Ljudska prava| Sex| Zabava| Život| Životinjski svet

Hladan jezik na francuski nacin

mariopan RSS / 12.03.2012. u 17:53

 Ma, to je vest u Kuriru.

Ne treba im verovati, oni su skandalmajstori, od toga zive, to im je posao.

Slike sarene, na stolu gola devojka - posluzavnica, zenski rod od posluzavnik, bez znakova navoda jer nije navodno, ona je stvarno - stvar, predmet za posluzivanje, koji posle mozete da polizete, ako vam se hrana dopala.

Mozda mozete i nesto drugo da uradite, malo jace da stipnete, ili ugrizete,  ako se tanki reznjevi sunke ne odvajaju dovoljno brzo do njene koze.

Mozete i da se naljutite, vi ste Bog jer vi ste to platili,  ako je njena koza postala topla i hrana se zagrejala, jer pre toga, nju su  kupali i polivali ledenom vodom da joj koza dobije pravu temperaturu, temperaturu lesa, da se hrana ne pokvari...a ona, bezobrazna pa  ugrejala posluzenje i pokvarila mu ukus, izgled, aranzman?

Tepnula kada nije smela?

Disala kada nije smela? 

Zabavno je ponizavati i zlostavljati, uzivati u svojoj nadmoci nad bicem koje mora da otrpi sve vase zelje jer vi imate moc i novac a one su niko i nista, nisu ni ljudska bica - one su stvar na kojima se servira jelo?

 Srecan nam minuli praznik "dan zena", i budite srecne sto nismo mi   na jelovniku?

Nadam se da sam ispostovala rodnu ravnopravnost u jeziku i pravilno napisala posluzavnica, ako vi imate ideju kako bi se one zvale slobodno pomozite da smislimo naziv koji nikoga nece degradirati ni uvrediti - a potpuno je svejedno sta radite posle sa njima, devojkama, zenama, sestrama, majkama..... 

Vec dva dana cekam da se neko oglasi i kaze nesto, ili da se bar zgrozi, ali cela bulumenta branitelja nasih prava sada slozno i gromoglasno cuti ?

 Namerno nisam napisala ko je i gde te slike snimio, ne zanima me jos jedan u neprekidnom nizu nasih skandala.

Te fotografije  su autenticne, negde su snimljene, kod nas, jer naslov mog teksta je zapravo naziv "jela" i stoji pored glave jedne devojke, veoma mlade, necije cerke ili sestre...i nema nikoga da se oglasi i stane u zastitu njenih prava, makar prava da je ne snimaju u tom ponizavajucem polozaju i objavljuju slike u medijima?

Da li je neko njih pitao za dozvolu? 

 Koliko kosta necije ponizenje ako ga javno objavite bez dozvole? 

Da li su one dale saglasnost da budu snimane i da se njihove fotografije nadju u medijima?

Ko ce njih da zastiti? 

Ko zna odgovore na ta pitanja?



Komentari (58)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 17:56 12.03.2012

...



Kako to izgleda u stvarnosti prosudite sami.Birala sam fotografiju na kojoj se ne vidi lik, mada su te fotografije vec objavljene u medijima i ima ih ina internetu.
jesen92 jesen92 01:04 13.03.2012

Re: ...

..odavno nisam videla nesto odvratnije..
mariopan mariopan 10:47 13.03.2012

Re: ...

jesen92
..odavno nisam videla nesto odvratnije..

Ni ja.

Pogotovo sto je to sindikalna proslava. Izivljavanje.
libkonz libkonz 18:07 12.03.2012

Trebala si

Namerno nisam napisala ko je i gde te slike snimio, ne zanima me jos jedan u neprekidnom nizu nasih skandala.

Sindikat zaposlenih u sudstvu
mariopan mariopan 18:14 12.03.2012

Re: Trebala si

libkonz
Namerno nisam napisala ko je i gde te slike snimio, ne zanima me jos jedan u neprekidnom nizu nasih skandala.

Sindikat zaposlenih u sudstvu

Da. Pravosudja, ako je vest tacna, mada, kako kaze gospodja iz sindikata :

Vazimo za smeran sindikat , ne znam odakle Nedeljkovicu te informacije i slike. Nikad nismo unajmili gole devojke za svoje susrete. Uostalom, cak i da pravimo bahanalije, mi to radimo od nasih para.

Pardon gospodjo - od nasih para.
mirelarado mirelarado 18:33 12.03.2012

Традиција?

Је л' се оваква гозба ослања на традицију набавке свињских полутки? Само нек' је неко месо...
mariopan mariopan 18:47 12.03.2012

Re: Традиција?

mirelarado
Је л' се оваква гозба ослања на традицију набавке свињских полутки? Само нек' је неко месо...

Pa meso je, nije da nije....

A ti si ekspert pa da te pitam, jel' pravilno "posluzavnica" u zenskom rodu od "posluzavnik" u muskom rodu??

Da neko ne pobrka pojmove, kod nas u Banatu "posluzonica" je kutlaca kojom se sipa supa, znaci moracemo da izmislimo neku drugu rec da ispostujemo rodnu ravnopravnost?
mirelarado mirelarado 18:53 12.03.2012

Re: Традиција?

jel' pravilno "posluzavnica" u zenskom rodu od "posluzavnik" u muskom rodu??


Aко мене питаш, правилно (или бар у духу језика) било би: жена-послужавник, или жена-пладањ, можда и жива тацна...
mariopan mariopan 19:03 12.03.2012

Re: Традиција?

mirelarado
jel' pravilno "posluzavnica" u zenskom rodu od "posluzavnik" u muskom rodu??


Aко мене питаш, правилно (или бар у духу језика) било би: жена-послужавник, или жена-пладањ, можда и жива тацна...

Hvala, da me ne optuze za rodnu neravnopravnost u tekstu.
A treba i nove reci da naucim, valjace.
Kazezoze Kazezoze 19:24 12.03.2012

Re: Традиција?

mirelarado
jel' pravilno "posluzavnica" u zenskom rodu od "posluzavnik" u muskom rodu??


Aко мене питаш, правилно (или бар у духу језика) било би: жена-послужавник, или жена-пладањ, можда и жива тацна...

u narodu poznata kao pladanjka:)))
mariopan mariopan 22:17 12.03.2012

Re: Традиција?

Kazezoze
mirelarado
jel' pravilno "posluzavnica" u zenskom rodu od "posluzavnik" u muskom rodu??


Aко мене питаш, правилно (или бар у духу језика) било би: жена-послужавник, или жена-пладањ, можда и жива тацна...

u narodu poznata kao pladanjka:)))

E, lakse mi je ako je i u narodu poznat taj nacin seviranja, pa vec imamo rec za to "posudje", napredujemo , ko kaze da smo necivilizovani?
jedan.kub jedan.kub 22:58 12.03.2012

Re: Традиција?

Stvarno odvratno na sta su zene, sve radi posla prinudjene.

A treba i nove reci da naucim, valjace.

Nemoj da se trudis.
Te nove reci izvedene od muskih profesija (smislio valjda neki muski sovinista) radi rodne ravnopravnosti, meni vise deluju potcenjivacki ili omalovazavajuci.
Ja bih neke svoje muske kolege zbog strucnosti radje nazvala inzenjerkama...

Zasto zena ne moze da bude inzenjer vec inzenjerka, profesor, lekar, apotekar; a kako bi glasila zenska profesija varilac?
mariopan mariopan 23:25 12.03.2012

Re: Традиција?

Te nove reci izvedene od muskih profesija (smislio valjda neki muski sovinista) radi rodne ravnopravnosti, meni vise deluju potcenjivacki ili omalovazavajuci.
Ja bih neke svoje muske kolege zbog strucnosti radje nazvala inzenjerkama...

Izmisljali jer nisu imali drugog posla.
Rogobatno, u nasem jeziku zaziveti nece, ako se ne govori a ne govori se - umrece. Jer jezik je ziv samo dok neko njime govori, reci se zaborave ako se ne koriste, tako ce i to kao jedna beskorisna politikantska izmisljotina umreti prirodnom smrcu.

Zaista, razlog za ovaj blog i jeste izraz na licu devojke koja lezi.
Nisam stavila sliku gde se vidi lice bez osmeha kao maska, ali to mozes i sama da nadjes ima na netu.
G r o f G r o f 23:57 12.03.2012

Re: Традиција?

Stvarno odvratno na sta su zene, sve radi posla prinudjene.


I ja kažem...
U obližnjoj prodavnici, koja je u svojih deset kvadrata tako krcata robom da se jedva prolazi radi prodavačica za 150 eura mesečno. Prodavnica pravi veliki prome, a gazda je čak postavio tonsku kameru za nadzor tako da u svojih 9 sati, koliko radi, nema ni minut odmora.
Ja mislim da je to strašnije od golog ležanja na stolu.
Za mene je, recimo, veće poniženje učestovanje u emisiji trenutak istine, od ovoga. ..da, ali tamo su svi obučeni pa nije strašno.
stari92 stari92 08:28 13.03.2012

Традиција? - оффф цоррсе

Kazezoze
mirelarado
jel' pravilno "posluzavnica" u zenskom rodu od "posluzavnik" u muskom rodu??


Aко мене питаш, правилно (или бар у духу језика) било би: жена-послужавник, или жена-пладањ, можда и жива тацна...

u narodu poznata kao pladanjka:)))


шведен астал а ла Јустиција

@ mariopan fotka (dole) : Sverige tablL a la Pedersen
(podloga za sintezu/unijaćenje/ovaploćenje st. srpske izreke : kad je'm -je'm / kad bm-bm))
D)))
mariopan mariopan 10:52 13.03.2012

Re: Традиција?

G r o f
Stvarno odvratno na sta su zene, sve radi posla prinudjene.


I ja kažem...
U obližnjoj prodavnici, koja je u svojih deset kvadrata tako krcata robom da se jedva prolazi radi prodavačica za 150 eura mesečno. Prodavnica pravi veliki prome, a gazda je čak postavio tonsku kameru za nadzor tako da u svojih 9 sati, koliko radi, nema ni minut odmora.
Ja mislim da je to strašnije od golog ležanja na stolu.
Za mene je, recimo, veće poniženje učestovanje u emisiji trenutak istine, od ovoga. ..da, ali tamo su svi obučeni pa nije strašno.

U pravu si.
Ne verujem da devojke ovo rade iz zadovoljstva jer znam nase Gazde iskoriscavaju svaku priliku za zaradu. Njoj ide neka crkavica a Gazdi ide zarada.
Pogotovo im nije prijatno ako ih uslikaju i razvuku fotografije po zutoj stampi, da mogu da ih vide u celoj drzavi.
mariopan mariopan 19:14 13.03.2012

Re: Традиција? - оффф цоррсе

stari92

(podloga za sintezu/unijaćenje/ovaploćenje st. srpske izreke : kad je'm -je'm / kad bm-bm))
D)))

Ovo kao nacelo postujem, vise mi na zivce idu oni koji nit jedu nit...***... niti drugom daju.
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:14 12.03.2012

Kažu da je ovakav

način serviranja hrane došao iz Japana, nemam dokaz sampo mi onako stoji info negde u glavi.
Ukoliko je tačno to je prvi korak u modernizaciji sudova, gde je japanska poslovična efikasnost uzor.

Ako je članovima sindikata ovo okay meni još bolje. Ja od sada pamtim jedno ime Branko Stamenković.
Jel` Branko, ne bilo ti teško, znam da čitaš, jes` ti član ovog sindikata, mislim, pravosuđa
mariopan mariopan 22:18 12.03.2012

Re: Kažu da je ovakav

uros_vozdovac
način serviranja hrane došao iz Japana, nemam dokaz sampo mi onako stoji info negde u glavi.
Ukoliko je tačno to je prvi korak u modernizaciji sudova, gde je japanska poslovična efikasnost uzor.

Ako je članovima sindikata ovo okay meni još bolje. Ja od sada pamtim jedno ime Branko Stamenković.
Jel` Branko, ne bilo ti teško, znam da čitaš, jes` ti član ovog sindikata, mislim, pravosuđa

Ne verujem da ce se javiti, mozda se prejeo?
ninasimone ninasimone 19:19 12.03.2012

U cemu je razlika?

Mozda su dobili ideju od Marine Abramovic:
Marina Abramovic's LA Moca Gala Performance

iz clanka:
Just 24 hours before her directorial debut of “An Artist’s Life Manifesto,” the MOCA gala piece, she was lambasted by legendary dancer Yvonne Rainer for what Ms. Rainer called ‘grotesque’ and ‘verging on economic exploitation’ for Ms. Abramovic’s use of 85 actors—for two days of services, each participant was to be paid $150 and would also receive a one-year membership to the museum.
mariopan mariopan 22:20 12.03.2012

Re: U cemu je razlika?

Mozda su dobili ideju od Marine Abramovic:
Marina Abramovic's LA Moca Gala Performance



Ne verujem da su one pokondirene tikve ikada cule za Marinu Abramovic, i ono sto ona radi je, ovo je veoma prizemno ponizavanje zene, zato sam se i brecnula, makar na blogu.
nsarski nsarski 19:37 12.03.2012

Mariopan, nije ovo nista novo

Evo jednog dizajna iz 60-ih



A, inace, naked sushi je klasika





Sad, naravno, ima ljudi kojima je ovo nekakvo zadovoljstvo (meni svakako nije!), ali svakome svoj cirkus. (Prever)

P.S. Nadam se iskreno da su te zene pristojno placene - onda je to posao kao i svaki drugi.
ivana23 ivana23 19:57 12.03.2012

Re: Mariopan, nije ovo nista novo

I u seriji Sex i grad, Samanta je na takav nacin servirala sushi...

mirelarado mirelarado 20:17 12.03.2012

Re: Mariopan, nije ovo nista novo

Ваља напоменути и да су источњаци водили рачуна о родној равноправности. Овде сте сви поставили фотографије онога што се зове nyotaimori, али, постоји и nantaimori :



(Kaко и зашто је правосудним синдикалкама промакла ова могућност, не знам...)
ecce-florian ecce-florian 21:55 12.03.2012

Re: Mariopan, nije ovo nista novo

mirelarado
Ваља напоменути и да су источњаци водили рачуна о родној равноправности. Овде сте сви поставили фотографије онога што се зове nyotaimori, али, постоји и nantaimori :



(Kaко и зашто је правосудним синдикалкама промакла ова могућност, не знам...)


Oćeš da kažeš zašto ne Homen( ladno posluženje na stolu) umesto Nate Mesarović(ispod mesnih spesijaliteta)
( Lična žrtva.Vidi gore kod Ivane pod sexi grad)

Preferiram Mesarović ,ništa mudro,zbog prezimena samo.

I krajnje je vreme da se ovde na blogu državni organi a naročito pravosudni prestanu tretirati orijentalno. U pravosudju je izvršena reforma.
mariopan mariopan 22:29 12.03.2012

Re: Mariopan, nije ovo nista novo

nsarski

Znam ja da to nije novo, samo mi je muka prpipala od nasih pokondirenih tikvi koji su do juce u opancima pocupkivali u nekom seletu a sada se izivljavaju na ovakav nacin.
Ovako nesto nije tipicno za nas mentalitet i podneblje, to je tipicno :"videla zaba da se konji kuju..."

Ove bahanalije je neko platio od para poreskih obveznika Srbije, to niko od svoje plate nije platio.

P.S. Nadam se iskreno da su te zene pristojno placene - onda je to posao kao i svaki drugi.

Nema sanse u Srbiji, mozda je Gazda lokala dobro zaradio ali ne i one, ne vidim osmehe na licima, samo muku i zavorene oci sa previse sminke, lice kao maska. Ustvari, to me i pogodilo, one su tu zato sto moraju. Ona ne uziva u tome, radi to zato sto mora. I to nikome nije zasmetalo tamo? Ni zenama? Eeeee......
mariopan mariopan 22:54 12.03.2012

Re: Mariopan, nije ovo nista novo

mirelarado
Ваља напоменути и да су источњаци водили рачуна о родној равноправности. Овде сте сви поставили фотографије онога што се зове nyotaimori, али, постоји и nantaimori :



(Kaко и зашто је правосудним синдикалкама промакла ова могућност, не знам...)

Ima slicka, jedna sindikalka lepo polizala posluzavnik, nadam se da im je obema prijalo?

A ja se sve vreme pitam gde je posluzenje za dame?

Hvala Mirela
mariopan mariopan 16:41 13.03.2012

Re: Mariopan, nije ovo nista novo

Preferiram Mesarović ,ništa mudro,zbog prezimena samo.

U pravosudju je izvršena reforma.

Vidim, pre su krkali prasetinu masnim rukama, a sada piletinu sa ruku i nogu neke devojke. Ok, za nju bar znamo da ih je pre toga oprala, za njih bas nije sigurno.
myredneckself myredneckself 09:40 14.03.2012

Re: Mariopan, nije ovo nista novo

mirelarado
Ваља напоменути и да су источњаци водили рачуна о родној равноправности. Овде сте сви поставили фотографије онога што се зове nyotaimori, али, постоји и nantaimori :


Aaaa...prezentacija na muškom modelu je nešto, mirela!
Ne znam da li su istočnjaci obzirni, ali ja bih servirala nešto ljuuuto na određenoj telesnoj regiji
A ovde, kod nas, jel bilo nekog grupnog seksa posle klope, mariopan?!
Neki ljudi to obožavaju ()
Žozefina je znajući za tu Napoleonovu sklonost, (da imaju sex posle klope), ponekad kad on zaboravi na bračne dužnosti, podmetala mužu parče sira pod nos, dok je on mrtvosan već spavao u krevetu.
Ali, bez uspeha. Ne otvarajući oči, odgovorio bi joj - ne noćas Žozefina.
mariopan mariopan 12:31 15.03.2012

Re: Mariopan, nije ovo nista novo

A ovde, kod nas, jel bilo nekog grupnog seksa posle klope, mariopan?!

Taj grupnjak ima sve vreme , malo oni nas, pa onda malo oni nas..onda opet oni nas pa tako redom. Ko zabusava sam je kriv.
Ne otvarajući oči, odgovorio bi joj - ne noćas Žozefina.

omega68 omega68 20:15 12.03.2012

Dobro je

Nije tačno jer piše u Kuriru
mariopan mariopan 22:30 12.03.2012

Re: Dobro je

omega68
Nije tačno jer piše u Kuriru

Ma znam, oni samo prave spletke i skandale, takoreci, proizvode ih na veliko.
ranoranilica ranoranilica 00:20 13.03.2012

Re: Dobro je

omega68
Nije tačno jer piše u Kuriru


Nemam pojma da li je tačno, ali mi je mnooogo simptomatično što se
ova bljuzga pojavila u "uglednom" Kuriru samo dan ili dva nakon što
je taj isti pravosudni sindikat javno zatražio ostavke Malovićke i Homena.
mariopan mariopan 11:04 13.03.2012

Re: Dobro je

ranoranilica
omega68
Nije tačno jer piše u Kuriru


Nemam pojma da li je tačno, ali mi je mnooogo simptomatično što se
ova bljuzga pojavila u "uglednom" Kuriru samo dan ili dva nakon što
je taj isti pravosudni sindikat javno zatražio ostavke Malovićke i Homena.

Znam ja sta je Kurir i zasto nesto pise, ako ne znam odmah, saznacu uskoro kao i svi drugi?
Svejedno, da je bilo ko ovako nesto radio ja bih isto ovo napisala, jer je odvratno, pomahnitali su vise.

Mi samo sada pred izbore imamo priliku da saznamo bar deo onoga sto nasa bahata vlastela ne bi volela da saznaju gradjani, a to je dobro u krajnjoj liniji, necemo imati iluzija da je neko bolji samo zato sto njegova prljavstina jos nije isplivala. Slutim da cemo imati poplavu ovakvih skandaloznih tekstova jer u igri je borba za predstojece izbore.
G r o f G r o f 22:15 12.03.2012

...a možda ste vi gospodjo.

Mozete i da se naljutite, vi ste Bog jer vi ste to platili, ako je njena koza postala topla i hrana se zagrejala, jer pre toga, nju su kupali i polivali ledenom vodom da joj koza dobije pravu temperaturu, temperaturu lesa, da se hrana ne pokvari...a ona, bezobrazna pa ugrejala posluzenje i pokvarila mu ukus, izgled, aranzman?

Tepnula kada nije smela?

Disala kada nije smela?


...samo zaboravili šta je lepo zezanje. Još ako je dobro plaćena i poslužavnica je verovatno uživala.
mariopan mariopan 22:37 12.03.2012

Re: ...a možda ste vi gospodjo.

G r o f
Mozete i da se naljutite, vi ste Bog jer vi ste to platili, ako je njena koza postala topla i hrana se zagrejala, jer pre toga, nju su kupali i polivali ledenom vodom da joj koza dobije pravu temperaturu, temperaturu lesa, da se hrana ne pokvari...a ona, bezobrazna pa ugrejala posluzenje i pokvarila mu ukus, izgled, aranzman?

Tepnula kada nije smela?

Disala kada nije smela?


...samo zaboravili šta je lepo zezanje. Još ako je dobro plaćena i poslužavnica je verovatno uživala.

Ja sam pazljivo pogledala fotografije, ne vidim uzivanje. vidim da jedna zmuri sve vreme jer ne zeli da vidi ljude koji je dodiruju i pipaju.
Nema osmeha na licu, maska od sminke da je ne prepozna mama ili sestra...ili decko....ili sama sebe sutra.
Nije lepo zezanje ako se mi zezamo a ona "radi"? Ako i ona ne uziva?

A jos je gore ako je za to bedno placena, sto me ne bi cudilo, jer ovde se nije obavezno biti placen ako radis? Da li je neko pomislio da one to ne zele da rade ali moraju? Da su ucenjene teskom materijalnom situacijom, bez posla, pa ili to ili nesto jos gore ?
Jako lepo a?
jedan.kub jedan.kub 23:21 12.03.2012

Re: ...a možda ste vi gospodjo.

Gde nestade onaj boldovan link?
mariopan mariopan 23:28 12.03.2012

Re: ...a možda ste vi gospodjo.

jedan.kub
Gde nestade onaj boldovan link?

Koji?

Ja nista nisam brisala, kod mene sve fini svet, nema hejtera i tako to...ako je nesto bilo moze li na pp bar da znam o cemu je?

Nema pojma ni da je nesto bilo, to mora da je moderacija?

Pa onda mogu samo da verujem da je bilo nesto degutantno?
arianna arianna 10:41 13.03.2012

Re: ...a možda ste vi gospodjo.

A jos je gore ako je za to bedno placena, sto me ne bi cudilo, jer ovde se nije obavezno biti placen ako radis? Da li je neko pomislio da one to ne zele da rade ali moraju? Da su ucenjene teskom materijalnom situacijom, bez posla, pa ili to ili nesto jos gore ?


ajd sad ja, kao Mika kontraš

žensko, pa i muško telo oduvek se tretiralo kao roba, koja ima svoju cenu
e,sad da li će neko to svoje telo da proda i po kojoj ceni, to je drugo pitanje

iznošenje vlastitog tela na prodaju, a smim tim i davanje saglasnosti na razne vrste potčinjenja potencijalnim kupcima/konzumentima, nije nužno uslovljeno lošom materijalnom situacijom. Neke osobe to doživljavaju i kao sado-mazo partnersku igru u kojoj, do duše na neobičan način i sam/sama uživa, znači da to žele da rade.
Kada je u pitanju teška materijalna situacija i obezbedjivanje egzistencije, postoje mnogi drugi poslovi, počev od čuvanja dece ili starih, do pomoći u kući, i sl..

U poverenju, meni je ona Samantina slika serviranja sušija, ali za jednu osobu, baš simpatična



mariopan mariopan 11:52 13.03.2012

Re: ...a možda ste vi gospodjo.

žensko, pa i muško telo oduvek se tretiralo kao roba, koja ima svoju cenu
e,sad da li će neko to svoje telo da proda i po kojoj ceni, to je drugo pitanje

Evo primer


Kada se skine Dita fon Tesse cujes bar "Odu radosti" ako ne i fanfare.

A zamisli da Diti neko ponudi da se skine na sindikalnoj proslavi u Srbiji?
Nije ona tako jeftina da se skida na sindikalnim proslavama.

Zato su nasli jeftine devojke za jeftinu zabavu i to mi je odvratno, jer niti je ovo publika koja zna da ceni tu vrstu zabave niti su to devojke koje se skidaju zato sto zele da pokazu lepotu zenskog tela, one to rade iz nuzde.
arianna arianna 12:01 13.03.2012

Re: ...a možda ste vi gospodjo.

Zato su nasli jeftine devojke za jeftinu zabavu i to mi je odvratno, jer niti je ovo publika koja zna da ceni tu vrstu zabave niti su to devojke koje se skidaju zato sto zele da pokazu lepotu zenskog tela, one to rade iz nuzde.



ja to doživljam kao "Hamlet u Mrduši Donjoj"

kakva publika, takav i poslužavnik
AlexDunja AlexDunja 01:47 13.03.2012

nema opravdanja

makar se sve znalo,
makar svi mafijaši ovog sveta jeli
sa ženskih tela...
svi znate da opravdanja za to poniženje nema,
ni novca koji to može da plati.
mariopan mariopan 11:45 13.03.2012

Re: nema opravdanja

AlexDunja
makar se sve znalo,
makar svi mafijaši ovog sveta jeli
sa ženskih tela...
svi znate da opravdanja za to poniženje nema,
ni novca koji to može da plati.

Slazem se.
G r o f G r o f 14:45 13.03.2012

Re: nema opravdanja

AlexDunja
makar se sve znalo,
makar svi mafijaši ovog sveta jeli
sa ženskih tela...
svi znate da opravdanja za to poniženje nema,
ni novca koji to može da plati.



Duuunjooo, kakvo ti je to oko posmatrača...
Šta je ponižavajuće ako devojka za neku paricu odigra ulogu Boginjeplodnosti, Majke zemlje, Boginju prirode koja daje plodove, i Ženu.
Njeno telo je personifikacija zemlje koja nas hrani i uzimanje plodova sa te zemlje mi iniciramo berićat u našim životima.
Sve je to magija.
...ali vi kvarnice vidite samo mafijaše i sex...
sokodbuba sokodbuba 15:10 13.03.2012

Re: nema opravdanja



Šta je ponižavajuće ako devojka za neku paricu odigra ulogu Boginjeplodnosti, Majke zemlje, Boginju prirode koja daje plodove, i Ženu.



mariopan mariopan 15:22 13.03.2012

Re: nema opravdanja

Šta je ponižavajuće ako devojka za neku paricu odigra ulogu Boginjeplodnosti, Majke zemlje, Boginju prirode koja daje plodove, i Ženu.
Njeno telo je personifikacija zemlje koja nas hrani i uzimanje plodova sa te zemlje mi iniciramo berićat u našim životima.
Sve je to magija.

Kakva romantika, gde si ti to nasao u ovoj prici, ja to ne vidim nigde.
..ali vi kvarnice vidite samo mafijaše i sex...

Nema tu cak ni sexa, ima samo iskoriscavanja i ponizavanja za neku crkavicu, taj deo ti je tacan.
Vidi kako ona u svemu uziva? Pazi izraz lica? Gde je nestao njen osmeh ako i sekundu uziva u ovome? Htela sam ga izbegnem, ali moram da stavim i ja fotografiju da bi malo bolje pogledao, tuzno, otuzno


myredneckself myredneckself 09:54 14.03.2012

Re: nema opravdanja

AD
makar svi mafijaši ovog sveta jeli sa ženskih tela...

Hmmm, interesantno, i u Japanu se ovo obično radi na žurkama kod jakuza
mariopan mariopan 12:35 15.03.2012

Re: nema opravdanja

myredneckself
AD
makar svi mafijaši ovog sveta jeli sa ženskih tela...

Hmmm, interesantno, i u Japanu se ovo obično radi na žurkama kod jakuza


Jakako, kod jakuza, sto su ovi nasi gori od brace im?
cyberm cyberm 09:28 13.03.2012

Nego...

Je l' ovakav način serviranja po HACCP-u?
mariopan mariopan 11:46 13.03.2012

Re: Nego...

cyberm
Je l' ovakav način serviranja po HACCP-u?

Valjda su prvo proverili, pobrinuli se da sve bude u okviru zakona?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:25 13.03.2012

hmm

Ima jedan zanimljiv komentar na sajtu radija 021, kao reakcija na ovu vest:

Ovo se desilo na "Desetim sportskim susretima zaposlenih u pravosuđu" (Kladovo, druga plovina juna 2011. godine). Prema rečima kolege koji je bio na tim susretima, kada su poslednjeg dana došli na večeru dočekao ih je ovaj (degutantan) prizor. To je bio način da im se gazda lokala u kom su tokom susjavascript:;reta obedovali zahvali na tome što su bili dobri gosti. Neki od gostiju su se odmah okrenuli i otišli, neki su fotografisali taj prizor pa otišli (kao taj moj kolega, pa nas je sablažnjavao ovim prizorom narednih dana). Naravno bilo je i onih koji su ostali da se posluže. Jadno. Jako jadno.
Dakle na toj večeri su bili neki od 500 učesnika Sportskih susreta koje je organizovao sindikat pravosuđa koji sada prikluplja potpise za smenu Ministarke.


link

Ako je ovo istina, izgleda da tu nema odgovornosti samog sindikata a ministarka se bavi prljavim rabotama.
mariopan mariopan 17:02 13.03.2012

Re: hmm

vrabac_u_steni

Da, ja sam taj clanak procitala ...ima tu materijala i za istragu korupcije, rekla bih, jer covek iz suparnickog Sindikata ih sasvim konkretno optuzuje za korupciju i kaze da ce dokaze izneti na sudu - ako do njega dodje.
Pa ja bih sa tim krenula da sam neka vlast?
Ali, ovde se nista ne pokrece iako su slike stare i o tome ljudi iz njihove struke vec dosta znaju? Mi ih vidimo prvi put.

Ovaj nacin javnog "posluzenja" hrane na slavlju zapravo je javna degradacija zene u svakom pogledu.

Ne dopada mi se pomisao da necije dete, sestra, zena, tamo lezi i trpi hladnocu, pipkanje, lizanje, ugrize i javno izalganje zato sto nema nacina da zaradi novac na drugi nacin, ili da nadje drugi posao. Nisu svi jednako snalazljivi u zivotu, obrazovani, informisani..pa da nadu posao koji bi im donosio dovoljno da prezive, nekima je ovo jedini nacin, nicega boljeg se nisu setili, ili im je ono "bolje" nedostupno, a to koristiti je za mene poslednje na svetu.

I to su uradili "elita", obrazovani, vaspitani, zene i muskarci, civilizovani koji nama "pucini grdnoj" treba da budu primer? Cega?

Ako im se nije dopalo to sto su videli, (verujem) zasto su dozvolili da bilo ko ostane na tom slavlju?
Na kraju ima fotografija gde se vidi da je sve pojedeno? Mogli su da kazu svojim clanovima da je to neprimereno i da svi odu, onda ovog ne bi bilo?
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:36 13.03.2012

Re: hmm

Ih pa neko je to organizovao, nekakva vlast sindikalna. Kažem ti ja, a pokazaće se vremenom, ima onaj Branko Stamenković prste u tome, to je taj svetonazor, moralni i etički milje...
mariopan mariopan 19:07 13.03.2012

Re: hmm

uros_vozdovac
Ih pa neko je to organizovao, nekakva vlast sindikalna. Kažem ti ja, a pokazaće se vremenom, ima onaj Branko Stamenković prste u tome, to je taj svetonazor, moralni i etički milje...

Ocekujem tako nesto, pokazace vreme. Ne moze nista da se sakrije, moze neko vreme ali ne moze sve vreme.
hajkula1 hajkula1 14:11 14.03.2012

Majka kaze


Bez pravih reči sam, ali da mora neko da reaguje da se cela situacija reši pod hitno, mora.

Nastavak priče u Kuriru me šokirao. Deluje nestvarno da ovde kod nas, u vreme kada je uspostavljena nova vlast... kada NVO slobodno rade, da se dešava ovako nešto.

mariopan mariopan 12:38 15.03.2012

Re: Majka kaze

hajkula1

Bez pravih reči sam, ali da mora neko da reaguje da se cela situacija reši pod hitno, mora.

Nastavak priče u Kuriru me šokirao. Deluje nestvarno da ovde kod nas, u vreme kada je uspostavljena nova vlast... kada NVO slobodno rade, da se dešava ovako nešto.


I mene cudi sto svi oni cute, nema nijedne NVO da se oglasi pa da kaze da je to degradiranje zene, zena je objekat, izlozena ponizenju, svi vide i svi cute.


Obaska ostale stvari, da ne ulazim u njihova medjusobna prepucavanja, izmedju dva sindikata, vec ovo je dovoljno da se covek najezi.

EDIT

Procitala sam i nastavak te vesti, (nisam imala internet od juce) ...pa ono najstrasnije sto sam ja samo pretpostavljala da je moguce - strasno je da majka prepozna svoje dete na stolu, ne mogu da zamislim kako joj je. UZAS.
milisav68 milisav68 13:19 15.03.2012

Re: Majka kaze

mariopan

I mene cudi sto svi oni cute, nema nijedne NVO da se oglasi pa da kaze da je to degradiranje zene, zena je objekat, izlozena ponizenju, svi vide i svi cute.

Pa šta te čudi, to se ne plaća, a sve ima svoju cenu.
mariopan mariopan 14:05 15.03.2012

Re: Majka kaze

milisav68
mariopan

I mene cudi sto svi oni cute, nema nijedne NVO da se oglasi pa da kaze da je to degradiranje zene, zena je objekat, izlozena ponizenju, svi vide i svi cute.

Pa šta te čudi, to se ne plaća, a sve ima svoju cenu.

Neka bar oglume da ih interesuje?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana