Gost autor

Karleuša o Đinđiću

Strongman RSS / 12.03.2012. u 18:14

 Pažnju mi je privukao današnji tvit Karleuše: 0513.zz223773_5F00_jk_5F00_iff.jpg

Ubrzo se pojavio na tviteru i link ka njenom tekstu koji sam odlučio da prenesem.

Zorana Djindjica sam upoznala malo pre nego sto je postao gradonacelnik Beograda. Vracala sam se iz Minhena, mrtva umorna i nesrecna. Sve sto sam zaradila, spucala sam na gomilu cipela i biznis kartu do Beograda. U torbi nisam imala vise ni cvonjak. Dete kreten. Kao i uvek, avion je bio pun pevaca koji nisu hteli da mi kazu ZDRAVO. Doduse, i tad sam, kao i sad, delovala kao da cu odgristi glavu svakom ko mi pridje. Ko se usudi. Prkosno sam gledala kako provejavaju pored mene, same u tom "biznisu"...to mi je tad znacilo...valjda da im nekako "vratim" za sve...sta god to bilo. Nikad me nisu voleli. Ti neki pevaci talibanskih imena, i talibanskog stajlinga. I taman kad se zaculo BOARDING COMPLETED, u avion je usao Zoran Djindjic.

U savrsenom odelu, savrseno zgodan i savrsenog osmeha.

On je bio 1A a ja 1B. Samo mi.

Naravno, od politicara uvek ocekujete da budu nadobudni, nakurceni, da gledaju s' visine.

Kad ono...

Ah, da... Moram da dodam da nikad gore nisam izgledala, ne znam sta mi bi da se obucem kao kombinacija bugarske pevaljke i beloruske novopecene (davno to bese, '96. '97...ne secam se...)

I umesto da me pogleda sa kurtoaznim prezirom, jer sam ja u tom momentu bila PINKZAMGRANDFOLK bofl(beogradsko dete zalutalo na putu), covek mi je pruzio ruku, pozeleo dobar dan i rekao:"Drago mi je sto sam vas konacno upoznao."

MENE?! Mislim se ja u sebi...WTF?!

Prvo sto mi je tad palo na pamet da ga pitam, bilo je "lukavo" A STA STE VI U HOROSKOPU?

Morate me razumeti, tek punoletna, napaljena klinka, mrtva umorna od pevanja negde nekom... Bolje i to nego da sam pitala KOLIKO IMA SATI? Hahaha...to sam pitala u opustenom caskanju posle:-))

Naravno, odmah sam shvatila koliko sam NEEEEdorasla sagovorniku...ali sam pametno izvadila zvaku iz usta. Da ne zvacem.

Ali on se nije dao zbuniti. JA SAM LAV, A VI?

I JAAAAAA! IZVINITE KOLIKO IMA SATI?:-))))

Bilo je 9.15.

E, a onda sam izvadila tu zvaku, i pocela da pricam sa tim covekom. Pitala sam gluposti, pravila se pametna...na sve je odgovarao sa puno razumevanja, strpljenja... Secam se da je iz nekog razloga bio ogorcen na Vuka Draskovica. Rekao je i da, kad on postane gradonacelnik...promenice i to i to i to... Naravno, ja se ne secam sta je sve pricao... znam da sam ga zagledala...bilo mu je neprijatno da jede ono sto su nam doneli, pa nije ni jeo...ja sam jela.:-)

Sve ga je interesovalo, i gde sam bila, i koji mi je album po redu.

Izvadih CD iz tasne. Evo, ovo mi je drugi album...

Gledao je sliku na cover-u...i rekao da sam prelepo ispala na slici.

DA LI SAM OVO DOBIO?-rece uz blag osmeh...

A, NE...uzeh mu CD iz ruke...TO MI JE POSLEDNJI.

Svaki put kad pomislim na taj moj "gest" dodje mi da se ROOOKNEEEM!!!

Zasto Jelena, zaaastooooo?????

ONDA MORATE (persirao mi je svo vreme) DA MI POSALJETE JEDAN PRIMERAK...TERAZIJE BR. 1 rece...

HOCU. NARAVNO.

Sleteli smo. Na stiklicama sam tambrljala kroz aerodrom, a on je zamisljeno isao za mnom...

Kad je stigao moj kofercic na traci, pitao je da li je to moj kofer i uzeo ga.

Meni je Zoran Djindjic poneo kofer ka izlazu.

JA MOORAAAM DA VAS UPOZNAM SA MAMOM! ONA ME CEKA. ZNATE, ONA JE NOVINAR RTS-a...A TATA MI JE POLICIJSKI FUNKCIONER-pohvalih se...

(Klinci, cisto da znate, ono sto tad nisam znala, je da je on bio urnisan od strane drzavne televizije, a nista bolje nije stajao ni sa policijom...)

OBAVEZNO! JEDVA CEKAM DA UPOZNAM MAMU!

Divna me je cekala ispred...opusteno cupkajuci...A onda sam dovela Zorana Djindjica.

MAMA, MAMA, MORAM DA TE UPOZNAM SA NEKIM!

Ukocila se, i zapanjeno pruzila ruku...

CAST MI JE GOSPODJO, IMATE DIVNU CERKU!- rece Zoran.

Fotoreporteri su ga saleteli, i on je krenuo dalje...preko ramena mi je dobacio:"OCEKUJEM TAJ CD!"

DA LI SI TI NORMALNA-siktala je Divna u kolima...HOCES DA DOBIJEM OTKAZ ZBOG NJEGA? TI, SINE, SAMO PRAVIS SVIMA NAMA PROBLEME. NADAM SE DA ME NIKO NIJE SLIKAO.

Zoranu nikad nisam poslala cd. Da, ja sam kreten. Mada, tesi me pomisao da me se nije vise ni setio...

Postao je gradonacelnik. A onda premijer. I onda IIIDEEMOOOOO...

U novinama sam svakodnevno citala najstrasnije bljuvotine o njemu. Svaki dan, svaki dan...

Takva strasna antikampanja...ludilo.

Secam se nekog IDENTITETA... casopisa na cijoj smo naslovnoj stalno bili on i ja. Ne znam za koga je grdje pisalo. Gde god sam se okrenula, ljudi su pokazivali otvorenu mrznju prema njemu. Kad bih pitala ZASTO, citirali su naslove iz novina. Citirali su tu naucnu fantastiku. ANTIKAMPANJA JE USPELA. Big time uspela.

Srbija je bila uzgajana, i pripremana, svakodnevno hranjena govnima... cilj je hramao sa gipsom na nozi.

Gledala sam ga, secam se, na TV-u, kako prica o problemu naseg mentaliteta...i nista nisam cula. Inficirao me je virus mrznje prema njemu. Marketing je cudo. Kad su pokusali da ga ubiju, svi su graknuli da je sve iscenirao, DJUBRE JEDNO...

SVE JE TO ON REZIRAO, DA BI SE U OCIMA JAVNOSTI POKAZAO KAO ZRTVA-brujali su svi mediji, siktao je razgoropadjen i ostrascen narod. NAROD VOLI DA JEDE GOVNA KAD NEMA LEBAC!

ALI NECE ON NAS TAKO LAKO PREVARITI, NISMO MI SISALI VESLA-bilo je ono sto je stado blejalo, u taktu IDENTITETA, RTS-a, i gomile drugih novina... SVIH NOVINA!

A onda...pre tacno 9 godina... Nasmejanog coveka, koji mi je uputio najlepsi osmeh, i poneo kofer, ubio je hitac iz snajpera. Njegove stake pale su pored njega. Metak u srce. Prvi, drugi i treci prsten obezbedjenja je nekako bas tad-ZATAJIO. Ali to svi znamo...REMEMBER?

MUK.

Secam se da mi je besomucno zvonio mobilni na bakinoj sahrani. 12. marta sam sahranjivala baku, i kad mi je otac, koga sam uzaludno cekala, dreknuo u slusalicu da je Djindjic ubijen, bakin kovceg su spustali u raku.

SINE, UBILI SU PREMIJERA! ODMAH SE SPAKUJ I IDI KUCI! (Posle mi je objasnio zasto bas ja da idem kuci...a dobila sam i obezbedjenje)

Da ne zaboravim, dva dana pre bakine (mamine mame) sahrane, na dan kad je umrla, moj tata je dosao u vidno losem stanju. Nikad ga nisam videla da tako place. Pogodila ga je tastina smrt. A onda se pribrao i totalno nepovezano rekao:

"U zemlji ce se desiti velike promene. Bice sranja. Pohapsicemo ona govna (pokazujuci glavom ka Zemunu, a i nasa porodicna kuca je bas tu). Jebacemo im nanu naninu. Ukapirala sam ga na pravi nacin.

Cisto da znate, moj otac je svakodnevno dobijao pretnje smrcu od Spasojevica, koji je cak, bez problema, davao intervjue protiv mog oca. Valjda mu se zamerio sto ga je uhapsio i stavio mu lisice u Parizu, nakon otmice Miskovica. Mog oca drzava nije pokusala da zastiti. Urednici su to sumanuto baljezganje ubice i narko dilera stavljali na naslovne strane. Narod je svakodnevno citao o srpskim herojima Spasojevicu, Legiji&Co., izdajniku Djindjicu, korumpiranom policajcu Karleusi, kurvi Karleusi (ovo se na mene odnosilo)...

A onda..............

UBIJEN PREMIJER!

Narod koji je do tog momenta mrzeo coveka koji se izrazavao u metaforama-pocinje da se trese.

OCAJ! NEVERICA!

IZGUBILI SMO NAJBOLJEG, SRBIJA JE OSTALA BEZ BUDUCNOSTI, GOTOVO!-uzvikivao je ocajni narod.

Probudjen narod. Narod koji je shvatio kakvog velikana je izgubio!

E KURAC!

Istih onih 100 000 ljudi koje je tuzno setalo na Djindjicevom sprovodu, djipalo je malo zatim na Uscu uz taktove muzike kume ubice premijera.

NIKADA SE NECU ODRECI KUMA-rekla je kuma.

I ne treba.

Ovaj narod ima svoje heroje, svoje "majke", svoje uzore koje zasluzuje.

Ovaj narod je dobio ono sto je zasluzio.

Ovaj narod zivi onako kako je zasluzio.

Ovaj narod izmedju Basare i Palme, zauvek glasa za Palmu.

I treba. I neka.

Bravo narode. Srbija nikad nije bila spremna za Djindjica. I nije ga zasluzila. O razumevanju...o tome i da ne govorim. 99% Srba nije ni kapiralo sta je covek govorio. Ali zato kapiraju LAZI, PRAZNU DEMAGOGIJU, TRULI SOVINIZAM, LOPOVLUK... to nekako svi kapiraju. Kako? Pojma nemam. ALI VOLUUUU TOOO KI LEBAC!

Pisem ovo, povremeno bacajuci pogled na mobilni... mama mi, valjda me toliko zna, salje instrukcije o zivotu...

NEMOJ SLUCAJNO DA PISES NESTO DANAS! NE POMINJI UBICE, NE POMINJI POLITICARE, ONU KURVU, VIDIS KAKO MUDRO CUTI...BUDI I TI KONACNO JEDNOM PAMETNA! GLEDAJ JECO SVOJA POSLA. SINE, VIDIS DA GOVANA IMA MNOGO...PA PREMIJERA SU BEZ PROBLEMA UBILI, TI SI SMESNA... IMAS SINE DVOJE DECE, CUTI I RADI SVOJ POSAO!!!

Necu mama vise. Obecavam.

Samo jos ovaj put.

U secanje na velikog coveka koji mi je poneo kofer i cvrsto stegnuo ruku...

I neka Zoranova majka zna-NIJE UZALUD MAJKO!

Ima mnogo onih koji misle kao ja...i koji nikad nece zaboraviti Zorana,

ma koliko NEPOPULARNO bilo govoriti istinu u SRBIJI.

 

Autor: Jelena Karleuša, kolumnista u ostavci

Izvor: Fejsbuk strana Jelene Karleuše

Saglasnost za objavljivanje: Nemam



Komentari (220)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

schweppes92 schweppes92 18:36 12.03.2012

čemu

Pažnju mi je privukao današnji tvit Karleuše


Strongmene, kako da, izbegavši rizik da ispadnem hejter, upitam čime je ovaj tekst privukao pažnju? Pazi, nije kratak, trebalo je čitati.
I zbog čega si osetio potrebu da ga javno podeliš sa nama? Nije hejt, ozbiljno pitam. Ne znam kako da se odredim. Ovaj tekst bi postirali i njeni fanovi i oni kojima je od nje muka. Pomozi da rešim paradoks, pomozi da opravdam besmisleno potrošeno vreme na čitanje njeniih refleksija o Srbiji i utisaka O ZĐ.
Strongman Strongman 18:40 12.03.2012

Re: čemu

Vidiš da je i tebi privukao pažnju... Ili ga možda nisi čitao a komentarišeš autora a ne tekst?
schweppes92 schweppes92 18:51 12.03.2012

Re: čemu

Ne govorim o sviđanju. Estetika je lična stvar. Problem mi je da shvatim smisao teksta. Razlog zbog koga nam ga objavljuješ. Verovatno postoji neki. Sigurno da je negde skrivena poenta.
Ovako, s obzirom da je nisam uvideo, ostaje mi neki otužan utisak. Zato pitam.
Strongman Strongman 18:52 12.03.2012

Re: čemu

Izvini promenio sam gornji komentar... nemavši nameru da komplikujem diskusiju
schweppes92 schweppes92 18:59 12.03.2012

Re: čemu

Strogmen, pokušavam da budem obazriv da me ne bi shvatio krivo. Privukao mi je pažnju tvoj post, ne njeno pisanje. I ne komentarišem tebe. Sa svojim blogom možeš kako hoćeš. Samo pitam u čemu je štos. Šta je trebalo da iščitamo između redova pisanja JK? Možda štosa i nema.
Koliko je zbunjujuće možeš videti i po komentarima ispod. Nema nikave potrebe da mi učitavaš zlu nameru niti da forsiraš fore tipa "nisi pročitao"/"komentarišrš autora ne tekst"...
Milan Novković Milan Novković 19:26 12.03.2012

Re: čemu

Šta je trebalo da iščitamo između redova pisanja JK?

Je ne vidim nikakve štete u prenošenju stranice JK.

Ona privlači dobar deo medijske pažnje, a pokazala je u prošlosti da je spremna i da se bori za zdrave ideje, ili da bar da svoj glas za njih.

Ovog puta joj je pisanje besmisleno i ja bih, prosto, na to skretao pažnju, naučiće i možda će sledeći put stvari staviti u bolju perspektivu i pisati produktivnije.

Bez nekih silnih packi - ko radi i greši, meni su impresivni ljudi koji su spremni da prime zaslužene packe pa se koriguju.

Impresivni su mi i ljudi koji su spretni u skretanju pažnje na prave stvari.
schweppes92 schweppes92 19:52 12.03.2012

Re: čemu

Milan Novković
Ovog puta joj je pisanje besmisleno i ja bih, prosto, na to skretao pažnju...

Milane, iz komentara ćete lako videti da su blogeri zbunjeni. Potpuno je nejasno da li se skreće pažnja na besmislenost ili je cilj potpuno suprotan. Kako već rekoh, i jedni i drugi bi glatko okačili isti tekst kao ilustraciju. To je bilo pitanje upućeno Strongmenu. Izbor teme je njegova stvar, nemam nikakvih primedbi.
Milan Novković Milan Novković 20:05 12.03.2012

Re: čemu

schweppes92
Milan Novković
Ovog puta joj je pisanje besmisleno i ja bih, prosto, na to skretao pažnju...

Milane, iz komentara ćete lako videti da su blogeri zbunjeni. Potpuno je nejasno da li se skreće pažnja na besmislenost ili je cilj potpuno suprotan. Kako već rekoh, i jedni i drugi bi glatko okačili isti tekst kao ilustraciju. To je bilo pitanje upućeno Strongmenu. Izbor teme je njegova stvar, nemam nikakvih primedbi.

Razumem, nego sam ja, što sam stariji, na "my-brain-hurts" pitanja prestao da obraćam pažnju, s predumišljajem, ako mi odgovori ne donose ništa posebno korisno

A bez predumišljaja ako mi odgovori donose manju vrednost od one koju već imam.

Prosto, ja bih nežno (iako sam umeo i sam burno da reagujem) gurao stvari dalje od metafora i stilskih figura krivog naroda, nežno da se ne bi nepotreno svađali oko toga i međusobno poništavali dobru volju jedni drugima, kao i da bismo se udružili u osudi i skretanju pažnje na uzurpiranje i zloupotrebu vlasti i medija, pa kriminalno, naravno, sa ubistvom na vrhu liste.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:43 12.03.2012

Re: čemu

skreće pažnja na besmislenost


U cemu vidite besmislenost?

Tekst je lična, dnevnička priča autorke, njeno sećanje na Zorana Djindjica. Povod je godisnjica njegove smrti.

Ili ona možda nema pravo na sećanje? Iako je s Zoranom provela dva sata u avionu, dakle, mnogo vise od mnogih koji takodje imaju svoju pricu i svoje vidjenje.

Meni je tekst dobar, bas tako pomalo sirov i neizbrusen, ali iskren i strastan.

Hvala JK

baroniknez baroniknez 21:22 12.03.2012

Re: čemu

Milan Novković
Šta je trebalo da iščitamo između redova pisanja JK?

Je ne vidim nikakve štete u prenošenju stranice JK.
Ona privlači dobar deo medijske pažnje, a pokazala je u prošlosti da je spremna i da se bori za zdrave ideje, ili da bar da svoj glas za njih.
Ovog puta joj je pisanje besmisleno i ja bih, prosto, na to skretao pažnju, naučiće i možda će sledeći put stvari staviti u bolju perspektivu i pisati produktivnije.
Bez nekih silnih packi - ko radi i greši, meni su impresivni ljudi koji su spremni da prime zaslužene packe pa se koriguju.
Impresivni su mi i ljudi koji su spretni u skretanju pažnje na prave stvari.


Vama nedostaje produktivnije pisanje Jelene Karleuše? To je danas glavni nedostatak Srbije da bi išla ka zdravim idejama?

Jelena Karleuša ne piše te tekstove, odnosno, piše (da bi stil bio autentičan), ali šta treba da napiše joj se suflira i nemojmo se praviti naivni.

Vi stvarno mislite da je JK čitala pre deset godina Identitet? Pa koliko vas je čitalo taj časopis? Jel iko to čitao!? A JK izmedju nastupa je to analizirala! Pa to je samo za nepismene uverljivo.
milos3858 milos3858 21:33 12.03.2012

Re: čemu

Vi stvarno mislite da je JK čitala pre deset godina Identitet? Pa koliko vas je čitalo taj časopis? Jel iko to čitao!? A JK izmedju nastupa je to analizirala! Pa to je samo za nepismene uverljivo

Previse je ovde predrasuda o tome ko sta cita i sta je citao. Pitam se da li licno znate Jelenu pa iz toga donosite svoje zakljucke. U samom tekstu Jelena ni na jednom mestu ne kaze da je bila redovan citalac Identiteta, vec ja samo pomenula broj u kome se pojavila na naslovnoj strani. Sasvim je razumljivo da je taj broj citala.
Milan Novković Milan Novković 21:35 12.03.2012

Re: čemu

Vama nedostaje produktivnije pisanje Jelene Karleuše?

Ja vidim uglavnom dobro u boljem pisanju onih koje čitaju u većem broju.
To je danas glavni nedostatak Srbije da bi išla ka zdravim idejama?

Naravno da nije.
Jelena Karleuša ne piše te tekstove, odnosno, piše (da bi stil bio autentičan), ali šta treba da napiše joj se suflira i nemojmo se praviti naivni.

To je potpuno nebitno. UK prime ministrima pišu tekstove "speech writers". Nema tajne i zna se ko su (ne znam ih ja, ne pratim ja to toliko, nego znam da se zna).

Nije bitno ko piše tekstove čiji je cilj (izemđu ostalog, što se ovom prilikom mene tiče) da vrate pažnju na problem.
Vi stvarno mislite da je JK čitala pre deset godina Identitet? Pa koliko vas je čitalo taj časopis? Jel iko to čitao!? A JK izmedju nastupa je to analizirala! Pa to je samo za nepismene uverljivo.

Meni je potpuno nebitno.

Ukratko - ja mislim da joj je tekst loš, ali nije opasan u tome.

Značajnije mi je to što je ona spremna da uposli svoju popularnost u dobre svrhe (ne ovom prilikom :) - da je stavila ubice na slobodi na prvo mesto, egocentričnost posle toga mi uopšte ne bi smetala.
baroniknez baroniknez 21:54 12.03.2012

Re: čemu

Ja vidim uglavnom dobro u boljem pisanju onih koje čitaju u većem broju.


Ja samo iz toga izvlačim činjenicu "šta narod čita" a bolju varijantu "njenog pisanja" već imamo - oni koji joj to pišu znaju bolje, ali stil mora biti autentičan


Značajnije mi je to što je ona spremna da uposli svoju popularnost u dobre svrhe (ne ovom prilikom :)


pa ubedili su je da su to "njene vrednosti" - smanjuju cenu
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 22:13 12.03.2012

Re: čemu

schweppes92
Milan Novković
Ovog puta joj je pisanje besmisleno i ja bih, prosto, na to skretao pažnju...

Milane, iz komentara ćete lako videti da su blogeri zbunjeni. Potpuno je nejasno da li se skreće pažnja na besmislenost ili je cilj potpuno suprotan. Kako već rekoh, i jedni i drugi bi glatko okačili isti tekst kao ilustraciju. To je bilo pitanje upućeno Strongmenu. Izbor teme je njegova stvar, nemam nikakvih primedbi.


Predlazem da, ko god da je gazda ovog B92, pozove JK i da joj da pocasno VIP mesto. To se sve jako lepo slaze sa svim sto se danas desava.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 00:50 13.03.2012

Re: čemu

А у чему је поента када Чеда или Драго КОвачевић својатају Зорана Ђинђића? Не могу воду да му носе, ни они ни сви остали који користе годишњицу његове погибије да промовишу своје небулозне идеје које немају везе са Зораном. Ето и Карлеуша би нешто да каже на ту тему. Она бар никакве користи од овога неће да има.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:58 13.03.2012

Re: čemu

Vesna Knežević Ćosić
schweppes92 schweppes92 01:04 13.03.2012

Re: čemu

Vesna Knežević Ćosić
U cemu vidite besmislenost?Tekst je lična, dnevnička priča autorke, njeno sećanje na Zorana Djindjica. Povod je godisnjica njegove smrti.Ili ona možda nema pravo na sećanje?

Vesna, ja ni u jednom trenutku nisam ni jednu reč rekao o tekstu JK. Navodim mogućnosti, ravnopravno. Citirao sam rečenicu koju je Milan napisao. Ipak, dozvolite pravo da neki misle da je tekst bez smisla, opšte mesto, način da se, baš zbog datuma, napiše nešto ličnoafirmativno na vruću temu. Vi to ne mislite, ok je. Pronašli ste vrednost u tekstu, iskrenost ...
Jelena Karleuša, ma kakva bila, ima pravo da piše kako se njoj svidja. Nemam problem sa tim. Strongmen ima pravo da na svoj blog postavlja tekstove koje on hoće. Ništa sporno. I ja imam pravo da ne čitam tekstove JK. Imam pravo da budem potpuno nezainteresovan za njenu "iskrenost", za njen stav o Srbiji, za njene doživljaje sa ZĐ, za činjenicu da je sve pare od "pevanja nekom" potrošila na cipele ...Jel to OK? Ovaj put sam, imajući poverenje u njegove teme, pročitao njeno pisanje.
Sada problem nastaje kada pitam Jakog za razlog objavljivanja teksta. Ne da bih sugerisao da je pogrešio što ga je okačio već iz želje da saznam šta je tu zanimljivo. Siguran sam da je Jaki imao razlog. Ja ga nisam video pa pitam, ne grdim, ne gunđam. Eto, ti si rekla zbog čega ti se sviđa. Za razliku od tebe, Jaki nema muda da kaže da želi da se sprda sa JK, ili suprotno, nema muda da kaže da je tekst dobar, iskren, ličan, da dobro oslikava ZĐ. Umešto toga Jaki podmeće svoje kukavičje jaje,proglašava tekst za otvaranje poelmike na temu, za lakmus za komentatore. Pri tom ćuti ko pi.. Sad ispada da sam ja debil, da se projektujem, a reč o tekstu nisam rekao. Pri tom Jaki ispada neviđen lik. Skoro kao Karleuša. Skoro kao Nebojša Krstić.
AlexDunja AlexDunja 01:10 13.03.2012

Re: čemu

šveps, imaš podršku:)
najiskrenije.

nisam pratila od početka, ali tvoj
tred sam ispratila, ispravno pitanje postaljavaš.
eto, ako ti znači:)))
sad je svrstavanje in, ja sam uz tebe na ovom blogu

palilula92 palilula92 01:12 13.03.2012

Re: čemu

Pri tom Jaki ispada neviđen lik. Skoro kao Karleuša. Skoro kao Nebojša Krstić.

davno nisam neso ovako procitala na blogu

Svrsta ti Krleta, Jakog i JK pod isto, onako djuture- nevidjene. Dobro Jaki je skoro nevidjen(po tebi). Pa pascu sa stolice od smeha.
schweppes92 schweppes92 01:18 13.03.2012

Re: čemu

palilula92
davno nisam neso ovako procitala na bloguSvrsta ti Krleta, Jakog i JK pod isto, onako djuture- nevidjene. Dobro Jaki je skoro nevidjen(po tebi). Pa pascu sa stolice od smeha.

Ako bi zagrebala bar malo ispod površine pronašla bi dosta zajedničkog.
schweppes92 schweppes92 01:20 13.03.2012

Re: čemu

AlexDunja
šveps, imaš podršku:)najiskrenije.nisam pratila od početka, ali tvojtred sam ispratila, ispravno pitanje postaljavaš.eto, ako ti znači:)))sad je svrstavanje in, ja sam uz tebe na ovom blogu

Ad, ja sam zaista hteo da postavim pitanje, iskreno, bez zlobe, bez zaumne namere... Ali, ne može. Ne daju spin majstori.
AlexDunja AlexDunja 01:22 13.03.2012

Re: čemu

Ad, ja sam zaista hteo da postavim pitanje, iskreno, bez zlobe, bez zaumne namere... Ali, ne može. Ne daju spin majstori.

ne daju, znam:)

edit:
ja bih rekla da bi jaki
da privuče krpice pažnje na sebe
preko jk, kojaa inače privlači pažnju.

makar i 12. marta.
Goran Vučković Goran Vučković 01:25 13.03.2012

Re: čemu

А у чему је поента када Чеда или Драго КОвачевић својатају Зорана Ђинђића? Не могу воду да му носе, ни они ни сви остали који користе годишњицу његове погибије да промовишу своје небулозне идеје које немају везе са Зораном. Ето и Карлеуша би нешто да каже на ту тему. Она бар никакве користи од овога неће да има.

I onda se zapitaš ko u toj priči misli ono što govori - i opet osmeh

Ima jedna Čorbina pesma sa početka karijere koja bi pasovala, da pesnik malo ne preteruje sa kvalitetima one o kojoj peva. Kaže pesnik: "uzmi svoje sedative, zaboravi na sve žive - mirno spavaj".
AlexDunja AlexDunja 01:32 13.03.2012

Re: čemu

. Kaže pesnik

pazi na etiketiranje
Goran Vučković Goran Vučković 01:34 13.03.2012

Re: čemu

pazi na etiketiranje

Ne može svaki pesnik da bude Mika Antić, to smo već apsolvirali
schweppes92 schweppes92 01:36 13.03.2012

Re: čemu

AlexDunja
ja bih rekla da bi jakida privuče krpice pažnje na sebepreko jk, kojaa inače privlači pažnju.makar i 12. marta.

Ja zaista ne znam šta bi Jaki hteo da postigne. Mada, kako je krenuo, ne bi me iznenadio ni post o urinarnoj infekciji Bore Drljače.
AlexDunja AlexDunja 01:37 13.03.2012

Re: čemu

Ne može svaki pesnik da bude Mika Antić,


i zbog toga se ne može bilo
ko nazivati pesnikom. ne sme.
to je ozbiljan prekršaj.

bez šale.
Goran Vučković Goran Vučković 01:45 13.03.2012

Re: čemu


i zbog toga se ne može bilo
ko nazivati pesnikom. ne sme.
to je ozbiljan prekršaj.

Osoba koja napiše ovo za mene je pesnik, koliko god da je veliki gad taj ne-Miroslav Antić (možda su moji kriterijumi niski, do duše):

UBITI PTICU PEVAČICU

Sva sam svetla pogasio,
četri sata, san me hvata,
sve slavine zatvorio
zaključao dobro vrata.

Na ulici nema kola,
praskozorje novog dana
samo što se kao kreten
dere slavuj s Tašmajdana.

Životinjo grozna ćuti!
Poslaću po tebe mačke,
joj, što sada nemam praćku
pa da padneš naglavačke.
AlexDunja AlexDunja 01:52 13.03.2012

Re: čemu


(možda su moji kriterijumi niski, do duše):


jesu, po mom mišljenju,
ali ne bih o tome ovde:)
Goran Vučković Goran Vučković 01:56 13.03.2012

Re: čemu

jesu, po mom mišljenju,
ali ne bih o tome ovde:)

Ok, da ne kvarimo ovaj divan blog
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:22 13.03.2012

Re: čemu

U cemu vidite besmislenost?

Tekst je lična, dnevnička priča autorke, njeno sećanje na Zorana Djindjica. Povod je godisnjica njegove smrti.

Ili ona možda nema pravo na sećanje? Iako je s Zoranom provela dva sata u avionu, dakle, mnogo vise od mnogih koji takodje imaju svoju pricu i svoje vidjenje.

Meni je tekst dobar, bas tako pomalo sirov i neizbrusen, ali iskren i strastan.

Hvala JK


Hvala i tebi Vesna što reče što sam i sama htela reći, ali ne bih tako dobro sklopila ko ti. Hvala i Strongiju što je preneo tekst. Valjda nećeš da nahebeš što nemaš dozvolu.


JJ Beba JJ Beba 13:38 13.03.2012

Re: čemu

šv,mon chapeau
libela libela 18:36 12.03.2012

Bravo!

Konacno je ona tvoja viteska odbrana lika, dela i tela pomenute na twitter-u dobila logican nastavak u ovom blogu!
Sta je sledece? JK kao vip bloger... sa svih 6 padeza?
abraham_linkoln abraham_linkoln 19:10 12.03.2012

Re: Bravo!

JK kao vip bloger... sa svih 6 padeza?

možda je kandiduju i za predsednika
dali76 dali76 16:47 13.03.2012

Re: Bravo!

A sta je to slagala Karleusa gospodo Puritanci ?
Ako ste bi samo na tren zapusili svoje kantovske nosice, samo na tren se manuli motivacije , ko je pisao,zasto je objavio , mozda bi ste vidjeli da sustinski JK nije nista ama bas nista slagala .
Al jok vi to necete vasi su nosici prefinjeni I potrosicete sate I komentare pricajuci o tom koliko je smece ta JK
I joste toboz braniti mrtvog premijera od nje il njene muzike?
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:03 13.03.2012

Re: Bravo!

mozda bi ste vidjeli da sustinski JK nije nista ama bas nista slagala .



Ma jok, samo joj trebalo 9 godina da se seti dogadjaja.
baroniknez baroniknez 17:21 13.03.2012

Re: Bravo!

dali76
A sta je to slagala Karleusa gospodo Puritanci ?
Ako ste bi samo na tren zapusili svoje kantovske nosice, samo na tren se manuli motivacije , ko je pisao,zasto je objavio , mozda bi ste vidjeli da sustinski JK nije nista ama bas nista slagala .
Al jok vi to necete vasi su nosici prefinjeni I potrosicete sate I komentare pricajuci o tom koliko je smece ta JK
I joste toboz braniti mrtvog premijera od nje il njene muzike?


Problem je u tome što za razliku od vas postoje mnogi kojima JK nije uzor, koji smatraju da ne JK ne može da drži lekciju naroda, jer je i sama deo kiča, neobrazovanosti, zatucanosti, površnosti, trulog marketinga itd.

Drugo, ovo što je napisala JK nije njeno lično sećanje nego deo kampanje i to ako nećete da vidite, kako sada da vam nacrtam? Ona raspravlja o stvarima o kojima nema pojma, njoj je neko suflirao šta da napiše, samo je ostavljen njen stil - upravo da bi bio razumljiv onima kojima se obraća a koje treba "motivisati" za razne ciljeve.

Jednom je jedan pametan čovek rekao: "kada vidite kampanju, prvo recite da je to kampanja"
dali76 dali76 18:38 13.03.2012

Re: Bravo!

Aha to je taj visokointelegentni argumennt ;
Kad postavim pitanje sta je to sustinski slagala JK po defoltu skupljam JK salvete I ona mi je uzor?
To nije turbofolk argument palanackivec sokratovo razmisljjanje ?
A ovo sta je JK cekala 9 godina? To je glavni problem I tema bitnija od teme njenog pisanja.
To je jebitacno gore od toga sto je drzava, I poslje devet godina tu gde jeste?
Vozac BMW posle ubistva dvoje ljudi odseta kuci
Monopolista EPS promovise se medijski preko Partizana I Colic Zdravka
Al jok, JK se nemaprava sjetiti sad ,devet godina docnije.
svaka cast !
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:09 13.03.2012

Re: Bravo!

svaka cast !


Dobro, a ni ti ne moras da se primas ko saucesce.
baroniknez baroniknez 22:09 13.03.2012

Re: Bravo!

Kad postavim pitanje sta je to sustinski slagala JK po defoltu skupljam JK salvete I ona mi je uzor?


ja ne znam da li ste i vi tada bili u avionu sa njom (pa da znate da je tačna njena priča), ali ovde se radi o kampanji i to je tema njenog pisanja, marketing i ništa više od toga. Nije istina da je Đinđića ubio narod, narod je izašao na ulice da isprati Zorana Đinđića, a kritikovao je i gundjao protiv njegove vlasti kao što se i uvek gundja protiv vlasti. Ne može ona nikome da drži lekcije i to je to.

Vozac BMW posle ubistva dvoje ljudi odseta kuci


Pa vi od svih loših stvari ubodete ono što nije problem: u tom slučaju on nije otšetao kući nego je uhapšen pa pušten da se brani sa slobode, što je i logično jer su dokazi tada bili prikupljeni, a on nema kuda da beži. Dakle, opet se hvatate na medijske udice.
dali76 dali76 23:54 13.03.2012

Re: Bravo!

Kad sam rekao sustina sigurno nisam mislio da je dialog u avionu sustina ovog teksta.
Narod, kako veils, samo gundjao protiv Djindjica kao sto gundja protiv svake vlasti , pa ajde da vidimo brojke.
Pred smrt Djindjic je imao 7% podrske javnosti , samo da podsetim da je Milosevic skoro sedam puta vise podrske ,kad je narod gundjao protiviv njega.
Danas gundjaju protiv vlasti,a ta ista vlast ima oko 25% podrske javnosti,a Boris Tadic sigurno I vise od tog.
O mrtvima sve najbolje, kaze stara izreka I cinjenica da je Djindjicu porastao rejting kad su ga spustili u grob ,al rezltati izbora odrzanih samo godinu dana poslje govore koliko je I mrtvom Djindjicu bio rejting.
Covjek koji je porucio Djindjicu da je I drug Tito imao problema sa nogom bio je valjda kaznjen od glasaca pa dobio ubedljivo najvise glasova?
Kostunica kome je pokusaj drzavnog udara licio na strrajk pregalaca u uniformmama dobio je dovoljno da formira vladu kao I SPS Kkoji je istu podrzao.
A DS , mrtvog premijera otisao u opoziciju,doduse bolje su prosli nego sa zivim Djindjicem.
Dan e pricamo o rejtingu SPC ciji su velikani na odru Djindjica pricali o tome ko se maca lati od maca I tstrada.
A onda bi ja trebalo da kupim price da je javnost gundjala protiv Djindjica kao sto gundja protiv svake vlasti?

baroniknez baroniknez 01:41 14.03.2012

Re: Bravo!

A onda bi ja trebalo da kupim price da je javnost gundjala protiv Djindjica kao sto gundja protiv svake vlasti?


Prvo, nemojte falsifikovati ovde - nisam ja napisao javnost nego narod, jer u tekstu iznad ne stoji da je Djindjića ubila javnost nego da ga je ubio narod, a vi to branite citirajući izjavu Šešelja od kojeg ja ne znam šta ste očekivali kao i od njegovih birača koji nisu narod.

Kada je reč o srpskom narodu i tome da je baš srpski narod ubio Djindjića to nije tačno jer je narod glasao za njega na izborima u decembru 2000. god više nego za Miloševića. Djindjićevo ubistvo je bio smišljen plan, sa odredjenim interesom i ciljem, koji ni danas nije sasvim jasan, zato se i traži pokretanje postupka da se istraži pozadina tog ubistva, ali u svakom slučaju mala podrška Djindjiću može samo da bude povoljna okolnost da se neko odluči da ga ubije, ali nikako ne znači da ga je ubio narod. To su gluposti.

dali76 dali76 07:14 14.03.2012

Re: Bravo!

Kakav sad Seselj. Ko je porucio Djindjicu da je Tito imao problma sa nnogom pred smrt
Pa Tomislav Nikolic tada VD predsednnik cija je partija samo godinu dana posle prorokovane smrti Djindjica dobila najvece povjerenje biraca zar ne ?
A partija pokojnog Djindjica otisla u opoziciju zar ne?
A osvedoceni frendovi Djindjica DSS uz podrsku sa jos vecim fanovima premijera ,SPS, formirali novu vladu.
Ako ti to ne govori koliko je Djindjic bio omrazen medj Srbima, ja ne znam sta bi moglo drugo da ti upali svetlo.
Djindjica bi narod sklonio sa vlasti,da je ostao ziv, jos pogubnije 2004 ,al mnogo se zurilo nnnekome,a nnarod je bio spreman to prihvatiti sto najbolje pokazuju ti izbori 2004.
Daklem, JK nije nista slagala, Srbi nisu voljeli Djindjica , on nikad ne bi pobjedio Milosevica , Srbi nisu razumjeli Djinjica I kad su ga razumjeli nisu voljeli da im prica o promjeni mentaliteta, o glupostima populistickim , narod ko narod voli populizam I zato je danas draza filozofija Palme nego filozofija jednog Basare.
Narod nije se sakupio na trgu pa upucao premijera,al jel ucestvovao u njegovom ubistvu, jesmo .
.

milisav68 milisav68 10:38 14.03.2012

Re: Bravo!

dali76

Daklem, JK nije nista slagala, Srbi nisu voljeli Djindjica , on nikad ne bi pobjedio Milosevica , Srbi nisu razumjeli Djinjica I kad su ga razumjeli nisu voljeli da im prica o promjeni mentaliteta, o glupostima populistickim , narod ko narod voli populizam I zato je danas draza filozofija Palme nego filozofija jednog Basare.

Promiče ti 10 godina anatemisanja Djindjića od strane Miloševićevih medija (zato je 2000. godine "gurnuo" Koštunicu u prvi plan), gde je označen kao nemački špijun, kao švercer cigareta (a i sam je tu kriv jer je "seo" u canetov avion), kao saradnik mafije ("družio" se Buhom, pa je posle njegova firma "dobila" asfaltiranje puteva),....itd.
"Uspeh" tadašnje SRS se zasnivao na tome da ćute i da "puste" ostale (naročito DOS) da se medijski "kolju", a tako je i danas, čim Toma "progovori" padne im rejting.

Gledajući stanje u parlamentu, ti si u pravu, ali kad "zagrebeš" malo izborne rezultate, onda to izgleda sasvim drugačije, jer ima puno "rasutih" glasova, koji procentualno "idu" najačim strankama, plus sam profil (redovnih) glasača, od penzionera, radnika u državnim službama, stranačkih kadrova - zajedno sa njihovim porodicama.

Drugo - iz ondašnje perspektive, vlast su formirale bivše članice DOS-a (tada se još nije "znalo" koliki je raskol izmedju DS i DSS), uz manjinsku podršku (tada pragmatičnog Dačića), a od 6,5 milona glasača, za radikale je glasalo - 1,1 miliona + 300.000 SPS, što nije "ceo" narod već jedna petina, tako da "priča" da je narod ubio Djindjića - ne drži vodu.

Ovaj tekst je pranje biografije i traženje medijske pažnje, koja je zamrla.

Vreme - analiza izbora 2003




freehand freehand 11:00 14.03.2012

Re: Bravo!

milisav68
dali76

Daklem, JK nije nista slagala, Srbi nisu voljeli Djindjica , on nikad ne bi pobjedio Milosevica , Srbi nisu razumjeli Djinjica I kad su ga razumjeli nisu voljeli da im prica o promjeni mentaliteta, o glupostima populistickim , narod ko narod voli populizam I zato je danas draza filozofija Palme nego filozofija jednog Basare.

Promiče ti 10 godina anatemisanja Djindjića od strane Miloševićevih medija (zato je 2000. godine "gurnuo" Koštunicu u prvi plan), gde je označen kao nemački špijun, kao švercer cigareta (a i sam je tu kriv jer je "seo" u canetov avion), kao saradnik mafije ("družio" se Buhom, pa je posle njegova firma "dobila" asfaltiranje puteva),....itd.
"Uspeh" tadašnje SRS se zasnivao na tome da ćute i da "puste" ostale (naročito DOS) da se medijski "kolju", a tako je i danas, čim Toma "progovori" padne im rejting.

Gledajući stanje u parlamentu, ti si u pravu, ali kad "zagrebeš" malo izborne rezultate, onda to izgleda sasvim drugačije, jer ima puno "rasutih" glasova, koji procentualno "idu" najačim strankama, plus sam profil (redovnih) glasača, od penzionera, radnika u državnim službama, stranačkih kadrova - zajedno sa njihovim porodicama.

Drugo - iz ondašnje perspektive, vlast su formirale bivše članice DOS-a (tada se još nije "znalo" koliki je raskol izmedju DS i DSS), uz manjinsku podršku (tada pragmatičnog Dačića), a od 6,5 milona glasača, za radikale je glasalo - 1,1 miliona + 300.000 SPS, što nije "ceo" narod već jedna petina, tako da "priča" da je narod ubio Djindjića - ne drži vodu.

Ovaj tekst je pranje biografije i traženje medijske pažnje, koja je zamrla.

Vreme - analiza izbora 2003

Bogami, mislim da je Dali skoro pa sve u pravu: sem što filozofiju nema Palma a još manje Basara;
i nije narod ubio Đinđića.
Jednostavno, u teška vremena narod na vlast gleda kao na lopove i lezileboviće. A od petog oktobra na ovamo, bogami, i kao na izdajnike.






srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:37 14.03.2012

Re: Bravo!

dali76
A partija pokojnog Djindjica otisla u opoziciju zar ne?
A osvedoceni frendovi Djindjica DSS uz podrsku sa jos vecim fanovima premijera ,SPS, formirali novu vladu.
Ako ti to ne govori koliko je Djindjic bio omrazen medj Srbima, ja ne znam sta bi moglo drugo da ti upali svetlo.
Djindjica bi narod sklonio sa vlasti,da je ostao ziv, jos pogubnije 2004 ,al mnogo se zurilo nnnekome,a nnarod je bio spreman to prihvatiti sto najbolje pokazuju ti izbori 2004.
Daklem, JK nije nista slagala, Srbi nisu voljeli Djindjica , on nikad ne bi pobjedio Milosevica , Srbi nisu razumjeli Djinjica I kad su ga razumjeli nisu voljeli da im prica o promjeni mentaliteta, o glupostima populistickim , narod ko narod voli populizam I zato je danas draza filozofija Palme nego filozofija jednog Basare.

Чек овако... Није имао подршку, што јесте критично али не и пресудно, јер је већ имао мандат. Али, поред тога, петљао је у Скупштини... уместо да распише изборе.

Без милости, и према Ђинђићу, и према било ком сину који је сео на место премијера - или си демократа, или ниси.

Шта, требало би подржати увођење диктатуре, јер је у питању Ђинђић?

A partija pokojnog Djindjica otisla u opoziciju zar ne?

А шта је требало, да насилно се одржи на власти?

Narod nije se sakupio na trgu pa upucao premijera,al jel ucestvovao u njegovom ubistvu, jesmo .

Па ти си можда учествовао, не знам, али мене у то не мешај...
baroniknez baroniknez 20:32 14.03.2012

Re: Bravo!

Ako ti to ne govori koliko je Djindjic bio omrazen medj Srbima, ja ne znam sta bi moglo drugo da ti upali svetlo.


To nije tačno, Djindjić je čak imao jaku podršku čak i medju mnogim nacionalno orijentisanim gradjanima koji su u njemu videli Srbina koji je intelektualac, energičan, dribla po svetu - simbol novog nacionalnog ponosa. Takodje i mnogi levičari su u njemu videli čoveka koji je uveo DS u socijalističku internacionalu i koji nije imao nacionalističku politiku.

Daklem, JK nije nista slagala, Srbi nisu voljeli Djindjica , on nikad ne bi pobjedio Milosevica , Srbi nisu razumjeli Djinjica I kad su ga razumjeli nisu voljeli da im prica o promjeni mentaliteta,


Đinđić nije bio glup čovek koji bi smatrao da vrednosti i mentalitet mogu da se menjaju preko noći u jednom društvu, on je govorio o letargiji i govorio je o poletu koji nam je potreban da bi izveli reforme u jednom značajnom istorijskom momentu, a to je šansa koja se ne pruža svakoj generaciji - otprilike je to bila Djindjićeva teza.


No, opet kažem to što narod nije voleo Djindjića nije argument da bi se tvrdilo da je narod ubio Djindjića, a nije ni argument da je narod hteo da ga neko ubije. Bilo je medju pristalicama radikala onih koji su imali ekstremniji stav prema njemu, ali to opet ne znači da su ljudi priželjkivali njegovo ubistvo. Ljudi su bili zatečeni kada je ubijen.
dali76 dali76 23:43 14.03.2012

Re: Bravo!

Ja nisam rekao da nije bilo ljudi koji su podrzavali Djindjica samo pisem o brojkama koje sun a izborima 2004 pokazale koja je to podrska bila.
Milisav kaze pa to je petina od naroda,ali to je I vecina (DSS ,SRS, SPS ) onih sto su odlucili svoje dupe dovuci na izborno mjesto.
Nije valjda greska samo onih koji newsto rade, pravo ili krivo, vec I onih koji cute, tj ne glasaju?
Neglasanje tj odluka da se ne glasa je isto tako politicki cin kao I glasati.
Ne patim od politicke korektnosti pa ponavljam krilaticu svima prihvatljivu da ne postoji kolektivna odgovornost.
Slazem se da narod nije ubio Djindjica ,tj nema kolektive krivice, ali ne mislim da kolektivna odgovornodst ne postoji.
Jos jednom ponavljam kampanja protiv Djindjica se nije vodila radi doprinosa kukuruza vec da se stvori atmosfera kako je Djindjic metak I zasluzio, kako to rece onaj novinar sa ruske drzavne televizije.
U pravu je Milisav kad kaze da je kampanja protiv Djindjica pocela jos za vreem Slobe, kao sto se slazem sa free da je Dndjic ne samo bio lopov vec I izdajnik sto su upravo lopovi iskoristili da ga pod plstom patriotizma I ubiju jer mnogo im se zurilo.
A koliko sun eke vladike SPC bile sretne zbog toga sasvim je jasno,a to nisu ni skrivali cak ni nad odrom pokojnog premijera.
Koji to politicar danas deceniju kasnije tako jasno govori da treba da menjamo svoj mentalitet ?

dali76 dali76 23:43 14.03.2012

Re: Bravo!

Ja nisam rekao da nije bilo ljudi koji su podrzavali Djindjica samo pisem o brojkama koje sun a izborima 2004 pokazale koja je to podrska bila.
Milisav kaze pa to je petina od naroda,ali to je I vecina (DSS ,SRS, SPS ) onih sto su odlucili svoje dupe dovuci na izborno mjesto.
Nije valjda greska samo onih koji newsto rade, pravo ili krivo, vec I onih koji cute, tj ne glasaju?
Neglasanje tj odluka da se ne glasa je isto tako politicki cin kao I glasati.
Ne patim od politicke korektnosti pa ponavljam krilaticu svima prihvatljivu da ne postoji kolektivna odgovornost.
Slazem se da narod nije ubio Djindjica ,tj nema kolektive krivice, ali ne mislim da kolektivna odgovornodst ne postoji.
Jos jednom ponavljam kampanja protiv Djindjica se nije vodila radi doprinosa kukuruza vec da se stvori atmosfera kako je Djindjic metak I zasluzio, kako to rece onaj novinar sa ruske drzavne televizije.
U pravu je Milisav kad kaze da je kampanja protiv Djindjica pocela jos za vreem Slobe, kao sto se slazem sa free da je Dndjic ne samo bio lopov vec I izdajnik sto su upravo lopovi iskoristili da ga pod plstom patriotizma I ubiju jer mnogo im se zurilo.
A koliko sun eke vladike SPC bile sretne zbog toga sasvim je jasno,a to nisu ni skrivali cak ni nad odrom pokojnog premijera.
Koji to politicar danas deceniju kasnije tako jasno govori da treba da menjamo svoj mentalitet ?

milisav68 milisav68 11:17 15.03.2012

Re: Bravo!

dali76

Milisav kaze pa to je petina od naroda,ali to je I vecina (DSS ,SRS, SPS ) onih sto su odlucili svoje dupe dovuci na izborno mjesto.
Nije valjda greska samo onih koji newsto rade, pravo ili krivo, vec I onih koji cute, tj ne glasaju?

Jedno je ne glasati za Djindjića, a sasvim drugo je želeti njegovu smrt.

Ja znam dosta ljudi koji ga nisu voleli/razumeli, ali niko od njih nije bio oduševljen atentatom.
Pazi, pričam o "običnim", živim ljudima licem u lice, a ne o komentarima na internetu.

Drugo, veliku "zaslugu" za etiketu izdajnika ima i medjunarodna zajednica, koja je vršila nenormalan pritisak na Srbiju (a tada je još uvek bila medjunarodno priznata Jugoslavija sa Crnom Gorom), za razliku od ostalih zemalja u okruženju, a svedoci smo i danas da se ratni zločinci (iz okruženja) puštaju "usled nedostatka dokaza" (ili im se skraćuje ionako mala kazna), a da se hapse Srbi, koji su u vreme rata bili maloletni.

To, i kako je uradjena privatizacija, daje za pravo ljudima da budu "EU-skeptični".

Zato nemoj da te iznenade rezultati predstojećih izbora, gde će izlaznost da bude mala (ispod 50%), i gde će najviše glasova da odnesu "patriotske snage".
Ja sam 20 godina glasao za DS, a ovoga puta neću da glasam uopšte (ne zbog EU-skepticizma, već zbog lopovluka).
A koliko su neke vladike SPC bile sretne zbog toga sasvim je jasno,a to nisu ni skrivali cak ni nad odrom pokojnog premijera.

Prošetaj se malo do neke ruske/grčke pravoslavne crkve u USA, pa se (onako izokola) raspitaj o SPC (naročito o SPC u Srbiji).
Koji to politicar danas deceniju kasnije tako jasno govori da treba da menjamo svoj mentalitet ?

Ni mala deca ne slušaju šta im se priča, već gledaju šta rade odrasli/roditelji.




baroniknez baroniknez 02:35 16.03.2012

Re: Bravo!

Slazem se da narod nije ubio Djindjica ,tj nema kolektive krivice, ali ne mislim da kolektivna odgovornodst ne postoji.


Potrebno je da se uspostavi takva vrsta odgovornosti da bi ona uključivala sve pojedince i za sada ona postoji u vidu gradjansko pravne, eventualno i neke političke odgovornosti. Medjutim, u zemlji u kojoj izvršna vlast toliko pritiska sudstvo iz dana u dan, pa ga napada, tako da mi imamo jedinstvenu situaciju: da sudstvo bolje radi od policije, a policija je popularnija (!).
grmfrm grmfrm 18:57 12.03.2012

A dje smo ono stali

A
Strongman Strongman 19:09 12.03.2012

Re: Crvotočina morončina

DRagi grmrfrm imaš 15 minuta da se predstaviš ili brišem ovo tvoje sranje od komentara. Hvala.
grmfrm grmfrm 19:18 12.03.2012

Re: Crvotočina morončina

Oprosti i ja sam kreten našao koga ću i na čijem blogu da komentarišem.

Evo obrisao sam svoj neprimeren komentar.
Strongman Strongman 19:39 12.03.2012

Re: Crvotočina morončina

#podrška
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:04 12.03.2012

pod razno

strongmene,
dopustićete - ali ni meni nije sasvim jasno šta
ste, zapravo, hteli da postignete
prenošenjem ovog "teksta"
Strongman Strongman 19:07 12.03.2012

Re: pod razno

Delimo informacije
tsunade tsunade 19:21 12.03.2012

Re: pod razno

Delimo informacije


nije bilo neophodno. sve budale ovog sveta na današnji dan uhvate se za mikrofon ili tastaturu da bi nam saoštili toplu ljudsku ispovest na temu: kako sam upoznala zorana.

ova karleuša je danas ipak na samom vrhu top liste retarda.

nije čudno što jadna djindjićeva majka na svaku godišnjicu pali iz beograda. verovatno stavi tampone u uši i povez preko očiju da ne bi videla i čula. sirota žena.

aman, dokle?

predatortz predatortz 19:23 12.03.2012

Re: pod razno

tsunade
sve budale ovog sveta na današnji dan uhvate se za mikrofon ili tastaturu da bi nam saoštili topu ljudsku ispovest na temu: kako sam upoznala zorana.


ti si moj idol
noboole noboole 19:44 12.03.2012

Re: pod razno

Meni je jasno zasto si preneo ovaj tekst. I preporuka za to.
Kazezoze Kazezoze 19:55 12.03.2012

Re: pod razno

tsunade
Delimo informacije


nije bilo neophodno. sve budale ovog sveta na današnji dan uhvate se za mikrofon ili tastaturu da bi nam saoštili topu ljudsku ispovest na temu: kako sam upoznala zorana.

ova karleuša je danas ipak na samom vrhu top liste retarda.

nije čudno što jadna djindjićeva majka na svaku godišnjicu pali iz beograda. verovatno stavi tampone u uši i povez preko očiju da ne bi videla i čula. sirota žena.

aman, dokle?


pa cilj svakog političara je da bude poznat i prihvaćen u širokim narodnim masama od turbo folk pevaljke do dizača tegova. zato ni ne čudi da svako ima svoj komentar ili lični doživljaj o njemu, a savremena tehnologija je i doprinela da se taj glas napokon i čuje, bez obzira na pismenost onoga koji to svoje mišljenje ili, u ovom slučaju, lično iskustvo prenosi.
tsunade tsunade 20:00 12.03.2012

Re: pod razno

a savremena tehnologija je i doprinela da se taj glas napokon i čuje


zasluge, u ovom slučaju, pripadaju strongmenu. jer budalin blog ne bih ni videla da nije strongija.
JJ Beba JJ Beba 20:26 12.03.2012

Re: pod razno

tsunade
Delimo informacije


nije bilo neophodno. sve budale ovog sveta na današnji dan uhvate se za mikrofon ili tastaturu da bi nam saoštili topu ljudsku ispovest na temu: kako sam upoznala zorana.

ova karleuša je danas ipak na samom vrhu top liste retarda.

nije čudno što jadna djindjićeva majka na svaku godišnjicu pali iz beograda. verovatno stavi tampone u uši i povez preko očiju da ne bi videla i čula. sirota žena.

aman, dokle?


da
na današnji dan ne možeš da izbrojiš one koji ogase da su poznavali Zorana- ili su bili prijatelji, ili su sa, s njim pričao...eto i Dobrica kaže da se Đinđić saglasio sa njegovim viđenjem

Otkriven političar koji je 12. marta izjavio da mu Đinđić nije bio prijatelj


a karleuša? jel mrzela đinđića dok se je bila sa ćandom a zavolela pošto je ubijen?

metuzalo metuzalo 23:58 12.03.2012

Re: pod razno

Strongman
Delimo informacije


Jovanoviću, moj dobri...
Fala ti za ovaj tekst JK, kojim si mi pomogao shvatiti neke dileme iz prošlosti jer se još uvijek dobro sjećam se kad me je, na ovom "Trulom Zapadu", jedan od (slobomdanih) gastarbejtera, upitao što mislim o Đinđiću i njegovoj političkoj pojavi a ja odgovorio; da samo može biti bolje, ali pod uslovom da ga - ne "skinu" - pritom bez ikakve primisli da bi to moglo biti onako kako se kasnije zbilo. Onda možeš zamisliti kakve je on glasine o meni mogao širiti nakon atentata...

Osim toga, naprosto sam užasnut komentarima koji samo potvrđuju moje ondašnje slutnje o tome u kojoj mjeri je narod otrovan onim u što želi da vjeruje umjesto da misli svojom glavom
blogovatelj blogovatelj 03:34 13.03.2012

Re: pod razno

ti si moj idol


I moj.
Setila se 2012 da prica kako je 96-7 upoznala Djindjica?!
I jos pismeno napisano. Bice da su opet Basari platili.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:59 13.03.2012

Re: pod razno

JJ Beba

da
na današnji dan ne možeš da izbrojiš one koji ogase da su poznavali Zorana- ili su bili prijatelji, ili su sa, s njim pričao...eto i Dobrica kaže da se Đinđić saglasio sa njegovim viđenjem





Povdom 80. rodjendana Dobrici Cosicu je cestitku uputio i tadasnji premijer Srbije Zoran Djindjic nazvavsi ga pri tom "srpskim Tomasom Manom"...


bubamarac bubamarac 00:11 15.03.2012

Re: pod razno

predatortz
tsunade
sve budale ovog sveta na današnji dan uhvate se za mikrofon ili tastaturu da bi nam saoštili topu ljudsku ispovest na temu: kako sam upoznala zorana.

javascript:;
ti si moj idol


Jel to taj Zoran?

milos3858 milos3858 19:16 12.03.2012

Interesantno

Meni je blog JK interesantan i sa te strane ne vidim nista lose u tome da ga je Strongman ovde preneo za one koji mozda ne idu na web stranice na kojima JK objavljuje svoje blogove. Jedini problem mogao bi da bude nedostatak saglasnosti autora za objavljivanje.

Inace nije mi bas jasno traznje nekih skrivenih razloga zasto je tekst prenet. Za mene je to jedno zanimljivo vidjenje od stane JK ubistva Djindjica i odnosa srpske javnosti prema njemu. Uz to je sa nama podelila i neke licne uspomene na Djindjica i njegov atentat, sto s obzirom na ulogu njenog oca u tim vremenima predstavlja interesantno svedocenje.
baroniknez baroniknez 21:26 12.03.2012

Re: Interesantno

Vi stvarno mislite da je JK pre deset godina pažljivo pratila šta piše Identitet, časopis, koji ja ne znam da je iko čitao. Mene niko ne može da uveri da je JK tada čitala i analizirala tekstove o Djidjiću. I tada kao i danas, nedeljnici koji se čitaju su Vreme i NIN, a ostali časopisi vrlo malo. Negde sam čuo da čak i NIN nema veći tiraž od 5000.
milos3858 milos3858 00:55 13.03.2012

Re: Interesantno

baroniknez
Vi stvarno mislite da je JK pre deset godina pažljivo pratila šta piše Identitet, časopis, koji ja ne znam da je iko čitao. Mene niko ne može da uveri da je JK tada čitala i analizirala tekstove o Djidjiću. I tada kao i danas, nedeljnici koji se čitaju su Vreme i NIN, a ostali časopisi vrlo malo. Negde sam čuo da čak i NIN nema veći tiraž od 5000.

Ne znam da li i koliko je pazljivo JK citala Identitet i da li je analizirala tekstove o Djindjicu, mada ne vidim zasto bi to bilo neverovatno. U svom blogu ona nigde i ne tvrdi da je to radila, osim sto pominje jedan broj Identiteta u kome se pojavila na naslovnoj strani, pa je verovatno normalno da je procitala makar tekst o sebi u tom casopisu. Ako za analizu teksta o Djindjicu smatrate recenicu
JK
Ne znam za koga je grdje pisalo.
onda ne vidim da je u tu analizu ulagala nege velike intelektualne napore, dakle analizirala ih je kao i vecina citalaca.
baroniknez baroniknez 01:49 13.03.2012

Re: Interesantno

milos3858
baroniknez
Vi stvarno mislite da je JK pre deset godina pažljivo pratila šta piše Identitet, časopis, koji ja ne znam da je iko čitao. Mene niko ne može da uveri da je JK tada čitala i analizirala tekstove o Djidjiću. I tada kao i danas, nedeljnici koji se čitaju su Vreme i NIN, a ostali časopisi vrlo malo. Negde sam čuo da čak i NIN nema veći tiraž od 5000.

Ne znam da li i koliko je pazljivo JK citala Identitet i da li je analizirala tekstove o Djindjicu, mada ne vidim zasto bi to bilo neverovatno. U svom blogu ona nigde i ne tvrdi da je to radila, osim sto pominje jedan broj Identiteta u kome se pojavila na naslovnoj strani, pa je verovatno normalno da je procitala makar tekst o sebi u tom casopisu. Ako za analizu teksta o Djindjicu smatrate recenicu
JK
Ne znam za koga je grdje pisalo.
onda ne vidim da je u tu analizu ulagala nege velike intelektualne napore, dakle analizirala ih je kao i vecina citalaca.


Vi verujte da je ona čitala pažljivo identitet i ostale časopise, ali bilo bi lepo da podelite sa nama kada još nekog uverite u to i kako ste to uradili, pa da i mi naučimo nešto o takvoj moći ubedjivanja. Ovde se ne radi o tome da li je pročitala tekst o sebi nego o Đinđiću.

Njen ceo tekst a ne jedna rečenica je priča o tome kako su satanizovali Đinđića.

Ali, problem je u tome što pominjanje Identiteta tu nije slučajno, drugi pominju Identitet i to mene upućuje na zaključak da su joj ti drugi suflirali šta da napiše. U tome je poenta i nemojte se praviti naivni.

Ja samo želim da se ljudi ne pale na to što piše JK i da shvate da je to truli marketing. To je poenta i ništa drugo, a neka druga ozbiljnija diskusija o ZĐ je poželjna ali se ona neće sigurno voditi na ovom blogu.
milos3858 milos3858 03:04 13.03.2012

Re: Interesantno

Vi verujte da je ona čitala pažljivo identitet i ostale časopise, ali bilo bi lepo da podelite sa nama kada još nekog uverite u to i kako ste to uradili, pa da i mi naučimo nešto o takvoj moći ubedjivanja. Ovde se ne radi o tome da li je pročitala tekst o sebi nego o Đinđiću.


Vi imate zaista natprirodne moci. Osim sto znate sta Jelena (ne)cita, znate i u sta ja verujem. Moracu da vas razocaram. Bar u mom slucaju ste pogresili.
baroniknez baroniknez 03:22 13.03.2012

Re: Interesantno

milos3858
Vi verujte da je ona čitala pažljivo identitet i ostale časopise, ali bilo bi lepo da podelite sa nama kada još nekog uverite u to i kako ste to uradili, pa da i mi naučimo nešto o takvoj moći ubedjivanja. Ovde se ne radi o tome da li je pročitala tekst o sebi nego o Đinđiću.


Vi imate zaista natprirodne moci. Osim sto znate sta Jelena (ne)cita, znate i u sta ja verujem. Moracu da vas razocaram. Bar u mom slucaju ste pogresili.


i vi ste sami napisali da je verovatno normalno da je pročitala jedan tekst o sebi, a kada kažete da je čitala o Đinđiću tekst to vam "ne deluje neverovatno". Dakle i sami pravite razliku kao da znate nešto o tome. A ne znate nego je branite iz razloga koji su samo vama poznati.

Ovaj tekst je puno puta ponovljena verzija od ranije i ništa više od toga. Zato je verovatno da odatle potiče njeno znanje o svemu tome, a ne iz njenih analiza. To je ono što je jasno i što se da odmah zaključiti.

Ali u svakom slučaju njeni nastupi su odavno kampanja iza koje stoji neko drugi i ja to savršeno dobro razumem, a i to je sve više očigledno. Evo još jedna moja natprirodna moć - umem i da predvidjam: očekujte do izbora i jedan pro-LDP tekst od nje. Pa da vidimo jesam li u pravu.
Milan Novković Milan Novković 19:17 12.03.2012

Bilo bi "zgodno" ...

... Ovaj narod ...

... pre ushićenog povlačenja "ovog naroda" ipak raditi stvari po nekim osnovnim prioritetima - staviti ubice i nalogodavce na nekoliko decenija u suženije, hladnije i memljivije okruženje, u zatvor.

Posle toga je i ovo "U KURAC" vriskanje relativno nevažno; pre toga - stranica je više o kurcu i samoj sebi.
grmfrm grmfrm 19:36 12.03.2012

Elem

Srongemene imaš opciju da zaključaš blog za komentare.

A ako ne možeš da istrpiš post koji blati JK ili tebe lično, pa dragi moj,
to kako kažu englezi comes with the territory online blogovanja i svega prepuštenog komentarisanju na Internetu.


To, ispravi me ako grešim, ti neko nije objasnio.
Strongman Strongman 19:41 12.03.2012

Re: Elem

Dopustiću da komentarišeš i da kritikuješ ali ne da vređaš i etiketiraš. Mnogo jednostavno.
grmfrm grmfrm 20:30 12.03.2012

Re: Elem

Fair enough.

Ali picture this da se sada pojavi neki drugi blog koji bi obradjivao istu temu gde ti ne bi imao kontrolu nad komentarima?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:02 12.03.2012

JK

Nije loš tekst, dopada mi se.
Mislim, bolji je tekst od nekih komentara. Ali to je tako vazda.
Milan Novković Milan Novković 20:21 12.03.2012

Re: JK

Nije loš tekst, dopada mi se.
Mislim, bolji je tekst od nekih komentara. Ali to je tako vazda.

Jako loši komentari ne mogu da budu mera kvaliteta teksta na koji se odnose.

Bez obzira na političko-medijski kontekst pre Đinđićevog ubistva ne vidim kako tekst može da bude bilo šta drugo nego benigno-loš - skreće pažnju na metaforičnu krivicu naroda, a sa činjenice da su zločinci još uvek na slobodi, iako, možda, poznati "vlastima".
Strongman Strongman 20:31 12.03.2012

Re: JK

Nije loš tekst, dopada mi se.
Mislim, bolji je tekst od nekih komentara. Ali to je tako vazda.


Osim što je jako solidan ovaj tekst može da posluži kao odličan lakmusov papirić ("bulšpit detektor" prim aut) koji če tačno pokazati skrivene i manje skrivene osobine komentatora.

Čini mi se da je u Rusiji bio na vlasti izvesni brka čiji su ljudi osuđivali tekstove bez ikakvog čitanja. A što mi je to palo napamet... Ne mogu da se setim.
predatortz predatortz 20:09 12.03.2012

Karleuša o Đinđiću

Keve ti, iščačkaj šta kaže Seka Aleksić.
Ako te ne mrzi...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:17 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

Keve ti, iščačkaj šta kaže Seka Aleksić.
Ako te ne mrzi...

...Ili samo junaci Peščanika smeju da govore o Đinđiću?
predatortz predatortz 20:19 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

Nebojsa Krstic
Keve ti, iščačkaj šta kaže Seka Aleksić.
Ako te ne mrzi...

...Ili samo junaci Peščanika smeju da govore o Đinđiću?


Joooj, nemoj mene u isti koš sa njima! Molim te.
Naravno da ne. Samo, protiv sam toga da se od svega pravi estrada.
Ovo mi opasno nalikuje na to.
tsunade tsunade 20:22 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

Keve ti, iščačkaj šta kaže Seka Aleksić.


mene interesuje pod kojim tačno okolnostima je premijer dobio kompilaciju the best of era ojdanić od autora lično. i šta na to ima da kaže bora drljača.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:24 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

Joooj, nemoj mene u isti koš sa njima! Molim te.
Naravno da ne. Samo, protiv sam toga da se od svega pravi estrada.
Ovo mi opasno nalikuje na to.

Pardoniraj!

Odvratno je biti u tom košu, izvini što sam pomislio...

Zanimljiva ti je ta opaska o estradi...ja opet mislim da ako ljudi s estrade registruju pojavu Đinđičevu, to nije loše po estradu.
tsunade tsunade 20:27 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

.ja opet mislim da ako ljudi s estrade registruju pojavu Đinđičevu, to nije loše po estradu.


ali jeste po djindjića.
predatortz predatortz 20:29 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću


.ja opet mislim da ako ljudi s estrade registruju pojavu Đinđičevu, to nije loše po estradu.


Večeras me baš vučeš za jezik!
Kao i svaki prosečan Srbenda, pokojniku sam mnoge stvari sporio, ili mu davao za pravo. Zavisno od toga koliko sam koji potez mogao da pojmim u datom momentu.
Međutim, mnogo me nervira ova pojava isticanja sebe,češući se o pokojnika.
Ja je ne bih imenovao.
Ti si lekar, bolje ćeš to...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:34 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

Međutim, mnogo me nervira ova pojava isticanja sebe,češući se o pokojnika.
Ja je ne bih imenovao.
Ti si lekar, bolje ćeš to...


Ne, ja bih pre da se klikom na donji prozor podsetimo kako su neke današnje narikače govorile o ZĐ vo vremja ono:

tsunade tsunade 20:37 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

.Ili samo junaci Peščanika smeju da govore o Đinđiću?


peščanik, čeda, karleuša... nije li sad to sve jedan te isti tabor? ili sam nešto propustila u medjuvremenu?
predatortz predatortz 20:39 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

Ma, pusti njih
Narikače k'o narikače!
Da ka'ne kinta, istim žarom bi i Mladića okukale.
A, da im je Đinđić bio trn u oku, dok je bio živ...
JJ Beba JJ Beba 20:40 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

tsunade
Keve ti, iščačkaj šta kaže Seka Aleksić.


mene interesuje pod kojim tačno okolnostima je premijer dobio kompilaciju the best of era ojdanić od autora lično. i šta na to ima da kaže bora drljača.


samo vi meljite o atentatu, godišnjici, estradi i narikačama ..sve to može do 21h kad igra Nole
milisav68 milisav68 20:41 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

tsunade
.Ili samo junaci Peščanika smeju da govore o Đinđiću?


peščanik, čeda, karleuša... nije li sad to sve jedan te isti tabor? ili sam nešto propustila u medjuvremenu?

Jesi.

I ja sam video....maršala, legendu tu...
Strongman Strongman 20:45 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

ja bih pre da se klikom na donji prozor podsetimo kako su neke današnje narikače govorile o ZĐ vo vremja ono:



Da l je moguće da su mi onoliko samleli sećanje!?
baroniknez baroniknez 21:27 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

Nebojsa Krstic
Keve ti, iščačkaj šta kaže Seka Aleksić.
Ako te ne mrzi...

...Ili samo junaci Peščanika smeju da govore o Đinđiću?


JK nije junak Peščanika?
Kazezoze Kazezoze 21:39 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

baroniknez
Nebojsa Krstic
Keve ti, iščačkaj šta kaže Seka Aleksić.
Ako te ne mrzi...

...Ili samo junaci Peščanika smeju da govore o Đinđiću?


JK nije junak Peščanika?

meni više liči kao na prestavnicu zemunskog klana, al pošteno je da se i njihov glas čuje u ovoj opštoj galami.
pokojni premier je svaki glas poštovao, pa i njihov.
baroniknez baroniknez 21:56 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

Kazezoze
baroniknez
Nebojsa Krstic
Keve ti, iščačkaj šta kaže Seka Aleksić.
Ako te ne mrzi...

...Ili samo junaci Peščanika smeju da govore o Đinđiću?


JK nije junak Peščanika?

meni više liči kao na prestavnicu zemunskog klana, al pošteno je da se i njihov glas čuje u ovoj opštoj galami.
pokojni premier je svaki glas poštovao, pa i njihov.



koliko znam, deo zemunskog klana je bio u državi - kroz razne specijalne jedinice, tako da je to bio i glas dela države.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 22:19 12.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

Nebojsa Krstic
Keve ti, iščačkaj šta kaže Seka Aleksić.
Ako te ne mrzi...

...Ili samo junaci Peščanika smeju da govore o Đinđiću?


Ma, Tadic je njegov jedini naslednik, jel tako?
djapica djapica 07:25 13.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

Narikače k'o narikače!
Da ka'ne kinta, istim žarom bi i Mladića okukale.


Ovakvim stilom je o Djindjicu pisala ekipa koja se reklamirala avatarima slicnim tvom - vo vremja sto rece Krstic.

Bez veze je Svetlanu Lukic nazivati narikacom. A vrlo je neposteno i nesmotreno pokusavati diskvalifikaciju Svetlane Lukic i pescanika stavljanjem kolaza od pre deset godina o tome sta je ko govorio o Djindjicu. U onom ludilu posle petog oktobra se vrlo tesko moglo opredeliti za pravu stranu.

Zanimljivo je sto se kroz Krsticeve komentare o pescaniku ipak vidi da su i predsednici zivi ljudi i da ih nervira kada im neko kaze da pricaju glupave viceve dok im se ovi iz ledja mrzovoljno smejulje.

A sto se tice teme bloga i Jelene Karleuse, njen tekst je zanimljiv, posten i pomalo neurotican. Ima samo jedan mali deo koji je potpuno promasio metu i koji kaze da je onih 100k ljudi sa Djindjiceve sahrane djipalo na Uscu na Cecinom koncert - ja se nadam da to nije tacno.

I na godisnjicu atentata, imam i ja nesto da kazem za dnevnik.
Da je Djindjic danas ziv, Tadic bi bio ministar za "vaterpolo", a Svetlani Lukic bi i u tom slucaju na zivce isle raznorazne gluposti. Ali posto Djindjic nije ziv, Tadic je vise nego dobar - vremena su teska i tuzna i vazno ih je nekako preziveti.

Evo i jedne tuzne stvari za tuzan dan:



Krugolina Borup Krugolina Borup 11:39 13.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

tsunade
.ja opet mislim da ako ljudi s estrade registruju pojavu Đinđičevu, to nije loše po estradu.

ali jeste po djindjića.


Ne znam kakav je bio Đinđic, nikada ga nisam lično upoznala, ali zamišljam da je bio čovek dijaloga, čovek koji je bio otvoren da priča sa svima o svemu, bez obzira da li se sa rečju/likom/delom sagovornika slaže ili ne. U mojim zamišljanjima, upravo to je ogroman deo njegove veličine.

A oni koji su ga stvarno znali, neka me isprave ako u svom zamišljanju grešim. Ako ne grešim, ne verujem da bi se on lično stideo ovog sećanja JK, niti ga smatrao lošim za sebe.
tsunade tsunade 11:57 13.03.2012

Re: Karleuša o Đinđiću

Krugolina Borup
Ne znam kakav je bio Đinđic, nikada ga nisam lično upoznala,


ja sam ga upoznala i u više navrata sa njim razgovarala zbog prirode posla.

ne isključujem mogućnost da je u nekoj poluironiji neku lepu reč uputio umetnici.

ali definitivno nije bio budala. i potpuno sam sigurna da je znao tačnu (bagatelnu) vrednost karleušinog portfolija (mentalnog i svakog drugog). i ubedjena sam da se u skladu sa tim i ponašao.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana