Soleil preko okeana. Jebeš ti zemlju i vlast koja natera pametne ljude da sede kući u vreme izbora. To srlja u propast.

Slažem se sa Kazeom, gore, par komentara iznad, po pitanju ličnog "zadovoljstva" odlukom da se ne učestvuje u toj izbornoj farsi. Mada, priznajem da je meni lakše, jer ne moram da živim sledeće 4 godine pod vlašću neke nove trule koalicije (ima dovoljno truleži pod kojom ću da živim sa ove strane okeana, ali pošto nemam pravo glasa, ne mogu da utičem, ustvari, mogu da sedim kući i vrtim palčevima, ali se to ne broji).
antioksidant antioksidant 19:21 11.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...

Jebeš ti zemlju i vlast koja natera pametne ljude da sede kući u vreme izbora. To srlja u propast.

to mnogima odgovara
postoji jako veliki broj "ljudi" kojima ovakvo stanje odgovara
mnoge od njih gledamo na tv-u a kad krene predizborna kampanja gledacemo ih jos vise
jedan.kub jedan.kub 00:49 12.03.2012

Re: Objedinjeni izbori

Ako nijedna izborna lista nije dobila najmanje 5% glasova, raspodela će se izvršiti na način određen u st. 1. do 3. ovog člana.

Zakon o izboru narodnih poslanika u narodnu skupštinu Republike Srbije

Probajte ovo
jedan.kub jedan.kub 00:50 12.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...javascript:;

Ako nijedna izborna lista nije dobila najmanje 5% glasova, raspodela će se izvršiti na način određen u st. 1. do 3. ovog člana.

Zakon o izboru narodnih poslanika u narodnu skupštinu Republike Srbije

Probajte ovo
ivana23 ivana23 00:58 12.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...javascript:;

jedan.kub
Ako nijedna izborna lista nije dobila najmanje 5% glasova, raspodela će se izvršiti na način određen u st. 1. do 3. ovog člana.

Zakon o izboru narodnih poslanika u narodnu skupštinu Republike Srbije

Probajte ovo


Da, ali... lepo je srocio izvesni Goran:

Nije mi jasno kakvo je to resenje da se izbori ponove... Baska sto kosta para (gradjane, koga drugog?) nego sto ne razumem za koga bi se glasalo na ponovljenim izborima... Neki novi se pojave, jel? Koji nisu ucestvovali na prvim izborima - iz kog razloga? Cekali da se rascisti guzva luzera sa prvih izbora, jer je sa njima nedostojno boriti se prsa u prsa? Naravno prsa u prsa, na izborima, nego kako. Budalastina, velika budalastina.
Pritom, sustina demokratskih izbora je da ucestvuju svi. Kako mozes da zabranis nekome da ucestvuje na izborima, ma sta ja ili ti mislili o njemu?

jedan.kub jedan.kub 01:11 12.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...javascript:;

ivana Pritom, sustina demokratskih izbora je da ucestvuju svi.

Naravno, ali vredi pokusati da se unesu bar neke promene u izbornom zakonu.

PS Ceo tekst predloga sigurno ne bi prosao u skupstini.
jedan.kub jedan.kub 01:32 12.03.2012

Re: Objedinjeni izbori

Duplo objavljen komentar.
PS Pokusala sam da ga obrisem, ali ne funkcionise.
Jukie Jukie 01:39 12.03.2012

Re: Objedinjeni izbori...javascript:;

Ovu matematiku kao da je smišljao Čarli Eps (koji me btw nervira jer mi pusti buvu da računam razne stvari a ne da mi radnu formulu da uturim brojeve u nju)

I na kraju glasove dobije jedna od nekoliko izbornih lasta
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:16 10.03.2012

Up

fantomatsicna fantomatsicna 06:12 11.03.2012

Gde cu ja?

Pored caleta ,koji ce verovatno po obicaju da se jede, kad vidi rezultate...
trener92 trener92 12:39 11.03.2012

Oneeee

pa neće valjda

Sutra finale "Beseda u Zoranovu čast"

opet ,



ovi stvarno nisu baždareni

Inače mislim da se "nazire" u kakvom su dilu ( što se tiče predsedničkih izbora )

Dnevnik : Bećković izborni adut SNS
iako izgleda glupo kao kosmodisk, ali drugog glava više neče da boli)
AlexDunja AlexDunja 12:45 11.03.2012

Re: Oneeee

Dnevnik : Bećković izborni adut SNS


još da ldp kandiduje vuka,
pa će da bude vajzli spiking jugovića madr,
sa sviju strana:))

da vidim onda za koga će krkar da glasa
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:49 11.03.2012

Re: Oneeee

Sutra finale "Beseda u Zoranovu čast"

Jao, jao, neeeeeeeee...Pa još se nismo opasuljili od prošle!
trener92 trener92 12:52 11.03.2012

Re: Oneeee

AlexDunja

još da ldp kandiduje vuka,
pa će da bude vajzli spiking jugovića madr,
sa sviju strana:))



Neka, ali samo pod uslovom da nam priča o cipelama 68` i Dani
ecce-florian ecce-florian 13:33 11.03.2012

Re: Oneeee

AlexDunja
Dnevnik : Bećković izborni adut SNS


još da ldp kandiduje vuka,
pa će da bude vajzli spiking jugovića madr,
sa sviju strana:))

da vidim onda za koga će krkar da glasa

A to tebe muči, konačno si se autovala.
Možeš ti kolko god oćeš da glasaš za tog tvog Vuka, nema on šanse pored ovog Ćosića za kog trener kaže da se privatio

Jedva čekam da postane precednik pa da Nemanja bude ministar kulture
AlexDunja AlexDunja 13:53 11.03.2012

Re: Oneeee

A to tebe muči, konačno si se autovala.


jeste:))

taman sam mislila da iskuliram kampanju,
kad u najavi ineresantno u p. materinu
arcins arcins 14:06 11.03.2012

Re: Oneeee

AlexDunja
A to tebe muči, konačno si se autovala.


jeste:))

taman sam mislila da iskuliram kampanju,
kad u najavi ineresantno u p. materinu



Po srpski se kaze u tri p. materine
trener92 trener92 14:06 11.03.2012

Re: Oneeee


ecce-florian

A to tebe muči, konačno si se autovala.
Možeš ti kolko god oćeš da glasaš za tog tvog Vuka, nema on šanse pored ovog Ćosića za kog trener kaže da se privatio

Jedva čekam da postane precednik pa da Nemanja bude ministar kulture


Čekaj bre ecce, samo unosiš pometnju u naše redove sa ovim sa ovom slikom ( ko šerlokidem da gledam čvrstorukašaDžilasinu da čujem šta nam poručuje.
antioksidant antioksidant 14:38 11.03.2012

Re: Oneeee

idem da gledam čvrstorukašaDžilasinu

mora da se menja skolski program iz biologije i geografije
gde jos samo nadje ovlascenja za to u funkciji gradonacelnika beograda - ne znam
ivana23 ivana23 15:04 11.03.2012

Re: Oneeee

trener92
pa neće valjda
Sutra finale "Beseda u Zoranovu čast"


Sto si stavio ovaj klip sa Sladjom?

Kakve veze ima sa takmicenjem "Beseda u Zoranovu čast"!?



Finale takmicenja u besednistvu "Besede u Zoranovu cast", Jugoslovensko dramsko pozoriste Beograd, 12. mart 2011.
Sanja Kljajic - "Sansa da budem covek"
trener92 trener92 15:43 11.03.2012

Re: Oneeee

ivana23
trener92
pa neće valjda
Sutra finale "Beseda u Zoranovu čast"


Sto si stavio ovaj klip sa Sladjom?

Kakve veze ima sa takmicenjem "Beseda u Zoranovu čast"!?



Finale takmicenja u besednistvu "Besede u Zoranovu cast", Jugoslovensko dramsko pozoriste Beograd, 12. mart 2011.
Sanja Kljajic - "Sansa da budem covek"

( pošto znam dobro o čemu je reč, naravno da je s moje strane ovo bilo ironičano, sarkastičano i cinično u svakom smislu )
)
Asociralo me na onaj tragičan događaj ( sa klipa),
(
i zbog toga što mi se čini neprimereno da se prave predstave ovakvog tipa, izgleda mi prilično licemerno, služi samo svrsi, propagandi ( poput političkih pamfleta );
da se nešto istakne a u isto vreme se niko toga ne pridržava (), zatim u istom maniru
Čeda juče sa svojom ekipom, sutra će Koštunica sa svojom,
(i ova podela na suprotstavljene tabore govori u prilog tome koliko su svi na Đinđićevom putu, a koliko su svi ozbiljno shvatili i poštovali ono što je čovek pokušao da kaže)
u toku godine kako kome kad odgovara tako "koriste njegovo ime" i zaklanjaju se iza njega, a s druge strane, komplet ekipa u proteklih devet godina, pokazuje koliko su slušali "njegove besede";
možda jesu slušali ali ih niko od njih nije čuo, a još manje hoće da sledi tu ideju.
To vidimo po rezultatima koje ( su ostvarili ) i ostvaruju ( da ne zbunjujem navodeći činjenice).

Tako je mislim o tome.

Nadam se da je malo jasnije zašto sam ovo uradio.
trener92 trener92 15:45 11.03.2012

Re: Oneeee

pošto je dvaput ( nisam ja `leba mi, server opet baguje),
Postoje dva spekta ove priče, kao karakteristične,.
-jedna je mitomanija, kojoj je naš živalj sklon, iz čisto sitnosopstveničkih razloga ( doslovno prenesena u svoj svojoj gruboj definciji i mislim da je to ovde na sceni, čast izuzecima)

- druga je idolopoklonstvo

Na našu žalost ove bolesti nismo preležali.
I zbog toga je moja reakcija onakva kakvu si videla, na vest koju sam citirao.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:12 11.03.2012

Re: Oneeee

Nego...je l' još nekome ovo recitovanje Đinđićevih govora patetično i bljantavo?
Izvinjavam se zbog trovačine, al' ne mogu da zadržim
ecce-florian ecce-florian 16:25 11.03.2012

Re: Oneeee

dvaput je dvaput
a tri je tri

krkar krkar 16:57 11.03.2012

Re: Oneeee

ecce-florian
dvaput je dvaput
a tri je tri



Ovaj bi, zasluženo, više glasova dobio.


ivana23 ivana23 17:02 11.03.2012

Re: Oneeee

dobrosavljevic_m
Nego...je l' još nekome ovo recitovanje Đinđićevih govora patetično i bljantavo?
Izvinjavam se zbog trovačine, al' ne mogu da zadržim


Ko ce sutra da recituje Dj. govore?

Trener je napravio () paralelu sa Sladjom, al' sutra nema recitovanja.

Milena, ne pratis komentare...
krkar krkar 17:02 11.03.2012

Re: Oneeee

da vidim onda za koga će krkar da glasa


Pošto ovaj neće - onda ipak:




dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:13 11.03.2012

Re: Oneeee

Milena, ne pratis komentare...

Ma ispratila sam komenatre, al' izgleda nisam ispratila tu manifestaciju kako treba.
Sad videh:

U žiriju će biti predsednik Srbije Boris Tadić, upraviteljka Fondacije dr Zoran Ðinđić Ružica Ðinđić, glumica Nataša Ninković, direktorka JDP Tamara Vučković, gradonačelnik Beograda Dragan Ðilas, glumac Predrag Ejdus, ministar odbrane Dragan Šutanovac, saopšteno je iz DS-a.

Demokratska stranka i Fondacija dr Zoran Ðinđić sedmi put organizuju takmičenje, čija je ovogodišnja tema Ðinđićev citat "Reforme u Srbiji mogu da uspeju samo ako osećanje nade i volje pobedi nad osećanjem praznog mudrovanja i cinizma".

"Promovišući vrednosti moderne i evropske Srbije koje je definisao upravo Zoran Ðinđić, želimo da omogućimo mladim ljudima, bez obzira na njihovu stranačku, nacionalnu, versku ili polnu pripadnost, da iskažu svoje liderske potencijale i unaprede veštine besedništva", navedeno je u saopštenju.

Auh!
trener92 trener92 20:07 11.03.2012

Re: Oneeee

dobrosavljevic_m

Auh!


"Reforme u Srbiji mogu da uspeju samo ako osećanje nade i volje pobedi nad osećanjem praznog mudrovanja i cinizma".


želimo da omogućimo mladim ljudima, bez obzira na njihovu stranačku, nacionalnu, versku ili polnu pripadnost, da iskažu svoje liderske potencijale i unaprede veštine besedništva", navedeno je u saopštenju.

dvaput auh-h-h
"Joj živote gorak li si
ni čemer ti ravan nije"
ecce-florian ecce-florian 21:10 11.03.2012

Re: Oneeee

Dragan Ðilas

To onaj što oće cigani da izvozi u Belgiju.Ko da oni nemaju dosta svojih. Ovaj je npr rođen jedno 100 km južnije od grada gradonačelnika koji je pisao članu komisije.

i još i našu pesmu peva
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:24 11.03.2012

Re: Oneeee

trener
"Reforme u Srbiji mogu da uspeju samo ako osećanje nade i volje pobedi nad osećanjem praznog mudrovanja i cinizma".

"Reforme u Srbiji mogu da uspeju samo ako prestanete sa tim proseravanjem i glasate za nas", prim. prev.
p.s.
Django!
antioksidant antioksidant 22:26 11.03.2012

Re: Oneeee

Reforme u Srbiji mogu da uspeju

postoji kriticna masa kojima reforme ne odgovaraju
lepo im je ovako kako je
Goran Vučković Goran Vučković 22:46 11.03.2012

Re: Oneeee

postoji kriticna masa kojima reforme ne odgovaraju
lepo im je ovako kako je

Muka je ako su to državni službenici i penzioneri - jer su u zbiru svakako u većini, a cena tekućeg stanja se tovari na buduće generacije, koje otplaćuju dug koji se gomila. Ne može dugo da traje, ali može da natovari teret budućim generacijama solidno. Da ne pominjem da Višnja neće da otvori svoju vegansku kuhinju jer je opterećenje privrede već i sada jako veliko.
jedan.kub jedan.kub 01:05 12.03.2012

Re: Oneeee

Re: Oneeee

postoji kriticna masa kojima reforme ne odgovaraju
lepo im je ovako kako je


Muka je ako su to državni službenici i penzioneri - jer su u zbiru svakako u većini, a cena tekućeg stanja se tovari na buduće generacije, koje otplaćuju dug koji se gomila. Ne može dugo da traje,

I medju njima ima svesnih sadasnje situacije; i oni imaju decu i unuke koje ce da izdrzavaju do svoje smrti ako se ne opamete.
mariopan mariopan 13:37 13.03.2012

Re: Oneeee

Goran Vučković
postoji kriticna masa kojima reforme ne odgovaraju
lepo im je ovako kako je

Muka je ako su to državni službenici i penzioneri - jer su u zbiru svakako u većini, a cena tekućeg stanja se tovari na buduće generacije, koje otplaćuju dug koji se gomila. Ne može dugo da traje, ali može da natovari teret budućim generacijama solidno. Da ne pominjem da Višnja neće da otvori svoju vegansku kuhinju jer je opterećenje privrede već i sada jako veliko.

Nemas pojma koliko nisi u pravu za penzionere, pa tek oni NECE glasati za ove idiote.
Koliko njih ima decu koja ne rade do 40- te i oni jos uvek moraju da ih izdrzavaju od bednih penzija? Ta "deca" su vec u godinama a jos su na teretu roditelja , bez sanse za sopstveni zivot, zaposlenje, zenidbu, udaju, stvaranje porodice, sve to im je oduzeto.

Ili onih koji od tih penzija ne mogu da plate racune i prezive, imaju da birjau ili da jedu ili da plate racune, oba ne moze.
NIKO od njih, koji tako bedno zive, a to je bar pola miliona penzionera u Srbiji, nece glasati za ove koji su sve njih do toga doveli, a ja to znam jer i ja sam jedna od njih. Od moje penzije ja ne mogu ni racune da platim ako je u njih uracunato i grejanje, a gde je za zivot, pa ti vidi kako je nama lepo?


Ali zato imas "podmladak" PUPSa koji ce sigurno glasati za svoje favorite.
antioksidant antioksidant 14:13 13.03.2012

Re: Oneeee

Nemas pojma koliko nisi u pravu za penzionere, pa tek oni NECE glasati za ove idiote.

a penzioneri ce da glasaju za neke druge idiote?

pricamo o reformama a njih nece biti jer mnogima to odgovara (na neki nacin i penzionerima jer ni jedna reforma ne bi mogla garantovati ni priblizno iste prihode penzionerima (bez obzira koliko su oni sada mali))
Biljana 77 Biljana 77 17:29 11.03.2012

samo zatvoriš oči



odgovor:
gde ce te vi dok traje kampanja
antioksidant antioksidant 17:31 11.03.2012

Re: samo zatvoriš oči

lepo je ispala ada na ovoj fotki :))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana