Društvo| Mediji| Politika| Život

Uhapšen napadač na novinarku Vijesti

loader RSS / 13.03.2012. u 11:44

Za sada nema nekih detaljnijih podataka, koji bi ukazivali na motiv napada i eventualnu širu pozadinu. Verovatno će i neki od tih fakata uskoro biti objavljeni. Zvanična Podgorica našla se nakon napada na novinarku "Vijesti" Oliveru Lakić pod velikim pritiskom međunarodne javnosti i nema sumnje da je (i) to crnogorsku policiju naprasno učinilo „efikasnijom“. images?q=tbn:ANd9GcQ4BgT8r9QswWcHu1qJmtblCypt6NCglxErKsNqvWNdmz_7XcyhdQ  Pominjalo se, između ostalog, da će njen evropski put možda biti doveden u pitanje ukoliko se ovaj slučaj ne razjasni. Kao što vidimo, čak i Crnogorci mogu da budu vredni, radni i ekspeditivni. Eto - kad se hoće..!  

Nakon jučerašnjeg, celodnevnog, a i inače veoma čestog podsećanja na činjenicu da je ubistvo prvog demokratskog premijera u Srbiji na kraju zvanično svedeno na priču da se s njim obračunala grupica mangupa i preprodavaca droge, ova „crnogorska vest“ deluje kao... ne može se reći kao uteha, ali makar kao nekakvo blago podsećanje da pravda, ipak, kojegde proradi. Odnosno, napravljen je nekakav konkretan, prvi korak. E, sad, kako će se sve to završiti - novo je pitanje. 

Dakle, ako bi se napravila izvesna analogija sa Srbijom, odnosno njenim nerazrešenim slučajevima napada na novinare i ubistava, onda bi i ovaj crnogorski slučaj mogao da ostane na hapšenju jednog osumnjičenog lica. To jest, ako bi se Đetići ugledali na bratsku Srbiju, bila bi na kraju ona varijanta da je crnogorski napadač nekakav autohtoni nasilnik koji je sam sebe organizovao, motivisao i nagnao da počini teško nasilje nad novinarkom "Vijesti" Oliverom Lakić. images?q=tbn:ANd9GcSF7AT-edfEjLpV_RyDSAkxwBUqPc_-0xigceYwHsrFbQutTvc4 Za nas, ovdašnje, to svakako ne bi bilo ništa neobično. Jer, kod nas su napadači ili još uvek neotkriveni i neuhvaćeni, ili su, kao u slučaju ubistva premijera, samostalni mrziteljski fanovi koji deluju originalno, samosvojno, na svoj oroz, bez kojekakvog institucionalnog ili političkog Background-a. Ta brutalno bezobrazna javna i pravosudna pričica ne samo da ostavlja netaknutima one koji stoje iza tih po pravilu višeslojnih zločina, nego ostavlja i budući prostor da država ili neki deo države i političkih struktura, bez bojazni od posledica po sebe, može ponovo da regrutuje uličare i teške kriminalce za obavljanje nekog velikog prljavog zadatka.

 

Ovo relativno brzo hapšenje u Crnoj Gori upravo u tom smislu jeste dobar primer za nas u Srbiji. Naravno, pod uslovom da se i taj njihov slučaj na kraju ne imenuje kao akcija pojedinca, ili da cela stvar na sudu ne zastari !



Komentari (57)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 11:49 13.03.2012

...

loader loader 11:51 13.03.2012

Re: ...

Novi cvikeri kao nagrada za prvo mesto
expolicajac expolicajac 11:51 13.03.2012

Mislio sam da si ozbilja čovek

Mislio sam da si ozbiljan čovek, kad ono. Ma i dalje mislim da si ozbiljan nego si potpao pod uticaj medija
Brajko moj kolko se drtavi Ex razume u pandurski posao, ovaj što je priveden je žirafa a verovatno priča pred sudijama da je slon.
loader loader 11:57 13.03.2012

Re: Mislio sam da si ozbilja čovek

expolicajac

...nego si potpao pod uticaj medija



priveden je žirafa a verovatno priča pred sudijama da je slon.

Moguće...
Mada, ima i činjenica da mi često ni te žirafe nemamo (mislim na one koje se druže sa čeličnim lisicama).
milisav68 milisav68 12:02 13.03.2012

Re: Mislio sam da si ozbilja čovek

Dakle, ako bi se napravila izvesna analogija sa Srbijom, odnosno njenim nerazrešenim slučajevima napada na novinare i ubistava,

Ko je ubio Duška Jovanovića 2847

10 osumnjičenih za napad na Vijesti
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 14:20 13.03.2012

Re: Mislio sam da si ozbilja čovek

Žirafe visoko brste.
predatortz predatortz 12:01 13.03.2012

Mala ispravka

Nakon jučerašnjeg, celodnevnog, a i inače veoma čestog podsećanja na činjenicu da je ubistvo prvog demokratskog premijera u Srbij


Pošto ova konstatacija polako postaje floskula, mislim da je treba 'doraditi'.

Bilo bi korektno završiti je sa

... u postkomunističkom periodu.


Naime, bilo je Srbije i pre komunista. I imala je demokratski birane predsednike vlada.
loader loader 12:05 13.03.2012

Re: Mala ispravka

Naime, bilo je Srbije i pre komunista.

Dobro, to stoji.
Ali baš i ne stoji sasvim da smo danas u postkomunističkom periodu, jer jedan kritično veliki deo društvene (onda i političke) strukture i dalje je sastavljen od komunoelemenata (da ne širim priču).
predatortz predatortz 12:08 13.03.2012

Re: Mala ispravka

loader
Naime, bilo je Srbije i pre komunista.

Dobro, to stoji.
Ali baš i ne stoji sasvim da smo danas u postkomunističkom periodu, jer dobar deo društvene (onda i političke) strukture i dalje je sastavljen od komunoelemenata (da ne širim priču).


Slažem se. Više puta sam rekao da lustraciju ne treba ograničiti na devedesete, nego na sam početak režima koji je suspendovao pluralizam, izbore, slobodu političkog delovanja i organizovanja...
nestor92 nestor92 12:37 13.03.2012

Re: Mala ispravka

jedan kritično veliki deo društvene (onda i političke) strukture i dalje je sastavljen od komunoelemenata


Apsolutno, samo što je vrlo teško prepoznati ko nije. Sklon sam verovanju da je taj veliki deo veći nego što se misli i da sadrži i one likove za koje je uvreženo mišljenje da nisu takvi.

ubistvo prvog demokratskog premijera u Srbiji na kraju svedeno na to da se s njim obračunala grupica mangupa i preprodavaca droge,


To je tek nešto bolje od Li Harvi Osvalda.

A i teško je da se radi o grupici mangupa. Legija i Jovanović su bili visoki oficiri elitne specijalne jedinice koju je neko osnovao, neko kontrolisao itd. A oni se sram ih bilo otrgli kontroli ...

Jedino što nekako mislim da niko od političara ne sme da suštinski dirne u to, jer niko od njih nije čist.

Verujem da je u Crnu Goru isto, samo još malo gore.
Filip2412 Filip2412 14:42 13.03.2012

Re: Mala ispravka

Slažem se. Više puta sam rekao da lustraciju ne treba ograničiti na devedesete, nego na sam početak režima koji je suspendovao pluralizam, izbore, slobodu političkog delovanja i organizovanja...
Ovo mi deluje realno koliko i komunizam kako su ga iskreni romanticari zamisljali.
dr.wagner dr.wagner 15:27 13.03.2012

Re: Mala ispravka

... dan

predatortz

Slažem se. Više puta sam rekao da lustraciju ne treba ograničiti na devedesete, nego na sam početak režima koji je suspendovao pluralizam, izbore, slobodu političkog delovanja i organizovanja...


-Tu se i ja slažem ... ne treba samo lustracija za devedesete , već
od 87-e pa do danas ...

... a što se tiče pluralizma prije 45-e , ne znam na što konkretno mislite ,
možda neki period pod Turcima ... ili što ???


Wagner
predatortz predatortz 16:22 13.03.2012

Re: Mala ispravka

a što se tiče pluralizma prije 45-e , ne znam na što konkretno mislite ,
možda neki period pod Turcima ... ili što ???


Štovani,
Nemamo baš svi tisućljetnu povjest baziranu na demokraciji i štovanju prava drugih naroda.
Ali, ispričavam se što se usuđujem reći:

Imala je ova zemlja i nešto malo povijesti prije nego li je najveći sin Zagorja došao u nju i obećao da će se ponašati kao na okupiranom teritoriju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:29 13.03.2012

Re: Mala ispravka

... a što se tiče pluralizma prije 45-e , ne znam na što konkretno mislite ,
možda neki period pod Turcima ... ili što ???
Wagner


U komsijski vr' duhovitosti
predatortz predatortz 16:54 13.03.2012

Re: Mala ispravka

Filip2412
Slažem se. Više puta sam rekao da lustraciju ne treba ograničiti na devedesete, nego na sam početak režima koji je suspendovao pluralizam, izbore, slobodu političkog delovanja i organizovanja...
Ovo mi deluje realno koliko i komunizam kako su ga iskreni romanticari zamisljali.


I meni... Ali, zbog toga smo ovde gde smo.
milisav68 milisav68 17:13 13.03.2012

Re: Mala ispravka

apacherosepeacock

U komsijski vr' duhovitosti

Ma komšija je u godinama kada se počinje sa vijagrom , al mu cela mnogo, pa pije samo pola.
loader loader 18:28 13.03.2012

Re: Mala ispravka

Ma komšija je u godinama kada se počinje sa vijagrom , al mu cela mnogo, pa pije samo pola.

Blago komšinici

apacherosepeacock apacherosepeacock 20:26 13.03.2012

Re: Mala ispravka

milisav68
apacherosepeacock

U komsijski vr' duhovitosti

Ma komšija je u godinama kada se počinje sa vijagrom , al mu cela mnogo, pa pije samo pola.


Mis'is blog mu dodje ko vijagra
dr.wagner dr.wagner 20:38 13.03.2012

Re: Mala ispravka

Pozdrav svima

predatortz
Imala je ova zemlja i nešto malo povijesti prije nego li je najveći sin Zagorja došao u nju ...


-Sve su zemlje imale istoriju prije 45-e , pa tako i Srbija ... ,ali bilo
je riječi o nekakvom pluralizmu ...
-Ako je "demokracija" između 18-e i 45-e ,( koja je svoj vrhunac doživjela
jednog "šestog Januara" ) za Vas pluralizam , onda OK ...
-Prije 18-e ... kada ste nam ukantali budućeg cara u Sarajevu ... to mi više
izgleda kao "izvoz revolucije" , a ne kao demokratski iskorak ...

-Još dalje ako idemo .... već smo blizu Turcima , pa sam zaključio da
ste možda mislili na taj period

-Što se tiče Viagre ... zato me i nije bilo cijelo popodne ... ja sam
uzeo malo zbog vas , ali je gospođa W to vidjela , pa pomislila da je
zbog nje


W
milisav68 milisav68 20:47 13.03.2012

Re: Mala ispravka

apacherosepeacock

Mis'is blog mu dodje ko vijagra

Ma ne bre.

Cela tableta služi za one stvari, a pola samo za podhebavanje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:53 13.03.2012

Re: Mala ispravka

-Što se tiče Viagre ... zato me i nije bilo cijelo popodne ... ja sam
uzeo malo zbog vas , ali je gospođa W to vidjela , pa pomislila da je
zbog nje
W


Pa jes, dok ti gubis vreme da dodjes na blog po po' plave, postari zvone 2+x
predatortz predatortz 20:59 13.03.2012

Re: Mala ispravka

-Prije 18-e ... kada ste nam ukantali budućeg cara u Sarajevu ... to mi više
izgleda kao "izvoz revolucije" , a ne kao demokratski iskorak ...


A, zbog toga je onaj vaš kaplarčić bio toliko kivan na nas...

Hvala lijepa, susjed. Ne morate mi pojašnjavati povijest moje zemlje.

Tumačiću je , već nekako, sam.
dr.wagner dr.wagner 21:58 13.03.2012

Re: Mala ispravka

apacherosepeacock
Pa jes, dok ti gubis vreme da dodjes na blog po po' plave, postari zvone 2+x


-Kada djete iz škole "donese" loše ocjene ... ja ispod oka gledam poštara
i mislim :
"On je ... nema tko drugi ... , na mene nije "



predatortz
Ne morate mi pojašnjavati povijest moje zemlje.Tumačiću je , već nekako, sam.


-E pa nemojte sami tumačiti ... podjelite to sa drugima ...
... i nama bi dobro došlo znanje o uljepšavanju prošlosti

W
predatortz predatortz 22:01 13.03.2012

Re: Mala ispravka

-E pa nemojte sami tumačiti ... podjelite to sa drugima ...
... i nama bi dobro došlo znanje o uljepšavanju prošlosti

W


tu od vas možemo samo da učimo
dr.wagner dr.wagner 22:10 13.03.2012

Re: Mala ispravka

predatortz
... tu od vas možemo samo da učimo


-Učenik je nadmašio učitelja
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:15 13.03.2012

Re: Mala ispravka

-Kada djete iz škole "donese" loše ocjene ... ja ispod oka gledam poštara
i mislim :
"On je ... nema tko drugi ... , na mene nije "


E ako iz istorije donese dobru, postarov je fakat
dr.wagner dr.wagner 22:19 13.03.2012

Re: Mala ispravka

apacherosepeacock
" E ako iz istorije donese dobru, postarov je fakat



alselone alselone 10:47 14.03.2012

Re: Mala ispravka

dr.wagner



Ko o cemu, braca Hrvati o postenju.



loader loader 11:21 15.03.2012

Re: Mala ispravka

Prema nekim istraživanjima,
priče o poštenju su, uz krivolovačke priče, najomiljenije
freehand freehand 12:11 13.03.2012

Za očekivati je

... da se i hvatanje za uši derana koji krade klikere vršnjacima iz komšiluka dovede u vezu sa ubistvom Đinđića.
Samo još malo imaginacije, samo još jedno pregnuće...
loader loader 18:34 13.03.2012

Re: Za očekivati je

... da se i hvatanje za uši derana koji krade klikere vršnjacima iz komšiluka dovede u vezu sa ubistvom Đinđića.

Sigurno. To je jedini ispravan put da se konačno prekopaju i nebo i zemlja
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:19 13.03.2012

Uveren sam...

da posle dobijanja datuma pregovora o ulasku Srbije u EU, poglavlje o pravosuđu neće biti zatvoreno sve dok se ne pronađu i pred sud ne izvedu ubice Dade Vujasinović, Slavka Ćuruvije i Milana Pantića.

Na tom uslovu će insistirati i NUNS i UNS!

P.S. U intervjuu "NOVOM MAGAZINU" početkom avgusta 2011. tužilac za organizovani kriminal Miljko Radisavljević je rekao da će ubistvo novinara Slavka Ćuruvije biti uskoro rešeno, a brzo će biti okončan i pretkrivični postupak političke pozadine ubistva premijera Srbije Zorana Đinđića.

"Ubistva novinara su sramota za Srbiju. Dada Vujasinović i Milan Pantić su u drugim tužilaštvima i verujem da će kolege uraditi sve da ona budu rešena. Kada je reč o Ćuruviji, nemam nikakve dileme, niti sumnje da ćemo taj slučaj rešiti. Postoje i konkretni razlozi zbog kojih mogu da iznesem takve tvrdnje", kazao je Radisavljević.

On nije želeo da pominje rokove, jer se do sada to pokazalo kontraproduktivnim, ali je naglasio da je s razlogom optimista i da je siguran da je tužišatvo sada na pravom tragu.
vanja.t vanja.t 13:03 13.03.2012

Re: Uveren sam...

filipe kako ti ne smeta udbaški milje iz kojeg dolazi ''novinar'' ćuruvija?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:20 13.03.2012

Re: Uveren sam...

vanja.t
filipe kako ti ne smeta udbaški milje iz kojeg dolazi ''novinar'' ćuruvija?


Ja sam imao i lični, profesionalni sukob sa pokojnim Ćuruvijom dok je bio glavni urednik "Borbe". Međutim, ni to ni "udbaški milje" o kome pišete ne mogu me omesti da se kao novinar i kao građanin zalažem za pravnu državu i za izvođenje pred sud ubica Slavka Ćuruvije. Sramota me je što živim u državi koja, evo 11. aprila će biti punih 13 godina od likvidacije Slavka Ćuruvije, ne može, neće, ne želi da razreši ovo. Niti ubistva Dade Vujasinović i Milana Pantića!
vanja.t vanja.t 13:34 13.03.2012

Re: Uveren sam...

uopšteno govoreći, u pravu si, ali kad uđeš u detalje vidiš da je ''ubistvo novinara'' u ovom slučaju čist eufemizam
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:42 13.03.2012

Re: Uveren sam...

vanja.t
uopšteno govoreći, u pravu si, ali kad uđeš u detalje vidiš da je ''ubistvo novinara'' u ovom slučaju čist eufemizam


Poštovana, mislite za Slavkovu ćerku i sina. Ne samo što im je mučki ubijen otac, nego su još sada svedoci prikrivanja izršilaca i naručilaca ubistva.
Da li biste isto tako pisali i mislili da se, ne daj Bože, to desilo Vašem ocu?
predatortz predatortz 13:45 13.03.2012

Re: Uveren sam...

Da li biste isto tako pisali i mislili da se, ne daj Bože, to desilo Vašem ocu?


Svaki posao nosi određene rizike. Biti pripadnik ideološke policije, pa promeniti ploču je veoma riskantan potez.
Da se moj otac bavio takvim stvarima, verovatno bih bio svestan tih okolnosti.
vanja.t vanja.t 13:55 13.03.2012

Re: Uveren sam...

Poštovana, mislite za Slavkovu ćerku i sina. Ne samo što im je mučki ubijen otac, nego su još sada svedoci prikrivanja izršilaca i naručilaca ubistva.
Da li biste isto tako pisali i mislili da se, ne daj Bože, to desilo Vašem ocu?

pusti patetiku, i porodični, lični nivo.

kad pričamo o ovom ''novinaru'' i ''ubistvu novinara'', da li zapravo obmanjujemo, prećutkujemo... iznosimo poluistine, pitam te kao novinara. zar ne bitrebalo dati sve informacije
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:21 13.03.2012

Re: Uveren sam...

Ne mogu da shvatim Vaše odsustvo empatije i izbegavanje odgovora na konkretno pitanje. Pa upravo je LIČNI, PORODIČNI nivo najbitniji!!!

Čak i da ste u pravu, novinarski i urednički angažman pokojnog kolege Slavka Ćuruvije je nesumnjiv i relevantan. On nije likvidiran, da se poslužim Vašim rečnikom, "kao odmetnuti UDBAŠ", već kao jedan od najžešćih kritičara zločinačkog režima Slobodana Miloševića.
Uostalom, da je Mirjana Marković iz Rusije izručena Srbiji i da su ubice Slavka Ćuruvije izvedene pred sud, lako bi se otkrile sve informacije, pa i ta koju Vi navodite.
Međutim, nekome, tj. toj nakaznoj sprezi tajnih službi, tajkuna, mafijaša i stranačkih vrhuški nije stalo ni do istine ni do zadovoljenja pravde. Eto vam PUNE istine za koju se u svojim komentarima zalažete, bez obmanjivanja i prećutkivanja!
predatortz predatortz 14:26 13.03.2012

Re: Uveren sam...

On nije likvidiran, da se poslužim Vašim rečnikom, "kao odmetnuti UDBAŠ", već kao jedan od najžešćih kritičara zločinačkog režima Slobodana Miloševića.


Bilo je i žešćih kritičara, no on se odmetnuo. Poznato je da je drugarica imala pik baš na takve. Nije praštala kad je izdaju drugari sa kojima je pila kafu!

Treba li joj suditi zbog toga?
Naravno!
I ne samo zbog toga...
Ali, sukobi unutar jedne interesno-mafijaške bratije nisu iznad onoga što je činjeno ljudima van tih krugova.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:20 13.03.2012

Re: Uveren sam...

Da ne zaboravimo: još uvek nisu pred sud izvedene ubice i nalogodavci ubistava novinarke Dade Vujasinović i novinara Slavka Ćuruvije i Milana Pantića.

U procesu pregovora sa EU, poglavlje o pravosuđu NIKADA neće biti zatvoreno bez sudskog razrešenja ova tri ubistva novinara u Srbiji.

Za to će se boriti i NUNS i UNS.
loader loader 18:31 13.03.2012

Re: Uveren sam...

Filip Mladenović

Na tom uslovu će insistirati i NUNS i UNS!

Zato krimosi kažu: "Ne daj bože, da se novinari slože!"

.... kazao je Radisavljević.
On nije želeo da pominje rokove, jer se do sada to pokazalo kontraproduktivnim, ali je naglasio da je s razlogom optimista i da je siguran da je tužišatvo sada na pravom tragu.

Da, rokove je zaista nezahvalno pominjati. Čas prođe decenija, pa druga...
AlexDunja AlexDunja 20:40 13.03.2012

Re: Uveren sam...

Da, rokove je zaista nezahvalno pominjati. Čas prođe decenija, pa druga...


saglasna. leti vreme, a poličija i tužilaštvo vredno rade...

preporuka vama.
loader loader 22:18 13.03.2012

Re: Uveren sam...

saglasna. leti vreme, a poličija i tužilaštvo vredno rade...

Vi kao da ste pomalo ironični? a oni, ljudi, kažu da stvarno vredno rade. Skoro da i ne spavaju. Mislim, znate ... to vam je ono, kao, postupnost i tako te varijacije diskretne ali nepokolebljive upornosti pravde :))
A za vas
Da, prve VisibAke u Srbiji (ne računajući sasvim Kosovo)...
AlexDunja AlexDunja 22:22 13.03.2012

Re: Uveren sam...

Da, prve VisibAke u Srbiji (ne računajući sasvim Kosovo).

imate prve???
dajte fotke
loader loader 22:33 13.03.2012

Re: Uveren sam...



AlexDunja AlexDunja 22:37 13.03.2012

Re: Uveren sam...

ja ovo čuvam:)
loader loader 22:43 13.03.2012

Re: Uveren sam...

Ako ih uzberete sa slike, onda... - čašica, i malo čiste vode... Potrajaće
AlexDunja AlexDunja 22:46 13.03.2012

Re: Uveren sam...

Potrajaće

u to nema sumnje
loader loader 22:51 13.03.2012

Re: Uveren sam...

Baš lep trol


alselone alselone 10:49 14.03.2012

Re: Uveren sam...

Na tom uslovu će insistirati i NUNS i UNS!





E, onda ce sigurno biti reseno, kao sto ste do sada probleme resavali insistiranjem.
loader loader 11:27 15.03.2012

Re: Uveren sam...

E, onda ce sigurno biti reseno,

Jel neko sumnjao u to?!

...

Mr Alselone,
ove vežbe su vam odlične za trbušnjake
razmisljam razmisljam 23:05 15.03.2012

Re: Uveren sam...

loader
Baš lep trol


А не би га било да висибабе нису решиле да промоле главице.
Што су лееепеее... и нежне... и танане... и све што треба.
loader loader 03:09 16.03.2012

Re: Uveren sam...

Што су лееепеее... и нежне... и танане... и све што треба.

Ma, sasvim drugi svet u odnosu na ova ružna vrenja oko prebijanja novinarke.
Visibake su cveće bez mirisa, ukusa... ... ali proleće bez njihove tanane i neiskomplikovane lepote jednostavno ne može
freehand freehand 21:17 13.03.2012

JUHU!

Nije samo Crnogorcima krenulo!

Hronika | utorak 13.03.2012 | 11:20 -> 16:16
Predao se vandal iz tramvaja
Izvor: 24 sata

Beograd -- Uroš R. (21), koji je iščupao aparat za validiranje "bus plus" kartica u tramvaju, što je zabeležila sigurnosna kamera, predao se policiji.
predatortz predatortz 21:21 13.03.2012

Re: JUHU!

freehand
Nije samo Crnogorcima krenulo!


Simpatičan, ali umno poremećen mladić
loader loader 22:24 13.03.2012

Re: JUHU!

Nije samo Crnogorcima krenulo!

Mr Free, odlično primećeno ..
To je mali korak za pravdu, ali ceo trokorak za policiju

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana